Het Grote Gamecube Topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.627 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Glitch schreef op 17 mei 2004 @ 10:41:
Een uur of twee vind jij meevallen? Als ik 's morgens naar school ga of ga werken en ze zetten er 's middags wat in zit ik er gewoon naast. Ze moeten gewoon es voor een beetje voorraad zorgen, er zijn immers ook mensen die niet de hele dag die site lopen te refreshen.
De tijden dat ze de sterrencatalogus aanvullen varieert nogal. De ene keer is het drie uur s'middags, de volgende keer is het zeven uur s'avonds. De vorige keer zetten ze alles er rond 3 uur in. Dan had je tot 5 uur gehad om wat te bestellen. Ik vind dat dan nog wel meevallen. Maar voor de duidelijkheid: Nintendo hoefde dit niet te doen. Ze geven alleen gratis extratjes weg. Het kost Nintendo ook een hoop geld om alle items te versturen.

@Vanitas
Als je een auto koopt is die toch ook meestal begrensd? Dan kun je meestal een chip-upgrade kopen zodat je meer paardekrachten hebt(zonder iets aan de motor aan te passen)? Dit is misschien ietsje anders want bij de auto heb je iets dat je niet kunt gebruiken. Maar je vindt de GBP en Donkey Konga vernieuwend, maar een add-on waar je niets vanaf weet en die misschien 1000 keer zo vernieuwend is als je voorbeelden vind je geldklopperij? Dat is toch op zijn minst een beetje vreemde logica? Als Nintendo nooit de Super-FX chip had gemaakt, dan hadden we een aantal van de beste SNES spellen nooit kunnen spelen. Denk maar bijvoorbeeld eens aan Star Fox(Star Wing in Nederland), Super Mario World 2: Yoshi's Island en Mega Man X2 en X3. Die spellen waren anders echt niet mogelijk geweest. Maar als je echt vind dat die uitbreiding geldklopperij is, dan koop je hem toch gewoon niet?

Die abstracte levels in SMS zijn trouwens precies de essentie van Mario spellen. Alle Mario-platformers hadden het val en je bent dood idee. Dit zijn voor mij juist de levels die SMS beter maken dan Mario 64. Het leukste aan de Mario spellen is altijd de moeilijkheidsgraad geweest. Speel Super Mario Bros.: The Lost Levels maar eens, daarbij vergeleken zijn die levels in SMS een eitje.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 16:10:
Eindelijk terug uit L.A.. Werd die Amerikanen wel een beetje zat.

De E3 was echt mega vet :). Eergisteren een dik uur prive en ver van de meute met de Nintendo DS gespeelt :). Hij speelt heerlijk!

Verder gruwelijk vette spellen zoals Mario RPG 2, Advance Wars, Resident Evil 4 (gruwelijk moeilijk trouwens), Donkey Konga (ownage!), Donkey Kong: Jungle Beat (ownt nog meer :)).
Jammer genoeg waren Baten Kaitos en Killer 7 niet speelbaar :S.

Verder bij de Nintendo persconferentie een brute Nintendo E3 laptop tas gekregen :).

Volgend jaar zeker weer een E3 voor mij!
bastard!!!!!!!!!!!

ik geef je 10€ voor die tas :D

ff zonder dollen, erg kewl, wat vond je idd van RE4 en de DS?
ennuh, welkom terug he :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
Geen Metroid Prime 2 gespeeld?

Trouwens werk je bij een site oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk voor GBAParty.. Sterker nog, dat is mijn site.

De DS staat deze week een uitgebreide impressie op. Metroid Prime speelt en voelt zoals deeltje een :). Dat is dus dik in orde.
Resident Evil 4 is ziek. Gameplay is dik in orde, alleen is het ff dik wennen met de controlls. De AI is fenomenaal en erg hoogstaand. Als je een torenkerk in klimt merken ze je op en gaan ze molotov cocktails gooien en das echt niet grappig. Het eerste wat me opviel bij RE4 is dat de game een stuk moeilijker is dat de voorgangers. En in alles is de game erop vooruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 18:51:
Ik werk voor GBAParty.. Sterker nog, dat is mijn site.

De DS staat deze week een uitgebreide impressie op. Metroid Prime speelt en voelt zoals deeltje een :). Dat is dus dik in orde.
Resident Evil 4 is ziek. Gameplay is dik in orde, alleen is het ff dik wennen met de controlls. De AI is fenomenaal en erg hoogstaand. Als je een torenkerk in klimt merken ze je op en gaan ze molotov cocktails gooien en das echt niet grappig. Het eerste wat me opviel bij RE4 is dat de game een stuk moeilijker is dat de voorgangers. En in alles is de game erop vooruit gegaan.
Heb je nog extra crewleden nodig, zo ongeveer rond de E3 volgend jaar? ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E3 was echt mega vet :). Eergisteren een dik uur prive en ver van de meute met de Nintendo DS gespeelt :). Hij speelt heerlijk!

Verder gruwelijk vette spellen zoals Mario RPG 2, Advance Wars, Resident Evil 4 (gruwelijk moeilijk trouwens), Donkey Konga (ownage!), Donkey Kong: Jungle Beat (ownt nog meer :)).

Verder bij de Nintendo persconferentie een brute Nintendo E3 laptop tas gekregen :).

Heb je die Advance Wars voor de cube gespeeld? IGN was niet zo te spreken over de controls, ben ik wel benieuwd naar dus :)
Khoop dattie cool wordt, kvind de stijl van die filmpjes heel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wow damn wat een geluk zeg! Ik zou ook wel eens naar de E3 willen lijkt me super. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Welke gamecontroller\gamepad voor op de pc lijkt nog het meest op die van de gamecube? (zodat het switchen niet zo moeilijk is ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door hjs op 18-05-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier stond iets doms omdat ik niet goed had gelezen |:(

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Gisteren Viewtiful Joe op V-Rated uitgespeeld. Op een hele smerige manier King Blue verslagen (damn, wat een nar is dat). Kost je wel 50 Voomerangs, maar je wordt geen een keer geraakt als je het snel doet. tevens krijg je ook geen 1 V-Point, maar ja, boeien.

Dus nu heb ik Alastor. Volgens mij een irritant ventje om mee te spelen. Telkens als je wilt veranderen in het niet standaard manetje, moet je op Z drukken. Anyway, nu is Ultra V-Rated aan de beurt. Ik kan maar 1 ding zeggen:

HENSHIN!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Wat post E3-info over Nintendo:

Shigeru Miyamoto had een soort ambassadeurs-rol gekregen bij Nintendo. Hij moest third-party software ontwikelaars aanmoedigen om GameCube spellen te maken. Dit moest hij doen tegelijkertijd met het ontwikkelen van spellen. Saturo Iwata vondt dat Miyamoto zo zwaar belast was door die functie dat het ten koste ging van de ontwikkeling van spellen. Miyamoto mag zich daarom weer helemaal gaan toeleggen op de ontwikkeling van spellen, Iwata gaat nu voor de third-party relations zorgen. We kunnen dus wat meer spellen van Miyamoto zelf gaan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
hjs schreef op 18 mei 2004 @ 11:56:
Welke gamecontroller\gamepad voor op de pc lijkt nog het meest op die van de gamecube? (zodat het switchen niet zo moeilijk is ;) )
Wat dacht je hiervan? Hiermee moet het switchen een eitje zijn volgens mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb ff geluk gehad gister :) Heb namelijk 2e-hands voor nog geen 20 euro Super Mario Sunshine kunnen kopen in perfecte staat en kon zelfs de bijgeleverde pincode nog registreren! :D

Kheb overigens wel het idee dat het toch niet hetzelfde (zo makkelijk qua bediening) speelt als Super Mario 64 destijds op de N64...

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik moet SMS ook maar weer eens uit de kast trekken. Helaas heb ik niet eens tijd om te slapen. Ik wou dat die stomme verhuizing achter de rug was :(

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

MetroidPrime schreef op 18 mei 2004 @ 12:09:
[...]

Dat lijkt me inderdaad een eitje :D
Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ook met Super Mario Sunshine begonnen .... ik had een aantal games al een heel stuk gespeeld, maar sommige niet uit .... ben nu helemaal opnieuw begonnen .... beetje slechte timing, want 3 dagen later kwam Ninja Gaiden uit, maar als ik die uit heb, ga ik weer verder :). Damn btw, dat dat spel niet op de Cube is .... echt een van de beste games ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 18 mei 2004 @ 12:09:
[...]

werkt dat goed?
Geen vertragingen of andere bugs enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds op SMS te wachten :( Dat irritante NedGame geeft aan levering binnen 2-3 dagen en ik wacht er nu al 8! Als je dan een mailtjes stuurt zeggen ze laf dat ze eerst je betaling afwachten (cc, dus is gewoon gedekt en verzekerd), maar geven niet even aan of het al verzonden is of niet.
Kan dus toch beter volgende keer bij play.com of zo bestellen, dat gaat een stuk vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Rakkerzero schreef op 18 mei 2004 @ 14:25:
[...]

werkt dat goed?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb zelf een Thrustmaster Firestorm Dual Power voor de pc. Ik ben wel nieuwsgierig naar zo een soort apparaat, maar mijn Firestorm voldoet voorlopig wel voor GTA: Vice City en MGS2. Het zou trouwens ideaal zijn als er iemand een draadloze versie van deze adapter zou maken voor de Wavbird. Dan zou je je GC uit kunnen zetten en met dezelfde gamepad meteen erna op je pc kunnen gaan spelen, zonder dat je iets moet loskoppelen en opnieuw aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 18 mei 2004 @ 14:37:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb zelf een Thrustmaster Firestorm Dual Power voor de pc. Ik ben wel nieuwsgierig naar zo een soort apparaat, maar mijn Firestorm voldoet voorlopig wel voor GTA: Vice City en MGS2. Het zou trouwens ideaal zijn als er iemand een draadloze versie van deze adapter zou maken voor de Wavbird. Dan zou je je GC uit kunnen zetten en met dezelfde gamepad meteen erna op je pc kunnen gaan spelen, zonder dat je iets moet loskoppelen en opnieuw aansluiten.
Kan je niet je het zendertje van de wavebird in die stekker proppen dan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Rakkerzero schreef op 18 mei 2004 @ 14:43:
[...]

Kan je niet je het zendertje van de wavebird in die stekker proppen dan.
Ja, dat kan wel, maar dan heb je weer twee van die stekkers nodig, of je moet hem uit de GC halen en in het poortje stoppen. De eerste oplossing is duur, voor de tweede moet je weer moeite doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

Volgens mij werkt de wavebird nog niet samen met de skilz cube usb adapter; ik zal het even uittesten thuis. Verder werkt ie overigens perfekt; ook met de hori pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Een beetje actiever mag wel, he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Rakkerzero schreef op 18 mei 2004 @ 14:25:
[...]

werkt dat goed?
Ik heb al een tijdje zo'n ding. Werkt echt fantastisch. Er zitten zeer goede windows drivers bij dus alle games ondersteunen het goed. Ik heb alleen nog geen enkel spel gevonden dat de trilfunctie aan kan sturen maar de test knop in het driver paneel doet het goed ;)
Enige nadeel is dat er GEEN wavebird op aangesloten kan worden. Ik weet niet waarom dat zo is maar het werkt gewoon niet. Er staat op de site van lik sang dacht ik ook dat het een hardware limitering is en dat dat ook niet met toekomstige drivers opgelost kan worden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dan moet toch maar eens gaan kijken voor zo'n ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh! schreef op 17 mei 2004 @ 11:56:
[...]

Ik vind ze dus gegruwelijk irritant! 1 keer pleuren en je bent dood, dat hoort toch niet in een mario game :(
Err, zeker nooit eerder Mario gespeeld ofzo :X
offtopic:
late quote...

Wat zijn nou recente toppers? Want ik heb alle games die ik heb al 2 keer uitgespeeld dus wat nieuws mag ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

MGS:TTS zal je dan al wel hebben, dat is wbt iig een topper. Op mijn lijstje staan nog BG&E, Sphinx, PoP en vst nog wel meer waar ik nu ff niet op kom ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Aaargh! schreef op 17 mei 2004 @ 11:56:
[...]

Ik vind ze dus gegruwelijk irritant! 1 keer pleuren en je bent dood, dat hoort toch niet in een mario game :(

Err, zeker nooit eerder Mario gespeeld ofzo :X
idd, sinds de 3d mario's is het alleen maar makkelijker geworden :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 16:49:
Wat zijn nou recente toppers? Want ik heb alle games die ik heb al 2 keer uitgespeeld dus wat nieuws mag ook wel.
viewtiful joe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te zorgen dat de nieuwe Worms mss toch naar de Cube komt ff deze petitie invullen, http://treeuser.digitaldream.nl/worms/petition/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 09:35:
Om te zorgen dat de nieuwe Worms mss toch naar de Cube komt ff deze petitie invullen, http://treeuser.digitaldream.nl/worms/petition/index.php
done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik had het niet beter kunnen zeggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.nlgaming.com/games/1844/%5Cshot0503_10_13_28.jpg

Henshin a go-go, baby!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik begin eindelijk een beetje iets te snappen van die henshin a bye bye dude. (je weet wel waar ik het over heb, ik ben te lui om spoilerbalkjes te maken).
dus ik krijg hem nu tot halverwege de oranje balk voordat ik zelf sterf.

maar ik moet eerst een nieuwe tv, dan kan ik weer verder henshine a gogo baby-en. WROAH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 16:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

daFubar schreef op 19 mei 2004 @ 11:13:
ik begin eindelijk een beetje iets te snappen van die henshin a bye bye dude. (je weet wel waar ik het over heb, ik ben te lui om spoilerbalkjes te maken).
dus ik krijg hem nu tot halverwege de oranje balk voordat ik zelf sterf.

maar ik moet eerst een nieuwe tv, dan kan ik weer verder henshine a gogo baby-en. WROAH!
Gewoon flink blijven stalken die vent... Constant achter hem aan blijven lopen, rennen, springen, vliegen :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zo'n petitie rokt wel, zouden meer ontwikkelaars moeten doen (als het van een ontwikkelaar is...).
Ik zou namelijk graag een petitie starten op Pro Evo Soccer 3 naar de Cube te brengen. Ik heb net op eBay WE6:FE weer te pakken gekregen maar ik zou toch wel heeeeeel graag WE7 (en dus Pro Evo 3) op de Cube hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Deddiekoel schreef op 19 mei 2004 @ 13:17:
Zo'n petitie rokt wel, zouden meer ontwikkelaars moeten doen (als het van een ontwikkelaar is...).
Ik zou namelijk graag een petitie starten op Pro Evo Soccer 3 naar de Cube te brengen. Ik heb net op eBay WE6:FE weer te pakken gekregen maar ik zou toch wel heeeeeel graag WE7 (en dus Pro Evo 3) op de Cube hebben.
PES en WE zijn toch ook net weer iets anders qua gameplay waarbij PES maar arcade-achtig schijnt te zijn en WE juist simulatie? Ik wil WE7 ook voor de cube :{

(btw kon je WE6FE niet bestellen bij Insidegamer? Daar had ik m namelijk vandaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21

Willybubba

Nut up or shut up.

w00t net Ikaruga binnen :D

Ik heb alleen ff een vraagje, is er iemand hier met de US versie van Ikaruga, die even zijn hoesje onder een scanner wil leggen en dat hoesje met een hoge resolutie wil scannen... dat hoesje is zoveel mooier dan de PAL versie...

Ik bedoel deze:

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00008VFBV.01.LZZZZZZZ.jpg

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
OK, beschamende vraag van iemand die nog nooit Pikmin heeft gespeeld: ik poog Pikmin 2 te spelen en mijn vraag is hoe ik de Pikmin opdracht geef om een verslagen vijand naar het schip te dragen? (dat moet neem ik aan?). Heb al vanalles geprobeerd maar het lukt niet (ja lach maar :P). Uitleg is in het Japans dus daar word ik ook niet wijzer van :D Vijand is dood, heb voldoende Pikmin om hem te dragen maar ze blijven maar staan, stomme beesten :Y)

Handig tooltje: Movie Joiner. Naam zegt het al, hij joint movies. Komt goed van pas zo na de E³ om bijv. alle IGN filmpjes van een game samen te voegen. Unregistered versie gelimiteerd tot 3 filmpjes, maar daar is wel wat aan te doen ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Euhh voor zover ik het mij goed kan herrineren hoef je dode vijanden niet naar je ship te dragen. :P

Tenminste dat was niet het geval in Pikmin. Alleen items kun je naar je ship dragen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Gewoon pikmin op het beest gooien dan verschijnt er een counter die laat zien hoeveel er in totaal nodig zijn. Of anders de pikmin er tegenaan laten lopen.
*sigh* n00b.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja hij weet wel hoe hij ze moet verslaan maar kun je de enemies ook naar je schip dragen?

Volgens mij hoeft/kan dat helemaal niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 19 mei 2004 @ 17:57:
Ja hij weet wel hoe hij ze moet verslaan maar kun je de enemies ook naar je schip dragen?

Volgens mij hoeft/kan dat helemaal niet namelijk.
Jawel, want daardoor krijg je nieuwe pikmins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ik heb hem door :Y) Je hebt een ruimteschip waar je items heen brengt voor geld en een bloem met poten waar je vijanden inruilt voor nieuwe Pikmin. Werd op een dwaalspoor gebracht omdat ik nadat de eerste vijand was verslagen een cutscene kreeg met het ruimteschip en zn opstraal beam. Dus ik dacht meteen daar moet die kever heen, dan krijg ik nieuwe Pikmin en kan ik voorbij die barrière! Niet dus ;)

Moest eerst met een ander mannetje die ergens anders was geland Pikmin verzamelen, omlopen naar de barriere waar ik met Olimar niet doorheen kon, doorbreken, Olimar & Pikmin samenvoegen en toen kon ik het item verzamelen :Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat was het idd. :P

Sorry hoor maar ik had Pikmin nog op mijn Pal cube en dat is onderhand al 1,5 a 2 jaar geleden ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 23-09 20:29
ik heb gister burnout 2 binnen gekregen (h)
Degene die ik op 8 april had besteld. En die inmiddels gecanceld was en waarvan mn geld terug gestord is.
Maar goed het gaat erom dat ik Bo2 heb :D. Zometeen ga k em maar es testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Pittie schreef op 20 mei 2004 @ 08:47:
ik heb gister burnout 2 binnen gekregen (h)
van FRS ? :D
Ik had 2 ikaruga's besteld, 1 voor mij, 1 voor willybubba. De eerste kwam na 2 weken, de 2de na een maand, vlak ervoor had ik die gecancelled en kreeg ik het bericht dat de 2de ikaruga terugbetaald wordt, dag erna bericht dat ie verzonden was :?

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 20-05-2004 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d3, zou je aub wat meer pikmin 2 impressies kunnen posten? Ben erg benieuwd naar het vervolg van een van mijn geliefste cube spellen :)

yay nog meer Ikaruga spelers, diegene die level 3 kan chainen mag het hier uit komen leggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op IGN staan ook al een paar impressies van Pikmin 2 en die zijn allemaal zeer positief. Het spel schijnt zeer verbeterd te zijn ten opzichte van deel 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 20 mei 2004 @ 11:48:
Op IGN staan ook al een paar impressies van Pikmin 2 en die zijn allemaal zeer positief. Het spel schijnt zeer verbeterd te zijn ten opzichte van deel 1. :)
Geen tijdsdruk is voor mij genoeg :P Dat was dé reden dat ik Pikmin 1 niet zo geslaagd vond, je had 30 dagen en moest 30 stukken vinden, dus als je een dag een stuk niet vond had je het in principe verneukt, en er zat nou niet bepaald een ruime marge bij, het was echt hard werken, terwijl ik liever gewoon een beetje aanklootte met die Pikmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
MaxBurn schreef op 20 mei 2004 @ 10:05:
[...]

van FRS ? :D
Ik had 2 ikaruga's besteld, 1 voor mij, 1 voor willybubba. De eerste kwam na 2 weken, de 2de na een maand, vlak ervoor had ik die gecancelled en kreeg ik het bericht dat de 2de ikaruga terugbetaald wordt, dag erna bericht dat ie verzonden was :?
jep van de FRS :D
Maar ut was gister redelijk laat 12.00 :P, maar ik ga em zometeen testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 11:49:
[...]
Geen tijdsdruk is voor mij genoeg :P Dat was dé reden dat ik Pikmin 1 niet zo geslaagd vond, je had 30 dagen en moest 30 stukken vinden, dus als je een dag een stuk niet vond had je het in principe verneukt, en er zat nou niet bepaald een ruime marge bij, het was echt hard werken, terwijl ik liever gewoon een beetje aanklootte met die Pikmin.
Hehe, ik ging altijd elke dag netzolang overniew doen tot ik hem gewoon perfect had (minimaal 2 onderdelen liefst 3)
Deed er wel een (echte) week over. wat best wel lang is voor hoeveel ik speel (meerdere uren per dag)

Ik vind de tijdsdruk juist een leuke uitdaging :)
Maarja Pikmin 2 word uiteraard ook weer super :D (vond deel 1, echt het meest originele spel wat ik in een tijd gespeeld had, echt een nintendo spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het met Gaara eens, ik ging altijd eerst uitzoeken hoeveel onderdelen per dag ik ongeveer binnen kon halen en dan ging ik het net zolang proberen tot het me ook echt lukte, ben nog best lang ermee bezig geweest. Vooral ook omdat je vaak maar een paar dagen speelt (pikmin tijd) en dan het spel een dag weglegt (mensen tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 11:49:
[...]
Ik heb Pikmin 1 ook nooit gespeeld vanwege de tijdsdruk. In verschillende recencies stond dat je vanwege de tijdsdruk dat je de omgeving niet op je gemak kon verkennen. Hierdoor had het spel een speelduur die vergelijkbaar zou zijn met Luigi's Mansion. Ik heb zelf de eerste keer 4 uur over Luigi's Mansion gedaan en vond dat nogal kort voor een spel van € 60,- en dat was voor mij genoeg reden om Pikmin 1 niet te kopen.

Luigi's Mansion was trouwens, ondanks de korte speelduur best een leuk spel. Ik kreeg alleen af en toe het gevoel dat het meer een tech-demo was dan een volwaardig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Luigi en Pikmin waren idd te kort. De games waren echter super. Ik zou het graag zien dat bij de N5 er weer eens wat games (het liefst dit soort) bij de console zitten. De games bieden namelijk wel een goede intro tot de Gamecube en de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 11:57:
Ik ben het met Gaara eens, ik ging altijd eerst uitzoeken hoeveel onderdelen per dag ik ongeveer binnen kon halen en dan ging ik het net zolang proberen tot het me ook echt lukte, ben nog best lang ermee bezig geweest. Vooral ook omdat je vaak maar een paar dagen speelt (pikmin tijd) en dan het spel een dag weglegt (mensen tijd)
Hmm dat is natuurlijk heel persoonlijk, ik hou niet zo van dat soort trial-and-error achtige gameplay, dat is ook waarom ik nooit een speedrun zou doen bij een spel, dan maak je één foutje, kun je weer 3 uur overnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dat is persoonlijke voorkeur :) Ik kan dat bij het ene spel wel trouwens en bij het andere absoluut niet. Ik vond het bij pikmin in ieder geval niet erg om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 11:27:
d3, zou je aub wat meer pikmin 2 impressies kunnen posten? Ben erg benieuwd naar het vervolg van een van mijn geliefste cube spellen :)

yay nog meer Ikaruga spelers, diegene die level 3 kan chainen mag het hier uit komen leggen :p
Ik ga het zelf ook maar weer eens starten, tijden geleden Ikaruga .... eigenlijk te weinig gespeeld .... is wel erg goed voor je reactie vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

pokemon box geval in de sterren catalogus...658 nog over... voor de liefhebbers :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ben sinds een paar dagen ook weer bezig met SSB:M
Eigenlijk een best goed spel ;)

Kheb nu ook een zo'n oude N64 stage erbij, weet enkel niet meer hoe hij heet.
Maar ik kreeg hem toen ik Target Test haalde met alle karakters.
Twee Dee schreef op 19 mei 2004 @ 11:17:
[...]

Gewoon flink blijven stalken die vent... Constant achter hem aan blijven lopen, rennen, springen, vliegen :)
... vallen en weer opstaan. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens mensen ik weet niet of jullie het weten maar Shiggy is weer "gedegradeerd". :P

Hij was toch aangewezen om alle 3th party titels ook te overzien etc maar dat is nu teruggedraait door Iwata. :) Shiggy kan zich nu alleen gaan concentreren op 1ste party games en Iwata zelf gaat zich bezighouden met de 3th party games.

Goede zet volgens mij nu heeft shiggy het iets minder druk en zal de kwaliteit van de 1st party titels vooruit gaan denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op 20 mei 2004 @ 16:31:
Trouwens mensen ik weet niet of jullie het weten maar Shiggy is weer "gedegradeerd". :P

Hij was toch aangewezen om alle 3th party titels ook te overzien etc maar dat is nu teruggedraait door Iwata. :) Shiggy kan zich nu alleen gaan concentreren op 1ste party games en Iwata zelf gaat zich bezighouden met de 3th party games.

Goede zet volgens mij nu heeft shiggy het iets minder druk en zal de kwaliteit van de 1st party titels vooruit gaan denk ik. :)
Iwata vond dat de druk op Shiggy veel te groot was en dat dat ten koste ging van zijn werk. Iwata heeft zelf third-party relations nu op zich genomen. Het directe gevolg hiervan is is dat Shiggy nu een groot aantal titels aan het produceren is, waarvan de meeste voor de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
schnumi schreef op 20 mei 2004 @ 16:31:

Ja, ze moeten natuurlijk niet teveel op 1 man leunen. Ik bedoel het is absoluut het boegbeeld van nintendo maar er lopen toch wel meer pseudo-shiggies rond bij nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:45

MaDLiVe

.-Observer-.

Woei, ik heb mijn cube uit het stof vandaan getrokken en meegenomen naar mijn kamer (uitwonend studentje he) ben nu weer zelda: the wind.... aan het spelen. Ik begin me nu alweer te vervelen (opnieuw begonnen zit nu ergens in darkforest).

Ik moet een leuke start en play game hebben. Liefst een race game. Hoe zijn de meningen hier over burnout 2?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Mijn Ikaruga van de frs en Viewtiful Joe van play.com zijn beiden verstuurd. Voor dat soort prijzen kon ik ze niet laten liggen. Nu nog wachten op de postbode.... :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 19 mei 2004 @ 14:00:
[...]

PES en WE zijn toch ook net weer iets anders qua gameplay waarbij PES maar arcade-achtig schijnt te zijn en WE juist simulatie? Ik wil WE7 ook voor de cube :{

(btw kon je WE6FE niet bestellen bij Insidegamer? Daar had ik m namelijk vandaan)
Bullshit.. de verschillen tussen PES en WE zijn bijna te verwaarlozen als ze er al zijn. Zeker niet in de proporties die jij stelt. Als PES arcade achtig is, is WE dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik moet een leuke start en play game hebben. Liefst een race game. Hoe zijn de meningen hier over burnout 2?
BO2: _/-\o_ _/-\o_

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja geweldig spel maar een pal versie vinden is veeeeel geluk hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 18:51:
[...]
Ja geweldig spel maar een pal versie vinden is veeeeel geluk hebben :(
Valt best mee, dat de meesten die hier om een PAL versie vroegen hem ook meteen voor 10 euro willen..sja..40-45 euro vindt men al gauw teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 20 mei 2004 @ 19:13:
[...]
Valt best mee, dat de meesten die hier om een PAL versie vroegen hem ook meteen voor 10 euro willen..sja..40-45 euro vindt men al gauw teveel.
Idd want de FRS heeft hem voor 15e gehad en meer heb ik er dus ook niet voor over omdat ie dus kennelijk voor die prijs verkocht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:59:
[...]

Idd want de FRS heeft hem voor 15e gehad en meer heb ik er dus ook niet voor over omdat ie dus kennelijk voor die prijs verkocht kan worden.
Ik had hem daar besteld maar hij kwam niet; nu heb ik dus de volle mep betaald omdat ik hem toch wou. Jammer maar hij is het wel waard... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
TdV schreef op 20 mei 2004 @ 21:41:
[...]

Ik had hem daar besteld maar hij kwam niet; nu heb ik dus de volle mep betaald omdat ik hem toch wou. Jammer maar hij is het wel waard... _/-\o_
en ik heb geluk gehad :P
Maarre ik vind de game erg vet. Tenminste wat er nu van gespeeld heb :D
Ik heb een paar keer een single race gedaan en crash. mn hoogste is tot nu toe 36 miljoen schade :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Voor iedereen die graag online Mario Kart(of 1080 en Kirby's Air Ride) wil spelen is er goed nieuws. WarpPipe komt deze week nog met WarpPipe 0.4 en over twee dagen komt ook nog eens X-Link Kai Evolution VII uit. Beide programma's zullen een contact list hebben zoals in bijvoorbeeld msn. WarpPipe zal ook nog eens random matching hebben geloof ik. Ik moet Mario Kart maar weer eens tevoordschijn zoeken, ik heb het al niet meer gespeeld sinds December en ik wil niet ingemaakt worden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

Interview met Miyamoto sama!
Interview with the 'Godfather' Miyamoto
Shigeru Miyamoto chats with WHAM!

By Steve Tilley

Miyamoto struts his stuff while sporting some Link-garb.
Nintendo has a history of springing a big surprise on the unsuspecting media and industry types at each year’s E3 press briefing, a jam-packed affair held the day before the show opens to the teeming masses at the Los Angeles Convention Centre.

Sometimes the announcement lands with a thud, like last year¹s unveiling of Namco and Nintendo’s lame-o Pac-Man game. But more often than not the Big N gets the fan faithful gasping with an unexpected shocker. And this year was definitely no exception.

While the crowd was duly impressed with the upcoming dual-screened handheld, the Nintendo DS, when legendary game guru Shigeru Miyamoto leapt onto the stage wielding a prop sword and shield to announce a new Zelda game for the GameCube featuring an older, more realistic-looking Link well, everyone went Donkey Kong-sized bananas.

With the help of veteran Nintendo translator Bill Trinen, we had a chance to sit down with Miyamoto away from the cacophony of the E3 show floor to talk about the new look of Link and discuss the future of the Nintendo DS. Here are the highlights from that chat.

Wham! Gaming: Are you moving to this more realistic version of Link because it¹s what people wanted, or did you have it mind all along?

Shigeru Miyamoto: Maybe it’s a little bit of both (laughs). When we did Ocarina of Time, obviously that was a game where you started off as a child and matured into an adult. But earlier on when we were developing the game, we started off developing it around an adult Link, and because of that we chose the graphical style we did with Ocarina of Time. Whereas with Wind Waker, we knew from the get-go that it was going to be entirely a story about Link as a young boy, and with that in mind we thought about the best way to express the story of a young boy, and how we could best create a reality in this world of Zelda using a graphical style. And the decision was that by going with this ‘toon-shading’ style, we can better express a young boy and better show his movements and make a more cohesive, realistic-feeling world.
But at that time, obviously, we still had questions about if we’ve gone with this decision because Link’s a boy, what do we do the next time when we decide to make a game when Link is more grown up, and how are we going to create Link in a cel-shaded style as an adult. After a lot of discussion, what we decided was the best graphical presentation for an adult link was this style.

Wham!: Can you give us some examples of how this adventure will be more adult and more mature?

SM: Link as a character will be taller with longer limbs, so we’re going to have a lot more sword fighting and action elements like we saw in a game like Zelda II: The Adventure of Link. And then of course we’ll have to have a lot of cool items that we can have Link using in different poses.

(At this point, Miyamoto showed a five-minute extended trailer for the upcoming game, featuring Link battling foes on horseback, squaring off against fearsome monsters and engaging in your basic acts of derring-do. Miyamoto assured us the mind-blowing visuals were generated entirely in-game, with only the camera angles altered.)

Wham!: Very, very nice. Some of those monsters look pretty fierce, is the game going to be darker or scarier than the last game?

SM: I don’t necessarily think so. We haven’t finished the game completely, but kind of like we did with Ocarina of Time, we really want to create the feeling that the player is in the real world of Hyrule the vast expanse and open spaces, and the feelings of going to very unique places ¬we’ve spent a lot of time focusing on that. But I don’t think we’ll make it overtly dark.

Wham!: Regarding the Nintendo DS, it looks as though it really will create new forms of gameplay, with the two screens and touch sensitivity and voice recognition. Are developers rising to the challenge of incorporating these elements into gameplay?

SM: Yes, developers are really excited about it and very interested in developing for it. The best example is Pac-Pix, the game Namco has created. It’s something they’ve been thinking of for a long time internally, and they’ve never had a hardware system where they’ve been able to create it. And so as soon as we showed them the DS, they immediately jumped on board and said, “Oh, we’ve got a great idea for that.”

Wham!: Do you think Sony’s new handheld and the DS are aimed at different audiences? Or do you think they’ll compete head to head?

SM: The same could be said for our game development, but I don’t really like looking at it in terms of competing with somebody else to create something. I like to think of it in terms of we always want to try to create things no one else is creating. But because we’re going for the same consumer wallet that they are, I guess in that sense there is a competitive tone to it. If you look at the PSP, that’s a hardware system where you can take the kinds of games and the type of gameplay that we’ve seen so far on other systems, maybe technologically expand them a little bit and put them on a handheld system. Whereas the DS is something completely different. With the DS you can create new styles of gameplay that we’ve never seen on the GameBoy, or never seen on a home game system. And I think for that reason there will be a very, very big difference between the two systems.

Wham!: So the DS has shown that Nintendo really can create new styles of gameplay when you set out to do it. You’ve made the same promise for the successor to the GameCube, generally speaking, what kind of new gameplay can you address with the home console that we haven’t seen before?

SM: It’s kind of hard for me to give you a hint right now, but one thing I think is kind of interesting about the entertainment industry is we’ll be able to, after introducing the DS, look at how people respond to it and how people accept it, and based on that we’ll be able to implement different ideas going forward on new hardware generations. So I think that’s very exciting, and we're very much looking forward to seeing how people respond to the DS.

Wham!: Is the DS meant to be a successor to the GameBoy, or is there going to be another GameBoy?

SM: I think we’ll continue to see the GameBoy series develop and see the GameBoy develop going forward, maybe into something that’s more compact, more affordable and very playable. Whereas with the DS, although it’s a portable system, we could have done something similar with a system you could put on a desktop, but it’s turned out to be something even more portable. So you’ll definitely see the two systems co-exist going forward.

Thanks very much Miyamoto-san!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens IGN heeft een nieuwe impressie van Metroid Prime 2: Echoes en dat klinkt echt :9~ _/-\o_

Metroid Prime 2: Echoes impressie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
schnumi schreef op 21 mei 2004 @ 10:40:
Trouwens IGN heeft een nieuwe impressie van Metroid Prime 2: Echoes en dat klinkt echt :9~ _/-\o_

Yup ik had mn twijfels in het begin, zeker toen ik van die multiplayer hoorde. Maar wat ik er na de E3 van gezien heb is er voor mij geen enkele twijfel meer; dit spel gaat keihard roeleren. Kei- en keihard.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op 21 mei 2004 @ 10:40:

Het beste wat er in dat stuk vn IGN staat is dat Retro de Japanse release tot volgend jaar heeft uitgesteld om..

(trommelgeroffel)

Het spel nog dit jaar in Europa te kunnen uitbrengen!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kijk dat is nog eens een goede zet of niet dan. :)

Goed om te horen dat ze ook gewoon aan de europeanen denken. Ze zouden bij zulke grote titels eigenlijk gewoon een wordwide release moeten doen maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
Mooi dat wij MP2 dit jaar nog krijgen, toppie zo.
Jappen hielden zoiezo niet zo van Metroid Prime 1, slim om em daar dus even uit te stellen om em hier dit jaar te releasen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De Penny Arcade visie op de E3 van Nintendo:

Les Disapointments

German Words Are Scary

They Hail From Canidon

Ik had nog een vraagje over Star Fox Adventures. Ik heb het spel gekocht bij de release en ben toen halverwege gekomen en ben toen mijn interesse in het spel compleet verloren. Ik ben nu bezig om alle spellen die ik nog niet heb uitgespeeld weer te gaan spelen en ik hoor nu steeds dat het spel tegen het einde weer wel de moeite waard is. Klopt dit, want tot nu toe(50% van het spel) ben ik er diep in teleurgesteld. Wordt het spel beter of blijft het een cursusje "hoe verzamel ik zoveel mogelijk troep"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Zo,

door een ruil/koopactie ook weer wat spellen rijker geworden :D

RE, RE0, RE3 enMGS:TTS

woei weer genoeg gameuurtjes die er aan komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 18:37:
[...]

Bullshit.. de verschillen tussen PES en WE zijn bijna te verwaarlozen als ze er al zijn. Zeker niet in de proporties die jij stelt. Als PES arcade achtig is, is WE dat ook.
wow man relax! T was geen flame.. ik had dat alleen gelezen in het PES3 topic :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 09:46
MetroidPrime schreef op 21 mei 2004 @ 15:36:
De Penny Arcade visie op de E3 van Nintendo:

Les Disapointments

German Words Are Scary

They Hail From Canidon

Ik had nog een vraagje over Star Fox Adventures. Ik heb het spel gekocht bij de release en ben toen halverwege gekomen en ben toen mijn interesse in het spel compleet verloren. Ik ben nu bezig om alle spellen die ik nog niet heb uitgespeeld weer te gaan spelen en ik hoor nu steeds dat het spel tegen het einde weer wel de moeite waard is. Klopt dit, want tot nu toe(50% van het spel) ben ik er diep in teleurgesteld. Wordt het spel beter of blijft het een cursusje "hoe verzamel ik zoveel mogelijk troep"?
Ik heb hem uitgespeeld en ik kan je zeggen dat er geen meesterlijk plot op het eind zit ofzo. :+ Maarja, ik vond hem over het algemeen wel vermakelijk, zeker geen topper, maar goed te doen (zeker als je 6 weken thuiszit ivm een operatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zit nog steeds vast bij SFA :X

Op een bepaald moment, als je op de rug van zo'n vogelsaurus zit, en je een zootje turrets ofzo moet kapotschieten. Dat red ik niet, en het spel interresseert met net niet genoeg om het 200 keer te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op 21 mei 2004 @ 17:04:

Op een bepaald moment, als je op de rug van zo'n vogelsaurus zit, en je een zootje turrets ofzo moet kapotschieten. Dat red ik niet, en het spel interresseert met net niet genoeg om het 200 keer te proberen :P
Is dat niet al aan het begin? ;) Daar irriteerde ik me ook enorm aan. Ik had ook nog eens Metroid Fusion gekocht tegelijkertijd met SFA en dus heb ik na een dag of twee geen aandacht meer aan het spel gegeven. Het ligt er sindsdien alleen maar stof te verzamelen. Maar ik ga dan denk ik maar een Zelda spel uitspelen, ik heb nog 5 Zelda's die ik moet uitspelen. (Zelda 1, Zelda 2, Majora's Mask, Oracle of Ages en Oracle of Seasons) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 09:46
Willybubba schreef op 21 mei 2004 @ 17:04:

haha, dat kan ik me wel herinneren ja, dat is echt super moeilijk. :D Maar na ongeveer 30 keer proberen is het me dan eindelijk gelukt en dan voel je je goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:59:
[...]
Het is meer omdat FRS het laatste jaar geen idee heeft wat ze aan het doen zijn met hun webshop... (gecancelde games leveren, foute prijzen ,etc) 15e is gewoon niet de normale prijs voor BO2 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Is dat niet al aan het begin?
Ook, maar daar is het easy. Dit gedeelte is op zo'n 85% ofzo van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SFA heeft me nooit zo kunnen boeien. Ik had het ooit geleend van een vriend, op zo'n 30% (dacht ik) had ik er zooo genoeg van... Teruggeruild en geen haar op m'n hoofd die er aan dacht om het spel te gaan kopen.
Goed voorbeeld van Rare's kwaliteit trouwens. Ik denk niet dat Kameo en/of PD0 goede games worden... Alhoewel ik dat best zou willen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 23:29:
SFA heeft me nooit zo kunnen boeien. Ik had het ooit geleend van een vriend, op zo'n 30% (dacht ik) had ik er zooo genoeg van... Teruggeruild en geen haar op m'n hoofd die er aan dacht om het spel te gaan kopen.
Goed voorbeeld van Rare's kwaliteit trouwens. Ik denk niet dat Kameo en/of PD0 goede games worden... Alhoewel ik dat best zou willen hoor.
Er zat aan het begin een geniaal stuk in SFA dat qua sfeer wel wat weghad van de sneeuwlevels in Donkey Kong Country. Rare is na de N64 tijd steeds verder bergafwaards gegaan. Kijk maar eens naar hun GBA spellen. In de SNES tijd waren hun spellen grafisch de beste van hun generatie, in de GBA-tijd zijn hun spellen op het gebied van graphics het beste te vergelijken met derderangs-third-party spellen. Ik verwacht eigenlijk dat Rare binnen een jaar of twee compleet wordt geherstructureerd of zelfs opgeheven, het moet Microsoft wel opgevallen zijn dat Rare lang niet zo goed is als vroeger.

Over Microsoft gesproken, ik las gisteren nog dat Microsoft hun XSN-middleware platform ook naar de Revolution en de PS3 wil porten. Dit wil Microsoft doen om een gaming standaard te creeeren zodat een third-party developer een spel maar 1 keer hoeft uit te brengen. Deze ene versie werkt dan op alle drie next-generation consoles. Als Microsoft Nintendo en Sony hiervoor weet over te halen, dan zal het veel minder vaak gebeurden dat een spel op een van de drie consoles niet uitkomt. Het grote nadeel is weer dat spellen niet geoptimaliseerd zullen zijn voor de hardware en dat je dan op de ene console slowdown zal hebben in een spel en op een andere console niet de volledige kracht gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Laatst online: 23-09 16:41

mbr

Ecco schreef op 06 mei 2004 @ 11:41:
Jahoo, ik heb hem nu echt: Beyond Good and Evil: English/Espagñol :D

Ubi-Soft, ondanks dat ik hem maar liefst 3 keer terug mocht sturen, bedankt! :P

Ben hem nu overnieuw aan het uitspelen, en man wat een spel _/-\o_
Vandaag Beyond Good&Evil gekocht bij Bart Smit voor de gamecube (slechts 20,00 Euro).

Maar tot mijn verbazing kan ik alleen kiezen tussen Frans en Nederlands.
Terwijl op de achterkant van de cd-doos staat dat Engels optioneel is... ?!

Beetje zonde van mijn tijd want nu moet ik weer terug naar Bart Smit, want ik heb liever alles in het Engels.

Zijn er verschillende versies in omloop van Beyond Good&Evil ? (Heb de GOT-Search wel gebruikt maar ik kan het antwoord op mijn vragen niet vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
dus je wilt engels... en hij is engels?... hmmmm! ik zie het probleem!

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
mbr schreef op 22 mei 2004 @ 00:28:
[...]

Vandaag Beyond Good&Evil gekocht bij Bart Smit voor de gamecube (slechts 20,00 Euro).

Maar tot mijn verbazing kan ik alleen kiezen tussen Frans en Engels.

Beetje zonde van mijn tijd want nu moet ik weer terug naar Bart Smit, want ik heb liever alles in het Engels.

Zijn er verschillende versies in omloop van Beyond Good&Evil ? (Heb de GOT-Search wel gebruikt maar ik kan het antwoord op mijn vragen niet vinden).
Ik zie het probleem niet echt, als je alles in het Engels wil, dan kies je toch gewoon voor Engels in het spel??? 8)7

Jammer genoeg ben ik nog steeds aan het wachten op BG&E uit de sterrencatalogus. Nintendo belooft steeds alles binnen 28 dagen te leveren, maar tot nu toe lijkt daar niets van terecht te komen. De Game Boy Player die ik uit de sterrencatalogus besteld had waren ze vergeten te versturen, de Zelda Collector's Edition Disk hadden ze gewoon niet verstuurd en nu BG&E. Als ik dan hoor dat Nintendo in Engeland en Ierland de produkten in de sterrencatalogus binnen enkele dagen kan leveren, vraag ik me toch af hoe het kan dat Nintendo Nederland 28 dagen beloofd, maar dit nooit kan waarmaken? Ik zal er maar nog een keertje een mailtje tegen aangooien. :O

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 22-05-2004 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 22:10

Copycat

Stamgast @ HGGCT

MetroidPrime schreef op 21 mei 2004 @ 23:51:
[...]

Over Microsoft gesproken, ik las gisteren nog dat Microsoft hun XSN-middleware platform ook naar de Revolution en de PS3 wil porten. Dit wil Microsoft doen om een gaming standaard te creeeren zodat een third-party developer een spel maar 1 keer hoeft uit te brengen. Deze ene versie werkt dan op alle drie next-generation consoles. Als Microsoft Nintendo en Sony hiervoor weet over te halen, dan zal het veel minder vaak gebeurden dat een spel op een van de drie consoles niet uitkomt. Het grote nadeel is weer dat spellen niet geoptimaliseerd zullen zijn voor de hardware en dat je dan op de ene console slowdown zal hebben in een spel en op een andere console niet de volledige kracht gebruikt.
Goh, wie zal d'r dan de beste versies hebben :? O-) 8)7

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Laatst online: 23-09 16:41

mbr

mbr schreef op 22 mei 2004 @ 00:28:
[...]

Maar tot mijn verbazing kan ik alleen kiezen tussen Frans en Nederlands.

Sorry; ik bedoel dat ik alleen kan kiezen tussen Frans en Nederlands (tikfoutje :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het NL is best te doen in BG&E, als je anders wil zal je hem buiten NL moeten halen of bij gameshops die hem importeren van buitenlandse groothandels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik heb Beyond good and evil pas gehaald voor de PC, prachtgame!

En ik heb hem dus elke keer op Nederlands gezet, 1x op engels maar dat vond ik toen niks. De Nederlandse voice acting vind ik echt heel leuk :)

Bij games als Splinter Cell moeten ze dit natuurlijk niet flikken, maar hier ging het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee ik heb een hekel aan nederlandse stemmen. Behalve bij spongebob. :P

Net zoals die duitsers die alles gaan nasynchroniseren in het duits damn wat is dat shit zeg dat klinkt voor geen meter. :P

btw: mensen vandaag even naar http://www.gamefaqs.com en stemmen op SSB:M! :) Deze game neemt het op tegen GTA: VC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jammer genoeg ben ik nog steeds aan het wachten op BG&E uit de sterrencatalogus. Nintendo belooft steeds alles binnen 28 dagen te leveren, maar tot nu toe lijkt daar niets van terecht te komen. De Game Boy Player die ik uit de sterrencatalogus besteld had waren ze vergeten te versturen, de Zelda Collector's Edition Disk hadden ze gewoon niet verstuurd en nu BG&E. Als ik dan hoor dat Nintendo in Engeland en Ierland de produkten in de sterrencatalogus binnen enkele dagen kan leveren, vraag ik me toch af hoe het kan dat Nintendo Nederland 28 dagen beloofd, maar dit nooit kan waarmaken? Ik zal er maar nog een keertje een mailtje tegen aangooien. :O
Ik had 1080 besteld via de catalogus... had em binnen 2 dagen in huis, ik schrok er helemaal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje over Soul Caliber II:

In Chapter 1 unlock ik: 'Lakeside Coliseum Stage'. Waarom komt 'ie er niet bij als ik in VS mode wil spelen? Ik heb de maps geteld, ik begon met 10, heb er nog steeds 10, er is niets bijgekomen. De karakters komen er wel bij.

EDIT: Ik zag dat in de extra mode de map wel zat, dus ik gok dat de maps ook in een extra te unlocken VS mode komen right?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

Ik heb BG&E voor de cube gekocht en ik stoor me geenzinds aan de nederlandse voice acting in het spel :)

"HEEEEE KIJK WAAR JE SLAAT..... verdomme"
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.