Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Overigens, KOM OP JONGENS, prik er nog ff eentje een, staat het tenminste 3-3 en krijgen we verlenging
De gelijkmaker voor de bezoekers leek bijna een feit in de 81e minuut, in een één tegen één situatie, maar Jordy Jansen kreeg de bovenhand en blokte het schot.
Schandelijk, het is me ook niet gegund he
Gronitas 5
Spelersrapport en Team opstelling
Tactiek: Centrumaanval
Tactiekvaardigheid: goed
Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging: matig
Rechter Aanval: zwak
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: redelijk
VV Achteruit
Spelersrapport en Team opstelling
Tactiek: Normaal
Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: uitmuntend
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: matig
Centrale Aanval: uitmuntend
Linker Aanval: uitmuntend
3-2 verloren.. laten we het houden op het thuis voordeel
[ Voor 93% gewijzigd door koentjuh op 19-05-2004 18:52 ]
Verwijderd
Is de GoT-cup dit jaar snel over
edit: wel leuk om te zien dat m'n goddelijk spelhervatter drie keer uit een SE scoort
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 19:32 ]
Leuk voor de statistieken maar ik lag er toch al uit.
Succes aan iedereen die doorgaat, ik ben benieuwd hoe spannend de knockoutrondes deze keer gaan worden.
Als het goed is blijft alles staan ook al ben je geen supporter meer, er komt alleen nix bij ofcourse
@GoT Cup MI United bedankt voor de match, helaas niet live kunnen volgen maar zojuist met bordje eten erbij regel voor regel zitten lezen
Ben benieuwd hoe 't nu verder gaat
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Iig ik contact je wel even via de mail want dit schiet niet op, dan doe ik het nog wel een keer op de "ouderwetse" manier.
Dan ben je straks zeker weten 'dubbel' supporter wat inhoudt 2 jaar waarschijnlijk...GaMbiNo schreef op 19 mei 2004 @ 20:10:
@Yared, nee ik had geld overgemaakt via de bank zoals omschreven in de startpost...dacht laat me dat eens proberen maar dat is nu al een week afgeschreven en mijn supporter is nog altijd niet verlengt...
Iig ik contact je wel even via de mail want dit schiet niet op, dan doe ik het nog wel een keer op de "ouderwetse" manier.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ben zeker door naar de volgende ronde...kep alles gewonnen
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Zou leuk zijn...mochten ze dan ooit met een prijsverhoging komen lach ik jullie allemaal uit.Sandyman538 schreef op 19 mei 2004 @ 21:00:
[...]
Dan ben je straks zeker weten 'dubbel' supporter wat inhoudt 2 jaar waarschijnlijk...
ps. Het GoT-Cup team is niet te chanteren maar wel om te kopen
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Wacht nog evenGaMbiNo schreef op 19 mei 2004 @ 20:10:
@Yared, nee ik had geld overgemaakt via de bank zoals omschreven in de startpost...dacht laat me dat eens proberen maar dat is nu al een week afgeschreven en mijn supporter is nog altijd niet verlengt...
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
het was dat ik een andere taktiek uitprobeerde, anders was het wel in mijn voordeel geweestj_du_pee schreef op 19 mei 2004 @ 18:17:
[...]
moet toch een keer gezegd zijn: hulde voor de mensen die met een stopwatch langs de kant zitten om dit soort statistieken bij te houden![]()
Dit staat op de GoT site, en is ook de reden waarom de Wespen niet door zijn naar de volgende ronde.Poule A: In de laatste ronde verloor het team De Wespen waardoor Wubmastert zich kon plaatsen voor de laatste 16. FC Dolf passeert het team van De Wespen maar heeft niet genoeg punten om door te gaan.
MAAR
DE Wespen hebben gisteren met 0-4 gewonnen bij FC Dolf. Het lijkt me dus dat die zwart gele strepen door zijn ipv Wubmastert.
Correctie dus graag !!!
Uiteraard gaat Par_Martinos motsen
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Daar heb je geduld voor nodig.
En geduld is een hele schone zaak maar helaas niet aan mij bsteed.
Ik wacht nog even tot morgenavond ofzo...
Thanx HvP het is aangepasthoedjevanpapier schreef op 20 mei 2004 @ 07:31:
[...]
Dit staat op de GoT site, en is ook de reden waarom de Wespen niet door zijn naar de volgende ronde.
MAAR
DE Wespen hebben gisteren met 0-4 gewonnen bij FC Dolf. Het lijkt me dus dat die zwart gele strepen door zijn ipv Wubmastert.
Correctie dus graag !!!
Dit jaar kwamen er bij de poulewedstrijden in totaal 165543 mensen kijken.
De top 3 best bezochte wedstrijden
Kiddy vs. Visscher met 2232 bezoekers.
The Groove’s vs. FC Zjwame met 2215 bezoekers.
Nocturnal Supremacy vs. Emmer united met 2100 bezoekers.
Gemiddeld is er flink op los gescoord met 4.8 doelpunten per wedstrijd. Dit zijn in totaal 811 doelpunten in de 170 gespeelde wedstrijden.
top 3 hoogste uitslagen
F.C. Foppie vs. FC Rotzooi - 9-2
De Wespen vs. Hoedjevanpapier - 7-4
[MUG] vs. FC Tiktak over rechts - 9-1.
Er zijn ook 5 teams die niet konden wachten met scoren.
FC Zjwam, MIO United, Martinozen, Aristos FC en BZF scoorde allen al in de eerste minuut.
[MUG] is degene met de meeste doelpunten 33 stuks, Dieptriest en BVO-AGOVV wisten het net geen enkele keer te raken. TCFSL en BVO-AGOVV kregen de meeste doelpunten om hun oren 28 keer moest de keeper weer op zoek in het net.
Nu komt het belangrijkste; de Hattricks dit is toch waar het spel om draait.
In totaal zijn er 39 gevallen. BZF had er zelfs 2 in 1 wedstrijd. [MUG] heeft in zijn 5 wedstrijden 3 hattricks gemaakt.
Er zijn nu 16 ploegen door naar de 8ste finales.
Van deze 16 ploegen gingen er 10 zonder puntverlies verder, de overige teams hadden meer tegenstand. Visscher, Frizza United en FC TikTak over rechts hadden van de 16 het meeste geluk zij gingen door als beste nummers 2. Wubmastert kwam net een paar doelpunten te kort om zich ook te plaatsen met 0,9 doelpunt per wedstrijd waren ze gewoon doorgegaan.
De grootte vraag blijft natuurlijk, wie gaat de cup aan het eind van rit winnen?
Verwijderd
er is inmiddels een poll gestart op het ht forum dus jullie kunnen daar stemmen![
De grootte vraag blijft natuurlijk, wie gaat de cup aan het eind van rit winnen?
edit Frizza, snap nu waarom je die poll niet hier durfde te tonen
BAGGER! realiseer me net dat de finale van mijn divisie in de eerste week van me vakantie zit!
En ik zit natuurlijk weer in 'Middle of Nowhere Turkije a/h Strand', dus ik kan er alleen maar op hopen dat het Turkse internet afgelopen jaar sneller is geworden.
* yared denkt erover een ouwe 56K modem mee te nemen
[ Voor 129% gewijzigd door yared op 20-05-2004 12:24 ]
te bekijken bij -> Club info>Competitie Details
het bekijkt alle wedstrijden in je competitie (mits je die gedownload heb) en kiest daaruit de personen met de meeste (of minste) sterren per week en maakt daar een team van
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
en slecht ervaring. Die gast haalt 4 sterren, hoe is dat in hemelsnaam mogelijk?

/edit playerid = 8058670
[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 20-05-2004 14:19 ]
Verwijderd
Simpel , heeft als specialiteit Technisch, en heeft dat bij een Zonnige wedstrijd gehaald..Sandyman538 schreef op 20 mei 2004 @ 14:19:
Was wat aan het scrollen door de advertentie's op hattrick.org even kijken wat voor onzin dingen daar altijd staan (vrije tijd he). Kwam ik een speler tegen met deze stats
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
en slecht ervaring. Die gast haalt 4 sterren, hoe is dat in hemelsnaam mogelijk?
/edit playerid = 8058670
Kan soms een "paar" sterren schelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 16:24 ]
Oh, dat wist ik niet (wist wel dat het uitmaakte), maar mijn krachtige spelers halen met slecht weer meestal een halfje meer. En aangezien deze gast redelijk scoren heeft, haalt ie normaal gesproken 2.5 ster, zonder bijstats. En dan 1.5 sterren meer omdat het mooi weer is. Is nogal watVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 14:22:
[...]
Simpel , heeft als specialiteit Technisch, en heeft dat bij een Zonnige wedstrijd gehaald..
Kan soms een "paar" sterren schelen.
Verwijderd
Er van uitgaande dat hij hoog redelijk is, en uitstekend vorm op dat moment, zou hij het best kunnen halen.Sandyman538 schreef op 20 mei 2004 @ 17:01:
[...]
Oh, dat wist ik niet (wist wel dat het uitmaakte), maar mijn krachtige spelers halen met slecht weer meestal een halfje meer. En aangezien deze gast redelijk scoren heeft, haalt ie normaal gesproken 2.5 ster, zonder bijstats. En dan 1.5 sterren meer omdat het mooi weer is. Is nogal wat
Het is een feit dat ie het heeft gehaaldVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 17:56:
[...]
Er van uitgaande dat hij hoog redelijk is, en uitstekend vorm op dat moment, zou hij het best kunnen halen.
Inderdaad het ligt er maar net aan wat z'n bijstats zijn.Joss schreef op 20 mei 2004 @ 19:16:
moet toch kunnen? alstie bijna op goed zit qua keepen kan je toch "makkelijk" 3* halen?!
Verwijderd
Ik wil dus 3 central midfielders aanschaffen om dat solid midfield te halen (met een aanvallende coach). Tevens wil ik de midfielders graag op aanvallend zetten, zonder dat het solid midfield hierdoor gevaar loopt.
Ik heb voor die spelers ongeveer 1.000.000 per stuk. 2 vragen:
a) Ga ik dat uberhaupt redden?
b) Wat voor stats moeten die 3 midfielders dan hebben om tot die midfield rating te komen?
Ik heb reeds op de transfermarkt gezocht, maar ik kon daar niet echt uitvinden of de stats van de speler ook aan de rating meehielpen. Anyone?
Verwijderd
Ik mag dus wel een maand gaan wachten ofzoWachtlijst
Op dit moment wachten er 6622 gebruikers in jouw land op een team. Dit gaat over het totaal aantal wachtenden in je land en dus niet over jouw plaats op de wachtlijst. Gisteren hebben 64 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had zijn team aangevraagd op 2004-03-19 13:39:00.
Zodra er een team aan je is toegewezen, zul je hierover een e-mailbericht krijgen. Er is geen datum bekend waarop jij je team zult krijgen en de wachttijd kan niet versneld worden. Stuur hierover dus ook geen e-mails naar de Gamemasters, want zij kunnen je geen datum geven en ook de wachttijd niet verkorten!
Je hebt een team aangevraagd op 2004-05-20 20:03:36.

Verwijderd
6622/64=103 dagen (naar benede afgerond). Da's meer dan 3 maanden
oh en jan-pieter, je hebt gelukt... seizoen is bijna voorbij (3 weken) waardoor er veel teams meteen verdwijnen (die uit de VI degraderen naar de VII)
Ik zal proberen om zo de 8bits alvast hier neer te planten.
Gezocht!
Router

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

Pbroecke, eigenaar van Het kluitje is sinds 1 maart vorig jaar een fervent hattricker. Gezien zijn huidige stand in zijn poule gaat hij dit seizoen helaas niet promoveren. Een derde plek is zeker haalbaar en dat zouden we dan ook graag zien gebeuren. Gezien het feit dat hij weinig actief is de laatste tijd op GoT is het voor mij een reden om hem hierdoor eens lekker wakker te schudden.
Mijn advies: Volsspammen dat gastenboek!
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Eigenlijk wilde m’n team Het Polletje (of zoiets) noemen, maar die bestond al. Toen heb ik er maar Het Kluitje van gemaakt. Ik kan nou niet zeggen dat ik zo lyrisch ben over deze naam, maar om ‘m nu te gaan veranderen vind ik zonde van de supporters…
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Hm, allereerst de gebruikelijke blunders, zoals stadion verbouwen met 1000 overdekte zitplaatsen, een paar spelers veel te duur gekocht, 4 centrale middenvelders opstellen…
M’n grootste tactische blunder is dat ik 2,5 seizoen verdedigers heb getraind. Ik had gehoopt dat verdediging en aanval met de veranderingen van Hattrick 6.5 véél belangrijker zouden worden. Nou, helemaal verkeerd dus! In mijn divisie trainen ze allemaal op playmaking, dus ik ben de afgelopen 2 seizoenen weggespeeld (nog steeds trouwens…:-( Middenveld blijft nog steeds veel belangrijker. (Wel leveren verdedigers bij verkoop veel geld op!)
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
M´n kampioenschap van 2 seizoenen geleden natuurlijk!!! (ben speciaal supporter geworden om m´n medailletje te kunnen zien
4. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
eh... via een (geleende) laptop met GSM uit Oostenrijk in Nederland ingebeld om een jeugdpull te doen (een solid verdediger, trouwens!! [playerid=23542516] ) en de opstelling door te geven. Ik weet (gelukkig) niet meer hoeveel me dat heeft gekost... doet er trouwens ook niets toe: 't is een verslaving, he?
5. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?
Het makkelijkst is natuurlijk om de allerbeste spelers bij elkaar te kopen maar die optie sla ik even over.
Iets realistischer: ik zou eerst de beste coach aannemen die er is (excellent met solid leadership) en vervolgens 17-jarige middenvelders kopen en flink doortrainen. Daarnaast een gigantisch goede keeper en verdedigers met playmaking-stats. Het lijkt me gaaf om met zulke goede middenvelders (en offensieve verdedigers) 3-4-3 te gaan spelen! Dat blijft altijd nog de ambitie
6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?
De nieuwe tactieken zijn bedoeld om het middenveld minder belangrijk te maken, maar dat is absoluut niet gelukt, vind ik. Die tactieken zijn erg leuk, maar de middenveld-rating blijft te dominant. Van alle tactieken vind ik de vleugel-aanval de leukste, met mijn goeie aanvallende wingers
7. Wat zou naar jouw mening waarde toe voegen aan de federatie en/of ons forum?
Even "vloeken in de kerk": persoonlijk vind ik het GoT-forum te onoverzichtelijk: je moet er echt vanaf het begin tot het eind door om de draad te blijven volgen. Geef mij maar meerdere draadjes! De GoT-site vind ik erg mooi en een aanwinst voor de federatie!!! Ook leuk vind ik de onderlinge ratings, mijn positie daarop viel me trouwens niet tegen. Benieuwd wat er verder nog bij komt!
8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
Voorlopig zal het nog wel even doorgaan, alleen vraag ik me af of het spel over (zeg maar) 5 tot 10 seizoenen nog speelbaar blijft omdat er de laatste tijd zoveel nieuwe spelers bijgekomen zijn (veel jeugdpulls, veel trainees): misschien hebben we straks allemaal wel een divine-middenveld!!! Als ze daar een creatieve oplossing voor hebben dan komt het wel goed met Hattrick. Zo niet, dan zal het over een paar jaar (om dan maar een jaar te noemen: 2008) misschien wel over zijn.... (oei)
Wat gaat er volgens jou binnenkort veranderen aan HT ? Denkt aan dingen als Daytrade banning , meer taktieken, balancing van training/skills, uitbreiding supporter pakket enz
Een beetje jammer dat er inmiddels al een bericht van de HT's is gekomen over de veranderingen...
Het extreem-daytraden mag wat mij betreft wel aangepakt worden. Ik denk dat ze een maximum aantal transfers per week gaan invoeren maar een grotere sanctie in de wedstrijd-ratings (zoals nu al door de verlaging van de teamspirit bij een transfers) lijkt me ook erg leuk
Verder blijft het middenveld nog steeds te dominant. M'n inmiddels tot uitstekend/formidable doorgetrainde verdedigers mogen best wat meer invloed krijgen...
Verontrustend vind ik dat de bijstats belangrijker worden: dat maakt wel weer wat aanpassingen in m'n team noodzakelijk...
12. Welke tactieken gebruik je op de transfermarkt, en waarom? (als voorzetje: beste moment van verkopen/kopen, vroeg bieden of pas op het laatste moment, welke landen zijn goedkoop of juist duur)
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Jackindebox
Met dank aan HvP
Gezocht!
Router
Zeker nu de trainings update niet echt door wil komen. Ik wil mijn eerste uitmuntunde verdediger zien :-)
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verder niks.....dit is wel een erg rustige update....dat ik daar nou zo vroeg voor uit mijn nest kom.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Björn Österell (28327322) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: zwak |
Deze speler zou toch wel meer dan 100k mogen opleveren of niet? Volgens HAM rond de 350k
Less = more
edit:
Vorm: +6/-3
[ Voor 108% gewijzigd door Joss op 21-05-2004 09:25 ]
TU: Vorm -3
Yup 117kJoss schreef op 21 mei 2004 @ 08:55:
conditie i.c.m. het aantal mensen dat nu online is... zal ie onder de 200k blijven denk ik
edit:
Less = more
Waarde: + 29.000/ -12.000
Niet echt bijzonder dus
[ Voor 9% gewijzigd door kweenie op 21-05-2004 13:36 . Reden: Hattrick update nogal traagjes ;) ]
[center]****** Credit card service Supporters ****[/center]
Even tijdelijk ivm mijn vakantie die volgende week aanvangt, tot nader order geen Credit card service beschikbaar.
@Gambino, mazzelaar
[ Voor 10% gewijzigd door yared op 21-05-2004 10:06 ]
Verwijderd
training is trouwens nog bezig
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 10:34 ]

@ ForayNL: De training lijkt idd wel iets later dan normaal klaar, mijn beste spits is alsnog van matig naar redelijk vorm gegaan zie ik net.
Verder lijkt hij nu wel klaar te zijn, aangezien de training niet meer vermeld staat bij de bezigheden.
Verwijderd
maar staat ook niet bij de laatste 10 gebeurtenissen. Als ie daar staat is het pas echt afgelopen.GaMbiNo schreef op 21 mei 2004 @ 10:40:
@ Yared:![]()
@ ForayNL: De training lijkt idd wel iets later dan normaal klaar, mijn beste spits is alsnog van matig naar redelijk vorm gegaan zie ik net.
Verder lijkt hij nu wel klaar te zijn, aangezien de training niet meer vermeld staat bij de bezigheden.
Je hebt gelijk....vaagVerwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 10:41:
[...]
maar staat ook niet bij de laatste 10 gebeurtenissen. Als ie daar staat is het pas echt afgelopen.
De gezondheidsupdates zijn ondertussen wel klaar en deze hebben ook 4 uur geduurd wat volgens mij ook niet helemaal normaal is.... er zal wel iets aan de hand (geweest) zijn.
edit: ik zie dat 1 van mijn middenvelders de training ook niet gehad heeft, hij had dan minstens een stuk in waarde gestegen moeten zijn....raar
[ Voor 19% gewijzigd door GaMbiNo op 21-05-2004 10:47 ]

[ Voor 98% gewijzigd door GaMbiNo op 21-05-2004 10:47 ]
vorm: +12/-3
waarde: +117k/-41k
getraint op algemeen btw (HAD slechte vorm
Ik verwacht nog minstens 1 speler die zijn training nog niet heeft gehad, hij heeft positiespel traing gehad en zijn vorm/waarde/skills zijn nog gelijk aan gister.
Maar ik zie helemaal geen spelers meer veranderen.....wazig....
Verder staat de traingsupdate nog altijd niet bij de 10 laatste gebeurtenissen en ook niet bij huidige gebeurtenissen meer.
[ Voor 18% gewijzigd door GaMbiNo op 21-05-2004 12:13 ]
vorm: +9/-9
waarde: +210k/-44k
Ben niet echt onder de indruk, maar had ook slechter gekund.
Volgende week moet ik wel eindelijk mijn eerste uitmuntende verdediger krijgen!
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Verwijderd
Nog maar eens quoten in de hoop dat de vraag niet verloren gaat in de TU-update-chaosVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:04:
Stel, ik wil een solid midfield (minstens). Ik moet dit doen met slechts 3 centrale middenvelders (stel dat de wingers gewoon een slechte playmaking stats hebben).
Ik wil dus 3 central midfielders aanschaffen om dat solid midfield te halen (met een aanvallende coach). Tevens wil ik de midfielders graag op aanvallend zetten, zonder dat het solid midfield hierdoor gevaar loopt.
b) Wat voor stats moeten die 3 midfielders dan hebben om tot die midfield rating te komen?
Ik heb reeds op de transfermarkt gezocht, maar ik kon daar niet echt uitvinden of de stats van de speler ook aan de rating meehielpen. Anyone?
Mijn laatste trainee heeft ook training gehad.
Verwijderd
scoren +3 (1x uitmuntend, 1x formidabel en 1x goed)
vorm +9/-3
Heel erg fijne update dus
editted:P
[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 21-05-2004 14:08 ]
Heey, volgens mij neemt jouw verslaving nu toch wel ongezonde vormen aan.Joss schreef op 21 mei 2004 @ 13:41:
van mij mogen ze zo'n training standaard invoerenbest leuk om gedurende 3 uur ofzo de vorm-updates van je ploeg te zien stijfen/dalen
Verwijderd
waarde: +30000/-13000
vorm: +2/-5
Het leuke is wel dat de +2 voor het a-team spelers waren en de -5 voor alle reserves en b-team spelers waren. Heb verder de training verprutst omdat ik afgelopen zondag per ongeluk een 3-3-4 opstelling had gemaakt, waardoor ik dus niet mijn trainees kon trainen op hun specialiteit.
gelukkig schrijf je dat met een andere letterGaMbiNo schreef op 21 mei 2004 @ 13:42:
[...]
Heey, volgens mij neemt jouw verslaving nu toch wel ongezonde vormen aan.![]()
misschien dat jij.....
Mwaa....dacht aan dislectie dus wilde daar verder geen aandacht aan besteden.Joss schreef op 21 mei 2004 @ 14:07:
[...]
gelukkig schrijf je dat met een andere letter
offtopic:
misschien dat jij.....
Ik heb een iets andere volgorde aangehouden. Maar omdat je zo aandringt zal ik je na Jackindebox in de planning zetten.Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 10:33:
huh ik zou toch de 8bits invullen? waarom word ik overgeslagen?
Gezocht!
Router
Ja, maar ik had het over 3.5 sterren. Dat haalt mijn net uitstekende (toen ie uitstekend nog was) met matig vorm niet eens...Joss schreef op 20 mei 2004 @ 19:16:
moet toch kunnen? alstie bijna op goed zit qua keepen kan je toch "makkelijk" 3* halen?!
waarde +19.000/-20.000
vorm +1/-7
En dan natuurlijk -7 vorm van mijn a spelers.....grrr.....dit doet wel even pijn...maar jah ik zou toch wel verliezen van de nr 1 zondag maar dit helpt niet echt mee voor de week daarop....dan toch maar weer algemeen trainen.....lastige keuze
Verwijderd
Als we elkaar dan toch lekker aan het verbeteren zijn.....GaMbiNo schreef op 21 mei 2004 @ 14:12:
[...]
Mwaa....dacht aan dislectie dus wilde daar verder geen aandacht aan besteden.
dislectie?????
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 16:21:
[...]
Als we elkaar dan toch lekker aan het verbeteren zijn.....
dislectie?????
als je begrijpt wat ik bedoel, zullen we het maar op dyslexie houden

Dit overkomt me normaal nooit.

Ik als taalpurist.
Ik als zijnde taalpurist.
Update:
Vorm +9
Ff algemeen getraind, want de komende wedstrijden zijn te belangrijk om me door een slechte vorm te laten ringeloren.
[ Voor 26% gewijzigd door Par_Martinos op 21-05-2004 17:10 ]
Ik als zijnde een taalpurist
maar ik heb het gevoel dat we een beetje offtopic gaan, hebben jullie dat ook?
Vorm +6 / -3
3 Keer een basisspeler in vorm omlaag en 5 keer een reservespeler in vorm omhoog, dit had dus wel iets beter gekund...
Verwijderd
Maar dan niet....Dit is een grapje toch????
vormupdate was gemiddeld
vorm:+6/-5
waarde +297/-135
1 verdediger naar formidabel
Fantastische stats haalt de U20 Nederland! Goddelijk middenveld met 3-4-3, de linkeraanval briljant en de rechter wereldklasse. En dat zonder vleugelspelers, de linker is extra aanvaller, de rechter speelt towards middle! Zo is de U20 beter dan het nationale elftal!
Estland u20- Nederland u20 = 0-4
[ Voor 53% gewijzigd door Joss op 21-05-2004 22:09 ]
Maar die scores komen niet overeen met het wedstrijdverslag. Knap irritant. Zouden weer verschillende servers dezelfde wedstrijden draaien?
(ohja, server 6 draaide de goede wedstrijd
De echte sterspeler van Nederland was ongetwijfeld Kees Havinga. Daar staat tegenover dat Remco Baumans echt heel slecht speelde. De wedstrijd eindigt in 0 - 4.
De echte sterspeler van Nederland was ongetwijfeld Klaas Evers. Pieter Gerard speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 4 - 1.
[ Voor 21% gewijzigd door Joss op 21-05-2004 22:22 ]
Ps de YP was toch vandaag?
Morgen is het toch pas zondag?The_Marsmellow schreef op 22 mei 2004 @ 03:22:
Frizza!!! leef je nog ? Het was gezellig net straks weet ik veel een paar uur geleden....
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
im still aliveThe_Marsmellow schreef op 22 mei 2004 @ 03:22:
Frizza!!! leef je nog ? Het was gezellig net straks weet ik veel een paar uur geleden....
was idd gezellig zie je next match wel weer
er is toch maar '1' team??
ook lekker dat stukje over blessures....8)7
het zal je divine speler van 30 miljoen maar wezen...
21-05-2004 om 20:16 (Global)
There was a problem with the National team matches again. The results in the database have been corrected to only show the results from the correct match, and the match reports will be corrected as the cache files are replaced in time. Unfortunately it will not be possible to correct individual team and player updates from the incorrect match. This means that players that were injured in the incorrect match will stay injured, regardless of if they were injured in the correct match or not.
Verwijderd
Wees blij dat je de trein pakte, de Velsertunnel ligt ook dichtVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 10:31:
2,5uur gedaan om van de arena naar beverwijk te komen (wat normaal 1 uur is)wat zeggen we dan? dank u wel lieve ns ik hou ook van jou
1 Korreweg Spor - Midgard
1 Pielewiepers - Spaarnestad
1 Graxies United - GBV/Airport 5
2 BicycleUnited - FC P.P.S.
1 GrahamFC - Eindhoven de Gekste
1 Timberteam - Ze Popo's
1 MVV'29 Harbri - cruyffies
1 De Superschapen - Mach3
1 Dieptriest - Rene's 11
2 Pepper United – Gronitas 5
3-2 LINIERS – OkTuBre (Argentina)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 18:43 ]
Verwijderd
Laatste poging dan maarVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:04:
Stel, ik wil een solid midfield (minstens). Ik moet dit doen met slechts 3 centrale middenvelders (stel dat de wingers gewoon een slechte playmaking stats hebben).
Verwijderd
Het aanvallend zetten van de midfielders heeft weinig invloed op je middenveld-rating, dus dat kan je gerust doen. Verder is het lastig om te zeggen met welke spelers je een 'solid' middenveld zult halen. Als je teamgeest bijvoorbeeld belabberd is, kan je het ook met supergoede spelers wel vergeten. Sterren zijn nog niet de ratings.
Ik kan in totaal met 500.000 eenvoudig een solid midfield in elkaar flansen, dus laat staan met 1.000.000 per stuk. Koop gewoon het maximale voor 1.000.000 (formidabel positiespel, uitstekend conditie, een beetje ervaring en niet te oud max. 25), dan moet meer dan solid wel mogelijk zijn (in de veronderstelling dat je teamgeest rond content staat)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 21:21 ]
Verwijderd
1 Timberteam - Ze Popo's
1 Dieptriest - Rene's 11
3-1 LINIERS – OkTuBre (Argentina)
1 Timberteam - Ze Popo's
1 Dieptriest - Rene's 11
1-2 LINIERS – OkTuBre (Argentina)
Hadden eigenlijk 9worlds.net als trickquestion moeten opnemen in de poll
Verwijderd
probeer het programmaatje Hattrick Forever eens. Dat berekent je middenveld ratings. Kun je dus aangeven wat de stats van de spelers zijn en dan berekent ie dat. Het klopt nooit helemaal maar is wel een redelijk indicatie. Als je rond jouw niveau gaat zitten (solid-excellent) dan zal het niet veel verschillen met de werkelijke ratings.
Verwijderd
1 Timberteam - Ze Popo's
1 Dieptriest - Rene's 11
2-2 LINIERS – OkTuBre (Argentina)
Verwijderd
2 Korreweg Spor - Midgard
3 Graxies United - GBV/Airport 5
1 Timberteam - Ze Popo's
1 Dieptriest - Rene's 11
3-1 LINIERS – OkTuBre (Argentina)
1 Timberteam - Ze Popo's
1 Dieptriest - Rene's 11
4 - 2 LINIERS – OkTuBre (Argentina)
Hmm we zijn het wel allemaal eens met de toto zie ik alweer
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
2 Graxies United - GBV/Airport 5
1 BicycleUnited - FC P.P.S.
1 Timberteam - Ze Popo's
2 De Superschapen - Mach3
1 Dieptriest - Rene's 11
5 - 1 LINIERS – OkTuBre (Argentina)
...en het regent ook nog