[PC]Half-Life 2 Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.783 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
LiToKi schreef op 12 juni 2004 @ 22:53:
[...]

Havoc is alleen een physics engine. Max Payne heeft een eigen engine om de boel te renderen (gebaseerd op een engine van MadUnion, van de vroegere 3DMark).

HL2, Painkiller, UT2k3, UT2k4 en Max Payne 2 maken allemaal gebruik van die Havoc engine, maar dat zegt dus niks over de graphics. Alleen de dynamics.

TUI :)
[mierenneukmode]

UT2k3 en UT2k4 maken gebruik van de Karma Physics engine.

[/merenneukmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senzuboon schreef op 13 juni 2004 @ 01:12:
Ik dacht dat MadOnion (;)) de engine van Max Payne had geleend. Naja, niet dus.
Voor zover ik weet is Futuremark Corporation (daarna geheten Mad Onion, en toen weer Futuremark) een dochteronderneming van Remedy Entertainment, de ontwikkelaar van Max Payne. Futuremark gebruikte vervolgens de MAX-FX engine voor hun benchmarkprogramma's, dus het klopt wel wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:18
Jup, maar sowieso in futuremark 3dmark 2003 zit de Havoc Physics engine, die wordt onder andere gebruikt voor de test waarin al die trollen van die rand afspringen. Dat is te zien ook, want de trollen reargeren op de omgeving en zow als ze van de trap afvallen bijvoorbeeld. Of in max payne 1 de havoc physics engine zit betwijfel ik, omdat daar niet echt veel physics in verwerkt lijken te zijn en het meer een grafisch spektakel was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat voor'n date op halfliferadio is genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:02
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 13:59:
Weet iemand wat voor'n date op halfliferadio is genoemd?
12 Jun 2004
Half-Life 2 Release Date

Update: You can catch the replay of this show on both Sunday & Monday.

We have new information regarding Half-Life 2 which will be discussed tonight on HL Radio. Live show starts at 8pm EST / 1am GMT. Valve will deliver the finished game to Vivendi Universal within a few weeks. However, Vivendi is telling us that they hope to have the game on the store shelves by the fall.
http://halfliferadio.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Balen dat we nog zo lang moeten wachten :(
Hopelijk brengen ze HL2 dan aan het begin van de herfst uit.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me af hoe ie zal draaien :D
8x asf
2x aa

full detail op me 9800 xt :D
kan nie w8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Vanitas schreef op 13 juni 2004 @ 22:23:
Balen dat we nog zo lang moeten wachten :(
Hopelijk brengen ze HL2 dan aan het begin van de herfst uit.
Dat mag ik hopen ja, want anders is het nieuws er echt af. Er komen nu al zoveel games uit met vergelijkbare graphics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
We Are Borg schreef op 14 juni 2004 @ 08:14:
[...]
Dat mag ik hopen ja, want anders is het nieuws er echt af. Er komen nu al zoveel games uit met vergelijkbare graphics :)
Maar niet met zulke goede verwerkte physics en een geweldig verhaal.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

En waarom zullen wij zo lang moeten wachten? Ik wil het best wel proberen met steam binnen te trekken :)
Dat zal wegens promotie ook wel een tijd eerder mogen :)

Ik heb de CC al klaarliggen :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik wacht liever op een mooie box :) is ook wel leuk om bij de verzameling te hebben :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Ook de physics zijn al achterhaald, dat wil zeggen, painkiller bijvoorbeeld heeft ze ook al. Het enige waarvan half life 2 het dan moet hebben is het geweldige verhaal en de multiplayer support, met de bijbehorende mods. Dus valve moet wel érg op gaan schieten, gelukkig zullen ze dat zelf ook doorhebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een valse 'rumor' gebleken, op www.halflife2.net hebben ze op het forum een thread waar ze vraag+antwoord van valve posten, en valve heeft hierop gereageerd: not from us.

ik quote:

"Valve will deliver the finished game to Vivendi Universal within a few weeks. However, Vivendi is telling us that they hope to have the game on the store shelves by the fall."
-------------------------------
I'm not asking whether or not this information is 'true' or asking for a release date, but is this information indeed reliable?

Best Wishes,
Jonathan Griffin
------------------

----- Original Message -----
From: Gabe Newell
To: XXXXXXX@XXXXXX.com
Sent: Sunday, June 13, 2004 11:40 AM
Subject: RE: Clearing up some LH2 rumors on the HL2.net forums.

Not from us."

Weer een bs verhaaltje dus..waarom blijven mensen dit toch doen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedXraD schreef op 14 juni 2004 @ 14:11:
Ook de physics zijn al achterhaald, dat wil zeggen, painkiller bijvoorbeeld heeft ze ook al. Het enige waarvan half life 2 het dan moet hebben is het geweldige verhaal en de multiplayer support, met de bijbehorende mods. Dus valve moet wel érg op gaan schieten, gelukkig zullen ze dat zelf ook doorhebben >:)
De physics van halflife2 achterhaald? En je baseert dat op "omdat painkiller ze ook al heeft"?

Het gaat er niet om of een spel het heeft, het gaat erom hoe het in het spel verwerkt wordt..en ik kan je vertellen daar ga je je nog over verbazen :p

( heb er zelf ooit mee gespeeld in alpha versie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
* DeepSeven is opgelucht :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 14:45:
[...]
Weer een bs verhaaltje dus..waarom blijven mensen dit toch doen? :'(
Om op half-life² m*st*rberende mensen zoals jij iedere week opnieuw te kunnen pesten }) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 14:47:
[...]

De physics van halflife2 achterhaald? En je baseert dat op "omdat painkiller ze ook al heeft"?

Het gaat er niet om of een spel het heeft, het gaat erom hoe het in het spel verwerkt wordt..en ik kan je vertellen daar ga je je nog over verbazen :p

( heb er zelf ooit mee gespeeld in alpha versie )
hehehe, ik vond het in painkiller ook spectaculair ;) enne... die alfa versie heb ik inmiddels ook tot op het bot gespeeld, check de screens op page 12 maar ff ;) Wat ik wil zeggen is dat half life 2 steeds meer en meer bijgebeend begint te raken. Eerst was het geweldig dat als je een ton door een stel spijlen gooide, de ton echt reargeerde. Nu is het gaaf, overmorgen is het standaard en over een week is het maar ouderwets dat de ton geen deuken oploopt :P

En dat van painkiller was maar een voorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar bij painkiller heeft het voor de gameplay weinig nut bij hl2 hebben de physics wel veel invloed op de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:41:
maar bij painkiller heeft het voor de gameplay weinig nut bij hl2 hebben de physics wel veel invloed op de gameplay.
Ja, ok, maar dat wil niet zeggen dat je niet zoiets hebt bij hl2 van: hey, dat hebbik al gezien, is dát nou zo spectaculair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exe-cuter schreef op 14 juni 2004 @ 16:01:
[...]

Om op half-life² m*st*rberende mensen zoals jij iedere week opnieuw te kunnen pesten }) ;)
omfg ..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:41:
Het is een beetje mierenneuken, maar uitspraken over hoe de gameplay en het verhaal van HL2 zullen zijn, zijn natuurlijk uitermate speculatief. Totdat je het spel zelf gespeeld hebt, kun je eigenlijk geen gefundeerde uitspraken over gameplay en verhaal doen.

Dus zeggen dat de physics in HL2 een grote invloed op de gameplay zullen hebben is volledig ongefundeerd. Tuurlijk, ze hebben in de verschillende demo's veel moois laten zien, maar in hoeverre ze dat ook daadwerkelijk gaan gebruiken is tot we het gespeeld hebben niet duidelijk. We hopen natuurlijk wel dat de physics een grote invloed op de gameplay gaan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 14 juni 2004 @ 15:03:
[...]

* DeepSeven is opgelucht :Y)
nou ik dus niet, het kan namenlijk ook betekenen dat de game helemaal niet binnen een paar weken aan vivendi word geleverd :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:29:
[...]

nou ik dus niet, het kan namenlijk ook betekenen dat de game helemaal niet binnen een paar weken aan vivendi word geleverd :( :(
Nee het betekend dat Vivendi niet de game nog een paar maanden gaat vasthouden! :P
liever dat Valve om bugs eruit te halen de game een paar weken nog vasthoud, dan dat vivendi om meer geld te verdienen de game nog 4 maanden vasthoud.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:52:
[...]

Nee het betekend dat Vivendi niet de game nog een paar maanden gaat vasthouden! :P
liever dat Valve om bugs eruit te halen de game een paar weken nog vasthoud, dan dat vivendi om meer geld te verdienen de game nog 4 maanden vasthoud.
"Valve will deliver the finished game to Vivendi Universal within a few weeks. However, Vivendi is telling us that they hope to have the game on the store shelves by the fall."

ze zeggen 'Not from us', ja wat komt dan niet van hun, het hele bericht, of alleen dat laatste ;)

edit: Er staat 'Valve will deliver the finished game to Vivendi Universal within a few weeks'

En er staat 'However, Vivendi is telling us that they hope to have the game on the store shelves by the fall'

hoe kan iets wat Vivendi hun heeft gezegt door valve gezegt zijn, dus valve heeft het over het eerste!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 13-09 22:06
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 19:49:
[...]

ze zeggen 'Not from us', ja wat komt dan niet van hun, het hele bericht, of alleen dat laatste ;)

edit: Er staat 'Valve will deliver the finished game to Vivendi Universal within a few weeks'

En er staat 'However, Vivendi is telling us that they hope to have the game on the store shelves by the fall'

hoe kan iets wat Vivendi hun heeft gezegt door valve gezegt zijn, dus valve heeft het over het eerste!
Aah, als dat er staat spreken ze elkaar dus gewoon tegen. Valve denkt binnen een aantal weken klaar te zijn, maar Voor zover Vivendi weet is het tegen de herfst pas klaar.
Maargoed, zolang ze geen harde datum noemen (en dat durven ze voorlopig waarschijnlijk ook niet) Blijft het maar gissen... Maarja, wat moet je anders, verder valt er niet veel nieuws meer over te vertellen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt nu echt tijd deze game gelaunched wordt.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

en dat we dan ook eindelijk af zijn van al het gespeculeer !! Ik word er eg nie goed van !! Kom nou eens op met die game man ! Heeft nu echt wel lang genoeg geduurd :-)

Maar goed, als ut maar n vette game gaat worden heh ? Maar ik kan niet w88 in ieder geval, ik ben zo benieuwd of het idd ook echt zo vet gaat worden. Dat hele gehype eroomheen vind ik zo bout. Kan me nog herrrinneren dat er van Unreal II zelfs posters door de stad hingen toen ie uitkwam ... Maar damn ... beter hadden ze die posters heel snel weer weggehaald ...

Eerst zien .... DAN geloven !! Maar ik wil m nu wel eens in mun handen hebben dat spel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan krijgen we over twee weken van Valve te horen dat het nooit meer uitkomt.. Dat zou stoer zijn >:) >:) :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 09:05:
En dan krijgen we over twee weken van Valve te horen dat het nooit meer uitkomt.. Dat zou stoer zijn >:) >:) :*) _/-\o_
Sure stop ergens miljoenen dollars in en breng het dan niet uit.. zeer realistisch scenario :O

Mjah van mij mag ie ook wel komen, hebben we nog wat te doen in de zomervakantie ;) Maar ach we zien wel :z

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Laatst online: 26-05 11:10
Tentacle1 schreef op 15 juni 2004 @ 09:15:
[...]
Sure stop ergens miljoenen dollars in en breng het dan niet uit.. zeer realistisch scenario :O
* shuogg denkt aan Prey en duizenden andere gecancellede topgames.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik denk juist dat het HEEL slim zou zijn al zouden ze hl2 in de zomer releasen. Wat voor games zijn er nu echt nieuw? Of wat voor nieuwe spectaculaire games worden deze zomer nog gereleased? Helemaal niks, de game markt ligt nu echt ff op zijn gat. En ondanks het goede weer, en de vakantie zullen toch nogal wat gamers een leuk potje willen gamen.
Dat betekent dat Valve met half-life 2 een heel gat zou kunnen opvullen waarin niks gereleased wordt, en daar kunnen ze juist mee scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 15 juni 2004 @ 09:31:
Ik denk juist dat het HEEL slim zou zijn al zouden ze hl2 in de zomer releasen. Wat voor games zijn er nu echt nieuw? Of wat voor nieuwe spectaculaire games worden deze zomer nog gereleased? Helemaal niks, de game markt ligt nu echt ff op zijn gat. En ondanks het goede weer, en de vakantie zullen toch nogal wat gamers een leuk potje willen gamen.
Dat betekent dat Valve met half-life 2 een heel gat zou kunnen opvullen waarin niks gereleased wordt, en daar kunnen ze juist mee scoren.
Of zijn ze toch bang voor DOOM3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ze bang hoeven te zijn voor d3 want het zijn 2 totaal verschillende games. Persoonlijk denk ik dat het bij hl2 om het geheel gaat en bij d3 vooral om de gfx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Dat het verschillende games zijn, wil niet zeggen dat ze elkaar niet beconcurreren. Heerlijk, dat eeuwige 'het is niet te vergelijken' blabla.

Er zijn 3 potentiele doelgroepen voor HL2:
1. Mensen die graag games spelen
2. Mensen die graag FPS games spelen
3. Mensen die graag HL2 spelen

Je kunt je vast wel voorstellen dat die eerste 2 groepen zowel naar HL2 als Doom3 zullen kijken. Daarnaast is er natuurlijk ook nog de groep die graag Doom3 speelt.
Bovendien kunnen groep 1 en 2 intussen best al verslaafd zijn aan Far Cry (I know I am).

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
D3 en HL2 hebben idd veel andere community's, al zullen natuurlijk zat gamers beide spellen willen spelen. Maar waarom zou valve met doom3 willen concureren als dat helemaal niet nodig is? Als hl2 de hit wordt, die hij beloofd te worden zal hij elke gedachte aan doom3 wegvagen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

DeepSeven schreef op 15 juni 2004 @ 09:31:
Half Life 1 kwam ook in de zomer uit. Dat is ook een gigantische hit geworden. Maar dit kwam natuurlijk ook mede de vele mods die te dowloaden waren. Maar het blijft een feit dat Team Fortress Classic de meeste gamers aan hetonline gamen heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

het maakt voor mij niet uit wanneer hij wordt gereleased, als tie uit is dan koop ik hem gewoon. Dus de fans zullen HL2 wel halen. Het is natuurlijk zo dat als er tegelijk een andere goede game uitkomt, dat je dan een keuze maakt tussen de 2. Maar dan alsnog, als je HL2 wil hebben wordt hij op een gegeven moment wel gehaald.

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

De marketing strategie voor HL2 is wel op z'n minst vreemd en irritant te noemen. Steeds weer worden de mensen geprikkeld met filmpjes, screenshots en interviews. En dan steeds maar de launch date verzetten.

Ik vind het gewoon pesten. Echt marketing is het niet meer. De mensen die hem zouden kopen, kopen hem toch wel. Dus waarom deze pijniging? :'( ;)

[ Voor 12% gewijzigd door HellBeast op 15-06-2004 11:09 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Nee, dat is ook helemaal geen marketing. Het neer zetten van een release datum is al heel moeilijk, laat staan hem nakomen. Zo is het altijd al geweest, en zo zal het ook altijd gaan, die projecten en alles ermee gemoeit zijn te groot om een schatting te kunnen maken wanneer ze af zullen zijn. Marketing begint pas echt een rol te spelen zodra het spel echt af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 09:41:
Ik denk niet dat ze bang hoeven te zijn voor d3 want het zijn 2 totaal verschillende games. Persoonlijk denk ik dat het bij hl2 om het geheel gaat en bij d3 vooral om de gfx.
Idd Doom 3 wordt gewoon een veredelde tech demo.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindewege
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

shuogg schreef op 15 juni 2004 @ 11:59:
[...]

Idd Doom 3 wordt gewoon een veredelde tech demo.
Dat zou inderdaad goed kunnen, om maar een beetje die engine te promoten, zodat ie lekker verkoopt.
Hoewel Doom3 toch wel goed zal verkopen, al was het alleen maar van de naam.

Van Zeeland dan misschien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindewege schreef op 15 juni 2004 @ 13:34:

Dat zou inderdaad goed kunnen, om maar een beetje die engine te promoten, zodat ie lekker verkoopt.
Hoewel Doom3 toch wel goed zal verkopen, al was het alleen maar van de naam.
^_^

Hetzelfde zou je natuurlijk ook kunnen zeggen van hl2. En zoals ik al eerder heb gezegd, doe nou alsjeblieft geen uitspraken over de vermeende gameplay/verhaal van spellen die nog niet uit zijn. Wacht liever tot ze uit zijn, je ze gespeeld heb, zodat je echt kan zeggen hoe ze zijn (naar jouw mening natuurlijk).

Eerlijk gezegd ben ik nogal sceptisch over hoe de beide spellen zullen zijn, al was het alleen maar omdat iedereen zegt dat het fantastische spellen zijn. Eerst zien, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnipknipKnip

[ Voor 88% gewijzigd door Fuelke op 15-06-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

BOX Master is tijdelijk op vakantie, de troep wordt zo opgeruimd. Ontopic maar weer :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Deze nieuwe account nu ook ja, ik heb meer kliks op m'n banknop dan jij mailadressen :z

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

curry684 schreef op 15 juni 2004 @ 15:25:
BOX Master is tijdelijk op vakantie, de troep wordt zo opgeruimd. Ontopic maar weer :)
Klaar met opruimen :w

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Laten wel nou gewoon on-topic blijven.
Het is niet het doom 3 topic maar het HL2 topic.

En vergeet de release dates ook maar, hou het maar gewoon op "Wenn it's done."

En om er nog een zinnige post van te maken:

Weet iemand welke voortuigen er allemaal in voorkomen?
Ik heb de auto en de moeras boot gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Auto? Je bedoelt die skelter met moter (buggy) ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

ik zou het niet leuk vinden als het spel volzat met voertuigen waar je inmoet. Creapy steegjes en dat soort dingen lijkt me leuker in het spel dan ff snel met een voertuig erdoorheen crossen. Daardoor zal je ook wel snel het spel uitspelen, omdat je door sommige levels er erg snel doorheen gaat.

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Dannies schreef op 16 juni 2004 @ 11:41:
ik zou het niet leuk vinden als het spel volzat met voertuigen waar je inmoet. Creapy steegjes en dat soort dingen lijkt me leuker in het spel dan ff snel met een voertuig erdoorheen crossen. Daardoor zal je ook wel snel het spel uitspelen, omdat je door sommige levels er erg snel doorheen gaat.
Voor zover ik uit de alfa heb kunnen afleiden, worden de voertuigen (ik neem ff de 'skelter' :P ) alleen gebruikt bij grote beesten, of grote groepen :) voorbeeldje: een lang uitgerekt strand, langs een rotsachtige kust. Jij zit in je 'skelter' en je scheurt rond, ineens vliegen er allemaal ant lions (volgens mij waren het ant lions :+ ) om je oren. Die beesten blijken verdomd goed te kunnen springen, en zelfs te kunnen vliegen, dus dat wordt een kwestie van mikken en schieten tegelijk, en ondertussen ook nog proberen enigzins rechtuit te rijden. Als je dan die krengen hebt afgeschud, kom je in een dorpje, alwaar 1 of ander ruimteschip beest het dorp belaagd. Met je skelter schiet je dit beest half in puin (bewoners van dorp helpen trouw mee) en daarna ga je met je bazooka verder.

Het is dus echt niet zo dat die voertuigen het spel makkelijker maken, het brengt alleen iets extra's met zich mee :) en IMHO is het erg geslaagd, voor zover ik heb kunnen oordelen dan.

Ik herinner me trouwens ineens een heel gaaf level uit die alfa, die bij mij eigenlijk beetje vergeten is. Zal strax eens kijken of ik daar niet wat screens van kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Die antlions vliegen idd. Plus: ze hebben zo'n lekker irritant zoemend geluid. :P

En soms heb je die buggy ook wel nodig, want over een stuk strand lopen van een kilometer is ook geen pretje. Die zeebodem uit de beta, daar wil je echt niet overheen zonder buggy, want dat is niet leuk meer. Plus dat de levels waar je er gebruik van gaat maken er waarschijnlijk wel op zijn gebouwd om een buggy te gebruiken, anders hoeven ze hem natuurlijk ook niet in het spel te stoppen. En het is gewoon leuk om te scheuren :P

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Antlions? Dat zijn die starship troopers achtige aliens? Die vindt ik persoonlijk erg cool. Heb starship troopers altijd al een erg vette film gevonden, heeft een bepaalde lekkere sfeer die maar weinig sci-fi films hebben. Ik ben daarom ook erg blij dat hl2 van die insect-achtige aliens heeft :). Vooral als hij ze in 1x sloopt met die soort van shotgun in dat E3 filmpje, erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

tis ook heel leuk om erover heen te rijden ;)

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
DeepSeven schreef op 16 juni 2004 @ 11:27:
Auto? Je bedoelt die skelter met moter (buggy) ? :P
Ja die bedoel ik.
RedXraD schreef op 16 juni 2004 @ 12:42:
[...]
Voor zover ik uit de alfa heb kunnen afleiden, worden de voertuigen (ik neem ff de 'skelter' :P ) alleen gebruikt bij grote beesten, of grote groepen :) voorbeeldje: een lang uitgerekt strand, langs een rotsachtige kust. Jij zit in je 'skelter' en je scheurt rond, ineens vliegen er allemaal ant lions (volgens mij waren het ant lions :+ ) om je oren. Die beesten blijken verdomd goed te kunnen springen, en zelfs te kunnen vliegen, dus dat wordt een kwestie van mikken en schieten tegelijk, en ondertussen ook nog proberen enigzins rechtuit te rijden. Als je dan die krengen hebt afgeschud, kom je in een dorpje, alwaar 1 of ander ruimteschip beest het dorp belaagd. Met je skelter schiet je dit beest half in puin (bewoners van dorp helpen trouw mee) en daarna ga je met je bazooka verder.

Het is dus echt niet zo dat die voertuigen het spel makkelijker maken, het brengt alleen iets extra's met zich mee :) en IMHO is het erg geslaagd, voor zover ik heb kunnen oordelen dan.

Ik herinner me trouwens ineens een heel gaaf level uit die alfa, die bij mij eigenlijk beetje vergeten is. Zal strax eens kijken of ik daar niet wat screens van kan maken :)
Zoiets zou idd heel erg leuk kunnen zijn.

Maar je kan natuurlijk, door de physics, b.v. leuk door schutting heen raggen.
Of als een of andere steunbalk omver ramd zodat een hele stelling in elkaar stort en dan de achtervolgers verpletterd. >:)
Dannies schreef op 16 juni 2004 @ 11:41:
Wedden dat er nog genoeg donkere steegjes overblijven als ze ook voertijgen in de game maken. ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Vanitas op 16-06-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 19:49:
[...]

Alles wat niet van valve zelf komt moet je als bullshit beschouwen.. maarja je ziet het van de zomer wel :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
Sorry, dat ik de laatste tijd *heel* erg afwezig ben geweest van dit topic, maar zoals jullie zien ben ik er weer en natuurlijk houd ik de game sites en dergelijke in de gaten voor meer nieuws oover HL², want voor mij mag ie nu toch wel in de schappen liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 Jun 2004
Questions for Valve

Half-Life Radio: We will be doing a live show on Friday & Saturday night this week. No shows for Wednesday or Thursday. We are working on a special presentation! Be sure to tune in on Friday & Saturday this week!

As we continue to bring you exclusive updates on Half-Life 2 from Valve, Erik Johnson stopped by to answer a few questions last night. If you have any questions for Valve, please visit the Questions for Valve thread for Valve to answer. We will be expanding this section soon.

bron: www.halfliferadio.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is begint de show dus om 1 uur vanacht, dus wie zin heeft om te luisteren :)
Ik kijk iig nog even of ik ga luisteren, en dan laat ik wel weten wat ik vernomen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

En is er nog wat interesants vertelt wat we nog niet wisten :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 19 juni 2004 @ 01:52:
En is er nog wat interesants vertelt wat we nog niet wisten :?
het begint over een paar minuten :)

ze zaten ff Captain planet liedje te luisteren net :) brings back memory's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
nou ben benieuwd, muziek is iig kut

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoUgHrOcK schreef op 19 juni 2004 @ 02:00:
nou ben benieuwd, muziek is iig kut
Linkin Park was net wel goed :)

nu zitten ze aan de telefoon te kloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm, is er al wat geweest? ik tune net in zeg maar :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My got.. Als ik daar bij die radio had gewerkt had ik vanaf minuut een al Gabe Newell naar de strot gegrepen en hem gedreigd het spel te releassen.. Wat is dit voor poppekast, dat hele radio gedoe.. Ik hoef bij HL2 nog maar een ding te weten hoor, en dat is niet dat Opoe Newell er 50,000 jaar lang over deed om het uit te spelen, maar hoe lang het duurt voor dat WIJ het potverdomme kunnen spelen!!

En wat voor rol heeft Linkin' Park eigenlijk? Als ze de muziek voor dat spel maken weet ik al direct wat het eerste is wat ik doe zodra het spelletje op mijn schijfje staat.. Ik zie ze liever als eindbaas in de game om lekker overhoop te kunnen knallen.. (dan heb je bijvoorbeeld die alles op-pik gun en dan schiet je die naar hun tong-piercing en ruk je in een keer hun hele tong eruit.. daarna pak je de crowbar en takel je hun sowieso al rotkoppen eens flink toe!! :D _/-\o_ )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de radio uitzending heb ik gemist, maar toen ik vanochtend op clanbase inlochte zag ik dit:

In an interview with HomeLAN Fed, Valve's Managing Director Gabe Newell reveals the release date of HalfLife2:

HomeLAN - Finally, we have to ask; how is Half-Life 2 coming along?
Gabe Newell - Good. It's in great shape. We anticipate delivering it to Vivendi in August.

bron van article: http://www.homelanfed.com/index.php?id=24085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Augustus, net na de zomervakantie, wel jammer, maar toch beter in augustus dan eind 2004. Als het in augustus aan Vivendi geleverd word, betekent dan dat het spel dan gold gaat en we ongv nog 2-4 weken moeten wachten tot het echt in de winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

OMFG ik moet 1 september weer werken :)
Hopen dat ik hem dan nog ff snel uitgespeeld kan hebben :P Enig id wanneer cs gereleased word? Want ik koop hl2 alleen voor de mods eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 09:19:
En wat voor rol heeft Linkin' Park eigenlijk? Als ze de muziek voor dat spel maken weet ik al direct wat het eerste is wat ik doe zodra het spelletje op mijn schijfje staat.. Ik zie ze liever als eindbaas in de game om lekker overhoop te kunnen knallen.. (dan heb je bijvoorbeeld die alles op-pik gun en dan schiet je die naar hun tong-piercing en ruk je in een keer hun hele tong eruit.. daarna pak je de crowbar en takel je hun sowieso al rotkoppen eens flink toe!! :D _/-\o_ )
Huhu zo grappig...

we lachen hier echt allemaal zo grappig man....

..
..
toch?
..

..
anyway..
Ik had het erover dat ze Linkin Park draaide op Half-life radio niet over de game.
ennuh als je dan toch iets gaat afkraken, geef dan tenminste argumenten.

Trouwens alleen chester heeft 1 piercing onder zijn lip ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Balen dat het nog zo lang duurt.
Maar hopelijk klopt deze release date dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Linkin Park? Zou er Linkin Park muziek in HL2 komen :p.. Vetjes :X

Begin Augustus? Nice... tegen die tijd heb ik het HL 2 logo intussen ook wel klaar voor de kast van een vriend van mij.. moet zo'n logo maken.. verroest mét gaas e.d. Je kent het wel.. wordt vet ;)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liever Metallica in hl2 dat is tenminste echte muziek.

Augustus vind ik een mooie datum ik had het eigelijk ook niet eerder verwacht.

@X-G: Ben jij ookal met een hl2 case bezig met roest enzo? hmm dacht ik nog een klein beetje orgineel te zijn zijn er straks nog 10+ hl2 cases :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 18:14:
[...]

Huhu zo grappig...

we lachen hier echt allemaal zo grappig man....

..
..
toch?
..

..
anyway..
Ik had het erover dat ze Linkin Park draaide op Half-life radio niet over de game.
ennuh als je dan toch iets gaat afkraken, geef dan tenminste argumenten.

Trouwens alleen chester heeft 1 piercing onder zijn lip ofzo..
offtopic:
Dude chill, ik val jou niet aan ofzo.. Ik heb het er alleen maar over dat ALS ze die muziek van hun in het spel stoppen, dan is dat het eerste wat ik uitzet.. Daarnaast boeit het mij niet of je iets grappig vind of niet, ik lever alleen commentaar op wat ik waarneem.. Ik geloof niet dat dit verboden is in het land waar we wonen...

Valve zegt dat ze het aan Vivendi Universal zullen leveren in Augustus.. Dan geloof ik toch écht niet dat het ook daadwerkelijk dan uitkomt.. (quote van halfliferadio.com...)
[..] One of the main reasons we followed this story is the fact that there is no release date from Valve. If the game was going to be in our hands this summer, wouldn't we have a release date by now? Maybe, or maybe not. [..]
Na de interview met Gabe Newell...
HomeLAN - Finally, we have to ask; how is Half-Life 2 coming along?
Gabe Newell - Good. It's in great shape. We anticipate delivering it to Vivendi in August.
We kunnen nog steeds niks anders dan anticiperen, omdat wij gewoon nog steeds niks concreets hebben.. Ze kunnen wel roepen dat het in Augustus aan Vivendi Universal geleverd wordt, maar dat betekend dan niet dat dit ook daadwerkelijk de release-periode is.. Vivendi moet dan nog gaan zorgen voor een hoop logistiek (verpakking, distributie, reclamecampagnes...) ALS Valve het al in Augustus gaat leveren, duurt nog minstens tot September.. En omdat we nog steeds NIKS officiëels hebben kunnen we dus niks anders doen dan hopeloos blijven raden (ik denk dat een hoop mensen hier, inclus moi, aan wishful thinking doen.. ik had mijzelf ook al wijsgemaakt dat het al in Juni/Juli zo ver zou zijn...) :>

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Ik heb net homeworld 2 uitgespeeld en ik bekijk de credits even... en wie zie ik daar staan:

Gabe Newell...

wat moet die daar nou bij :P

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WJP schreef op 20 juni 2004 @ 11:43:
Ik heb net homeworld 2 uitgespeeld en ik bekijk de credits even... en wie zie ik daar staan:

Gabe Newell...

wat moet die daar nou bij :P
Homeworld is toch sierra?

maar idd, hij moet hard werken aan HL2, niet andere games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 10:14:
[...]

offtopic:
Dude chill, ik val jou niet aan ofzo.. Ik heb het er alleen maar over dat ALS ze die muziek van hun in het spel stoppen, dan is dat het eerste wat ik uitzet.. Daarnaast boeit het mij niet of je iets grappig vind of niet, ik lever alleen commentaar op wat ik waarneem.. Ik geloof niet dat dit verboden is in het land waar we wonen...

quote]
tja dat krijg je als je ongeagumenteerd gaat zitten bashen/flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:00:
tja dat krijg je als je ongeagumenteerd gaat zitten bashen/flamen.
Wat flame/bash ik dan? Ik zeg toch gewoon wat ik vind van Linkin' Park?? Dan kan jij toch zeggen dat je die band c00l vind.. Heb ik geen probleem mee, hoor.. Ik snap niet waarom jij een flauw grapje van mijn kant zo persoonlijk en serieus moet opnemen.. Ik wil bij deze een einde maken aan het offtopic gezeur en bied bij deze mijn excuses aan als ik je ooit het gevoel heb gegeven dat je je persoonlijk aangevallen voelt. Peace?? O+ :/

Edit:

Mijn excuses.. Het is inderdaad buiten policy om hier binnen topic over te gaan ratelen.. Ik heb ondertussen een mail gestuurd naar de desbetreffende persoon om het op die manier ter discussie te brengen..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het toch fijn als we ontopic blijven en offtopic onenigheden buiten GoT uitvechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

nou nou volgens mij zijn ze druk bezig met het uitvechten buiten GoT :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Och ja, geen nieuws he, dan heeft het ook niet veel zin te posten blijkbaar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:02
jawel moet je wat meer op HalfLife2.net forums komen ;)

op hl2.nl staat het ook btw
HalfLife2.net's forum lid Merc heeft nieuwe informatie en foto's over Half-Life 2 en Counter-Strike: Source na zijn bezoek als de zoveelste gelukkige aan Valve.

Volgens hem is Counter-Strike: Source, op een paar bugs na, al goed speelbaar en lopen de graphics gelijk met die van Half-Life 2, die hij er beter uit vond zien dan op de screenshots. Day of Defeat werd ook omgezet naar de Source engine, met een aantal updates waaronder voertuigen. Er komen ook nieuwe video's aan, die in de loop van de zomer verspreid zullen worden. Volgens de persoon die ze maakt, zou de eerste over een niet al te lange tijd uit moeten komen.

In sommige multi-player maps van Half-Life 2 zullen lucht voertuigen te vinden zijn. Dit is nieuw, want in single-player zouden ze expres weggelaten zijn. Ook hier kreeg hij te horen dat ze bezig zijn om het spel af te ronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op 23 juni 2004 @ 13:59:
jawel moet je wat meer op HalfLife2.net forums komen ;)

op hl2.nl staat het ook btw

[...]
Hij heeft niet gezegd dat ze erin komen, hij zei dat ze er in konden zitten, dus je kan ze er zelf inzetten als modder, of heel misschien zitten ze wel in MP.
Hij was daar nog beetje onduidelijk over.

Het is niet 100% dus.

Die Merc heeft trouwens ook het einde van het spel gespeeld , drie kwartier, en hij zegt dat dit spel iedereen zal verbazen, en dat het er beter uit ziet dan far cry, en hij geeft voor alles een 10 :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van bovenstaande links:
Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/8969/csource2.jpg

Woei, nieuwe dust, vind ik wel lekker uitzien. Was een beetje bang dat de sfeer verloren zou gaan van de huidige CS, maar het lijkt wel mee te vallen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het mijvraagt zouden ze dat screenshot ook bij een dust map in 1.6 kunnen hebben gemaakt. Vind het als je het zo ziet nou niet echt een vooruitgang maar nou is dat screenshot ook niet echt duidelijk. Dat aztec filmpje vond ik er iig een stuk beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Valve onderneemt actie tegen cheat sites. 'Legal action' dus, ik vraag me af met welke argumenten. Je kunt in je EULA zetten dat cheaten niet mag, en als mensen zich daar niet aan houden kun je ze dmv. het bannen van hun key verbieden het spel te spelen. Maar een EULA heeft wettelijk gezien natuurlijk geen enkele betekenis. Er is voor zover ik weet nog nooit een rechter geweest die een publisher rechten toekende op basis van de EULA van een stuk software.

Neemt niet weg dat het een goed streven is om cheaters tegen te werken, maar als ze het over de boeg van 'inbreuk op intellectueel eigendom' gaan gooien, dan schept dat wel een precedent. Je kunt nl. het maken van mods of andere aanpassingen, tot aan keyscripts toe, ook zien als inbreuk op intellectueel eigendom van hetzelfde soort als cheaten.

edit:
Dit alles ervan uitgaande dat die forum post authentiek is.

[ Voor 6% gewijzigd door Not Pingu op 23-06-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Het gaat voor zover ik begrepen heb niet om de cheaters zelf maar om de programmeurs van de cheatprogramma's en uiteraard de sites die de cheats hosten.

cheat programma's zijn voorzover ik weet wel degelijk illegaal. ze wijzigen immers de programma werking van het spel (zoals no cd cracks). daarnaast zullen ze bij het maken van die cheats ook wel bepaalde zaken ge reverse engineered hebben.

Dingen die dus niet mogen, copyright e.d. :)

van mij mogen ze ze hard aanpakken, net zoals virusmakers. zodra de meeste van die programma's uitgeroeid zijn verdwijnen de cheaters ook vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:01:
[...]
Die Merc heeft trouwens ook het einde van het spel gespeeld , drie kwartier, en hij zegt dat dit spel iedereen zal verbazen, en dat het er beter uit ziet dan far cry, en hij geeft voor alles een 10 :D
Kweenie nou of dat nou zo leuk is om nu al het einde van het spel te spelen ... bederft toch een hoop lijkt me .. Of zie ik dat nou verkeerd ?? Ga toch ook niet het einde van een boek lezen wat binnenkort gaat uitkomen ...
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

JediUberknaft schreef op 23 juni 2004 @ 19:00:
[...]

Kweenie nou of dat nou zo leuk is om nu al het einde van het spel te spelen ... bederft toch een hoop lijkt me .. Of zie ik dat nou verkeerd ?? Ga toch ook niet het einde van een boek lezen wat binnenkort gaat uitkomen ...
:?
Daarbij zal die kerel ook wel niet helemaal onbevooroordeeld zijn. Maar hey, als op het internet staat dat het een goed spel is, dan zal dat ook wel zo zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Kweet ook nie wat ik zou doen als ik daar stond, en Gabe zegt ... stukkie einde HL 2 spelen ???

Nee doe maar nie, heb je ook Unreal op je pc ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

JediUberknaft schreef op 23 juni 2004 @ 19:31:
Kweet ook nie wat ik zou doen als ik daar stond, en Gabe zegt ... stukkie einde HL 2 spelen ???

Nee doe maar nie, heb je ook Unreal op je pc ? :9
nou ik zou zeggen 'mag een stuk van het begin ook, Gabe ouwe rammer?' :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunp01nt schreef op 23 juni 2004 @ 19:26:
[...]

Daarbij zal die kerel ook wel niet helemaal onbevooroordeeld zijn. Maar hey, als op het internet staat dat het een goed spel is, dan zal dat ook wel zo zijn :+
Hij is ongeveer 15 en mocht met een vriend naar valve HQ.. lucky bastard :)

Valve heeft dit al vaker gedaan..vind ik echt klasse van ze.

( volgens mij WIL jij niet geloven dat hl2 goed wordt btw? dat is m'n enige reactie op je laatste zin..heb genoeg van om op die bs-opmerkingen te reageren 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:42
kweenie jongens maar ik ben afgehaakt.
het heeft me ECHT veel te lang geduurd.
Ik wilde het nog eerst kopen! nou wil ik het niet eens meer downloaden!
pff augustus! das echt matig.. nee tis goed geweest zo. Er zijn zat andere spellen.
Kkoop het spel ff voor de gein als het in de 5 euro bak van de intertoys ligt.

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
beezze schreef op 24 juni 2004 @ 20:07:
kweenie jongens maar ik ben afgehaakt.
het heeft me ECHT veel te lang geduurd.
Ik wilde het nog eerst kopen! nou wil ik het niet eens meer downloaden!
pff augustus! das echt matig.. nee tis goed geweest zo. Er zijn zat andere spellen.
Kkoop het spel ff voor de gein als het in de 5 euro bak van de intertoys ligt.
:D
Wat een onzin reactie.

Alleen vanwege de "late" release koop je het spel niet meer?

Volgens mij sta je als 1 van de eersten te poppelen om het te kopen zodra het uit is :D

Blijkbaar vinden sommigen hier de releasedate belangrijker dan graphics of gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 15:23:

( volgens mij WIL jij niet geloven dat hl2 goed wordt btw? dat is m'n enige reactie op je laatste zin..heb genoeg van om op die bs-opmerkingen te reageren 8) )
offtopic:
Wat had je dan verwacht als je een beetje de totaal beinvloedbare fanboi uit gaat hangen? Mensen die laaiend enthousiast zijn over een spel dat nog niet uit is, worden helaas niet meteen op hun woord geloofd :) Weet je nog al die B&W clans die gevormd werden een goed jaar voordat het spel uitwas, en die er allemaal 100% van overtuigd waren dat B&W het spel van de eeuw zou worden?

Ik kijk wel met spanning uit naar HL2, volg de nieuwtjes enzo. Ik kan goed begrijpen dat mensen fansites oprichten e.d., want HL1 was zo goed dat de verwachtingen hoog liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah het spel kan sowiso maar beter goed worden anders zit ik hier straks met me hl2 casemod :P anders haal ik de 2 wel weg kan k altijd nog zeggen dat ie voor deel 1 was ;)

Ik heb eigelijk geen problemen met een release in augustus het is altijd nog beter dan september of november want ik had eigelijk verwacht dat ze het een heel jaar zouden uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:42
Legion schreef op 24 juni 2004 @ 20:24:
[...]

:D
Wat een onzin reactie.

Alleen vanwege de "late" release koop je het spel niet meer?

Volgens mij sta je als 1 van de eersten te poppelen om het te kopen zodra het uit is :D

Blijkbaar vinden sommigen hier de releasedate belangrijker dan graphics of gameplay.
wat ik zeg is dat we aan het lijntje worden gehouden. die VIVENDI denkt dat ze alles kunnen maken en maar zo lang wachten als ze willen, een beetje arrogant vind ik.
In de tussentijd zijn er zat spellen uitgekomen die kei leuk waren! hoeven niet allemaal fps te zijn hoor.
maar d'r zijn er GENOEG! en er komen nog veel meer.

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Hola hola ! nu is het plots Vivendi's schuld. Denk eraan dat ValvE het spel nog niet aan Vivendi heeft gegeven he ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Exe-cuter op 24-06-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Exe-cuter schreef op 24 juni 2004 @ 21:55:
Hola hola ! nu is het plots Vivendi's schuld. Denk eraan dat ValvE het spel nog niet aan Vivendi heeft gegeven he ;)
De release van een game is natuurlijk een beetje een tweewerking tussen developer en publisher. Grote kans dat na het source leak fiasco Vivendi heeft aangedrongen op aanpassing danwel herschrijving van security code. Ook schijnt er nogal wat onenigheid te zijn tussen Valve en Vivendi, als gevolg van Valve's plannen om dmv. Steam de publisher buitenspel te zetten. Dat zal ze door Vivendi niet in dank worden afgenomen, met alle gevolgen van dien.

Waarmee Valve/HL2 wel eens een paar hele belangrijke precedenten zou kunnen zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunp01nt schreef op 24 juni 2004 @ 20:32:
[...]

offtopic:
Wat had je dan verwacht als je een beetje de totaal beinvloedbare fanboi uit gaat hangen? Mensen die laaiend enthousiast zijn over een spel dat nog niet uit is, worden helaas niet meteen op hun woord geloofd :) Weet je nog al die B&W clans die gevormd werden een goed jaar voordat het spel uitwas, en die er allemaal 100% van overtuigd waren dat B&W het spel van de eeuw zou worden?

Ik kijk wel met spanning uit naar HL2, volg de nieuwtjes enzo. Ik kan goed begrijpen dat mensen fansites oprichten e.d., want HL1 was zo goed dat de verwachtingen hoog liggen.
Waarom laat je mij niet gewoon lekker enthousiast zijn? :D

Kijk, als blijkt dat hl2 zwaar zuigt zal ik de eerste zijn die je helemaal gelijk geeft, maar zeg nou zelf hoe groot is die kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beezze schreef op 24 juni 2004 @ 21:41:
[...]

wat ik zeg is dat we aan het lijntje worden gehouden. die VIVENDI denkt dat ze alles kunnen maken en maar zo lang wachten als ze willen, een beetje arrogant vind ik.
In de tussentijd zijn er zat spellen uitgekomen die kei leuk waren! hoeven niet allemaal fps te zijn hoor.
maar d'r zijn er GENOEG! en er komen nog veel meer.
Prachtig hoe je laat blijken dat je niet weet waar je het over hebt.

Vivendi is niet de ontwikkelaar, valve is dat.

En nee, er zijn niet 'genoeg anderen' first person shooters, dit is nml vervolg op beste fps ooit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 10:14:
[...]

offtopic:
Mja, ik denk dat ze speciaal wat voor de game in elkaar hebben geknutseld. Kan best dat dat afwijkt van hun gewone stijl en dat het zonder zang is. Je kan moeilijk oordelen over muziek die je nog nooit gehoord hebt. ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.