[PC][MMORPG] EVE Online deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.959 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 18 juni 2004 @ 08:05:
sorry terr,

Gister m'n eerste commander gekilled nadat we er eerst een apoc aan hadden verloren.

3.5 million bounty en allemaal factional looot
o.a. : Shadow Serpentis Tracking LinK I

Mensen die geintereseerd zijn in die tracking link kunnen mij contacten ingame.
Ik ben geinteresteerd in nosferatu 'specials', dok er direct 20mil per stuk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 09:42:
[...]

Ik ben geinteresteerd in nosferatu 'specials', dok er direct 20mil per stuk voor.
Wat voor Nosferatu moet dat precies zijn dan? :)

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blood Nosferatu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

DaRuLe schreef op 18 juni 2004 @ 14:15:
[...]

Wat voor Nosferatu moet dat precies zijn dan? :)
Ja die worden alleen gedropt door een commander van 6 mil. Die 6 mill commander is tot nu toe bij ons alleen nog maar aangetroffen met 2 750K megathrons als backup en een stuk of 8 elite frigs. Zelfs met z'n vieren heb je daar een behoorlijke kluif aan.

Maargoed, ff iets heel anders. Voor de patch was het allemaal Serpentis NPC bij ons, af en toe is een paar van die sancha's maar dat waren slechts frigs die door een Serpentis spawn heen gemend waren. Strak na de grote patch hadden we Sancha's. Ineens bijna elke belt wel een BS maar voor de rest geen mining ops.

Nou sinds gisteren middag hebben we alleen nog maar Serpentis maar ineens wel een stuk moeilijker (lees: inmiddels al 2 commanders van 3.5mil en 1 x6 mil gespot). En ook weer bijna elke belt een dom of een mega.

Hebben jullie hier ook last van ????
Krijg beetje het idee dat CCP met de spawns loopt te fucken.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah, wou dat ze es wat aan die loot tables zouden doen van cruisers...
ik krijg er nog steeds prut uit...

(ook voor bsjes hoor, schijnt dat die ook nog ruk zijn)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CRiMiNaL schreef op 18 juni 2004 @ 18:36:
Hebben jullie hier ook last van ????
Krijg beetje het idee dat CCP met de spawns loopt te fucken.
ik zat een tijd geleden in immensea... viel allemaal best mee, nu na de patch ben ik querious binnengegaan... 1 op de 5 belts die ik binnenjump zit minstens een 250k, vaak al een 500k of hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

pwnd ...

Ok leuke mededeling voor GoT'ers die EVE spelen. Meneertje Martinus Crimson (mijn char dus) heeft het geschopt tot CSM Delegate.

Door een misverstand schijn ik de 1e sessie niet uitgenodigd te zijn, maar vandaar kreeg ik daar wel een mailtje van Kieron. Ik mag dus dinsdag a.s 1 of 2 vragen stellen.
Nou leek het me leuk om 1 vraag van mezelf te doen en 1 van jullie allemaal.
Dus bij deze, heb je een goeie vraag gooi em hier neer en ik haal de beste eruit om zondag naar Kieron te verzenden.
Ik zal geen onderscheid maken tussen chars die ik wel niet mag, ik zal kijken welke vraag in mijn ogen het beste is, en welke het beste de "EVE community" representeert. Vragen die al gesteld zijn in vorige CSM's sla ik over. Het liefst een kort en bondige vraag en niet meer vragen in 1 vraag (zo dat waren wel genoeg eisen dacht ik). Motiveer als je kan ook waarom je graag een antwoord op die vraag zou willen hebben.

Ik zou zeggen, start writing those questions :P

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Wat is een CSM Delegate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Council of Stellar Management, je mag om de week vragen stellen aan de dev's over hoe en wat in EVE.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 09:42:
[...]

Wat hij waarschijnlijk heeft gedaan is 3 midslots op offeren voor 3 tracking modules of lowslots... Dat is echter geen oplossing, je raakt immers 3 midslots kwijt die je beter had kunnen gebruiken dan een bug / imbalance te fixen.
Nee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat lopen jullie toch iedere keer weer te mekkeren als er iets generfed wordt bij een patch?

Leer d'r mee te leven zou ik zeggen. Het gaat nog veel vaker gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

direct trade is dus verrot, per item die ik trade met aurelius kreeg ik een system error, heel mijn scherm stond vol. Nu hoop ik wel dat ik alle items heb, maar ben bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Hier in immensea / omist heb ik redelijk wat npc bs'jes gezien ,maar gaan maar tot 1 mill. Ook zijn ze veel sneller dood :S. en de l00t is om te huilen :'(. maargoed.. binnen 3 min 1 mill op je bankrekening is niet mis :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:58

bennierex

Pilot_Z

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 13:03:
direct trade is dus verrot, per item die ik trade met aurelius kreeg ik een system error, heel mijn scherm stond vol. Nu hoop ik wel dat ik alle items heb, maar ben bang van niet.
Da's een known bug. Er werd afgeraden van direct-trade gebruik te maken tot het gefixed is (al dacht ik dat ze dat gisteren toch gedaan hadden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zeg dan wat je wel hebt gedaan :/ maarja, dat wil je vast niet, anders had je het wel gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Hey, voor wie de startpost regelt, ik zit nu bij Ascendancy Inc. (asci) Let the pvp begin :D

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Hmmm... Crim... nog niet erg veel reacties in het draadje iig... denk dat je toch zelf 2 vragen mag stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

ja kweenie. heb niet echt veel vragen :) ja wanneer shiva uitkomt.. blijft gissen natuurlijk bij ccp.. en ohja, wat die mafkezen er nou aan verdienen :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
Hyp3rman schreef op 19 juni 2004 @ 19:21:
Hey, voor wie de startpost regelt, ik zit nu bij Ascendancy Inc. (asci) Let the pvp begin :D
ahhhh ASCI. Daar is mijn corp goede vrienden mee ;). Goede keuze ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

CRiMiNaL schreef op 18 juni 2004 @ 21:03:
Ik zou zeggen, start writing those questions :P
Vraag1:
CCP heeft met opzet het moeilijker gemaakt om frigates te raken etc [balance/trakcing changes] in hoeverre vinden ze dat dit geslaagd is en wat willen ze nog veranderen.

Vraag 2:
Wat wil CCP gaan doen met de cruisers, aangezien die door de nerf niet veel beter zijn geworden en je in battles meestal BS en frigates ziet, ze wilden de cruisers ook een boost geven , maar aangezien die nog niet geweest is, wat word het dan?
;)

Ik ben eigenlijk wel tevreden met de patch als lasergebruiker, ik kan lekker Bsjes hunten. Wel jammer dat slechts 1 op de 20 belts een BS heeft, maar ik zal binnenkort eens verder 0.0 space in gaan ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Thanks StarLite, ik heb em ff vertaald en in m'n lijstje gezet.

Nog andere mensen met suggesties. Mailtje moet vanmiddag 16:00 de deur uit.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StarLite schreef op 20 juni 2004 @ 04:19:
Vraag 2:
Wat wil CCP gaan doen met de cruisers, aangezien die door de nerf niet veel beter zijn geworden en je in battles meestal BS en frigates ziet, ze wilden de cruisers ook een boost geven , maar aangezien die nog niet geweest is, wat word het dan?
dit vind ik een HELE goede... beter als de eerste zelfs... cruisers hebben atm nog niet echt een doel... wat gaan ze daar mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 19:35:
[...]

dit vind ik een HELE goede... beter als de eerste zelfs... cruisers hebben atm nog niet echt een doel... wat gaan ze daar mee doen?
Vraag is verzonden naar Kieron, en zal dus ook dis. a.s. gesteld worden door mij op de csm.(als die doorgaat):
Whats is CCP planning on doing with the cruisers. Tomb told us there was a plan to give them all some lovin' but we haven't really heard from it yet. They really deserve a good place in battle, and with the recent patch most of them lost that functionality. As most said Last patch did a great job to give both frigs and BS an "even" function in battle. So the questions is what can we expect for cruisers to give them a balanced chance in battle ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu onderhand van corp veranderd dus als je het kan veranderen,

Mijn ingame name is nog steeds Djagoan,
Corp name is Crytek (CTK)
Alliance: CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel willen weten hoe de DEVS de tempest met 1400's zien nu vanwege deze changes, zien ze de tempest met 1400's als een longrange fighter of een medium range fighter. En zouden ze door de huidige wijzigingen nog iets willen veranderen aan tracking, range en ROF van de 1400mm om deze als waardige battleshipgun te laten meespelen.

Tevens de vraag hoeveel % er van de eve populatie een Battleship vliegt en of ze een overzicht hebben wie wat vliegt in %. Dus 15 Scorp, 12% apoc etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 11:26:
Tevens de vraag hoeveel % er van de eve populatie een Battleship vliegt en of ze een overzicht hebben wie wat vliegt in %. Dus 15 Scorp, 12% apoc etc. etc.
Dat laatste is moeilijk te bepalen, wat als ik bijvoorbeeld 2 apos en 1 scorp heb... :)
1e vraag is ongeveer zelfde wat mijn 1e vraag is [balance/tracking changes]. Ik hoor van sommige mensen dat ze veel minder raken met 1400/425's, ik ben zelf een laser user dus heb geen idee hoe erg de nerf is voor proj/hybrid. Mijn lasers raken nog steeds best OK [uiteraard een stuk minder dmg dan pre-patch] zolang de npc's niet gaat orbitten [dus recht op me af komt].

Ben ook benieuwd of er bs guns met korte range en goede tracking gaan komen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op 21 juni 2004 @ 11:32:
[...]

Dat laatste is moeilijk te bepalen, wat als ik bijvoorbeeld 2 apos en 1 scorp heb... :)
1e vraag is ongeveer zelfde wat mijn 1e vraag is [balance/tracking changes]. Ik hoor van sommige mensen dat ze veel minder raken met 1400/425's, ik ben zelf een laser user dus heb geen idee hoe erg de nerf is voor proj/hybrid. Mijn lasers raken nog steeds best OK [uiteraard een stuk minder dmg dan pre-patch] zolang de npc's niet gaat orbitten [dus recht op me af komt].

Ben ook benieuwd of er bs guns met korte range en goede tracking gaan komen.
Kan je er nog 1 tegelijkertijd vliegen, ik heb ook een tempest (hoop nog dat het goed gaat komen), een apoc, een scorp, een raven en een megathron. Maar toch vlieg ik er maar 1 tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Maar hoe wilden ze dat gaan meten dan, soms vlieg je in de een, soms in de ander. welke tel je dan mee? ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke het meeste aantal vlieguren hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:35

Bjk

Ik heb sinds een poosje een indy. Weet iemand waar ik scordite voor +- 5 ISK kan inkopen? Lijkt me leuk om eens te gaan reizen tussen stations en zo handel drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
in ruwe ore word niet zoveel gehandeld... minerals daarentegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Bjk schreef op 21 juni 2004 @ 17:03:
Ik heb sinds een poosje een indy. Weet iemand waar ik scordite voor +- 5 ISK kan inkopen? Lijkt me leuk om eens te gaan reizen tussen stations en zo handel drijven.
ik heb maximale refining skills en goede standings met veel npc corps. contact me eens ingame (Cindy Goodwill) en ik kan het voor je refinen zodat je de minerals kan verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
zou iemand mij een buddy trial kunnen sturen? mijn e-mail is: amichel@webbydesign.nl

alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

semicon schreef op 22 juni 2004 @ 01:06:
zou iemand mij een buddy trial kunnen sturen? mijn e-mail is: amichel@webbydesign.nl

alvast bedankt _/-\o_
done :)

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het downloaden van een trial versie via fileplanet kwam ik er achter dat het tegenwoordig alleen nog werkt als iemand ingame je een trial key send.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij een trial key te sturen, mijn email is ferry@silverback.nl

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 00:12:
Na het downloaden van een trial versie via fileplanet kwam ik er achter dat het tegenwoordig alleen nog werkt als iemand ingame je een trial key send.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij een trial key te sturen, mijn email is ferry#silverback.nl

Alvast bedankt.
-mail(s) were successfully sent, see results below.

ferry#silverback.nl O.K.

Thank you for participating in the EVE Buddy Program

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Intressante dag trouwens morgen. Naar wat ik op de fora heb gelezen heeft TomB gezegt dat er in de patch van morgen (ok, technisch vandaag :)) de covert ops frigates en tech2 small guns geintroduceerd worden :9

Ik hoop op een 150mm II met mijn 7000 skills punten in Electromagnetic Physics :)

[ Voor 3% gewijzigd door CU2morO op 23-06-2004 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren 5 uur bezig geweest om een tempest setup te vinden, heb er nu eentje die 80% van zijn schoten raakt, en een scorpions shield (7000HP) in 16 seconden kan wegstrippen. Een em harderner erbij duurt 21 seconden.

Wat alleen wel jammer is, is dat ik niet kan tanken in welke vorm dan ook door de shield nerf. Maar mijn defence is sterk genoeg om 2 battleships uit te schakelen tot ze door mijn shields heen zijn.

Is mijn minmatar bs lvl 5 training toch nog van pas gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 20k punten voor caldari frigate onderzoek, maar zal toch nooit wat krijgen. Corp mate had wel een gyro tech2 bpo gekregen en verkocht voor 400mil.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
schrap mij maar uit de lijst :)
Speel al even niet meer. EVE is heel leuk. Maar hebber echt de tijd niet voor. Want tijd is wat dit spel VREET... dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Geen patch dus vandaag... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg mij maar lekker toe.

SemTX
Renez
mijn beide accounts (-:
als ik iet doe doe ik het goed (-;
1 is onderweg om een researcher/builder te worden de ander word mijn combat/miner/hauler char (-:

zit in 3-I
en we zijn member van de XIF allience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al Covert Ops BPC's gescoord?

Ben al fijn aan't trainen geslagen. ;)

Lekker verstoppertje spelen. hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 11:51:
Heeft er iemand al Covert Ops BPC's gescoord?

Ben al fijn aan't trainen geslagen. ;)

Lekker verstoppertje spelen. hihi
die komen toch pas na deze DT?

lijkt mij persoonlijk nix hoor, die covert ops frigs....

hoewel ninja minen een hele andere dimensie krijg zo :P
system in vliegen, ark minen,en terug vliegen :+

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde een tijdje geleden dat het niet zo goed ging met de servers en misschien ga ik weer beginnen.
dus, Hoe draaien de servers nu eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je decloack tijd is zo enorm lang, kortom enige wat je bent is een schip wat aan scouting doet dat terwijl je niet eens kan cloacken als je al gecloacked bent, je kan niet cloacken in warp en je kan niet snel bewegen.

Kan niet echt het nut ervan zien.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 13:22:
Je decloack tijd is zo enorm lang, kortom enige wat je bent is een schip wat aan scouting doet dat terwijl je niet eens kan cloacken als je al gecloacked bent, je kan niet cloacken in warp en je kan niet snel bewegen.

Kan niet echt het nut ervan zien.. :|
Intel, leg 3 schepen neer in de sectors/gates waar je een enemy verwacht en je hebt DE perfecte intel, je weet exact wat de enemy aan de andere kant van de gate aan het doen is, met hoeveel ze zijn, welke schepen ze vliegen, hoever ze van de gate zitten etc :)
Voor bijv een bs is het idd totaal niet interressant om te cloaken, maar dat was al bekend :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 12:16:
Ik hoorde een tijdje geleden dat het niet zo goed ging met de servers en misschien ga ik weer beginnen.
dus, Hoe draaien de servers nu eigenlijk?
mjah, merk er atm niets van...

ze hebben tijdje terug alle server upgrade gegeven, en alles draait nu goed.

ben het verder eens met wat dreamworks zegt, zijn te traag om iets te doen...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op 25 juni 2004 @ 13:30:
[...]

Intel, leg 3 schepen neer in de sectors/gates waar je een enemy verwacht en je hebt DE perfecte intel, je weet exact wat de enemy aan de andere kant van de gate aan het doen is, met hoeveel ze zijn, welke schepen ze vliegen, hoever ze van de gate zitten etc :)
Voor bijv een bs is het idd totaal niet interressant om te cloaken, maar dat was al bekend :)
:| Koop een frigate, jump door de gate. Blijf cloacked voor de tijd dat je hebt en als die over is race je weer terug naar de gate en jump je.

Herhaal

> maak bookmark buiten de grid, scan op range en helemaal makkelijk en nog goedkoper dan 100mil ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van cloaked gang warp?

Denk dat we de toepassingen van deze nieuwe tech wel snel van de pirates zoals Moo en consorten zullen zien. Bijv ook Zombie want die gasten zitten vaak op het randje van wat wel/niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 23:31:
Wat dacht je van cloaked gang warp?

Denk dat we de toepassingen van deze nieuwe tech wel snel van de pirates zoals Moo en consorten zullen zien. Bijv ook Zombie want die gasten zitten vaak op het randje van wat wel/niet mag.
mjah, lullige van cloak is, dat je dus NIET gecloaked kan warpen...
ook niet schieten, niet locken, niet scannen. alleen vliegen. en dat gaat nog rete traag ook!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 14:53:
> maak bookmark buiten de grid, scan op range en helemaal makkelijk en nog goedkoper dan 100mil ook.
Dat kost moeite. Veel mensen met teveel geld [en dat zijn er veel in EVE] kopen liever een cloaking ding, dan in elke sector bookmarks te gaan maken :)
Er gaat zeker een hele grote vraag zijn naar de cloaking devices, maar ik koop er zelf wel eentje als de prijzen onder de 500K komen oid :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Tis een tijdje geleden dak gespeeld heb...heeft iemand wat tips voor een Raven loadout, ivm de nieuwe patch(es)? Ik heb in 't verleden wel gestoeid met Blackbirds/Caracals en diverse loadouts maar goed, Raven is net weer ff wat anders en een stapje verder. Voornamelijk bedoeld voor 1v1. Ik heb nu:

Hi:
6 cruise launchers
2 Heavy NOS

Med:
Basic shield tanking loadout (xlarge, amplifier, EM/thermal hardener, cap booster en een scrambler), alhoewel ik me afvraag of dit niet te voor de hand liggend is, lol.
Scrambler kan wel weg in fleet situaties omdat je dan toch interceptors hebt die scramblen, of een dedicated EW battleship.

Low:
5 PDU (nodig vanwege skills...grrrr...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

hoewel ik zelf ook meestal nog naar shieldtanking grijp is het armortanken met twee large accomodation armor reps met geen mogelijkheid tegen te gaan met shield tanken.

Armor tanken is TE machtig nu, helemaal op een raven.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

CRiMiNaL schreef op 26 juni 2004 @ 11:34:
Armor tanken is TE machtig nu, helemaal op een raven.
Dat komt ook voor een deel omdat cap relays alleen shieldboost kosten en geen armor boost, tis niet zo zeer dat armor tanken beter is geworden, maar shieldtanken is minder sterk geworden.. Ik denk dat CCP ook wel iets gaat doen tegen armor tanken in een tijdje.

Ik ben ook overgestapt van shield naar armor tanken op een apo en ik moet zeggen dat het goed bevalt, een stuk minder cap usage en lo slots heb ik toch zat ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
hebben ze al gedaan starlite.
Je kan nu niet meer armor tanken op een raven omdat powergrid is verlaagd en power req van armor reps omhoog is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

CU2morO schreef op 26 juni 2004 @ 13:37:
hebben ze al gedaan starlite.
Je kan nu niet meer armor tanken op een raven omdat powergrid is verlaagd en power req van armor reps omhoog is gegaan
Je kunt wel armor tanken, maar je moet gewoon consessies doen, opzich vind ik dat niet erg. omdat met shield tanken je niet echt iets uitricht met alleen maar PDU's op low :/

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wat aan 't klooien, en die 5 PDU's kan wel wat teruggebracht worden. ;)

Heavy Cap Booster vind ik persoonlijk erg handig (altijd gebruikt op m'n Megathron), aan de andere kant zijn de charges een beetje een geklooi.

Dilemma, dilemma. Maar es ff uittesten op een corpie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:20
hmm, zie net dat mijn corp er niet bij staat op het lijstje

char naam: Dlixx
corp: Octavian Vanguard
alliance: tjah, niet echt duidelijk op het moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 15:02:
Ben wat aan 't klooien, en die 5 PDU's kan wel wat teruggebracht worden. ;)

Heavy Cap Booster vind ik persoonlijk erg handig (altijd gebruikt op m'n Megathron), aan de andere kant zijn de charges een beetje een geklooi.

Dilemma, dilemma. Maar es ff uittesten op een corpie. 8)
Eh? Shieldtanken kan ook formidabel zonder ook maar 1 PDU. Je moet inderdaad wel je skills hebben jah, maar dingen als PDU's, RCU's and procs enzo horen op een raven niet thuis. Dan vraag je er een beetje om. En o jah, zie hier voor mijn resultaten: http://www.pelicansoiree.com/miamivice/viewtopic.php?t=46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Ah, ik speel nu al ongeveer een week eve. Ben ongeveer nog een week of anderhalf van me cruiser af. Nu wil ik een thorax gaan kopen maar heb op het moment nog geen goede corp. Heeft iemand een tip voor me? Ik kan zowel als fighter en miner dienen, hopelijk krijg ik wat financiele steun van me corp voor de thorax. See you in space!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frankinator schreef op 27 juni 2004 @ 18:15:

Eh? Shieldtanken kan ook formidabel zonder ook maar 1 PDU. Je moet inderdaad wel je skills hebben jah, maar dingen als PDU's, RCU's and procs enzo horen op een raven niet thuis. Dan vraag je er een beetje om. En o jah, zie hier voor mijn resultaten: http://www.pelicansoiree.com/miamivice/viewtopic.php?t=46
hmm, ik heb engineering op 5 en elec ook, maar dan nog krijg ik soms moeite met een leuke armortanking setup te vinden op mijn tempest hoor... nu heb ik natuurlijk geen ervaring met de raven... maar rcu's en pdu's zitten er niet voor niets in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 19:11:
[...]

hmm, ik heb engineering op 5 en elec ook, maar dan nog krijg ik soms moeite met een leuke armortanking setup te vinden op mijn tempest hoor... nu heb ik natuurlijk geen ervaring met de raven... maar rcu's en pdu's zitten er niet voor niets in...
Zoals je zelf al zegt ik heb het over een Raven niet over de Tempest...dussseeh.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoeft niet gelijk zo hostile te doen hoor :+

maar raven is idd wel een stoer bootje... beetje missles schieten, shields tanken... vaag dat zo weinig mensen in onze corp er een hebben... misschien omdat het meer een echte pvp boot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Bjk schreef op 27 juni 2004 @ 18:19:
Ah, ik speel nu al ongeveer een week eve. Ben ongeveer nog een week of anderhalf van me cruiser af. Nu wil ik een thorax gaan kopen maar heb op het moment nog geen goede corp. Heeft iemand een tip voor me? Ik kan zowel als fighter en miner dienen, hopelijk krijg ik wat financiele steun van me corp voor de thorax. See you in space!
neem ff contact met mij op in game.

nick staat in men sig :)
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 19:28:
hoeft niet gelijk zo hostile te doen hoor :+

maar raven is idd wel een stoer bootje... beetje missles schieten, shields tanken... vaag dat zo weinig mensen in onze corp er een hebben... misschien omdat het meer een echte pvp boot is...
had er graag eentje gehad hoor :)
mjah, je kan der niet zo goed mee minen...
en aangezien wij dat vooral doen, en mijn skills toch echt te laag zijn om pvp te gaan doen, was de keus beter voor mij om een mega te nemen :)

uiteindelijk wil ik wel raven gaan vliegen (of scorp), maar dat duurt nog wel ff gok ik :)
vooral het skill gebeuren houd mij tegen...

[ Voor 42% gewijzigd door TepelStreeltje op 27-06-2004 19:32 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjk schreef op 27 juni 2004 @ 18:19:
Ik ben van plan om binnenkort ook weer met eve te beginnen en als je je online naam ff hier neerzet kan ik je financieel wel een beetje sponsoren.
btw. ik heb ook een Thorax. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 27 juni 2004 @ 19:30:
[...]

neem ff contact met mij op in game.

nick staat in men sig :)
Je kan natuurlijk ook 1 van de directors contacten, waarbij ik momenteel zit, ik kan aplications aannemen en TepelStreeltje niet. Mijn ingame naam is Ian Logalus. In ieder geval veel plezier met het zoeken naar een corp. Ik houd HazOp erg aanbevolen omdat het een nederlandse corp is waar alleen maar nederlands sprekende mensen inzitten, en buiten dat is het er altijd erg gezellig en krijg je veel feedback.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 19:28:
Ik wil er best eentje hebben maar ik mag geen 2 bsen van jullie :P + Natuurlijk dat ik een roid hugger ben en weinig zin heb om mijn main opgeblazen te zien worden, misschien maar eens aan combat alt maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TepelStreeltje schreef op 27 juni 2004 @ 19:30:
uiteindelijk wil ik wel raven gaan vliegen (of scorp), maar dat duurt nog wel ff gok ik :)
vooral het skill gebeuren houd mij tegen...
Als je kiest, bedenk dan wel dat een scorp alleen goed is in EW PvP, maar verder niet zoveel kan. Minen gaat nauwelijks [4 turrets, 6 hislots]. NPC hunten lukt nog een beetje, maar kost je bergen geld aan cruise missiles.
Raven is meer allround :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op 28 juni 2004 @ 12:42:
[...]

Als je kiest, bedenk dan wel dat een scorp alleen goed is in EW PvP, maar verder niet zoveel kan. Minen gaat nauwelijks [4 turrets, 6 hislots]. NPC hunten lukt nog een beetje, maar kost je bergen geld aan cruise missiles.
Raven is meer allround :)
Alle tier 2 BSen zijn allround beter dan de tier 1 wat ook erg logisch aan de prijs is te zien :) Maar de meeste caldari schepen minen erg rot dus als je toch ook wilt minen kun je beter voor de arma of phoon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Laatst online: 30-06-2006
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 12:49:
[...]

Alle tier 2 BSen zijn allround beter dan de tier 1 wat ook erg logisch aan de prijs is te zien :) Maar de meeste caldari schepen minen erg rot dus als je toch ook wilt minen kun je beter voor de arma of phoon gaan.
typhoon heeft maar 4 turret hardpoints toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar daar valt goed mee te NPC hunten hoor :)

alleen minen gaat idd wat minder...
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 00:30:
Mijn ingame naam is Ian Logalus. In ieder geval veel plezier met het zoeken naar een corp. Ik houd HazOp erg aanbevolen omdat het een nederlandse corp is waar alleen maar nederlands sprekende mensen inzitten, en buiten dat is het er altijd erg gezellig en krijg je veel feedback.

wat een propaganda :x

[ Voor 133% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar met een typhoon kun je beter hunten dan een raven en scorp, iig de kosten een stuk lager houden en daarom vind ik hem overall beter dan een scorp. De raven blijft beter maar dat komt omdat ie zo goed in PvP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na meer dan 12 uur testen, rekenen en formules checken heb ik mijn tempest omgetoverd in een schip wat nog werkt... Had een The Fenix Alliance apoc (armor tank) in 50 seconden gekilled, heb n00bscriptor van ATUK in zijn scorp binnen 25 seconden gekilled.

Vanavond ga ik tegen een corpmate in megathron vechten.

Enige wat ik mensen kan aanraden is: Gebruik en test modules die je voor een patch niet eens aankeek. Veel modules blijken na deze patch waardeloos geworden te zijn, zoals cap relays op een shield tanker, waardoor andere modules met hun unieke eigenschappen toch weer een + punt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 13:44:
Na meer dan 12 uur testen, rekenen en formules checken heb ik mijn tempest omgetoverd in een schip wat nog werkt... Had een The Fenix Alliance apoc (armor tank) in 50 seconden gekilled, heb n00bscriptor van ATUK in zijn scorp binnen 25 seconden gekilled.

Vanavond ga ik tegen een corpmate in megathron vechten.

Enige wat ik mensen kan aanraden is: Gebruik en test modules die je voor een patch niet eens aankeek. Veel modules blijken na deze patch waardeloos geworden te zijn, zoals cap relays op een shield tanker, waardoor andere modules met hun unieke eigenschappen toch weer een + punt hebben.
waarom ben je nou zo vaag... :+
give us more info!!

ik ga als ik tevreden ben met men huidige skill over op een Apoc.
simpel weg omdat dat de beste NPC hunter en Miner is.
Raven houd ik achter de hand als we/ik ooit een PVP actie nodig hebben

[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 28-06-2004 14:00 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TepelStreeltje schreef op 28 juni 2004 @ 13:55:
[...]

waarom ben je nou zo vaag... :+
give us more info!!
Je moet hem gewoon opzoeken en dan ship-scannen :+

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 22:45:
[...]

Ik ben van plan om binnenkort ook weer met eve te beginnen en als je je online naam ff hier neerzet kan ik je financieel wel een beetje sponsoren.
btw. ik heb ook een Thorax. :*)
Mijn ingame name is Sivivec, heb helaas iets te laat me geld overgemaakt dus moet denk wachten tot morgen dat ik weer kan spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje bij het reactiveren van mijn account.
Ik moet mijn creditcard nummer opnieuw invoeren, dat doe ik dus maar dan krijg ik de melding:

Your credit card could not be validated, please check all fields and try again.

Terwijl ik zeker weet dat alles goed staat ingevuld, iemand anders hier ook problemen mee gehad?

Vreemd na een paar keer proberen pakt ie hem nu wel.
Maar nu staat er weer bij next, 24 may 2004. :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit het goede topic om een buddy email te vragen? :) kan niet wachten om mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel leuk vragen maar een email adres zou ook wel handig zijn om het heen te sturen :+, Tis idd het goede topic ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 15:47:
Kan wel leuk vragen maar een email adres zou ook wel handig zijn om het heen te sturen :+, Tis idd het goede topic ervoor.
lol inderdaad :) eh doe maar buddyem @ nutcase . nl plz

alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op 28 juni 2004 @ 14:15:
[...]

Je moet hem gewoon opzoeken en dan ship-scannen :+
En dan nog swap ik per gevecht mijn loadout, ship en character... Gezien ik 3 accounts heb gaat dat nog moeilijk worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:09:
[...]

En dan nog swap ik per gevecht mijn loadout, ship en character... Gezien ik 3 accounts heb gaat dat nog moeilijk worden. :+
laten we dan geen moeite doen, en het gewoon liev aan Dreamcatcher vragen.

Vertel het is oh beste Dreamcatcher :>

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof een dream setup verzinnen zo moeilijk is.

Kwestie van logisch nadenken, kunnen rekenen en flexibel genoeg zijn om je snel aan te kunnen passen aan de situatie.

Als je weet wat voor schip de tegenstander heeft dan weet je voor 75% z'n wapens. Omdat die er altijd voor zorgt om de meest optimale loadout te gebruiken.

Nadeel van caldari is dat ze EW kunnen gebruiken. En dan moet je weten of je blijft of een niet te winnen gevecht uit de weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niemand die mij een buddycode kan leveren? excuses voor het ongeduld maar de verhalen zijn gewoon to good to be true :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 00:18:
Nog steeds niemand die mij een buddycode kan leveren? excuses voor het ongeduld maar de verhalen zijn gewoon to good to be true :)
E-mail(s) were successfully sent, see results below.

buddyem#nutcase,nl O.K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 22:33:
Alsof een dream setup verzinnen zo moeilijk is.

Kwestie van logisch nadenken, kunnen rekenen en flexibel genoeg zijn om je snel aan te kunnen passen aan de situatie.

Als je weet wat voor schip de tegenstander heeft dan weet je voor 75% z'n wapens. Omdat die er altijd voor zorgt om de meest optimale loadout te gebruiken.

Nadeel van caldari is dat ze EW kunnen gebruiken. En dan moet je weten of je blijft of een niet te winnen gevecht uit de weg gaat.
Probeer het maar eens een goeie setup op een tempest te krijgen die niet standaard is, waarin je alles laat passen. Niet zo moeilijk zou je denken maar dat is dan ook de reden dat wij (C4) degene waren die de snele ruptures op de battlefields introduceerden, net als de ravens en de thoraxen en we deze tactieken en setups precies kennen. Moeilijk, nee... Maar een standaard is ook niet gezien het aantal waardeloze setups die we terug vinden in cans (small shield externder op een scorp etc)

Gisteren heb ik een van de grootste gevechten in EVE meegemaakt, 85 van onze mensen op 1 locatie, even veel mensen van de tegenstanders (ATUK, Stain, CFS, Xetic) op de andere locatie. 28 battleshipkills geconfirmed door Aeryn Sun voor Curse, Curse heeft er 16-18 verloren met de laatste telling maar ik weet zeker dat dit er iets meer zijn maar niet veel (mensen die offline gaan e.d.). Uiteindelijk kreeg Stain backup en waren we 2:1/4:1 ratio aan het vechten.

Uiteindelijk heb ik zelf nog 5 battleships persoonlijk op mijn conto genomen voordat ik zelf subject was van massive targetting en werd ik gewarpscrambled en gejammed. Gelukkig dankzij een corpmate van mij werd de lock doorbroken van de scrambler en kon ik met 50 % structure wegvliegen.

Snel repaired in een ander systeem (3mil hull repairbill :(), en terug gevlogen waar uiteindelijk het gevecht op zijn einde liep en we door de overmacht onze positie moesten opgeven. Al met al heb ik en veel anderen plezier gehad, hoewel lag had wel iets minder gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Afbeeldingslocatie: http://img78.photobucket.com/albums/v291/xelios/UQbattle.jpg
Hmm check post boven me voor het comment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:o my god... ziet er lekker uit

dit soort screens en verhalen willen we meer zien... Hyp3rman, jij maakt het toch mee van de andere kant... vertel er dan ook es wat over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

lijkt me toch nog het leuks om daar met een cloaked frigate langs te vliegne en alle cans leeg te halen :P (hmmz, misschien dat ik die skill toch maar wel moet gaan trainen :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Dat was niet mijn eigen screenshot hoor :) ik post er zo nog ff een paar in deze post

Ok eerst wat filmpjes van dezelfde battle

Film1
Film2

Afbeeldingslocatie: http://homepages.nildram.co.uk/~lasse/36ngate.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lee00552/2004.06.02.22.03.48kopie.jpg

[ Voor 77% gewijzigd door Hyp3rman op 30-06-2004 11:39 . Reden: link gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 29 juni 2004 @ 13:45:
lijkt me toch nog het leuks om daar met een cloaked frigate langs te vliegne en alle cans leeg te halen :P (hmmz, misschien dat ik die skill toch maar wel moet gaan trainen :P )
Volgens mij kan je geen cans openmaken met cloacking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 09:56:
[...]

Gisteren heb ik een van de grootste gevechten in EVE meegemaakt, 85 van onze mensen op 1 locatie, even veel mensen van de tegenstanders (ATUK, Stain, CFS, Xetic) op de andere locatie. 28 battleshipkills geconfirmed door Aeryn Sun voor Curse, Curse heeft er 16-18 verloren met de laatste telling maar ik weet zeker dat dit er iets meer zijn maar niet veel (mensen die offline gaan e.d.). Uiteindelijk kreeg Stain backup en waren we 2:1/4:1 ratio aan het vechten.

Uiteindelijk heb ik zelf nog 5 battleships persoonlijk op mijn conto genomen voordat ik zelf subject was van massive targetting en werd ik gewarpscrambled en gejammed. Gelukkig dankzij een corpmate van mij werd de lock doorbroken van de scrambler en kon ik met 50 % structure wegvliegen.

Snel repaired in een ander systeem (3mil hull repairbill :(), en terug gevlogen waar uiteindelijk het gevecht op zijn einde liep en we door de overmacht onze positie moesten opgeven. Al met al heb ik en veel anderen plezier gehad, hoewel lag had wel iets minder gemogen.
Aeryn Sun Posted - 2004.06.29 12:10:00 - Quote
--------------------------------------------------------------------------------
again... allied fleet did not loose 28 bs.... 22 confirmed
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Ik heb een blueprint van een Thorax, is er mischien iemand die hem voor mij kan maken. Ik geef er 1.5 miljoen voor, recht in je handje als je mijn schipje wilt bouwen.

Trouwens als iemand van Hazard Ops online komt zal ik eens ff met jullie praten denk dat ik jullie corp wil joinen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Bjk schreef op 29 juni 2004 @ 21:45:
Ik heb een blueprint van een Thorax, is er mischien iemand die hem voor mij kan maken. Ik geef er 1.5 miljoen voor, recht in je handje als je mijn schipje wilt bouwen.

Trouwens als iemand van Hazard Ops online komt zal ik eens ff met jullie praten denk dat ik jullie corp wil joinen :).
Een thorax bouwen kost rond de 5 miljoen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja als hij een bpo van een thorax heeft wil ik best voor die blueprint + 1,5 mill die thorax voor hem maken :P Maar daar gok ik niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hyp3rman schreef op 29 juni 2004 @ 13:51:
Dat was niet mijn eigen screenshot hoor :) ik post er zo nog ff een paar in deze post

Ok eerst wat filmpjes van dezelfde battle

Film1
Film2

[afbeelding]

[afbeelding]
2e link werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Waar gok je niet op? :P I got the stuff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij wilt zeggen dat je 80 mill hebt betaald voor een Blueprint Orignal van een thorax terwijl je ze voor 6,7 mill of zo kunt kopen? :P Wat jij hebt is waarschijnlijk een Blueprint copy van rond de 350k :)

Als dat niet zo is dan mijn excuses maar het klinkt niet logish ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.