[PC]Half-Life 2 Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.790 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Uh-huh, en wat zei mr Newell een week voor Sept 30 2003? :p

[ Voor 10% gewijzigd door HuggyB op 21-07-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/deoch/gfree.jpg
tussen het nutteloze gelul door maar even wat veelzeggende fanart 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:51:
Gordon WHO ?

hehe....het is maar akelig stil rond half life 2 vind ik
Mee eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
RSP schreef op 21 juli 2004 @ 21:35:
[afbeelding]
tussen het nutteloze gelul door maar even wat veelzeggende fanart 8)
No offence, maar die hebben we nog niet eerder zien langskomen... B)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is voor ontwikkelaars altijd een keus om wel of niet een release-date te geven..

persoonlijk vind ik de manier van id software "when it's done" beter, maar valve zegt altijd gewoon hoe de zaken er OP DAT MOMENT voor staan, en wanneer ze HOPEN half-life 2 te releasen ..

Natuurlijk heb je als ontwikkelaar altijd de kans dat mensen gaan lopen zeiken als het niet gehaald wordt..
alsof het een persoonlijke afspraak is..als fan moet je gewoon wachten tot het spel in de winkel ligt, en niet kwaad worden als een release date niet gehaald wordt, en de ontwikkelaar dus 'gelogen' heeft..

dat is best wel triest in mijn ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

As for Half-Life 2, Gabe Newell recently commented, "at our current rate of find/fix bugs, we'll be down to zero bugs in 16 days." Assuming the numbers don't change too drastically, we can expect Half-Life 2 to go gold by the second week of August. From there, if all goes well, the title should meet the September 1st ship date listed by various online retailers.
Bron: http://www.gamedaily.com/...00001&id=7234&game_id=298

Sounds good :D
In the past day, Valve has revealed both the current status of Half-Life 2 and the planned start of the CS: Source beta. For those who own CS: Condition Zero, beta downloads will begin on August 5th, with the beta itself commencing on August 10th.
of was dit alles al gepost? Sorry dan! Las het net _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Nik op 22-07-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

De fans zijn niet de enigen die belang hebben bij een release date. Achter een developer staat een publisher die de ontwikkeling van de game financiert en de developer betaalt. Die publisher wil ooit een keer waar voor z'n geld, en zal dus graag enige indicatie hebben van de termijn waarop de investering in winst omgezet kan worden.

daarnaast heb je natuurlijk nog de pers en de retailers. De pers wil het liefst een datum waar ze naartoe kunnen werken, en de retailers willen graag weten welke spellen wanneer uitkomen zodat ze hun strategie kunnen bepalen (bijv. welk spel krijgt meer focus, wanneer moeten we geld vrijmaken om grote partijen van dat spel in te slaan etc.).

[ Voor 35% gewijzigd door Not Pingu op 22-07-2004 14:54 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunp01nt schreef op 22 juli 2004 @ 14:52:
De fans zijn niet de enigen die belang hebben bij een release date. Achter een developer staat een publisher die de ontwikkeling van de game financiert en de developer betaalt. Die publisher wil ooit een keer waar voor z'n geld, en zal dus graag enige indicatie hebben van de termijn waarop de investering in winst omgezet kan worden.

daarnaast heb je natuurlijk nog de pers en de retailers. De pers wil het liefst een datum waar ze naartoe kunnen werken, en de retailers willen graag weten welke spellen wanneer uitkomen zodat ze hun strategie kunnen bepalen (bijv. welk spel krijgt meer focus, wanneer moeten we geld vrijmaken om grote partijen van dat spel in te slaan etc.).
inderdaad, die hebben ook alle recht om kritiek te uiten, omdat het ze direct aangaat..

maar de fans hebben deze problemen niet, en toch gaan er een heleboel zeiken, terwijl ze er eigenlijk helemaal niks mee te maken hebben.. :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ach kom op zeg

at our current rate of find/fix bugs, we'll be down to zero bugs in 16 days

Ze willen toch CS Source meeleveren met de MP versie van HL2? Die beta test van CS:S is 10 augustus... dus je kan nog wachten tot je een ons weegt. Als ze alle bugs hebben gefixed staan er misschien wel andere ontwikkelactivieiten op het menu. Want daar zegt hij niets over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Goed verhaal van Gunp01nt.
Ik denk daarom dus ook dat Doom III en Half-Life 2 nooit in dezelfde maand zullen uitkomen. Doom III heeft nu een releasedatum dus Vivendi (uitgever HL2) zal wel een maand later met Half-Life 2 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 14:39:
Het is voor ontwikkelaars altijd een keus om wel of niet een release-date te geven..

persoonlijk vind ik de manier van id software "when it's done" beter, maar valve zegt altijd gewoon hoe de zaken er OP DAT MOMENT voor staan, en wanneer ze HOPEN half-life 2 te releasen ..

Natuurlijk heb je als ontwikkelaar altijd de kans dat mensen gaan lopen zeiken als het niet gehaald wordt..
alsof het een persoonlijke afspraak is..als fan moet je gewoon wachten tot het spel in de winkel ligt, en niet kwaad worden als een release date niet gehaald wordt, en de ontwikkelaar dus 'gelogen' heeft..

dat is best wel triest in mijn ogen :)
Men kan er toch van balen als een releasedate niet wordt gehaald? Dan moeten ze langer wachten om het te spelen.. Als je als ontwikkelaar niet 100% zeker weet dat je de releasedate haalt, moet je GEEN releasedate geven vind ik... Dat kan alleen maar zorgen voor teleurstellingen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DarkJedi schreef op 22 juli 2004 @ 15:56:
Goed verhaal van Gunp01nt.
Ik denk daarom dus ook dat Doom III en Half-Life 2 nooit in dezelfde maand zullen uitkomen. Doom III heeft nu een releasedatum dus Vivendi (uitgever HL2) zal wel een maand later met Half-Life 2 komen.
HL2 vlak na D3 uitbrengen zou wel de meest domme marketing actie zijn in jaren.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op 22 juli 2004 @ 16:15:
[...]

Mee eens... al zou het de verkoopcijfers van HL2 op de lange termijn aboluut niet schaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

D³ schreef op 21 juli 2004 @ 19:30:
[...]
Tussen de Gold en release van Doom III zit ~20 dagen, eind augustus zou dus nog makkelijk kunnen :Y)
Sterker nog, dankzij Steam zou er op het moment dat het spel gold-status krijgt een onmiddelijke release kunnen zijn. Dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar zou wel de ideale manier zijn om de verkoop via Steam te promoten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 22 juli 2004 @ 16:57:
[...]

Sterker nog, dankzij Steam zou er op het moment dat het spel gold-status krijgt een onmiddelijke release kunnen zijn. Dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar zou wel de ideale manier zijn om de verkoop via Steam te promoten.
Dat zou wel hard zijn als Half-Life 2 deze week nog Gold zou gaan en nog voor Doom 3 in de schappen ligt te downloaden kunnen zijn via Steam. Maarja dat klinkt eigenlijk ook meer als een fabeltje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Als ik het zo hoor dan zal het wel ongeveer 10 september worden dat HL2 uitkomt.
Nou maakt me weinig uit, kheb nog genoeg leuke spelen om te doen.

Als het spel maar goed is als ze het dan uiteindelijk uitbrengen.
En dat zal zo te horen wel gaan gebeuren. _/-\o_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
EfBe schreef op 22 juli 2004 @ 16:15:
[...]

Ik denk zelfs dat het slim is om HL2 niet in Augustus uit te brengen, maar iets later. Vooral de mainstream is of op vakantie, of heeft in de zomer geen zin in games. Als het weer kouder wordt waarschijnlijk wel, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
"Oohhhh kom maar eens kijken, wat er anderhalfjaar-te-laat in mijn schoe-hoentje ligt"
Let maar es op... ze gaan voor de Fall. Ze zijn toch al veels te laat, en ja, Doom is nu ook gold: oeioeioei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
id-software :1 , ValvE :0
Zo is de status op dit moment. Van Doom³ zijn we nu zeker, over HL² kunnen we mischien nog lang raden. Een vaste releasedate zou mischien nog veel kunnen redden, maar nu zullen veel gamers het voordeel van de twijfel nemen en Doom 3 kopen. Mijn geld ligt in ieder geval al netjes appart voor Doom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja niet iedereen zit op doom3 te wachten, zal het wel gaan spelen maar het is niet 'mijn' spel. Dus mijn geld ligt er nog voor HL2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 19:01:
Tja niet iedereen zit op doom3 te wachten, zal het wel gaan spelen maar het is niet 'mijn' spel. Dus mijn geld ligt er nog voor HL2 :)
Wow... dat is toch één van de meest redelijke argumenten die ik hier tot nog toe gezien heb...

Het hoeft idd niet je fiets te zijn om er toch op te rijden. (om maar eens met de oosterburen te spreken ;))

Ga ze ook beide halen...

Jammer alleen dat CS: Source er nog een beetje kaal uitziet ondanks de in mijn ogen minimale toevoeging van beweegbare kratjes e.d. Het blijft een oud spel in een nieuw jasje ondanks de leuke gameplay en schik die je er nog steeds aan beleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Gunp01nt schreef op 22 juli 2004 @ 14:52:
Valve heeft geen uitgever, half life 1 heeft ze zoveel geld opgeleverd dat ze op hun eigen kunnen werken. Ze brengen HL2 uit wanneer ze willen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Wat is de rol van Vivendi dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Naja die geven HL2 wel uit, maar ik bedoelde ze hebben valve nix te zeggen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Idd. Ik denk dat Valve het wel op tijd levert aan Vivendi maar dat Vivendi gewoon express effe wacht.. Want iedereen heeft zijn geld verspild aan Doom3 en dan heb je geen geld voor Half-Life 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

MetroidPrime schreef op 22 juli 2004 @ 16:57:
Daar zeg je wat. Is daar al iets meer over bekend eigenlijk, lijkt mij voor Valve helemaal niet gek om HL² meteen na gold op Steam te knallen. Waarom verwacht jij dat ze dat niet zullen doen?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Hacku schreef op 22 juli 2004 @ 19:55:
[...]

Valve heeft geen uitgever
Dit is natuurlijk sowieso onzin ;)
half life 1 heeft ze zoveel geld opgeleverd dat ze op hun eigen kunnen werken. Ze brengen HL2 uit wanneer ze willen.
Dat zou ik niet te hard zeggen als ik jou was. Zelfs 3DRealms heeft hun krediet bij hun uitgever al grotendeels verspeeld. De PC games markt wordt gewoon steeds nauwer, dus neemt de druk van publishers op developers toe.
Kom nou niet met die fanboy uitspraken van: "OMG valve heeft zoveel geld dat Vivendi hun bitch is" want Valve is net zo goed afhankelijk van Vivendi om hun game een succes te laten worden. Winkelverkopen zijn nog altijd de grootste inkomstenbron, het online distributiesysteem is imho niet meer dan een experiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 19:01:
^^ met slim :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:28
Hacku schreef op 22 juli 2004 @ 20:19:
Naja die geven HL2 wel uit, maar ik bedoelde ze hebben valve nix te zeggen.
Uhm dat dacht je dan toch even heel verkeerd. HL1 bracht erg veel geld op en wie heeft een grote hap daarvan opgesmikkeld?? Juist Vivendi. En aangezien ze het eerste deel hebben uitgebracht en gefinaceerd hebben zei dus eigenlijk alles te zeggen over wat er met dit spel gaat gebeuren en wanneer hij wordt uitgegeven.
Hard he de zakenwereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05:39

Erw

Misschien wachten ze tot de Doom3 storm een beetje is gaan liggen en dan releasen ze HL2 een maand voor kerst? leuk Kerst/Sint kado? (meer omzet?)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op 22 juli 2004 @ 20:35:
[...]
Daar zeg je wat. Is daar al iets meer over bekend eigenlijk, lijkt mij voor Valve helemaal niet gek om HL² meteen na gold op Steam te knallen. Waarom verwacht jij dat ze dat niet zullen doen?
Lijkt me ook logisch dat ze het snel op Steam zullen zetten.
Misschien een paar dagen later nadat hij gold is gegaan, maar toch wel snel.
Als ze willen dat veel mensen het via steam kopen, dan moet er toch wel een groot voordeel aan zitten.
En een week of 2 eerder dan dat hij in de winkel ligt lijkt me een groot voordeel.

Maar het kan natuurlijk ook verkeerd aflopen.
Want op de steam manier staat hij natuurlijk snel op internet.
En als dan iemand even wil proberen of hij het spel wel leuk vindt en dan download, dan is de kans nog maar klein dat diegene het dan ook nog koopt in de winkel.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:26
Idd doom 3 is leuk voor een dagje te knallen. De multiplayer zal niet zo supa worden als het bij hl2 zal worden.

Ok die graphics ja leuk en in het begin is dat een wow en een phat, maar als het oog er eenmaal aan gewend is gaat die sp toch vervelen na 10 keer uitgespeeld te hebben en wil je toch mp!

Juist hl2 is de game die een phatte mp krijgt!

Dat is dan ook de reden dat mensen meer hl2 legaal zullen kopen (de serial) dan doom 3, omdat het meer beperkter is.

Anyway I cant wait till HL 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

D³ schreef op 22 juli 2004 @ 20:35:
[...]
Als HL2 zo'n tijdelijk exclusieve Steam-release zou krijgen, hadden we het allang al gehoord. Er zou minstens een pre-order icoontje bij moeten zijn gekomen in Steam. Valve zou dan ook twee specifieke marketingcampagnes moeten voeren, een voor de Steam release en een tweede voor de "normale" release. Een exclusieve release via Steam lijkt me iets dat ze massaal zouden willen promoten, om de populariteit van Steam te bevorderen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Laatst online: 09-09 18:46

Jap

No worries

MetroidPrime schreef op 22 juli 2004 @ 21:55:
[...]

Als HL2 zo'n tijdelijk exclusieve Steam-release zou krijgen, hadden we het allang al gehoord. Er zou minstens een pre-order icoontje bij moeten zijn gekomen in Steam. Valve zou dan ook twee specifieke marketingcampagnes moeten voeren, een voor de Steam release en een tweede voor de "normale" release. Een exclusieve release via Steam lijkt me iets dat ze massaal zouden willen promoten, om de populariteit van Steam te bevorderen.
5 aug, preload van cs:source, 10 aug, betatesten voor cs:cz peeps,
de reden dat cs:s wel getest word en hl2 niet is omdat ze met cs:s 2 vliegen in 1 klap slaan, 1, cs:s word getest, en hl2 engine word getest, plus dat ze mensen lekker maken met de graphics van cs:s en zo dus hun hl2 sales willen boosten :)

ze zijn niet zo dom als ze ons laten denken :)

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

MetroidPrime schreef op 22 juli 2004 @ 21:55:
[...]

Het moet ook nog blijken of dat allemaal gaat lukken. Zoals ik al eerder zei: Steam is een heel interessant experiment. Als het Valve echt lukt dat goed op poten te krijgen, en er is genoeg klandizie voor het Steam-abonnement, dan zou dit de macht van een publisher in een aantal gevallen danig kunnen inperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Nee ze gaan niet voor Steam, veel te veel kans dat ht illegaal verspreid gaat worden, en dan breekt de hel los. Ze releasen alles in 1x, zodat ze op de release data zoveel mogenlijk mensen tegelijk kunnen laten kopen. Anders lopen ze volgens mij heel wat centjes mis.

Ik zie het ook nog wel zo ver komen dat ik Doom III eerder kan downloaden dan dat hij hier in de schappen ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 22 juli 2004 @ 23:26:
Nee ze gaan niet voor Steam, veel te veel kans dat ht illegaal verspreid gaat worden, en dan breekt de hel los. Ze releasen alles in 1x, zodat ze op de release data zoveel mogenlijk mensen tegelijk kunnen laten kopen. Anders lopen ze volgens mij heel wat centjes mis.

Ik zie het ook nog wel zo ver komen dat ik Doom III eerder kan downloaden dan dat hij hier in de schappen ligt!
Dat weet ik wel bijna zeker, dat is namelijk bij bijna elk spel zo, dat je em kan downen vóór de release date..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Vergeet niet, bij HL2 gaat het om de MP grotendeels... Als ik niet al zeker wist dat ik HL2 zou kopen, zou ik waarschijnlijk eerst HL2 illegaal downloaden voor de SP en daarna kopen voor de MP :P
Daarnaast ben ik een CS-freak en wil weer gaan spelen dus ik ga het echt wel kopen.

Bij Doom3 gaat het puur om de SP-experience en tja.. Wat houdt je dan tegen om het illegaal te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
sowieso denk ik dat de singleplayer van hl2 toch wat toegankelijker is voor de meeste mensen. Doom III is moeilijker te draaien (zwaarder spel), maar ook een stuk donkerder om te spelen, wel erg veel horror. Terwijl bij hl2 het enge gedeelte goed wordt vertegenwoordigd, maar ook wordt afgewisseld met gewoon normale stoere combat. Ik denk dat je in HL2 een stuk meer afwisseling zal vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Dat zeker wel. In Doom 3 ben je cintinue opzoek naar monstertjes in schaduwen. Bij HL2 zitten er (naar ik heb gelezen in het topic, en na het zien van de filmpjes) ook rustige momenten in, waar wel wat kan gebeuren, maar het doet zich rustiger voor. Dat komt denk ik ook door de grote buitenlevels. DIe mooie blauwe lucht overal geeft toch ja, rust?

Ik ga ze allebei spelen, ik denk dat ik eerder HL 2 koop, dan Doom III, want ik heb geen zin om onderbroeken te moeten verwisselen :P Niet negatief tegenover HL2 hoor, maar gewoon, ik weet niet, het trekt me wat meer (ookal is het wel leuk om bijvoorbeeld met wat vrienden samen Doom III te spelen, zie je je vrienden eens van een andere kant (scheiten ook in hun broek zeker weten :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij mijn Radeon 9800 XT een coupon gekregen, waarmee ik gratis half life 2 thuisgestuurd kan krijgen. Nu moest ik een en ander invullen op de site van ATi, en dan moet ik het volgende opsturen :

- Photocopy of the Half-Life® 2 Coupon showing your activation key code - exposed
- Original UPC (bar code) or the full product name cut from the ATI or Partner product package (Photocopies will not be accepted)
- Photocopy of sales receipt with the qualifying ATI or ATI partner 3D graphics board purchase circled

Nu heb ik de UPC (streepjescode) van de doos afgeknipt en op een A4'tje geplakt, en de coupon gekopieerd.

Maar bij de derde stap snap ik niet helemaal wat bedoeld word, wat moet ik hier nu kopieren? De bon ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Je moet op het bonnetje de kaart omcirkelen en daar dan een kopie van maken.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"De ontwikkelaars van de Half-Life 2 mod Promised Land hebben gisteren een bezoek afgelegd aan het kantoor van Valve. Hoewel dit niet echt nieuw is, hebben ze wel een stapeltje foto's en wat interessante informatie teruggebracht.

Zo heeft Gabe gezegd dat de SDK (Software Development Kit) tegerlijk met het spel uit zal komen. Daar zit ook gelijk de tweede versie van Valve's Anti-Cheat sofware bij, zodat mods dat gelijk kunnen gebruiken.

Voor niet-modders komt er binnenkort ook wat: De high-resolution video's en een nieuwe trailer komen binnenkort. Eerst komen ze op CDs van gamesbladen te staan, later zullen ze ook weer te downloaden zijn. Wat er straks ook te downloaden is, is een 'Collectors edition' via Steam maar dan onder de naam "Special edition". Bij die editie krijg je geen extra spullen als een poster, maar waarschijnlijk wel de extra content.

There are some new bink videos they showed us. They were trailers with collections of all footage from the E3's, etc, and a new promotional trailer. They all looked awesome. These will be released prior to HL2 and will be in publications at first, then will be available for download.

Ook heeft de groep een demo gezien van Valve's HDR (High Dynamic Range) lighting mogen aanschouwen. HDR zorgt voor een mooi gloed rond randen waar licht langs schijnt. Dit was ook in een filmpje van vorig jaar te zien, waar Valve liet zien wat de engine kon doen op DirectX 9 videokaarten.

De foto's:
Wachtkamer 1 - 1 - 3.
Steam servers
Het CD label
De Half-Life 2 dozen: 1 - 2.
Een nazi-pop voor Day of Defeat.
Een ATi Radeon X800."

Bron: www.HL2.nl
Originele Bron: http://promisedland.halflife-2.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:00
proller schreef op 23 juli 2004 @ 00:27:
Dat zeker wel. In Doom 3 ben je cintinue opzoek naar monstertjes in schaduwen. Bij HL2 zitten er (naar ik heb gelezen in het topic, en na het zien van de filmpjes) ook rustige momenten in, waar wel wat kan gebeuren, maar het doet zich rustiger voor. Dat komt denk ik ook door de grote buitenlevels. DIe mooie blauwe lucht overal geeft toch ja, rust?

Ik ga ze allebei spelen, ik denk dat ik eerder HL 2 koop, dan Doom III, want ik heb geen zin om onderbroeken te moeten verwisselen :P Niet negatief tegenover HL2 hoor, maar gewoon, ik weet niet, het trekt me wat meer (ookal is het wel leuk om bijvoorbeeld met wat vrienden samen Doom III te spelen, zie je je vrienden eens van een andere kant (scheiten ook in hun broek zeker weten :P).
Jep mee eens, half life2 is ook niet bedoeld je de stuipen op het lijf te jagen, doom3 duidelijk wel. Daar zit je constant in de freaky sfeer, en in de enge omgevingen, half life2 zal mogelijk wel spannende/enge momenten hebben maar zal er niet vol mee zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
With that we said good bye to the DoD team, and Gabe showed us back upstairs. There we thanked Gabe for his time, but before he left he told us that although they work on HL2, it’s the mods that they really look forward to and that he really wants to see how RnL turns out.

For those of you wondering about the HL2 release, we were impressed by the attitudes at Valve and believe the push to have HL2 completed in August will become a reality.
Bron: http://www.halflife-2.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zou mooi zijn, maar zien is geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 23 juli 2004 @ 12:59:
[...]

Zou mooi zijn, maar zien is geloven.
Nadat ie complete is kan ie pas gold gaan, en dan duurt het zoiezo nog een tijdje voor die in de winkels ligt, net als bij doom III nu het geval is..

Dat half-life 2 in augustus klaar is geloof ik best, maar dat wil niet zeggen dat ie dan in de winkel ligt (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Doug Lombardi van Valve heeft tegenover Half-Life 2 fansite HL2World.com bevestigd dat op 31 juli, tijdens de G-Phoria awards show, speelbare versies van Half-Life 2 en Counter-Strike: Source gedemonstreerd zullen worden. De show zal door G4/Tech TV worden uitgezonden. Of het om nieuwe demonstraties gaat, of dat het levels zijn die we al gezien hebben, is nog niet bekend. Tevens kun je op deze pagina allerlei vragen en antwoorden over Counter-Strike: Source vinden.
http://www.gamer.nl/nieuws/22909

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Ben een beetje verdeeld... Heb over zowel Doom als Half Life een beroerd voorgevoel...
De nadelen die ik ondervonden heb of verwacht staan hieronder weergegeven...

Half-Life 2:

1. Mijn gecancelde pre-order van vorig jaar zit nog goed in het geheugen (30-08-03)
2. Het spel wordt gigantisch gehyped, waarbij GN het af en toe niet kon laten om met modder te gooien...
3. Ben bang dat H-L: 2 gewoon meer op 1 merk videokaart gefocusd wordt dan met Doom 3 het geval is.

Doom 3:

1. Er zwerven teveel spoilers rond op het moment... Screenshots van enemies e.d.
Zoals TH en TW zeggen is er al zo'n 10 - 15 % van het spel "verklapt".
2. Deels het feit dat ik nu een dure videokaart "moet" aanschaffen om alles mooi te kunnen draaien.

(Dat laatste is niet helemaal onredelijk... als ik nu kijk naar mijn Geforce 3 Ti 500).

Maar ik kijk al aardig uit naar Parclan van Santlan... mooi potje D3 en misschien ook al H-L2 als het zo door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Half-Life 2:

1) Dat kans dat HL2 nu nog wordt uitgesteld voor lange tijd is zeer klein.
2) Het is half life :)
3) Denk ik niet, op zowel ATI als nVidia kaarten zal het goed draaien, maar op de één zal je meer fps halen dan de ander. Maar of je nu speelt met 80fps of 100fps maakt geen ruk uit.

Doom 3:
1) 10-15% is nog niet zoveel hoor. Van bv de "hel" levels hebben we nog nix gezien, en er zitten demons in die we nog niet gezien hebben. (bv eindbaas)
2) Feit, maar zelf op een GF 3 met minder details aan zou je Doom 3 goed kunnen ervaren.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

p.habo schreef op 24 juli 2004 @ 15:50:
3. Ben bang dat H-L: 2 gewoon meer op 1 merk videokaart gefocusd wordt dan met Doom 3 het geval is.
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn, HL2 zal voor de oudere GeForce FX kaarten extra codepaths bevatten zodat het daar ook goed op draait. Het is niet zo dat je het spel alleen met een ATI-kaart goed zal kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

playtest verslag van CS: Source.....
http://www.halflifesource...wthread.php?threadid=9703

Het lijkt mij iets te propagandistisch...er worden wel erg veel woorden als ''amazing'' en ''awesome'' etc gebruikt...

Dat terwijl de CS scource filmpjes die ik gezien had nou niet echt schitterend waren in mijn opinie.
Eerst zien, dan geloven.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
WANNEER KOMT DIT SPEL NOU EENS UIT???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
masser120 schreef op 25 juli 2004 @ 23:51:
Weten we niet. Probeer fontsize 72 eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwomkwommr
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 07:36
Moet dat dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zo kan het ook:

Ik denk dat het rond de 10 september wordt.
Als HL2 nog voor het einde van augustus nog naar Vivendi gaat iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 26 juli 2004 @ 11:48:
[...]

Zo kan het ook:

Ik denk dat het rond de 10 september wordt.
Als HL2 nog voor het einde van augustus nog naar Vivendi gaat iig.
Hmm...ik gok ergens begin oktober.....als we geluk mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 16:17:
[...]

Hmm...ik gok ergens begin oktober.....als we geluk mogen hebben.
Volgens IGN zal Valve het spel binnen enkele dagen bij Vivendi afleveren. Dan moet CS nog getest worden en het spel is klaar om uitgebracht te worden, dus ik vermoed ergens in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Laatst online: 13-09 20:23

sealy

bastards...

[gamer.nl]

Als we nieuwste Half-Life 2 story mogen geloven zal de langverwachte shooter van Valve over een aantal dagen voor "final mastering" naar uitgever Vivendi gestuurd worden. Het spel zelf zou ergens in september in de winkelschappen moeten liggen, aangezien de uitgever er waarschijnlijk een grote marketingcampagne tegen aan zal gooien. Ook zou Valve binnekort met de playtest van Half-Life 2 beginnen, wat weer wat nieuwe content moet gaan opleveren. Het bericht is door zowel Valve als Vivendi nog niet bevestigd.
[quote]
In addition, we will be going to Valve to play test Half-Life 2 very soon. We will be broadcasting from Half-Life Radio and will provide screenshots and on-air interviews. More details on this exclusive play testing soon. Keep it tuned to Half-Life Radio.[/quote]

Nog eventjes gedult dus...

argh, can't wait

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ wie wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIER las ik het volgende:

Als we nieuwste Half-Life 2 story mogen geloven zal de langverwachte shooter van Valve over een aantal dagen voor "final mastering" naar uitgever Vivendi gestuurd worden. Het spel zelf zou ergens in september in de winkelschappen moeten liggen, aangezien de uitgever er waarschijnlijk een grote marketingcampagne tegen aan zal gooien. Ook zou Valve binnekort met de playtest van Half-Life 2 beginnen, wat weer wat nieuwe content moet gaan opleveren. Het bericht is door zowel Valve als Vivendi nog niet bevestigd.
In addition, we will be going to Valve to play test Half-Life 2 very soon. We will be broadcasting from Half-Life Radio and will provide screenshots and on-air interviews. More details on this exclusive play testing soon. Keep it tuned to Half-Life Radio.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200407/small1091122749_0.jpg

Wat is nou precies de bedoeling dan mensen. kom gewoon eens met 1 datum. het wordt steeds later. elke keer die speculaties over de mogelijke datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Kijk eens twee posts boven je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het leuke is nog dat ze hl 2 gewoon weer kunnen uitstellen, en wij het toch nog zullen kopen als het uiteindelijk uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nou hopelijk halen ze het.
Dan zal het wel weer 30-9 worden.

Jaartje uitstel, hopelijk zien we dat ook terug in het spel, alhoewel je dat natuurlijk nooit precies zou kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze vooral de content hebben aangepast. dus CS: source, meer levels, beter verhaal enz enz. en ze hebben waarschjnlijk de engine up to date gehouden, en natuurlijk het level design geperfectioneerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
ja, de release date staat al sinds de E3 van 2003 op 30 sept.
alleen de vraag is welk jaar :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Ze hebben het spel gewoon verder afgewerkt. Het was vorig jaar zeker nog niet af. Die CS:Source enz hebben ze natuurlijk wel toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exe-cuter schreef op 30 juli 2004 @ 17:49:
Ze hebben het spel gewoon verder afgewerkt. Het was vorig jaar zeker nog niet af. Die CS:Source enz hebben ze natuurlijk wel toegevoegd.
Met natuurlijk de smoes dat een hacker stuff had gestolen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 18:52:
[...]

Met natuurlijk de smoes dat een hacker stuff had gestolen :Y)
Uiteraard, ik denk dat ik en nog steeds velen met mij er geen zak van geloven (nog steeds niet) van wat er vorig jaar allemaal is gebeurt. Het kwam Valve wel heel goed uit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 19:32:
[...]

Uiteraard, ik denk dat ik en nog steeds velen met mij er geen zak van geloven (nog steeds niet) van wat er vorig jaar allemaal is gebeurt. Het kwam Valve wel heel goed uit natuurlijk.
Er is toch een een speelbare pre-alpha met ontiechlijk veel maps te downloaden.. hoe kan je nou zeggen dat je het niet 'gelooft'?

Het is een feit..zelfs op dit forum in een vorig hl2 topic posten ze allemaal plaatjes ervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 23:28
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 20:28:
[...]

Er is toch een een speelbare pre-alpha met ontiechlijk veel maps te downloaden.. hoe kan je nou zeggen dat je het niet 'gelooft'?

Het is een feit..zelfs op dit forum in een vorig hl2 topic posten ze allemaal plaatjes ervan..
Das waar maar Valve heeft het er deels ook zelf naar gemaakt. Ze bleven 2 maanden voor de zogenaamde release maar stug volhouden dat HL2 in september in de schappen zou liggen, en nu blijkt na de diefstal dat dat niet klopt en dat ze zelf dus keihard aan het liegen waren tegenover de fans om de hype hoog te houden.
Snap eigenlijk niet het nut van deze strategie in maar het was achteraf wel een klap in het gezicht voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Zo zie je maar weer, "al is de leugen nog zo snel de release date komt er wel" Of ging hij nou anders? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Nu kan je beter zeggen : "Al komt de release nu nog zo snel, de leugen blijft er wel" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Aangezien er vrij weinig nieuws is denk ik dat ik dit wel even kan plaatsen.
In een thread op de Halflife2.net fora is wat (nieuwe) info te lezen over de ports als CS: S en HL: S. Het volledige lijstje:

The cover calls CS: S "Half-Life 2 Multiplayer", though this is said nowhere in the article inside, and indeed, the entire context of the discussion of CS: S is it being a way of testing Source's multiplayer capabilities that grew into something they'd actually consider releasing.

I think the guy who actually wrote the article believes it's NOT HL2's multiplayer, as he thinks it'll be a free download over Steam for those who have HL2.

Doug Lombardi says that porting HL to Source was actually less painful than they thought it would be, though they found a few ways to make it easier for mod authors wanting to port their games...

He also says that they decided that HL: S would be worth releasing (it was just an experiment to begin with) when people at the office started playing it. Then they decided to test Source with a multiplayer port, and Counter-Strike was the obvious choice.

HL: S makes use of Source's shaders, enhanced lighting, shadows, etc...

More work (in terms of texture and model stuff) has been done on CS: S than HL: S.

Both HL: S and CS: S will be made available on the same day as HL2 (PC Powerplay guesses sometime in late August...).

CS: S textures are roughly twice the resolution of CS textures.

"A single room in de_aztec now has more polygons than all of aztec as played under the old engine" - Jess Cliffe

Physics definately adds to the gameplay of CS: S. Cover can be blown away or constructed from nearby objects.

Vehicle-based gameplay and larger scale battles with higher player counts are two things being experimented with by the Counterstrike designers...

There are several pics, bu the most interesting ones are:

A. A pair of pics comparing an area in CS to CS: S... they're obviously the same area, but the detail (both polygonal and texture-wise) in CS: S is much higher...

B. A pair of pictures doing the same... but for HL: S. It shows the difference between the Icthyosaur/cage area in HL and HL: S... Colours in HL: S are better, shadows are more realistic, the Icthyosaur seems to have some specularity on it (I can't be sure, though), and the water is reflective, just like HL2's...

The next page has a little box about Codename: Gordon. Apparently, 600,000 people had downloaded it within three weeks...

Toch weer wat geinige weetjes dankzij halflife2.net member Brian Damage
bron: halflife-2.nl

Zijn er al scans van de HL: S screenshot? Die zou ik wel graag willen zien :D
Verder wel aardige weetjes :)

[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 31-07-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Physics definately adds to the gameplay of CS: S. Cover can be blown away or constructed from nearby objects.
Ik ben heel erg benieuwd hoe ze DAT in online multiplayer voor elkaar hebben gekregen, en of dat ook echt werkt. Grote kans is natuurlijk dat lag voor extra leuke effectjes gaat zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/922013_20040730_screen001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/922013_20040730_screen002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/922013_20040730_screen003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/922013_20040730_screen004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/922013_20040730_screen005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/922013_20040730_screen006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/922013_20040730_screen007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/922013_20040730_screen008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/922013_20040730_screen009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/922013_20040730_screen010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/922013_20040730_screen011.jpg
deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
als je het tegen mij had; nee :P
ik bedoel van Half-Life: Source, Het origineel (single player) draaiend op Source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Leuk dat ze Half-life ook naar source poorten.
Maar wordt dit nou gratis of niet?? :?
Dit heb ik zo nergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze mooi vinnik die screens ook weer nievan CS:S

MAAR WAAROM die wapens aan de linkerkant; dat is toch erg irritant als je rechts bent ?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik hoop dat ze dat pistool nog verder gaan uitwerken qua kleur, zo zier het er voor geen meter uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 21:51:
MAAR WAAROM die wapens aan de linkerkant; dat is toch erg irritant als je rechts bent ?
Dat is een instelling dat je kan veranderen hoor :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opviel is dat de wapens in dit (http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2/media.html) filmpje er al een stuk beter uitzien. Volgens mij was dat Aztec filmpje nog verre van afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp uit het interview mag ik CS:S beta spelen als ik CS:CZ koop ?... Tsss, ze proberen dus gewoon CZero te slijten op elke mogenlijke manier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 13:36:
Dus als ik het goed begrijp uit het interview mag ik CS:S beta spelen als ik CS:CZ koop ?... Tsss, ze proberen dus gewoon CZero te slijten op elke mogenlijke manier :p
Ja. Maar das ook een beetje te begijpen. Als je 3 jaar een game ontwikkeld en die geen meter verkoopt, moet je toch een beetje de schade beperken. Gelukkig zit CS:S gewoon bij de Full versie van HL2, dus even wachten daarop.

Meer info vind je in het CS:S topic: [rml][ PC] Counter-Strike: Source[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het intervieuw zeggen ze ook dat de CZ-gebruikers de meest actieve groep is, en het beste commentaar kunnen geven. Dit begrijp ik wel, want om CZ te kopen moet je echt wel een freak zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 07:00
Het is weer stil rond hl2... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Zou Valve het spel onderhand al aan Vivendi "gegeven" hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Originally Posted by PC Zone
HALF-LIFE 2: SEPTEMBER

Final code heads to Vivendi in the next few days; Valve says mid/late September for full release

12:40 "When it's done", is the oft borrowed phrase which canny developers use to thwart our polite journalistic enquires about release dates.
But now, finally ending months of speculation, Valve's Doug Lombardi seems to have confirmed that the most eagerly awaited PC title of this, or indeed any other year, is finally done.

According to Lombardi, Half-Life 2 will be passed on to publishers Vivendi "within days" for final mastering and duplication, well within Valve's target August delivery date - he has added that the game will hit retail mid- to late September.

Half-Life 2 for September it is then and we're going to hold them to that ...Unless of course anything else changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Post ik net nog dat de gold date nadert, staat er nu op IGN.... hetzelfde (phieuw :)). IGN post zijn eerste indrukken van de G4 demo's (ze zijn erg positief) en ook posten ze nog wat extra informatie omtrent de gold date en release.

Doug also stated that there wouldn't be any more screenshots, demos or additional media for two reasons. The first one is that the game is close to submission, so the developers wanted to focus on polishing the gameplay and squashing bugs. The other is that Valve wanted to ensure that players discovered the story and action of Half-Life 2 without having the experience spoiled by constant media coverage of gameplay and plot points. This way, when a surprise occurs the first time you play, you'll truly react the way they want you to instead of expecting things to happen thanks to video that's been posted on the Web for months. Considering that what was shown in the demo seemed polished enough to be sitting on store shelves, you can believe that we'll have more info about the game as soon as it's released.
---/QUOTE

Ze releasen dus geen nieuwe media meer, om de simpele reden dat je niet de filmpjes gaat 'naspelen' als je bij een scene komt.
Ook dit geeft weer aan dat een gold date zeer nader is :) Can't wait.
Het hele artikel leest gij hier
bron
w00tar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Oh man... ik moet dit spel gewoon hebben (kopen!).. Doom3 koop ik misschien later nog wel eens, maar deze moet ik gewoon direct hebben.

Ik hoop ook dat ze dus die port van HL beschikbaar stellen, des noods alleen voor diegene met een HL1 key :P

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Een gamer zonder HL1 key is geen gamer :P.

Ik hoop wel dat het stukken minder zwaar is als doom. En eigenlijk ook als far cry, want half-life 2 wil ik wel gewoon relax kunnen spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Minimum system requirements appear to be a 1.2 gigahertz processor with 256 megabytes of RAM and a DirectX 7 video card. Of course, those of you interested in the full experience will want a 2 gigahertz or higher processor, 512 megabytes of RAM and a DirectX 9 video card. Doug specifically stated that the ATI x800 was the card of choice amongst many of the testers, as it ran roughly about 30% faster than Nvidia's best cards.
Bron: http://pc.ign.com/articles/535/535268p1.html

Ik twijfel echter welke versie ik ga kopen, ofwel HL2 single player only en later CS2 ofwel HL2 met MP en CS: Source.

[ Voor 84% gewijzigd door XWB op 03-08-2004 19:28 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hacku schreef op 03 augustus 2004 @ 17:17:
Minimum system requirements appear to be a 1.2 gigahertz processor with 256 megabytes of RAM and a DirectX 7 video card. Of course, those of you interested in the full experience will want a 2 gigahertz or higher processor, 512 megabytes of RAM and a DirectX 9 video card. Doug specifically stated that the ATI x800 was the card of choice amongst many of the testers, as it ran roughly about 30% faster than Nvidia's best cards.
Bron: http://pc.ign.com/articles/535/535268p1.html

Ik twijfel echter welke versie ik ga kopen, ofwel HL2 single player only en leter CS2 ofwel HL2 met MP en CS: Source.
Ik denk dat CS2 nog een tijdje op zich laat wachten (volgend jaar pas, gokje). Dan heb je wel weer genoeg geld voor CS2. Dus gewoon lekker de volledige kopen ;) (incl. CS:Source + MP + mods + enz).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nou eindelijk weer eens wat (goed) nieuws.
Alleen wel balen dat we nog zo lang moeten wachten (mid september min).
Maar dat heb ik er nog wel voor over. :P

Is eigenlijk al bekend hoeveel de CE van HL 2 gaat kosten?
Er komen overigens toch enkel 2 versies uit ipv de 4 die in het begin werd genoemd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

HL2 wordt dus geleverd met CS:Source. Ik had ergens gelezen dat ze ook Day of Defeat (DoD) naar Source geport hebben en dat het tevens meegeleverd wordt.

Maar ik heb daarna niets meer gehoord...

CS:Source ben ik persoonlijk niet in geinteresseerd, DoD:Source heeft mijn voorkeur !!

Weet iemand iets over DoD:Source ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
DoD:Source (als het bestaat) zal niet met HL2 meegeleverd worden (net als TF2) maar moet je via steam downloaden en dat kan alleen wanneer je de HL2 versie met CS:Source + mods aanschaft. Tevens zijn er geruchten dat ook HL1 geport zou worden :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Xymox schreef op 04 augustus 2004 @ 07:48:
HL2 wordt dus geleverd met CS:Source. Ik had ergens gelezen dat ze ook Day of Defeat (DoD) naar Source geport hebben en dat het tevens meegeleverd wordt.

Maar ik heb daarna niets meer gehoord...

CS:Source ben ik persoonlijk niet in geinteresseerd, DoD:Source heeft mijn voorkeur !!

Weet iemand iets over DoD:Source ?
Sterker nog, alle Half-Life 1 spellen worden gepoort naar Source. Steam heeft net een update gekregen, er is een "Browse games" venster bijgekomen. Het lijkt erop dat dit venster voornamelijk bedoeld is om spellen te verkopen, misschien is dit een voorbereiding om Half Life 2 via Steam te gaan verkopen(hopelijk voor de normale release)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Welke versies van HL2 komen er nu? HL2 SP only en HL2 MP + CS:Source ?
Sterker nog, alle Half-Life 1 spellen worden gepoort naar Source.
En zullen die gratis zijn voor huidige HL1/CS bezitters met geldige key? Eigenlijk mooi dat ze zoiets doen, kan alleen maar de community ten goede komen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 04 augustus 2004 @ 10:10:
Welke versies van HL2 komen er nu? HL2 SP only en HL2 MP + CS:Source ?

[...]

En zullen die gratis zijn voor huidige HL1/CS bezitters met geldige key? Eigenlijk mooi dat ze zoiets doen, kan alleen maar de community ten goede komen :)
Er komen zoveel versies op de markt. :)

HL2 SP only, HL2 Full

En via steam zou je ook nog keus hebben met 2 pakketten volgens mij

HL2 Full en HL2 abbo; dus je betaalt een vast bedrag per maand aan valve, dan kan je alle spellen van valve downloaden (HL2 SP/MP, alle source games zoals TF2)

Alle HL1 spellen worden naar verloop naar Source geport maar het lijkt me alleen gratis voor HL2 bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik denk dat ik het doorheb :)

HL2 SP only spreekt voor zich, moet je in de winkel kopen.
HL2 Full kan je in de winkel halen en via steam. Dit is dus SP + MP en CS:Source + mods? Aangezien je voor de full in de winkel maar 1x moet betalen lijkt me dat voor de steam versie ook en niet maandelijks? Anders gaat iedereen de full in de winkel halen :+
HL2 abbo moet je maandelijks voor betalen, maar wat is dan het voordeel van deze op de full? Aangezien je met de full al MP + mods hebt?

Correct?

March of the Eagles

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.