AGP in PCI Modus?

Pagina: 1
Acties:

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Heb net een nieuwe PC en kan met geen mogelijkheid de agp aan de praat krijgen, heb de nieuwste nvidia drivers, etc. Bij de systeem eigenschappen, staat: Bustype: AGP(inPCI modus) hoe krijg ik wel agp?
mb:MSI 845PE Max2
video: MSI GF4 Ti4200 8X
winxp pro sp1

ps. heb me al suf gezocht in de faq en search, wie kan me helpen?

no comment

Verwijderd

Je hebt wel beeld? want ik neem aan dat je niet blind die drivers heb geinstalled?

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Heb je de Mobo drivers geinstaleerd??

• Martinus
htol schreef op 12 januari 2003 @ 16:58:
Heb je de Mobo drivers geinstaleerd??
euh... nee? maar had dat in mijn oude pc ook niet gedaan en die herkent meteen 2x agp(=max) nu moet ide 4xagp halen
Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 16:57:
Je hebt wel beeld? want ik neem aan dat je niet blind die drivers heb geinstalled?
ja dat wel.

no comment

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer dan nu iig wel met mobo drivers.. dat je oude pc die niet nodig had zegt vrij weinig over je nieuwe pc :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
eerst maar even de intel chipset drivers downloaden (support.intel.com)...

daarna praten we verder

A wise man's life is based around fuck you

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:16
Intel INF drivers heten die dingen. Zouden op je mobo cdtje moeten staan, 845PE chipset word namelijk niet standaard goed herkend door windows XP.... :)

Verwijderd

hoe weetje dat ie niet 4x agp haalt? bij mij staat er bij mx agp geforce2 mx 400, pci bus 1
en hij draait wel agp 4x, draai een een keer sisift sandra en dan motherboard info

Verwijderd

Ik neem aan dat je in het BIOS ook hebt staan dat je PC met AGP begint? De Primary VGA BIOS optie dus.

• Martinus
dominator schreef op 12 January 2003 @ 17:04:
Intel INF drivers heten die dingen. Zouden op je mobo cdtje moeten staan, 845PE chipset word namelijk niet standaard goed herkend door windows XP.... :)
Dit was HET antwoord op mijn vraag, draait nu fijn op 4x AGP, Thanx

no comment

Verwijderd

Thanks 2 u 2, mijn zelfde probleem met 845PE chipset & AGP 4x opgelost :-)

Verwijderd

waar hebben we het nu over bij mijn staat er in aperaat beheer ook pci maar als ik bij eigenschappen kijk van mijn windows staat er bustype 4xagp
Pagina: 1