[PC][MMORPG] EVE Online deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.957 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
alt characters?
wasda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
alt=alternative
je kan per account 3 characters aanmaken, maar met 1 tegelijk trainen/spelen. zo kun je dus wel 1 'wegwerp' alt maken om van te voren gevaarlijke tochten te verkennen in een 10K shuttle voordat jij met je 100+M bs en 50+M hoofd er langs moet :)

zoals dreamcatchers het al zegt kun je dit dus ook gebruiken om met een van deze character het vertrouwen van je vijandige corps te winnen en je voor te doen als noob om zo geaccepteerd te worden en intel van je vijanden krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alt char word overigens ook gebruikt als je een heel extra account aanmaakt om je hoofdaccount te ondersteunen... tis dus gewoon een 2e mannetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 10:29:
Gisteren na onderzoek bleek dat er een alt van Xanadu in VOTF zat, je had hem moeten horen schreeuwen toen we zijn taranis opbliezen. Sommige hadden in hun broek gezeken van het lachen.

Het gebruik van alt characters is naar mijn mening lame, maar kennelijk nodig. :)
Typische OC aktie. Met z'n allen op een zieligerd. :Y)

En alts zijn voor mietjes.

Maar trial?
Je hebt toch screenshots, filmpjes.

Ik heb mijn versie ook 2e hand gekocht van iemand die er geen tijd voor bleek te hebben. Dus als het niets is verkoop je het door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:58

bennierex

Pilot_Z

Misschien dat de topicstarter mij ook in het lijstje erbij wil zetten;
Ingame heet ik Pilot_Z. Op het moment zit ik in Oberon Inc. maar ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe corp.
Ben tijdje eruit geweest door tijdgebrek, dus ik moet me weer even inleven in de wereld van EVE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bennierex schreef op 28 mei 2004 @ 23:20:
Ingame heet ik Pilot_Z. Op het moment zit ik in Oberon Inc. maar ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe corp.
Ben tijdje eruit geweest door tijdgebrek, dus ik moet me weer even inleven in de wereld van EVE :P
Hazop kan altijd members gebruiken dus contact de CEO maar als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Groeten aan Tabatha. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 23:54:
[...]

Hazop kan altijd members gebruiken dus contact de CEO maar als je interesse hebt.
Ok, ga ik dat binnenkort eens doen. Ik heb trouwens geen problemen met Oberon, maar ik heb liever een iets kleinere corp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de openingspost sta ik als speler in die tabel: Jean - zanac
Ik speel het al een paar maanden niet meer, maar heb mijn account destijds ver*kuch!* aan een ander. Jean bestaat misschien nog wel in EVE maar zanac is er niet meer :)
Ik kan dus uit die lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mijn info wijzigen in de openingspost?

Ik zit sinds kort in een corp.

Ingame Name: Kurtag
Corp: Black Nova Corp
Alliance: N.O.R.A.D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 09:36:
Kan iemand mijn info wijzigen in de openingspost?
Misschien dat de topicstarter mij ook in het lijstje erbij wil zetten
done :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Ter aanvulling:

In de openingspost achter de info van Padme Am: Stef Wilbur Corp. Geen onderdeel van een Alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 07:50:
wel leuke actie dus erikie :)

die fleetbattle was dat er ook eentje met close range of op 80km afstand missiles afvuren ?

heeft iemand nog relaxte fraps filmpies ?
Check eve website, download > video > community created... zijn een paar filmpies gepost, vooral die van m.corp is kewl. ( btw mijn filmpie, beserk, is ook gepost )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 17:05:
[...]

Typische OC aktie. Met z'n allen op een zieligerd. :Y)

En alts zijn voor mietjes.

Maar trial?
Je hebt toch screenshots, filmpjes.

Ik heb mijn versie ook 2e hand gekocht van iemand die er geen tijd voor bleek te hebben. Dus als het niets is verkoop je het door.
Na volgende patch is het verkopen en handelen van accounts verboden.

Correctie: 1 gast van OC had die gast weggeblazen, maar dat zal ook wel voor mietjes zijn he? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Padme schreef op 29 mei 2004 @ 23:06:
Ter aanvulling:

In de openingspost achter de info van Padme Am: Stef Wilbur Corp. Geen onderdeel van een Alliance.
Lekker snel aangepast _/-\o_ alleen mag er dus ook een streepje onder "Alliance" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
och och, ?? ipv - :P waar kunnen mensen tegenwoordig zich al niet druk over maken :D

maar u vraagt, wij draaien, komtie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
NORAD heeft trouwens ook aardig geskillde pilots :)
Vloog gister een beetje in een rifter ergens rond, normaal kom ik door iedere blockade heen met me mwd (of webbie op 4km en dan storm ik nog door naar de gate) maar gister een Taranis van iemand van NORAD die me op 7km al helemaal stil had liggen en me riftertje stuk maakte :'(
Wat ik vooral wel sportief vind zijn die mensen waarmee je na een gevecht (wie dr ook gewonnen heeft) ff kan chatten. Mensen die meteen beginnen te schelden heb ik echt 0.0 respect voor en komen dus ook meteen op mijn persoonlijke -10.0 lijst. Zelfde geld voor opscheppers trouwens: 'muhaha i totally pwned you when you werent paying attention, lol. i ganked you good rofl' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 18:10:
och och, ?? ipv - :P waar kunnen mensen tegenwoordig zich al niet druk over maken :D

Ik vind het wel een hele eer dat ik nu 2x vermeld ben in de lijst, al is het misschien wat overbodig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 18:10:

Druk maken niet... maar als we het dan toch volledig willen hebben dan maar goed ;)

THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was onderweg naar een mining OP en onderweg kwam ik tussen een corp war terecht een Raven werd beschoten door een aantal cruisers met cruise missls, toen ik vlak bij the gate (0.6 sec) kwam gebruikte hij een smartbom en ik kreeg daarvan wat mee, 150 dam, toen zag ik alleen nog maar een grote flits en weg was the Raven.

Nu vraag ik me af, is dit doordat ik dam. kreeg of omdat hij een smartbom te dicht bij de gate gebruikte? Ik neem aan dat de concorde ofwel de centryguns de Raven onder vuur nam.

greets Sin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Kan goed zijn dat de enemy [van die corp wr dus] de raven overhoop knalde :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan natuurlijk ook zijn, maar het gaat my om of het dam aan mij als niet in the corp war zijnde voorbij ganger efect heeft, dat door dit de concorde in actie komt.

greets Sin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Als hij je in 0.6 raakt zonder dat jullie een war hebben, zullen concord en de sentries zeker reageren ja :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

aahh, das best wel zuur voor die gozer...

wassie bijna veilig, raakt hij jou per ongeluk :)
mjah, thats eve...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 12:13:
[...]

Na volgende patch is het verkopen en handelen van accounts verboden.

Correctie: 1 gast van OC had die gast weggeblazen, maar dat zal ook wel voor mietjes zijn he? 8)7
Het account was nog niet geactiveerd dus ik ben 1e gebruiker van die regkey.
Scheelde wel een maand fee.

Maar spy alts is irritant. Het is een van die rottrucjes die uitgehaald worden door spelers die koste wat kost willen winnen.
Maar dat hoort ook bij het spel, de spelers die het niet zo nauw nemen met de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Ik zie steeds van die websites die ISKs verkopen. Kun je bijvoorbeeld voor €70,- 10m ISK kopen oid. Ik vraag me af of dat legaal is en of CCP daar iets aan doet. Beetje lame ook als je zoiets koopt imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
nee is illegaal en als ze dr achter komen ben je je account kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

en terecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Je koopt ook geen ISK van iemand.
Je koopt: "De tijd en moeite die het heeft gekost om het te verkrijgen". Onder dat mom mag je spullen verkopen op ebay van CCP, staat in de Agreement die je elke keer bij het opstarten weer wegklikt met 'I Agree'.
Ik weet niet of dat ook veranderd na Shiva :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja dan meot je het niet op Ebay zetten als "10m isk te koop" maar meer als "3 uur mine tijd opbrengsten verkoop (10m)" zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Zoals te lezen in een recente dev blog willen ze dat ook gaan veranderen, of hebben ze dat al gedaan.
Of dat ook voor de tijd truuk ging weet ik niet, maar het ging wel over het verhandelen van accounts (wat eigenlijk ook niks anders dan tijd is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens het laatste nieuws is Lord Zap gebanned tot 30 augustus, verhalen zijn verschillend over de reden.

Sommige beweren dat van zijn ip een account zou hebben gehacked.
Andere beweren dat opeens in alle members van m0o 100mil - 500mil in hun account was gestort door een onbekende m0o player, GM's hadden dit bedrag weer terug gevorderd ook al hadden ze het geld al uitgegeven waardoor sommige op -60mil staan. En het nieuws zou zijn dat Lord Zap indirect of direct verbonden zou zijn met duppen (het duppliceren van items, zoals megacyte etc) van items, waardoor hij paar bil van heeft verdient om dit vervolgens over alle members te verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm das niet zo mooi van hem als dat waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Hmmmm... hoort in Eve ook net als IRL niet een beetje criminaliteit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Nee man, gewoon opzouten met die cheaters.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:44:
Volgens het laatste nieuws is Lord Zap gebanned tot 30 augustus, verhalen zijn verschillend over de reden.

Andere beweren dat opeens in alle members van m0o 100mil - 500mil in hun account was gestort door een onbekende m0o player, GM's hadden dit bedrag weer terug gevorderd ook al hadden ze het geld al uitgegeven waardoor sommige op -60mil staan. En het nieuws zou zijn dat Lord Zap indirect of direct verbonden zou zijn met duppen (het duppliceren van items, zoals megacyte etc) van items, waardoor hij paar bil van heeft verdient om dit vervolgens over alle members te verdelen.
Maakt Lord Zap niks uit, hij heeft toch meerdere accounts.. Zal me niet verbazen als hij zelfs trots is op de ban :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens al meer info hier over? op EVE forum is er niks te lezen behalve waarschuwingen van Dev's dat je er niet over mag praten. Ik wil niet weten hoe je moet scammen maar wil best weten wat er nu gebeurd was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Padme schreef op 01 juni 2004 @ 23:24:
Hmmmm... hoort in Eve ook net als IRL niet een beetje criminaliteit? ;)
als ze uit een station megacyte/isk jatten: ja
als ze door middel van een OOG exploit hunzelf voordeel geven: nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Hey
ik zit er over te denken om het spel toch te gaan spelen, iig voor één maand. ik wil een account weer activeren door er geld in te stoppen. Ik heb drie accounts gemaakt :) omdat ik het nog niet zeker wist, dus drie nieuwe chars, maar nu log ik in op die site en steeds met elk ander account staat er steeds hetzelfde character terwijl het drie andere accounts zijn. En het jammere is dat het het character is wat ik niet wil hebben. Watis hier aan de hand?
edit:

hmmm heb net ff m'n cookies opgegeten enzo maar nu werkt het wel :) lekkere site trouwens

[ Voor 11% gewijzigd door Hyp3rman op 02-06-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 23:41:
Heeft iemand trouwens al meer info hier over? op EVE forum is er niks te lezen behalve waarschuwingen van Dev's dat je er niet over mag praten. Ik wil niet weten hoe je moet scammen maar wil best weten wat er nu gebeurd was :)
Ik heb gelezen hoe dit kan gebeuren ( en het is me zelf ook al eens overkomen, dat ik per ongeluk 7000 Zydrine heb verdubbeld --> wat overigs door mezelf gepetitioned is omdat ik geen zin had om voor een paar rot minerals te worden gebanned ) en heb het zelf destijds nogmaals proberen te exploiten op de chaos server... als wijze van test:

Op het moment dat je "lag" hebt bij een transactie in een station (je sleept bijv. 1000 Megacyte van je cargohold naar je items hangar en het verplaatst zich niet direct), dan is de normale denkwijze dat de transactie niet is overgekomen. In dit geval zou je dan nog een keer proberen het over te slepen...

Echter als je in deze "lagperiode" dit niet 1 keer, maar vervolgens vliegensvlug na elkaar 100 keer probeert te slepen en dan uitlogt, bestaat er een kans dat de server gedacht heeft dat jij niet 1 keer, maar 100 x 1000 Megacyte hebt overgesleept. Het gevolg is dat zodra je weer inlogt er een veel groter aantal Megacyte in je hangar ligt.

Het bovenstaande zou gelukkig op dit moment al (bijna? --> ga het niet proberen op TQ) niet meer mogelijk zijn doordat je nu niet meer veel acties na elkaar kunt doen ... Probeer maar eens te docken, direct van schip te verwisselen en weer te undocken. Je krijgt dan messages als "Your ship is entering hangar, please wait " of "You have to fasten your seatbelt first" ... een preventiecode om de server te overbelasten, en dus dit "duppen" van items tegen te gaan _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door StarWolfer op 02-06-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

CU2morO schreef op 30 mei 2004 @ 20:31:
NORAD heeft trouwens ook aardig geskillde pilots :)
Vloog gister een beetje in een rifter ergens rond, normaal kom ik door iedere blockade heen met me mwd (of webbie op 4km en dan storm ik nog door naar de gate) maar gister een Taranis van iemand van NORAD die me op 7km al helemaal stil had liggen en me riftertje stuk maakte :'(
Wat ik vooral wel sportief vind zijn die mensen waarmee je na een gevecht (wie dr ook gewonnen heeft) ff kan chatten. Mensen die meteen beginnen te schelden heb ik echt 0.0 respect voor en komen dus ook meteen op mijn persoonlijke -10.0 lijst. Zelfde geld voor opscheppers trouwens: 'muhaha i totally pwned you when you werent paying attention, lol. i ganked you good rofl' :+
For the time being best ff uit de buurt blijven van NORAD, we zijn in oorlog met PA. :)

Gisteren al met verschillende vloten (eentje ervan gang van 80+ :9~), de vijand gaan afwegen. Het was meer een spelletje schaken, en er is nog niet gevochten.

shit will hit the fan tonight >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik kan vanavond in 4c gaan spelen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Voeg mij ook maar toe aan de lijst:
Dabu Ajkuma
Hazard Ops
Gallente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Infernis schreef op 02 juni 2004 @ 15:18:
[...]

For the time being best ff uit de buurt blijven van NORAD, we zijn in oorlog met PA. :)

Gisteren al met verschillende vloten (eentje ervan gang van 80+ :9~), de vijand gaan afwegen. Het was meer een spelletje schaken, en er is nog niet gevochten.

NORAD is in mijn ogen slecht bezig.
Eerst verklaren ze hun zogenaamde oorlog aan alle pirates in de syndicate. Iets waar ik ook nog aan heb meegevochten, stevige camps in PF-346 eindelijk is rust in onze poot van de syndicate. En nu ineens laten ze syndicate verslappen en zitten wij (RRA) opgescheept met alle pirates die nu ook wel snappen dat het "free for all" is. Niet dat wij dat erg vinden. Maar een kleine overgang had wel gemogen.
Ik zal nog niet eens beginnen over de snel snel NAP met JQA. Er zijn genoeg kanidaten die NORAD graag zouden backstabben, en zo geven jullie ze wel een goeie kans.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Goed om te weten, en veel succes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnt dat PA en NAST veel fun heeft, verhaal is me niet erg duidelijk maar de gevechten zijn leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:16:
Schijnt dat PA en NAST veel fun heeft, verhaal is me niet erg duidelijk maar de gevechten zijn leuk! :)
Verhaal is Jade, die met continu hetzelfde zeggen op forums een hele groep achter 'm gekregen om z'n wraak te nemen omdat ie uit NVA is gekicked etc... bah gister had ik 5 uur lang naar jade smacktalking zitten kijken in p-f :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:24:
[...]

Verhaal is Jade, die met continu hetzelfde zeggen op forums een hele groep achter 'm gekregen om z'n wraak te nemen omdat ie uit NVA is gekicked etc... bah gister had ik 5 uur lang naar jade smacktalking zitten kijken in p-f :>
smacktalk kan erg leuk zijn hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:24:
[...]

Jade is de grootste loser in EVE, zijn hele gezeik om PA met CA nap ik werd er bijna misselijk van.

Wij als CA zijn blij dat het eindelijk eens een andere alliance tegen een andere alliance is, ipv allemaal op de bandwagon te springen om maar CA aan te vallen. We houden ons daarom ook hier totaal buiten, gezien 90% van CA Jade haat op TS. JF allianced is met RKK en Evolution, maar hierom gaan we nogsteeds niet PA helpen vanwege de reden dat PA Celestial apoc heeft gesponsored tegen CA. We blijven daarom neutraal, we hebben voldoende te doen tegen SA en Xetic en CFS. En als dat klaar is gaan we over naar NFA. Kortom genoeg targets.

Meeste van ons werden misselijk door de manier waarop Jade te werk is gegaan in zijn post, bijna misselijk van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus jij was ook bij die fleet? Ik vondt het echt prachtig om het allemaal te volgen. Gelukkig dat we niet zijn aangevallen want pa had van de 80 bs 26 scorpions. Maar die commander van hun waren echt watjes en wisten niet wat ze met de spies moesten doen in hun sysem :o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 22:37:
[...]
We blijven daarom neutraal, we hebben voldoende te doen tegen SA en Xetic en CFS. En als dat klaar is gaan we over naar NFA. Kortom genoeg targets.
je bent wel erg ambitieus he :).. kan nog wel een paar maanden duren :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker is die war tussen PA vs 'de rest' waaronder de alliantie waar wij van EV nu in zitten UNICOR genaamd erg interessant.
PA is geen kleine jongen dus met zoveel alliances en corp die meedoen blijft het een flinke klus. Alhoewel ze vrijwel het hele verdere noorden van Eve tegen zich hebben. Ze hebben zich laten naaien door CID die door bleef gaan met aanvallen van neutrale spelers. En ze zijn er zelf overigens ook niet vies van om pirates te huren om vuile klusjes op te knappen.
En Dreamcatchers loop eens niet zo te mekkeren. Dat jullie (nog) niet meedoen met deze war ligt helemaal aan jullie zelf. :P En er is/was maar 1 grootste looser in Eve en da's Skillz.

Overigens wel een leuke oorlog waar relatief weinig smacktalk word gebruikt en ook groepen in de minderheid durven aan te vallen. Da's leuk voor de kijkers thuis natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kheb die fleet van je niet gezien.. en gisters ook geen shit in de fan zien vliegen.
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 10:12:
Zeker is die war tussen PA vs 'de rest' waaronder de alliantie waar wij van EV nu in zitten UNICOR genaamd erg interessant.
PA is geen kleine jongen dus met zoveel alliances en corp die meedoen blijft het een flinke klus. Alhoewel ze vrijwel het hele verdere noorden van Eve tegen zich hebben. Ze hebben zich laten naaien door CID die door bleef gaan met aanvallen van neutrale spelers. En ze zijn er zelf overigens ook niet vies van om pirates te huren om vuile klusjes op te knappen.
En Dreamcatchers loop eens niet zo te mekkeren. Dat jullie (nog) niet meedoen met deze war ligt helemaal aan jullie zelf. :P En er is/was maar 1 grootste looser in Eve en da's Skillz.

Overigens wel een leuke oorlog waar relatief weinig smacktalk word gebruikt en ook groepen in de minderheid durven aan te vallen. Da's leuk voor de kijkers thuis natuurlijk. ;)
Ow jij weet wie die neutrale spelers waren ?, Je moet eens hun officiele post lezen waarom en hoe.

Wat de war heeft doen starten is dat CDI hun "cease fire" verbroken doordat ze met frigs door tribute vlogen om hun verloren battleships ( in npc chaining ) te vervangen en gewoon simpelweg de snelste route naar empire namen.

Dit is zo opgeblazen, niet normaal... maar wel grappig dat Jade jullie allemaal heeft omgepraat om PA aan te vallen.

suc6

PS SKillz is niet lame, maar funny... :+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit CDI ja.
Maar dat van die schepen wist ik wel, maar koffie werkt nog niet zo goed. ;)
En je weet toch dat je dat soort geintjes niet moet flikken.
Alhoewel je heel snel mensen over de rooie kunt helpen met dat soort gedoe.
Maar CDI liep gewoon al een hele tijd te klooien en dan was dit de laatste druppel.
En als PA achter haar corp gaan staan is lovenswaardig. Maar de consequenties moeten ze dan ook wel aanvaarden.

En Jade mag misschien geen lieverdje zijn maar ze is niet de enige hoor.

En over chaining gesproken. Erg irri dat de bloods niet meer jove parts droppen. We ging net zo lekker.

En daarbij aansluitend. Wie van jullie heeft al de nieuwe Shiva online docu's gezien van de evesite? Met uitleg over dungeons en nieuwe type schepen enzo.
Erg indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die oorlog met PA is nie alleen NAST maar ook COD, Die battle in P-F was wel tegenvaller voor ons COD.. wij kwamen met 40 BS, tegen 100+ schepen van hun.. We hebben tegen ze gevochten.. en zijn nie weggerend.. zoals wat hun zouden doen in de minderheid.. het aantal losses aan onze kant was daarin tegen maar 25.. en er lagen iets van 50+ cans dus reken maar uit.. zo ie zo PA had vorige week.. 12 uur de tijd om te bedenken om CDI uit PA te flikkeren.. toen vertelden ze dat ze 24 uur nodig hadden om te bedenken.. anyway ze hadden hun er niet uit gegooid.. so the war began,.. gister viel PA DeKlein binnen.. en deed een poging om onse station te capturere. jammer voor hun maar was niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkt dat Jade de oorlog al 3 weken geleden had geplanned volgens de forums op de site van JF zelf, doet je toch wel denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

en jahoor ... wat denk je ... krijg nog gelijk ook. Vandaag Moo in syndicate ....
Ze komen het terug "claimen" van NORAD. En waar is NORAD ... ?? Pcies ... in war met PA ..

Shit is gonna hit the fan even more this weekend ... !!

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

interesting ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 10:29:
Gisteren na onderzoek bleek dat er een alt van Xanadu in VOTF zat....
weet je toevallig ook welke zijn main was ? ben wel even benieuwd

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 13:14:
Blijkt dat Jade de oorlog al 3 weken geleden had geplanned volgens de forums op de site van JF zelf, doet je toch wel denken. :)
Dat soort verhalen heb ik al zo vaak gelezen. Ook over je baas en mijn ex-baas.
Gewoon geroddel waar je maar van af moet wachten of het wel klopt. Op het forum wordt erg veel onzin gepost waar geen bal van klopt. En het maakt dus ook niets uit hoe vaak het wordt gepost dat maakt het niet meer de waarheid.

Maar iedereen steunt eigenlijk RKK en niet zozeer JF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:10:
[...]

weet je toevallig ook welke zijn main was ? ben wel even benieuwd

greets
Zal het vanavond even voor je navragen, iets van Xtreme of iets dergelijks.. Een van onze Officers herkende zijn stem op TS van iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:11:
[...]

Dat soort verhalen heb ik al zo vaak gelezen. Ook over je baas en mijn ex-baas.
Gewoon geroddel waar je maar van af moet wachten of het wel klopt. Op het forum wordt erg veel onzin gepost waar geen bal van klopt. En het maakt dus ook niets uit hoe vaak het wordt gepost dat maakt het niet meer de waarheid.

Maar iedereen steunt eigenlijk RKK en niet zozeer JF.
Er was of is zelfs nog een directe link naar hun site toe, waarin ze eigen chatlogs hebben gepost. Hierin was niet alleen JF het aan het plannen, maar hadden ze RKK 3 weken van te voren benaderd en was toen al bekend dat JF steun van Evolution zou hebben volgens de chatlogs.

Zie topic op eve-online:
http://myeve.eve-online.c...sp?a=topic&threadID=84564 :

JF plotted with RKK to start this war more than 3 weeks ago, and were looking for an excuse for it: Read it: http://www.jerichofractio...tion=display;threadid=443

They'd already got Evolution on board for attacking the Phoenix alliance 3 weeks before their current war declaration according to Galavet in that chatlog, and they were planning together how they could get the PA mad enough to attack them so they could get the rest of NAST and as many alliances as possible on their side. My fave so far is: "cast the bait wait for the bite" by Alexandra or possibly:

"rest also knowing that we are working on the COD and FU to nullify the NAST, each person I have spoken to has "seen the light"" also by Alexandra to Galavet in the same convo nearly 3 weaks before the RKK sneak attack .

RKK's animosity to the Phoenix alliance is evident as early as April:Also of note is this: http://www.newvenal.org/sharks/casusbelli.jpg

One might also check this thread http://www.jerichofractio...tion=display;threadid=528

where JF made a deal with EV to permit limited closed space in territoy JF always insisted was free. Who knows if this deal still stands, but if it does it means part of the JF/RKK coalition is attacking us because they are against free space, and another part (EV) is attacking in order to ensure they can keep their limited closed space.
Doet je toch wel denken. :) Bij ons gaat de oorlog als geplanned, gisteren kleine tegenslag gehad door het verlies van 3 battleships in een foute warpin. Maar na het opmaken van de weekbalance was de teleurstelling weer een beetje verdwenen. Volgende week worden aanvallen nog heviger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 11:04:
En daarbij aansluitend. Wie van jullie heeft al de nieuwe Shiva online docu's gezien van de evesite? Met uitleg over dungeons en nieuwe type schepen enzo.
Erg indrukwekkend.
uh, nee linkie??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

stond op
www.eve-online.com/features/shiva/agents
www.eve-online.com/features/shiva/deployables (ja ja die was er al, maar nu stond er vette info bij over hoeveel ze gingen kosten ect ect.)

maar alles lijkt nu weggehaald. Mischien dat iemand ze nog een mirror aangemaakt heeft. Maargoed dat moet je ff aan fuse vragen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
http://www.eve-online.com/features/shiva/ is nu weer terug online. :)

Ziet er erg leuk uit allemaal \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 12:51:
Die oorlog met PA is nie alleen NAST maar ook COD, Die battle in P-F was wel tegenvaller voor ons COD.. wij kwamen met 40 BS, tegen 100+ schepen van hun.. We hebben tegen ze gevochten.. en zijn nie weggerend.. zoals wat hun zouden doen in de minderheid.. het aantal losses aan onze kant was daarin tegen maar 25.. en er lagen iets van 50+ cans dus reken maar uit.. zo ie zo PA had vorige week.. 12 uur de tijd om te bedenken om CDI uit PA te flikkeren.. toen vertelden ze dat ze 24 uur nodig hadden om te bedenken.. anyway ze hadden hun er niet uit gegooid.. so the war began,.. gister viel PA DeKlein binnen.. en deed een poging om onse station te capturere. jammer voor hun maar was niet gelukt.
LOL, CoD is ook NAST...

En euh.. over die cans fest... daar zit je een beetje mis mee.

http://nsn.stylii.com/nsnfiles/nsn_file9_attackonpa.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ARGH, ik zojuist een BB kopen. Trash mijn frigate daarna, maar vergeten dat er nog voor enkele M aan skills inlagen.

Nu is dat geld niet zo heel boeiend, maar nu moet ik weer uitzoeken welke skills ik weer moet kopen. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Hoe heet dat kanaal ookalweer van de testserver? ben weer uit de corp zo te zien. en waar moest ik ookalweer heen?! was iets met fightclub

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 10:46:
[...]
Kheb die fleet van je niet gezien.. en gisters ook geen shit in de fan zien vliegen.

[...]
klopt, het was nog kalm :)
Toch een paar PA bs neergehaald met guerilla tactics :)

waaronder een megathron die ik tegenkwam met men scramblerifter >:)

het grappige was dat ik die tegenkwam toen we net gingen stoppen (gang verbroken, relatief weinig actie buiten een paar ganks), na die megathron, nog een 2de megathron geganked paar jumps verder, lache :P

[ Voor 30% gewijzigd door Infernis op 04-06-2004 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 04 juni 2004 @ 01:02:
Hoe heet dat kanaal ookalweer van de testserver? ben weer uit de corp zo te zien. en waar moest ik ookalweer heen?! was iets met fightclub
Testserver = chaos en de corp is Fight Club co in pf-346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 23:00:
[...]

LOL, CoD is ook NAST...

En euh.. over die cans fest... daar zit je een beetje mis mee.

http://nsn.stylii.com/nsnfiles/nsn_file9_attackonpa.wmv
LOL! Ik weet niet hoor maar dat zijn wij niet.. dat filmpje die je ziet is niet mijn fleet.. en PA beweerd andere dingen terwijl wij dat nie waren.. dus dit is waarschijnlijk van andere movie geknipt.. ik ben die film net gaan bekijken en heb dus ingezoomd op die radar waar je al die status ziet van de mensen en ik zie geen mensen van mijn fleet erop, explain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

PA is op dit moment een grote propaganda machine, t is een beetje als de iraakse minister van informatie. Alles draaien ze om en blazen ze op. Het toppunt gister wel met de officielle PA statement op het forum dat ze op het JF forum "proof" gevonden hadden dat er een "geplande" war was door JF.

Omdat ik er vroeg bij was (voordat het forum down ging door overload) heb ik het stukje op het forum alleen nog kunnen lezen en alles wat er in stond was een private convo tussen een JF en een RKK member waar in zo ongeveer instond "PA only has to make 1 wrong move now and we will give them war"

Om zo'n prive en informele convo zo op te gaan blazen vind ik gewoon zwak.
JF krijg van mij alleen maar lof dat ze op verzoek hun forum open hebben gegooid en juist aan iedereen hebben laten zien DAT ze niets te verbergen hadden.

PA daarentegen legt de "pers" het zwijgen op omdat ze zogenaamd "partijdig" zouden zijn. Ik zeg: Onpartijdig nieuws leveren is een beetje moeilijk als er maar 1 partij is die info geeft en de ander z'n bek houd.

PA is in mijn ogen Irak in oorlogs tijd (NOFI), en proberen met hun propaganda te redden wat er te redden valt. Juist dat zorgt ervoor dat er alleen nog maar meer Alliances en corporations zullen volgen in deze war agains PA. PA graaft z'n eigen graf. May they rest in peace.

[ Voor 5% gewijzigd door CRiMiNaL op 04-06-2004 11:05 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep ze blazen alles op... maar goed wij komen soo0n met onze eigen versie van ons VS PA ;)
hang tight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

CRiMiNaL schreef op 03 juni 2004 @ 18:57:
[...]

stond op
www.eve-online.com/features/shiva/agents
www.eve-online.com/features/shiva/deployables (ja ja die was er al, maar nu stond er vette info bij over hoeveel ze gingen kosten ect ect.)

maar alles lijkt nu weggehaald. Mischien dat iemand ze nog een mirror aangemaakt heeft. Maargoed dat moet je ff aan fuse vragen.
Klinkt goed allemaal, kan niet wachten bijna :P
Alleen had ik graag een speciaal schip voor mining gezien bij de nieuwe schepen, maar dat zit er niet in als ik het zo bekijk. Best raar eigenlijk, want er is niet een klasse schip dat echt voor mining bestemd is, terwijl alle klassen behalve industrial op combat gericht zijn imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij een buddy-trial kunnen sturen? Mijn e-mail is dave_vd_dungen@hotmail.com

Alvast bedankt,

dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 13:24:
Zou iemand mij een buddy-trial kunnen sturen? Mijn e-mail is dave_vd_dungen@hotmail.com

Alvast bedankt,

dave
Done

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
bennierex: ze hebben het wel eens over speciale miner schepen gehad, maar deze zullen ze dan misschien later uitbrengen. Ik denk dat ze nu voornamelijk hun focus hebben liggen op het rollenspel en vooral PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:44:

Andere beweren dat opeens in alle members van m0o 100mil - 500mil in hun account was gestort door een onbekende m0o player, GM's hadden dit bedrag weer terug gevorderd ook al hadden ze het geld al uitgegeven waardoor sommige op -60mil staan. En het nieuws zou zijn dat Lord Zap indirect of direct verbonden zou zijn met duppen (het duppliceren van items, zoals megacyte etc) van items,
Niet waar.

Ik weet dat jullie Zap niet mogen, en m0o in het algemeen...
maar dit soort dingen verzinnen gaat te ver.

De topics hierover zijn gelocked en daarna verwijderd op de EVE forums door de mods omdat het tegen de regels is om over bans (en exploits) te praten.

kortweg, een willekeurig persoon die niks met m0o te maken had/heeft stuurde 1 miljard ISK (verkregen via een exploit) naar een aantal bekende "pirates" in EVE. Zap was daar 1 van.
Omdat Zap het niet melde via een petition aan CCP, en het uitgaf, werd hij gebanned.
Tadaa nu weten jullie het allemaal.
waardoor hij paar bil van heeft verdient om dit vervolgens over alle members te verdelen.
Lol.
Je kent blijkbaar Zap niet ;)

- twd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 00:21:
[...]

Niet waar.

Ik weet dat jullie Zap niet mogen, en m0o in het algemeen...
maar dit soort dingen verzinnen gaat te ver.

De topics hierover zijn gelocked en daarna verwijderd op de EVE forums door de mods omdat het tegen de regels is om over bans (en exploits) te praten.

kortweg, een willekeurig persoon die niks met m0o te maken had/heeft stuurde 1 miljard ISK naar een aantal bekende "pirates" in EVE. Zap was daar 1 van.
Omdat Zap het niet melde via een petition aan CCP, en het uitgaf, werd hij gebanned.
Tadaa nu weten jullie het allemaal.

[...]

Lol.
Je kent blijkbaar Zap niet ;)

- twd
Hey het zijn de verhalen die ik gehoord heb, en tot ik geen ander verhaal hoorde kan ik alleen dat berichten.

Voor de Xanadu gast:

Het was bizarre van Xanadu corporation die de alt Extravagant had geplanned.

Vanavond heb ik na onderzoek nog een spy gevonden:

Deadflip2, SA member. Helaas moet ik mededelen dat hij een nederlander is die kennelijk zulk gedrag goed vind, wat hij helaas vergat was dat ik alle conflicten herinner. Door zijn beschuldiging dat ik een account koper zou zijn stond hij erg goed in mijn geheugen. Het avontuur was dan ook voor de duur van 1 dag, ik vind het persoonlijk erg jammer dat iemand waar ik eerst normaal mee kon praten tot zulke praktijken zich moet verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 04 juni 2004 @ 11:05:
[...]

PA is op dit moment een grote propaganda machine, t is een beetje als de iraakse minister van informatie. Alles draaien ze om en blazen ze op. Het toppunt gister wel met de officielle PA statement op het forum dat ze op het JF forum "proof" gevonden hadden dat er een "geplande" war was door JF.

Omdat ik er vroeg bij was (voordat het forum down ging door overload) heb ik het stukje op het forum alleen nog kunnen lezen en alles wat er in stond was een private convo tussen een JF en een RKK member waar in zo ongeveer instond "PA only has to make 1 wrong move now and we will give them war"

Om zo'n prive en informele convo zo op te gaan blazen vind ik gewoon zwak.
JF krijg van mij alleen maar lof dat ze op verzoek hun forum open hebben gegooid en juist aan iedereen hebben laten zien DAT ze niets te verbergen hadden.

PA daarentegen legt de "pers" het zwijgen op omdat ze zogenaamd "partijdig" zouden zijn. Ik zeg: Onpartijdig nieuws leveren is een beetje moeilijk als er maar 1 partij is die info geeft en de ander z'n bek houd.

PA is in mijn ogen Irak in oorlogs tijd (NOFI), en proberen met hun propaganda te redden wat er te redden valt. Juist dat zorgt ervoor dat er alleen nog maar meer Alliances en corporations zullen volgen in deze war agains PA. PA graaft z'n eigen graf. May they rest in peace.
zucht, ik ga er me niet mee moe maken... ieder heeft zijn eigen versie van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 01:38:
[...]

zucht, ik ga er me niet mee moe maken... ieder heeft zijn eigen versie van het verhaal.
Klopt, toch heb ik mijn versie niet echt laten beinvloeden door wie dan ook.
Het is gewoon gebaseerd op de kennis die ik de laatste paar dagen/weken op heb gedaan op het forum.

Heb geen banden met beide kanten ... (hoewel ben een Ex-PA'er) maar voor de rest op dit moment niet.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Lol TWD op GoT :Y)
Helemaal vergeten dat je NL was. Toch leuk dat je steeds meer namen van GoT in EVE ziet en andersom 8)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

bennierex schreef op 04 juni 2004 @ 12:56:
[...]
Klinkt goed allemaal, kan niet wachten bijna :P
Alleen had ik graag een speciaal schip voor mining gezien bij de nieuwe schepen, maar dat zit er niet in als ik het zo bekijk. Best raar eigenlijk, want er is niet een klasse schip dat echt voor mining bestemd is, terwijl alle klassen behalve industrial op combat gericht zijn imho.
De apo? :+
De changes op chaos zien er wel positief uit voor de apo/arma. in de korte tijd die ik gister op chaos was heb ik ff wat guns getest en het leek erop dat lasers nu best mee kunnen komen met proj/hybrid. Damage en range zijn nog steeds iets lager, maar lasers hebben [iirc] een betere tracking en de cap usage is iets verlaagd :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

done :)

edit
sry te laat :(

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op 05 juni 2004 @ 12:34:
Lol TWD op GoT :Y)
Helemaal vergeten dat je NL was. Toch leuk dat je steeds meer namen van GoT in EVE ziet en andersom 8)
ok nog een NL speler dan Mudster = Mud Hog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 13:47:
[...]

ok nog een NL speler dan Mudster = Mud Hog ;)
Welcome to the gang ... :*)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op 05 juni 2004 @ 12:37:
[...]

De apo? :+
De changes op chaos zien er wel positief uit voor de apo/arma. in de korte tijd die ik gister op chaos was heb ik ff wat guns getest en het leek erop dat lasers nu best mee kunnen komen met proj/hybrid. Damage en range zijn nog steeds iets lager, maar lasers hebben [iirc] een betere tracking en de cap usage is iets verlaagd :)
Daar in tegen heb je geen kosten voor ammo, hoef je niet twee keer per week een gastje richting je basis te sturen voor ammo te halen, is je ROF lager, is het wisselen van lens makkelijk en nemen deze weinig ruimte in in je cargo, etc. etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar een large lens is wel 800 - 1.2mil per stuk

6 lasers met ieder 3 verschillende lensen (mf / radio / xray) is toch wel 6x3x1 = 18mil aan 'gratis' ammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 14:14:
maar een large lens is wel 800 - 1.2mil per stuk

6 lasers met ieder 3 verschillende lensen (mf / radio / xray) is toch wel 6x3x1 = 18mil aan 'gratis' ammo
Die large crystals vind je gewoon op bs npc's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolonel_E
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-09 18:14
large ammo ook B)

je kan mij trouwens ook in de lijst zetten :)

kolonel_e
corp: Band Of Freelancers
Alliance: Norad

[ Voor 75% gewijzigd door Kolonel_E op 07-06-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Hey Dreamcatchers,

Waar zitten jullie ergens? Ik verwacht dat onderhand 3/4 van de CA fleet in Xetic space zit / nodig is of zo, want de Stain Alliance Fleet hangt al 5 dagen achtereen in HLW (drukste systeem Curse) en is geen bal te beleven... niks nada noppes :( .

Toch jammer dat mensen niet hun eigen territory verdedigen :'(

Groetjes,
StarWolfer.

[ Voor 24% gewijzigd door StarWolfer op 08-06-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

idd. de halve fleet zit hier in xetic space. geloof dat ze aan het minen zijn :) . maargoed, komt binnenkort een eind aan :Y)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarWolf schreef op 08 juni 2004 @ 12:21:
Hey Dreamcatchers,

Waar zitten jullie ergens? Ik verwacht dat onderhand 3/4 van de CA fleet in Xetic space zit / nodig is of zo, want de Stain Alliance Fleet hangt al 5 dagen achtereen in HLW (drukste systeem Curse) en is geen bal te beleven... niks nada noppes :( .

Toch jammer dat mensen niet hun eigen territory verdedigen :'(

Groetjes,
StarWolfer.
We hebben het momenteel druk met Xetic te fucken, iets wat aardig goed lukt gezien we 200 battleshipkills sinds de oorlog hebben, de mining corporaties van Curse hebben de opdracht gekregen om een verdediglinie op te stellen. Basicly kan het ons een reet roesten of het ze lukt of niet.

Onze mining corporaties maken we ons niet zo druk over, losses of wat ze doen. In Curse alliance zijn er PvP corporaties en mining corporaties welke aan het begin van Curse zijn gejoined, deze supporten ons (de pvp corps) in geen enkel opzicht en we hebben besloten dat Xetic war nu voor gaat. Elke alliance heeft deze corporaties, echter is door de generals binnen de alliance besloten dat deze groep mensen hun eigen verdediging mogen gaan realiseren. Zie het resultaat.

Maar je weet waar we zitten, Stain fleet is inmiddels tot hulp geroepen omdat Xetic het niet meer trok.

Wat wij ons echter afvragen is waarom Stain zich niet voor gaat bereiden, we laten ze momenteel vrijwel met rust vanwege de Xetic war. Ik zou gaan minen voor mijn eigen defence en war, gezien CA zeker terug gaat komen. Na Xetic is Stain weer aan de beurt, en gezien Stain's huidige situatie is het helpen van Xetic in hun huidige vorm niet veel een verschil voor de situatie van Curse. De uren die je verspilt aan het jagen op Curse miners betekend 2 dingen, 1: pvp corporaties van CA kan het niets boeien omdat we niet worden gesupport door deze corporaties. en 2: Je bouwt zelf geen reserves op, kortom je vergooid je tijd zoals jezelf het al stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Nouja.. t prob is de timezone. Wij verdedigen van dt tot 22:00, en daarna gaat iedereen rustig aan loggen. en op dat moment komt heel ca online. (tussen 20:00 -> 22:00). dus geen houden aan. Niemand heeft dan nog zin om helemaal in battle te trekken. We hadden laatst een fleet van 60 peeps in catch zitten, maar dat ging erg stroef qua lag. 1 grote lag war.. daarna hebben de meeste lui van : laat maar. t enige waar ca goed in is in outnumberen en loggen. En dat bederft in iedergeval mijn spelplezier.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Heeft er iemand nog een flinke berg Tech2 components en tools nodig? :)
http://myeve.eve-online.c...sp?a=topic&threadID=85836

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 08 juni 2004 @ 18:01:
Nouja.. t prob is de timezone. Wij verdedigen van dt tot 22:00, en daarna gaat iedereen rustig aan loggen. en op dat moment komt heel ca online. (tussen 20:00 -> 22:00). dus geen houden aan. Niemand heeft dan nog zin om helemaal in battle te trekken. We hadden laatst een fleet van 60 peeps in catch zitten, maar dat ging erg stroef qua lag. 1 grote lag war.. daarna hebben de meeste lui van : laat maar. t enige waar ca goed in is in outnumberen en loggen. En dat bederft in iedergeval mijn spelplezier.
Onzin, enige wanneer ik Xetic zie vechten is wanneer we in de minderheid zijn van 3:1. Gisteren heb ik voor het eerste gehoord dat Xetic in de minderheid was, toch nog knappe behaling kwa kills gehaald in die battle inclusief Xirtam onze fleet commander. Ikzelf was er niet bij, was in Feythobalis bezig met een paar gasten.

Ik moet wel toegeven dat Xetic het aantal mensen heeft, maar de command komt erg chaotisch op mij over en neemt niet de risico's die het zou moeten doen. In ieder geval zullen we blijven tot Xetic onze wensen inwilligd, tot die tijd hebben we allemaal lol in deze oorlog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Mja, toch zijn we constant outnumberen .... zoals 3 of 4 dagen geleden. Het stond toen ongeveer verhouding 4:3 voor xetic, dus we hadden redelijk kans van slagen.. Dus wij warpen naar station, en zag local opeens exploden. Nou, weer naar safespot natuurlijk :) . Chaotisch zijn de wars niet, alleen zijn er weinig mensen die wat risico durven nemen, en dat valt me een beetje tegen van xetic, omdat ik weet dat xetic toch wel een aardige en sterke fleet heeft.. Maar als het er op aan moet komen :). Anyway, laatste tijd gaat het wel wat beter omdat ca nu wat gespreid zit.

Hop, en nu met m'n alt curse space veroveren :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhms, heb ik eens een keertje tijd om te spelen hebben ze problemen met de EVE server :'(
The website you requested has been temporarily disabled due to cluster problems.

Thank you for your patience, please come back later.
Ingame is alles zo traag nu. Maja gaat wel weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Ik was net bezig om m'n Badger te voorzien van items. Nou dat gaat nu inmiddels ook niet meer :'(

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van 11.28 tot 12.11 uur een jump van 5 gedaan.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.