maar is het dan wel te spelen in het japans?
en eh excuse me for asking maar WTF is naruto?
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 26-05-2004 21:26 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 75298
250, net als elk andere game (op Zelda TWW na ofzo)Anoniem: 75298 schreef op 26 mei 2004 @ 21:51:
hoeveel sterren krijg je als je ssbm registeert die goedkope uitvoering bedoel ik dan
Anoniem: 101975
Anoniem: 101975
we6fe is ook best te spelen imoPhusebox schreef op 26 mei 2004 @ 22:10:
ah en dat naruto is dat een beetje te spelen dan in het japs??
want iedereen zei: ja winning eleven 6:FE is best te spelen ook al is het japans
maar ik vond het toch zwaar tegen vallen
tja bij mij dus nietGlorix Jim schreef op 26 mei 2004 @ 22:22:
[...]
we6fe is ook best te spelen imo
op een gegeven moment weet je wel wat elk menuutje betekent
Anoniem: 51617
http://www.lik-sang.com/i...d9d6b649ba1fce3ebcd38af97Thunder schreef op 27 mei 2004 @ 00:24:
Ik zoek gewoon een simpel dingetje waar je aan de ene kant een cube controller connector dingetje in stopt en er aan de andere kant een usb ding uit komt.
Ik heb 'n hele hoop zitten zoeken maar nergens een Nederlandse winkel gevonden die dingen voor'n fatsoenlijke prijs verkoopt (Alleen de FutureMax en daar kosten ze 20 euro per stuk en dat vin'k toch wel wat veel.)
Dus als iemand een (Nederlandse) winkel heeft die dingen voor een fatsoenlijke prijs verkoopt (Euro of 10 ofzo) of 2e hands maakt niet uit verder als ik die dingen maar krijg.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Atari(Infogrames dus) begint nu over games te denken op dezelfde manier als dat het echte Atari deed toen ze E.T. uitbrachten en daarmee de gamesmarkt bijna om zeep hielpen.We sold four million copies of Enter the Matrix. That's $250 million worldwide," declares Bruno Bonnell, Atari's chairman and CEO. "That's what a big major motion picture makes. And Warner Bros. would penalize us because we didn't achieve 70%? Are they joking?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Het was ff wennen moet ik zeggen, maar voor die 20 euro die het spel kostte is het wel een luxe moet ik zeggenMetroidPrime schreef op 27 mei 2004 @ 12:36:
BG&E in het Nederlands =. Meer heb ik er niet over te zeggen.
![]()
[...]
Tesla Model Y RWD (2024)
welke versie vergelijk jij nu met de PS2 versie?Anoniem: 51617 schreef op 27 mei 2004 @ 01:27:
naruto is zeker te doen in het japans. Gewoon ff 1 keer snel een FAQ doornemen en spelen maar. Maarre.. je moet wel eerst een fan van de anime zijn. Anders vind je het geen zak aan.
Overigens vind ik de PS2 naruto ietsje beters... meer (en mooie cutscenes) supermoves en je hebt meer ruimte om te lopen
Oh noes.. No more TreinTijden :(
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| Lady Marmalade Canned Heat Don't Stop Me Now Alright The Locomotion Dancing In The Street Para Los Rumberos Sing, Sing, Sing (With A Swing) You Can't Hurry Love All The Small Things Oye Como Va Last Day 99 Red Balloons The Impressions That I Get Busy Child Tubthumping I Want You Back Cosmic Girl Richard III Wild Thing September Back For Good Hungarian Dance No. 5 Turkish March Mario Bros. Theme Kirby Green Greens Zelda (Latin Version) Rainbow Cruise Battlefield Donkey Konga Theme DK Rap |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| Donkey Konga Theme Song Diddy's Lullaby Bingo Campfire Melody Pokemon Theme Song Kirby: Right Back at Ya! We Will Rock You Wild Thing I Think I Love You Louie Louie Shining Star All the Small Things Rock This Town You Can't Hurry Love Right Here, Right Now Dancing in the Street Rock Lobster Stupid Cupid The Impression That I Get What I Like About You Whip It Busy Child Para los Rumberos Sing Sing Sing (with a Swing) Oye Coma Va On the Road Again Hansurian Dance in G Minor Turkish March DK Rap The Legend of Zelda Theme Song Mario Bros. Theme Song |
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Is dat nie fatboy slim ? wil ik ook in EU versie verdorieRight Here, Right Now
[ Voor 49% gewijzigd door Max|Burn op 27-05-2004 16:19 ]
Anoniem: 51617
2e op de GC. De GC versie is meer een snelle fighting game en de PS2 doe je toch wat langer over voor 1 fight. Ook nog eens bij de PS2 als je de supermoves doet moet je snel een knoppen reeks drukken terwijl bij de GC versie het a la street fighter style is.Wiebbe schreef op 27 mei 2004 @ 13:35:
[...]
welke versie vergelijk jij nu met de PS2 versie?
de eerste op de GC, of de tweede?
Vraag het me af welke het dan meer waard is om te halen
ok that settles it, ik koop gewoon beide versiesEcco schreef op 27 mei 2004 @ 15:58:
Weet niet of het al gemeld was maar dit wordt de playlist voor Donkey Konga in Europa:
code:
1 Liedjes....
Snap niet echt waarom de VS en Europa verschillende versies moeten hebben maar ja, uiteindelijk gaat het meer om het uitleven op die kongo's dan om de liedjes
Ik neem terug wat ik een paar pagina's terug gezegd heb, ik importeer hem dan wel(als ik het spel al koop), de Europese versie hoef ik echt niet meer. In de VS krijgen ze tenminste nog nummers van bijvoorbeeld Fatboy Slim erop, hier krijgen we Take That, Nena en de Backstreet Boys.Ecco schreef op 27 mei 2004 @ 15:58:
Weet niet of het al gemeld was maar dit wordt de playlist voor Donkey Konga in Europa:
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 27-05-2004 17:48 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
lol ..Official Reggie-fanclub member
[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 27-05-2004 18:01 ]
Op hoeveel verzendkosten moet ik dan rekenen in totaal? Inclusief van jou naar mij.Phusebox schreef op 27 mei 2004 @ 13:14:
iemand die binnenkort nog iets wil bestellen bij lik-sang?
of play-asia?
[ Voor 16% gewijzigd door Thunder op 27-05-2004 21:15 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Naja, ik weet niet, ik moet zeggen dat ik deze cube nou net 2 weken heb en het mijn eerste console weer is in 6 jaar tijd ofzo.RSP schreef op 27 mei 2004 @ 20:53:
als je Mario Kart DD niet binnen een dag of 3 kan uitspelen op alle klasses ben je echt 'n amateurde laatste levels zijn misschien een beetje spannend maar het spel is in z'n algemeen echt zo makkelijk als 't maar zijn kan. btj teleurstellende game maargoed.
[ Voor 3% gewijzigd door --MeAngry-- op 27-05-2004 21:11 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Mario kart heb je inderdaad snel uitgespeeld. Nou ja, probeer jezelf maar eens constant te beaten met Time Trial. Op gegeven moment wordt het toch lastig.--MeAngry-- schreef op 27 mei 2004 @ 21:11:
[...]
Naja, ik weet niet, ik moet zeggen dat ik deze cube nou net 2 weken heb en het mijn eerste console weer is in 6 jaar tijd ofzo.
Mario Kart op de GBA had ik zo uitgespeeld, dat was niet zo moeilijk, net zo min had ik problemen met de SNES en de N64-versie van m'n buurjongen. Toch om een of andere reden heb ik met MK:DD nog best moeite...
Ben gewoon geen hardcore gamer, maar het begint al wel weer te komen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Als je gemiddeld 10 minuten doe per cup(x4) x 3 klassen dan is dat 120 minuten. Niet iedereen heeft 2 uur aan 1 game te besteden in 3 dagen (-opstarten, menu tijd, andere games) 2 uur is trouwens ervan uitgaande dat je wel overal in 1 keer goud haal en exclusief reverse (2x zoveel) en die 16-track cup.RSP schreef op 27 mei 2004 @ 20:53:
als je Mario Kart DD niet binnen een dag of 3 kan uitspelen op alle klasses ben je echt 'n amateur
[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 27-05-2004 21:44 ]
Anoniem: 86074
Ennuh, sommige mensen slaan hun rechterhand verrot tegen de bankleuning (oh ja, d'r zit natuurlijk hout onder dat stof) .... maar 1 keer gebeurd, maar ik werd gek van die cheatend computer. Maar ach, ik moest en zou alles unlocken .... bijna alles dan, het allerlaatste heb ik niet gedaan, maar was niets boeiends. Zelfs al heb ik de tijd, je moet toch ff rusten tussendoor, adrenaline problemen. Ik kon vroeger wel 6 uur achter elkaar gamen, is nu ff anders, niet leeftijdsgebonden .... meer andere dingen aan je hoofd, dan zit je sneller aan het punt dat de knop omgaat. Nu ben ik ook andere spelletjes gaan spelen, is toch anders weer dan uren achter elkaar breinbrekende puzzels oplossen.MaxBurn schreef op 27 mei 2004 @ 21:42:
[...]Als je gemiddeld 10 minuten doe per cup(x4) x 3 klassen dan is dat 120 minuten. Niet iedereen heeft 2 uur aan 1 game te besteden in 3 dagen (-opstarten, menu tijd, andere games) 2 uur is trouwens ervan uitgaande dat je wel overal in 1 keer goud haal en exclusief reverse (2x zoveel) en die 16-track cup.
exact, zo gemakkelijk was MK:DDMaxBurn schreef op 27 mei 2004 @ 21:42:
[...]
Als je gemiddeld 10 minuten doe per cup(x4) x 3 klassen dan is dat 120 minuten. Niet iedereen heeft 2 uur aan 1 game te besteden in 3 dagen (-opstarten, menu tijd, andere games) 2 uur is trouwens ervan uitgaande dat je wel overal in 1 keer goud haal en exclusief reverse (2x zoveel) en die 16-track cup.
Volgens mij snap je het niet helemaal..sommige mensen werken..doen sociaal..hebben niet dik een uur per dag voor gamen.
[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 27-05-2004 23:34 ]
Anoniem: 86074
LOL, misschien beter opletten vriendMaxBurn schreef op 27 mei 2004 @ 22:44:
Farting Bob zover ik kon zien cheat de CPU in MKDD NIET(in tegenstelling tot de snes en n64 , waar de n64 versie het echt asociaal maakte(= je tegenstanders op de kaart, waar je bijna een ronde op voor loop, ineens binnen 5 seconden 75% van een rondje zien doen))
collega zei t ook al, zal wel dan, zelf niks gemerkt ;d Wat mkart wel altijd doet is 2-3 cpu spelers t "best" maken..voor de rest niks gemerkt maar okAnoniem: 86074 schreef op 28 mei 2004 @ 11:08:
[...]
LOL, misschien beter opletten vriend. Hij rijdt je HEEEEL snel voorbij.
De moeilijkheidsgraad vond ik het probleem niet, zo kon mn vriendin iig ook eens een spel uitpelen
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Waarom probeer je dan F-Zero GX niet eens.
Lijkt Ikaruga een beetje op Raptor??Ecco schreef op 28 mei 2004 @ 13:07:
[...]
Anyway, moet toch zeggen dat zowel Ikaruga als Viewtiful Joe een stuk leuker/verslavender zijn dan ik had verwacht. Viewtiful Joe ontzettend vernieuwend kwa stijl, en Ikaruga juist een die-hard old-school top-down shooter. Ikaruga is echt bruut moeilijk trouwens. De eerste 2 levels kom ik nu voorbij zonder een leven te verliezen, de eerste zelfs met B-ranking. Maar level 4 is echt insane
[ Voor 64% gewijzigd door Vanitas op 28-05-2004 13:43 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 28-05-2004 13:49 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Twee Dee op 28-05-2004 14:27 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Als je dat oude dos-spel bedoeld; het is precies zoiets. Topdown kogelontwijk-chaosVanitas schreef op 28 mei 2004 @ 13:41:
Lijkt Ikaruga een beetje op Raptor??
Die heb ik laatst weer gespeeld, en die vond ik (weer) super leuk.
Het is in het begin wel wat irri, maar je wordt vrij snel zo goed dat je de tegen de laatste ronde de achtersten al gelapped hebt. Dan kunnen ze wel 20 blauwe schilden gooien maar winnen ze nog niet. Het is vooral slim gebruik maken van schijnbaar nutteloze items, die je op het juiste moment achteruit gooit. Dan heb je alleen nog maar last van blauwe schilden. Die lui kunnen dan cheaten wat ze willen maar ze zullen stof etenMetroidPrime schreef op 28 mei 2004 @ 13:48:
Volgens mij cheat de CPU in Mario Kart wel degelijk. Ik sta dan in een willekeurige race de 150CC klasse het grootste deel van de race op de eerste plaats. Vlak voor dat ik de laatste bocht in ga krijg ik ineens drie(!) blauwe schilden tegen me aan. Zodra ik weer verder kan rijden sta ik ineens op de achtste plek en ben ik nog de enigste die niet gefinished heeft. Dat gebeurd dan bij bijna iedere race, dat lijkt mij toch op zijn minst verdacht.
[ Voor 60% gewijzigd door Ecco op 28-05-2004 14:40 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
euh nee, Dreamcast graphicsEcco schreef op 28 mei 2004 @ 14:34:
[...]
Alleen voelt Ikaruga een stuk japanser aan en heeft het cube-graphics
Anoniem: 104283
ah ranzig manD³ schreef op 28 mei 2004 @ 17:04:
Resident 4vil GOTY!
[afbeelding]
3 nieuwe filmpjes: 1 2 3
Artwork van een Galactic Federation Trooper uit MP2E (klikbaar)
[afbeelding]
Anoniem: 34169
Dit gebeurt juist niet meer bij MK:DD. Op de SNES versie finishte iedereen inderdaad in een vaste volgorde, tenzij je iemand net 10cm voor de finish afslachtte met een schild. Deed je het midden in de race, dan kwamen ze binnen een minuut weer terug op plaats 2 (aangenomen dat je het bij de No. 2 deed). Echter, ze schoten je nooit voorbij om vervolgens weer te gaan rijden als een bejaarde. Ook ontweken ze nooit op magische wijze een rood schild, zomaar, of doordat het schild 'opeens' finaal de verkeerde kant opging. Dat was bij MK:DD wel zo.MaxBurn schreef op 28 mei 2004 @ 11:31:
[...]
collega zei t ook al, zal wel dan, zelf niks gemerkt ;d Wat mkart wel altijd doet is 2-3 cpu spelers t "best" maken..voor de rest niks gemerkt maar ok
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-05-2004 21:27 ]
Anoniem: 75177
en ?Anoniem: 75298 schreef op 28 mei 2004 @ 22:13:
ik heb het gehad met games ik was de fuckin grootste game freak ooit. ik werd ineens wakker en het trok me niet meer. raar he.
[ Voor 131% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2004 22:56 ]
met mk snes, had ieder char een special wapen, maar aan het yoshi ei zou je niet veel gehad hebben, dat was namelijk gewoon een banaan die er anders uitzag en die een beetje heen en weer bewoog over de baanMaxBurn schreef op 28 mei 2004 @ 22:42:
anyway MKDD is in ieder geval erg leuk in MP
met mk snes weet ik nog dat special cup 150cc wel aardig was, maar daar had elke/enkele character(s) hun eigen special powerup behalve jijzelf dacht ik (of herinner ik het me verkeerd) zo scheet donkeykong 10000 bananen op de snes en volgens mij had Yoshi iets met eieren ;p(maar zelf heb ik nog nooit een ei gegooit met mk op de snes)
10 second ninja DONE
Sorry hoor, maar ik heb op dit forum echt nog niet 1 nuttige post gezienAnoniem: 75298 schreef op 28 mei 2004 @ 22:13:
ik heb het gehad met games ik was de fuckin grootste game freak ooit. ik werd ineens wakker en het trok me niet meer. raar he.
die beweegt ja
[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2004 22:57 ]
Als we dan toch gaan 'emmeren': de arcade versie van Ikaruga draaide op zogeheten Naomi hardware. Naomi was eigenlijk gewoon een Dreamcast maar dan in een arcade kast. Feitelijk is de Gamecube versie nog beter dan de arcade versie, want in de arcade zit volgens mij wat meer slowdown (net als op de Dreamcast) en daar heb je in de cube versie geen last van (behalve bij de endboss explosies, maar dat lijkt wel zo bedoeld). Qua graphics zijn de arcade, Dreamcast en Cube versie volgens mij verder exact hetzelfde.RSP schreef op 28 mei 2004 @ 23:05:
[...]Correctie: arcade graphics, Ikaruga is 'n nagenoeg directe port van de AC versie
[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2004 23:33 ]
Goeie strategieMaxBurn schreef op 28 mei 2004 @ 22:42:
Jan, ik zei niet dat MK64 zo moeilijk was, alleen het cheaten was wel het ergst, maar idd als ze dan achter je zaten waren ze weer bejaard ( ? )
met MKDD zie ik trouwens toch elke x wel dezelfde 2 2de en derde worden..alleen soms sloop ik er express 1 mega hard(de 2de) zodat ik nog makkelijker eerste ben met totaalpunten
150cc special cup op de SNES=anyway MKDD is in ieder geval erg leuk in MP
met mk snes weet ik nog dat special cup 150cc wel aardig was, maar daar had elke/enkele character(s) hun eigen special powerup behalve jijzelf dacht ik (of herinner ik het me verkeerd) zo scheet donkeykong 10000 bananen op de snes(kan iedereen maar donkey kong scheet er wel erg veel) en volgens mij had Yoshi iets met eieren ;p(maar zelf heb ik nog nooit een ei gelegd met mk op de snes)
... Zoals je hier zelf ook zegtff opgezocht..vooral op de snes is dit het ergst. CPU kan wanneer ze willen deze aparte items gebruiken-->
mario & luigi: star gebruiken
yoshi: ei poepen (kan niemand anders, alleen cpu yoshi)
bowser: lava ballen pleuren
toad & princess toadstool: paddo's poepen waar je door krimp (kan alleen zij en toad ,cpu)
Jah dat was best wel frustrerend. Wist je dat je, als je gekrompen bent door zo'n peach-paddo, er nog een kunt eten om weer normaal te worden?andere cpu players kunnen ook items gebruiken maar net als donkey zijn dat wel "standaard" items
echt nooit begrepen waarom players zelf nooit die items konden gebruiken
Wat voor drugs/drank heb jij gehadAnoniem: 75298 schreef op 28 mei 2004 @ 22:13:
Hij droomde het
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
ik ook
RSP schreef op 29 mei 2004 @ 02:05:
ik weet niet wat ik ervan moet denken
[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 29-05-2004 08:07 ]
ben verliefd op een meisje uit mn klas.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 75298 op 29-05-2004 08:42 ]
-Xbox Gamertag: Dbongers
Wij begrijpen elkaarMaxBurn schreef op 29 mei 2004 @ 08:06:
[...]
ik ook, met de triple red's werd het eigenlijk veel leuker..schiet...cpu gaat neer..wachten..cpu gaat net rijden..weer schiet..cpu gaat neer..wachten..rijden.schiet
vooral bij mn vrienden was dat erg leuk :D(express 2de blijven tot in de laatste ronde en dan zoiets flikken) en op mk64 in battle mode vanaf bovenaf rode schieten..ooeeehhh
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-05-2004 10:06 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Willybubba schreef op 29 mei 2004 @ 11:33:
Damn, TWW tegen StarCraft... gewetensvraag
Zijn alletwee geweldige games... Ik stem gewoon niet
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
[ Voor 16% gewijzigd door admiral866 op 29-05-2004 12:16 ]
[ Voor 61% gewijzigd door Max|Burn op 29-05-2004 12:37 ]
wat mij betreft nietMaxBurn schreef op 29 mei 2004 @ 12:27:
OoT of LttP vs Starcraft had voor mij makkelijker geweest
vooral LttP
PS: ik merk dat dit topic erg hard gaat nu en ik denk niet dat ik voor het einde mijn topic 100% af heb, is het bezwaarlijk dat als ze we de 1000 posts raken ik hem gewoon open en hem vanavond af maak ?..zit nu op mn werk.
This is the Way.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
pfffttt die time attack op peak 1 he?spaceboy schreef op 30 mei 2004 @ 00:09:
Ben ik weer 's. Ik ben weer verder gegaan met SSX3, maar ik zit met 'n probleem. Uit principe wil ik op Peak 1 ook de laatste race (die time attack over de hele berg) goud halen. De time to beat is 11:10, maar ik kom nooit in de buurt.
Net had ik een perfecte eerste run, werkelijk overal waar het kon combootjes gemaakt, vrijwel fulltime die speed-boost (gebruikt en dan kom ik bij het eerste checkpoint en dan sta ik al 24 (!) seconden achter!!! Iemand tips hoe ik hier die fucking 11:10 kan halen?
Mijn exacte tijd weet ik niet, als ik bij die eerste checkpoint ben en zie dat ik een halve minuut achterstand heb kap ik maar weer, die laatste 8 minuten ofzo hebben dan toch geen zin meer. Want de zilveren medaille heb ik wel. Volgens mij zat ik iets van rond de 11:55 ofzo. In elk geval maak ik die 24 seconden nooit meer goed in het laatste deel.philipnorth schreef op 30 mei 2004 @ 00:46:
[...]
pfffttt die time attack op peak 1 he?
zal m ook eens spelen weer eens kijken of ik wat kan vinden
geen idee wat mijn tijd is btw, wat heb jij?
Ik verlies altijd teveel tijd op die stukjes tussen de banen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
[ Voor 31% gewijzigd door philipnorth op 30-05-2004 09:36 ]
Dat spel bedoel ik idd.Ecco schreef op 28 mei 2004 @ 14:34:
[...]
Als je dat oude dos-spel bedoeld; het is precies zoiets. Topdown kogelontwijk-chaos
Alleen voelt Ikaruga een stuk japanser aan en heeft het cube-graphics
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
philipnorth schreef op 30 mei 2004 @ 09:35:
ok, starcraft heeft gewonnen.
Vandaag: SSB:M vs FFX
de smash broertjes staan voor op dit moment
Anoniem: 113511
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 113511 op 30-05-2004 11:15 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
schnumi schreef op 30 mei 2004 @ 11:14:
SSB:M is beter als FF:X
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Maar ik heb geen credit card...Willybubba schreef op 30 mei 2004 @ 10:57:
Free Record Shop heeft em voor 30 euro staan, alleen dat kan wel ff duren. www.gameaccessoires.nl heeft hem ook voor 30 euro, geen ervaringen mee, dus die kan je wel proberen
[ Voor 96% gewijzigd door Vanitas op 30-05-2004 12:11 ]
mario party 5 zou ik alleen kopen als je al helemaal bent uitgespeeld op 4 en alle minigames uit je hoofd kentBooth schreef op 30 mei 2004 @ 13:01:
Ik ga denk ik een Mario Party kopen..
Zal ik 4 kopen voor €30,- of 5 voor €60,-?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq