Dannies schreef op 16 juni 2004 @ 11:41:
ik zou het niet leuk vinden als het spel volzat met voertuigen waar je inmoet. Creapy steegjes en dat soort dingen lijkt me leuker in het spel dan ff snel met een voertuig erdoorheen crossen. Daardoor zal je ook wel snel het spel uitspelen, omdat je door sommige levels er erg snel doorheen gaat.
Voor zover ik uit de alfa heb kunnen afleiden, worden de voertuigen (ik neem ff de 'skelter'

) alleen gebruikt bij grote beesten, of grote groepen

voorbeeldje: een lang uitgerekt strand, langs een rotsachtige kust. Jij zit in je 'skelter' en je scheurt rond, ineens vliegen er allemaal ant lions (volgens mij waren het ant lions

) om je oren. Die beesten blijken verdomd goed te kunnen springen, en zelfs te kunnen vliegen, dus dat wordt een kwestie van mikken en schieten tegelijk, en ondertussen ook nog proberen enigzins rechtuit te rijden. Als je dan die krengen hebt afgeschud, kom je in een dorpje, alwaar 1 of ander ruimteschip beest het dorp belaagd. Met je skelter schiet je dit beest half in puin (bewoners van dorp helpen trouw mee) en daarna ga je met je bazooka verder.
Het is dus echt niet zo dat die voertuigen het spel makkelijker maken, het brengt alleen iets extra's met zich mee

en IMHO is het erg geslaagd, voor zover ik heb kunnen oordelen dan.
Ik herinner me trouwens ineens een heel gaaf level uit die alfa, die bij mij eigenlijk beetje vergeten is. Zal strax eens kijken of ik daar niet wat screens van kan maken