Jan, ik zei niet dat MK64 zo moeilijk was, alleen het cheaten was wel het ergst, maar idd als ze dan achter je zaten waren ze weer bejaard ( ? )
met MKDD zie ik trouwens toch elke x wel dezelfde 2 2de en derde worden..alleen soms sloop ik er express 1 mega hard(de 2de) zodat ik nog makkelijker eerste ben met totaalpunten
anyway MKDD is in ieder geval erg leuk in MP

met mk snes weet ik nog dat special cup 150cc wel aardig was, maar daar had elke/enkele character(s) hun eigen special powerup behalve jijzelf dacht ik (of herinner ik het me verkeerd) zo scheet donkeykong 10000 bananen op de snes(kan iedereen maar donkey kong scheet er wel erg veel) en volgens mij had Yoshi iets met eieren ;p(maar zelf heb ik nog nooit een ei gelegd met mk op de snes)
ff opgezocht..vooral op de snes is dit het ergst. CPU kan wanneer ze willen deze aparte items gebruiken-->
mario & luigi: star gebruiken
yoshi: ei poepen (kan niemand anders, alleen cpu yoshi

)
bowser: lava ballen pleuren
toad & princess toadstool: paddo's poepen waar je door krimp (kan alleen zij en toad ,cpu)
andere cpu players kunnen ook items gebruiken maar net als donkey zijn dat wel "standaard" items
echt nooit begrepen waarom players zelf nooit die items konden gebruiken
[
Voor 131% gewijzigd door
Max|Burn op 28-05-2004 22:56
]