[PC][MMORPG] EVE Online deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.958 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zit me hier ook op te vreten. Erg vervelend, maarja, weinig aan te doen.
Klagen is ook weer so yesterday hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt niet! Maar daarom halen ze de forums down. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fleet battles worden vaak gewonnen door de fleet commander.
Ervaring en strategie.
Dan kun je ook makkelijk tegen een overmacht vechten die dat mist.

En als ze gelijk aan elkaar gewaagd zijn dan komt het aan op de kleinere details of soms gewoon geluk.

Vind van Xetic wel knap dat ze in relatief korte tijd zoveel bij hebben geleerd.

In 1on1 is skillpoints een groot voordeel. Helemaal als je ze in de goede skills gestoken hebt. Daar is het een RPG voor. En aantal skillpoints is vaak inherent aan de hoeveelheid ervaring.

Ben trouwens benieuwd hoe lang die patchs van woensdag gaat duren. Hopelijk dat het goed gaat en er minder lag is bij de blobwars. ;)
Nu is de verdedigende partij te sterk in het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Nu ligt ie er helemaal uit :(

En net nu ik in onderhandeling was met een corp.

/edit
Ah, en nu reboot ie weer :P
Hopen dat ut nu goed draait...

/edit2
Hmm, lijkt nog steeds niet echt goed te lopen ... Erg jammer :(
En weer de stekker eruit :'(

[ Voor 58% gewijzigd door stok op 09-06-2004 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 00:20:
Ben trouwens benieuwd hoe lang die patchs van woensdag gaat duren. Hopelijk dat het goed gaat en er minder lag is bij de blobwars. ;)
Het is een server upgrade van de SQL sectie en geen patch, of ze moeten er ook meteen een patch bij gegooid hebben maar daar heb ik niets van gehoord of gelezen.

IIG erg irritant al die lag en vastzittende spelers waardoor ze heel de tijd moeten rebooten. Maarja alles hoort bij de game dus moet je het maar accepteren, ook de downtime. Wat ze wel kunnen vind ik dat ze de EXTRA downtime of verlengingen van de gewone downtime bij je betaling mogen rekenen. Stel dat ie ineens 2 dagen fucked up draait zodat er gewoon niet fatsoenlijk te spelen valt door de continue reboots, dan mogen ze van mij best de tijd bij je betaling optellen zodat je iig nog je volledige tijd kan spelen waarvoor je betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee patch komt er niet deze week, was wel gepland voor deze week maar vanwege server upgrades komt de patch (met die missile changes o.a) volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

hmm. welke codec is dat? net m'n pc opnieuw geinstalleerd

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

I got 2 things to say about that movie :

1:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

2:

I told you all along :+

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Dat filmpje is idd sick :)

PA mag dan misschien wel een zeer grote klap hebben uitgedeeld in P-F, maar daarna hebben ze nog maar bar weinig kunnen doen. Lijkt erop dat als ze niet minstens 24 uur waarschuwing hebben, ze maar weinig uit kunnen halen :*)

Op die server staat trouwens nog 1 filmpje meer, maar die is niet zo goed als deze. Let bij dit filmpje vooral eens op de apoc bij hun station, ik heb bijna medelijden met diegene die zo stom was om daar te undocken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

post count in dit topic stijgt ineens VET! zou dat misschien iets te maken hebben met de DT :)

Jammer dat heel my-eve online down ligt. perfecte tijd om weer ff wat devblogs te lezen...

volgende week woensdag is dus weer patchday?

hoop dat ze daarna ff NON STOP aan shiva gaan werken, want Q3 is gewoon te fukking laat... (dus nog 3 maanden ofzo?)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

feitelijk is het over 2 maanden al Q3 ....
maar zoals in de laatste CSM te lezen is (en jah die is nu nog wel te lezen)
word er in de "zomer" niet gereleased. Dus het word nog een vakantie met Castor.

Je kunt devblogs nog wel teruglezen op EVE-I ....

[ Voor 15% gewijzigd door CRiMiNaL op 09-06-2004 12:28 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CRiMiNaL schreef op 09 juni 2004 @ 12:24:
feitelijk is het over 2 maanden al Q3 ....
maar zoals in de laatste CSM te lezen is (en jah die is nu nog wel te lezen)
word er in de "zomer" niet gereleased. Dus het word nog een vakantie met Castor.

Je kunt devblogs nog wel teruglezen op EVE-I ....
ohja xie het...
jammer dat ik ze toch stiekum allemaal al door heb gelezen...

hopen dat die dik grote battles beter gaan met de komende patch...

waar draain jullie eigenlijk allemaal op??
ik zit op 1600x1200, draait eigenlijk altijd perfect, alleen bij minen dropt het nog welles naar 16fps...

zijn er nog truukjes om je perfomance beter te maken??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:06
TepelStreeltje schreef op 09 juni 2004 @ 13:48:
[...]

ohja xie het...
jammer dat ik ze toch stiekum allemaal al door heb gelezen...

hopen dat die dik grote battles beter gaan met de komende patch...

waar draain jullie eigenlijk allemaal op??
ik zit op 1600x1200, draait eigenlijk altijd perfect, alleen bij minen dropt het nog welles naar 16fps...

zijn er nog truukjes om je perfomance beter te maken??
ik draai eve windowed, 1400x1050
mijn desktop draai ik op 1600x1200

ik heb ook vaak 2 clients tegelijk open, als ik dan aan het minen ben dropped de FPS naar 15 ofzo, maar normaal gaat het goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is er serieus iets mis met mijn verbinding want ik haal met minen maar net de 5 a 9 fps ofzo, alleen als ik gedocked ben kom ik boven de 30 fps uit anders allemaal onder de 23. Zal eens kijken waar het nog meer aan kan liggen dan mijn verbinding, mijn videokaart is wel goed genoeg voor de resolutie die ik draai windowed dus hij moet het gewoon kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hoe doe je dat dan? eve op zon maffe resolutie laten draaien??

want is opzich ook wel handig om op 1400x1200 te draaien, met mirc er onder in aan :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, ben een van mijn accounts vergeten te laten trainen vanochten. |:(

8 uur verspilt.. achja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 15:02:
Dan is er serieus iets mis met mijn verbinding want ik haal met minen maar net de 5 a 9 fps ofzo, alleen als ik gedocked ben kom ik boven de 30 fps uit anders allemaal onder de 23. Zal eens kijken waar het nog meer aan kan liggen dan mijn verbinding, mijn videokaart is wel goed genoeg voor de resolutie die ik draai windowed dus hij moet het gewoon kunnen halen.
Rad 9500 .. ??? Lijkt me normale FPS dan. Zeker als je het op een 1280 reso speelt.

Zelf speel ik het op 1152 met 40 fps gem ... en idd ook drops naar 5 - 10 in mining ops ... Ik heb dan ook wel een GIGANITSCHE k*t video-kaart, maargoed :/

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:06
TepelStreeltje schreef op 09 juni 2004 @ 15:19:
hoe doe je dat dan? eve op zon maffe resolutie laten draaien??

want is opzich ook wel handig om op 1400x1200 te draaien, met mirc er onder in aan :)
1400x1050 is een normale res hoor, kun je gewoon kiezen als je windowed instelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 15:38:
Argh, ben een van mijn accounts vergeten te laten trainen vanochten. |:(

8 uur verspilt.. achja.
8 uur en de rest als ze die servers nie op tijd gefixed hebbe }:O

oojaa ik speel dus ook EVE online..
ingame nick = 0verdrive (met een nul jaa)
kben opzich nog wel op zoek naar een leuke corp
speel nu een maandje ongeveer

[ Voor 23% gewijzigd door Bartjeuhz op 09-06-2004 18:03 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis

Infernis

Psychotic Weaboo

ben benieuwd wat het nieuwe criminal flagging systeem gaat doen voor pirate gatecampers in emp >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVE Cluster upgrade

EVE Online is now going through the last phase of hardware upgrades, which will effectively double capacity. Estimated completion is 20:00 GMT.
Ahh, kan ik weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 19:06:
[...]

Ahh, kan ik weer spelen :)
GMT hè? ;)

22:00 :P

:'( :'( :/ :|

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Damn, als ik die filmpjes zo zie, vind ik het bijna jammer dat CFS militair niet zo sterk is op het moment, ben zelf el een PvP fan, maarjah.. heb zo goed als nooit geld en om nou steeds 2 maand te moeten sparen voor een nieuwe bs.. :o

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das ook mijn probleem, PVP lijkt me harstikke leuk maar een kop met implanten en een 100 mill kostende bs verliezen is niet zo leuk als je het niet 'redelijk' makkelijk kan vervangen :)

Over de server nog steeds down heb liever dat ze er paar uur langer over doen dan dat ze hem on-line gooien en we na dat hij weer up is 10 keer een reboot kunnen verwachten. In iedergeval zal ik vandaag (vanaf 0.00 is het geen vandaag meer ;)) niet veel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TepelStreeltje schreef op 09 juni 2004 @ 12:19:
post count in dit topic stijgt ineens VET! zou dat misschien iets te maken hebben met de DT :)
zal wel meevallen ;)

maar StarLite... hoezo ben je 2 maanden bezig om een nieuwe BS te bekostigen? is Querious dan echt zo leeg qua leuke ores?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
9.6.2004
Hardware update and free day

As the cluster upgrade has taken longer than anticipated, CCP has decided to give everyone one free day. The upgrade is estimated to be completed and EVE back online at midnight GMT.

crap :D

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:58

bennierex

Pilot_Z

9.6.2004
Hardware update and free day
As the cluster upgrade has taken longer than anticipated, CCP has decided to give everyone one free day. The upgrade is estimated to be completed and EVE back online at midnight GMT.
Toch netjes van ze, alleen jammer dat het zo lang gaat duren :(

[edit]
net te laat :P

[ Voor 5% gewijzigd door bennierex op 09-06-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Ach what the heck, straks is het lekker snel. :)

Ik vind het eigenlijk erger dat EVE-I offline is :(

[ Voor 37% gewijzigd door DaRuLe op 09-06-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en dan krijg je volgende week de patch er over heen en dan kun je weer 1,5 dag reboots gaan tellen ;)

Mare is niks aan klachten CCP is goed bezig imo en zeer netjes van de gratis dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9.6.2004
Status update

The upgrade of the hardware in London has taken longer than anticipated. CCP and experts from IBM are now doing everything in their power to complete this last phase as quickly as possible. Due to this unexpected delay CCP is adding one day to everyone’s subscription
EVE is estimated to be back online at midnight (GMT)

zoals verwacht na iedere upgrade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 dingen:

1:

Je gebruikt missle launchers, echter krijg ik het idee dat je op 70km afstand zit. Wat er dan gebeurt is dat er heavy hitters zijn zoals tempest of long range Megathron of een Apoc die nog schade doet tot jouw missle's raken. Ik ben benieuwd hoeveel missles je echt timed, want ik zie heel veel missles nog worden gelancheerd op het moment dat je target op nog 5% zit. Kortom beetje kosten besparing.

2:

Waarom gebruik je missles op een Object dat elk moment heroverd kan worden? Die dingen zijn xxx aantal isk per stuk, kan je ze beter gebruiken in battles. Drones + lasers zijn het goedkoopste.

3:

Ik krijg het idee dat Frigates wel effectief worden gebruikt, ik zie veel battleships neergaan op momenten dat ik al em zou zijn gepeerd. Kortom of de battleships zijn complete n00bs, of frigates doen hun werk goed. IIG mooie raportage.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Is het bij jullie ook zo dat EVE erg slecht logged? En dan doel ik op chatlogs. Heel vaak dan worden die gewoon niet opgeslagen. Terwijl dit wel aangevinkt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 21:20:
[...]
maar StarLite... hoezo ben je 2 maanden bezig om een nieuwe BS te bekostigen? is Querious dan echt zo leeg qua leuke ores?
ores genoeg, het probleem is dat CA of m0o meestal A2-V27 bezetten en je dus niet van 0.0+ naar 0.0 komt. De stations in Querious zelf zijn niet echt een optie aangezien die elke dag van eigenaar veranderen en je opeen 10 mil moet betalen om te docken :X

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis

Infernis

Psychotic Weaboo

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:56:
[...]

3 dingen:

1:

Je gebruikt missle launchers, echter krijg ik het idee dat je op 70km afstand zit. Wat er dan gebeurt is dat er heavy hitters zijn zoals tempest of long range Megathron of een Apoc die nog schade doet tot jouw missle's raken. Ik ben benieuwd hoeveel missles je echt timed, want ik zie heel veel missles nog worden gelancheerd op het moment dat je target op nog 5% zit. Kortom beetje kosten besparing.

2:

Waarom gebruik je missles op een Object dat elk moment heroverd kan worden? Die dingen zijn xxx aantal isk per stuk, kan je ze beter gebruiken in battles. Drones + lasers zijn het goedkoopste.

3:

Ik krijg het idee dat Frigates wel effectief worden gebruikt, ik zie veel battleships neergaan op momenten dat ik al em zou zijn gepeerd. Kortom of de battleships zijn complete n00bs, of frigates doen hun werk goed. IIG mooie raportage.
Ik heb die video niet gemaakt hoor :p

Over die hoeveelheid missiles heb je wel gelijk, maarja, beter teveel dan te weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ach, volgens mij zijn die torps daar zo goed als gratis :). Nouja, paar uurtjes ark minen en je hebt weer genoeg om te bouwen :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die paar uurtjes die je mined, had je kunnen vechten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Erikie schreef op 10 juni 2004 @ 08:31:
ach, volgens mij zijn die torps daar zo goed als gratis :). Nouja, paar uurtjes ark minen en je hebt weer genoeg om te bouwen :)
paar uutjes ark minen kun je een hele raven met missiles voor kopen :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

En is EVE nu ook sneller? Geen lag meer als je een belt inkomt?

Kan zelf niet testen hier op mijn werk, maar ik ben wel erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRuLe schreef op 10 juni 2004 @ 12:17:
En is EVE nu ook sneller? Geen lag meer als je een belt inkomt?

Kan zelf niet testen hier op mijn werk, maar ik ben wel erg benieuwd
Lijkt me niet dat ze dat 100% kunnen oplossen met alleen upgraden, als je warpt laad je gewoon een nieuwe 'level' in dit kost nou eenmaal tijd. Moet er wel bij zeggen dat ik er niet echt last van heb. Stoor me er iig niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Als ik een belt inwarp dan is er een dusdanig lange timeout dat ik al lang en breed gelocked ben. :/

Nou is dat in 0.5 - 1.0 niet zo'n ramp, maar wat als ik bijvoorbeeld lager dan 0.5 zit? Lock 'n load, weg is DaRuLe :'(

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik nog een GF3 in mijn pc heb zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag eve online willen proberen kan iemand mij van een trail voorzien.

andries@verhoef.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen trail wel een trial, en hop hij is verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb eigenlijk totaal geen last van lange loadtimes bij het warpen naar een belt oid. Ook niet met mijn XP1900+.. misschien was ik het al wel gewend oid :P

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben voorlopig uitgespeeld want m'n PSU is uitgefikt.
En ik heb nog wel Energy Lvl5.

Maar goed ben bang dat het alleen skills trainen wordt want denk niet dat m'n baas het leuk vind als ik speel onder werktijd. (het speelt zowieso toch k met p op een laptop vinnik dan) ;)

Nieuw systeem komt eraan want dat was ik toch al van plan.
Kan ik beter frapjes maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Zo.. weer een plaatje.. Best leuk met SA in curse space :P

lange war trouwens.. iets van 30 minuten

Afbeeldingslocatie: http://erikie.demon.nl/eve/longwar.jpg

Toen ik terug warpte na 2 frigs te hebben gemold, ben ikdood gegaan door de lag.. Kwam terug, duurde zeker 40 / 50 secs om eve in beweging te krijgen en was dood.. Nouja.. jammer dan :P

't was weer leuk voor vandaag :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lag was niet normaal hoorde ik, kwam helaas te laat met mijn scorp. Ben je 2 dagen bezig een setup te verzinnen, kan je em niet eens vuurdopen!

Hoorde 4 losses, en 3 kills in battleships in die fight.
Sommige van VOTF beweren 6 kills, maar waar de fuck ze die info vandaan halen is mij ook niet bekend.

Wat ik ook raar vond was dat ik ineens de fleet uit het systeem zag jumpen, dat terwijl het net gelijkstand werd kwa forces.

PS: Catch is geen CA space, het is wel een warzone. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 09:32:
Lag was niet normaal hoorde ik, kwam helaas te laat met mijn scorp. Ben je 2 dagen bezig een setup te verzinnen, kan je em niet eens vuurdopen!

Hoorde 4 losses, en 3 kills in battleships in die fight.
Sommige van VOTF beweren 6 kills, maar waar de fuck ze die info vandaan halen is mij ook niet bekend.

Wat ik ook raar vond was dat ik ineens de fleet uit het systeem zag jumpen, dat terwijl het net gelijkstand werd kwa forces.

PS: Catch is geen CA space, het is wel een warzone. :7
Nja, Als je goed telt zijn het idd meer gele dan blauwe / groene containertjes die daar zweven :) CA dus hehehehehe.. en idd, catch is geen ca space nee, maar had wel t gevoel, omdat we net uit hlw vertrokken.

Het jumpen in het systeem ging trouwens ook erg laggy, maar door de cloaking genoeg tijd om de boel te laden e.d. Dus jumping en engagement ging wel goed. Er zou toch nog een module komen dat je gecloaked kon vliegen oid?! lijkt me wel zwaar relax, heb je in iedergeval tijd om de boel te laden nadat je uitgewarpt bent.

T viel trouwens wel op dat de 1e 5 minuten de frigs en cruisers nogal de lul waren :) daarna ging het nog een half uur door met alleen maar bs. 't was een leuk en gewaagd potje!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 11 juni 2004 @ 09:39:
[...]

Nja, Als je goed telt zijn het idd meer gele dan blauwe / groene containertjes die daar zweven :) CA dus hehehehehe.. en idd, catch is geen ca space nee, maar had wel t gevoel, omdat we net uit hlw vertrokken.

Het jumpen in het systeem ging trouwens ook erg laggy, maar door de cloaking genoeg tijd om de boel te laden e.d. Dus jumping en engagement ging wel goed. Er zou toch nog een module komen dat je gecloaked kon vliegen oid?! lijkt me wel zwaar relax, heb je in iedergeval tijd om de boel te laden nadat je uitgewarpt bent.

T viel trouwens wel op dat de 1e 5 minuten de frigs en cruisers nogal de lul waren :) daarna ging het nog een half uur door met alleen maar bs. 't was een leuk en gewaagd potje!
We hadden veel frigate pilots, en vanzelfsprekend gaan die het eerste eraan. Dus waren er meer can's.

Wat me altijd teleursteld is als mensen gaan schreeuwen op TS: IM GOING DOWN IM GOING DOWN! En pas 6 minuten later hoor je, im down. Alle tijd om weg te warpen (er waren immers maar 1 of 2 frigates die niet echt operatief bezig waren), maar ipv weg te warpen laten ze zich gewoon neerknallen. Ik heb redelijk wat fleet battles meegemaakt en altijd kom ik er uit als er geen frigates zijn die me tegen houden, wat niet eerder heeft plaatsgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ow.. bij ons is t psies anders : daar is het van .. Ok, i'm dead.. bye :P.

echt van die luilakken die zich ook laten beschieten, en dan aan t ei9nd zeggen dat ze dood zijn op een doodnormale manier van spreken :D..

In het begin deed het nog wel pijn, maar nu verlies 50% van de battles wel een schip. meestal frigs of cruisers. BS doe ik wat zuiniger mee, nu het geldkraantje een beetje verstopt raakt :D (nog 4 bs-en te gaan :P)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Heb nog een paar grappige plaatjes want die oorlogs foto's zijn ook maar steeds hetzelfde, vliegende sterretjes, blauwe, gele en paarse vierkantjes, smacktalk chatvensters enzovoorts ;)

In het diepste geheim ontwikkeld door een Amarr-Minmatar alliance (Ammatar?), de Crusifter:

Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/crusifter.JPG

Arme roid...

Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/roidraping.JPG

Total Eclipse of the Apoc...

Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/eclipseapoc.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Amarr-Minmatar alliance... right 8)7 Wel leuke screenshot though :)

De Ammatar zijn kontlikkende Minmatar :P
The Ammatars are part of the Amarr Empire, but are of Minmatar origin. During the time the Amarrians occupied the Minmatar home worlds one of the Minmatar tribes, the Nefantars, collaborated heavily with the Amarrians. The Nefantars fled Minmatar space during the Minmatar Rebellion and the Amarr Emperor set them up in Amarr controlled areas close to Minmatar space. Soon everyone had started callig them Ammatars. Today, the Ammatars enjoy a semi-autonomy in their own space and are still embroiled in war with their former Minmatar brethren.

[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 13-06-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Rafe schreef op 13 juni 2004 @ 18:51:
Amarr-Minmatar alliance... right 8)7 Wel leuke screenshot though :)

De Ammatar zijn kontlikkende Minmatar :P

[...]
vandaar dat minmatars in afval recycled schepen vliegen :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server performance lijkt steeds slechter te worden, iemand anders dergelijke problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 00:09:
Server performance lijkt steeds slechter te worden, iemand anders dergelijke problemen?
zaterdag was een hel voor mij qua server performance, zondag was eigenlijk probleemloos voor mij.

Maar of er nou te merken valt dat er vette "upgrades" zijn geweest .... nou neej ...

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Ammatar zijn eignelijk black Amarr, is dus wat anders dan Minmatar met hun aluminium folie bootjes.:P

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer cluster down.

Die suk....... gasten kunnen dat nieuwe computerparkje niet fatsoenlijk in de lucht houden. Dus die patch kun je voorlopig ook wel op je (bier)buik schrijven.

Maw zet een langlopende skill aan en hoop er het beste van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

black amarr ken ik niet denk dat je dark amarr bedoel. En dat zijn geen ammatar maar de oude amarr bloodline khanid. Die later khanid kingdom zijn gestart A.K.A dark amarr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 00:15:
En weer cluster down.

Die suk....... gasten kunnen dat nieuwe computerparkje niet fatsoenlijk in de lucht houden. Dus die patch kun je voorlopig ook wel op je (bier)buik schrijven.

Maw zet een langlopende skill aan en hoop er het beste van.
parkje?

wel eens van dichtbij gezien zoiets? geclusterde SQL-servers? :/ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ècht geen kattepis... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

ene dev zegt : patch vandaag

andere dev zegt : patch morgen

3e dev zegt : patch volgende week

Ik zeg : ga leren communiceren ... *)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Dear players, there will be an extended downtime today due to the deployment of a new patch. It will begin in 15 minutes at 11:00 GMT and last until 14:00 GMT. Please make sure your characters are out of harms way before the servers close.

-The EVE Online Team
Dus toch een patch :)

Pas wel op, 32 server nodes die waren afgesloten ivm de lag komen niet terug vandaag. Dit betekend extra DT de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

damn flamer ..... :P .... ya beat me to it

/spuit 11 enzo :P

[ Voor 20% gewijzigd door CRiMiNaL op 15-06-2004 12:53 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah, daggie geen eve dus..

ik ga maares uitzoeken wat die zon nou precies waar ik mensen steeds vaker over hoor...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God, whyyyyyyy bijna was mijn level 5 minmatar bs klaar... En kan ik niet eens onder de oude changes deze testen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Voor mensen die zich vervelen: de patch

Het is maar een kleine update, dus ik hoop dat het meeste aan de server kant is gebeurd...

[ Voor 3% gewijzigd door Postman op 15-06-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
DaRuLe schreef op 15 juni 2004 @ 10:29:
[...]

parkje?

wel eens van dichtbij gezien zoiets? geclusterde SQL-servers? :/ :(
er zijn maar 2 SQL servers, de rest zijn SOL-nodes, een naam door ccp zelf verzonnen uit de vroege beta tijd toen ieder sol-system nog 1 server in beslag nam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

CU2morO schreef op 15 juni 2004 @ 13:36:
[...]

er zijn maar 2 SQL servers, de rest zijn SOL-nodes, een naam door ccp zelf verzonnen uit de vroege beta tijd toen ieder sol-system nog 1 server in beslag nam
ook weer fout .....

er is een server cluster

daarin staan 8 SQL servers, 4 daarvan staan d'r als een SQL Cluster en 4 staan er in een soort "failover" mode(voor als de 1e cluster uitvalt). dan had je nog een stuk of 30 loadbalancers en een shitload aan SOL servers.

Maargoed er is ergens nog wel een devblog te vinden denk ik die deze discussie voorgoed kan eindigen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blij dat ik nog een 3,5 dag training bij de een en bijna 2,5 week bij de ander training aan heb staan :P had niet verwacht dat ze zo vlug zouden zijn met die patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

lmao _/-\o_

check the nieuwe vermelding bij TQ : Feelin' Faster (user experience may vary ;)

tjappies

starting up alweer btw .. :P

[ Voor 21% gewijzigd door CRiMiNaL op 15-06-2004 15:07 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja starting up, woei niet dat ik veel denk te kunnen gaan doen vanavond met random reboots, iedereen een gok hoeveel we er voor vanavond 24.00 krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:10:
Mja starting up, woei niet dat ik veel denk te kunnen gaan doen vanavond met random reboots, iedereen een gok hoeveel we er voor vanavond 24.00 krijgen :P
Mijn inzet 1

durf er ook nog wel 1isk op te wedden :P

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik zet in op 4 keer ( men geluks getal :P )

wat ik inzet? hmmz, gratis analysatie met mijn ANAlysor? :P

ik ga het nu ff proberen of het weer leeft...

[ Voor 19% gewijzigd door TepelStreeltje op 15-06-2004 15:31 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja het leeft weer maar ben er alweer een keer uitgegooid en het laden van station naar space duurt nu al weer een eeuwigheid :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

helemaal geen problemen hier ..... NPC hebben een vette boost gekregen. Maar maakt het iig veel leuker en spannender om npc te hunten ..... anyway ... al met al leuke patch vind ik.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

maaruh, krijgen caldari nou ook die thermal bonus dmg met dus thermal missiles?

of hangt dat van je schip af?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

hangt van je ship af ... hoewel bijna elk caldari ship waar je missiles mee zou gebruiken die bonus heeft (BB. Caracal, Kestrel ect. ect. )

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat stop bordje is echt heel lelijk :( tis net of ik in een auto zit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CRiMiNaL schreef op 15 juni 2004 @ 21:37:
hangt van je ship af ... hoewel bijna elk caldari ship waar je missiles mee zou gebruiken die bonus heeft (BB. Caracal, Kestrel ect. ect. )
ah, dan zal dat het zijn :)
dus alleen de missile spammers hebben het ;)

k vind het trouwens wel HEEL fijn dat de NPC's niet eens zo heel veel sterker geworden zijn, alleen je verdient nu echt BAKKEN met geld, net in 3 kwartier ruim 1M verdient met baddies killen :D (in .4 space, grootste was 150K)

alleen lijken die baddies wel dommer geworden ofzo...
eentje wou niet eens op me schieten

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Inderdaad het geld komt dan ook met bakken binnen, zelfs in empire zoals je al zei. Het probleem is dat dit niet alleen voor jou of voor mij op gaat, maar voor iedereen. Ik voorspel een inflatie waar je u tegen zegt en apocs van 200m. Het eerste wat ik ga doen is al m'n isk uitgeven > spullen verkopen als de skyrocketing van prijzen begint en zo m'n isk upgraden naar het te verwachten isk 2.0.

Weet je nog toen megacyte 18k was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

helaas moet ik frak gelijk gaan geven, De NPC bounty's zorgen voor een flinke inflate, maar een nieuwe money sink om dat te counteren is er nog nie echt .... :(

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Ik ben mijn agent standing kwijtgeraakt na die reboot van 19.30 :(
CRiMiNaL schreef op 16 juni 2004 @ 08:05:
helaas moet ik frak gelijk gaan geven, De NPC bounty's zorgen voor een flinke inflate, maar een nieuwe money sink om dat te counteren is er nog nie echt .... :(
1 woord:
Cloakingdevices :)

[ Voor 70% gewijzigd door DaRuLe op 16-06-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg boos en teleurgesteld vanwege deze patch, mijn tempest is nu refine materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zie je iedereen overal over de tempest zeiken terwijl hij ook een PG boost heeft gehad :? Dat de apoc een grotere boost heeft gehad leek me meer dan logisch omdat de lasers zwaar underpowered waren, mij komt het zeker wel lekker uit omdat ik zelf apoc vlieg. In empire kun je voortaan als je gaat hunten beter een frig pakken want met L guns raak je niets meer met die tracking changes, als ik mijn tracking comp aanzet dan raak ik wel weer wat van de frigs maar blijven slechte hits van rond de 100~150dmg per schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretender
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06-2023
Is ook erg teleurgesteld en boos...Veel tijd in Tempest Skills zitten en wat hebben er nu aan..niks

Dan gaan we gewoon newbies killen als protest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah, ben zoooo blij dat ik een mega heb gekozen ipv een raven...
ik krijg men moa niet eens goed getanked! de CPR nerf zorgt er voor dat je booster % omlaag gaat.
zou niet weten hoe ik een raven nu moet tanken...

denk dat apoc nu meer gaat ownen dan voorheen. kortom, ik weet al wat men volgende BS word :)

ik had helemaal niet aan die inflatie gedacht...
vond het ook wel erg schraal toen ik door had wat de consequenties waren...
heb gelukkig wel meer dan 3M bij elkaar gehunt in .3 space...

heb je 15M bij elkaar gespaard voor een implant, om vervolgens diezelfde 15m in een paar dagen bij elkaar te krijgen...

mjah, na deze DT gaan de bountys gefixxet worden. kan alleen maar hopen dat dat dus inhoud dat ze weer naar het oude lvl worden gebracht...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:39:
Waarom zie je iedereen overal over de tempest zeiken terwijl hij ook een PG boost heeft gehad :? Dat de apoc een grotere boost heeft gehad leek me meer dan logisch omdat de lasers zwaar underpowered waren, mij komt het zeker wel lekker uit omdat ik zelf apoc vlieg. In empire kun je voortaan als je gaat hunten beter een frig pakken want met L guns raak je niets meer met die tracking changes, als ik mijn tracking comp aanzet dan raak ik wel weer wat van de frigs maar blijven slechte hits van rond de 100~150dmg per schot.
Omdat als je stil zit in een tempest je 90% van je schoten NIET meer raakt.

Prepatch

Mijn ROF op 1400 =
11.26 seconden,
hiervoor heb ik rapid firing lvl 5 getrained en heb ik 2 tech2 gyrostabs.

Mijn DAMAGE output op 1400 =
250 - 350 normale schoten
400 - 600 wrecking hits
800-1400 perfect hits

Mijn hit perfectage op 1400 =

1 op 2, kortom ik mis 1 van de 2 schoten, 50%

POSTPATCH

ROF = zelfde

Damage output op 1400 =
100-150 damage normale
200-250 wrecking hits
geen perfect hits

Mijn hit percentage is op de 1400 =

90% mist, dus 1 op de 10 raakt.

Om mijn tempest weer even veel te laten raken na deze patch heb ik 3 midslot tracking modules nodig om een wapen te laten werken op zijn oude niveau.

De damage is echter de helft dan, wel iets verbeterd en zodra mijn target object beweegt, of ik beweeg raak ik helemaal niets meer.

Dat is waar tempest pilots over klagen.

Ja ik heb een apoc en de skills, maar het is niet mijn speelstijl. Mijn speelstijl was meer schieten van lange afstanden en soms een goede schot afleveren... Een soort van sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:12:
[...]
90% mist, dus 1 op de 10 raakt.

Om mijn tempest weer even veel te laten raken na deze patch heb ik 3 midslot tracking modules nodig om een wapen te laten werken op zijn oude niveau.

De damage is echter de helft dan, wel iets verbeterd en zodra mijn target object beweegt, of ik beweeg raak ik helemaal niets meer.
Ik weet niet met die berekening waar je op schiet, wat voor klasse schip, frigate, cruiser of BS maar laat ik hopen voor je dat het na de patch iig over de frigates gaat.
De tracking nerv is voor alle guns dus wees maar niet bang dat je de enige bent die zo weinig raakt, ik heb zelf ook 2 heat sink II's gefit en een orion tracking comp, zonder tracking comp mis ik idd ook 9 van de 10 schoten als ik op een frig schiet maar dat is logisch (de guns is bijna evengroot als het schip waar je op schiet) en het bijdraaien van een gun is daardoor erg moeilijk om geaimed te blijven op een klein schip. Het is een stukje realisme, een battle ship heeft in het echt ook support nodig van andere kleinere schepen die dan het kleine grut opruimen.

Ik heb net met blasters op een rax gehunt en dan ging gewoon erg rot, alles mist met mwd aan. daarna heb ik 250mm's gefit en die raken gewoon goed zonder tracking comp. Dat vind ik dus wel erg raar dat de blasters niets raken maar die 250mm wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

TepelStreeltje schreef op 16 juni 2004 @ 13:06:
mjah, ben zoooo blij dat ik een mega heb gekozen ipv een raven...
ik krijg men moa niet eens goed getanked! de CPR nerf zorgt er voor dat je booster % omlaag gaat.
zou niet weten hoe ik een raven nu moet tanken...

denk dat apoc nu meer gaat ownen dan voorheen. kortom, ik weet al wat men volgende BS word :)

ik had helemaal niet aan die inflatie gedacht...
vond het ook wel erg schraal toen ik door had wat de consequenties waren...
heb gelukkig wel meer dan 3M bij elkaar gehunt in .3 space...

heb je 15M bij elkaar gespaard voor een implant, om vervolgens diezelfde 15m in een paar dagen bij elkaar te krijgen...

mjah, na deze DT gaan de bountys gefixxet worden. kan alleen maar hopen dat dat dus inhoud dat ze weer naar het oude lvl worden gebracht...
Raven is ideale armor tank, bitch is dat je er siege launcher voor zal moeten opgeven. Maargoed je haalt het wel weer up met.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:29:
[...]

Ik weet niet met die berekening waar je op schiet, wat voor klasse schip, frigate, cruiser of BS maar laat ik hopen voor je dat het na de patch iig over de frigates gaat.
De tracking nerv is voor alle guns dus wees maar niet bang dat je de enige bent die zo weinig raakt, ik heb zelf ook 2 heat sink II's gefit en een orion tracking comp, zonder tracking comp mis ik idd ook 9 van de 10 schoten als ik op een frig schiet maar dat is logisch (de guns is bijna evengroot als het schip waar je op schiet) en het bijdraaien van een gun is daardoor erg moeilijk om geaimed te blijven op een klein schip. Het is een stukje realisme, een battle ship heeft in het echt ook support nodig van andere kleinere schepen die dan het kleine grut opruimen.

Ik heb net met blasters op een rax gehunt en dan ging gewoon erg rot, alles mist met mwd aan. daarna heb ik 250mm's gefit en die raken gewoon goed zonder tracking comp. Dat vind ik dus wel erg raar dat de blasters niets raken maar die 250mm wel.
Raven schoot ik op, zelfs 2x tempest tegen een raven lukte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 11:10:
Ben erg boos en teleurgesteld vanwege deze patch, mijn tempest is nu refine materiaal.
Ik ben het helemaal met je eens na een stuk of wat missies gedaan te hebben.
1.4 miljoen gunnery skill points alles gefocussed op projectile turret kompleet naar de maan.
Ik parkeer mijn Tempest voorlopig in m'n hangar tot dat er iets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik meot zeggen dat ik met mijn tacyons en mega beams geen moeite heb om NPC cruisers te raken eigenlijk, pas als ze < 15KM gaan orbitten word het lastig om ze te raken. Alleen door de cap relay nerf moet ik mijn hele setup gaan rethinken, shieldboosters lukt niet meer, dus ik moet maar gaan armortanken ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik heb met men moa beetje zitten fukken en nadenken, en de setup die ik had, en erg fijn werkte voor de patch, werkt nu nog steeds, alleen iets minder ideaal.

high: 3 250MM guns (scout of carbide) 1small SB 2 heavy launchers
med: MWD , med shield booster, Shield booster amp en cap recharger (rare)
low : 2CPR's dmg mod en RCU

de 2 CPR's gooien 20% van je shield boost af, en die shield booster amp doet er juist 30% bij. kortom, je houd maar 10% van de 30% over die het eerst was.
het is nog wel te doen.

Is die penalty van 2 shield booster amps al in game? of is het nog steeds dat je van 2x30=60% naar 59% (oid) gaat?!
want dan zou het meer de moeite waard worden om shield tanken vol te houden...
(*voor de grotere schepen die een med slot kunnen missen, voor mij moa blijft het dezelfde setup)

voor mijn mega heb ik al lang besloten dat dat een armor tanked baby word, duurt alleen nog een tijd voordat ik dat goed kan doen... heb nog ERG weinig SP in mechanics enzo zitten...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren 3 uur in empire (of all fucking places) bezig geweest om mijn apoc in orde te krijgen, god ik haat deze patches...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 09:47:
Ben gisteren 3 uur in empire (of all fucking places) bezig geweest om mijn apoc in orde te krijgen, god ik haat deze patches...
* Doe maar niet weer iets uitlokken *

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 12:45 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TepelStreeltje schreef op 17 juni 2004 @ 00:39:
Is die penalty van 2 shield booster amps al in game? of is het nog steeds dat je van 2x30=60% naar 59% (oid) gaat?!
want dan zou het meer de moeite waard worden om shield tanken vol te houden...
(*voor de grotere schepen die een med slot kunnen missen, voor mij moa blijft het dezelfde setup)
Als het goed is zijn ALLE stackable modules een tijd terug al "generft". Er staat nog ergens een devblog waarin de exacte formule staat uitgelegd :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen probleem met mijn tempest. Het kost gewoon iets meer moeite om dezelfde hits te krijgen als voor de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

sorry terr,

Gister m'n eerste commander gekilled nadat we er eerst een apoc aan hadden verloren.

3.5 million bounty en allemaal factional looot
o.a. : Shadow Serpentis Tracking LinK I

Mensen die geintereseerd zijn in die tracking link kunnen mij contacten ingame.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 00:26:
Heb geen probleem met mijn tempest. Het kost gewoon iets meer moeite om dezelfde hits te krijgen als voor de patch.
what the hell doe je er dan mee? ik krijg er echt lang niet dezelfde dmg uit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 08:56:
[...]

what the hell doe je er dan mee? ik krijg er echt lang niet dezelfde dmg uit :|
Wat hij waarschijnlijk heeft gedaan is 3 midslots op offeren voor 3 tracking modules of lowslots... Dat is echter geen oplossing, je raakt immers 3 midslots kwijt die je beter had kunnen gebruiken dan een bug / imbalance te fixen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.