Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 13:27
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 09:01:
Heb gelezen dat het menu van de 6600 sneller en "smoother" zou werken na de upgrade.

Zijn er mensen die in de praktijk verschil merken sinds ze van 3.42.1 naar 4.09.1 zijn gegaan?

Als dat zo is dan laat ik mijn 6600 ook upgraden... ..maar aangezien je wel alles weer kwijt zal zijn wat er aan programma's op staat, ben ik toch benieuwd of mensen ook daadwerkelijk verschil merken.

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:53
Dirk0s schreef op 01 juni 2004 @ 23:13:
Als ik een Nokia 6600 koop met deze versie

3.42.1, 16-10-2003, NHL-10

Heb ik dan een goeie of is deze software al weer beetje oud ofzo?
Maar ik kan deze versie gewoon kopen zonder problemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik was niets kwijt qua progjes,alleen telefoon contacten waren weg na upgrade
Dat ie sneller is merk ik niks van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:50
DonDaaf schreef op 02 juni 2004 @ 08:06:
[...]

Als je *#0000# intoetst, krijg je de software-versie te zien. Nieuwere software versies kan je er niet zelf in zetten. Daarvoor moet je naar een Nokia Service Point.
Als ik dat doe, dan krijg ik doodleuk: "verzoek niet voltooid"

--> Wat doe ik dan verkeerd?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
iPodje schreef op 02 juni 2004 @ 11:59:
[...]

Als ik dat doe, dan krijg ik doodleuk: "verzoek niet voltooid"

--> Wat doe ik dan verkeerd?
je doet niets verkeerd, dat probleem had ik ook. Even je telefoon uitzetten en dan weer proberen, mocht dit niet lukken moet je eventjes naar een Nokia Service Point gaan die kunnen je probleem dan oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Le0032 wat is er zo speciaal aan je 6600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-muffin schreef op 02 juni 2004 @ 12:39:
Le0032 wat is er zo speciaal aan je 6600?
misschien andere kleur?

want ik heb de silver version :P

je kan toch alleen maar die witte krijgen in NL?

zijn er eigenlijk nog nieuwe opties als je de nieuwe firmware laat installen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:19:
[...]

misschien andere kleur?

Je kan de witte krijgen, of de zilveren (die officieel "rose" is).. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Dirk0s schreef op 02 juni 2004 @ 10:26:
[...]

Maar ik kan deze versie gewoon kopen zonder problemen??
???? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 16:25:
Je kan de witte krijgen, of de zilveren (die officieel "rose" is).. :)
Die heb ik dus ook, en ik kan je zeggen dat er wel degelijk een roze gloed aanwezig is... 8)7 |:( Iemand enig idee waar ik frontjes voor een redelijke prijs kan kopen?? Ze kosten namelijk 47 euro bij de plaatselijke telecomshop. :r

[ Voor 5% gewijzigd door Napsju op 02-06-2004 17:09 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Laatst online: 06-11-2020
www.salesplaza.nl 18.25 Euro (voorkant).
Marchel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Ik wil een voorkant, achterkant, bovenste deel van achterkant en zon toetsenbordje. Lekker duur dus bij die shop.
Niemand een goedkopere shop voor die dingen???

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ballebek schreef op 29 mei 2004 @ 21:50:
Alles doet wat ik wil, al mijn contacten staan erin met groepen (iSync met Addressbook en iCal onder OSX) en ook heb ik Salling Clicker geinstalleerd; heb je een afstandsbediening voor je Mac (iPhoto, Mplayer, DVD, iPhoto etc...)
Kan je mij vertellen of je bepaalde instellingen hebt aangepast?

Ik krijg hem niet gesynced: er is een melding over poort 3004 en ook als ik in de firewall die poort openzet werkt het niet. Als ik de firewall echter helemaal uitzet, dan weer wel, maar dan geeft "ObilauncherThread" een probleem, als in: die gaat op zijn bek. (Op de telefoon that is)

Maar nu kan ik dus syncen als ik de "firewall" op mijn Pbookje uitzet, kan jij het als je "firewall" aanstaat en zoja: hoe?

Thanks alvast :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:19:
[...]

misschien andere kleur?

Na de software upgrade heb ik de nieuwste Eti Camcorder geïnstalleerd;
hij werkt nu perfect! ;) Ik kan nu onbeperkt video's MET geluid opnemen! >:)

Voorderest is mn phone iets sneller geworden, wat je ook weer merkt als je iets wilt installeren/verwijderen bij 'Menu' > 'Beheer'.

Maar als je de 6600 kan kopen met de oude versie; dan moet je het ook doen!!
Het verschil is niet groot genoeg om de oude versie niet te nemen!!
en... je kan altijd de software versie upgraden; maar ik wasm wel 2 weken kwijt omdat het mislukte!! :(

Ps. heeft iemand de 6600 gekocht, waarin ORGINEEL de nieuwste sotware versie al zat? of heeft iedereen hem laten upgraden, net als ik?? :7

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik krijg juist sommige progjes niet meer uit 'beheer'!(na update)
En ik zou geen frontjes bestellen(zie mijn eerdere post) mijn originele cover is nu iets beschadigd! rode cover was kitch!! slecht afgewerkt

Ik belde om te vragen wat een origineel covertje koste (nokia SP) en die was 39 euro!!!! o ja en dan nog 15 euro uurloon......hahahahaahaah 15 euro úúrloon voor iets wat 1 minuut duurt???? stelletje afzetters! kan ik dus zelf ook wel,maar hoefde al niet meer van mij 39 euro!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

rooie60 schreef op 03 juni 2004 @ 00:31:
ik krijg juist sommige progjes niet meer uit 'beheer'!(na update)
En ik zou geen frontjes bestellen(zie mijn eerdere post) mijn originele cover is nu iets beschadigd! rode cover was kitch!! slecht afgewerkt

Ik belde om te vragen wat een origineel covertje koste (nokia SP) en die was 39 euro!!!! o ja en dan nog 15 euro uurloon......hahahahaahaah 15 euro úúrloon voor iets wat 1 minuut duurt???? stelletje afzetters! kan ik dus zelf ook wel,maar hoefde al niet meer van mij 39 euro!!!
Nu je het zegt....
ik krijg inderdaad ook niet alles meer uit beheer! :(
Zou het aan de nieuwe software liggen??

ps. ik heb pas mn frontje (binnenkant) schoon laten maken bij Sevice Point in Rotterdam. Dit duurde iets van 5 Min en het koste niets!!
Ik denk dat ze het er wel gratis voor je opzetten hoor, als je daar de orginele nokia 6600 cover besteld!

en... wat zit er allemaal bij dat frontje? Voorkant? Achterkant? Camereacover? Toetsenbord? Joystickhead? Scherm?
Als dit er allemaal bij zit; dan is 39 euro echt niet duur!! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdvlugt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-03 16:25
Martino-s schreef op 03 juni 2004 @ 00:15:
[...]
Ps. heeft iemand de 6600 gekocht, waarin ORGINEEL de nieuwste sotware versie al zat? of heeft iedereen hem laten upgraden, net als ik?? :7
Ik heb hem 2 weken geleden gekocht bij een Vodafone citypoint met versie "4.09.1 26-02-04 NHL-10" erop. Ik ben nog steeds heel erg tevreden ermee, terwijl ik voorheen echt geen Nokia fan was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:24
mjvdvlugt schreef op 03 juni 2004 @ 08:21:
[...]

Ik heb hem 2 weken 1 week geleden gekocht bij een Vodafone citypoint met versie "4.09.1 26-02-04 NHL-10" erop. Ik ben nog steeds heel erg tevreden ermee, terwijl ik voorheen echt geen Nokia fan was!
:*)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
schoonmaken en upgraden is gratis ja,maar ik wilde een origineel nieuw nokia covertje,de standaard dus die er al op zit roze of grey (dat zei ik hierboven al)
En erop zetten kan ik zelf wel maar om daar nu 39 euries voor te betalen... my *ss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Als ik nu deze versie koop:
Is dat dan erg ofzo omdat het de ouwe versie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Misschien handig om even de vermelden:

Volgens Deze site is het dus prima mogelijk om 512 meg kaartjes in de 6600 te plaatsen!

Afbeeldingslocatie: http://www.key-board.net/assets/images/163.jpg

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-01 12:54
Hoi mensen,

Ik heb net Nokia 6600 en mycom usb bluetooth dongle gekregen maar als ik de bluetooth op mijn usb poort inplug dan werk mijn usb draadlos keybord nie meer en de nokia 6600 kun ook nie connection met nokia suite . Kunnen jullie mee helpen zodat ik kun veel plezier maken met deze gaaf GSM? Alvast bedankt.

Met vriendelijk groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
LET OP !!! Na het verwisselen van je cover , vervalt automatisch je garantie. En denk maar niet dat ze het niet zullen merken. Kort na het zelf vervangen van een originele cover kreeg ik een defect aan mijn joystick. Links en rechts deed het niet meer. Nu blijkt het aan mijn printplaat te liggen , en is nu voor minimaal 3 weken terug naar Nokia. Ik hoef niet op clementie van Nokia te rekenen , ben ik bang , Nokia kennende , dus gaat het weer een hoop Euries kosten (buiten het feit dat ik vanmiddag een prepaid heb gekocht , om die 3 of 4 weken te overbruggen). Dus.... bezint eer gij begint. Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Waarom worden er dan hier bij de plaatselijke telecomsop, gewoon ORIGINELE covers voor de 6600 verkocht?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

opperbom schreef op 03 juni 2004 @ 22:24:
LET OP !!! Na het verwisselen van je cover , vervalt automatisch je garantie. En denk maar niet dat ze het niet zullen merken. Kort na het zelf vervangen van een originele cover kreeg ik een defect aan mijn joystick. Links en rechts deed het niet meer. Nu blijkt het aan mijn printplaat te liggen , en is nu voor minimaal 3 weken terug naar Nokia. Ik hoef niet op clementie van Nokia te rekenen , ben ik bang , Nokia kennende , dus gaat het weer een hoop Euries kosten (buiten het feit dat ik vanmiddag een prepaid heb gekocht , om die 3 of 4 weken te overbruggen). Dus.... bezint eer gij begint. Marchel.
Oei, ik heb gisteren mijn Nokia 6600 display schoon laten maken bij de Nokia Service Point in Rotterdam. Mn phone was na 5 min terug. Heel mn scherm weer schoon gemaakt!!
Nu keek ik daarna naar de zijkant van mn 6600, en zag ik dat het iets beschadigd was. Kenners zullen dus zien dat hij open is geweest! Ik heb echter geen beschrijving of bewijs van het openmaken gehad, zou ik nog wel gewoon garantie hebben??? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Ik zou toch wel heel graag een bron van "opperbom's" verhaal willen hebben... het begint me nu allemaal te vaag te worden. 8)7

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, ik heb gisteren mijn Nokia 6600 display schoon laten maken bij de Nokia Service Point in Rotterdam. Mn phone was na 5 min terug. Heel mn scherm weer schoon gemaakt!!
[/quote]

Veel mensen hebben ,net als jij ,het over schoonmaken van je schem. wat moet ik mij daarbij voorstellen?? dat er stof onder komt te zitten ofzo net als bij de 6610´s?

blijf je wel je garantie behouden als je de cover door de Nokia-SP laat vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
iPodje schreef op 03 juni 2004 @ 23:58:
Ik zou toch wel heel graag een bron van "opperbom's" verhaal willen hebben... het begint me nu allemaal te vaag te worden. 8)7
Vanmiddag bij NSP Hilversum geweest. Daar kreeg ik te horen dat er eigenlijk geen garantie meer op zit omdat te zien was dat deze geopend is geweest. Je moet daar ook een papier tekenen met voorwaarden , waarin o.a. staat dat zelf geopende toestellen niet meer onder garantie vallen. Ik heb toen de waarheid een klein beetje verdraaid , en de reparateur kon mij op dat moment niet vertellen of hij dit onder garantie zou maken. Had zelf het idee dat hij me wel wilde matsen. Alleen kon het niet ter plaatse gemaakt worden , en moest dus opgestuurd worden naar Nokia. Er werd mij wel meteen verteld , dat Nokia daar wel heel streng in is. (en bij mijn eerdere ervaringen met Nokia , had ik dat al in de gaten).

Nu maar afwachten of ik een prijsopgave ga krijgen , en hoe hoog die zal zijn.
Ik hou julie in ieder geval op de hoogte. Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Dan blijf ik het natuurlijk wel heel erg vaag vinden dat hier dus die originele covers verkocht worden.... 8)7

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martino-s schreef op 02 juni 2004 @ 00:53:
[...]

Het is inderdaad de oude softwareversie, maar deze versie had ik ook; en ik heb er de nieuwste versie oplaten zetten.

V 4.09.1
26-02-04
NHL-10

Volgens mij worden er nogsteeds veeeeel meer met de oude software versie verkocht!!
Maar je kan het bij een nokia Service Point laten upgraden; gratis :7 ;)
Suc6
waar zitten die service points ? ik heb namelijk ook de oude versie 3.42.1 / 16-10-2004 - NHL10

GEVONDEN. uit het 6230 topic
http://www.nokia.nl/nl/te...lubnokia/netherlands.html

misschien tip om in post 1 te zetten _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk0s schreef op 03 juni 2004 @ 13:26:
Als ik nu deze versie koop:
Is dat dan erg ofzo omdat het de ouwe versie is
ik heb deze versie ook nog geen problemen mee gehad hoor '
ga hem wel laten updaten denk ik maar waarom weet ik niet.... :9
ik weet het verschil niet tussen de oude en nieuwe maar ga er van uit dat nieuwe beter/sneller/enzo is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:23

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

iPodje schreef op 04 juni 2004 @ 00:53:
Dan blijf ik het natuurlijk wel heel erg vaag vinden dat hier dus die originele covers verkocht worden.... 8)7
als je nou ook nog es zegt waar hier is |:( :>

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Dat was bij mij dus ok ná de update,dat spul is erg zacht.
Je kon een paar deukjes zien :( waarschijnlijk door het openmaken met een scherp voorwerp...
Maar ik heb het zelf dus nog iets erger gemaakt toen ik de rode cover er om deed!
En daarom wilde ik een nieuwe originele standaard 6600 cover kopen,om die er dan maar voorgoed om te doen.
Bij mij komt er geen nepcovertje meer omheen!!kitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Hubert schreef op 04 juni 2004 @ 10:01:
als je nou ook nog es zegt waar hier is |:( :>
Zoals ook in mijn profiel staat woon ik in Culemborg.
Ik heb die frontjes gevonden bij de shop "Total Call"

[ Voor 13% gewijzigd door Napsju op 04-06-2004 10:59 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 12:28
iPodje schreef op 04 juni 2004 @ 00:53:
Waarom is dat raar? Gewoon verkoop van losse onderdelen. Dat je garantie verloopt bij het zelf openmaken van je toestel staat daar los van IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:28
Ik heb een ander logo ingesteld i.p.v. het 't-mobile' logo,
nu wil ik em weer terugveranderen naar t-mobile.

Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Gewoon naar thema's gaan en dan het T-Mobile theme bewerken, daar kies je dan welke wallpaper je wilt hebben. Die zet je gewoon op standaard.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
DonDaaf schreef op 04 juni 2004 @ 11:07:
[...]

Waarom is dat raar? Gewoon verkoop van losse onderdelen. Dat je garantie verloopt bij het zelf openmaken van je toestel staat daar los van IMHO.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Was net zo als met opvoersetjes voor je brommer vroeger. Mochten gewoon verkocht worden , maar je mocht ze niet gebruiken op je brommer. 8)7
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
iPodje schreef op 04 juni 2004 @ 11:35:
Gewoon naar thema's gaan en dan het T-Mobile theme bewerken, daar kies je dan welke wallpaper je wilt hebben. Die zet je gewoon op standaard.
Ik bedoel operator logo, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg laatst te horen dat, naarmate er grotere geheugenkaarten in het toestel gezet worden, de toegangssnelheid minder wordt.
Op zich heel logisch natuurlijk, maar wanneer wordt het storend?
(Wordt het uberhaupt storend?)
Zijn hier mensen die ervaring hebben met kaarten boven de 64 MB die me wat meer info kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Nog ff een vraagje;

is t al iemand gelukt om een animated .gif als 8ergrond te gebruiken?
Ik heb extended profiles pro en smartprofile gebruikt, ze werken allebei
niet. Iemand nog een ander proggie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Laatst online: 17:23

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

iPodje schreef op 04 juni 2004 @ 10:58:
[...]

Zoals ook in mijn profiel staat woon ik in Culemborg.
Ik heb die frontjes gevonden bij de shop "Total Call"
dank u _/-\o_

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 12:13:
Ik kreeg laatst te horen dat, naarmate er grotere geheugenkaarten in het toestel gezet worden, de toegangssnelheid minder wordt.
Zijn hier mensen die ervaring hebben met kaarten boven de 64 MB die me wat meer info kunnen geven?
Heb er 256 MB van Transcend inzitten , en heb geen verschil in snelheid gemerkt.
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 00:02:
Veel mensen hebben ,net als jij ,het over schoonmaken van je schem. wat moet ik mij daarbij voorstellen?? dat er stof onder komt te zitten ofzo net als bij de 6610´s?

blijf je wel je garantie behouden als je de cover door de Nokia-SP laat vervangen?
Ik was vergeten erbij te zeggen dat mn 6600 al eerder ter raparatie bij nokia is geweest. Toen ik mn telefoon terug kreeg van nokia; zat er een vette vinger aan de binnekant van mn scherm, en stof.
Dit heb ik toen bij de Service Point in Rotterdam laten verwijderen.

Hoe dat dan met de garantie zit weet ik niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

superpolm schreef op 04 juni 2004 @ 11:24:
Ik heb een ander logo ingesteld i.p.v. het 't-mobile' logo,
nu wil ik em weer terugveranderen naar t-mobile.

Hoe doe ik dit?
Dit kan je doen om met bijv. FExplorer naar de volgende locatie te gaan in je gsm:
'C' > 'System' > 'Apps' > 'Phone' > 'oplogo'.
In deze map kan je het door jouw geplaatste operator logo verwijderen, waarna het orginele T-Mobile logo weer verschijnt! ;)

PS. maak een 1pixel groot logo en stel het in als logo (bijv. met FExplorer).
Als je dit doet is je operator logo helemaal weg!! je ziet maar 1 heeeel klein stipje!! Is super mooi en ik gebruik het zelf ook! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Als je je cover laat vervangen of schoonmaken bij Nokia of een NSP , hou je natuurlijk gewoon je garantie. Ze kunnen natuurlijk wel zien of dit gedaan is door iemand met verstand van zaken , of door iemand zelf. Ook zal dit wel beschreven staan in de computer van Nokia.
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 12:13:
Ik heb ook een 256Mb MMC-card van Transcend in mn 6600 zitten.
Bij mij werkt het inderdaad ook super goed en snel.
Ik heb ook wel iets gehoord dat bij een groot geheugen kaartje, de 6600 slomer wordt. Dit is bij mijn kaartje maar heeel iets het geval. Dit is logisch omdat de 6600 heel snel de MMC-card ff scand! ;)

Koop dus de 256Mb-Card van Transcend en je hebt een supergoed werkende MMC-card in je Nokia 6600! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

opperbom schreef op 04 juni 2004 @ 13:57:
Als je je cover laat vervangen of schoonmaken bij Nokia of een NSP , hou je natuurlijk gewoon je garantie. Ze kunnen natuurlijk wel zien of dit gedaan is door iemand met verstand van zaken , of door iemand zelf. Ook zal dit wel beschreven staan in de computer van Nokia.
Marchel.
Ik denk niet dat ze het verschil zien hoor! Toen ze (NSP) de laatste keer mn phone open hadden gemaakt, hebben ze het niet netjes gedaan! Ik weet zeker dat ik het met minder beschadigingen had gedaan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Martino-s schreef op 04 juni 2004 @ 13:54:
[...]

Dit kan je doen om met bijv. FExplorer naar de volgende locatie te gaan in je gsm:
'C' > 'System' > 'Apps' > 'Phone' > 'oplogo'.
In deze map kan je het door jouw geplaatste operator logo verwijderen, waarna het orginele T-Mobile logo weer verschijnt! ;)

PS. maak een 1pixel groot logo en stel het in als logo (bijv. met FExplorer).
Als je dit doet is je operator logo helemaal weg!! je ziet maar 1 heeeel klein stipje!! Is super mooi en ik gebruik het zelf ook! >:)
thnx....hij doet t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-08 18:11

SveNRG

Onderweg

Ik heb momenteel erg veel problemen met de telefoon. Vooral met wayfinder eigenlijk. Steeds crashen enzo. Anyway.. ik had vandaag zoiets van: we gaan de firmware maar eens laten updaten. :)

Even gekeken op de nokia site voor dichtsbijzijnde service point in bussum en even gebeld met die mensen. Kost 10 euro omdat ik hem niet daar heb gekocht. Geen probleem, duurt nog geen dag om te updaten. Ik nog even wat informatie gezocht op internet, las ik op de google groups dat T-mobile Nokia 6600 toestellen door T-mobile zelf geupgrade moeten worden vanwege speciale t-zones instellingen.

http://www.google.nl/grou...bu1.nb.home.nl%26rnum%3D1

Hmmm... 10 dagen telefoon kwijt? I don't think so! Ik dus bellen met klantenservice van T-mobile om te vragen hoe dat zit. Beginnen ze meteen al over "We maken een afspraak om het toestel op te halen". Ho ho! Ik uitleggen dat ik het voor een tientje op de hoek van de straat kan laten doen en vraag of dat ook kan...

"Maar bij ons is het kosteloos!" :/

Dus ik uitleggen dat ik liever een tientje betaal dan m'n toestel 10 dagen missen. Zij vonden het prima. Ik ben benieuwd hoe die nieuwe firmware gaat bevallen.

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Svenergy schreef op 04 juni 2004 @ 17:48:
Ik heb momenteel erg veel problemen met de telefoon. Vooral met wayfinder eigenlijk. Steeds crashen enzo. Anyway.. ik had vandaag zoiets van: we gaan de firmware maar eens laten updaten. :)

Even gekeken op de nokia site voor dichtsbijzijnde service point in bussum en even gebeld met die mensen. Kost 10 euro omdat ik hem niet daar heb gekocht. Geen probleem, duurt nog geen dag om te updaten. Ik nog even wat informatie gezocht op internet, las ik op de google groups dat T-mobile Nokia 6600 toestellen door T-mobile zelf geupgrade moeten worden vanwege speciale t-zones instellingen.

http://www.google.nl/grou...bu1.nb.home.nl%26rnum%3D1

Hmmm... 10 dagen telefoon kwijt? I don't think so! Ik dus bellen met klantenservice van T-mobile om te vragen hoe dat zit. Beginnen ze meteen al over "We maken een afspraak om het toestel op te halen". Ho ho! Ik uitleggen dat ik het voor een tientje op de hoek van de straat kan laten doen en vraag of dat ook kan...

"Maar bij ons is het kosteloos!" :/

Dus ik uitleggen dat ik liever een tientje betaal dan m'n toestel 10 dagen missen. Zij vonden het prima. Ik ben benieuwd hoe die nieuwe firmware gaat bevallen.
Ach.... zonde van je geld!! :+

Ik heb de nieuwe software versie er gewoon gratis op laten zetten bij een Nokia Service Point in Ottoland!! Ik moest wel ff een reden opgeven waarom ik dit wilde; ik zei dat ik de nieuwste versie van Eti Camcorder anders niet kon installeren! (is ook zo) ;) en... ze hebben het GRATIS voor me gedaan! >:)
Ook ik had de T-Mobile versie, en deze kan de Nokia Service Point er ook gewoon kosteloos opzetten. Vaak kan je er zelfs op wachten! Want het duurt nog geen half uur! Ik was hem wel 2 weken kwijt, omdat het mis ging :( ... maar normaal gesproken is het zo gedaan!

Ik heb mn Nokia 6600 echt niet bij de Service Point zelf gekocht; maar ze repareerden het wel! Volgens mij moet je een geldige reden hebben, en dan is het gratis! Jammer van die 10 euro!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

iPodje schreef op 03 juni 2004 @ 16:34:
Misschien handig om even de vermelden:

Volgens Deze site is het dus prima mogelijk om 512 meg kaartjes in de 6600 te plaatsen!

[afbeelding]
kijk, dat is mooi, waar kan je die kaartjes krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Staat ook op die site vermeld.
Misschien kun je ook eens in de pricewatch kijken of je die merken ziet staan.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

of ff op Ebay kijken, kan ook wat schelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet de instellingen voor email en mms op voor mijn vodafone?

mijn 6600 is simlock vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
tijdje geleden zei ik hier dat ik ineens niet meer kon smsen (ik kon alleen cijfers intoetsen als tekst) ik heb dat uiteindelijk opgelost door format
Maar nu heb ik het weer! zomaar ineens? heeft niets te maken met ABC stand ik krijg alleen maar cijfers,dus maar weer format??

Ik heb ook wat progjes erop die ik niet meer wegkrijg?(talkxon,talks,photoplus,DS memo) heeft iemand een idee hoe wel?als ik formateer gaat alleen alles in de foon weg maar op de MMC niet
Ik krijg hier zo de sch**t van he!!elke keer wat met 6600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
ik heb nu ook 6600:
1. Als iemand je belt kan je dan dat bij de naam van degene die je belt een foto kan doen??
2. Kan je de achtergrond foto niet over het hele scherm doen?
3. hoe kun je langer dan 9 sec filmen??

Alvast bedankt

Edit: 4. Als iemand mij belt komt er niet de naam te staan maar het nummer hoe moet je dat veranderen?

[ Voor 21% gewijzigd door Dirk0s op 06-06-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Dirk0s schreef op 06 juni 2004 @ 17:01:
ik heb nu ook 6600:
1. Als iemand je belt kan je dan dat bij de naam van degene die je belt een foto kan doen??
2. Kan je de achtergrond foto niet over het hele scherm doen?
3. hoe kun je langer dan 9 sec filmen??

Alvast bedankt

Edit: 4. Als iemand mij belt komt er niet de naam te staan maar het nummer hoe moet je dat veranderen?
1. Door een programma als Full screen caller te installeren.
2. Nee , dit kan alleen als je een thema maakt (met bijv. theme-editor)
3. Door eerst de laatste firmware er op te laten zetten (bij een Nokia service point)
Vervolgens ETI camcorder te installeren.
4. Dan staat het nummer er waarschijnlijk twee keer in (sim en tel. ?) , en omdat de foon niet weet welke hij moet kiezen , geeft hij het nummer.

Marchel.

[ Voor 3% gewijzigd door opperbom op 06-06-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
En waar kan ik het beste bluetooth setje kopen zodat ik er programma's op kan zetten en wat kosten ze ongeveer

En er blijft telkens zon G knipperen links boven terwijl ik niet op internet/wap ben

[ Voor 9% gewijzigd door Dirk0s op 06-06-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk0s schreef op 06 juni 2004 @ 17:32:
En waar kan ik het beste bluetooth setje kopen zodat ik er programma's op kan zetten en wat kosten ze ongeveer

En er blijft telkens zon G knipperen links boven terwijl ik niet op internet/wap ben
Ik had ook eerst telkens zo´n G knipperen. Heb toen T-Mobile gebeld. Bleek dat er iets op hun severs vast liep omdat ze in een keer heel wat mmsje´s gingen sturen naar hun klanten om aan te melden voor een of andere "WKZomer MMSactie". Bij de een gaat het goed en bij de ander niet. Dus als je ook T-Mobile hebt bel hun ff op. Ze gaan dan je account helemaal wissen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
heb zojuist mn samsung e710 omgeruild tegen de 6600. nu maar hopen dat ik geen spijt krijg (zal wel niet hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Heb even op de dixons site gekeken
Daar hebben ze 3 sets voor bluetooth
welke kan ik het beste nemen?
1 Sitecom Bluetooth USB Adaptor 29,99
2 Sitecom Bluetooth USB Adaptor Class 1 39,99
3 Trust USB Bluetooth Adapter 100M 34,99

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ik heb alle 6600 topics al doorgenomen, en ook al een stel over BT, maar ik kom er niet uit. ik heb de nieuwste versie van pc suite, en de nieuwste driver voor mn sitecom dongle geinstalleerd. ik heb verbinding via bluetooth en kan bestanden naar de pc sturen, maar pc suite weigert te verbinden. de BT verbinding zit op com3&4, deze heb ik ook aangevinkt in mrouter, maar toch blijft een verbinding tussen pc suite en mn 6600 uit. wat kan ik nog proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op 06 juni 2004 @ 22:41:
ik heb alle 6600 topics al doorgenomen, en ook al een stel over BT, maar ik kom er niet uit. ik heb de nieuwste versie van pc suite, en de nieuwste driver voor mn sitecom dongle geinstalleerd. ik heb verbinding via bluetooth en kan bestanden naar de pc sturen, maar pc suite weigert te verbinden. de BT verbinding zit op com3&4, deze heb ik ook aangevinkt in mrouter, maar toch blijft een verbinding tussen pc suite en mn 6600 uit. wat kan ik nog proberen?
Heb je misschien meerdere apparaten waarvoor je BT gebruikt? Ik heb dat namelijk ook gehad met mijn Ipaq. Dat programma van de Ipaq ging ook via dezelfde compoorten als van Mrouter en daardoor kreeg ik geen verbinding via pcsuite. ik kon toen wel gewoon bestandjes naar de computer sturen met mijn 6600. Als ik pcsuite ga gebruiken moet ik telkens de BTconnectiesettings van de Ipaq uitvinken voordat pcsuite het doet. Het lijkt er bij mij dus op alsof de Ipaq die compoorten constant bezet houdt ofzo. Dus probeer dat ff als je nog meerdere apparaten hebt door de andere apparaten uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 23:16:
[...]

Heb je misschien meerdere apparaten waarvoor je BT gebruikt? Ik heb dat namelijk ook gehad met mijn Ipaq. Dat programma van de Ipaq ging ook via dezelfde compoorten als van Mrouter en daardoor kreeg ik geen verbinding via pcsuite. ik kon toen wel gewoon bestandjes naar de computer sturen met mijn 6600. Als ik pcsuite ga gebruiken moet ik telkens de BTconnectiesettings van de Ipaq uitvinken voordat pcsuite het doet. Het lijkt er bij mij dus op alsof de Ipaq die compoorten constant bezet houdt ofzo. Dus probeer dat ff als je nog meerdere apparaten hebt door de andere apparaten uit te schakelen.
nee, mn 6600 is het enige BT apparaat dat ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje

waar kan je goedkoop een geheugen kaartje kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
het leukste spel dat ik tot nu tegen ben gekomen: Sky force.

Afbeeldingslocatie: http://www.idreams.pl/skyforce/sky_force_screenshots/screen0395.jpg

gratis demo te downloaden

het spel heeft 7 velden, 4 "eindbazen" en heel veel tegenstanders om neer te schieten. de graphics zien er verbazingwekkend goed uit en zowel de gameplay is als het geluid is erg goed.

[ Voor 25% gewijzigd door Byte_Me op 07-06-2004 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

rooie60 schreef op 06 juni 2004 @ 14:49:
[....]

Ik heb ook wat progjes erop die ik niet meer wegkrijg?(talkxon,talks,photoplus,DS memo) heeft iemand een idee hoe wel?als ik formateer gaat alleen alles in de foon weg maar op de MMC niet
Ik krijg hier zo de sch**t van he!!elke keer wat met 6600
Ik neem aan dat je deze niet meer weg krijg bij 'Menu' > 'Beheer'.
Dan moet je het volgende doen: (dit is van toepassing als je het programma hebt geïnstalleerd op de MMC-card)

- Installeer FExplorer
- Ga met dit programma naar 'E' > 'System' > 'Apps' en verwijder hier de map met het geïnstalleerde programma/game.
- Ga vervolgens naar 'E' > 'System' > 'install' en verwijder hier het geïnstalleerde programma/game.
- Ga nu naar 'C' (telefoon geheugen) > 'System' > 'Apps' en verwijder ook hier de map met het geïnstalleerde programma/game.

Als je nu weer naar het menu van de 6600 gaat, en dan kijkt bij 'Beheer'; dan is het programma/game wat eerst niet te verwijderen was, nu WEL weg!

Volgens mij zijn alle gegevens van het geïnstalleerde programma/game nu verwijdert van de Telefoon/geheugenkaart.

Bij mij werkt dit super, dus suc6!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 00:55:
ik heb een vraagje

waar kan je goedkoop een geheugen kaartje kopen?
Kijk bij de Pricewatch van www.tweakers.net
Hier kan je precies zien waar de gewenste geheugenkaart het goedkoopst is! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

Byte_Me schreef op 06 juni 2004 @ 22:41:
In de voorgaande topic (deel III geloof ik) noemde iemand een patch en een handleiding van Sitecom die ervoor zorgde dat mijn problemen met PC suite tot het verleden behoorde.

Moet je even de topic op ?limit=999 en CTRL+F'en...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
martino-s ? ik ga het proberen,moet deze week nog werken en dan heb ik vakantie ik zal eerst FE explorer zoeken en inst. en dan doen wat je hierboven zegt.
Ik laat het wel weten hoe het gegaan is ;) bedankt alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
rooie60 schreef op 07 juni 2004 @ 10:56:
martino-s ? ik ga het proberen,moet deze week nog werken en dan heb ik vakantie ik zal eerst FE explorer zoeken en inst. en dan doen wat je hierboven zegt.
Ik laat het wel weten hoe het gegaan is ;) bedankt alvast _/-\o_
btw ik heb die rotzooi (wat in niet uit beheer krijg)in de map spelletjes gezet,maakt dat wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nitai schreef op 07 juni 2004 @ 09:30:
[...]

In de voorgaande topic (deel III geloof ik) noemde iemand een patch en een handleiding van Sitecom die ervoor zorgde dat mijn problemen met PC suite tot het verleden behoorde.

Moet je even de topic op ?limit=999 en CTRL+F'en...
Deze misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

Ha ha ha, TheSnake is de man :) nog bedankt he!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op 07 juni 2004 @ 05:56:
het leukste spel dat ik tot nu tegen ben gekomen: Sky force.

[afbeelding]

gratis demo te downloaden

het spel heeft 7 velden, 4 "eindbazen" en heel veel tegenstanders om neer te schieten. de graphics zien er verbazingwekkend goed uit en zowel de gameplay is als het geluid is erg goed.

hij opent hem niet bij mij:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

rooie60 schreef op 07 juni 2004 @ 11:06:
[...]

btw ik heb die rotzooi (wat ik niet uit beheer krijg)in de map spelletjes gezet,maakt dat wat uit?
Het maakt niets uit waar je het icoon hebt geplaatst, want de installatie bestanden blijven in de zelfde map staan! :)

Ps. FExplorer is GRATIS! >:)
Je kunt het dowloaden op www.gosymbian.com :*)

Suc6 en ik hoor wel van je of het lukt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je dat kleine rondje van bluethooth weghale in je beeldscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Volgens mij kan dit alleen door BT uit te zetten. Scheelt ook weer aanzienlijk in je standby-tijd. Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Ik ben pas een goed, mooi en GRATIS programma tegengekomen; MateFinder!

Met dit programma is het mogelijk om via bluetooth te chatten. Het is vergelijkbaar met MSN-Messenger, alleen nu niet over internet maar over bluetooth.
Het is wel vereist dat ook de ander het programma MateFinder heeft geïnstalleerd!

Hieronder een screenshot van het programma:

Afbeeldingslocatie: http://80.190.100.178/util/screenshot.php?pid=10252&type=jpg&mt=1052946491

Het programma is freeware en hier gratis te dowloaden!! 8)
[edit] ik zag dat die link niet werkt, dus ga naar www.my-symbian.com en klik bovenaan de site op 'series 60 section' klik vervolgens rechts in het scherm op 'downloads'. Vul nu in achter Search: Mate Finder
Door nu op 'Try it' te klikken kan je het programma downloaden! Succes :Y)
[einde edit]

Suc6 en laat ff weten als het ook goed werkt bij jouw! (met een vriend en/of vriendin die ook dit programma heeft) >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Martino-s op 07-06-2004 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
hmmm nou doet mn verbinding het helemaal niet meer :(
mn registry maar weer even untweaken ;)

edit1: hmmm vage tweak. ik verwijder de keys en meteen werkt het weer... maar pc suite dus nog steeds niet.

edit2: nog vager, ik kom weer aangelopen met de telefoon en ineens springt mRouter aan. na het verwijderen van de registry keys dus

[ Voor 31% gewijzigd door Byte_Me op 07-06-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Martino-s schreef op 07 juni 2004 @ 17:30:
[...]

Het maakt niets uit waar je het icoon hebt geplaatst, want de installatie bestanden blijven in de zelfde map staan! :)

Ps. FExplorer is GRATIS! >:)
Je kunt het dowloaden op www.gosymbian.com :*)

Suc6 en ik hoor wel van je of het lukt! 8)
thnxxxxxx door je duidelijke omschrijving is het me gelukt (ben een leek wat FE explorer betreft)ik had FE al geinstalleerd vanmorgen (1.1) en kon toch niet wachten ;)
Wat een mooi programma!! hartstikke bedankt _/-\o_
Ik zat nog ff verder te kijken en bij E\system\feb kwam ik
TALXStrings.r01 t/m r13 tegen?? hoort dat ook bij TALX on/of ?? en moet dat ook weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt zo'n nieuwe sweex mmc card van 128 mb ook? ik krijg dat namelijk tegen inkoopsprijs voor mijzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

rooie60 schreef op 07 juni 2004 @ 22:25:
[...]

thnxxxxxx door je duidelijke omschrijving is het me gelukt (ben een leek wat FE explorer betreft)ik had FE al geinstalleerd vanmorgen (1.1) en kon toch niet wachten ;)
Wat een mooi programma!! hartstikke bedankt _/-\o_
Ik zat nog ff verder te kijken en bij E\system\feb kwam ik
TALXStrings.r01 t/m r13 tegen?? hoort dat ook bij TALX on/of ?? en moet dat ook weg?
FExplorer werkt inderdaad super. 8)
Maar ik heb de map 'feb' niet! Deze zal wel aangemaakt zijn met het installeren van een game of programma. Ik heb dus ook geen idee of deze weg mag!
En van TALX heb ik al helemaal nooit gehoord! :7

Verwijder zoveel mogelijk op de normale manier, dus gewoon via 'Menu' > 'Beheer'.
Als het hier echter niet te verwijderen is, dan kan je het met behulp van FExplorer doen. :)

ps. FExplorer is ook handig om kleine bestandjes (die achter zijn gelaten na het verwijderen) als nog te verwijderen. Dit voorkomt een hoop troep in je telefoon. MAAR VERWIJDER NIET PER ONGELUK HET VERKEERDE!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Byte_Me schreef op 07 juni 2004 @ 20:18:
[...]

hmmm nou doet mn verbinding het helemaal niet meer :(
mn registry maar weer even untweaken ;)

edit1: hmmm vage tweak. ik verwijder de keys en meteen werkt het weer... maar pc suite dus nog steeds niet.

edit2: nog vager, ik kom weer aangelopen met de telefoon en ineens springt mRouter aan. na het verwijderen van de registry keys dus
en nu krijg ik pc suite niet meer verbonden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
nog een leuk spelletje: Agile fighter

Afbeeldingslocatie: http://shop.my-symbian.com/include/pictures/369223/hand1.jpg

Gewoon knokken, tegen je telefoon, of tegen iemand anders met een smartphone, via bluetooth! gratis demo

grafisch ziet het er goed uit, de gameplay is redelijk, de besturing is namelijk een beetje lastig. geluid is goed.

score: ****

[ Voor 30% gewijzigd door Byte_Me op 08-06-2004 16:26 . Reden: link gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik denk dat het bij het prog. TALKx hoort dan krijg je een stem te horen als je in je menu zit bij álles wat je doet!!kreeg er de sch**t van hahaah! wat je ook doet alles noemt ie op wat je op je 6600 doet!!en dat progr.kreeg ik er niet af!! ik denk dat het daarbij hoort nog?!
En ja ik vond idd nog wat leftovers van progr. die ik al lang weggehaald had B) die heb ik ook maar weggehaald
nogmaals bedankt he! ;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al eerder gepost dat ik niet meer kon installeren of verwijderen omdat m'n 6600 steeds vast liep of de handeling werd afgesloten door een toepassing die childinstaller heet. Nu heb ik inmiddels mijn MMC kaart geformateerd maar ik blijf het probleem houden. Wat kan ik nog doen? zou een software upgrade werken (het is wel een t-mobile toestel dus die zou 10 dagen weg zijn) of moet ie helemaal terug naar nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Agile messenger; fabrikant: Agile mobile

een superhandig stukje symbian software: Agile messenger. De trillian voor op je 6600. chatten via ICQ, MSN, AIM, Yahoo, QQ en jabber. erg goedkoop in gebruik, want je stuurt alleen maar wat tekst data heen en weer. Je kunt nu dus echt altijd online zijn!

Afbeeldingslocatie: http://www.agilemobile.com/images/others/p_am1.gif

score: ****

[ Voor 13% gewijzigd door Byte_Me op 08-06-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 14:26:
Ik heb al eerder gepost dat ik niet meer kon installeren of verwijderen omdat m'n 6600 steeds vast liep of de handeling werd afgesloten door een toepassing die childinstaller heet. Nu heb ik inmiddels mijn MMC kaart geformateerd maar ik blijf het probleem houden. Wat kan ik nog doen? zou een software upgrade werken (het is wel een t-mobile toestel dus die zou 10 dagen weg zijn) of moet ie helemaal terug naar nokia?
als je naar een nokia service point gaat, doen ze het gratis en voor niks, ter plekke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
OK, ik heb mijn problemen met nokia pc suite en bluetooth opgelost. gebruik de laatste verdie van de BT drivers en van pc suite.

volg de handleiding in vraag 1 van de FAQ, hierbovenaan.

maar dan moet je nog 1 ding doen. maak een verbinding via je BT icoontje:
quick connect --> BT serial port --> nokia 6600

dan wordt er verbinding gemaakt, maar vervolgens krijg je een foutmelding. even later zal je 6600 proberen verbinding te maken. klik nu met rechts op je BT icoontje, en dan staat er dat je 6600 verbinding probeert te maken. vink nu aan dat dat altijd moet worden geaccepteerd.

zo heb ik het werkend gekregen, ik hoop dat het anderen ook helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Als ik t mapje (C:\system\) mail opsla op mn harde schijf,
betekent dit dat als ik mn tel. formatteer, en dit mapje weer
terugplaats, al mn smsjes nog heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
bestaat er ook software als alternatief voor PC suite? ik zou graag toegang tot alle mappen willen hebben, vanaf de PC. zoiets als FExplorer, maar dan op je PC zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu een GPRSabbo gaan afsluiten bij T-Mobile maar weet niet welke. Kan kiezen tussen een T-ZonesGPRS abbo of een DataGPRSAbbo. Welke zou ik nou moeten nemen om te kunnen msnen EN T-zones te kunnen bekijken op mijn phone?Ook wil ik af en toe Hotmail checken.. Wat hebben de mensen hier en wat zijn ongeveer hun kosten per maand????

T-Zonesabbo kan je alleen T-Zones gebruiken en Wapportalen openen maar geen Internet via GPRS.

DataAbbo kan je alleen internet via gprs maar geen T-Zones gebruiken en geen Wapportalen openen.

En als je nu EN T-Zones en Wapportalen wilt gebruiken EN Internet via GPRS(msn, hotmail bv)?? wat dan?? :?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Is er al een programma zodat je langer mp3's kunt luisteren als die demo die niet lang werkt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Dirk0s schreef op 08 juni 2004 @ 17:00:
Is er al een programma zodat je langer mp3's kunt luisteren als die demo die niet lang werkt???
ja hoor, maar helaas valt dat onder warez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Kan iemand mij dat dan vertellen over msn ??

Edit:Weet niet precies wie me een mail stuurde maar iig bedankt :>

[ Voor 43% gewijzigd door Dirk0s op 08-06-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
hoe werken ringtones op de 6600. ik had een leuk wavje, maar die wordt niet afgespeeld als ringtone. ipv het wavje wordt een of andere blije midi afgespeeld. zijn ringtones beperkt tot midi's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

superpolm schreef op 08 juni 2004 @ 16:15:
Als ik t mapje (C:\system\) mail opsla op mn harde schijf,
betekent dit dat als ik mn tel. formatteer, en dit mapje weer
terugplaats, al mn smsjes nog heb?
Dit gaat inderdaad ongeveer zo ja, maar doe het anders:

Ga naar 'Menu' > 'Berichten' > kies 'Opties' > 'Instellingen' > 'Overige' > en stel in bij 'Bebruikt geheugen' je MMC-Card!! :*)
Als je nu met FExplorer in 'C:\system\mail' kijkt, staat hier hetzelfde als in je MMC; 'E:\system\mail'
Je kunt de map 'mail' uit C: verwijderen (dus uit je telefoon verwijderen) want al je sms-jes staan op je mmc-card en alles wat binnenkomt zal voortaan ook op je MMC-Card worden opgeslagen!! 8)

Suc6 en dit leek me wel een superhandige manier voor jouw en anderen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Byte_Me schreef op 08 juni 2004 @ 16:28:
bestaat er ook software als alternatief voor PC suite? ik zou graag toegang tot alle mappen willen hebben, vanaf de PC. zoiets als FExplorer, maar dan op je PC zeg maar.
Deze software is er inderdaad, en het werkt zeg maar net zoiets als je Windows Verkenner. Met dit programma zie je je telefoon als 2 harde schijven (1=telefoon 2=MMC-card)
Het programma heet 'File Manager' en is van 'Epocware'!

Suc6 en ik gebruik dit programma altijd! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Dirk0s schreef op 08 juni 2004 @ 17:00:
Over welke demo heb je het?
Wees eens duidelijker en noem ff namen van bijv. het prog en de fabrikant!! :+

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.