[PC][MMORPG] EVE Online deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.961 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ben zonet mijn apo kwijtgeraakt. Ik hoopte op een commander en kreeg een 5.5 mil arma. Alleen had hij 2 750K vriendjes en 5 ceptors bij zich en spawnden op < 20KM van me...
ik was nog niet gealigned omdat ik loot aan het pakken was van de vorige single 750K spawn en jah, NIKS helpt tegen zoveel damage op je dak :(
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eavdmeer/ownedbynpc.jpg

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

argh, zure shit man...
gaat je de laatste tijd slecht af, is al de 3e loss van ship de laatste 2 weken?

ik ga binnenkort wel keertje met je mee om je te beschermen tegen de baddies :)

heb trouwens men men UI ff dezelfde kleuren gemaakt die jij hebt, stukkie prettiger vind ik.
meer overzicht op de chat enzo, thanx :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TepelStreeltje schreef op 10 juli 2004 @ 20:25:
argh, zure shit man...
gaat je de laatste tijd slecht af, is al de 3e loss van ship de laatste 2 weken?

ik ga binnenkort wel keertje met je mee om je te beschermen tegen de baddies :)

heb trouwens men men UI ff dezelfde kleuren gemaakt die jij hebt, stukkie prettiger vind ik.
meer overzicht op de chat enzo, thanx :D
np :)

1 apo verloren aan CA, niet aan NPC's toen ik aan het NPC hunten was, kwamen ze met 2 ceptors, 1 frig en 2 of 3 BS binnewarpen..
Dit is mijn 2e apo die dood gaat :o
Heb 112 mil gekregen van insurance, dus kan ruim een nieuwe kopen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
w00t, eerste war tussen gotters is declared en inmiddels is er ook alweer gesurrenderd :(.
Toch even het vermelden waard dacht ik zo: http://www.pelicansoiree.com/miamivice/viewtopic.php?t=52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:05
er loopt toch nog een war tussen gotters?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

frankinator schreef op 11 juli 2004 @ 16:39:
w00t, eerste war tussen gotters is declared en inmiddels is er ook alweer gesurrenderd :(.
Toch even het vermelden waard dacht ik zo: http://www.pelicansoiree.com/miamivice/viewtopic.php?t=52
Triest frank, triest.

Dacht eerst dat het een joke was, maar je bent schijnbaar eropuit om game plezier voor andere te verzieken. Erg jammer

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
CRiMiNaL schreef op 11 juli 2004 @ 19:06:
[...]

Triest frank, triest.

Dacht eerst dat het een joke was, maar je bent schijnbaar eropuit om game plezier voor andere te verzieken. Erg jammer
Eh? Ik heb wel vaker empire wars gedaan met corps die at random waren uitgekozen waarvan bekend was waar ze uithingen. Mijn rol in EvE is piraat, en inderdaad dat betekent dat ook miners prooi zijn. Jouw bron van inkomsten is mijn minen, en dat van mij is oorlog voeren, plunderen, afpersen etc etc. Heeft niks met het verzieken van game plezier te maken voor zover ik weet, als dat zo was was het ook vast niet mogelijk om war te kunnen declaren en in empire te knokken.

Stef Wilbur is gewoon heel verstandig geweest en heeft de schade kunnen beperken that's all.

pi·raat (de ~ (m.), piraten)
1 zeerover
2 piratenzender
3 iem. die zich onverantwoordelijk of onwettig gedraagt })

[ Voor 16% gewijzigd door frankinator op 11-07-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

...

moet idd toegeven dat ik dat wel een HELE trieste manier vind om aan je geld te komen piraat of niet...
jouw gewhine over het joinen van Axel en nog een paar levert jou toch ook geen war op?
(zoja, je mag het hele zooitje overslaan en mij 50M geven hoor, bespaart een hoop gelul :P J/K )

hoop dat Padme Am's corp het kon missen...

ohja, en piraten hadden een soort van erecode, bijv dat wanneer je het Kielhalen overleefde, dat je dan gewoon vrij verder mocht (fyi Kielhalen is zo goed als dood gaan, alleen sommige konden hun adem lang genoeg inhouden en goed zwemmen, dus ze haalde het) no hard feelings, gewoon als vrij man door.
kortom, ERECODE.

nuff said...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

frankinator schreef op 11 juli 2004 @ 19:16:
[...]

Eh? Ik heb wel vaker empire wars gedaan met corps die at random waren uitgekozen waarvan bekend was waar ze uithingen. Mijn rol in EvE is piraat, en inderdaad dat betekent dat ook miners prooi zijn. Jouw bron van inkomsten is mijn minen, en dat van mij is oorlog voeren, plunderen, afpersen etc etc. Heeft niks met het verzieken van game plezier te maken voor zover ik weet, als dat zo was was het ook vast niet mogelijk om war te kunnen declaren en in empire te knokken.

Stef Wilbur is gewoon heel verstandig geweest en heeft de schade kunnen beperken that's all.

pi·raat (de ~ (m.), piraten)
1 zeerover
2 piratenzender
3 iem. die zich onverantwoordelijk of onwettig gedraagt })
zeg ook niet dat je niet mag afpersen, plunderen, oorlog mag voeren. Zulke scams van JQA daar kan ik alleen maar dubbel van liggen. Een war declaren vanwege het zingen in een chan is gewoon triest. Das in mijn boekje 3 stappen over de lijn heen aan de verkeerde kant.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
TepelStreeltje schreef op 11 juli 2004 @ 19:26:
...

moet idd toegeven dat ik dat wel een HELE trieste manier vind om aan je geld te komen piraat of niet...
jouw gewhine over het joinen van Axel en nog een paar levert jou toch ook geen war op?
(zoja, je mag het hele zooitje overslaan en mij 50M geven hoor, bespaart een hoop gelul :P J/K )
Neej klopt levert me nieuwe members op: http://www.pelicansoiree.com/miamivice/viewtopic.php?t=51
hoop dat Padme Am's corp het kon missen...

ohja, en piraten hadden een soort van erecode, bijv dat wanneer je het Kielhalen overleefde, dat je dan gewoon vrij verder mocht (fyi Kielhalen is zo goed als dood gaan, alleen sommige konden hun adem lang genoeg inhouden en goed zwemmen, dus ze haalde het) no hard feelings, gewoon als vrij man door.
kortom, ERECODE.

nuff said...
En voor zover ik weet is piraterij: 'Take what you can...give nothing back! YARRR!'

Stef Wilbur had ook gewoon kunnen zeggen 'nee' en het heft in eigen handen kunnen nemen, het is nou niet bepaald zo dat dit de eerste keer is dat zoiets voor komt in EvE en waarschijnlijk ook niet de laatste. Ik heb de optie niet om te minen of de hele dag te npc hunten, m'n skills zijn op PVP afgestemd en door middel van dat waar ik goed in ben verdien ik m'n brood in EvE. En dat doe je inderdaad door het te halen bij degene die minder goed zijn in waar ik goed in ben (PVP) uiteindelijk komt daar alle PVP op neer, alleen in dit geval waren er geen ontploffingen of achtervolgingen in het spel. En dat is volgens mij alleen maar in Stef Wilbur's voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TepelStreeltje schreef op 11 juli 2004 @ 19:26:

ohja, en piraten hadden een soort van erecode, bijv dat wanneer je het Kielhalen overleefde, dat je dan gewoon vrij verder mocht
en ze hadden parlay :* (of parle ... weet ik veel)

enneh frank kun je ff je dns ofzo fixen? wil ik alle spannende ontwikkelingen op de woelige miami-vice baren lezen, is pelicansoireeshizzledinges weer down :'(

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 20:10:
[...]

en ze hadden parlay :* (of parle ... weet ik veel)

enneh frank kun je ff je dns ofzo fixen? wil ik alle spannende ontwikkelingen op de woelige miami-vice baren lezen, is pelicansoireeshizzledinges weer down :'(
Is heel vaag www.pelicansoiree.com/miamivice is altijd op voor mij en iedereen die niet via x4sall internet als ik het goed heb. Das niet mijn domeinnaam overigens maar gehost in de verenigde staten...voor zover ik weet is de enige oplossing het gebruiken van een proxy als je er niet direct op kan komen, hoewel 'ie het af en toe ook gewoon doet voor de xs4all'ers onders ons. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

wat is het IP dan, dan ram ik dat gewoon in :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
StarLite schreef op 11 juli 2004 @ 20:18:
wat is het IP dan, dan ram ik dat gewoon in :)
69.93.49.130, het vreemde is dat als je dit in je browser intikt je uitkomt op de website van Blink182 :/ geen flauw idee hoe of wat. Zit nu te msnen met een van die lui die wat meer van de hosting hiervan afweten, maar het ip klopt, en het is nog even niet duidelijk hoe dit zo vreemd forward naar de blink182 website ipv www.pelicansoiree.com :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Laatst online: 30-06-2006
frankinator schreef op 11 juli 2004 @ 20:29:
[...]

69.93.49.130, het vreemde is dat als je dit in je browser intikt je uitkomt op de website van Blink182 :/ geen flauw idee hoe of wat. Zit nu te msnen met een van die lui die wat meer van de hosting hiervan afweten, maar het ip klopt, en het is nog even niet duidelijk hoe dit zo vreemd forward naar de blink182 website ipv www.pelicansoiree.com :/
Waarschijnlijk worden er meerdere websites gehost op dat ip adres en pakt die server automatisch de blink182 site als je er direct naar verbindt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
StarLite schreef op 09 juli 2004 @ 12:51:
[...]

CRC?
Ik denk dat je CCP bedoelt ;) ;)
CRC = Communications Relay Commission (of Committee) = het mod team op het EVE forum (bekijk hun signatures eens). :)

Edit: frankinator: C:\Windows\system32\drivers\etc\HOSTS (het bestand "HOSTS" dus) openen in kladblok, en daar de regel "69.93.49.130 www.pelicansoiree.com" toevoegen, dan kan je iig weer op de site. Wat Ghostie zegt klopt, aan de hand van het (naam)adres wat je browser opvraagt weet de server welke website hij je moet laten zien. Zo kan je de boel foppen ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Rafe op 11-07-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Hier dan even een reactie van mij:

Ik loop een potje te dollen met Frank in het GOT channel in Eve... maakt niet uit... ik hou wel van een geintje. Vervolgens scammed ie mijn CEO (ok, die had eerst bij mij moeten informeren wat er aan de hand is) door te zeggen dat ik hem heb geirriteerd omdat ik doorzing terwijl hij zegt mij te stoppen (waar hebben we het in godsnaam over!) Als je je eigen post op je forum leest Frankie dan zie je dat ik daar iig gelijk mee was gestopt maar dat maakt niet uit want je scammed zal jouw weerwoord waarschijnlijk zijn...

Dollen ok... piraten geintjes uithalen ook ok... en hoewel ik er een dubbel gevoel bij heb (ergens toch ook wel knap dat je dit eruit hebt gehaald) voel ik mij genaait (en geloof mij van mij had je die 50mil nooit gekregen! En of we het kunnen missen? Dat is een vraag die volgens mij niet eens hoeft te worden beantwoord... tis een hoop geld en je bent er nog niet klaar mee ben ik bang) door een GOTter en dat vind ik gewoon niet kunnen! :(

Ik ben gewoon iemand die wel van een geintje houdt... dat is ook waar ik mee bezig was... jij houdt volgens mij ook wel van een geintje... maar ging daarin ff te ver... Stef is iemand die niet van problemen houdt en ze misschien wilde oplossen terwijl ze er niet waren... maar Stef is ook iemand die wanneer hij wordt genaait een erg lange wrok kan hebben en bijt zich overal in vast... ik denk ook niet dat dit geintje over is...

Nogmaals Frank... ik heb me wel vermaakt maar doe het niet bij GOTters. Enne... ik vond die End-Level Boss scam van je ook vermakelijk hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
Padme schreef op 11 juli 2004 @ 23:23:
Hier dan even een reactie van mij:

Ik loop een potje te dollen met Frank in het GOT channel in Eve... maakt niet uit... ik hou wel van een geintje. Vervolgens scammed ie mijn CEO (ok, die had eerst bij mij moeten informeren wat er aan de hand is) door te zeggen dat ik hem heb geirriteerd omdat ik doorzing terwijl hij zegt mij te stoppen (waar hebben we het in godsnaam over!) Als je je eigen post op je forum leest Frankie dan zie je dat ik daar iig gelijk mee was gestopt maar dat maakt niet uit want je scammed zal jouw weerwoord waarschijnlijk zijn...
Hoe scam ik dan precies? Ik dol inderdaad graag mee, en als klap op de vuurpijl declare ik inderaad war, zoals je in de post kan lezen leg ik jouw CEO PRECIES uit hoe het in elkaar zit:

[ 2004.07.11 11:35:20 ] Frankinator > hi
[ 2004.07.11 11:35:34 ] Stef Wilbur > why this war declaration ?
[ 2004.07.11 11:35:46 ] Frankinator > cause this guy in ur corp annoyed me
[ 2004.07.11 11:35:49 ] Frankinator > padma or whatever dude
[ 2004.07.11 11:36:00 ] Stef Wilbur > padme am ?
[ 2004.07.11 11:36:02 ] Frankinator > yes
[ 2004.07.11 11:36:17 ] Stef Wilbur > what did she make ?
[ 2004.07.11 11:36:41 ] Frankinator > he was singing in a channel i hang out in, I asked him to stop and he didn't singing annoys me, so there I declared war
[ 2004.07.11 11:37:22 ] Stef Wilbur > well.. i"ll ask her what happened.. but, maybe there could be another way as war ?
[ 2004.07.11 11:37:44 ] Frankinator > oh yes since it hasn't fully started yet 50m will do for the time being
[ 2004.07.11 11:38:35 ] Stef Wilbur > here is it
[ 2004.07.11 11:39:08 ] Stef Wilbur > and i"ll ask her to stop, or i"ll fire her
[ 2004.07.11 11:39:38 ] Frankinator > Thank u alot good sir
[ 2004.07.11 11:39:43 ] Frankinator > Consider the war retracted
[ 2004.07.11 11:39:59 ] Stef Wilbur > k. but i don"t have finished with padme
[ 2004.07.11 11:40:25 ] Stef Wilbur > cya
[ 2004.07.11 11:40:44 ] Frankinator > Goodbye
[ 2004.07.11 11:41:04 ] <- Stef Wilbur has left the channel

Heel veel duidelijker kan het toch niet? Ik vertel heel helder dat ik war heb declared omdat je aan het zingen was in een channel. Het staat er gewoon, letterlijk. zoals je ziet zit er ongeveer een minuut tussen mijn eis van 50m en voordat hij het overmaakt. Tijd zat om er even over na te denken zou ik zo zeggen, en een beetje oplettende lezer vraagt zich dan toch af 'he? war voor het zingen in een channel? klopt iets niet...' maar nee, hij maakt het geld over. Niks scam er is hem precies verteld hoe of wat. Hij wist waarvoor er betaald werd.
Dollen ok... piraten geintjes uithalen ook ok... en hoewel ik er een dubbel gevoel bij heb (ergens toch ook wel knap dat je dit eruit hebt gehaald) voel ik mij genaait (en geloof mij van mij had je die 50mil nooit gekregen! En of we het kunnen missen? Dat is een vraag die volgens mij niet eens hoeft te worden beantwoord... tis een hoop geld en je bent er nog niet klaar mee ben ik bang) door een GOTter en dat vind ik gewoon niet kunnen! :(
Dus omdat je GOT bent zou ik het dan maar moeten laten? What's next, nooit meer Nederlanders neerschieten, omdat ik ook Nederlander ben? Rare vergelijking, zeker in mijn rol.
Ik ben gewoon iemand die wel van een geintje houdt... dat is ook waar ik mee bezig was... jij houdt volgens mij ook wel van een geintje... maar ging daarin ff te ver...
Het is een spelletje, je bent fictief geld kwijtgeraakt dat bestaat uit pixels op je computerscherm. 'Te ver gaan' kan alleen worden vastgesteld aan de hand van de regels die er gelden in het spelletje dat je speelt, niet aan de hand van wat een indivduele speler hier van vindt en dat is maar goed ook.
Stef is iemand die niet van problemen houdt en ze misschien wilde oplossen terwijl ze er niet waren... maar Stef is ook iemand die wanneer hij wordt genaait een erg lange wrok kan hebben en bijt zich overal in vast... ik denk ook niet dat dit geintje over is...
Mooi, en zo hoort het ook dat kan Stef oplossen door middel van de opties die EvE hem geeft, en inderdaad ik heb de hele club al op de hoogte gebracht van het feit dat de volledige Stef Wilbur Corp eraan komt. Check de reactie van Big Stef himself: http://www.pelicansoiree.com/miamivice/viewtopic.php?t=52
Nogmaals Frank... ik heb me wel vermaakt maar doe het niet bij GOTters. Enne... ik vond die End-Level Boss scam van je ook vermakelijk hoor ;)
Nogmaals ik heb me ook meer dan vermaakt, memorabele tijden. En bij welke spelers/corp ik dit soort fratsen uithaal is aan mij, en hangt voor mij af van het eigen/groepsbelang omdat dat nou eenmaal de rol is die ik heb gekozen. Dank voor het compliment over mn end boss scam.

See you ingame ;)

[ Voor 9% gewijzigd door frankinator op 12-07-2004 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
frankinator schreef op 12 juli 2004 @ 00:57:
[...]

Hoe scam ik dan precies? Ik dol inderdaad graag mee, en als klap op de vuurpijl declare ik inderaad war, zoals je in de post kan lezen leg ik jouw CEO PRECIES uit hoe het in elkaar zit:
[ 2004.07.11 11:36:41 ] Frankinator > he was singing in a channel i hang out in, I asked him to stop and he didn't singing annoys me, so there I declared war

Heel veel duidelijker kan het toch niet? Ik vertel heel helder dat ik war heb declared omdat je aan het zingen was in een channel.
Zo PRECIES ben je nu ook weer niet. Ik zie nl. in de log tussen jou en Padme nergens staan dat je gewoon gevraagt hebt om te stoppen. Had je dat nl. wel gedaan, en was ie dan nog doorgegaan had ie de war aan zichzelf te danken. Nu is het gewoon een flauwe actie van jou.

Moet zeggen dat die CEO ook niet echt slim is trouwens, want die moet natuurlijk nooit die 50 mil overmaken zonder eerst bij zijn eigen members te informeren wat er aan de hand is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Frank zegt idd dat ik niet wilde ophouden met zingen terwijl ik daar wel direct mee gestopt ben... voor wat dat betreft kan je zeggen dat hij is gaan scammen aangezien hij niet de waarheid sprak. Verder is het een stomme actie geweest van mijn CEO.

Ergens vandaag zal ik geen lid meer zijn van mijn oude corp dus zal ik eens rondkijken waar ik me dan zal gaan begeven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankinator schreef op 12 juli 2004 @ 00:57:Nogmaals ik heb me ook meer dan vermaakt, memorabele tijden. En bij welke spelers/corp ik dit soort fratsen uithaal is aan mij, en hangt voor mij af van het eigen/groepsbelang omdat dat nou eenmaal de rol is die ik heb gekozen. Dank voor het compliment over mn end boss scam.
Ik heb nu door dat je er altijd lol bij hebt maar ik zie niet echt een eigen belang dat je die war declarede op de corp van padme. Het enige wat je moest doen is gewoon padme blocken en je zou nergens last van hebben gehad. :) Dat jij dat "oplost" met een war vind ik erg vreemd aangezien je padme toch niet zelf kan pakken in empire door je standing. Je zou dan je andere corpmembers daarvoor moeten gebruiken die een hogere standing hebben dan jijzelf en dan zie ik echt helemaal niet mee het eigen belang. M.A.W. wat je net typte van belang is nonsense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Eigenlijk zou heel de GOT eve-community nu samen moeten werken en Frankinator continue het leven zuur maken. Steeds maar weer podkillen en campen bij stations waar hij is. ;)

Met een paar tiental GOT'ers moet dat toch geen probleem zijn, misschien geeft ie nog wel geld om hem met rust te laten, wordt je ook nog eens rijk. Jammer dat ik niet meer speel, had graag meegedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en weet je hoeveel geld we daarmee mislopen? met npc hunten/minen verdienen we in die tijd heel wat meer dan frank ons te bieden heeft ben ik bang

maar als je dat idd buiten beschouwing laat is het een leuk id :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Is trouwens de Aarde te vinden in EVE? En zo ja, waar...?

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nope, is er niet, als je meer over wilt lezen WAAROM niet moet je ff op eve-online.com lezen

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
Padme schreef op 12 juli 2004 @ 11:55:
Frank zegt idd dat ik niet wilde ophouden met zingen terwijl ik daar wel direct mee gestopt ben... voor wat dat betreft kan je zeggen dat hij is gaan scammen aangezien hij niet de waarheid sprak. Verder is het een stomme actie geweest van mijn CEO.

Ergens vandaag zal ik geen lid meer zijn van mijn oude corp dus zal ik eens rondkijken waar ik me dan zal gaan begeven... ;)
Right, dat staat inderdaad in het volgende regeltje:

Stel ik had er dit van gemaakt:

[ 2004.07.11 11:36:41 ] Frankinator > he was singing in a channel i hang out in, singing annoys me, so there I declared war

Dan ben ik er vrij zeker van dat dat isk alsnog was over gemaakt, ik krijg een beetje de indruk dat het Engels van Stef niet van een dusdanig niveau is dat 'ie daadwerkelijk begrijpt wat hier staat.

vervolgens zegt donny:
Ik heb nu door dat je er altijd lol bij hebt maar ik zie niet echt een eigen belang dat je die war declarede op de corp van padme. Het enige wat je moest doen is gewoon padme blocken en je zou nergens last van hebben gehad. Dat jij dat "oplost" met een war vind ik erg vreemd aangezien je padme toch niet zelf kan pakken in empire door je standing. Je zou dan je andere corpmembers daarvoor moeten gebruiken die een hogere standing hebben dan jijzelf en dan zie ik echt helemaal niet mee het eigen belang. M.A.W. wat je net typte van belang is nonsense.
Het eigen/groepsbelang is in EvE isk en lol, en beiden heb ik in dit geval vergkregen, een behoorlijke dosis zelfs. Empire wars kies ik vaak at random, en dat is nu ook het geval geweest, nogmaals het is en blijft uiteindelijk aan mij om te bepalen aan wie of wat ik war declare om wat voor reden dan ook. Das nou eenmaal het voordeel van piraatje spelen.
Legion schreef op 12 juli 2004 @ 13:45:
Eigenlijk zou heel de GOT eve-community nu samen moeten werken en Frankinator continue het leven zuur maken. Steeds maar weer podkillen en campen bij stations waar hij is. ;)

Met een paar tiental GOT'ers moet dat toch geen probleem zijn, misschien geeft ie nog wel geld om hem met rust te laten, wordt je ook nog eens rijk. Jammer dat ik niet meer speel, had graag meegedaan. ;)
Ben zo'n beetje de most wanted in lower syndicate, en nee een tiental GOT'ers is waarschijnlijk niet voldoende aangezien ik natuurlijk zelf ook niet de hele dag in m'n eentje rondhang, het gebaar is echter mooi. Bring it, en zorg ervoor dat je veel tech 2 spul en named items op je bs meebrengt. })
Geld geven om met rust gelaten te worden, nou nee kom het maar halen.
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 14:43:
en weet je hoeveel geld we daarmee mislopen? met npc hunten/minen verdienen we in die tijd heel wat meer dan frank ons te bieden heeft ben ik bang

maar als je dat idd buiten beschouwing laat is het een leuk id :+
Jij snapt het.

[ Voor 5% gewijzigd door frankinator op 12-07-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Het eigen/groepsbelang is in EvE isk en lol, en beiden heb ik in dit geval vergkregen, een behoorlijke dosis zelfs. Empire wars kies ik vaak at random, en dat is nu ook het geval geweest, nogmaals het is en blijft uiteindelijk aan mij om te bepalen aan wie of wat ik war declare om wat voor reden dan ook.
En het blijft uiteindelijk aan ons om deze war af te keuren. Kun je nog zo mooi lullen, mij lul je niet om. 't is en blijft een lame move van je. Of jij het er nou mee eens bent of niet.

En in mijn ogen ontneem je wel degelijk de "fun" die bepaalde mensen in dit spel hebben op zo'n manier dat ik het niet meer bij pirating of scamming vind horen, nee het is gewoon pure laming en dat ben je dan dus ook in mijn ogen, een lamer. Nothing more nothing less

Oh and by the way, je slappe excuus "Het is maar fictief geld, het zijn maar pixels op je screen" gaat al helemaal niet op. Je statement is waar, maar mensen steken er wel veel Reallife tijd in om aan dat "fictieve geld" te komen. Jij kunt dus niet oordelen wat de emotionele waarde is van zo'n loss, want jij hebt er niet voor gemined/hunt/whatever.

Maargoed, das mijn mening en ik zal niet beweren dat mijn mening de juiste is.

[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 12-07-2004 15:48 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
CRiMiNaL schreef op 12 juli 2004 @ 15:46:
[...]

En het blijft uiteindelijk aan ons om deze war af te keuren. Kun je nog zo mooi lullen, mij lul je niet om. 't is en blijft een lame move van je. Of jij het er nou mee eens bent of niet.

En in mijn ogen ontneem je wel degelijk de "fun" die bepaalde mensen in dit spel hebben op zo'n manier dat ik het niet meer bij pirating of scamming vind horen, nee het is gewoon pure laming en dat ben je dan dus ook in mijn ogen, een lamer. Nothing more nothing less

Oh and by the way, je slappe excuus "Het is maar fictief geld, het zijn maar pixels op je screen" gaat al helemaal niet op. Je statement is waar, maar mensen steken er wel veel Reallife tijd in om aan dat "fictieve geld" te komen. Jij kunt dus niet oordelen wat de emotionele waarde is van zo'n loss, want jij hebt er niet voor gemined/hunt/whatever.

Maargoed, das mijn mening en ik zal niet beweren dat mijn mening de juiste is.
Als je het respecteren van elkaars mening dan toch zo nietsverhullend weet te combineren met flamen...Noem ik jou toch lekker een carebear? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door frankinator op 12-07-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat je erg in de game op gaat, je doet dingen die veel mesnen niet zullen waarderen En het dan hier proberen te rechtvaardigen. Je typt eerst dat je een GoTer hebt lopen kloten, wat erg triest is omdat we elkaar in de game horen te steunen/niet afschieten omdat we "bekenden" zijn. En dan nog half lopen uitlachen op je eigen forum en dan link posten. We hebben er hier al zo 1 rondlopen maar die is gelukkig gestopt ermee en post laatst heel normaal zoals het hoort. Het forum hier is om elkaar te helpen. Niet om acties/daden te posten die niet door de beugel kunnen bij de meesten.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 16:49 . Reden: quote weg gehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 16:33:
Ik merk dat je erg in de game op gaat, maar wat je doet is jezelf erg verlagen IN de game. En het dan hier proberen te rechtvaardigen. Je typt eerst dat je een GoTer hebt lopen kloten, wat erg triest is omdat we elkaar in de game horen te steunen/niet afschieten omdat we "bekenden" zijn. En dan nog half lopen uitlachen op je eigen forum en dan link posten. We hebben er hier al zo 1 rondlopen maar die is gelukkig gestopt ermee en post laatst heel normaal zoals het hoort. Het forum hier is om elkaar te helpen. Niet om acties/daden te posten die niet door de beugel kunnen bij de meesten.
Wat in jouw branche (minen/npc-hunting/manufacturing/whatever) verlagen is, is in mijn branche dagelijkse kost, ik blaas ook weerloze indies op, podd 2 maanden oude characters die net hun hele fortuin aan implants hebben besteed etc etc.

Ik probeer ook niets te rechtvaardigen, ik probeer uit te leggen dat een onderdeel van mijn rol in het spel is andere mensen isk afhandig te maken. En in dit geval is het een GOT'er geweest die hier het lijdend voorwerp van is geworden. Zoals ik al eerder aangaf is het vreemd om onderscheid te maken tussen bekenden en niet bekenden ingame. De lokale alliance (JQA) die wij bestrijden daar ken ik er ook een stuk of wat van in rl, echter ingame zijn zij geen piraatje en ik wel, dus spelen we tegen elkaar. Wat niet meteen wil zeggen dat ik in rl ook hun auto's opblaas omdat ik een grotere heb en deze mensen afpers bij het leven.

Zoals Padme zelf aangaf, kon hij wel lachen om deze link: http://www.pelicansoiree.com/miamivice/viewtopic.php?t=50 wat inderdaad een scam is geweest ten koste van mijn vijanden, hier heb ik me voor gedaan als een ander persoon en er iemand in laten tuinen. Dit is nog een stapje verder lijkt me, aangezien ik heel helder naar Stef Wilbur toe ben geweest.

Padme vindt het kennelijk minder lollig/rechtvaardig aangezien het nu een GOT'er betreft (hemzelf) en dat dus 'niet kan' daar heb ik niks over terug kunnen lezen in de start post of eerdere posts van wie dan ook. Ik wist niet dat als ik ook een GOT'er ben dat er dan bepaalde regels gelden ten opzichte van andere GOT'ers in online multiplayer games. Als iemand die regels even kan posten, en tevens de mededeling dat je hiermee akkoord dient te gaan alvorens jezelf te registreren op GOT, dan graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Padme vindt het kennelijk minder lollig/rechtvaardig aangezien het nu een GOT'er betreft (hemzelf) en dat dus 'niet kan' daar heb ik niks over terug kunnen lezen in de start post of eerdere posts van wie dan ook. Ik wist niet dat als ik ook een GOT'er ben dat er dan bepaalde regels gelden ten opzichte van andere GOT'ers in online multiplayer games. Als iemand die regels even kan posten, en tevens de mededeling dat je hiermee akkoord dient te gaan alvorens jezelf te registreren op GOT, dan graag.
Ik zou me moeten inhouden, maar dat kan ik helaas niet.

Wat ben jij verschrikkelijke naief, natuurlijk is er geen geschreven regel. Het is gewoon een kwestie van "dat doe je niet". En niet omdat we out-game bekenden zijn. Neej we zijn ingame bekenden, dus dat kun je ook niet als excuus aanbrengen. Maargoed, door te leven in je eigen wereldje met je eigen ideen en opvattingen zul je alleen niet veel respect kweken bij andere spelers. Respect die jij natuurlijk ook niet nodig hebt, zoals je zelf zal beweren.

Dat je mijn een carebear noemt zal me ook echt niet deren. Ik speel het spel op mijn manier, als mij dat in jou mening een carebear maakt zal ik daar niet van wakker liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 12-07-2004 17:41 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
CRiMiNaL schreef op 12 juli 2004 @ 17:40:
[...]

Ik zou me moeten inhouden, maar dat kan ik helaas niet.

Wat ben jij verschrikkelijke naief, natuurlijk is er geen geschreven regel. Het is gewoon een kwestie van "dat doe je niet". En niet omdat we out-game bekenden zijn. Neej we zijn ingame bekenden, dus dat kun je ook niet als excuus aanbrengen. Maargoed, door te leven in je eigen wereldje met je eigen ideen en opvattingen zul je alleen niet veel respect kweken bij andere spelers. Respect die jij natuurlijk ook niet nodig hebt, zoals je zelf zal beweren.

Dat je mijn een carebear noemt zal me ook echt niet deren. Ik speel het spel op mijn manier, als mij dat in jou mening een carebear maakt zal ik daar niet van wakker liggen.
Ben blij dat je er niet wakker van ligt, vraag me toch af waar dat gefrustreerde toontje vandaan komt. En nogmaals het is niet mijn eigen wereldje, er zijn er meer van kan ik je vertellen. Het reeds gekweekte respect bij andere spelers zou je verbazen, spelers die overigens wat bekender in de oren klinken bij de EvE community dan 'Martnius Crimson' kan ik je vertellen.

Als je mijn post nog een keer terugleest dan zie je waarom ik 'carebear' zeg, dat is een verwijzing, en ik probeer daar op sarcastische wijze wat mee te zeggen.

Hou het rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 07:05
Frank, ik kan goed begrijpen dat je een rol speelt, en dat waardeer ik ook, roleplay maakt een game leuk
ik heb zelf ook enige tijd als piraat rongevlogen in Jumpgate.

maar er is ook zoiets als IC (In Character) en OOC (Out Of Character).
Een chatchannel zoals "got" waar het zingen plaats vond is een chat channel van mensen van GoT, een behoorlijk OOC iets, "problemen" die je in een OOC channel hebt moet je niet op een IC manier oplossen, en uiteraard ook niet andersom

my 2 cent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Dames en heren... mag ik dan als "lijdend voorwerp" zijnde verzoeken deze discussie te sluiten? Volgens mij komen we er niet uit (voor zover dit al de intentie is) en blijft iedereen bij zijn standpunt. Iedereen is gehoord... waarvoor dank.

Lets play ball! (or Eve for that matter ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Padme schreef op 12 juli 2004 @ 21:59:
Dames en heren... mag ik dan als "lijdend voorwerp" zijnde verzoeken deze discussie te sluiten? Volgens mij komen we er niet uit (voor zover dit al de intentie is) en blijft iedereen bij zijn standpunt. Iedereen is gehoord... waarvoor dank.

Tja, maar ik moet toch wat te lezen hebben tijdens het minen :D

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
Padme schreef op 12 juli 2004 @ 21:59:

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

redwing schreef op 12 juli 2004 @ 22:13:
[...]

Tja, maar ik moet toch wat te lezen hebben tijdens het minen :D
Pcies, een discussie houden kan/mag hier ookal niet meer.
Waar is het forum dan voor ??
Zoiets als:

Jippy ben vandaag wezen minen en heb wel 245000 trit bijelkaar gemined.

C'mon,
't is juist goed om over zulke aspecten van de game van mening te wisselen, want anders blijven het altijd de zelfde aspecten die discussie blijven oproepen.

maargoed ik hou wel op.

[ Voor 9% gewijzigd door CRiMiNaL op 12-07-2004 23:05 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

tis meer dat sommige mensen het ook irritant kunnen vinden :\ (en dat dat je dus geen war oplevert, of 50M kost (zoja, mijn wallet kan het nog steeds gebruiken :+ )

maar we waren gestopt met deze discussie (had al eerder gepost dan alles door te lezen )

lijkt mij leuk om over Carebears te beginne :P
nee serieus, sla es iets leuks aan...

Goeie hunting spots lijkt me enig :P

heeft iemand nog leuke Spawns in empire? is iets waar ik (en nog paar corpmembers met mij) naar aant zoeken ben...

[ Voor 31% gewijzigd door TepelStreeltje op 12-07-2004 23:11 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze draad staat in het forum wat gaat over Games & (jawel!) discussies.
Ander forum gaat over problemen bij games.

En oorlog tussen GoT'ers is niet te vermijden. En een anti-pirate corp waar ik lid van ben zal ook niet aarzelen om op pirates te schieten. Evenmin als anderen die een negative standing hebben. Als je dat niet doet dan kun je net zo goed gaan punniken of zo.
En als Sonny Kroket wannabee me neermaait dan heb ik vette pech. ;)

En over redenen om oorlogen te beginnen zijn er genoeg voorbeelden van hoe kinderachtig mensen kunnen zijn. Vaak worden er vrolijk smoesjes gebruikt om elkaar maar af te kunnen knallen. En dan maakt het niet eens meer uit waarom men is begonnen. Maar winnen is eigenlijk onmogelijk want je kunt altijd nog beschermt ergens in een station gaan zitten wachten totdat de ander van verveling opgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Look what I found mammie :+
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/donkey/darkbloodarchherald.jpg
Een lekkere cruiser waaruit ik een dark blood webifier heb geloot. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 01:11:
En als Sonny Kroket wannabee me neermaait dan heb ik vette pech. ;)
Goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Het is niet mijn bedoeling om discussies neer te maaien, als je door wilt gaan moet je dat lekker doen. Het leek mij echter een eindeloos welles/nietes spelletje te worden...

Dus... dan weer even met argumenten doorspekte meningen... waar waren we gebleven met de discussie! :p

Oh ja... ben ondertussen lid van een NPC corp. Niet omdat ik bang ben door Mister Frankinator of zijn henchmen te worden opgejaagt maar omdat SWC ten ziele is gegaan. Frank eist, zo doen de geruchten (Frank bevestig jij ze ff), zelfs nog een keer 50mil bij Stef. Wat denk jij Frank... makkelijk target... die kloppen we nog een keer 50mil uit z'n zak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me film is klaar!, zodra ik me kabel weer heb dan upload ik de film, hier zijn wat screens:

Afbeeldingslocatie: http://home.westbrabant.net/~kwbnl/eve/jokers.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.westbrabant.net/~kwbnl/eve/evenodds.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.westbrabant.net/~kwbnl/eve/blasters.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.westbrabant.net/~kwbnl/eve/punyraven.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.westbrabant.net/~kwbnl/eve/stationattack.jpg

Greets Axel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik vind die stukjes anime in je filmpjes irritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat ie al online? zoja zou je dan aub hier ff een link willen posten zodat we hem kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk filmpjes. Zien!

Weet je toevallig ook nog goede anime sites want ik zoek me de tering naar wat interessante meuk om ook in een filmpje te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op 13 juli 2004 @ 17:18:
ik vind die stukjes anime in je filmpjes irritant :+
Das nou jammer,.... voor jou >:)
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 17:32:
Staat ie al online? zoja zou je dan aub hier ff een link willen posten zodat we hem kunnen kijken.
Film staat online, link is verstuurd naar CCP, hopen dat ze een beetje snel zijn ;-)
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 18:37:
Leuk filmpjes. Zien!

Weet je toevallig ook nog goede anime sites want ik zoek me de tering naar wat interessante meuk om ook in een filmpje te kunnen gebruiken.
Contact me op msn, frankdirks@[NOSPAM]msn.com... dan stuur ik wel een aantal bookmarks naar je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 18:53:
[...]

Contact me op msn, frankdirks@[NOSPAM]msn.com... dan stuur ik wel een aantal bookmarks naar je.
OMGWTFBBQ! Axel van RUNNING-KIA heet Frank!

[ Voor 5% gewijzigd door frankinator op 13-07-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Ik zag net iemand genaamd Omber Zombie met deze bio, echt geweldig _/-\o_
Give it to me baby, uh huh, uh huh!
And all the girlies say I'm pretty fly for a Gal guy.

You know it's kind of hard just to stay alive today
Our noobie isn't cool but he thinks so anyway.
He may not have a Ares, and he may not have Isk,
But everything he lacks, well he makes up in his Trist.

He needs to pick a fight, and loosers wont suffice,
He couldnt find Iceblok so he challenged Mr Nice.
Now cruising in his Thorax he sees homies as he pass,
But if he looks twice they're gonna kick his noobie ass!

So don't debate, he likes to mass-debate.
You know he really doesn't get it anyway.
Gotta mine the field, and strip it real.
For you no way, for you no way.
So if you don't gank, you're gonna die by Tank,
At least you'll know you can always rely on Concords Rank.
The world needs Gal noobies,
So hey! hey! do that brand new thing.

Now he's getting a BS, yeah, he's gettin' it done.
He asked for a "Megathron" but they made a "Omen" son
CONCORD say he's trying too hard and he's not quite neat,
But in his own mind, he's the, he's the UBER l33t!

And all the girlies say I'm pretty fly for a Gal guy.

So don't debate, he likes to mass-debate.
You know he really doesn't get it anyway.
Gotta mine the field, and strip it real.
For you no way, for you no way.
So if you don't gank, you're gonna die by Tank,
At least you'll know you can always blame your his alt fake.
The world needs Gal noobies,
The world loves Gal noobies,
So lets get somemore Gal noobies
hey! hey! do that brand new thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Hmmm... laten we hopen dat hij Frank niet tegenkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
Padme schreef op 14 juli 2004 @ 16:04:
Hmmm... laten we hopen dat hij Frank niet tegenkomt...
Is een tijdje geleden al gebeurd nadat ik n stuk of wat van z'n corpmembers had gepodd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Ghostie schreef op 14 juli 2004 @ 15:42:

[...]
yea, ik zag hem laatst in een irc kanaal:
17:03:58 (OmberZombie) 3 days of beta sitting in front of omber roids - 2 hours of sleep all up (i fell asleep at keyboard)
17:06:22 (OmberZombie) that's how i got this lovely nickname :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 18:53:
[...]

Film staat online, link is verstuurd naar CCP, hopen dat ze een beetje snel zijn ;-)
Ik wil 'm in de tussentijd anders wel mirroren (op crew.tweakers.net) voor je, anime gecombineerd met EVE klinkt erg leuk. E-mail adres is hier te vinden :)

LOL @ Omber Zombie's bio trouwens :D

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 14-07-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ghostie schreef op 14 juli 2004 @ 15:42:

[...]
* StarLite roept DJ Doby :D :D

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op 14 juli 2004 @ 19:29:
[...]

Ik wil 'm in de tussentijd anders wel mirroren (op crew.tweakers.net) voor je, anime gecombineerd met EVE klinkt erg leuk. E-mail adres is hier te vinden :)

LOL @ Omber Zombie's bio trouwens :D
Thanks voor je offer, [NSN] Leafo heeft inmiddels al de film kunnen hosten.

Me eerste film staat al op eve:
http://myeve.eve-online.c...lt.asp?a=download&vid=108

Vervolg:
http://nsn.stylii.com/hosted/ba2.wmv

Veel kijk plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Goeie filmpjes, zeker hoe jij en die andere Mega rond elkaar circelden (minuut 7) met al die drones zag er wel grappig uit :P

offtopic:
Leuke muziek trouwens, van de NFS:U soundtrack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Klasse film! beeld en vooral de muziek erbij(ff de eerste gezien) Ik had Eve nog niet eerder 'live in actie'gezien, maar ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk filmpje. Muziek is wat eentonig.

Maar ehm... kun jij niet 1:1 tegen een Raven met je eigen Raven vechten?
Nog maar wat trainen dan he. ;)

Of heeft frankinator nog wat tips. Zorgen dat je cap minder snel drained bijv want dat gaat wel erg snel.

2e filmpje vind ik veel leuker. Gewoon met een megatron bot een raven kapot blasteren en een paar pet drones. ;)

Muziek is daar ook beter vin'k.

Mag ik vragen welke montage editor je gebruikt?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 03:19:
Leuk filmpje. Muziek is wat eentonig.

Maar ehm... kun jij niet 1:1 tegen een Raven met je eigen Raven vechten?
Nog maar wat trainen dan he. ;)

Of heeft frankinator nog wat tips. Zorgen dat je cap minder snel drained bijv want dat gaat wel erg snel.

2e filmpje vind ik veel leuker. Gewoon met een megatron bot een raven kapot blasteren en een paar pet drones. ;)

Muziek is daar ook beter vin'k.

Mag ik vragen welke montage editor je gebruikt?
LoL in het eerste filmpje was ik vaak outnumbered en heb paar raven weg gejaagd, maar idd geen kills alleen shields neergehaald.

Me cap was zo leeg omdat ik in een hit & run tactic zat die we toen gebruikten.
Helaas had ik geen mogelijkheid met die setup om iemand op z'n plek houden (warpscramblen) en de frigs die er waren hadden 't moeilijk zoals je kon zien. De pirates in the syndicate region waren goed en voorbereid op alles, klasse pvp'rs.

Het 2e filmpje had ik bijna muziek van the donnas en britney spears gebruikt LOL maar gelukkig op het laatste moment veranderd. Je kan ook in het 2e filmpje zien hoeveel lag ik had, gewoon 20 of bijna 30 seconden lag, de kill mail krijg ik all binnen voordat het ship opblaast, modules die pas veel later aangaan etc. Gelukkig heb ik sinds eergister weer kabel en geen lag meer >:)

Voor het editten gebruik ik Premiere & windows movie maker2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

vet flimpie weer :)

maar je zit op een gegeven moment met je drones op een andere mega te schieten, en der hangt nog een andere gozer ergens die torpedos op je schiet.
gaan door de blast radius van zon ding alle drones in de buurt niet dood?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 15 juli 2004 @ 11:27:
vet flimpie weer :)

maar je zit op een gegeven moment met je drones op een andere mega te schieten, en der hangt nog een andere gozer ergens die torpedos op je schiet.
gaan door de blast radius van zon ding alle drones in de buurt niet dood?
Sinds patch hebben ze de splash damage weg gehaald en de torps aanzienlijk pijnlijker gemaakt voor in de plaats. Ook raken missiles/torps alleen maar de target. Tenminste dat is met wat ik mee maak...

Voor patch kon je bijvoorbeeld dekking zoeken achter een gate of je dropt een secure can. En achter ravens vliegen dichtbij, zie je de missiles vooruit gaan, keren, en impacten op degene die ze schoot heheh, ze deden natuurlijk geen damage maar de missiles raakte jou niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 12:59:
[...]

Sinds patch hebben ze de splash damage weg gehaald en de torps aanzienlijk pijnlijker gemaakt voor in de plaats. Ook raken missiles/torps alleen maar de target. Tenminste dat is met wat ik mee maak...
Helaas wel :( Raak je een heleboel taktiek mee kwijt zoals tussen een belt gaan vliegen, container droppen etc.
En achter ravens vliegen dichtbij, zie je de missiles vooruit gaan, keren, en impacten op degene die ze schoot heheh, ze deden natuurlijk geen damage maar de missiles raakte jou niet iig.
Ik zou het mooier vinden als ze dit terugraaiden, en dat ze daarnaast ze ook damage zouden laten geven. Op die manier krijg je een hoop taktiek erbij, b.v. zoals jij al zegt, zorgen dat de torp de schieter raakt enzo :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Aangezien het gedoe van laatst een mooi moment is om me weer eens met wat andere zaken bezig te gaan houden ben ik maar weer eens in het agent-missions gebeuren gedoken.

Iemand die mij tips kan geven omtrent het gebruik van welke agents? (wie waarvoor te gebruiken ivm het verkrijgen van goodies en bonussen... etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Als je alleen maar courier missions wilt doen moet je naar een Production department agent gaan. Deze geeft 9.9/10 courier missions waarvoor je iets moet wegbrengen. Als reward krijg je dan isk/bpc's/T2 construction goods, deze zijn voor redelijk veel geld te verkopen aan producers..

Voor deze missies heb je alleen maar een snelle frig/cruiser/industrial nodig waarmee je ook level 3 missies kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Laatst online: 05-09 15:30

Boesjke

Excellent!!

Ben het nu aan het downloaden en ik zou het graag eens uit willen proberen als dat kan. Mijn mail is rik14@gmx.net.

Ben er erg benieuwd naar, heb jaren Ultima Online gespeeld en misschien kan dit spel dat niveau enigszins halen!

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boesjke schreef op 17 juli 2004 @ 22:34:
Ben het nu aan het downloaden en ik zou het graag eens uit willen proberen als dat kan. Mijn mail is rik14@gmx.net.

Ben er erg benieuwd naar, heb jaren Ultima Online gespeeld en misschien kan dit spel dat niveau enigszins halen!
Done, have fun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Ok ik ben niew op het gebied van drones in eve online, mischien kunnen jullie me helpen. Ik heb 4 hammer head drones, en was gezellig aan het minen in een 0.8 security zone toen een paar 4.5k drug couriers aankwamen. Ik heb me drones gelaunched, en hun het attack commando gegeven maar ze deden niks terwijl de drug couriers mij aanvielen, dus ik lockte een drug courier (had nu 2 locks, 1 roid en 1 drug courier) en gaf me drones weer het teken tot aanval, weer deden ze helemaal niks. Dus ik moest uiteindelijk vluchten me shields waren bijna down.

Skills: Scout drone operation 1, drones rank 4

Hoe laat ik mij drones mij beschermen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je drones horen niet automatisch aan te vallen ivm unwanted attacks, maar als jij een vijand locked en je geeft ze het commando tot aanvallen moeten ze aanvallen... doen ze dat niet is er echt iets mis

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 12:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ok sorry maar moet ff patsen hier.

Gast waar wij conflict mee hadden, hele tijd grote bek, maar natuurlijk niet undocken.
Hij dacht slim te zijn en undockte een paar keer in z'n stilletto met 2 MWD's gefit, niets tegen te beginnen natuurlijk in een BS. Na het onderstaande request op local :

[ 2004.07.15 20:57:26 ] XXXXXX > oooh oooh, martinus.....can i be KOS too??.....can I ...please...

Vond ik het alleen maar redelijk om toch minstens te proberen m'n te nakken, Ik m'n merlinnetje gepakt met 2 webbies erop. Gozer undockt again in z'n stilletto, volgende is het gevolg :
2004.07.15 22:12:00

Destroyed Type: Stiletto
Solar System: XXXXXXX
System Security Level: 0.0

Involved parties:

Name: Martinus Crimson (laid the final blow)
Security Status: 0.1
Corporation: Red rose Corp
Ship Type: Merlin
Weapon Type: Unknown

Destroyed items:

Type: Practical Type-E Ship Probe (Fitted - Medium slot)

Type: Alpha Hull Mod Nanofiber Structure (Fitted - Low slot)

Type: 1MN MicroWarpdrive I (Fitted - Medium slot)
En gelijk maar een podkill erachteraan, je zou denken dat ie met 5 implants z'n mondje wel zou houden. Neej hoor, tjappie komt weer terug, nieuwe stilletto. Again same trick, same ship same setup:
2004.07.16 16:58:00

Destroyed Type: Stiletto
Solar System: XXXXXX
System Security Level: 0.0

Involved parties:

Name: Martinus Crimson (laid the final blow)
Security Status: 0.1
Corporation: Red rose Corp
Ship Type: Merlin
Weapon Type: Anode Light Neutron Particle Cannon I

Destroyed items:

Type: Beta Hull Mod Nanofiber Structure (Fitted - Low slot)

Type: Beta Hull Mod Nanofiber Structure (Fitted - Low slot)

Type: Cold-Gas I Arcjet Thrusters (Fitted - Medium slot)

Type: ECM - Phase Inverter I (Cargo)
Quantity: 4
Yesterday, again in a new stilletto he shows up. gelukkig hield ie z'n smacktalking nu voor zich.

Motto van deze post: Don't smacktalk, it's lame. And in the end you'll be the victim.

[ Voor 4% gewijzigd door CRiMiNaL op 18-07-2004 12:16 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
blije personen... maar ik vraag me wel af, hoe komt het dat zo'n persoon in een stiletto zit? hij kan er niet eens mee overweg :| beetje jammer van de skilltijd lijkt me dan... hebben dat soort mensen nix beters te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Bjk schreef op 18 juli 2004 @ 11:50:
Ok ik ben niew op het gebied van drones in eve online, mischien kunnen jullie me helpen. Ik heb 4 hammer head drones, en was gezellig aan het minen in een 0.8 security zone toen een paar 4.5k drug couriers aankwamen. Ik heb me drones gelaunched, en hun het attack commando gegeven maar ze deden niks terwijl de drug couriers mij aanvielen, dus ik lockte een drug courier (had nu 2 locks, 1 roid en 1 drug courier) en gaf me drones weer het teken tot aanval, weer deden ze helemaal niks. Dus ik moest uiteindelijk vluchten me shields waren bijna down.
Daar had ik eerst ook problemen mee. De truuk is om eerst alles drones te selecteren (ctrl + linkermuisknop om ze per stuk te selecteren, of ergens rechtsklikken en select all), en ze daarna pas de opdracht geven om aan te vallen op het geselecteerde doelwit. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 18-07-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 12:16:
blije personen... maar ik vraag me wel af, hoe komt het dat zo'n persoon in een stiletto zit? hij kan er niet eens mee overweg :| beetje jammer van de skilltijd lijkt me dan... hebben dat soort mensen nix beters te doen?
Bijde keren 2 cap- rechargers II uit de loot vandaag gehaald. Dus de vraag blijft inderdaad, waarom een ship volstoppen met dure modules als je em niet eens fatsoenlijk kan vliegen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Lol dat woid een duur geintje dan, die krengen kosten 7 mil per stuk :/

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Rafe schreef op 18 juli 2004 @ 12:18:
[...]

Daar had ik eerst ook problemen mee. De truuk is om eerst alles drones te selecteren (ctrl + linkermuisknop om ze per stuk te selecteren, of ergens rechtsklikken en select all), en ze daarna pas de opdracht geven om aan te vallen op het geselecteerde doelwit. :)
gewoon CTRL-A drukken werkt ook wel ;)
het moet trouwens niets uitmaken of je er 1 selecteerd of meerdere hoor

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Bartjeuhz schreef op 18 juli 2004 @ 12:29:
[...]

gewoon CTRL-A drukken werkt ook wel ;)
het moet trouwens niets uitmaken of je er 1 selecteerd of meerdere hoor
Precies, drones moeten je na 10 seconden ook al gaan autoverdedigen. Kon zijn dat je erge lag had of zoiets.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Nou tot dusver gaat het me redelijk af, ben in de tutorial een beetje missies aan het doen!

Maar wat ik me dus afvraag, en kan het echt nergens vinden, kan je ergens de resolutie of andere grafische opties veranderen?

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Boesjke schreef op 18 juli 2004 @ 21:36:
Nou tot dusver gaat het me redelijk af, ben in de tutorial een beetje missies aan het doen!

Maar wat ik me dus afvraag, en kan het echt nergens vinden, kan je ergens de resolutie of andere grafische opties veranderen?
Druk ingame op ESC, en dan krijg je de opties te zien die je kunt veranderen (zoals resolutie, hotkeys, etc.). Zelfde scherm dus als waarmee je EVE verlaat (alsof je dat ooit wilt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Postman schreef op 18 juli 2004 @ 22:17:
[...]

Druk ingame op ESC, en dan krijg je de opties te zien die je kunt veranderen (zoals resolutie, hotkeys, etc.). Zelfde scherm dus als waarmee je EVE verlaat (alsof je dat ooit wilt :P)
Aaaahhhh, zo ontzettend voor de hand liggend dus |:(

Thx iig kan ik eindelijk het een en ander aanpassen :)

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tech II cloaking is leuk.

Lekker spy'en bij mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
geef es :+

maar serieus is die cloak nog ERGENS voor te gebruiken naast doorverkopen?

cons:
-niet jumpen while cloaked
-niet warpen while cloaked
-traag while cloaked
-decloak when < 10km van willekeurig object
-prijs
-niet cloaken while locked

pros:
-nieuw grafisch effectje :O
-cloaked vijandige vloot observeren nadat ze je in het grid hebben zien warpen en je al lang in local gezien hebben

advies: verkoop ze nu naive mensen er nog big bucks voor betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

CU2morO schreef op 19 juli 2004 @ 23:33:
geef es :+
-decloak when < 10km van willekeurig object
Dat is maar een tijdelijke oplossing IVM een exploit in cloaking.
Niet dat ik zelf een cloaking ding wil, ik koop wel zo'n ding als ze betaalbaar worden :)

Ben btw gister weer een 5.5 mil / dual 750K spawn tegengekomen, allleen deze keer warpte ik op 100KM van ze de belt binnen. Heb samen met 2 andere Apo's de spawn zonder enige problemen neergemaait :Y)
Die commanders droppen wel erg leuke loot moet ik zeggen, toch binnekort maar eens gaan kijken waar ze vaker spawnen.. In mijn huidige hunting sector spawnen ze extreem zeldzaam ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja verstand van dingen afknallen mogen jullie wel hebben maar sophisticated technologie dus duidelijk niet. :P

hint: optimal range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zou graag zo'n buddy trail willen proberen :) Wat moet ik daar precies voor doen? M'n e-mail adres is iig j_berkenbosch@planet.nl

Ben het spel al aan het downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat je moet doen is je e-mail hier posten en hopen dat iemand van ons EVE spelers in een goede bui is ;) (trial komt er aan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Woohoo! Iemand heeft me aangemeld! :P
Bedankt persoon die ik niet ken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
ik heb mijzelf via mmorpg.com aangemeld voor de 14 dagen durende trial van eve online.

Ik ben een miner geworden en kan eindelijk een beetje de weg vinden in de interface.
Ik vind het alleen vervelend om telkens terug naar een station te moeten warpen omdat mn cargo space zo klein is.
Kan ik met 15000 credits al een beter (groter) schip kopen of kan ik beter extra cargo space kopen (weet niet eens ofdat kan :)). Of moet ik mijn geld heeel ergens anders aan besteden?

TIA xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15k credits is nog niet genoeg, je kan er wel betere miners van kopen (als je die nog niet hebt) je basic miner zou ik vervangen door 2 miner 1's is je schip stuk sneller vol :) daarnaast kun je ook expanders kopen idd, krijg je beginnend van 15% grotere cargo space tot 27% (maar die laatste kost 20 mill +- ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
ok, bedankt voor het antwoord.

Net gebeurde er iets raars. Ik was standaard ore aan het minen en zodra mijn cargo space vol was vloog ik naar het dichtbijzinde station en reproccesde het daar tot titranium. Ik had dat een stuk of 3x gedaan en had 6000+ titranium in het station liggen. Toen ik weer een nieuwe lading ore reproccesde had ik opeens nog maar 2000 titranium.
Iemand enig idee wat er gebeurd kan zijn>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Blech... Het is opzich wel een leuk spel enzo, maar je moet wel heeeeel veeeel tijd hebben om dit te spelen, het gaat allemaal zooooo traag :( Nou is dat bij RPG's niet zo heel erg, maar dit vind ik wel weer iets té

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Als je in een weekje alles gedaan hebt etc is er geen bal aan en je betaald voor een maand of meer en in die maanden kan je, jezelf omhoog werken en je moet niet binnen een dag al bij de top horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sOidivUs schreef op 21 juli 2004 @ 21:01:
Blech... Het is opzich wel een leuk spel enzo, maar je moet wel heeeeel veeeel tijd hebben om dit te spelen, het gaat allemaal zooooo traag :( Nou is dat bij RPG's niet zo heel erg, maar dit vind ik wel weer iets té
dat ligt niet aan EVE :) dan zijn MMORPGs gewoon niets voor je... dat kan heel goed idd... je moet er wat maandjes insteken voor je wat leuks kan met je character... is dat nix voor jou dan is dat zeer goed mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opviel laatst is dat onze corp best wel wat vrouwelijke leden heeft. (allemaal getrouwd hoor :P )
Maar ehm... denk dat amerikaanse vrouwen veel eerder een makkelijker zoiets als Eve leuk vinden om te doen. En uberhaupt gamen in't algemeen trouwens ook.

Ik vind het iig niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 21:46:
Wat mij opviel laatst is dat onze corp best wel wat vrouwelijke leden heeft. (allemaal getrouwd hoor :P )
Maar ehm... denk dat amerikaanse vrouwen veel eerder een makkelijker zoiets als Eve leuk vinden om te doen. En uberhaupt gamen in't algemeen trouwens ook.

Ik vind het iig niet verkeerd.
Pas maar op, ik heb nou al 3 keer meegemaakt in EVE dat iemand zich voordeed als een vrouw maar achteraf toch een man bleek te zijn :+

Neej maar ik weet wat je bedoelt, zijn echt veel vrouwelijke spelers uit Texas enzo. Schijnt daar erg populair te zijn.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweenie hoor maar in teamspeak kun je redelijk snel horen of het een hij of een zij is meestal. ;)

Voor de n00bs. Teamspeak is software om via internet met elkaar te babbelen in groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz een nieuw soort bommen onder de tab mines.
enig idee waar die voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Zijn de prijzen verandert? je moest toch eerst 14.95 betalen voor een 1 maand account? nu 19.95 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijzen zijn al een paar maanden 19.95 per maand. Daarom betaal ik per 3 maanden omdat je dan 41.95 betaald en dat is net maar een paar euro meer dan 2x 1 maand per keer betalen.

Jammer dat ik nu niet kan EVE-en op campzone, maar er zijn genoeg andere dingen te doen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Laatst online: 16-08 03:03
Als Indi nog die eerste post bijhoud, kun je mij erbij zetten:

ingame nick: Reiisha
corp: Evolution
alliance: geen

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Laatst online: 16-08 03:03
StarLite schreef op 09 juli 2004 @ 12:51:
[...]

CRC?
Ik denk dat je CCP bedoelt ;) ;)
Nope, hij bedoelt CRC, dat zijn de forum moderators.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Laatst online: 24-02 12:16
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 09:28:
De prijzen zijn al een paar maanden 19.95 per maand. Daarom betaal ik per 3 maanden omdat je dan 41.95 betaald en dat is net maar een paar euro meer dan 2x 1 maand per keer betalen.

Jammer dat ik nu niet kan EVE-en op campzone, maar er zijn genoeg andere dingen te doen gelukkig.
Op mijn creditcard afschrift staat toch echt €15,10 (€14,95 + €0,15 transactiekosten). Of betaal je via PayByCash die dus blijkbaar een €5 fee heeft? Als dat zo is kan je de kosten van een creditcard snel terug verdienen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.