Het Grote Gamecube Topic deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.510 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:37

Jumpiefox

Hoi ?

Same prob here =(
==
Dat ie corrupt is dus.

[ Voor 47% gewijzigd door Jumpiefox op 11-05-2004 23:33 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

als ik het goed begrijp is de DS een compacte n64 met een rete coole nieuw foefje waar duidelijk is over nagedacht die best wel eens het spel beleving een stuk leuker maakt.
ik vind dit erg cool, ik hoop dat ze ook een zelda op de DS uitbrengen omdat ik tot de dag van vandaag nog geen game heb aangetroffen die OOT of majoras mask heeft overtroffen. na 8 jaar vind ik mario 64 nog steeds een van de mooiste spellen die er is, ik heb dus veel vertrouwen in de DS.
de console wars zijn al aardig hardcore maar ik heb een voorgevoel dat die van de handhelds nog harder gaat worden. jezus wat is dit spannend de PSP ligt op de loer, ik moet toegeven dat ding ziet er rete SEXY uit.
De nieuwe zelda op de GC moet het gaan opnemen tegen Fabel en Driv3r van de Xbox. zelda wint van fabel en en van driv3r maar een combinatie van? erg spannend allemaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 75298 op 11-05-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:39
Ecco schreef op 11 mei 2004 @ 23:22:
[...]

Vet maar ik krijg een melding dat de file corrupt is.... Doet hij het bij iemand anders wel goed?
ik krijg een 404 op die urrel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik keek dat filmpje van starfox trouwens en ik vind het er echt niet slecht uitzien. Niet bijzonder mooi maar zeker niet slecht, en als hij net zo leuk wordt als Lylat Wars :) Ook Paper Mario gaat echt top worden :D

Nou ik kijk morgen wel weer hoeveel info er is te vinden, misschien op p2p enzo. Ik ga nu naar bed.

Ik kan niets anders zeggen om deze dag af te sluiten dan: Nintendo rules, hard. En geen x-doos of playstation kan daar ooit maar in de buurt van komen. Ons staat een glorievolle game-tijd tegemoet te komen. Zelfs metroid gaat hard ownen. Misschien niet zo hard als prime maar je kunt niet alles hebben.

Truste!

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Alpha-xp schreef op 11 mei 2004 @ 23:26:
Same prob here =(
==
Dat ie corrupt is dus.
Ja, heb ik ook :(

Ik heb hem geprobeert te openen maar het is gewoon corrupt.
De originele grootte van het bestand was ook 112 Mb, terwijl je maar 82Mb kon downloaden...

Btw, hebben jullie ook al de Resident Evil 4 filmpje gezien :9~

edit:
Mmm, ik heb er een asf fix over gegooid, maar dan blijft er maar <1Mb over en je hebt dan 60 sec alleen geluid 8)7

[edit2]Hij staat nu ook op IGN insiders, 220 Mb.
Alleen gaat het een beetje traag 8)7 .[/edit]

[ Voor 26% gewijzigd door Elroy op 11-05-2004 23:54 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12:37

Jumpiefox

Hoi ?

We horen het wel als er iemand een mirror heeft he :+ ^^

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:10
damn net nu mijn insider account is verlopen :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Alpha-xp schreef op 11 mei 2004 @ 23:58:
We horen het wel als er iemand een mirror heeft he :+ ^^
Ben maar met downloaden gestopt, 12kb/s :X
Heb ondertussen wel een mirror gevonden: 125 Mb

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

voor iedereen die bittorrent gebruikt, de torrent van de persconferentie is te vinden op suprnova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm gaaf zeg allemaal nieuwe dingen van Nintendo... die DS wordt echt super... ik dacht dat de psp master was, maar dit slaat alles...
Wat mij vooral aanspreekt?
- touchscreen
- GBA games compatible
- dual screen
- WAT NIET? :P

Ennuh Zelda, sja dat zat eraan te komen dat zo een soort game kwam, zoveel gezeur geweest over TWW (voordat het spel er was en er verteld werd over cell-shading... toen het spel er was vielen er toch menig mondjes open)...
Gamecube ruled nog steeds...

Metroid Prime 2 natuurlijk ook super, maar voor mij geen aanschaffer (voolopig) omdat ik al amper tijd hem voor MP1... (Nee ik heb echt weinig tijd :) )

Ik ben benieuwd wat sony/microsoft ons gaat brengen komende dagen (natuurlijk meer Nintendo, maar ze kunnen bij mij niks meer fout doen :P ), maar ik ben bang dat ze alles met zweethandjes gaan aankondigen...

En natuurlijk zal de nintendo afdeling wel weer te vol zijn :P zoals vele jaren...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 15:38
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die "realistische" Zelda absoluut niet aan zag komen, maar hij ziet er schitterend uit. Nah het spelen van OoT en tWW binnen een maand moet ik zeggen dat OoT het betere verhaal had, maar ik de tWW dungeons veel leuker vond om te spelen. Maar goed nu komt er weer een nieuw deel aan: The Legend of Zelda! Erm tsja nu nog een titel.

Metroid vind ik zoals anderen er iets scherper uitzien als deel 1 (kan ook iets psychisch zijn, nieuw=beter/mooier). MP vond ik echt geweldig, dus dit wordt een directe aankoop. Ervan uitgaan dat gameplay etc etc bla bla allemaal goed zit.

StarFox vind ik er een stuk beter uitzien als vorig jaar, de HUD ziet er wat beter uit, de actie beter verzorgd, Fox etc etc maar weer dan. Het enige dat ik tot nu toe mis (hoop echt op gameplay filmpjes de komende dagen) zijn de gigantische vliegmissies met 101 raketten die vanuit alle mogelijke hoeken op je afkomen en je een lamme duim bezorgen. Lopen lijkt me geinig, tankmissies in Lylat Wars waren zeer goed, maar de vliegmissies zijn de reden waarom ik het spel wil.

Mario Tennis, Cube Wars, Geist weet ik allemaal niet. Mario Tennis lijkt me (door die paar plaatjes) haast een Mario Party: Tennis Edition geworden.

De PSP ziet er erg "slick" uit, vind ik gewoon mooier als de DS. Maar de DS schijnt dus een prototype te zijn (PSP ook...) en hij lijkt me veel beter voor de vingertjes. Volgens mij is de PSP een beetje als de GBASP voor mij: mooi, maar niet om mee te spelen (niet langdurig iig).

Nu nog wat fatsoenlijke mirrors! Kom op Yammy.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Zelda Ruleert hard want volgens mij zag niemand dit aankomen... dat nintendo zelda OOIT realistisch zou maken. En de DS ruleert eveneens, alhoewel ik het design niet mooi vind vind ik de functies SUPER!

Waar ik meer bang voor ben. Nintendo heeft nu misschien alle (troef) kaarten opengespeeld. MS & Sony misschien nog niet... dus je weet nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

heb die 225mb file van die persconferentie, als het te traag gaat, ff naar irc komen, dan sluit ik http weer af, en dan komen mensen er maar op met login/pass

ik wordt iets te vaak gemeld op sites waar ik niet gemeld wil worden, en dat is erg van invloed op de snelheid van alles.

Nintendo Persconferentie, 225mb, wmv, 320x200

aristagon : op het irc kanaal komt alles wat sneller langs, als we het hier posten, dan wordt mijn connectie iig ge-owned door heel het internettend-nederland =)

[ Voor 17% gewijzigd door yamAUchi op 12-05-2004 05:07 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Het is echt een blije dag voor Zelda liefhebbers.

The Legend of Zelda: The Minish Cap (GBA)

Filmpje

Afbeeldingslocatie: http://www.piggy.demon.nl/pix/zelda_the_minish_cap/Zelda_The_Minish_Cap1.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.piggy.demon.nl/pix/zelda_the_minish_cap/Zelda_The_Minish_Cap2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.piggy.demon.nl/pix/zelda_the_minish_cap/Zelda_The_Minish_Cap3.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.piggy.demon.nl/pix/zelda_the_minish_cap/Zelda_The_Minish_Cap4.JPG

_/-\o_

En een prime-achtige metroid op de DS:
Afbeeldingslocatie: http://www.piggy.demon.nl/pix/zelda_the_minish_cap/Metroid_DS.JPG
yamAUchi schreef op 12 mei 2004 @ 05:06:
heb die 225mb file van die persconferentie, als het te traag gaat, ff naar irc komen, dan sluit ik http weer af, en dan komen mensen er maar op met login/pass

ik wordt iets te vaak gemeld op sites waar ik niet gemeld wil worden, en dat is erg van invloed op de snelheid van alles.

Nintendo Persconferentie, 225mb, wmv, 320x200
_/-\o_

Nintendo -- We make games that make games worth playing

Hehe, super-power! :P

[ Voor 95% gewijzigd door Ecco op 12-05-2004 08:19 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik moet eerlijk zeggen, nu ik de PSP heb gezien in de Demo Reel... dan heb ik toch zoiets van laat die DS maar zitten voor mij...
punt 1 ; groter scherm
punt 2 ; graphics zijn ps2 kwaliteit, en op de DS N64+ kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:36

Zeror

Ik Henk 'm!

Het is maar net wat je liever speelt. Playstation games of Nintendo games

En die zelda game ziet er weer veelbelovend uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 12-05-2004 09:15 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

damn wat ziet alles er goed uit

die zelda voor de gba: kewl, ziet er mooi en leuk uit
en paper mario 2 ook!!
alhoewel ik daar nog iets bij heb van: wtf??
maar dat mario 1 stuk, maar dan met Bowser was echt leuk om te zien :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/miyamotoknowslink_1084328075.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Phusebox schreef op 12 mei 2004 @ 09:05:
hmm ik moet eerlijk zeggen, nu ik de PSP heb gezien in de Demo Reel... dan heb ik toch zoiets van laat die DS maar zitten voor mij...
punt 1 ; groter scherm
punt 2 ; graphics zijn ps2 kwaliteit, en op de DS N64+ kwaliteit
Denk je echt dat de graphics van PS2 kwaliteit gaan worden? Ik heb nog geen filmpje gezien waar het echt zo was. De Nintendo DS heeft zich voor mij overigens nog niet bewezen hoor, maar het lijkt alsof alle game developers er laaiend enthousiast over zijn.
Die is te vet :9~ Leuke stunt op die persconference :)
Ik wil dat zwaar + schild ook :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 12-05-2004 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

Anoniem: 51617 schreef op 12 mei 2004 @ 01:57:
Zelda Ruleert hard want volgens mij zag niemand dit aankomen... dat nintendo zelda OOIT realistisch zou maken.

-knip-
Dat is niet waar, veel mensen zagen dit wel aankomen. Ninty had op de E3 voor (of was het nou na, iig degene het dichts bij) de launch van de cube, een paar beelden laten zien van een realistische zelda, de eerste reacties op TWW waren dan ook verdeeld. De helft vond het waanzinnig, en de andere helft was het er niet mee eens (hadden op realistische zelda gehoopt), maar kocht het spel toch. :P

Ikzelf ben zeer blij dat ninty nou een realistische zelda maakt. en ookal zou ie maar half zo goed zijn als OOT, dan is het cker nog dubbel en dwars waard het spel te kopen.

Alle hulde aan Nintendo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542

Nou erg veel indruk heeft sony niet op mij gemaakt met de PSP! Idereen kan wel wat filmpjes laten zien die draaien op de dev-kits. Nee praatjes vullen niets. Wat ik heb gezien van de PSP was die death nog wat demo and dat zag er zker niet beter uit dan Metroid DS. Dus tot dat ik andere dingen zie vindt ik de PSP maar niks. Verder is hij te groot naar mijn mening, kijk wat er met de lynx en Gamegear is gebeurd. Waren beide veel krachtiger dan de Gameboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 13:31

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

_/-\o_ Shiggy!! _/-\o_

Anyway, ik vind de DS juist wel weer heel gaaf, het heeft zo'n nostalgische walm over zich heen, net als een donkey kong/mario uitklap handheld van "toen".
Voor mij is het trouwens niks, ik doe niet aan portable gaming... Maar misschien dat ik hem kado kan doen aan vriendinlief ;)

Games die ik zeker ga kopen voor mijn GC:
Legend of Zelda (WW2 ;) )
MP2: Echoes
Paper Mario 2

Misschien Waarschijnlijk kopen:
Resident Evil 4
Mario Tennis (Als vriendin de multiplayer leuk vindt :) )
Advance Wars GC (Als het niet te chaotisch is)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Die is te vet :9~ Leuke stunt op die persconference :)
Ik wil dat zwaar + schild ook :'(
En dat shirt is ook wel lachuh.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Over het psp/ds graphics verhaal, ik vraag me af (na het zien van metroid ds) of N64+ en PS2- graphics niet ongeveer op hetzelfde uitkomen, vooral omdat ze niet zeggen hoe ze het precies bedoelen
Is de DS bijv. N64+ qua polygonen of qua hoe het eruit ziet? (denk het 1e, aangezien het eruit ziet als bijna cube qualiteit)

Achja, voor mij maken graphics op een handheld niet zoveel uit, ik speel meer op mijn GBA SP dan andere consoles/PC, dus ben beniewd naar wat voor games er verder worden aangekondigt (Square-enix.. :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vind overigens wel knap dat zulke mooie graphics in zo'n klein ding kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Op mij komt de PSP ook wat clunky over.

Heeft iemand links naar ingame screens van NDS?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:00

rajackar

Blood Minister

Ik heb net de persconferentie zitten kijken. Gisteren al wel filmpjes en nieuws gezien maar nu valt mijn bek pas echt open. Wat gaan we toch verschrikkelijk mooie tijden tegemoet.
En wat heerscht Shiggy toch enorm. Echt waanzinnig met de zwaarde en schild. ennuh, dat T-shirt wil ik ook :)

en nog wat leuke plaatjesch:

Afbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/article/513/513232/mario-kart-ds-20040512010700601.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/article/513/513232/mario-kart-ds-20040512010659227.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/article/513/513232/mario-kart-ds-200405110331084.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/article/513/513232/mario-kart-ds-200405110331616.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door rajackar op 12-05-2004 10:33 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

mario kart ds ziet er vet uit :D

en die nieuwe RE4 trailer ook :D

damn you Nintendo, damn you!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Ik lees net op IGN dat Zelda Reborn draait op en aangepaste versie van de engine van The Wind Waker!

IGN had nog iets bijzonders te melden:
Neither Shigeru Miyamoto nor Eiji Aonuma will be directing the Legend of Zelda title. Both serve as producers. A new, still-secret director will helm the project.
Als ik dan even een opmerking mag citeren die Denis Dyack onlangs gemaakt heeft:
I'd love to do a realistic, mature take on Zelda. Ah, I shouldn't talk about this.
Need I say more?? Ik vraag me dan alleen af wie het ontwikkeld, Silicon Knights alleen lijkt me niet waarschijnlijk. Zou Konami een handje aan het helpen zijn geweest?

Ik vraag me eigenlijk ook af wat er nu gaat gebeuren met online gaming. Nintendo heeft met de NDS eindelijk de deur ervoor open gezet. De geruchten gaan dat Advance Wars ook een online spel wordt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Tis dat het er bij staat, want anders zou je denken dat het op een of andere uber PC draaide. Die graphics zijn echt super, kan niet wachten.

DS ziet er ook zeker super uit.

Krijg binnenkort pas kabel, dus als iemand nog wat plaatjes van de zelda en metroid filmpjes wil posten: graag. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik denk dat nintendo nog een paar verassingen in petto heeft.

Ik hoop zelf op de aankondiging van Eternal Darkness 2 en daarmee ook dat SK gewoon bij Nintendo blijft. Dan kan ook bekend worden gemaakt dat SK zelda maakt. Waarom zouden ze nu anders de regiseur geheim houden?!?!
En dan als ze dan ook nog met een online netwerk komen zou alles helemaal mooi zijn. En dat lijkt me niet eens zo heel vreemd want Nintendo heeft nu met de DS al laten zien dat ze online gaming wel degelijk serieus nemen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zou wel leuk zijn als SK bij nintendo blijft.
ED was leuk, en TTS ook.

Van de PSP verwacht ik eigenlijk niet veel.
Lijkt me een beetje het GBA probleem te worden, krassen op scherm en slecht "bereikbare" schouderknoppen.
Dus na 1,5 jaar krijg je de PSP SP. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Vanitas schreef op 12 mei 2004 @ 11:03:
Zou wel leuk zijn als SK bij nintendo blijft.
ED was leuk, en TTS ook.

Van de PSP verwacht ik eigenlijk niet veel.
Lijkt me een beetje het GBA probleem te worden, krassen op scherm en slecht "bereikbare" schouderknoppen.
Dus na 1,5 jaar krijg je de PSP SP. :P
Zijn er ergens filmpjes of duidelijke screenshots van de PSP? Ik ben stiekem wel benieuwd waartegen de DS het moet opnemen. (als je daar al van kan spreken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op 12 mei 2004 @ 11:04:
[...]

Zijn er ergens filmpjes of duidelijke screenshots van de PSP? Ik ben stiekem wel benieuwd waartegen de DS het moet opnemen. (als je daar al van kan spreken ;))
http://psp.ign.com staat er vol mee. Een aantal developers roept trouwens nu al dat de PSP het nooit kan opnemen tegen de DS, zoals Majesco en Konami(waarom is er dan nog geen MGS-DS aangekondigd?).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

ennuh, dat T-shirt wil ik ook
Echt enorm grappig dus toen ik dat zag, heb dat tshirt van de zomer in Amerika gekocht :)

maar wat een presentatie en wat een nintendo geweld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 05-06 16:56
Filmpje van de PSP.
http://c.streamingmovies....railers_051104_wmvlow.wmv

Als -niet- Nintendo fan moet ik toch zeggen dat Zelda dr erg mooi uitziet. Maar ik hou gewoon niet van 't tekenfilm design wat ze bij Nintendo zoveel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op 12 mei 2004 @ 11:15:
[...]

http://psp.ign.com staat er vol mee. Een aantal developers roept trouwens nu al dat de PSP het nooit kan opnemen tegen de DS, zoals Majesco en Konami(waarom is er dan nog geen MGS-DS aangekondigd?).
MGS-DS lijkt me wel wat.
N64 graphics op zo'n schermje => heel mooi
Radar op het 2e schermpje => veel handiger, zo kan je het duidelijk zien en het neem ook geen groot deel van het scherm in beslag. Wat op een hand-held heer iri is.
Menu (items ed) ook toegangkelijk via het 2e scherm => net als het radar verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Die nieuwe zelda en NDS is echt harstikke vet.
Wanneer komt ie? ik WIL hem hebben.

[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 12-05-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ik vind dat filmpje van de PSP ook wel impressive eigenlijk. Maar NDS outheerscht de PSP toch wel behoorlijk. Ook al heeft de PSP qua graphics wel de overhand, de nieuwe features van de NDS + huidige GBA games = overwining lijkt mij.

edit:
Vanitas schreef op 12 mei 2004 @ 11:21:
[...]

MGS-DS lijkt me wel wat.
N64 graphics op zo'n schermje => heel mooi
Radar op het 2e schermpje => veel handiger, zo kan je het duidelijk zien en het neem ook geen groot deel van het scherm in beslag. Wat op een hand-held heer iri is.
Menu (items ed) ook toegangkelijk via het 2e scherm => net als het radar verhaal.
Slecht nieuws. Een Metal Gear game is al aangekondigd voor de PSP :(

http://psp.ign.com/articles/513/513793p1.html?fromint=1

[ Voor 58% gewijzigd door rajackar op 12-05-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
rajackar schreef op 12 mei 2004 @ 11:29:
ik vind dat filmpje van de PSP ook wel impressive eigenlijk. Maar NDS outheerscht de PSP toch wel behoorlijk. Ook al heeft de PSP qua graphics wel de overhand, de nieuwe features van de NDS + huidige GBA games = overwining lijkt mij.

edit:

[...]

Slecht nieuws. Een Metal Gear game is al aangekondigd voor de PSP :(

Ach dan moeten we SK maar een lief aankijken, maar tis wel jammer. ( ;( )
Ze hebben al ervaring met TTS, dan zal en NDS game ook wel lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien een idee om de discussies m.b.t. de DS in het betreffende topic te doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Is dr al een releasedate voor Geist eigenlijk...? Want dat ziet er ook vet uit.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op 12 mei 2004 @ 11:29:

edit:

[...]

Slecht nieuws. Een Metal Gear games is al aangekondigd voor de PSP :(

Het grootste verschil in graphics dat ik kan zien is dat de DS (nog) geen effecten of texture filters heeft. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Gouraud shading en mip-mapping. Qua polygon count zitten ze volgens mij veel minder ver bij elkaar uit de buurt dan dat Sony wil dat we denken.

Ik denk dat de DS de overhand krijgt qua games. Ik heb net Metal Gear Acid op de PSP gezien en inderdaad, degene die het bedacht werd heeft iets teveel Acid(LSD) geslikt. Een card-based battle system in een Metal Gear game, zonder een traditionele Metal Gear verhaallijn? Nee, dank je. Ik heb dan liever een nieuwe 2D-Metal Gear op de GBA(of de NDS). Ik ben dan ook diep teleurgesteld in wat ik van MG-Acid op de PSP gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Willybubba schreef op 12 mei 2004 @ 12:18:
Is dr al een releasedate voor Geist eigenlijk...? Want dat ziet er ook vet uit.
ben ik idd ook wel benieuwd naar ja

en of en zo ja wat de nieuwe SK titel nu wordt....ED2? of toch die Zelda? Of.....? :D

PSP filmpje ziet er wel kewl uit, maar heb er tochmijn twijfels over...maar ach, we'll see :)

[ Voor 14% gewijzigd door philipnorth op 12-05-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Silentuz schreef op 12 mei 2004 @ 09:38:
[...]

Dat is niet waar, veel mensen zagen dit wel aankomen. Ninty had op de E3 voor (of was het nou na, iig degene het dichts bij) de launch van de cube, een paar beelden laten zien van een realistische zelda, de eerste reacties op TWW waren dan ook verdeeld. De helft vond het waanzinnig, en de andere helft was het er niet mee eens (hadden op realistische zelda gehoopt), maar kocht het spel toch. :P

Ikzelf ben zeer blij dat ninty nou een realistische zelda maakt. en ookal zou ie maar half zo goed zijn als OOT, dan is het cker nog dubbel en dwars waard het spel te kopen.

Alle hulde aan Nintendo _/-\o_
Dat wat jíj zeg is niet waar. Nintendo liet welliswaar op Spaceworld een filmpje zien van een realistische Link en Ganon, maar niet lang daarna was de statement dat Shiggy het niet wilde, omdat hij op die manier zijn visie niet goed kon uitten. Cel shaded was the way to go.
Niemand had dus nog een realistische aflevering verwacht op de cube, omdat een nieuwe engine maken teveel tijd zou kosten.
Gelukkig hebben ze een manier gevonden om de engine van TWW om te bouwen tot iets totaal anders :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 34169 schreef op 12 mei 2004 @ 12:46:
[...]
Dat wat jíj zeg is niet waar. Nintendo liet welliswaar op Spaceworld een filmpje zien van een realistische Link en Ganon, maar niet lang daarna was de statement dat Shiggy het niet wilde, omdat hij op die manier zijn visie niet goed kon uitten. Cel shaded was the way to go.
Niemand had dus nog een realistische aflevering verwacht op de cube, omdat een nieuwe engine maken teveel tijd zou kosten.
Gelukkig hebben ze een manier gevonden om de engine van TWW om te bouwen tot iets totaal anders :9
Hopelijk heeft het spel wel een beetje van de sfeer van The Wind Waker in plaats van die van Ocarina of Time. Het spel lijkt wel zeer groot te worden. De monsters lijken in ieder geval wel uit The Wind Waker te komen in plaats van Ocarina of Time. In een van de screenshots staat Link vlak bij een kasteel met drie torens te vechten. In een andere screenshot zie je het kasteel een paar kilometer verderop in de achtergrond, in nog een andere screenshot zie je dit kasteel nog verder weg staan en in nog meer screenshots zie je het kasteel helemaal niet meer. Zou het speelveld echt zo enorm groot zijn?

EDIT: Ik merkte nog een aantal dingen, het kasteel waar Link vandaan vertrekt heeft het Triforce-logo boven de ingang hangen. Op een gegeven moment in het filmpje wil een vijand Link gaan aanvallen, het zwaard van Link licht dan een klein beetje op, net zoals in The Wind Waker.

Ik verwacht eigenlijk dat het spel rond Link uit The Wind Waker draait. Volgens mij gaat het verhaal dan ook(mogelijke Wind Waker spoilers).
Link en Zelda hebben een land gevonden dat ze New Hyrule hebben gedoopt. Nadat New Hyrule gevestigd is kent het een periode van vrede. Na een jaar of 10 wordt New Hyrule ineens opgeschrikt door een aanval van Ganon's leger van Moblins. Zelda stuurt de inmiddels volwassen Link er op uit om uit te zoeken wie erachter zit.

[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 12-05-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Is het niet zo dat de WW engine een omgezette versie was van de Spaceworld-demo-engine? Gewoon, ge-cellshadert?

Die ze dan nu terugverandert hebben.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op 12 mei 2004 @ 12:53:
[...]
Het spel lijkt wel zeer groot te worden. De monsters lijken in ieder geval wel uit The Wind Waker te komen
Die lizards op die trap komen uit Ocarina. (of uit beide, zou niet weten wat er in TWW zit)
en in nog meer screenshots zie je het kasteel helemaal niet meer. Zou het speelveld echt zo enorm groot zijn?
of het kasteel staat achter link 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 12-05-2004 13:15 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MaxBurn schreef op 12 mei 2004 @ 13:14:

[...]
LOL

hoe kom je d'rop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 12 mei 2004 @ 13:14:
[...]
Die lizards op die trap komen uit Ocarina. (of uit beide, zou niet weten wat er in TWW zit)

[...]
Dat stuk komt ook in het filmpje voor, dan draait de camera 360 graden. Dus ik denk niet dat hij achter hem staat. 8)7

Ik zal ff een screenshot zoeken van de vijanden die ik bedoel.

[ Voor 44% gewijzigd door MetroidPrime op 12-05-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op 12 mei 2004 @ 13:17:
[...]Dat stuk komt ook in het filmpje voor, dan draait de camera 360 graden. Dus ik denk niet dat hij achter hem staat. 8)7
Ok ,omdat je het over plaatjes had (dacht ik) maar idd. Toch he..misschien heeft ie em verstopt! .. :D
De Moblins lijken trouwens uit de Wind Waker te komen. Ze zien er heel anders uit dan de Moblins in andere Zelda spellen.
Die lizard-achtige beesten lijken erg op ocarina beesten in een of andere lava dungeon (dodongo's cavern) Verder zal het wel wind Waker 2 zijn gewoon ja :P

[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 12-05-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hoop van wel. Modellen mogen van mij dan best wat minder gedetailleerd. Maar een zwaar groot Hyrule field en ik ben happy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 12 mei 2004 @ 13:20:
[...]
Ok ,omdat je het over plaatjes had (dacht ik) maar idd. Toch he..misschien heeft ie em verstopt! .. :D

[...]
Die lizard-achtige beesten lijken erg op ocarina beesten in een of andere lava dungeon (dodongo's cavern) Verder zal het wel wind Waker 2 zijn gewoon ja :P
Het kasteel zit gewoon in zijn binnenzak, samen met z'n boomerang, bommen, flessen Lon Lon Milk, hookshot en natuurlijk zijn gsm!

Dit zijn trouwens de monsters die ik bedoelde:

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/monsters.jpg

Volgens mij kwamen die voor het eerst in WW1 voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Net even Mario Tennis binnengehaald, de trailer .... hmmm .... toch wel iets voor mij denk ik, gezien de aparte stijl. Ik heb nooit andere gespeeld, maar ik denk dat als Mario Golf net zo apart is, ik die ook wel aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16:23
Hoezo "zo groot"? Bij Wind Waker was het speelveld nog veeeel groter hoor. :p Dus lijkt me goed mogelijk iig...

Ook het vechten in dat filmpje lijkt idd veel op Wind Waker, vlak voordat ie slaat, of eigenlijk op het moment dat ie slaat, staat de actie even stil. Heel kenmerkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Anoniem: 86074 schreef op 12 mei 2004 @ 13:34:
Net even Mario Tennis binnengehaald, de trailer .... hmmm .... toch wel iets voor mij denk ik, gezien de aparte stijl. Ik heb nooit andere gespeeld, maar ik denk dat als Mario Golf net zo apart is, ik die ook wel aanschaf.
tsja, begin van die trailer heb ik zoiets van huh?
later heb ik iig wel t idee dat t ook echt om tennis gaat, en niet met spoken in het scherm etc :)
Maar op zich lijkt t me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

MetroidPrime schreef op 12 mei 2004 @ 13:34:
[...]

Het kasteel zit gewoon in zijn binnenzak, samen met z'n boomerang, bommen, flessen Lon Lon Milk, hookshot en natuurlijk zijn gsm!

Dit zijn trouwens de monsters die ik bedoelde:

[afbeelding]

ja, maar als je het filmpje ziet is het wel overduidelijk de WW-engine, ook de gevechten enzo, dat als je enemy dood gaat het beeld even stil staat en er een grote flits komt (dit was volgens mij nog niet in OOT en MM, nieuwe feature in WW toch).
Dat met die flits en stilstaand beeld had er van mij wel uit gemogen, vind ikzelf nogal irri, maar das mijn mening ;) .

voor de rest natuurlijk hulde aan nintendo, omdat ze weer realistische link hebben gemaakt. :) super _/-\o_

en nou nog hopen dat het zich in Hyrule afspeelt, me super groot hyrule field :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Heeft iemand een linkje naar de nieuwe RE4 trailer , ik heb hem gevonden
op IGN , maar daar moet je eerst registreren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

KunDun schreef op 12 mei 2004 @ 13:56:
Heeft iemand een linkje naar de nieuwe RE4 trailer , ik heb hem gevonden
op IGN , maar daar moet je eerst registreren .
bij yamauchi staat ie wel volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op 12 mei 2004 @ 13:34:
[...]
Ik zei ook die op die trap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Alleen wel jammer, dat het niet de volledige RE4 filmpje is.
Dat stukje wat er niet bij zit is zo vet (zit wel in de E³ filmpje).

Btw, ik heb meteen m'n icon veranderd :>

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 12 mei 2004 @ 14:29:
[...]
Ik zei ook die op die trap ;)
Ik zei toch dat ik een screen zou posten van de monsters die ik bedoelde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Met al die nieuwe usericons is het meteen even lastig om mensen te herkennen :+
Ja, ik ben inderdaad slecht in namen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Elroy schreef op 12 mei 2004 @ 14:30:
[...]

Alleen wel jammer, dat het niet de volledige RE4 filmpje is.
Dat stukje wat er niet bij zit is zo vet (zit wel in de E³ filmpje).

Btw, ik heb meteen m'n icon veranderd :>
Je bedoeld dat stuk met de zombies in die Eternal Darkness achtige kathedraal? Daar zoek ik ook nog een goed filmpje van. De kwaliteit van de filmpjes van de persconferentie laat nogal wat te wensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Ik heb een filmpje van de nieuwe Zelda, niet die met WW graphics maar een realistische. Het is niet het filmpje dat je van IGN kunt downloaden maar eentje van hogere kwaliteit. Ik weet niet of jullie weten waar ik het over heb :?

Maar ik heb het filmpje op m'n ftp gezet, 25,6mb:
User limited anders gaat het te langzaam

217.122.112.245
GoT/GoT (hoofdlettergevoelig)

8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 15:38
Gisteravond/nacht/vanmorgen dus nog even naar een slechte versie van de persconferentie gekeken... wat een marketing gelul zeg ") De DS zag er daar eigenlijk wel mooi uit, in plaatjes lijkt het een groot en onhandig ding, maar in het filmpje leek ie best klein/plat en shiny. Dat wordt nog wel wat.
Afbeeldingslocatie: http://www.m-gaming.nl/files/MetroidHuntersE3_009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.m-gaming.nl/showscreen.php?screen=ACDS008.jpg
Sorry voor nog wat DS gezeik, we zullen het weer over de Cube hebben.

Zelfde Mario Tennis filmpje gezien als philipnorth denk ik, in het begin lijkt het teveel een party game terwijl ze in het einde wel weer "gewoon" een beetje tennissen, ziet er wel cool uit.
Verder dus nog niks gehoord over SK? En dat samurai spel van Nintendo kwam niet eens langs op de persconf. want dat is toch wat ik mis, een nieuwe franchise voor de Cube van Nintendo. Hoe leuk MP2, Pikmin2, Starfox2, Zelda12 etc allemaal zijn wil ik toch wel eens wat nieuws! Blagh!
aristagon : op het irc kanaal komt alles wat sneller langs, als we het hier posten, dan wordt mijn connectie iig ge-owned door heel het internettend-nederland =)
Ah ok, ik zal IRC wel een slinger geven dan.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik weet niet hoeveel er al bekend is over Mario Tennis, maar mij lijkt het wel een heel veelzijdige game.

Volgens mij zijn er heel veel verschillende spellen te kiezen; Met of zonder obstakels en/of random powerups.
Multiplayer tennis of puntenbattles (het tennissen tegen die schilderijen met spoken) enzovoort.

Ik denk dat er voor een ieder wel wat in zit. Dan zal met name de multiplayer in belangrijke mate bepalen of het spel wel of niet lang houdbaar is.

@TerranGhost:
Filmpje is sinds gisteravond al bekend en oorzaak van een ware gekte in zowel IRC als in HGGCT (dit topic ;) )
Meer downloadbronnen zijn natuurlijk nooit ongewenst :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door Twee Dee op 12-05-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975 schreef op 12 mei 2004 @ 14:44:
Ik heb een filmpje van de nieuwe Zelda, niet die met WW graphics maar een realistische. Het is niet het filmpje dat je van IGN kunt downloaden maar eentje van hogere kwaliteit. Ik weet niet of jullie weten waar ik het over heb :?

217.122.112.245

Blades Will Bleed
Shields Will Shatter
But As The Light Fades. . .
Will The Hero Rise Again?
Or Will Darkness Reign?

Coming Soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Misschien snap ik het niet maar wat is er nou bijzonder, dit is het E3 filmpje van gister toch? :) (Kan hem nu niet zien, zit op stage maar lijkt me gewoon de Zelda die gister te zien was)

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 12-05-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oww, mijn fout dan |:(, heb ik zeker over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 101975 schreef op 12 mei 2004 @ 14:44:

217.122.112.245

Dat is precies dezelfde Zelda als waar we de afgelopen 5 pagina's over discussieren. ;)

Er is trouwens geen Zelda met WW-graphics meer, de realistische Zelda gebruikt alleen dezelfde engine als WW.

Is er trouwens al een Europese release date voor Four Swords Adventures? Dankzij Zelda Reborn heb ik weer snel een nieuwe Zelda nodig om mijn honger te stillen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Woo, iemand zei dat die Starfox screens lelijk waren he? Nou, ik heb net het nieuwe filmpje gekeken, die screens doen het spel geen eer aan .... da's altijd het nadeel van screens .... bewegende beelden zeggen veel meer. Ik vond het er tof uitzien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

MetroidPrime schreef op 12 mei 2004 @ 15:20:
[...]

Dat is precies dezelfde Zelda als waar we de afgelopen 5 pagina's over discussieren. ;)

Er is trouwens geen Zelda met WW-graphics meer, de realistische Zelda gebruikt alleen dezelfde engine als WW.

Is er trouwens al een Europese release date voor Four Swords Adventures? Dankzij Zelda Reborn heb ik weer snel een nieuwe Zelda nodig om mijn honger te stillen. :D
en dan ook die nieuwe GBA titel er bij he :D
Zelda feestje het komende jaar :D
Wat we aan mario tekort komen wordt goed gemaakt met Zelda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Excuus truuzen OWNED! :P 'Link is altijd al een klein jongetje geweest zo heeft Miyamoto het bedoeld yap yap bla bla' Bwehehe B)

Shiggy slooft zich uit :D
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/miyamotoknowslink_1084328075.jpg

*hot* (klik voor highres versie, 1.4MB!):
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_gcn_art_s.jpg

Heb 1 icon over voor de liefhebber:
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/zr_epona.gif

Man of the hour:
Afbeeldingslocatie: http://www.octorok.com/media/reggie.jpg
"MY NAME'S REGGIE AND I'M ABOUT KICKING ASS AND TAKING NAMES. OUR COMPETITORS CAN GO STRAIGHT TO HELL. IN FACT ANYBODY OUT THERE WHO DOESN'T LIKE US CAN CHEW ON THIS NEW MATURE ZELDA, WHICH IS TITLED ZELDA: FUCK YOU ALL. ALSO WE'RE GOING ONLINE. THANK YOU GOODNIGHT."
:D

[ Voor 4% gewijzigd door Dyxtra op 12-05-2004 17:09 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Net gezien, en OMFG wat een sfeer weer \o/

Echt de droom van elke Zelda-fan, met dit in mn achterhoofd heb ik een cube gekocht...

meesters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

D³ schreef op 12 mei 2004 @ 17:07:
"MY NAME'S REGGIE AND I'M ABOUT KICKING ASS AND TAKING NAMES. OUR COMPETITORS CAN GO STRAIGHT TO HELL. IN FACT ANYBODY OUT THERE WHO DOESN'T LIKE US CAN CHEW ON THIS NEW MATURE ZELDA, WHICH IS TITLED ZELDA: FUCK YOU ALL. ALSO WE'RE GOING ONLINE. THANK YOU GOODNIGHT."
de D³ samenvatting van de persconferentie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Anoniem: 51765 schreef op 12 mei 2004 @ 17:17:
de D³ samenvatting van de persconferentie? :)
Nee, iemand anders :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe D³ meesterlijke samenvatting van reggie. Die gast moet volgend jaar weer de persco presenteren! 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-06 22:36
Idd, nintendo was lekker assertief bezig tijdens de presconf, en zo hoort het :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

De E³ is in volle gang en bij mij thuis doet internet het niet. Is het op mijn werk ook nog volop druk, dus ik kan alleen plaatjes kijken. Maar goed, wat ik zie bevalt me heel erg. En dan heb ik het alleen nog maar over de nieuwe Zelda. Die DS moet ik zowiezo hebben, maar volgens mij ga ik daar nooit op spelen. Tenzij ze ook nog een DS player aankondigen voor de GC, kijk, dan gaan we praten.

Tot overmaat van ramp ligt ook yam zijn server op zijn gat volgens mij ;( Need ... footage ... fast ...

Nou ja, ben benieuwd welke verassingen er allemaal aankomen als ik morgen weer hier kijk op mijn werk. Vanochtend gingen we van pag 13 tot 18 om door te lezen. Als er Viewtiful Joe 2 footage is, laat het me dan alsjeblieft zien :)

En voor diegene die ook dat shirt wilde hebben die Miyamon aanheeft, volgens mij is die op hottopic.com te bestellen. Thank you en tot morgen ;(

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ik lig niet helemaal plat, maar de http heb ik eraf gehaald, teveel connecties, te trage downloads .. als je het sneller wil, dan is er irc.tweakers.net / #nintendo .. of je mailt even

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

D3, mag ik die icon gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hoe zit het eigenlijk met Donkey Konga, wanneer komt die nou eindelijk eens uit???
Daar zit ik al sinds december op te wachten maar ik zie em nog nergens verschijnen voor pre-order ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens nog een kleinigheidje:

De nieuwe Nintendo console heeft als officiële codename: Revolution.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Willybubba schreef op 12 mei 2004 @ 18:27:
D3, mag ik die icon gebruiken?
Ben je een liefhebber?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Ik heb zwaar het idee dat de competitie van Sony en M$ het Nintendo wat te heet onder de voeten maakt. Het lijkt wel of ze 'ineens' naar de massa zijn gaan luisteren. Hele assertieve presentatie maar de enige twijfel die ik heb is:

Do we really want ol' Shigsy to grow up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

D³ schreef op 12 mei 2004 @ 19:39:
[...]

Ben je een liefhebber?
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:29

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Iemand een idee hoe ik 60Hz-only spellen toch werkend krijg met een TV-in die alleen fatsoenlijk werkt op 50Hz? Ik heb al een topic lopen in SPV, maar ik heb niet het idee dat er niet echt een oplossing is :/

Zit je dan met je nieuwe GC... :'(

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
--MeAngry-- schreef op 12 mei 2004 @ 20:49:
Iemand een idee hoe ik 60Hz-only spellen toch werkend krijg met een TV-in die alleen fatsoenlijk werkt op 50Hz? Ik heb al een topic lopen in SPV, maar ik heb niet het idee dat er niet echt een oplossing is :/

Zit je dan met je nieuwe GC... :'(
Zijn er dan wel 60Hz-only spellen op de Zelda bonusdiscs na?

Zo te zien heb je een pc, heb je al aan een tv-kaart of vga-adapter gedacht?

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 12-05-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

--MeAngry-- schreef op 12 mei 2004 @ 20:49:
Iemand een idee hoe ik 60Hz-only spellen toch werkend krijg met een TV-in die alleen fatsoenlijk werkt op 50Hz?
Niet, misschien soms met RGB..ben ik niet zeker van..als het met RGB nog ruk is kan het niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 12-05-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44430

Net even een wallpapertje in elkaar geknutseld, hij is 1024x768.
De 2 zinnen zijn direct uit de trailer, dus geen knullig lettertype.

Afbeeldingslocatie: http://www.IMGSpot.com/u/2004/05/12/21/linkback.png

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 44430 op 12-05-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:29

--MeAngry--

aka Qonstrukt

MetroidPrime schreef op 12 mei 2004 @ 20:52:
[...]

Zijn er dan wel 60Hz-only spellen op de Zelda bonusdiscs na?

Zo te zien heb je een pc, heb je al aan een tv-kaart of vga-adapter gedacht?
Dat isset em net, hij is aangesloten op m'n TV-kaart via de meegeleverd compositekabel. ;)
MaxBurn schreef op 12 mei 2004 @ 20:54:
[...]
Niet, misschien soms met RGB..ben ik niet zeker van..als het met RGB nog ruk is kan het niet.
Tjah, S-Video wordt het dan denk ik, aangezien ik geen RGB of SCART-ingang op m'n TV-kaart heb.
Wel flink f****d up dat het weer net alleen bij die Zelda Bonus disc is! :( Dat was net 1 van de redenen om weer een GC te kopen, zodat ik die N64 klassiekers eindelijk met een echte console kon spelen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het kan wel met de composite aansluiting op je tv kaart, je hebt alleen Dscaler nodig.
http://www.dscaler.com/

Gamecube op tv-kaart: 60Hz

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 12-05-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Nintendo is goed bezig. Het is waar dat ze met de nieuwe zelda naar de massa luisteren, maar met de DS zetten ze wel hun innovatieve toer voort. Driewerf hoera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Deddiekoel schreef op 12 mei 2004 @ 21:27:
Nintendo is goed bezig. Het is waar dat ze met de nieuwe zelda naar de massa luisteren, maar met de DS zetten ze wel hun innovatieve toer voort. Driewerf hoera!
Nintendo is zeker goed bezig. En ik weet niet waarom, maar toch kreeg ik er een beetje dubbel gevoel over toen shigsy zei dat Zelda en hijzelf ook opgegroeiden. Ik vraag me een beetje af hoe blij shigsy daar eigenlijk zelf mee is.
Maar het zal wel aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
MetroidPrime schreef op 12 mei 2004 @ 14:33:
[...]

Je bedoeld dat stuk met de zombies in die Eternal Darkness achtige kathedraal? Daar zoek ik ook nog een goed filmpje van. De kwaliteit van de filmpjes van de persconferentie laat nogal wat te wensen over.
Achja, het filmpje zal wel binnenkort verschijnen :)
Ik heb effe wat pics ervan gemaakt, voor degene die niet weten waar ik het over heb :P ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/re4/re41.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/re4/re42.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/re4/re43.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/re4/re44.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/re4/re45.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/re4/re46.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/re4/re47.jpg

edit:
Damn, ik ga vaker om filmpjes vragen, 15 min nadat ik deze post gepost had, kwam er opeens het volledige filmpje online 8)7.

[edit2]Ahhh wtf, die RE4 filmpje is 2x zolang als de vorige.
Vele nieuwe dingen worden geshowed die ze op de E³ conf. nog niet eens lieten zien. Btw, hoog SPOILER gehalte. :P[/edit]

[ Voor 20% gewijzigd door Elroy op 12-05-2004 22:28 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Zijn die pics + filmpje van Zelda van de eerstvolgende Zelda game op de Cube??? Of krijgen we eerst nog een cellshaded Wind Waker 2...?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.