[Xbox] Forza Motorsport

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31238/full.gif

Op Microsofts lijst van titels die op de E3 aanwezig zullen zijn, verscheen ineens de titel Forza. Even later werd bekend dat de titel Forza Motorsport zou gaan heten en dat het om een simulatietitel zou gaan.

Xboxworld heeft meer informatie gevonden, zoals je hier kunt lezen:
December release en 200+ auto's in Forza Motorsport

Vandaag hebben we dankzij 'Bender' enkele nieuwe details betreffende Forza Motorsport, de aankomende racetitel van Microsoft Games Studio's. Na de onthulling van de titel, eveneens door onszelf, enkele weken terug, hebben we nu de eerste details betreffende de releasedatum en het aantal auto's in het spel.

In een recente vacatureplaatsing op de monster.com vacaturesite, komen we enkele sappige details tegen. Zo zien we dat er een geluidstechnicus gevraagd wordt voor de titel, en deze een contract aangeboden krijgen van 120 tot 180 dagen. Verder vermeld de vacature dat het spel in december van dit jaar in de winkels zal liggen en dat er meer dan 200 auto's te vinden zullen zijn in de titel, waarvan elke machine uiteraard zijn eigen geluiden nodig heeft. Meer over het spel is jammer genoeg niet bekend, behalve dat het om een simulatietitel gaat die mogelijk te strijd aan moet gaan met Sony's sublieme Gran Turismo franchise.

De titel wordt pas officieel uit de doeken gedaan op de Electronic Entertainment Expo over twee weken, maar door de onzorgvuldigheid van Microsoft komen dit soort details iets te vroeg aan het daglicht. Microsoft heeft ons dan ook al regelmatig gevraagd hun eigen foutjes te verbergen door onze nieuwsposts weg te halen. Drie maal is echter scheepsrecht, en deze derde post blijft gewoon staan.

We hebben meer over Forza Motorsport over ongeveer twee weken, of misschien iets eerder, als Microsoft haar mediageweld op ons loslaat.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/30599/full.gif
In Forza Motorsport kan de speler uit een selecte van auto's van meer dan 60 automakers kiezen, waaronder Mazda, Nissan, Mercedes-Benz, Honda, Chevrolet, Ferrari, Porsche, BMW, en Dodge. Deze machines kun je vervolgens helemaal aanpassen met nieuwe bumpers, spoilers en noem maar op. Je kunt vervolgens je eigen teamkleuren, onderdelen en tierelantijnen toevoegen om de auto helemaal je eigen stijl mee te geven. Ook onder de motorkap kun je aan het sleutelen gaan. Veranderd de vering, pas de remmen aan of 'fine-tune' je versnellingsbak. Alles is mogelijk om jouw rit zo snel en gemakkelijk mogelijk te maken volgens je eigen voorkeuren. Niet zo gek want automonteuren van Ferarri en andere bekende racemerken hebben een rol gehad in de productie van Forza Motorsport.

De auto's zullen niet alleen realistische schade oplopen als je niet oppast, ook het rijgedrag van je machine wordt beïnvloedt door de schade die je hebt. Zo kun je op de vele mooie tracks maar beter je machine heel houden, het is namelijk geen pretje om de Nurburgring Nordschleife, bekend uit Project Gotham Racing 2, met een lekke band uit te rijden. Ook de straten van Rio de Janeiro, bevolkt met omstanders zul je tegenkomen in je strijd om de roem. Je team maten kun je als speler aanleren te rijden zoals jij met de zogenaamde 'Drivatar' kunstmatige intelligentie. Vervolgens kun je ze ritten voor je laten rijden of andere kunstmatige intelligenties je kunsten laten leren.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31248/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31247/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31246/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31245/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31244/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31243/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31242/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31241/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31240/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31239/thumb.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door ErectionJackson op 11-05-2004 10:12 ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 23:02

Wom

Ik geloof dat ik twee jaar terug voor het eerst de naam Forza tegenkwam, maar het is nu pas duidelijk wat voor titel het wordt. Een racegame dus :) Ikzelf ben nogal fan van racegames en vind het dus niet erg als er nog meer keuze komt. Jammer is alleen dat de vergelijking met GT gelijk weer naar boven komt, maar daar ontkom je blijkbaar niet aan als je met een semi realistische racegame komt :)

Want overigens wel in het voordeel spreekt is het feit dat Microsoft de Lamborghini licentie van Rage heeft, en dat de Ferrari licentie al in bezit was (de wagenlicenties uit PGR2 zijn eigendom van Microsoft). Maargoed, afwachten maar tot de E3 :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Inderdaad, de vergelijking met GT.. Ik heb er normaal ook een hekel aan, maar zoals je zegt, je ontkomt er niet aan. GT is de top als het gaat om racesimulaties. Ondanks het feit dat ik toch iets meer een arcademan ben, en ik bijv PGR2 (en DTM2) er ook nog eens veel mooier uit vind zien, heeft GT toch een standaard gezet als het gaat om racegames. Of je het nu leuk om te spelen vindt of niet, het is toch een fenomeen :) Microsoft weet dit natuurlijk ook en zal denk ik maar wat graag met een betere game willen komen. Uiteindelijk zet het de ontwikkelaars aan tot het hoger leggen van de lat, en dat is voor ons alleen maar goed :)

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot de eerste beelden komen. Maar AudiRS4, deze game is dus al een flinke tijd in ontwikkeling? Ik vond de geplande release date ook al wel wat vroeg :+
Want overigens wel in het voordeel spreekt is het feit dat Microsoft de Lamborghini licentie van Rage heeft, en dat de Ferrari licentie al in bezit was (de wagenlicenties uit PGR2 zijn eigendom van Microsoft). Maargoed, afwachten maar tot de E3 :)
Dat is inderdaad goed nieuws. Ik hoop dat ze ook een dikke bak als de A8 W12 erin proppen, maar dat zal wel weer niet 8)7

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

ErectionJackson schreef op 02 mei 2004 @ 14:37:

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot de eerste beelden komen. Maar AudiRS4, deze game is dus al een flinke tijd in ontwikkeling? Ik vond de geplande release date ook al wel wat vroeg :+
Is zeker al een hele tijd in ontwikkeling. 2 jaar terug werd er een heel lijstje gepresenteerd van merknamen die Microsoft gedeponeerd had, en daar zat deze ook tussen. Het was toen echter nog niet duidelijk in welke tak we het moesten zoeken.
Dat is inderdaad goed nieuws. Ik hoop dat ze ook een dikke bak als de A8 W12 erin proppen, maar dat zal wel weer niet 8)7
Met meer dan 200 auto's vind ik dat hij er eigenlijk wel in moet :D
Zowiezo hoop ik op meer Europese wagens als in andere spellen. Die jappenbakken heb ik nu wel gezien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

nog meer racegames das altijd leuk (-:

mag straks wel een aparte plank voor mijn xbox racegames maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Anoniem: 63800 schreef op 02 mei 2004 @ 15:10:
nog meer racegames das altijd leuk (-:

mag straks wel een aparte plank voor mijn xbox racegames maken
Van de bijna 50 Xbox titels die ik gehad heb, was en is meer dan de helft een racegame :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
En de eerste screen:

Bron: Gamer.nl
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200405/1084180428_0.jpg

Ziet er niet slecht uit, al kun je nu natuurlijk nog weinig zien en zeggen. Hopelijk krijgen we deze week wat filmpjes te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Sony's Gran Turismo reeks is qua realisme en mogelijkheden al vele jaren onovertroffen. Inmiddels vindt de concurrentie dat daar verandering in moet komen. Zo werkt men bij Konami aan Enthusia Professional Racing en ook Sony's grootste concurrent Microsoft pakt uit met haar eigen 'Gran Turismo beater', natuurlijk exclusief voor de Xbox. Forza Motorsport is de naam van deze titel, waarover vooralsnog niet veel bekend is. Wel zou dit spel, in tegenstelling tot de Gran Turismo reeks, een uitgebreid schademodel moeten bevatten. Hieronder vind je alvast het eerste screenshot, verwacht op de E3 meer over deze titel.
Kijk kijk, dat wordt interessant. Schademodel, gelicenseerde tuningparts. Dit begint veelbelovend te worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:28
hmmm dacht dat gt2 allang van de troon was gestoten door dtm2 en pgr2...

Magoed, de xbox heeft idd veel racetitels, er zijn er helaas wel heel veel van geflopt, weet nog wel dat apex (of evolutione ofzo) ook geweldig moest worden, maar het bleek een buttgame te zijn.

Zelf wacht ik fijn nog efkes op rallisport challenge 2 :), daar vermaak ik me prima mee, moet het niet zo hebben van al die diepgaande racegames als dtm2 :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 00:28
hmmm moet zeggen dat op de andere screens de omgevingen erg tegenvallen... maargoed, de gameplay telt he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Het lijkt me niet ingame, maar gerenderd als je het mij vraagt. Maargoed, ik wacht wel netjes op de eerste bewegende beelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113511

Of het een GT-beater wordt? Dat kunnen we nu niet zeggen. Omdat 1. Veel te weinig info. 2. Niemand heeft het nog kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Topicstart ff aangepast

Er zit in ieder geval een RS6 in! :D Gelukkig zullen er ook omstanders in gaan zitten. Dit weetje is ook wel interessant trouwens:
Alles is mogelijk om jouw rit zo snel en gemakkelijk mogelijk te maken volgens je eigen voorkeuren. Niet zo gek want automonteuren van Ferarri en andere bekende racemerken hebben een rol gehad in de productie van Forza Motorsport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-04 14:11
wordt dit eindelijk de reden voor mij een X-box te kopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

wheeler schreef op 11 mei 2004 @ 10:51:
wordt dit eindelijk de reden voor mij een X-box te kopen? ;)
Die heb je al, in de vorm van Gotham 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Trailer 9 MB
Rechtermuisknop -> Opslaan als..
Downloaden, hij is vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Hij is supervet! Hier ziet alles er 100x beter uit dan op de screens! Hopelijk kunnen we deze dagen meer footage en info over de car list ontvangen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

ErectionJackson schreef op 11 mei 2004 @ 18:36:
Hij is supervet! Hier ziet alles er 100x beter uit dan op de screens! Hopelijk kunnen we deze dagen meer footage en info over de car list ontvangen :9
UIt het filmpje is wel al wat te halen hoor:

- Nissan Z350
- Chrysler Neon
- Nissan Skyline
- Toyota GT1
- Audi RS6 sedan
- BMW GT1 model
- Mithsubitsi Lancer Evo VIII
- Toyota Supra
- Pagani Zonda
- Porsche 911 GT3
- Mazda RX7
- Honda Civic Type R
- Ferrari 360 Modena
- Mithsubitshi Eclipse
- Jaguar XKR
- Volkswagen Golf R32
- Dodge Viper
- TVR Tuscan

Die haal ik er al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:56

R-B

Blokkert

snik, snik, snik

geen pc :(

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 20:45
Goh ik ga geheel genieten, GT4 en dit en Konami zou ook al met GT beater komen, kom maar met die race games. :D

En PGR2 is idd leuk darkshadow maar niet te vergelijken met GT en DTM2 al helemaal niet.
Dus GT staat voor mij iig nog boven aan. ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-04 18:20

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

R-B schreef op 11 mei 2004 @ 21:25:
snik, snik, snik

geen pc :(
Dat heet nou marketing... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 11 mei 2004 @ 18:55:
[...]

UIt het filmpje is wel al wat te halen hoor:

- Nissan Z350
- Chrysler Neon
- Nissan Skyline
- Toyota GT1
- Audi RS6 sedan
- BMW GT1 model
- Mithsubitsi Lancer Evo VIII
- Toyota Supra
- Pagani Zonda
- Porsche 911 GT3
- Mazda RX7
- Honda Civic Type R
- Ferrari 360 Modena
- Mithsubitshi Eclipse
- Jaguar XKR
- Volkswagen Golf R32
- Dodge Viper
- TVR Tuscan

Die haal ik er al uit.
Nog net geen 200 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Geduld, geduld :P
Ik denk trouwens dat als je kijkt naar de carlist van PGR je al een heel eind in de richting gaat zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Dat denk ik ook idd. Maar je weet het.... Zolang de W12 er maar inzit, ben ik blij... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

ErectionJackson schreef op 12 mei 2004 @ 10:03:
Dat denk ik ook idd. Maar je weet het.... Zolang de W12 er maar inzit, ben ik blij... :9
Wist je trouwens dat er waarschijnlijk een VW/Audi promogame komt op basis van GT4 (net zoals ze bij de Nissan gedaan hebben). Het is nog niet zeker, maar zou ter promo dienen van de nieuwe Golf V GTI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69203

de kracht van GT is met name het grote aantal auto's wat er in zit.. die je zelf ook betalen kunt. Zo kun je in het spel in je eigen auto kruipen, wat toch best wel een kick geeft.. vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Anoniem: 69203 schreef op 12 mei 2004 @ 11:06:
de kracht van GT is met name het grote aantal auto's wat er in zit.. die je zelf ook betalen kunt. Zo kun je in het spel in je eigen auto kruipen, wat toch best wel een kick geeft.. vind ik
Ik denk dat we dat voor deze titel ook wel kunnen verwachten. Ik denk dat ze bij Microsoft gewoon gezegd hebben: "We willen Gran Turismo voor de Xbox."
En tja, dat gaat niet, dus zeiden ze: "We kopieren Gran Turismo voor de Xbox en noemen het anders."

En geef ze eens ongelijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 12-05-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 12 mei 2004 @ 10:05:
[...]

Wist je trouwens dat er waarschijnlijk een VW/Audi promogame komt op basis van GT4 (net zoals ze bij de Nissan gedaan hebben). Het is nog niet zeker, maar zou ter promo dienen van de nieuwe Golf V GTI.
Mmm, dat wordt dus toch een PS2 aanschaffen? :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

ErectionJackson schreef op 12 mei 2004 @ 13:08:
[...]

Mmm, dat wordt dus toch een PS2 aanschaffen? :'( :'(
Het is nog niet officieel, hou daar rekening mee he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 12 mei 2004 @ 13:09:
[...]

Het is nog niet officieel, hou daar rekening mee he ;)
Geloof me, ik ga zeker niet zomaar snel een PS2 aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69203

Misschien wordt Forza Motorsport voor mij dan wel de reden om een Xbox aan te schaffen.. eerst wachten tot ie uit is, dan kan ik vast wel ergens een Xbox krijgen voor een schappelijk prijsje. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Anoniem: 69203 schreef op 12 mei 2004 @ 20:01:
Misschien wordt Forza Motorsport voor mij dan wel de reden om een Xbox aan te schaffen.. eerst wachten tot ie uit is, dan kan ik vast wel ergens een Xbox krijgen voor een schappelijk prijsje. B)
Wedden dat er een Forza Pack komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Langzaam druppelt het nieuws binnen :
- Het spel is al twee jaar in ontwikkeling bij de interne studios van Microsoft.

- Zoals verwacht geef je gas met de rechtertrigger en rem je met de linkertrigger.

- De framerate ligt op 60fps.

- Het ontwikkelteam werkt nauw samen met autofabrikanten, waardoor elke auto zo realistisch mogelijk zal aanvoelen.

- Het wagenpark bestaat uit meer dan tweehonderd auto's.

- Bij het tunen vormt het afstellen van de banden een zeer belangrijk onderdeel; belangrijker dan in elk ander racespel tot nu toe.

- De speler kan de auto beplakken met allerlei materiaal. Leuk hiervan is dat er geen limiet is. Zo kan je tweehonderd dezelfde stickers op je wagen plakken. Niet dat het erg mooi zou staan, maar het ís mogelijk.

- Wanneer je je auto afstelt, dan zie je meteen in een overzichtelijke diagram wat het effect is van deze veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Eerste officiele lijst van Microsoft zelf :
Porsche 911 GT3
TVR Tuscan S
Panoz LMP
Audi Infineon R8
BWM V12 LMR
Lancer Evolution VIII
Subaru WRX Sti, Nissan 350Z
Dodge SRT-4
Honda Civic TypeR
Volkswagen R32
Mitsubishi Eclipse GTS
Nissan Skyline R34 GTR
Hyundai Tiburon GT
Toyota Celica GTS
Acura NSX
Dodge Viper ACR
Corvette C6
Audi RS6 Sedan
Ferrari 360 Modena
Cadillac LMP
Ferrari 333 SP
Toyota GT-One
Toyota Supra Turbo
En dan even samen met de lijst die ik al eerder had uit het filmpje komen we op :
- Acura NSX
- Audi Infineon R8
- Audi RS6 sedan
- BWM V12 LMR
- Cadillac LMP
- Chevrolet Corvette C6
- Chrysler Neon
- Dodge Viper ACR
- Dodge Viper SRT
- Ferrari 333 SP
- Ferrari 360 Modena
- Honda Civic Type R
- Hyundai Tiburon GT
- Jaguar XKR
- Mazda RX7
- Mitsubishi Eclipse GTS
- Mitsubishi Lancer Evo VIII
- Nissan Skyline R34 GTR
- Nissan Z350
- Pagani Zonda
- Panoz LMP
- Porsche 911 GT3
- Subaru WRX Sti
- Toyota Celica GTS
- Toyota GT-One
- Toyota Supra Turbo
- TVR Tuscan S
- Volkswagen Golf R32

[ Voor 47% gewijzigd door Wom op 15-05-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Of Microsoft met hun eerste poging Sony's Gran Turismo franchise kan verbeteren is de vraag, maar zeker is dat ze op weg zijn een uitstekende race simulator op poten te zetten met Forza Motorsport. Wij zijn dan ook erg benieuwd naar hoe het spel zal presteren. Hier onder een drietal nieuwe screenshots van de titel.

In Microsoft's Forza Motorsport krijgt de speler de keuze uit de machines van 60 autofabrikanten, waaronder Mazda, Nissan, Mercedes-Benz, Honda, Chevrolet, Ferrari, Porsche, BMW, en Dodge. De speler kan de auto's aanpassen, zoals velgen, bumpers, spoilers en andere onderdelen vervangen, en ook de kleur van de auto bepalen samen met nog enkele andere uiterlijke kenmerken, om zo zijn eigen unieke 'ride' te maken.

De spelengine simuleert tot in de kleinste details het werkelijk functioneren en reageren van je machine op het wegdek en schade die je oploopt. Als je de machine namelijk niet goed verzorgt, dan zal je daar nadeel van ondervinden, en probeer jij maar eens de Nurburgring Nordschleife, of de met toeschouwers bepakte straten van Rio de Janeiro te navigeren op platte banden!

Ook zal er in Forza een aardig kunstmatig intelligentiesysteem te vinden zijn. In dit 'Drivatar' systeem kan jij teamgenoten leren hoe te rijden, en deze kunnen dan bijvoorbeeld rijeigenschappen van jou zelf overnemen. Vervolgens kunnen deze teamleden voor jou racen of andere teamleden opleiden om zo te leren rijden.

Uiteraard is het spel volledig online speelbaar, en zullen de nodige nieuwe Xbox Live functies hun weg vinden in Forza Motorsport. Het spel wordt verwacht tegen het einde van het jaar. Geniet van de shots hier onder.
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23538.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23539.jpg
Altijd mooi, opwarmende remmen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23540.jpg
Circuit Le Mans ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:56

R-B

Blokkert

kunnen we gaan duimen voor pc of niet? Denk heel erg weinig kans :r

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
wellicht later op de pc maar eerst moeten we voor de xbox versie nog wachten tot de winter van 2005 :(

http://www.microsoft.com/games/xbox/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Inderdaad, de vergelijking met GT.. Ik heb er normaal ook een hekel aan, maar zoals je zegt, je ontkomt er niet aan. GT is de top als het gaat om racesimulaties. Ondanks het feit dat ik toch iets meer een arcademan ben, en ik bijv PGR2 (en DTM2) er ook nog eens veel mooier uit vind zien, heeft GT toch een standaard gezet als het gaat om racegames. Of je het nu leuk om te spelen vindt of niet, het is toch een fenomeen :) Microsoft weet dit natuurlijk ook en zal denk ik maar wat graag met een betere game willen komen. Uiteindelijk zet het de ontwikkelaars aan tot het hoger leggen van de lat, en dat is voor ons alleen maar goed :)
Eindelijk eens iemand die geen fan van Gran Turismo is, maar het toch als iets positiefs ziet. Want inderdaad, GT heeft de lat enorm hoog gelegd en dat is alleen maar goed voor spellen zoals Forza Motorsport. En dat vergelijken met Gran Turismo is voor de fans zelf ook kut hoor, want ik vind racegames nu al snel bagger als er niet 150 auto's inzitten met super veel tuning mogelijkheden. :P

Ik vind de screens er tot nu toe wat rommelig uit zien, maar er kan nog enorm veel gebeuren voor het winter 2005 is. Ik vind dat trouwens een rare datum, zou de Xbox Next niet eind 2005 verkocht worden? Of was dat weer een slechte roddel? Ik denk dat de eerste info over GT5 en de PS3 dan ook al wel bekend is, hoewel GT5 nog wel tientallen jaren zal duren (Sony/Polyphony kennende).

[ Voor 7% gewijzigd door CorteX op 18-06-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Ik dacht dat Microsoft tijdens de E3 had aangekondigd dat Forza deze winter zou komen, maar winter 2005 kan natuurlijk ook het begin van het jaar betekenen :) Immers, de winter in 2005 begint al op 1 januari en eindigt 21 maart. Handiger zou zijn als ze dit met kwartalen aan zouden duiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 22:07
Even een flinke kick. Er is een demo van forza in omloop. Hij hoort bij een magazine, maar is al op een aantal bittorrent sites gesignaleerd. Heeft iemand hem al gespeeld? Ik hoop hem morgenochtend even te spelen.

hier meer informatie:
http://www.webquad.com/forza/content/view/73/2/

Ik denk dat ik de naam van de file hier wel neer mag zetten, aangezien het om en officiele release demo gaat. Zo niet, excuses en haal maar weg.

Forza Motorsport OXM Demo

Maar ik wilde dit de racers op de xbox niet onthouden.

• bassio
Ik heb hem net even gespeeld.

Je kan kiezen uit 12 auto's in diverse klassen en je kan alleen racen op Laguna Sega. Je rijdt tegen drie AI's die een auto hebben uit ongeveer dezelfde klasse.

Het spel ziet er prima uit alleen had ik het idee dat de fps niet heel hoog was. Ongeveer 25. Hierdoor voelt het een beetje sloom aan.

Verder speelt het prima en wordt het een stuk lastiger zodra je alle hulpjes uitzet. Gewoon hard remmen is er niet bij, je blokkeert dan en schiet rechtdoor. Je moet de remkracht goed verdelen om netjes je lijnen te rijden. Te vroeg op het gas is ook gelijk funest..

Kortom, leuk tussendoortje om een paar races te rijden. Nu maar wachten op de full die volgend jaar uitkomt.

Of het een GT4 beater is... Geen idee. ik denk persoonlijk van niet, maar het hangt er natuurlijk vanaf wat de full version ons brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Bij inside gamers staat de lijst van beschikbare auto's in Forza

Corvette Z06 - Corvette Z06
NSX - Acura NSX 97
Focus SVT - Ford Focus
#1 Infineon R8 - #1 Audi R8
Corvette Stingray 427 - 1967 Stingray
Impreza WRX Sti - Subaru STi
RX-7 Turbo - RX-7 Gen 3
Civic Type-R - Civic Type-R
575M Maranello - Ferrari 575M
Integra Type-R - Acura Integra
RSX Type-S - Acura RSX
300SL Gullwing Coupe - 1954 300SL
#11 D2 CLK-GTR - #11 CLK-GTR
Supra Twin Turbo - Supra TT
Celica GT-S - Celica GT-S
911 Carrera RS - 1973 911 RS
Lancer Evolution VIII GSR - EVO VIII GSR
S4 - Audi S4
TT Coupe 3.2 Quattro - Audi TT
VX220 Turbo - Vauxhall VX220
Golf R32 - VW Golf R32
Corrado SLC - VW Corrado
SC430 - Lexus SC430
Viper GTS ACR - Viper GTS ACR
Eclipse GSX - Eclipse GSX
206 Gti 180 - Peugeot 206
360 Modena F1 - Ferrari 360 F1
350Z Track - Nissan 350Z
Miata MX-5 1.8i Sport - Mazda Miata
AE86 Sprinter Trueno GT Apex - AE86 GT Apex
Prelude Type SH - Honda Prelude
RX-8 - Mazda RX-8
MR2 Turbo T-Bar - MR2 Mark II
250 GTO - 1964 250 GTO
Cobra 427 SC - 1967 Cobra
#8 LMP-02 - #8 LMP-02
Enzo - Ferrari Enzo
F50 - Ferrari F50
GT40 MK II - 1966 GT40
XJ220 - Jaguar XJ220
CC8S - Koenigsegg CC
#32 R390 GT1 - #32 R390 GT1
#27 GT-ONE TS020 - #27 TS020
Zonda C12 - Pagani Zonda
Civic Si Coupe - Civic Si Coupe
3000GT VR-4 - 3000GT VR-4
Series 1 - Shelby Series 1
Tiburon GT - Hyundai Tiburon
New Beetle Turbo S - New Beetle
Protégé MAZDASPEED - Mazda Protégé
G35 Coupe - Infiniti G35
Tuscan S - TVR Tuscan S
Civic Del Sol VTEC - Civic Del Sol
Eclipse GTS - Eclipse GTS
SRT4 - Dodge SRT4
Accord Coupe EX - Honda Accord
3.2 CL Type-S - Acura 3.2 CL
S4 Biturbo - Audi S4 Biturbo
512TR - Ferrari 512TR
C32 AMG Sports Coupe - Mercedes C32
Jetta GLX VR6 - VW Jetta
959 - Porsche 959
Stealth R/T Turbo - Dodge Stealth
Challenger R/T Hemi - 1970 Challenger
Camry Solara - Toyota Camry
Camaro SS - Camaro SS
288 GTO - Ferrari 288 GTO
F40 - Ferrari F40
Viper SRT10 - Viper SRT10
#15 V12 LMR - #15 V12 LMR
#21 SpA Ferrari SEFAC 330 P4 - #21 330 P4
911 GT3 - Porsche 911 GT3
Carrera GT - Carrera GT
#26 911 GT1-98 - #26 911 GT1-98
550 Spyder - 1955 550 Spyder
Datsun 240 ZX - 1972 240ZX
2000GT - 1969 2000GT
Stratos HF Stradale - 1974 Stratos
Elise 111S - Lotus Elise 111
Impreza 22B Sti - Subaru 22B
Vanquish - Vanquish
E-type S1 - 1961 E-type
IS300 - Lexus IS300
300ZX Twin Turbo Version R - Nissan 300ZX
Altima 3.5 SE - Nissan Altima
911 Turbo - Porsche 911 T
Silvia Spec-R - Silvia S15
944 Turbo - Porsche 944
S2000 - Honda S2000
Skyline GT-RV Spec II - Skyline R34
Dino 246 GT - 1969 Dino 246GT
#17 Rothmans 962 C - #17 962 C
#3 Moretti Racing F333 SP - #3 F333 SP
Esprit V8 - Lotus Esprit
9-3 Viggen - Saab 9-3
Cerbera Speed 12 - TVR Cerbera
Mustang Boss 429 - 1970 Mustang
GTO - Pontiac GTO
S7 - Saleen S7
Elan Sprint - 1972 Elan
S60 R - Volvo S60 R
Skyline GT-R - Skyline R32
Civic Si - Civic Si Hatch
3 Sport - Mazda 3
Cooper-S - MINI Cooper-S
#10 JML LMP01 EPP - #10 LMP01 EPP
Mustang Cobra R - Mustang Cobra R
GTO Hardtop - 1968 GTO
Delta Integrale EVO - Lancia Delta
355 F1 GTS - Ferrari 355
MR2 Spyder - MR2 Spyder
RS 6 - Audi RS6
Regal GNX - Regal GNX
911 GT2 - Porsche 911 GT2
Camaro Z28 - 1969 Camaro Z28
Continental GT - Continental GT
Lancer Evolution VI GSR - EVO VI GSR
CRX Si-R - CRX Si-R
Boxster S - Boxster S
Supra Turbo - Supra Mk III
Corvette C6 - Corvette C6
NSX - Acura NSX
Talon TSi Turbo - Eagle Talon
PT Cruiser GT Turbo - PT Cruiser
612 Scaglietti - Ferrari 612
FTO GP Version R - Mitsubishi FTO
240 SX SE - Nissan 240SX
SLR - Mercedes SLR
RX-7 Turbo - RX-7 Gen 2
CLK55 AMG Coupe - Mercedes CLK55
CTS-V - CTS-V
Esperante GTL - Esperante GTL
Sport Clio V6 RS - Renault Clio V6
Mustang GT - Mustang GT
ME Four-Twelve - ME Four-Twelve
#42 McLaren F1 GTR - #42 F1 GTR
DB9 Coupe - DB9 Coupe
Viper Competition Coupe - Viper Comp Cpe
Cupra GT Prototype - SEAT Cupra GT
Ford GT - Ford GT
#7 Speed 8 - #7 Speed 8
#5 OPC Team Phoenix Astra V8 - #5 Astra V8
Exige - Lotus Exige
CL65 AMG - Mercedes CL65
#12 Risi Competizione F333SP - #12 F333 SP
#41 Davidoff McLaren F1 GTR - #41 F1 GTR
Skyline - Skyline V35
Altezza RS200 - Toyota Altezza
NSX-R - Honda NSX-R
Mugen Integra Type-R - Mugen Integra
#18 JGTC NSX - #18 JGTC NSX
Lingenfelter 427 Corvette - Lingenfelter
Speedster Turbo - Opel Speedster
#8 JGTC NSX - #8 JGTC NSX
#64 JGTC NSX - #64 JGTC NSX
Hennessey Viper 800TT - Hennessey Viper
Saleen Mustang S281 - Saleen S281
MX-5 Miata Sport - Mazda MX-5
Mine's CP9A Lancer EVO VI - Mine's EVO VI
Celica 1.8 WT-I T Sport - Celica Sport
#1 Champion S4 Comp - #1 S4 Comp
F355 Challenge - Ferrari F355
#23 Viper Competition Coupe - #23 Viper CC
#22 Viper Competition Coupe - #22 Viper CC
#10 Tiger Racing Mustang - #10 Mustang
RX-8 Mazdaspeed - RX-8 Mazdaspeed
#51 Team Oreca Viper GTS-R - #51 Viper GTS-R
MR-S - Toyota MR-S
Mugen Civic Type-R - Mugen Civic
#53 Team Oreca Viper GTS-R - #53 Viper GTS-R
#42 RealTime Racing NSX - #42 Acura NSX
#1 Viper GTS-R - #1 Viper GTS
#88 IMSA 550 Maranello - #88 550M
Impreza 2.5RS Coupe - Subaru RS
#2 IMSA S7R - #2 Saleen S7R
Corvette Guldstrand Edition - Guldstrand
#1 Champion RS 6 - #1 Audi RS 6
#3 IMSA Corvette C5-R - #3 Corvette C5R
Elise - Lotus Elise 135
Tuscan R - TVR Tuscan R
Lancer Evolution VI TME - EVO VI TME
Integra Type-R - Integra Type-R
Tom's Z382 Soarer - Tom's Z382
#24 At-Speed S60 R - #24 S60 R
Fairlady Twin Turbo - Nissan Z32
#6 OPC Team Phoenix Astra V8 - #6 Astra V8
Skyline GT-RV Spec II Nur - Skyline R34 Nur
RX-7 Spirit R - RX-7 Spirit R
Mine's Skyline GT-R R34 - Mine's R34
#22 3R-Racing 911 GT3 Cup - #22 911 GT3 Cup
Soarer 430SCV - Soarer 430SCV
#77 JGTC Impreza - #77 Impreza
#3 JGTC Z33 - #3 Z33
#73 Corvette Z06 - #73 CorvetteZ06
Fairlady - Nissan Z33
Lancer Evolution VIII FQ-330 - EVO VIII FQ-330
Tommy Kaira Impreza M20b - TommyKaira M20b
Mugen S2000 - Mugen S2000
Tom's T020 MR2 - Tom's T020
#23 IMSA 911 GT3-RS - #23 911 GT3-RS
#3 CLK-DTM - #3 CLK-DTM
#17 IMSA Zonda GR - #17 Zonda GR
#38 Champion R8 - #38 Audi R8
#4 Johansson R8 - #4 Audi R8
NSX-R - Honda NSX-R
Tom's W123 MR-S - Tom's W123
Mugen NSX - Mugen NSX
#12 JGTC Skyline - #12 Skyline
#36 JGTC Supra - #36 JGTC Supra
Silvia - Silvia S14
Shelby Mustang GT-500KR - 1968 GT-500KR
#1 JGTC Supra - #1 JGTC Supra
#23 JGTC Skyline - #23 Skyline
#16 SCCA CTS-V - #16 CTS-V
#43 M3-GTR - #43 M3-GTR
#42 M3-GTR - #42 M3-GTR
Challenge Stradale - Ferrari 360 CS
AB Flug RX-7 - AB Flug RX-7
AB Flug S900 Supra Turbo - AB Flug S900
APR Performance Celica GTS - APR Celica
Camaro SS Coupe - 1969 Camaro SS
Integra Type-R - Integra Type-R
INGS RX-7 - INGS RX-7
Mine's Skyline GT-R R32 - Mine's R32
RE-Amamiya RX-7 - RE-RX7
Sparco Lancer Evolution VIII - Sparco EVO VIII
Impreza WRX STi Spec-C - Subaru STi C
Tommy Kaira Skyline GT-R R34 - TommyKaira R34
VeilSide Supra Fortune 03 - VeilSide F03
VeilSide Supra Fortune 99 - VeilSide F99
VIS Racing Integra Type-R - VIS Integra
Aerogear Integra Type-R - AerogearIntegra
Border MR2 Turbo T-bar - Border MR2
VIS Racing MR2 Turbo T-bar - VIS MR2
Wings West Civic Type-R - WingsWest Civic
#8 ABT TT-R - #8 ABT TT-R

Hoop dat de online deel net zo vet wordt als bij PGR2 alleen dan met nog meer players tergelijkertijd racen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Hmz, zal ik mijn xbox dan toch nog maar even houden?

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72626

@Bassio en overige demo spelers :

Schademodel ervaringen in de demo?

Rubberband AI ala/zoals Mariokart/Burnout series of AI zoals de GT-series?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 72626 op 06-12-2004 18:59 . Reden: meer vragen over de demo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

BM

Moderator Spielerij
Schademodel is volgens mij zo goed als afwezig in de demo, na een aantal keren hard de muur raken ging bumper net los hangen, eraf krijgen is me nog niet gelukt.
AI is volgens mij zoals het hoort, rijd goed, en van een catch-up systeem heb ik niks gemerkt.
Nu moet ik wel zeggen dat ik niet zo vaak vooraan rijd, meestal ligt er al vrij snel een keer naast, tis wel rete-moeilijk namelijk. :X 8)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:58

Logic

SmartOS:Love at First Boot

ik heb gisterenavond ook de demo gespeeld, en inderdaad.. ik vind het erg wennen.
ik speel aardig wat race spellen zoals dtm2 en zo , maar deze heb ik toch nog steeds niet erg onder de knie.

Schademodel, welk schade model? paar keer keihard tegen de muur aan en alleen de voorkant zit een beetje in elkaar. maar misschien komt dat omdat het een demo is?
Het aanpassen van je auto kan niet, maar je ziet wel een soort demo van wat er allemaal aangepast kan worden, en dat is behoorlijk wat, beetje a la nfsu2, maar dan zonder de audio troep :P

Wat mij wel stoorde is dat af en toe de framerate wat inzakte, en ook nog eens merkbaar, hoop dat dat in de uiteindelijke versie beter is, voor de rest.. zeker een game waar ik op wacht voor mijn geliefde xbox ;)

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Logic schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:02:
ik heb gisterenavond ook de demo gespeeld, en inderdaad.. ik vind het erg wennen.
ik speel aardig wat race spellen zoals dtm2 en zo , maar deze heb ik toch nog steeds niet erg onder de knie.
DTM is toch kwa besturing niet te vergelijken hiermee. Dit is meer simulatie en DTM is meer arcade.
Schademodel, welk schade model? paar keer keihard tegen de muur aan en alleen de voorkant zit een beetje in elkaar. maar misschien komt dat omdat het een demo is?
Zou leuk zijn als er een schademodel is maar ik mis het niet. Tis altijd al zo geweest.
Het aanpassen van je auto kan niet, maar je ziet wel een soort demo van wat er allemaal aangepast kan worden, en dat is behoorlijk wat, beetje a la nfsu2, maar dan zonder de audio troep :P
Zou het effect hebben op de wegligging, snelheid enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 14:41
Ben ook wel benieuwd naar dit spel, zit cq zat erg te wachten op GT4, maar baal ervan dat er toch geen online mogelijkheid komt. Dus des te meer reden om een Xbox Forza pack ofzo te gaan kopen :)

offtopic:
@ Alpha-sphere @ je sig w.b. de AL 23" CD , ik wou er ook graag eentje totdat ik dit net las:
http://www.xlr8yourmac.com/archives/nov04/112904.html#S18464

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
MaTr1x schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:48:
Ben ook wel benieuwd naar dit spel, zit cq zat erg te wachten op GT4, maar baal ervan dat er toch geen online mogelijkheid komt. Dus des te meer reden om een Xbox Forza pack ofzo te gaan kopen :)

offtopic:
@ Alpha-sphere @ je sig w.b. de AL 23" CD , ik wou er ook graag eentje totdat ik dit net las:
http://www.xlr8yourmac.com/archives/nov04/112904.html#S18464
offtopic:
Eigenlijk ben ik nu meer aan het kijken naar de 23" van BenQ. Mooi afgewerkt (natuurlijk niet zo mooi als bij Apple) en voor een goede prijs. De HP 23" vind ik persoonlijk te plastic eruit zien en ja, de Apple 23" is toch eigenlijk een beetje over mijn budget.

Forza was ook tijdens de tokyo game show aanwezig en IGN heeft 'm onder handen genomen.
http://xbox.ign.com/articles/551/551167p1.html
Volgens hen is de framerate wel ok. Dus hoeven we daar niet zo onwijs veel zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

BM

Moderator Spielerij
Alpha-sphere schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:18:
[...]

Zou leuk zijn als er een schademodel is maar ik mis het niet. Tis altijd al zo geweest.

[...]

Zou het effect hebben op de wegligging, snelheid enz?
Schademodel komt er 99% zeker in. En de schade die je rijd zal ook invloed hebben op het rijgedrag van de auto. Gewoon zoals het hoort dus ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

De auto's die in Forza zullen zitten :

Forza Motorsport Final Car Roster:

• 1967 AC Shelby Cobra
• 1997 Acura NSX
• 2001 Acura Integra Type-R
• 2002 Acura RSX Type-S
• 2003 Acura 3.2 CL Type S
• 2004 Acura NSX
• 2002 Acura #42 RealTime Racing NSX SC Driven by Peter Cunningham
• 2001 Aston Martin V12 Vanquish
• 2005 Aston Martin DB9 Coupe
• 2001 Audi 2002 Infineon R8
• 2004 Audi S4
• 2004 Audi TT Coupe 3.2 quattro
• 2000 Audi S4
• 2003 Audi RS 6
• 2002 Audi #1 Champion Audi Racing S4 Competition Driven by Michael Galati
• 2003 Audi #1 Champion Audi Racing RS 6 Driven by Michael Galati
• 2002 Audi Le Mans #38 Champion AudiR8
• 2001 Audi Le Mans #4 Johansson Motorsport R8
• 2004 Audi #8 24h Nürburgring TT-R
• 2004 Bentley Continental GT
• 2003 Bentley #7 Team Bentley Speed 8
• 1997 BMW #43 Team Schnitzer Motorsport GTR
• 1999 BMW #15 Team BMW Motorsports V12 LMR
• 2003 BMW #43 BMW Motorsport M3-GTR
• 2003 BMW #42 BMW Motorsport M3-GTR
• 1987 Buick Regal GNX
• 2002 Cadillac #8 Team Cadillac LMP 02
• 2004 Cadillac CTS-V
• 2004 Cadillac #16 Team Cadillac Driven by Max Angelelli
• 2002 Chevrolet Corvette Z06
• 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427 L-88
• 2002 Chevrolet Camaro SS
• 1969 Chevrolet Camaro Z28
• 2005 Chevrolet Corvette C6
• 2002 Chevrolet Lingenfelter 427 CID Twin Turbo Corvette
• 2002 Chevrolet Corvette Guldstrand Edition
• 2004 Chevrolet #73 3R Racing Corvette Z06 Driven by Phil McClure
• 2003 Chevrolet #3 Corvette Racing C5-R
• 1969 Chevrolet Camaro SS
• 2004 Chrysler PT Cruiser GT (Turbo)
• 2005 Chrysler ME Four-Twelve
• 1999 Dodge Viper GTS ACR
• 2003 Dodge SRT4
• 1996 Dodge Stealth R/T Turbo
• 1970 Dodge Challenger R/T Hemi
• 2003 Dodge Viper SRT10
• 2004 Dodge Viper Competition Coupe
• 2000 Dodge Hennessey Viper 800TT
• 2003 Dodge #23 Magellan Financial Viper Competition Coupe Driven by Paul Mumford
• 2004 Dodge #22 3R-Racing Viper Competition Coupe Driven by Tommy Archer
• 2002 Dodge Nürburgring 24 Hours Viper GTS ACR #1 - FujiFilm
• 1998 Eagle Talon TSI Turbo
• 2002 Ferrari 575M Maranello
• 2004 Ferrari 360 Modena
• 1964 Ferrari 250 GTO
• 2003 Enzo Ferrari
• 1995 Ferrari F50
• 1993 Ferrari 512 TR
• 1984 Ferrari GTO
• 1992 Ferrari F40
• 1967 Ferrari 330 P4
• 1969 Ferrari Dino 246 GT
• 1998 Ferrari 355 GTS
• 2005 Ferrari 612 Scaglietti
• 1996 Ferrari #12 Risi Competizione
• 1998 Ferrari F355 Challenge
• 2003 Ferrari #88 Veloqx Prodrive Racing 550 Maranello
• 2004 Ferrari Challenge Stradale
• 2003 Ford Focus SVT
• 1966 Ford GT40
• 1970 Ford Mustang Boss 429
• 2000 Ford Mustang Cobra R
• 2005 Ford Mustang GT
• 2005 Ford GT
• 2004 Ford #10 Tiger Racing Mustang Driven by Carol Hollfelder
• 2004 Honda Civic Type-R Hatch (Japan)
• 2000 Honda Prelude Type SH
• 1999 Honda Civic Si Coupe
• 1995 Honda Civic Del Sol VTEC
• 2004 Honda Accord Coupe EX
• 2003 Honda S2000
• 1994 Honda Civic SI
• 1991 Honda CRX Si-R (Japan)
• 2004 Honda NSX-R (Japan)
• 2002 Honda Mugen Integra Type-R (Japan)
• 2003 Honda JGTC #18 Dome Racing Team NSX
• 2003 Honda JGTC #8 Autobacs Racing Team Aguri NSX
• 2004 Honda Mugen Civic Type-R Hatch
• 2000 Honda Integra Type-R (Japan)
• 2003 Honda Mugen S2000
• 1992 Honda NSX-R (Japan)
• 2003 Honda JGTC #16 Dome Racing Team NSX
• 2002 Honda Integra Type-R (Japan)
• 2000 Honda Aerogear Integra Type-R
• 2000 Honda VIS Racing Integra Type-R
• 2004 Honda Wings West Civic R J Spec
• 2003 Hyundai Tiburon GT
• 2003 Infiniti G35 Coupe
• 1993 Jaguar XJ220 Road Car
• 1961 Jaguar S1 E-type 3.8
• 2002 Koenigsegg CC8S
• 1974 Lancia Stratos HF Stradale
• 1992 Lancia Delta Integrale EVO
• 2002 Lexus SC430
• 2003 Lexus IS300
• 2002 Lotus Elise 111S
• 2002 Lotus Esprit V8
• 1972 Lotus Elan Sprint
• 2005 Lotus Exige
• 2005 Lotus Elise
• 1990 Mazda RX-7 Turbo
• 2000 Mazda Miata MX-5 1.8i Sport
• 2004 Mazda RX-8
• 2003 Mazda Protégé MAZDASPEED
• 2004 Mazda 3 Sport
• 1995 Mazda RX-7 Turbo
• 2000 Mazda MX-5 MAZDASPEED
• 2004 Mazda RX-8 MAZDASPEED
• 2002 Mazda RX-7 Spirit R
• 1995 Mazda AB FlugRX-7
• 1995 Mazda INGS RX-7
• 1954 Mercedes 300SL Gullwing Coupe
• 1998 Mercedes CLK-GTR
• 2004 Mercedes C32 AMG
• 2004 Mercedes SLR
• 2003 Mercedes CLK55 AMG Coupe
• 2005 Mercedes CL65 AMG
• 2003 Mercedes-Benz CLK-DTM #3 Team Vodafone
• 2003 MINI Cooper-S
• 2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR RS
• 1995 Mitsubishi Eclipse GSX
• 1997 Mitsubishi 3000GT VR-4
• 2003 Mitsubishi Eclipse GTS
• 1999 Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR
• 1998 Mitsubishi FTO GP Version R
• 1995 Mitsubishi Mine's CP9A Lancer Evolution VI RS
• 2000 Mitsubishi Lancer Evolution VI TME
• 2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII FQ-330
• 2004 Mitsubishi Sparco Lancer Evolution VIII
• 2002 Nissan Mine's GT-R (R34)
• 1972 Nissan 240 ZX
• 2003 Nissan 350Z Track
• 1998 Nissan #32 Nissan Motorsports R390 GT1
• 1994 Nissan 300ZX Twin Turbo Version R
• 2004 Nissan Altima 3.5 SE
• 2000 Nissan Silvia Spec-R
• 2002 Nissan Skyline GT-R V Spec II (R34)
• 1995 Nissan Skyline GT-R
• 1998 Nissan 240 SX SE
• 2003 Nissan Skyline V35
• 1994 Nissan Fairlady Twin Turbo
• 2002 Nissan Skyline GT-R V Spec II
• 2003 Nissan JGTC #3 Hasemi Motorsport Z33 350Z
• 2003 Nissan Fairlady
• 2003 Nissan JGTC #12 Team Impul Skyline
• 1998 Nissan Silvia (S14)
• 2003 Nissan JGTC #23 NISMO Skyline
• 1995 Nissan Mine's Skyline R32 GT-R
• 2002 Nissan Tommy Kaira Skyline GT-R R34
• 2003 Opel Performance Center #5 Team Phoenix Nürburgring 24 Astra V8
• 2004 Opel Speedster Turbo
• 2003 Opel Performance Center #6 Team Phoenix Nüurburgring 24 Astra V8
• 1999 Pagani Zonda C12
• 2003 Pagani #17 Carsport America GR
• 2002 Panoz #10 JML Team Panoz LMP01 EPP
• 2001 Panoz Esperante GTL
• 2004 Peugeot 206 Gti 180
• 2004 Pontiac GTO
• 1968 Pontiac GTO Hardtop
• 1973 Porsche 911 Carrera RS
• 1986 Porsche 959
• 2003 Porsche 911 GT3
• 2003 Porsche Carrera GT
• 1998 Porsche #26 911 GT1 Le Mans
• 1956 Porsche 550 A Spyder
• 1987 Porsche 911 Turbo 3.3
• 1989 Porsche 944 Turbo
• 1987 Porsche #17 962 C
• 1995 Porsche 911 GT2
• 2003 Porsche Boxster S
• 2003 Porsche 3R-Racing 911 GT3 Cup Driven by Mike Fitzgerald
• 2000 Porsche #23 Alex Job Racing 911GT3-RS
• 2003 Renault Sport Clio V6 RS
• 2002 Saab 9-3 Viggen
• 2004 Saleen S7
• 2000 Saleen Mustang S281
• 2000 Saleen #2 Konrad Motorsport S7R
• 2005 SEAT Cupra GT Racer
• 1999 Shelby Series 1
• 1968 Shelby Mustang GT-500KR
• 2004 Subaru Impreza WRX STi
• 1998 Subaru Impreza 22B STi
• 1999 Subaru Impreza 2.5RS Coupe
• 2003 Subaru JGTC #77 Cusco Racing Impreza
• 1998 Subaru Tommy Kaira Impreza M20b 2002
• 2004 Subaru Impreza WRX STi Spec-C (Japan) Forza Edition
• 1998 Toyota Supra Twin Turbo
• 2003 Toyota Celica GT-S
• 1985 Toyota AE86 Sprinter Trueno GT Apex
• 1995 Toyota MR2 Turbo T-Bar
• 1999 Toyota #27 GT-ONE TS020
• 2004 Toyota Camry Solara
• 1969 Toyota 2000GT
• 2002 Toyota MR2 Spyder
• 1992 Toyota Supra Turbo
• 2004 Toyota Altezza RS200
• 2003 Toyota Celica 1800 VVT-i
• 2002 Toyota MR-S
• 2002 Toyota Tom's Z382 Soarer
• 2002 Toyota Soarer 430SCV
• 1995 Toyota Tom's T020 MR2
• 2002 Toyota Tom's W123 MR-S
• 2003 Toyota JGTC #36 Team TOMS Supra
• 2003 Toyota JGTC #1 Toyota Team Le Mans Supra
• 1998 Toyota AB Flug Supra Turbo S900
• 2003 Toyota APR Performance Celica GTS
• 1998 Toyota VeilSide Supra Fortune 03
• 1998 Toyota VeilSide Supra Fortune 99
• 1995 Toyota Border MR2 Turbo T-bar
• 1995 Toyota VIS Racing MR2 Turbo T-Bar
• 2003 Toyota JGTC # 35 Kraft Supra
• 2001 TVR Tuscan S
• 1998 TVR Cerbera Speed 12
• 2001 TVR Tuscan R
• 2004 Vauxhall VX220 Turbo
• 2003 Volkswagen Golf R32
• 1995 Volkswagen Corrado SLC
• 2004 Volkswagen New Beetle 1.8T Turbo S
• 2003 Volkswagen Jetta GLX VR6
• 2004 Volvo S60 R
• 2004 Volvo #24 At-Speed Motorsports S60 R Driven by Derek Bell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb er erg veel vertrouwen in. Microsoft levert over het algemeen gewoon goede titels voor z'n eigen console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
PWM schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 02:05:
Ik heb er erg veel vertrouwen in. Microsoft levert over het algemeen gewoon goede titels voor z'n eigen console.
Ik kan niet wachten!! Misschien moeten we een GoT grand prix beginnen. Schijnbaar gaat dat heel makkelijk volgens IGN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Alpha-sphere schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:44:
[...]

Ik kan niet wachten!! Misschien moeten we een GoT grand prix beginnen. Schijnbaar gaat dat heel makkelijk volgens IGN
Beetje het XSN idee denk ik. Dus dat moet inderdaad niet teveel moeite zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:25
kleine kickje. Binnenkort is het zo ver en dan komt hij uit in de US en 10 dagen later hier in europa. Op 1up.com staat een leuke preview ivm GT4 met leuke filmpjes. Heb gister nog even de demo gedaan. Kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130889

12 Mei komt ie dan toch eindelijk. Kan persoonlijk niet wachten.

Wat zijn jullie rondetijden in de demo? Mischien wel aardig om te kijken wie er hier het snelste is, om alvast voor te bereiden op het echte werk.

Ik heb met de Mitsubishi 1:42:9xx neergezet (alle hulp uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:29

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hoe kom je dan aan die demo. Ik ben ook geabboneerd op het OXM en de PU maar ik heb nog geen enkele keer een demo gehad... :'(

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:57
Iemand enig idee of er in Nederland ook een pakket komt van Forza samen met het Fanatec Speedster stuurtje ? Weet dat deze er in Duitsland wel komt maar heb het nog niet op NL sites voorbij zien komen.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
CaptainM schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:01:
Hoe kom je dan aan die demo. Ik ben ook geabboneerd op het OXM en de PU maar ik heb nog geen enkele keer een demo gehad... :'(
Zat bij Mech Assault 2 en volgens mij ook bij Jade Empire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

patryk schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:45:
[...]

Zat bij Mech Assault 2 en volgens mij ook bij Jade Empire.
Die games heb ik dus allebei niet. Ik hou niet van Mechs en niet van RPG's. Too bad, ik ga hem toch kopen. Maar ik zou toch wel graag een voorproefje willen hebben.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 09:21
heb ook de demo vanaf de jade empire lim. ed. bonus disc gespeeld en het was wel ff lastig karren. Het is niet ff lekker snel bochtje maken en met een vette slide doorgaan. Nee je moet vol in de remmen want anders ga je onze Jos ( de grindbakkenner) achterna. Vind dat wel ff lastig maar na een paar rondje gaat het wel aardig. Het ziet er trouwens ook super goed uit.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Chocovla schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:47:
Iemand enig idee of er in Nederland ook een pakket komt van Forza samen met het Fanatec Speedster stuurtje ? Weet dat deze er in Duitsland wel komt maar heb het nog niet op NL sites voorbij zien komen.
Eindelijk een redelijke stuur voor de Xbox. Hopelijk is deze ook verkrijgbaar in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al goeie tijden neergezet?

Is de demo die bij Jade Epire zit dezelfde al die bij MechAssault 2 zit? (Laguna Seca)

Om alvast in de stemming te komen, een leuk filmpje (te dowloaden met bittorrent)

http://www.torrentspy.com...=torrentdetails&id=260317

[ Voor 113% gewijzigd door Anoniem: 130889 op 25-04-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

cybermans schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:29:
heb ook de demo vanaf de jade empire lim. ed. bonus disc gespeeld en het was wel ff lastig karren. Het is niet ff lekker snel bochtje maken en met een vette slide doorgaan. Nee je moet vol in de remmen want anders ga je onze Jos ( de grindbakkenner) achterna. Vind dat wel ff lastig maar na een paar rondje gaat het wel aardig. Het ziet er trouwens ook super goed uit.
Dit is juist heerlijk. Doet me denken aan de eerste keer dat ik Live had. Op 14 maart 2003 deed ik de demo disc die bij het Live-abbo zat in de drive van de Xbox en dan beginnen emt MotoGP. In het begin hield ik de bike ook voor geen meter op de baan, maar na veel, heel veel oefenen kon ik het best goed. Ik ben zelfs derde geworden met de MotoGP challenge. En nu bij Forza kun je a la XSN ook online Grand Prixs organiseren en in clan-verband racen. Ik hoop echt zo erg dat deze game supervet wordt want Halo 2 heb ik nu al zo vaak gespeeld en PGR2 heb ik ook alles al uitgereden.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Anoniem: 130889 schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:22:
Iemand al goeie tijden neergezet?

Is de demo die bij Jade Epire zit dezelfde al die bij MechAssault 2 zit? (Laguna Seca)

Om alvast in de stemming te komen, een leuk filmpje (te dowloaden met bittorrent)

http://www.torrentspy.com...=torrentdetails&id=260317
Heb de Jade Empire demo nog niet gecheckt, maar denk dat die hetzelfde is.
Iemand trouwens al met van die super race wagens gereden net als in gt4?
Heb met een audi r8 gereden zonder aids aan en dat wordt knap last met zoveel power onder je kont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
het is bij jade empire idd laguna seca. Ik zal vanaaf ook es proberen zonder aids maar met aids is het al pittig dus ik vermoed dat ik lekker van de baan ga afschuiven. Hoop dat ze op xlink kai ook zoiets als die races gaan doen want live is voor mij geen optie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die supercars zijn vrij lastig ja. Het moeilijkst vindt ik de porsche zonder hulp aan (ding valt haast niet zonder onderstuur door de bocht te sturen).

Heb met die Ferrari supercar al wel een tijd van 1:17:xxx neergezet (alle hulp uit). Was echter wel mazzel, heb het nog niet weer kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
heilige poep dat is echt verrekte lastig. Zeker met die supercars als je ff een beetje teveel gas geeft spin je al alle kanten op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Is de eerste Xbox titel na Halo 2 die ik weer ga kopen, dus kom maar op zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:57
Eindelijk een waardige opvolger van mijn PES4.. Na een half jaar verslaving wordt het wel weer eens tijd voor wat nieuws...
Sinds het eerste moment dat ik van Forza gehoord heb (jaar of 2 terug denk ik) zit ik al te wachten op deze game.. De beelden die ik tot nu toe heb gezien zijn echt super, hopen dat het net zo lekker speelt..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wom schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:01:
Is de eerste Xbox titel na Halo 2 die ik weer ga kopen, dus kom maar op zou ik zeggen :)
DIt wordt ook mijn eerste game sinds Halo 2!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Dit wordt mijn eerste Xdoos game sinds topspin classic edition. (september)
Kan niet wachten!! Beter komt er een pack uit met de fanatec stuur. Ik heb eergister dimensionplus nog gemailt maar ze wisten niks over een pack met een stuur. Wel dat er een Xdoos pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Stuur is best grappig, maar ik zie dat nou niet echt voor me om in mijn woonkamer met een stuur op schoot te gaan zitten..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82155

Deze is zeker een must have voor de Xbox!

Nu maar hopen dat de xbox2 backwards compatibility ondersteund!
Anders is dit ab-so-luut het laatste game dat ik koop voor mijn huidige doos!

Had ergens een rumour gehoord dat er mogelijks een forza remake/update voor xbox2 zou gereleased worden. Geen idee of dit werkelijk zo zal zijn of niet - maar als het zo is dan kan ik mijn eerste statement omtrent backwards compatibility wel schudden.

Offtopic:
1968 Shelby Mustang GT-500KR
Eleanor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
hmmz... Ik kan vertellen dat hij in het 'andere' circuit uitgebracht is.
Ben verder benieuwd hoe het gaat worden met xlink kai. PGR2 ging verder altijd wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Nog even en ik kan hem spelen, ben zeer benieuwd :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
PhuSioN schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:48:
hmmz... Ik kan vertellen dat hij in het 'andere' circuit uitgebracht is.
Ben verder benieuwd hoe het gaat worden met xlink kai. PGR2 ging verder altijd wel goed :)
Hopelijk is de Live! gedeelte net zo goed uitgewerkt als bij PGR2. Ik wil racen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Nog een kleine 2 uur en ook ik zal forza kunnen spelen. Zal morgen ff een kleine review geven. GT4 heb ik niet gedaan dus ik ga maar vergelijken met PGR2. Imho toch de beste race game @ xbox.

Overigens vind ik de game veel minder gehyped dan GT4 of PGR2. Ligt dat aan mij of is er niet zo veel over geschreven / te doen ?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heb hem net al gespeeld. Ik vind het er echt heel erg mooi uitzien, nog mooier dan pgr2. Het raced ook heel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 23:22

Convoy

g44p

lol, vind die game echt rete tegenvallen, ben dan ook GT4 gewent maar toch... had meer van de game verwacht, zowiezo de graphs vink erg onder de maat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Ga eens een rgb kabel halen ;)
Vind wel dat je erg snel en veel kan upgraden in een korte tijd. In GT4 moest je echt goed sparen voordat je je auto een beetje kon tunen. Het hele vinyl en decal gebeuren is erg uitgebreid maar het is een beetje onhandig in elkaar gezet.
Verder merk ik wel, 1 fout maken en je kan weer achteraan aansluiten in de race :P
Heb dan ook al die aids meuk uitgezet en schade op simulation.
Daarnaast erg cool dat er veel verschil is in het motorgeluid als je upgrade. Een dikke pijp eronder en het beestje begint te brullen ;)
Heb het maar kort kunnen spelen maar ik ga me de komende weken ECHT wel vermaken met deze game! Lekkere afwisseling met GT4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Klinkt allemaal erg goed, kan niet wachten tot 13 mei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
freekweb schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:11:
lol, vind die game echt rete tegenvallen, ben dan ook GT4 gewent maar toch... had meer van de game verwacht, zowiezo de graphs vink erg onder de maat :'(
Ik vraag me echt af of er dan niet iets is met je tv of je ogen... Ik ga hem vanavond spelen maar verwacht kwa graphics toch wel heel wat. Overigens was beeldsnelheid van de demo maar 25 FPS, dus als dat in de full versie ook zo is kan het wel wat tegenvallen. Maar dat is dan niet zo zeer hoe het eruit ziet, maar meer hoe het speelt (vloeiend, gevoel van snelheid)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Vond zelf dat de graphics in volledige versie toch mooier en betere fps dan in de demo. Prachtige omgevingen. Kreeg een beetje Initial D gevoel bij de hill climb op zo'n Japanse mountian pass :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Klinkt goed kan hem vanmiddag ook spelen dus hoop dat het wat is, al iemand leuke review geschreven?
Wel veel goede games die er de laatste tijd uitkomen.. GT4, jade empire en nu dit weer..dat gaat tijd kosten :P

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

Ik heb hem gister ff gekaapt :D ik zal straks me mening veilen over dit mooie spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Wat een topspel 8)

Kheb het helaas nog maar even kunnen spelen, dochtertje wil heel graag tekenfilms kijken, maar het heeft een zeer goede indruk achter gelaten. Ziet er mooi uit, geluid is top, lijkt erop alsof GT een serieuze concurrent erbij heeft.

Kheb overwogen me xbox naar me pckamer te verhuizen om het te kunnen spelen door me xbox op me pc aan te sluiten maar dan moet ik nog wat verzinnen om geluid te krijgen. Kheb nou eenmaal geen tulpstekker-ingangen op me geluidskaart zitten :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 23:22

Convoy

g44p

PhuSioN schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:31:
Ga eens een rgb kabel halen ;)
Vind wel dat je erg snel en veel kan upgraden in een korte tijd. In GT4 moest je echt goed sparen voordat je je auto een beetje kon tunen. Het hele vinyl en decal gebeuren is erg uitgebreid maar het is een beetje onhandig in elkaar gezet.
Verder merk ik wel, 1 fout maken en je kan weer achteraan aansluiten in de race :P
Heb dan ook al die aids meuk uitgezet en schade op simulation.
Daarnaast erg cool dat er veel verschil is in het motorgeluid als je upgrade. Een dikke pijp eronder en het beestje begint te brullen ;)
Heb het maar kort kunnen spelen maar ik ga me de komende weken ECHT wel vermaken met deze game! Lekkere afwisseling met GT4.
heb er al een RGB kabel tussen hangen en speel het op een Sony 81" tv maar nog steeds vink et spel tegen vallen vergeleken met GT4 imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 17:17
freekweb schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:31:
[...]

heb er al een RGB kabel tussen hangen en speel het op een Sony 81" tv maar nog steeds vink et spel tegen vallen vergeleken met GT4 imo ;)
i don't agree. Ik heb GT4 nu al een maand of 2 gespeeld en moet zeggen dat het een erg leuke game is. Maar ik vind het forza zeker niet onder doen voor gt4. de graphics zijnw elliswaar een tikje mooier in GT4. maar GT4 komt wat anders over dan forza. het is niet zo dat forza lelijk is in tegendeel het ziet er HEEL degelijk uit het is een van de mooiere xbox games! Het spelen zelf vind ik in forza een beetje acade aan doen maar dit komt denk ik vooral door de controller. het zit gewoon niet lekker in je hand tov een ps2 controller.

ik heb nog niet lang gespeeld zo 3 races ik moet nog een aantal features uit zetten. en dan zal ik nog terug komen. maar Forza is zeker een goede game !

oh. en belangrijker de AI in Forza! dat deed voor mij GT4 voorlopig de das om. Eindelijk eens opponenten die er langs proberen te komen en die niet als zombies dezelfde lijn rijden. Dit is zeker een groot punt voor forza! .. net als gister zit in de race rij 2e op de tokio baan.. zie ik voor me de AI elkaar in halen, duwt een van de 2 bij een bocht de ander opzij waarbij deze tegen de railing aan knalt. Ik vind dit tog wel een goed gevoel geven. alsof je een meer 'dynamische' race rijd in de zin dat GT4 wat statisch aan doet.

[ Voor 23% gewijzigd door BlowFish op 29-04-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Niet online
Spel ziet er goed uit, maar ik raak echt bruut gefrustreerd van de besturing :X :X Ik bak er geen reet van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Waarom kan ik nergens wallpapers vinden van dit spel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Heb em net ook ff gespeelt. En tot nu toe komt het aardig arcade over. Over the top driften en shit. Maargoed ik vermaak me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
DenniZ schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:20:
[...]
Kheb overwogen me xbox naar me pckamer te verhuizen om het te kunnen spelen door me xbox op me pc aan te sluiten maar dan moet ik nog wat verzinnen om geluid te krijgen. Kheb nou eenmaal geen tulpstekker-ingangen op me geluidskaart zitten :(
das geen enkel probleem. koop convertortje van tulp naar minijack en dan zo je line-in in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77252

Hoe kunnen jullie nu al het spel gespeeld hebben als die pas uit komt op 13 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Wat denk je zelf? Op het moment dat het spel Gold gaat is er een disc en die disc verschijnt dan spoedig op de bekende plekken op internet. En zodra hij dan echt uit is gaan we hem met zijn alle alsnog kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

freekweb schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:31:
[...]

Je moet ook niet vergeten dat er geen schade in gran turismo 4 zit. En zoveel mooier ziet gt4 er niet uit naar mijn mening (textures op de auto's vind ik mooier bij forza)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Hoe meer ik het speel hoe beter ik het vind, en ik vond het om te beginnen al heel goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9974

HIJ IS KICK ASS! :)

...maakt zijn verwachtingen waar.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste