[PC]Half-Life 2 Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.695 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Anoniem: 89518

HuggyB schreef op 11 augustus 2004 @ 20:19:
[...]

Opletten ventje, ik geef hier aan dat je er niet meteen vanuit moet gaan dat het spel volgende maand uitkomt. Daar is totaal geen aanleiding naar.... en ik weet hoe optimistisch sommige mensen blijven.
Daar is heel veel aanleiding voor..

Ergens in september is het eind van de officiele zomer , en valve heeft zomer aangegeven als release periode voor half-life 2.
Of ga je nu zeggen " ja maar valve liegt altijd over release dates"? :)
OMG, wat is het weer stil rond HL2, damn, naja gelukkig is er CS:S
Het is helemaal niet stil rond hl2..? Je weet gewoon blijkbaar niet waar je info moet zoeken, en dat is vaak niet hier :p

Half-life 2 begint bijvoorbeeld met preloaden ( van onderdelen die niet meer veranderen, zoals textures en audio) op steam, op 17 aug.

Ook zijn er net weer 3 screenshots uitgegeven

Dat noem ik wel nieuws :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-08-2004 21:30 . Reden: [quote] is wat jij zoekt ]

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Nog een paar nieuwe CS:S screenshots.

Hier en hier.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Even over dat nieuwe videootje van CS:Source : Ik had moeilijkheden om te bepalen of het wel de nieuwe of oude cs was (geef toe, speel het zelf nooit). Er is echt niet veel verschil hoor. Ik snap al dat gekwijl niet echt. Nu is CS een spel dat puur om gameplay draait, maar daarom is er nog geen gekwijl nodig op CS:Source, gewoon omdat het op de V-Source draait :) HL² zelf verdient enige kwijl, maar in dat videootje is er zowaar niks spectaculairs te zien.
[/kwijl preek]

Anoniem: 93354

cs en hl zijn geen games die er op screenshots of filmpjes echt goed uitzien. Ik denk dat je het echt zelf moet spelen om te zien hoe goed het is, dit is ook wat je van mensen hoort die het gespeeld hebben. Heel veel daarvan zeggen ook dat het er op screenies allemaal niet echt geweldig uitziet maar als je dan gaat spelen dan is het geweldig.

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Nou ja... iemand dan nog zin in een filmpje van de HL1 Source remake?

http://tinyurl.com/4utzn

Save link as.... men loopt in deze demonstratie door het eerste level rond met een crossbow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
HuggyB schreef op 12 augustus 2004 @ 23:44:
Nou ja... iemand dan nog zin in een filmpje van de HL1 Source remake?

http://tinyurl.com/4utzn

Save link as.... men loopt in deze demonstratie door het eerste level rond met een crossbow.
ff gekeken net maar wat een agressief ventje is dat joh :(
na 2 ventjes neerschieten heb je het toch wel gezien?
loopt hij ook nog een irritant te bunnyhoppen.... heeft hij haast ofzo?
dat kijkt toch niet lekker.

maar de graphics vallen me zwaar tegen hoor.
het lijkt wel of ze alleen maar physics hebben toegevoegd

[ Voor 56% gewijzigd door joostve op 13-08-2004 00:50 ]

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Laatst online: 10-01 14:01

SillyJW

der Gemutlichkeit

hier daanload hij anders prima ;)

EDIT:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/39024/full.jpg

Ziet er niet echt anders uit. Ragdoll gebeuren zie je wel terug. Arme scientists..

[ Voor 70% gewijzigd door SillyJW op 13-08-2004 00:49 . Reden: plaatje voegetoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Mwa, ik heb gehoord dat dit wel een hele oude versie is van de "Sourced" HL1. Ik zou het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

Hmm, dat de mannetjes aan de muur en zo blijven steken door die pijlen is wel "leuk" gedaan. :)

En ik ben eigenlijk wel blij dat het niet zo anders uitziet, want dat betekent dat ze niet (te) veel tijd aan hebben besteed, en dus de tijd aan HL2 en dergelijke besteed. Want het meeste ligt toch echt aan de textures enzo, je kunt ze nog zo mooi en ingewikkeld renderen, maar als de basis al van die slechte kwaliteit is, kun je der toch niet veel mee, maar ik ben dus wel blij dat ze niet alle textures opnieuw gingen maken ofzo :X.

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 27195 op 13-08-2004 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

HuggyB schreef op 13 augustus 2004 @ 02:02:
Mwa, ik heb gehoord dat dit wel een hele oude versie is van de "Sourced" HL1. Ik zou het niet weten.
Ja idd, volgens mij is het de versie van hl die bij de beta-versie zat.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81502

Ik heb onlangs nog HL1 uitgespeeld, en ik vind niet dat de source remake mij goesting geeft om het opnieuw te spelen. Er zijn wel een paar verbeteringen zoals de physics, de schaduwen en het bloed. Maar voor de rest voegt het niets speciaal toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81502 schreef op 13 augustus 2004 @ 11:53:
Ik heb onlangs nog HL1 uitgespeeld, en ik vind niet dat de source remake mij goesting geeft om het opnieuw te spelen. Er zijn wel een paar verbeteringen zoals de physics, de schaduwen en het bloed. Maar voor de rest voegt het niets speciaal toe.
Jij hebt nog niks gezien van hl:source, behalve een pre-alpha versie..

( @ executer: je geeft zelf al aan dat je nooit cs speelt , dus waarom zeg je dan zon onzin opmerking? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
@Xenome, ik weet zeker hoe CS er uit ziet hoor, ik speel het spel gewoon al jaren niet meer ;) Die graphics zijn gewoon niet veel verbeterd. De gameplay kan wel uitstekend zijn, maar daar kan nu nog niemand op kwijlen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-05 01:51
Wordt HL1 Source dan opnieuw uitgebracht of wordt als toetje bij HL2 geleverd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
weet iemand toevallig waar je de half-life 2 collecters edition het beste kan pre-orderen?
dus niet via steam? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
* Dit begint op spammen te lijken. Totaal niet relevant voor het topic *

_O_ Go Valve!

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 13-08-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Xrenity, ik praat hier nooit goed over ValvE, maar als het dan goed is moet ik het natuurlijk ook kwijt. Zeer mooie actie van hun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exe-cuter schreef op 13 augustus 2004 @ 19:08:
Xrenity, ik praat hier nooit goed over ValvE, maar als het dan goed is moet ik het natuurlijk ook kwijt. Zeer mooie actie van hun. :)
Ik weet niet naar welke filmpjes jij gekeken hebt, maar ik heb filmpjes gezien waar HEEL veel verschil in te zien was, zoals directx9 effecten op vloeren, en gewoon veel meer deail en verschillende dingen in de map..

je moet filmpjes zien, geen plaatjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee je moet het spel in het echt zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik zit nu weer wat met de Beta te prutsen.
Vooral leuk vind ik dat Physgun, lekker met van die lijken slingeren en in stellages gooien, en natuurlijk dingen aan elkaar lassen.
Maar komt dit "wapen" nu ook in de uiteindelijk HL2 versie??

Ik heb daar eigenlijk nog niks van gehoord.
Maar het zou wel jammer zijn als ze dit niet in de uiteindelijke versie gebruiken.

@ Xrenity.
Doe je goed! _/-\o_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 13 augustus 2004 @ 22:28:
Ik zit nu weer wat met de Beta te prutsen.
Vooral leuk vind ik dat Physgun, lekker met van die lijken slingeren en in stellages gooien, en natuurlijk dingen aan elkaar lassen.
Maar komt dit "wapen" nu ook in de uiteindelijk HL2 versie??

Ik heb daar eigenlijk nog niks van gehoord.
Maar het zou wel jammer zijn als ze dit niet in de uiteindelijke versie gebruiken.

@ Xrenity.
Doe je goed! _/-\o_
In de filmpjes van de laatste E3 was het veelvuldig in gebruik te zien, en volgens mij is het zelfs vaak genoemd dat het een belangrijke wapen zal worden (iig voor SP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 27195 schreef op 13 augustus 2004 @ 23:14:
[...]

In de filmpjes van de laatste E3 was het veelvuldig in gebruik te zien, en volgens mij is het zelfs vaak genoemd dat het een belangrijke wapen zal worden (iig voor SP).
Welk filmpje is dat dan? In de E3 filmpjes die ik heb gezien gebruiken ze alleen de Gravity gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 16:52

FlashBang

Hoi.

Vanitas schreef op 14 augustus 2004 @ 12:11:
[...]

Welk filmpje is dat dan? In de E3 filmpjes die ik heb gezien gebruiken ze alleen de Gravity gun.
:? :? Dat is toch hetzelfde ding?

Afbeeldingslocatie: http://www.planethalflife.com/half-life2/weapons/manip.jpg

Dit ding? Deze zie je in bijna alle filmpjes.

EDIT: Verhaal bij bovenstaand plaatje:
We don't know exactly what it'll be called in the final game, but the Manipulator is a weapon that allows you to grab various objects with a gravity beam. For example, you can shoot the beam at a chair, lock onto it, and then swing the chair around in the air. Alternate fire lets you shoot the object you're controlling. For example, you could pull the sign off a building with the beam, then use alternate fire to fling the sign towards an enemy to crush them.

According to Gabe Newell, "The manipulator 'opens' when you can pick something up that you are pointing it at. There is a weight limit. Most everything can be picked up."

[ Voor 58% gewijzigd door FlashBang op 14-08-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:10
Russian Phoenix schreef op 14 augustus 2004 @ 12:24:
[...]

[afbeelding]

Dit ding? ("The Manipulator")
Gravity Gun > The Manipulator.....all the same ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Hardcore_gamer schreef op 14 augustus 2004 @ 12:25:
[...]

Gravity Gun > The Manipulator.....all the same ;)
Daar gaat het niet om, hij lult over dat de "Psys" gun anders is dan dit ding, dus ik controleer ff wat hij bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Russian Phoenix schreef op 14 augustus 2004 @ 12:24:
[...]

[afbeelding]

Dit ding? Deze zie je in bijna alle filmpjes.

EDIT:

[...]
Dat is niet hetzelfde. Dat bovenste plaatje is de Manipulator (of Gravity Gun). Hiermee kan je een soort duw straal schieten die dingen weg schiet (zoals dozen, geen mensen). Maar je kan er ook dingen mee vast pakken (die dicht bij je staan), en dan wegschieten.

Maar de Physgun schiet een blauwe straal uit, als die een object raakt dan zit die straal daaraan vast en dan kan je hem optillen (Maar als het object te zwaar is dan buigt de straal en komt een geen beweging in). Je kan er wel mee zwaaien, maar doordat er iets aan hang heeft die dus een vertraging tov waar je op mikt. Als je iets vast hebt dan kan je dat object ook nog verder of juist dichter bij je vandaan verplaatsen dmv de scroll. Ook kan je met de Phys gun dingen aan elkaar lassen dmv bolletjes, als je dan op beide objecten een bolletje schiet en dan een van die 2 oppakt (met de Physgun) dan gaan ze automatisch naar elkaar en zitten ze vast.
Je kan het ook als een duw straal gebruiken om vijanden weg te stoten, hier krijgen ze alleen geen schade van.

Ik bedoel dus dat onderste wapen, daarvan heb ik nog niks gezien in een filmpje of wat dan ook, behalve de beta. En het zou toch wel zonde zijn dat ze dit niet in de uiteindelijk versie stoppen, want dit wapen is veel leuker dan die Manupulator.

[ Voor 9% gewijzigd door Vanitas op 14-08-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Oke dan vat ik het, ja dat ding heb ik wel es op een (oud) plaatje gezien.

[google=half life 2 weapons] <-- Try that, allemaal sites met zowat alle wapens die er zijn/komen.

EDIT: Afbeeldingslocatie: http://www.half-life2.org.uk/img/weapons/TractorBeam.jpg

Dit ding lijkt er het meest op, vooral onderstaand verhaaltje.
Tractor Beam thing

We don't have any information apart from what's seen in an E3 video about this weapon, it basically allows you to pickup or grab items allowing you to move them

[ Voor 51% gewijzigd door FlashBang op 14-08-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Russian Phoenix schreef op 14 augustus 2004 @ 12:43:

Oke dan vat ik het, ja dat ding heb ik wel es op een (oud) plaatje gezien.

[google=half life 2 weapons] <-- Try that, allemaal sites met zowat alle wapens die er zijn/komen.

EDIT: [afbeelding]

Dit ding lijkt er het meest op, vooral onderstaand verhaaltje.

[...]
Ja dat wapen bedoel ik idd, alleen is dat gewoon de Manipulator met de Physgun straal (in de beta zit geen wapen model).

Edit:
Manipulator _ _ _ _ _ Physgun
Afbeeldingslocatie: http://www.half-life2.org.uk/img/weapons/AntiGrav.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.half-life2.org.uk/img/weapons/TractorBeam.jpg

Ze zijn toch niet hetzelfde...

[ Voor 16% gewijzigd door Vanitas op 14-08-2004 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Een nieuwe vragen lijst, en een paar nieuwe en zeeer indrukwekkende screenshots die scrs van city17 en die van het water met die boom links is echt prachtig http://www.planethalflife...articles/hl2qa/index.shtm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife2.net/news//1092567513_phl_c17_Slide02_hi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife2.net/news//1092567513_phl_c17_Slide19b_hi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife2.net/news//1092567513_phl_season_1.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*kwijl* O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110333

Breng maar uit Valve (8> (8> _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80791

Wat verschrikkelijk mooi... _/-\o_ Nog een maandje wachten ongeveer of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Ziet er echt zalig uit. Schept een gezellig sfeertje. Hopelijk kom je niet om de 5sec een vijand tegen. Was al vergeten dat het spel nog ooit uitkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zeer mooie screens, straalt wel een goede sfeer uit. _/-\o_

Hoe zit dat nou met de CE van HL2?
Wat voegt dit nou toe op de normale versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13230

Wow. Dat ziet d'r verdomd mooi uit.
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-05 16:13
Intens

[edit]Shit, ik droomde weg toen ik die screens zag, en vergat de rest van mn reply te tikken. Ziet er.. naja, real world achtig uit. Niet futuristisch of scifi.. gewoon goed :)

[ Voor 94% gewijzigd door mennuz op 15-08-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 00:41
wow, wat een screens... _/-\o_

Dat straalt echt een ongelofelijke goede (en creepy) sfeer uit... ik ben benieuwd hoe dit gaat draaien op m'n huidige systeem. Maar lukt het niet helemaal goed dan heb ik er graag een paar centen voor over om te upgraden :)

* Denman kan iig niet wachten tot de release

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
hier kan je een nieuw filmpje downloaden
ftp://download:230658262@..._2004trailer_1024_q01.exe
nouja niet zozeer nieuw beeldmateriaal.

[ Voor 4% gewijzigd door joostve op 15-08-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-04-2022

Dannies

Urashima Keitaro

erg mooie screens, om van weg te dromen. Laat het spel maar uitkomen!

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121101

steamMountAppFilessystem() failed: SteamMountAppFilessystem(10,429496725,0xf3fd0c) failed with error 101: Not logged in

hoe moet je deze error fixen :$
ik begrijp er niks van :P
hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:06
Anoniem: 121101 schreef op 15 augustus 2004 @ 22:43:
steamMountAppFilessystem() failed: SteamMountAppFilessystem(10,429496725,0xf3fd0c) failed with error 101: Not logged in

hihi
En wat heeft dit met Halflife 2 te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89618

Je gedownloade CS: Source Beta in de prullenbak gooien en wachten tot ie in de winkel ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

hihi
naar de site van de gecrackte beta gaan en ik ga je het niet vertellen, je zou zulke vragen ook hier kunnen gaan stellen: [rml][ PC] Counter-Strike: Source[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:24

Xymox

Determinism rulez !

Q: Day Of Defeat: Source, how about any news about it?

A: Day Of Defeat: Source is being worked on but will not be available at Half-life 2 launch.
Hmmm, jammer !

Alhoewel,ik ga uiteraard eerst HL2 op mijn gemak wil uitspelen !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:19
Heeft er niog iemand een mirror van dat filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ge-flopt schreef op 16 augustus 2004 @ 08:29:
Heeft er niog iemand een mirror van dat filmpje?
http://www.gamer.nl/nieuws/23255
zoek hier ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW

SillyJW

der Gemutlichkeit

nieuwe trailer:
http://www.fileplanet.com/files/140000/144408.shtml
The second official trailer for the much anticipated sequel to Half-Life has surfaced. Watch under a minute of super high-res action from Half-Life 2 in quality Bink formatted video. This movie shows some of the magnificence everyone is waiting for.
offtopic:
of is dat hetzelfde filmpje?

[ Voor 74% gewijzigd door SillyJW op 16-08-2004 11:05 . Reden: kwotje voegetoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 10:06

Maxow

Hidden Sound System

Dat is hetzelfde filmpje. Op GamersHell staat hij inmiddels ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Maxow schreef op 16 augustus 2004 @ 11:11:
Dat is hetzelfde filmpje. Op GamersHell staat hij inmiddels ook.
Erg mooi filmpje... die vrouw die naast die geleerde staat; dies echt lekker ! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 30-05 15:59
Erg mooie screens, die onderste lijkt wel Morrowind :) (mooi water en luchttexturetje).

En volgens mij zitten er geen nieuwe beelden in dat filmpje? :? Of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Wat denken jullie, zal half life2 meer of minder vragen kwa pc specs dan doom3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ik denk meer, vanwege de grote buitenomgevingen, physics en geavanceerde ai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

minder weet ik zeker, je kan het vergeten om doom3 op je 9200tje te spelen, en de hl2 alpha draaide nog een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 104748 schreef op 16 augustus 2004 @ 13:42:
Voor HL2 heb je lang niet zo'n snelle PC nodig als doom 3.
Maar dat is al heeeel lang bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696 schreef op 16 augustus 2004 @ 13:46:
Zeg voortaan plz alleen wat als je het zeker weet :p

Half-life 2 heeft minder computerkracht nodig van doom III ..

Als je een minder krachtige pc hebt met minder krachtige video kaart, mis je wel directx9 effecten enzo, maar hij draait wel.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 16-08-2004 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar zit wel wat in, maar er wordt wel gezegd dat doom3 binnen afspeelt, omdat de huidge pc''s het simpelweg niet aankunnen om grote buitenomgevingen neer te zetten met deze engine.
Ik denk dat de licht effecten van doom3 heel veel vragen van de pc, wat ik persoonlijk niet noodzakelijk vindt om een game (heb ik het wel over buiten omgevingen!) mooi te maken, het hoeft voor mij niet allemaal realttime. Dat mogen ze voor mij doen op het moment dat de pc''s het met gemak aan kunnen, ik vindt textures dan belangrijker bijv. of vertex shaders enz..

edit:
Dat halflife2 ook draait op hele magere pc''s, wil natuurlijk niet zeggen dattie minder nodig heeft voor de zelfde instellingen als in doom3.
Ik vraag me dan ook vooral af, hoe de vergelijking opgaat als beide games in 1024* draaien met alles voluit. (AA even niet meegetelt)
Anoniem: 89518 schreef op 16 augustus 2004 @ 13:50:
[...]

Zeg voortaan plz alleen wat als je het zeker weet :p

Half-life 2 heeft minder computerkracht nodig van doom III ..

Als je een minder krachtige pc hebt met minder krachtige video kaart, mis je wel directx9 effecten enzo, maar hij draait wel.
Ik vroeg: ''wat DENKEN jullie'', maar als je het WEET, is het natuurlijk nog beter. :P

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 16-08-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ik denk minder, minder intensieve normal-mapping/belichting, buitenomgevingen zijn blokkendozen (wel erg mooie blokkendozen), AI vraagt niet zoveel CPU.

Dus tenzij ze zich echt uitleven met shaders e.d. valt 't wel mee. Herinner me een artikeltje waarin stond dat de minimale systeemeisen omhoog waren gegaan van 700 Mhz naar 1,2 Ghz. Ook als je ziet wat voor framerates mensen al halen met CS:Source, zal 't wel meevallen allemaal. Hopelijk :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80791

Dat lui zeuren dat een paar grassprietjes er niet mooi uitzien, begrijp ik echt niet! Het gaat in deze game gewoon puur om de sfeer en gameplay, en daarnaast zijn de graphics ook nog bijzonder mooi! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ligt het aan mij of is het jullie voorbij gegaan dat Valve het complete dialooggebeuren van HL2 heeft gelekt? Het zat verstopt in een file van de CS:S beta, en is de tekst die nodig is voor de lipsyncing. Maar ja, het complete spel dialoog wordt verklapt... ik zou zeggen, uitkijken met die handel. Ga het nou niet voor jezelf zitten verpesten. :)

Als het oud is, mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HuggyB schreef op 17 augustus 2004 @ 01:27:
Ligt het aan mij of is het jullie voorbij gegaan dat Valve het complete dialooggebeuren van HL2 heeft gelekt? Het zat verstopt in een file van de CS:S beta, en is de tekst die nodig is voor de lipsyncing. Maar ja, het complete spel dialoog wordt verklapt... ik zou zeggen, uitkijken met die handel. Ga het nou niet voor jezelf zitten verpesten. :)

Als het oud is, mijn excuses.
Welke file? Heb je het ook uitgeprobeerd door CS:S mannetjes andere teksten te laten zeggen? (Ik neem aan dat het ook gebruikt wordt in CS:S).

;) Weer een mooie actie van Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 89618 schreef op 17 augustus 2004 @ 01:43:
[...]

Welke file? Heb je het ook uitgeprobeerd door CS:S mannetjes andere teksten te laten zeggen? (Ik neem aan dat het ook gebruikt wordt in CS:S).

;) Weer een mooie actie van Valve.
Welke CSS versie bedoel je dan?
Die net nieuw is of die oudere?

Als het in de nieuwe zit dan is het wel stom, want die hebben ze zelf naar de beta testers doorgestuurd.

Edit:
Heeft iemand HL2 al in zijn Steam lijstje zien staan? Voor preloaden, dat begint toch vandaag?

[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 17-08-2004 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Nee, ik weet alleen dat de dialogen in een een bepaalde file zitten.. volgens mij in een pre-loaded iets. Gebruik zelf geen Steam... ik wacht op HL2.
Ik neem aan dat die dialogen alleen getriggerd kunnen worden door de karakters in HL2 zelf. Ik heb geen Valve Hammer 2 om die boel te bekijken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Het zal je maar gebeuren! Je bent bezig aan een game waar ongeveer meer als de helft van de wereld gamers op zit te wachten en een groot deel van je code komt op internet terecht. Het overkwam met name Valve verleden jaar, hun Half-Life2 code/beta lekte het internet op en werd door vele gretig bekeken.

Je zou denken dat je dan als ontwikkelaar wel je maatregelen zou nemen om eventuele vervolg scenario’s te vermijden. Alhoewel er nu geen source code of beta is gelekt, hebben ze bij het uitsturen van de beta van CS: Source een bestand meegestuurd welke het gehele dialoog van Half-Life2 verteld.

Er zullen geheid mensen zijn die de verleiding niet kunnen weerstaan om te zien wat Gordon tegen zijn mede en tegenspelers zal gaan zeggen. De angst voor vele gamers, waaronder ikzelf, is dat deze mensen het plot van toch wel één van de langst verwachte games zal gaan verzieken. Laten we hopen dat ze hun smoel kunnen houden.
http://www.gamer.nl/nieuws/23273

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

om te zien wat Gordon tegen zijn mede en tegenspelers zal gaan zeggen.
ik denk niet veel :+

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-05 09:38
Nu maar hopen dat ik het niet "perongeluk" ergens ga lezen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WJP schreef op 17 augustus 2004 @ 12:06:
[...]

ik denk niet veel :+
Gordron freeman praat idd het hele spel niet :)

Mede en tegenspelers praten wel tegen gordon, maar niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 09-02 20:11

Not Pingu

Dumbass ex machina

De angst voor vele gamers, waaronder ikzelf, is dat deze mensen het plot van toch wel één van de langst verwachte games zal gaan verzieken. Laten we hopen dat ze hun smoel kunnen houden.
Het wordt dus tijd dat hier kamervragen over gesteld gaan worden, want dit kan toch gewoon niet! We leven hier in een rechtstaat notabene! 8)7

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ik neem aan dat we deze thread spoiler free houden? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga denk ik verschillende forums niet meer bezoeken tot ik HL2 heb uitgespeeld..lijkt me echt klote als je zo lang op hl2 wacht, en dat je dan net voor de release de verhaallijn kent.. :O

Ik vind dat iedereen die een spoiler post hierover, een instant ban verdient.

-- maarja dit is niet echt een forum dat het belangrijk vind om geen spoilers te hebben, toen de hl2 pre-alpha uitlekte zat het hier vol met plaatjes en mods deden niks..

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 17-08-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xanadu schreef op 17 augustus 2004 @ 12:10:
Nu maar hopen dat ik het niet "perongeluk" ergens ga lezen ^_^
Dan moet je een tijdje wegblijven van het forum van Gamer.nl omdat de mensen daar zeer kinderachtig kunnen zijn. Fok.nl ook, The Matrix 3 was twee dagen uit, ik alle reclames en "making of's" ontwijken. Kom ik op het forum staat er bovenaan een topic met de grootste spoiler van de hele film |:(

check http://www.halflife-2.nl/ maar voor je halflife2 nieuws daar heeft Dark Raven het posten van de verhaallijn officieel verboden _/-\o_

En dit topic natuurlijk. Als iemand lastig doet bannen we ze wel he modjes! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 16 augustus 2004 @ 13:52:
Ik denk minder, minder intensieve normal-mapping/belichting, buitenomgevingen zijn blokkendozen (wel erg mooie blokkendozen), AI vraagt niet zoveel CPU.

Dus tenzij ze zich echt uitleven met shaders e.d. valt 't wel mee. Herinner me een artikeltje waarin stond dat de minimale systeemeisen omhoog waren gegaan van 700 Mhz naar 1,2 Ghz. Ook als je ziet wat voor framerates mensen al halen met CS:Source, zal 't wel meevallen allemaal. Hopelijk :+.
Het grote verschil met d3 zit hem in de belichtings effecten. Ik denk dat de IA zeker wel wat rekenkracht inneemt bij hl2 want als je valve moet geloven worden de enemies behoorlijk slim, die enemies bij d3 die denken alleen maar loop naar player toe en veder niks, tja dat kost geen rekenkracht. En dan heb je ook nog de physics die denk ik wel wat CPU power lusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Anoniem: 89618 schreef op 17 augustus 2004 @ 14:48:
[...]

Dan moet je een tijdje wegblijven van het forum van Gamer.nl omdat de mensen daar zeer kinderachtig kunnen zijn. Fok.nl ook, The Matrix 3 was twee dagen uit, ik alle reclames en "making of's" ontwijken. Kom ik op het forum staat er bovenaan een topic met de grootste spoiler van de hele film |:(

check http://www.halflife-2.nl/ maar voor je halflife2 nieuws daar heeft Dark Raven het posten van de verhaallijn officieel verboden _/-\o_

En dit topic natuurlijk. Als iemand lastig doet bannen we ze wel he modjes! :+
Inderdaad ja, de kinderen op gamer.nl en fok.nl zijn erg talrijk. Vooral met Doom III..
Gelukkig heeft GOTY zo'n goeie ban-xperts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Wat een prutsers zijn het toch, echt niet te geloven :{

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Denk wel dat 70% van wat er in dat verhaal staat iets is van: "No Gordon, watch out!!" of "Dr Freeman, you take the lead."
Maar als je dan toch de rest leest is het wel klote voor het verhaal (lees: je ervaring van het spel).

[ Voor 14% gewijzigd door Vanitas op 17-08-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 30-05 05:19

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik weet niet helemaal of ik het wel helemaal geloof. Moet je eens rondkijken hoeveel fora vandaag lopen te discussieren/ruzieen over doom 3 of hl2 (welke is beter/mooier etc...). Op bovenstaande link bij gamer.nl gebeurd hetzelfde (scroll maar wat naar beneden). Wat is er nu mooier voor iemand die NIET op half life 2 wacht even wat negatieve publiciteit te posten. (bestaan die dan? ik denk het wel zeker met zoŽn hype heb je altijd wel mensen die het dan ineens niet meer leuk vinden)
Juist nu zo vlak voor release date... En daarnaast is dit natuurlijk ook meteen het ergste wat kan overkomen voor de image van Valve:
Wat een prutsers zijn het toch, echt niet te geloven
Aldus mijn bovenbuurman, wat ook een zeer terechte reactie is. Aan de andere kant heb ik heel even lopen zoeken of het nou echt ergens stond (met google en dan bedoel ik dus NIET dat ik het verhaal echt wil weten) en ik heb niks gevonden. Dus totdat Gabe mij zelf opbeld en het verteld geloof ik er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:55

Polycom

Poes van goud

ik weet het al gordon blijkt de broer te zijn van die gekke man in pak die altijd in half life 1 verscheen. Dan volgt een gevecht waar je net zoals in half life 1 2 kanten op kan.

>:) dat was schrikken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Anoniem: 104748 schreef op 16 augustus 2004 @ 13:42:
Denk meer, als je ziet hoe brak counterstrike: source draait tov de geproduceerde gfx dan produceerd de doom3 engine toch aanzienlijk mooiere plaatjes.

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
xerix schreef op 17 augustus 2004 @ 16:30:
[...]

Denk meer, als je ziet hoe brak counterstrike: source draait tov de geproduceerde gfx dan produceerd de doom3 engine toch aanzienlijk mooiere plaatjes.
oh? Ligt eraan wat voor video kaart je hebt dan blijkbaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 93354 schreef op 17 augustus 2004 @ 14:53:
[...]

Het grote verschil met d3 zit hem in de belichtings effecten. Ik denk dat de IA zeker wel wat rekenkracht inneemt bij hl2 want als je valve moet geloven worden de enemies behoorlijk slim, die enemies bij d3 die denken alleen maar loop naar player toe en veder niks, tja dat kost geen rekenkracht. En dan heb je ook nog de physics die denk ik wel wat CPU power lusten.
Nu ben ik niet echt een programmeur (geen C ofzo iig :)), maar AI lijkt me nooit zo heel erg veel CPU te in kunnen nemen eigenlijk. Ze gebruiken voor games veel waypoint systemen, waarbij de poppetjes reageren op wat triggers (geluid, afstand, zichtveld tot objecten/mensen) en zich losjes houden aan een vastgelegd pad. Correct me if I'm wrong...

De beste AI die ik tot nu toe gezien heb zat in een aantal bots voor Quake 2, die je met grappling hooks en tactieken het moeilijk wisten te maken in CTF. En da's al een heel tijdje geleden :).

D3 maakt 't je pc nogal zwaar vanwege de belichting ja. HL2 nog het meest vanwege de physics denk ik.... die Havok engine kan je PC nogal op z'n knieën krijgen :).

[ Voor 3% gewijzigd door LiToKi op 17-08-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
LiToKi schreef op 17 augustus 2004 @ 16:42:
[...]

Nu ben ik niet echt een programmeur (geen C ofzo iig :)), maar AI lijkt me nooit zo heel erg veel CPU te in kunnen nemen eigenlijk. Ze gebruiken voor games veel waypoint systemen, waarbij de poppetjes reageren op wat triggers (geluid, afstand, zichtveld tot objecten/mensen) en zich losjes houden aan een vastgelegd pad. Correct me if I'm wrong...
Dit is dus niet echte AI. dit is gewoon scripting, en dat neemt idd weinig cpu. Maar echte AI neemt best veel hoor, alleen het is allemaal best moeilijk te maken. De 'monsters' nemen beslissingen aan de hand van de omstandigheden, en niet aan de hand van een script filetje
De beste AI die ik tot nu toe gezien heb zat in een aantal bots voor Quake 2, die je met grappling hooks en tactieken het moeilijk wisten te maken in CTF. En da's al een heel tijdje geleden :).
dit was absoluut geen AI, maar godlike scripting :)
die bots waren gewoon uber goed met die grappling hook
D3 maakt 't je pc nogal zwaar vanwege de belichting ja. HL2 nog het meest vanwege de physics denk ik.... die Havok engine kan je PC nogal op z'n knieën krijgen :).
Dit merk in in CS:Source nu al, als je bijna tegen een olievat aan loopt, dan schokt het al een beetje. wanneer je hem omduwt lag je een beetje.
ik heb zelfs op internet servers dat wanneer ik op zo'n barrel schiet, het een halve seconde (of iets minder) duurt voordat dat ding ook beweegt. het kogelgat zit er dan al wel in (ja das client side dus logisch)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan loop ik maar risico om gebanned te worden, maar dit moet ik gewoon verklappen ik namenlijk gelezen:

spoiler!!!:

Er vallen doden in dit spel!!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
En ja hoor, daar heb je de grapjassen al :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Wel een beetje dom van Valve om het verhaal mee te sturen :P Het is nu een beetje te laat om het verhaal te veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW

SillyJW

der Gemutlichkeit

Dan stellen ze 'm toch nog een jaartje uit? :+
Ik ga, tot hij uit is, met m'n vingers in m'n oren zitten, terwijl ik "nanaaanaanananaaa" zing.

[ Voor 12% gewijzigd door SillyJW op 17-08-2004 20:57 . Reden: heeel hard ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

BasieP schreef op 17 augustus 2004 @ 17:33:
[...]
Dit merk in in CS:Source nu al, als je bijna tegen een olievat aan loopt, dan schokt het al een beetje. wanneer je hem omduwt lag je een beetje.
ik heb zelfs op internet servers dat wanneer ik op zo'n barrel schiet, het een halve seconde (of iets minder) duurt voordat dat ding ook beweegt. het kogelgat zit er dan al wel in (ja das client side dus logisch)
Welkom in de wereld van Havok, Painkiller had hetzelfde probleem.
Ik zie sowieso niet in waarom een MP dure physics moet hebben?
Kost alleen maar bandbreedte en CPU kracht, terwijl het praktisch geen nut heeft behalve van "oooo, kijk eens hoe mooi zon vat valt" terwijl je dat na 1 keer wel hebt gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81502

Ik vind wel dat het wat bijdraagt tot de gameplay. Bij Far Cry had je bv geen physics in de multiplayer, terwijl de singleplayer dit wel had. Iedereen vond dit wel spijtig, want als je tegen zo'n vat loopt en het blijft stokstijf staan, dan voelt de game al een beetje houterig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Anoniem: 81502 schreef op 17 augustus 2004 @ 21:15:
Ik vind wel dat het wat bijdraagt tot de gameplay. Bij Far Cry had je bv geen physics in de multiplayer, terwijl de singleplayer dit wel had. Iedereen vond dit wel spijtig, want als je tegen zo'n vat loopt en het blijft stokstijf staan, dan voelt de game al een beetje houterig aan.
liever dat een spel houterig aanvoelt en niet als de pest lagt zoals PK en misschien HL2 dan prachtige physics die je na 5 keer wel hebt gezien. Want niemand let op die prachtige physics tijdens een game. Oke, misschien die campers in CS wel dan aangezien die dan toch niks beters te doen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De olievatten hebben zeker wel nut in CS.
Momenteel hbe je twee opties:
-Of dekking zoeken bij een statisch object (kist, muurtje), maar met als nadeel dat het een beetje voorspelbaar plek is
-Geen dekking hebben, in het open, met als voordeel dat het minder voorspelbare plek is (tegenstander kijkt niet als eerste daarheen)

In CS source komt er 1 optie derbij:
- (gedeeltelijk) dekking hebben (olievat) en mischien ook nog niet op een standaard plaats (door verplaatsen). Dit werkt natuurlijk alleen als je ff wat tijd hebt, maar het kan net dat ene kogeltje schelen (of halve kogeltje als je toch geraakt wordt door het olievat) om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Ja, nu missen we die dingen nog niet zo, maar straks als alles maar beter en mooier wordt, wil je dat toch ook wel in MP.
En ik denk dat het nog steeds wel mogelijk is, een leuke multiplayergame met goede physics (meer en beter nog dan nu) met een goede gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
En wat dacht je van een ingang met een tafel blokkeren? HL2 speelt daar erg op in, en ik vind het een goede vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Of een tafeltje omduwen en je hebt weer een beetje beschutting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:10
Vanitas schreef op 18 augustus 2004 @ 00:54:
Of een tafeltje omduwen en je hebt weer een beetje beschutting.
Ja, maar gaan de kogels dan niet door de tafel heen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Er is wederom iemand langs gegaan bij Valve
http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=32487 ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 18-08-2004 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yonix schreef op 18 augustus 2004 @ 01:03:
[...]
Ja, maar gaan de kogels dan niet door de tafel heen??
Ja, maar wel minder. Nu de helft van de damage. Weet niet hoe het precies in CS Source zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
hetzelfde.

kogels kunnen niet door steen heen (dus geen enkele normale muur meer)
maar wel door kratten enzo, je doet alleen dan minder dmg

bij de_dust, schoot iemand met awp door dubbel doors en ging 30 hp af ongeveer.
nu is awp sowieso al minder dmg, maar volgens mij was het redelijk raak, dus ik denk toch idd iets van 40% van de normale dmg of iets in die geest

[ Voor 68% gewijzigd door BasieP op 18-08-2004 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BasieP schreef op 18 augustus 2004 @ 10:55:
hetzelfde.

kogels kunnen niet door steen heen (dus geen enkele normale muur meer)
maar wel door kratten enzo, je doet alleen dan minder dmg

bij de_dust, schoot iemand met awp door dubbel doors en ging 30 hp af ongeveer.
nu is awp sowieso al minder dmg, maar volgens mij was het redelijk raak, dus ik denk toch idd iets van 40% van de normale dmg of iets in die geest
Whohoho, niet door muren meer heen? Dus toch niet hetzelfde. Weet je dat zeker, dat moet je toch wel ff weten dan als speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:38
waar blijft de hl2 pre-load eigenlijk? .. 17/8 was het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Anoniem: 27195 schreef op 18 augustus 2004 @ 10:59:
[...]

Whohoho, niet door muren meer heen? Dus toch niet hetzelfde. Weet je dat zeker, dat moet je toch wel ff weten dan als speler.
is source engine he, in source engine kan je praktisch naast een granaat / flash staan zonder auw te krijgen of blind te worden.
je word wel doof als je dichtbij staat
Shockers schreef op 18 augustus 2004 @ 11:00:
waar blijft de hl2 pre-load eigenlijk? .. 17/8 was het toch?
die is er niet, het was een CS:Source preload, en alleen voor mensen die CZ hebben gekocht of een ATI coupon hebben
Anoniem: 62696 schreef op 16 augustus 2004 @ 13:46:
ik heb zowel de lek van hl2 als doom3 gespeeld, en op hl2 (en cs source) haal ik op mijn OUDE geforce 3 ti200 met een redelijke pc (xp2600 met win2k) zo'n 50 frames op laagste settings en dit gaat amper omhoog met grote levels Ook kan ik met 30 frames draaien op iets betere settings
als ik doom3 speel en er lopen meer dan 3 monsters in me beeld haal ik op de laagste settings met getweakte config en schaduwen disabled al gauw 10 frames / seconde.

ik wil niet flamen, maar ik vind dat id software daar toch iets te weinig naar gekeken heeft.. de special effects van doom3 zijn uber, maar je moet alles uitzetten als je fps wil halen...

trouwens, is er al bekent of er een soort timedemo of iets in die geest komt voor hl2?
of is er misschien al een resentelijke test waar videokaarten getest worden?
ik kon bij toms hardware namelijk alleen deze vinden:
http://www.tomshardware.com/business/20030911
en die is behalve best oud, ook nog is niet zo duidelijk. De nieuwere kaaren komen er niet in voor enzo

[ Voor 76% gewijzigd door BasieP op 18-08-2004 11:10 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.