Het Grote Gamecube Topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.624 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:53

admiral866

The King Personality Disorder

ehm heeft iemand nog ergens die persconferentie staan? Yam's server ligt eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Hij staat nog steeds op yam's server. Ik kan daar nu vandaan downloaden.

Ik denk niet dat de PSP door zal slaan op grote schaal(lees: op dezelfde schaal als de Game Boy familie), de accu gaat waarschijnlijk maar 2 uur mee als je er spellen op speelt(volgens Sony zelf). Vergelijk dat maar eens met de minimaal 10 uur van de NDS, dan zie ik het echt somber in voor de PSP.

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 14-05-2004 21:38 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 14 mei 2004 @ 21:22:
ehm heeft iemand nog ergens die persconferentie staan? Yam's server ligt eruit?
Hij staat nog steeds op de server, mogelijk heeft Yam de http connectie uitgeschakeld ivm bandbreedte. Op irc vertelt hij er meer over ;)

edit:
Staat er nog steeds op :) FF naar irc enzo dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik denk dat de NDS de plaats van de GBA in gaat nemen en dat de GBA het platform word voor "on-the-go" games. Hiermee bedoel ik games die even snel speelt. Denk aan Wario Ware, tetris etc. De meer seriuese en langere games gaan naar de NDS...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 06:53

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 21:51:
[...]
Hij staat nog steeds op de server, mogelijk heeft Yam de http connectie uitgeschakeld ivm bandbreedte. Op irc vertelt hij er meer over ;)

edit:
Staat er nog steeds op :) FF naar irc enzo dus.
:) k thanks, was ik ff vergeten ja. Ben erg benieuwd naar die, inmiddels beroemde, reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

echt geweldig al die Reggie dingen :D

Wat ik ook een mooie vond was: We do not rule the handheld market, we 0wn it :D

Ben benieuwd of er nog een stunt komt deze laatste dag

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 21:39
philipnorth schreef op 15 mei 2004 @ 00:30:
echt geweldig al die Reggie dingen :D

Wat ik ook een mooie vond was: We do not rule the handheld market, we 0wn it :D
Die quote was niet van Reggie maar van die andere VP, die had nog wel andere rake opmerkingen ook trouwens: "So now we sit here with a 100% marketshare. What will happen? Well it certainly can't go up!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

JeroenB schreef op 15 mei 2004 @ 00:45:
[...]

Die quote was niet van Reggie maar van die andere VP, die had nog wel andere rake opmerkingen ook trouwens: "So now we sit here with a 100% marketshare. What will happen? Well it certainly can't go up!" :)
ah ja ok, zat idd ff te twijfelen van wie die was :)

Maar allemaal hadden ze idd rake opmerkingen

Is er ergens trouwens een transcript van dat wat allemaal gezegd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Super alles van Reggie :P hij rulede ook wel hard eng keek streng..

Ook deze quote ruled :P
Reggie Survival Guide:
• If Reggie asks for your name, give it to him.
• If Reggie starts kicking your ass, play dead.
• If Reggie asks you whick is better: PS2 or PSP, don't answer and play dead.
_/-\o_

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol zeg die gast is gelijk wereldbekend. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
besef met net ineens dat als de graphic kwaliteit van de handhelds omhoog gaat, dat we misschien hetzelfde krijgen als met de huidige home-consoles: 3D, 3D en meer 3D. En de reden dat ik zo van mijn GBA hou is dat het lekker old school is, veel gameplay en leuke 2D graphics, ik hoop maar dat ze (devs) dat er niet massaal uit gaan gooien :(

Ik vind trouwens wel dat die quotes van Reggie op papier cooler klinken dan de manier waarop hij ze er op de pers conv. er uit gooide, dat was toch wel een beetje rustig en wat minder "The Rock" achtig dan de quotes doen lijken :) maarja..

[ Voor 3% gewijzigd door nioz op 15-05-2004 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Is de E3 nou al afgelopen of bestaat er nog een kans op mario 128? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Xrenity schreef op 15 mei 2004 @ 09:53:
Ik denk dat ze die doorschuiven naar de N5. Een Nintendo console die lanceert met Mario loopt beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaasch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.rareware.com/g...loads/kameo_e32k4_lrg.wmv

Kijk en zoek de metroid dingetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
nioz schreef op 15 mei 2004 @ 09:22:
besef met net ineens dat als de graphic kwaliteit van de handhelds omhoog gaat, dat we misschien hetzelfde krijgen als met de huidige home-consoles: 3D, 3D en meer 3D. En de reden dat ik zo van mijn GBA hou is dat het lekker old school is, veel gameplay en leuke 2D graphics, ik hoop maar dat ze (devs) dat er niet massaal uit gaan gooien :(
Ik denk dat je dit met een gerust hart aan Nintendo over kan laten. Gameplay staat altijd veruit voorop en ze hebben door dat hitsigere graphics niet altijd beter zijn maar dat sfeer op een heleboel manieren gerealiseerd kan worden.
Kijk maar naar 4 Swords bv die op de cube uitkomt :)

Maar waar ik stiekum altijd op zal blijven hopen is dat er ooit een Castlevania komt in de stijl van Symphony of the Night _/-\o_

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

ik zie een rollende bal :)

En die woorden aan het begin doen me ook aan filmpje van de E3 denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou er zitten nog wel meer dingen in, niet dat de lui bij Retro er patent op hebben , maar sommige van de bazen lijken ook wel sterk. Bijvoorbeeld die boombaas deed me heel erg denken aan dat grote ijsmonster in Prime (ben naam kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
can hardly contain ourselves. After much pestering, the company has agreed to demo to us the much talked about (but never shown) extended Legend of Zelda GameCube trailer, which runs almost two and a half minutes in length (as opposed to the publicly released one, at about a minute).

There are no cameras or microphones allowed. A Nintendo representative inserts one of only three existing DVDs (all tracked by producers Shigeru Miyamoto and Eiji Aonuma themselves) with the extended footage on them. The video begins to play and we watch, amazed. When it's all over, we ask to watch it again. And then one more time. And another time still. The extended cut, which shows off never-before-seen areas in the game as well as more of Link's abilities, only reinforces our previous opinion of the anticipated action-adventure. It is, put simply, totally kick ass.
Het is jammer dat ze het lange filmpje van Zelda niet getoont hebben, maarja die zien we vast later wel :)

Btw, ik heb een nieuw topic geopend :) [rml][ NGC] Resident Evil 4[/rml]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ecco schreef op 15 mei 2004 @ 12:05:
[...]

Ik denk dat je dit met een gerust hart aan Nintendo over kan laten. Gameplay staat altijd veruit voorop en ze hebben door dat hitsigere graphics niet altijd beter zijn maar dat sfeer op een heleboel manieren gerealiseerd kan worden.
Kijk maar naar 4 Swords bv die op de cube uitkomt :)

Maar waar ik stiekum altijd op zal blijven hopen is dat er ooit een Castlevania komt in de stijl van Symphony of the Night _/-\o_
Nintendo vertrouw ik ook wel (heb 4swords @ NGC bijna uitgespeelt nu :D), maar er zijn een hoop andere developers die toch vaak voor 3D kiezen; zoals ik al zei op de huidige consoles werd ook alles 3D zodra dat mogelijk werd (op enkele fighters e.d. na)
Maarja, we zien het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Super Mario 128 wordt mogelijk later dit jaar getoond. Nintendo is nog steeds bang dat een aantal van de revolutionaire nieuwe ideeen uit het nieuwe Mario spel door de concurrentie gebruikt gaan worden voordat Mario op de markt verschijnt. Het is best mogelijk dat er pas iets van de nieuwe Mario te zien zal zijn vlak voordat het spel uitkomt. De hardware uitbreiding voor de GameCube zal ook pas later dit jaar getoond worden.

Over Kameo: ik verwacht niet zo heel veel van het spel. Rare kennende zal het wel weer een Metroid-kloon worden waarin je zoveel mogelijk paddestoelen, dieren, bafmodads, bananen, spiritual stones, mystical stones, brandstofcellen, juwelen, mestkevers, zaadjes, noten en nog veel meer moet verzamelen. Hoe meer ik van dit spel zie, hoe meer ik de geruchten over de interne problemen ga geloven. Je gaat toch niet zomaar een spel dat bijna af was en volgens de gamessites fantastisch was, meer dan twee jaar uitstellen om het zo enorm te veranderen dat er niets meer van het origineel over is?

Ik las over Metroid Prime 2 dat het spel al voor 70% af is en dat Retro verwacht ruim voor de deadline klaar is met het spel. Ik moet zeggen dat ik steeds meer respect krijg voor Retro als ik hoor in wat voor tempo ze spellen ontwikkelen, vooral gezien de kwaliteit van hun spellen. Rare kan daar nog wel wat van leren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik blijf toch nog respect hebben voor rare hoor. Als je ziet wat een spelhistorie die mensen hebben staan. Tuurlijk was SFA geen best spel, maar er zaten toch nog wel wat mooie dingen in.

Ik vind de mentaliteit bij rare wel mooi, een tijd geleden las ik een interview met zo'n hoog persoon bij MS die zei dat ze rare nieuwe pc's hadden gegeven zodat ze misschien sneller klaar waren met hun spellen. toen ze gingen kijken waarvoor ze werden gebruikt bleek dat ze ingebruik waren voor nieuwe projecten van Rare :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21-09 20:21
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 12:52:
Tja, ik blijf toch nog respect hebben voor rare hoor. Als je ziet wat een spelhistorie die mensen hebben staan. Tuurlijk was SFA geen best spel, maar er zaten toch nog wel wat mooie dingen in.
Jij kijkt ook alleen maar naar de naam. :p Het overgrote deel van de belangrijke mensen zijn allang bij Rare weg, dus op games met de kwaliteit van GoldenEye en Donkey Kong Country (toentertijd) hoef je echt niet meer te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 12:52:

Ik vind de mentaliteit bij rare wel mooi, een tijd geleden las ik een interview met zo'n hoog persoon bij MS die zei dat ze rare nieuwe pc's hadden gegeven zodat ze misschien sneller klaar waren met hun spellen. toen ze gingen kijken waarvoor ze werden gebruikt bleek dat ze ingebruik waren voor nieuwe projecten van Rare :)
Het grote probleem is dat het erop lijkt dat er binnen Rare nogal wat machtspelletjes worden gespeeld. Dat schijnt de reden te zijn dat Nintendo niets meer met Rare te maken wilde hebben. Volgens IGN zou Nintendo ook nog eens zwaar ontevreden geweest zijn over de ontwikkeling van Perfect Dark Zero, die door deze machtspelletjes vertragingen op aan het lopen was. Rare is lang niet meer het bedrijf wat het ooit was. Van de mensen die aan Donkey Kong Country en GoldenEye werkten, werkt bijna niemand meer bij Rare. De meesten zijn of naar Zoonami overgestapt of naar Free Radical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

maar dus geen nieuws van SK deze E3.... :(

en over mario 128 en evt nieuwe hardware, revolutionaire gameplay, misschien is de nieuwe Hardware nodig voor Mario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

Wom

philipnorth schreef op 15 mei 2004 @ 13:29:
maar dus geen nieuws van SK deze E3.... :(

en over mario 128 en evt nieuwe hardware, revolutionaire gameplay, misschien is de nieuwe Hardware nodig voor Mario?
Nieuw soort joystick voor het nieuwe type gameplay ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
AudiRS4 schreef op 15 mei 2004 @ 13:32:
[...]

Nieuw soort joystick voor het nieuwe type gameplay ?
Lijkt me niet echt logisch dat ze dat gaan doen.

Ze maken een game voor de cube, en dus met de cube controller.
Anders kunnen ze net zo goed per spel een controller erbij geven, die voor dat spel is gemaakt. 7(8)7

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 15 mei 2004 @ 13:46:
[...]

Anders kunnen ze net zo goed per spel een controller erbij geven, die voor dat spel is gemaakt. 7(8)7
Uhm, ooit gehoord van Pokemon Stadium op de N64 :? Perfect Dark op de N64 :? Donkey Kong 64 op de N64 :? Allemaal games waarbij een hardware add-on praktisch noodzakelijk (PD/PS) of helemaal noodzakelijk (DK64) was. En voor Donkey Konga heb je toch ook een Drumstel nodig, en voor de Eye toy een camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vanitas schreef op 15 mei 2004 @ 13:46:
[...]

Dat gebeurt in Japan redelijk veel: Beatmania, Pop'n Music, Dance Dance Revolution, Densha de Go!, Gran Turismo, Moto GP, Donkey Konga, Flying Circus, Puchi Carrat, enz. hebben allemaal een eigen controller. Hoewel deze spellen het ook met de standaard controller doen, speelt het gewoon niet fijn.

In Europa zie je het minder omdat men over het algemeen zo min mogelijk wil uitgeven.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Gamekings was volgens mij vorig seizoen in Japan .... daar zijn dat soort dingen echt standaard, het stikt ervan .... op de Xbox was ook een Mech-game waar je zo'n grote besturing bij kon kopen. Remember Duckhunt anyone? Ik vind het wel geinig zelf, het concept is leuk verzonnen .... en eindelijk een Donkey Kong game op de Cube (ik doel op Jungle Beat), super toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 15:04:
Inderdaad. Gamekings was volgens mij vorig seizoen in Japan .... daar zijn dat soort dingen echt standaard, het stikt ervan .... op de Xbox was ook een Mech-game waar je zo'n grote besturing bij kon kopen. Remember Duckhunt anyone? Ik vind het wel geinig zelf, het concept is leuk verzonnen .... en eindelijk een Donkey Kong game op de Cube (ik doel op Jungle Beat), super toch?
Dat was toch dat spel van Capcom dat vanwege de controller alleen al meer dan $200 kostte? Dit soort dingen zijn inderdaad niet nieuw in de console wereld. De Cube heeft al 3 van dat soort add-ons, namelijk de Konga, het modem-adapter en de breedband adapter. De GBA in combinatie met de GC-GBA-linkkabel kun je ook min of meer in deze categorie indelen. Het zou dus echt niet een nieuw fenomeen voor de GC zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens die DK jungle beat game schijnt wel super te zijn volgens de mensen van IGN. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 15 mei 2004 @ 16:08:
Trouwens die DK jungle beat game schijnt wel super te zijn volgens de mensen van IGN. :)
24 september hier, meteen kopen :9 Lijkt me echt vet :P
Zijn Donkey Konga en Donkey Kong Jungle Beat nou 1 en hetzelfde spel of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 16:14:
[...]
24 september hier, meteen kopen :9 Lijkt me echt vet :P
Zijn Donkey Konga en Donkey Kong Jungle Beat nou 1 en hetzelfde spel of niet :?
Nope.
Donkey Konga is een rythm action game, echt een trommelspelletje. Donkey Kong Jungle Beat is een platformspel dat je met die trommels moet besturen, erg apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Vind het echt cool dat er eindelijk zoiets uitkomt (uit is :) ), het kost meestal wel iets meer (in Jap in geval van Donky konga trouwens niet..), maar het is imho vaak ook wel super veel fun dat je eruit haalt.

(Sega Marine fishing met hengel op mijn dreamcast == coole party game :), samba de Amigo etc. en op de ps2 heb je geloof ik ook veel van dat spul )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 15 mei 2004 @ 15:15:
[...]Dat was toch dat spel van Capcom dat vanwege de controller alleen al meer dan $200 kostte? Dit soort dingen zijn inderdaad niet nieuw in de console wereld. De Cube heeft al 3 van dat soort add-ons, namelijk de Konga, het modem-adapter en de breedband adapter. De GBA in combinatie met de GC-GBA-linkkabel kun je ook min of meer in deze categorie indelen. Het zou dus echt niet een nieuw fenomeen voor de GC zijn.
Klopt was van Capcom inderdaad. Mech Assault vond ikzelf alleen meer mijn stijl, eindelijk niet zo'n simulatie zoals op PC .... hoewel ik Mech Warrior 3 erg goed vond.

Ikzelf zit in ieder geval op die Kong games te wachten, ik hoop dat DK64 ook geport wordt als extra, dan alleen nog Mario 64 en die N64 kan verkocht worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

je had vroeger toch ook van die matten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff iets heel anders dan de E3.

Heb eindelijk RE gekocht :) was bijna aan RE 0 begonnen maar wil toch de hele reeks uitspelen in de juiste volgorde. Op naar RE4 (ojee toch e3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag net dat de pokemon box in de sterrencatalogus staat voor 4000 sterren.

dus voor de liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

MetroidPrime schreef op 15 mei 2004 @ 15:15:
[...]

Dat was toch dat spel van Capcom dat vanwege de controller alleen al meer dan $200 kostte? Dit soort dingen zijn inderdaad niet nieuw in de console wereld. De Cube heeft al 3 van dat soort add-ons, namelijk de Konga, het modem-adapter en de breedband adapter. De GBA in combinatie met de GC-GBA-linkkabel kun je ook min of meer in deze categorie indelen. Het zou dus echt niet een nieuw fenomeen voor de GC zijn.
Dat was inderdaad Steel Battalion. Heb het spel zelf helaas nog niet kunnen spelen. Het maken van dit spel met de speciale controller schijnt een jongensdroom geweest te zijn van enkele heren bij Capcom.

http://www.capcom.com/SB/

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 16:34:
[...]
Nope.
Donkey Konga is een rythm action game, echt een trommelspelletje. Donkey Kong Jungle Beat is een platformspel dat je met die trommels moet besturen, erg apart :)
Dat wordt dan smullen van 2 games :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 19:20:
zag net dat de pokemon box in de sterrencatalogus staat voor 4000 sterren.

dus voor de liefhebber
Lol, daar heb je in verhouding wel maar heel weinig sterren voor nodig. :)
Kheb er zelf pas 1235 helaas... Komt vooral doordat ik m'n GBA had gekocht nog voordat het sterrensysteem werd geintroduceerd :(

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik zit nu de nieuwe releaselijst van Nintendo of Europe te bekijken, maar ik vind het er maar een beetje vreemd uitzien. Four Swords Adventures wordt namelijk niet op de releaselijst genoemd, maar spellen zoals Paper Mario 2, Metroid Prime 2 Echoes en Legend of Zelda: Magical Hood worden er wel op genoemd, ook al komen die pas eind dit jaar. Het ziet er momenteel naar uit dat Four Swords Adventures de nieuwe Animal Crossing gaat worden en dus in ieder geval dit jaar niet meer gereleased zal worden.

De releaselijst van first en second party GC en GBA titels:

Nintendo GameCube Release Dates Q2 - Q4 2004

1st April Pokemon Channel
14th May Pokemon Colosseum
18th June Mario Golf Toadstool Tour
3rd September Wario Ware Inc
24th September Animal Crossing
9th October Pikmin 2
15th October Donkey Konga
Q4 Tales of Symphonia
Q4 Paper Mario 2
Q4 Metroid Prime 2: Echoes
Q4 Mario Party 6

Game Boy Advance

8th April Metroid Zero Mission
4th June F-Zero GP Legend
25th June Donkey Kong Country 2
2nd July Kirby and the Amazing Mirror
9th July NES Classics – Donkey Kong, Pac-Man, The Legend of Zelda, Super Mario Bros, Excitebike, Iceclimer, Xevious, Bomberman.
16th July Hamtaro Ham-Ham Games
16th July Fire Emblem
17th September Mario Golf Advance Tour
1st October Pokemon Leaf Green and Fire Red
29th October Hamtaro: Rainbow Rescue
December Kingdom Hearts
Q4 Mario vs Donkey Kong
Q4 The Legend of Zelda: Magical Hood
Q4 Super Mario Pinball
Q4 Mario Party GBA

Als Reggie dit zou weten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 15 mei 2004 @ 22:01:
... en Legend of Zelda: Magical Hood worden ...
Wasda :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Oh my god, heeft Europa nog steeds geen Mario Golf.
Ik heb de US versie hier onderhand al een jaar liggen.
We hebben het zelfs op de cubeparty in november gespeeld. 8)7
Nieuwe Zelda voor de DS of de GBA :)

[ Voor 23% gewijzigd door Elroy op 15-05-2004 22:33 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legend of Zelda: Magical Hood
dat was toch The Minnishing cap ofzo??

Nouja ik heb even de interessante cube titels op een rijtje gezet voor de importers. Dit zijn alleen de spellen waarvan de data vast staan (en die ik interessant vind, geen sportspellen..)

Tales of Symphonia Wednesday, July 14, 2004
Pikmin 2 Tuesday, August 31, 2004
Paper Mario 2 Monday, October 18, 2004
Metroid Prime 2 Sunday, November 14, 2004
Baten Kaitos Monday, November 15, 2004
Resident evil 4 Tuesday, November 09, 2004

Note dat ToS al snel komt! :)

vergeet ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 15 mei 2004 @ 22:32:
[...]

Erg he :X
[...]

Nieuwe Zelda voor de DS of de GBA :)
Ah OK :) Dat wordt vetjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Het is wel Zelda overkill zeg. Komen sowieso al 3 nieuwe titels aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Laat ik daar nou he-le-maal niet mee zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Van het gamecube topic op fokforum een leuke prijsvergelijkingstabel :

Prijs vergelijking (ONLY FOR NINTENDO ) als je nog andere games in de lijst wil hebben mail naar mezzin@mezzin.com
Afbeeldingslocatie: http://pricecompare.mezzin.com/gamelist.php

Copyright : Mezzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 16 mei 2004 @ 00:11:
Van het gamecube topic op fokforum een leuke prijsvergelijkingstabel :

Prijs vergelijking (ONLY FOR NINTENDO ) als je nog andere games in de lijst wil hebben mail naar mezzin@mezzin.com
[afbeelding]

Copyright : Mezzin
w000t! /me bestelt morgen mooi VJ en een 251 blocks memorykaart :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Als iemand nog een Link icoon wil:

Afbeeldingslocatie: http://www.piggy.demon.nl/pix/Zelda1.gif

Feel free :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op 15 mei 2004 @ 22:58:
Het is wel Zelda overkill zeg. Komen sowieso al 3 nieuwe titels aan!
Laat dat er nou net 1 minder dan de rest van de wereld zijn. De meest innovatieve Zelda titel die dit jaar uit zou komen(Zelda Reborn telt dus niet mee), komt zoals het er nu uitziet niet uit in Europa. Dat vind ik een gemiste kans voor Nintendo of Europe.

Mario Golf heb je misschien ondertussen een jaar, maar ik zal Animal Crossing al bijna twee jaar hebben tegen de tijd dat die hier uitkomt. Ik denk dat iedereen die in het spel geintresseerd is, het spel al geimporteerd heeft. Dit spel gaat hier dan ook rampzalig slecht verkopen volgens mij.

Nu Four Swords Adventures niet op de releaselijsten van dit jaar staat, vraag ik mij toch echt af waar Nintendo of Europe mee bezig is. Nintendo is in Amerika en Japan aan het vernieuwen, maar Nintendo of Europe ligt nog steeds zeer diep te slapen.

EDIT:Volgens play.com komt Four Swords Adventures op 24 september. Waarom staat hij dan niet op de releaselijst?

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 16-05-2004 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Volgens Nintendo.com:

Legend of Zelda, The: Four Swords Adventures Jun 07, 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Elroy schreef op 15 mei 2004 @ 22:32:
[...]

[...]
Dat is dan ook precies de reden dat ik sinds kort al mijn games (import) via lik-sang bestel, is vaak nog goedkoper dan eu hier in de winkel kopen op dit moment (4swords + link kabel was 39eur. + gratis verzonden)
Helaas schijn je Donkey Konga Jap niet te kunnen saven (weet alleen niet 100% of dat voor US en EU geld), want anders had ik die ook al Jap gehaald (Japanse muziek is toch veel cooler :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ecco schreef op 16 mei 2004 @ 00:57:
Volgens Nintendo.com:

Legend of Zelda, The: Four Swords Adventures Jun 07, 2004
Je hebt het over de Amerikaanse Nintendo site, daar staan geen Europese release data op maar Amerikaanse. Op de site van Nintendo of Europe komt Four Swords Adventures niet eens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
MetroidPrime schreef op 16 mei 2004 @ 01:29:
[...]

Je hebt het over de Amerikaanse Nintendo site, daar staan geen Europese release data op maar Amerikaanse. Op de site van Nintendo of Europe komt Four Swords Adventures niet eens voor.
Ja die site loopt altijd wat achter de feiten aan. De nieuwe Zelda staat er toch ook nog niet bij? Maar het lijkt me stug dat dat spel niet hier naartoe komt na de VS-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Releaselijsten veranderen met de dag. Gewoon kijken wat er op de gamesites staat. Die willen het (samen) vaak wel bij het rechte eind hebben. Mocht 4swords niet komen naar europa dan importeer ik hem wel uit de VS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duren die Europese release nu echt alleen maar langer door al die vertalingen? Zo lang kan dat toch niet duren. Ik vind dat Nintendo Europe wel eens wat beter op ons mag letten, hoe tof ik al hun games ook vind, die releases duren soms echt veel te lang. Ik ben nu al weer bang dat Zelda hier pas eind 2005 uit zal komen, da's nog 1,5 jaar, dan genieten de Amerikanen en Japanners er al weer 6 maanden of meer van of zo. Ik heb niet tegen Nintendo, behalve tegen een nogal vreemd beleid van Nintendo Europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er een tijdje uitgeweest qua cube games en nu zat ik weer te kijken naar spellen die ik kan gaan bestellen, heb de volgende in gedachten:

Metal Gear Solid (al besteld ondertussen)
Resident evil 0 (nooit echt gespeeld, vond RE:Remake echt geweldig)
Rebel Strike (Ik vond de vorige echt geweldig, maar ben een beetje bang voor de loop missies)
Skies of Arcadia

Voor de rest loop ik wel redelijk bij qua spellen, iemand die hierover nog een mening heeft? Of misschien zelfs iemand die zn US spel uit deze lijst wil verkopen(of tijdelijk ruilen)

EDIT: gister nog even met Ikaruga bezig geweest, het lukte me nog wel om de 10 miljoen grens te doorbreken, maar level 3 is vreselijk. Is er hier al iemand die level 3 redelijk chainend doorkomt?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 11:51:
Duren die Europese release nu echt alleen maar langer door al die vertalingen? Zo lang kan dat toch niet duren.
Natuurlijk is het niet alleen vertalen. Kijk maar naar Metroid Prime; de tijd zat hem in het op een andere volgorde zetten van de logboek-items :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 12:28:
Ik ben er een tijdje uitgeweest qua cube games en nu zat ik weer te kijken naar spellen die ik kan gaan bestellen, heb de volgende in gedachten:

Metal Gear Solid (al besteld ondertussen)
Resident evil 0 (nooit echt gespeeld, vond RE:Remake echt geweldig)
Rebel Strike (Ik vond de vorige echt geweldig, maar ben een beetje bang voor de loop missies)
Skies of Arcadia

Voor de rest loop ik wel redelijk bij qua spellen, iemand die hierover nog een mening heeft? Of misschien zelfs iemand die zn US spel uit deze lijst wil verkopen(of tijdelijk ruilen)

EDIT: gister nog even met Ikaruga bezig geweest, het lukte me nog wel om de 10 miljoen grens te doorbreken, maar level 3 is vreselijk. Is er hier al iemand die level 3 redelijk chainend doorkomt?
lvl 3 is echt te moeilijk om te chainen, tis me wel eens een btje redelijk gelukt maar dat is al een tijd geleden en ik heb ik uitgeleend gehad ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
nioz schreef op 16 mei 2004 @ 01:23:
[...]

Dat is dan ook precies de reden dat ik sinds kort al mijn games (import) via lik-sang bestel, is vaak nog goedkoper dan eu hier in de winkel kopen op dit moment (4swords + link kabel was 39eur. + gratis verzonden)
Helaas schijn je Donkey Konga Jap niet te kunnen saven (weet alleen niet 100% of dat voor US en EU geld), want anders had ik die ook al Jap gehaald (Japanse muziek is toch veel cooler :D )
Is die JAP versie van 4swords wel te begrijpen eigenlijk? Of laat ik het anders vragen is het wel speelbaar? Ik heb namelijk VJ en WE6:FE in japans en op zich stoor ik me er niet echt aan ofsow mede omdat VJ gewoon compleet engels is afgezien van de menu'tjes. En WE6FE zit toch geen verhaal in..
Maar 4swords lijkt me wel een spel waarbij t verhaal wel belangrijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ecco schreef op 16 mei 2004 @ 12:44:
[...]

Natuurlijk is het niet alleen vertalen. Kijk maar naar Metroid Prime; de tijd zat hem in het op een andere volgorde zetten van de logboek-items :P
Dat was niet alleen op volgorde zetten. Er zat een gruwelijke fout in het verhaal van de US versie van Metroid Prime.
SPOILERS
Metroid Prime werd namelijk volgens het verhaal gevangen genomen door de Space Pirates terwijl zij de impact crater doorzochten. De Pirates hebben er toen mee zitten experimenteren en daardoor heeft Metroid Prime onder andere de power-, wave-, ice- en fire-beams. Metroid Prime is toen ontsnapt naar de impact crater toe. Later in het spel ontdek je dat de Space Pirates op zoek zijn naar de Chozo artifacts om weer in de impact crater te kunnen. Als ze de artifacts niet hadden, hoe zijn ze dan de eerste keer de impact crater ingekomen? De Europese, Japanse en de Amerikaanse Player's Choice versie van het spel zijn aangepast zodat deze continuiteitsfout eruit is gehaald. Metroid Prime is daarin namelijk nooit door de Pirates gevangengenomen.

Natuurlijk zijn er ook nog een aantal irritante bugs uit het spel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
MetroidPrime schreef op 16 mei 2004 @ 13:36:
[...]

Dat was niet alleen op volgorde zetten. Er zat een gruwelijke fout in het verhaal van de US versie van Metroid Prime.
SPOILERS
.............

Woei dat heb ik nooit geweten. Maar was het niet handiger geweest om...

...gewoon te zeggen dat de spacepirates Metroid Prime aantroffen in de Phazon Mines ofzo en hem daar gevangennamen. Is niet ondenkbaar; er was zat phazon voor het beest om zch vrolijk te voelen en zo'n beest gaat toch op verkenningtocht lijkt me, na al die tijd in die meteoriet gezeten te hebben. Maar om zo'n verandering in het verhaal aan te brengen zal toch niet zoveel tijd gekost hebben? Alleen de logboek-stukjes hoefden maar veranderd te worden. Hoeveel maanden zat er ook alweer tussen de VS en Europe-release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Er zijn heel wat aanpassingen in de PAL versie aangebracht, zie Metroid2002 onder 'version differences'.

Overigens klopt ook het verhaal in de PAL versie van geen kanten, hoe kan MP die beam technologie hebben overgenomen als ie vastzit in de crater en de Pirates niet bij hem kunnen komen? :P Verhaal is 1 grote puinhoop is maar ja boeie ;)

MaxBurn: MP van DVDCrave is helaas de PC versie.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 14:25:
[...]
Uhm, ooit gehoord van Pokemon Stadium op de N64 :? Perfect Dark op de N64 :? Donkey Kong 64 op de N64 :? Allemaal games waarbij een hardware add-on praktisch noodzakelijk (PD/PS) of helemaal noodzakelijk (DK64) was. En voor Donkey Konga heb je toch ook een Drumstel nodig, en voor de Eye toy een camera?
Ja ok, maar ik heb het over controllers, niet Gameboy toevoegingen voor
pokemon.

Ik vind het trouwens gewoon geldklopperij.
Als je een game maakt moet je dat doen met de mogelijkheden die je hebt.
En niet een extra "iets" dat je erbij moet kopen wil je het spel spelen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op 16 mei 2004 @ 16:58:
[...]

Ja ok, maar ik heb het over controllers, niet Gameboy toevoegingen voor
pokemon.

Ik vind het trouwens gewoon geldklopperij.
Als je een game maakt moet je dat doen met de mogelijkheden die je hebt.
En niet een extra "iets" dat je erbij moet kopen wil je het spel spelen.
Hoe kun je iets geldklopperij vinden als je nog niet weet wat het is? Ik denk zelf niet dat het een nieuwe controller is maar iets in de trant van een harde schijf of iets dergelijks om online gaming op de GC te kunnen bevorderen.

Vaak is het trouwens zo dat zo'n uitbreiding er is om iets te kunnen doen, wat te duur was of waar geen rekening mee gehouden is toen de console in produktie ging. Denk hierbij maar aan de Super-FX chip in StarFox of de geheugen uitbreiding voor de N64.

Het is dus nog veel te vroeg om erover te oordelen. Pas als Nintendo wil zeggen wat de uitbreiding is kun je een discussie starten of het geldklopperij is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hou altijd wel van assecoires. Bietje Cube uitbouwen. Mooie van Cube was dattie toch erg betaalbaar is. Paar uitbreidingen kunnen er dan ook nog wel af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer maken ze dan bekend welke uitbreiding er gaat komen? of heb ik dat al weer gemist?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 21:28:
Wanneer maken ze dan bekend welke uitbreiding er gaat komen? of heb ik dat al weer gemist?
Perrin Kaplan in een interview met IGN:
IGN: What happened with the GameCube peripheral that Nintendo president Satoru Iwata would be at E3 2004?

Perrin Kaplan:
You'll hear more about it this year.
Voor degenen die het gemist hebben, de opmerking van Perrin Kaplan over Reggie:
IGN: Are you aware of the Reggie-lution?

Perrin Kaplan:
I might be part of the Reggie-lution. We have a lot of secret plans as far as the Reggie-lution is concerned. We conspire often. We conspire greatly. And just be careful because the flowers that bud around his feet are toxic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 16 mei 2004 @ 13:36:
[...]Dat was niet alleen op volgorde zetten. Er zat een gruwelijke fout in het verhaal van de US versie van Metroid Prime.

Oh, er zat nog een verhaal in ook joh? :) hehe .... nooit echt helemaal tot op de bodem bekeken eerlijk gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ben nieuw in dit topic, dus weet niet of dit al gevraagd is:

Weet er iemand wat hier op staat: "Pokemon Ruby&Saphhire bonusdisk".

Dit is een disk die je bij de "Nintendo Gamecube Colosseum"-pack krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 00:19:

Op die disc staat de "Pokemon Box". Het is een soort disc waarin je al je pokemon van de GBA kan managen op je TV :P
niks boeiends eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 00:19:

Het is volgens mij een disc die een ernstige bug in Pokemon Ruby en Saphire verhelpt.
Je kunt er volgens mij ook een of andere speciale Pokemon mee downloaden, maar ik volg de serie al niet meer sinds Pokemon Silver, dus ik weet de details er niet van.

EDIT:Volgens mij is dit de disc

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 17-05-2004 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
Is die disc überhaupt hier in NL te verkrijgen? Nergens gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 01:06
Advance Wars: Under Fire
http://c.cubemovies.ign.c...09/advancewars_qthigh.mov

Donkey Kong Jungle Beat
http://c.cubemovies.ign.c...9/dkjunglebeat_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...beat_051204_01_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...beat_051204_02_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...beat_051204_03_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...beat_051204_04_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...beat_051204_05_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...beat_051204_06_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...beat_051204_07_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...beat_051204_08_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...beat_051204_09_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...beat_051204_10_qthigh.mov

Geist
http://c.cubemovies.ign.c...3/513392/geist_qthigh.mov

The Legend of Zelda
http://c.cubemovies.ign.c...0/zeldaamazing_qthigh.mov
http://www.gccafe.com/e3/2004/zelda.wmv

Mario Tennis
http://c.cubemovies.ign.c...riotennise32004_qtlow.mov

Metroid Prime 2: Echoes
http://c.cubemovies.ign.c...rime2_051404_2_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...rime2_051404_5_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...rime2_051404_4_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...rime2_051404_1_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_01_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_02_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_03_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_04_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_05_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_06_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_07_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_08_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_10_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_11_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_12_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_13_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_14_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_15_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_051204_16_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...ime2_pressconf_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c.../metroidechoes_qthigh.mov

Donkey Konga
http://c.cubemovies.ign.c.../513395/dkonga_qthigh.mov

Pikmin 2
http://c.cubemovies.ign.c...513405/pikmin2_qthigh.mov

The Legend of Zelda: Four Swords Adventures
http://c.cubemovies.ign.c...eldafourswords_qthigh.mov

Paper Mario 2
http://c.cubemovies.ign.c...99/papermario2_qthigh.mov

Phantasy Star Universe
http://c.ps2movies.ign.co...erse_051404_01_qthigh.mov

Prince of Persia 2
http://c.ps2movies.ign.co...pop2_051304_01_qthigh.mov

Reggie
http://cubemovies.ign.com...9/reggielution_qthigh.mov

Resident Evil 4
http://c.cubemovies.ign.c.../RE4_051404x_2_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c.../RE4_051404x_3_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c.../RE4_051404x_1_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c..._new_051204_04_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c..._new_051204_02_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c..._new_051204_05_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c..._new_051204_01_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c..._new_051204_03_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c..._new_051204_06_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c.../re4_051204_05_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c.../re4_051204_01_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c.../re4_051204_04_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c.../re4_051204_02_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c.../re4_051204_03_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c.../re4_051204_06_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...evil4_051004_1_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...463/re4_051104_qthigh.mov

Star Fox 2
http://c.cubemovies.ign.c...513406/starfox_qthigh.mov

Viewtiful Joe 2
http://c.cubemovies.ign.c...ljoe2_051004_1_qthigh.mov

Puyo Pop Fever
http://c.xboxmovies.ign.c...yopop_051404_01_qtlow.mov

Street Racing Syndicate
http://c.ps2movies.ign.co...0/SRS_051304_01_qtlow.mov

Virtua Quest
http://c.cubemovies.ign.c...quest_051404_01_qtlow.mov

NCAA Football 2005
http://c.ps2movies.ign.co...2005_051204_01_qthigh.mov

Second Sight
http://c.xboxmovies.ign.c...32004_051304_01_qtlow.mov
http://c.xboxmovies.ign.c...32004_051304_02_qtlow.mov

The Movies
http://c.pcmovies.ign.com...trailer_051104_qthigh.mov

Amazing Island
http://c.cubemovies.ign.c...land_051404_01_qthigh.mov

Baten Kaitos
http://c.ps2movies.ign.co...aitos_051304_01_qtlow.mov
http://c.cubemovies.ign.c...itos_051204_02_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...itos_051204_01_qthigh.mov

Crash Twinsanity
http://c.cubemovies.ign.c...nity_051304_02_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...nity_051304_01_qthigh.mov

Tales of Symphonia
http://c.ps2movies.ign.co...phony_051304_01_qtlow.mov

Spyro: A Hero's Tail
http://c.ps2movies.ign.co...tail_051304_02_qthigh.mov
http://c.ps2movies.ign.co...tail_051304_01_qthigh.mov

Tak 2: The Staff of Dreams
http://c.xboxmovies.ign.c...32004_051304_02_qtlow.mov
http://c.xboxmovies.ign.c...32004_051304_03_qtlow.mov
http://c.xboxmovies.ign.c...32004_051304_01_qtlow.mov

Tony Hawk's Underground 2
http://c.ps2movies.ign.co...trailer_051204_qthigh.mov

SHOWDOWN: Legends of Wrestling
http://c.cubemovies.ign.c...down_051304_01_qthigh.mov

Call of Duty: Finest Hour
http://c.cubemovies.ign.c...hour_051204_01_qthigh.mov

Far Cry Instincts
http://c.xboxmovies.ign.c...2004_051304_02_qthigh.mov
http://c.xboxmovies.ign.c...2004_051304_01_qthigh.mov

Tiger Woods PGA Tour 2005

NASCAR 2005: Chase for the Cup

Madden NFL 2005
http://c.ps2movies.ign.co...2005_051204_02_qthigh.mov

FIFA Soccer 2005
http://c.ps2movies.ign.co...2005_051204_02_qthigh.mov

The Lord of the Rings: The Third Age
http://c.ps2movies.ign.co...dage_051204_01_qthigh.mov

The URBZ: Sims in the City
http://c.ps2movies.ign.co...urbz_051204_01_qthigh.mov

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
http://c.ps2movies.ign.co...oner_051204_01_qthigh.mov

X-Men Legends
http://c.ps2movies.ign.co...ends_051204_01_qthigh.mov

Star Craft: Ghost
http://c.cubemovies.ign.c...hostx_050604_7_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...hostx_050604_5_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...hostx_050604_8_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...hostx_050604_3_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...hostx_050604_9_qthigh.mov
http://c.cubemovies.ign.c...hostx_050604_6_qthigh.mov

Spider Man 2
http://c.xboxmovies.ign.c...iler_051204_01_qthigh.mov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-08 09:18
Hidde schreef op 17 mei 2004 @ 07:00:
Is die disc überhaupt hier in NL te verkrijgen? Nergens gezien...
Hij zit bij die Pokémon Colleseum Gamecube Pack en hij ligt in de sterrencatalogus voor 4000 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik begin wel een hangzak te krijgen van die sterrencatalogus. Alles BLIJFT daar maar meteen uitverkopen. Van mij mag nintendo best gaan aankondigen wanneer er precies wordt bijgevuld want dit sukt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 17 mei 2004 @ 09:14:
Ik begin wel een hangzak te krijgen van die sterrencatalogus. Alles BLIJFT daar maar meteen uitverkopen. Van mij mag nintendo best gaan aankondigen wanneer er precies wordt bijgevuld want dit sukt gewoon.
Hey zoals ik al zei, ben ik een beetje nieuw.

Kleine uitleg over de sterrencatalogus please B)

PS nog bedankt voor de uitleg van de pokemon bonusdisk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
_/-\o_

omfg DK Jungle Beat ziet er vet uit!

[ Voor 16% gewijzigd door Ecco op 17-05-2004 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op 17 mei 2004 @ 09:14:
Er is een reden dat ze het niet meer aankondigen. De eerste keer dat ze de sterrencatalogus aanvulden hebben ze het wel aangekondigd, toen kwamen er zoveel bezoekers op de sterrencatalogus af dat de hele website is afgestorven. Ze kondigen het niet meer aan om een dergelijke stormloop te voorkomen. Dat alles meteen is uitverkocht valt ook wel mee, de vorige keer dat de catalogus is aangevuld stond alles er nog minstens een uur of twee voordat het uitverkocht was. Ik was er toen minder dan 10 minuten later bij en heb BG&E weten te bemachtigen(ik moet het spel alleen nog ontvangen :( ). Ik heb toen, zoals ik hier eerder al heb verteld, een programma geschreven waarmee je updates in de sterrencatalogus kan detecteren. Daarmee is het wel te doen om dingen in de sterrencatalogus te bestellen. Ik zal hem wel over een tijdje releasen, maar ik moet er eerst nog een aantal verbeteringen in aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Een uur of twee vind jij meevallen? Als ik 's morgens naar school ga of ga werken en ze zetten er 's middags wat in zit ik er gewoon naast. Ze moeten gewoon es voor een beetje voorraad zorgen, er zijn immers ook mensen die niet de hele dag die site lopen te refreshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

presies laten ze de voorraad eens wat vehogen naar 10000+ exemplaren voor alles in die catalogus, het komt toch wel op dat weten ze onderhand wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

ff klagen over Super Mario Sunshine, ik heb nu 4 werelden 'geopend' en bij alle 4 ben ik op het punt dat je zo'n stomme pleur-eraf-en-je-bent-dood level moet doen :(

Ben ik de enige die die levels achterlijk vindt ?

[ Voor 6% gewijzigd door Aaargh! op 17-05-2004 11:07 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:00

jOzh

Sweet dude!

Aaargh! schreef op 17 mei 2004 @ 11:07:
ff klagen over Super Mario Sunshine, ik heb nu 4 werelden 'geopend' en bij alle 4 ben ik op het punt dat je zo'n stomme pleur-eraf-en-je-bent-dood level moet doen :(

Dat zijn de beste levels! Ik wacht nog steeds op een Mario game met alleen maar van zulke levels!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

jOzh schreef op 17 mei 2004 @ 11:25:
[...]

Dat zijn de beste levels! Ik wacht nog steeds op een Mario game met alleen maar van zulke levels!
Ik vind ze dus gegruwelijk irritant! 1 keer pleuren en je bent dood, dat hoort toch niet in een mario game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:00

jOzh

Sweet dude!

Aaargh! schreef op 17 mei 2004 @ 11:56:
[...]

Ik vind ze dus gegruwelijk irritant! 1 keer pleuren en je bent dood, dat hoort toch niet in een mario game :(
Ehm, wel eens Mario Bros 1, 2 of 3 gespeeld?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

jOzh schreef op 17 mei 2004 @ 12:01:
[...]

Ehm, wel eens Mario Bros 1, 2 of 3 gespeeld?
lol idd

ben nu op mijn lieve snesje weer eens bezig met mario 1 en 3, maar grrrr :)

offtopic:
wat is een redelijke prijs voor zelda:TWW (2e hands) en Metroid Prime (2e hands, niet players choice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het volledig met je eens vooral dat haven level dat je over al die metalen balken moet lopen 1mm ernaast en weer alles overnieuw doen , ik vond sunshine extreem tegenvallen doe mij maar mario64 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21-09 20:21
philipnorth schreef op 17 mei 2004 @ 12:09:
[...]

lol idd

ben nu op mijn lieve snesje weer eens bezig met mario 1 en 3, maar grrrr :)

offtopic:
wat is een redelijke prijs voor zelda:TWW (2e hands) en Metroid Prime (2e hands, niet players choice)
Op je SNES Mario 1 en 3? Dat was toch op de NES? Op de SNES had je Super Mario World 1 en 2, maar geen 3 toch?

Redelijke prijs voor Zelda:TWW is denk ik toch wel rond de 25 euro (zit die bonusdisc er ook bij? :p). En MP 2e hands... tja, de PC versie heb je voor rond de 30 euro al, dus daar zal ik (persoonlijk) niet al te veel voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb Mario64 nooit gespeeld (N64 overgeslagen). Ik hoop dat die game de "Zelda-behandeling" krijgt en ook op de Cube komt. Sowieso zou ik erg graag een N64 classics-disc zien. Met daarop Mario64, MarioKart64, GoldenEye, PerfectDark etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 12:23:
[...]

Ben het volledig met je eens vooral dat haven level dat je over al die metalen balken moet lopen 1mm ernaast en weer alles overnieuw doen , ik vond sunshine extreem tegenvallen doe mij maar mario64 _/-\o_
Dat viel nog mee, je bent daar tenminste geen leven kwijt als je pleurt, maar de levels waar de nep-mario je FLUDD afpakt zijn gewook kut. en die level met die Sandbird is ook annoying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Echt leuk, heb echt geen idee over wat voor soort levels julie t hebben in SMS :)

Maar om 1 of andere reden blijf ik toch ook een voorstander van die oude side scrolling marios :D
Thijs schreef op 17 mei 2004 @ 12:57:
[...]

Op je SNES Mario 1 en 3? Dat was toch op de NES? Op de SNES had je Super Mario World 1 en 2, maar geen 3 toch?

Redelijke prijs voor Zelda:TWW is denk ik toch wel rond de 25 euro (zit die bonusdisc er ook bij? :p). En MP 2e hands... tja, de PC versie heb je voor rond de 30 euro al, dus daar zal ik (persoonlijk) niet al te veel voor geven.
offtopic:
op de snes had je mario all stars (1+2+3+lost levels) vandaar :)

Is die zelda echt meer waard met die bonusdisc dan? (oeit niet zo, die Zelda hou ik toch wel zelf denk ik :) )
(vriendin heeft waarschijnlijk een 2e hands cube gekocht met wat spellen vandaar, dus ff kijken wat reeele prijzen zijn van die dingen)

D³, nog steeds op zoek naar die MP Pal non-PC? :) :P

[ Voor 27% gewijzigd door philipnorth op 17-05-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:08

Blaasvis

Cidora \o/

ik vindt juist die levels het gaafste, lekker old-skool.
Het irritantste zijn de explore levels :r

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op 16 mei 2004 @ 17:27:
[...]

Hoe kun je iets geldklopperij vinden als je nog niet weet wat het is? Ik denk zelf niet dat het een nieuwe controller is maar iets in de trant van een harde schijf of iets dergelijks om online gaming op de GC te kunnen bevorderen.

Vaak is het trouwens zo dat zo'n uitbreiding er is om iets te kunnen doen, wat te duur was of waar geen rekening mee gehouden is toen de console in produktie ging. Denk hierbij maar aan de Super-FX chip in StarFox of de geheugen uitbreiding voor de N64.

Het is dus nog veel te vroeg om erover te oordelen. Pas als Nintendo wil zeggen wat de uitbreiding is kun je een discussie starten of het geldklopperij is of niet.
Maakt me niks uit wat het is controller, FX-xhip oid.
Ze maken een spel voor een console maar moeten dan ook een uitbreiding erbij maken om het spel te kunnen spelen, dat is toch stom.
Als ik een een auto koop voor de volle prijs, dan hoef ik er later toch ook geen stuur bij te kopen, omdat ik dan anders niet kan sturen. 8)7

Ze moeten gewoon iets maken voor, en met, wat ze hebben.
Als je het dan gaat hebben over de GBA player en de Donky Conga, dat is leuk.
Dat voegt iets toe, het is nieuw.

Ik vind die juist leuk, ze zijn wel lastig, mar het geeft wel een goed gevoel als je het haalt, of het tegenovergestelde daarvan als je er bijna bent en dan valt.

[ Voor 17% gewijzigd door Vanitas op 17-05-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Vanitas schreef op 17 mei 2004 @ 15:21:
[...]

Maakt me niks uit wat het is controller, FX-xhip oid.
Ze maken een spel voor een console maar moeten dan ook een uitbreiding erbij maken om het spel te kunnen spelen, dat is toch stom.
Als ik een een auto koop voor de volle prijs, dan hoef ik er later toch ook geen stuur bij te kopen, omdat ik dan anders niet kan sturen. 8)7

Ze moeten gewoon iets maken voor, en met, wat ze hebben.
Als je het dan gaat hebben over de GBA player en de Donky Conga, dat is leuk.
Dat voegt iets toe, het is nieuw.

[...]
maar misschien doen ze dat dan dus ook in de loop van dit jaar? En interessante optie zoals de Konga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Blaasvis schreef op 17 mei 2004 @ 13:46:
ik vindt juist die levels het gaafste, lekker old-skool.
Het irritantste zijn de explore levels :r
Nee, je moet juist een lekker rond kunnen scrollen, of lekker platformen, als je maar niet bij het kleinste foutje meteen de pijp uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk terug uit L.A.. Werd die Amerikanen wel een beetje zat.

De E3 was echt mega vet :). Eergisteren een dik uur prive en ver van de meute met de Nintendo DS gespeelt :). Hij speelt heerlijk!

Verder gruwelijk vette spellen zoals Mario RPG 2, Advance Wars, Resident Evil 4 (gruwelijk moeilijk trouwens), Donkey Konga (ownage!), Donkey Kong: Jungle Beat (ownt nog meer :)).
Jammer genoeg waren Baten Kaitos en Killer 7 niet speelbaar :S.

Verder bij de Nintendo persconferentie een brute Nintendo E3 laptop tas gekregen :).

Volgend jaar zeker weer een E3 voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
jOzh schreef op 17 mei 2004 @ 11:25:
[...]

idd, je kunt altijd ergens een level up vandaan pikken, soms 2, dus als je iedere keer dood gaat krijg je steeds meer levens ^^
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.