Woei (das denk ik mijn eerste gedachte na deze memorable avond)
Voor de eerste keer zal ik is mijn gedachte uitgebreid op papier zetten hier op ons favoriete forumtopic.....
Zondagmiddag opstaan avondje wezen stappen en weer lekker wakker worden met het zonnetje in je gezicht. De dag begint goed het gevoel overheersde van het wordt een mooie dag vandaag.
Even een hapje eten en achter de computer kruipen. Een opstelling maken.....jahwel hattrickdagje is begonnen. De stand voor avond.....:
1. the masterblasters 10 52 - 19 27
2. No Blesse Oblige 10 43 - 11 27
3. FC snelle jelless 10 33 - 25 18
4. VEV Leek 10 25 - 27 18
5. Basjes Heroes 10 28 - 25 12
6. The Mighty Gang 10 28 - 30 12
7. S.C.O. zat.3 10 13 - 43 6
8. Bamboozles 10 10 - 52 0
Een 7e plek degraditie is in zicht dat was de gedachte. Nog 4 wedstrijden te gaan tegen nr 1. Kansloos verliezen iig dat was duidelijk. Deze avond tegen de nr 3. een klein kansje door mijn geweldig vormupdate van afgelopen woensdag. Nog een keer tegen de directe concurrent (mighty gang) en nog een keer tegen de nr.8 (die niet inlogd dus WO ( en anders ook wel).
Oftewel de wedstrijd van vanavond moest binnen worden gehaald iig 1 punt. Mighty gang daarentegen heeft nog een moeilijk programma, maar wat zij gaan doen is toch afwachten na vanavond zag het er iig beter uit
De opstelling gemaakt MOTS aangezet en gaan met die banaan. Effe wat huiswerk maken in de middag het zonnetje in het bolletje en erop en toen brak de avond aan.
Toevallig een filmpje binnen dus effe aanzetten en ondertussen criollo viewer(zodat ik het hoorde als er wat gebeurde). De film was overigens Paycheck.
Nou de wedstrijd begon en jahwel.....Na 9 minuten kwam S.C.O. met 0 - 1 voor te staan, toen David Doven een aanval van links afrondde met een heuse KANONSKOGEL, geplaatst in de verre hoek.....0-2....0-3....0-4....1-4.....Daarna sloeg echter de spanning bij de spelers op de spieren:
Rowan Luijkx was opnieuw dichtbij een doelpunt voor de bezoekers, toen hij volledig werd vrijgelaten en zo voor de keeper kwam te staan, hij wipte de bal mooi over de keeper heen maar de bal raakte de lat en kaatste weer terug het veld in. Na een mooie pass uit het achterveld, kwam Frank Weiler helemaal vrij in het strafschopgebied in de 63e minuut. Hij had moeten scoren, maar waarschijnlijk door een gebrek aan concentratie schoot hij huizenhoog over.
Maar ondanks dat waren de punten veilig en ben ik heel tevreden. De kans dat ik nu ga degraderen is dus aanzienlijk verkleind. Vandaar dat ik nu en vooral net helemaal door de dollen was helemaal happy. Wat overigens ook kwam door die geweldige film. Briljant einde en het hele verhaal was gewoon geweldig dus ik raadt jullie aan om hem te gaan zien in de bios.....
Sorry dat ik jullie allen lastig heb gevallen met mijn verhaal maar ik was echt effe helemaal door de dollen heen

Voor zover het verhaal van een hattrickverslaafde