[PC][MMORPG] EVE Online deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.951 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 14:16:
[...]

Volgens mij zag ik ze voor ~15mil gaan, het is bizar jah... cruisers zijn gewoon goedkooper & meer insurance heheh
22m in yulai... Echt fucked up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Hey ik zie dat jullie die zwarte balkjes weg hebben hoe doe je dat?

enne..wicked, dat zegk alleen maar als een "sarcastische" opmerking omdat ik weet dat velen dat niet een leuk woord vinden (including me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:00

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Deslaw schreef op 31 augustus 2004 @ 18:26:
Hey ik zie dat jullie die zwarte balkjes weg hebben hoe doe je dat?

enne..wicked, dat zegk alleen maar als een "sarcastische" opmerking omdat ik weet dat velen dat niet een leuk woord vinden (including me)
ik zeg ook soms wicked hoor....
en ik zit al in hazops :P

maaruh, moet je widescreen uit zetten in je options.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-09 20:08

heuveltje

KoelkastFilosoof

Vraagje

Ik heb EVE nu 5 dagen getriald. en opzich vind ik het idee wel leuk
maar ik word knettergek van al dat gewacht.
ik vanmiddag bv een cargo missies van bv 12 jumps verder zijn : resultaat een uur lang op autopilot vliegen om ff heen en weer te gaan
en om mijn bantam vol te minen ben ik 5 min aan het wachten, heen en weer vliegen is nog es een keer dat.

hetzelfde geld voor mijn schipje upgraden.
gekocht :
2 medium rail guns
mechanic skill
navigation skill
afterburner skill
hybrid tower skill

gevolg : een reis van 71 jumps om dat zooitje op verschillende punten op te halen.
en dus weer een hele middag lopen autopilotten.

word dit laterop nog wat minder, of blijft dit gewoon een spelletje van veel wachten en weinig doen ?

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 01-09-2004 00:03 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt een spelletje van tactische plekken weten waar ze allemaal die dingen verkopen zodat je ze kortbij en zoveel mogenlijk op 1 punt kunt kopen.

Maar het wachten blijft wel wat maar je gaat steeds meer dingen buiten eve doen. Tis geen spel dat je fullscreen draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
je hoeft natuurlijk niet altijd het goedkoopste item te kopen, scheelt je heel wat reizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis cker geen game die je fullscreen draait, maar om afk te gaan tijdens autopilot in 0.4 en lager zou ik cker niet aan raden ;) vanwege piraatjes hehe })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

tis gewoon goed op letten waar je je stuff koopt.
je kan op het groene icoontje klikken, dan zie je waar het te koop is voor welke prijs, en hoeveel jumps het vliegen is. bij een item dus he, die je wilt kopen.

trainen blijft wachten, je stopt er (als het goed is) ook nooit mee...
en 2 medium railguns gaan niet op je bantam passen, die passen namelijk alleen op een cruiser...

je kan altijd mij ff convo'en als je vragen hebt, nick staat in siggeh

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja, op een gegeven moment als je geen carebear word zal je meer doen dan autopilot te gebruiken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 20:57
Heb Eve weer opgepakt sinds een maandje.. (ben gestopt toen het final ging)
Moet zeggen dat het flink vooruit is gegaan.. miste echter nog een ding, maar dat heb ik al opgelos".

Het is namelijk niet zo makkelijk om te onderzoeken welke agents er allemaal in het systeem/region zitten waar jij op dat moment bent. Heb me soms wezenloos gezocht (van station naar station hoppen) voor een agent met beetje quality (ik doe niet aan corp opbouw. maar aan agent opbouw :-) )

dus daar een oplossing voor bedacht.. en dat is geworden.. een igb website die het allemaal automatisch voor je uitzoekt..
1 nadeel.. de database is nog niet helemaal gevuld.. er zitten nu ong 8600 agents in met hun locatie.. echter 870 ervan is de quality ingevoerd..

ben er dus nog wel ff mee bezig.. maar wil ook anderen ervan laten profiteren (die dan ook weer mogen meehelpen met vullen/aanvullen vna de database).

Het is nog in alpha/beta stadium.. wat inhoudt dat er nog wel eens een error 500 in beeld kan komen als ik er mee bezig ben.. ook werkt nog niet alles (zie oa. de todo list)

Ik geef op dit moment iedereen ff 2 dagen om het te bekijken.. lijkt het je wat.. laat het me dan via evemail weten (Sundace II), dan voeg ik je toe aan de whitelist.
Wil je toegang voor ene totale corp. Laat dan de CEO ff een evemail sturen, dan krijgt de hele corp toegang.

De agentlist blijft in ieder geval tot eind dit jaar gratis.. waarschijnlijk ook daarna nog wel, maar dat ligt aan de input van spelers...
een x ISK donatie storten mag natuurlijk altijd.. kost me namelijk behoorlijk wat tijd om alles bij elkaar te sprokkelen en te bouwen

waar te vinden:
igb: http://www.nexus-zone.com/eve/alal.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:38
sun.dace schreef op 01 september 2004 @ 11:54:
Moet zeggen dat het flink vooruit is gegaan.. miste echter nog een ding, maar dat heb ik al opgelos".

Het is namelijk niet zo makkelijk om te onderzoeken welke agents er allemaal in het systeem/region zitten waar jij op dat moment bent. Heb me soms wezenloos gezocht (van station naar station hoppen) voor een agent met beetje quality (ik doe niet aan corp opbouw. maar aan agent opbouw :-) )
Hoe ik altijd agents vind, is door bij de agent-list van een corp te kijken. Je kunt een lijst opvragen van b.v. welke corps er allemaal bij Caldari zitten, en per corps kun je daarna kijken welke agents ze hebben. Aangezien ik meestal toch een hoge agent opzoek en daar een tijdje in de buurt blijf is het dan niet zo erg om een agent iets verder weg te vinden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
sun.dace schreef op 01 september 2004 @ 11:54:

dus daar een oplossing voor bedacht.. en dat is geworden.. een igb website die het allemaal automatisch voor je uitzoekt..
1 nadeel.. de database is nog niet helemaal gevuld.. er zitten nu ong 8600 agents in met hun locatie.. echter 870 ervan is de quality ingevoerd..

ben er dus nog wel ff mee bezig.. maar wil ook anderen ervan laten profiteren (die dan ook weer mogen meehelpen met vullen/aanvullen vna de database).

Het is nog in alpha/beta stadium.. wat inhoudt dat er nog wel eens een error 500 in beeld kan komen als ik er mee bezig ben.. ook werkt nog niet alles (zie oa. de todo list)

Ik geef op dit moment iedereen ff 2 dagen om het te bekijken.. lijkt het je wat.. laat het me dan via evemail weten (Sundace II), dan voeg ik je toe aan de whitelist.
Wil je toegang voor ene totale corp. Laat dan de CEO ff een evemail sturen, dan krijgt de hele corp toegang.

De agentlist blijft in ieder geval tot eind dit jaar gratis.. waarschijnlijk ook daarna nog wel, maar dat ligt aan de input van spelers...
een x ISK donatie storten mag natuurlijk altijd.. kost me namelijk behoorlijk wat tijd om alles bij elkaar te sprokkelen en te bouwen

waar te vinden:
igb: http://www.nexus-zone.com/eve/alal.asp
En wanneer gaan die 2 dagen dan precies in? Ik kan mij trouwens herinneren dat dit eerder door iemand is gedaan. Ik heb iig al eens een online DB gezien van agents incl. alle gegevens als qualities en de onderwerpen welke ze researchen.... ben alleen ff te lui om het nu op te zoeken ;)

• SunnieNL
  • Laatst online: 08-09 20:57
2 dagen lopen sinds gisteren...
denk dat ik het laat doorlopen t/m zaterdagmiddag
(dus verlenging van 1,5 dag)

Heb op internet alleen een database kunnen vinden met agents waarbij je zelf de regio etc. moest invoeren en die niet igb werkte. Degene waar ik mee bezig ben werkt in de igb, gaat dezelfde zoekfunctie krijgen als de pagina die ik had gevonden, maar doet nog meer, namelijk ook een direct overzicht tonen van de regio/system waar je in zit.

Verwijderd

Ey Dream, hoe is het daar in EVE? Ooit nog Jean gezien? Dat was m'n character die ik verkocht heb. Ben benieuwd of die gast er mee door gespeeld heeft :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 11:52:
Ey Dream, hoe is het daar in EVE? Ooit nog Jean gezien? Dat was m'n character die ik verkocht heb. Ben benieuwd of die gast er mee door gespeeld heeft :)
Jepz, die speelde paar maanden geleden nog.. Denk dat ik hem eens neergeschoten heb maar kan me vergissen, ben nogsteeds member van Omega corp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30
Nog bedankt voor de trial key.

Ik heb het spel gekocht en mijn trial period loopt af in 2 dagen. Kan ik dan mijn key van de gekochte game ergens invoeren voor een maand extra die bij het gekochte spel hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50
zeker kan dan, moet je op www.eve-online.com, dan account managment en dan modify existing

daar zou het ergens moeten staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan zijn dat je het niet vindt (tenminste als ik begrijp dat je een CD versie ergens gekocht hebt) want ik lees vaker die topics op eve-online van mensen die de CD versie in een winkel gekocht hebben en niet kunnen upgraden want je hebt al een key (die van de trial).

Dit kan wel opgelost worden door een mailtje naar customer support te sturen dan kan dat gefixed worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Iemand hier die nog gebruik gaat maken van de "The power of 2" aanbieding? Een tweede account voor 35,85 dollah met 6 maanden tegoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah, ik heb al genoeg accounts wel mooie aanbieding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 01:54

Erikie

www.erikie.nl

sla leuk die aanbieding, maar daarna kost t gewoon weer 65 dollar, ware het niet dat het automatisch wordt afgeschreven :) .

Ps, t lukt me volgens mij ook niet om op 2 beeldscgermen een d3x apliccatie te draaien. 'k kan kiezen tussen links of rechterbeeldscherm, maar niet allebei .. (9800pro). Had ik trouwens ook met m'n vorige kaarten (gf2 / gf4). Waarschijnlijk omdat ik 2 ' verschillende' desktop resoluties draai?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist dat dat een redelijk grote groep mensen hier ook speelden 8)7 wel cool natuurlijk veel verschillende corps, zelfs wat vijanden hier :*)

Enne ola Senor Erikie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heya, ik had een week geleden een buddy account gekregen, en het spel is echt tof! erg verslavend tbh, wil graag verder spelen maar dan moet ik betalen. Ik heb evt. wel een CC ter beschikking.

Ik had even een paar vragen over verschillende betaalmethodes, alsvolgd:

-Ik wil graag weten hoe jullie betalen om Eve te spelen, en wat volgens jullie het makkelijkst of beste/goedkoopste is.

-Gebruikt er iemand een gametimecard? Zoja, waar kan je ze bestellen? of moet je een gamestore zover zien te krijgen om ze te importeren?

alvast bedankt, DT 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een CC is het het goedkoopst en het snelst.
Ikzelf betaal via wiretransfer (internet bankieren van rabobank), het kost dan 6 a 7 dagen voordat je betaling binnen is. Met een CC zou je meteen door moeten kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 18:34:
-Gebruikt er iemand een gametimecard? Zoja, waar kan je ze bestellen? of moet je een gamestore zover zien te krijgen om ze te importeren?
alvast bedankt, DT 8)
Die kan je kopen in de CCP store met, inderdaad, een creditcard. Het schijnt dat in duitsland al een aantal winkels ze verkopen, ik heb geen idee of ze in nederland als te vinden zijn.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30
Kan iemand ook een trial key sturen naar

turbo_dennis@hotmail.com

en

thedude@power-station.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude: Working on it :)

Done... have fun.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Dude schreef op 05 september 2004 @ 12:24:
Kan iemand ook een trial key sturen naar

turbo_dennis@hotmail.com

en

thedude@power-station.nl ?
Done :Y)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie was eerst :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 11:31:
En ja, op een gegeven moment als je geen carebear word zal je meer doen dan autopilot te gebruiken. 8)
Dat je engels bar en bar slecht was wisten we al. Maar als je nu ook al dronken en/of stoned hier gaat posten dan gaat het echt helemaal nergens meer over.

En n00bs bashen? That is like so you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 17:24:
[...]

Dat je engels bar en bar slecht was wisten we al. Maar als je nu ook al dronken en/of stoned hier gaat posten dan gaat het echt helemaal nergens meer over.

En n00bs bashen? That is like so you.
waar komen al deze beschuldigingen nou ineens weer vandaan!?

jullie zitten echt al het hele topic op elkaar te kankeren enzo, vorige topic ook al...

kunnen jullie dit niet ff lekker in eve uit vechten ofzo!?

sorry hoor, maar ik begin me der behoorlijk aan te ergeren...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gaat het al vanaf het eerste topic dat ik volg, ik ben er al aan gewend dat het niet eens meer opvalt gok ik :+

En DC heeft niet helemaal gelijk want ook een carebear heeft BM's :P en doet ook wel eens wat anders dan minen en hunten in groepen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+

Dit is TE grappig.
En DC heeft niet helemaal gelijk want ook een carebear heeft BM's :P en doet ook wel eens wat anders dan minen en hunten in groepen e.d.
Er zijn een aantal die een hele dag kijken naar een scordite roid en dit de hele tijd doen, er zijn zelfs mensen die dit de ideale game vinden omdat ze alles lekker op autopiloot kunnen doen zodat ze een dvd terwijl ze de game spelen kunnen kijken.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop niet dat je daar wat op tegen hebt want ik kijk ook aardig vaak wat eps van DS9 tijdens het hunten en minen. En ik vind het nog erg leuk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 22:35:
Ik hoop niet dat je daar wat op tegen hebt want ik kijk ook aardig vaak wat eps van DS9 tijdens het hunten en minen. En ik vind het nog erg leuk ook :)
Je moet eens lezen lieverdje, ik had het over mensen die constant niets anders doen en daarom de game geweldig vinden, je weet wel... we hadden het over carebears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gelijk dat toontje xD

ahh well, iedereen speelt zoals hij het speelt... nix mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder carebears moeten we zelf die rotzooi mijnen, ben blij dat ze er zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

whahaaaa. jij hier :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 04:27:
Zonder carebears moeten we zelf die rotzooi mijnen, ben blij dat ze er zijn _/-\o_
Je bent er zelf een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Einde discussie maar even lijkt me.

Ik ben een super carebear/N00B en I'm proud of it :Y) en helemaal omdat mn CEO het in zijn sig heeft staan ;) Niks op tegen. Ik heb alle lol in 0.5 en > en dat zal nog wel even zo blijven. Hulde aan EVE dat je die mogelijkheden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0.5 and up? damn man dat is zo boring as hell...! yeaah leuk minennnn.. zucht meerderheid van deze game is stupid miner.. en dan fucken ze alle mineral prices up ook.. iedereen moet nu meer betalen voor schepen en dergelijke.. het is gewoon onzin.. en dan komt ccp met het idee wat zullen we vandaag eens gaan nerfen.. hmmmmmm carebears vinden dat torps teveel damage doen tegen frigs.. laten we de torpss dan maar eens nerfen.. OMFG..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dr is niets boring aan als beginnende rupture piloot lvl 3 kill missies in 0.8 te gaan vliegen hoor ;) Maar whatever, zolang je maar happy in je eigen space bent en gelukkig is die errug ruim in Eve ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Kan ik aan de spelerslijst toegevoegd worden?

nick: Pixje
corp: BNC
sp: 3.8m and training =)
isk: 136m atm
alliance: NORAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
The_Cook schreef op 06 september 2004 @ 21:22:
Maar whatever, zolang je maar happy in je eigen space bent en gelukkig is die errug ruim in Eve ;)
idd, Eve is groot genoeg, doe gewoon lekker waar je zin in hebt :)

empire space is eng :X
ik voel me meer thuis in 0.0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Cook schreef op 06 september 2004 @ 21:22:
Dr is niets boring aan als beginnende rupture piloot lvl 3 kill missies in 0.8 te gaan vliegen hoor ;) Maar whatever, zolang je maar happy in je eigen space bent en gelukkig is die errug ruim in Eve ;)
:) Iedereen heeft vanzelfsprekend zijn eigen voorkeuren in de game, alleen ik kan me niet voorstellen dat iemand met een goed systeem dat continue de gehele tijd kan doen. Ik doe ook eens agent missions als het ochtend is en niemand online is, zodat mijn standings met angels goed blijven. Sommige mensen gaan op een vrije dag zitten achter de computer en zitten al gauw 8 uur nonstop minerals binnen te halen.

Ik vind het leuk om dan eens wat npc te killen als ik geld nodig heb, bepaalde regio's te bestuderen op activiteit, solo missies uit te voeren ( dit weekend weer eentje geplanned.), met de groep gaan jagen, wat agent missies doen in de ochtend.

Het is natuurlijk leuk dat je dit een ideale game vind omdat je kan gamen terwijl je dvd zit te kijken, maar in feite speel je dan gewoon niet want je aandacht is niet aanwezig bij het spel.. Je geniet niet van de game maar van het kijken van een dvd.

Ik kan begrijpen dat iedereen zo zijn geld wil verkrijgen, maar er zijn mensen die al 3 bil isk hebben van het minen en niets leuker vinden dan alleen in een belt minerals te verkrijgen.. Groep minen zou ik nog een beetje kunnen begrijpen, helemaal in 0.0... Maar in 1.0 een belt leeghalen met je apoc omdat je het leuk vind om je 3bil nog effe te spekken... gaat me boven mijn pet. Wat is het genot om een rots te zien zweven, en hier 8 uur naar te kijken hoe lasers deze rots bewerken en deze rots maar niet kleiner word en ineens verdwijnt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Skuzz schreef op 07 september 2004 @ 09:05:
[...]

idd, Eve is groot genoeg, doe gewoon lekker waar je zin in hebt :)

empire space is eng :X
ik voel me meer thuis in 0.0 :P
Geinig dat je dat zegt, net een redelijk nieuwe corp vlak bij ons komen zitten. En al die gasten zeggen ook, dat ze zich veel meer op hun gemak voelen in 0.0 dan in empire .... :*)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:46

hilgo

Clear your mind of can't.

Terug van 2 weekjes vakantie en maar eens lid geworden van een corp. Zouden mijn gegevens aangepast kunnen worden ?

Corp: 9th army CMC
Alliance: N.O.R.A.D.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

CRiMiNaL schreef op 07 september 2004 @ 11:25:
[...]

Geinig dat je dat zegt, net een redelijk nieuwe corp vlak bij ons komen zitten. En al die gasten zeggen ook, dat ze zich veel meer op hun gemak voelen in 0.0 dan in empire .... :*)
Als in 0.0 iemand me eng aankijkt kan ik hem gewoon verrot knallen ls ik dat zou willen. In empire is het steeds maar afwachten of degene ook enge bedoelingen heeft :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben speciaal voor 0.0 nieuw character aan het opbouwen omdat ik met mijn main dan tijdens mijn werk kan spelen (volgens mij is afk gaan in 0.0 niet al te slim ;)) gebruik ik die nieuwe voor tijdens mijn vrije tijd :P

Empire heb ik geen problemen mee, verveel me er niet maar na een jaar roids sucken wil je toch wel eens wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren spelers.

DreamCatchers is van Omega Corp.
Ik ben van Everlasting Vendetta (staat pvd nog steeds niet in die lijst maar goed).

In game hebben wij een hekel aan elkaar. (Dat we beide NiN fans zijn dat terzijde.)
En goed ook en daar hoort een hele soap bij. Mkay? Want hoe lang hebben jullie al oorlog met ons? Bijna een half jaar is het niet? Toch humor!

En dat ik in je sig staat is een compliment.

En DreamCatchers vraag maar eens na wat het nou eigenlijk betekend aan iemand de wel amerikaans kan lezen én begrijpen.
Dat 'like' als stopwoord foutief gebruikt wordt wat tien jaar geleden 'hip' was en dus in deze context als een sarcastisch bedoeld accent opgevat kan worden.
You dig?

En fook dat hele neerkijken op carebears. Iedereen betaald evenveel dus iedereen is gelijk. Wat zij/hij dan met die tijd doet is zijn/haar zaak. En ook altijd dat een oudere speler de vloer aan kan vegen met een n00b omdat hij/zij nou eenmaal eerder is begonnen met spelen is geen reden om neerbuigend te doen. (net zoiets als je opa zegt dat hij vaker gen**kt heeft dan jij)

Zelf doe ik gewoon wat ik leuk vind en geef geen ene zier om wat anderen daar van vinden behalve m'n corpmaatjes. Gewoon met z'n allen lol maken en verder niet te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 00:22:
Heren spelers.

En fook dat hele neerkijken op carebears. Iedereen betaald evenveel dus iedereen is gelijk. Wat zij/hij dan met die tijd doet is zijn/haar zaak. En ook altijd dat een oudere speler de vloer aan kan vegen met een n00b omdat hij/zij nou eenmaal eerder is begonnen met spelen is geen reden om neerbuigend te doen. (net zoiets als je opa zegt dat hij vaker gen**kt heeft dan jij)

Zelf doe ik gewoon wat ik leuk vind en geef geen ene zier om wat anderen daar van vinden behalve m'n corpmaatjes. Gewoon met z'n allen lol maken en verder niet te moeilijk.
amen to that.

Iedereen is in deze game gelijk en zonder carebears zou er een totaal andere economie zijn. Ook zullen de meeste spelers in het begin een hoop hebben geleerd van de carebears.
Zelf val ik er ook onder 1 omdat ik eigenlijk altijd bezig ben met mijn research agents en gewone agent missions voor t2 items. En zelfs mijn 2e account heeft nog nooit 0.0 gezien.

Laat iedereen lekker zijn eigen spel spelen zonde om ruzie over te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DreamCatchers is van Omega Corp.
Ik ben van Everlasting Vendetta (staat pvd nog steeds niet in die lijst maar goed).

In game hebben wij een hekel aan elkaar.
En dat ik in je sig staat is een compliment.
Dit is iets wat jij ervan maakt, sinds ik hier ben gaan posten is het de ene lege aanval na de andere met loze opmerkingen. Ik wist niet eens van welke partij je was, daarnaast ga ik niet iemand 'haten' vanwege een game... Maar moet wel zeggen dat jeje als een eikel kan gedragen.
En DreamCatchers vraag maar eens na wat het nou eigenlijk betekend aan iemand de wel amerikaans kan lezen én begrijpen.
Dat 'like' als stopwoord foutief gebruikt wordt wat tien jaar geleden 'hip' was en dus in deze context als een sarcastisch bedoeld accent opgevat kan worden.
You dig?
10 jaar geleden zat ik nog op school en van alle hippe termen die ik in deze tijd heb geleerd kan ik zeggen dat dit er niet een van is, misschien was het beter geweest als je mijn voorbeeld had gevolgd en je school had afgemaakt. Als ik jou was zou ik maar eens controlleren op welke volgorde ik mijn woorden neerzet in het engels:
Ik zou nog altijd zeggen:
That is so like you. Jouw volgorde klopt niet, en daarmee maak je jezelf onstervelijk belachelijk. Als je al zo'n grote mond hebt kan je beter eerst eens naar jezelf kijken, of helemaal niet reageren als je niets vriendelijk te zeggen hebt (zoals grootmoedertje altijd zegt).
Denk dat je de discussie niet echt volgt, de discussie hier was het feit dat mensen eentonig en soms helemaal niet psychisch aanwezig zijn tijdens het gamen (i.e. dvd). Als iemand liever dvd's kijkt dan op zijn beeldscherm kijken naar de game terwijl hij aan het spelen is, kan men zich afvragen of je de game wel speelt voor het plezier en daarop kan je de vraag stellen: Waarom speelt men dan. Ik ben persoonlijk CEO geweest van een anti pirate corp, ben paar keer genomineerd door m0o en consorten tot carebear of the year (2003). Heb net als iedereen mijn mining dingen gedaan, maar genieten van het feit dat ik een dvd kan kijken tijdens het spelen heb ik nooit en vraag me dan ook af of men echt van de game kan genieten. Denk dat het altijd los staat om te vragen of men ook de lol van de game er inziet, of ik ook antwoord daarop krijg is een tweede. :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
startpost is bijgewerkt, met verschillende onderdelen in de membertable, als je er in wil moet ik wel even je ingame nick weten :+
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 10:55:
Ik zou nog altijd zeggen:
That is so like you. Jouw volgorde klopt niet, en daarmee maak je jezelf onstervelijk belachelijk. Als je al zo'n grote mond hebt kan je beter eerst eens naar jezelf kijken, of helemaal niet reageren als je niets vriendelijk te zeggen hebt (zoals grootmoedertje altijd zegt).
is niet he_le_maal waar... maar Fuse gebruikt wat populairdere spreek taal, en dat staat idd raar als je het schrijft, maar in een gesprek is 'That is like, so you' niet fout, maar dan is ook duidelijk waar de klemtoon ligt :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:38

Denk dat je de discussie niet echt volgt, de discussie hier was het feit dat mensen eentonig en soms helemaal niet psychisch aanwezig zijn tijdens het gamen (i.e. dvd). Als iemand liever dvd's kijkt dan op zijn beeldscherm kijken naar de game terwijl hij aan het spelen is, kan men zich afvragen of je de game wel speelt voor het plezier en daarop kan je de vraag stellen: Waarom speelt men dan.
Ligt er ook weer aan of je het spel alleen op deze manier speelt. Als ik aan het minen ben in empire, ben ik vaak ook andere dingen aan het doen (TV kijken, beetje internetten e.d.). Als ik daarnaast zin heb om iets anders te gaan doen doe ik ook vaak agent-missies, npc hunten e.d., en ik ben momenteel alles klaar aan het zetten om een tijdje in 0.0 te gaan hunten.

Maar ook als ik tegelijkertijd TV aan het kijken ben kan ik me goed met het spel vermaken, alhoewel ik me niet kan voorstellen dat het spel leuk blijft als je het alleen maar op die manier speelt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 11:11:
startpost is bijgewerkt, met verschillende onderdelen in de membertable, als je er in wil moet ik wel even je ingame nick weten :+
Fuse is een of andere harrie in game maar dus maar Fuze gekozen. Dat staat trouwens ook wel een paar keer gepost hoor.
is niet he_le_maal waar... maar Fuse gebruikt wat populairdere spreek taal, en dat staat idd raar als je het schrijft, maar in een gesprek is 'That is like, so you' niet fout, maar dan is ook duidelijk waar de klemtoon ligt :)
Kijk eens aan. Iemand heeft het 20 cent muntje horen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is iets wat jij ervan maakt, sinds ik hier ben gaan posten is het de ene lege aanval na de andere met loze opmerkingen. Ik wist niet eens van welke partij je was, daarnaast ga ik niet iemand 'haten' vanwege een game... Maar moet wel zeggen dat jeje als een eikel kan gedragen.
Je snapt het niet he? Als je m'n posts niet goed leest dan kan je wel beweren dat ik lege aanvallen post. Maar zowieso een lege aanval is onmogelijk want dan zou je niet weten dat het een aanval is.
En het enige wat ik doe is jouw manier van posten openlijk analyseren en anderen betrekken zodat ik met argumenten kan onderbouwen dat ik het niet eens bent met wat je post. Dat je dit verwart met RL issues is nergens voor nodig.
Als jij op het Eve forum tenenkrommend slecht engels post zou ik eigenlijk niet erg hoeven te vinden want je zet jezelf voor paal. En dat kan ik hier gewoon melden hoor.

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

jeez dc, st*u, maak er geen probleem van. T is maar een spelletje, en als je t te persoonlijk opvat dan ben je wel heel ver heen (geldt trouwens ook voor andere spelers, en niet alleen op GoT). Ik vind dat dit soort smacktalk en verwijten naar elkaar niet op got geplaatst moeten worden (doe je maar lekker in local). We weten nu wel dat je corp en jij uber 1337 bent in eve, maar wat kan mij (ons :) ) dat nou wat schelen. Laat ieder gwoon z'n eigen spel spelen op wat voor manier dan ook.

En die opmerking over MassieEE dat ie een carebear is, geloof me, je wilt m niet tegen komen in eve.

Ik vind het gewoon jammer dat de helft van dit topic uit onzin bestaat, wat helemaal niet nodig is. Er zijn ook leuke (ja echt :) ) onderwerpen uit eve om over te slowchatten ;).
--
enfin,

echt klote dat ik veel tijd moet vrij maken voor m'n school, in principe kan ik door de weeks niet meer eve-n :( . Tijd voor de lvl 5 skills :) . 'k weet alleen wel dat ik niet meer in m'n 1ntje empire in moet, want dat is momenteel gevaarlijker voor m'n corp en mij dan in 0.0 :) . Altijd wel weer spannend als ik probeer m'n loot aan de man te krijgen in empire, kost me altijd wel wat shield en armor, maar voor de rest altijd goed gegaan O-) . klere mobile warp disruptors / gankers / gate campers :) , maargoed, zonder ze zou er geen ruk aan zijn ..

traktor scratch!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 10:55:... Maar moet wel zeggen dat jeje als een eikel kan gedragen.
Dream, er is er maar 1 die zich als een eikel gedraagt, en dat ben jij. Hou toch eens op met dat gezeik over anderen, als ze het niet op de manier spelen waarop jij het speelt... als iemand anders tijd vindt om naast het minen, tevens ook nog wat anders te doen (zoals het bekijken van een DVD), nou en? . Als die persoon twee dingen tegelijk kan en daarnaast lol heeft in EVE: mooi toch ? ... ik NPC hunt ook, en kijk daarnaast onderwijl ff naar een film op TV :)

p.s. de "ik ben van OC; ik ken die persoon wel ja, want die heb ik tussendoor al wel eens ff gekilled" houding, komt mij persoonlijk echt de ***** uit :r ... het bewijs dat ik niet de enige ben, staat hierboven door meerdere mensen geschreven :| .

[ Voor 19% gewijzigd door StarWolfer op 09-09-2004 12:09 ]

Verwijderd

wow best veel norad hier hehehe })

Verwijderd

pffffffffft astrogeology lvl 5 nog 14 dagen en 20 uur
dan deep core mining tot en met lvl 5

/me wil zeker weten dat hij comets gas clouds en ice fields kan minen (-;

• Tristan
Hoeveel skillpoints en isk hebben jullie atm?

Me 3.8m sp
en 136m isk.

Ben even gestopt om ingame te gaan, te weinig tijd.. ik leer natuurlijk wel door =)

• hilgo

hilgo

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 12:30:
wow best veel norad hier hehehe })
Vind het wel meevallen, als je nou had gezegt dat er veel Hazard ops was :P ;)

Discogs

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hilgo schreef op 09 september 2004 @ 13:53:
[...]

Vind het wel meevallen, als je nou had gezegt dat er veel Hazard ops was :P ;)
was me eigenlijk nog niet opgevallen, maar nu je het zegt... :P

ik heb 4.8M SP, en iets van 4M isk.
meeste van men geld gaat naar de corp. heb net toevallig 5000 lotjes gekocht voor de big lottery (* TepelStreeltje crosses his fingers)

die 5M hunt ik morgen middag wel weer bij elkaar :)

andere vraag waar ik nieuwsgierig naar ben, hoeveel mining ops's hebben jullie al gesloopt?
ik al een stuk of 3/4...
maar kwam steeds niet anders uit dan trit.... een keer 200K mex gehad (gister) maar nog geen zyd/mega...
de mining ops' die ik had hadden geen erg sterke schepen, vooral cruisers/frigs (niet eens eilte frigs)
is het echt afhankelijk van de sterkte van de vloot hoe goed de loot/minerals zijn?
en is dit met normale spawns ook zo? dus wanneer der 1bs zit met paar low lvl frigs, dat de loot dan ook ruk is??

mijn ervaring bevestigt dit, maar wil het niet geloven :(

Battle.net Spud#2543

• hilgo

hilgo

Echt, net als ik denk dat ik het begin te snappen komen er weer kreten voorbij waarvan ik denk "huh ?!?". Maar goed, speel ook pas een maand (8xxk sp, 4m isk).
Wat zijn "elite frigs" ? Ken alleen de gewone.
En wat bedoel je met
...hoeveel mining ops's hebben jullie al gesloopt?
ik al een stuk of 3/4..."
??
Mining op is toch dat je met je corps maatjes fijn gaat zitten minen ?

* hilgo heeft nog een hoop te leren...

Discogs

• Tristan
hilgo schreef op 09 september 2004 @ 15:30:
Wat zijn "elite frigs" ? Ken alleen de gewone.
En wat bedoel je met

[...]
??
* hilgo heeft nog een hoop te leren...
Elite frig is bv. de Crow. Mooi sterk frig. lekker snel.

En een mining op, mjah eigenlijk is dat met je corpmates een operation houden en minen, jij mined een ander brengt het weg, gwn aan de lopende band .. maar wat hij bedoelt is een pirate mining op. -> pirates met cargoships die net gemined hebbe, als je die killed krijg je soms waardevol, of mega veel spul =)

Verwijderd

Je hebt ook npc mining ops, maar die stellen vaak niet veel voor, gewoon een cruiser waarvan de loot wat minerals zijn. Ze vluchten nog weg ook.

Elete frigates zijn frigates die net wat beter zijn, vandaar dat je er hogere skills voor nodig hebt. Kijk maar is op de market onder interseptors, assault friggates en nog 1 waarvan ik de naam vergeten ben.

Verder heb ik niet veel meegemaakt laatst in eve, spawns zijn matig, weinig bs'en. Wel gepod laatst :7 :X

• hilgo

hilgo

Aaah.. tuurlijk, interceptors.. silly me :+
Dat van die npc mining wist ik nog niet.. toch eens gaan zoeken waar dat is.
Bedankt voor jullie hulp.. Nou moet ik zowiezo zeggen dat de hulpvaardigheid van iedereen in eve opmerkelijk is, heb ik in nog geen ander spel zo gezien _/-\o_

Discogs

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

zijn nogal lastig te vinden die mining ops.
ben der in empire nog geen een tegen gekomen, hier in 0.0 al 4 dus.
zit meestal 1 type schip tussen die 250K is, en die dus een naam heeft die wel duidelijk maakt dat het een hauler is. stomme is alleen, het is meestal een cruiser (geen industrial)

dat ze vluchten is idd ERG irritant... maar, dat maakt soms niet uit want: Your 425mm Railgun I perfectly strikes Blood Bulker, wrecking for 673.3 damage. dat kan ook gebeuren :P

is men hoogste hit ooit. (standaard 425's 1 tech 2 dmg mod, Galante bs lvl 3, surgical en large hybrid op lvl 4, met AM ammo op 33km (optimal dus) )

[ Voor 14% gewijzigd door TepelStreeltje op 09-09-2004 16:51 ]

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Ik zoek nu al meer dan een week naar een goede buddy trail voor EVE.
een vriend van mij zou me er een geven maar het lukt hem niet en dus gaf ie het op.
zou iemand me een buddy trail kunne geven.
ik zou eve online eerst willen spelen voordat ik een account neem.

mijn e-mail is: Hyperforce99@hotmail.com

THX,
Hyperforce :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 19:04:
Ik zoek nu al meer dan een week naar een goede buddy trail voor EVE.
een vriend van mij zou me er een geven maar het lukt hem niet en dus gaf ie het op.
zou iemand me een buddy trail kunne geven.
ik zou eve online eerst willen spelen voordat ik een account neem.

mijn e-mail is: Hyperforce99@hotmail.com

THX,
Hyperforce :)
done, tenminste, als eve insider ff meewerkt ;x

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 19:16 ]

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

w0000000000000t :o

Ik heb me zonet gekwalificeerd voor de finale van de Caldari Colosus Championships.

Kwam binnen als 2e :)

Zoals jullie begrijpen hou ik m'n setup voor mezelf

Maar bij deze wil ik alle members van OC ('k heb niet gezien of Dream er ook bij was) wel ff bedanken voor het uitschakelen van ongeveer 50% van de deelnemers in hun masterlijke camp in 0SHT-A

Op naar de finals ... :*)

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Gefelicteerd, maar wat houden die races precies in?
Gewoon zo snel mogelijk van punt A naar B racen?

Even nog iets heel anders, ik doe nu lvl 2 kill missies en nu vroeg ik me af of de combinatie havoc en thunderbolt missiles een beetje goed is?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wuhahaha Dream and fuse... beter maken jullie een eigen forum zoiets van hoe irriteer ik iemand het meest.. sjeesh.. maar ik vond dat dreamcatcher wel gelijk heeft over ":

-----------------------------------
Iedereen heeft vanzelfsprekend zijn eigen voorkeuren in de game, alleen ik kan me niet voorstellen dat iemand met een goed systeem dat continue de gehele tijd kan doen. Ik doe ook eens agent missions als het ochtend is en niemand online is, zodat mijn standings met angels goed blijven. Sommige mensen gaan op een vrije dag zitten achter de computer en zitten al gauw 8 uur nonstop minerals binnen te halen.

Ik vind het leuk om dan eens wat npc te killen als ik geld nodig heb, bepaalde regio's te bestuderen op activiteit, solo missies uit te voeren ( dit weekend weer eentje geplanned.), met de groep gaan jagen, wat agent missies doen in de ochtend.

Het is natuurlijk leuk dat je dit een ideale game vind omdat je kan gamen terwijl je dvd zit te kijken, maar in feite speel je dan gewoon niet want je aandacht is niet aanwezig bij het spel.. Je geniet niet van de game maar van het kijken van een dvd.

Ik kan begrijpen dat iedereen zo zijn geld wil verkrijgen, maar er zijn mensen die al 3 bil isk hebben van het minen en niets leuker vinden dan alleen in een belt minerals te verkrijgen.. Groep minen zou ik nog een beetje kunnen begrijpen, helemaal in 0.0... Maar in 1.0 een belt leeghalen met je apoc omdat je het leuk vind om je 3bil nog effe te spekken... gaat me boven mijn pet. Wat is het genot om een rots te zien zweven, en hier 8 uur naar te kijken hoe lasers deze rots bewerken en deze rots maar niet kleiner word en ineens verdwijnt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 22:32:

Even nog iets heel anders, ik doe nu lvl 2 kill missies en nu vroeg ik me af of de combinatie havoc en thunderbolt missiles een beetje goed is?
Heavy missiles skill trainen tot lvl 5, ballistic control systems geeft toch aardig wat damage voor een heavy missile. Ik kan me herinneren dat ik zo'n 230 damage uit een heavy kon halen. Ik haal nu met een cruisemissile rond de 450 damage, evenveel als de basic torpedo damage.

Ps, was me nog niet opgevallen, maar het is nu niet de splash radius die je traint op een torp, maar de damage output zelf. :) ga denk ook maar naar lvl 5 trainen :). caldari bs lvl 5 + torp lvl 5 + 6 balastic control systems moet dan wel meer dan 600 damage geven, + dat met 6 named launchers en je hebt om de 2 seconden een damage van 600 :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had met een ravensetupje een damage output met 1 Mjolner op iemands shield van 680 damage. Ik had pas torps lvl3 en als je hem naar 5 traint moet je hem wel boven de 700 krijgen gok ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 09 september 2004 @ 22:28:
w0000000000000t :o

Ik heb me zonet gekwalificeerd voor de finale van de Caldari Colosus Championships.

Kwam binnen als 2e :)

Zoals jullie begrijpen hou ik m'n setup voor mezelf

Maar bij deze wil ik alle members van OC ('k heb niet gezien of Dream er ook bij was) wel ff bedanken voor het uitschakelen van ongeveer 50% van de deelnemers in hun masterlijke camp in 0SHT-A

Op naar de finals ... :*)
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

is dat ganken van OC toch een keer ergens goed voor :P ;)

Eve knalt er net COMPLEET uit, lijkt er op dat de proxy dood is...
ben ik ff blij dat ik net een station in duik in 0.0 :)

worden weer zooitje petitions gok ik :x

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gok dat ik er al 1 van ben, was net tegen een 500K en een 1M aan het raggen zonder mijn reppers aan omdat ik nog op mijn shield zat. Zal niet echt lukken om untanked het 2 minuten uit te houden tegen die rats voordat ik cloak.

Laten we hopen dat alles er meteen uit is geklapt want anders krijgt CCP het nog druk kwa petitions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

urgh, sux ian...

idd, hopen dat ALLES der uit ligt, want dit is erg aarsch...

kreeg wel een of andere vage foutmelding toen hij crashte...
is trouwens nu nog steeds niet up, bijna al een uur down!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

fibrechannel is uitgevallen .... ze zijn em weer aan het opstarten met een cap erop ..

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

En nog steeds niets :( Ik had het helemaal geplanned: vrouw weg (nachtdienst), geen standby dienst voor mezelf, geen afspraken, helemaal niets.. lekker avondje eve spelen *zucht*
Nou ja, d'r zijn ergere dingen... "het is maar een spelletje"

Discogs

Verwijderd

hmm vet balen! ik was net aan het bounty hunten met me stabber die zal nu ongeveer wel kapot geschoten zijn. Ik had um net nieuw nog geen insurance |:( ik hoop dat ze alles vergoeden sinds het hun eigen fout is dat de proxy niet connected is... anders moet ik weer 4,5 mil bij elkaar prokkelen om maar een beetje de ietwat betere pirates te kunnen verslaan :(

• Bramster
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 21:18:
hmm vet balen! ik was net aan het bounty hunten met me stabber die zal nu ongeveer wel kapot geschoten zijn. Ik had um net nieuw nog geen insurance |:( ik hoop dat ze alles vergoeden sinds het hun eigen fout is dat de proxy niet connected is... anders moet ik weer 4,5 mil bij elkaar prokkelen om maar een beetje de ietwat betere pirates te kunnen verslaan :(
Spaar dan door voor een Rupture :)
veel beter voor rat hunten

Verwijderd

Skuzz schreef op 11 september 2004 @ 21:54:
[...]

Spaar dan door voor een Rupture :)
veel beter voor rat hunten
mja, is meteen wel 3mil duurder 8)7 ik kan nog niet zo snel aan geld komen. als ik te weten kom (als mijn stabber kapot is) hoe en waar ik zon petition kan indienen en dat ik dan met stabber terug krijg, sneller 7,5 mil maak met de stabber dan 3mil met me oude frigate lvl III Rifter. maar ik speel het pas net hoor dus zon inzicht heb ik nog niet in het spel :P

Verwijderd

kzie trouwens dat de server over 1 minuut ongeveer online komt ;)

Verwijderd

En hij doet het weer alleen een beetje langzaaaaaaam... wat zou het deze keer zijn ? Een alien invasion in het server hok :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 22:37:
En hij doet het weer alleen een beetje langzaaaaaaam... wat zou het deze keer zijn ? Een alien invasion in het server hok :p
Neuh gewoon de schoonmakers die er per ongeluk een stekker uittrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie wisten zker al dat je een browser heb in de game zelf ofniet? waar je help sites kan bezoeken etc. Maar kan je zelf ook een site maken die te zien is in the browser van eve online bijvvorbeld van een corp ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ik had net het genoegen om dit groepje tegen het lijf te lopen :D
Zit het lijstje af te gaan... dark priest... nog een dark priest, te doen... oei, dark blood patriarch.
ff getwijfeld maar toch maar doorgewarpt :P zonder de 5 preachers had ik het wel geprobeerd, maar als ik weg wil dan moet ik ook weg kunnen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/eng.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 03:56:
jullie wisten zker al dat je een browser heb in de game zelf ofniet? waar je help sites kan bezoeken etc. Maar kan je zelf ook een site maken die te zien is in the browser van eve online bijvvorbeld van een corp ofzo?
Yep je kan zelf sites maken en daarvoor de ingame browser gebruiken, wel moet je site html 1.0 zijn of zoiets, want hoger kan de ingame browser (nog) niet aan, geloof dat het bij shiva naar 3.0 of zoiets verhoogd wordt (maar ik ben dan ook niet zo bekend met al die zooi :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CU2morO schreef op 12 september 2004 @ 04:02:
Ik had net het genoegen om dit groepje tegen het lijf te lopen :D
Zit het lijstje af te gaan... dark priest... nog een dark priest, te doen... oei, dark blood patriarch.
ff getwijfeld maar toch maar doorgewarpt :P zonder de 5 preachers had ik het wel geprobeerd, maar als ik weg wil dan moet ik ook weg kunnen ;)

[afbeelding]
wow, heel eng :P

niemand in de buurt die je kon helpen??

dark blood patriarch... en niet blood versie is 1M waard, wat was deze?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 06:44:
[...]

Yep je kan zelf sites maken en daarvoor de ingame browser gebruiken, wel moet je site html 1.0 zijn of zoiets, want hoger kan de ingame browser (nog) niet aan, geloof dat het bij shiva naar 3.0 of zoiets verhoogd wordt (maar ik ben dan ook niet zo bekend met al die zooi :P )
thnx, ik vind het wel uit hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:47

Bjk

Ik ben er een tijdje niet (sivivec) problemen met paybycash hoop over tijdje terug te zijn moet wat dingen regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
TepelStreeltje schreef op 12 september 2004 @ 11:13:
[...]

wow, heel eng :P

niemand in de buurt die je kon helpen??

dark blood patriarch... en niet blood versie is 1M waard, wat was deze?
De Patriarch is 1,5 M. De Dark Blood Patriarch is 5.5 M :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 06:44:
[...]

Het is gelukt met de site, het werkt in de eve's ingame browser. voor diegenen die ook een site voor een corp willen maken die te openen is in eve zelf en ze weten niet hoe, copy dit stukje tekst boven in je html code.

code:
1
2
3
4
5
6
7
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<title>notitle</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
</head> 
<body>

werkt prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
HitmanWVU schreef op 12 september 2004 @ 12:33:
[...]

De Patriarch is 1,5 M. De Dark Blood Patriarch is 5.5 M :)
bijna goed, dark blood patriarch is 5M
Maar ik hield ook in mijn hoofd dat de grote StarLite een maandje geleden te prooi is gevallen aan een soortgelijke spawn (5,5M Cardinal) dus als zelfs starlite hier zijn apoc op verliest dan kijk ik ook wel uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die de openingspost bijhoudt;

Mijn (= Will McBlack) corporation is ASCENDANCE INDUSTRIES.

Alliance = - (geen)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

\o/ een asci member op GoT.
Zit je ook op de irc van asci, zoja onder welke nick

P.S. we zitten bijna aan de 1K posts in dit deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hij tikt niet verkeerd, hij zit in Ascendance Industries en niet in Ascendancy Inc. :)

btw:

als iemand anders een startpost wil maken vind ik het best, ik heb ervan genoten de laatste paar delen te mogen verzorgen, maar ik kan me best voorstellen dat men het tijd vind voor een frisse startpost ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Wederom ligt TQ eruit :/

/edit
Dat neem ik terug.

[ Voor 39% gewijzigd door stok op 12-09-2004 18:08 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.