Hier een compleet verhaal van wat Oosterburen over de Yuankaart. Een Asus W1N forum in Duits en Engels.
Verwijderd
Ik zie geen kans het vorige bericht te editten. Hier geeft onze duitser/zwitser/oostenrijker(?) een complete inbouw'instructie' met pics voor n00bs weg. Hulde voor die man.

Homepage:
http://www.yuan.com.tw/
die adresse:
18F, NO.88, Sec.2, Chung Hsiao E.Rd., Taipei, Taiwan
TEL : +886-2-2392-1233
FAX : +886-2-2392-1358
sales@yuan.com.tw
ihr könnt die karte per e-mail bestellen.
sales@yuan.com.tw
sind ganz nette leute hatte die karte bei Teresa Kuo bestellt.
TV Karte kostet 99.- CHF habe sie mit fed ex hergeholt. transportkosten
waren 110.- CHF.
Verwijderd
AutoCAD, 3D VIZ, Photoshop allemaal dingen die ik (soepel) wil draaien op een laptop...de Asus W1V kan dat wel aan (denk ik)
Dus...was er eindelijk uit...het wordt een W1V van Asus (is dat nou hetzelfde als dat er gepraat wordt in deze topic?) verkoopt geen winkel de W1V
...is die wel te krijgen in Nederland? En zo ja...waar en voor hoeveel?!
Alsíe niet in nederland te krijgen is...weet iemand waar ik dan een W2 kan vinden voor een super goedekope prijs
. Vind hem zo mooi, maar zoo duur! Tips voor een goede vervanger?!
Dus...was er eindelijk uit...het wordt een W1V van Asus (is dat nou hetzelfde als dat er gepraat wordt in deze topic?) verkoopt geen winkel de W1V
Alsíe niet in nederland te krijgen is...weet iemand waar ik dan een W2 kan vinden voor een super goedekope prijs
Verwijderd
Ik zag je vraag niet eerder, mijn excuses. Kijk hier maar even voor aanschafadressen.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:59:
AutoCAD, 3D VIZ, Photoshop allemaal dingen die ik (soepel) wil draaien op een laptop...de Asus W1V kan dat wel aan (denk ik)
Dus...was er eindelijk uit...het wordt een W1V van Asus (is dat nou hetzelfde als dat er gepraat wordt in deze topic?) verkoopt geen winkel de W1V...is die wel te krijgen in Nederland? En zo ja...waar en voor hoeveel?!
Alsíe niet in nederland te krijgen is...weet iemand waar ik dan een W2 kan vinden voor een super goedekope prijs. Vind hem zo mooi, maar zoo duur! Tips voor een goede vervanger?!