[PC][MMORPG] EVE Online deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.963 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Ben'k weer. jullie kunnen m'n stats weer aanpassen in de startpost. Zit nu in Black avatar.

Gisteren weer voor tijden in querious geweest, en wie kwamen we tegen? juist.. OC /snra.. en wat doen die lamers weer? loggen. echt een lame tactiek, maar het werkt wel. (volgens mij hebben ze een uur of 2 na uitgelogd te zijn een station gecaptured). Toch zie ik ca dit vaker doen, ook toen ze immensea binnen vielen. Ook van die log geintjes. 't bederft gewoon het spelplezier :S

anyway, t is hier toch wel spannender dan in xetic/if space.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Elissen schreef op 24 juli 2004 @ 12:41:
[...]

Op mijn creditcard afschrift staat toch echt €15,10 (€14,95 + €0,15 transactiekosten). Of betaal je via PayByCash die dus blijkbaar een €5 fee heeft? Als dat zo is kan je de kosten van een creditcard snel terug verdienen.
Euro prijzen zijn duurder geworden, Dollar prijzen (bijna) niet. Als je nog via PayByCash betaald en je betaald zoals ik via PayPal vanaf je Dollar balance betaal je gewoon de Dollar prijs, en niet die nieuwe Euro prijs.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Erikie schreef op 24 juli 2004 @ 16:06:
Ben'k weer. jullie kunnen m'n stats weer aanpassen in de startpost. Zit nu in Black avatar.

Gisteren weer voor tijden in querious geweest, en wie kwamen we tegen? juist.. OC /snra.. en wat doen die lamers weer? loggen. echt een lame tactiek, maar het werkt wel. (volgens mij hebben ze een uur of 2 na uitgelogd te zijn een station gecaptured). Toch zie ik ca dit vaker doen, ook toen ze immensea binnen vielen. Ook van die log geintjes. 't bederft gewoon het spelplezier :S

Alleen jammer dat je dan Black Avatar joined :/

edit mijn info ook even aub; zit nu in Miami Vice (V1CE) :P

[ Voor 6% gewijzigd door Ghostie|IA op 24-07-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Mijn stats kunnen ook aangepast worden. Ik zit nu in Mercatoris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
CRiMiNaL schreef op 24 juli 2004 @ 16:14:
[...]

Euro prijzen zijn duurder geworden, Dollar prijzen (bijna) niet. Als je nog via PayByCash betaald en je betaald zoals ik via PayPal vanaf je Dollar balance betaal je gewoon de Dollar prijs, en niet die nieuwe Euro prijs.
Dit komt dus voornamelijk door onze fijne Europa. Hun eisen namelijk een belasting op al het internetbetalingsverkeer (ideaal scrabble woord :P), dus CCP moet de prijzen voor ons wel duurder maken dan vergeleken met USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal niets mis mee met Black Avatar. ;)

Goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15

Wat is loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loggen betekent uitloggen, het spel verlaten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 20:51:
Helemaal niets mis mee met Black Avatar. ;)

Goede keuze.
Na de merge met OMN is BA veel tweeslachtiger geworden. De linkerhand weet niet wat de rechter doet. Dit heeft geleid tot veel misverstanden met de CFS en ook met andere CFS friendlies in het gebied. Ook is de meerderheid tegen enige contact met de CFS, sinds deze hun "veraden heeft".

Daarnaast, Evolution rox! _/-\o_

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoi Tepelstreeltje. Ik heb je ingame een mailtje gestuurd , maar ik hoop dat deze is aangekomen, want er kwam een popup van Concord achteraan die me niet helemaal duidelijk was. Ingame NN: GoTspeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Nog geen idee of ba een goede keuze was.. In iedergeval verveel ik me nu niet meer zo erg als bij hegemonic. Nu moet ik voor m'n eigen stuff zorgen, en mag doen wat ik wil. Hoe het met de relaties zit geen idee, maar t zou wel een xtje tof zijn als we met z'n alle ca aanvallen (fa/sa/ba/xetic/if).

anyway.. als t maar gezellig is :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om nog aan een free trial te geraken?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn E-mail is : petedw@pandora.be b.t.w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het goed is moet er nu een free trial code in je mailbox zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
En als we dan toch stats aan 't aanpassen zijn, ben weer member van m0o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hehe cool :).. dan kom ik je vast nog wel eens tegen :) . toch altijd weer spannend als ik dat rood zwarte logo voorbij zie komen :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja als we toch bezig zijn.. heh.. ik zit nu in Armoured Assassins..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF voor de mensen die verandering doorgevoerd willen zien, het kan ff duren want de topicstarter zit op Campzone te lamballen :x dus als het paar daagjes duurt weet je waarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Nou dan kan de TS als hij terug is mij ff toevoegen, nick in eve: SiViveC en corp: Hazard Ops (!) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En dan wil ik graag volgen met de volgende stats voor het lijstje: nn GoTspeed, corp Hazard Ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

The_Cook schreef op 25 juli 2004 @ 01:21:
Hoi Tepelstreeltje. Ik heb je ingame een mailtje gestuurd , maar ik hoop dat deze is aangekomen, want er kwam een popup van Concord achteraan die me niet helemaal duidelijk was. Ingame NN: GoTspeed
is aangekomen :)

welkom in hazops :P

die popup zegt dat het je 100isk kost om meeltje te sturen, tegen spam ofzo.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+

We kunnen 2 dingen doen, met onze 4 battleships een groep van 10 battleships aangaan of in deathspace zitten. Of uitloggen en x aantal uurtjes met andere characters gaan vechten in een totaal andere regio.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha die DreamCatchers

Loop je weer lekker stoer te doen? Net zoals je corpmaatje The Enslaver.
We worden een beetje ziek van die vent die maar loopt te blaten hoe groot lid hij wel niet heeft. Maar kom anders maar eens langs 'borrelen' met een van je char's.

Tot pod ze dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 13:40:
[...]

:+

We kunnen 2 dingen doen, met onze 4 battleships een groep van 10 battleships aangaan of in deathspace zitten. Of uitloggen en x aantal uurtjes met andere characters gaan vechten in een totaal andere regio.
Hehe, ik kan me voorstellen dat dit af en toe wel es gebeurd, maaruh. 9 van de 10 x gaat dit verhaal niet op! zoals afgelopen vrijdag nacht (tussen 1 - 5 uur 's nachts). ca leden vliegen systeem naast een station. Wanneer blijkt dat ze het station niet kunnen capturen omdat er teveel tegenstand is, loggen ze uit. Dan, paar uur later capturen ze toch sneaky het station. Beetje flauw. en het grappige is dat als ca aanvalt het toch redelijk 1-1 staat, hoewel ca meestal meer mensen heeft vliegen. (zoals die crappy interceptors). Niet dat ik daar nog maar 1 x aan dood gegaan ben :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frankinator weer lid van m0o?

Al die herhalingen van Miami Vice waren toch niet zo interessant? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Laatst online: 05-09 15:30

Boesjke

Excellent!!

Mij kan je eventueel ook adden, ik speel als Boesjke in Ion Corp

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 27 juli 2004 @ 14:39:
[...]

Hehe, ik kan me voorstellen dat dit af en toe wel es gebeurd, maaruh. 9 van de 10 x gaat dit verhaal niet op! zoals afgelopen vrijdag nacht (tussen 1 - 5 uur 's nachts). ca leden vliegen systeem naast een station. Wanneer blijkt dat ze het station niet kunnen capturen omdat er teveel tegenstand is, loggen ze uit. Dan, paar uur later capturen ze toch sneaky het station. Beetje flauw. en het grappige is dat als ca aanvalt het toch redelijk 1-1 staat, hoewel ca meestal meer mensen heeft vliegen. (zoals die crappy interceptors). Niet dat ik daar nog maar 1 x aan dood gegaan ben :P
Enige operation die vorige week in CFS was, was met 3 battleships welke werden gevolgd door 15 battleships CFS. Deze 3 battleships worden gevolgd al voor maanden door een support fleet, maximale grotes van deze groepen zijn 15 man. Dit nadat we Warimoto en Rover Vitesse hadden afgeknalled: Twee oude corpmates welke in mijn corporation DreamCatchers Inc zaten.

OC heeft geen behoefte om te loggen voor een station, het doet geen schade genoeg vergeleken bij het blijven zoeken naar gevechten. Shinra heeft wel de stijl om bepaalde stations te willen hebben als strategie, echter niet echt onze stijl van plezier maken. En daar gaat de game over: Plezier maken. 3 uur wachten tot je een station kan overnemen met de kennis dat je de regio niet kan securen is niet echt mijn idee van leuk, uberhaubt maar in 1 regio blijven sux.

Fuse:

2004.07.27 17:12:00

Character name: Noonien Singh
Destroyed Type: Capsule
Solar System: Ibura
System Security Level: 0.6

>:) :P
Bedank em voor de 2x 250 scouts en heavy arbalest. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens aan.

De invitatie aangenomen. Wel sportief. Beetje naar je zin gehad daar?

Dat je Noonien z'n Thorax gemold hebt vond hij niet leuk.
Mja, hoort er bij.

En een leuk duel 1vs1 met een scrambling scorp en armortanked apoc. Wat dus op een gelijkspel eindigde.

Maar wat je corp maatjes nou allemaal weer kinderachtig hebben lopen doen op local en ever kanaal is wel een dieptepunt hoor. Kunnen die gasten niet normaal doen.
Dat je gekillt wordt hoort erbij maar mensen gaan lopen afzeiken hierna is wel typisch wat jullie corp doet. Notabene dat jullie eigen regels aan je laars lappen.

Dus doe maar gewoon killen en dan zeggen. 'volgende keer beter' of 'goed gedaan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft zijn eigen policy in local, de policy die jij aanhaalt is lang achterhaalt. Die was zo van ongeveer van rond Stain periode, toen we nog reden hadden voor respect voor onze tegenstanders. :*)

Zo heeft Enslaver zijn opschep praktijken, en anderen weer hun ding. Maar je hoeft niet te doen alsof Everlasting de onschuld zelve zijn. Als er adreline vloeit komt het wel eens voor dat iemand niet zichzelf is, vooral als alle 4 je implants gepopped zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 16-08 08:44
Je kan mij ook aan de lijst toevoegen:

GoTname: Intronic, ingame name: Intronics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Hallo jongens - even een vraagje...zijn er op dit moment meer mensen die niet in kunnen loggen op : - Tranquility, een van de test servers en/of de Eve-online homepage?

Er zijn tot nu toe 4 man die problemen hebben, met @home, varierend van :

Ik : Tranquility (UK) kan ik niet pingen / connecten, maar HTTP en de 2 test servers (Ijsland) doen het prima
TWD : Niets werkt, alles geeft timeout (HTTP, alle servers)
Xan-Nic : Tranquility werkt, de rest neit (geen HTTP, en de testservers ook niet)
Nog iemand op eve-i forum : Tranq werkt niet (rest onbekend)

Dit schijnt al voor de downtime ook zo geweest te zijn, en is dus na de downtime niet veranderd. Ik heb zelf tot 5:30 vanochtend gespeeld en had toen geen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

majic schreef op 29 juli 2004 @ 15:31:
Hallo jongens - even een vraagje...zijn er op dit moment meer mensen die niet in kunnen loggen op : - Tranquility, een van de test servers en/of de Eve-online homepage?

Er zijn tot nu toe 4 man die problemen hebben, met @home, varierend van :

Ik : Tranquility (UK) kan ik niet pingen / connecten, maar HTTP en de 2 test servers (Ijsland) doen het prima
TWD : Niets werkt, alles geeft timeout (HTTP, alle servers)
Xan-Nic : Tranquility werkt, de rest neit (geen HTTP, en de testservers ook niet)
Nog iemand op eve-i forum : Tranq werkt niet (rest onbekend)

Dit schijnt al voor de downtime ook zo geweest te zijn, en is dus na de downtime niet veranderd. Ik heb zelf tot 5:30 vanochtend gespeeld en had toen geen problemen?
Ik heb geen problemen hier, zit atm in het spel zelf en kan gewoon naar eve-online.com gaan :?

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Boesjke schreef op 29 juli 2004 @ 15:34:
[...]

Ik heb geen problemen hier, zit atm in het spel zelf en kan gewoon naar eve-online.com gaan :?
Hmm en jij hebt ook @home ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
helaas heb ik hier ook last van, niks werkt momenteel... geen servers en myeve. frontpage werkt wel. een andere pc hier ook op @home komt wel gewoon bij myeve. beetje jammer

hebben wel verschillende ip's btw

[ Voor 10% gewijzigd door Smooth op 29-07-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Smooth schreef op 29 juli 2004 @ 15:46:
helaas heb ik hier ook last van, niks werkt momenteel... geen servers en myeve. frontpage werkt wel. een andere pc hier ook op @home komt wel gewoon bij myeve. beetje jammer

Kan je me ook vertellen of die Ip's in dezelfde range zitten? Bijv. een 87.x ip en een 217.x ip ? Ik vermoed dat CCP gewoon weer eens iets vern**kt heeft en ergens een firewall te strak heeft gezet, en zo hele ranges IP's er uit knikkert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Smooth schreef op 29 juli 2004 @ 15:46:

By the way, kan je hier aub ook even reageren met je precieze problemen :

http://www.eve-i.com/foru...&Board=eve3&Number=122717

Bezig om daar een verzameling te maken van gedupeerden.....hopelijk kunnen we snel een oplossing vinden, want ik ben bang dat als we niets doen ,er NIETS veranderd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Beetje laat: Maar neej heb chello! Geen @home dus...

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfm
  • Laatst online: 12-09 14:54

bfm

Misschien dat jullie het al hebben geprobeerd, maar ik heb dit probleem ook ooit gehad samen met wat andere.

ipconfig /flushdns deed wonderen op dat moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
een aantal hadden al een andere dns geprobeerd, maar het werkt al weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
In de startpost even aanpassen aub: Padme Am - Deep Core Mining Inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 21:54:
Iedereen heeft zijn eigen policy in local, de policy die jij aanhaalt is lang achterhaalt. Die was zo van ongeveer van rond Stain periode, toen we nog reden hadden voor respect voor onze tegenstanders. :*)
Ik zie geen reden om respect voor je tegenstanders te hebben. Als jij er anders over denkt dan is dat jouw probleem.
Zo heeft Enslaver zijn opschep praktijken, en anderen weer hun ding. Maar je hoeft niet te doen alsof Everlasting de onschuld zelve zijn. Als er adreline vloeit komt het wel eens voor dat iemand niet zichzelf is, vooral als alle 4 je implants gepopped zijn.
Tjsa als je implant hebt moet je ook niet gaan PvP'en. Makkelijk zat. En als je toch gepod wordt niet zeuren verder. Hoort er bij.
En ik heb nog nooit een corpmate z'n fatsoen zien verliezen. Als corp tolereren we geen kinderachtig gedoe. En krijgt een lid van ons een tik op de vingers als hij/zij het toch doet. En terrecht.
En ik kan je wel logs laten zien wat The Enslaver en DJTheBaron allemaal hebben lopen miepen. Het lijken wel jochies van 14 die denken stoer te zijn. Maar het zijn gewoon nerds die hun fatsoen niet kunnen houden. En jullie hebben allemaal diezelfde tik en ik vraag me af of dit gewoon een RPG element is of dat jullie je zelf nou echt zo goed voelen als jullie niet zijn.
Dus gewoon je 'emoties' scheiden van Eve zelf of het subtiel verwerken in het karakter van de persoon die je speelt of anders ben je even als een andere FPS shooter bezig met maar een doel en da's avatars killen.
Eve is een RPG en dat houdt dus in dat je met de meerdere dimensies van het geheel rekening houdt want dat maakt de 'ervaring' veel waardevoller.

En ik speel al 13 jaar online games dus ik weet waar ik het over heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
voeg me ff toe aan startpost alst kan :)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, gaan we weer... kunnen het gewoon over spel evaring blijven houden en niet over wie niet en wie wel een kind is.

als we toch bezig zijn, onze kill list >:)
http://www.ronacorp.com/RONA%20KIA%20Kill%20List/Kills.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 12:20:
Ja hoor, gaan we weer... kunnen het gewoon over spel evaring blijven houden en niet over wie niet en wie wel een kind is.

als we toch bezig zijn, onze kill list >:)
http://www.ronacorp.com/RONA%20KIA%20Kill%20List/Kills.aspx
omg.. dat jullie dat helemaal bij houden :) niks te doen ofzo :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 30 juli 2004 @ 12:22:
[...]

omg.. dat jullie dat helemaal bij houden :) niks te doen ofzo :P
LOL Das een goeie heheh.. :) genoeg tijd @ safepots }:O en met ingame browser zo gepiept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 12:20:
Dit is een games en discussie forum dus me dunkt dat we mogen discussieren over wat er loos is in Eve? Steken de rest van de spelers ook nog wat van op.
En een discussie over de ethiek binnen Eve is wel zeer zeker on topic.

Want loadouts en kill lists is ook zo fokking eenzijdig.

Willen de mensen ook wat weten over missies, R&D, waar je het beste kan minen, handel, waar de beste spawns te vinden en/of bouwen van onderdelen of schepen. Of de speciale Events die CCP organiseerd om nog iets van het RPG element in Eve te houden.

Was laatst bijv nog in een 0.4 systeem waar ik toevallig een astroide met jaspet tegenkwam. Normaliter zijn die niet zo snel in dat soort systemen te vinden.
In dat zelfde systeem kwam ik trouwens ook bij een verlaten station een battleship spawn van 3 250k battleships tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik ben ZEER geintereseerd in spawn plekken :)
deze kan je me altijd eve-mailen

ook leuke fittings voor men mega'tje zijn zeer welkom :)

[ Voor 17% gewijzigd door TepelStreeltje op 31-07-2004 02:39 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens om even op te scheppen GoT style.

Heb nu een AMD64 3400+ 1Gb en een Asus X800 pro en Eve draait echt als een tiet. Dat was wel heel wat anders dan op m'n 1800+ 512Mb plus een MX440.
Zit me ook af te vragen wanneer ik durf te kijken of die Asus een GA core heeft.

Maar een wat sneller systeem vind ik wel veel fijner en heeft ook voordeel voor PvP'ers zeker in combo met een lage ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Was laatst bijv nog in een 0.4 systeem waar ik toevallig een astroide met jaspet tegenkwam. Normaliter zijn die niet zo snel in dat soort systemen te vinden.
In dat zelfde systeem kwam ik trouwens ook bij een verlaten station een battleship spawn van 3 250k battleships tegen.
uhh...dan kom ik zeker altijd toevallig in die systems want ik ben al heel veel 0.4's tegen gekomen met jaspet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

TepelStreeltje schreef op 31 juli 2004 @ 02:25:
ik ben ZEER geintereseerd in spawn plekken :)
deze kan je me altijd eve-mailen

ook leuke fittings voor men mega'tje zijn zeer welkom :)
12 Caldari navy ravens >:) Mocht je met een fleet niks te doen hebben en je caldari state standing is willen vernachelen ... :P

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 00:24:
[...]

Enige operation die vorige week in CFS was, was met 3 battleships welke werden gevolgd door 15 battleships CFS.
CFS kan geeneens 5 BS bij elkaar krijgen op peak times.. laat staan 15 :/
Was het niet BA?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Laatst online: 30-06-2006
StarLite schreef op 31 juli 2004 @ 12:54:
[...]

CFS kan geeneens 5 BS bij elkaar krijgen op peak times.. laat staan 15 :/
Was het niet BA?
Nee BA krijgt lekker veel bij elkaar binnen 3 uur :D :'( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CRiMiNaL schreef op 31 juli 2004 @ 09:59:
[...]

12 Caldari navy ravens >:) Mocht je met een fleet niks te doen hebben en je caldari state standing is willen vernachelen ... :P
mjah, zit al 2 dagen guristas te slopen, of helpt dat juist met men standing?

anders zou ik die graag willen hebben :P

maar niemand die spawns met mij wil delen in empire?
gewoon met 50 tot 100k cruisers ofzo?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

TepelStreeltje schreef op 31 juli 2004 @ 22:25:
[...]

mjah, zit al 2 dagen guristas te slopen, of helpt dat juist met men standing?

anders zou ik die graag willen hebben :P

maar niemand die spawns met mij wil delen in empire?
gewoon met 50 tot 100k cruisers ofzo?
Gewoon lvl3 agent missions doen, krijg je precies die jij wil. En je krijgt er nog extra geld mee ook nog :)

vb:
Sansha's Underlord; 90k ISK
Blood Arch Priest; 110k ISK
Mercenary Commander: 85k ISK

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DaRuLe schreef op 31 juli 2004 @ 23:04:
[...]

Gewoon lvl3 agent missions doen, krijg je precies die jij wil. En je krijgt er nog extra geld mee ook nog :)

vb:
Sansha's Underlord; 90k ISK
Blood Arch Priest; 110k ISK
Mercenary Commander: 85k ISK
mjah, dan heb je der maar 2 of 3 tegelijkertijd. en je moet een stuk vliegen.
als je een spawn hebt, dan zijn er in het begin al best wel veel, en elke 5 mins komen der nieuwe.
en spawns zijn gewoon leuk :)

en na 250+ missies word je het een beetje zat...
heb afgelopen week weer zooi missies gedaan, dus ik wissel het graag af :)

[ Voor 12% gewijzigd door TepelStreeltje op 01-08-2004 15:57 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik ben via de 14 dagen trial van mmorpg ook aan dit spel begonnen (een dag of 5 nu) maar ik vind het verrekte verslavend. Eve is mijn eerste mmorpg en ben nog al overweldigt door de enorme ruimte & vrijheid die het spel bied.
Wat vraagjes: Ik ben caldari en heb nu een griffen fregatje om een beetje missies mee te doen en te mijnen. Ik heb al een beetje rond gezocht maar wat zijn nu de beste spullen om een semi-newbie schip mee uit te rusten ? Ik heb er nu een mining 1 laser in hangen en standaard raketten. Dan nog het civ. shildje, een cargo expander en een hull repair dinges die ik ergens gevonden heb.
Welke basis skills moet je als newbie als eerste leren ? Ik heb al door dat de learning skills belangrijk zijn omdat ze de leertijd verkorten maar verder leer ik op het moment een beetje adhoc naar wat ik er op dat moment in wil doen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Adhoc is aant begin prima, er is dan ZOVEEL wat je moet trainen dat het prima werkt om te doen wat je op dat moment nodig hebt. Zolang je idd maar wel je Learning skills traint. Die moet je iig z.s.m. allemaal naar 3 hebben. (Charisma niet nodig).
De Electronics en Engineering skills zijn daarna ook erg handig, en mining lvl 3 á 4 is ook slim. Als je missies wilt doen heb je eigenlijk ook de Connections skill nodig. (Moet je wel eerst de Social skill lvl3 hebben geloof ik.) Je komt dan veel sneller bij hogere lvl Agents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Als je echt voor langer tijd wil gaan spelen is het een ERG goed idee om de learning skills naar lvl 4 te gooien. (behalve die charisma skill :X)

Wat ben je voor caldari? een Civire of een Deteis?
want een Civire zou ik niet als die hard refiner gaan trainen ofzo

Kom ook langs in kanaal GoT, daar hangen een aantal van de GoTters rond. daar zijn altijd wel mensen die je kunnen/willen helpen.

Mocht je nog een Corp zoeken, dan ben je bij Hazard Ops altijd welkom.
neem ff contact met iemand op (antonius of ian of ik ofzo), en die helpen je dan verder.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

TepelStreeltje schreef op 02 augustus 2004 @ 16:58:
Als je echt voor langer tijd wil gaan spelen is het een ERG goed idee om de learning skills naar lvl 4 te gooien. (behalve die charisma skill :X)

Wat ben je voor caldari? een Civire of een Deteis?
want een Civire zou ik niet als die hard refiner gaan trainen ofzo

Kom ook langs in kanaal GoT, daar hangen een aantal van de GoTters rond. daar zijn altijd wel mensen die je kunnen/willen helpen.

Mocht je nog een Corp zoeken, dan ben je bij Hazard Ops altijd welkom.
neem ff contact met iemand op (antonius of ian of ik ofzo), en die helpen je dan verder.
Ik weet nog niet of ik voor langere tijd blijf spelen, dat komt wel over 10 dagen als mijn trial periode afloopt :)

Ben Civire (het is maar goed dat dat bij je char plaatje staat anders had ik het echt niet meer geweten). Overigens, waarom zou jij een civire niet als refiner gaan trainen ?

GoT kanaal eh.. leuk, zal d'r binnen kort eens binnen hobbelen.

Corp komt later wel, wil eerst een beetje het spel leren en zo maar bedankt voor het aanbod :)

Oh ja, in game char naam is OpusDei, zwaai effies als je met voorbij ziet razen :+

[ Voor 4% gewijzigd door hilgo op 02-08-2004 17:12 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

pffff .... Planet internet heeft dikke moeite met de connectie naar de UK

word constant uit eve-gegooit, gozer uit UK kan niet meer op forum van ons komen (staat op mijn server). Ga maar ff nie undocken vanaaf :(. Paar routers zullen wel overhit zijn.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
CRiMiNaL schreef op 02 augustus 2004 @ 19:58:
pffff .... Planet internet heeft dikke moeite met de connectie naar de UK

word constant uit eve-gegooit, gozer uit UK kan niet meer op forum van ons komen (staat op mijn server). Ga maar ff nie undocken vanaaf :(. Paar routers zullen wel overhit zijn.
Niet alleen Planet Internet heeft moeite. Demon ook. Dus of de AMS-IX heeft problemen (lijkt me sterk), of EVE zelf ligt weer voor de helft op zijn gat (wat dus wel weer zo zal zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

AMS-IX heeft problemen dan, want ik word ook constant gedisconnect van ICQ ... en conn problemen met andere mensen in de UK.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ik heb d'r ook last van en ik was net zo lekker bezig :( Nou ja, het is toch bedtijd.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gaaf spel zeg, kan bijna niet stoppen :) Morgen ff kijken of ik wat hulp kan krijgen ingame van één van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 04:39:
Wat een gaaf spel zeg, kan bijna niet stoppen :) Morgen ff kijken of ik wat hulp kan krijgen ingame van één van jullie
convo mij maar, ben altijd bereid noobies te helpen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Corp komt later wel, wil eerst een beetje het spel leren en zo maar bedankt voor het aanbod
Als je snel een corp joint wordt je echt een _stuk_ sneller op gang geholpen. Je krijgt dan een veel beter beeld van Eve. Bovendien haal ik zelf ook een groot gedeelte van de fun in Eve uit het feit dat ik bij een corp (ook Hazard Ops btw) zit. De corpchat is bijvoorbeeld erg gezellig en er zijn (bijna) altijd andere corpmembers online waarmee je iets kunt gaan doen. (Minen, hunten, missies, etc...)

Als je dus halverwege je trial nog twijfelt of je Eve wel echt leuk genoeg vindt om voor te betalen: join een corp. Dan wordt het een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ben net terug van CampZone dus startpost liep beetje achter :*)
Bartjeuhz schreef op 30 juli 2004 @ 11:08:
voeg me ff toe aan startpost alst kan :)
wat is je ingame nick?

toegevoegd:

Erikie - Black avatar.

Ghostie - Miami Vice (V1CE)

HitmanWVU - Mercatoris

frank - m0o

Djagoan - Armored Assasins

Bjk - ingame name: SiViveC - Hazard Ops

The_Cook - ingame name: GoTspeed - Hazard Ops

Boesjke - Ion Corp

Intronic - ingame name: Intronics

Padme Am - Deep Core Mining Inc.

hilgo - ingame name: OpusDei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 13:18:

[...]

wat is je ingame nick?

toegevoegd:

Erikie - Black avatar.

Ghostie - Miami Vice (V1CE)

HitmanWVU - Mercatoris

frank - m0o

Djagoan - Armored Assasins

Bjk - ingame name: SiViveC - Hazard Ops

The_Cook - ingame name: GoTspeed - Hazard Ops

Boesjke - Ion Corp

Intronic - ingame name: Intronics

Padme Am - Deep Core Mining Inc.

hilgo - ingame name: OpusDei

Terinfo: ik sta er nu 2x in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oeh :* am teh fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 13:18:

[...]

wat is je ingame nick?
0verdrive (met een nul 0 :))

o ja SuX black is onderdeel van SuX (Stain Alliance)

[ Voor 11% gewijzigd door Bartjeuhz op 05-08-2004 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Binnenkort weer eens een keertje komen peaken ;)
Ben wel benieuwd wat er allemaal veranderd is de afgelopen maaden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja voor jou niet veel goeds, Minmatar is nu niet meer zo lekker als voorheen :'( Maar komen peaken is altijd leuk :) (lees wel mijn eve-mailtjes ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Maakt me alleen maar nieuwsgieriger ;) En zo erg zal het toch niet zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja Noa vliegt weer Gallente en Jos die vliegt bijna helemaal niet meer ;) Maar je moet het zelf maar voelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Gelukkig had ik mijn Gallente BS skills ook al lekker hoog getrained ;)

Mits dat ook allemaal niet gewijzigd is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en jij mogen zijn? maridia ofzo?

Doe eens niet zo geheimzinnig allemaal mav :+

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 13:03 . Reden: scheefheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 02:22:
en jij mogen zijn? maridia ofzo?

Doe eens niet zo geheimzinnig allemaal ant :+
mjah ian, ctrf F verteld me dat het idd Maridia is :)

hoop dat je terug komt, heb dan wel niet met je gespeeld maar is altijd fijn om een ervaren speler terug te krijgen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Laatst online: 16-08 03:03
Indi, voeg mij toe!

ingame nick: Reiisha
corp: Evolution

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

En wie gaan er allemaal naar de Eve Online Fan Fest 2004?

http://www.eve-online.com/fanfest2004/

Hotel Nordica kost 12900 ISK per nacht. Ik zou zeggen betaal met je ingame money :P

[ Voor 31% gewijzigd door DaRuLe op 06-08-2004 16:31 ]

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recordings van onze CA teamspeak server, met Xirtam in de hoofdrol.

http://www.yliberals.com/xirtam.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
DaRuLe schreef op 06 augustus 2004 @ 16:31:
Hotel Nordica kost 12900 ISK per nacht. Ik zou zeggen betaal met je ingame money :P
Ik weet niet of je hiermee grappig probeert te zijn ofzo, want dan ben je dus zeker niet :/

Deze Fan Fest kost je bijna 700 euro btw...

[ Voor 8% gewijzigd door Postman op 07-08-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beetje heel erg duur idd dat fanfest...

en dat soundboard xD echt droge opmerkingen ertussen, prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 13:22:
beetje heel erg duur idd dat fanfest...

en dat soundboard xD echt droge opmerkingen ertussen, prachtig
Jep, en daar zitten we dus de hele tijd mee in een channel, de migraine na een dag eve spelen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari Paul
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:22
Na een groot stuk van het forum te hebben gelezen, zou ik ook wel eens een kijkje willen nemen in EVE online.
kan iemand mij een buddy trail aanbieden op: p.kaspers@alternateexperience.com

Bij voorbaat dank

Stability ?? My Atari still has it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Atari Paul schreef op 07 augustus 2004 @ 15:58:
Na een groot stuk van het forum te hebben gelezen, zou ik ook wel eens een kijkje willen nemen in EVE online.
kan iemand mij een buddy trail aanbieden op: p.kaspers@alternateexperience.com

Bij voorbaat dank
mailtje van Noa ligt in je inbox ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari Paul
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:22
Thanks, is binnen, ga me nu verder aanmelden.

Stability ?? My Atari still has it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Mijn mooie Merlin opgeblazen door een stel van die Guristas :'( Nou ja, hij was goed verzekerd en toen ik op het punt van het drama terug kwam in mijn nieuwe scheepje (Kestrel) was mijn container met goodies nog niet geplunderd/verdwenen dus het verlies is beperkt gebleven tot een deuk in mijn ego ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Maridia idd :)

Van het weekend niet echt heel veel gespeeld omdat ik elke keer van mijn stoel af dreef. Zal doordeweeks wel veel online zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Postman schreef op 07 augustus 2004 @ 13:20:
[...]

Ik weet niet of je hiermee grappig probeert te zijn ofzo, want dan ben je dus zeker niet :/

Deze Fan Fest kost je bijna 700 euro btw...
Dus er gaat niemand? Geld speelt geen rolex, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

voor 700 euro kan ik een hoop andere leuke dingen doen, dan is gaan kijken hoe die devs er nou uitzien. Mayb leuk als alternatieve vakantie, maar daarvoor hebben ze em wel beetje te laat gepost.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een groot fan van Freelancer geweest, vond het prachtig daarom lijkt mij deze MMORPG ook zo fantastisch.

Ik ben nu de client aan het downloaden, heeft er iemand nog zo'n buddytrial over voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 18:03:
Ik ben een groot fan van Freelancer geweest, vond het prachtig daarom lijkt mij deze MMORPG ook zo fantastisch.

Ik ben nu de client aan het downloaden, heeft er iemand nog zo'n buddytrial over voor mij?
Tuurlijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dank u zeer vriendelijk :)

Even wat ruimte vrij maken voor installen en maar eens de wereld van Eve verkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjesses zeg. Ik zou ook koppijn krijgen van die Xirt.
Beetje 'typisch' taalgebruik.
Trouwens lijkt hij wel wat op Jay. Jeweetwel van Jay and Silent Bob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRuLe schreef op 06 augustus 2004 @ 16:31:
En wie gaan er allemaal naar de Eve Online Fan Fest 2004?

http://www.eve-online.com/fanfest2004/

Haha ik was nog naar de 1e FanFest geweest toen EvE nog Beta was en op het punt dat het gereleast was @ Londen ECTS. Alle devs waren er. BTW de CEO van CCP heeft btw paar jaar in Nederland gewoont dus hij spreekt een aardig woordje Nederlands :D . Ik heb zijn kaartje ook ergens nog liggen :P

Heb nog een T-shirt gekregen van.

"I was Podded by Quai and all I got was this lousy T-shirt" :D

Wel tof maar ik speel geen EvE meer...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik wil een account creeren voor de 7-days-trial maar dan moet ik een CC-nummer invullen, CC is dus verplicht bij registratie voor trial? :(

Toch maar eens zo'n studenten-CC aanvragen bij de postbank, over paar maandjes zowiezo nodig voor WoW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

je kan daar geloof ik iets willekeurigs in vullen.

als je der echt voor wil gaan betalen moet je het wel veranderen in een goed CC-nummer

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 14:40:
Hmm ik wil een account creeren voor de 7-days-trial maar dan moet ik een CC-nummer invullen, CC is dus verplicht bij registratie voor trial? :(

Toch maar eens zo'n studenten-CC aanvragen bij de postbank, over paar maandjes zowiezo nodig voor WoW :)
Ik had de 14 dagen trial van mmorpg.com en heb daarvoor geen cc gegevens hoeven invullen.
Overigens vond ik het spel zo verslavend dat ik gisteren die gegevens alsnog heb ingevuld ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hilgo schreef op 10 augustus 2004 @ 15:20:
[...]

Ik had de 14 dagen trial van mmorpg.com en heb daarvoor geen cc gegevens hoeven invullen.
Overigens vond ik het spel zo verslavend dat ik gisteren die gegevens alsnog heb ingevuld ;)
welcome to the club (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Iemand probs met inloggen nu ? :)

hhmm, volgens mij ligt heel de server nog plat, extended van die laatste "hotfix" ?

[ Voor 57% gewijzigd door nimmolon op 10-08-2004 21:43 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.