[PC][MMORPG] EVE Online deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.960 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op 28 juni 2004 @ 13:55:
[...]

waarom ben je nou zo vaag... :+
give us more info!!

ik ga als ik tevreden ben met men huidige skill over op een Apoc.
simpel weg omdat dat de beste NPC hunter en Miner is.
Raven houd ik achter de hand als we/ik ooit een PVP actie nodig hebben
Tepelstreeltje, wat is jouw perfecte NPC setup voor je Apoc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is wat zou zijn setup zijn, als je goed leest kun je er uit opmaken dat hij nog geen apoc heeft. en een NPC setup is niet zo moeilijk te verzinnen, PG heb je iig nooit tekort, tenzij je 8x tachyon wilt fitten.

mijn geheime medslot setup krijg je van me: 4x cap recharger II, verzin de rest zelf maar, the road to victory is only for yourself available if you use your own knowledge

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Bjk schreef op 29 juni 2004 @ 22:15:
Waar gok je niet op? :P I got the stuff :)
wat wil je precies? je hebt blijkbaar een 1 run gekocht en nou vraag je of wij die willen bouwen voor 1,5M.
-ze gaan op de markt voor zon 6,5-7M
-mineral prijs ligt rond de 6M
-maakt jouw thorax vrij duur voor 7,5M dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 00:25:
mijn geheime medslot setup krijg je van me: 4x cap recharger IIk
Alleen jammer dat die dingen niet te betalen zijn op het moment nu 1 corp beide BPO's heeft :(
Maar met Cap Recharger I's kan je ook leuke dingen doen ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:35

Bjk

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 22:37:
Jij wilt zeggen dat je 80 mill hebt betaald voor een Blueprint Orignal van een thorax terwijl je ze voor 6,7 mill of zo kunt kopen? :P Wat jij hebt is waarschijnlijk een Blueprint copy van rond de 350k :)

Als dat niet zo is dan mijn excuses maar het klinkt niet logish ;)
Damn was duf en las over je bpo heen, OOPS :P Forgive moi.
Binnenkort Hazard Ops joinen denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
stokkie schreef op 29 juni 2004 @ 22:11:
[...]

2e link werkt niet :(
nu wel :)

over dat bouwen gesproken.. ik ben nu zelf ook een beetje bezig heb net een bpc gekocht voor 30 kestrels en ga die nu bouwen in nonni. en dan verkopen. ben benieuwd :)

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Bjk schreef op 30 juni 2004 @ 10:48:
[...]

Damn was duf en las over je bpo heen, OOPS :P Forgive moi.
Binnenkort Hazard Ops joinen denk ik :).
je kan gewoon naar kanaal GoT komen in eve zelf.

moet je gewoon ff vragen of er iemand van Hazops is, en die zullen je verder helpen.

(mij kan je proberen, ChernoChiel dus, of Ian Lagolus, of Noa strimmer of Cindi goodwill. die zijn meeste online in de middag)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat was in een convoy gezegd met XirtamVOTF, hij stelde dit later nog bij door 22 te bevestigen op de forums waarvan er later nog eens 2 bijkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op 29 juni 2004 @ 06:37:
[...]

E-mail(s) were successfully sent, see results below.

buddyem#nutcase,nl O.K.
Tnx! ik ga vandaag eve verkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kun je EVE nou een maandje skippen of niet? ik zit vooral in de war met deze regel:
Bounced checks will incur a $25 service reactivation fee -- PLEASE make sure you have funds available to cover your check when you submit it!
hoe zit dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

goeie!

ben eigenlijk bang dat je gewoon dan weer die 25 dollar moet dokken...

word dus pas de moeite waard (om het zo maar te noemen :S ) als je langer dan 2 maanden wil stoppen... anders kost je het je klauwe met geld (voor een maandje stoppen!)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Bounced checks zijn geweigerde checks. Dus alleen in dat geval betaal je 25 $.

Ik meen ooit ergens te hebben gelezen dat je nooit opnieuw hoeft te registreren, aangezien je al een account hebt. Je betaald dus gewoon die 12 euro opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ah thx :)

ik dacht al dat 'bounced' geweigerd betekend (ja, zo heb je nog eens iets aan al die amerikaanse films kijken ;) ) maar better safe than sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Heb ook eindelijk me eerste NPC BS spawn in me eentje achter de rug. Wanneer je het goed aanpakt en niet in paniek raakt komt het allemaal best goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
CU2morO schreef op 02 juli 2004 @ 03:18:
Heb ook eindelijk me eerste NPC BS spawn in me eentje achter de rug. Wanneer je het goed aanpakt en niet in paniek raakt komt het allemaal best goed :P
BS NPC zijn simpel tegenwoordig. Ok, het kost je wat tijd solo met die shield boosters en armor repairers, maar uiteindelijk krijg je alles kapot. Als ik nou eens serieus kon shield tanken met een tempest (wat dus niet meer gaat door die stomme nerfs), dan kon ik ze zelfs nog chainen ook. Maar nu houd ik het maar bij farming.

En zelfs met een 750k BS op 15km, en dus alleen drones ter verdediging, kwam ik eruit met maar 40-50 armor damage. BS NPC moeilijk, nee :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
FlamerX schreef op 02 juli 2004 @ 12:23:
[...]

BS NPC zijn simpel tegenwoordig. Ok, het kost je wat tijd solo met die shield boosters en armor repairers, maar uiteindelijk krijg je alles kapot. Als ik nou eens serieus kon shield tanken met een tempest (wat dus niet meer gaat door die stomme nerfs), dan kon ik ze zelfs nog chainen ook. Maar nu houd ik het maar bij farming.

En zelfs met een 750k BS op 15km, en dus alleen drones ter verdediging, kwam ik eruit met maar 40-50 armor damage. BS NPC moeilijk, nee :O
Heh probeer es een keer 2x750k BS op ~10km afstand af te knallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

FlamerX schreef op 02 juli 2004 @ 12:23:
[...]

You've been living under a rock lately ??

ze zijn niet simpel tegenwoordig, ze zijn nog net zo moeilijk, if niet moeilijker dan before. Alleen ze (webben) warpscrambelen niet meer, wat er dus al snel voor zorgt dat als je het te warm krijgt in een fight je gewoon op je gemakje weg kunt warpen. En hun damage is lowered om hun shield/armor tanking te compenseren.

Daarentegen hebben ze leuke en uitdagende vriendjes gekregen, 3 mill comm. 6mill commadore .. .ect ect. Echt een genot om te vechten, en niet aan te raden in je eentje. Of je moet een 120+ km bookmark maken buiten de belt.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
En ze komen in minder grote groepen.. dat is waarom mensen ze makkelijker vinden dan voor de patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heeft er iemand nog een paar goeie spawns locaties in empire space?

ben op zoek naar een leuke uitdagen buiten 0.0 space :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Criminal, volgens mij woon jij onder een steen ofzo...

Sorry hoor, maar ik doe regelmatig 2x 750k (waarom je ze op 10km wilt hebben snap ik niet, zelfs als ik me best doe komen ze niet dichter dan 20km) of 1mil rats. En vergeleken met voor de patch is dit dus een stuk makkelijker.

Het privilege van een commander heb ik niet gehad. Beste was ooit een 600k frig tijdens een duo hunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Mjah, ik ben oo niet onder de indruk van die NPC BS'en. 2 Large armor repairers, 1 armor hardner en 6 megabeams houden het makkelijk vol tegen 2 750K BS en een paar cruisers. :Y)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
megabeams houden het nu goed vol ja :x en met een armortank hoef je vrij weinig te vrezen... mijn ph00n kan (bijna) alles tanken... ben nog geen cmmdr's tegen gekomen, maar 750k's op hun optimal houd ik makkelijk bij, probleem is alleen dat ik nu projectiles heb, en dus te traag ben om HUN armortank te doorbreken, en daarvoor gebruik ik soms zelfs cruise-missles :'( (zonde van die dure dingen, al leveren ze soms wel leuke loot op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leukste uitdaging to nu toe is NPC hunt in 0.0 in een interceptor.
Met 2 interceptors kan je alles pakken behalve een BS , we hebben 't geprobeert maar we kregen alleen een deukje in z'n shields.
Met een goeie setup en tactiek kunnen de NPC's je niet raken maar je hebt heel wat light missiles nodig om ze te killen , anyway lots of fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 13:17:
Leukste uitdaging to nu toe is NPC hunt in 0.0 in een interceptor.
Met 2 interceptors kan je alles pakken behalve een BS , we hebben 't geprobeert maar we kregen alleen een deukje in z'n shields.
Met een goeie setup en tactiek kunnen de NPC's je niet raken maar je hebt heel wat light missiles nodig om ze te killen , anyway lots of fun :)
Een corpmate van me heeft een keer een 750K BS uitgeschakeld in zijn crow met 3 light missile launchers.. Het heeft iets meer dan een half uur gekost en een paar 100 light missiles, maar het lukte wel :)
Cruiser spawns zijn ook geen probleem, maar frigates ownen PC ceptors :o

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om met een Moa binnenkort kill missies en npc hunting te gaan doen, maar ik heb eigenlijk alleen verstand van minen.
Weet iemand een beetje een simpele basis loadout om missies te doen en npc te hunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een leuke simpele moa setup beginshizzle: 4x 250 mm (of 4x 200MM), 2x heavy launcher, med shieldbooster, shield amp + 2 hardners. In je lowslots kun je powerdiag gooien voor zover nodig of nog een damage mod ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 21:31:
een leuke simpele moa setup beginshizzle: 4x 250 mm (of 4x 200MM), 2x heavy launcher, med shieldbooster, shield amp + 2 hardners. In je lowslots kun je powerdiag gooien voor zover nodig of nog een damage mod ofzo.
Bedankt, ik ga het morgen maar eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 21:31:
Ik heb er nog een caprecharger inzitten ipv een hardner. Heeft als voordeel dat je je shieldbooster langer aan kunt laten staan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

mocht je geintereseerd zijn in een Med. Shieldbooster II BPC met 5 runs erop zodat je je Moa nog beter kan protecten :P .. convo me dan ff ingame of laat het hier even weten.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:51
Ik heb gisteren de Trail gedownload, om te kijken hoe het spel is en ik moet zeggen het ziet er geweldig uit. Het is een spel met vele keuzes, een groot spel.
Na wat gechat te hebben, ben ik meteen aan de slag gegaan met het trainen van skills, af en toe wat minen.
Heb inmiddels iemand ontmoet die mij alles uitlegt over hoe je een ''Bounty Hunter'' kunt worden, want dat vind ik gewoon super tof.
Kortom, vet spel!!!

P.S: In welk sterren stelsel zitten te meesten GoT members, ik heb namelijk geen Irc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

er is een ingame channel "got" ... wat je kunt joinen, daar hangen de meeste van ons wel uit.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:51
K, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben EVE nu ook aan het downloaden, maar ik zou graag een trail van 7 dagen willen. Hoe gaat dat in zijn werk? Mijn E-mail adres is ikwistniedatmainietmocht@srry.hihi

[ Voor 12% gewijzigd door darkdesign op 04-07-2004 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zou je mail niet meer zo in je post zetten... maar je hebt een buddyinvite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 16:54:
ik zou je mail niet meer zo in je post zetten... maar je hebt een buddyinvite
Ow bedankt, ik zit nu in het spel, ziet er grafisch heel mooi uit, alleen ik weet niet wat de bedoeling is. Weet iemand een goede tutorial site, of wil iemand mij op msn helpen, want op dat irc channel is helemaal niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je moet op #got zijn in EVE zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

*Zucht*
Vind ik na 3 uur zoeken eindelijk een commander, loopt die #*%$# server vast midden in het gevecht :/
Mjah, mijn apo zo het moeten overleven, armor reps en hardners stonden aan toen alles vastliep, maar het is wel kut :(

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

StarLite schreef op 04 juli 2004 @ 23:26:
*Zucht*
Vind ik na 3 uur zoeken eindelijk een commander, loopt die #*%$# server vast midden in het gevecht :/
Mjah, mijn apo zo het moeten overleven, armor reps en hardners stonden aan toen alles vastliep, maar het is wel kut :(
know what you mean, ik lekker in m'n eentje npc hunten. Paar BS spawns tegengekomen maargoed, ik warp naar de volgende belt. vind daar 1 enforcer en 4 troopers op 10km aftand. Probeer de 1e te locken en boem. Weg eve :'(
'k had echt zoiets van "als ik dit niet overleef is het de deur uit met deze game"

maargoed na 15 min inloggen kwam ik erachter dat ik netjes naar een safespot was gewarpt.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al wat rare commander loot drops gevonden? Ik heb een dread invul shield 37.5% resist to all voor 15mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Woei een nieuw dmg record:
Your Tachyon Anode Particle Stream I perfectly strikes Blood Dark Priest, wrecking for 906.8 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hoogste wat ik heb gehaald tot nu toe is 720.9 dmg met een normale Tach met Multifreq op 75 KM [zonder dmg mods, moet eerst cap recharger II's hebben voordat ik een low-slot kan opgeven] 8)7

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol gisteren eindelijk na 100mil items gekocht te hebben had ik mijn setup perfect en zoals ik em wou, hoor ik dat er een pwrgrid upgrade komt.... :| armor tanking here i come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 10:21:
lol gisteren eindelijk na 100mil items gekocht te hebben had ik mijn setup perfect en zoals ik em wou, hoor ik dat er een pwrgrid upgrade komt.... :| armor tanking here i come.
Welk schip heb je? Armor tanking op een Tempest is volgens mij nog steeds niet te doen namelijk, 6 low slots is zo weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
FlamerX schreef op 06 juli 2004 @ 12:10:
[...]

Welk schip heb je? Armor tanking op een Tempest is volgens mij nog steeds niet te doen namelijk, 6 low slots is zo weinig...
Om te armortanken heb je aan 5 lowslots al genoeg hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik had gehoort dat er ook filmpjes zijn van dat er een heel corp's een station innemen. Weet iemand waar ik naar moet zoeken om die te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostie schreef op 06 juli 2004 @ 12:33:
[...]

Armor tanken doen we al op een raven, echter cap is een probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 10:21:
Powergrid upgrade?
Nog meer powergrid == meer guns \o/
Ben benieuwd of mijn apo dan boven de 25K pg komt :Y)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op 06 juli 2004 @ 12:48:
[...]

Powergrid upgrade?
Nog meer powergrid == meer guns \o/
Ben benieuwd of mijn apo dan boven de 30K pg komt :Y)
Passen alleen maar 6 guns op een tempest, powergrid wise kon ik al 6 guns erop fitten alleen met armor repairers kreeg ik problemen. (paste gewoon echt niet). Nu hoop ik dat het wel past. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ghostie schreef op 06 juli 2004 @ 12:33:

in sommige gevallen kun je zelfs af met 4, enige probleem is: heb je er plaats voor in de rest van je fitting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Wat je mist is dingen als gyro2's, tracking enhancers2's, wc's. Ik weet niet of ik daar wel zonder kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlamerX schreef op 06 juli 2004 @ 13:18:
Wat je mist is dingen als gyro2's, tracking enhancers2's, wc's. Ik weet niet of ik daar wel zonder kan...
Ligt eraan, als je close range bent ja. dan kan je erzonder.

Maar long range heb je gyro's tech2 nodig en kan je met large shieldboosters het al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 13:40:
[...]

Ligt eraan, als je close range bent ja. dan kan je erzonder.

Maar long range heb je gyro's tech2 nodig en kan je met large shieldboosters het al af.
Idd, daarom vindt ik een tempest en armor tank dus ook een rare combo. Kracht in de tempest ligt toch nog steeds in de long range, dus ik hou het maar op shield voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben Heidi Baker van Classified corp.

In EVE ben ik een mercenary , dat was niet zo bedoelt maar is zo gekomen.
Onze corp bestaat uit 6 leden waarvan 2 zeer actief.
De eerste opdracht die we kregen was om het The Fenix Alliance zo moeilijk mogelijk te maken in empire space.
Dus we verklaarden oorlog ( wij met toen 4 leden hun met 89) en we werden uitgelachen en kregen hate mails van een paar TFA leden.
Na een paar dagen campen in highway systems hadden we genoeg namen van TFA leden in empire space om te gaan jagen.

Uiteindelijk kozen we een naam om te hunten en de eerste kill was een feit ( pod kill included ) :)
Na een paar kills kwamen we er achter dat TFA verschrikkelijk slecht georganiseerd is en we konden ze overal pakken zonder dat er op ons gejaagt werd.
Wij in interceptors en meeste van hun in cruisers en eigenlijk waren ze geen match voor ons met als gevolg een hangar vol met corpses.
Laatste schip die ik van hun vernietigd heb was een indie vol met agent stuff en dat was voor de empire TFA leden de druppel ..... ze verlieten TFA en begonnen een nieuwe corp.
Mijn CEO verklaarden gelijk oorlog op hun maar smeek convo's en EVE mails besloten we de oorlog in te trekken.
Anyway wij beschouwen deze oorlog in empire als gewonnen met 2 leden tegen 89 en zijn daar best wel trots op .
Onze enige verliezen zijn 2 Crow's door sentrie guns omdat een missile de verkeerde raakte op z'n pad grrr ;)

fly safe ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 14:24:
Hallo ik ben Heidi Baker van Classified corp.

In EVE ben ik een mercenary , dat was niet zo bedoelt maar is zo gekomen.
Onze corp bestaat uit 6 leden waarvan 2 zeer actief.
De eerste opdracht die we kregen was om het The Fenix Alliance zo moeilijk mogelijk te maken in empire space.
Dus we verklaarden oorlog ( wij met toen 4 leden hun met 89) en we werden uitgelachen en kregen hate mails van een paar TFA leden.
Na een paar dagen campen in highway systems hadden we genoeg namen van TFA leden in empire space om te gaan jagen.

Uiteindelijk kozen we een naam om te hunten en de eerste kill was een feit ( pod kill included ) :)
Na een paar kills kwamen we er achter dat TFA verschrikkelijk slecht georganiseerd is en we konden ze overal pakken zonder dat er op ons gejaagt werd.
Wij in interceptors en meeste van hun in cruisers en eigenlijk waren ze geen match voor ons met als gevolg een hangar vol met corpses.
Laatste schip die ik van hun vernietigd heb was een indie vol met agent stuff en dat was voor de empire TFA leden de druppel ..... ze verlieten TFA en begonnen een nieuwe corp.
Mijn CEO verklaarden gelijk oorlog op hun maar smeek convo's en EVE mails besloten we de oorlog in te trekken.
Anyway wij beschouwen deze oorlog in empire als gewonnen met 2 leden tegen 89 en zijn daar best wel trots op .
Onze enige verliezen zijn 2 Crow's door sentrie guns omdat een missile de verkeerde raakte op z'n pad grrr ;)

fly safe ......
Ow netjes man, ook tactisch gedaan. Mooi gedaan congrats.

Ik heb nu nog 5 dagen van me trail over, en zit te denken da deze trail nog een trail te nemen, en daarna te beslissen om EVE te joinen (of hoe het dan ook heet). al weet ik nu nog niet zoveel over EVE, ik kan inmiddels minen met mijn schipje, en zit in een corp's die mij heel veel heeft geleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Laatst online: 24-02 12:16
darkdesign schreef op 06 juli 2004 @ 14:38:
[...]

Ow netjes man, ook tactisch gedaan. Mooi gedaan congrats.

Ik heb nu nog 5 dagen van me trail over, en zit te denken da deze trail nog een trail te nemen, en daarna te beslissen om EVE te joinen (of hoe het dan ook heet). al weet ik nu nog niet zoveel over EVE, ik kan inmiddels minen met mijn schipje, en zit in een corp's die mij heel veel heeft geleert.
Denk er aan dat je met een nieuwe trial helemaal opnieuw moet beginnen (je kan natuurlijk wel op de laatste dag je spullen escrowen naar je nieuwe char).

Als je een trial wilt kan je het beste registreren op www.mmorpg.com, deze maand een gratis 14 dagen trial ipv de 7 dagen buddy trials die wij kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ow thanks, maar EVE is echt moeilijk spel zeg. Ik snap er nog niet zoveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Kijk dit zijn dus skillz!!
Het is een gigantisch voordeel dat je als klein corp heel goed georganiseerde hit&runs kunt doen op onbewaakte ogenblikken zonder dat de vijand er eigenlijk iets aan kan doen.

Ik hoop dan ook dat je deze taktiek blijft toepassen en je jezelf aanbied aan grotere corps, lijkt me ontzettend veel geld mee te verdienen wanneer je een goede reputatie opbouwt.

Als ik nog EVE zou spelen zou ik zeker weten een aanvraag om jullie te joinen hebben ingediend, deze speelstijl bevalt me heel goed. Je moet alleen opletten dat je het ledenaantal laag houdt. Anders wordt je een makkelijk doelwit voor grotere corps.

Hunten op 4 man die zeer actief zijn is veel moeilijker dan hunten op 40 man.

Je zou eventueel als je corp te groot wordt een nieuwe corp laten vormen en connecties met deze corp aangaan, maar deze wel geheim houden.
Je kunt dan behoorlijk veel mensen kwijt in bv 10 corps met ieder 10 leden en de vijand komt er never nooit niet wijs uit hoe de vork in de steel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 06 juli 2004 @ 17:17:
[...]

Kijk dit zijn dus skillz!!
Het is een gigantisch voordeel dat je als klein corp heel goed georganiseerde hit&runs kunt doen op onbewaakte ogenblikken zonder dat de vijand er eigenlijk iets aan kan doen.

Ik hoop dan ook dat je deze taktiek blijft toepassen en je jezelf aanbied aan grotere corps, lijkt me ontzettend veel geld mee te verdienen wanneer je een goede reputatie opbouwt.

Als ik nog EVE zou spelen zou ik zeker weten een aanvraag om jullie te joinen hebben ingediend, deze speelstijl bevalt me heel goed. Je moet alleen opletten dat je het ledenaantal laag houdt. Anders wordt je een makkelijk doelwit voor grotere corps.

Hunten op 4 man die zeer actief zijn is veel moeilijker dan hunten op 40 man.

Je zou eventueel als je corp te groot wordt een nieuwe corp laten vormen en connecties met deze corp aangaan, maar deze wel geheim houden.
Je kunt dan behoorlijk veel mensen kwijt in bv 10 corps met ieder 10 leden en de vijand komt er never nooit niet wijs uit hoe de vork in de steel zit.
Als je pure pvp corp bent zal je nooit een makkelijk doelwit zijn, ik zit in Omega corp met 150 members. 50-60 van deze 150 zijn zeer actief in verschillende tijdzones, nog nooit heb ik meegemaakt dat we gestalked of lastig werden gevallen. Het ligt dus puur aan je speelstijl. Als jij 20 miners in je corp neemt, kan je ervan uitgaan dat mensen die wraak willen dat zo doen. Dit omdat miners een vast patroon vormen:

Ze minen in hetzelfde systeem, refinen hun ore altijd in 1 station, brengen hun minerals vaak naar 1 afnemer. Een pvp corp die contracten aangaat, gaat achter zijn doel aan en volgt deze. Er zit dus geen regelmaat in, en derhalve is het moeilijker een pure pvp corp te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 17:27:
[...]

Als je pure pvp corp bent zal je nooit een makkelijk doelwit zijn, ik zit in Omega corp met 150 members. 50-60 van deze 150 zijn zeer actief in verschillende tijdzones, nog nooit heb ik meegemaakt dat we gestalked of lastig werden gevallen. Het ligt dus puur aan je speelstijl. Als jij 20 miners in je corp neemt, kan je ervan uitgaan dat mensen die wraak willen dat zo doen. Dit omdat miners een vast patroon vormen:

Ze minen in hetzelfde systeem, refinen hun ore altijd in 1 station, brengen hun minerals vaak naar 1 afnemer. Een pvp corp die contracten aangaat, gaat achter zijn doel aan en volgt deze. Er zit dus geen regelmaat in, en derhalve is het moeilijker een pure pvp corp te volgen.
Juist... daarom is voor een grote corp zo'n PvP corp een nachtmerrie om erdoor gestalked/gehunt te worden, je kunt namelijk nauwelijks iets terugdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip: Kijk uit met de npc battleships, ik had gisteren een 3 bs spawn en werd in luttele seconden gekilled met mijn 2 accounts in 1 belt. Ze zijn sterker geworden, en niet een klein beetje ook. Warlord had ik tegen gaan schieten, 1x tempest met 6x 800mm en 2x siege torp. en een scorp met 4x siege torp en 2x 425mm... beide getanked en focused fire... warlords bleven leven, 2 battleships down. Heb aan npc's nu al meer verloren dan aan enemy's... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Das dus het verschil met close range en long range. Close range eten die spawns alles op, maar met long range kun je vaak al 1 BS verwijderen voordat ze zelf kunnen schieten.

Dat gezegd, die 3 BS spawns (waarvan er dus 1 een Commander is) zijn zeer klote, vooral als ze frigs hebben ipv cruisers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, ik doe nu missies bij een lvl 1-quality 15 agent.
Mijn standings zijn nu, 1.85 bij de agent en 0.93 bij zijn organisatie, wanneer krijg ik toegang tot de lvl 2 agent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Organisatie telt, niet je persoonlijke standing met de agent. Kijk in de lijst met agenten van de corp waarvoor je nu missies doet. Onder jou agent staan er vast nog meer en die hebben een hoger level. Hoger level en lagere quality is beter dan de agent die je nu hebt. Klik een agent aan en kijk naar 'agent info'. Helemaal onderaan staat welke standing je nodig hebt voor die agent.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Jij dient je onmiddelijk met je 3 medeleden bij mij te melden en een application form in te vullen om m'n corp te joinen. :)

(Heb overigens nog niks gehoord van MortyM, Aurelius en Axel, als jullie niet op schieten kom ik je halen)

[ Voor 69% gewijzigd door frankinator op 08-07-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankinator schreef op 08 juli 2004 @ 00:18:
[...]

Jij dient je onmiddelijk met je 3 medeleden bij mij te melden en een application form in te vullen om m'n corp te joinen. :)
Sorry andere plannen in de maak op het moment en we zijn in voorbereiding om nog een war te starten ( detail werk ) .
We krijgen er nog een paar leden bij voor ondersteuning als we zwaar geschut nodig hebben want mij krijg je niet in een BS . :+
Bedankt voor het aanbod .

Fly safe .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 17:47:
Even een tip: Kijk uit met de npc battleships, ik had gisteren een 3 bs spawn en werd in luttele seconden gekilled met mijn 2 accounts in 1 belt. Ze zijn sterker geworden, en niet een klein beetje ook. Warlord had ik tegen gaan schieten, 1x tempest met 6x 800mm en 2x siege torp. en een scorp met 4x siege torp en 2x 425mm... beide getanked en focused fire... warlords bleven leven, 2 battleships down. Heb aan npc's nu al meer verloren dan aan enemy's... :|
M'n buddy en ik zijn nu 2 dagen in 0.0 BS's aan het killen met interceptors.
Het gaat niet makkelijk maar we krijgen ze en het helpt zeker dat ik m'n standard missilles tot lvl 5 getrained heb en een damage mod gebruik.
Ik heb mijn MWD omgewisseld voor een 10 mw afterburner voor lage signature radius.
De enigste BS die we niet aanvallen is als er frigates bij zijn de je kunnen webben.
In 2 dagen van -0.2 naar + 0.3 gegaan btw O-)

Fly safe ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Vandaag eerste keer dmg op me structure gekregen :'(
Sprong op 60km in een belt zoals gewoonlijk, maar kwam op 20km terecht van een Shadow Sage en 3 cruisers. Hoewel die op longrange afstand veilig zijn, doen ze op deze 20km afstand toch ernstige dmg en kon ik het niet bijhouden met mijn Large Accomodation. Heb alleen geen hull repairer bij de hand dus nu loop ik voorlopig met 99% struct rond :'(

Trouwens, gaat van structure dmg ook je modules kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlamerX schreef op 07 juli 2004 @ 20:57:
Das dus het verschil met close range en long range. Close range eten die spawns alles op, maar met long range kun je vaak al 1 BS verwijderen voordat ze zelf kunnen schieten.

Dat gezegd, die 3 BS spawns (waarvan er dus 1 een Commander is) zijn zeer klote, vooral als ze frigs hebben ipv cruisers.
Jep, 2x warlords 2x cruisers 6x frigates... Kon gewoon niet wegkomen, tegen de tijd dat mijn drones iets deden tegen de frigates was ik al gekilled of was mijn drone al genekt. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op 08 juli 2004 @ 05:15:
Nee ze gaan er niet kapot van, alleen als je helemaal uit elkaar klapt krijg je schade naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op 08 juli 2004 @ 05:15:
Vandaag eerste keer dmg op me structure gekregen :'(
Sprong op 60km in een belt zoals gewoonlijk, maar kwam op 20km terecht van een Shadow Sage en 3 cruisers. Hoewel die op longrange afstand veilig zijn, doen ze op deze 20km afstand toch ernstige dmg en kon ik het niet bijhouden met mijn Large Accomodation. Heb alleen geen hull repairer bij de hand dus nu loop ik voorlopig met 99% struct rond :'(

als je in een apoc bent... 3 hardners, 2 large repairs, 4 tech2 med recharges, 2 cpr, highslot kan je fitted wat je wilt... 8 heavy beams of pulses zijn nu kick.

Met 2 repairs kan een npc belt je armor bijna niet meer neerkrijgen en je cap blijft goed. ik gebruikte deze setup ook voor de cap nerv en in venal heb je guristas die nogal bizar overdreven sterk waren en ging toen al goed.. dus moet het alleen maar beter zijn :)

Na me filmpie "beserk" die op eve online staat ben ik nu een aan het maken over een blasterthron... en met de war die gaande is... mooie footage :*)

Afbeeldingslocatie: http://home.westbrabant.net/~kwbnl/eve/sig.jpg
Rona-KIA

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 13:26 . Reden: oopsie.. verkeerde gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 13:24:
[...]

als je in een apoc bent... 3 hardners, 2 large repairs, 4 tech2 med recharges, 2 cpr, highslot kan je fitted wat je wilt... 8 heavy beams of pulses zijn nu kick.

Met 2 repairs kan een npc belt je armor bijna niet meer neerkrijgen en je cap blijft goed. ik gebruikte deze setup ook voor de cap nerv en in venal heb je guristas die nogal bizar overdreven sterk waren en ging toen al goed.. dus moet het alleen maar beter zijn :)

Na me filmpie "beserk" die op eve online staat ben ik nu een aan het maken over een blasterthron... en met de war die gaande is... mooie footage :*)

[afbeelding]
Rona-KIA
:) Yow, hoestie daar in Venal trouwens? Hoor van mijn corpmates dat ze veel kills krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik begin zo langzamerhand de limiet van mijn setup te vinden.
2 * 750K Blood BS en 4 frigates gaat goed zolang ik de frigs maar als 1e neerhaal, met 4 cruisers is het makkelijker, ik heb er meestal 2 ofr 3 neer voordat ze binnen 20KM komen.

Gister wel naar 50% hull geschoten omdat ALLE slots opeens uitgingen [guns en armor repairers] en ik pas op 25% armor doorhad dat de armor reps uit waren :X :X
Was btw tegen 2 500K en 4 25K frigs waar ik op 15KM heenwarpte, gelukkig kon ik een medium hull repairer lenen van iemand in een station een paar jumps verderop. Dus een half uurtje bij een moon gehangen en laaaaangzaaaaam mijn hull gerepaired ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 13:51:
[...]

:) Yow, hoestie daar in Venal trouwens? Hoor van mijn corpmates dat ze veel kills krijgen.
Naar mijn weten gaat het goed,... wanneer kom je ook naar venal ? kunnen we misschien samen een keertje op pad gaan heheh })

Rona-KIA is vooral offensief bezig, dus ik zit met name in Pure Blind, Fade en Deklein.

Gister was grappig.. station in czdj overgenomen.. Docking fee van 54mil opgezet. Komt er enemy in een rifter naar station, kon ie 2 dingen doen... of sterven of docken... LOL... hij dokte ook nog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 14:07:
[...]

Naar mijn weten gaat het goed,... wanneer kom je ook naar venal ? kunnen we misschien samen een keertje op pad gaan heheh })

Rona-KIA is vooral offensief bezig, dus ik zit met name in Pure Blind, Fade en Deklein.

Gister was grappig.. station in czdj overgenomen.. Docking fee van 54mil opgezet. Komt er enemy in een rifter naar station, kon ie 2 dingen doen... of sterven of docken... LOL... hij dokte ook nog _/-\o_
Wat ik toch altijd zo slecht vindt van PA is dat ze schijnbaar alleen maar goede dingen kunnen tonen. Ze zijn echte forum warriors.
Na het overnemen van de Deklein stations zijn we met FU en CoD ff naar EC-P8R gegaan. Helaas deed PA waar ze goed in waren: wegrennen naar empire :| Maar toch nog een paar BS'en onderweg te pakken genomen. Nee, PA ik heb er geen goed woord meer voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 14:07:
[...]

Ben bezig een offensief te plannen in een andere regio, maar ik denk dat ik volgende week of eind deze week met een van mijn accounts overkom.

btw die gast had op de forums gepost dat hij ging kappen daarom LOL!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlamerX schreef op 08 juli 2004 @ 14:25:
[...]

Wat ik toch altijd zo slecht vindt van PA is dat ze schijnbaar alleen maar goede dingen kunnen tonen. Ze zijn echte forum warriors.
Na het overnemen van de Deklein stations zijn we met FU en CoD ff naar EC-P8R gegaan. Helaas deed PA waar ze goed in waren: wegrennen naar empire :| Maar toch nog een paar BS'en onderweg te pakken genomen. Nee, PA ik heb er geen goed woord meer voor over.
Forum warrios ?,.. sorry hoor maar echte forum warriors zijn NAST/NCA. Notferr en Alexandra bijvoorbeeld.. en Jade maar dies gebanned nu.

Bah iedereen gaat meteen zeiken over forum posts, kword er niet goed van...

Ik heb ook niks gezegd of CoD/FU weg rent of niet, het was gewoon een grappige situatie.. ik snap je probleem niet.

Houdt GoT gewoon voor game info en speel ervaring en ga lekker flamen op Eve-online forums waar het hoort.
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 14:26:
[...]

Ben bezig een offensief te plannen in een andere regio, maar ik denk dat ik volgende week of eind deze week met een van mijn accounts overkom.

btw die gast had op de forums gepost dat hij ging kappen daarom LOL!
Gelukkig hebben ze 'm kunnen ompraten en blijft ie gewoon EVE spelen!
Altijd jammer als iemand een spel verlaat.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 14:35 . Reden: extra quote/extra tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlamerX schreef op 08 juli 2004 @ 14:25:
[...]

Ah en wat maakt deze statement jou? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Gisteren eindelijk voor de eerste keer EVE gespeeld. Ik was een beta tester, maar mijn systeem voldeed (destijds) niet aan de eisen.

Ik woon in een buitenwijk van Dublin en helaas is hier geen Broadband beschikbaar. Daarom ben ik genoodzaakt om via een modem connection EVE te gaan spelen. Zijn er mensen die ook via een modem spelen of heeft iedereen (uiteraard) broadband?

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik denk dat zeker 90% [als het niet meer is] BB heeft.Ik merrkdat bij het inloggen EVE soms 400KB data moet downloaden, iets wat met BB binnen 2 sec klaar is, maar met dialup best lang duurt denk ik :X

Verder gebruikt eve erg weinig bandbreedte, kijk maar eens naar de monitor ingame [CTRL+ALT+SHIFT+M]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Okay thanx! :)
Volgende maan krijg ik mijn connectie dus dan gaan we los!

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 14:36:
[...]

Ah en wat maakt deze statement jou? :O
Ow jee, een CA... :/

Echt waar, heel die forum onzin kan me gestolen worden. Zo ok, die gast maakt een fout en betaald 54mil. Moet je dan meteen iedereen hiervan op de hoogte stellen? En moet je ook elke kill die je hebt met 3 posts en 10 video's verkondigen? Nuttig hoor... :X

P.S. Meteen laatste post op GoT weer. Dit forum was toch al in een specifiek recruiting forum aan het uitdraaien, en nu is het weer een stap erger geworden...

[ Voor 17% gewijzigd door Postman op 08-07-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Laatst online: 24-02 12:16
Ik weet dat er iemand is die met een 14K4 speelt :X . Duurt iid wel eeuwen om in te loggen. Maar met een 56K modem zou het op zich goed speelbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlamerX schreef op 08 juli 2004 @ 15:52:
[...]

Ow jee, een CA... :/

Echt waar, heel die forum onzin kan me gestolen worden. Zo ok, die gast maakt een fout en betaald 54mil. Moet je dan meteen iedereen hiervan op de hoogte stellen? En moet je ook elke kill die je hebt met 3 posts en 10 video's verkondigen? Nuttig hoor... :X

P.S. Meteen laatste post op GoT weer. Dit forum was toch al in een specifiek recruiting forum aan het uitdraaien, en nu is het weer een stap erger geworden...
Mooi!
Ben ik blij dat je met je hypocriete houding je verwijderd, je neemt een ander kwalijk om te beschuldigen alleen het goeie van zich te laten zien om vervolgens even doodleuk te melden hoeveel straglers je te pakken had.

En voor iemand die de forum onzin gestolen kan worden post je maar mooi weer op een forum, en over kills: Lees je eigen berichten, je verkondigd net je kills.

Zoals de meeste mensen begrijpen is dit een forum waar jeje ervaring kan delen over de game EvE, leuke ervaringen, slechte ervaringen, grappige... Kritiek hierop geven is NIET welkom.

Ikzelf zet al mijn ervaringen hierdoor niet meer neer, omdat er hier tere zieltjes zijn die niet graag horen dat de mensen waar ze in een spelletje mee vechten het niet aankunnen dat hun INGAME vijanden suc6 hebben (TRIEST), maar onder andere jouw hetze loopt een beetje uit de hand. Maar jullie zijn wel lief hoor O+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 16:13:
[...]*heel slap lul verhaal*
Mijn hetze idd. Sorry, ik ben de grote boze geest van dit forum.

Ik zal mijn 'kop' idd niet meer laten zien. Het tere zieltje van jou is schijnbaar al zover geknakt...

Echt waar, sommige mensen zijn zo zielig hier.

Ban me maar van GoT als je dat nodig acht... i don't care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 14:33:
[...]

Houdt GoT gewoon voor game info en speel ervaring en ga lekker flamen op Eve-online forums waar het hoort.
Ik denk dat de CRC niet bepaald om forumwars staat te springen, maar laten we het op GoT iig gezellig houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik zou graag een filmpje willen zien over het innemen van een station, lijkt me mooi. Alleen ik zou be'GoT' niet weten waar ik naar zou moeten zoeken. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kijk eens rond op het eve forum is mijn tip ... zijn wel een paar leuke langsgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Indi, gelieve mij te verwijderen uit de startpost. Ik wens niet langer op GoT bekend te staan als een EVE Online speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 19:39
en je mag mij bijwerken in de startpost

Char: Dlixx
Corp: Octavian Vanguard
Alliance: JQA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Rafe schreef op 08 juli 2004 @ 16:20:
[...]

Ik denk dat de CRC niet bepaald om forumwars staat te springen, maar laten we het op GoT iig gezellig houden. :)
CRC?
Ik denk dat je CCP bedoelt ;) ;)

Ik zit nu eindelijk in een beetje goed NPC hunt systeem, tis wel 30 jumps van onze dichtsbijzijnde office vandaan, maar ik kan er toch redelijk geld mee verdienen, heb nog nooit zoveel geld gehad sinds ik eve speel [sinds beta :P]

Zijn er trouwens nog GoTTers die voor een beetje goede prijs aan Cap Recharger II's kunnen komen, ik kan er wel een paar gebruiken, maar om nou 40 mil te gaan uitgeven voor 4 van die dingen gaat me net een beetje ver :o
darkdesign schreef op 08 juli 2004 @ 23:18:
Ik zou graag een filmpje willen zien over het innemen van een station, lijkt me mooi. Alleen ik zou be'GoT' niet weten waar ik naar zou moeten zoeken. Iemand een idee?
http://myeve.eve-online.com/download/videos/?type=5
Er zijn wel een aantal filmpjes waar een station aangevallen word, maar denk niet dat er een filmpje is wat het helemaal laat zien.. zou namelijk een erg lang en eentonig filmpje worden lijkt me :)

[ Voor 28% gewijzigd door StarLite op 09-07-2004 12:55 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

StarLite schreef op 09 juli 2004 @ 12:51:
Ik zit nu eindelijk in een beetje goed NPC hunt systeem, tis wel 30 jumps van onze dichtsbijzijnde office vandaan, maar ik kan er toch redelijk geld mee verdienen, heb nog nooit zoveel geld gehad sinds ik eve speel [sinds beta :P]

Zijn er trouwens nog GoTTers die voor een beetje goede prijs aan Cap Recharger II's kunnen komen, ik kan er wel een paar gebruiken, maar om nou 40 mil te gaan uitgeven voor 4 van die dingen gaat me net een beetje ver :o
ik wil der ook wel 4 kopen, als het me maar geen fortuin kost :\

en waar is dat plekkie dan ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Ja ik wil ook graag meer leuke spawns weten, zeker in .5+ space :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Vraagje: Hoe komt het dat een Dark Blood Arch Priest een Maller is van 650K (met de gewone HP van een cruiser) terwijl de Dark Blood Priest een 750K Apoc is? De Maller dropt ook gewoon cruiserloot en is dus niet iets van een rare commander
Heb ook iets gehoord van 250K frigates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eavdmeer/DBAS.jpg
Hij dropte wel top named gewone loot, maar niks commander achtigs.. denk dat niet alle commanders "ultra-violent loot" droppen :)
Op het moment van de screenshot was hij trwouens wel wat bugged.. hij ging sneller neer dan een augoror NPC rat :X

[ Voor 27% gewijzigd door StarLite op 09-07-2004 22:43 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Waar kan je die gasten vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de week een Dread guristas Conquestador gekilled.. met 2 buddies.. en hij dropte een 350mm "scout"
als iemand interesse heeft.. stuur me een eve mail .. ingame name is gewoon Djagoan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 23:10:
:) Waar kan je die gasten vinden?
Deze was gewoon 1 jump in 0.0 [vlakbij gehi]. Dit is ook de enige 600K Maller die ik ooit gezien heb :P

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
StarLite schreef op 09 juli 2004 @ 22:43:
[afbeelding]
Hij dropte wel top named gewone loot, maar niks commander achtigs.. denk dat niet alle commanders "ultra-violent loot" droppen :)
Op het moment van de screenshot was hij trwouens wel wat bugged.. hij ging sneller neer dan een augoror NPC rat :X
Mijn Dark Blood Arch Priest van 650K (Priest is 1 tandje hoger dan Sage) dropte anders maar een 'gewone' Heavy Anode Pulse (M) en een of andere Beta hull mod maar verder nix om over naar huis te schrijven :)
Maar het is dus wel een commander blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Tegenwoordig heb ik op heel veel plaatsen in 0.0 space standaard een hull / armor repairder liggen :). Wel zo handig want het duurt zo lang al dat vliegen :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mr Dreamcatchers. Echt strakke aktie om hier een beetje mede Eve spelers af te zeiken. Schiet je echt veel mee op joh.

En helemaal niets mis mee als je hier politieke Eve zaken bespreekt, dat hoort tenslotte ook bij het spel.

Dat meer dan de helft van Eve een hekel aan CA heeft moge duidelijk zijn en PA doet ook z'n best om dicht bij het percentage van CA te komen. PA moest overigens wel gaan samenwerken omdat de flink op de broek hebben gekregen van de rest van het noorden (oftwel NCA).
Dat mag hier best wel gezegd worden hoor.

Trouwens laat ik me hier niet wegjagen of in het Eve universum. Betaal net zoveel fee als elk ander. ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.