ik heb een geforce 5200 (ik weet het, troep) maargoed ik heb bij spellen (bijv halflife) weleens dat die graphics er erg raar uit zien. dichtbij is het goed maar veraf is het wazig en soms vervormt. vooral de textures worden lelijk. ik hoorde dat dit (o.a) aan mipmapping lag en dat kon je dan hoger zetten zodat het er beter uit kwam te zien.
ik ging dus naar mijn nvidia driver troep options (rechtermuis op bureuablad enz) en toen stond er bij het begin al iets raars: Bustype: PCI
hmmm dacht ik, ik heb namelijk een AGP ding.
dus ik ging naar Kwaliteitsinstelling en ik miste de Direct3d en OpenGL instellingen (mijn ouders pc heeft ook geforce en daar stonden ze wel (en bij hun stond er ook AGP ipv PCi zoals bij mij) ik kan wel vsync en interfentie blabla veranderen (helpt een klein beetje) maar ik wil nou toch eens weten waarom er staat PCI en waarom ik sommige dingen mis.
ik hoop dat iemand het antwoord weet
ik ging dus naar mijn nvidia driver troep options (rechtermuis op bureuablad enz) en toen stond er bij het begin al iets raars: Bustype: PCI
hmmm dacht ik, ik heb namelijk een AGP ding.
dus ik ging naar Kwaliteitsinstelling en ik miste de Direct3d en OpenGL instellingen (mijn ouders pc heeft ook geforce en daar stonden ze wel (en bij hun stond er ook AGP ipv PCi zoals bij mij) ik kan wel vsync en interfentie blabla veranderen (helpt een klein beetje) maar ik wil nou toch eens weten waarom er staat PCI en waarom ik sommige dingen mis.
ik hoop dat iemand het antwoord weet
Facts don't care about your feelings