Het Grote Gamecube Topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.624 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op 12 mei 2004 @ 22:19:
Zijn die pics + filmpje van Zelda van de eerstvolgende Zelda game op de Cube??? Of krijgen we eerst nog een cellshaded Wind Waker 2...?
van de eerstvolgende Zelda game op de Cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

zo, net ff pers conf eens gekeken (gisteren gemist_vandaag verder kans niet gehad)

damn, damn damn damn :D

zit dus echt veel bij dat ik heb van: hebbuh!!!!!

StarFox
Paper Mario 2
Nintendo DS :D
RE4
Zelda: coming soon (mooie werktitel ;) )
Advance wars
Donkey Konga/Jungle dinges
Geist

damn damn damn wederom damn :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

NoTimeRemains

I know

uhm dus als ik t goed begrijp speel je TWW in de ogen van een kleine Link, dus cartoony.
Nu in de nieuwe game is Link opgegroeid en ziet hij het van een andere perspectief en dus veel meer mature etc

Iets in die trant?

PSP ... sorry jongens ... de NDS is echt een stap hoger dan dat!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
damn, wel een beetje jammer dat die nintendo conference dood is.
server van yam is neer :( bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 12 mei 2004 @ 22:33:
damn, wel een beetje jammer dat die nintendo conference dood is.
server van yam is neer :( bah!
server is niet down.. Join IRC ff of mail yam voor hoe en wat :)

http access is down ivm met serverload. Het adres werd namelijk overal gespammed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 21:10:
Het kan wel met de composite aansluiting op je tv kaart, je hebt alleen Dscaler nodig.
http://www.dscaler.com/

Gamecube op tv-kaart: 60Hz
Nouja, dit is mijn probleem dus niet helemaal. Ik heb overigens ook DScaler (v4.1.8) al geprobeerd maar daar heb ik hetzelfde resultaat als bij ATI MMC, ik kan namelijk gewoon PAL 60 kiezen! Alleen het resultaat klopt niet! Kzal morgen een screenshot posten van hoe het er dan uit komt te zien, kga er nu eerst een nachtje over slapen... :z

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

GolbeZeromus schreef op 12 mei 2004 @ 17:58:
En voor diegene die ook dat shirt wilde hebben die Miyamon aanheeft, volgens mij is die op hottopic.com te bestellen. Thank you en tot morgen ;(
Toevallig ben ik ook op zoek naar dat T-shirt: Hebbuh hebbuh!
Ik vind alleen de verzendkosten bij Hopttopic een beetje te veel van het goede helaas... 2 T-shirts geven 18.50 verzendkosten.

Heb alweer een andere site gevonden die 2 shirts kan leveren voor 41 dollar (inc verzendkosten). Kan dus wel even schelen om te zoeken.

Weet iemand of de shirts groot of juist klein vallen, dan kan ik daar fijn rekening mee houden :)

Heb deze avond geen tijd gehad om de nieuwtjes door te lezen, zal morgen proberen weer wat bij te lezen als ik tijd heb.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

* NoTimeRemains is damn proud to be a Nintendo gamer

ik zat echt met kippenvel naar die conf te kijke (ondertussen al 3x gezien :D)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Elroy schreef op 12 mei 2004 @ 21:44:
[...]

Achja, het filmpje zal wel binnenkort verschijnen :)
Ik heb effe wat pics ervan gemaakt, voor degene die niet weten waar ik het over heb :P ;)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

edit:
Damn, ik ga vaker om filmpjes vragen, 15 min nadat ik deze post gepost had, kwam er opeens het volledige filmpje online 8)7.

[edit2]Ahhh wtf, die RE4 filmpje is 2x zolang als de vorige.
Vele nieuwe dingen worden geshowed die ze op de E³ conf. nog niet eens lieten zien. Btw, hoog SPOILER gehalte. :P[/edit]
Je moet je registreren om dit filmpje te kunnen downloaden , heeft iemand hem misschien al ergens anders staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
KunDun schreef op 13 mei 2004 @ 00:37:
[...]

Je moet je registreren om dit filmpje te kunnen downloaden , heeft iemand hem misschien al ergens anders staan ?
De 320×240 filmpjes werken niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Thunder schreef op 13 mei 2004 @ 00:47:
[...]

De 320×240 filmpjes werken niet?
Ging gelijk voor de 640x480 :P maar heb hem inmiddels gezien !
ziet er erg goed uit , hoop alleen dat ze de nadruk niet teveel
op alleen actie hebben gelegd , want resident evil is voor mij vooral
puzzelen en schrik momenten , en af en toe flink knallen .
Ik hoef geen knal festijn dat is geen Resident evil !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Van IGN, over MP2:
May 11, 2004 - Before E3 2004 had a chance to kick off, Nintendo invited us up to its Seattle-based headquarters for a sneak peak at Metroid Prime 2: Echoes. We were told we could look, but not touch. So, we received an early, first look at the sequel to Metroid Prime. Fully entitled Metroid Prime 2: Echoes, it comes complete with a whole new story. It is connected to Metroid Prime in that the new planet that Samus will be exploring is called "Aether," and it was struck by a Phazon meteor. The crash created a dimensional rift of light and dark and this sets the stage for an entirely new type of gameplay for the series. Echoes takes place after Metroid, making it a true sequel.

Samus will have to manage between dark and light weaponry, fighting enemies on both sides of the rift. Dark enemies will be harmed more by Samus' light-type ammo and light enemies vice versa. A Nintendo representative showed us a demonstration of this, starting with the light gun, which when charged will produce a shotgun-like burst of light flak. Switching over to the dark gun, we were shown that when it is charged it will actually freeze enemies in place. The catch, however, is that each beam comes with limited ammo; players will have to be extremely careful not to deplete their reserves carelessly. More ammo can be acquired by defeating enemies, which will drop dark and light matter.

The fighting mechanics are still identical to the original Metroid Prime as far as we can tell. Producer Jeff Miller said, "The lock on system is still here and as strong as ever."

The big change in the gameplay as you may guess is centered on the dimensional rift on Aether. Samus will be forced to travel between light and Dark Worlds. Miller noted, "There are things modified between the worlds, but they are parallel."

Couple all this information with the fact that Nintendo says there will be a "dark" entity hunting Samus, and it doesn't take a rocket scientist to realize you'll be facing of with a Dark Samus, a concept no doubt borrowed from Game Boy Advance's Metroid Fusion. The experience in Echoes is sure to be quite different, however.

The level we were shown was the Agon Wastes level, which we first saw in the Light World. It reminded us of the Phazon Mines from the previous game, it being largely industrial in nature and very gritty. Don't be misled though, the landscape looked entirely different, featuring far more browns and muted tones.

Miller then skipped over to the Dark World by creating a rift via the Dark Beam and Missle combo, which was reserved for tricks like the flamethrower or Super Missiles in the first Prime. The Dark World was a lot like it sounds: a blackness hung on the air and it was a lot like walking through a cave. The air in Dark World is poisonous and Miller demonstrated that Light Beam activated hemispheres had to be created by locating staffs sporadically placed around the world. Players will have to steer Samus from one hemisphere to the next -- at least at first, perhaps until they get a Dark-proof suit -- or they will lose healthy by stepping into the raw Dark air.

Unfortunately, Miller said they would not be disclosing more detail until maybe the start of E3 2004. When we asked about visor modes, he gave us the bad news: "We're not talking about visors just yet." In fact, all the questions we asked were basically shot down in this early demo session. The goal was just to give us a first good look.

However, we did learn one important fact: the screw attack has returned! Yes, it's true and we saw it with our own eyes. Miller briefly demonstrated it, jumping out off a cliff edge. The camera pulls out to third-person and from what we saw shows Samus from behind during this maneuver -- so it's not from the side like you might think. It looks like it will be used to cross big gaps that Samus could otherwise not cross. Whether or not we can still kill enemies with it is unknown.

Multiplayer
We saw a two-player demo only, not the four player, but we learned a few things indeed. Miller, still demonstrating at this point, said "Retro Studios wanted to make it distinct like it was a Metroid product. The use of morph ball was critical to bring a Metroid-like experience to life.

We saw a level that looked much like the previous space station in Prime. Jeff and another representative from NOA ran around, locking on to each other and battling. The lock-on battle system is interesting because it's not classic first-persons shooter deathmatch. Because there is a lock-on, players must think differently. This is where the morph ball comes in to play, and players will often want to evade opponents when caught in the open. There are a lot of power-ups that come in to play; there's the "Death Ball," invulnerability, a Power Bomb item, unlimited beam ammo item, and a massive damage item that will increase the power of your beam.

In the midst of all this there are other ways to get away and sneak around. The levels are multi-tiered and morph ball canons can be used to shoot players up onto another level, or across an entire level. Likewise, the grapple beam is able to be used during multiplayer.

This was the only mode we saw and Miller again turned down our questions, "There will be other modes, but I can't go into the specifics of that."

So, our impressions of multiplayer are more wait and see. It's something that has to be played before we can even begin to judge it. So look for more details on that soon.

As for the single player game, it features graphical upgrades -- not major ones -- like more detailed textures and a better modeling engine for Samus and enemies. The Dark World enemies we were shown are globs of dark goo that form together to create spidery black creatures with thick pieces of antennas that mock the look of hair. The goo effect was very impressive. How often do we have a chance to say that about any game? We still need to see more, though, as this was just a small sampling of what's available.

Overall, Echoes is looking to be a feature-packed and truly different sequel. With this new dark and light dynamic, and multiplayer, it won't be more of the same. We hope to go hands on with it soon so we can report back with more detailed information.

Stay tuned until then and we'll have the first videos online very soon.
Dat light/dark world gebeuren klinkt echt erg interressant, shades of Ikaruga there..

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

klinkt idd erg goed

misschien toch eens een keer Metroid Prime gaan spelen :)
(en dan 2 natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
Het licht/donker verhaal doet mij sterk denken aan Soul Reaver (vind ik een stoere game btw). De werelden zijn wel hetzelfde maar nét niet. Door te switchen tussen de werelden kun je zo bepaalde delen wel of niet bereiken. In Soul Reaver was de donkere wereld een vervorming van de lichte wereld. Concept werkte erg goed en past prima bij Metroid. Want ook in Soul Reaver had je een grote wereld waar dmv upgrades steeds naar nieuwe delen ging. Nu ik erover nadenk isset jammer dat Soul Reaver 2 (naar mijn weten) nooit naar de PC is gekomen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

Wom

Deddiekoel schreef op 13 mei 2004 @ 09:31:
Nu ik erover nadenk isset jammer dat Soul Reaver 2 (naar mijn weten) nooit naar de PC is gekomen...
Pin me er niet op vast maar volgens mij is die wel voor de PC uitgekomen, maar was het gewoon een erg slechte port.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op 13 mei 2004 @ 09:31:
Het licht/donker verhaal doet mij sterk denken aan Soul Reaver (vind ik een stoere game btw). De werelden zijn wel hetzelfde maar nét niet. Door te switchen tussen de werelden kun je zo bepaalde delen wel of niet bereiken. In Soul Reaver was de donkere wereld een vervorming van de lichte wereld. Concept werkte erg goed en past prima bij Metroid. Want ook in Soul Reaver had je een grote wereld waar dmv upgrades steeds naar nieuwe delen ging. Nu ik erover nadenk isset jammer dat Soul Reaver 2 (naar mijn weten) nooit naar de PC is gekomen...
Ik heb soul reaver 1, 2 en die laatste (defiance) allemaal op de PC gespeeld.
Deel 2 was een aardige game maar kon echt niet aan deel 1 tippen.
Ik moest bij die uitleg van light/dark ook meteen aan soul reaver denken. Dat was in SR1 namelijk erg god uitgewerkt en dat zal bij MP2 ook wel erg goed gedaan worden.
DAMN ik krijg er echt zin in. Wanneer komt ie eigenlijk uit?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 21:39
Dark enemies will be harmed more by Samus' light-type ammo and light enemies vice versa.
Ikaruga FPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ja idd viel me ook al op :D Dark weapons doen schade op Dark NME, maar light meer, en andersom ..hehe..klonk erg bekend.

Straks nieuw detail: samus heeft een light en dark suit, dark absorbeerd dark enemy vuur en light absorbeerd light nme vuur en laad daarmee dr dark/light beam op :D

[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 13-05-2004 10:13 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Willybubba schreef op 13 mei 2004 @ 08:57:
Van IGN, over MP2:

[...]

Dat light/dark world gebeuren klinkt echt erg interressant, shades of Ikaruga there..
Deed mij juist meer denken richting Metroid: A Samus to the Past :P

Maar ondanks alle twijfels die ik heb over multiplayer gebeuren ed gaat dit volgens mij echt weer een zwaar vette game worden. Ik heb alle vertrouwen in dat stelletje Texanen :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

van gamespot.com:
Just after the end of E3 2004's first day, Nintendo held a roundtable discussion so that the press could hear from the director of Wind Waker and Link's new adventure, Eiji Aonuma. During the event, Aonuma confirmed that the new Legend of Zelda game unveiled at Nintendo's pre-E3 press conference is currently scheduled for release in 2005.

Additionally, this game is the same game that Aonuma referred to as "The Wind Waker 2" back at the Game Developers Conference in March. The game won't be called The Wind Waker 2 when it's completed, and won't be a sequel to the last GameCube Zelda game.

Link is said to be a teenager in this new adventure. Additionally, Link's horse--not confirmed to be Epona--is said to be a prominent element of the gameplay. We'll have more on The Legend of Zelda as it becomes available.
hmmmm, dus de director van TWW is ook director van deze...dus geen SK titel? :(

En t is geen sequel op TWW :D
Dus een nieuw verhaal :D

Teenager....hmmmm dát zou dus kunnen betekenen dat het direct na OoT en MM zitten in een evt Timeline?
Dat het dus die Link is? Maar dan zou het paard ook Epona zijn :?
Zou wel een aantal beelden verklaren (Hyrule field, sommige vijanden e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

D3: ik zei het al op irc maar volgens mij zag je het niet :) Metroid Prime PAL non-players choice is voor 22 euro te koop bij dvdcrave.com. Ik ben 85% zeker dat het non-pc is, dus als je hem wil mail dvdc ff en vraag het zou ik zeggen :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
philipnorth schreef op 13 mei 2004 @ 10:53:
van gamespot.com:

[...]

hmmmm, dus de director van TWW is ook director van deze...dus geen SK titel? :(

En t is geen sequel op TWW :D
Dus een nieuw verhaal :D

Teenager....hmmmm dát zou dus kunnen betekenen dat het direct na OoT en MM zitten in een evt Timeline?
Dat het dus die Link is? Maar dan zou het paard ook Epona zijn :?
Zou wel een aantal beelden verklaren (Hyrule field, sommige vijanden e.d.)
Volgens Miyamoto op IGN is Ainouma juist de producer en niet de director. Het is nog steeds niet bekend wie de director wel is.

Denis Dyack was gisteren een gastspreker op de persconferentie van Konami. Hij deed daar de volgende wel opvallende uitspraak:
We are really looking forward to the future with Konami and the relationship with Nintendo.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

MetroidPrime schreef op 13 mei 2004 @ 11:02:
[...]

Volgens Miyamoto op IGN is Ainouma juist de producer en niet de director. Het is nog steeds niet bekend wie de director wel is.

Denis Dyack was gisteren een gastspreker op de persconferentie van Konami. Hij deed daar de volgende wel opvallende uitspraak:

[...]
ben benieuwd, vooral of en hoe en wat SK gaat zeggen, als ze wat gaan zeggen deze E3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

Ecco schreef op 13 mei 2004 @ 10:20:
Deed mij juist meer denken richting Metroid: A Samus to the Past :P
Volgens mij is "link" in "A link to the past" geen naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

MaxBurn schreef op 13 mei 2004 @ 10:11:
[...]
Ja idd viel me ook al op :D Dark weapons doen schade op Dark NME, maar light meer, en andersom ..hehe..klonk erg bekend.

Straks nieuw detail: samus heeft een light en dark suit, dark absorbeerd dark enemy vuur en light absorbeerd light nme vuur en laad daarmee dr dark/light beam op :D
Heb je dat nu zelf bedacht, met die light/dark suit?
Het wordt dan denk ik teveel van het goede, dan ben je dus continu visors, wapens EN suit aan het switchen... Lijkt me niet.

Dark protection (zoals beschreven) zal gewoon een upgrade zijn om in de dark wereld te kunnen toeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat Dark/Light suit gebeuren was bedoeld als vergelijking met Ikaruga waar je constant van kleur moet veranderen, zwart geeft bescherming tegen zwart en wit tegen wit... Geintje dus :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Willybubba schreef op 13 mei 2004 @ 13:08:
Dat Dark/Light suit gebeuren was bedoeld als vergelijking met Ikaruga waar je constant van kleur moet veranderen, zwart geeft bescherming tegen zwart en wit tegen wit... Geintje dus :P
Soul Reaver... Ikaruga...
Tja, die ken ik allebei niet dus ik kan inderdaad geen onderscheid maken tussen speculatie over MP2 en verhaaltjes over die spellen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Even voor de duidelijkheid. SK blijft gewoon lekker 2nd party, toch. Uitspraken van Dyack wijzen daar iig wel op. kBen benieuwd waar SK mee aankomt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Deddiekoel schreef op 13 mei 2004 @ 13:13:
Even voor de duidelijkheid. SK blijft gewoon lekker 2nd party, toch. Uitspraken van Dyack wijzen daar iig wel op. kBen benieuwd waar SK mee aankomt dan.
my point exactly, ik hoop dus dat we dat deze E3 toch wel te horen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

philipnorth schreef op 13 mei 2004 @ 14:34:
[...]

my point exactly, ik hoop dus dat we dat deze E3 toch wel te horen krijgen
Ik wacht met spanning op de aankondiging van eternal darkness 2 Afbeeldingslocatie: http://forum.zwaremetalen.com/pics/yes.gif

Daarom hebben ze die hele split met Nintendo in scene gezet.

[ Voor 10% gewijzigd door rajackar op 13-05-2004 15:10 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

rajackar schreef op 13 mei 2004 @ 15:09:
[...]

Ik wacht met spanning op de aankondiging van eternal darkness 2 [afbeelding]

Daarom hebben ze die hele split met Nintendo in scene gezet.
boeit me weinig wat ze precies aankondigen als ze het maar doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

philipnorth schreef op 13 mei 2004 @ 10:53:
van gamespot.com:
Link is said to be a teenager in this new adventure. Additionally, Link's horse--not confirmed to be Epona--is said to be a prominent element of the gameplay. We'll have more on The Legend of Zelda as it becomes available.
Dus in plaats van de hele tijd bootje varen mag je nu de hele tijd paardje rijden? nee geef mij dan maar weer bootje varen veel leuker man :) /me Volgens mij was ik echt de enige op deze aardkloot die het bootje varen eigenlijk zelf nog wel een beetje leuk vond :p

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

DarkM schreef op 13 mei 2004 @ 15:47:
[...]

Dus in plaats van de hele tijd bootje varen mag je nu de hele tijd paardje rijden? nee geef mij dan maar weer bootje varen veel leuker man :) /me Volgens mij was ik echt de enige op deze aardkloot die het bootje varen eigenlijk zelf nog wel een beetje leuk vond :p
Sommige mensen zijn verdoemd om alleen te staan ;)

maar heeft iemand nu eigenlijk al iets vernomen van dat "Nieuwe" ding dat je op de gamecube aan zou kunnen sluiten?
Daar werd voor de E3 toch ook over gespeculeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Je hebt mazzel Darkm, ik vond het ook leuk :)
Lekker een beetje rupees/checkpoint raceje doen enz, ik hoef het niet elke game, maar ik vond het wel zeer leuk gedaan en het was een welkome afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op 13 mei 2004 @ 15:51:
[...]

Sommige mensen zijn verdoemd om alleen te staan ;)

maar heeft iemand nu eigenlijk al iets vernomen van dat "Nieuwe" ding dat je op de gamecube aan zou kunnen sluiten?
Daar werd voor de E3 toch ook over gespeculeerd?
Is dat niet dat Donkey Bongo ding of zo? Een soort electronische trommel waarmee je het spel moet 'besturen'? Dat je ritmes moet spelen enzo, kwam het tegen op Gamezone.com geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 16:17:
[...]

Is dat niet dat Donkey Bongo ding of zo? Een soort electronische trommel waarmee je het spel moet 'besturen'? Dat je ritmes moet spelen enzo, kwam het tegen op Gamezone.com geloof ik.
Toen Nintendo kwam met de aankondiging van die nieuwe uitbreiding waar ze niets over wilden vertellen was die conga in Japan allang op de markt. Als dat was wat ze bedoelden, dan hadden ze dat wel gezegd.

Als Silicon Knights niet weggaat bij Nintendo dan kondigen ze het volgens mij pas op de laatste dag van de E3 aan, om de spanning erin te houden. Dyack weet trouwens dat die geruchten rondgaan, hij logt nog regelmatig in op IGN, afgelopen zaterdag voor het laatst. Hij doet zelf geen enkele moeite om de geruchten te ontkrachten.

EDIT: IGN over "The Nintendo Reggie-Lution" _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 13-05-2004 16:41 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Ik moest gewoon wat quoten uit dat arikel:

Reggie "Regident Evil" Fils-Aime
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/514/514769/the-nintendo-reggie-lution-20040513010853492.jpg
"My name is Reggie. I'm about kicking ass"
"I'm about taking names, and we're about making games."
"When Reggie walks, his massive footprints fill with beautiful flowers for the children to enjoy, he also can talk to the animals."
"Reggie is the light of Nintendo, nay, the light for the world! He will see us through these times, because He is great"
"Reggie is the megaton [IGN] was referring to in its E3 hype thread. He came from a meteor that crash-landed on Earth on an Asteroid's arcade machine."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 16:54:
[...]

:D Ik moest gewoon wat quoten uit dat arikel:

Reggie "Regident Evil" Fils-Aime
[afbeelding]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Briljant. _/-\o_ _/-\o_

Hij kijk anders niet echt blij.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:11
Zelda trekt me normaal niet zo, maar die nieuwe ziet er gewoon supervet uit! Lijkt me erg cool. Ben ook blij dat ToS naar europa komt!

Afbeeldingslocatie: http://www.gameqube.nl/viewerscreen.php?screen=taless1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameqube.nl/viewerscreen.php?screen=taless2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameqube.nl/viewerscreen.php?screen=taless3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameqube.nl/viewerscreen.php?screen=taless4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameqube.nl/viewerscreen.php?screen=taless5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameqube.nl/viewerscreen.php?screen=taless15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameqube.nl/viewerscreen.php?screen=taless11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameqube.nl/viewerscreen.php?screen=taless10.jpg

Over baten kaitos heb ik nog geen E3 informatie gehoord/gezien jammer genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Samenvattend over de E3 tot nu toe:
Aangekondigd en inmiddels voorbij:
- Nintendo DS
- MP2
- Zelda (<- grote verrassing)

Aangekondigd maar nog niet voorbij:
- GC addon
- SK announcement
- Online? (werd alleen over gespeculeerd)

Correct me if I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AC komt ook naar Europa, 24 september. Beetje laat :/
Naja, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GC addon?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Heb het stukje waar Zelda voor het eerst wordt getoond uit de persconferentie geknipt. Voor beeldkwaliteit moet je je ergens anders zijn, maar deze heeft de uitzinnige reactie van het publiek wat het wel zo leuk maakt B)

Klik hier ~7MB

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/miyamoto.gif
"I am not Link *smile*"
MaxBurn schreef op 13 mei 2004 @ 10:55:
D3: ik zei het al op irc maar volgens mij zag je het niet :) Metroid Prime PAL non-players choice is voor 22 euro te koop bij dvdcrave.com. Ik ben 85% zeker dat het non-pc is, dus als je hem wil mail dvdc ff en vraag het zou ik zeggen :)
Ik had het wel gezien :Y) En bedankt voor de tip, heb ze gemaild, hoop dat het idd de originele is!

//edit LOL @ Reggie verhaal :D

[ Voor 3% gewijzigd door Dyxtra op 13-05-2004 18:33 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Vind het wel jammer dat er nog niet veel over de online mogelijkheden van de cube wordt verteld.... dat is toch wel een erg groot nadeel aan de cubegames..! Splinter Cell PT hoef ik nu echt niet te hebben... Rainbow Six 3 ook niet... :( terwijl als daar de online mogelijkheden op hadden gezeten, het 2 super top spellen voor de Cube waren geweest...!

Kom op nintendo... make my online dream come true :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik hoop ook op meer online. Ik zou graag een zelda MMORPG willen zien.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
D³ schreef op 13 mei 2004 @ 18:30:
Heb het stukje waar Zelda voor het eerst wordt getoond uit de persconferentie geknipt. Voor beeldkwaliteit moet je je ergens anders zijn, maar deze heeft de uitzinnige reactie van het publiek wat het wel zo leuk maakt B)

Klik hier ~7MB

[afbeelding]
"I am not Link *smile*"

[...]
Ik had het wel gezien :Y) En bedankt voor de tip, heb ze gemaild, hoop dat het idd de originele is!

//edit LOL @ Reggie verhaal :D
Top :Y) Wilde dat stukje erg graag zien :)
/edit
damn! Kippevel gewoon, meesterlijk!

[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 13-05-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
maar wtf is er met die reggie... als er iemand is die volgens mij niet spoort... ... maar toch... hij is echt mijn nieuwe held :)

het is gewoon een losgeslagen stel idioten bij nintendo en ze heersen de pannen van het dak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag effe snel de demo van Pokemon Colleseum gespeeld. Was niet echt onder de indruk. Er vechten nu 2 Pokemon tegen 2 pokemon. Best wel leuk. Maar het stomme is, dat je tegenstander (computer) steeds 2 dezelfde pokemon inzet. Dan worden gevechten snel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik zit nu de persconferentie over MGS3 op de PS2 te kijken, maar wat zegt Kojima eigenlijk aan het begin? Ik verstond iets van "respect Miyamoto", maar meer dan dat ook niet, de geluidskwaliteit van het filmpje is zeer slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Het respect Myamoto gedeelte ging om de paddestoelen volgens mij, die hij dus van de grond hakt. Zal wel een eer betoon zijn aan Pikmin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
D³ schreef op 13 mei 2004 @ 18:30:

Klik hier ~7MB
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Wat een meesterlijk filmpje.
Wat een emotie kwam er los bij het tonen van zelda :)
Ik vond het ook jammer dat ze de reactie van het publiek uit de pers conferentie filmpje gehaald hadden.

Hier nog een paar top games filmpjes van E³ :

Resident Evil 4
Zelda
Metroid Prime 2
Donkey Konga Jungle Beat
Star Fox 2
Mario Tennis
Paper Mario 2
Geist
Viewtiful Joe 2

E³ pers conferentie (low res)

IGN insiders kunnen beter de hi-res versies downloaden ;)

Zelda Preorder @ DVDboxOffice

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

echt enorm vet hoe er gereageerd wordt op zelda :)

en volgens die pre-oder is ie er al in october :D

[ Voor 35% gewijzigd door philipnorth op 13-05-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
philipnorth schreef op 13 mei 2004 @ 21:50:

Het is wel een stoer filmpje. Eerst is het doodstil en dan op een gegeven moment dringt het tot iemand door dat het Link is op het paard en je hoort een paar man juichen. Langzaam begint het tot iedereen door te dringen en begint iedereen te juichen! Dat is toch wel het hoogtepunt van de E3 tot nu toe geweest.

Trouwens als ik Eternal Darkness II zou moeten aankondigen zou ik het zo doen. Op de laatste(derde) dag van de E3 zou om 3.33 uur ineens de stroom uitvallen in de Nintendo booth. Het is er dus ineens heel donker en je hoort ineens allemaal gelach, net zoals in ED als je sanity laag is. Dan ineens hoor je een diepe stem "I was once a fool" zeggen, gevolgd door een andere stem die "This can't be happening" roept. Ineens springt op alle schermen die daarnet op zwart zijn gegaan het logo van Eternal Darkness II. Maar het is momenteel nog pure speculatie dat er al een EDII komt en dat SK bij Nintendo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

MetroidPrime schreef op 13 mei 2004 @ 22:16:
[...]

Het is wel een stoer filmpje. Eerst is het doodstil en dan op een gegeven moment dringt het tot iemand door dat het Link is op het paard en je hoort een paar man juichen. Langzaam begint het tot iedereen door te dringen en begint iedereen te juichen! Dat is toch wel het hoogtepunt van de E3 tot nu toe geweest.

Trouwens als ik Eternal Darkness II zou moeten aankondigen zou ik het zo doen. Op de laatste(derde) dag van de E3 zou om 3.33 uur ineens de stroom uitvallen in de Nintendo booth. Het is er dus ineens heel donker en je hoort ineens allemaal gelach, net zoals in ED als je sanity laag is. Dan ineens hoor je een diepe stem "I was once a fool" zeggen, gevolgd door een andere stem die "This can't be happening" roept. Ineens springt op alle schermen die daarnet op zwart zijn gegaan het logo van Eternal Darkness II. Maar het is momenteel nog pure speculatie dat er al een EDII komt en dat SK bij Nintendo blijft.
dat zou idd ook wel vet zijn jah :)

en op zich is de 3e dag ook wel weer logisch ja :) zo op de E3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
philipnorth schreef op 13 mei 2004 @ 21:50:

hmm ja 18 october? zou wel erg snel zijn...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timen
  • Laatst online: 15-08 09:18
Odama:
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/riens201/odama/odama_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/riens201/odama/odama_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/riens201/odama/odama_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/riens201/odama/odama_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/riens201/odama/odama_05.jpg

raar spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Odama is een Pinball RTS, waarbij je de weg naar iets moet bouwen, dmv. de pinball.

erg origineel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hoe zit het trouwens met advance wars voor de cube?

ik zag een kort filmpje, maar dat was geen turnbased strategy meer?? of wel?

als ze afstappen van het turnbased principe dan hoeft het voor mij al niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Phusebox schreef op 13 mei 2004 @ 22:40:
hoe zit het trouwens met advance wars voor de cube?

ik zag een kort filmpje, maar dat was geen turnbased strategy meer?? of wel?

als ze afstappen van het turnbased principe dan hoeft het voor mij al niet meer
't is nu meer een 3rd persoon shooter strategy game ofzo

en dat flipperen ziet er echt wel apart uit :D

en die screens van ToS btw yummy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hehe hoezo cube ownt de ps2 en xbox qua kracht:
Eiji Aonuma: I'm sure all of you saw the video of the new Legend of Zelda game at this point. One thing that I'd like to point out to everybody is that none of that is CG. It's all done in real-time and running on the [game] engine. That movie was actually created by somebody who took a version of the game, played it, videotaped and then cut the pieces together to make the movie.
and sofar voor een 2004 release als op dvdboxoffice
But the plan is to by E3 next year have a version that you will be able to play to your heart's content

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 13-05-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 20:50

ye-roon

knaak

Elroy schreef op 13 mei 2004 @ 21:30:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Wat een meesterlijk filmpje.
Wat een emotie kwam er los bij het tonen van zelda :)
Ik vond het ook jammer dat ze de reactie van het publiek uit de pers conferentie filmpje gehaald hadden.

[...]
idd een zwaar meesterlijk filmpje

ik ben echt blij met een gamecube :D

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Avond, ik heb trouwens nog wel een paar leuke nieuwtjes :P maar even niet over de E3 :)

Kheb vanavond Beyond Good and Evil voor € 19,99 gekocht!!!

PoP was slechts € 29,99

Was in Nijmegen, flink aan het stunten...

De nieuwe winkel 'Replay' heeft veel gave spulltjes en kortingen... de spellen BGaE en PoP waren daar ook goedkoop...

Ik heb mn spel bij Discovery (owjah, Mistery Media tegenwoordig :P) gekocht....

dus.. misschien is het nieuw, of ik ben weers te laat :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21-09 20:21
De prijzen van PoP en BG&E (en volgens mij nog meer Cube games) zijn sinds 13 mei zwaar in prijs verlaagd, dus ja, je bent te laat. :+

Edit: damn, dat 'was' vandaag pas, ik zit niet echt helder te denken. 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Thijs op 14-05-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

aha :P lol tis ook al laat ;)

Maar zo heel laat was ik dus niet :P

Dus een aanradertje :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
IGN: What happened to Silicon Knights?

Perrin Kaplan: They are going to continue the business of what they do. We respect the work that they have done. They are a really, really good team. I just think Nintendo and Silicon Knights have slightly different priorities, which does happen in business quite frequently. But we have a lot of mutual respect for each other.

IGN: We just bumped into Denis Dyack, president of Silicon Knights, as he was on his way into a Nintendo meeting. So what kind of plot are you hatching?

Perrin Kaplan: There is nothing that precludes us from having a relationship. I mean, they may make a product for DS or otherwise. But it's just purely as a second-party -- that part of the relationship has changed.
Huh!? Zijn ze nu nog wel of geen second party meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 14 mei 2004 @ 01:11:
[...]

Huh!? Zijn ze nu nog wel of geen second party meer?
Met second party lijken ze te bedoelen dat het door Nintendo uitgegeven wordt. In andere interviews noemden ze dat ook second party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
SK was toch altijd al second party? Of mis ik iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op 14 mei 2004 @ 08:40:
SK was toch altijd al second party? Of mis ik iets...
http://cube.ign.com/articles/506/506189p1.html

don't shoot the messenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IGN: What happened with the GameCube peripheral that Nintendo president Satoru Iwata would be at E3 2004?

Perrin Kaplan:
You'll hear more about it this year.

IGN: Is it a hard drive or mass-storage memory device for the GameCube?

Perrin Kaplan:
You'll hear more about it this year.
Dus geen add-on voor de GC op de E3 dit jaar. Daarnaast lijkt het me logisch dat Nintendo bekend gaat maken dat we de DS als een soort van modem voor de GC kunnen gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hoewel de DS wordt gelanceerd als derde pilaar voor Nintendo heb ik toch sterk het idee dat hij stiekem de opvolger van de GBA is. Ik zie namelijk niet hoe ze met de GB serie door willen gaan? Maar Nintendo weet altijd weer te verrassen dus ik wacht vrolijk af. Maar hoe zien jullie de DS in relatie tot de Gameboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 14 mei 2004 @ 08:59:
Hoewel de DS wordt gelanceerd als derde pilaar voor Nintendo heb ik toch sterk het idee dat hij stiekem de opvolger van de GBA is. Ik zie namelijk niet hoe ze met de GB serie door willen gaan? Maar Nintendo weet altijd weer te verrassen dus ik wacht vrolijk af. Maar hoe zien jullie de DS in relatie tot de Gameboy?
Voor mij is dit gewoon de opvolger van de GBA, ik ga mijn SP dus ook gewoon verkopen als de Ds er is omdat ie gewoon backwards compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Als tweede handheld voor Nintendo heb ik ook dat vermoeden. Aangezien ze dit product er dus bij verzonnen hebben. Ik denk ook dat vele het als "De nieuwe gameboy" zien en zullen dus eerder de DS kopen dat de GBA. Ook omdat ie backwards compatible is met GBA, (toch?).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 09:07:
[...]

Voor mij is dit gewoon de opvolger van de GBA, ik ga mijn SP dus ook gewoon verkopen als de Ds er is omdat ie gewoon backwards compatible is.
same here.
Maar ik denk dat ze dat derde pilaar gedoe verzonnen hebben om de GBA verkopen goed te houden. En software voor de GBA kan gewoon gemaakt blijven worden aangezien ie backwards compatible is.
Waar ik ook erg benieuwd naar ben is wat andere mensen in elkaar gaan knutselen op de DS. Er is nu al aardig wat leuke software voor de GBA en dat zal met meer proc kracht, 2 schermen en touch screen natuurlijk gaan boomen :)
Misschien dat er dan eindelijk een fatsoenlijke SNES emulator komt, of misschien zelfs een N64 emulator :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

En natuurlijk zullen er ook spellen uit komen voor de GBA die extra opties hebben op de DS. Net als bijv. Zelda: Oracle of Ages/Seasons met GBC en GBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Rakkerzero schreef op 14 mei 2004 @ 09:15:
En natuurlijk zullen er ook spellen uit komen voor de GBA die extra opties hebben op de DS. Net als bijv. Zelda: Oracle of Ages/Seasons met GBC en GBA.
Hebben die iets extras op de GBA dan?

Ik wist wel dat Mario & Luigi superstar saga wat extra's op de GB player had.

In de vlak voor de E3 vrijgegeven releasedates van Nintendo staat btw zelda tww2 voor 18 oktober. Was dat zand in de ogen strooien ?

[ Voor 17% gewijzigd door rajackar op 14-05-2004 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
rajackar schreef op 14 mei 2004 @ 09:43:
[...]

Hebben die iets extras op de GBA dan?
Een extra huisje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, los van al het E3 geweld:
Pokemon Colloseum is vanaf vandaag verkrijgbaar, maar ik heb helemaal niemand daarover gehoord hier. Toch lijkt het me wel interessant, een Pokemon RPG in 3D dit maal :9
Volgens IGN/Gamespot niet zo leuk als de GBA varianten, maar toch...
rajackar schreef op 14 mei 2004 @ 09:43:
In de vlak voor de E3 vrijgegeven releasedates van Nintendo staat btw zelda tww2 voor 18 oktober. Was dat zand in de ogen strooien ?
Lijkt me wel jah, 18 oktober dit jaar is zelfs voor Japan nog te vroeg. Ik gok op deze tijd volgend jaar voor een Japanse release, met al m'n optimisme. Dan zou ie dus waarschijnlijk nov/dec 2005 hier komen, tenzij N net als met OOT een wereldwijde gelijktijdige release plant :9~

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oot is niet gelijktijdig over de hele wereld gereleased, ik had de jap versie al lang voordat de usa en eu's uit kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Paper Mario 2: is egt wel de bomb :) super koel :)

vouwt ie zich op als een vliegtuigje == geniaal :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het punt is juist dat er in het interview wordt gezegd dat Silicon Knights nu een second party is. De opmerkingen die er de laatste dagen door Kaplan en Dyack gemaakt zijn veroorzaken steeds meer verwarring omtrent wat er met SK aan de hand is.

Het feit dat er niemand van Nintendo of SK de samenzweringstheorieen wil ontkennen helpt ook niet echt.

EDIT: Voor degenen met alleen een modem, ISDN of andere trage verbinding heeft Planet GameCube nu een audio-only versie van The Reggie-lution persconferentie

[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 14-05-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 11:29:
Oot is niet gelijktijdig over de hele wereld gereleased, ik had de jap versie al lang voordat de usa en eu's uit kwamen.
Nou, meer dan drie weken heeft er niet tussengezeten hoor. Elke Nintendoid zat met kerst 98 gewoon OoT te spelen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Misschien dat de GBA² meer een apparaat is als de PSP, Cube graphics, multimedia mogelijkheden en een hogere prijs, meer iets voor de "volwassen" gamer (Waar'k het dus helemaal niet eens ben aangezien het vooral kindjes van 12 zijn die van veel bloed en geweld houden maar dat even terzijde.) om zo direct de concurrentie met Sony aan te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Moi gaat als ik weer geld heb ook maar een cubepje kopen, al is het alleen maar voor resident evil 4 (omFg wat een sfeer in dat spel zeg :9~) en de nieuwe zelda :D.

[ Voor 22% gewijzigd door bAdmuTs op 14-05-2004 13:12 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timen
  • Laatst online: 15-08 09:18
Voor de Pokémon fans en voor de mensen die nog 4000 sterren hebben. De sterrencatalogus is nu gevuld met maar liefs 900+ Pokémon Box GC games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Que schreef op 14 mei 2004 @ 16:36:
Voor de Pokémon fans en voor de mensen die nog 4000 sterren hebben. De sterrencatalogus is nu gevuld met maar liefs 900+ Pokémon Box GC games.
Pokemon Box is oplichterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Thunder schreef op 14 mei 2004 @ 13:03:
[...]

Misschien dat de GBA² meer een apparaat is als de PSP, Cube graphics, multimedia mogelijkheden en een hogere prijs, meer iets voor de "volwassen" gamer [b](Waar'k het dus helemaal niet eens ben aangezien het vooral kindjes van 12 zijn die van veel bloed en geweld houden maar dat even terzijde.)[b] om zo direct de concurrentie met Sony aan te gaan :)
Ik heb juist het idee dat het vooral mensen van 12-16 zijn die van bloed en geweld houden en een gedeelte casual gamers die ff snel iets spelen. Maar dit beeld beeld kan natuurlijk ook lichtelijk verstoord zijn doordat mijn vriendengroep misschien niet de gemiddelde gamer vertegenwoordigt, achja, het boeit eigenlijk ook allemaal niet zoveel :D

@Pokemon Colloseum:
Zeker een game die ik nog een keer wil gaan halen om met mijn GBA pokemon te kunnen gaan spelen (moet ik hem alleen weer even kopen, mijn 'oude' licht volgens mij nog op een vliegveld/vliegtuig sinds de zomervakantie :'( ) Het blijft voor mij toch een van de verslavendste rpg's die er is :)

[ Voor 3% gewijzigd door nioz op 14-05-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 17:17:
[...]
vind jij. ik vind het een waardevolle toevoeging aan de grote game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 17:17:
[...]
wrom dan?

net trouwens dat HQ filmpje van Baiten Katos zitten kijken, ligt het aan mij, of komt die FMV zo enorm Final Fantasy achtig over?

Wel mooi hoor, maar zijn er ook filmpjes met echte gameplay?

[ Voor 42% gewijzigd door philipnorth op 14-05-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Blagh! Waarom vind ik geen nieuw Starfox2 filmpjes! Ik wil dus de vlieg missie zien van de E3 demo, maar IGN heeft geen update, gamespot zit compleet achter gesloten deuren en de gameqube site heeft ook niks. /me is not a happy puppy.

Zo te zien lult iedereen hier over de DS, dus waarom ook niet. Ik ben een beetje gewend aan het ontwerp en kan er wel wat mee, maar toch vind ik het een nogal cheap design. Dat van die derde pilaar klinkt als marketing bs aangezien mensen rustig op de DS zullen overstappen zodra die er is. De oude GBA kunnen ze gratis gaan weggeven en de SP bij Gamecube's gaan stoppen. Ik zelf weet het wel iig.

IGN: Cube Wars:Under Fire hands-on
Nogal negatief, maar dat zag ik al aankomen van de paar filmpjes die ik gezien heb. Kuju is nog niet zo lang bezig met dit spel, dus hopelijk tijd genoeg om alles te verbeteren of voor Nintendo om te zeggen "well chaps, you're making an awful little game here, why not sod it and make a proper turn based Advance Wars instead eh?!".

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Thijs schreef op 14 mei 2004 @ 00:36:
De prijzen van PoP en BG&E (en volgens mij nog meer Cube games) zijn sinds 13 mei zwaar in prijs verlaagd, dus ja, je bent te laat. :+

Edit: damn, dat 'was' vandaag pas, ik zit niet echt helder te denken. 8)7
waar is PoP dan nu het goedkoopst??? :P wil hem eigenlijk wel in mijn cubecollectie erbij hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Bericht van Reggie:
Topic: I've been asked to stop by and say 'Hi'

And while I'm here, I'll be more than happy to take some names. ;-)

I've been quite busy these past few days, so don't take offense if I don't have time to answer all your questions. I just wanted to stop by and thank you all for this outpouring of wholly undeserved attention.

Reggie
Dance Dance Reggie-Lution (geluid aan)

Afbeeldingslocatie: http://img6.photobucket.com/albums/v19/luketabor/reggie.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img59.photobucket.com/albums/v180/Triumph/reggiebreak.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~mpolle/reggie.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ibiblio.org/phil/fnordchan/nin-r.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img67.photobucket.com/albums/v203/eminni/reginator.gif

Afbeeldingslocatie: http://ww2.imagewiz.net/images/wormie/72418_reggiefest.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgspot.com/u/2004/05/13/16/name_get.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mars.walagata.com/w/greatkingbowser/reggiekong.jpg

Afbeeldingslocatie: http://reggie.flu3ncy.net/pics/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://reggie.flu3ncy.net/pics/42.gif
In a shocking turn of events, the normally jubilant and quiet-mannered crowd of the annual Electronics Entertainment Expo in Los Angeles was caught in the midst of a sudden riot that left over 100 of the attendees dead and over 400 in critical condition.

The carnage began when one show attendee apparently questioned the viability of long-time videogame King, Nintendo. The vice president of sales for Nintendo, Reggie Fils-Aime, cornered the show-goer and asked for his name. Before the unidentified attendee has a chance to answer, Fils-Aime brutally beat the attendee about the head and face with a replica of Nintendo’s new NintendoDS product that was debuted at E3 this year. After the savage beating, Fils-Aime reportedly ripped the man’s nametag off of his shirt and ate it.

As E3 security approached Fils-Aime in an attempt to apprehend the long-time Nintendo employee, Fils-Aime allegedly sprouted wings and flew over the heads of the conference attendees. Striking from above, Fils-Aime managed to defy the first law of thermodynamics and created a seemingly endless supply of energy as he shot beams of pure plasma from his mouth in a style akin to famous videogame heroine, Samus Aran.

Fils-Aimes continued his assault for well over an hour, stopping briefly only to collect nametags of fallen conference attendees.

The violence ended when the conference attendees were rushed into a “secure room” that Nintendo had put together on the show floor in the event that such an incident occurred.

When questioned about the activities of his employee, Nintendo’s senior vice-president of Marketing and Sales, George Harrison began projecting a PowerPoint presentation onto a crumbling conference center wall that Fils-Aimes had kicked down in his fit of rage. The presentation included slides that indicated Nintendo’s new GameBoy Advance SP had outsold the Playstation 2 for the months of November and December of last year.

As Fils-Aimes flew off into the hazy Los Angeles skyline, Microsoft’s Chief Vice President of the Xbox platform, J. Allard was questioned about the incident.

“I’m not sure what happened…” Allard said through tears in the demolished West Hall of the Los Angeles convention center. “I was just trying to give a demonstration of the new Xbox Live Arcade to some magazine editors when I saw Reggie fly into the Microsoft booth and begin to smash Xboxes over his head. He came over to me and kept screaming ‘GIVE ME YOUR NAME! GIVE ME YOUR NAME! I’M HERE TO TAKE YOUR NAME!’ Then he beat up Muhammed Ali and put Ali’s nametag on this strange necklace that he was wearing. He said it gave him his power. .I was so terrified….”

It is still unclear exactly how many perished in this awful event at the normally peaceful Electronics Entertainment Expo. One thing is certain however, and that is that nobody will ever question Nintendo’s authority again.
Raar volk, die Nintendorks :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

"would you like to have sex with REGGI?" :P

damn

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
hehe, ik moest wel even (hard) lachen om die reggie-fest forum threads:
Reggie: Box0rz or briefs?
:D lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij heeft zich dus nu geregistreerd op de ign boards haha. Dacht eerst dat het fake was, maar hij is meteen vip geworden, dus ik denk dat het hem misschien nog wel is ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
FIls-Aime is dutch for asskicking nametaker.

:P
En reggie nog niet gezien @ IGN boards helaas.
/edit
DAMN IT! klote IGN insider ook... nu kan ik reggies post niet lezen :(

[ Voor 29% gewijzigd door Xrenity op 14-05-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7
Wie in godesnaam deze Reggiemania begonnen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 19:44:
[...]
8)7
Reggie zelf... Je vraagt er gewoon om als je zo doet als hem _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 20:50

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 19:44:
[...]
8)7
Maakt dat uit, reggie r0x. Hoe langer men het over reggie heb, hoe korter ze het over xbox/ps2 hebben :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
De Reggiemania is universeel. Tijdens de persconferentie was er @ #nintendo ook al direct sprake van Reggie hype, ver voor dit alles!

Hij heeft nu zelfs zn eigen board @ IGN: The Regg-olution! :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 21:39
Hij's een soort redder voor de nintendorks. Het afgelopen jaar ging het niet echt voor de wind voor Nintendo: Eerste keer verlies in een kwartaal ooit, Microsoft kwam erg dichtbij (voor de 99,- Cube gingen ze zelfs harder) en de aankondiging dat Sony uiteraard met vette portable hardware ook de Gameboy hegemonie zou komen doorbreken.

Nintendo heeft zichzelf duidelijk een schop gegeven: prijs omlaag, een berg nieuwe games voor de huidige generatie nog en nog maar een massaal risico met een niet-echt-mainstream-apparaat als de DS. Vervolgens hebben ze dan iemand die de persconferentie net even die charme kan geven waardoor de doorgewinterde nintendork (lees: fanboy) het weer helemaal ziet zitten.

Persoonlijk ben ik geen nintendork ook al speel ik al sinds de NES uitkwam Nintendo games (ja ik had ook zo'n NES robot!) uiteindelijk moeten ze zich elke keer weer bewijzen voor mij net als hun concurrenten. Oftewel: de DS ziet er op het moment als een must-have console uit, maar als ergens volgend jaar hij tegelijk in de winkel verschijnt als de PSP en ik toch voorkeur geef gezien de games dan aan het grote scherm en de vette 3D van Sony, dan heeft Nintendo pech :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.