Heb Forza sinds een paar dagen, tegelijkertijd samen met een vriend gekocht: maar hij wint alleen maar klote autos, echt heel raar ook al rijdt hij iets andere races in andere volgorde. Ik heb al een EVO, 3 Subarus en verschillende RX7/8's gewonnen dus ik heb niks te klagen
M'n favorite bak is de Aston Martin die ik heb gewonnen (heb nog geen enkele auto gekocht, wel een paar verkocht) helaas kan ik niet de Ferrari bijhouden in die ene "cup" (ben naam ervan even kwijt), zelfs niet na alle upgrades

(kan hiermee een V12 Vanquish winnnen)
Ik haal meestal de goedkoopste upgrades waarmee ik races kan winnnen want dan hou ik geld over voor ander upgrades aan andere autos.
Tot dus ver zijn zijn de moeilijkste en de tofste track die ik heb gereden: hillclimb en downhill in Japan (fuku nog wat mountain) super intense, je moet er echt bij blijven want je kan bijna niet inhalen. Maar met m'n RX-7 heb ik die mooi gewonnen ala Initial D style
verder zit ik op level 17 en amper 16% in het spel: er zit nog zoveel meer in: top game, veel beter dan die saaie GT4: die gaat voorlopig stofvangen bij mij

enige waaraan ik me stoor is die Soundtrack, had toch wat meer verwacht van JunkieXL, helaas alleen maar gitaren: gaat toch heel erg vervelen en vervelend te worden na een tijd.
[
Voor 48% gewijzigd door
Terryb47 op 15-05-2005 03:11
]