Toon posts:

AGP wordt gezien als PCI?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje met mijn Nvidea RIVA tnt2 m64. Hij staat namelijk in de configuratie Beschreven in PCI slot 7 ?!?!?! En hij staat ook in PCI-modus beweert WinXP. Ik draai met Asus A7V-e Kt133 Mobo+ Duron 800
Iemand iets om dit uit te kunnen zetten? Kheb de Search al gebruikt maar nix kunnen vinden :(

Verwijderd

Ziet hij andere videokaarten die je in je AGP zet ook als PCI? of is dat alleen bij die TNT?

Verwijderd

Topicstarter
welke andere? Kehb er hier geen 10 liggen dus kan het ook niet testen :(

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Probeer eens of je in je BIOS een instelling voor de "Primairy Graphics Adapter"of "PGA" kunt vinden. Zet deze op AGP.

Dat zou wel eens kunnen werken... :Y)

Hou wel in de gaten dat een AGP slot een soort supersnelle PCI is speciaal voor de supersnelle grafische kaarten van deze tijd. Hij staat dan direct via je Northbridge in verbinding met het RAM-geheugen en je CPU.

Misschien is het dus wel gewoon een schoonheidsfoutje in Windoos. Probeer daarom eens andere (nieuwere) drivers. :)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Verwijderd

Topicstarter
JA ik kwam bij deze fout omdat C&C renegade + UT niet flex lopen krijg een enorme Framelag.. Heb al andere drivers geprobeerd

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Misschien een ander OS dan WinXP? (Win2000 SP2 :z )

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

Je AGP kaart is niks meer dan een PCI slot met meer functies zoals DDR en 2x/4x mode...

dus het is helemaal niet gek dat jou AGP kaart vast zit aan de PCI bus, je USB poorten en je IDE controllers zijn ook ziiten ook aan je PCI bus.

die in je device manager maar eens view by connection :)

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

Pagina: 1