[PC]Half-Life 2 Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.789 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:55
Dutchmega schreef op 04 juli 2004 @ 15:33:
Playtesting enzo hoeven ze niet te doen want dat is hetzelfde als CS1.
Dus als ik het goed begrijp, is het eigenlijk bijna precies hetzelfde als 1.5/6 alleen dan met supergraphics en hier en daar een verbeteringetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
50% sneller op een ATI kaart :S
Dat lukt echt niet, en ookal zou het lukken, dan doen ze het nog niet, daardoor dwingen ze gewoon dat iedere HL2 koper een ATI "moet" hebben.
En lang niet iedereen heeft geld genoeg of wil z'n systeem opwaarderen voor een game.

Daardoor maken ze veel te veel verlies.
dimitio schreef op 04 juli 2004 @ 17:36:
[...]

Dus als ik het goed begrijp, is het eigenlijk bijna precies hetzelfde als 1.5/6 alleen dan met supergraphics en hier en daar een verbeteringetje?
En wat is daar mis mee??
CS is toch zo al goed genoeg.

[ Voor 40% gewijzigd door Vanitas op 04-07-2004 18:01 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 17:04:
dat was 40% ;) kan je je voorstellen hoe het op gf cards loopt ;) Ik denk (hoop) dat valve het wel soepel lopend krijgt.
Haha.. Inderdaad.. Neeh, maar ik maak mij gewoon druk, aangezien ik nu net drie maandjes een FX 5900 XT heb en absoluut geen zin om als een dwaas een nieuwe videokaart te gaan halen.. Mijn dure centen gaan al snel genoeg op.. Maarja, anders prop ik er dus lekker wél een DX7 kaartje in, dan maar zonder mooie effecten.. :r :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Vanitas schreef op 04 juli 2004 @ 17:59:
En wat is daar mis mee??
Ik zeg toch niet dat daar iets mis mee is? :) Ik wou het alleen even weten, ik vind het ook prima als de gameplay hetzelfde blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

nou als ik het allemaal zo zie kun je bijv wel een tafel of whatever neerflikkeren om achter te schuilen, das natuurlijk wel heel cool :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 04 juli 2004 @ 17:59:
50% sneller op een ATI kaart :S
Dat lukt echt niet, en ookal zou het lukken, dan doen ze het nog niet, daardoor dwingen ze gewoon dat iedere HL2 koper een ATI "moet" hebben.
En lang niet iedereen heeft geld genoeg of wil z'n systeem opwaarderen voor een game.

Daardoor maken ze veel te veel verlies.

[...]

En wat is daar mis mee??
Het gaat bij sommige Halflife fans toch echt te ver.
Je meent toch niet serieus dat je dit meent.
Bij elk andere game had je dit helemaal afgekraakt maar Valve kan dit maken, als ze niet met een heel nieuw spel komen met nieuwe maps en graphics, dan krijgen ze dus geen cent van mij. Echt ophouden met dat flauwekul, altijd maar weer die liefde voor mensen die je niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is CS een van de meest gespeelde online FPS?
Omdat de Gameplay RULED!!
Daarom is het belangrijk dat ze zoveel mogenlijk van de Gameplay afblijven, maar ze moeten natuurlijk wel een nieuw spel introduceren aangezien je nu niet meer met 1.6/CZero kan aankomen.

Wat blijft er dan over, Graphics en Physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Idd, hl2 is toch een nieuwe spel? met CS moeten ze niet gaan lopen kloten de gameplay is al super goed, eraan tweaken zal het alleen maar slechter maken.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Er is dus echt niks mis met CS! En ik hoop idd, dat alleen de graphics zo blijven... Als het aan mij ligt blijven zelfs de maps hetzelfde... zolang de besturing maar goed blijft... Helaas is de gameplay na 1.2 flink achteruit gegaan naar mijn gevoel... mja...

CS ruled nog steeds...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

CS:Source != CS2

CS2 zal denk ik wel een hele nieuwe gameplay hebben!

CS:Source is gewoon een extraatje (tussendoortje) denk ik.

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

WJP schreef op 05 juli 2004 @ 10:47:
CS2 zal denk ik wel een hele nieuwe gameplay hebben!
Uiteraard, dit is een compleet nieuw spel. CS:Source is hetzelfde spel in een ander jasje (engine). CS:Source is gratis, inderdaad als extraatje. Je zult voor CS2 wel munten moeten neerleggen.

Als ze source goed hebben ontworpen incl de editor, zal het niet erg veel werk zijn oude mods te porten. Wat ik zo begrepen heb is dat inderdaad het geval.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de map files in de editor kan laden zal het wel niet veel meer werk zijn dat ff de map opniew renderen. Het zal me trouwens niet verbazen als valve iets heeft ingebouwd zodat cs1 maps het vanzelf wel doen met cs: s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
code:
1
2
3
] map awp_bycastor
CModelLoader::Map_IsValid: 'awp_bycastor' is not a valid BSP file
map load failed: awp_bycastor not found or invalid

de file stond wel op de goede plek, dus is invalid
totzover de hl2 console :/

dus hl1 maps kunnen niet ZOMAAR in hl2 geopend worden. Maar idd, is het wel mogenlijk op ze in de editor (worldcraft/hammer) te openen en dan opnieuw te recompilen :)
(dit moet dan wel met de map source. Namelijk .map ofzo. de .bsp files kunnen natuurlijk niet zomaar geopend worden.)

deze kunnen op hun beurt wel met wat 3th party progsels omgezet worden in .map files.
dit werkt alleen nog ni helemaal lekker

[ Voor 8% gewijzigd door BasieP op 05-07-2004 12:16 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou recompilen 1-2-3 kan niet. Je kunt wel dezelfde maps houden maar alle textures etc. zal je opnieuw moeten invoeren/maken. Ik denk niet dat het mooi zal staan met de oude CS1 textures :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er van de meeste populaire funmaps binnen de kortste keren toch weer een cs: s versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:56:
[...]

Het gaat bij sommige Halflife fans toch echt te ver.
Je meent toch niet serieus dat je dit meent.
Bij elk andere game had je dit helemaal afgekraakt maar Valve kan dit maken, als ze niet met een heel nieuw spel komen met nieuwe maps en graphics, dan krijgen ze dus geen cent van mij. Echt ophouden met dat flauwekul, altijd maar weer die liefde voor mensen die je niet kent
(veel) Geld geven gaat me ook een beetje ver, maar voor mij hoeven ze helemaal niks aan CS te veranderen.
Ik erger me helemaal niet aan de graphics van CS.
En de levels zijn ook goed, en het draait heel soepel.

Ik hoef niks extra's, dus al ik voor CSS moet dokken, dan zal ik dat niet doen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
cs source wordt gratis, dus ik vind het alleen maar prima!

ik vind de gameplay van cs nog steeds super, zolang je maar op goede servers zit! en ik vind het toch netjes dat ze zoveel tijd en geld hebben geinvesteerd in een gratis game, en dit dus in principe voortzetten in hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze weten zelf ook heel goed dat een heel groot deel van de cs community geen hol om hl geeft en dat een niewe cs toch wel zal bijdragen aan het succes. Als losse game vind ik wel dat css ze geld niet waard zou zijn omdat het niks meer dan 1.6 alleen dat wat mooier is.

Ik erger me eigelijk ook helemaal niet aan de gfx van 1.6 maar dat komt denk ook omdat ik weet dat het een oud spel is, want bij niewe spellen erger ik me wel vaak als het er niet goed uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 19:21:
Ik erger me eigelijk ook helemaal niet aan de gfx van 1.6 maar dat komt denk ook omdat ik weet dat het een oud spel is, want bij niewe spellen erger ik me wel vaak als het er niet goed uitziet.
Jij ook al, ik kan ook makkelijk mezelf vermaken met doom.
Lekker simpel, en toch leuk, ookal zijn de graphics zo klote dat je gigantisch veel fantasie moet hebben wil je in sommige dingen de dingen zien die het voor moet stellen.

Gelukkig maar dat ze CS:S gratis maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Achjah, de dag dat je wenst dat het minder realistisch moet worden komt nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dutchmega schreef op 06 juli 2004 @ 11:07:
Achjah, de dag dat je wenst dat het minder realistisch moet worden komt nog wel :)
Dan ga ik wel UT spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Dutchmega schreef op 06 juli 2004 @ 11:07:
ja idd
voor sommige was operation flashpoint al te veel realisme

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 20:52
joostve schreef op 06 juli 2004 @ 14:16:
[...]

ja idd
voor sommige was operation flashpoint al te veel realisme
waren zeker loosers die het te moeilijk vonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe normaal man ofp is een cool spel.

je moet niet zomaar mensen losers gaan noeme }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
ReCreator schreef op 05 juli 2004 @ 00:39:
Er is dus echt niks mis met CS! En ik hoop idd, dat alleen de graphics zo blijven... Als het aan mij ligt blijven zelfs de maps hetzelfde... zolang de besturing maar goed blijft... Helaas is de gameplay na 1.2 flink achteruit gegaan naar mijn gevoel... mja...

CS ruled nog steeds...
Haha, iedereen loopt over dit soort dingen te zeiken, alle cs'ers hebben wel een versie waarvan ze vinden dat het daarna achteruit is gegaan. Ik hoor nooit iemand zeggen dat 1.6 de beste is :P

Anyways, ik speel het al jaren niet meer, maar toen ik het nog speelde zei men dat het na beta 5.0 al achteruit was gegaan. Ik vind dat daarna er voornamelijk alleen verbeteringen zijn geweest. Alleen de spelers werden lamer, en het werd zo groots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
DarkShadow schreef op 07 juli 2004 @ 01:42:
[...]

Haha, iedereen loopt over dit soort dingen te zeiken, alle cs'ers hebben wel een versie waarvan ze vinden dat het daarna achteruit is gegaan. Ik hoor nooit iemand zeggen dat 1.6 de beste is :P

Anyways, ik speel het al jaren niet meer, maar toen ik het nog speelde zei men dat het na beta 5.0 al achteruit was gegaan. Ik vind dat daarna er voornamelijk alleen verbeteringen zijn geweest. Alleen de spelers werden lamer, en het werd zo groots...
Beta 5.2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Starting later this summer, Valve will be conducting a limited-time beta of Counter-Strike: Source via Steam. The beta will first be open to subscribers of the Valve Cyber Café Program, and then extended to owners of Counter-Strike: Condition Zero. The next installment of the world’s number 1 online action game, Counter-Strike: Source blends CS’s intense teamplay with the advanced technology of Valve’s Source engine.
http://steampowered.com/i...ews&id=108924187056889900

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:51
yup, en cs:source was gratis ;)

dan maar ff cszero kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Shockers schreef op 08 juli 2004 @ 10:15:
yup, en cs:source was gratis ;)

dan maar ff cszero kopen :+
CS:Source is gratis voor HL2 bezitters !
beta CS:Source is gratis voor CS:condition zero bezitters !

Wil je CS:Source spelen, zou ik gewoon HL2 kopen, aangezien alleen CS:Source BETA te spelen is met een CS:condition zero key en waarschijnlijk afloopt zodra de beta is afgelopen.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch weer slim van Valve.

Er zijn zat mensen die cs: cz gaan kopen (via Steam eventueel) om cs: s eerder te kunnen spelen! Valve maakt dan winst en vervolgens diezelfde mensen toch HL2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Dan moet ik toch maar eens proberen om mijn AMD Athlon XP 1800+ @ 1533 mhz te laten draaien ipv 1150 mhz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:46

Jap

No worries

http://users.lichtsnel.nl/~jap/cs-source/

als je geen zin hebt om torrent te starten, alleen daar staan maar de eerste 2, en niet de 3e. (was te lui om 3e te downen :P ) mischien komt die er straks nog wel bij.

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
thanks Jap :) Het speelt zo te zien wel lekker losjes. Grafisch zit het ook wel goed. Mischien dat ik toch nog ooit CS ga spelen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de kwaliteit van de filmpjes best wel goed. De maps lijken toch wat meer opener en groter geworden. Ook leuk al die tonnetjes enzo, alleen kan zo te zien de brug op aztec niet stuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
volgens mij gaan ze er best in slagen op de gameplay van CS dat bij menig zo hoog zit, te behouden. Voor wat ik tot dus ver heb gezien ziet het er prachtig uit, ze hebben de bestaande mappen erg goed opgefleurt en er is totaal niets veranderd! way to go :),

heb CZ alvast geinstalleerd @ steam, ben benieuwd wanneer ik CS source available zie staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap

Jap

No worries

heb nr 3 er nu ook neer gezet, die heb ik zelf nog niet gezien dus die zal ik zo ff kijken.
ik vind na het kijken van 1&2 dat de gameplay goed is, tis net cs1.6 maar dan mooier :+
als alles er maar mooi uitziet en het speeld niet zou het zonde zijn.

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Het ziet er inderdaag er goed uit :) Vooral een van die flash effecten :P Lijkt net of je aan de XTC zit :P (uhh nee.. ik heb nog nooit XTC geprobeerd hoor :))

De gameplay ziet er sterk uit als die van 1.6. Ik heb nog geen veranderingen opgemerkt tegenover 1.6. De maps zijn wel een fractie groter denk ik maar je kan denk ik iets sneller rennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb het idee dat mods geport naar source soepeler zullen lopen dan diezelfde mod op de HL1 engine.

Ik merk bijv. in Day of Defeat en CounterStrike dat het systeem zo nu en dan hakkelt en moeite heeft de fps op niveau te houden. Terwijl nieuwe spellen (zoals PainKiller) erg soepel draaien op hetzelfde systeem, waarbij er veel en veel meer fx worden toegepast. Source lijkt me efficienter om te springen met de hardware/software en daardoor zou een 1:1 port een soepeler game-play opleveren tov die mod op de oude engine.

Zat er niet een fps-max op de HL1 engine ? Er staat me bij dat er niet meer dan 100 fps te halen valt. heeft source ook zo'n limiet ingebouwd ?
(alhoewel 100 fps erg mooi is mocht source die met HL2, DoD2 en CS2 halen op mijn systeem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door je OpenGL drivers in je Steam folder te flikkeren is het mogelijk om meer dan 200/300 fps te halen in CS! fps_max moet dan wel boven de 100 he :)

Jammer genoeg heb ik nooit hoger dan 45 fps gehaald sinds 1.6 en speelde ik met 60 fps constant met CS 1.0/1/3/4/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 12:15:
Door je OpenGL drivers in je Steam folder te flikkeren is het mogelijk om meer dan 200/300 fps te halen in CS! fps_max moet dan wel boven de 100 he :)
Hee, dat is interessant...

Ik heb ATI catalyst drivers. Waar staan die OpenGL drivers precies en in welke folder van Steam moeten deze bestanden dan komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak gewoon in je /cstrike map een userconfig.cfg

--------nodig om meer fps te krijgen
cl_showfps "1"
fps_max "500"
developer "1" //hiermee unlock je geloof ik je fps-limiter

--------andere tweaks voor meer fps
r_detailtextures "0"
cl_weather "0"
max_shells "0"
max_smokepuffs "0"

--------nog wat gare dingen
cl_dynamiccrosshair "1"
cl_radartype "1"
cl_righthand "1"
console "1.000000"
fastsprites "0"
gamma "8"
hud_draw "1"
rate "8000"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op CSNation staat dat CS:CZ ook een update krijgt naar Source

Maar krijgen mensen die CS:CZ hebben dan ook een gratis update naar CZ: Source

Of

Moet je dan HL2 en CS:CZ hebben om CZ:Source gratis te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Ik denk het laatste !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 13:10:
maak gewoon in je /cstrike map een userconfig.cfg

--------nodig om meer fps te krijgen
cl_showfps "1"
fps_max "500"
developer "1" //hiermee unlock je geloof ik je fps-limiter

--------andere tweaks voor meer fps
r_detailtextures "0"
cl_weather "0"
max_shells "0"
max_smokepuffs "0"

--------nog wat gare dingen
cl_dynamiccrosshair "1"
cl_radartype "1"
cl_righthand "1"
console "1.000000"
fastsprites "0"
gamma "8"
hud_draw "1"
rate "8000"
met developer 1 disable je meteen je fps max... maar je hebt er niks aan, want ik vind developer irritant spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Best lol... - Counter-Strike: Condition Zero:Source - :)
Maar het is een goede zaak want nu worden er ruim 7 of 8 geport naar de Source engine.. Dat betekent dat we niet snel zonder games zitten.

Eerst HL2 uitspelen, daarna CS:CZ:Source (:P), daarna CS:Source en DoD:Source effe online. Heerlijk :) Ik neem aan dat DoD:Source ook gratis word?

Hm.. Eerst mijn vader maar eens kabelinternet (terug) aftroggelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Afbeeldingslocatie: http://doom3.planet-multiplayer.de/forum/uploads/post-2-1089545107.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 11-07-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 23:41
Goh zelfde plaatje maar dan ipv Doom 3 Half Life 2 :/

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
:? , leg uit...

edit: hehe ok :).

[ Voor 43% gewijzigd door DeepSeven op 11-07-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:24
hehe lol, idd.

deepseve, zie doom3 topic, exact hetzelfde plaatje, maar dan met doom3 stikkers erop :+

[ Voor 77% gewijzigd door Maverick op 11-07-2004 23:36 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
http://www.planetdoom.com/potd/index.asp?id=468442

Zoek de verschillen behalve het hoesje en de labels van de cd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van doom3 is in ieder geval zeker gefotosoept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51
Whaa... zelfs de cd's "liggen" nog het zelfde gedraaid !! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah hoe ziek !!
Wordt nu toch wel tijd voor HLII :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Wat voor systeem heb je nodig voor HL2
De release van Half-Life 2 zou volgens de laatste tekenen aan de wand, weersvoorspellingen en bijbelse profetieën nog enkele weken van ons vandaan zijn. Mensen met een 286 moeten dan ook opschieten met sparen, want voordat je het weet kijkt Gordon Freeman je lachend aan in de winkel. Om iedereen te helpen bij het maken van een "Half-Life 2 verantwoorde" aankoop, kijkt dit artikel naar een aantal zaken, zoals welke videokaart, geheugen en processor je het best kunt kopen.
Minimum Requirements
* 1.2 GHz Processor
* 256MB RAM
* DirectX 7 level graphics card
* Windows 2000/XP/ME/98
* Mouse
* Keyboard

Preferred System
* 2.4 GHz Processor
* 512MB RAM
* DirectX 9 level graphics card
* Windows 2000/XP
* Mouse
* Keyboard
bron : http://www.gamer.nl/nieuws/22722

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

2.4 GHz preferred..
pfft zeg, dat gaat een zwaar spel worden :o

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Sh*t! Weer een spel dat ik op 20fps moet draaien!

----------------------------------------------------------------

Geforce 2 Ti 64MB (DirectX7)
Pentium 4 1,8Ghz
512MB DDR2100 RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nou ik vind die cover en CD's nog best wel netjes.
Mogen ze van mij ook zo wel uitbrengen.

Net als die van Doom 3 overigens.

Edit:
Hoe zou ik het kunnen draaien:

AMD Athlon 1gHz
GeForce 4 Ti 4400 128 mb
512 mb ram

[ Voor 30% gewijzigd door Vanitas op 12-07-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Dacht al.. 5 HL2 cd's? Dat klopt niet :P

Maar ik heb 1,1 ghz (eigenlijk 1,5 - AMD Athlon XP 1800+ maar pc is rete onstabiel op die snelheid) en dat gaat niet echt goed draaien denk ik ;(

[ Voor 70% gewijzigd door Dutchmega op 12-07-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Vanitas schreef op 12 juli 2004 @ 12:07:
Hoe zou ik het kunnen draaien:

AMD Athlon 1gHz
GeForce 4 Ti 4400 128 mb
512 mb ram
Dat weten we niet, maar ik denk dat je 640x480 alles low zou moeten spelen. Je PC zit namelijk nog onder de minimum specs [qua CPU].

Wat ik me afvraag, komt er een demo uit voor/rond de release?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Een 2.4 GHz processor - Is dat universeel of geldt dat bijvoorbeeld alleen voor P4 processoren. Aangezien de AMD processoren gemiddeld op lagere kloksnleheden draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 20:52
mag ik er mensen op wijzen dit topic niet te laten vervallen in een "hihi ik ben onzeker over mijn specs" discussie :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo schreef op 12 juli 2004 @ 13:15:
Een 2.4 GHz processor - Is dat universeel of geldt dat bijvoorbeeld alleen voor P4 processoren. Aangezien de AMD processoren gemiddeld op lagere kloksnleheden draaien?
Je kan die 2,4 GHz het beste met een 2400+ verglijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
StarLite schreef op 12 juli 2004 @ 13:14:
[...]

Dat weten we niet, maar ik denk dat je 640x480 alles low zou moeten spelen. Je PC zit namelijk nog onder de minimum specs [qua CPU].

Wat ik me afvraag, komt er een demo uit voor/rond de release?
offtopic:
Nou ik kan Far Cry op 1024x768 spelen met 80% op medium, en wat op high.
En dan loopt het heel soepel.

En aangezien HL2 een goede engine heeft zal het nog wel meevallen met hoeveel mensen afvallen die het niet kunnen spelen dmv systeemeisen.
Schuey schreef op 12 juli 2004 @ 13:24:
mag ik er mensen op wijzen dit topic niet te laten vervallen in een "hihi ik ben onzeker over mijn specs" discussie :{
Dat zal nog wel meevallen.
Maar je hebt wel gelijk, je weet het pas als je het spel (niet de Beta) echt zelf hebt.

[ Voor 23% gewijzigd door Vanitas op 12-07-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De foto's zijn chronologisch, dus de nieuwste (volgens mij maar een paar) zitten vooraan. Maar die zien wel goed uit ja.
Volgens mij was dat de EERSTE officiele vrijgegeven screensot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Jaja :).. maar je moet ook even alle screenshots na lopen en daar zitten nog wat nieuwe tussen..

In mijn belevingswereld dan :P (of ik deze weer es bij tunen?)

[ Voor 11% gewijzigd door Falcon op 16-07-2004 00:18 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar die flashlight is wel verbeterd sind die gelekte PRE-ALPHA (Het was geen beta, nog niet eens een alpha), want daar leek het echt op de oude flashligt uit HL1

Ow en de source licence van Valve (niet echt nieuw) maar er staan wel een paar aparte dingen in
www.valvesoftware.com/sou...InfoSheet_Q!01a.FINAL.pdf
www.valvesoftware.com/sourcelicense/

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn zoveel nieuwtjes bij het doom3 topic, is er echt helemaal geen nieuws over HL2?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Ja, Gabe Newell heeft vorige week het wereldrecord hamburger eten verbeterd :P :+
Ik neem idd aan dat Valve nu toch eens na zal gaan denken over een definitieve releasedate aangezien ze nu echt al hun voorsprong op id kwijt zijn, maar wie weet wat voor conflicten er tussen Valve en Vivendi woeden.

[edit] Hier een preview van CS:Source op CSNation.

[ Voor 16% gewijzigd door Not Pingu op 17-07-2004 16:10 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

More Half-Life 2 theft details emerge:

http://www.gamespot.com/news/2004/07/16/news_6102920.html

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunp01nt schreef op 17 juli 2004 @ 16:08:
Ja, Gabe Newell heeft vorige week het wereldrecord hamburger eten verbeterd :P :+
Ik neem idd aan dat Valve nu toch eens na zal gaan denken over een definitieve releasedate aangezien ze nu echt al hun voorsprong op id kwijt zijn, maar wie weet wat voor conflicten er tussen Valve en Vivendi woeden.

[edit] Hier een preview van CS:Source op CSNation.
ze hebben toch al zomer gezegd, waar heb jij gezeten de afgelopen weken? :)

kan niet wachten op doom III in ieder geval , kijken wat id software heeft gedaan de afgelopen jaren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 16:07

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

HL2 krijgt geen eigen multiplayer zegt Cliffe :'(

Bron: http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=14043

Whoeps, klein misverstand dus :) Er gaan geen andere MP games meegeleverd worden :)

[ Voor 29% gewijzigd door ETzPliskin op 17-07-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Die gasten van games.telenet hebben het verkeerd begrepen ja :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar zijn hun nou wel of niet verandwoordelijk voor alle vertragingen van hl2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 19:23:
[...]

maar zijn hun nou wel of niet verandwoordelijk voor alle vertragingen van hl2 ?
Nee, wat die gelekte pre-alpha is wat Valve op ehh de releasedate in 2003 klaar had, meer niet. Het was daarna natuurlijk wel een rede van vertraging.
Maar het is niet de hoofd reden dat HL2 een jaar is uitgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Denken jullie dat cs:cource een betere beveiliging heeft tegen cheaters dan nu het geval is?
Ik wordt echt gek van die mensen die met hun aimbot de game verneuken :(
Ik vraag me trouwens af of dat wel kan, daartegen beveiligen, aangezien zo'n aimbot op kleuren reageert, dus nietzozeer aan het spel zelf zit verbonden.

[ Voor 5% gewijzigd door Dude86 op 17-07-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
dimitio schreef op 17 juli 2004 @ 20:53:
Denken jullie dat cs:cource een betere beveiliging heeft tegen cheaters dan nu het geval is?
Ik vraag me trouwens af of dat wel kan, daartegen beveiligen, aangezien zo'n aimbot op kleuren reageert, dus nietzozeer aan het spel zelf zit verbonden.
sommige spelers zijn gewoon goed ;). Serieus: nauwelijks iets tegen te doen. Uiteraard zullen er voor CS course ook weer cheats komen, helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

de heeeele oude CS aimbots werkten idd zo, de nieuwere lezen het geheugen van CA/HL uit en aimen op die manier, zo kan je dus ook door muren heen aimbotten, lambert mode aandoen etc.
De oude aimbots waren voro de gek te houden door een T of CT als spray te nemen en die op een muur te spuiten, de aimbotters begonnen daar als een gek op te schieten namelijk :P

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel counter strike 3,5 jaar , maar ik heb nog maar 3 keer een aimbotter gezien.
het is echt zielig en pijnlijk als ik mensen hoor klagen over cheaters op een server
het is nu ook bijna onmogelijk om te cheaten, (of je moet elke week je aimbot lopen staan updaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tenzij je een private hack hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap

Jap

No worries

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 11:53:
[...]

Ik speel counter strike 3,5 jaar , maar ik heb nog maar 3 keer een aimbotter gezien.
het is echt zielig en pijnlijk als ik mensen hoor klagen over cheaters op een server
het is nu ook bijna onmogelijk om te cheaten, (of je moet elke week je aimbot lopen staan updaten)
nou niet om je in twijfel te trekken, maar als je 3x een aimbotter hebt gezien, dan is dat wel HEEL weinig, ik speel regelmatig op nl pubs en uk pubs, maar er word de laatste paar maanden zwaar veel gecheat, athans... er zijn 2 manieren van cheaten imho, de "cheater" die zn aimbot op 360c heeft staan en transport met camhack en je aan de andere kant van de map een hs geeft (als voorbeeld) en je hebt de "skilled cheater" die hebben hem zo ingesteld dat je het zo goed als niet meer ziet ( kost veel moeite om die te herkennen)

vooral de 1e manier komt de laaste tijd meer en meer in opmars omdat de cheats gewoon niet gedetect worden door vac/cd/hlg.

ik verheug me zwaar op cs:s maar ik hoop toch zeker dat het niet zo is als eerst dat binnen 2 a 3 dagen er al cheats rondhuppelen.. dat zou ik zwaar klote vinden..

Maar!! ik heb wel wat info, ik ken een paar valve related mensjes en wat ik zo hoor is dat de hl2 vac ZWAAR verbeterd is! wat dus inhoud dat ze a) niet kunnen cheaten of b) dat cheats detect worden en je word gebanned

eitherway win-win situatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
als je een beetje pubs speelt, dan kom je elke dag wel een cheater tegen...
meestal zijn ze zo duidelijk dat het vaak ook snel opgelost is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel cs1.6 met steam, en ben eerlijk gezegd heel weinig een cheater tegengekomen, alleen kom ik ze wel is tegen in custom maps als aim_ak_colt bijv..

ik vind dat je in cs veel vaker cheater genoemd wordt omdat mensen je al sneller verdenken, das wel jammer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Daarnaast zijn de graphics weer beter dus de models zijn weer wat moeilijker te ontdekken (voor aimbots :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10

FlashBang

Hoi.

Dutchmega schreef op 18 juli 2004 @ 14:38:
Daarnaast zijn de graphics weer beter dus de models zijn weer wat moeilijker te ontdekken (voor aimbots :P)
Ow BTW dit is een HL2 topic :Y)

Right hier -> [rml][ PC] Counter-Strike: Source[/rml]

Is een CS: Source topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog nieuws over HL2? Over de release? Begin september komt ie toch? Als et maar niet nog een jaar wordt opgeschoven.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
als ze het nog een jaar opschuiven koopt niemand het meer....en ze zeggen nu dat het goed gaat, dus laten we dat maar geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je hebt gelijk, hopen dat ie eind augustus in de winkels ligt... Kan niet wachten namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:16:
Ja je hebt gelijk, hopen dat ie eind augustus in de winkels ligt... Kan niet wachten namelijk
Ik denk dat ze het weer netzo als vorig jaar "30 September" gaan releasen. Als ie eind Augustus in de winkels zou moeten liggen dan had ie al gold moeten gaan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:22:
[...]

Ik denk dat ze het weer netzo als vorig jaar "30 September" gaan releasen. Als ie eind Augustus in de winkels zou moeten liggen dan had ie al gold moeten gaan volgens mij.
Gold gaan? Was dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site hl2world.com heb ik gelezen dat Gabe in een email heeft verteld dat het nog 16 dagen duurt voordat alle HL2 bugs zijn gefixed! Ik weet niet of het op 100% waarheid berust.
Gabe Newell: 16 Days to Half Life 2 Completion!

-------------------
jb55 The super-intelligent over at hl2central are saying hl2 is being delayed once again. Please give me a quote of some kind so I can prove them wrong and get the news corrected.

Just give me a simple yes or no, is it delayed again? Thank you for your time.

Gabe Right now we are looking at our bug numbers. Each day you fix some bugs and you find some new bugs. The net number tells you how quickly you will get to zero.

At our current rate of find/fix bugs, we'll be down to zero bugs in 16 days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik hoop et... Dan nog duurt het een tijd voor et in de winkels ligt volgens mij..

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:22:
Tussen de Gold en release van Doom III zit ~20 dagen, eind augustus zou dus nog makkelijk kunnen :Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gordon WHO ?

hehe....het is maar akelig stil rond half life 2 vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Maarrrrrr ik had begrepen dat ze toch echt "SUMMER" zeiden in al die interviews van hun :( Ik denk dat we gewoon weer keihard genaaid worden... voor mij is eind august de zomer al weer afgelopen en mag ik weer lekker gaan werken :( En nu schuiven ze het lekker door tot "FALL" in mijn ogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Ze zeiden: We hope to get it in the shops by summer (of zoiets)
Ze hebben nooit een releasedate genoemd.. Zeur niet zo dat het zo lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op 21 juli 2004 @ 19:54:
Maarrrrrr ik had begrepen dat ze toch echt "SUMMER" zeiden in al die interviews van hun :( Ik denk dat we gewoon weer keihard genaaid worden... voor mij is eind august de zomer al weer afgelopen en mag ik weer lekker gaan werken :( En nu schuiven ze het lekker door tot "FALL" in mijn ogen...
"in jouw ogen"..omg alsof je er ook maar IETS vanaf weet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmega schreef op 21 juli 2004 @ 20:36:
Ze zeiden: We hope to get it in the shops by summer (of zoiets)
Ze hebben nooit een releasedate genoemd.. Zeur niet zo dat het zo lang duurt...
Niet helemaal waar! Ze hebben ook zovaak zomer gezegt zonder dat woordje "hope" of "think" !

Ik heb iig 2 filmpjes waarbij ze op de vraag "When will HL2 be released?" en dat ze dan "Summer" antwoordden! Doug had het tijdens E3 2004 nog over 'mid summer'

Gabe Newell: "Halflife2 will be released summer" zei hij op een ATi bijeenkomst ergens in de lente!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.