Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 18:38:
[...]

[mededeling]
je zou in het begin wel denken wat moet ik met dit toestel dit had ik tenmiste wel maar als je fora's en dergelijke na zoekt dan kom je er snel achter dat het echt een dikke super phone is....
heel veel software is gemakkelijk vooraal mp3 en divx players
[/mededeling]
Heb idd al de topics hier door gelezen en verschillende zaken opgezoch op t net. daarom kan ik ook nouwelijks wachten, ben echt benieuwd hoe deze phone in het echt is.

Ik heb alleen nog weinig thema's gevonden, zijn er themo's zoals bv silver theme van xp etc?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op 18 mei 2004 @ 21:08:
[...]

Heb idd al de topics hier door gelezen en verschillende zaken opgezoch op t net. daarom kan ik ook nouwelijks wachten, ben echt benieuwd hoe deze phone in het echt is.

Ik heb alleen nog weinig thema's gevonden, zijn er themo's zoals bv silver theme van xp etc?
thema's zijn overal op het web te vinden echt heel veel van alles wat wat je maar wilt

misschien een tip om een paar links te plaatsen in POST 1 ....
of mag die niet

thema's is toch niet illegaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal vragen over SmartMovie, zou je me kunnen toevoegen aan messenger? marcelapex@hotmail.com

alvast bedankt Apex
Ghostface schreef op 06 mei 2004 @ 07:24:
dat probleem van smartmovie had ik ook .

ik heb nu de nieuwe versie uit me hoofd 2.12 en daar is het probleem verholpen

even kijken of de site van de maker van het programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 13:27
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 16:39:
[...]

Nou ja, andersom duurde het tot de firmware update.. Dus ik denk dat je nu pech hebt en dat het niet terug te veranderen is..
Pfff, dat vond ik echt wel een makkelijke functie... :-(

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn telefoon wil laten doorschakelen krijg ik de volgende melding : "Verzoek niet voltooid" Deze melding krijg ik als ik de status wil controleren, maar ook als ik iets wil activeren of deactiveren. Ook krijg ik deze melding als ik via de "oude" manier wil doorschakelen. Dus met *21*

Ik heb een telefoon abo van Tmobile. Ik heb zelf al gebeld met Tmobile, maar die weten er helemaal niets van. Ik heb de software versie van oktober, en heb gisteren de telefoon geformateerd. Andere mmc. Maar niets heeft geholpen. Wie weet raad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 12:43:
Als ik mijn telefoon wil laten doorschakelen krijg ik de volgende melding : "Verzoek niet voltooid" Deze melding krijg ik als ik de status wil controleren, maar ook als ik iets wil activeren of deactiveren. Ook krijg ik deze melding als ik via de "oude" manier wil doorschakelen. Dus met *21*

Ik heb een telefoon abo van Tmobile. Ik heb zelf al gebeld met Tmobile, maar die weten er helemaal niets van. Ik heb de software versie van oktober, en heb gisteren de telefoon geformateerd. Andere mmc. Maar niets heeft geholpen. Wie weet raad??
Firmware upgraden?
Er is sinds deze maand een nieuwe geloof ik...
Die zou het wel eeens kunnen oplossen?

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat upgraden van firmware kan ik gewoon doen bij een Nokia service point? Of moet mijn telefoon dan opgestuurd worden naar Nokia zelf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 12:58:
en dat upgraden van firmware kan ik gewoon doen bij een Nokia service point? Of moet mijn telefoon dan opgestuurd worden naar Nokia zelf??
Kun je bij een nokia service point doen... Die vind je overal zenne...
Ik was men gsm wel een dagje kwijt, omdat het upgraden zelf al een uur duurden (volgens de winkelbediende)

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 20:06:
hoe kan ik de internet instellen op mijn AZIATISCHE versie van nokia 6600?

ik heb vodafone prepaid en heb al de instellingen van vodafone live geprobeerd maar dat lukt ook niet(de G linksboven blijft maar knipperen)

iemand anders instellingen voor mij?
:'(
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 14:47
Blowie1999 schreef op 19 mei 2004 @ 13:10:
[...]

Ik was men gsm wel een dagje kwijt, omdat het upgraden zelf al een uur duurden (volgens de winkelbediende)
Duurt 10 minuten maar is nogal irritant als er de hele tijd iemand je aan staat te staren terwijl ie geupdated wordt ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ballebek schreef op 19 mei 2004 @ 15:12:
[...]

Duurt 10 minuten maar is nogal irritant als er de hele tijd iemand je aan staat te staren terwijl ie geupdated wordt ;)
Bij mij duurde het 20 minuten,ik heb gewacht ondertussen
en dat cijfers krijgen ipv letters is ook tot nu toe het enige wat er veranderd is na de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:28
Is t mogelijk om je klokje te veranderen (kleur, style etc.)
of is dat alleen mogelijk als je een thema download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olaaa

Kan iemand mij vertellen welke infrarood afstandsbediening het best werkt? en waar ik die het goedkoopst aan kan schaffen ik zie allemaal sites waar je em kan downen maar weet dus niet wlke het makkelijkst/best werkt en welke duur dan wel goedkoop zijn..
iemand ervaring?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:30
rooie60 schreef op 19 mei 2004 @ 15:21:
[...]

en dat cijfers krijgen ipv letters is ook tot nu toe het enige wat er veranderd is na de update...
Zijn daar kosten aan verbonden? Aan het upgraden van de Firmware?
Niet dat een winkelier me zodadelijk naait waar ik bij sta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Weet iemand wat een 1 MB GPRS-bundel per maand kost bij KPN Hi Profile? Kun je ook zonder bundel GPRS gebruiken? Zoja zitten er dan nog extra kosten aanvast?

Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
earthknake schreef op 19 mei 2004 @ 21:19:
Weet iemand wat een 1 MB GPRS-bundel per maand kost bij KPN Hi Profile? Kun je ook zonder bundel GPRS gebruiken? Zoja zitten er dan nog extra kosten aanvast?

Thanks! _/-\o_
Kijk ff op de imode site....simpel

en sonic?ik kocht hem bij een nokia SP winkel en 2 maanden erna heb ik hem gratis laten updaten,wel ff bon meenemen als bewijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Blowie1999 schreef op 19 mei 2004 @ 13:10:
[...]

Bel wel eerst ff de betreffende Nokia Service Point op;
want ik belde Rotterdam, en daar konden ze het niet zeiden ze;
daarna belde ik de Nokia Service Point in Ottoland (Romijn inbouwstation BV) en daar zeiden ze dat ze het ECHT konden.
Toen ik daar was ging er helaas van alles mis.(ik heb de T-Mobile versie) :(
Mn 6600 was niet meer aan de praat te krijgen, dus mijn gsm werd alsnog opgestuurd naar Nokia (reparatie punt).
Het resultaat is dat ik hem minimaal 2,5 week kwijt ben!!!! :'( :'(

Dus: Bel eerst de Nokia Service Point of het ECHT kan!!!!
Hopelijk gaat het jullie beter af! :Y)

ps. Ik doe de software upgrade omdat ik de nieuwste eti camcorder wil installeren. Deze videorecorder heeft de mogelijkheid om onbeperkt video's op te nemen met geluid. Als je deze software wilt installeren, dan is perse de nieuwste software versie vereist; anders werkt Eti Camcorder niet!!
Iemand al ervaring met Eti Camcorder i.c.m. de nieuwste software versie???
kben benieuwd! 8)

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ptoeneigh schreef op 17 mei 2004 @ 22:09:
Zijn er meer mensen die last hebben van het feit dat de telefoon vaak crashed bij GPRS gebruik??

Echt altijd als ik lekker zit te internetten of msnnen met mn 6600,
zo na 15 minuten.. bevriest ie en start ie opnieuw op.
Arrrghhh wat is dat klote zeg als je bezig bent!!!

En die melding van "app. closed, MAIN" blijf ik houden,
ik heb wel m'n card al eens geformatteerd en de orginal mmc teruggezet.

zijn er mensen die na een softwareupdate er op vooruit zijn gegaan wat het crasen e.d. betreft?
behalve wat kleine aanpassingen heb ik nog geen echt grote verbeteringen gehoord.

Damn. ik verlies echt de hoop dat Nokia ooit nog met een fatsoenlijke update gaat komen.
de volgende keer wacht ik echt langer af in plaats van een half mobieltje te kopen.
Ben benieuwd wanneer de opvolger in de winkel ligt.
Misschien was de vraag even aan het oog ontschoten,
maar ik wil graag uitsluiten dat het individueel aan mijn toestel ligt:

bij GPRS gebruik.. na ongeveer 10 a 15 mnuten valt mijn phone vaak compleet uit. (crashed en restart)
Op deze manier erger ik me dood als je net op MSN zit of bijvoorbeeld een reply wil doen in dit forum.. behoorlijk irritant!
Hebben meer mensen deze ervaring??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar eens vragen:

Probleempje met Agile Messenger 2.10: ik hoor geen geluid als ik een bericht ontvang. In de preferences staat het vinkje bij Alerts -> New message sound aan en ik heb een geluids bestand geselecteerd (een .awb bestand). Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
rooie60 schreef op 19 mei 2004 @ 23:24:
[...]

Kijk ff op de imode site....simpel
Daar staat het niet... En gaat niet om i-mode maar om GPRS data... Kwil geen i-muk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ff nog 2 vragen die ik niet kan terugvinden:

* Heeft de 6600 een zgn. "Vliegtuigstand"; ofwel dat als ik in het vliegtuig zit wél m'n telefoon kan gebruiken (agenda, spelletjes) maar het belgedeelte uit staat???

* Is er een bureaulader te krijgen voor dat ding?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Ballebek schreef op 20 mei 2004 @ 23:58:

* Heeft de 6600 een zgn. "Vliegtuigstand"; ofwel dat als ik in het vliegtuig zit wél m'n telefoon kan gebruiken (agenda, spelletjes) maar het belgedeelte uit staat???

Ja, er WAS een bureaulader. Maar die schijnt plots verdwenen te zijn van de Nokiasites. Ontploffingsgevaar ofzo??

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

johoo schreef op 21 mei 2004 @ 00:05:
[...]

Ja, er WAS een bureaulader. Maar die schijnt plots verdwenen te zijn van de Nokiasites. Ontploffingsgevaar ofzo??
Op deze site zag ik de Nokia 6600 bureaulader inderdaad staan: http://www.romatel.nl/nl/dept_240.html

Ik ben hem voorderest ook nooit tegengekomen in telefoon shops!! Raar! 8)
Misschien zijn ze ook wel te bestellen bij de Nokia Service Points!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

intussen al een uur aan het zoeken, maar bestaat er ook een software voor de nokia6600 om winamp en dergelijke te besturen via bluetooth (zoals FMA voor de SE t610)

gevonden :) http://mtvoid.com/download.html

[ Voor 13% gewijzigd door SYQ op 21-05-2004 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Psiloc heeft een een programma waarmee dat kan. Het is een programma met diverse tools enzo, moet je maar ff zoeken op de psiloc.com site!

Is er iemand die al iets heeft gevonden om .mbm bestanden te editen/openen/maken? MBM wizard helpt niet echt. En ik heb geen idee hoe die mbm bestanden zijn opgebouwd (aangezien er meerdere grafische bestandjes in één .mbm bestand kunnen zitten! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de bureaulader bij telecomtelecom.nl te koop gezien.. Of ze hem op voorraad hebben weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

SYQ schreef op 21 mei 2004 @ 01:16:
intussen al een uur aan het zoeken, maar bestaat er ook een software voor de nokia6600 om winamp en dergelijke te besturen via bluetooth (zoals FMA voor de SE t610)

gevonden :) http://mtvoid.com/download.html
pff, krijg hem niet aan de praat. zo ook bemuser niet :( iemand met alternatieven?? gaat mij puur om winamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op 21 mei 2004 @ 16:37:
[...]

pff, krijg hem niet aan de praat. zo ook bemuser niet :( iemand met alternatieven?? gaat mij puur om winamp
je moet ook ultra mp3 gebruiken daarvoor heb je ook skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 20:40:
[...]

je moet ook ultra mp3 gebruiken daarvoor heb je ook skins
hij wil winamp dat op zijn computer staat besturen via bluetooth met z'n telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje

ik heb vandaag de CN-500 van sitecom gekocht

ik heb alles geinstaleerd
ik wil een verbinding maken met mijn 6600 en dat lukt ook alleen ik kan mijn mappen die op de 6600 zitten niet zien

met welk programma kan ik het wel zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Zijn er ook mensen die wel eens gebuik maken van GPRS
(dus internetten/data verzenden via je nokia 6600, dan bedoel ik dus via je browser, of opera of andere applicaties?
Mensen die gebruik maken van Vodafone live, Orange World, T-Zones??

Mijn simpele vraag nogmaals, bij langdurig gebruik, dus meer dan een kwartier,
maak je het wel eens mee dat je telefoon crashed?
Beeld bevriest, wordt wit en telefoon start opnieuw op zonder pincode vragen,

resultaat je kunt weer opnieuw beginnen met surfen/lezen/berichtje invoeren/e-mailen.

is er IEMAND die gebruik maakt van GPRS diensen en iemand die me misschien antwoord kan geven:
Werkt het bij jou vlekkeloos of herken je deze klacht??

(ik wil graag uitluiten dat het aan mijn telefoon ligt of dat het gewoon weer 1 van de bugs is)

Ik hoop dat er iemand is die even een ja of een nee kan antwoorden daarmee zou ik al geholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

Macamba, ik internet en mail met m'n 6600 over GPRS terwijl Agile Messenger aan blijft staan. Ik heb het maar 1 keer meegemaakt dat ik een vage foutmelding had, maar even op ok klikken en ik kon verder. Dus..

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 15:08:
ik heb een vraagje

ik heb vandaag de CN-500 van sitecom gekocht

ik heb alles geinstaleerd
ik wil een verbinding maken met mijn 6600 en dat lukt ook alleen ik kan mijn mappen die op de 6600 zitten niet zien

met welk programma kan ik het wel zien?
Met PC File Manager!! (van epocware)
Werkt echt super, je ziet je telefoon als 2 hardeschijven. Hierin kan je dus alle data in je telefoon opzoeken en bijvoorbeeld verwijderen/wijzigen.

LET OP: Je moet wel de Nokia connection manager geïnstalleerd hebben.(zit standaard bij de Nokia PC Suite!) Het programma maakt namelijk gebruik van deze connectie manager 8)

Bij mij werkt het top!! Dus suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amd187 schreef op 21 mei 2004 @ 23:05:
[...]

hij wil winamp dat op zijn computer staat besturen via bluetooth met z'n telefoon....
ja dit wil ik dus ook ik krijg het pogje netjes geconnect maar voor de rest
niet

specs
windows xp
Winamp 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om winamp te besturen met de Nokia 6600 kun je goed "Bemused" gebruiken.
Heb zelf geen 6600, maar bemused wel werkend gekregen op een 6600 - pc met winamp combi. Communicatie per Bluetooth.

http://bemused.sourceforge.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 14:47:
Om winamp te besturen met de Nokia 6600 kun je goed "Bemused" gebruiken.
Heb zelf geen 6600, maar bemused wel werkend gekregen op een 6600 - pc met winamp combi. Communicatie per Bluetooth.

http://bemused.sourceforge.net/
ga hem nu testen...

ik edit zo mijn bericht om hier mening over te geven

edit

is wel relax programma
had eerst wat problemen met connecten maar dit is verholpen lag namelijk er aan dat ik pc suite ook nog verbonden had...

eigenlijk kan je niet zoveel mee maar tis leuk om er mee te spelen

tip: aanrader

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er IEMAND die gebruik maakt van GPRS diensen en iemand die me misschien antwoord kan geven:
Werkt bij mij OK. Opera en Agile Messenger via GPRS voor langer dan een kwartier. Firmware 4.09.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die een mp3 speler software op hun super 6600 hebben....

welke headset gebruik je is dit een BTooth of gewoon die standaard bij gelverd
word

ik zoek dus nog een fijne oorset (of dopjes of BT)
nattuurlijk schreeuwt nu natuulijk iederee BT kopen..
maar vind nog wel aardig aan de prijs zo'n BT headset

iemand tips..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 18:05:
voor de mensen die een mp3 speler software op hun super 6600 hebben....

welke headset gebruik je is dit een BTooth of gewoon die standaard bij gelverd
word

ik zoek dus nog een fijne oorset (of dopjes of BT)
nattuurlijk schreeuwt nu natuulijk iederee BT kopen..
maar vind nog wel aardig aan de prijs zo'n BT headset

iemand tips..
De Nokia 8310 Headset is ideaal! En volgens mij kost ie ook maar iets van € 14,99 of € 19,99, maar dat weet ik niet, ik heb hem van een oude Nokia 8310. Tevens kan je er ook nog gewoon mee bellen (opnemen, ophangen, voicedial).

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 23-05-2004 19:16 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op 23 mei 2004 @ 19:14:
[...]

De Nokia 8310 Headset is ideaal! En volgens mij kost ie ook maar iets van € 14,99 of € 19,99, maar dat weet ik niet, ik heb hem van een oude Nokia 8310. Tevens kan je er ook nog gewoon mee bellen (opnemen, ophangen, voicedial).
ga even kijken.. heb al beetje op sites gekeken van BT headsets maar die zijn me echt te duur ik wil er rond 15 of 20 euro voor uitgeven dus dan zou dit perfect zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:54
Ptoeneigh schreef op 22 mei 2004 @ 21:13:
Zijn er ook mensen die wel eens gebuik maken van GPRS
(dus internetten/data verzenden via je nokia 6600, dan bedoel ik dus via je browser, of opera of andere applicaties?
Mensen die gebruik maken van Vodafone live, Orange World, T-Zones??

Mijn simpele vraag nogmaals, bij langdurig gebruik, dus meer dan een kwartier,
maak je het wel eens mee dat je telefoon crashed?
Beeld bevriest, wordt wit en telefoon start opnieuw op zonder pincode vragen,

resultaat je kunt weer opnieuw beginnen met surfen/lezen/berichtje invoeren/e-mailen.

(ik wil graag uitluiten dat het aan mijn telefoon ligt of dat het gewoon weer 1 van de bugs is)

Ik hoop dat er iemand is die even een ja of een nee kan antwoorden daarmee zou ik al geholpen zijn.
Bij mij loopt 'ie eigenlijk nooit vast tijdens langdurig GPRS gebruik. Zowel Agile als Opera doen het gewoon prima. Ik heb overigens nog de 'oude' software (V3.42.1). Wel hangt Opera zo nu en dan bij te grote/complexe webpagina's. Misschien moet je het bij je eigen exemplaar zoeken. Welke sw-versie heb je? En wat heb je verder nog aan software geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Laatst online: 06-11-2020
Hier ff een tip om de kwaliteit en de grootte van je genomen foto`s te veranderen.
Ga eens op zoek naar het proggie Photoacute. Je kan dan je foto`s veranderen in 1280x960 , en de kwaliteit is een stuk beter. (let op ..... processen van een foto neemt enkele minuten in beslag). Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
opperbom schreef op 23 mei 2004 @ 21:36:
Hier ff een tip om de kwaliteit en de grootte van je genomen foto`s te veranderen.
Ga eens op zoek naar het proggie Photoacute. Je kan dan je foto`s veranderen in 1280x960 , en de kwaliteit is een stuk beter. (let op ..... processen van een foto neemt enkele minuten in beslag). Marchel.
ik neem aan dat je het progje zelf hebt?zou je dan ook kunnen zeggen waar je het vandaan hebt,of het mij mailen?want ik kan het nergens vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
Mail maar ff naar mijn hotmail. (mijn gebruikersnaam voor de @ zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
rooie60 schreef op 19 mei 2004 @ 15:21:
[...]

Hmmm en die dude zei een uur :-( Mischien met het backuppen erbij?
Hij is wel een pak sneller geworden vind ik.
Maar wel irritant die verandering van cijfers naar letters....
Als iemand een fix weet???

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 16:02:
olaaa

Kan iemand mij vertellen welke infrarood afstandsbediening het best werkt? en waar ik die het goedkoopst aan kan schaffen ik zie allemaal sites waar je em kan downen maar weet dus niet wlke het makkelijkst/best werkt en welke duur dan wel goedkoop zijn..
iemand ervaring?

thanks
Ik had IR remote , maar persoonlijk vind ik niet dat dit goed werkt.
Je infrarood verzenderke zit langst de zijkant, en kan maar max 3meter afstand
tussen tv en gsm zijn...
Ik kreeg het al niet aan de praat met men panasonic tv.
Met de dvd speler werkte het wel...
Maar ik zeg het, je kunt al niet ver zitten...
Dus het is niet echt de moeite, je kunt al beter je afstandsbediening neme 8)

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss

Yepz, system tools van psiloc
Daar heb je die zgn. Vliegtuigstand mee....

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 19:25:
[...]

ga even kijken.. heb al beetje op sites gekeken van BT headsets maar die zijn me echt te duur ik wil er rond 15 of 20 euro voor uitgeven dus dan zou dit perfect zijn
Ik heb een BT headsetje de HC-03 geloof ik... koste wel 150 euro...
Maar eh... verwacht er niet te veel van! Het geluid van de nokia is eerder slecht...
En alleen maar mono geluid! Dus niet echt de moeite voor je mp3'tjes...

PS: Dit forum is langzamerhand maar aan het uitsterven zekers???
Duurt vele langer als vroeger wanneer hier iemand antwoord.... 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Triss op 25-05-2004 10:32 ]

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
DonDaaf schreef op 23 mei 2004 @ 19:41:
[...]

Bij mij loopt 'ie eigenlijk nooit vast tijdens langdurig GPRS gebruik. Zowel Agile als Opera doen het gewoon prima. Ik heb overigens nog de 'oude' software (V3.42.1). Wel hangt Opera zo nu en dan bij te grote/complexe webpagina's. Misschien moet je het bij je eigen exemplaar zoeken. Welke sw-versie heb je? En wat heb je verder nog aan software geinstalleerd?
Hey thnx allemaal voor de reacties!

Ik heb ook nog de oude software omdat ik al hoorde dat de nieuwe niet veel verbeteringen heeft.
Verder heb ik niet veel rommel er op staan en ook al geformatteerd en hij is door een nokia point geflashed naar nederlands.
allemaal netjes eigenlijk en geen fratsen mee uitgehaald.
heb er wel een eigen MMC ingedaan dus heb ook last van "app.closed: main" foutmelding.
Ik wordt er gek van maar nu ik jullie reacties lees denk ik dat ik maar eens voor een nieuwe ga.
eerst ff updaten naar nieuwe software en met die "reparatiebon" naar Monditel terug zodat ze 'm niet eerst gaan opsturen en ik 2 weken zonder mobiel zit.
Ben benieuwd..

Thnx nu weet ik weer wat meer!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Laatst online: 16-09 18:51
Hallo mensen,

Weet iemand of er progje bestaat/werkt voor MSN messenger op de 6600 die over een proxy werkt? Gebruik nu agile die doet ut wel maar nie over een proxy...e-messenger wil ik persoonlijk niet gebruiken...of kan dat technisch gewoon niet. TA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
LLaTeM schreef op 25 mei 2004 @ 20:40:
Hallo mensen,

Weet iemand of er progje bestaat/werkt voor MSN messenger op de 6600 die over een proxy werkt? Gebruik nu agile die doet ut wel maar nie over een proxy...e-messenger wil ik persoonlijk niet gebruiken...of kan dat technisch gewoon niet. TA...
Vergeef me m'n nieuwsgierigheid, maar waarom wil je over een proxy werken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

welke 512mb kaarten werken in de 6600? de zelfde als in de 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 10:43:
[...]

ik heb dit nagekeken maar deze stond bij mij al op 1. Werkt nog niet helaas :(
Maak er anders een 0 van, anders moet je deze drivers installeren, die werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

kan t niet laten, moet toch ff melden dat me 6600 vandaag is bezorgt thuis :D zit alleen nog tot half 5 op me werk :(

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Laatst online: 26-08 21:51
Ik heb sinds kort ook de Nokia 6600, icm vodafone, maar nu zit ik met het volgende probleem: Als ik naar de Media Gallery ga, en dan van Telefoongeheugen naar MMC, dan komt daar te staan (no files) ipv. de mappen die er behoren te staan zoals sounds, images e.d... Iemand een idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TNT253 schreef op 26 mei 2004 @ 13:52:
Ik heb sinds kort ook de Nokia 6600, icm vodafone, maar nu zit ik met het volgende probleem: Als ik naar de Media Gallery ga, en dan van Telefoongeheugen naar MMC, dan komt daar te staan (no files) ipv. de mappen die er behoren te staan zoals sounds, images e.d... Iemand een idee hoe dit komt?
als je hem via pc suite probeert te benaderen zie je dan wel de mappen, ?

eruit en erin va je geheugen kaartje

anders kaartje opniew formateren als het echt niet lukt
waarschijnlijk maakt die dan de mappen aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier een abbo van t-mobile
en heb deze maand nog zo'n 400 belminuten over kan ik ook wappen via de belminuten en niet via de T-zones gprs..

omdat dit dan van mijn minuten afgaat en niet van gprs..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit Dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
yep, dat kan. Stel je verbinding in op een inbelnummer van T-Mobile ipv gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 16:04:
ik heb hier een abbo van t-mobile
en heb deze maand nog zo'n 400 belminuten over kan ik ook wappen via de belminuten en niet via de T-zones gprs..

omdat dit dan van mijn minuten afgaat en niet van gprs..
Als je er niet direct uitkomt, kan je ook altijd T-Mobile bellen.
Zij kunnen je zo helpen denk ik.
Tel: 0800-7111 (gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:38
.... al gevonden

[ Voor 98% gewijzigd door amokjeeh op 27-05-2004 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ik heb het volgende probleem. Ik wil me 6600 connecten met me pc via bluetooth.
Ik heb hiervoor een sitecom cn500 usb dongle gehaald die is goed geinstalleert.

Draai windows xp prof nl, met sp1 en alle updates. Moederbod is een asus p4c800-e deluxe
Het gekke is dat de telefoon en pc mekaar kunnen zien, maar zodra ik een verbinding maak en naar pc tools ga van nokia. dan ziet die zowieso niet de com verbinding. daarna lijkt me bluetooth software te hangen.

Wat ik ook probeer ik krijg het niet voor mekaar om pc suite de com verbinding te laten zien. ook al staat hij ingesteld op de juiste com poort

laatste sofware van sitecom geinstalleert windows xp dus ook helemaal up to date.

iemand anders hier ook problemen mee gehad?
kan het ook zijn dat ik de snelheid van me usb poorten moet veranderen in t bios?
staat nu ingesteld op highspeed.
of kan het zijn dat ik de firmware van me 6600 moet laten updaten, kan iemand me ook zeggen hoe ik kan nakijken welke firmware ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Hubert schreef op 28 mei 2004 @ 08:56:
Ik heb het volgende probleem. Ik wil me 6600 connecten met me pc via bluetooth.
Ik heb hiervoor een sitecom cn500 usb dongle gehaald die is goed geinstalleert.

Draai windows xp prof nl, met sp1 en alle updates. Moederbod is een asus p4c800-e deluxe
Het gekke is dat de telefoon en pc mekaar kunnen zien, maar zodra ik een verbinding maak en naar pc tools ga van nokia. dan ziet die zowieso niet de com verbinding. daarna lijkt me bluetooth software te hangen.

Wat ik ook probeer ik krijg het niet voor mekaar om pc suite de com verbinding te laten zien. ook al staat hij ingesteld op de juiste com poort

laatste sofware van sitecom geinstalleert windows xp dus ook helemaal up to date.

iemand anders hier ook problemen mee gehad?
kan het ook zijn dat ik de snelheid van me usb poorten moet veranderen in t bios?
staat nu ingesteld op highspeed.
of kan het zijn dat ik de firmware van me 6600 moet laten updaten, kan iemand me ook zeggen hoe ik kan nakijken welke firmware ik heb?
Heb er dagen mee gekloot, maar uiteindelijk is het simpel.

Zorg dat je de nieuwste versies hebt van de software. Zowel de bluetooth meuk als de PC Suite zijn updates voor.

- Uninstall alles, de PC Suite & je Sitecom Bluetooth Software.
- Install de PC Suite op dezelfde drive als Windows.
- Install je bluetooth spullen op dezelfde drive als Windows.

Dan moet het werken. Serial Port Connection maken met je 6600, krijg je foutmelding dat het mislukt is, gewoon negeren, verbinding maakt ie toch... in mRouter de juiste COM poort aanvinken. Even wachten en het mRouter icoontje verandert en hoppa, PC Suite starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Laatst online: 16-09 18:51
DonDaaf schreef op 25 mei 2004 @ 21:55:
[...]

Vergeef me m'n nieuwsgierigheid, maar waarom wil je over een proxy werken? :?
Dat is ook alleen interresant voor Orange users... ;)
Ergens in dit forum staat waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

DizzyWeb schreef op 28 mei 2004 @ 09:46:
[...]

Heb er dagen mee gekloot, maar uiteindelijk is het simpel.

Zorg dat je de nieuwste versies hebt van de software. Zowel de bluetooth meuk als de PC Suite zijn updates voor.

- Uninstall alles, de PC Suite & je Sitecom Bluetooth Software.
- Install de PC Suite op dezelfde drive als Windows.
- Install je bluetooth spullen op dezelfde drive als Windows.

Dan moet het werken. Serial Port Connection maken met je 6600, krijg je foutmelding dat het mislukt is, gewoon negeren, verbinding maakt ie toch... in mRouter de juiste COM poort aanvinken. Even wachten en het mRouter icoontje verandert en hoppa, PC Suite starten.
alles ge uninstalled check,
install's op dezelfde drive als windows check
laatste software voor bluetooth en pc suite ook check.

die m router ziet gewoon niet dat die verbinding op de juiste com poort zit terwijl die volgens de bluetooth software wel verbonden zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Hubert schreef op 28 mei 2004 @ 10:06:
[...]

alles ge uninstalled check,
install's op dezelfde drive als windows check
laatste software voor bluetooth en pc suite ook check.

die m router ziet gewoon niet dat die verbinding op de juiste com poort zit terwijl die volgens de bluetooth software wel verbonden zou zijn.
Ik heb ook de firmware van de dongle geupdate, maybe dat het daar aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

DizzyWeb schreef op 28 mei 2004 @ 10:59:
[...]

Ik heb ook de firmware van de dongle geupdate, maybe dat het daar aan ligt?
Kan je me zeggen waar je die firmware vandaan hebt? en hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

great thnkx, nu maar ff proberen als ik strax thuis kom :)
heb iedergeval ook de minimaale firmware die nodig is op me nokia dus dat zou geen problemen moeten geven.

wat voor'n usb poort gebruik je? gewoone 1.1 of 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
Krijg af en toe deze melding:
Onvoldoende geheugen voor ontvangst SIM-berichten. Wis enkele gegevens.

Aan mijn berichten inbox/outbox enzovoort kan het niet liggen, er staat maar 1 smsje in... Weet iemand wat ik moet doen om dat te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
geheugen van de telefoon wel helemaal vol. Check dat eerst ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:51
Hier las ik net dat het dus mogelijk is om de 6600 als afstandsbediening te gebruiken voor iTunes. Is dit ook voor de PC-iTunes @ Windows XP?
Zo ja, hoe doe ik dit dan?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Laatst online: 12-09 22:51
Ik heb een probleempje met Agile Messenger. Als ik tijdens het chatten even switch naar opera en daarna terug als ik een nieuw berichtje heb, dan krijg ik alleen mijn contactlist te zijn (gebruik alleen MSN). Wanneer ik dan de joystck naar rechts druk om naar de chat-tab te gaan, dan blijft de contactlist in beeld terwijl de tab wel veranderd. Je ziet dus bovenin beeld wel de nickname maar eronder niet de chatsessie, je blijft de contactlist zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

super-muffin schreef op 25 mei 2004 @ 22:37:
welke 512mb kaarten werken in de 6600? de zelfde als in de 6230?
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Straat schreef op 29 mei 2004 @ 01:05:
Ik heb een probleempje met Agile Messenger. Als ik tijdens het chatten even switch naar opera en daarna terug als ik een nieuw berichtje heb, dan krijg ik alleen mijn contactlist te zijn (gebruik alleen MSN). Wanneer ik dan de joystck naar rechts druk om naar de chat-tab te gaan, dan blijft de contactlist in beeld terwijl de tab wel veranderd. Je ziet dus bovenin beeld wel de nickname maar eronder niet de chatsessie, je blijft de contactlist zien...
dat zal dan wel een bug zijn he, rapporteer het probleem bij agile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Nou, ik heb hem eindelijk op kunnen halen na 2 weken (abbo met nummerbehoud).

Alles doet wat ik wil, al mijn contacten staan erin met groepen (iSync met Addressbook en iCal onder OSX) en ook heb ik Salling Clicker geinstalleerd; heb je een afstandsbediening voor je Mac (iPhoto, Mplayer, DVD, iPhoto etc...)

Het enige wat ik nog wil is een applicatie als sneltoets gebruiken maar dat lukt me niet.
Is het wel mogelijk desnoods met een programmatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik vraag het nog een keer mss dat iemand het nu weet?
als ik photographer naar mijn 6600 stuur.komt ie netjes in de inbox,maar als ik op openen druk instaleert ie niet?al het andere wel??
Ook al doe het via de dubbelklik,ook via BT dan lukt het ook niet?? dit is alleen bij photographer.......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
@ Rooie60 : je hebt mail.
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
rooie60 schreef op 29 mei 2004 @ 23:40:
ik vraag het nog een keer mss dat iemand het nu weet?
als ik photographer naar mijn 6600 stuur.komt ie netjes in de inbox,maar als ik op openen druk instaleert ie niet?al het andere wel??
Ook al doe het via de dubbelklik,ook via BT dan lukt het ook niet?? dit is alleen bij photographer.......?
http://www.softwaremarket...7960100&categoryID=240900

daar staat dan je het originele kaartje moet gebruiken. Dus als je een andere MMC erin hebt gestopt, zou het daar misschien aan kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
SMulTiE schreef op 30 mei 2004 @ 15:48:
[...]

http://www.softwaremarket...7960100&categoryID=240900

daar staat dan je het originele kaartje moet gebruiken. Dus als je een andere MMC erin hebt gestopt, zou het daar misschien aan kunnen liggen.
Dat zou inderdaad wel eens kunnen , heb hier versie 1.0 , 2.0 en 2.4 , en alle drie wil hij ze wel instaleren , maar willen niet werken.
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel sneller is Bluetooth tov IRda?! Ik word namelijk behoorlijk moe van die slome instabiele overdrachtssnelheid van mijn IRda dongel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 08:33:
Hoeveel sneller is Bluetooth tov IRda?! Ik word namelijk behoorlijk moe van die slome instabiele overdrachtssnelheid van mijn IRda dongel...
Tja, ietsje sneller, ik haal met bluetooth (op me Mac) tussen de 2 en 7 KB per seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op 31 mei 2004 @ 11:27:
[...]

Tja, ietsje sneller, ik haal met bluetooth (op me Mac) tussen de 2 en 7 KB per seconden
mmh ik haal rond de 25 KB/S met BT dongle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 12:18:
[...]

mmh ik haal rond de 25 KB/S met BT dongle
Ligt er ook aan wat ik aan het doen ben denk ik...
Had net ook 24KB /sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ik kreeg net een tip van een maat van. Bij de mediamarkt is de conceptronic bluetooth adapter te koop voor 22,- :) Iemand al met deze (toevallig) ervaring mee gehad icm met N6600?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 19:50
Hee ben nieuw hier ....
Ik wil een 6600 gaan kopen (2de hands)

waar moet ik een beetje op letten als ik hem ga kopen? en is hij niet te groot voor in je broekzak??

En ik las hier ook ergens dat je er gewoon msn op kon doen is dat gratis??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Dirk0s schreef op 31 mei 2004 @ 17:23:
Hee ben nieuw hier ....
Ik wil een 6600 gaan kopen (2de hands)

waar moet ik een beetje op letten als ik hem ga kopen? en is hij niet te groot voor in je broekzak??

En ik las hier ook ergens dat je er gewoon msn op kon doen is dat gratis??
1: lees alle topics door, hoe je ze moet doorlezen vindt je op de eerste pagina van die topic.
2: ga naar een telecomwinkel en kijk of je hem niet te groot vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

ND schreef op 31 mei 2004 @ 16:01:
Ik kreeg net een tip van een maat van. Bij de mediamarkt is de conceptronic bluetooth adapter te koop voor 22,- :) Iemand al met deze (toevallig) ervaring mee gehad icm met N6600?
hmm dat setje ken ik niet, heb er zelf wel een laatst gehaald van jabra, erg fijn setje :)
is de jabra bt200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Ballebek schreef op 31 mei 2004 @ 19:51:
[...]

1: lees alle topics door, hoe je ze moet doorlezen vindt je op de eerste pagina van die topic.
2: ga naar een telecomwinkel en kijk of je hem niet te groot vindt.
en 3 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
3: De zon gaat voor niks op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door Kavorkian - Tuesday 01 June 2004 10:57

Ik heb net mijn BT dongle gekregen en ben er gelijk mee aan de slag gegaan. Veel bestandjes overgezet via BT op m'n 6600 maar met splinter cell ging het fout. Bij het laden van het eerste level crashte die en heb ik mijn tel opnieuw opgestart. Sindsdien ben ik alle andere geinstalleerde toepassingen kwijt hoewel deze volgens beheer nog wel geinstalleerd waren. Dit is opzich niet zo erg maar sindsdien kan ik niets meer installeren of verwijderen. Elke keer krijg ik een fout melding met "toepassing afgesloten Childinstaller". Dan druk ik op ok maar de tel. blijft hangen met die installatiebalk in beeld die ik niet kan stoppen. Als ik dan herstart is de balk weg maar kan ik nog steeds niets installeren. Ik heb via fexplorer al gezocht naar dat childinstaller (wat het ook mag zijn ) maar kan niets vinden.

Heeft iemand ook dit probleem of weet wat ik moet doen?

Trouwens als ik mijn tel ga formateren dan verwijnen alleen de prog die op mijn mmc kaart staan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 11:00:
Door Kavorkian - Tuesday 01 June 2004 10:57

Ik heb net mijn BT dongle gekregen en ben er gelijk mee aan de slag gegaan. Veel bestandjes overgezet via BT op m'n 6600 maar met splinter cell ging het fout. Bij het laden van het eerste level crashte die en heb ik mijn tel opnieuw opgestart. Sindsdien ben ik alle andere geinstalleerde toepassingen kwijt hoewel deze volgens beheer nog wel geinstalleerd waren. Dit is opzich niet zo erg maar sindsdien kan ik niets meer installeren of verwijderen. Elke keer krijg ik een fout melding met "toepassing afgesloten Childinstaller". Dan druk ik op ok maar de tel. blijft hangen met die installatiebalk in beeld die ik niet kan stoppen. Als ik dan herstart is de balk weg maar kan ik nog steeds niets installeren. Ik heb via fexplorer al gezocht naar dat childinstaller (wat het ook mag zijn ) maar kan niets vinden.

Heeft iemand ook dit probleem of weet wat ik moet doen?

Trouwens als ik mijn tel ga formateren dan verwijnen alleen de prog die op mijn mmc kaart staan toch?
Tel formatteren is = Telefoon geheugen formatteren = alles van je telefoon af
MMC formatteren = Geheugenkaart formatteren = alles van je MMC af..
sommige dingen zijn zo makkelik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze pagina heb ik een geweldige theme gevonden:

http://www.nokiatheme.co.uk/theme.php?code=1067

Afbeeldingslocatie: http://www.nokiatheme.co.uk/images/1067/1.jpg

Probleem is echter, wanneer ik de theme bestellen wil, dat ik dan een foutmelding krijg.
Waarschijnlijk komt dat doordat er geen landcode voor staat.

Weet iemand of ik hem ergens anders (liefst in Nederland) kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Als ik een Nokia 6600 koop met deze versie

3.42.1, 16-10-2003, NHL-10

Heb ik dan een goeie of is deze software al weer beetje oud ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Dirk0s schreef op 01 juni 2004 @ 23:13:
Als ik een Nokia 6600 koop met deze versie

3.42.1, 16-10-2003, NHL-10

Heb ik dan een goeie of is deze software al weer beetje oud ofzo?
Het is inderdaad de oude softwareversie, maar deze versie had ik ook; en ik heb er de nieuwste versie oplaten zetten.

V 4.09.1
26-02-04
NHL-10

Volgens mij worden er nogsteeds veeeeel meer met de oude software versie verkocht!!
Maar je kan het bij een nokia Service Point laten upgraden; gratis :7 ;)
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:51
Hoe zie ik dan of ik de oude versie heb, of niet??
En waar kan ik dan de nieuwere versie vandaan plukken?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
iPodje schreef op 02 juni 2004 @ 07:58:
Hoe zie ik dan of ik de oude versie heb, of niet??
En waar kan ik dan de nieuwere versie vandaan plukken?
Als je *#0000# intoetst, krijg je de software-versie te zien. Nieuwere software versies kan je er niet zelf in zetten. Daarvoor moet je naar een Nokia Service Point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gelezen dat het menu van de 6600 sneller en "smoother" zou werken na de upgrade.

Zijn er mensen die in de praktijk verschil merken sinds ze van 3.42.1 naar 4.09.1 zijn gegaan?

Als dat zo is dan laat ik mijn 6600 ook upgraden... ..maar aangezien je wel alles weer kwijt zal zijn wat er aan programma's op staat, ben ik toch benieuwd of mensen ook daadwerkelijk verschil merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 09:01:
Heb gelezen dat het menu van de 6600 sneller en "smoother" zou werken na de upgrade.

Zijn er mensen die in de praktijk verschil merken sinds ze van 3.42.1 naar 4.09.1 zijn gegaan?

Als dat zo is dan laat ik mijn 6600 ook upgraden... ..maar aangezien je wel alles weer kwijt zal zijn wat er aan programma's op staat, ben ik toch benieuwd of mensen ook daadwerkelijk verschil merken.
Jepz, alles is wel een pak sneller nu...
Ik heb wel sinds toen men bluetooth wel nimeer kunnen gebruiken met men pc, maar dat moet ik nog oplossen...
En het irritante is, dat je een smske wilt tippen, dat je eerst een telefoon nummer moet ingeven ipv een naam... was vele simpler!!! En ik heb af en toe ook het probleem, dat als ik men bluetooth-headset wil gebruiken, dat men memory card wegvalt :s
En btw niet alle programmas zijn verdwenen.... zet alles op uw memory card, en ze blijven...

Support engineer

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.