Battle.net Spud#2543
9000 ATI Mobility, nergens problemen mee.
Hoor wel dat sommige dingen [sun occlusion] met een nvidia kaart niet werken, maar met een ati kaart wel..
En een 9000 mobile trekt het zelfs, Eve vraagt wat dat betreft veel van de CPU en vele minder van de GPU.
Of ik nu op 1024 draai of 1600x1200 alles op zijn hoogst met 6xFSAA en ani filtering maakt voor mijn FPS helemaal niks uit [Xp1900+ met Radeon 9800]
[ Voor 37% gewijzigd door StarLite op 17-05-2004 23:29 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Met het aanstormend geweld van Halflife2 en Doom3 was ik toch wel aan een upgrade toe. En vakantie is voor softies.
oe. onthouden mensen. als je tegen frankinator vecht, zoveel mogelijk mines/drones naar buiten flikkeren, kan ze vga kaart het niet renderen
[ Voor 5% gewijzigd door CU2morO op 18-05-2004 00:12 ]
Het is inderdaad met name de CPU waar dat op aan komt, en dat is n 2.6 P4 hyperthreading jongenCU2morO schreef op 18 mei 2004 @ 00:12:
[...]
oe. onthouden mensen. als je tegen frankinator vecht, zoveel mogelijk mines/drones naar buiten flikkeren, kan ze vga kaart het niet renderen(of komt dat op je CPU aan?)
BTW: op veler verzoek is www.pelicansoiree.com wat aangepast, is er wat gepost aan screens en logs (more to come) en zijn er wat meer gebruikers actief.
Verwijderd
Verwijderd
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd
Verwijderd
doneVerwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 15:49:
oke, dit lijkt me weer eens wat anders (vla-flip?) heeft er iemand een buddy-key voor me?mail maar naar 2spawn@chello.nl alvast bedankt iig
heb je alleen spam mail adres voor nodig, want je krijgt je key van fileplanet/gamespy...
Battle.net Spud#2543
[ Voor 44% gewijzigd door Hyp3rman op 19-05-2004 20:39 ]
\o/
Oh en trouwens, stel dat ik wel zou opgeven, en ik zou maar een maand doen, unsuscriben voor het de nieuwe termijn, moet ik dan over een paar maanden, als ik weer wil beginnen, WEER 20 euro, of maar 15 euro.
[ Voor 53% gewijzigd door Hyp3rman op 19-05-2004 22:53 ]
Verwijderd
-removed-
Is er iemand die het kan hosten pls!? me ISP gaat dit niet leuk vinden LOL
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 10:30 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Alles gaat naar een goed doelCRiMiNaL schreef op 20 mei 2004 @ 09:16:
Leuk filmpje .... maar 't is wel een beetje missile waste feest bij jullie of niet???
1e maand kost je 25 euro, omdat ze je account aan moeten maken ofzoHyp3rman schreef op 19 mei 2004 @ 22:51:
heh wat jammer noumaarja bijna examens en m'n ouders.... tsja. moet ergens die cc vandaan halen
Oh en trouwens, stel dat ik wel zou opgeven, en ik zou maar een maand doen, unsuscriben voor het de nieuwe termijn, moet ik dan over een paar maanden, als ik weer wil beginnen, WEER 20 euro, of maar 15 euro.
daarna kost het je 15 euro de maand.
ik denk dat als je 3 maanden niet speelt, en daarna weer overnieuw begint, dat je gewoon door gaat met die 15 euro.
als je em bij Gamespy haalt, moet je gewoon daar dat ding downen (*hoeft niet!!)
je krijgt een meeltje met een key der in. die moet je invullen in eve. en niet die key die je met buddy trial gekregen heb ofzo...
Battle.net Spud#2543
\o/
Verwijderd
Pete_Sampras ingame s4mp3r0r,
Zitek corp,
Alliance = DSMA
Shadow3333 ingame kuntuna,
Zitek corp,
Alliance = DSMA
Thanks
DSMA?Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:12:
Kan er de volgende info in de startpost gezet worden ?
Pete_Sampras ingame s4mp3r0r,
Zitek corp,
Alliance = DSMA
Shadow3333 ingame kuntuna,
Zitek corp,
Alliance = DSMA
Thanks
Er van uitgaande dat 1/3e van deze features het haalt als Shiva tegen de kerst uitkomt [CCP en andere MMORPG patches kennende] zijn het erg leuke veranderingen.So, what are the changes?
Eve Online, one of the most popular MMORPG’s currently in existence, is receiving a new injection of features in its expansion pack slated for release in Q3 of 2004, codenamed Shiva.
The developers chose one key point to expand upon, content. Almost all of the new features expand upon this already diverse game. The feature that is getting the most attention however, is the addition of player owned structures, which turns the game into a game of conquest in which there is real territory to be won. This will have a major impact on game play, as you now have to deploy protection for your assets instead of just a run and gun shooter.
The structures that will be added are the following:
# Control towers
# Factories
# Refineries
# Storage & silos
# Research Platforms
# Hangars
# Defense Systems
# Supplemental Modules
The following is a list of world additions created for Shiva, these are just an addition to the already realistic, and treacherous world in the original Eve Online.
# Super massive asteroid fields
* Planetary rings
* System-wide fields
# Ice fields
# Debris fields
# Small bodies
* Comets
* Orbital asteroids
# New planetary effects
* Aurora borealis
* Volcanic activity
* Atmospheric effects
* Meteor showers
Along with the content, and world additions, the game is already expanding its user interface to keep up with the new content, as well as make the interface more intuitive for use. The major changes include:
# Tactical view
* New solar system map
* Better intra-system navigation
* Vastly improved scanner functions
# Fleet command
* Wing hierarchies
* Set objectives
# Market
* In-flight access
* New functionality
# In-Game browser
* New support for HTML 3.2
* EVE specific tags
# Helper applications
* Calculator
* Notepad
Shiva also has upgraded agent functionality, which includes the ability to trade in illegal goods, trade special items, and even complete missions. The Agent system has been a part of EVE since its inception, but the developers feel with the new functionality included in Shiva, that this will “leap forward and become an important part of the game.”
New game play systems are being added too, allowing alliances to be formed which will result in massive corporations fighting against each other. Contracts, including trade agreements and assassination agreements can be bound to players now. Aggression system has also been upgraded to allow for better handling of a conflict and extended criminal flagging.
Also added are new multi level scenarios allowing players to enter dungeons through warp gates in which they have to finish a list of set tasks in order to move on. If the missions get too tough, you can team up with a friend in order to complete them. This also serves as a tutorial of sorts for new gamers. The multi-level scenario features include:
# Multi-leveled with escalating difficulty
# Structure game play, ideal for new players
# Huge rewards at the end of the dungeon
# Pirate installations
# Old ruins
# Empire Operations
# Hive Complex
Each of the above have sub levels and the sub levels even have sub levels allowing the player to get into the mind set of the game right off the bat. It also adds to the value of the game.
Shiva is also adding over 200 new NPC types to the game, including VIP’s, support ships, convoys, roaming fleets, and rogue drones.
All in all, the game appears to be on track for its Q3 release this year, and should make quite a splash in the MMORPG market as it already has an immediate audience in its loyal bands of EVE players. For more information check out their web site at www.eve-online.com.
Zeker deployable structures, multilevel dungeons en alliances worden super
Wat vinden jullie btw van de balance changes op Chaos?
Tracking word veranderd/verbeterd. Changes zien er IMO goed uit
\o/
Wat ik trouwens niet snap is hoe POS's bij het 'claimen' van territorium kunnen horen? Je start een basisje op in, ik neem aan, een safespot. En wanneer er vijanden binnenkomen, wat stopt hen er dan van hun eigen basis te bouwen in hun safespot?
Iedereen hoopt stiekem dat je het in een safespot kunt doen, maar ik meen dat het filmpje dat ze ooit gepost hebben (soort flash geval) vertelde dat het bij een moon of planet moest gebeuren, dus niet bepaald veilig en makkelijk te vinden.CU2morO schreef op 21 mei 2004 @ 02:30:
mooi stukje starlite![]()
Wat ik trouwens niet snap is hoe POS's bij het 'claimen' van territorium kunnen horen? Je start een basisje op in, ik neem aan, een safespot. En wanneer er vijanden binnenkomen, wat stopt hen er dan van hun eigen basis te bouwen in hun safespot?
dat word me ffkes poepierielext om het maar eens met een PoverUnlimited term te zeggen...
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:12:
Kan er de volgende info in de startpost gezet worden ?
done
Thanks
no prob
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 10:49 ]
bron: http://myeve.eve-online.com/devblog.aspBalance Changes in the next Patch
This is intended as an overview, an executive summary, of things coming with the next patch/db update to Tranquility. Most of this information has already been covered in greater detail in various forum threads or previous dev blogs (which are linked), and most will be reposted later in the patch notes. Most of it has been in testing on Chaos for some time now. All of it is subject to change.
Please post comments regarding specific changes in the relevant (linked) thread.
Accuracy: Related Dev Blog
Turrets now have more difficulty hitting targets which are smaller and faster than the turret was designed to attack.
Microwarpdrives now increase a ship's Signature Radius proportional to the speed boost. This makes them roughly as easy to hit with the MWD active as inactive.
The 'base' Signature Radius of each class of ship has been changed. Frigates are now 100. Industrials are now 150. Cruisers are now 200. Battleships are now 400.
Projectile Artillery turrets have had their falloff reduced by half as falloff is much more significant in the new system.
Interceptor Skill Bonus of Reduced Signature Radius changed from 10% to 5% per level.
Scanner now shows the same 'transverse velocity' as is used in the accuracy calculations.
Missile Changes: Related Forum Thread
Missile classes now restricted to a particular class of launcher.
Smaller missiles have significantly improved speed.
Flight times adjusted.
Launcher Capacities altered (increased, less reloading).
Launcher Rates of Fire altered to reflect the new class restrictions.
New module: Cruise Missile Launcher I introduced as a battleship-class launcher with lower requirements than Siege.
New module: Ballistic Control System I added as a damage and RoF mod for missiles and launchers.
Assault Launcher is now a cruiser class launcher which fires light missiles.
Caldari Ship Bonuses Changed: Related Forum Thread
Caldari ships are considered either gunships or missile boats.
The missile boats now have a 5% per level thermal damage bonus on missiles.
The gunships now have a 10% per level bonus to optimal range on hybrids (up from 5%).
Typhoon optimal bonus increased to match.
Missile Skills
Skills for each missile class only give a damage increase for that class of missile (example: Light Missiles, Cruise Missiles, etc).
FoF Missiles skill gives Damage bonus to all FoF Missiles (Level 5 FoF gives you the same damage as a non-FoF Missile).
There are new skills for missile flight time, velocity, etc, which affect all missiles classes.
Missile Physics have not been altered.
Drones have not yet been altered.
Laser Balancing: Related Forum Thread
Amarr ship bonus of Reduction in Energy Turret Capacitor Usage changed from 5% to 10% per level.
Laser Crystals increased in EM damage.
Fitting requirements of Tachyons reduced.
Fitting Requirements: Related Forum Thread
Battleship Fitting capacities altered.
Siege Launcher increased in powergrid requirements.
Large Armor Repairer increased in powergrid requirements.
Autocannons have improved Rate of Fire (except for the low end module in each size class).
Optimal Range of 250mm, 650mm, and 1200mm Artilleries increased.
Cap Recharger I (medslot) increased in recharge rate.
The shield recharge rate penalty on Capacitor Power Relays has been replaced with a shield boosting penalty.
200mm and 350mm Railguns have been added.
Fixes
Nosferatu now work as expected (do not cost capacitor of the user).
Meta Ion Cannons give appropriate powergrid to fit with TL1 Module.
Meta 425mm Railgun module's capacitor usage adjust to fit with TL1 Module.
Signal Amplifier II now has correct stats.
Imperial Issue Apcoalypse no longer missing ship bonuses.
Heavy Energy Neutralizer I BP no longer has TL2-like requirements for research.
Electron Blaster Cannons are no longer named "Dual Heavy Ion Blasters" (including Metas).
Meta modules for the large Ion Blaster Cannon now appropriately named.
kortom, Frigates worden helemaal nutteloos in grote battles.
interceptors worden ook gefukked, met een MWD word je schip "groter" dus makkelijk te targetten. heb je dus een elite frig met MWD derop, dan kan je net zo goed jezelf op blazen. want die grote schepen krijgen je toch wel dood...
Cruisers waren al niet geweldig goed in pvp, maar zonder een cap power relay word het al helemaal moeilijk om nog ergens te overleven...
iig voor caldari, want armor tanken kan nog wel met andere cruisers denk ik...
geen datum wanneer dit er door heen gegooit word.
en ook geen Battlecruiser of Titan news... ook niet in de post van starlite, wat me wel heeeeeel erg tegenvalt van de devs... (*de datum en titan/BC)
just few cents....
[ Voor 9% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-05-2004 12:06 ]
Battle.net Spud#2543
Fijne patch dit...
Ow, frigates zijn bijna onmogelijk te raken met een 1400mm, tachyon of 425mm. Dit omdat de tracking voor BS sized guns zo zwaar verneukt wordt als je op kleine schepen schiet.
mjah, dan nog blijven frigs useless, omdat ze geen wapens kunnen dragen die BS of cruisers pijn doen...
als ik kijk naar kestrels, die 8 cruise missiles uitpoepen, dan is het misschien wel beter...
maarja, mixxed battles word dus Not done op dze manier...
maar kan je nog wel een siege laucnher fitten op een cruiser?? (mits je CPU en grid het toelaten natuurlijk
mjah, eerst alles maares live zien...
vind het erg zwak dat ze ook geen datum geven.
want ik ga dus nu niet missile launcher op naar lvl 5 trainen, omdat ik er waarschijnlijk toch nog geen moer aan heb (kan nog geen BS's). kan me nu nergens op voor bereiden.
tis ook niet duidelijk of er battlecruisers komen, dus kan me daar ook niet op focussen met skills...
tis iig duidelijk dat CCP meer van BS'jes houd...
Battle.net Spud#2543
Get your facts straigh maat, en lees de comment bij de verandering maar is. Vanwege het 'nieuwe' systeem heeft die verandering weinig effect. (fall-off word bepaald door sig-radius, optimal range, transversal velocity)FlamerX schreef op 21 mei 2004 @ 12:49:
Tevens worden de projectile zwaar generfed (helft van fall-off, kan net zo goed met een 280mm op een tempest rondvliegen, maakt geen zak meer uit). Hybrid, energy en vooral missiles worden zwaar beter gemaakt, vooral de bonussen...
Een 1400 krijgt nu gewoon net zo'n strakke fallof als de 425mm en dat was ook ECHT nodig, want projectiles waren gewoon zwaar overpowerde allesrakers IMHO
Al op chaos getest ??? Persoonlijk vind ik het een van de beste patches er worden een heel hoop problemen tegelijk aangepakt en de meeste oplossingen zijn nog realistisch ook.Fijne patch dit...
Pcies, das toch ook reeel. En dat maakt frigs juist weer ERG sterk in fleet battle.Ow, frigates zijn bijna onmogelijk te raken met een 1400mm, tachyon of 425mm. Dit omdat de tracking voor BS sized guns zo zwaar verneukt wordt als je op kleine schepen schiet.
ze zijn nu meer dan ooit ideale dampners, scramblers ect ect.
(hoewel de fix voor het vlieg gedrag van missiles hier dus nog niet inzit, tot die tijd zijn cruisemissiles nog wel een redelijk wapen tegen frigs, maar als die fix is geweest is het helemaal eerlijk verdeeld.
Cruisers zijn idd vet underpowerd na deze patch, maargoed daar zitten ook beloofde changes aan te komen dus i'll keep my fingers crossed
... MMORPG Addict.
Ben benieuwd hoe het er nu voor staat.
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
Je hebt dus duidelijk geen idee wat frigates dan allemaal nog kunnen doen..TepelStreeltje schreef op 21 mei 2004 @ 13:01:
ja, idd, was ik ff vergeten, de grote schepen zullen frigs moeilijk kunnen raken door hun tracking...
mjah, dan nog blijven frigs useless, omdat ze geen wapens kunnen dragen die BS of cruisers pijn doen...
als ik kijk naar kestrels, die 8 cruise missiles uitpoepen, dan is het misschien wel beter...
maarja, mixxed battles word dus Not done op dze manier...
maar kan je nog wel een siege laucnher fitten op een cruiser?? (mits je CPU en grid het toelaten natuurlijk) want dan heb je misschien ngo wel wat aan een Caracal, als die gewoon een of twee siege laucnhers aan kan... geef die een paar webbies en scramblers enzo...
mjah, eerst alles maares live zien...
vind het erg zwak dat ze ook geen datum geven.
want ik ga dus nu niet missile launcher op naar lvl 5 trainen, omdat ik er waarschijnlijk toch nog geen moer aan heb (kan nog geen BS's). kan me nu nergens op voor bereiden.
tis ook niet duidelijk of er battlecruisers komen, dus kan me daar ook niet op focussen met skills...
tis iig duidelijk dat CCP meer van BS'jes houd...

Met deze changes kunnen interceptors gebruikt worden om schepen vast te houden dmv webbers&warpscramblers in fleetbattles of bij gates terwijl de cruisers en battleships nog aan het warpen zijn of net warp in gaan..
Bij longrange fleetbattles kunnen er een paar interceptors (stilletto) rondvliegen tussen de vijandige BS's en met een paar sensor dampners deze totaal nutteloos maken door hun targetrange met 50% of meer te verlagen waarna een ander ze weer vast kan houden met warpscramblers..
Ik zit juist te wachten totdat cruise missiles verwijderd worden van frigs zodat mensen eindelijk es wat anders fitten dan 3xlauncher, 2xmwd en een webber op hun crow en dan bijna onoverwinnelijk zijn..
kijk ghostie snapt utGhostie schreef op 21 mei 2004 @ 13:08:
[...]
Je hebt dus duidelijk geen idee wat frigates dan allemaal nog kunnen doen..![]()
Met deze changes kunnen interceptors gebruikt worden om schepen vast te houden dmv webbers&warpscramblers in fleetbattles of bij gates terwijl de cruisers en battleships nog aan het warpen zijn of net warp in gaan..
Bij longrange fleetbattles kunnen er een paar interceptors (stilletto) rondvliegen tussen de vijandige BS's en met een paar sensor dampners deze totaal nutteloos maken door hun targetrange met 50% of meer te verlagen waarna een ander ze weer vast kan houden met warpscramblers..
Ik zit juist te wachten totdat cruise missiles verwijderd worden van frigs zodat mensen eindelijk es wat anders fitten dan 3xlauncher, 2xmwd en een webber op hun crow en dan bijna onoverwinnelijk zijn..
en een beetje spuit 11
... MMORPG Addict.
Ik ben van plan om de topics door te lopen naar interessante commentaren, gefundeerde meningen e.d. maar toch wil ik een paar vragen ff bot zeggen zonder goed (lees: niet) gezocht te hebben, hoewel ik al een tijdje geleden flink wat info heb gelezen.
- Is de wereld écht 3d? Dus geen 2d wereld dat een max en min 'hoogte' heeft.
- Is het speelbaar zonder uberjoystick?
- Is er zoiets als een player/wereld-reset na xx weken/maanden? --> hoe kun je overleven als n00b & newbee?
Alvast thanx
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik was die post aan et maken toen jij postte
- Je kan in principe iedere richting opvliegen die je wil.siggy schreef op 21 mei 2004 @ 13:16:
Ik wil erg graag aan een mmorpg in space meedoen, echter vrees ik dat ik dan te veel mee bezig mee ben omdat het anders nauwelijks 'leuk' is. Nou begrijp ik ook wel dat je in een rpg tijd moet investeren, maar om elke dag xx uur ervoor te gaan zitten zie ik niet zo zitten (niet omdat ik het niet wil, maar omdat het niet echt geweldig zal zijn voor mijn motivatie voor andere dingen).
Ik ben van plan om de topics door te lopen naar interessante commentaren, gefundeerde meningen e.d. maar toch wil ik een paar vragen ff bot zeggen zonder goed (lees: niet) gezocht te hebben, hoewel ik al een tijdje geleden flink wat info heb gelezen.
- Is de wereld écht 3d? Dus geen 2d wereld dat een max en min 'hoogte' heeft.
- Is het speelbaar zonder uberjoystick?
- Is er zoiets als een player/wereld-reset na xx weken/maanden? --> hoe kun je overleven als n00b & newbee?
Alvast thanx
- Je kan zelfs geeneens een joystick gebruiken.
- Er is geen reset gelukkig
Korte antwoorden dus ik hoop dat je er wat aan hebt
Thanx, kort & bondig iddGhostie schreef op 21 mei 2004 @ 13:19:
[...]
- Je kan in principe iedere richting opvliegen die je wil.
- Je kan zelfs geeneens een joystick gebruiken.
- Er is geen reset gelukkigen als newbie kan je in 'safe' space blijven vliegen waar sentry guns en politie schepen de veiligheid bewaken..
Korte antwoorden dus ik hoop dat je er wat aan hebt
Verwacht er maar weer een idioot bij ergens in de komende dagen of weken
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Bovendien hoef je voor EVE niet xx uren per dag online te zijn om sterker te worden. Skill-training gaat door als je offline bent. Wel zul je hard moeten werken om geld te verdienen.siggy schreef op 21 mei 2004 @ 13:29:
[...]
Thanx, kort & bondig idd
Verwacht er maar weer een idioot bij ergens in de komende dagen of weken
Zie eerdere argumenten, frigs worden op V500 niet te raken voor bship guns en erg alstig voor cruisers. Ze zullen met name handig worden voor het webben/scramblen/etc van andere schepenTepelStreeltje schreef op 21 mei 2004 @ 11:35:
kortom, Frigates worden helemaal nutteloos in grote battles.
interceptors worden ook gefukked, met een MWD word je schip "groter" dus makkelijk te targetten. heb je dus een elite frig met MWD derop, dan kan je net zo goed jezelf op blazen. want die grote schepen krijgen je toch wel dood...
Cruisers word ook naar gekeken, maar de devs hebben nog geen concrete dingen genoemd wat ze willen gaan veranderen aan cruisers. Ook worden cruisers moeilijk te raken door bships als ze op 10-20 KM gaan orbitten met V500, terwijl ze wel degelijk damage kunnen doen tegen andere cruisers/bshipsCruisers waren al niet geweldig goed in pvp, maar zonder een cap power relay word het al helemaal moeilijk om nog ergens te overleven...
iig voor caldari, want armor tanken kan nog wel met andere cruisers denk ik...
Soon(tm) Alle changes worden op dit moment getest op chaosgeen datum wanneer dit er door heen gegooit word.
Zoals in een eerdere devblog is aangegeven komen nieuwe schepen buiten shiva om. Titans is nog niet zoveel duidelijk over maar ik verwacht dat ze niet voor tech 4 zullen komen, maar als shiva het inderdaad Q3 haalt, hoeven we ons niet te vervelen in de tijd totaan danen ook geen Battlecruiser of Titan news... ook niet in de post van starlite, wat me wel heeeeeel erg tegenvalt van de devs... (*de datum en titan/BC)
\o/
moet wel eerlijk zeggen dat ik pas anderhalve maand in deze game zit, dus ik snap nog niet alles even goed enzoGhostie schreef op 21 mei 2004 @ 13:08:
[...]
Je hebt dus duidelijk geen idee wat frigates dan allemaal nog kunnen doen..![]()
ken alle truukjes nog niet, dus vergeef me als het niet allemaal waar is enzo
dat komt gewoon door mijn noobyheid
maar wat julie zeggen is absoluut waar, jullie geven me weer wat hoop
ik had altijd gedacht dat shiva ook de BC en titans zou bevatten, again u guys proved me wrong
ben blij het fout te hebben
DT is over, dus ik ga weer ff terug naar home base, eindelijk genoeg standing voor de lvl 3 agent bij ons in de buurt
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Kortom een 1400mm heeft een lagere DOT, een lagere ROF, een slechtere tracking en straks dezelfde fall off als een 425mm. Vertel mij eens waar een 1400mm in zal uitblinken dan?CRiMiNaL schreef op 21 mei 2004 @ 13:05:
[...]
Get your facts straigh maat, en lees de comment bij de verandering maar is. Vanwege het 'nieuwe' systeem heeft die verandering weinig effect. (fall-off word bepaald door sig-radius, optimal range, transversal velocity)
Een 1400 krijgt nu gewoon net zo'n strakke fallof als de 425mm en dat was ook ECHT nodig, want projectiles waren gewoon zwaar overpowerde allesrakers IMHO
[...]
Heel realistisch dat wanneer je mwd gebruikt je signature radius HOGER word en dus de kans om je te raken even hoog blijft.Al op chaos getest ??? Persoonlijk vind ik het een van de beste patches er worden een heel hoop problemen tegelijk aangepakt en de meeste oplossingen zijn nog realistisch ook.
[...]
De ideale dampner is nog altijd de blackbird met 2x sensor booster en 4x dampner, waarom? Omdat de BB een enorme hoge target range heeft voor cruiser, 2x sensor booster je buiten de range brengt van meeste battleships base lockrange en je meer midslots hebt om te dampen. Tevens heb je meer midslots voor cap relays en kan je missles gebruiken.Pcies, das toch ook reeel. En dat maakt frigs juist weer ERG sterk in fleet battle.
ze zijn nu meer dan ooit ideale dampners, scramblers ect ect.
(hoewel de fix voor het vlieg gedrag van missiles hier dus nog niet inzit, tot die tijd zijn cruisemissiles nog wel een redelijk wapen tegen frigs, maar als die fix is geweest is het helemaal eerlijk verdeeld.
Enige waar ik frigates goed voor zie is het warpscramblen van targets, maar doordat er skills komen om missles sneller te maken en omdat drones nog niet gewijzigd zijn zullen frigates net zo snel doodgaan als eerst. Met wapens raak je ze nu toch al niet. Nu gebruiken we 10 frigates om snel reizende battleships te vangen die unescorted rond reizen, dit is waar de meeste kills plaats vinden.
Fleet battles vinden bijna tot NIET plaats: Enige wat er gebeurt is blob wars, Ene groep camped een gate waar de andere groep in kan jumpen, maar omdat de lag te groot is om dat risico te nemen als groep die in jumped blijft het meestal bij blobwars.
De paar fleet battles die ik heb meegemaakt, kon ik ALTIJD uit komen zonder veel schade:
Je ziet veel missles op je af komen, warp weg, je ziet ineens iedereen je targetten, warp weg, je shields gaan naar 50% en je shield houd dat niet meer bij, warp weg. Je ziet een frigate, laat je drones los en schiet 1 keer op hem, weg frigate. Frigates zijn in fleet battle altijd 1ste target, en dat zullen ze altijd zijn. Mensen zullen desnoods 1x stasis + cruise missles gebruiken in fleet battles.
Het verwijderen van cruise missles was inderdaad voor de rupture, caracal en andere missle boats een doodsklap. Ik vind dat ze deze patch niet door kunnen laten gaan zonder de drone, missle en cruiser changes. En 1400mm moet hetzelfde blijven echter frigate damage output moet iets verhoogd worden om nog als volwaardig schip te blijven bestaan.Cruisers zijn idd vet underpowerd na deze patch, maargoed daar zitten ook beloofde changes aan te komen dus i'll keep my fingers crossed
Verwijderd
De tracking blijft trouwens gewoon hetzelfde. De enige nerf voor projectiles is de fall-off, die anders veel te goed was geweest.
Autocannons hebben nu een betere rof en de 250, 650 en 1200mm's hebben een grotere optimal range gekregen.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 18:56 ]
Verwijderd
Nee projectiles was perfect momenteel, sommige zelfs te kut. Reken jij maar eens uit wat voor range een 200mm autocannon (small) moet hebben om nu nog te raken.Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 16:12:
Groot voordeel van projectiles is dat ze geen cap nodig hebben. Ze horen een lagere dot te hebben dan lasers en hybrids.
De tracking blijft trouwens gewoon hetzelfde. De enige nerf voor projectiles is de fall-off, die anders veel te goed was geweest.
Autocannons hebben nu een betere rof en de 250, 650 en 1200mm's hebben een grotere optimal range gekregen.
Ik heb al mijn skills op lvl 5 (gunnery), en toch raak ik 50% niet van de schoten die ik los, de DOT was al lager dan een 425mm, ROF was al lager, ik kan maar 4 1400mm's gebruiken ipv 6x 425mm's, de tracking is het SLECHTSTE ingame.
1400mm kon wel raken op short range, dat had iets minder moeten worden, maar longrange was deze gun speciaal voor. Je moet niet elke gun hetzelfde maken.
Tevens even nagevraagd bij Corp mates die veel op chaos met ravens spelen, hun cruise missles gaan 5000+ met skills. Ik zie niet veel frigates die dat kunnen outrunnen: Frigates are dead.
Verwijderd
Ze horen de slechtste dot te hebben. Projectiles hebben weer andere voordelen die hybrids en lasers niet hebben.Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 19:15:
[...]
Nee projectiles was perfect momenteel, sommige zelfs te kut. Reken jij maar eens uit wat voor range een 200mm autocannon (small) moet hebben om nu nog te raken.
Ik heb al mijn skills op lvl 5 (gunnery), en toch raak ik 50% niet van de schoten die ik los, de DOT was al lager dan een 425mm, ROF was al lager, ik kan maar 4 1400mm's gebruiken ipv 6x 425mm's, de tracking is het SLECHTSTE ingame.
De falloff is veranderd waardoor ze, in falloff range, veel beter zullen raken dan eerst. Als ze het zo hadden gelaten hadden projectiles een veel te hoge range gekregen (het is niet de bedoeling dat je goed kunt raken vanaf 100km).1400mm kon wel raken op short range, dat had iets minder moeten worden, maar longrange was deze gun speciaal voor. Je moet niet elke gun hetzelfde maken.
De agility van missiles zal ook veranderd worden, waardoor cruise missiles en torpedos frigates niet meer (goed) kunnen raken.Tevens even nagevraagd bij Corp mates die veel op chaos met ravens spelen, hun cruise missles gaan 5000+ met skills. Ik zie niet veel frigates die dat kunnen outrunnen: Frigates are dead.
duidelijk nog niet getest op chaos?Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 21:43:
[...]
De agility van missiles zal ook veranderd worden, waardoor cruise missiles en torpedos frigates niet meer (goed) kunnen raken.
cruisemissiles gaan nu tegen 5.5km/s
frigates = toast
"ja, dan fit je toch gewoon 2 x mwd?"
en wat blijft er dan nog over voor een deftige fit?
juist ja, nix
Op een kestrel niet nee, maar er zijn best frigates die naast 2 mwd's nog prima andere dingen kunnen fitten [punisher bijvoorbeeld]Infernis schreef op 21 mei 2004 @ 22:36:
[...]
duidelijk nog niet getest op chaos?
frigates = toast
juist ja, nix
Enige probleem word dan EW, aangezien de meeste EW modules Mid-slot zijn.
Maar hoe zit het met de tracking van cruise missiles dan, die zou toch minder worden oid? [zoiets meen ik te gelezen hebben op de forums]
\o/
Verwijderd
Duh, ik weet ook wel dat dit nog niet op chaos is. Dat betekend niet dat dit niet zal veranderen.Infernis schreef op 21 mei 2004 @ 22:36:
[...]
duidelijk nog niet getest op chaos?
frigates = toast
juist ja, nix
is van "Eight" das een Dev ofzo toch?
iig, hij heeft wel goeie reactie op het alles:
bij de weg, komen er nou wel of geen mini siege launchers bij die patch over 2 weken??An interceptor with 50% reduced sigRadius and any frigate with a MWD without sigRadius penalty was tested in the new accuracy system: It was virtually impossible to hit with cruiser weapons. Even webbed. It took two webs and tracking mods to hit it. Even then with difficulty. The 5% per level interceptor skill is actually MUCH more significant in accuracy than the 10% used to be (probably by more than 1,000 times). Any alternative changes to MWDs which would balance them in combat would make them very poor for traveling, or delay the new accuracy until changes which are a 'maybe' for Shiva could be prepared.
Regarding the new falloff of artilleries: The old falloff was only acceptable in the old system where accuracy fell off extremely dramatically. A very large numeric falloff advantage was only a minor effective advantage. In the new system falloff is far more significant. This means the weapons with the extreme falloff got an extreme boost. To even things back out some their falloff was decreased (it's still the longest of any class). If you recall the dev blog which explained the new accuracy you have 50% accuracy at Optimal+Falloff now. That would have put 1400mm Artillery at 40+60=100km (80km with EMP L), and even the supposedly long range 425mm Railgun at 48+24=72km (40km with Antimatter L). Now things are more reasonable.
want dan hoef ik missile launcher ops dus niet naar lvl 5 te trainen als die dingen niet komen. cruise missiles in een cruiser is mijn plan...
of word het dus helemaal onmogelijk gemaakt om andere betere missiles te gebruiken dan de missiles die voor jou schipklasse gemaakt zijn??
[ Voor 14% gewijzigd door TepelStreeltje op 22-05-2004 16:07 ]
Battle.net Spud#2543
"Mini siege launchers" komen met de patch, ze heten cruise missile launchers. Deze zijn bedoeld voor bs, niet voor cuisers.TepelStreeltje schreef op 22 mei 2004 @ 14:04:
bij de weg, komen er nou wel of geen mini siege launchers bij die patch over 2 weken??
want dan hoef ik missile launcher ops dus niet naar lvl 5 te trainen als die dingen niet komen. cruise missiles in een cruiser is mijn plan...
Ja, cruisers zullen het met heavy missiles moeten doen.of word het dus helemaal onmogelijk gemaakt om andere betere missiles te gebruiken dan de missiles die voor jou schipklasse gemaakt zijn??
dat vind ik dus echt te schraal...N1cOlaJ schreef op 22 mei 2004 @ 17:53:
[...]
"Mini siege launchers" komen met de patch, ze heten cruise missile launchers. Deze zijn bedoeld voor bs, niet voor cuisers.
[...]
Ja, cruisers zullen het met heavy missiles moeten doen.
je maakt dus niet echt een kans tegen een BS in een cruiser geloof ik.
de guns die een cruiser heeft doen een BS niet zo veel pijn. missiles van een cruiser dus al helemaal niet.. enige dat dus overblijft in de cruiser wat handig is, is een BB, omdat je daar lekker mee kan EW'en....
of zie ik het weer helemaal verkeerd
Battle.net Spud#2543
cruiser = ~7 milTepelStreeltje schreef op 22 mei 2004 @ 20:11:
[...]
dat vind ik dus echt te schraal...
de guns die een cruiser heeft doen een BS niet zo veel pijn. missiles van een cruiser dus al helemaal niet.. enige dat dus overblijft in de cruiser wat handig is, is een BB, omdat je daar lekker mee kan EW'en....
of zie ik het weer helemaal verkeerd![]()
BS = ~100 mil
snappie?
* Bramster knuffelt rifter met 3x 280, MWD en Med Shield Booster
Thorax met blasters kan nog wel een hoop damage doen hoorTepelStreeltje schreef op 22 mei 2004 @ 20:11:
[...]
cruisers met 2x 100mn AB zijn leuk om frigjes mee te pakkenTepelStreeltje schreef op 22 mei 2004 @ 20:11:
[...]
jep
maar ben der niet blij mee zeg maar...
heb liever dat je ook echt wat hebt aan je cruiser in battles...
mjah, je werkt natuurlijk niet maanden naar een BS toe, om vervolgens gekilled te worden door een friggeh...
mjah, its for the best denk ik
vind het alleen jammer dat de interceptor frigs niet echt meer de moeite waard zijn als je dmg wil doen na deze patch... dus ik ga maar naar de BS werken... en niet naar de IC toe (wat ik aanvankelijk van plan was)
Battle.net Spud#2543
Nog een nieuwe NL speler hier
Kan ik aan de lijst toegevoegd worden a.u.b.?
in-game name: Saqho
corp: geen.
Ik heb een beetje EVE geprobeerd tijdens de beta en vorig jaar ergens,
maar ben nu pas een weekje serieus bezig en zie dat ik dit toch wel een tijdje blijf spelen. (Afgaande op m'n Elite, Frontier en First Encounters verslavingen.)
Anyway, begin wel te merken dat het vrij noodzakelijk is om een corp te joinen om met volle teugen van het spel te genieten, dus als iemand van jullie nog een plekkie heeft
frankinator: Ik heb heel dit weekend alle EVE threads hier zitten lezen tijdens agent-missies en mining en die chatlog van je was echt briljant. Heb me zitten bescheuren: "I'm not dr. Phil". Hoe kom je er op
\o/ voor EVE als #1 in de Got Games Verkiezingen in de MMORPG categorie
[ Voor 32% gewijzigd door StarLite op 23-05-2004 23:18 ]
\o/
eve
Battle.net Spud#2543
ja ik ookTepelStreeltje schreef op 23 mei 2004 @ 23:59:
heb maar 1 op 1 ding, 1 spel 1 ding aangeklikt, in die hele verkiezing.
eve
traktor scratch!
Verwijderd
Maar ik ben eerst bezig met skills omhoog te gooien. Morgen heb ik me MWD skill, en daarna over naar missles. Heb als doel heb ik een interceptor vliegen, ookal worden die misschien slechter in de patch. Ben nu ook al pvp corps aan het bekijken om er een te joinen. Die Omega War Academy spreekt me wel aan, gratis schepen, geld voor skills en de pvp training
Enne voeg mij ook maar toe in het lijstje.
Ingame name = Kurthag
Corp = Federal Navy Academy

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 00:03 ]
W00t nieuwe spelers is altijd goed, en dank voor het compliment.Anyway, begin wel te merken dat het vrij noodzakelijk is om een corp te joinen om met volle teugen van het spel te genieten, dus als iemand van jullie nog een plekkie heeft
frankinator: Ik heb heel dit weekend alle EVE threads hier zitten lezen tijdens agent-missies en mining en die chatlog van je was echt briljant. Heb me zitten bescheuren: "I'm not dr. Phil". Hoe kom je er op
Dat Hazard Ops is misschien wel wat voor je, heb Aurelius en MortyM gesproken die daar allebei inzitten volgens mij, en persoonlijk krijg ik de indruk dat beide heren weten waar ze mee bezig zijn en ook nog eens een normaal gesprek met je kunnen voeren. Kwaliteiten die helaas niet altijd terug zijn te vinden in de average eve piloot.
Ik zit niet in Hazops hoor maar toch bedanktfrankinator schreef op 26 mei 2004 @ 01:28:
[...]
W00t nieuwe spelers is altijd goed, en dank voor het compliment.dr is nog meer van meer leuk spul als dat te vinden op http://miamivice.pelicansoiree.com er staan al wat screens op van de eerste acties met medegotters. Is dus het board van mn driemanscorp: Miami Vice. Helaas invite only
.
Dat Hazard Ops is misschien wel wat voor je, heb Aurelius en MortyM gesproken die daar allebei inzitten volgens mij, en persoonlijk krijg ik de indruk dat beide heren weten waar ze mee bezig zijn en ook nog eens een normaal gesprek met je kunnen voeren. Kwaliteiten die helaas niet altijd terug zijn te vinden in de average eve piloot.
edit: en morty volgens mij ook niet
[ Voor 3% gewijzigd door Ghostie|IA op 26-05-2004 10:51 ]
toch beter in de start post kijken frankfrankinator schreef op 26 mei 2004 @ 01:28:
[...]
W00t nieuwe spelers is altijd goed, en dank voor het compliment.dr is nog meer van meer leuk spul als dat te vinden op http://miamivice.pelicansoiree.com er staan al wat screens op van de eerste acties met medegotters. Is dus het board van mn driemanscorp: Miami Vice. Helaas invite only
.
beide zitten ze niet in Hazard ops.
kurthag is verder welkom bij hazard ops hoor
ga ff in het GoT kanaal rondhangen, en spreek antonius aan over joinen
[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-05-2004 10:52 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ook fijn.
Maar het gaat nu spannend worden met het verzamelen van die Jove stukkies. De winnaar krijgt cloak tech bpo's. Gaat nog interessant worden zo.
Endelijk dat CCP wat meer aandacht besteed aan het RPG gehalte.
Wel jammer dat degene met het meeste geld de meeste parts kan kopen en dus de BPO krijgt, erg grote kans dat een grote corp als techell weer de BPO krijgt en het spul weer voor ripoff prijzen gaat verkopenVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 16:26:
Maar het gaat nu spannend worden met het verzamelen van die Jove stukkies. De winnaar krijgt cloak tech bpo's. Gaat nog interessant worden zo.

Ach jah, cloaking is niet erg zinvol behalve voor spies anyways
\o/
hoop alleen dat je niet kan schieten als hij aan is, en dat er DIKKE negatieve kanten aan komen.
net zoiets als MWD dus...
en hoop ook dat er een mod komt om die dingen te detecten.
Battle.net Spud#2543
Cloak tech BPC's .... geen BPO's .... waarschijnlijk zelfs maar 1 run ... tenminste dat was het antwoord van Hammerhead vanmiddag op IRC.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 16:26:
Hebben Xetic en CA mot?
Ook fijn.
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Nou wil ik het misschien spelen, maar iets waarvoor je PM betaald, probeer ik het liever eerst een weekje
dus als iemand mij een buddytrial kan geven misschien?
kromme_aap@hotmail.com <- email adres,
BvD
Raz0r81
Idd, zou een beetje overdreven zijn. En CCP als het net zo'n 1run is als ik ooit kreeg van een agent, dan is het dus met ME/PE 0CRiMiNaL schreef op 26 mei 2004 @ 17:50:
[...]
Cloak tech BPC's .... geen BPO's .... waarschijnlijk zelfs maar 1 run ... tenminste dat was het antwoord van Hammerhead vanmiddag op IRC.
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 19:56:
hey, EVE online lijkt me best een vet spel, nu ik het zo zie!
Nou wil ik het misschien spelen, maar iets waarvoor je PM betaald, probeer ik het liever eerst een weekje
dus als iemand mij een buddytrial kan geven misschien?
kromme_aap@hotmail.com <- email adres,
E-mail(s) were successfully sent, see results below.
kromme_aap@hotmail.com O.K.
Thank you for participating in the EVE Buddy Program
\o/
Anyway, heb gisteren dus wel lekker cache heelhuids bereikt, en weer verlaten zonder kleerscheuren. Daarnaast hebben we nog een tegemoetkomende ca fleet gemold (8 schepen, 6bs en 2 cruisers). We waren wel met z'n 15en ofzo, maar geen looses aan onze kant.
't wordt tijd dat cfs / sa en xetic/if een tijdelijke alliance gaan vormen en ca ff uit curse blazen
traktor scratch!
Verwijderd
En ik ga ook niet kills neerzetten want dan krijgen we weer het gezeik: AAAA OPSCHEPPER! LEUGENAAR!.... Geen zin in, enige wat ik kan zeggen is: Ik heb lol, en hoop dat Xetic dat ook heeft.
Dan moet je er ook bij zetten dat hij Xetic waarschuwingen heeft genegeerd en gewoon dwars door Xetic space wilde vliegen..Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 14:01:
Had Xetic maar moeten nadenken toen ze mijn Corpmate Hatepeace uit de lucht bliezen, en nee dit is geen uitnodiging om de nap e.d. weer te overleggen. Iedereen die onze members waar dan ook opblazen nadat we ze hebben geholpen stations over te nemen die SA had geroofd kan van ons de P. krijgen.
En ik ga ook niet kills neerzetten want dan krijgen we weer het gezeik: AAAA OPSCHEPPER! LEUGENAAR!.... Geen zin in, enige wat ik kan zeggen is: Ik heb lol, en hoop dat Xetic dat ook heeft.
Maar ja CA is almachtig dus die mogen dat he?

Verwijderd
Verwijderd
zie het als een T2 moduleFlamerX schreef op 26 mei 2004 @ 20:17:
[...]
Idd, zou een beetje overdreven zijn. En CCP als het net zo'n 1run is als ik ooit kreeg van een agent, dan is het dus met ME/PE 0
daar maakt me/pe niet echt uit
jove parts zijn echt leuk gedaan en het begin van een heel lang Jovian event.
mooi om te zien dat sommige corporations giga veel isk hebben uitgegeven en een beetje verkeerd gegokt hebben
Maargoed, ik heb inderdaad fun, weer eens wat anders dan suf mijnen
traktor scratch!
Verwijderd
hehehe is daar nog ark joh mmmzzErikie schreef op 27 mei 2004 @ 15:34:
Maargoed, ik heb inderdaad fun, weer eens wat anders dan suf mijnen.. anyway, in cache ligt ook veel ark zeg
. binnenkort maar even een bezoekje brengen
.
Verwijderd
en kennen jullie deze eve site al ? http://www.eve-extra.com kwam em gisteren tegen en het lijkt alsof ze een corp management site worden. TLBC heeft er nu in iedergeval een forum, en waarschijnlijk meer corps ook al
[edit]
Kan iemand bij mijn corp TLBC zetten ( The Legitimate Businessmans Club)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 15:42 ]
Verwijderd
altijd veel goede dingen gehoord over TLBC, jullie zijn weer aan het terugkomen van eigenlijk nooit weg geweest ? ben erg benieuwd en kijk er naar uitVerwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 15:39:
Kan iemand bij mijn corp TLBC zetten ( The Legitimate Businessmans Club)
wb
Verwijderd
Jep, dat zijn we.Ghostie schreef op 27 mei 2004 @ 15:15:
[...]
Dan moet je er ook bij zetten dat hij Xetic waarschuwingen heeft genegeerd en gewoon dwars door Xetic space wilde vliegen..
Maar ja CA is almachtig dus die mogen dat he?
Verwijderd
Moet je je afvragen hoe het komt dat we 8:1 iemand verslaan, beter organiseren misschien?Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 15:30:
CA alleen is helemaal niet almachtig, anders zouden ze niet zoveel troepen verliezen aan CFS. En het is al een vooruitgang dat je geen kills meer post want die vond ik niet altijd even terrecht als je bijvoorbeeld met 8 tegen 1 iemand verslaat, tja dat kunnen trial members ook wel.
Verwijderd
what shall i say heheh
zal ff iets leuks opzoeken dan DreamCatchers van FA vs CA
was ook erg leuk
/me hugs
okies , datum 10 mei 2004 : http://myeve.eve-online.c...sp?a=topic&threadID=79333
veel plezier met lezen
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 16:12 ]
Verwijderd
leuk, veel vrijheid, in het begin wennen met de besturing en mogelijkheden maar dat is altijd zo, yay!
anyway.. ik ben je nog niet tegengekomen in immensea (en cache en detorid). heet je ook dreamcatcher ingame?
traktor scratch!
Verwijderd
Mja... sommige noemen het organiseren, maar de meeste hebben er toch echt een andere term voor.Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 15:54:
[...]
Moet je je afvragen hoe het komt dat we 8:1 iemand verslaan, beter organiseren misschien?
Dreamcatchers heet DREAMWORKS (ja allemaal grote letters zodat hij nog meer opvalt)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 21:26 ]
Verwijderd
Zijn alt is TGIF. Heeft hij hier zelf gepost.Erikie schreef op 27 mei 2004 @ 21:07
[...]
anyway.. ik ben je nog niet tegengekomen in immensea (en cache en detorid). heet je ook dreamcatcher ingame?
En over de macht van CA valt altijd te twisten.
Op dit moment is hij tanende. En niemand kan voorspellen wat er na Shiva allemaal weer gaat gebeuren.
Trouwens over zeurende GOTers voor buddy trials.
Als je een trial nodig hebt om het wellicht leuk te vinden zou ik zeggen.
Blijf maar weg en laat het echte werk maar aan de fanatiekelingen over.
Zo denk ik er tenminste over.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 22:29 ]
Verwijderd
Een demo kan je altijd goed inzicht geven over wat je zelf ervan vind, zo zie ik de buddy trail. Een goeie demo voor mensen die nog twijfelen. Hoe meer mensen spelen hoe meer dev's er komen dus het is voordelig voor iedereen.Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 22:22:
[...]
Zijn alt is TGIF. Heeft hij hier zelf gepost.
En over de macht van CA valt altijd te twisten.
Op dit moment is hij tanende. En niemand kan voorspellen wat er na Shiva allemaal weer gaat gebeuren.
Trouwens over zeurende GOTers voor buddy trials.
Als je een trial nodig hebt om het wellicht leuk te vinden zou ik zeggen.
Blijf maar weg en laat het echte werk maar aan de fanatiekelingen over.
Zo denk ik er tenminste over.
En iedereen zijn eigen mening over CA, ik heb er een andere mening over.
de kestrel was een n00b actie van mij
m'n bb was ik kwijt geraakt aan 2 andere cruisers. waren zeer goed ew gefitted. had wel 3x sensor dampers geinstalleerd, maar da's nog altijd te weinig voor 2 cruisers. Helaas
en nu ga ik m'n raven uit de kast halen
anyway.. de lag wordt echt ondragelijk op mijn pc (xp2100, 9800pro,1600x1200, 512ram, winxp) als er een grote fleetbattle (40+) aan de gang is. Echt dikke lag war.. misschien 4/5 fps ofzo. hopelijk is dat bij iedereen zo
[ Voor 15% gewijzigd door Erikie op 28-05-2004 00:16 ]
traktor scratch!
Verwijderd
die fleetbattle was dat er ook eentje met close range of op 80km afstand missiles afvuren ?
heeft iemand nog relaxte fraps filmpies ?
Verwijderd
Probeer eens wat meer intern geheugen.. vriend van mij heeft 2gig erin.. heeft nie veel last van de lag bij de grote battlesErikie schreef op 28 mei 2004 @ 00:07:
anyway.. de lag wordt echt ondragelijk op mijn pc (xp2100, 9800pro,1600x1200, 512ram, winxp) als er een grote fleetbattle (40+) aan de gang is. Echt dikke lag war.. misschien 4/5 fps ofzo. hopelijk is dat bij iedereen zo.
Verwijderd
Het gebruik van alt characters is naar mijn mening lame, maar kennelijk nodig.
Dit topic is gesloten.