Het Grote Gamecube Topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.414 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

FF een vraag, kheb Naruto2 dus besteld bij Lik-Sang en ben nu de overschrijving aan het doen. Maar wat moet ik zetten als kenmerk?

Het account number? Of is dat het bankrekening nummer van Lik-Sang, ik schrijf over via het IBAN nummer.

Iemand :?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 26-05-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:06

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

schnumi schreef op 26 mei 2004 @ 20:09:
Trouwens mensen vandaag neemt Zelda: LTTP het tegen FF III op bij gamefaqs. :) Allemaal dus effe naar de site en stemmen op Zelda natuurlijk! :P
alhoewel beide tof zijn wint LttP het toch echt hands down :D t blijft mn favo game :)
het is wel schandalig uitgedacht hoor die VS. dingen.. Zelda OoT tegen Goldeneye ? WTF? lekker kiezen is dat, beide nintendo..beide steengoed.. ...zo zijn er een stuk meer...en waarom genres die zover uit mekaar liggen ..is ook vreemd op zich. SSBM VS. FFX, Goldeneye VS Zelda: OoT ..hmm ;d

[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 26-05-2004 20:29 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-04 23:08

philipnorth

Zeg maar Danny

* philipnorth wilt ook donkey konga.....

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MaxBurn schreef op 26 mei 2004 @ 20:25:
[...]
alhoewel beide tof zijn wint LttP het toch echt hands down :D t blijft mn favo game :)
het is wel schandalig uitgedacht hoor die VS. dingen.. Zelda OoT tegen Goldeneye ? WTF? lekker kiezen is dat, beide nintendo..beide steengoed.. ...zo zijn er een stuk meer...en waarom genres die zover uit mekaar liggen ..is ook vreemd op zich. SSBM VS. FFX, Goldeneye VS Zelda: OoT ..hmm ;d
Tuurlijk zie bijv de hele doorloop veel Nintendo titels die het tegen elkaar op moeten nemen en nog zitten er veel Nintendo games in de competitie.

Anders word het alleen maar Nintendo.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:57
Anoniem: 51765 schreef op 26 mei 2004 @ 20:09:
[...]
Je lacht je rot om die J-pop liedjes hoor :)
maar is het dan wel te spelen in het japans?

en eh excuse me for asking maar WTF is naruto?

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 26-05-2004 21:26 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

hoeveel sterren krijg je als je ssbm registeert die goedkope uitvoering bedoel ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 75298 schreef op 26 mei 2004 @ 21:51:
hoeveel sterren krijg je als je ssbm registeert die goedkope uitvoering bedoel ik dan
250, net als elk andere game (op Zelda TWW na ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
MaxBurn schreef op 26 mei 2004 @ 21:54:
[...]

250, net als elk andere game (op Zelda TWW na ofzo)
Hoezo Zelda niet, krijg je daar meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had SSBM nieuw gekocht, kwil die code invullen om de sterren te krijgen zegt hij dat hij al in gebruik is :( . Hoe kan dat nou toch ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ah en dat naruto is dat een beetje te spelen dan in het japs??

want iedereen zei: ja winning eleven 6:FE is best te spelen ook al is het japans

maar ik vond het toch zwaar tegen vallen

[ Voor 51% gewijzigd door Phusebox op 26-05-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is een beat'em up he, dan is tekst minder belangrijk. En aangezien dat spel toch nooit in het Engels wordt uitgebracht, waarom niet :9 . En je kunt het met z'n 4en spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:35
Phusebox schreef op 26 mei 2004 @ 22:10:
ah en dat naruto is dat een beetje te spelen dan in het japs??

want iedereen zei: ja winning eleven 6:FE is best te spelen ook al is het japans

maar ik vond het toch zwaar tegen vallen
we6fe is ook best te spelen imo
op een gegeven moment weet je wel wat elk menuutje betekent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Glorix Jim schreef op 26 mei 2004 @ 22:22:
[...]

we6fe is ook best te spelen imo
op een gegeven moment weet je wel wat elk menuutje betekent :)
tja bij mij dus niet

het is zover gekomen dat ik maar een PS2 met PES3 heb gekocht omdat ik helemaal ziek werd van het japans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik zoek gewoon een simpel dingetje waar je aan de ene kant een cube controller connector dingetje in stopt en er aan de andere kant een usb ding uit komt.
Ik heb 'n hele hoop zitten zoeken maar nergens een Nederlandse winkel gevonden die dingen voor'n fatsoenlijke prijs verkoopt (Alleen de FutureMax en daar kosten ze 20 euro per stuk en dat vin'k toch wel wat veel.)

Dus als iemand een (Nederlandse) winkel heeft die dingen voor een fatsoenlijke prijs verkoopt (Euro of 10 ofzo) of 2e hands maakt niet uit verder als ik die dingen maar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

naruto is zeker te doen in het japans. Gewoon ff 1 keer snel een FAQ doornemen en spelen maar. Maarre.. je moet wel eerst een fan van de anime zijn. Anders vind je het geen zak aan.
Overigens vind ik de PS2 naruto ietsje beters... meer (en mooie cutscenes) supermoves en je hebt meer ruimte om te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 15:54

rajackar

Blood Minister

Thunder schreef op 27 mei 2004 @ 00:24:
Ik zoek gewoon een simpel dingetje waar je aan de ene kant een cube controller connector dingetje in stopt en er aan de andere kant een usb ding uit komt.
Ik heb 'n hele hoop zitten zoeken maar nergens een Nederlandse winkel gevonden die dingen voor'n fatsoenlijke prijs verkoopt (Alleen de FutureMax en daar kosten ze 20 euro per stuk en dat vin'k toch wel wat veel.)

Dus als iemand een (Nederlandse) winkel heeft die dingen voor een fatsoenlijke prijs verkoopt (Euro of 10 ofzo) of 2e hands maakt niet uit verder als ik die dingen maar krijg.
http://www.lik-sang.com/i...d9d6b649ba1fce3ebcd38af97

Deze heb ik gekocht. Goedkoper kon ik ze echt niet vinden na een hele tijd zoeken. En bij LikSang kun je gewoon geld overmaken, dus je hebt geen CC nodig.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 20:53
BG&E in het Nederlands = _/-\o_. Meer heb ik er niet over te zeggen. ;)

Warner Bros. heeft net aangekondigd dat voor spellen die op hun films gebaseerd zijn en lager dan 70% scoren in reviews, een soort schadevergoeding door de ontwikkelaar betaald zal moeten worden. Atari sputtert meteen tegen en maakt duidelijk dat zij gamers willen naaien door veel geld te verdienen aan slechte games(ze geven tegelijkertijd toe dat Enter the Matrix niet zo goed was):
We sold four million copies of Enter the Matrix. That's $250 million worldwide," declares Bruno Bonnell, Atari's chairman and CEO. "That's what a big major motion picture makes. And Warner Bros. would penalize us because we didn't achieve 70%? Are they joking?
Atari(Infogrames dus) begint nu over games te denken op dezelfde manier als dat het echte Atari deed toen ze E.T. uitbrachten en daarmee de gamesmarkt bijna om zeep hielpen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
iemand die binnenkort nog iets wil bestellen bij lik-sang?
of play-asia?

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 27-05-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

(jarig!)
MetroidPrime schreef op 27 mei 2004 @ 12:36:
BG&E in het Nederlands = _/-\o_. Meer heb ik er niet over te zeggen. ;)

[...]
Het was ff wennen moet ik zeggen, maar voor die 20 euro die het spel kostte is het wel een luxe moet ik zeggen :P
(Hoewel ik toch vaak liever Engels boven Nederlands prefereer...)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 09:25

Wiebbe

<none />

Anoniem: 51617 schreef op 27 mei 2004 @ 01:27:
naruto is zeker te doen in het japans. Gewoon ff 1 keer snel een FAQ doornemen en spelen maar. Maarre.. je moet wel eerst een fan van de anime zijn. Anders vind je het geen zak aan.
Overigens vind ik de PS2 naruto ietsje beters... meer (en mooie cutscenes) supermoves en je hebt meer ruimte om te lopen
welke versie vergelijk jij nu met de PS2 versie?
de eerste op de GC, of de tweede?

Vraag het me af welke het dan meer waard is om te halen :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Weet niet of het al gemeld was maar dit wordt de playlist voor Donkey Konga in Europa:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Lady Marmalade
Canned Heat
Don't Stop Me Now
Alright
The Locomotion
Dancing In The Street
Para Los Rumberos
Sing, Sing, Sing (With A Swing)
You Can't Hurry Love
All The Small Things
Oye Como Va
Last Day
99 Red Balloons
The Impressions That I Get
Busy Child
Tubthumping
I Want You Back
Cosmic Girl
Richard III
Wild Thing
September
Back For Good
Hungarian Dance No. 5
Turkish March
Mario Bros. Theme
Kirby Green Greens
Zelda (Latin Version)
Rainbow Cruise
Battlefield
Donkey Konga Theme
DK Rap

En dit wordt die voor de VS:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Donkey Konga Theme Song
Diddy's Lullaby
Bingo
Campfire Melody
Pokemon Theme Song
Kirby: Right Back at Ya!
We Will Rock You
Wild Thing
I Think I Love You
Louie Louie
Shining Star
All the Small Things
Rock This Town
You Can't Hurry Love
Right Here, Right Now
Dancing in the Street
Rock Lobster
Stupid Cupid
The Impression That I Get
What I Like About You
Whip It
Busy Child
Para los Rumberos
Sing Sing Sing (with a Swing)
Oye Coma Va
On the Road Again
Hansurian Dance in G Minor
Turkish March
DK Rap
The Legend of Zelda Theme Song
Mario Bros. Theme Song

Snap niet echt waarom de VS en Europa verschillende versies moeten hebben maar ja, uiteindelijk gaat het meer om het uitleven op die kongo's dan om de liedjes :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Right Here, Right Now
Is dat nie fatboy slim ? wil ik ook in EU versie verdorie ;)
Tubthumping in EU versie, das wel lache met die konga's :P
99 red balloons omfg.. daar valt toch niet op te trommelen :P

[ Voor 49% gewijzigd door Max|Burn op 27-05-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Wiebbe schreef op 27 mei 2004 @ 13:35:
[...]

welke versie vergelijk jij nu met de PS2 versie?
de eerste op de GC, of de tweede?

Vraag het me af welke het dan meer waard is om te halen :)
2e op de GC. De GC versie is meer een snelle fighting game en de PS2 doe je toch wat langer over voor 1 fight. Ook nog eens bij de PS2 als je de supermoves doet moet je snel een knoppen reeks drukken terwijl bij de GC versie het a la street fighter style is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ecco schreef op 27 mei 2004 @ 15:58:
Weet niet of het al gemeld was maar dit wordt de playlist voor Donkey Konga in Europa:
code:
1
Liedjes....

Snap niet echt waarom de VS en Europa verschillende versies moeten hebben maar ja, uiteindelijk gaat het meer om het uitleven op die kongo's dan om de liedjes :P
ok that settles it, ik koop gewoon beide versies :D

dan heb ik best of both worlds...
hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ecco schreef op 27 mei 2004 @ 15:58:
Ik neem terug wat ik een paar pagina's terug gezegd heb, ik importeer hem dan wel(als ik het spel al koop), de Europese versie hoef ik echt niet meer. In de VS krijgen ze tenminste nog nummers van bijvoorbeeld Fatboy Slim erop, hier krijgen we Take That, Nena en de Backstreet Boys. :(
Ik denk dat Legend of Zelda theme Vs. Zelda Latin ook wel reden genoeg is om het spel te importeren.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 27-05-2004 17:48 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Official Reggie-fanclub member
lol .. :) Volgende GC Topic wordt ook wat aandacht geschonken aan de Reggie-lution. (mits ik nog tijd heb)

[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 27-05-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Phusebox schreef op 27 mei 2004 @ 13:14:
iemand die binnenkort nog iets wil bestellen bij lik-sang?
of play-asia?
Op hoeveel verzendkosten moet ik dan rekenen in totaal? Inclusief van jou naar mij.

edit:

Nevermind is al niet meer van belang, toch bedankt voor't aanbod iig :)

[ Voor 16% gewijzigd door Thunder op 27-05-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meeste games bij Lik-Sang worden toch gratis thuis bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

(jarig!)
AARGH, frustatie met Mario Kart Double Dash!! :(

Ik word keigek, heb er al tig keer over gedaan om de alles uit de 150CC klasse uit te kunnen spelen moet ik nu ook nog de All Tour Cup doen!!! (En daarna ook nog alles mirrored :X )
Dit overleef ik niet!!!
#@%#$^#$@#%^%&^-k***e-tegenstanders met hun gare cheats!!!

Voorbeeld:
Ik rijd 2e achter wario + waluigi aan met yoshi en birdo, ik krijg mooi een roze ei! Ik denk ha, nu heb ik ze! Rijden we natuurlijk net over die brug in dat DK-parcours, wario schud de wagen maar een klein beetje op en neer, dat ei blijft tien kilometer juist vlak achter hun hangen en ketst daarna zonder pardon ook nog eens het ravijn in!!! :(

Nu vraag ik je???!!!

Als dat ei mij had achtervolgd en ik had hetzelfde gedaan had ik in het ravijn gelegen volgens mij :'(

*zucht* toch maar nog een keer proberen dadeijk :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

als je Mario Kart DD niet binnen een dag of 3 kan uitspelen op alle klasses ben je echt 'n amateur :P de laatste levels zijn misschien een beetje spannend maar het spel is in z'n algemeen echt zo makkelijk als 't maar zijn kan. btj teleurstellende game maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

(jarig!)
RSP schreef op 27 mei 2004 @ 20:53:
als je Mario Kart DD niet binnen een dag of 3 kan uitspelen op alle klasses ben je echt 'n amateur :P de laatste levels zijn misschien een beetje spannend maar het spel is in z'n algemeen echt zo makkelijk als 't maar zijn kan. btj teleurstellende game maargoed.
Naja, ik weet niet, ik moet zeggen dat ik deze cube nou net 2 weken heb en het mijn eerste console weer is in 6 jaar tijd ofzo. :P
Mario Kart op de GBA had ik zo uitgespeeld, dat was niet zo moeilijk, net zo min had ik problemen met de SNES en de N64-versie van m'n buurjongen. Toch om een of andere reden heb ik met MK:DD nog best moeite... :X
Ben gewoon geen hardcore gamer, maar het begint al wel weer te komen 8)

[ Voor 3% gewijzigd door --MeAngry-- op 27-05-2004 21:11 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

--MeAngry-- schreef op 27 mei 2004 @ 21:11:
[...]

Naja, ik weet niet, ik moet zeggen dat ik deze cube nou net 2 weken heb en het mijn eerste console weer is in 6 jaar tijd ofzo. :P
Mario Kart op de GBA had ik zo uitgespeeld, dat was niet zo moeilijk, net zo min had ik problemen met de SNES en de N64-versie van m'n buurjongen. Toch om een of andere reden heb ik met MK:DD nog best moeite... :X
Ben gewoon geen hardcore gamer, maar het begint al wel weer te komen 8)
Mario kart heb je inderdaad snel uitgespeeld. Nou ja, probeer jezelf maar eens constant te beaten met Time Trial. Op gegeven moment wordt het toch lastig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

RSP schreef op 27 mei 2004 @ 20:53:
als je Mario Kart DD niet binnen een dag of 3 kan uitspelen op alle klasses ben je echt 'n amateur :P
Als je gemiddeld 10 minuten doe per cup(x4) x 3 klassen dan is dat 120 minuten. Niet iedereen heeft 2 uur aan 1 game te besteden in 3 dagen (-opstarten, menu tijd, andere games) 2 uur is trouwens ervan uitgaande dat je wel overal in 1 keer goud haal en exclusief reverse (2x zoveel) en die 16-track cup.

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 27-05-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

MaxBurn schreef op 27 mei 2004 @ 21:42:
[...]Als je gemiddeld 10 minuten doe per cup(x4) x 3 klassen dan is dat 120 minuten. Niet iedereen heeft 2 uur aan 1 game te besteden in 3 dagen (-opstarten, menu tijd, andere games) 2 uur is trouwens ervan uitgaande dat je wel overal in 1 keer goud haal en exclusief reverse (2x zoveel) en die 16-track cup.
Ennuh, sommige mensen slaan hun rechterhand verrot tegen de bankleuning (oh ja, d'r zit natuurlijk hout onder dat stof) .... maar 1 keer gebeurd, maar ik werd gek van die cheatend computer. Maar ach, ik moest en zou alles unlocken .... bijna alles dan, het allerlaatste heb ik niet gedaan, maar was niets boeiends. Zelfs al heb ik de tijd, je moet toch ff rusten tussendoor, adrenaline problemen. Ik kon vroeger wel 6 uur achter elkaar gamen, is nu ff anders, niet leeftijdsgebonden .... meer andere dingen aan je hoofd, dan zit je sneller aan het punt dat de knop omgaat. Nu ben ik ook andere spelletjes gaan spelen, is toch anders weer dan uren achter elkaar breinbrekende puzzels oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Farting Bob zover ik kon zien cheat de CPU in MKDD NIET :) (in tegenstelling tot de snes en n64 , waar de n64 versie het echt asociaal maakte(= je tegenstanders op de kaart, waar je bijna een ronde op voor loop, ineens binnen 5 seconden 75% van een rondje zien doen))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

MaxBurn schreef op 27 mei 2004 @ 21:42:
[...]
Als je gemiddeld 10 minuten doe per cup(x4) x 3 klassen dan is dat 120 minuten. Niet iedereen heeft 2 uur aan 1 game te besteden in 3 dagen (-opstarten, menu tijd, andere games) 2 uur is trouwens ervan uitgaande dat je wel overal in 1 keer goud haal en exclusief reverse (2x zoveel) en die 16-track cup.
exact, zo gemakkelijk was MK:DD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

RSP schreef op 27 mei 2004 @ 23:02:
[...]
Volgens mij snap je het niet helemaal..sommige mensen werken..doen sociaal..hebben niet dik een uur per dag voor gamen. |:( Ik heb zelf ook geen zin in die all star cup, simpel of niet ik speel liever tegen mensen in mn vrije tijd ipv 16 tracks te rijden die ik toch al ken.

volgende onderwerp

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 27-05-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 20:22

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

toen ik het spel net gekocht had en ik nog in de 'uitcheckfase' zat (gauw ff uitproberen) had ik zo een hele reeds cups gehaald, op 150cc werd het pas een klein beetje uitdagend

bij Nintendo is er echt een periode geweest waarin alle spellen qua behendigheid/racegevechten echt simpel waren en de uitdaging alleen maar zat in het alles compleet 100% halen

Waar je in Mariokart op de snes echt trots als een van de weinigen 150cc specialcup (klein) kon halen, zit nu de uitdaging hooguit in het overal eerste worden. Bij SMK-CC (gba) gaat het nog verder en moet je per cup sterren halen door sneller te racen en dus nog erger eerste te worden. Het eerste worden opzich wordt dan eerder een vanzelfsprekendheid en dat vind ik erg jammer.

Bij de nieuwe mario 3D spellen is de behendigheid er grotendeels uit en moet je sterren zoeken en verzamelen.

Een heleboel games die van snes naar gba geport worden worden simpeler gemaakt dan het origineel (bijvoorbeeld vrijer kunnen saven) en dus richt je je noodgedwongen maar op alle secrets vinden...

Er zijn vast nog wel meer voorbeelden die hier aan voldoen, ik kan ze zogauw niet verzinnen.

Daarom ben ik ook zo blij met F-zero, eindelijk weer 's een spel waar je bijniermerg het echt druk van krijgt... en dan natuurlijk de kick als je het haalt :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
Veel gamers vinden spellen die moeilijk onder de knie te krijgen zijn niet leuk. Het moet makkelijk wegspelen tegenwoordig.
Ik maak me daar ook vaak schuldig aan.

* Fubaruba krijgt trouwens dinsdag zijn nieuwe 70cm breedbeeld tv! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
wie weet waar Prince of Persia en Metal Gear Solid nu het goedkoopst zijn..?

Heb PoP gezien voor 29 euro bij de FRS... MGS staat voor 35 euro bij dvdboxoffice.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

PoPSoT 27 euro incl verzendkosten bij gcshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

MaxBurn schreef op 27 mei 2004 @ 22:44:
Farting Bob zover ik kon zien cheat de CPU in MKDD NIET :) (in tegenstelling tot de snes en n64 , waar de n64 versie het echt asociaal maakte(= je tegenstanders op de kaart, waar je bijna een ronde op voor loop, ineens binnen 5 seconden 75% van een rondje zien doen))
LOL, misschien beter opletten vriend :). Hij rijdt je HEEEEL snel voorbij, terwijl ik bijvoorbeeld in een snellere auto op volle snelheid reed. Da's cheaten in mijn ogen. De laatste in de rij bijvoorbeeld reden heel langzaam. Als ik het zo lees, was het hiervoor erger, het is al minder, geen rondje in een paar seconden, maar wel inhalen vooraan terwijl je echt beter en sneller rijdt. Da's toch cheaten. Ik heb die andere versie's nooit gespeeld, en als ik het zo lees, had ik dan wel een controlertje of x door de ramen geflikkerd (bij wijze van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 86074 schreef op 28 mei 2004 @ 11:08:
[...]

LOL, misschien beter opletten vriend :). Hij rijdt je HEEEEL snel voorbij.
collega zei t ook al, zal wel dan, zelf niks gemerkt ;d Wat mkart wel altijd doet is 2-3 cpu spelers t "best" maken..voor de rest niks gemerkt maar ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
RSP schreef op 27 mei 2004 @ 23:02:
[...]

De moeilijkheidsgraad vond ik het probleem niet, zo kon mn vriendin iig ook eens een spel uitpelen :P Als er maar 2x meer courses in hadden gezeten. Wat langere, ingewikkeldere courses waren ook niet erg geweest. Nu ben je er echt snel op uitgekeken, alle banen doe ik inmiddels met mn ogen dicht.

Anyway, moet toch zeggen dat zowel Ikaruga als Viewtiful Joe een stuk leuker/verslavender zijn dan ik had verwacht. Viewtiful Joe ontzettend vernieuwend kwa stijl, en Ikaruga juist een die-hard old-school top-down shooter. Ikaruga is echt bruut moeilijk trouwens. De eerste 2 levels kom ik nu voorbij zonder een leven te verliezen, de eerste zelfs met B-ranking. Maar level 4 is echt insane :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Waarom probeer je dan F-Zero GX niet eens. :P
Ecco schreef op 28 mei 2004 @ 13:07:
[...]
Anyway, moet toch zeggen dat zowel Ikaruga als Viewtiful Joe een stuk leuker/verslavender zijn dan ik had verwacht. Viewtiful Joe ontzettend vernieuwend kwa stijl, en Ikaruga juist een die-hard old-school top-down shooter. Ikaruga is echt bruut moeilijk trouwens. De eerste 2 levels kom ik nu voorbij zonder een leven te verliezen, de eerste zelfs met B-ranking. Maar level 4 is echt insane :P
Lijkt Ikaruga een beetje op Raptor??
Die heb ik laatst weer gespeeld, en die vond ik (weer) super leuk.

[ Voor 64% gewijzigd door Vanitas op 28-05-2004 13:43 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Volgens mij cheat de CPU in Mario Kart wel degelijk. Ik sta dan in een willekeurige race de 150CC klasse het grootste deel van de race op de eerste plaats. Vlak voor dat ik de laatste bocht in ga krijg ik ineens drie(!) blauwe schilden tegen me aan. Zodra ik weer verder kan rijden sta ik ineens op de achtste plek en ben ik nog de enigste die niet gefinished heeft. Dat gebeurd dan bij bijna iedere race, dat lijkt mij toch op zijn minst verdacht.

EDIT: Ik vind F-Zero GX dan een stuk minder irritant, als je daar verliest weet je tenminste dat je niet goed geraced hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 28-05-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:45

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Dat de CPU cheat bij Mario Kart DD is wel heel erg duidelijk hoor!
Als je zelf een light kart rijdt en je schiet een rood schild op een zware kart voor je (DK of Wario bijv.) en je rijdt er voorbij, dan zie je heel vaak dat 1 seconde later ze je alweer voorbij scheuren...

Heftige acceleratie voor zo'n zwaar ding 8)7

Verder is het zowiezo een spel dat leuker is met meer personen, dan is het echt een goed fun spel.

[ Voor 4% gewijzigd door Twee Dee op 28-05-2004 14:27 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Vanitas schreef op 28 mei 2004 @ 13:41:

Lijkt Ikaruga een beetje op Raptor??
Die heb ik laatst weer gespeeld, en die vond ik (weer) super leuk.
Als je dat oude dos-spel bedoeld; het is precies zoiets. Topdown kogelontwijk-chaos :P
Alleen voelt Ikaruga een stuk japanser aan en heeft het cube-graphics :)
MetroidPrime schreef op 28 mei 2004 @ 13:48:
Volgens mij cheat de CPU in Mario Kart wel degelijk. Ik sta dan in een willekeurige race de 150CC klasse het grootste deel van de race op de eerste plaats. Vlak voor dat ik de laatste bocht in ga krijg ik ineens drie(!) blauwe schilden tegen me aan. Zodra ik weer verder kan rijden sta ik ineens op de achtste plek en ben ik nog de enigste die niet gefinished heeft. Dat gebeurd dan bij bijna iedere race, dat lijkt mij toch op zijn minst verdacht.
Het is in het begin wel wat irri, maar je wordt vrij snel zo goed dat je de tegen de laatste ronde de achtersten al gelapped hebt. Dan kunnen ze wel 20 blauwe schilden gooien maar winnen ze nog niet. Het is vooral slim gebruik maken van schijnbaar nutteloze items, die je op het juiste moment achteruit gooit. Dan heb je alleen nog maar last van blauwe schilden. Die lui kunnen dan cheaten wat ze willen maar ze zullen stof eten >:)

[ Voor 60% gewijzigd door Ecco op 28-05-2004 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Resident 4vil GOTY!
Afbeeldingslocatie: http://pages.infinit.net/shadowld/pwnedcow.gif

3 nieuwe filmpjes: 1 2 3

Artwork van een Galactic Federation Trooper uit MP2E (klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://www.digital-machine.org/web/Characters/images/Trooper3.jpg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ecco schreef op 28 mei 2004 @ 14:34:
[...]
euh nee, Dreamcast graphics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

D³ schreef op 28 mei 2004 @ 17:04:
Resident 4vil GOTY!
[afbeelding]

3 nieuwe filmpjes: 1 2 3

Artwork van een Galactic Federation Trooper uit MP2E (klikbaar)
[afbeelding]
ah ranzig man :r haal weg die ani :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

MaxBurn schreef op 28 mei 2004 @ 11:31:
[...]
collega zei t ook al, zal wel dan, zelf niks gemerkt ;d Wat mkart wel altijd doet is 2-3 cpu spelers t "best" maken..voor de rest niks gemerkt maar ok ;)
Dit gebeurt juist niet meer bij MK:DD. Op de SNES versie finishte iedereen inderdaad in een vaste volgorde, tenzij je iemand net 10cm voor de finish afslachtte met een schild. Deed je het midden in de race, dan kwamen ze binnen een minuut weer terug op plaats 2 (aangenomen dat je het bij de No. 2 deed). Echter, ze schoten je nooit voorbij om vervolgens weer te gaan rijden als een bejaarde. Ook ontweken ze nooit op magische wijze een rood schild, zomaar, of doordat het schild 'opeens' finaal de verkeerde kant opging. Dat was bij MK:DD wel zo.
Op de N64 viel het cheaten wel mee, ja, ze finishten wel in een vaste volgorde, maar de tegenstand was verder echt een lachertje. Alle cups binnen een dag halen is niet echt moeilijk hierbij.
De vaste volgorde is bij MK:DD afgeschaft, maar van mij hadden ze die er in mogen laten, evenals de karts, het is een beetje het Red Bull MarioZeepkistenrace geworden nu... Maargoed de meesten van jullie zijn wel bekend met mijn mening tov DD :P
_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-05-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb het gehad met games ik was de fuckin grootste game freak ooit. ik werd ineens wakker en het trok me niet meer. raar he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Anoniem: 75298 schreef op 28 mei 2004 @ 22:13:
ik heb het gehad met games ik was de fuckin grootste game freak ooit. ik werd ineens wakker en het trok me niet meer. raar he.
en ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Jan, ik zei niet dat MK64 zo moeilijk was, alleen het cheaten was wel het ergst, maar idd als ze dan achter je zaten waren ze weer bejaard ( ? )
met MKDD zie ik trouwens toch elke x wel dezelfde 2 2de en derde worden..alleen soms sloop ik er express 1 mega hard(de 2de) zodat ik nog makkelijker eerste ben met totaalpunten ;)

anyway MKDD is in ieder geval erg leuk in MP :)
met mk snes weet ik nog dat special cup 150cc wel aardig was, maar daar had elke/enkele character(s) hun eigen special powerup behalve jijzelf dacht ik (of herinner ik het me verkeerd) zo scheet donkeykong 10000 bananen op de snes(kan iedereen maar donkey kong scheet er wel erg veel) en volgens mij had Yoshi iets met eieren ;p(maar zelf heb ik nog nooit een ei gelegd met mk op de snes)

ff opgezocht..vooral op de snes is dit het ergst. CPU kan wanneer ze willen deze aparte items gebruiken-->
mario & luigi: star gebruiken
yoshi: ei poepen (kan niemand anders, alleen cpu yoshi :?)
bowser: lava ballen pleuren
toad & princess toadstool: paddo's poepen waar je door krimp (kan alleen zij en toad ,cpu)

andere cpu players kunnen ook items gebruiken maar net als donkey zijn dat wel "standaard" items
echt nooit begrepen waarom players zelf nooit die items konden gebruiken ;)

[ Voor 131% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:54

Sagat

Is pappa x2!

MaxBurn schreef op 28 mei 2004 @ 22:42:

met mk snes weet ik nog dat special cup 150cc wel aardig was, maar daar had elke/enkele character(s) hun eigen special powerup behalve jijzelf dacht ik (of herinner ik het me verkeerd) zo scheet donkeykong 10000 bananen op de snes en volgens mij had Yoshi iets met eieren ;p(maar zelf heb ik nog nooit een ei gegooit met mk op de snes)
met mk snes, had ieder char een special wapen, maar aan het yoshi ei zou je niet veel gehad hebben, dat was namelijk gewoon een banaan die er anders uitzag en die een beetje heen en weer bewoog over de baan :)
(of ben ik nu toch in de war met de bowser bal :? )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry hoor, maar ik heb op dit forum echt nog niet 1 nuttige post gezien :/, altijd vreemde mededelingen als je weer eens stoned bent, die totaal nergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Sagat schreef op 28 mei 2004 @ 22:51:
[...]
(of ben ik nu toch in de war met de bowser bal :? )
die beweegt ja ;)

ps: hier zitten voornamelijk mariokart goeroe's, de nieuwere mariokarts zijn wel makkelijker maar als ik nu die oude doe sjees ik er ook doorheen :)

[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

MaxBurn schreef op 28 mei 2004 @ 17:58:
[...]
euh nee, Dreamcast graphics :P
Correctie: arcade graphics, Ikaruga is 'n nagenoeg directe port van de AC versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 28-04 17:01

jasjenl

Liab A Tymo

RSP schreef op 28 mei 2004 @ 23:05:
[...]Correctie: arcade graphics, Ikaruga is 'n nagenoeg directe port van de AC versie
Als we dan toch gaan 'emmeren': de arcade versie van Ikaruga draaide op zogeheten Naomi hardware. Naomi was eigenlijk gewoon een Dreamcast maar dan in een arcade kast. Feitelijk is de Gamecube versie nog beter dan de arcade versie, want in de arcade zit volgens mij wat meer slowdown (net als op de Dreamcast) en daar heb je in de cube versie geen last van (behalve bij de endboss explosies, maar dat lijkt wel zo bedoeld). Qua graphics zijn de arcade, Dreamcast en Cube versie volgens mij verder exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Naomi was idd een Dreamcast :P, express zo ontworpen omdat ze dan hun arcade games in 0.1 seconde konden porten :) ik bedoelde dus gewoon dat ie niet veel anders is dan zn eerdere versies.
Ikaruga :9~
lvl 3 is ook goed te doen idd Ecco, 4 is een beatch :(

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2004 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op 28 mei 2004 @ 22:42:
Jan, ik zei niet dat MK64 zo moeilijk was, alleen het cheaten was wel het ergst, maar idd als ze dan achter je zaten waren ze weer bejaard ( ? )
met MKDD zie ik trouwens toch elke x wel dezelfde 2 2de en derde worden..alleen soms sloop ik er express 1 mega hard(de 2de) zodat ik nog makkelijker eerste ben met totaalpunten ;)
Goeie strategie :) Deed ik al bij SMK >:) Muhahaha :P
met mk snes weet ik nog dat special cup 150cc wel aardig was, maar daar had elke/enkele character(s) hun eigen special powerup behalve jijzelf dacht ik (of herinner ik het me verkeerd) zo scheet donkeykong 10000 bananen op de snes(kan iedereen maar donkey kong scheet er wel erg veel) en volgens mij had Yoshi iets met eieren ;p(maar zelf heb ik nog nooit een ei gelegd met mk op de snes)
150cc special cup op de SNES= :'( Moeilijk :'( :'(
En Donkey Kong scheet inderdaad bananen, Yoshi legde eieren, peach gooide met paddo's, Bowser spoog vuur, ...
ff opgezocht..vooral op de snes is dit het ergst. CPU kan wanneer ze willen deze aparte items gebruiken-->
mario & luigi: star gebruiken
yoshi: ei poepen (kan niemand anders, alleen cpu yoshi :?)
bowser: lava ballen pleuren
toad & princess toadstool: paddo's poepen waar je door krimp (kan alleen zij en toad ,cpu)
... Zoals je hier zelf ook zegt ;)
andere cpu players kunnen ook items gebruiken maar net als donkey zijn dat wel "standaard" items
echt nooit begrepen waarom players zelf nooit die items konden gebruiken ;)
Jah dat was best wel frustrerend. Wist je dat je, als je gekrompen bent door zo'n peach-paddo, er nog een kunt eten om weer normaal te worden?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Wat voor drugs/drank heb jij gehad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-05 23:29

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

LifeTecH schreef op 29 mei 2004 @ 01:00:
[...]

Hij droomde het :P

Vandaar ook dat toen ie wakker werdt hij er niets meer aan vond.

Maar ik denk dat ik wel een beetje begrijp wat hij probeert te zeggen. Vroeger was ik ook helemaal into games, ik las alle game-tijdschriften, kende alle spelen + rating, release date en andere eigenschappen uit mijn hoofd en gaf mijn meeste zakgeld aan spelletjes uit. Ik heb daar trouwens nog steeds geen spijt van, maar aan heteinde van het N64 tijdperk begin het wel een beetje af te zwakken, ik kocht nog een GameCube in de hoop dat ik er weer net zoveel plezier aan zou beleven als vroeger, maar met de wat teleurstellende titles die bij de release beschikbaar waren, en het daarna verschijnen van allemaal toch wel teleurstellende vervolgen/re-makes van oudere games werdt het toch een beetje saai, en dat in combinatie met een druk leven zorgt er voor dat ik me veel minder bezig houd met spelletjes.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Afbeeldingslocatie: http://watch.impress.co.jp/game/docs/20040528/mario01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://watch.impress.co.jp/game/docs/20040528/mario04.jpg
ik weet niet wat ik ervan moet denken

[ Voor 25% gewijzigd door RSP op 29-05-2004 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 34169 schreef op 29 mei 2004 @ 00:32:
[...]
Goeie strategie :) Deed ik al bij SMK >:) Muhahaha :P
ik ook :), met de triple red's werd het eigenlijk veel leuker..schiet...cpu gaat neer..wachten..cpu gaat net rijden..weer schiet..cpu gaat neer..wachten..rijden.schiet :P vooral bij mn vrienden was dat erg leuk :D(express 2de blijven tot in de laatste ronde en dan zoiets flikken) en op mk64 in battle mode vanaf bovenaf rode schieten..ooeeehhh :)
RSP schreef op 29 mei 2004 @ 02:05:
_/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 29-05-2004 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LifeTecH schreef op 29 mei 2004 @ 01:00:
[...]

ben verliefd op een meisje uit mn klas.
B)
en wat jhonny zegt speelt ook een grote rol

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 75298 op 29-05-2004 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik wil ook zo'n hoed/muts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op 29 mei 2004 @ 08:06:
[...]
ik ook :), met de triple red's werd het eigenlijk veel leuker..schiet...cpu gaat neer..wachten..cpu gaat net rijden..weer schiet..cpu gaat neer..wachten..rijden.schiet :P vooral bij mn vrienden was dat erg leuk :D(express 2de blijven tot in de laatste ronde en dan zoiets flikken) en op mk64 in battle mode vanaf bovenaf rode schieten..ooeeehhh :)
Wij begrijpen elkaar :)
[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-05-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm leuk plaatje. :P

Trouwens mensen vandaag naar gamefaqs weer! :P Vandaag neemt starcraft het op tegen Zelda: TWW

Momenteel staat starcraft heel iets voor.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik ben toch geneigd om op starcraft te stemmen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op 29 mei 2004 @ 10:54:
ik ben toch geneigd om op starcraft te stemmen :X
:( ZWEIN! :P

nee joke.

Het valt me wel op dat het overal Zelda Vs iets anders is

Zelda 1 vs?
Zelda LTTP vs?
Zelda OOT vs?
Zelda TWW vs?

zeg zeker iets over de kwaliteit van games _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 07:54

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn, TWW tegen StarCraft... gewetensvraag :(

Zijn alletwee geweldige games... Ik stem gewoon niet :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op 29 mei 2004 @ 11:33:
Damn, TWW tegen StarCraft... gewetensvraag :(

Zijn alletwee geweldige games... Ik stem gewoon niet :P
:( nog zon zwein! ;)

kijk naar je eigen icon man! ZELDA vote nu! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:45

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Nek aan nek:
Starcraft: 3727
ZeldaTWW: 3715

Mijn stem voor Zelda zit er al bij :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 28-04 15:53

admiral866

The King Personality Disorder

hmz sorry mensen, maar ik ga toch voor starcraft.
Heb dat jaren lang gespeeld, zelfs een complete zomervakantie non-stop :P

Maar wat mij betreft wint OOT wel :)

[ Voor 16% gewijzigd door admiral866 op 29-05-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

OoT of LttP vs Starcraft had voor mij makkelijker geweest :D
vooral LttP :9~

PS: ik merk dat dit topic erg hard gaat nu en ik denk niet dat ik voor het einde mijn topic 100% af heb, is het bezwaarlijk dat als ze we de 1000 posts raken ik hem gewoon open en hem vanavond af maak ?..zit nu op mn werk.

[ Voor 61% gewijzigd door Max|Burn op 29-05-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

MaxBurn schreef op 29 mei 2004 @ 12:27:
OoT of LttP vs Starcraft had voor mij makkelijker geweest :D
vooral LttP :9~

PS: ik merk dat dit topic erg hard gaat nu en ik denk niet dat ik voor het einde mijn topic 100% af heb, is het bezwaarlijk dat als ze we de 1000 posts raken ik hem gewoon open en hem vanavond af maak ?..zit nu op mn werk.
wat mij betreft niet :)

ennuh, gestemd op TWW (ook al heb ik die nog niet gespeeld, volgende week.....dan heb ik m)

Ben nu bezig met MGS:TTS, ben vlak bij het einde iig :)
Dus die is dit weekend wel klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

yes, Zelda TWW staat voor bij gamefaqs.
Komt natuurlijk door mijn stem O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:27

NoTimeRemains

I know

Starcraft! \o/

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

TWW staat toch wel met zo'n 2000 votes voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog steeds :)
Ik denk wel dat TWW het wint, ik weet niet of het verdiend is, kheb Starcraft nog nooit gespeeld (nee echt waar)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 21:31

spaceboy

Op grote hoogte

Ben ik weer 's. Ik ben weer verder gegaan met SSX3, maar ik zit met 'n probleem. Uit principe wil ik op Peak 1 ook de laatste race (die time attack over de hele berg) goud halen. De time to beat is 11:10, maar ik kom nooit in de buurt.

Net had ik een perfecte eerste run, werkelijk overal waar het kon combootjes gemaakt, vrijwel fulltime die speed-boost (B) gebruikt en dan kom ik bij het eerste checkpoint en dan sta ik al 24 (!) seconden achter!!! Iemand tips hoe ik hier die fucking 11:10 kan halen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

spaceboy schreef op 30 mei 2004 @ 00:09:
Ben ik weer 's. Ik ben weer verder gegaan met SSX3, maar ik zit met 'n probleem. Uit principe wil ik op Peak 1 ook de laatste race (die time attack over de hele berg) goud halen. De time to beat is 11:10, maar ik kom nooit in de buurt.

Net had ik een perfecte eerste run, werkelijk overal waar het kon combootjes gemaakt, vrijwel fulltime die speed-boost (B) gebruikt en dan kom ik bij het eerste checkpoint en dan sta ik al 24 (!) seconden achter!!! Iemand tips hoe ik hier die fucking 11:10 kan halen?
pfffttt die time attack op peak 1 he?

zal m ook eens spelen weer eens kijken of ik wat kan vinden
geen idee wat mijn tijd is btw, wat heb jij?

Ik verlies altijd teveel tijd op die stukjes tussen de banen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 21:31

spaceboy

Op grote hoogte

philipnorth schreef op 30 mei 2004 @ 00:46:
[...]

pfffttt die time attack op peak 1 he?

zal m ook eens spelen weer eens kijken of ik wat kan vinden
geen idee wat mijn tijd is btw, wat heb jij?

Ik verlies altijd teveel tijd op die stukjes tussen de banen.
Mijn exacte tijd weet ik niet, als ik bij die eerste checkpoint ben en zie dat ik een halve minuut achterstand heb kap ik maar weer, die laatste 8 minuten ofzo hebben dan toch geen zin meer. Want de zilveren medaille heb ik wel. Volgens mij zat ik iets van rond de 11:55 ofzo. In elk geval maak ik die 24 seconden nooit meer goed in het laatste deel.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

ok, starcraft heeft gewonnen.

Vandaag: SSB:M vs FFX

de smash broertjes staan voor op dit moment

[ Voor 31% gewijzigd door philipnorth op 30-05-2004 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ecco schreef op 28 mei 2004 @ 14:34:
[...]

Als je dat oude dos-spel bedoeld; het is precies zoiets. Topdown kogelontwijk-chaos :P
Dat spel bedoel ik idd.
Ik vind dat soort spellen super, lekker simpel (qua opzet, niet om te doen) en snel met veel explosies.
Weet iemand nog een mooie aanbieding, kheb er eigenlijk niet 55euro voor over, ookal had ik het wel. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Free Record Shop heeft em voor 30 euro staan, alleen dat kan wel ff duren. www.gameaccessoires.nl heeft hem ook voor 30 euro, geen ervaringen mee, dus die kan je wel proberen :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

philipnorth schreef op 30 mei 2004 @ 09:35:
ok, starcraft heeft gewonnen.

Vandaag: SSB:M vs FFX

de smash broertjes staan voor op dit moment
:'( Met hoeveel heeft Starcraft gewonnen?
SSB:M staat met slechts 13(!) votes voor nu. Stemmen, hoer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113511

Smash staat nu met 9 stemmen voor. Het is echt een nek aan nek race.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 113511 op 30-05-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

SSB:M is beter als FF:X

Maarja op gamefaqs zijn ze nogal aardig Square gezint dus ik verwacht dat FF:X het net gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
offtopic:
SSB:M is beter dan FF:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Kan dat geouwehoer over wie er voor staat bij gamefaqs niet ergens anders?

Is de versie van PSO1 en2 die nu nog in de winkels ligt nog de "foute stream gevoelige" versie? Hoe kan ik dat controleren?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Gewoon de hele tijd achter elkaar stemmen. >:)

FF verdient het niet om van SSB:M te winnen.

Edit: ah kan helemaal niet, zit toch beter in elkaar dan ik dacht.
Moet je voor de gein is ff een paar keer op F5 drukken als je naar de uitslagen kijkt, gaat echt snel.
Willybubba schreef op 30 mei 2004 @ 10:57:
Free Record Shop heeft em voor 30 euro staan, alleen dat kan wel ff duren. www.gameaccessoires.nl heeft hem ook voor 30 euro, geen ervaringen mee, dus die kan je wel proberen :)
Maar ik heb geen credit card...

Ik kijk nog wel eens rond, Nedgame ofzo.

[ Voor 96% gewijzigd door Vanitas op 30-05-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113511

Smash zit nu zwaar te verliezen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113511 schreef op 30 mei 2004 @ 12:11:
65 votes != dik verliezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Anoniem: 113511 schreef op 30 mei 2004 @ 12:11:
Maar goed ook, FFX verdient het om te winnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vanitas: FRS EN GameAccesoires kan zonder CC, ik heb er ook geeneen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 27-04 21:32

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik ga denk ik een Mario Party kopen..
Zal ik 4 kopen voor €30,- of 5 voor €60,-?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.