Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Hier bij de info over de *nieuwe* upgrade:
KPN verhoogt opnieuw de ADSL-snelheid. In onderstaande tabel is te zien wat dat voor respectievelijk de down- en upstream snelheid van elke abonnementsvorm betekent:
code:
1
2
3
4
5
             oud:      nieuw:
ADSL Go     384/128    416/160 
ADSL Lite   1024/320  1120/352 
ADSL Basic  2048/320  2240/416 
ADSL Extra  4096/640  4480/704

Uiterlijk 15 juni 2004 zal de snelheidsverhoging voor alle bestaande klanten zijn gerealiseerd. Op 24 mei 2004 zal worden gestart met de snelheidsverhoging. Om een zo kort mogelijke totale doorlooptijd van het project te garanderen, werkt KPN niet per regio of woonplaats.

ADSL aansluitingen die vanaf 24 mei worden opgeleverd, worden al met de hogere snelheden geleverd.
Mocht dit de upgrade zijn, dan lijkt me het wel een heel raar getal qua ''de standaard'' verhouding van andere pakketen (zoals BBned e.d.)

BRON : Internetten.nl

[ Voor 17% gewijzigd door Chutney op 18-05-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

[info]
Er zijn vandaag al een aantal topics over dit onderwerp geweest, deze zijn allemaal gesloten omdat er nog geen officiële bevestiging is.
Ondanks het ontbreken van deze bevestiging heb inmiddels te horen gekregen dat bovenstaand bericht correct is. Laat dit dan het discussietopic zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Korakal schreef op 18 mei 2004 @ 21:45:
[info]
Er zijn vandaag al een aantal topics over dit onderwerp geweest, deze zijn allemaal gesloten omdat er nog geen officiële bevestiging is.
Ondanks het ontbreken van deze bevestiging heb inmiddels te horen gekregen dat bovenstaand bericht correct is. Laat dit dan het discussietopic zijn :Y)
Hehe, precies op deze manier was ''mijn'' vorige topic ook opslot gezet (in feb). Maar dit is correct heb het ook op bellen.com zien staan.

Ik snap de upgrade niet helemaal, om eerlijk te zijn zijn de upgrade waardes niet echt hoog. 20KB bij een basic abbo bijv. en wat upload er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Korakal schreef op 18 mei 2004 @ 21:45:
Laat dit dan het discussietopic zijn :Y)
Tjakka!!! :Y)

Wat ik nu niet snap, waarom is het maar zo'n minimale upgrade? Is dat logisch afronden ofzo :? Alles sneller is meegenomen uiteraard, maar gevoelsmatig is het zoveel werk voor zo weinig snelheidswinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmartDoDo schreef op 18 mei 2004 @ 21:49:
[...]

Wat ik nu niet snap, waarom is het maar zo'n minimale upgrade? Is dat logisch afronden ofzo :? Alles sneller is meegenomen uiteraard, maar gevoelsmatig is het zoveel werk voor zo weinig snelheidswinst.
daar had ik in het andere topic ook al over zitten brainstormen:
misschien is KPN overgestapt op een andere draagtechniek met iets minder overhead. de overgebleven capaciteit kun je dan net zo goed aan de klant geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 22:06
Dat vind ik nou ook. Wat ga je erop vooruit? Bijna niks(niet dat ik het erg vind). Maar ik heb zo mijn twijfels bij de correctheid van dit bericht... Dan wacht ik toch liever het officiële bericht van kpn af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ach of het wel of niet waar is, 416 kilobit upload is altijd beter dan 320 kilobit upload :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allard_070 schreef op 18 mei 2004 @ 21:52:
Dat vind ik nou ook. Wat ga je erop vooruit? Bijna niks(niet dat ik het erg vind). Maar ik heb zo mijn twijfels bij de correctheid van dit bericht... Dan wacht ik toch liever het officiële bericht van kpn af.
korakal zegt dattie het inmiddels zeker weet. ik weet niet hoe, maar misschien via JvS, die werkt geloof ik bij planet/xs4all/whatever
zie zijn post hieronder :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had in een van de vorige topics al opgemerkt dat ik het een tamelijk zinloze actie vond.
Het zou geen GoT zijn als vervolgens iedereen over me heen rolde ;)
Daarom wil ik het nog wel even toelichten:
Dit is een verhoging van 10% volgende op een serie van behoorlijk dramatische verhogingen. Betrekkelijk weinig dus. Ik ken voldoende mensen hier die honderden euro's uitgeven voor een prestatieverbetering van 10% aan hun pc. Moeten ze zelf weten, ik vind het kolder. En iedereen is uitgenodigd om het oneens te zijn met deze mening :)
KPN zal hoedanook moeten investeren om deze snelheden aan te passen. Het kost tijd, en ze moeten de verhoogde bandbreedte kunnen leveren. Dit geld betalen wij zeker weten zelf terug, via abonnementen, verminderde service, belkosten, whatever.
Al die moeite voor die 10%? Ik zal het verschil niet merken, zeker niet na de 3 vorige upgrades. Ik begon met 512/128, tegenwoordig zit ik na een downgrade op 1024/320 en die snelheid gaat naar 1120/356.
Jippie :{
Het gevoel wat me bekruipt is: ha, vorige keer hebben we ons populair gemaakt met deze actie, laten we het nog een paar keer doen.
Ik heb er geen problemen mee, maar ik heb zoiets van: KPN, bespaar je de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

allard_070 schreef op 18 mei 2004 @ 21:52:
Ik werk niet bij kpn, maar bij de adsl helpdesk en daar is in elk geval niets bekend, officieel. Nu is dit bericht wel door iemand bevestigd, waarvan ik weet dat hij bij kpn werkt en betrouwbaar is (ook poster op dit forum zelfs).

Het lijkt er inderdaad op dat ze nu de snelheden "netto" gaan geven. Ik vermoed eigenlijk zelfs dat ze de snelheden als 1024/320 blijven verkopen, maar dat je dan dus wel 128/38kbyte/sec gaat halen. Ze halen gewoon die overhead weg. Een heel klein beetje loos is het wel moet ik zeggen.

En het nut van het verschil tussen lite en basic snap ik al helemaal niet 8)7.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SmartDoDo schreef op 18 mei 2004 @ 21:49:
[...]

We hebben het hier nog altijd over ADSL-1. En daar zijn beperkingen bij. Als KPN elk half jaar blijft verdubbelen, hebben we binnen no-time allemaal 8mbit.

En dat wil men ook weer niet. Want dan houden een aantal abo-vormen op te bestaan en wordt alles even duur, namelijk het snelste abo van nu.

Ik betaal met mijn basic meer dan iemand met de 2 lichtere abo's, ben heel blij met de ruim 25% upgrade qua upload en vind het ook terecht dat die lichtere abo's niet verdubbelen, zodat die even snel als de mijne worden voor minder geld.
Voor de inkopper: Dat zou toch mooi zijn, dan stap je toch over? Juistem. Dat wil KPN dus ook niet.

edit:

Eigenlijk vind ik het best leuk klinken zoals JvS het nu toelicht. Ze kunnen dan zeggen dat je KB/s precies de huidige waarde /8 is

[ Voor 9% gewijzigd door Voutloos op 18-05-2004 22:01 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vind het ook nogal vaag, bij de volgende verhoging had ik eerlijk gezegd weer een verdubbeling verwacht zodat we klaar zijn met ADSL1 (het hoogste abonnement zou 8mbps zijn) en verder kunnen met ADSL2.

Een verhoging van 10%, de meesten merken het niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat kpn het niet als een echte upgrade gaat presenteren dus, maar meer als "nu levert de kabel ook de volledige bandbreedte die we beloven" ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
JvS schreef op 18 mei 2004 @ 21:59:
Ik denk dat kpn het niet als een echte upgrade gaat presenteren dus, maar meer als "nu levert de kabel ook de volledige bandbreedte die we beloven" ofzo.
Ik denk dat KPN nu iets van de overhead wil gaan compenseren, net zoiets als wat BabyXL *Tiscali* doet... alleen maken ze het duidelijk zichtbaar dat ze hier aan deel nemen en BaByXL *Tiscali*..doet het standaard al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

nu is mijn vraag, gaat de datalimiet van planet lite ook hoger dan 10gb/maand want dat zuigt gewoon aangezien wij in december gaan downgraden :x

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nou dit stelt niks voor. Ik denk dat je gezien de huidige economie, beter eens de abootjes omlaag kan doen, denk dat daar meer animo voor is dan deze paar procent waar je niks van merkt :P
Niet om t af te zeiken hoor, tis altijd beter dan niks :) (heb lang genoeg zitten inbellen)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Laatst online: 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

JvS schreef op 18 mei 2004 @ 21:59:
Dat zou idd het meest logische zijn. Een echte upgrade zou het imho ook niet zijn.
2Dutch schreef op 18 mei 2004 @ 22:08:
Nou dit stelt niks voor. Ik denk dat je gezien de huidige economie, beter eens de abootjes omlaag kan doen
Gewoon een goedkoper abonnement nemen :? Heb ik ook gedaan en totaal geen spijt van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

SmartDoDo schreef op 18 mei 2004 @ 22:10:
[...]
Gewoon een goedkoper abonnement nemen :? Heb ik ook gedaan en totaal geen spijt van :)
Helaas beslis ik niet alleen, anders was dat wel gebeurt ;)
Maar in vergelijking met bbned abo's is KPN nog steeds vrij prijzig, dat bedoel ik ermee te zeggen.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
woest85 schreef op 18 mei 2004 @ 22:07:
nu is mijn vraag, gaat de datalimiet van planet lite ook hoger dan 10gb/maand want dat zuigt gewoon aangezien wij in december gaan downgraden :x
nieuws: Planet Internet zet datalimieten om in fair use policy :)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
  • Laatst online: 14-12-2018
Nou hopelijk gaat de basic inderdaad naar 412 ofzo.
Dan is er ruimte genoeg voor VoIP/Video over IP en Interactive text (ToIP). Die hebben 384 kbit/s nodig voor optimale kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Sneller is beter, ook kleine beetjes tellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 10:30
DeGodefroi schreef op 18 mei 2004 @ 22:28:
Nou hopelijk gaat de basic inderdaad naar 412 ofzo.
Dan is er ruimte genoeg voor VoIP/Video over IP en Interactive text (ToIP). Die hebben 384 kbit/s nodig voor optimale kwaliteit.
VoIP staat voor voice over ip en niet voor video over ip ,

Laat ik zeggen je bent nooit te oud om te leren ;)

Btw de verhoging vind ik wel begrijpelijk de overhead is hierbij weg gehaal en zo worden de byts ipv 10 gedeeld door de normale 8 :D

gj KPN

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit wel gaaf hoor de upgrade! Vooral als het om upload gaat.
Ik denk dat KPN vanaf nu juist alleen nog maar per jaar 1,2 of 3 keer de lijnen upgrade, en ook met kleine stapjes. Anders zit ja inderdaad zo aan de 8/1mb en met je moet wat anders komen :*)
Eind dit jaar misschien nog een upgrade maar ook maar weer met kleine getalletjes denk ik. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Da's heel mooi, elke verhoging is welkom.
Ik vind het wel rare snelheden... waarom konden ze het niet afronden naar mooie snelheden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had een verdubbeling verwacht

dus lite 2mbit, basic 4mbit en fast 8mbit

deze verhoging slaat echt nergens op, hoewel elke verhoging natuurlijk mooi is meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Niet echt een nieuw topic waard, dus post het hier maar. Ik kreeg gisteren een mail dat ADSL hier beschikbaar is, eindelijk :). Ik checkte kpn site en klopt, nog meer mensen waarbij het opeens wel beschikbaar is? Vindt het zelf een beetje vaag, heel lang lopen zoeken naar iets, maar alles was te duur. Dankzij bitstream kon dsl alleen zakelijke abbo's aanbieden. Ik keek er al een jaar niet meer naar om, en nu uit het niks krijg ik zomaar een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Vreemde verhoging inderdaad maar alle kleine beetjes helpen, als er nog wat meer kleine beetjes de hele tijd erbij komen vind ik het allemaal best. Ik hoop dat wanneer mijn Planet Abbo afgelopen is (rond Februari 2005) ADSL2 zijn intrede heeft gemaakt bij BBNed, en dat het overstappen van KPN naar BBNed ook wat beter geregelt is. Ik ga iig KPN verlaten, na (op dat moment dan) 4 jaren van trouwen dienst. Er zitten te veel nadelen aan.

Ik had ook stiekem gehoopt op 4mbit voor mij en 640k up, maarjah, shit happends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
DeepSeven schreef op 19 mei 2004 @ 10:39:
Niet echt een nieuw topic waard, dus post het hier maar. Ik kreeg gisteren een mail dat ADSL hier beschikbaar is, eindelijk :). Ik checkte kpn site en klopt, nog meer mensen waarbij het opeens wel beschikbaar is? Vindt het zelf een beetje vaag, heel lang lopen zoeken naar iets, maar alles was te duur. Dankzij bitstream kon dsl alleen zakelijke abbo's aanbieden. Ik keek er al een jaar niet meer naar om, en nu uit het niks krijg ik zomaar een mail.
KPN rolt nogstees uit. Zijn weer hoop nieuwe centrales bij gekomen voor ADSL via kpn-adsl netwerk.
Novah schreef op 19 mei 2004 @ 10:47:
Vreemde verhoging inderdaad maar alle kleine beetjes helpen, als er nog wat meer kleine beetjes de hele tijd erbij komen vind ik het allemaal best. Ik hoop dat wanneer mijn Planet Abbo afgelopen is (rond Februari 2005) ADSL2 zijn intrede heeft gemaakt bij BBNed, en dat het overstappen van KPN naar BBNed ook wat beter geregelt is. Ik ga iig KPN verlaten, na (op dat moment dan) 4 jaren van trouwen dienst. Er zitten te veel nadelen aan.

Ik had ook stiekem gehoopt op 4mbit voor mij en 640k up, maarjah, shit happends.
BBned is nog lang niet klaar voor ADSL2+. Dat ze apparatuur aan het plaatsen zijn wat het mogelijk gaat maken (met andere lijn-kaarten dan wel!) zegt nog niet zoveel. En dat er modem is dat het al kan zegt nog niets over datum en helemaal niet over prijs straks!.

Je hoopt op 4Mbit? Dat is kwestie van upgraden toch gewoon?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoopte ook op 4mbit, maarja elke verhoging is mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:57

sjaak

un giorno credi

Misschien is het puur marketing om meer mensen over te halen om adsl te nemen, immers, de snelheid ligt per abo net ff iets hoger dan b.v. kabelabonnementen. Mensen kijken toch graag naar cijfertjes en willen het meest voor het minst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook gerekend op een verdubbeling om de concurrentie met BBned te verscherpen op de hogere abo's. Vreemde upgrade dus.... Zoveel werk om alleen de overhead te compenseren. Begrijp ook mij niet verkeerd, alle gratis upgrades zijn mooi meegenomen maar dit schiet niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie het kleine niet eert is het grote niet weert O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:14:
Wie het kleine niet eert is het grote niet weert O-)
Slaat dit op je naam of de upgrade? ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:15:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:16

Pubbert

random gestoord

http://www.kpn.com/kpn/show/id=320334/sc=bdf069

:)

[ Voor 10% gewijzigd door Pubbert op 19-05-2004 11:48 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 22-09 19:25
Het is ook door Zonnet bevestigd, zijn gaan iig de snelheden doorvoeren.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

verrrek, waarom staat dat dan niet op de site van planet zelf :x wel mooi iig :)

//edit planet heeft dus gisteren de site ook aangepast :P

[ Voor 13% gewijzigd door woest85 op 19-05-2004 11:37 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoopte stiekem ook op 4 mbit, want dasn zou ik naar lite downgraiden... 2 mbit is zat... maar nu blijf ik maar ff hangen op basic. en hoop ik dat de volgende upgraide een serieuze is, deze snelheden klinken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Novah schreef op 19 mei 2004 @ 10:47:

Als BBned ADSL2 wil gaan leveren zijn ze nog altijd afhankelijk van KPN, aangezien BBned naar mijn mening de apparatuur en ook de lijnen van KPN gebruikt.

Dus ik denk dat ADSL2 er pas komt als KPN ermee komt.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Mooi zo. Mijn Unreal server kan ieder beetje upload snelheid goed gebruiken.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi :)
op naar nog meer :)

[zeik modus]
en eindelijk een draadje over speed die open mag blijven van de mod[/zeik modus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi! :)
KPN is op weg om kabel de genadeslag te geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 09:57
Ik kwam net op een ander idee...
Wellicht dat KPN er 10% bij op gooit omdat alle andere providers (zoals Versatel) hun snelheden gaan ophogen naar het KPN niveau?

KPN blijft zo steeds een (iets) hogere snelheid hebben en hoewel dit niet veel is, kijken de meeste mensen alleen maar naar de getalletjes :)

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de snelheid ligt per abo net ff iets hoger dan b.v. kabelabonnementen.
Nee hoor, het @home breedband abbo is qua snelheid en prijs nog altijd hoger/beter dan ADSL basic 2560 kbit/s en 47,95 p.m :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 12:38:
[...]

Nee hoor, het @home breedband abbo is qua snelheid en prijs nog altijd hoger/beter dan ADSL basic 2560 kbit/s en 47,95 p.m :7
Met 256kb upload ja, en je mag er geen servers draaien, en je de verbinding is gemiddeld gezien niet zo stabiel als de gemiddelde ADSL verbinding.

Dus ga aub ff in je eigen @home topic verder :) Dankje

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 11:11

RUFFNECK

Poentje

Maar hoe weten jullie nou dat de overhead nu als het ware wordt weggenomen, dat kan ik nergens terugvinden in het oorspronkelijk bericht namelijk. Dat je snelheid echt /8 wordt zou fijn zijn natuurlijk, maar ja, het hoeft niet zo te zijn tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 21:50:
[...]

daar had ik in het andere topic ook al over zitten brainstormen:
misschien is KPN overgestapt op een andere draagtechniek met iets minder overhead. de overgebleven capaciteit kun je dan net zo goed aan de klant geven
Ja, maar dan nog, en wat ik nu ga zeggen is niet als flame bedoelt als dat zo overkomt...

Er werd net dan wel gesuggereerd dat het misschien wat (veel) moeite is, om de up en downstreams te verhogen... Maar je moet wel, als je wil blijven concureren... En de klant te 'vriend' te houden...

Ik vraag me alleen af, wanneer die datalimieten omgezet worden in FUP's, anders zouden dit wel heel aantrekkelijke lijntjes worden IMO
Want nadeel is nu weer dat je datalimiet nog sneller op is... ;)
RUFFNECK schreef op 19 mei 2004 @ 12:56:
Maar hoe weten jullie nou dat de overhead nu als het ware wordt weggenomen, dat kan ik nergens terugvinden in het oorspronkelijk bericht namelijk. Dat je snelheid echt /8 wordt zou fijn zijn natuurlijk, maar ja, het hoeft niet zo te zijn tog?
De 'upgrade' is vrij minimaal, dus de snelheid die je daardoor zou winnen is net dat ene stukje overhead, waardoor je precies de snelheden hebt, van de snelheden die je nu hebt... Eigenlijk ook wel heel erg logisch... ;)

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 19-05-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 11:11

RUFFNECK

Poentje

GJ-tje schreef op 19 mei 2004 @ 12:56:
[...]
De 'upgrade' is vrij minimaal, dus de snelheid die je daardoor zou winnen is net dat ene stukje overhead, waardoor je precies de snelheden hebt, van de snelheden die je nu hebt... Eigenlijk ook wel heel erg logisch... ;)
Ja dus zoals jij et nu uitlegt komt het erop neer dat de overhead eigenlijk er nog steeds kan zijn, alleen krijgen we die minimale upgrade om de echte snelheid van ons huidige abbo te krijgen :)
Dat lijkt eerder op blij maken met dode koeien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RUFFNECK schreef op 19 mei 2004 @ 13:01:
Ja dus zoals jij et nu uitlegt komt het erop neer dat de overhead eigenlijk er nog steeds kan zijn, alleen krijgen we die minimale upgrade om de echte snelheid van ons huidige abbo te krijgen :)
Dat lijkt eerder op blij maken met dode koeien :P
Wordt op de FP toch ook gezegd... En het werdt al eerder gezegd in dit topic :/

Overhead heb je altijd, alleen de ene keer wat minder dan de andere, door bepaalde factoren, die wel erg logsich zijn (Weerstand van het koper... Lengte van de draad... You name it...)

Met de snelheden die komen, krijg je dus zeg maar de letterlijke maximale snelheden, van hoe de abbonementen nú zijn... Dus blij gemaakt met dode koeien? Lijkt me niet... En een gegeven paard zou ik nou niet bepaalt in de bek kijken... ;)

[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 19-05-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op 19 mei 2004 @ 12:56:
[...]
Ja, maar dan nog, en wat ik nu ga zeggen is niet als flame bedoelt als dat zo overkomt...

Er werd net dan wel gesuggereerd dat het misschien wat (veel) moeite is, om de up en downstreams te verhogen... Maar je moet wel, als je wil blijven concureren... En de klant te 'vriend' te houden...
welnee. concurreren doe je niet met een paar tweakers, maar met een hele markt. en die hele markt bestaat voor 99 pct uit n00bs die niet beter weten dan "dat ze internet hebben". zelfs iets simpels als het verschil tussen kilobits en kilobytes volgen ze al niet :) die maken zich echt niet druk om de snelheden hoor, als ze maar lekker kunnen webcammen op hun packard bell van 1699 euro :P
Ik vraag me alleen af, wanneer die datalimieten omgezet worden in FUP's, anders zouden dit wel heel aantrekkelijke lijntjes worden IMO
Want nadeel is nu weer dat je datalimiet nog sneller op is... ;)
planet heeft het laatst veranderd, wie weet de rest binnenkort ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die overhead wegnemen is imho dus níet logisch, want nou wordt er met 1,1mbit geadverteerd die je niet haalt. Dan hadden ze moeten komen met een bericht als: KPN verbetert het netwerk.

Het is nogal krom om de overhead weg te willen nemen voor een 1mbit abo, dat vervolgens doen en dan 1,1mbit adverteren die je ook niet haalt vanwege de overhead :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
                 oude            nieuw      wint in percentages
                         down    up      down    up
ADSL Go         47,90   15,90   51,90   19,90       33,51%
ADSL Lite       127,90  39,90   139,90  43,90       19,41%
ADSL Basic      255,90  39,90   279,90  51,90       39,45%
ADSL Extra      511,90  79,90   559,90  87,90       19,39%

als berekening heb ik down en up speed gedeeld door 8 en dan -10%
dus de Adsl Go gaat het best op vooruit

Mschien toch maar een downgrade doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 13:29:
Die overhead wegnemen is imho dus níet logisch, want nou wordt er met 1,1mbit geadverteerd die je niet haalt. Dan hadden ze moeten komen met een bericht als: KPN verbetert het netwerk.
Nu adverteren ze voor 1,0mbit die je niet haalt, dus wat is het verschil? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 14:39

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 13:29:

Het is nogal krom om de overhead weg te willen nemen voor een 1mbit abo, dat vervolgens doen en dan 1,1mbit adverteren die je ook niet haalt vanwege de overhead :)
Sowieso klopt dat verhaaltje niet, reken de procentuele verhoging maar uit. De download gaat van allemaal 9,4% (3/32) omhoog, behalve ADSL Go, die gaat maar 8,3% omhoog (1/12). De upload van Go gaat 25% omhoog, die van Lite en Extra 10% en van Basic 30%.
Als alleen de overhead verwijderd zou worden dan zou de procentuele verhoging gelijk zijn.

@AlwaysConnected: volgens mij Basic hoor, kijk je tabelletje nog maar eens na

[ Voor 5% gewijzigd door Maasluip op 19-05-2004 13:40 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bargemanos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-02 20:26
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 13:33:

[tabel]

Volgens mij is het toch basic :X

edit:
eerst verder lezen 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Bargemanos op 19-05-2004 13:48 ]

uhuuummm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 01:18
Maasluip schreef op 19 mei 2004 @ 13:39:
[...]
Sowieso klopt dat verhaaltje niet, reken de procentuele verhoging maar uit. De download gaat van allemaal 9,4% (3/32) omhoog, behalve ADSL Go, die gaat maar 8,3% omhoog (1/12). De upload van Go gaat 25% omhoog, die van Lite en Extra 10% en van Basic 30%.
Als alleen de overhead verwijderd zou worden dan zou de procentuele verhoging gelijk zijn.

Bedenk dat het niet altijd mogelijk is om precies met *alleen* de overhead te verhogen. Je kunt niet *zomaar* een willekeurige snelheid kiezen, dat gaat in stappen. Daarom is het dus inderdaad mogelijk dat procentueel het ene abbo iets meer voordeel heeft dan het ander.
woest85 schreef op 18 mei 2004 @ 22:07:
Sorry hoor, maar waar slaat dit op? Dat abonnement heeft NET een upgrade gehad. Je mag al 10GB mag doen ipv de officiele 2GB. Wees blij dat je al zoveel krijgt voor die paar halve euro's dat dat abbootje kost...
Thund3r schreef op 19 mei 2004 @ 11:49:
[...]

Als BBned ADSL2 wil gaan leveren zijn ze nog altijd afhankelijk van KPN, aangezien BBned naar mijn mening de apparatuur en ook de lijnen van KPN gebruikt.

Dus ik denk dat ADSL2 er pas komt als KPN ermee komt.
BBned heeft z'n eigen apparatuur, eigen (glas / huur) lijnen, eigen DSLAM's...alleen huren ze de telefoonlijn van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maasluip schreef op 19 mei 2004 @ 13:39:
[...]

klopt baisc het meest in %
maar Go toch als je kijkt in % en €

had ik er bij moeten zetten foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op 19 mei 2004 @ 13:36:
[...]
Nu adverteren ze voor 1,0mbit die je niet haalt, dus wat is het verschil? :/
Je geeft mij zojuist gelijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 14:17:
[...]

Je geeft mij zojuist gelijk :)
O... Zal wel... Ik wilde alleen maar aangeven dat je uitspraak niet helemaal klopte... :)

Want als je gaat vergelijken, moet je dat wel goed doen... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 19-05-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 21:00

The_Scarabial

MTB for life!

Xandrios schreef op 19 mei 2004 @ 13:50:
[...]

Sorry hoor, maar waar slaat dit op? Dat abonnement heeft NET een upgrade gehad. Je mag al 10GB mag doen ipv de officiele 2GB. Wees blij dat je al zoveel krijgt voor die paar halve euro's dat dat abbootje kost...
Planet hanteert geen datalimieten meer :P

check: http://www.webwereld.nl/nieuws/18538.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:15:
[...]

rofl

Maar dit sloeg dus inderdaad op de upgrade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, dat gezeur dat iedereen gehoopt had op een verdubbeling...
Ik kan me nog herinneren dat Basic het langzaamste abbo was en op 512kbit/64kbit liep...

Neemt natuurlijk niet weg dat ik ook op een verdubbeling had gehoopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 20:02
Ach... ik ben al harstikke blij met mijn 1024/320 verbinding en als het nu nog wat sneller gaat dan ga ik daar niet over lopen zeiken. Ik had eigelijk voor minstens 1 jaar geen snelheids verhoging meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 13:55:
[...]

klopt baisc het meest in %
maar Go toch als je kijkt in % en €

had ik er bij moeten zetten foutje
Ah, is duidelijk.

Leuk detail: nu.nl meldt dat GO relatief het minst profiteert. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

op zich wel een mooie van KPN, ik hou wel van dit soort grapjes.
alleen nu die upload van Fast nog naar 1mbit en ik heb helemaal niks meer te klagen over de prijs :)

want zeg nou zelf ruim 70 euro voor 4mbitD en 640kbitU is een beetje veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pt0x schreef op 19 mei 2004 @ 15:07:
want zeg nou zelf ruim 70 euro voor 4mbitD en 640kbitU is een beetje veel.
best wel. bij tiscali betaal ik 20 euro voor zo'n verbinding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
betekend dit dat xs4all ook omhoog gaat binnenkort of nog nie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Dat ligt eraan welk abonnement je hebt. Als je ADSL Power hebt niet, anders wel. :)
edit:
Business DSL buiten beschouwing gelaten natuurlijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Joni op 19-05-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maasluip schreef op 19 mei 2004 @ 15:02:
[...]
Ah, is duidelijk.

Leuk detail: nu.nl meldt dat GO relatief het minst profiteert. 8)7
hmz lijkt me toch niet als je echt % en € mee rekend of heb ik iets verkeerd berkend da hoor ik dat graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Imperium schreef op 19 mei 2004 @ 15:29:
betekend dit dat xs4all ook omhoog gaat binnenkort of nog nie? :P
Als je ADSL hebt via het KPN-netwerk (Onder andere XS4ALL) gaan er door omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 21-09 23:01
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 13:33:
code:
1
2
3
4
5
6
               oude            nieuw     wint in percentages
            down    up      down    up
ADSL Go 47,90    15,90  51,90    19,90      33,51%
ADSL Lite  127,90   39,90   139,90  43,90       19,41%
ADSL Basic 255,90   39,90   279,90  51,90       39,45%
ADSL Extra 511,90   79,90   559,90  87,90       19,39%

-10% :? Wat jij doet is -0,10 KB/s hoor.

En je kan er wel zo'n 15~20% afhalen wil je in de buurt van de echte downloadsnelheid komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 19-05-2004 15:45 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 15:38:
[...]

hmz lijkt me toch niet als je echt % en € mee rekend of heb ik iets verkeerd berkend da hoor ik dat graag
Nee, die 8)7 sloeg op nu.nl, niet op jou. Jij hebt het helemaal goed berekend :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
ik heb nu 4096/640 wat gaat dat worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADSL Extra 4096/640 4480/704

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Imperium schreef op 19 mei 2004 @ 15:49:
ik heb nu 4096/640 wat gaat dat worden dan?
Als je nou de openingspost eens leest |:(

Maar ze schijnen het nu via remote te doen :) JvS vertelde tijd terug dat dit wel al mogelijk was d8 ik zo, en een KPN Medewerker die hier op de zaak iets met de SDSL kwam doen d8 zelf ook dat het nu via remote zou gaan.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
aha ok.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 16:28:
Nou dan zullen we www.adslcentrale.nl maar eens gaan afstoffen....
De site is er klaar voor, de database is gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Had persoonlijk liever gezien dat ze de upstream meer omhoog hadden gegooid...
Ben steeds meer met me server bezig enzo (ftp, http etc) dus een wat hogere upgrade zou fijn zijn... (naar de 1mbit ofzow)

Maar indd, alle beetjes helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Thund3r schreef op 19 mei 2004 @ 15:52:
[...]

Maar ze schijnen het nu via remote te doen :) JvS vertelde tijd terug dat dit wel al mogelijk was d8 ik zo, en een KPN Medewerker die hier op de zaak iets met de SDSL kwam doen d8 zelf ook dat het nu via remote zou gaan.
Ik snap het niet waarom het niet gewoon in 1 keer kan. De snelheid kunnen ze individueel in elk geval wel remote goed instellen. Vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Laatst online: 13:25
Het enige nadeel (en niet dat ik er last van heb, maar toch) is dat mn uptime weer gereset wordt. En mn verbinding is retestabiel met een uptime van 127 dagen op dit moment 8)

Krijg nog de bibbers als ik terugdenk aan de uptime van mn Kabelfoon Demos abonnementje (minder dan 24 uur :P)

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 22-09 21:45

TMC

Minimale update, maar toch geinig. Jammer dat ze alleen niet de upload in één keer naar 512 gooien ofzo, dat was wel relaxed geweest! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Niet online
December schreef op 19 mei 2004 @ 15:43:
En je kan er wel zo'n 15~20% afhalen wil je in de buurt van de echte downloadsnelheid komen.
code:
1
2
3
4
5
6
         OUD (kB/s)     NIEUW (kB/s)  VERSCHIL (kB/s)
         down    up     down    up    down    up
Start |  39,8  13,3  |  43,2  16,6  |  3,4   3,3
Lite  | 106,3  33,2  | 116,2  36,5  |  9,9   3,3
Basic | 212,5  33,2  | 232,4  43,2  | 19,9  10,0
Fast  | 425,0  66,4  | 464,8  73,0  | 39,8   6,6
Deze waarden zijn wat realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

*Komt er een beetje laat achter en springt een gat in de lucht* :Y) 8)

Al die mensen die zeiken van "Het is te weinig wat erbij komt" : Post dan niet en neem Bbned/BabyXL :/

Alle beetjes die je "GRATIS" krijgt kunnen geen kwaad en ik ben echt wel blij met elke verhoging, vooral wegens het punt dat ik ooit met 512/64 ben begonnen :P
Ook leuk is dat mijn Pappie maar 48 € betaalt wegens Klant korting in het begin ofzo in ieder geval minder dan de officiele 54 € B-)

P.S. : Wil die gast die een verband zag tussen zijn Repitite weken en de verhogingen @ T.net zich melden en dan even melden wanner de volgende verhogingen komen ............. :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hmm.. wat gek, 2 weken geleden ofzo waren bij mij volgens de postcode check hier alleen de langzamere ADSL abo's verkrijgbaar, omdat ik te ver van de centrale af woon, maar nu zijn opeens alle abo's leverbaar :? :D

Ik heb momenteel Chello Plus, werkt altijd prima en snelheden van 500+ kb/s down/65 kb/s up en een ping van rond de 15ms.
Ik vraag me af of ik er met het snelste KPN ADSL abo een beetje op vooruit ga, wat zijn jullie ervaringen met het snelste KPN abo? Qua upload ga ik zeker vooruit, maar de rest :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

xabre16v schreef op 19 mei 2004 @ 21:33:
Hmm.. wat gek, 2 weken geleden ofzo waren bij mij volgens de postcode check hier alleen de langzamere ADSL abo's verkrijgbaar, omdat ik te ver van de centrale af woon, maar nu zijn opeens alle abo's leverbaar :? :D

Ik heb momenteel Chello Plus, werkt altijd prima en snelheden van 500+ kb/s down/65 kb/s up en een ping van rond de 15ms.
Ik vraag me af of ik er met het snelste KPN ADSL abo een beetje op vooruit ga, wat zijn jullie ervaringen met het snelste KPN abo? Qua upload ga ik zeker vooruit, maar de rest :?
"If it ain't broke don't try to fix it unless it's a PC" zeggen we hier toch :D

Oftewel als je goede speeds + pings + weinig uitval hebt dan niks doen zou ik zeggen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door nero355 op 19-05-2004 22:17 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 11:31
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 19:34:
[...]

De site is er klaar voor, de database is gereset.
Houz74, zou je "Meedhuizen" ook ff in de database willen zetten?
Daar hebben ze sinds deze maand nu ook ADSL namelijk.
Nu staat er nog een zawart ipv rood stipje. ;)
* Joen heeft afgelopen zaterdag bij iemand aldaar ADSL moeten aansluiten ;) :P

Edit:
Owja, JeroenM_tbs is natuurlijk ook blij met dit kleine beetje verhoging. ;)
Elk verhoginkje is natuurlijk mooi meegenomen.

De aankondiging van de verhoging is al enkele weken geleden voorspeld en die topics zijn allemaal op slot gegooid. :/
Misschien dan toch maar wat minder snel op slot gooien in de toekomst heren moderators? ;) Want het bericht klopte ten slotte wel.
Tot nu toe zijn de "geruchten" over snelheidsverhogingen altijd juist geweest. :) En de data ook, echter de exacte snelheden werden nooit juist gegokt.

[ Voor 42% gewijzigd door Joen op 19-05-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Tja, ik dacht eerst ook, wat is nou het nut van deze paar kilobytes erbij, merken zal ik het toch niet (/nauwelijks). Maar toen ik dat eens even omzette naar 'x aantal 56k lijnen' (waar ik minder dan een half jaar geleden nog op zat), heb ik me bedacht dat ik toch wel vreselijk verwend ben met deze snelheden.

Dus ik behoor nu ook tot de groep die blij is met deze upgrade. Niet zozeer vanwege de upgrade zelf, maar vanwege het feit dat ik hem überhaupt kan krijgen. :)

Overigens denk ik dat KPN een reden moet hebben voor dit verhoginkje, anders zouden ze het gewoon niet doen. Het zou me niks verbazen als deze (en vorige en volgende) upgrades onderdeel zijn van een meerjarenplan zoals dat enkele jaren geleden min of meer al is vastgesteld.

Daarom zou ik ook niet verwonderd zijn als we binnen het jaar in nog 2 stappen aan de maximale snelheid van adsl zitten (dus extra tot 8 Mbit, en de rest bijbehorend gestegen). Maarja, zeker weten doe ik het niet, de tijd zal het ons leren.

Wat ik me overigens wel afvraag, waar gaan ze op concurreren zodra adsl aan de maximale snelheid zit en adsl 2.0 er nog niet is :? . Zouden de prijzen omlaag gaan, zou kpn de providers aansporen flinke newsservers neer te zetten, krijgen we 100 pop3 emailboxen, of een gratis domeinnaam naar keuze? Ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenM_tbs schreef op 19 mei 2004 @ 22:48:
[...]
Houz74, zou je "Meedhuizen" ook ff in de database willen zetten?
Daar hebben ze sinds deze maand nu ook ADSL namelijk.
Nu staat er nog een zawart ipv rood stipje. ;)
Staat erbij, tevens de database weer gereset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Goed nieuws, ook al is het geen grote verhoging, alle kleine beetjes tellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

HouZ: hier heb je misschien wel wat aan:

http://www.xs4all.nl/~rhunen/ADSL/index.html

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Zo te zien doet Planet niet mee met deze verhoging :+ , ik heb 't iig -nog- nergens op de site kunnen lezen :O .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Misschien gaat KPN de overhead compenseren door iets hogere snelheden door te geven. Dat je bijvoorbeeld bij Lite echt 1024 kbps down haalt ipv de ongeveer 800 kbps die er nu overblijft.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

KillerBeeForEver schreef op 20 mei 2004 @ 10:41:
Zo te zien doet Planet niet mee met deze verhoging :+ , ik heb 't iig -nog- nergens op de site kunnen lezen :O .
Tja, KPN leverd die snelheid aan de providers, ze hebben naar mijn mening weinig keuze

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 20:02
Planet blijft inderdaad echt niet achter hoor. Ze gaan echt niet speciaal nog eens die lijnen cappen om die paar nieuwe kb/s te blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Xandrios schreef op 19 mei 2004 @ 13:50:

[...]

.
nou, dankjewel, ik kan er toch niks aan doen dat mijn pa persé wil downgraden, ik kom per maand gewoon makkelijk aan 30gb dataverkeer, zeker nu ik sinds een maand een web/ftp/vannalles servertje heb draaien.....

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
woest85 schreef op 20 mei 2004 @ 12:35:
[...]

nou, dankjewel, ik kan er toch niks aan doen dat mijn pa persé wil downgraden, ik kom per maand gewoon makkelijk aan 30gb dataverkeer, zeker nu ik sinds een maand een web/ftp/vannalles servertje heb draaien.....
nieuws: Planet Internet zet datalimieten om in fair use policy :>

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 11:31
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 02:55:
[...]

Staat erbij, tevens de database weer gereset
Bedankt! :> :)
Dit is wel een redelijk recente lijst als ik naar het overzicht van Groningen kijk althans. :)
Lijkt mij wel een aardig goede lijst om te gebruiken. ;)

BTW, welke h*fters vullen nu al weer in dat hun centrale geupgrade is? Dat kan nog helemaal niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 160 centrales die geen ADSL hebben, eind dit jaar zijn ze allemaal ADSL-geschikt. Ik heb dus maar alle centrales toegevoegd, dan zijn we ook gelijk weer klaar voor de volgende snelheidsverhoging. Nadeel is wel dat je niet meer kan zien welke centrales nog geen ADSL hebben
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste