ja iedereen die ik spreek heeft probs
langdurende skills mensen 
Weapon Upgrades naar lvl5 -> 6 dagen
Weapon Upgrades naar lvl5 -> 6 dagen
[ Voor 42% gewijzigd door HitmanWVU op 11-08-2004 09:16 ]
Verwijderd
Heb bs lv4 aanstaan lang genoeg (nog 5 dagen
)
Is trouwens wel weer ff wennen als je Apoc minen gewend bent en nu opeens weer een Vexor moet gebruiken, gaat allemaal zo traag

Is trouwens wel weer ff wennen als je Apoc minen gewend bent en nu opeens weer een Vexor moet gebruiken, gaat allemaal zo traag
Verwijderd
Jeez, krijg steeds errors bij installen (heb meerdere download-mirrors geprobeerd en goede systeemvereisten) en kan niet mijn trial-account registeren. Moet mijn naam, age, username + pass invullen en dan 'next' en dan blijft die bij de volgende page hangen. Zie alleen Subscribers Information maar niet Account succesfully created.
Maimai.....na het lezen van dit topic kreeg ik weer veel zin in Eve....ben ergens in september vorig jaar gestopt.
Maar wat blijkt, mijn account staat nog steeds op de servers
Zal binnenkort weereens inloggen
Maar wat blijkt, mijn account staat nog steeds op de servers
Zal binnenkort weereens inloggen
DUGG
Verwijderd
Grappig dat er nu cruisers zijn die meer kunnen minen dan battleships.
En die patches zijn leuk maar Shiva kijk ik echt naar uit.
Eve moet het gewoon hebben dat het blijft evolueren anders wordt het al redelijk snel saai en iedere keer hetzelfde.
Eve moet het gewoon hebben dat het blijft evolueren anders wordt het al redelijk snel saai en iedere keer hetzelfde.
euhm, de ships die mining bonus hebben kunnen maar 3 turrets gebruiken, stel dat je dan lvl5 cruiser hebt kun je evenveel minen als 6 miner II's met 3Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 22:21:
Grappig dat er nu cruisers zijn die meer kunnen minen dan battleships.
dus niet meer dan bv een Apoc
sorry hoor, jeetjePostman schreef op 07 augustus 2004 @ 13:20:
[...]
Ik weet niet of je hiermee grappig probeert te zijn ofzo, want dan ben je dus zeker niet
Deze Fan Fest kost je bijna 700 euro btw...

Ég er eins ánægður og ég get orðið.
hunten ging lekker vandaag... victims tot nu toe:
4x 500k
3x 750k waarbij Cin heeft meegeholpen (later bleek dat ik mijn thermic hardener had uitstaan... dan gaat het hard ja)
1x 450k Dark Blood Commander...
keep it coming
4x 500k
3x 750k waarbij Cin heeft meegeholpen (later bleek dat ik mijn thermic hardener had uitstaan... dan gaat het hard ja)
1x 450k Dark Blood Commander...
keep it coming
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 20:14 . Reden: nog een 750k extra... ]
14 dagen trial, ben nu al verslaafd. Maar als ik op de training ground zit voor een missie wordt ik zwaar geownd door die Drones, terwijl ik 10 certificaten nodig heb.
If it aint broke, fix it till it is!
zit je al in een corp?Venxir schreef op 12 augustus 2004 @ 19:03:
14 dagen trial, ben nu al verslaafd. Maar als ik op de training ground zit voor een missie wordt ik zwaar geownd door die Drones, terwijl ik 10 certificaten nodig heb.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Dat wilde ik ook net vragen, Kom anders een keer langs in het GoT channel, het onofficiele channel van het enige volledig Nederlandse corp "Hazard Ops".
Het hoofdkwartier van Hazard Ops is gevestigd in Palas.
Het hoofdkwartier van Hazard Ops is gevestigd in Palas.
net of we nog niet genoeg noepspelers hebben 
hehe maar serieus... ik denk dat we Chielletje maar een nieuwe rank geven, iets in de trant van Recruiter ofzo
hehe maar serieus... ik denk dat we Chielletje maar een nieuwe rank geven, iets in de trant van Recruiter ofzo
heb het al gezegt dat ik het best vindVerwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 21:14:
net of we nog niet genoeg noepspelers hebben
ps venxir, mocht je gezellig NL corpje willen joinen, neem contact met ChernoChiel op
[ Voor 3% gewijzigd door TepelStreeltje op 15-08-2004 16:21 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Blijf lekker als een stelletje kaaskoppen bij elkaar kleven he.
Gewoon lekker ouwehoeren met jan en alleman uit de US/UK, ozzieland, IJsland of zo.
Trouwens wel belachelijk dat het Dutch kanaal niet officieel als geregisteerd taal kanaal is. Zijn wij minderwaardig of zo?
Gewoon lekker ouwehoeren met jan en alleman uit de US/UK, ozzieland, IJsland of zo.
Trouwens wel belachelijk dat het Dutch kanaal niet officieel als geregisteerd taal kanaal is. Zijn wij minderwaardig of zo?
Dat doen we zeker. Het is namelijk erg leuk!Blijf lekker als een stelletje kaaskoppen bij elkaar kleven he.
Nederlanders zijn altijd al onderdrukt door de ijslanders. Na nu toch al 50 jaar in die onderdukking geleefd te hebben, onder barre omstandigheden, zet ijsland nog geen aanstalten om dit te gaan veranderen.Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 17:13:
Verschillende nederlanders die publiekelijk hun afkeer tegen de onderdrukking hebben laten blijken zijn inmiddels al veroordeeld door de ijslandse overheersers.
Waneer hier een eind aan zal komen zal niemand weten, wat we wel weten is dat het verzet tegen deze onderdrukking gestaag aan het groeien is.
Dit was Martinus Crimson voor het ANP.
Het moge duidelijk zijn, het is weer vrijdag middag/avond
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Mja het heeft zijn voor en nadeel, groot voordeel is dat je allemaal een stuk makkelijker communiceerd omdat je toch allemaal de zelfde taal spreekt (alhoewel er af en toe vreemde dingen gezegd wordenVerwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 17:13:
Nadeel is dat je nooit ECHT groot kan worden. Nu heb ik daar ook niet echt veel zin in
Nog een nadeel is dat we meestal allemaal van tussen 14.00 - 02.00 on-line zijn, best een tijd maar als je ooit een station of zo wilt overnemen moet je continue een beetje kunnen defenden
Hebben jullie ook dat het escrowen van items vaak niet goed gaat?
Wanneer ik, of een van mijn alts iets escrowed, dan verdwijnt het na een paar uur weer uit de lijst, terwijl het er nog wel moet staan. En nee, het is niet verkocht.
Beetje lastig, want de stockpile named item gaat nu richting de 500 items
Wanneer ik, of een van mijn alts iets escrowed, dan verdwijnt het na een paar uur weer uit de lijst, terwijl het er nog wel moet staan. En nee, het is niet verkocht.
Beetje lastig, want de stockpile named item gaat nu richting de 500 items

Verwijderd
Ik zit nu ook op die training grounds maare die drones komen maar niet...en er zitten nog 2 gasten te hunten voor drones..heb pas 1 certificate (1 andere gejat door gastje)Venxir schreef op 12 augustus 2004 @ 19:03:
Moet ik die dingen oproepen ofzo?
Edit: Gaat nu wel goed, 7 al binnen dus gaat wel lukken
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 19:52 ]
Gister voor het eerst weer eens in empire een mining op gedaan samen met de andere Hazop Members.
Volgende week ofzo maar weer eens in .0 space kijken. Ik probeer het nu wat af te wisselen.
Volgende week ofzo maar weer eens in .0 space kijken. Ik probeer het nu wat af te wisselen.
Vlieg naar het land van de makers van EVE!
"The official EVE Fan Fest 2004 will be held in Reykjavik, Iceland from the 22nd to the 24th of October, the same weekend as the Iceland Airwaves festival. The Fest will cover various aspects of EVE, its developers, its players and the explosive mixture of all three...."
Iedereen die EVE speelt, zal een mail ontvangen met info over de EVE Fan Fest dagen, die gehouden worden van 22 t/m 24 oktober!
Ik zal alvast de prijs verklappen voor de nederlandse spelers: € 549 p.p. op basis van vliegen vanaf Amsterdam en op basis van een 2 pers. kamer.
Hierboven op komt nog wel een eenmalige toeslag van € 105!
Wie dus altijd al een keertje de dev's heeft willen ontmoeten, of ECHT de inside van EVE wilt zien, of de lancering van Quafe wilt meemaken in het centrum van Reykjavik, kan nu boeken. Hou je mail in de gaten!
btw, ik ga NIET!
"The official EVE Fan Fest 2004 will be held in Reykjavik, Iceland from the 22nd to the 24th of October, the same weekend as the Iceland Airwaves festival. The Fest will cover various aspects of EVE, its developers, its players and the explosive mixture of all three...."
Iedereen die EVE speelt, zal een mail ontvangen met info over de EVE Fan Fest dagen, die gehouden worden van 22 t/m 24 oktober!
Ik zal alvast de prijs verklappen voor de nederlandse spelers: € 549 p.p. op basis van vliegen vanaf Amsterdam en op basis van een 2 pers. kamer.
Hierboven op komt nog wel een eenmalige toeslag van € 105!
Wie dus altijd al een keertje de dev's heeft willen ontmoeten, of ECHT de inside van EVE wilt zien, of de lancering van Quafe wilt meemaken in het centrum van Reykjavik, kan nu boeken. Hou je mail in de gaten!
btw, ik ga NIET!
Jammer dat het zo duur is. Ik wacht wel op de fanfest in Amsterdan, CCP is nl. van plan om meerdere landen aan te doen met de fanfest [stond ergens in een dev-blog]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Mja lijkt me best leuk alleen wil ik niet alleen en is de prijs toch ook nog wel dat je 2keer nadenkt
Verwijderd
600+ euro, daar kan je een nieuwe video kaart van kopen, je geheugen lekker uitbreiden en eens gaan sparen voor pci express...
Of gewoon naar een oord gaan waar de vrouwen niet allemaal dikke jassen moeten dragen om te overleven, maar gewoon een mooie bikini.
Of in mijn geval:
Je vriendin/vrouw fotograferen in bikini, een leuk strandje photoshoppen met behulp van de nieuwe onderdelen in je pc....
IIG zou ik geen 600+ euro aan een fanfest van 3-4 dagen uitgeven.
Of gewoon naar een oord gaan waar de vrouwen niet allemaal dikke jassen moeten dragen om te overleven, maar gewoon een mooie bikini.
Of in mijn geval:
Je vriendin/vrouw fotograferen in bikini, een leuk strandje photoshoppen met behulp van de nieuwe onderdelen in je pc....
IIG zou ik geen 600+ euro aan een fanfest van 3-4 dagen uitgeven.
Verwijderd
Tsja als je zo snoepreisjes kan versieren waarom niet he?StarLite schreef op 17 augustus 2004 @ 11:10:
Jammer dat het zo duur is. Ik wacht wel op de fanfest in Amsterdan, CCP is nl. van plan om meerdere landen aan te doen met de fanfest [stond ergens in een dev-blog]
Lekker op kosten van de zaak de hele wereld afhobbelen.
Dat fanfest is verder wel leuk maar 600+ is echt te duur hoor.
En wat dan nog? Een beetje ouwehoeren met ijslandse computernerds?
Dan ga ik nog liever naar een meeting van members in Vegas of zo.
Eindelijk kan ik me warpdrive aanzetten
.
Verwijderd
Ik speel EVE nu zo'n 4 maanden, alleen voordat ik op vakantie ging had ik wat problemen met 't betalen, 't was op een of andere manier niet aangekomen 
Dus toen ik op vakantie ging kon ik niet ff inloggen om een skill te trainen, waardoor ik nu dus 4 weken achterloop.
En nu ik dus eindelijk kan spelen krijg ik constant CTD's na 5 ~ 15 minuten spelen..
Maar ondertussen heb ik Science en Engineering op lvl 5 en kan ik dus binnenkort beginnen met wat R&D Missies.
Ingame nick: Kakashii
Corp: Four Horsemen
SP: 2.4mil
En ik ben Xetic
Dus toen ik op vakantie ging kon ik niet ff inloggen om een skill te trainen, waardoor ik nu dus 4 weken achterloop.
En nu ik dus eindelijk kan spelen krijg ik constant CTD's na 5 ~ 15 minuten spelen..

Maar ondertussen heb ik Science en Engineering op lvl 5 en kan ik dus binnenkort beginnen met wat R&D Missies.
Ingame nick: Kakashii
Corp: Four Horsemen
SP: 2.4mil
En ik ben Xetic
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 19:26 ]
Verwijderd
Voor de liefhebbers nog wat leuke filmpjes.
http://www.bodycountinc.c...hp?action=file&file_id=14
http://www.bodycountinc.c...hp?action=file&file_id=15
Waarin wij het lijdend voorwerp zijn.
Nou ja, de tegenpartij overdrijft wel een beetje soms. Maar dat hoort er ook bij.
Veel kijkplezier
Nou ja, de tegenpartij overdrijft wel een beetje soms. Maar dat hoort er ook bij.
Veel kijkplezier
Verwijderd
Mooie filmpjes, 2 van de weinige die ik heb gezien in die kwallie... is iig niet een grote blur.
Toppie...
Toppie...
Verwijderd
Ik heb het spel gedownload en wil graag spelen. Wie oh wie kan mij een buddy trial geven?? Tnx in advance
dennis@dennis-sanne.nl
dennis@dennis-sanne.nl
sentVerwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 00:04:
Ik heb het spel gedownload en wil graag spelen. Wie oh wie kan mij een buddy trial geven?? Tnx in advance
dennis@dennis-sanne.nl
traktor scratch!
Goeie filmpjes, zou bijna EV willen joinen. Jullie geven iig niet op.Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 22:49:
Veel kijkplezier
... MMORPG Addict.
Coole filmpjes iddVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 22:49:
Veel kijkplezier
om de een of andere vage reden krijg ik deze filmpies ondersteboven gespiegeld te zien... moet nog ff met men codecs rommelen gok ik :x
waarmee is het gecodeerd?
Battle.net Spud#2543
ik had hetzelfde toen ik ze in BSPlayer afspeelde ...TepelStreeltje schreef op 23 augustus 2004 @ 01:38:
[...]
om de een of andere vage reden krijg ik deze filmpies ondersteboven gespiegeld te zien... moet nog ff met men codecs rommelen gok ik :x
waarmee is het gecodeerd?
hierna probeerde ik het met de Windows Media Player en dat werkte zonder problemen.
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Het zijn WMV's dus waarmee denk je dat het gecodeerd is?
Dat jullie geen MS meuk voor MS filmpjes gebruiken. Tsja.
De gemiddelde filmpjesbrouwer heeft zowieso de ballen verstand van codecs. Als het maar werkt.
Ben trouwens zelf ook bezig met een filmpje maar het schiet maar niet op.
Eve zelf is veels te leuk.
De gemiddelde filmpjesbrouwer heeft zowieso de ballen verstand van codecs. Als het maar werkt.
bij mij werken wmv's sowieso niet, niet in BSplayer en niet in MWP
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 16:45 ]
ff knuffelen .. ?Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 13:34:
Het zijn WMV's dus waarmee denk je dat het gecodeerd is?
Wist trouwens niet dat je een corpse ook op kon blazen ...
(notify) Target is invulnerable.
(combat) <color=0xffbbbb00>Your Large Plasma Smartbomb I hits Lady Lylith [VDARK], doing 215.0 damage.
(combat) <color=0xffbbbb00>Your Large Plasma Smartbomb I hits Lady Lylith [VDARK], doing 71.1 damage.
(notify) Target is invulnerable.
(combat) <color=0xffbbbb00>Your Large Plasma Smartbomb I hits Lady Lylith [VDARK], doing 250.0 damage.
(combat) <color=0xffbbbb00>Your Large Plasma Smartbomb I hits Lady Lylith's frozen corpse, doing 250.0 damage.
(notify) Biomass is no longer there.
[ Voor 11% gewijzigd door CRiMiNaL op 23-08-2004 17:12 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Lol, 250 damages
Heeft een corps armor en een shield ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 17:15 ]
bah ... EVE server is fubar .... al 3 keer weer opgestart maar wil nie echt lukken geloof ik
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Nee idd, kon ik gisteren niet spelen omdat we hier thuis server issues hebben kan ik nu niet spelen omdat ze daar server issues hebben, leven is niet eerlijk
Ach jah, 2 uur extended DT is niks om van op te kijken toch? 
Tis iig lekker druk in #eve-online op stratics
Tis iig lekker druk in #eve-online op stratics
[ Voor 29% gewijzigd door StarLite op 24-08-2004 15:57 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
mja gelukkig heb ik een skill die nog 5 dagen of zo moet
Maar is idd zeer klote, vooral ook omdat ik nergens iets van een aankondiging of gewoon een bericht van "sorry, server is fucked-up we werken zo hard als we kunnen" (natuurlijk doen ze dat waarschijnlijk al maar toch is handig voor ons als we iets weten
Beter kijkenVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 16:06:
mja gelukkig heb ik een skill die nog 5 dagen of zo moetMaar is idd zeer klote, vooral ook omdat ik nergens iets van een aankondiging of gewoon een bericht van "sorry, server is fucked-up we werken zo hard als we kunnen" (natuurlijk doen ze dat waarschijnlijk al maar toch is handig voor ons als we iets weten
Van de eve frontpage:
24.8.2004
Cluster Failure
Just after 12:00 the cluster in London suffered from a critical failure. We have all able hands working on the problem. Updates will be posted here as they arrive.
Verwijderd

+ EVE-I kom ik ook niet op dus daar kon ik het ook niet checken
Hang je daar tussen de NPC's, drones naar buiten, skill op 13 minuten van zijn einde. Bang, alles uit, LEKKEL !!!
:<
:<
Verwijderd
dat berichtjes is ook lekker nietszeggend, dat er iets niet werkte hebben een paar duizend mensen al wel door, en dat ze er mee bezig zijn lijkt me niet meer dan logisch.
zou tof zijn als ze gewoon ff zeggen van, hey hele raid ligt eruit , we gaan een backup terug zetten en morgen doet ie het weer . of whatever het probleem is.
zou tof zijn als ze gewoon ff zeggen van, hey hele raid ligt eruit , we gaan een backup terug zetten en morgen doet ie het weer . of whatever het probleem is.
Verwijderd
Ben bang dat ze bij CCP nog niet eens weten wat de probs zijn
Ze zijn daar niet zo heel erg slim kwa servers up houden enzo. (niet dat ik er ene fuck vanaf weet)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 17:13 ]
"CCP" onderhoud zelf de servers ook niet. CCP maakt het spel, de servers staan in engeland bij een hosting bedrijf wat ook de servers ondehoud. Degene die de website update bij CCP weet ws zelf ook niet wat het probleem is.
Ik zie zo vanzelf wel een devblog met de reden van de downtime
servers zijn weer up btw
Ik zie zo vanzelf wel een devblog met de reden van de downtime
servers zijn weer up btw
\o/
Silent_One jij ok ??
zweven een paar noob frigs van jou char rond in 3KNK ...
ze hangen er nu al 3 dagen ofzo, niemand die ze ff kapot schiet.
... MMORPG Addict.
silentone hier post ff onder een account van een vriend ==>
ben aan het clonejumpen geweest
ben aan het clonejumpen geweest
doet me denken aan de beta,CRiMiNaL schreef op 24 augustus 2004 @ 18:59:
Silent_One jij ok ??
als je daar uitlogde bleef je schip soms hangen, waardoor de npc pirates om je heen zweefden, en niks deden. Erg handig in 0.0 gebied, waar je rusteloos kon minen met een andere alt
traktor scratch!
hier iemand die het ook eens zou willen proberen
Het lijkt veel weg te hebben van privateer 2, en daar was ik gek op
dus een mailtje in de inbox van t-lor@chello.nl zou ik zeker op prijs stellen
Het lijkt veel weg te hebben van privateer 2, en daar was ik gek op
dus een mailtje in de inbox van t-lor@chello.nl zou ik zeker op prijs stellen
[ Voor 26% gewijzigd door heuveltje op 25-08-2004 11:13 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
DoneE-mail(s) were successfully sent, see results below.
t-lor@chello.nl O.K.
Thank you for participating in the EVE Buddy Program
... MMORPG Addict.
Grrr
na 2 dagen klooien heb ik het opgegeven
Please note that some ATI Mobility cards have been known cause problems when trying to run EVE, for that visit your Notebooks manufacturers site and download the latest drivers
zo ook dus mijn ati mobile M9 ........
ik kan gta:vc spelen/joint operations/doom3 allemaal spelen, maar geen eve
crasht op de ati.dll zodra ik een char wil createn...........
* heuveltje vind dit niet leuik
ps
zie net dat ik criminal nog niet bedankt had, dus bij deze BEDANKT !!
Please note that some ATI Mobility cards have been known cause problems when trying to run EVE, for that visit your Notebooks manufacturers site and download the latest drivers
ps
[ Voor 10% gewijzigd door heuveltje op 26-08-2004 22:56 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Mijn laptop met Radeon M9000 doet het prima sinds ik de Omega drivers [ www.omegacorner.com ]gebruik. met de offciele drivers kreeg ik een BSOD.heuveltje schreef op 26 augustus 2004 @ 22:41:
\o/
Heb ook de M9000, werkt als een trein. Probleem is dat je kale hoofden enzo krijgt als je de omega drivers gebruikt en een boel lag bij het inwarpen naar belts enzo. Ik gebruik gewoon de laatste drivers van ATI. Die je inderdaad niet op de ATI site voor mobility's kan vinden maar waarvoor ze je doorverwijzen naar je fabrikant. Een beetje googlen doet echter wonderen.heuveltje schreef op 26 augustus 2004 @ 22:41:
Grrr
ps
Verwijderd
Hey, ik heb ff de topic doorgelezen en zag dat je hier om een trial key van het buddy program kon vragen, dus bij deze. Ik las ook dat je zoveel keys als je maar wilt kan doorsturen die maar 7 dagen geldig zijn, en aangezien ik het spel (als het leuk is) misschien ga spelen met 2 maten van mij:
adsl258318@tiscali.nl
blandaboy@hotmail.com
auke.westerterp@wur.nl
alvast bedankt voor de trial keys!
adsl258318@tiscali.nl
blandaboy@hotmail.com
auke.westerterp@wur.nl
Verwijderd
DoneVerwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 21:58:
Hey, ik heb ff de topic doorgelezen en zag dat je hier om een trial key van het buddy program kon vragen, dus bij deze. Ik las ook dat je zoveel keys als je maar wilt kan doorsturen die maar 7 dagen geldig zijn, en aangezien ik het spel (als het leuk is) misschien ga spelen met 2 maten van mij:
adsl258318@tiscali.nl
blandaboy@hotmail.com
auke.westerterp@wur.nl
Verwijderd
hallo Jongens,
Ik wil eve online gaan spelen en natuurlijk wil ik het eerst even proberen... ik hoorde via jullie thread dat je een buddy-account kan vragen aan een andere eve-speler....
Dus bij deze... als iemand mij een buddy account kan regelen erg graag! mijn mail is bakker.mark@gmail.com
grx,
Mark
Ik wil eve online gaan spelen en natuurlijk wil ik het eerst even proberen... ik hoorde via jullie thread dat je een buddy-account kan vragen aan een andere eve-speler....
Dus bij deze... als iemand mij een buddy account kan regelen erg graag! mijn mail is bakker.mark@gmail.com
grx,
Mark
even een tip voor iedereen op www.mmorpg.com kan je een 14 dagen gratis trail key krijgen
Verwijderd
En tsja iedereen loopt weer met water in de mond te wachten op Shiva.
Eerst nog maar eens zien of die laatste Castor patch nog wat leuks brengt.
/me zet een lvl 5 skill aan
Eerst nog maar eens zien of die laatste Castor patch nog wat leuks brengt.
/me zet een lvl 5 skill aan
omg jammer hoor ... 3 november ..... ffs november != 3'de kwartaal ...
... MMORPG Addict.
Oveur legt het allemaal uit in zijn devblog:
Verder is het natuurlijk ook gewoon mode in de gamebiz om je dingen uit te stellen.When we set the Q3 window, we were confident that we would hit it, since we included lots of extra months in there to compensate for any events that could delay us.
Even with this built-in slack, it still took longer than expected to complete all the Hardware upgrades, that were then shadowed by the client performance. Castor also needed some stability improvements and T2 content pipeline de-clogging to be in a state allowing us to focus all of CCP on a final Shiva push. These delays ate up the slack and part of the time scheduled for Shiva development, thus we are a bit behind.
Verwijderd
@_@ bezig is met trainen van gunnery level 5 skills (als in projectile/hybrid/laser) small/med/large.
Jah echt TE ziek welke skills je allemaal nodig hebt als je een Neutron Blaster II wil gaan gebruiken.Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 09:41:
@_@ bezig is met trainen van gunnery level 5 skills (als in projectile/hybrid/laser) small/med/large.
Heeft natuurlijk wel het voordeel dat je jezelf moet gaan specialiseren. Maar zelfs als ik me wil focussen op blaster moet ik
Small hybrid turret 5
Small Blaster Specialization 2
Med Hybrid Turret 5
Med Blaster Specialization 2
Large Hybrid Turret 5
Large Blaster Specialization 2
Alsof je nog ff 4 maanden hebt zeg
... MMORPG Addict.
lol
en ik word al gek dat ik het halve universum kan doorjumpen om me booster aan de gang te krijgen
ben al de hele morgen aan het jumpen. eerst voor de na verbrander toen voor de skil die daarbij hoorde, en nu weer 15 jumps omdat ik blijkbaar eerst mechanic 1 had moeten hebben .........
maar ik heb ondertussen wel een bantam
en ik word al gek dat ik het halve universum kan doorjumpen om me booster aan de gang te krijgen
ben al de hele morgen aan het jumpen. eerst voor de na verbrander toen voor de skil die daarbij hoorde, en nu weer 15 jumps omdat ik blijkbaar eerst mechanic 1 had moeten hebben .........
maar ik heb ondertussen wel een bantam
[ Voor 8% gewijzigd door heuveltje op 30-08-2004 12:28 ]
Verwijderd
Als ik overmorgen al mijn mechanic skills op level 5 heb, ga ik beginnen met lvl 5 small blasters wat inderdaad 14 dagen duurt ofzo... Daarna level 5 medium wat 17 dagen duurt, dan level 5 large wat 31 dagen duurt!!!CRiMiNaL schreef op 30 augustus 2004 @ 11:40:
[...]
Jah echt TE ziek welke skills je allemaal nodig hebt als je een Neutron Blaster II wil gaan gebruiken.
Heeft natuurlijk wel het voordeel dat je jezelf moet gaan specialiseren. Maar zelfs als ik me wil focussen op blaster moet ik
Small hybrid turret 5
Small Blaster Specialization 2
Med Hybrid Turret 5
Med Blaster Specialization 2
Large Hybrid Turret 5
Large Blaster Specialization 2
Alsof je nog ff 4 maanden hebt zeg
Level 2 skills vind ik niet zo boeien, maar level 5 small en medium is beetje bullshit. Level 4 zou veel eerlijker zijn geweest gezien je je meer in Large guns specialiseerd. Wat wel weer een voordeel is, is dat je beide specialisations in hybrid kan doen nadat je die hele tree hebt afgelegd.
Maar specialisation in een game als eve waarin de foodchain elke 3 maanden weer eens wisselt en weer een totaal andere gun helemaal hip en in is, is eigenlijk in eve iets te veel van het goede.
Verwijderd
idd, beetje ziek wat ze van je skill training nu vragen voor nieuwe items in game. Echt ziek... ccp wilt meer diversiteit in de game, moeten ze het wel ook mogelijk maken met redelijk training time. En wat dacht je van degene die net beginnen. Die kan gewoon een jaar ofzo gaan vooruit plannen voordat ie iets kan, beetje maf
Verwijderd
Ach het voordeel voor hun is wel weer dat als wij iets raars tegenkomen, dat zij keuze hebben. Kortom wij hebben nu nog geen kennis of iets wel of niet goed zal zijn, hun wel door ons.Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 13:09:
idd, beetje ziek wat ze van je skill training nu vragen voor nieuwe items in game. Echt ziek... ccp wilt meer diversiteit in de game, moeten ze het wel ook mogelijk maken met redelijk training time. En wat dacht je van degene die net beginnen. Die kan gewoon een jaar ofzo gaan vooruit plannen voordat ie iets kan, beetje maf
Wat me wel dwars zit is de nerfs, bijvoorbeeld : Ik heb level 5 large projectile en level 5 minmatar bs getrained. Als ik van de projectile nerfs wist zou ik never nooit niet voor minmatar gegaan zijn maar voor caldari waarin ik ook level 4 bs heb...
Verwijderd
idd, ze switchen te vaak. De ene keer is dat item ( ship ) weer beter dan de ander en andersom enzovoorts etc.. daarom heb ik me char een beetje verspreid op elk bs enzo. maargoed met deze skills wordt je gedwonen 1 richting op te gaan.Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 13:20:
[...]
Ach het voordeel voor hun is wel weer dat als wij iets raars tegenkomen, dat zij keuze hebben. Kortom wij hebben nu nog geen kennis of iets wel of niet goed zal zijn, hun wel door ons.
Wat me wel dwars zit is de nerfs, bijvoorbeeld : Ik heb level 5 large projectile en level 5 minmatar bs getrained. Als ik van de projectile nerfs wist zou ik never nooit niet voor minmatar gegaan zijn maar voor caldari waarin ik ook level 4 bs heb...
is dus minder diversiteit per player, ofwel nog meer eenzijdige gameplay
btw, ik hoop dat ze volgende patch de stacking penalty fixen want die 8/7dmg mods geddons/apocs enzo zijn overkill heheheh... ( ben zelf nu ook in een apoc aan het spelen en gebruik 0 dmg mods )
Verwijderd
Devs hadden gezegd dat er geen bug zit in arma's e.d.
Kan helaas niet opzoeken gezien ik surfcontroll hier heb.
Heey! Ik las net deze topic, ik en me broer (allebei semi-tweakers) gaan een acount kopen voor dit spel! Supertof natuurlijk, maar onze vraag was of we wellicht een corp konden joinnen? Uiteraard als n00bs, maar we hebben ervaring. We hebben allebei de Alpha gespeeld, weet het niet meer zeker maar ik geloof dat die status, GEMINI hete. Jah dat was het, nauw goed heb dat dus een maandje ofzo gespeelt en toen ging het helaas gold! Anyway we hebben aardig veel ervaring in MMORPGS dus, laat ons iets weten yeh? Thanks!
Deslaw
Deslaw
tering jantje jongens, der staan een paar posts tussen waar ik echt niet wijs uit kan worden wat er nou in staan...
morgen iig weer lekker patchday, kannie wachten op de elite cruisers
skill requirment zijn niet eens zo hoog.
geloof dat je repair system op 5 moet hebben, en paar andere mechanic skill voor andere boten.
kortom, goed te doen als je al in een armor tank schipje zit (* TepelStreeltje vliegt mega
)
maar idd, vanavond maar ff skill aanzetten van een paar dagen (heb nog een learning lvl 5 staan met nog 2 dagen der op....)
morgen iig weer lekker patchday, kannie wachten op de elite cruisers
skill requirment zijn niet eens zo hoog.
geloof dat je repair system op 5 moet hebben, en paar andere mechanic skill voor andere boten.
kortom, goed te doen als je al in een armor tank schipje zit (* TepelStreeltje vliegt mega
maar idd, vanavond maar ff skill aanzetten van een paar dagen (heb nog een learning lvl 5 staan met nog 2 dagen der op....)
Battle.net Spud#2543
ahh ik heb zin in dit spel! Kan iemand mij helpen met zo'n buddy trial acount maken?
Wij kunnen je een trial sturen van 7 dagen, maar dan moet je wel een e-mail adres geven. Of je kan een trial van 14 dagen nemen door je te registreren op http://www.mmorpg.com - en dan na registratie en inloggen op http://www.mmorpg.com/gam...etView/overview/gameID/14 zelf een trial account aan te maken.
Wicked! Mijn email adres? Moetk die hier geve, is smirnmeister@hotmail.com. Misschien heeft er iemand msn zodat ik hem/haar kan ontmoeten? Of iemand een corp die ik wellicht kan joine?
Thanks anyway!
Ik heb er twee naar je toe gestuurd, zodat je broer met zijn eigen account kan spelen. Je kan namelijk maar één character per account een skill laten trainen, en maar met een PC tegelijkertijd zijn ingelogd op een account. 
En je zou, als je besluit te blijven spelen, eventueel bij ons (Hazard Ops) kunnen komen. Ons HQ is in Palas. Je zal iig niet de eerste zijn die na een trial account verslaafd wordt en dan bij ons verder het spel gaat leren kennen.
Ook kan je het ingame channel 'got' joinen, daar zitten altijd wel wat medetweakers.
En je zou, als je besluit te blijven spelen, eventueel bij ons (Hazard Ops) kunnen komen. Ons HQ is in Palas. Je zal iig niet de eerste zijn die na een trial account verslaafd wordt en dan bij ons verder het spel gaat leren kennen.
Ook kan je het ingame channel 'got' joinen, daar zitten altijd wel wat medetweakers.
Verwijderd
Iemand de prijzen van taranis gezien, jezus c. christ.
BTW mensen die wachten op elite cruisers, ik zou nog maar een maandje wachten. Voornamelijk gezien hoe lang het duurt totdat de assault manufactors hun skills nu al klaar hebben... Het schijnt dat ze al een week de bpo's hebben, maar dat ze frigate construction level 5 nodig hebben. Wie weet wat ze nodig hebben voor elite cruisers.
BTW mensen die wachten op elite cruisers, ik zou nog maar een maandje wachten. Voornamelijk gezien hoe lang het duurt totdat de assault manufactors hun skills nu al klaar hebben... Het schijnt dat ze al een week de bpo's hebben, maar dat ze frigate construction level 5 nodig hebben. Wie weet wat ze nodig hebben voor elite cruisers.
Ik bied hem een touw aan, een touw dat jullie vast houden. De keuze is aan jullie of je hem binnen haalt, of het touwtje laten vallen.Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 00:22:
In EVE maakt het me niet uit, maar willen we dat in de corp

Verwijderd
Ik vind die pics altijd wel leuk in het topic maar geresized vind ik ze nog mooier 
Wat staat er eik op dat plaatje?
Wat staat er eik op dat plaatje?
Verwijderd
Ook ff wat plaatjes.
Zondag morgen in 3jn. we waren met 3 battleship en 1 interceptor. Ze hadden 10 in local. 4 battleship, 1moa, wat frigs en een indy @ station. Resultaat, 4 battleship, 1moa, 1 frig kills, losses: 1 interceptor.

kweenie hoeveel in local maar best veel, we waren met z'n tweeen, 4bs @ station, 1 bs kill gemaakt.

Chillen tussen 3 joker battleships. 1 joker destroyed

Apoc vs raven

sorry als het een beetje de size uitelkaar trekt
Kan trouwens niet wachten op de patch, extended DT argh... vervelend
Eens kijken hoeveel keer we weer op een reboot/hotfix kunnen wachten
Zondag morgen in 3jn. we waren met 3 battleship en 1 interceptor. Ze hadden 10 in local. 4 battleship, 1moa, wat frigs en een indy @ station. Resultaat, 4 battleship, 1moa, 1 frig kills, losses: 1 interceptor.

kweenie hoeveel in local maar best veel, we waren met z'n tweeen, 4bs @ station, 1 bs kill gemaakt.

Chillen tussen 3 joker battleships. 1 joker destroyed

Apoc vs raven

sorry als het een beetje de size uitelkaar trekt
Kan trouwens niet wachten op de patch, extended DT argh... vervelend
Eens kijken hoeveel keer we weer op een reboot/hotfix kunnen wachten
hmm, 2 weken geleden nog een gehaald, 7,5M toen nog, hoeveel kosten ze nu dan?Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 08:34:
Iemand de prijzen van taranis gezien, jezus c. christ.
Verwijderd
Volgens mij zag ik ze voor ~15mil gaan, het is bizar jah... cruisers zijn gewoon goedkooper & meer insurance hehehVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 14:05:
[...]
hmm, 2 weken geleden nog een gehaald, 7,5M toen nog, hoeveel kosten ze nu dan?
Dit topic is gesloten.