Nee, ik heb daarbij niet aldoor last van een melding dat de netwerkkabels niet zijn aangesloten.
Ik heb dat slechts 1 keer gezien en zag daarbij de automatische reset van mijn Thomson Alcatel SpeedTouch 510i en daarna heb ik nog maar 1 reset zelf gezien. De andere resets zijn min of meer 'ongemerkt' gebeurd.
Nu is het dan zo in eens weer goed, dus ik laat het hier dan nu ook bij.
Maar toch vermoed ik dat het in mijn specifieke geval 3 oorzaken zou kunnen hebben:
• toch de warmte (gisteravond was het op mijn kamer best warm, vooral door de buitentemperatuur, mijn kamer is in weze namelijk niets anders dan een gedeelte omgetimmerde houten zolder)
• te hoge luchtvochtigheid (het was gisteravond best benauwd en slecht weer waardoor er waarschijnlijk een redelijk hoge luchtvochtigheid zou kunnen zijn)
• slechte telefoonlijn (vermoeden is er vooral door opmerken van de werkzaamheden van de KPN-ers en het vernemen van een buurtgenoot dat ze niet kan bellen (en dat wordt pas maandag opgelost

ook zo vreemd...))
Ik zal er de volgende keer eens een beetje op proberen te letten als het hele voorval weer gebeurd, maar ik vermoed eigenlijk 1 van de bovenste 2 of allebei.
Edit:
Over dat automatisch resetten: die van mij reset dus uit zich zelf als er teveel 'verbindingsfouten' zijn geweest.
De Planet Internet helpdesk en de KPN helpdesk hebben dit beiden min of meer bevestigd dat dit zo gebeurd ja.
@AvK:
Als het aan de telefoonlijn ligt hoef ik de storing niet te melden. De laatste tijd wordt hier al vaker aan de telefoonlijn gewerkt. Puur en alleen om juist de (door reeds anderen gemelde) storingen te verhelpen.

Anders komen ze hier nooit namelijk.
[
Voor 22% gewijzigd door
Joen op 10-07-2004 01:28
]