Ik zit me hier ook op te vreten. Erg vervelend, maarja, weinig aan te doen.
Klagen is ook weer so yesterday hè
Klagen is ook weer so yesterday hè
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door stok op 09-06-2004 00:45 ]
Verwijderd
Het is een server upgrade van de SQL sectie en geen patch, of ze moeten er ook meteen een patch bij gegooid hebben maar daar heb ik niets van gehoord of gelezen.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 00:20:
Ben trouwens benieuwd hoe lang die patchs van woensdag gaat duren. Hopelijk dat het goed gaat en er minder lag is bij de blobwars.
Verwijderd
traktor scratch!
I got 2 things to say about that movie :
... MMORPG Addict.
Battle.net Spud#2543
[ Voor 15% gewijzigd door CRiMiNaL op 09-06-2004 12:28 ]
... MMORPG Addict.
ohja xie het...CRiMiNaL schreef op 09 juni 2004 @ 12:24:
feitelijk is het over 2 maanden al Q3 ....
maar zoals in de laatste CSM te lezen is (en jah die is nu nog wel te lezen)
word er in de "zomer" niet gereleased. Dus het word nog een vakantie met Castor.
Je kunt devblogs nog wel teruglezen op EVE-I ....
Battle.net Spud#2543
ik draai eve windowed, 1400x1050TepelStreeltje schreef op 09 juni 2004 @ 13:48:
[...]
ohja xie het...
jammer dat ik ze toch stiekum allemaal al door heb gelezen...
hopen dat die dik grote battles beter gaan met de komende patch...
waar draain jullie eigenlijk allemaal op??
ik zit op 1600x1200, draait eigenlijk altijd perfect, alleen bij minen dropt het nog welles naar 16fps...
zijn er nog truukjes om je perfomance beter te maken??
Verwijderd
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Rad 9500 .. ??? Lijkt me normale FPS dan. Zeker als je het op een 1280 reso speelt.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 15:02:
Dan is er serieus iets mis met mijn verbinding want ik haal met minen maar net de 5 a 9 fps ofzo, alleen als ik gedocked ben kom ik boven de 30 fps uit anders allemaal onder de 23. Zal eens kijken waar het nog meer aan kan liggen dan mijn verbinding, mijn videokaart is wel goed genoeg voor de resolutie die ik draai windowed dus hij moet het gewoon kunnen halen.
... MMORPG Addict.
1400x1050 is een normale res hoor, kun je gewoon kiezen als je windowed insteltTepelStreeltje schreef op 09 juni 2004 @ 15:19:
hoe doe je dat dan? eve op zon maffe resolutie laten draaien??
want is opzich ook wel handig om op 1400x1200 te draaien, met mirc er onder in aan
8 uur en de rest als ze die servers nie op tijd gefixed hebbeVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 15:38:
Argh, ben een van mijn accounts vergeten te laten trainen vanochten.![]()
8 uur verspilt.. achja.
[ Voor 23% gewijzigd door Bartjeuhz op 09-06-2004 18:03 ]
Steam: CatBearCow
Verwijderd
Ahh, kan ik weer spelenEVE Cluster upgrade
EVE Online is now going through the last phase of hardware upgrades, which will effectively double capacity. Estimated completion is 20:00 GMT.
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
zal wel meevallenTepelStreeltje schreef op 09 juni 2004 @ 12:19:
post count in dit topic stijgt ineens VET! zou dat misschien iets te maken hebben met de DT
Steam: CatBearCow
Toch netjes van ze, alleen jammer dat het zo lang gaat duren9.6.2004
Hardware update and free day
As the cluster upgrade has taken longer than anticipated, CCP has decided to give everyone one free day. The upgrade is estimated to be completed and EVE back online at midnight GMT.
[ Voor 5% gewijzigd door bennierex op 09-06-2004 21:49 ]
[ Voor 37% gewijzigd door DaRuLe op 09-06-2004 21:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
3 dingen:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 22:57 ]
ores genoeg, het probleem is dat CA of m0o meestal A2-V27 bezetten en je dus niet van 0.0+ naar 0.0 komt. De stations in Querious zelf zijn niet echt een optie aangezien die elke dag van eigenaar veranderen en je opeen 10 mil moet betalen om te dockenVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 21:20:
[...]
maar StarLite... hoezo ben je 2 maanden bezig om een nieuwe BS te bekostigen? is Querious dan echt zo leeg qua leuke ores?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik heb die video niet gemaakt hoorVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:56:
[...]
3 dingen:
1:
Je gebruikt missle launchers, echter krijg ik het idee dat je op 70km afstand zit. Wat er dan gebeurt is dat er heavy hitters zijn zoals tempest of long range Megathron of een Apoc die nog schade doet tot jouw missle's raken. Ik ben benieuwd hoeveel missles je echt timed, want ik zie heel veel missles nog worden gelancheerd op het moment dat je target op nog 5% zit. Kortom beetje kosten besparing.
2:
Waarom gebruik je missles op een Object dat elk moment heroverd kan worden? Die dingen zijn xxx aantal isk per stuk, kan je ze beter gebruiken in battles. Drones + lasers zijn het goedkoopste.
3:
Ik krijg het idee dat Frigates wel effectief worden gebruikt, ik zie veel battleships neergaan op momenten dat ik al em zou zijn gepeerd. Kortom of de battleships zijn complete n00bs, of frigates doen hun werk goed. IIG mooie raportage.
traktor scratch!
paar uutjes ark minen kun je een hele raven met missiles voor kopenErikie schreef op 10 juni 2004 @ 08:31:
ach, volgens mij zijn die torps daar zo goed als gratis. Nouja, paar uurtjes ark minen en je hebt weer genoeg om te bouwen
\o/
Verwijderd
Lijkt me niet dat ze dat 100% kunnen oplossen met alleen upgraden, als je warpt laad je gewoon een nieuwe 'level' in dit kost nou eenmaal tijd. Moet er wel bij zeggen dat ik er niet echt last van heb. Stoor me er iig niet aan.DaRuLe schreef op 10 juni 2004 @ 12:17:
En is EVE nu ook sneller? Geen lag meer als je een belt inkomt?
Kan zelf niet testen hier op mijn werk, maar ik ben wel erg benieuwd
Verwijderd
\o/
Verwijderd
traktor scratch!
Verwijderd
Nja, Als je goed telt zijn het idd meer gele dan blauwe / groene containertjes die daar zwevenVerwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 09:32:
Lag was niet normaal hoorde ik, kwam helaas te laat met mijn scorp. Ben je 2 dagen bezig een setup te verzinnen, kan je em niet eens vuurdopen!
Hoorde 4 losses, en 3 kills in battleships in die fight.
Sommige van VOTF beweren 6 kills, maar waar de fuck ze die info vandaan halen is mij ook niet bekend.
Wat ik ook raar vond was dat ik ineens de fleet uit het systeem zag jumpen, dat terwijl het net gelijkstand werd kwa forces.
PS: Catch is geen CA space, het is wel een warzone.
traktor scratch!
Verwijderd
We hadden veel frigate pilots, en vanzelfsprekend gaan die het eerste eraan. Dus waren er meer can's.Erikie schreef op 11 juni 2004 @ 09:39:
[...]
Nja, Als je goed telt zijn het idd meer gele dan blauwe / groene containertjes die daar zwevenCA dus hehehehehe.. en idd, catch is geen ca space nee, maar had wel t gevoel, omdat we net uit hlw vertrokken.
Het jumpen in het systeem ging trouwens ook erg laggy, maar door de cloaking genoeg tijd om de boel te laden e.d. Dus jumping en engagement ging wel goed. Er zou toch nog een module komen dat je gecloaked kon vliegen oid?! lijkt me wel zwaar relax, heb je in iedergeval tijd om de boel te laden nadat je uitgewarpt bent.
T viel trouwens wel op dat de 1e 5 minuten de frigs en cruisers nogal de lul warendaarna ging het nog een half uur door met alleen maar bs. 't was een leuk en gewaagd potje!
traktor scratch!
The Ammatars are part of the Amarr Empire, but are of Minmatar origin. During the time the Amarrians occupied the Minmatar home worlds one of the Minmatar tribes, the Nefantars, collaborated heavily with the Amarrians. The Nefantars fled Minmatar space during the Minmatar Rebellion and the Amarr Emperor set them up in Amarr controlled areas close to Minmatar space. Soon everyone had started callig them Ammatars. Today, the Ammatars enjoy a semi-autonomy in their own space and are still embroiled in war with their former Minmatar brethren.
[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 13-06-2004 18:52 ]
vandaar dat minmatars in afval recycled schepen vliegenRafe schreef op 13 juni 2004 @ 18:51:
Amarr-Minmatar alliance... rightWel leuke screenshot though
De Ammatar zijn kontlikkende Minmatar
[...]
traktor scratch!
zaterdag was een hel voor mij qua server performance, zondag was eigenlijk probleemloos voor mij.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 00:09:
Server performance lijkt steeds slechter te worden, iemand anders dergelijke problemen?
... MMORPG Addict.
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd
Verwijderd
parkje?Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 00:15:
En weer cluster down.
Die suk....... gasten kunnen dat nieuwe computerparkje niet fatsoenlijk in de lucht houden. Dus die patch kun je voorlopig ook wel op je (bier)buik schrijven.
Maw zet een langlopende skill aan en hoop er het beste van.
... MMORPG Addict.
Dus toch een patchDear players, there will be an extended downtime today due to the deployment of a new patch. It will begin in 15 minutes at 11:00 GMT and last until 14:00 GMT. Please make sure your characters are out of harms way before the servers close.
-The EVE Online Team
[ Voor 20% gewijzigd door CRiMiNaL op 15-06-2004 12:53 ]
... MMORPG Addict.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
er zijn maar 2 SQL servers, de rest zijn SOL-nodes, een naam door ccp zelf verzonnen uit de vroege beta tijd toen ieder sol-system nog 1 server in beslag namDaRuLe schreef op 15 juni 2004 @ 10:29:
[...]
parkje?
wel eens van dichtbij gezien zoiets? geclusterde SQL-servers?![]()
ook weer fout .....CU2morO schreef op 15 juni 2004 @ 13:36:
[...]
er zijn maar 2 SQL servers, de rest zijn SOL-nodes, een naam door ccp zelf verzonnen uit de vroege beta tijd toen ieder sol-system nog 1 server in beslag nam
... MMORPG Addict.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door CRiMiNaL op 15-06-2004 15:07 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Mijn inzet 1Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:10:
Mja starting up, woei niet dat ik veel denk te kunnen gaan doen vanavond met random reboots, iedereen een gok hoeveel we er voor vanavond 24.00 krijgen
... MMORPG Addict.
[ Voor 19% gewijzigd door TepelStreeltje op 15-06-2004 15:31 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
... MMORPG Addict.
Battle.net Spud#2543
... MMORPG Addict.
ah, dan zal dat het zijnCRiMiNaL schreef op 15 juni 2004 @ 21:37:
hangt van je ship af ... hoewel bijna elk caldari ship waar je missiles mee zou gebruiken die bonus heeft (BB. Caracal, Kestrel ect. ect. )
Battle.net Spud#2543
... MMORPG Addict.
1 woord:CRiMiNaL schreef op 16 juni 2004 @ 08:05:
helaas moet ik frak gelijk gaan geven, De NPC bounty's zorgen voor een flinke inflate, maar een nieuwe money sink om dat te counteren is er nog nie echt ....
[ Voor 70% gewijzigd door DaRuLe op 16-06-2004 12:41 ]
Verwijderd
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Omdat als je stil zit in een tempest je 90% van je schoten NIET meer raakt.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:39:
Waarom zie je iedereen overal over de tempest zeiken terwijl hij ook een PG boost heeft gehadDat de apoc een grotere boost heeft gehad leek me meer dan logisch omdat de lasers zwaar underpowered waren, mij komt het zeker wel lekker uit omdat ik zelf apoc vlieg. In empire kun je voortaan als je gaat hunten beter een frig pakken want met L guns raak je niets meer met die tracking changes, als ik mijn tracking comp aanzet dan raak ik wel weer wat van de frigs maar blijven slechte hits van rond de 100~150dmg per schot.
Verwijderd
Ik weet niet met die berekening waar je op schiet, wat voor klasse schip, frigate, cruiser of BS maar laat ik hopen voor je dat het na de patch iig over de frigates gaat.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:12:
[...]
90% mist, dus 1 op de 10 raakt.
Om mijn tempest weer even veel te laten raken na deze patch heb ik 3 midslot tracking modules nodig om een wapen te laten werken op zijn oude niveau.
De damage is echter de helft dan, wel iets verbeterd en zodra mijn target object beweegt, of ik beweeg raak ik helemaal niets meer.
Raven is ideale armor tank, bitch is dat je er siege launcher voor zal moeten opgeven. Maargoed je haalt het wel weer up met.TepelStreeltje schreef op 16 juni 2004 @ 13:06:
mjah, ben zoooo blij dat ik een mega heb gekozen ipv een raven...
ik krijg men moa niet eens goed getanked! de CPR nerf zorgt er voor dat je booster % omlaag gaat.
zou niet weten hoe ik een raven nu moet tanken...
denk dat apoc nu meer gaat ownen dan voorheen. kortom, ik weet al wat men volgende BS word
ik had helemaal niet aan die inflatie gedacht...
vond het ook wel erg schraal toen ik door had wat de consequenties waren...
heb gelukkig wel meer dan 3M bij elkaar gehunt in .3 space...
heb je 15M bij elkaar gespaard voor een implant, om vervolgens diezelfde 15m in een paar dagen bij elkaar te krijgen...
mjah, na deze DT gaan de bountys gefixxet worden. kan alleen maar hopen dat dat dus inhoud dat ze weer naar het oude lvl worden gebracht...
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Raven schoot ik op, zelfs 2x tempest tegen een raven lukte niet.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:29:
[...]
Ik weet niet met die berekening waar je op schiet, wat voor klasse schip, frigate, cruiser of BS maar laat ik hopen voor je dat het na de patch iig over de frigates gaat.
De tracking nerv is voor alle guns dus wees maar niet bang dat je de enige bent die zo weinig raakt, ik heb zelf ook 2 heat sink II's gefit en een orion tracking comp, zonder tracking comp mis ik idd ook 9 van de 10 schoten als ik op een frig schiet maar dat is logisch (de guns is bijna evengroot als het schip waar je op schiet) en het bijdraaien van een gun is daardoor erg moeilijk om geaimed te blijven op een klein schip. Het is een stukje realisme, een battle ship heeft in het echt ook support nodig van andere kleinere schepen die dan het kleine grut opruimen.
Ik heb net met blasters op een rax gehunt en dan ging gewoon erg rot, alles mist met mwd aan. daarna heb ik 250mm's gefit en die raken gewoon goed zonder tracking comp. Dat vind ik dus wel erg raar dat de blasters niets raken maar die 250mm wel.
Verwijderd
Ik ben het helemaal met je eens na een stuk of wat missies gedaan te hebben.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 11:10:
Ben erg boos en teleurgesteld vanwege deze patch, mijn tempest is nu refine materiaal.
\o/
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
* Doe maar niet weer iets uitlokken *Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 09:47:
Ben gisteren 3 uur in empire (of all fucking places) bezig geweest om mijn apoc in orde te krijgen, god ik haat deze patches...
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 12:45 ]
... MMORPG Addict.
Als het goed is zijn ALLE stackable modules een tijd terug al "generft". Er staat nog ergens een devblog waarin de exacte formule staat uitgelegdTepelStreeltje schreef op 17 juni 2004 @ 00:39:
Is die penalty van 2 shield booster amps al in game? of is het nog steeds dat je van 2x30=60% naar 59% (oid) gaat?!
want dan zou het meer de moeite waard worden om shield tanken vol te houden...
(*voor de grotere schepen die een med slot kunnen missen, voor mij moa blijft het dezelfde setup)
\o/
Verwijderd
... MMORPG Addict.
what the hell doe je er dan mee? ik krijg er echt lang niet dezelfde dmg uitVerwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 00:26:
Heb geen probleem met mijn tempest. Het kost gewoon iets meer moeite om dezelfde hits te krijgen als voor de patch.
Verwijderd
Wat hij waarschijnlijk heeft gedaan is 3 midslots op offeren voor 3 tracking modules of lowslots... Dat is echter geen oplossing, je raakt immers 3 midslots kwijt die je beter had kunnen gebruiken dan een bug / imbalance te fixen.Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 08:56:
[...]
what the hell doe je er dan mee? ik krijg er echt lang niet dezelfde dmg uit
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq