Bij sommige maps kun je ook naar links en naar recht duwen bij map selection.Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 11:46:
Ff een vraagje over Soul Caliber II:
In Chapter 1 unlock ik: 'Lakeside Coliseum Stage'. Waarom komt 'ie er niet bij als ik in VS mode wil spelen? Ik heb de maps geteld, ik begon met 10, heb er nog steeds 10, er is niets bijgekomen. De karakters komen er wel bij.
Als je de Engelse versie wilt; Ubi-Soft is zo sympatiek geweest om ze om te ruilen als je wilt. Je kunt jouw versie naar ze opsturen en dan sturen ze je een Engelse versie terug. Meld er wel nadrukkelijk bij dat je een Engelse, Nintendo Gamecube versie wilt. De eerste keer kreeg ik namelijk doodleuk weer een Nederlandse terug, de tweede keer een PC-versie, en de derde keer was scheepsrechtmbr schreef op 22 mei 2004 @ 00:28:
[...]
Vandaag Beyond Good&Evil gekocht bij Bart Smit voor de gamecube (slechts 20,00 Euro).
Maar tot mijn verbazing kan ik alleen kiezen tussen Frans en Nederlands.
Terwijl op de achterkant van de cd-doos staat dat Engels optioneel is... ?!
Beetje zonde van mijn tijd want nu moet ik weer terug naar Bart Smit, want ik heb liever alles in het Engels.
Zijn er verschillende versies in omloop van Beyond Good&Evil ? (Heb de GOT-Search wel gebruikt maar ik kan het antwoord op mijn vragen niet vinden).
En de Nederlandse versie is inderdaad erg goed, maar de Engelse is nog 10 keer beter, dus beslis zelf maar of het je de moeite waard is.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
De langzaamste van de drie consoles zal dan relatief gezien de beste versie krijgen. Alle third-parties willen natuurlijk dat hun spel op alle drie de consoles goed draait en dus zullen ze het spel voor de langzaamste optimaliseren. Op de andere consoles zal het spel precies hetzelfde zijn als op de langzaamste console en dus wordt niet de volledige kracht van deze consoles benut. Zoals het er nu naar uitziet zou ik erop gokken dat de PS3 op grafisch gebied de langzaamste van de drie gaat worden, al valt daar nog niet zo heel veel over te zeggen vanwege het gebrek aan specificaties van de drie next-gen consoles.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Nee maar hij bedoelt: XNA is ontwikkeld door MS dus dan zullen ze waarschijnlijk wel eisen dat de Xbox2 de voorkeur krijgt.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Idd.schnumi schreef op 22 mei 2004 @ 12:30:
Nee maar hij bedoelt: XNA is ontwikkeld door MS dus dan zullen ze waarschijnlijk wel eisen dat de Xbox2 de voorkeur krijgt.
Ligt er natuurlijk aan hoe goed die software werkt.MetroidPrime schreef op 22 mei 2004 @ 12:23:
[...]
De langzaamste van de drie consoles zal dan relatief gezien de beste versie krijgen. Alle third-parties willen natuurlijk dat hun spel op alle drie de consoles goed draait en dus zullen ze het spel voor de langzaamste optimaliseren. Op de andere consoles zal het spel precies hetzelfde zijn als op de langzaamste console en dus wordt niet de volledige kracht van deze consoles benut. Zoals het er nu naar uitziet zou ik erop gokken dat de PS3 op grafisch gebied de langzaamste van de drie gaat worden, al valt daar nog niet zo heel veel over te zeggen vanwege het gebrek aan specificaties van de drie next-gen consoles.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Hehe, volgens mij heb ik me iets te sterk uitgedrukt, zo bedoelde ik het ook nietGlorix Jim schreef op 21 mei 2004 @ 15:55:
[...]
wow man relax! T was geen flame.. ik had dat alleen gelezen in het PES3 topic
Verwijderd
Ben maar eens begonnen om mijn lange lijst van niet-uitgespeelde-games eens te gaan verkleinen. Vorige week heb ik prince of persia kunnen schrappen van de lijst (damn, goed spel!). Deze week was de tweede game van UbiSoft aan de beurt: Beyond good and evil
.
Imo was BG&E beter dan POP. De eindbaas van BG&E was echt een bitch, ben d'r zeker een paar uurtjes mee bezig geweest voordat ik de juiste taktiek te pakken had
. Toppertje!
De voice acting was ook érg goed. Ik heb de NLD'se versie nooit gehoord maar de persoon die Jade heeft ingesproken kwam heel geloofwaardig over en toonde ook gevoel in de juiste situatie. Heel mooi gedaan. Kom maar op met die sequel zou ik zeggen! Het einde schreeuwt erom. Denk alleen niet dat het gaat gebeuren
Next game: RE:CV 2de disc
Imo was BG&E beter dan POP. De eindbaas van BG&E was echt een bitch, ben d'r zeker een paar uurtjes mee bezig geweest voordat ik de juiste taktiek te pakken had
De voice acting was ook érg goed. Ik heb de NLD'se versie nooit gehoord maar de persoon die Jade heeft ingesproken kwam heel geloofwaardig over en toonde ook gevoel in de juiste situatie. Heel mooi gedaan. Kom maar op met die sequel zou ik zeggen! Het einde schreeuwt erom. Denk alleen niet dat het gaat gebeuren
Next game: RE:CV 2de disc
misschien heeft dat over 'n tijdje wel meer collector's waardeEcco schreef op 22 mei 2004 @ 12:23:
[...]
Als je de Engelse versie wilt; Ubi-Soft is zo sympatiek geweest om ze om te ruilen als je wilt. Je kunt jouw versie naar ze opsturen en dan sturen ze je een Engelse versie terug. Meld er wel nadrukkelijk bij dat je een Engelse, Nintendo Gamecube versie wilt. De eerste keer kreeg ik namelijk doodleuk weer een Nederlandse terug, de tweede keer een PC-versie, en de derde keer was scheepsrecht
En de Nederlandse versie is inderdaad erg goed, maar de Engelse is nog 10 keer beter, dus beslis zelf maar of het je de moeite waard is.
Denk niet dat ie collectors waarde gaat krijgen hoor, de engelse vind je in elk ander land van de wereld zo ongeveer
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Weet iemand hoe die 1019 Memory Card van Nintendo eruit ziet? 8 Juni komt ie als het goed is uit in de US.
Niet echt volgens mij, ze willen natuurlijk niet dat iedereen het ook massaal gaat doen. Maar als je de Engelse wilt stuur je hem op naar:RSP schreef op 22 mei 2004 @ 12:54:
[...]
misschien heeft dat over 'n tijdje wel meer collector's waardegezien je in de winkel normaal de Nederlandse versie koopt. ik neem aan dat ik deze info op de website van ubi kan vinden?
UbiSoft
Rijnzathe 7A4
3454 PV De Meern
Met duidelijke vermelding van je adres (duh) en de versie die je wilt hebben: Engelstalig, Gamecube.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Ik begrijp wel wat hij bedoelde, maar als Microsoft dat eist zullen ze Nintendo en Sony nooit zover krijgen om het ook te gaan ondersteunen. Het zal voor Microsoft al moeilijk genoeg zijn om ze over te halen, als ze dat zouden flikken zou het helemaal onmogelijk worden voor ze.schnumi schreef op 22 mei 2004 @ 12:30:
Het draait trouwens bij Microsoft om geld verdienen, als ze dit eisen zullen er minder third parties zijn die ervan gebruik willen maken. Denk hierbij maar aan de third-parties die trouw zijn aan Nintendo en Sony zoals bijvoorbeeld Capcom en Square-Enix. Microsoft verdient er dan minder geld aan. Microsoft is er dus bij gebaat om dit juist niet te eisen, ze kunnen er op deze manier veel meer geld verdienen dan dat ooit met de X-Box Next mogelijk zal zijn. De X-Box Next zal waarschijnlijk zelfs nooit het break-even point nooit halen. Ik denk dat Microsoft zich dit realiseert en dat men daarom deze strategie aanneemt.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Hoe ie eruit ziet maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als ie maar beter is dan mijn Piranha 1019 blocks kaartVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 13:33:
Weet iemand hoe die 1019 Memory Card van Nintendo eruit ziet? 8 Juni komt ie als het goed is uit in de US.

Als ie hier is dan koop ik dat ding meteen
Verwijderd
Had ik al gechecked, lukte niet. Ik moet gewoon nog de extra VS mode unlocken gok ik.Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 12:09:
[...]Bij sommige maps kun je ook naar links en naar recht duwen bij map selection.
IGNs best of E3 best aardig om even door te nemen. Zie je een beetje wat er was en misschien wel wilt hebben.
En 2 nieuwe Starfox2 filmpjes hier. Geen idee wat ik er van moet denken, niet echt wat ik ervan had verwacht. K*t Namco! "p
Mario Paper2 filmpjes.
En 2 nieuwe Starfox2 filmpjes hier. Geen idee wat ik er van moet denken, niet echt wat ik ervan had verwacht. K*t Namco! "p
Mario Paper2 filmpjes.
You look like I need a drink.
Snik, mijn neefje sloopt net mijn zilveren controller (liep door het snoer, ding viel van een meter naar beneden). Nu kan ik de analoge stick bewegen zonder dat er iets gebeurt, waarschijnlijk ligt binnenin alles los. Weet iemand of er schroevendraaiers te koop zijn waar ik hem mee kan openschroeven
Ben nogal sacho nu, aangezien die controllers in Nederland niet te koop zijn....
[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 22-05-2004 20:47 ]
Nintendo TD bellen en vragen of je een nieuwe mag hebben, omdat je toch 2 jaar garantie hebt. Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad, met het verschil dat ik hem zelf kapot gegooid heb.Pewwy schreef op 22 mei 2004 @ 20:27:
Snik, mijn neefje sloopt net mijn zilveren controller (liep door het snoer, ding viel van een meter naar beneden). Nu kan ik de analoge stick bewegen zonder dat er iets gebeurt, waarschijnlijk ligt binnenin alles los. Weet iemand of er schroevendraaiers te koop zijn waar ik hem mee kan openschroevenBen nogal sacho nu, aangezien die controllers in Nederland niet te koop zijn....
Vandaag een BBA gekocht. En ik kan er nog geen fuck mee. Maar ik ben wel zeer nieuwsgierig naar de online mogelijkheden icm Warppipe en Xlink.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
In de Extra Vs Mode kun je tegen elkaar met je zelf verdiende/gekochte wapens uit de Weapon Master.Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 17:20:
[...]
Had ik al gechecked, lukte niet. Ik moet gewoon nog de extra VS mode unlocken gok ik.
Die memcard wassik alweer vergeten. Ik heb hem eigenlijk niet nodig maar ik vind het wel fijn om dergelijke opslag te hebben van Nintendo kwaliteit!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Woei net ff mn verjaardag gevierd... (tijdje geleden alweer dat ik jarig was maargoed
)
Ik heb van wat vrienden FF:CC SE gekregen
met GBA kebal erbij enzo...
Ben erg benieuwd, maar moet nu eerst maars slapen denk ik
Trus.. euh grtz
Ik heb van wat vrienden FF:CC SE gekregen
Ben erg benieuwd, maar moet nu eerst maars slapen denk ik
Trus.. euh grtz
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Ik weet 't .... had ik gisteren unlocked .... die campaign mode is meer een kwestie van doorworstelen, ik geloof nooit in dit type games tegen de computer. Je MOET er doorheen om alles te unlocken helaas.Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 22:19:
[...]In de Extra Vs Mode kun je tegen elkaar met je zelf verdiende/gekochte wapens uit de Weapon Master.
ALLEEN in die extra VS mode kan ik tot nu toe de nieuwe maps spelen btw .... beide tot nu toe in 2 versie's .... in normale VS mode is het dus gewoon zoals het in het begin was, alleen met de nieuwe karakters, niet meer de wapens en velden.
Ik ga denk ik ook 4 van de 5 action figures bestellen, vond ze wel geinig achteraf
Raphael en Cerventus (of zoiets, die piraat) zijn echt mijn favorietjes
Je hebt vast niet verteld dat je hem kapot gegooid had. Ik heb geen idee of ze moeilijk doen als ik vertel dat hij vanaf 1 meter hoogte kapot is gevallen...GolbeZeromus schreef op 22 mei 2004 @ 21:01:
[...]
Nintendo TD bellen en vragen of je een nieuwe mag hebben, omdat je toch 2 jaar garantie hebt. Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad, met het verschil dat ik hem zelf kapot gegooid heb.![]()
Vandaag een BBA gekocht. En ik kan er nog geen fuck mee. Maar ik ben wel zeer nieuwsgierig naar de online mogelijkheden icm Warppipe en Xlink.
Ik denk van wel, op zich zou zo'n controller nl. een val van 1 meter wel moeten overleven. Een deel v/d doelgroep van de GC zijn kinderen, dan mag je toch wel redelijk robuuste controllers verwachten.Pewwy schreef op 23 mei 2004 @ 11:37:
[...]
Je hebt vast niet verteld dat je hem kapot gegooid had. Ik heb geen idee of ze moeilijk doen als ik vertel dat hij vanaf 1 meter hoogte kapot is gevallen...
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
huh?Pewwy schreef op 23 mei 2004 @ 11:37:
[...]
Je hebt vast niet verteld dat je hem kapot gegooid had. Ik heb geen idee of ze moeilijk doen als ik vertel dat hij vanaf 1 meter hoogte kapot is gevallen...
De wavebird is helemaal gevaarlijk, die gooi ik altijd naar iedereen z'n hoofd
Maar de wavebird gooi ik niet keihard op de grond, daar is ie te fragiel voor imo
Waarom gooi je ze op de grondadmiral schreef op 23 mei 2004 @ 12:59:
[...]
huh?Ik ram de controllers altijd zo hard mogelijk op de grond. Bij de cube is er nog geen kapot gegaan, bij de N64 wel. Maar dat kwam omdat je die dingen zo mooi kon vasthouden en dan beide handen de andere kant opdraaien met veel kracht, door de lange handvaten.
De wavebird is helemaal gevaarlijk, die gooi ik altijd naar iedereen z'n hoofd
Maar de wavebird gooi ik niet keihard op de grond, daar is ie te fragiel voor imo
Verwijderd
Volgens mij zat 'ie te dollen
Het zal wel aan de examenvrees liggenVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 13:21:
[...]
Volgens mij zat 'ie te dollen. Ik heb er btw ooit 1 keer etje kapot gegooid hehe! Daarnaast een keer mijn hand gekneusd toen ik tegen de zijkant van de bank ramde ..... tegenwoordig weet ik dat ik niet uren achter elkaar moet gamen, dus stop ik altijd ff .... adrenaline is zo gevaarlijk soms. Het was trouwens bij Mario Kart, die imbiciele tegenstanders die de computer laat cheaten.
Ik heb altijd de neiging om de controller naar de TV te gooien. Gelukkig tot nu toe nog nooit gedaan...
Verwijderd
Don't get me startedVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 13:21:
[...]
Volgens mij zat 'ie te dollen. Ik heb er btw ooit 1 keer etje kapot gegooid hehe! Daarnaast een keer mijn hand gekneusd toen ik tegen de zijkant van de bank ramde ..... tegenwoordig weet ik dat ik niet uren achter elkaar moet gamen, dus stop ik altijd ff .... adrenaline is zo gevaarlijk soms. Het was trouwens bij Mario Kart, die imbiciele tegenstanders die de computer laat cheaten.

Ik gooi er ook wel eens mee, maar er is er nog geen een kapot. Wel heb ik een controller waar wat in los zit volgens mij, je hoort wat rammelen als je er mee schud
Een val van 1m moet ie zeker overleven trouwens, dus idd de TD bellen.
Heeft er hier al iemand X-Link geprobeerd? Ik heb me daar aangemeld met username MetroidPrimeEcho. MetroidPrime was al bezet en MetroidPrimeEchoes paste niet.
Iedereen die me een keertje wil verslaan met karten of snowboarden mag me toevoegen.
LOL, ik heb precies hetzelfde gehad bij de SNES versie. Dik gat nu aan de zijkant van m'n controller.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 13:21:
[...]

En wou ook een keer een N64-controller schoonmaken (dat pookje ging 'slijten' en door al die zooi die daarvan los kwam ging ie niet soepel meer). Dus ik dat ding uit elkaar halen, knopjes goed schoonmaken met water... alleen kon ik een paar knopjes niet helemaal droog krijgen dus besloot ik ze maar ff droog te föhnen. Gevolg: knopjes pasten niet meer in de controller (waren ietsje uitgezet).

Ik heb mijn gc controller ook een aantal malen op de grond gegooid tijdens een vrolijk potje Serious Sam met als gevolg dat mijn analoge stick niet meer naar links kan sturen.
uit frustratie
Bijvoorbeeld tijdens mario party, als je net op het laatst verliest. Of bij mario kart als je gewoon beter bent en iemand net op het laatst een paar luck items krijgt zodat je net in de laatste bocht wordt ingehaald.
Denk wel dat het uitmaakt dat de ondergrond stof is over het algemeen. Als je je controller op een houten of stenen ondergrond smijt dan gaat ie wel gauw kapot denk ik.
Trouwens die N64 controllers werden idd vrij snel stug enzo. Ik heb toen ook pogingen gedaan om ze schoon en weer smooth te maken. Maar dat is nooit gelukt. Toen heb ik losse pookjes besteld en die in de controllers gedaan
Verwijderd
Wat zijn de meningen hier over Mortal Kombat : Deadly Alliance, is hij het geld waard? Ik heb Soul Calibur 2 al
, welke ander beat'em ups zijn de moeite waard?
Deadly Alliance is nu in de aanbieding hoorde ik... is het proberen waard.. heb er menig uurtjes plezier mee gehad
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Kon je imo beter MetroidEchoes gebruikenMetroidPrime schreef op 23 mei 2004 @ 14:56:
Heeft er hier al iemand X-Link geprobeerd? Ik heb me daar aangemeld met username MetroidPrimeEcho. MetroidPrime was al bezet en MetroidPrimeEchoes paste niet.Iedereen die me een keertje wil verslaan met karten of snowboarden mag me toevoegen.
Verwijderd
Hmm dat is wel handig als dat idd werkte, ze 'lubberden' idd erg snel uit, en jah... Bij PD staat de MP tijd voor mijn profile (dat ik soms nog wel eens vergat te selecteren) op 3 dagen en 11 uur ofzoadmiral schreef op 23 mei 2004 @ 16:41:
Trouwens die N64 controllers werden idd vrij snel stug enzo. Ik heb toen ook pogingen gedaan om ze schoon en weer smooth te maken. Maar dat is nooit gelukt. Toen heb ik losse pookjes besteld en die in de controllers gedaan

Begin maar niet over Goldeneye, Zelda, Pokemon Stadium (Jaja), Mario Kart, Mario 64, Yoshi's Story.

Jaha, ik heb heel wat controllers versleten
ff een vraagje over mario party 5.
Zit booksquirm daar nog in?
En dat volleyballen/ijshockey, kun je dat ook met 2 spelers doen evt?
en wat is de geplande releasedatum voor donkey konga nou eigenlijk hier in nl?
Zit booksquirm daar nog in?
En dat volleyballen/ijshockey, kun je dat ook met 2 spelers doen evt?
en wat is de geplande releasedatum voor donkey konga nou eigenlijk hier in nl?
[ Voor 23% gewijzigd door philipnorth op 23-05-2004 21:42 ]
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Ik zit nu in hoofdstuk 6 van Soul Caliber .... gaan die krengen nu echt allemaal harder slaan of zo? In VS mode slaan ze echt niet zo hard, echt in een paar tikken lig ik .... ik ben niet de beste in dat soort games, ook geen idee hoe ik goed verdedig, gaat me een beetje te snel en ik kan echt niet alle aanvallen van die gasten onthouden .... maaruh, is het te doen, of kan ik net zo goed inpakken? Ik vind het zowieso niet echt leuk, dus voor mijn lol doe ik het niet, ik wil gewoon alles unlocken. Ik snap het vaak niet met die multiplayer games, er is echt nooit een drol aan tegen de computer .... bij Mario kart niet, F-Zero niet, Mario Party niet, dit niet .... waarom doen ze die onzin? Dit soort games is gewoon om tegen anderen te spelen of niet? Computers cheaten toch, of hoeven niet op knoppen te drukken, te letten op wat je doet, ze zien dat toch aan wat ze aan input binnenkrijgen en kunnen meteen reageren. Anyway, wie moet ik omkopen om ff wat saves over te nemen?
.
Er schijnt een toetsencombinatie te zijn om met je controller de gamecube te resetten.
Daarnaast ook een aantal easter-eggs met verschillende opstart geluiden.
En er is er ook eentje om het geheugen van een gameboy advance te cleanen?
Ik ben opzoek naar deze toets combi's!
En andere, als jullie die weten.
Kan/Mag dit dan in de TS?
Gevonden:
GameCube
* Z vast houden tijdens starten van de GameCube geeft een andere geluidje.
http://www.eggheaven2000.com/detailed/1455.html
* A indrukken versnelt het opstart logo en laat hem draaien.
Daarnaast ook een aantal easter-eggs met verschillende opstart geluiden.
En er is er ook eentje om het geheugen van een gameboy advance te cleanen?
Ik ben opzoek naar deze toets combi's!
En andere, als jullie die weten.
Kan/Mag dit dan in de TS?
Gevonden:
GameCube
* Z vast houden tijdens starten van de GameCube geeft een andere geluidje.
http://www.eggheaven2000.com/detailed/1455.html
[ Voor 39% gewijzigd door T-Junkie op 24-05-2004 00:52 . Reden: gevonden combi's toegevoegd ]
Blocken is een must bij SC2.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 23:50:
Ik zit nu in hoofdstuk 6 van Soul Caliber .... gaan die krengen nu echt allemaal harder slaan of zo? In VS mode slaan ze echt niet zo hard, echt in een paar tikken lig ik .... ik ben niet de beste in dat soort games, ook geen idee hoe ik goed verdedig, gaat me een beetje te snel en ik kan echt niet alle aanvallen van die gasten onthouden .... maaruh, is het te doen, of kan ik net zo goed inpakken? Ik vind het zowieso niet echt leuk, dus voor mijn lol doe ik het niet, ik wil gewoon alles unlocken. Ik snap het vaak niet met die multiplayer games, er is echt nooit een drol aan tegen de computer .... bij Mario kart niet, F-Zero niet, Mario Party niet, dit niet .... waarom doen ze die onzin? Dit soort games is gewoon om tegen anderen te spelen of niet? Computers cheaten toch, of hoeven niet op knoppen te drukken, te letten op wat je doet, ze zien dat toch aan wat ze aan input binnenkrijgen en kunnen meteen reageren. Anyway, wie moet ik omkopen om ff wat saves over te nemen?.
Dat is niet echt een easter-egg, dat is alleen een shortcut om in het boot menu te komen. Als je op alle 4 controlers tegelijk de z-knop indrukt heb je weer wel een easter-egg te pakken.T-Junkie schreef op 24 mei 2004 @ 00:46:
Nounou, dat valt best mee, de enige games waar er grof gecheat werd waren de eerste 2 mariokarts. Een goed geprogrammeerde cpu speler hoeft niet zo heel anders te zijn dan een mens ... wij krijgen ook inputVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 23:50:
waarom doen ze die onzin? Dit soort games is gewoon om tegen anderen te spelen of niet? Computers cheaten toch, of hoeven niet op knoppen te drukken, te letten op wat je doet, ze zien dat toch aan wat ze aan input binnenkrijgen en kunnen meteen reageren..
edit: hm had beter mn post hierboven kunnen editen
[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 24-05-2004 08:34 ]
Ik heb dit weekend ook een BBA binnegehaald en mijn eerste MK:DD! games over internet gespeeld via Warppipe. Het enige nadeel is dat ik een te hoge ping had voor een full speed game.GolbeZeromus schreef op 22 mei 2004 @ 21:01:
[...]
Nintendo TD bellen en vragen of je een nieuwe mag hebben, omdat je toch 2 jaar garantie hebt. Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad, met het verschil dat ik hem zelf kapot gegooid heb.![]()
Is er in spel / snelheid kwaliteit nog een duidelijk verschil tussen warppipe en x-link voor zover iemand weet?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik heb ze beide geprobeerd en tot nu toe lijkt X-Link me vele malen beter dan WarpPipe, vooral vanwege de arena functie. X-Link schijnt ook over het algemeen beter te werken met hogere pingtijden, maar dat heb ik nog niet kunnen testen. Warppipe komt binnenkort met een nieuwe versie, maar voor zover ik er iets van gezien heb, zal deze ver achterblijven qua functionaliteit in vergelijking met X-Link. Ik zou zeker X-Link een keer proberen.rajackar schreef op 24 mei 2004 @ 09:08:
[...]
Ik heb dit weekend ook een BBA binnegehaald en mijn eerste MK:DD! games over internet gespeeld via Warppipe. Het enige nadeel is dat ik een te hoge ping had voor een full speed game.
Is er in spel / snelheid kwaliteit nog een duidelijk verschil tussen warppipe en x-link voor zover iemand weet?
[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 24-05-2004 14:21 ]
Ik heb warppipe al een heeeeele tijd niet meer geprobeerd. XLink al helemaal nooit. Ik denk dat ik na mijn verhuizing maar weer eens iets ga proberen...
whaaaaa die zijn vet
Een knakker die ik ken die trapte zijn NES altijd uit. Leuk fenomeen op zich "Even de Nintendo uittrappen"Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 15:25:
Als ik gefrusteerd word bijt ik altijd in me controller..... beiden zijn nog heel
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Lol wat een bruut.
Nee ik gooi gelukkig nooit met controllers heb soms wel de neiging maar die kan ik wel onderdrukken.
Nee ik gooi gelukkig nooit met controllers heb soms wel de neiging maar die kan ik wel onderdrukken.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Custom Robo review van Gamespot:
When you add it all up, Custom Robo for the GameCube doesn't really have enough to it to hold most players' interest for long. While you'll probably have some multiplayer fun with this one after you toil through the boring RPG section to unlock some parts, the payoff isn't really worth the effort. Fans of multiplayer combat may want to rent this one just to mess around with it, but it isn't worth too much more than that.
Zonde. Geen idee wanneer dit spel naar europa komt, maar dit is misschien ook niet meer zo belangrijk.
When you add it all up, Custom Robo for the GameCube doesn't really have enough to it to hold most players' interest for long. While you'll probably have some multiplayer fun with this one after you toil through the boring RPG section to unlock some parts, the payoff isn't really worth the effort. Fans of multiplayer combat may want to rent this one just to mess around with it, but it isn't worth too much more than that.
Zonde. Geen idee wanneer dit spel naar europa komt, maar dit is misschien ook niet meer zo belangrijk.
custom robo had gewoon online speelbaar moeten zijn. Dan had ik dat echt wel gaan halen. Lijkt me wel cool spel en zo. Vooral lekker tegen elkaar kloten met robotjes
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik ben nog steeds geinteresseerd in Glitch in the system...maar die tijd he.
Joh Custom Robo was al uit in europa? Shows what I know. Nergens een review of wat gezien, nogal een sof dan.
een van mijn controllers heeft een geel pookje wat niet meer naar links wil sturen. er gebeurt gewoon niets. als ik er naar kijk staat ie ook in gewone stand een beetje naar rechts.... maar eens openmaken dat apparaat...
mijn tv was trouwens toch kapot?
ik heb vandaag een nieuwe besteld. een 70cm daewoo breedbeeld voor 298 euri! woei!
voor een cheap ass bastard als mij is dat dus een koopie!
daarna wordt het weer cuben geblazen!
ik heb vandaag een nieuwe besteld. een 70cm daewoo breedbeeld voor 298 euri! woei!
daFubar schreef op 25 mei 2004 @ 02:15:
een van mijn controllers heeft een geel pookje wat niet meer naar links wil sturen. er gebeurt gewoon niets. als ik er naar kijk staat ie ook in gewone stand een beetje naar rechts.... maar eens openmaken dat apparaat...
offtopic:
is dat een 100hz? die 2880-d100? Ben wel benieuwd naar je ervaringen dan, eigenlijk sowieso wel
(gaan misschien ook zo'n daewoo ding kopen/krijgen)
is dat een 100hz? die 2880-d100? Ben wel benieuwd naar je ervaringen dan, eigenlijk sowieso wel
Zo, ben gisteren eens begonnen aan MGS:TTS
Damn, spel is goed
En toen vriendin naar bed was, ook maar eens aan RE(make) begonnen.
Ziet er vet uit, maar wat een ^%&^()(*)( controls, maar ja, dat was al bekend
Verwijderd
Je moet dat andere ccontrolscheme gebruiken, dat je met de rechter trigger kan rennen. Is ongeveer 5 minuten wennen en dan merk je gewoon dat het echt veel beter is. (c stickje voor halve slag draaien is ook super handig)
Nou ik heb eindelijk FZero gekocht (voor $19,99) en ik moet zeggen dat het best wel een aardig spelletje is
Kan er nog weinig over zeggen eigenlijk maar het ziet er goed uit en het geluid is zeker ook goed gedaan!
Gisteren een paar uur balloon battle over warppipe gedaan. Helaas had de andere partij een slechte avond qua ping dus het was een beetje in slow motion maar wel erg leuk.Deddiekoel schreef op 24 mei 2004 @ 14:27:
Ik heb warppipe al een heeeeele tijd niet meer geprobeerd. XLink al helemaal nooit. Ik denk dat ik na mijn verhuizing maar weer eens iets ga proberen...
Als dat allemaal nog geoptimaliseerd gaat worden kan dit echt fantastich worden.
4 spelers, 2 tegen 2 over internet heerscht!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Waaaaaa vet die wil ik ook! (ja ik ben ook gek) waarop heb je gezocht om die dingen te vinden?Glitch schreef op 24 mei 2004 @ 15:18:
[afbeelding]
Via ebay gekocht. De ogen bewegen mee als je de hoofden draait
Ja ik ben gek, ik weet het
/edit
Heb al gevonden zie 3 posts naar beneden
[ Voor 8% gewijzigd door Dark_M op 25-05-2004 09:30 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
me 2 is gek
IA? ik wil ze ook!
IA? ik wil ze ook!
waar heb je die gekocht ?Glorix Jim schreef op 25 mei 2004 @ 09:14:
Nou ik heb eindelijk FZero gekocht (voor $19,99) en ik moet zeggen dat het best wel een aardig spelletje isKan er nog weinig over zeggen eigenlijk maar het ziet er goed uit en het geluid is zeker ook goed gedaan!
This is the Way.
Ikke wil ook hebben. Mega vet. Past bij mijn super mario poppetjes die ik ooit een keer bij een slager in duitsland gekocht heb.Glitch schreef op 24 mei 2004 @ 15:18:
[afbeelding]
Via ebay gekocht. De ogen bewegen mee als je de hoofden draait
Ja ik ben gek, ik weet het
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 25-05-2004 09:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
zoek ff op ebay gewoon naar Zelda Wind Waker en er komt gewoon een pagina vol van die poppetjes klikplek
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Zoeken op ebay naar 'zelda gashapon'
Ik heb ze bij deze verkoper vandaan. Er zit er ook wel eentje in Nederland die ze heeft, maar die verkoopt ze per stuk en veel te duur.
Ik heb ze bij deze verkoper vandaan. Er zit er ook wel eentje in Nederland die ze heeft, maar die verkoopt ze per stuk en veel te duur.
Verwijderd
Ik denk da'k eerder dan die grote zou kopen, die's wel 60 euro of zo .... maar vind ik er wel cooler uitzien.DarkM schreef op 25 mei 2004 @ 09:29:
zoek ff op ebay gewoon naar Zelda Wind Waker en er komt gewoon een pagina vol van die poppetjes klikplek
Verwijderd
Iemand ervaring met een van deze spellen:
Custom Robo: Battle Revolution
Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2
Ik houd nogal van anime, en Naruto vind ik dan ook de bom. Als de spellen de moeite waard zijn ben ik van plan ze te bestellen bij lik-sang.
Ik houd nogal van anime, en Naruto vind ik dan ook de bom. Als de spellen de moeite waard zijn ben ik van plan ze te bestellen bij lik-sang.
Verwijderd
Naruto is iig zeker de moeite omdat het geen button basher is (lijkt op het eerste gezicht wel zo, maar het is echt damn tactisch.Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 18:39:
Starfox space level vids
http://xfersf01.fileplane...rfox_052404_02_wmvlow.wmv
http://xfersf01.fileplane...rfox_052404_03_wmvlow.wmv
http://xfersf01.fileplane...rfox_052404_05_wmvlow.wmv
http://xfersf01.fileplane...rfox_052404_06_wmvlow.wmv
http://xfersf01.fileplane...rfox_052404_07_wmvlow.wmv
Als de links niet werken: http://media.cube.ign.com/media/481/481615/vids_1.html
http://xfersf01.fileplane...rfox_052404_02_wmvlow.wmv
http://xfersf01.fileplane...rfox_052404_03_wmvlow.wmv
http://xfersf01.fileplane...rfox_052404_05_wmvlow.wmv
http://xfersf01.fileplane...rfox_052404_06_wmvlow.wmv
http://xfersf01.fileplane...rfox_052404_07_wmvlow.wmv
Als de links niet werken: http://media.cube.ign.com/media/481/481615/vids_1.html
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=5622078HIValicious schreef op 25 mei 2004 @ 09:24:
me 2 is gek![]()
IA? ik wil ze ook!
[...]
waar heb je die gekocht ?
check :
Prijs vergelijking (ONLY FOR NINTENDO ) als je nog andere games in de lijst wil hebben mail naar mezzin@mezzin.com
Ik ben zelf ook een super Naruto fan en heb Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2 dan ook gekocht een tijdje terug: hij is ondanks dat hij Japans is met een Faq'je erbij goed te spelen als je geen Japans kan.Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 18:39:
Verwacht geen al te diep vecht spel qua moves, maar er zijn er voldoende om ervoor te zorgen dat het geen button-basher is, dat gecombineerd met veel speelbare Characters, voldoende levels, mooie graphics, 4 player optie maken het imho een must have voor echte Naruto fans.
Minpunten:
1)
Het spel is niet helemaal balanced; het is soort van op de anime gebaseerd op grond van wat je aan kracht per character hebt gezien.
Rock Lee > naruto (-kyubi natuurlijk) bijvoorbeeld.
Aan de ene kant is het leuk dat ze dat hebben gedaan, zo blijft het namelijk een beetje true aan de show, maar dat Kakashi bijv. dan weer niet sterker is maakt het weer een beetje vreemd.
2)
Het is Japans, het kan dus voorkomen dat je hem hebt uitgespeelt en een van je vrienden het spelopstart, de game wil laden en per ongeluk saved waardoor je overnieuw kan beginnen
Anyway, als je een beetje van vechtspelletjes en Naruto houdt, dan moet je hem gewoon kopen
glorix jim doe jij ook bestellen mss kan ik mee bestellen?
This is the Way.
@Glorix Jim, is mezzin van jou? wou nog toestemming vragen aan de maker om de link in topicstart van deel 45 te douwen.
Verder, ik ben dus bezig met deel 45 maar kan dat piraterij gedeelte er niet beter gewoon uit? af en toe een kopietje van iets spelen ofzo doen er wel meer maar zulke info als nu in de topicstart staat is vooral nuttig voor mensen die niks anders doen dan kopieeren en die geven toch al geen hol om de makers etc (ja ok je kan een game ermee uitproberen maar goed..)
Verder, ik ben dus bezig met deel 45 maar kan dat piraterij gedeelte er niet beter gewoon uit? af en toe een kopietje van iets spelen ofzo doen er wel meer maar zulke info als nu in de topicstart staat is vooral nuttig voor mensen die niks anders doen dan kopieeren en die geven toch al geen hol om de makers etc (ja ok je kan een game ermee uitproberen maar goed..)
Verwijderd
Van mij mag het er uit hoor
, als iemand gekopieerde spellen wil spelen zoekt hij daar maar naar op Google. Vind je niet?
ben ik het helemaal mee eensVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:19:
Van mij mag het er uit hoor, als iemand gekopieerde spellen wil spelen zoekt hij daar maar naar op Google. Vind je niet?
hhmmmm naruto, wil ik ook nog wel op zich....maar toch nog prijzig, en japans
Na maanden/eeuwen is het dan zover.
Ik heb The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest uitgespeeld
Vroegah, had ik wel OoT (N64) gespeeld, maar daar was ik gestopt voor de spirit temple. En aangezien ik nu in 2003/2004 geen zin had om de normale quest weer opnieuw te doen, ben ik maar meteen begonnen aan MQ.
Met MQ was ik trouwens ook weer vast gelopen bij de spirit temple.
Maar na het zien van de nieuwe Zelda filmpje had ik er weer zin in, dus heb ik hem toch nog uitgespeeld
En het eindgevecht met ganondolf/ganon was echt prachtig, en dan ook nog eens een leuke aftitelings filmpje nadat ik hem verslagen had
Zelda OoT = best game ever
Ik heb The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest uitgespeeld
Vroegah, had ik wel OoT (N64) gespeeld, maar daar was ik gestopt voor de spirit temple. En aangezien ik nu in 2003/2004 geen zin had om de normale quest weer opnieuw te doen, ben ik maar meteen begonnen aan MQ.
Met MQ was ik trouwens ook weer vast gelopen bij de spirit temple.
Maar na het zien van de nieuwe Zelda filmpje had ik er weer zin in, dus heb ik hem toch nog uitgespeeld
En het eindgevecht met ganondolf/ganon was echt prachtig, en dan ook nog eens een leuke aftitelings filmpje nadat ik hem verslagen had
Zelda OoT = best game ever
Verwijderd
iemand die hier wat commentaar kan geven over zelda: four swords?
Kan je het nou spelen met 2,3 of 4 personen ZONDER gba's? En is er een 1 player mode? Is het allemaal een beetje te begrijpen in het japans?
Ben van plan die te halen
Kan je het nou spelen met 2,3 of 4 personen ZONDER gba's? En is er een 1 player mode? Is het allemaal een beetje te begrijpen in het japans?
Ik heb de game gestreamd, best leuk, veel teamwork en ja, alleen in je 1tje kan zonder of met GBA, met meer dan 1 speler MOET je GBA's gaan gebruiken.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 01:24:
Ik moet nog ff de 'eindbaas' doodmaken en dan ben ik er ook doorRSP schreef op 26 mei 2004 @ 01:13:
Heb net BG&E uit gespeeld, vette gamezelfs met NED voice acting, maar ik stuur 'm toch op
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Mezzin is een user op fokforum die dit in elkaar heeft geknutseld, dus ik zou hem vragen als ik jou was om het mogen gebruiken voor in de TSMaxBurn schreef op 25 mei 2004 @ 21:49:
@Glorix Jim, is mezzin van jou? wou nog toestemming vragen aan de maker om de link in topicstart van deel 45 te douwen.
mezzin_at_mezzin.com
HIValicious schreef op 25 mei 2004 @ 21:41:
glorix jim doe jij ook bestellen mss kan ik mee bestellen?
FZero heb ik dus al binnen (binnen een week).. het enige wat je nodig hebt is een creditcard. Je betaalt dus $19,99 voor het spel en ongeveer $5 voor de verzendkosten. Dus het maakt niet uit als je een IA gaat doen ofsow imo aangezien de verzendkosten echt peanuts zijn.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 00:19:
hey ik wil die F-Zero ook wel! Ik wil wel meedoen daarmee. Wie besteld ze?
[ Voor 2% gewijzigd door Glorix Jim op 26-05-2004 09:56 . Reden: spelling :) ]
Ik wil OoT ook nog steeds eens uitspelen. Ik ben met de PC emulator een heel eind gekomen maar nooit uitgespeeld. Ik wil eigenlijk nog ergens een save opduiken, maar ik 'vrees' dat ik gewoon weer helemaal opnieuw mag gaan beginnen...
Tis dat ik mijn savefile van Project64 heb verwijderd, anders had je hem mogen hebben.Deddiekoel schreef op 26 mei 2004 @ 09:36:
Ik wil OoT ook nog steeds eens uitspelen. Ik ben met de PC emulator een heel eind gekomen maar nooit uitgespeeld. Ik wil eigenlijk nog ergens een save opduiken, maar ik 'vrees' dat ik gewoon weer helemaal opnieuw mag gaan beginnen...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Niemand hier met een USB memcard die ook met OoT bezig is? Elke savegame is verder dan dat ik nu ben!Rakkerzero schreef op 26 mei 2004 @ 09:45:
[...]
Tis dat ik mijn savefile van Project64 heb verwijderd, anders had je hem mogen hebben.
Ja ok dat wist ik, maar ik vroeg me af of je dezelfde persoon was, niet dusGlorix Jim schreef op 26 mei 2004 @ 09:25:
[...]
Mezzin is een user op fokforum die dit in elkaar heeft geknutseld, dus ik zou hem vragen als ik jou was om het mogen gebruiken voor in de TS
mezzin_at_mezzin.com
helaas ik heb geen CC, jij wel Notorious?
Kan je F-zero met de freeloader spelen?
This is the Way.
Zonder CC kom je helaas niet erg ver meer tegenwoordig. Ik blijf me verbazen over het feit dat LikSang de enige buitenlandse winkel is waar je gewoon kan kopen door geld over te maken. Is dat echt zo enorm uit de tijd?HIValicious schreef op 26 mei 2004 @ 10:42:
Ik heb hem nu bijna uitgespeelt met 2-3vrienden, want 1 kon niet altijd (laatste wereld) en ik vind het spel echt een aanrader:Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 01:24:
Of je het spel nou alleen of met 2, 3 of 4 mensen speelt, je bestuurt totaal altijd 4linkjes.
Ze hebben een handig switch systeem gemaakt waardoor je ze een voor een kan besturen of zorgen dat de ander(en) er allemaal 1 volgen of ze tegelijk in 'formatie' besturen, dus een vertikale, horizontale lijn of in een 'vierkant' etc.
Als je het met 3 mensen speelt, dan heeft 1 iemand de vierde link bij zich, maar door hem te pakken kan je wisselen. (met 2 mensen heb je dus ieder 2links)
Alleen kan je met je gewone controller spelen, multiplayer moet met GBA (SP), wat ook wel fijn is, want dan kan je soms 'uit beeld lopen' en gaat de actie verder op je GBA.
Enige minpunt is het Japans, het is grotendeels goed te doen zonder dat je Japans kan, zeker als je al wat meer Zelda games hebt gespeelt, dan herken je de puzzles vaak wel. (alle fakkels aansteken om een deur te openen etc.) Er zijn helaas ook een paar (2) levels waar je echt vast komt te zitten als je geen japans kan, maar dat lost een FAQ of forum makkelijk op. Ik heb er in ieder geval super veel plezier van met mijn vrienden, naast samen questen kan je lekker om rupees vechten en ook nog een zooi coole mini-games spelen.. en dat voor maar 39,- euro incl linkkabel @ lik-sang
Ja dat kanHIValicious schreef op 26 mei 2004 @ 10:42:
Even een vraagje tussendoor: is er voor de cube ook een tennis spel a la topspin voor de xbox ? Heb al hier en daar lopen zoeken maar verder dan mario tennis (lijkt me echt niet leuk) kom ik niet.
Nope. Er zijn misschien wel wat tennisgames, maar is er geen die ook maar in de buurt komt van Top Spin of Virtua Tennis.hilgo schreef op 26 mei 2004 @ 14:30:
Even een vraagje tussendoor: is er voor de cube ook een tennis spel a la topspin voor de xbox ? Heb al hier en daar lopen zoeken maar verder dan mario tennis (lijkt me echt niet leuk) kom ik niet.
Edit: heb je nou een Iron Maiden icon en een Megadeth sig?
[ Voor 8% gewijzigd door Thijs op 26-05-2004 15:38 ]
Ik kan via BBA+PSO savefiles op mn PC zetten. Is wel van een US Zelda disc, maar ik weet vrijwel zeker dat die ook met de PAL bonus disc werkt (Nintendo heeft verder niets aan die emulatie veranderd volgens mij). OOT: 6 hartjes, eerste 3 dungeons + 1 vd 'echte' dungeons gedaan. MQ: alle dungeons en alle hartjes op 2 na, dus daar heb je niet veel aan.Deddiekoel schreef op 26 mei 2004 @ 09:55:
Niemand hier met een USB memcard die ook met OoT bezig is? Elke savegame is verder dan dat ik nu ben!
//edit http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/save/35017.html heeft ook nog wat savefiles, ze kunnen van US naar PAL worden geconverteerd (mits de structuur hetzelfde is gebleven)
[ Voor 16% gewijzigd door Dyxtra op 26-05-2004 16:03 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Jammer, heb topspin gezien en leek me leuk om zoiets op de cube te doen.Thijs schreef op 26 mei 2004 @ 15:37:
[...]
Nope. Er zijn misschien wel wat tennisgames, maar is er geen die ook maar in de buurt komt van Top Spin of Virtua Tennis.
Edit: heb je nou een Iron Maiden icon en een Megadeth sig?
En over de sig, dat heb je goed gezien
... must ... have ... donkey ... konga.... now....
aargh waarom moeten we altijd zo lang wachten???
ja kan wel japs importeren want ik heb een jap cube, maar ja dan zit je weer met die jap teksten in t spel... en die jap muziek
ja kan wel japs importeren want ik heb een jap cube, maar ja dan zit je weer met die jap teksten in t spel... en die jap muziek
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik ga denk ik zelf de EU-versie van Donkey Konga kopen en misschien importeer ik dan de Japanse Donkey Konga 2 erbij. (Naruto!)Phusebox schreef op 26 mei 2004 @ 17:11:
Ik heb vandaag trouwens eindelijk BG&E binnengekregen uit de sterrencatalogus. Het is Nintendo voor het eerst gelukt om iets binnen 28 dagen af te leveren(vandaag was het 28 dagen geleden)! Ik vind het alleen wel vreemd dat iedereen die die dag iets besteld had het bijna 4 weken geleden al gekregen heeft. Nu eens kijken of het spel speelbaar is in het Nederlands.
Trouwens mensen vandaag neemt Zelda: LTTP het tegen FF III op bij gamefaqs.
Allemaal dus effe naar de site en stemmen op Zelda natuurlijk!
Verwijderd
Je lacht je rot om die J-pop liedjes hoorPhusebox schreef op 26 mei 2004 @ 17:11:
Dit topic is gesloten.