Mijn enigste mislukking is zo gegaan.
Ik wilde graag een nieuwe kast hebben, dus zo gezegd zo gedaan, ik vrolijk met mijn nieuwe kast, die ik eerst een beetje gemod had.
Ik heel voorzichtig eerst de netspanning en de restspanning eraf halen en dan alles uit de oude kast halen. IK daarna alles voorzichtig en netjes in de nieuwe kast ingebouwd. Ik sluit alles aan, doet helemaal niks!
Ik had hem na laten kijken bij mijn beste vriend, die kwam tot de conclusie dat de Mobo stuk was, er zat een grote zwarte vlek op de onderkant!

En ik het het Mobo nog wel gekregen voor mijn verjaardag van mijn beste vriend, omdat ik aan een nieuwe toe was. Ik was helemaal over de rooie

, dus kreeg ik een andere Mobo van mijn beste vriend.
Deze doet het nog steeds geweldig!

Alleen heb ik het volgende

Vorige week wilde ik mijn pc aanzetten en ik keek naar het beeldscherm, zag ik staan dat hij niet meer kon booten vanaf de HD

, hierdoor starte hij niet meer verder op en moest ik hem uitzetten

.
Mijn HD is dus nu naar de ***** en ik weet niet eens hoe het komt.
Dus ik ga deze week een nieuwe HD kopen, deze keer een vele grotere, en deze installeren. Ik ben nu alleen al films (allemaal de nieuwste films van nu) en mijn mp3's kwijt

. Ik kan er dus niks meer mee, of iemand van jullie moet weten hoe ik hem misschien weer aan de gang krijg

.
Dat waren de enigste dingen die mij overkwamen, verder is altijd alles goed gegaan

. Nu ga ik een nieuwe casemod maken, dit maal helemaal zelf en geen standaard kast ofzo.