alt characters?
wasda?
wasda?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Typische OC aktie. Met z'n allen op een zieligerd.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 10:29:
Gisteren na onderzoek bleek dat er een alt van Xanadu in VOTF zat, je had hem moeten horen schreeuwen toen we zijn taranis opbliezen. Sommige hadden in hun broek gezeken van het lachen.
Het gebruik van alt characters is naar mijn mening lame, maar kennelijk nodig.
Verwijderd
Hazop kan altijd members gebruiken dus contact de CEO maar als je interesse hebt.bennierex schreef op 28 mei 2004 @ 23:20:
Misschien dat de topicstarter mij ook in het lijstje erbij wil zetten;
Ingame heet ik Pilot_Z. Op het moment zit ik in Oberon Inc. maar ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe corp.
Ben tijdje eruit geweest door tijdgebrek, dus ik moet me weer even inleven in de wereld van EVE
Groeten aan Tabatha.bennierex schreef op 28 mei 2004 @ 23:20:
Misschien dat de topicstarter mij ook in het lijstje erbij wil zetten;
Ingame heet ik Pilot_Z. Op het moment zit ik in Oberon Inc. maar ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe corp.
Ben tijdje eruit geweest door tijdgebrek, dus ik moet me weer even inleven in de wereld van EVE
Ok, ga ik dat binnenkort eens doen. Ik heb trouwens geen problemen met Oberon, maar ik heb liever een iets kleinere corp.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 23:54:
[...]
Hazop kan altijd members gebruiken dus contact de CEO maar als je interesse hebt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 09:36:
Kan iemand mijn info wijzigen in de openingspost?
bennierex schreef op 28 mei 2004 @ 23:20:
Misschien dat de topicstarter mij ook in het lijstje erbij wil zetten
doneVerwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 01:07:
Ik kan dus uit die lijst.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 12:46 ]
Verwijderd
Check eve website, download > video > community created... zijn een paar filmpies gepost, vooral die van m.corp is kewl. ( btw mijn filmpie, beserk, is ook gepost )Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 07:50:
wel leuke actie dus erikie
die fleetbattle was dat er ook eentje met close range of op 80km afstand missiles afvuren ?
heeft iemand nog relaxte fraps filmpies ?
Verwijderd
Na volgende patch is het verkopen en handelen van accounts verboden.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 17:05:
[...]
Typische OC aktie. Met z'n allen op een zieligerd.![]()
En alts zijn voor mietjes.
Maar trial?
Je hebt toch screenshots, filmpjes.
Ik heb mijn versie ook 2e hand gekocht van iemand die er geen tijd voor bleek te hebben. Dus als het niets is verkoop je het door.
Lekker snel aangepastPadme schreef op 29 mei 2004 @ 23:06:
Ter aanvulling:
In de openingspost achter de info van Padme Am: Stef Wilbur Corp. Geen onderdeel van een Alliance.
Ik vind het wel een hele eer dat ik nu 2x vermeld ben in de lijst, al is het misschien wat overbodig.Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 18:10:
och och, ?? ipv -waar kunnen mensen tegenwoordig zich al niet druk over maken
maar u vraagt, wij draaien, komtie
Druk maken niet... maar als we het dan toch volledig willen hebben dan maar goedVerwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 18:10:
och och, ?? ipv -waar kunnen mensen tegenwoordig zich al niet druk over maken
maar u vraagt, wij draaien, komtie
Verwijderd
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Het account was nog niet geactiveerd dus ik ben 1e gebruiker van die regkey.Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 12:13:
[...]
Na volgende patch is het verkopen en handelen van accounts verboden.
Correctie: 1 gast van OC had die gast weggeblazen, maar dat zal ook wel voor mietjes zijn he?
\o/
Verwijderd
Verwijderd
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Maakt Lord Zap niks uit, hij heeft toch meerdere accounts.. Zal me niet verbazen als hij zelfs trots is op de banVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:44:
Volgens het laatste nieuws is Lord Zap gebanned tot 30 augustus, verhalen zijn verschillend over de reden.
Sommige beweren dat van zijn ip een account zou hebben gehacked.
Andere beweren dat opeens in alle members van m0o 100mil - 500mil in hun account was gestort door een onbekende m0o player, GM's hadden dit bedrag weer terug gevorderd ook al hadden ze het geld al uitgegeven waardoor sommige op -60mil staan. En het nieuws zou zijn dat Lord Zap indirect of direct verbonden zou zijn met duppen (het duppliceren van items, zoals megacyte etc) van items, waardoor hij paar bil van heeft verdient om dit vervolgens over alle members te verdelen.
\o/
Verwijderd
als ze uit een station megacyte/isk jatten: jaPadme schreef op 01 juni 2004 @ 23:24:
Hmmmm... hoort in Eve ook net als IRL niet een beetje criminaliteit?
[ Voor 11% gewijzigd door Hyp3rman op 02-06-2004 11:52 ]
Ik heb gelezen hoe dit kan gebeuren ( en het is me zelf ook al eens overkomen, dat ik per ongeluk 7000 Zydrine heb verdubbeld --> wat overigs door mezelf gepetitioned is omdat ik geen zin had om voor een paar rot minerals te worden gebanned ) en heb het zelf destijds nogmaals proberen te exploiten op de chaos server... als wijze van test:Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 23:41:
Heeft iemand trouwens al meer info hier over? op EVE forum is er niks te lezen behalve waarschuwingen van Dev's dat je er niet over mag praten. Ik wil niet weten hoe je moet scammen maar wil best weten wat er nu gebeurd was
[ Voor 17% gewijzigd door StarWolfer op 02-06-2004 13:24 ]
For the time being best ff uit de buurt blijven van NORAD, we zijn in oorlog met PA.CU2morO schreef op 30 mei 2004 @ 20:31:
NORAD heeft trouwens ook aardig geskillde pilots
Vloog gister een beetje in een rifter ergens rond, normaal kom ik door iedere blockade heen met me mwd (of webbie op 4km en dan storm ik nog door naar de gate) maar gister een Taranis van iemand van NORAD die me op 7km al helemaal stil had liggen en me riftertje stuk maakte
Wat ik vooral wel sportief vind zijn die mensen waarmee je na een gevecht (wie dr ook gewonnen heeft) ff kan chatten. Mensen die meteen beginnen te schelden heb ik echt 0.0 respect voor en komen dus ook meteen op mijn persoonlijke -10.0 lijst. Zelfde geld voor opscheppers trouwens: 'muhaha i totally pwned you when you werent paying attention, lol. i ganked you good rofl'
NORAD is in mijn ogen slecht bezig.Infernis schreef op 02 juni 2004 @ 15:18:
[...]
For the time being best ff uit de buurt blijven van NORAD, we zijn in oorlog met PA.![]()
Gisteren al met verschillende vloten (eentje ervan gang van 80+), de vijand gaan afwegen. Het was meer een spelletje schaken, en er is nog niet gevochten.
shit will hit the fan tonight
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Goed om te weten, en veel succesInfernis schreef op 02 juni 2004 @ 15:18:
[...]
For the time being best ff uit de buurt blijven van NORAD, we zijn in oorlog met PA.![]()
Gisteren al met verschillende vloten (eentje ervan gang van 80+), de vijand gaan afwegen. Het was meer een spelletje schaken, en er is nog niet gevochten.
Verwijderd
Verwijderd
Verhaal is Jade, die met continu hetzelfde zeggen op forums een hele groep achter 'm gekregen om z'n wraak te nemen omdat ie uit NVA is gekicked etc... bah gister had ik 5 uur lang naar jade smacktalking zitten kijken in p-fVerwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:16:
Schijnt dat PA en NAST veel fun heeft, verhaal is me niet erg duidelijk maar de gevechten zijn leuk!
smacktalk kan erg leuk zijn hoorVerwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:24:
[...]
Verhaal is Jade, die met continu hetzelfde zeggen op forums een hele groep achter 'm gekregen om z'n wraak te nemen omdat ie uit NVA is gekicked etc... bah gister had ik 5 uur lang naar jade smacktalking zitten kijken in p-f
Verwijderd
Jade is de grootste loser in EVE, zijn hele gezeik om PA met CA nap ik werd er bijna misselijk van.Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:24:
[...]
Verhaal is Jade, die met continu hetzelfde zeggen op forums een hele groep achter 'm gekregen om z'n wraak te nemen omdat ie uit NVA is gekicked etc... bah gister had ik 5 uur lang naar jade smacktalking zitten kijken in p-f
Verwijderd
Dus jij was ook bij die fleet? Ik vondt het echt prachtig om het allemaal te volgen. Gelukkig dat we niet zijn aangevallen want pa had van de 80 bs 26 scorpions. Maar die commander van hun waren echt watjes en wisten niet wat ze met de spies moesten doen in hun sysemInfernis schreef op 02 juni 2004 @ 15:18:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 00:20 ]
je bent wel erg ambitieus heVerwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 22:37:
[...]
We blijven daarom neutraal, we hebben voldoende te doen tegen SA en Xetic en CFS. En als dat klaar is gaan we over naar NFA. Kortom genoeg targets.
traktor scratch!
Verwijderd
Verwijderd
Kheb die fleet van je niet gezien.. en gisters ook geen shit in de fan zien vliegen.Infernis schreef op 02 juni 2004 @ 15:18:
[...]
Ow jij weet wie die neutrale spelers waren ?, Je moet eens hun officiele post lezen waarom en hoe.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 10:12:
Zeker is die war tussen PA vs 'de rest' waaronder de alliantie waar wij van EV nu in zitten UNICOR genaamd erg interessant.
PA is geen kleine jongen dus met zoveel alliances en corp die meedoen blijft het een flinke klus. Alhoewel ze vrijwel het hele verdere noorden van Eve tegen zich hebben. Ze hebben zich laten naaien door CID die door bleef gaan met aanvallen van neutrale spelers. En ze zijn er zelf overigens ook niet vies van om pirates te huren om vuile klusjes op te knappen.
En Dreamcatchers loop eens niet zo te mekkeren. Dat jullie (nog) niet meedoen met deze war ligt helemaal aan jullie zelf.En er is/was maar 1 grootste looser in Eve en da's Skillz.
Overigens wel een leuke oorlog waar relatief weinig smacktalk word gebruikt en ook groepen in de minderheid durven aan te vallen. Da's leuk voor de kijkers thuis natuurlijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 10:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
... MMORPG Addict.
Verwijderd
weet je toevallig ook welke zijn main was ? ben wel even benieuwdVerwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 10:29:
Gisteren na onderzoek bleek dat er een alt van Xanadu in VOTF zat....
Verwijderd
Dat soort verhalen heb ik al zo vaak gelezen. Ook over je baas en mijn ex-baas.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 13:14:
Blijkt dat Jade de oorlog al 3 weken geleden had geplanned volgens de forums op de site van JF zelf, doet je toch wel denken.
Verwijderd
Zal het vanavond even voor je navragen, iets van Xtreme of iets dergelijks.. Een van onze Officers herkende zijn stem op TS van iets.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:10:
[...]
weet je toevallig ook welke zijn main was ? ben wel even benieuwd
greets
Verwijderd
Er was of is zelfs nog een directe link naar hun site toe, waarin ze eigen chatlogs hebben gepost. Hierin was niet alleen JF het aan het plannen, maar hadden ze RKK 3 weken van te voren benaderd en was toen al bekend dat JF steun van Evolution zou hebben volgens de chatlogs.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:11:
[...]
Dat soort verhalen heb ik al zo vaak gelezen. Ook over je baas en mijn ex-baas.
Gewoon geroddel waar je maar van af moet wachten of het wel klopt. Op het forum wordt erg veel onzin gepost waar geen bal van klopt. En het maakt dus ook niets uit hoe vaak het wordt gepost dat maakt het niet meer de waarheid.
Maar iedereen steunt eigenlijk RKK en niet zozeer JF.
Doet je toch wel denken.http://myeve.eve-online.c...sp?a=topic&threadID=84564 :
JF plotted with RKK to start this war more than 3 weeks ago, and were looking for an excuse for it: Read it: http://www.jerichofractio...tion=display;threadid=443
They'd already got Evolution on board for attacking the Phoenix alliance 3 weeks before their current war declaration according to Galavet in that chatlog, and they were planning together how they could get the PA mad enough to attack them so they could get the rest of NAST and as many alliances as possible on their side. My fave so far is: "cast the bait wait for the bite" by Alexandra or possibly:
"rest also knowing that we are working on the COD and FU to nullify the NAST, each person I have spoken to has "seen the light"" also by Alexandra to Galavet in the same convo nearly 3 weaks before the RKK sneak attack .
RKK's animosity to the Phoenix alliance is evident as early as April:Also of note is this: http://www.newvenal.org/sharks/casusbelli.jpg
One might also check this thread http://www.jerichofractio...tion=display;threadid=528
where JF made a deal with EV to permit limited closed space in territoy JF always insisted was free. Who knows if this deal still stands, but if it does it means part of the JF/RKK coalition is attacking us because they are against free space, and another part (EV) is attacking in order to ensure they can keep their limited closed space.
uh, nee linkie??Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 11:04:
En daarbij aansluitend. Wie van jullie heeft al de nieuwe Shiva online docu's gezien van de evesite? Met uitleg over dungeons en nieuwe type schepen enzo.
Erg indrukwekkend.
Battle.net Spud#2543
stond op
... MMORPG Addict.
Verwijderd
LOL, CoD is ook NAST...Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 12:51:
Die oorlog met PA is nie alleen NAST maar ook COD, Die battle in P-F was wel tegenvaller voor ons COD.. wij kwamen met 40 BS, tegen 100+ schepen van hun.. We hebben tegen ze gevochten.. en zijn nie weggerend.. zoals wat hun zouden doen in de minderheid.. het aantal losses aan onze kant was daarin tegen maar 25.. en er lagen iets van 50+ cans dus reken maar uit.. zo ie zo PA had vorige week.. 12 uur de tijd om te bedenken om CDI uit PA te flikkeren.. toen vertelden ze dat ze 24 uur nodig hadden om te bedenken.. anyway ze hadden hun er niet uit gegooid.. so the war began,.. gister viel PA DeKlein binnen.. en deed een poging om onse station te capturere. jammer voor hun maar was niet gelukt.
traktor scratch!
klopt, het was nog kalmVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 10:46:
[...]
Kheb die fleet van je niet gezien.. en gisters ook geen shit in de fan zien vliegen.
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door Infernis op 04-06-2004 02:33 ]
Verwijderd
Testserver = chaos en de corp is Fight Club co in pf-346Erikie schreef op 04 juni 2004 @ 01:02:
Hoe heet dat kanaal ookalweer van de testserver? ben weer uit de corp zo te zien. en waar moest ik ookalweer heen?! was iets met fightclub
Verwijderd
LOL! Ik weet niet hoor maar dat zijn wij niet.. dat filmpje die je ziet is niet mijn fleet.. en PA beweerd andere dingen terwijl wij dat nie waren.. dus dit is waarschijnlijk van andere movie geknipt.. ik ben die film net gaan bekijken en heb dus ingezoomd op die radar waar je al die status ziet van de mensen en ik zie geen mensen van mijn fleet erop, explain.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 23:00:
[...]
LOL, CoD is ook NAST...
En euh.. over die cans fest... daar zit je een beetje mis mee.
http://nsn.stylii.com/nsnfiles/nsn_file9_attackonpa.wmv
PA is op dit moment een grote propaganda machine, t is een beetje als de iraakse minister van informatie. Alles draaien ze om en blazen ze op. Het toppunt gister wel met de officielle PA statement op het forum dat ze op het JF forum "proof" gevonden hadden dat er een "geplande" war was door JF.
[ Voor 5% gewijzigd door CRiMiNaL op 04-06-2004 11:05 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Klinkt goed allemaal, kan niet wachten bijnaCRiMiNaL schreef op 03 juni 2004 @ 18:57:
[...]
stond op
www.eve-online.com/features/shiva/agents
www.eve-online.com/features/shiva/deployables (ja ja die was er al, maar nu stond er vette info bij over hoeveel ze gingen kosten ect ect.)
maar alles lijkt nu weggehaald. Mischien dat iemand ze nog een mirror aangemaakt heeft. Maargoed dat moet je ff aan fuse vragen.
Verwijderd
DoneVerwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 13:24:
Zou iemand mij een buddy-trial kunnen sturen? Mijn e-mail is dave_vd_dungen@hotmail.com
Alvast bedankt,
dave
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Niet waar.Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:44:
Volgens het laatste nieuws is Lord Zap gebanned tot 30 augustus, verhalen zijn verschillend over de reden.
Sommige beweren dat van zijn ip een account zou hebben gehacked.
Andere beweren dat opeens in alle members van m0o 100mil - 500mil in hun account was gestort door een onbekende m0o player, GM's hadden dit bedrag weer terug gevorderd ook al hadden ze het geld al uitgegeven waardoor sommige op -60mil staan. En het nieuws zou zijn dat Lord Zap indirect of direct verbonden zou zijn met duppen (het duppliceren van items, zoals megacyte etc) van items,
Lol.waardoor hij paar bil van heeft verdient om dit vervolgens over alle members te verdelen.
Verwijderd
Hey het zijn de verhalen die ik gehoord heb, en tot ik geen ander verhaal hoorde kan ik alleen dat berichten.Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 00:21:
[...]
Niet waar.
Ik weet dat jullie Zap niet mogen, en m0o in het algemeen...
maar dit soort dingen verzinnen gaat te ver.
De topics hierover zijn gelocked en daarna verwijderd op de EVE forums door de mods omdat het tegen de regels is om over bans (en exploits) te praten.
kortweg, een willekeurig persoon die niks met m0o te maken had/heeft stuurde 1 miljard ISK naar een aantal bekende "pirates" in EVE. Zap was daar 1 van.
Omdat Zap het niet melde via een petition aan CCP, en het uitgaf, werd hij gebanned.
Tadaa nu weten jullie het allemaal.
[...]
Lol.
Je kent blijkbaar Zap niet
- twd
Verwijderd
zucht, ik ga er me niet mee moe maken... ieder heeft zijn eigen versie van het verhaal.CRiMiNaL schreef op 04 juni 2004 @ 11:05:
[...]
PA is op dit moment een grote propaganda machine, t is een beetje als de iraakse minister van informatie. Alles draaien ze om en blazen ze op. Het toppunt gister wel met de officielle PA statement op het forum dat ze op het JF forum "proof" gevonden hadden dat er een "geplande" war was door JF.
Omdat ik er vroeg bij was (voordat het forum down ging door overload) heb ik het stukje op het forum alleen nog kunnen lezen en alles wat er in stond was een private convo tussen een JF en een RKK member waar in zo ongeveer instond "PA only has to make 1 wrong move now and we will give them war"
Om zo'n prive en informele convo zo op te gaan blazen vind ik gewoon zwak.
JF krijg van mij alleen maar lof dat ze op verzoek hun forum open hebben gegooid en juist aan iedereen hebben laten zien DAT ze niets te verbergen hadden.
PA daarentegen legt de "pers" het zwijgen op omdat ze zogenaamd "partijdig" zouden zijn. Ik zeg: Onpartijdig nieuws leveren is een beetje moeilijk als er maar 1 partij is die info geeft en de ander z'n bek houd.
PA is in mijn ogen Irak in oorlogs tijd (NOFI), en proberen met hun propaganda te redden wat er te redden valt. Juist dat zorgt ervoor dat er alleen nog maar meer Alliances en corporations zullen volgen in deze war agains PA. PA graaft z'n eigen graf. May they rest in peace.
Klopt, toch heb ik mijn versie niet echt laten beinvloeden door wie dan ook.Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 01:38:
[...]
zucht, ik ga er me niet mee moe maken... ieder heeft zijn eigen versie van het verhaal.
... MMORPG Addict.
\o/
De apo?bennierex schreef op 04 juni 2004 @ 12:56:
[...]
Klinkt goed allemaal, kan niet wachten bijna
Alleen had ik graag een speciaal schip voor mining gezien bij de nieuwe schepen, maar dat zit er niet in als ik het zo bekijk. Best raar eigenlijk, want er is niet een klasse schip dat echt voor mining bestemd is, terwijl alle klassen behalve industrial op combat gericht zijn imho.
\o/
Verwijderd
ok nog een NL speler dan Mudster = Mud HogStarLite schreef op 05 juni 2004 @ 12:34:
Lol TWD op GoT
Helemaal vergeten dat je NL was. Toch leuk dat je steeds meer namen van GoT in EVE ziet en andersom
Welcome to the gang ...
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Daar in tegen heb je geen kosten voor ammo, hoef je niet twee keer per week een gastje richting je basis te sturen voor ammo te halen, is je ROF lager, is het wisselen van lens makkelijk en nemen deze weinig ruimte in in je cargo, etc. etc.StarLite schreef op 05 juni 2004 @ 12:37:
[...]
De apo?
De changes op chaos zien er wel positief uit voor de apo/arma. in de korte tijd die ik gister op chaos was heb ik ff wat guns getest en het leek erop dat lasers nu best mee kunnen komen met proj/hybrid. Damage en range zijn nog steeds iets lager, maar lasers hebben [iirc] een betere tracking en de cap usage is iets verlaagd
Verwijderd
Die large crystals vind je gewoon op bs npc'sVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 14:14:
maar een large lens is wel 800 - 1.2mil per stuk
6 lasers met ieder 3 verschillende lensen (mf / radio / xray) is toch wel 6x3x1 = 18mil aan 'gratis' ammo
[ Voor 75% gewijzigd door Kolonel_E op 07-06-2004 20:43 ]
[ Voor 24% gewijzigd door StarWolfer op 08-06-2004 12:26 ]
traktor scratch!
Verwijderd
We hebben het momenteel druk met Xetic te fucken, iets wat aardig goed lukt gezien we 200 battleshipkills sinds de oorlog hebben, de mining corporaties van Curse hebben de opdracht gekregen om een verdediglinie op te stellen. Basicly kan het ons een reet roesten of het ze lukt of niet.StarWolf schreef op 08 juni 2004 @ 12:21:
Hey Dreamcatchers,
Waar zitten jullie ergens? Ik verwacht dat onderhand 3/4 van de CA fleet in Xetic space zit / nodig is of zo, want de Stain Alliance Fleet hangt al 5 dagen achtereen in HLW (drukste systeem Curse) en is geen bal te beleven... niks nada noppes.
Toch jammer dat mensen niet hun eigen territory verdedigen![]()
Groetjes,
StarWolfer.
traktor scratch!
Verwijderd
Onzin, enige wanneer ik Xetic zie vechten is wanneer we in de minderheid zijn van 3:1. Gisteren heb ik voor het eerste gehoord dat Xetic in de minderheid was, toch nog knappe behaling kwa kills gehaald in die battle inclusief Xirtam onze fleet commander. Ikzelf was er niet bij, was in Feythobalis bezig met een paar gasten.Erikie schreef op 08 juni 2004 @ 18:01:
Nouja.. t prob is de timezone. Wij verdedigen van dt tot 22:00, en daarna gaat iedereen rustig aan loggen. en op dat moment komt heel ca online. (tussen 20:00 -> 22:00). dus geen houden aan. Niemand heeft dan nog zin om helemaal in battle te trekken. We hadden laatst een fleet van 60 peeps in catch zitten, maar dat ging erg stroef qua lag. 1 grote lag war.. daarna hebben de meeste lui van : laat maar. t enige waar ca goed in is in outnumberen en loggen. En dat bederft in iedergeval mijn spelplezier.
traktor scratch!
Verwijderd
Ingame is alles zo traag nu. Maja gaat wel weer over.The website you requested has been temporarily disabled due to cluster problems.
Thank you for your patience, please come back later.
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq