[Xbox] Forza Motorsport

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 15:48
Sturen gaat wel analoog hoor naar mate je de joystick verder naar bv rechts drukt begint ie ook scherper naar rechts te sturen. Bij lagere snelheden is dit goed te merken.

Edit: nog even getest en je kunt het goed zien als je je wagen van voor ziet (Y) en dan dus naar de positie van de wielen kijken (doh) :)

[ Voor 30% gewijzigd door salvador4 op 09-05-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 14:42

seninha

god's right foot

Dan ben ik bang dat ik wat harder moet trainen. Want voor mijn gevoel gaat het dus niet goed (tewijl ik al aardig wat racespellen meegemaakt heb :) )

Moet wel zeggen dat ik het doseren in GT4 toch beter vind.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
wokkie15620 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 19:29:
Forza is zeker leuk, maar ben teleurgesteld wat er aan auto's in zit. Veel te veel Japanners, ik mis een complete lijst Bmw's. Alfa's, Fiat's en Maserati's zitten er al helemaal niet in. Maar wel weer vijf types Honda's Civic. Het spel is duidelijk niet voor en door Europeanen ontwikkeld, erg jammer.

Als ik nu een console + racegame zou moeten kiezen, zou het dus niet XBox & Forza worden.
Nog 4 dagen dan kan ik ook mijn mening geven :).

Het is inderdaad geen europees spel, maar een amerikaans spel. En ik vind het aantal japanners nog wel meevallen. Er zijn minstens net zo veel Amerikaanse en Europese auto's. Het is alleen niet altijd even eerlijk over de verschillende klassen verdeeld. Als er behoefte aan is zal ik die car list er nog wel bijdumpen, dan kun je het zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Rox_NL schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:28:
[...]

Nog 4 dagen dan kan ik ook mijn mening geven :).

Het is inderdaad geen europees spel, maar een amerikaans spel. En ik vind het aantal japanners nog wel meevallen. Er zijn minstens net zo veel Amerikaanse en Europese auto's. Het is alleen niet altijd even eerlijk over de verschillende klassen verdeeld. Als er behoefte aan is zal ik die car list er nog wel bijdumpen, dan kun je het zien ;)
Car list: http://www.webquad.com/forza/content/view/39/44/

101 Japanners, 89 Europeanen, 41 Amerikanen, 1 Koreaan.

Ik vind het niet uitgebalanceerd, maar dat blijft persoonlijk natuurlijk. Ze hadden ook 101 Duitse auto's of 101 Italiaanse auto's er in kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:06

Piggen

Lekker bakkie

Alle topauto's zijn in ieder geval aanwezig. Alleen de lagere klassen zijn wat magertjes vertegenwoordigd, als ik het zo zie. Desalnietemin een mooie lijst.

Ik heb besloten om m'n pre-order te cancelen en Nedgame gevraagd of ze m'n geld terug willen storten (ik neem aan dat ze dat gewoon zonder problemen doen). Ik zit nu even met m'n examens en kan een dergelijke afleiding dus even niet hebben. Daarnaast heb ik nog Fable en Full Spectrum Warrior laatst aangeschaft en is Splinter Cell: CT onderweg. Die wil ik allemaal nog wel uitspelen voordat ik me op Forza stort :)

[ Voor 3% gewijzigd door Piggen op 09-05-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77252

MPmad schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:51:
Alle topauto's zijn in ieder geval aanwezig. Alleen de lagere klassen zijn wat magertjes vertegenwoordigd, als ik het zo zie. Desalnietemin een mooie lijst.

Ik heb besloten om m'n pre-order te cancelen en Nedgame gevraagd of ze m'n geld terug willen storten (ik neem aan dat ze dat gewoon zonder problemen doen). Ik zit nu even met m'n examen en kan een dergelijke afleiding dus even niet hebben. Daarnaast heb ik nog Fable en Full Spectrum Warrior laatst aangeschaft en is Splinter Cell: CT onderweg. Die wil ik allemaal nog wel uitspelen voordat ik me op Forza stort :)
Dit lijkt verdacht veel op een geld probleem.
Waarom zou je niet forza laten komen als je de game nu al hebt betaald en over een aantal weken toch weer gaat kopen en hij nog steeds 60 euro is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 15:06

Piggen

Lekker bakkie

Ik geloof dat ik de redenen toch duidelijk heb gezegd; examens en nog een stapel niet-uitgespeelde games ;)

Geld is het probleem niet.
Over een paar weken kan ik hem dan misschien ook 2e hands oppikken. Scheelt weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 10:54

Chakotay

Lick here to continue

Woei, sommige auto's gaan flink hard in dit spel... Op de test oval kreeg ik een stock ME Four-Twelve tot de 392 kmp/h :p

Toch eens flink doorscheuren zodat ik hier ook echt mee kan racen, ik ben net level 25... :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142853

welke wagen is het snelste???

hopelijk niet zoals in PGR2 de TVR cerbera...

daar ben ik wel benieuwd naar.
alvast bedankt voor het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 23:12

Smarron

The bend

Moeilijk te zeggen, maar ik denk 1 van de Le Mans auto's. Die zitten in ieder geval in de snelste klasse. Maar als ik die ME Four-Twelve 392km/u zie doen, durf ik dat ook niet eens te zeggen.

Ik vond het al leuk dat ik mijn Clio 3.0V6 op 283km/u kreeg. (Rotauto om mee te rijden btw)

Wat me ook opvalt is dat de FWD auto's zo ontzettend lastig zijn om mee te rijden. Je kunt niet lekker de bocht inremmen, dat moet allemaal vantevoren anders blokkeer je gigantisch en schiet je helemaal rechtdoor. En dan merk je direct hoeveel verschil qua controle erin zit tussen de FWD's en de RWD's. Wel erg goed gedaan van het spel.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 10:54

Chakotay

Lick here to continue

Op de test oval had de P1 auto met het hoogste speed cijfer die ik gratis kon rijden moeite met boven de 320 uitkomen, terwijl die ME dus bijna de 400 trok, beide stock :)

Het grote verschil is wel dat die P1 bak ook in de bocht nog aan de weg gelijmd zat, en de ME met z'n 392 km/h meteen keihard uitbrak, een paar rondjes draaide en in de muur knalde :+

Leuk hoever je sommige bakken kan tunen trouwens, vooral de Mitsubishi EVO's en aanverwanten :)

[ Voor 13% gewijzigd door Chakotay op 10-05-2005 13:35 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chakotay schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 02:27:
Woei, sommige auto's gaan flink hard in dit spel... Op de test oval kreeg ik een stock ME Four-Twelve tot de 392 kmp/h :p

Toch eens flink doorscheuren zodat ik hier ook echt mee kan racen, ik ben net level 25... :p
Dat zou best een reële waarde kunnen zijn voor die auto. Wat een brute moter heeft dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
Ik zie in een aantal zaken de gewone en de limited edition verschijnen, wat is het verschil tussen deze 2 of is alleen de verpakking anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:24

On_E

Housemusic

Anoniem: 74137 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:29:
Heb het spel ook al eventjes gespeeld, maar het valt me erg tegen. Het is echt te veel arcade (wat niet per definitie slecht is, maar wel voor een game die een simulator wil zijn). Alles doet mij verlangen naar zoals het in PGR2 was. Maar goed misschien wordt het nog leuk :P
Sorry hoor, doe alle hulpmiddelen uit, ga rijden, en kom dan nog zeggen dat het arcade is.... :{

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Is de besturing in het spel eniszins te vergelijken met de besturen in PGR 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 10:32

twi

Ik vraag me inderdaad af welk spel die gasten die 't arcade aan vinden voelen hebben zitten doen.

Tip voor ze: als je iets download, kan dat misschien een fake zijn, waardoor je iets anders hebt gedownload als wat je verwachtte. Check 't laadscherm in 't begin even voor de titel en evalueer daarna of je wel in 't goede topic heb gepost. Want als Forza iets niet is, dan is 't arcade.

En nee, de besturing is niet te vergelijken met PGR2. 't Is veel lastiger en veel meer precies.

[ Voor 15% gewijzigd door twi op 12-05-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82155

johnny.xxx schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:25:
Ik zie in een aantal zaken de gewone en de limited edition verschijnen, wat is het verschil tussen deze 2 of is alleen de verpakking anders :P
De limited edition heeft inderdaad een speciale verpakking, zijnde een zilveren kartonnen hoesje.
Daarnaast zal hij ook gepackaged gaan worden met een xbox als speciale bundel, beetje zoals we in het verleden zagen met de "espionage box" met Splinter Cell.

Qua content zijn dit denk ik de extras op de limited edition:
- Street Culture videos (kan ff niet op de exacte naam komen maar ze staan ook op xbox.com)
- Dev Diaries
- Trailers

Tip: bij Game Mania (BE) verkopen ze de limited editions vandaag al 'onder de toog' en als je 't simpelweg vraagt krijg je er ook nog eens de game poster free erbij! Ik heb alvast mijn spullen in huis! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Laatst online: 23-04 18:28

CORVETTE

---- American V8 ---

seninha schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:19:
Vanmiddag was een maat van me hier en die heb ik natuurlijk Forza laten testen. Hij is zelf helemaal verzot op GT4 dus ik wou zijn mening hebben.

Wat graphics betreft, hij stond echt paff. Veel beter details vond ie. :)

Maar wat het rijden betreft, dat kon hem niet blij maken. Het eerste wat hij vroeg of ik digitaal aan het sturen was (bij de PS2 gamepad kun je keizen uit analoog of digitaal sturen), dit omdat hij alleen sturen kon door kleine tikjes aan het joystick (van gamepad) te geven.

Opeens werd ik wakker 8)7 Dat was het dus , wat ik niet lekker vond maar niet achterhalen. Weet namelijk nog dat toen ik een PS2 had ik altijd analoog reed omdat je dan vloeiend kon sturen. En je kon mooi de stand van je wielen mooi vast houden (iets wat igitaal niet gaat, met je d-pad dus )

Toen ben ik gaan zoeken in de opties of ik ergens iets kon instellen ,maar het enig was of ik via de D-pad of de joystick wilde sturen. Aangezien ik al aangegeven had om via joystick gaat het sturen nog steeds alsof ik digitaal rijd.

Is er enig manier om dit toch voor elkaar te krijgen :? Want dit stoort me echt wel :'(

Ik reed vanmiddag met de DTM Astra in Duitsland maar kon korte bochten niet vloeiend nemen, moest steeds ene beetje insturen terwijl ik normaal instuur en dan vasthoud (GTR op mn PC met gamepad)

hopelijk kan dit want verder is het een topgame, maar aangezien het allemaal hangt van het sturen begrijp je mijn probleem.
toon volledige bericht
Heb je al iets kunnen vinden hierover ?

Ik zou het ook fijner vinden , zeker nu ik wat verder in het spel zit ( level 32 ) en de auto's wel erg hard gaan lopen. Op lange rechte stukken zijn de correcties gelijk zo groot.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Bart Smit in Zoetermeer heeft hem iig al (zowel normaal als limited beiden voor €59), en FuturZone in hetzelfde winkelcentrum ook voor resp €55 en €58. Uit principe koop ik al niet meer bij BS, dus de LE maar gehaald bij FZ, en lekker racen vanavond.

Viel me wel op dat er geen DC gesupport wordt. Op zich natuurlijk geen drama, denk dat het spel zelf al genoeg vermaak zal opleveren, maar het was een leuke pre geweest tegenover GT4. Anderzijds, over een half jaar is de Xbox 360 er, dus wie weet wat we dan krijgen, denk dat er wel een FM2 (FM360?) in het verschiet ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
Ik dacht dat Forza wel de beschikking zou hebben over downloadable content... Zou jammer zijn. Vond ik een sterk punt van PGR2 in ieder geval.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
http://tabwin.com/forza.htm
http://forums.gaming-age.com/showthread.php?t=45917

je kunt echt vet gave designs maken, jammer genoeg ben ik niet zo handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colleoni
  • Laatst online: 01-05 22:34
Ik ben het met seninha eens. Het insturen is te gevoelig, evenals het remmen naar mijn idee (ik heb alle hulptroepen uitstaan). Ik heb lange tijd GT3 gespeeld, en dat stuurde toch een stuk precieser. Ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen hoe dit spel zulke hoge reviews kan krijgen, Microsoft heeft het marketing budget zeker uitgebreid naar de reviewers. Enfin, het ziet er wel goed uit, alleen de auto's toch een stukje minder dan zelfs in GT3, en begrijp me niet verkeerd het is een heel aardig spel. Maar het speelt toch voor mij dan, een stukje minder dan een aantal andere (semi-)racesims die ik heb gespeeld, en het voelt zeker minder lekker racen dan GTx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Ik ben Gran Turismo fan van het eerste uur, maar ik moet toch echt zeggen dat ik het totaal niet met je eens ben, Colleoni.
Het insturen verschilt per auto, en je kunt het prima afstellen. Het remmen is juist erg goed uitgewerkt, bij geen enkel spel moet je zo goed je remkracht doseren, en dat is alleen maar realistisch. Op de PS2 kun je dat wel vergeten als je met de controller speelt (analoge drukknoppen zuigen). Ik vind de physics van Forza over algemeen gewoon een heel stuk realistischer aanvoelen.
Dat de graphics van GT3 beter zijn is klinkklare onzin, Forza ziet er véél strakker uit.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ok, kan iemand normaal met een volledige getunede Clio 3.0V6 rijden? Ik geloof dat die ongeveer 360pk ofzo had dan. Ik kan er echt niet fatsoenlijk mee rijden. Continu wegglijden (overstuur meen ik), echt zoo irritant en tot op heden krijg ik het er gewoon niet uit. Het lijkt gewoon alsof er teveel pk's zijn. Het doseren van het gasgeven lukt opzich wel, maar dan zie ik de tegenstander ontzettend snel naderen. :(

Dat maakt een ritje in een Subaru Impreza STi dan wel weer goed. Wat heerlijk rijdt die auto zeg! (De wit-blauwe Impreza volledig getuned). Lekker smijten en driften.

In dat opzicht lijkt er echt ontzettend veel tijd besteed aan de auto's. Er zit zoveel verschil in qua wegligging en rijgedrag. Elke auto dient anders afgesteld te worden. Prima game! Ik speel zonder de hulpmiddelen en krijg per race 100% bonuspunten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 08:07

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Die designs kan je niet maken met het fonza decals menu lijkt mij. Maar de makers van de skins beweren echt dat ze het doen met het fonza decals menu.

Kijk dit eens:

Afbeeldingslocatie: http://members.westnet.com.au/jizzlobber/forza3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imagebarrel.com/img/05/125/03/darthvader.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img14.imgspot.com/u/05/125/20/spider1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img2.imagebarrel.com/img/05/131/16/Halomc1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://pwp.netcabo.pt/joaomgcd/20050508024131.jpg

Ik heb al gekeken naar de bestanden die in de iso staan van fonza maar ik kan nergens een bestand vinden (wad file ofzo) wat je kan openen in paint of iets dergelijks. Volgensmij moet je die images zelf maken op de pc en op je xbox zetten. Maar wat en hoe?! iemand een idee? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door DukeN op 13-05-2005 01:08 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Is wel allemaal op de xbox gedaan hoor, je moet gewoon flink creatiev zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Idd en vooral veeeeeeeeeel tijd en gedult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-05 12:09

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb sinds gister ook Forza eindelijk. Ik moet zeggen het is me na het lezen van dit topique echt super mee gevallen. Ik vind het een top spel geworden. GT4 vind ik ook heel vetjes. Rijdt ook heerlijk. Mijn persoonlijke voorkeur gaat eigenlijk uit naar Forza. Waarom??

- online modus
- online racen met je Clan is zo vet, als je al veel Clans geowned hebt met Halo 2 (The 045ers) _/-\o_
- de volkswagen corrado vr6 (mijn eerste auto irl O+ )
- de ingame soundtracks speelbaar vanaf je harddisk is wel zo relaxed
- graphics
- betere AI als in GT4

Voor mij zijn ze als ik een punt moest geven bijna gelijk aan elkaar, echter door de Livemodus geef ik Forza toch zeker één of anderhalf punt meer.

Bye bye PGR2! (alhoewel jij ook mijn racehartje hebt bekoord)

Forza is de Isj!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik heb 'm ook sinds gisteren en ik moet zeggen dat het een hele vette spel is :)
Gisteravond niks anders gedaan dan forza :p
Aan het eind ging ik nog even een potje online spelen met mijn voledig geupgrade Honda Civic maar ik werd een beetje ge-owned :p Ik heb nog niks vergeleken met sommige van die gasten.

Misschien is het leuk om na een week ofzo, als iedereen wat meer tijd in z'n bakkie heeft gestoken, een GoT competitie te houden?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73631

Ja ik vind het spel ook erg vet eindelijk een soort van Gran Turismo op de Xbox.

Enige wat ik jammer vind is dat; ik heb zeg maar de moeilijkheidsgraad op het hoogst en ABS ed. uit, dit betekend dat je meer credits krijgt na het voltooien van een race.
Allemaal heel erg leuk en aardig die moeilijksgraad enzo maar als ik mijn auto tune tot zeg maar level 2 dan ben ik sneller dan alle andere AI auto's, dan lijkt het of dat ik meer qua vermogen van de auto win dan rijvaardigheden. Hebben jullie dit ook gemerkt?

Verder zit ik ook vaak op de map van de track te kijken wanneer er een bocht aankomt omdat ik soms de bochten niet goed zie aankomen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 09:37

dCY

Leuke Glitch zit er in het spel. Neem de Jetta en koop alle upgrades van de motor 1
koop daarna motor 2 voor 2500 cr.

ga dan weer teug naar je oude motor (installeer hem) en verkoop de motor 2 weer..

en hoppa 40.000 cr erbij..

weer de motor 2 kopen voor 2500 cr... en weer hetzelfde geintje doen.. hoppa weer geld erbij..

leuk zo'n glitch.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

dCY schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:34:
Leuke Glitch zit er in het spel. Neem de Jetta en koop alle upgrades van de motor 1
koop daarna motor 2 voor 2500 cr.

ga dan weer teug naar je oude motor (installeer hem) en verkoop de motor 2 weer..

en hoppa 40.000 cr erbij..

weer de motor 2 kopen voor 2500 cr... en weer hetzelfde geintje doen.. hoppa weer geld erbij..

leuk zo'n glitch.. :?
lol, werkt hier echt niet. :(

Ik heb de Jetta gekocht. Alle 1e upgrades van de motor gekocht. De motor2 is dan 6000. Installeer ik motor 1 daarna en verkoop ik moto 1 krijg ik er maar 4500 voor. :/

(Moet ik trouwens ook die turbocharger nemen ?? Want die heeft geen toegevoegde waarde op de pk's. Moet ik weer ff racen, want het geld is op.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Smarron schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:07:
[...]
lol, werkt hier echt niet. :(

Ik heb de Jetta gekocht. Alle 1e upgrades van de motor gekocht. De motor2 is dan 6000. Installeer ik motor 1 daarna en verkoop ik moto 1 krijg ik er maar 4500 voor. :/

(Moet ik trouwens ook die turbocharger nemen ?? Want die heeft geen toegevoegde waarde op de pk's. Moet ik weer ff racen, want het geld is op.)
weird... bij de jetta geen 2500 cr. naar moto 2 hmmzzz..
zouden er toch verschillende versies zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Dunno, die van mij is niet echt legaal in ieder geval.

Maar je hebt bij het tunen toch meerdere stappen? Als ik bij de engineupgrade kijk, kan ik daar totaal 3 upgrades doen met de Jetta. De rest van de pk-upgrade-dingen varieert. Ik moest toch bij elke upgrade de kleinste doen? Daarna de iets duurdere engine-upgrade (Kost dus al 6000cr), de kleinste upgrade installeren en de grotere verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Ik heb motor 1 met de upgrades, toen heb gewoon de motor 2 upgrade gekocht.. toen weer motor 1 geinstalleerd en de motor 2 weer verkocht.. De motor 2 upgrade kost mij 2500, geen 6000

En dat alles met de Volkswagen Jetta (bora)

Ik heb ook niet de echt legale versie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 04-05 12:09

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wie is er nu zo lame om gebruik te maken van een glitch.

Glitching = cheating
Cheating = lame

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Smarron schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:02:
Dunno, die van mij is niet echt legaal in ieder geval.

Maar je hebt bij het tunen toch meerdere stappen? Als ik bij de engineupgrade kijk, kan ik daar totaal 3 upgrades doen met de Jetta. De rest van de pk-upgrade-dingen varieert. Ik moest toch bij elke upgrade de kleinste doen? Daarna de iets duurdere engine-upgrade (Kost dus al 6000cr), de kleinste upgrade installeren en de grotere verkopen?
je moet ALLE upgrades kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
CaptainM schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:28:

Glitching = cheating
Cheating = lame
Cheating doet de replay value geen goed.

BTW is een volledig geupgrade Honda Civic Mugen beter dan een volledig geupgrade standaard Civic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 08:07

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Rev! schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:54:
[...]

je moet ALLE upgrades kopen
HU?

Momenteel koop ik dus bijvoorbeeld in 1x level 3 upgrades. Ik kan dus beter eerst level 1 dan 2 en dan 3 upgade kopen?! Lijkt mij toch heel sterk.. ik kan maar met 1 upgrade rijden, of stop je dan je auto vol met alle 3 de upgrades :+

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
CaptainM schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:28:

Glitching = cheating
Cheating = lame
In multiplayer is cheating lame ja. Maar in single player moet je zoiets toch echt zelf weten naar mijn mening.

Niet dat je cheaten nodig hebt in deze game, rijdt tegenstanders er zo uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Naja, nog steeds niet gelukt en ik kan m'n geld wel beter gebruiken.

Btw, glitching vind ik geen cheating maar goed. Op de normale manier kan ik ook winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
DukeN schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:38:
[...]

HU?

Momenteel koop ik dus bijvoorbeeld in 1x level 3 upgrades. Ik kan dus beter eerst level 1 dan 2 en dan 3 upgade kopen?! Lijkt mij toch heel sterk.. ik kan maar met 1 upgrade rijden, of stop je dan je auto vol met alle 3 de upgrades :+
ging over die cheat he, niet over normale upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb Forza dan ook sinds gisteren en het was het wachten meer dan waard.. Echt top.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 20:55
Die creaties van bepaalde mensen zijn echt ongelooflijk goed gewoon, heb er anime creaties tussen zien staan, logos van muziek-bands, en dat allemaal met die standaard decals, echt super.
Ik ga zelf ook wat dingetjes proberen, echt hele toffe game, persoonlijk beleef ik er nu al veel meer fun aan dat GT4, schade, veel echtere A.I. , en het belangrijkste..gewoon veel meer fun om te spelen, het voelt minder 'stroef' aan, speelt lekkerder dus. Echt tof dat je je auto ook lekker flink kan tunen,en die verschillen zijn ook gelijk overduidelijk te merken, en daar doe je het allemaal voor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Ik heb Forza dus ook sinds vandaag, ik denk zoals velen in dit topic. Echt ik ben overdonderd door de geweldige kwaliteit van de game, voor het eerst een game voor de xbox die een driving simulator is en geen arcade rag-game zoals PGR2 hoewel ik beide PGR games heb vind ik deze iets totaal anders maar zeker niet negatief.

Ik ga weer verder :D zit nu op 1.6 procent van de arcade mode :P

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Ìk ben echt super positief, sommige races moest ik echt even kijken of ik niet live aan het spelen was, want de IA deed soms echt de vreemdste en vetste dingen, ze beuken je aan de kant, botsen tegen elkaar en blocken je als je wilt inhalen.

Verder vind ik het ook heerlijk rijden (en dat zeg ik als auto hater :P) dus ik denk dat ik deze game wel even ga kopen volgende maand :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 00:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Pff sodeknetter... ik heb af en toe toch wel wat moeite hoor :P

Net met een opgefokte Acura NSX Tokyo Ring gedaan... echt NET AAN gewonnen met dank aan de goeie AI.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 18:42

Wom

Ik heb zowat de hele nacht zitten spelen en ben eigenlijk best verbaasd van de game. Het zit gewoon allemaal erg goed in elkaar moet ik zeggen :D Rij ik met mijn Rx=7 helemaal opgefokt in Tokyo, knal ik echt hard tegen de muur blijft de rest van de race mijn wagen naar links trekken en zie je een ronde later nog waar je de muur raakte. Dat zijn van de details die ik wel mag :)

Vind hem ook erg goed rijden, het verschil tussen een R32 Golf en een Rx-7 klopt gewoon voor je gevoel. Ik ben weer verder :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:06
Heb Forza sinds een paar dagen, tegelijkertijd samen met een vriend gekocht: maar hij wint alleen maar klote autos, echt heel raar ook al rijdt hij iets andere races in andere volgorde. Ik heb al een EVO, 3 Subarus en verschillende RX7/8's gewonnen dus ik heb niks te klagen :Y)

M'n favorite bak is de Aston Martin die ik heb gewonnen (heb nog geen enkele auto gekocht, wel een paar verkocht) helaas kan ik niet de Ferrari bijhouden in die ene "cup" (ben naam ervan even kwijt), zelfs niet na alle upgrades :( (kan hiermee een V12 Vanquish winnnen)

Ik haal meestal de goedkoopste upgrades waarmee ik races kan winnnen want dan hou ik geld over voor ander upgrades aan andere autos.

Tot dus ver zijn zijn de moeilijkste en de tofste track die ik heb gereden: hillclimb en downhill in Japan (fuku nog wat mountain) super intense, je moet er echt bij blijven want je kan bijna niet inhalen. Maar met m'n RX-7 heb ik die mooi gewonnen ala Initial D style ;)

verder zit ik op level 17 en amper 16% in het spel: er zit nog zoveel meer in: top game, veel beter dan die saaie GT4: die gaat voorlopig stofvangen bij mij :+ enige waaraan ik me stoor is die Soundtrack, had toch wat meer verwacht van JunkieXL, helaas alleen maar gitaren: gaat toch heel erg vervelen en vervelend te worden na een tijd.

[ Voor 48% gewijzigd door Terryb47 op 15-05-2005 03:11 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
:) ik ben juist precies tegenovergestel van jou. Ik koop vaak gelijk het duurste.
Welke regio hebben jullie trouwens gekozen? Ik heb Asia gekozen.

EDIT: vind het trouwens wel jammer dat je geen screenshots kan maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Alpha-sphere op 15-05-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ga je niet van regio naar regio in de career? Moet je daar een aparte career voor maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25319

Ik heb gekozen voor Europa in het begin. Point to point zit dan een stukje Nurbergring in, de eerste race kostte mij 27 pogingen voordat ik hem had, die Porsche GT3 is NIET op de baan te houden. De tweede race was een eitje.
Ik ben nu bezig met de Corvette races en de Corvette vs Dodge races; vooral die laatste is gewoon bijna niet te doen :( Ook de klasse +1750 kilo heeft 2 moeilijke races met je zwabber Ferrari Scaglietti. Dan zijn de laatste 3 dus van de Amateur serie.
Pro en Champion serie heb ik bij beide de D, C en B serie gewonnen.

Alles op medium, hard was na 15% voor mij niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Terryb47 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 03:04:

.. enige waaraan ik me stoor is die Soundtrack, had toch wat meer verwacht van JunkieXL, helaas alleen maar gitaren: gaat toch heel erg vervelen en vervelend te worden na een tijd.
Je weet dat je zelf de soundtrack kan samenstellen met eigen tracks ?

Ik heb Europa gekozen als regio trouwens :) Oa. een Porsche Spider 550 ontvangen waar ik niks mee doe :P

[ Voor 14% gewijzigd door Wom op 15-05-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
ik erger me rot aan de menu's. Als ik een ander auto wil moet ik helemaal terug naar garage en dan kan ik nog geen eens zien welke auto's RWD en engine front hebben.... Belachelijk. Add remove gaat deze

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Sneak[3G] schreef op zondag 15 mei 2005 @ 18:28:
ik erger me rot aan de menu's. Als ik een ander auto wil moet ik helemaal terug naar garage en dan kan ik nog geen eens zien welke auto's RWD en engine front hebben.... Belachelijk. Add remove gaat deze
Euh dat kan je wel zien hoor. Kies een auto en druk op de A knop. Vervolgens ga je naar de details van de wagen. Een beetje naar beneden scrollen en je ziet wat je wil hebben. Je hoef niet helemaal terug naar de garage. De race serie geeft aan of jij een auto heb die voldoet aan de eisen. Als je er een heb dan druk je gewoon op A terwijl je de desbetreffende series hebt geselecteerd. Hij vraag dan of je de auto wilt gebruiken die in aanmerking komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:10

Vuvuzela

My spire is forming

Grrr.. Het lukt me maar niet om een auto te preparen die een beetje competatief is in de D,B,C klasse.. tips O-)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Sneak[3G] schreef op zondag 15 mei 2005 @ 18:28:
Afbeeldingslocatie: http://img2.imagebarrel.com/img/05/131/16/Halomc1.JPG

zie je dat dingetje voor de auto naam (dus voor 2003 blabla)

daaraan kan je zien welke aandrijving het is en volgens mij ook wat voor motor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
thanks , dat zocht ik (anders moet je 2 keer verder drukken )
Wat ik wel irri vind , is dat als je 3 cars hebt die geschikt zijn en je wilt een andere gebruiken, dat het dan wel ver terug is naar de garage.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Sneak[3G] schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:46:
thanks , dat zocht ik (anders moet je 2 keer verder drukken )
Wat ik wel irri vind , is dat als je 3 cars hebt die geschikt zijn en je wilt een andere gebruiken, dat het dan wel ver terug is naar de garage.
Dat hoeft dus ook niet :) Druk maar es op A, je krijgt dan alle geschikte auto's te zien en kan zelf de keuze maken. Erg handig!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Idd, wat menustructuur betreft zit het allemaal goed in elkaar :) Ik heb overigens al een paar hele mooie close races gehad, AI is echt top hoor. Erg fraai als je je voorganger net iets teveel gas ziet geven en de kont een beetje opzij gaat als je met bumpercam er net achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wel frustrerend een aantal races... Een fout is over het algemeen gelijk fataal..
Je moet echt bijna de hele race geconcentreerd zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ja en als de races wat langer worden en het wat later in de nacht is is dat best lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Grmbl ik heb me xbox uitgeleend, maar ik wil nu wel weer heel graag Forza spelen :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 14:57:
Ìk ben echt super positief, sommige races moest ik echt even kijken of ik niet live aan het spelen was, want de IA deed soms echt de vreemdste en vetste dingen, ze beuken je aan de kant, botsen tegen elkaar en blocken je als je wilt inhalen.
Die AI is inderdaad om van te kwijlen. Ik reed in de c-class championship (diegene die na amateur komt, dan heb je tenminste restricties) in mijn gepimpte golf. Achter mij reed een subaru die het niet bij kon benen. Je zag em gewoon (te) hard pushen. Op de Alpine ring schoot hij de eerste bocht er af en toen was het helemaal piece of cake :).

Voor de rest blijf ik me vermaken in het spel, alleen bied de tuning niet echt de diepgang die ik gehoopt had (engine upgrades dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
wat ik niet snap is dat je niet even kan saven.... Zodat je even een auto kan kopen en kan kijken of het wat het is (tunen etc. en ff proberen) zonder dat je er meteen aan vast zit. OMFG .... Ik heb een damaged profile merk ik nu ineens , nu ik opstart.... OMFG! ik heb al 10 uur gespeeld! waarom backuppen ze dat ding niet?

[ Voor 29% gewijzigd door Sneak[3G] op 16-05-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Je kan die auto toch gewoon weer verkopen... hebbie wel wat verlies maar ja dat hoort erbij :)

Dat heeft juist zijn charmes.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik mis alleen een 'sneltoets' naar het garage menu van de auto's, zodat je meteen vanuit een race menu daar naar toe kan gaan. Dit zat vroegah in Gran Turismo 2 op de psx wel...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
die mis ik ook heel erg inderdaad. Wat ik fijn zou vinden is dat ie tijdens de races ook aangeeft hoe goed je een bocht neemt, daar leer je namelijk wel heel erg veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:10

BNX

Mike Jarod schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:42:
Spel ziet er goed uit, maar ik raak echt bruut gefrustreerd van de besturing :X :X Ik bak er geen reet van...
Probeer een vóór de bocht te remmen en dan alleen sturend de bocht in te gaan (eventueel halverwege vol op het gas). Zo kun je de opponents voorblijven\inhalen.

Ik vond in het begin ook de besturing frustie :r

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 19:11
BNX schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:43:
[...]

Probeer een vóór de bocht te remmen en dan alleen sturend de bocht in te gaan (eventueel halverwege vol op het gas). Zo kun je de opponents voorblijven\inhalen.

Ik vond in het begin ook de besturing frustie :r
Hoe denk je dat het in het echt gebeurd... vol gas de bocht in en dan remmen..

maar idd ik moest ook ff wennen vooral mid engine en rearwheel drive

[ Voor 10% gewijzigd door Tito129 op 16-05-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:10

BNX

Tito schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:53:
[...]

'normaal' gaat men wel eens driftend de bocht door, dwz remmend onder het sturen;
maar daardoor vlieg je bij Forza in het begin zo de bocht uit...
Terugkomen bij de raceleiders is dan bijna onmogelijk.

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik kan wel driftend de bocht door zonder tijdverlies, dus ik zou nog oefenen als ik jullie was ;) Kwestie van niet gelijk volgas de bocht uit willen accelereren maar rustig gas opbouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Hoe de auto zich gedraagt is ook erg afhankelijk van de assists die je aan hebt staan. Ik rijd zelf met alleen abs aan, dan kun je mooi 'spelen' met je auto. Vooral SCM is erg frustrerend. Dat hakt er zo hard in dat je pardoes de bocht uitvliegt :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
driften is dus NIET remmend de bocht door, maar vol gas geven in de bocht zodat je bijna uitbreekt, dat is driften, dan hoor je de banden piepen. Remmen doe je altijd VOORDAT je de bocht in gaat of instuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 08:46

Minkie

Groazers Unite.

Tito schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:53:
[...]

maar idd ik moest ook ff wennen vooral mid engine en rearwheel drive
Irl hoef je dat niet te flikken. Deed het een xtje met 130 afrit oprijden en deed toen een 540 :/
Ben blij dat ik nog leef.

Maar wil Forza ook hebben! Is er vandaag geen Mediamarkt los ofzo?

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
O, ja en nog een misverstand. Dat schuiven in de bocht (driften) is alleen sneller als je alleen door dat driften een lijn kan volgen die idealer is dan dat je zou kunnen doen zonder het driften. In principe heb je tijdens het driften minder grip op de weg en kunnen de PK's dus minder goed overgedragen worden op het wegdek. Zorg dus dat je niet te veel drift in de bocht (tenzij je het doet om een idealere lijn te pakken). Driften is dus een afweging tussen de de ideale lijn, snelheid en grip op de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 15:30

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Minkie schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:41:
[...]

Irl hoef je dat niet te flikken. Deed het een xtje met 130 afrit oprijden en deed toen een 540 :/
Ben blij dat ik nog leef.

Maar wil Forza ook hebben! Is er vandaag geen Mediamarkt los ofzo?
die in Amsterdam is open, de rest weet ik niet.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
heeft iemand nog goede links naar strategy guides of Tips en hints?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

RedFox schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:57:
[...]

die in Amsterdam is open, de rest weet ik niet.
Die in Hengelo was ook wel open. Ga me nu mooi opsluiten op me kamer en kijken of die z'n geld waard was.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 17:12
Damn.. Ik ben nu ook een tijdje aan het spelen, 1 word "Superb!". Wat een gaaf spel hebben die mannen afgeleverd. Ik zit nu @ lvl 14 en het blijft vet en wordt met de minuut vetter...

Dope shizzle, zo weer verder spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Ik heb ook weer even gespeeld. Het spel is gewoon te vet. Je legt het niet even weg. Ik word zelfs wakker met de gedachte aan Forza :9.

Alleen die AI is soms wat frustrerend. Ik speel op hard, misschien dat dat er wat mee te maken heeft. Maar net ook. Ik rijd keurig op kop, laatste rondje op Road Atlanta. En die scherpe chicane naar links vlak voor de start. Ik kijk achter me en zie de nummer 2 opdoemen. Ik dacht al: OMG een kamikaze. Ik extra vroeg remmen, maar het mocht niet baten, ik werd gewoon keihard de grindbak in gekatapulteerd.

Het tunen blijft ook geweldig. Ik vind het niet de kick om alle auto's naar de s-klasse te brengen (nog maar met 1 of 2 gedaan), maar om de grenzen van de auto in dezelfde of 1 klasse hoger op te zoeken.

[ Voor 2% gewijzigd door Rox_NL op 17-05-2005 09:02 . Reden: verkeerde circuit :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73631

Ik ben nu level 20 op 16,5% ik ben relatief snel level 20 omdat ik de moeilijkheidsgraad op het allerhoogst heb staan.

Ik heb jammer genoeg niet het idee dat ik ook daadwerkelijk goed race meestal tune ik mijn auto tot iets van level 2 zeg maar en dan rijdt mijn auto gewoon harder dan de rest in win ik meestal makkelijk.

Maar ik denk dat dit verder in het spellen moeilijker wordt met restricties als gewicht en pk enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zit nou op 26,xx% van het spel. Wat me opvalt is dat een aantal auto's veruit superieur zijn aan anderen in dezelfde klasse; erg vreemd. Zo rijd ik met eerste die gewonnen blauwe RX-7 echt alles en iedereen het snot voor de ogen in opeenvolgende klasse-races, mijn grootste voorsprong was 14.1seconden in New York Short op Medium Diff (+40% bonus) na 3 laps. Zelfde geldt voor de EVO VIII in de hill-climbs; met een lekker korte bak-afstelling ben je steeds heel snel weg na het accelereren en die voorsprong maken ze nooit meer goed op de korte tussenstukjes.

Iemand nog meer van dat soort auto's gevonden die op (redelijk standaard afstelling) fabrieksniveau al veel sneller zijn dan vergelijkbare auto's in die klasse (zeg maar, autootje B2 gewonnen en upgraded naar B1)?

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 17-05-2005 10:41 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76236

Altijd benieud naar de Nürburg Ring. Opeens kon ik die gewoon in Forza spelen :9~. Super mooi omgeving. Auto's zien er gelikt uit net als de zeer realistische omgeving. Snelheidgevoel is iets minder dan de werkelijkheid. De replay camerastand is leuk: je ziet soms dat de zgn camera problemen heeft met focussen...wordt even blury en dan weer scherp; leuk gedaan!

Ik hou eigenlijk niet van simulaties (zoals Grand Turismo) maar dit spel maakt 't rijden op een of ander manier wel leuk. Hebben jullie welles opgelet bij performance auto's als je vet hard remt, dan zie je de remschijven vet gloeiend rood worden _/-\o_.

Elke auto rijdt anders. Hulpmiddelen als ABS, Traction Control, Stability systems kan je allemaal uit of aan zetten, erg leuk, kom je erachter of je ze iig wel nodig heb.

Naast Burn-Out 3 is Forza Motorsport een van mijn favorite racespel, al verschillende beide spellen enorm van elkaar. Burn-Out is voornamelijk voor de gigantische snelheidservering, de super mooie crashes, de verschillende objectieves en Forza voor realistische weergave van bestaande auto's en het nabootsen van omgevingsfactoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Ben toch nog eigenlijk niet enthousiast over Forza. Vooral de graphics vallen mij tegen.
Zelf vind ik PGR2 er stukken beter uitzien. Maar het spel opzich is wel vermakelijk.
Had als 1ste auto een saab gekocht. Er zosnel mogelijk een dikke intercooler en turbo opzetten.
Ding heeft nu 2** PK. Gaat wel lekker. Alleen kom ik met die power enzo niet fatsoenlijk de bochten meer door. Grip kan ik ook wel vergeten. En heb geen geld meer voor upgrades voor de banden enzo. Winnen zit er ook niet in met deze setup :X
Krijg je he als je direct weer aso gaat. Maak maar ff een nieuw profiel aan en bouw langzaam uit hahaha.

[ Voor 10% gewijzigd door Minkie op 17-05-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Minkie schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:53:
Ben toch nog eigenlijk niet enthousiast over Forza. Vooral de graphics vallen mij tegen.
Zelf vind ik PGR2 er stukken beter uitzien. Maar het spel opzich is wel vermakelijk.
Had als 1ste auto een saab gekocht. Er zosnel mogelijk een dikke intercooler en turbo opzetten.
Ding heeft nu 2** PK. Gaat wel lekker. Alleen kom ik met die power enzo niet fatsoenlijk de bochten meer door. Grip kan ik ook wel vergeten. En heb geen geld meer voor upgrades voor de banden enzo. Winnen zit er ook niet in met deze setup :X
Krijg je he als je direct weer aso gaat. Maak maar ff een nieuw profiel aan en bouw langzaam uit hahaha.
Ja idd, in het begin is het even op gang komen en later kan kan je iets meer met je budget 8)
Als je een auto wint wie je misschien niet nodig hebt kan je die vaak voor veel geld verkopen, had zelf bijvoorbeeld al een Mitshubische Evo, dus had een gewonnen Subaru Impreza niet nodig...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Zelf vind ik PGR2 er stukken beter uitzien.
haal die stront eerst es uit je ogen. PGR2 is echt grafisch minder hoor..

[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 17-05-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben met Career nu bij 43,2%. Vanaf 15% alles op medium moeilijkheid gedaan. De enige problemen die ik tot nu toe tegen ben gekomen is de laatste 3 klasses van amateur (wel 5 aces per klasse..) en de laatste van Point-top-point. Ow, en ook in Pro een klasse auto's tot 1975 was erg pittig.
10/10 20/20 7/20 2/15 en 0/10 samengevat. Vriend van me speelt Endurance, elke keer in 20e ronde is hij af vanwege banden :( Daar nog een uit zien te komen wat je daar tegen kunt doen, veranderen van banden helpt niet.
Ik ben nu bezig met Arcade, zodat er ook eens online geraced kan gaan worden (xlink rules). 77.7% voortgang, is dus ook niet zo heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Anoniem: 25319 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:12:
Ben met Career nu bij 43,2%. Vanaf 15% alles op medium moeilijkheid gedaan. De enige problemen die ik tot nu toe tegen ben gekomen is de laatste 3 klasses van amateur (wel 5 aces per klasse..) en de laatste van Point-top-point. Ow, en ook in Pro een klasse auto's tot 1975 was erg pittig.
10/10 20/20 7/20 2/15 en 0/10 samengevat. Vriend van me speelt Endurance, elke keer in 20e ronde is hij af vanwege banden :( Daar nog een uit zien te komen wat je daar tegen kunt doen, veranderen van banden helpt niet. .
Pitstops maken voor je banden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas niet mogelijk in die race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Anoniem: 25319 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:03:
Helaas niet mogelijk in die race...
welke race is het precies want volgens mij moet je idd wel gewoon pitten en dan door racen :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Maximus schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:17:
[...]

welke race is het precies want volgens mij moet je idd wel gewoon pitten en dan door racen :)
Idd, zelfs in races waar je geen pitstops voor nodig hebt kun je gewoon de pits in (ben ik ook achtergekomen door grandioos verkeerd te rijden :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

* Maximus is net level 18 geworden :P met een gigantisch brakke Mazda RX-7 Turbo heb ik de complete Superstreet face off dik en dik gewonnen :D

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

418O2 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:09:
[...]

haal die stront eerst es uit je ogen. PGR2 is echt grafisch minder hoor..
Nou al het proberen hoor. Maar als ik hard rij zie ik gewoon pixels asfalt. Met PGR2 nog nooit last van gehad hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
nee maar dat komt door de fisheye cam. Daardoor wordt alles geblurred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Ach ja. Went wel weer dan. Vind het ook geen slecht spel ofzo hoor. Maar als je eerst verslingerd was aan PGR2 is het wel ff wennen.
Maar blijf gewoon doorgaan. Rij alleen met abs aan, kom anders niet fatsoenlijk een bocht door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je zelf een auto voor de deur staan? Je moet je Saab dan even tunen en wat spelen met je Differential instellingen en eventueel de Camber. Je zal dan minder snel zwabberen bij hoge acceleratie, al dan niet in de bochten.

Gisteren geprobeerd >:) om de Corvette-klasse te rijden. Even een gewone 6-serie gekocht, opgepompt naar de S1 klasse... Auw!!! Bijna 600kW en 930Nm maar gelukkig voorzien van racing slicks en dus zeer redelijk te besturen.

PS: Iemand tips voor de eerste Porsche-races op Nurburgring B & C; mijn 911 Turbo is niet snel genoeg maar in de bochten kom ik redelijk bij. Kwalificatie kom ik niet verder dan een miezerige 6e plaats. Iemand deze al gespeeld?? Zo ja, gaarne type Porsche, upgrades en tuning-instellingen ff posten. _/-\o_

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chriz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-04 20:30
MAX3400 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 08:42:
[...]

Heb je zelf een auto voor de deur staan? Je moet je Saab dan even tunen en wat spelen met je Differential instellingen en eventueel de Camber. Je zal dan minder snel zwabberen bij hoge acceleratie, al dan niet in de bochten.

Gisteren geprobeerd >:) om de Corvette-klasse te rijden. Even een gewone 6-serie gekocht, opgepompt naar de S1 klasse... Auw!!! Bijna 600kW en 930Nm maar gelukkig voorzien van racing slicks en dus zeer redelijk te besturen.

PS: Iemand tips voor de eerste Porsche-races op Nurburgring B & C; mijn 911 Turbo is niet snel genoeg maar in de bochten kom ik redelijk bij. Kwalificatie kom ik niet verder dan een miezerige 6e plaats. Iemand deze al gespeeld?? Zo ja, gaarne type Porsche, upgrades en tuning-instellingen ff posten. _/-\o_
Ik heb die race gedaan met een volledig opgevoerde gt3, en dan heel vaak oefenen want dat ding vliegt zo makkelijk uit de bocht.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 19:30

freddyathlon

McLaren Mercedes

meer mensen last van een kapotte disc voor de xbox???

Hij hangt na verloop van tijd...
Krijg dan de melding dat de disc damaged or dirty is. Schoonmaken met doekje helpt niet.

Is er een trucje??

Andere discs doen het allemaal top, zelfs sommigen die iets beschadigd zijn om vette vingers bevatten

[ Voor 47% gewijzigd door freddyathlon op 18-05-2005 19:23 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

waarschijnlijk ligt het aan je xbox zelf, anders een productie foutje van de game.

This space is occupied

Pagina: 1 2 3 4 Laatste