Uh-huh, en wat zei mr Newell een week voor Sept 30 2003?
[ Voor 10% gewijzigd door HuggyB op 21-07-2004 21:09 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 10% gewijzigd door HuggyB op 21-07-2004 21:09 ]
Verwijderd
Mee eens..Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:51:
Gordon WHO ?
hehe....het is maar akelig stil rond half life 2 vind ik
No offence, maar die hebben we nog niet eerder zien langskomen...RSP schreef op 21 juli 2004 @ 21:35:
[afbeelding]
tussen het nutteloze gelul door maar even wat veelzeggende fanart
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Bron: http://www.gamedaily.com/...00001&id=7234&game_id=298As for Half-Life 2, Gabe Newell recently commented, "at our current rate of find/fix bugs, we'll be down to zero bugs in 16 days." Assuming the numbers don't change too drastically, we can expect Half-Life 2 to go gold by the second week of August. From there, if all goes well, the title should meet the September 1st ship date listed by various online retailers.
of was dit alles al gepost? Sorry dan! Las het netIn the past day, Valve has revealed both the current status of Half-Life 2 and the planned start of the CS: Source beta. For those who own CS: Condition Zero, beta downloads will begin on August 5th, with the beta itself commencing on August 10th.
[ Voor 32% gewijzigd door Nik op 22-07-2004 14:54 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Not Pingu op 22-07-2004 14:54 ]
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Verwijderd
inderdaad, die hebben ook alle recht om kritiek te uiten, omdat het ze direct aangaat..Gunp01nt schreef op 22 juli 2004 @ 14:52:
De fans zijn niet de enigen die belang hebben bij een release date. Achter een developer staat een publisher die de ontwikkeling van de game financiert en de developer betaalt. Die publisher wil ooit een keer waar voor z'n geld, en zal dus graag enige indicatie hebben van de termijn waarop de investering in winst omgezet kan worden.
daarnaast heb je natuurlijk nog de pers en de retailers. De pers wil het liefst een datum waar ze naartoe kunnen werken, en de retailers willen graag weten welke spellen wanneer uitkomen zodat ze hun strategie kunnen bepalen (bijv. welk spel krijgt meer focus, wanneer moeten we geld vrijmaken om grote partijen van dat spel in te slaan etc.).
Verwijderd
Men kan er toch van balen als een releasedate niet wordt gehaald? Dan moeten ze langer wachten om het te spelen.. Als je als ontwikkelaar niet 100% zeker weet dat je de releasedate haalt, moet je GEEN releasedate geven vind ik... Dat kan alleen maar zorgen voor teleurstellingen...Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 14:39:
Het is voor ontwikkelaars altijd een keus om wel of niet een release-date te geven..
persoonlijk vind ik de manier van id software "when it's done" beter, maar valve zegt altijd gewoon hoe de zaken er OP DAT MOMENT voor staan, en wanneer ze HOPEN half-life 2 te releasen ..
Natuurlijk heb je als ontwikkelaar altijd de kans dat mensen gaan lopen zeiken als het niet gehaald wordt..
alsof het een persoonlijke afspraak is..als fan moet je gewoon wachten tot het spel in de winkel ligt, en niet kwaad worden als een release date niet gehaald wordt, en de ontwikkelaar dus 'gelogen' heeft..
dat is best wel triest in mijn ogen
HL2 vlak na D3 uitbrengen zou wel de meest domme marketing actie zijn in jaren.DarkJedi schreef op 22 juli 2004 @ 15:56:
Goed verhaal van Gunp01nt.
Ik denk daarom dus ook dat Doom III en Half-Life 2 nooit in dezelfde maand zullen uitkomen. Doom III heeft nu een releasedatum dus Vivendi (uitgever HL2) zal wel een maand later met Half-Life 2 komen.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Mee eens... al zou het de verkoopcijfers van HL2 op de lange termijn aboluut niet schaden.EfBe schreef op 22 juli 2004 @ 16:15:
[...]
HL2 vlak na D3 uitbrengen zou wel de meest domme marketing actie zijn in jaren.
Sterker nog, dankzij Steam zou er op het moment dat het spel gold-status krijgt een onmiddelijke release kunnen zijn. Dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar zou wel de ideale manier zijn om de verkoop via Steam te promoten.D³ schreef op 21 juli 2004 @ 19:30:
[...]
Tussen de Gold en release van Doom III zit ~20 dagen, eind augustus zou dus nog makkelijk kunnen
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Dat zou wel hard zijn als Half-Life 2 deze week nog Gold zou gaan en nog voor Doom 3 in de schappen ligt te downloaden kunnen zijn via Steam. Maarja dat klinkt eigenlijk ook meer als een fabeltje.MetroidPrime schreef op 22 juli 2004 @ 16:57:
[...]
Sterker nog, dankzij Steam zou er op het moment dat het spel gold-status krijgt een onmiddelijke release kunnen zijn. Dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar zou wel de ideale manier zijn om de verkoop via Steam te promoten.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik denk zelfs dat het slim is om HL2 niet in Augustus uit te brengen, maar iets later. Vooral de mainstream is of op vakantie, of heeft in de zomer geen zin in games. Als het weer kouder wordt waarschijnlijk wel, denk ik.EfBe schreef op 22 juli 2004 @ 16:15:
[...]
HL2 vlak na D3 uitbrengen zou wel de meest domme marketing actie zijn in jaren.
Verwijderd
Wow... dat is toch één van de meest redelijke argumenten die ik hier tot nog toe gezien heb...Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 19:01:
Tja niet iedereen zit op doom3 te wachten, zal het wel gaan spelen maar het is niet 'mijn' spel. Dus mijn geld ligt er nog voor HL2
Valve heeft geen uitgever, half life 1 heeft ze zoveel geld opgeleverd dat ze op hun eigen kunnen werken. Ze brengen HL2 uit wanneer ze willen.Gunp01nt schreef op 22 juli 2004 @ 14:52:
De fans zijn niet de enigen die belang hebben bij een release date. Achter een developer staat een publisher die de ontwikkeling van de game financiert en de developer betaalt. Die publisher wil ooit een keer waar voor z'n geld, en zal dus graag enige indicatie hebben van de termijn waarop de investering in winst omgezet kan worden.
Daar zeg je wat. Is daar al iets meer over bekend eigenlijk, lijkt mij voor Valve helemaal niet gek om HL² meteen na gold op Steam te knallen. Waarom verwacht jij dat ze dat niet zullen doen?MetroidPrime schreef op 22 juli 2004 @ 16:57:
Sterker nog, dankzij Steam zou er op het moment dat het spel gold-status krijgt een onmiddelijke release kunnen zijn. Dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar zou wel de ideale manier zijn om de verkoop via Steam te promoten.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Dit is natuurlijk sowieso onzin
Dat zou ik niet te hard zeggen als ik jou was. Zelfs 3DRealms heeft hun krediet bij hun uitgever al grotendeels verspeeld. De PC games markt wordt gewoon steeds nauwer, dus neemt de druk van publishers op developers toe.half life 1 heeft ze zoveel geld opgeleverd dat ze op hun eigen kunnen werken. Ze brengen HL2 uit wanneer ze willen.
^^ met slimVerwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 19:01:
Tja niet iedereen zit op doom3 te wachten, zal het wel gaan spelen maar het is niet 'mijn' spel. Dus mijn geld ligt er nog voor HL2
Uhm dat dacht je dan toch even heel verkeerd. HL1 bracht erg veel geld op en wie heeft een grote hap daarvan opgesmikkeld?? Juist Vivendi. En aangezien ze het eerste deel hebben uitgebracht en gefinaceerd hebben zei dus eigenlijk alles te zeggen over wat er met dit spel gaat gebeuren en wanneer hij wordt uitgegeven.Hacku schreef op 22 juli 2004 @ 20:19:
Naja die geven HL2 wel uit, maar ik bedoelde ze hebben valve nix te zeggen.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Lijkt me ook logisch dat ze het snel op Steam zullen zetten.D³ schreef op 22 juli 2004 @ 20:35:
[...]
Daar zeg je wat. Is daar al iets meer over bekend eigenlijk, lijkt mij voor Valve helemaal niet gek om HL² meteen na gold op Steam te knallen. Waarom verwacht jij dat ze dat niet zullen doen?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Als HL2 zo'n tijdelijk exclusieve Steam-release zou krijgen, hadden we het allang al gehoord. Er zou minstens een pre-order icoontje bij moeten zijn gekomen in Steam. Valve zou dan ook twee specifieke marketingcampagnes moeten voeren, een voor de Steam release en een tweede voor de "normale" release. Een exclusieve release via Steam lijkt me iets dat ze massaal zouden willen promoten, om de populariteit van Steam te bevorderen.D³ schreef op 22 juli 2004 @ 20:35:
[...]
Daar zeg je wat. Is daar al iets meer over bekend eigenlijk, lijkt mij voor Valve helemaal niet gek om HL² meteen na gold op Steam te knallen. Waarom verwacht jij dat ze dat niet zullen doen?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
5 aug, preload van cs:source, 10 aug, betatesten voor cs:cz peeps,MetroidPrime schreef op 22 juli 2004 @ 21:55:
[...]
Als HL2 zo'n tijdelijk exclusieve Steam-release zou krijgen, hadden we het allang al gehoord. Er zou minstens een pre-order icoontje bij moeten zijn gekomen in Steam. Valve zou dan ook twee specifieke marketingcampagnes moeten voeren, een voor de Steam release en een tweede voor de "normale" release. Een exclusieve release via Steam lijkt me iets dat ze massaal zouden willen promoten, om de populariteit van Steam te bevorderen.
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Het moet ook nog blijken of dat allemaal gaat lukken. Zoals ik al eerder zei: Steam is een heel interessant experiment. Als het Valve echt lukt dat goed op poten te krijgen, en er is genoeg klandizie voor het Steam-abonnement, dan zou dit de macht van een publisher in een aantal gevallen danig kunnen inperken.MetroidPrime schreef op 22 juli 2004 @ 21:55:
[...]
Als HL2 zo'n tijdelijk exclusieve Steam-release zou krijgen, hadden we het allang al gehoord. Er zou minstens een pre-order icoontje bij moeten zijn gekomen in Steam. Valve zou dan ook twee specifieke marketingcampagnes moeten voeren, een voor de Steam release en een tweede voor de "normale" release. Een exclusieve release via Steam lijkt me iets dat ze massaal zouden willen promoten, om de populariteit van Steam te bevorderen.
Verwijderd
Dat weet ik wel bijna zeker, dat is namelijk bij bijna elk spel zo, dat je em kan downen vóór de release date..proller schreef op 22 juli 2004 @ 23:26:
Nee ze gaan niet voor Steam, veel te veel kans dat ht illegaal verspreid gaat worden, en dan breekt de hel los. Ze releasen alles in 1x, zodat ze op de release data zoveel mogenlijk mensen tegelijk kunnen laten kopen. Anders lopen ze volgens mij heel wat centjes mis.
Ik zie het ook nog wel zo ver komen dat ik Doom III eerder kan downloaden dan dat hij hier in de schappen ligt!
Verwijderd
Verwijderd
Jep mee eens, half life2 is ook niet bedoeld je de stuipen op het lijf te jagen, doom3 duidelijk wel. Daar zit je constant in de freaky sfeer, en in de enge omgevingen, half life2 zal mogelijk wel spannende/enge momenten hebben maar zal er niet vol mee zitten.proller schreef op 23 juli 2004 @ 00:27:
Dat zeker wel. In Doom 3 ben je cintinue opzoek naar monstertjes in schaduwen. Bij HL2 zitten er (naar ik heb gelezen in het topic, en na het zien van de filmpjes) ook rustige momenten in, waar wel wat kan gebeuren, maar het doet zich rustiger voor. Dat komt denk ik ook door de grote buitenlevels. DIe mooie blauwe lucht overal geeft toch ja, rust?
Ik ga ze allebei spelen, ik denk dat ik eerder HL 2 koop, dan Doom III, want ik heb geen zin om onderbroeken te moeten verwisselenNiet negatief tegenover HL2 hoor, maar gewoon, ik weet niet, het trekt me wat meer (ookal is het wel leuk om bijvoorbeeld met wat vrienden samen Doom III te spelen, zie je je vrienden eens van een andere kant (scheiten ook in hun broek zeker weten
).
Bron: http://www.halflife-2.nl/With that we said good bye to the DoD team, and Gabe showed us back upstairs. There we thanked Gabe for his time, but before he left he told us that although they work on HL2, it’s the mods that they really look forward to and that he really wants to see how RnL turns out.
For those of you wondering about the HL2 release, we were impressed by the attitudes at Valve and believe the push to have HL2 completed in August will become a reality.
Zou mooi zijn, maar zien is geloven.
Verwijderd
Nadat ie complete is kan ie pas gold gaan, en dan duurt het zoiezo nog een tijdje voor die in de winkels ligt, net als bij doom III nu het geval is..
http://www.gamer.nl/nieuws/22909Doug Lombardi van Valve heeft tegenover Half-Life 2 fansite HL2World.com bevestigd dat op 31 juli, tijdens de G-Phoria awards show, speelbare versies van Half-Life 2 en Counter-Strike: Source gedemonstreerd zullen worden. De show zal door G4/Tech TV worden uitgezonden. Of het om nieuwe demonstraties gaat, of dat het levels zijn die we al gezien hebben, is nog niet bekend. Tevens kun je op deze pagina allerlei vragen en antwoorden over Counter-Strike: Source vinden.
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn, HL2 zal voor de oudere GeForce FX kaarten extra codepaths bevatten zodat het daar ook goed op draait. Het is niet zo dat je het spel alleen met een ATI-kaart goed zal kunnen spelen.p.habo schreef op 24 juli 2004 @ 15:50:
3. Ben bang dat H-L: 2 gewoon meer op 1 merk videokaart gefocusd wordt dan met Doom 3 het geval is.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 19:54 ]
Weten we niet. Probeer fontsize 72 eens.masser120 schreef op 25 juli 2004 @ 23:51:
WANNEER KOMT DIT SPEL NOU EENS UIT???
Moet dat dan?masser120 schreef op 25 juli 2004 @ 23:51:
Zo kan het ook:masser120 schreef op 25 juli 2004 @ 23:51:
Verwijderd
Hmm...ik gok ergens begin oktober.....als we geluk mogen hebben.Vanitas schreef op 26 juli 2004 @ 11:48:
[...]
Zo kan het ook:
Ik denk dat het rond de 10 september wordt.
Als HL2 nog voor het einde van augustus nog naar Vivendi gaat iig.
Volgens IGN zal Valve het spel binnen enkele dagen bij Vivendi afleveren. Dan moet CS nog getest worden en het spel is klaar om uitgebracht te worden, dus ik vermoed ergens in september.Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 16:17:
[...]
Hmm...ik gok ergens begin oktober.....als we geluk mogen hebben.
nothing special
Verwijderd
In addition, we will be going to Valve to play test Half-Life 2 very soon. We will be broadcasting from Half-Life Radio and will provide screenshots and on-air interviews. More details on this exclusive play testing soon. Keep it tuned to Half-Life Radio.
Kijk eens twee posts boven je
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Met natuurlijk de smoes dat een hacker stuff had gestolenExe-cuter schreef op 30 juli 2004 @ 17:49:
Ze hebben het spel gewoon verder afgewerkt. Het was vorig jaar zeker nog niet af. Die CS:Source enz hebben ze natuurlijk wel toegevoegd.
Verwijderd
Uiteraard, ik denk dat ik en nog steeds velen met mij er geen zak van geloven (nog steeds niet) van wat er vorig jaar allemaal is gebeurt. Het kwam Valve wel heel goed uit natuurlijk.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 18:52:
[...]
Met natuurlijk de smoes dat een hacker stuff had gestolen
Verwijderd
Er is toch een een speelbare pre-alpha met ontiechlijk veel maps te downloaden.. hoe kan je nou zeggen dat je het niet 'gelooft'?Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 19:32:
[...]
Uiteraard, ik denk dat ik en nog steeds velen met mij er geen zak van geloven (nog steeds niet) van wat er vorig jaar allemaal is gebeurt. Het kwam Valve wel heel goed uit natuurlijk.
Das waar maar Valve heeft het er deels ook zelf naar gemaakt. Ze bleven 2 maanden voor de zogenaamde release maar stug volhouden dat HL2 in september in de schappen zou liggen, en nu blijkt na de diefstal dat dat niet klopt en dat ze zelf dus keihard aan het liegen waren tegenover de fans om de hype hoog te houden.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 20:28:
[...]
Er is toch een een speelbare pre-alpha met ontiechlijk veel maps te downloaden.. hoe kan je nou zeggen dat je het niet 'gelooft'?
Het is een feit..zelfs op dit forum in een vorig hl2 topic posten ze allemaal plaatjes ervan..
bron: halflife-2.nlAangezien er vrij weinig nieuws is denk ik dat ik dit wel even kan plaatsen.
In een thread op de Halflife2.net fora is wat (nieuwe) info te lezen over de ports als CS: S en HL: S. Het volledige lijstje:
The cover calls CS: S "Half-Life 2 Multiplayer", though this is said nowhere in the article inside, and indeed, the entire context of the discussion of CS: S is it being a way of testing Source's multiplayer capabilities that grew into something they'd actually consider releasing.
I think the guy who actually wrote the article believes it's NOT HL2's multiplayer, as he thinks it'll be a free download over Steam for those who have HL2.
Doug Lombardi says that porting HL to Source was actually less painful than they thought it would be, though they found a few ways to make it easier for mod authors wanting to port their games...
He also says that they decided that HL: S would be worth releasing (it was just an experiment to begin with) when people at the office started playing it. Then they decided to test Source with a multiplayer port, and Counter-Strike was the obvious choice.
HL: S makes use of Source's shaders, enhanced lighting, shadows, etc...
More work (in terms of texture and model stuff) has been done on CS: S than HL: S.
Both HL: S and CS: S will be made available on the same day as HL2 (PC Powerplay guesses sometime in late August...).
CS: S textures are roughly twice the resolution of CS textures.
"A single room in de_aztec now has more polygons than all of aztec as played under the old engine" - Jess Cliffe
Physics definately adds to the gameplay of CS: S. Cover can be blown away or constructed from nearby objects.
Vehicle-based gameplay and larger scale battles with higher player counts are two things being experimented with by the Counterstrike designers...
There are several pics, bu the most interesting ones are:
A. A pair of pics comparing an area in CS to CS: S... they're obviously the same area, but the detail (both polygonal and texture-wise) in CS: S is much higher...
B. A pair of pictures doing the same... but for HL: S. It shows the difference between the Icthyosaur/cage area in HL and HL: S... Colours in HL: S are better, shadows are more realistic, the Icthyosaur seems to have some specularity on it (I can't be sure, though), and the water is reflective, just like HL2's...
The next page has a little box about Codename: Gordon. Apparently, 600,000 people had downloaded it within three weeks...
Toch weer wat geinige weetjes dankzij halflife2.net member Brian Damage
[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 31-07-2004 18:50 ]
Ik ben heel erg benieuwd hoe ze DAT in online multiplayer voor elkaar hebben gekregen, en of dat ook echt werkt. Grote kans is natuurlijk dat lag voor extra leuke effectjes gaat zorgen.Physics definately adds to the gameplay of CS: S. Cover can be blown away or constructed from nearby objects.
als je het tegen mij had; neeRSP schreef op 31 juli 2004 @ 19:06:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
deze?
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 01:53 ]
Verwijderd
Dat is een instelling dat je kan veranderen hoorVerwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 21:51:
MAAR WAAROM die wapens aan de linkerkant; dat is toch erg irritant als je rechts bent ?
Verwijderd
Verwijderd
Ja. Maar das ook een beetje te begijpen. Als je 3 jaar een game ontwikkeld en die geen meter verkoopt, moet je toch een beetje de schade beperken. Gelukkig zit CS:S gewoon bij de Full versie van HL2, dus even wachten daarop.Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 13:36:
Dus als ik het goed begrijp uit het interview mag ik CS:S beta spelen als ik CS:CZ koop ?... Tsss, ze proberen dus gewoon CZero te slijten op elke mogenlijke manier
Verwijderd
Verwijderd
Originally Posted by PC Zone
HALF-LIFE 2: SEPTEMBER
Final code heads to Vivendi in the next few days; Valve says mid/late September for full release
12:40 "When it's done", is the oft borrowed phrase which canny developers use to thwart our polite journalistic enquires about release dates.
But now, finally ending months of speculation, Valve's Doug Lombardi seems to have confirmed that the most eagerly awaited PC title of this, or indeed any other year, is finally done.
According to Lombardi, Half-Life 2 will be passed on to publishers Vivendi "within days" for final mastering and duplication, well within Valve's target August delivery date - he has added that the game will hit retail mid- to late September.
Half-Life 2 for September it is then and we're going to hold them to that ...Unless of course anything else changes.
bronPost ik net nog dat de gold date nadert, staat er nu op IGN.... hetzelfde (phieuw). IGN post zijn eerste indrukken van de G4 demo's (ze zijn erg positief) en ook posten ze nog wat extra informatie omtrent de gold date en release.
Doug also stated that there wouldn't be any more screenshots, demos or additional media for two reasons. The first one is that the game is close to submission, so the developers wanted to focus on polishing the gameplay and squashing bugs. The other is that Valve wanted to ensure that players discovered the story and action of Half-Life 2 without having the experience spoiled by constant media coverage of gameplay and plot points. This way, when a surprise occurs the first time you play, you'll truly react the way they want you to instead of expecting things to happen thanks to video that's been posted on the Web for months. Considering that what was shown in the demo seemed polished enough to be sitting on store shelves, you can believe that we'll have more info about the game as soon as it's released.
---/QUOTE
Ze releasen dus geen nieuwe media meer, om de simpele reden dat je niet de filmpjes gaat 'naspelen' als je bij een scene komt.
Ook dit geeft weer aan dat een gold date zeer nader isCan't wait.
Het hele artikel leest gij hier
[ Voor 84% gewijzigd door XWB op 03-08-2004 19:28 ]
Ik denk dat CS2 nog een tijdje op zich laat wachten (volgend jaar pas, gokje). Dan heb je wel weer genoeg geld voor CS2. Dus gewoon lekker de volledige kopenHacku schreef op 03 augustus 2004 @ 17:17:
Minimum system requirements appear to be a 1.2 gigahertz processor with 256 megabytes of RAM and a DirectX 7 video card. Of course, those of you interested in the full experience will want a 2 gigahertz or higher processor, 512 megabytes of RAM and a DirectX 9 video card. Doug specifically stated that the ATI x800 was the card of choice amongst many of the testers, as it ran roughly about 30% faster than Nvidia's best cards.
Bron: http://pc.ign.com/articles/535/535268p1.html
Ik twijfel echter welke versie ik ga kopen, ofwel HL2 single player only en leter CS2 ofwel HL2 met MP en CS: Source.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Sterker nog, alle Half-Life 1 spellen worden gepoort naar Source. Steam heeft net een update gekregen, er is een "Browse games" venster bijgekomen. Het lijkt erop dat dit venster voornamelijk bedoeld is om spellen te verkopen, misschien is dit een voorbereiding om Half Life 2 via Steam te gaan verkopen(hopelijk voor de normale release)?Xymox schreef op 04 augustus 2004 @ 07:48:
HL2 wordt dus geleverd met CS:Source. Ik had ergens gelezen dat ze ook Day of Defeat (DoD) naar Source geport hebben en dat het tevens meegeleverd wordt.
Maar ik heb daarna niets meer gehoord...
CS:Source ben ik persoonlijk niet in geinteresseerd, DoD:Source heeft mijn voorkeur !!
Weet iemand iets over DoD:Source ?
En zullen die gratis zijn voor huidige HL1/CS bezitters met geldige key? Eigenlijk mooi dat ze zoiets doen, kan alleen maar de community ten goede komenSterker nog, alle Half-Life 1 spellen worden gepoort naar Source.
Verwijderd
Er komen zoveel versies op de markt.Hacku schreef op 04 augustus 2004 @ 10:10:
Welke versies van HL2 komen er nu? HL2 SP only en HL2 MP + CS:Source ?
[...]
En zullen die gratis zijn voor huidige HL1/CS bezitters met geldige key? Eigenlijk mooi dat ze zoiets doen, kan alleen maar de community ten goede komen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq