Asus W1000n vs. M6000

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.313 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je specifieke vragen hebt moet je die even stellen, want ik zou niet weten wat ik nog meer moet opschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinV
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-08 09:44
Ik zou graag nog wat foto's zien, vooral omdat hij nog niet in het echt te bekijken is in een winkel. Zou je misschien wat leuke shots kunnen maken? Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flydesign.nl schreef op 27 juli 2004 @ 14:36:
Ik zou graag nog wat foto's zien, vooral omdat hij nog niet in het echt te bekijken is in een winkel. Zou je misschien wat leuke shots kunnen maken? Alvast bedankt! _/-\o_
De laptopper.nl heeft wat foto's:
http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=2697

Maar ik zal er even een paar extra maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij mijn foto's:

http://denatuur.nl/prive/laptop/

Als je nog vanuit een bepaalde hoek een foto wil, roept u dan maar.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Gewoon recht van voren, opzij en van boven. Geen closeups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinV
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 15:14:
Hierbij mijn foto's:

http://denatuur.nl/prive/laptop/

Als je nog vanuit een bepaalde hoek een foto wil, roept u dan maar.. :)
Hartelijk bedankt! Zoals oscar zegt: een paar overzicht foto's zouden ook mooi zijn.

Denk dat ik binnen enkele dagen wel zo'n leuk dingetje ga aanschaffen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal morgen even nog wel wat fotootjes erbij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinV
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 18:36:
Ik zal morgen even nog wel wat fotootjes erbij maken :)
Ondertussen enige dagen later ;)

Maar ik heb mijn besluit al genomen. Morgen komt de laptopper de notebook langsbrengen. Zal komende week even een review schrijven en misschien wat leuke foto's maken. Zijn er nog dingen die mensen graag getest zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 11:20

Puck

W32.Deadcode.A

Het meeste is al getest he :) Ik vraag me wel af of jullie je W1000 verzekeren. Oh en flydesign, welke config heb jij besteld?

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinV
PuCK schreef op 02 augustus 2004 @ 15:49:
Het meeste is al getest he :) Ik vraag me wel af of jullie je W1000 verzekeren. Oh en flydesign, welke config heb jij besteld?
Ik heb geen aanvullende verzekering erbij genomen, gewoon de standaard garantie van 2 jaar bij Asus. De Laptopper controleert wel even op dode pixels, want dat leek mij toch wel belangrijk.

Mijn configuratie:

Intel® Pentium® Mobile 735 (Dothan 1700Mhz 2MB Cache)
80GB Harddisk (5400RPM)
ATI Mobility Radeon 9600 64MB DDR VGA
512MB DDR333 SDRAM (2 x 256)
DVD+/-RW
15.4" WSXGA+ TFT
W-LAN 54Mbps

http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=2462

Krijg hem vanochtend rond 9 uur binnen, ben heel benieuwd hoe hij zal bevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Zit er bij de W1000N bij de-laptopper.nl wel een koptelefoon en windows? Staat namelijk niet op de site, en er staat specifiek bij "zonder windows". Maar ik neem aan dat dat er wel standaard op staat als je de laptop krijgt? En drivers e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Als er staat "zonder windows" lijkt de kans groot dat windows er niet op is geinstalleerd :? Drivers e.d. worden uiteraard wel geleverd zoals bij de meeste pc's.

Een heel groot en stoer systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinV
Ik heb ondertussen deze super mooie laptop voor m'n neus Zal binnen enkele dagen even m'n bevindingen posten.

Via de Laptopper krijg je ook een Asus koptelefoon. Geen windows, zolang je dat niet apart erbij bestelt. Er zit een Asus cdrom met alle drivers bij, plus Microsoft Works, Nero, een bundel van 3 dvd bekijk/bewerk programma's en 3 spelletjes cdroms.

Verder is de tas die je erbij krijgt zeer goed. Ik heb nooit durven hopen dat hij er zo goed uitziet. Meerdere vakken waar je netjes als je spul in kwijt kunt. Stevige rugleuning e.d. Bij is zelfs origineel van Trust afkomsting.

Jullie horen nog van me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf ben nog aan het twijfelen tussen eerst 2 en na het lezen van dit topci 3 configuraties....

http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=2595

http://commerce.euro.dell...=nldhsrsinspn_8600c_2&v=d

De eisen die ik stel is dat er min een 128 mb video kaartje inzit en min 512 mb geheugen (voldoen niet alle varianten aan maar moet er dan bijgeplugt worden)
nu is mijn vraag kan iemand mij de voordelen en nadelen van die lapotos eens uitzetten want zelf heb ik er gewoon weinig verstand van.

(wil 3d technische tekeningen met laptop gaan maken (inventor) vandaar die eisen)

Greetz DaddyQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 17:25:
...

(wil 3d technische tekeningen met laptop gaan maken (inventor) vandaar die eisen)

Greetz DaddyQ
Voor 3d tekenen heb je toch geen 128mb videokaart nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou zow voor tekenen iet maar als je gat rotate met samenstellen dus dat je 40 of meer 3dtekeningetjes gaat samenstellen gaat i hier met me 64 mb kaartje problemen krijgen.. gaat i haperen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
Oscar Mopperkont schreef op 05 augustus 2004 @ 17:46:
[...]

Voor 3d tekenen heb je toch geen 128mb videokaart nodig?
Over de 128mb videokaart (ik weet niet of het waar is, maar in de forum van whatalaptop.co.uk stond het volgende: )
"As for people complaining about the 64MB of vid memory, well they're actually being pretty stupid. The fact is, the 9700 mobility isnt fast enought o make use of more than 64MB properly - to make use of 128MB or more you need to be running at very high resolution with AA and Aniso enabled, and in any remotely recent game, the 9700 mobility GPU isn't capable of that thanks to only having 4 pixel pipes with one TMU per pipe, so having extra memory is pretty pointless, especially the 256MB in some Sagers, that's a total gimmick. You'd need the power of an eight pipe 9800 Pro, bare minimum, to make use to mroe than 64MB of video memory, so don't kid ourself otherwise. In fact, the only downside to the 64MB od video memory is the limitation it puts on multiple display set ups. With the integrated panel running at 1,920x1,200, I think 64MB limits you to 1,600x1,200 external."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Nog een reden om voor de m6n te kiezen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef

seef

Duizend

With the integrated panel running at 1,920x1,200, I think 64MB limits you to 1,600x1,200 external."
Wat een onzin. Ik draai hier twee monitoren, 1x 1600x1200@85Hz en 1x 1280x960@85Hz op een 32 MB kaart. Lijkt me prima gaan dus als je 64MB geheugen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

seef schreef op 05 augustus 2004 @ 23:43:
[...]

Wat een onzin. Ik draai hier twee monitoren, 1x 1600x1200@85Hz en 1x 1280x960@85Hz op een 32 MB kaart. Lijkt me prima gaan dus als je 64MB geheugen hebt.
Daarom zegt ie ook "I think", maar zelfs dat nadeel heeft de 64mb versie kennelijk niet. Dus het onderbouwd zijn stelling alleen maar dat hij wel op hoge res een tweede monitor kan draiien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik vraag me nu eigenlijk alleen nog maar af hoe de kwaliteit van het scherm is, van de W1000. Ik zou hem graag nog in het echt willen bekijken voordat ik de laptop aanschaf. Binnenkort maar even naar Amsterdam. :)

Maargoed, over het scherm. Ik neem aan helder en scherp, maar hoe zijn de kleuren? Ik lees net bijv. in het topic over de Dell 8600:
Het scherm is buiten heel slecht zichtbaar, ook met de helderheid voluit. De kleuren zijn aardig maar niet helemaal correct, GoT is bijvoorbeeld blauw ipv. paars. Uiteraard is het beeld wel haarscherp.
Dit kan bij mij (als grafisch ontwerper) natuurlijk niet en ik vraag me dan natuurlijk af hoe dit bij de W1000 is. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? Een vergelijking van de kleuren met een normale monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:58

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

dit is inherent aan de techniek van tft. Makkelijk gezegd er is een laagje transitoren die aan of uit staan. In dat laagje zijn steeds groepjes die een pixel uitmaken. Achter het laagje zit een (aantal) ccflbuisje(s).
Dat ccflbuisje geeft voldoende ligt op het moment dat er geen direct zonlicht op valt, of een andere sterke bron. Zodra dit wel het geval is, komt het licht van het ccflbuisje er niet meer door, dus zie je er niks meer op.

Vrijwel elk tftscherm heeft hier dus in meer of minder mate last van. Ook gewone monitoren hebben hier in minder mate (alleen bij direct zonlicht) last van.

Wat je kan doen, als grafisch ontwerper, is natuurlijk een goede gewone monitor ernaast zetten die werkelijk true color kan. En die dan aansturen via je laptop, klaar.
(ook handig: externe muis & tb erbij, en eventueel zo'n wacom etc.)

mocht ik hier onzin aan het uitkramen zijn, of niet, spreek het gerust tegen })

[ Voor 6% gewijzigd door pjottum op 06-08-2004 10:44 ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:00

wasco

brightest crayon in the box

zijn er niet van die voorzetschermen te krijgen die zonlicht terugkaatsen/tegenhouden ofzo? bestaat zoiets ook in folievorm, misschien handig om erop te plakke?

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

pjottum, dat gedeelte begrijp ik, over zonlicht e.d. Een gewone monitor komt er zowieso naast, een wacom heb ik al e.d. Het gaat me voornamelijk om kleurverschillen. Zoals dat GoT blauw is i.p.v. paars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

De M6000Ne wordt helemaal mijn laptop. Alleen, ik woon in België, en op de portaalsite van Asus (www.asus.com), kan je niet doorklikken naar een Belgische site. Dit schrikt me af, want hoe zal de service en support dan niet zijn? Heeft Asus eigenlijk een afdeling / repair-center in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

@PuCK
Hmmtsja, als ik met mijn laptop in de tuin zit en de zon is zo ongeveer onder, dan is het gewoon goed hoor. En in normaal gebruik (== binnen) is het ook gewoon goed. Voor mij dan, ik ben geen kleurenfreak. De laptop die ik heb heeft zowieso maar 256k(?) kleuren, dus dat is al niet perfect.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinV
Hierbij mijn bevindingen van de Asus W1N.

De keuze voor deze laptop is voornamelijk gebaseerd op de combinatie van een heel mooi design, maar ook goede specificaties. Op beide punten heb ik nog geen seconde spijt gehad van m'n aankoop.

> Configuratie
Intel® Pentium® Mobile 735 (Dothan 1700Mhz 2MB Cache)
80GB Harddisk (5400RPM)
512MB DDR333 SDRAM (2 x 256)
DVD+/-RW
15.4" WSXGA+ TFT
W-LAN 54Mbps

http://de-laptopper.nl/index.php?file_id=2462

> Bestelling/levering
Ik heb de laptop bestelt bij de Laptopper, keurig order bevestiging ontvangen. Dat was vrijdagmiddag. Maandag middag gebelt of het goed was dat hij dinsdags tussen 9 en 11 bezorgt zou worden. Helaas hadden ze wat pech met de bus, maar dinsdags netjes telefoontje met de vraag of woensdagochtend geen probleem zou zijn. Woensdags werd hij keurig geleverd.

> Behuizing
De behuizing is gewoon helemaal super, alles keurig afgewerkt. Het scherm sluit netjes, de magneetjes voorkomen ongewenst open gaan. Alles ziet er zeer stevig uit!

> Beeldscherm
Zeer netjes, ik was gewent om met een promedion notebook te werken. De inkijkhoek en scherpheid viel daarop dik tegen. Maar dit is helder, lekker scherp en heeft een grote inkijkhoek. Je kunt het contrast prima regelen, dus ook in de zon is het geen probleem. (Al zit ik nooit in de volle zon met een laptop) De kleuren van GoT zijn gewoon zoals ze horen te zijn, zeker niet paars!

> Geluid
Dit is helemaal een wonder. Vergeleken met andere notebooks komt hier zeer goed geluid uit, al blijft het natuurlijk niet te vergelijken met full-size speakers. Ik draai veel muziek, maar ik heb nog niet de neiging gehad om m'n grote boxen aan de notebook te hangen.

> Snelheid
Ook zeer keurig, al is dit altijd sneller dan een 600 Mhz pc. Hij is lekker stil, ook als je spelletjes draait. In het begin had ik nog wat problemen met de Wireless Lan, maar dat lag voornamelijk aan de drivers. Die moet je in een goede volgorde installeren, anders werkt het niet altijd goed.

Batterij leven heb ik nog niet uitgebreid kunnen testen, opladen gaat wel opzienbarend snel.

> Overige
De Logitech muis die erbij geleverd wordt is aan de kleine kant, maar doet netjes wat hij moet doen. De koptelefoon idem dito. De tas was wel weer een verrassing, mooi afgewerkt en lekker stevig. Er staat een Asus merkje op, maar ook een Targus merkje, geen zooi dus.

Kortom een goede aankoop, waar ik nog lang plezier van kan hebben. Mocht iemand nog dingen willen weten, vraag maar raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Trust merkje? Ik dacht dat de tas van Targus was (of is dat van Trust?). Is het dezelfde tas als: http://w1n.homelinux.org/gallery/zubehoer ?

offtopic:
las ik nou niet goed? :P

Verder in ieder geval bedankt voor je review, ik weet nu zeker dat ik de laptop zeer binnenkort ga bestellen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Puck op 06-08-2004 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinV
Het begint met een T en was dus geen Trust ;) Je hebt gelijk, het is een Targus tas...

En jah, het is dezelfde tas als op die foto's! Een groot vak waar je de laptop vanaf de bovenkant inschuift. In dat vak zitten nog 3 kleine vakjes. Verder een elastiek/klitteband om de notebook goed vast te zetten tegen de stevige achterwand. Onder de voorflap zitten nog heel wat vakjes voor alle kleine benodigdheden.

Enige nadeel aan de tas is dat de rugzak-banden te klein zijn. Ik zal hem in de praktijk meer als schoudertas gebruiken.

[ Voor 73% gewijzigd door EdwinV op 06-08-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

> Beeldscherm[knip] De kleuren van GoT zijn gewoon zoals ze horen te zijn, zeker niet paars!
GoT hoort juist paars te zijn :/
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.leenheer1/laptop/kleurverschil.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco

wasco

hehe real_FireFly, das inderdaad niet juist op die linkse (dell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Voor de tweakers die geintereseerd zijn in foto's van de W1:

http://www.acidarts.net/w1000n/

Let wel even op dat sommige prototype's zijn, en sommige de versie incl. TV-Tuner. Ook zijn sommige foto's een beetje klein e.d. maar dit is zo'n beetje alles wat ik ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 06 augustus 2004 @ 09:05:
Ik vraag me nu eigenlijk alleen nog maar af hoe de kwaliteit van het scherm is, van de W1000. Ik zou hem graag nog in het echt willen bekijken voordat ik de laptop aanschaf. Binnenkort maar even naar Amsterdam. :)

Maargoed, over het scherm. Ik neem aan helder en scherp, maar hoe zijn de kleuren? Ik lees net bijv. in het topic over de Dell 8600:

[...]

Dit kan bij mij (als grafisch ontwerper) natuurlijk niet en ik vraag me dan natuurlijk af hoe dit bij de W1000 is. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? Een vergelijking van de kleuren met een normale monitor?
Ik ben ook bijna overtuigd maar wil hem zo graag in het echie zien!!!
Ik ben bij pcsnel geweest laatst maar die hadden hem niet op voorraad. Weet jij een zaak in amsterdam die hem heeft staan?

Mooie berg foto's trouwens, scheeld me een hoop zoeken :)
Ik twijfel nog tussen de m6000Ne en de w1000.
Ik ga morgen twee weken naar griekenland en dan bestel ik er een :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Nee, ik weet (nog) geen winkel in Amsterdam waar ze hem zouden kunnen hebben. Ik hoopte inderdaad ook dat pcsnel.nl hem had staan. Ik ga hier en daar wel even rondmailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op die foto´s zie je Asus Mobile Theater, waarbij je aan de voorkant van de laptop een soort led-display hebt waar je info op kunt krijgen. Is dit ook aanwezig bij de productiemodellen? Of is dit een prototype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco

wasco

alleen aanwezig bij de versies die tv-tuner standaard van asus ingebouwd gekregen hebben naar ik vernomen had.

Verwijderd

Weet iemand een goede sjop in duitsland? Heb er wel een paar gevonden met google (en het scheelt wel een paar honderd euro) alleen zit er geen 1 sjop tussen waar ik andere opties kan kiezen zoals 7200 rpm schijf etc etc.

• wasco

wasco

je kan dat doen maar denk dan ook even verder na dan die paar 100 euro.
Wat als je een probleem hebt? Dan is het communiceren via email/telefoon in het duits misschien engels. Opsturen naar buitenland enz... veel troubles denk ik...

ik heb daarnet een productvoorstelling van fujitsu-siemens gehad en daar kreeg ik cijfers voorgeschoteld van dead-on-arrivals. Dus hoeveel laptops er na arriveren bij de klant terug moeten naar de leverancier. Werd ik eigenlijk niet echt vrolijk van. >20% bij de meeste 'topmerken' zoals compaq en HP enzo. Zelfs IBM!

Verwijderd

Ja dat klopt idd ware het niet dat ik familie in Duitsland heb wonen waar ik vaak naartoe ga en vice versa. Maar ik snap jouw argument wel en bedankt daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco

wasco

dat verandert natuurlijk alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog even met prijzen aan het stoeien, maar zie ik het nu goed en scheelt het 200 euro met: http://www.multicom-shop....HPSESSID=OoPoAeSCsbDX09YZ

en http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=4 :

W1000 Centrino ATI M10 64MB VGA 15.4"WSXGA+ TFT DVD+/-RW WXP Home 1.555,00
Intel Pentium Mobile 735 1700Mhz 2MB Cache (Dothan) 92,00
80 GB 5400 RPM 136,00
512 MB DDR 333 Mhz (1x512) 84,00
Geen WiFi 0,00
DVD-Dual (DVD+/-RW) 0,00
Windows XP Prof OEM 40,00
Aantal 1.907,00 1.907,00 19%
Subtotaal € 1.907,00
BTW € 362,33
Totaal € 2.269,33

Of zie ik iets over het hoofd? Het zijn 2 dezelfde configs.....
Het enige jammere vind ik alleen dat je bij multicom niet voor een 60 gig 7200 rpm schijf kunt kiezen :(
Ben trouwens ook nogsteeds opzoek naar eventuele goed(koop(ere))e duitse shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

LPi:

Die link klopt niet. Maargoed, heb even de Multicom winkel bekeken, en zo te zien is de W1000N precies even duur als bij De-Laptopper.

Prijs Multicom: € 2070.06 (incl. BTW)
Prijs De-Laptopper: € 2070.60 (incl. BTW)

Scheelt dus 54 cent :P

Ohja, 1 x 512 Mb + Windows XP :)

Hmmm, ik heb ze even gemailt met de vraag of er daadwerkelijk maar 1 x 512 Mb inzit, want dit klinkt wel interesant.

[ Voor 25% gewijzigd door Puck op 16-08-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Reactie gehad van Multicom en de laptop bevat inderdaad maar 1x 512 Mb geheugen. En het feit dat er dus een Windows XP Prof. NL editie bij zit maakt deze laptop hier een stuk goedkoper dan bij De-Laptopper.

Helaas heeft Multiweb weer geen pixelgarantie :/

Ik wil de laptop eind deze week / begin volgende week bestellen...lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben ook van plan om deze week mijn w1000 te bestellen.
Ik twijfel enkel nog aan de configuratie, met name de harde schijf. Aan wat zou ik de voorkeur moeten geven, snelheid of capaciteit?(60gb 7200 RPM of 80gb 5400RPM)

@ Flydesign.nl
Ondervind jij iets aan de snelheid bij 80gb?

Groeten

Pieterjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinV
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 10:14:
Hallo allemaal,

Ik ben ook van plan om deze week mijn w1000 te bestellen.
Ik twijfel enkel nog aan de configuratie, met name de harde schijf. Aan wat zou ik de voorkeur moeten geven, snelheid of capaciteit?(60gb 7200 RPM of 80gb 5400RPM)

@ Flydesign.nl
Ondervind jij iets aan de snelheid bij 80gb?

Groeten

Pieterjan
Helemaal geen problemen mee, al ben ik ook niet een gebruiker die extreem veel van de harde schijf eist. Maar bij normaal gebruik ben ik nog geen dingen tegen gekomen die traag zijn of niet helemaal lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 10:14:
In het topic over de M6000 is al eens naar voren gekomen dat de 80GB schijf nagenoeg net zo snel is (of misschien zelfs net zo snel) als de 60GB schijf. De schijf is fysiek namelijk evengroot, dus de data staat 1/3 dichter op elkaar. Met een 1/3 lagere rotatiesnelheid leest hij dus net zoveel data uit. Je zult ds geen snelheidsverschil merken, dus als je het geld ervoor hebt zou ik voor de 80GB gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt allemaal, hij is bijna besteld nu!
Ik hoop dat ik het me niet zal beklagen...

Groeten

Pieterjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Omdat ik nu dus heel erg twijfel of ik de W1000N bij Multicom (goedkoper) of bij De-Laptopper (Pixelgarantie) ga kopen heb ik Asus even gemailt over wanneer het scherm onder de garantie valt m.b.t. dode pixels:
De pixel policy die Asus Gebruikt moeten er minimaal 5 defecte pixels aanwezig zijn. Als er 5 of meer aanwezig zijn dan wordt het scherm vervangen.
Wat zal ik doen? Ik ga het liefste voor zo laag mogelijke prijs, maar ben een beetje huiverig voor dode pixels. Hoe groot is de kans (bij Asus TFT schermen?).

edit:

Oh en nog 1 vraagje aan de W1000N bezitters. Ik neem aan dat de laptop dit ondersteund maar wou het toch even zeker weten: ik kan toch gewoon het beeldscherm van de laptop en een extern beeldscherm tegelijk gebruiken? Dus dualscreen?

[ Voor 19% gewijzigd door Puck op 18-08-2004 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef

seef

Duizend

Oscar Mopperkont schreef op 17 augustus 2004 @ 11:43:
[...]

In het topic over de M6000 is al eens naar voren gekomen dat de 80GB schijf nagenoeg net zo snel is (of misschien zelfs net zo snel) als de 60GB schijf. De schijf is fysiek namelijk evengroot, dus de data staat 1/3 dichter op elkaar. Met een 1/3 lagere rotatiesnelheid leest hij dus net zoveel data uit. Je zult ds geen snelheidsverschil merken, dus als je het geld ervoor hebt zou ik voor de 80GB gaan :)
Dat is dan alleen zo als die 1/3 dichter op elkaar geldt voor data per rotatie. Als er op een 80GB schijf ook meer rondjes (ehhh hoe noem je dat ook alweer) zitten is hij uiteraard wel langzamer aangezien je dan in een langzamere rotatie evenveel data pakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

cylinders.
die disk zal, door een hogere dichtheid, sneller data oppikken dan een schijf op dezelfde snelheid op een lagere dichtheid. De doorvoersnelheid gaat dus omhoog. Dat compenseert de 7200 toeren weer. (hoewel, niet altijd: sequentieel lezen wel, maar random acces vermoedel ik weer niet)

Vergelijk het voor het gemak met een 78 toeren plaat en een 33 toeren plaat. Als je de 33 op 45 toeren draait heb je chipmunks, als je de 78 op 45 toeren draaien iets wat denk ik het beste richting death metal gaat.. :)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik em besteld bij www.multicom-shop.nl :)
Was zelfs nog iets goedkoper geworden vandaag 2044,52 euro incl btw voor deze config:

# Intel Pentium M Dothan 735 1.7GHz
# Uitegerust met de Intel Centrino technologie
# 15.4" WSXGA+ TFT scherm met resolutie van 1680 x 1050
# ATI Mobility™ Radeon™ 9600 64Mb videokaart
# 1x 512Mb DDR geheugen (2 sloten, maximaal 2048Mb)
# 80Gb UDMA 100 hardeschijf (Max. 80Gb)
# Interne dvdbrander +/-RW combinatie
# Ingebouwde draadloos netwerk adapter 802.11G
# Ingebouwde CardReader voor MMC,SD,MS en MS Pro kaarten
# 3x USB 2.0 en 1 FireWire aansluiting
# MS Windows XP Prof Nederlandstalig

Erg goede deal lijkt me, enige minpunt is idd de pixelgarantie...
Ik werd telefonisch erg prettig geholpen, hopen dat de betaling vlot gaat en hij snel verstuurd word.

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Nu vraag ik mij alleen af hoeveel RPM die 80 Gb schijf is. Zal wel 5400 zijn (is er eigenlijk wel een 80 Gb in andere snelheid RPM) ?

Verwijderd

Ik heb intussen ook de w1000 besteld bij de-laptopper, de configuratie die in de aanbieding stond...
Dat was dinsdagavond, en ik heb sindsdien niets meer gehoord van de laptopper, zou dit wel normaal zijn?
Ik woon in België, dus vooraleer de betaling e.d. in orde zullen zijn, kan de laptop niet verzonden worden, zal dus waarschijnlijk nog een tijdje duren (jammer genoeg)

Groeten

Pieterjan

• wasco

wasco

ja pojo, voorlopig is dit nog normaal. betaling duurt wel een dag of 2,3 voor het effectief bij hun op de rekening staat. dan beginnen ze het ding in elkaar te prutsen (als alles op voorraad is!) en dan volgt de verzending, wat momenteel met UPS gebeurt. Ik geef je wel gelijk dat ze nogal stil zijn soms, weinig communicatief over hoever ze staan. had beter gekunnen...

Verwijderd

PuCK schreef op 19 augustus 2004 @ 00:10:
Nu vraag ik mij alleen af hoeveel RPM die 80 Gb schijf is. Zal wel 5400 zijn (is er eigenlijk wel een 80 Gb in andere snelheid RPM) ?
Hitachi Travelstar 80GN, 80Gb, (4200rpm, ATA6, 8MB)
Hitachi Travelstar 5K80, 80GB (5400 rpm, ATA6, 8 MB)

Er zijn er dus 2 op de markt, maar :

Pentium M Dothan 735 (1.7GHz), 15.4" TFT (WSXGA+), 512MB DDR (1x512), 80GB HDD (5400rpm), Wireless LAN 802.11g, Win XP Pro NL w/o TV function, 2 jaar Pick up & Return garantie, Tas, Optische Muis

Volgens mij is dit gewoon een standaard config zo uit de asus fabriek.
Zie nu trouwens dat Computer Pirates dezelfde config voor 1998 ,- aanbied ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lo,
Ook ik ben van plan een W1700 aan te schaffen.

* 1,7
* 80 gig
* 2 x 512 DDR
* Wifi 54
* Win XP pro nl dr op

Kost bij multicom-shop: € 2105,00 (de 512mb ram xtra kost hier € 107)

vraag:
1) waar nou te bestellen
* rekeninghoudend met welk bedrijf betrouwbaarst is lettend op aantal jaren dat bedrijf bestaat etc.

2) moet ik wel voor de W1000 gaan :)
* lijkt me haast wel want voor dat geld is dit toch de beste keuze lettend op wat ik er mee wil?

laptop nodig voor websites maken (wil niet wachten met dingen openen) soms games en muziek bewerken, spelen en wat branden etc.

niet voor topic maar meer voor mensen die ook willen aanschaffen:

* heb gekozen voor de 1,7 omdat je het verschil met 1,8 niet zal merken (meerprijs €126) verschil met 2,0 zal je misschien merken maar betaal je 300+ voor, niet dat het mij echt om het geld gaat maar 300 voor bijna niets gaat me te ver.

* 1024 mb ram omdat ik hekel heb aan wachten
de 80 gig 5400 ipv de 60 gig 7200 omdat ik las dat er geen merkbaar verschil in snelheid is.

* wifi erin laten altijd handig en makkelijker te vergelijken de verschillende shops want alleen bijde laptopper kan je hem eruit laten halen en 45 uuro terug vangen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja en hoe zit het met

die afstandbedining
Afbeeldingslocatie: http://www.acidarts.net/w1000n/101.jpg
en de kleur ledsjes rood blauw?
Afbeeldingslocatie: http://www.acidarts.net/w1000n/13_02_2004_w1_2.jpg
en krijg je dat display erin?
Afbeeldingslocatie: http://www.acidarts.net/w1000n/161511.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:15:
oja en hoe zit het met

die afstandbedining
[afbeelding]
en de kleur ledsjes rood blauw?
[afbeelding]
en krijg je dat display erin?
[afbeelding]
Ik heb de W1000 in 't echt gezien...die ledjes aan de voorkant zijn oranje kleurig en het display aan de voorkant zat er bij het model dat ik gezien heb niet in. Overigens heb ik die afstandsbediening ook al een keer gezien. Ik meen echter dat de TV tuner voor de W1000 nog niet uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 15:55:
[...]

Ik heb de W1000 in 't echt gezien...die ledjes aan de voorkant zijn oranje kleurig en het display aan de voorkant zat er bij het model dat ik gezien heb niet in. Overigens heb ik die afstandsbediening ook al een keer gezien. Ik meen echter dat de TV tuner voor de W1000 nog niet uit is...
K heb gehoord dat in nederland die tv tuner er niet in MAG.
Das mooi klote maarjah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lo,
Ook ik ben van plan een W1700 aan te schaffen.

* 1,7
* 80 gig
* 2 x 512 DDR
* Wifi 54
* Win XP pro nl dr op

Kost bij multicom-shop: € 2105,00
waar kan het goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Woei, ik heb de W1000N ook besteld :)

Nadat De-Laptopper de prijzen voor Asus Laptops heeft verlaagd en de configuratie die ik wil standaard met 1x 512 Mb geheugen aanbied heb ik de laptop meteen besteld, incl. pixelgarantie, met de volgende configuratie:
Intel® Pentium® M 735 [Dothan 1.7; 2MB L2 Cache; 400Mhz FSB]
80GB Harddisk 5400RPM
512MB DDR333 SDRAM [1 x 512]
DVD+/-RW
15.4" WSXGA+ TFT
Interne W-LAN 54Mbps
2 jaar pick up & return garantie
Gratis Draagtas en Logitech Mouseman Traveler
Mijn bevindingen horen jullie zodra hij binnen is, ik kan haast niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco

wasco

ik heb inmiddels ook de w1000

Intel® Pentium® M 735 [Dothan 1.7; 2MB L2 Cache; 400Mhz FSB]
60GB Harddisk 7200RPM
512MB DDR333 SDRAM [1 x 512]
DVD+/-RW
15.4" WSXGA+ TFT
Interne W-LAN 54Mbps

- wireless lan werkt voorlopig heel vlot (in samenwerking met D-Link DI-624)
- beeld geeft kleuren hier en daar een beetje verkeerd weer, is er misschien ergens een kleureprofiel ofzo dat ik kan gebruiken? (zo is got meer blauwig ipv paars)
- het geluid kan naar mij feeling niet hard genoeg.
- verder ben ik er momenteel wel heel tevreden over. batterijtijd varieert tussen de 2 en 4 uur, afhankelijk van waar ik mee bezig ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

PuCK schreef op 25 augustus 2004 @ 09:21:
Woei, ik heb de W1000N ook besteld :)

Nadat De-Laptopper de prijzen voor Asus Laptops heeft verlaagd en de configuratie die ik wil standaard met 1x 512 Mb geheugen aanbied heb ik de laptop meteen besteld, incl. pixelgarantie, met de volgende configuratie:

[...]

Mijn bevindingen horen jullie zodra hij binnen is, ik kan haast niet wachten :)
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

En misschien een domme vraag, maar zit er tv-out op?

Oh ja, en voor de mensen die hem al hebben: is hij niet "groot"? Dus vergeleken met andere laptops?

[ Voor 9% gewijzigd door shorty op 25-08-2004 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

shorty schreef op 25 augustus 2004 @ 10:44:
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

En misschien een domme vraag, maar zit er tv-out op?

Oh ja, en voor de mensen die hem al hebben: is hij niet "groot"? Dus vergeleken met andere laptops?
Prijs totaal inclusief de Pixelgarantie: € 2.021,81

Lijkt me een prima prijs, misschien dat hij ergens anders ietjes goedkoper is, maar voor de Pixelgarantie en service van De-Laptopper wil ik best ietjes meer betalen.

Ja, er zit TV Out op :)

En groot? Nee, volgens mij gewoon een standaard maat hoor. En lekker dun omdat het een Centrino is: 364 x 264 x 31-32mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Ja maar omdat het scherm nog breder is als normaal :)

Dat is mooi die tv-out, kon ik nergens echt duidelijk vinden.

Hmm, weet je zeker dat dat inclusief pixelgarantie is? Ik kom dan namelijk niet op die prijs uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco

wasco

is toch redelijk groot hoor, maar stoort niet echt want het metalen uiterlijk doet hem erg stoer overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Nee precies. Ik heb hem nodig voor school en natuurlijk ook voor privé werkzaamheden. Maar hij is dus wel goed draagbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook in blijde verwachting naar mij w1000n.
Ik bestelde vorige week ééntje met volgende config:

Intel® Pentium® M 735 [Dothan 1.8; 2MB L2 Cache; 400Mhz FSB]
60GB Harddisk 7200RPM
1024MB DDR333 SDRAM [2 x 512]
DVD+/-RW
15.4" WSXGA+ TFT
Interne W-LAN 54Mbps

Ik woon in België, betaling is reeds in orde, ik wacht nu nog op een telefoontje voor de levering. Zou de laptopper ook naar België komen met hun eigen koerier?

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groeten

Pieterjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 13:10:
Ik zit ook in blijde verwachting naar mij w1000n.
Ik bestelde vorige week ééntje met volgende config:

Intel® Pentium® M 735 [Dothan 1.8; 2MB L2 Cache; 400Mhz FSB]
60GB Harddisk 7200RPM
1024MB DDR333 SDRAM [2 x 512]
DVD+/-RW
15.4" WSXGA+ TFT
Interne W-LAN 54Mbps

Ik woon in België, betaling is reeds in orde, ik wacht nu nog op een telefoontje voor de levering. Zou de laptopper ook naar België komen met hun eigen koerier?

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groeten

Pieterjan
Volgens mij wel, ze hebben klanten in Belgie en in Nederland en beide brengen ze dacht ik met eigen koerrier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

shorty schreef op 25 augustus 2004 @ 11:35:Hmm, weet je zeker dat dat inclusief pixelgarantie is? Ik kom dan namelijk niet op die prijs uit...

Dat is de configuratie die ik heb besteld, met standaard 1 x 512 Mb. In de drop down staat nog 2 x 256 Mb maar dit is niet correct (heb hierover gemailt). Als je hier de Pixelgarantie bij optelt klopt de prijs gewoon hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Ah oke klopt. Heb ze voor de zekerheid ook maar even gemaild :)

Maar komt het vaak voor dat er een pixel stuk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Tja, bij goedkopere schermen wel vaker, tegenwoordig al een stuk minder. Zowieso denk ik dat het scherm van de W1000N van goede kwaliteit is. Maar ik wil gewoon het zekere van het onzekere, want een scherm met dode pixels word "pas" bij 5 of meer dode pixels vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 25 augustus 2004 @ 14:35:
Tja, bij goedkopere schermen wel vaker, tegenwoordig al een stuk minder. Zowieso denk ik dat het scherm van de W1000N van goede kwaliteit is. Maar ik wil gewoon het zekere van het onzekere, want een scherm met dode pixels word "pas" bij 5 of meer dode pixels vervangen.
Bij de-laptopper hebben ze een pixelgarantie die bij 1 dode pixel al geldt.
Zie http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=1439 voor de pixelpolicy van De-Laptopper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 16:25:
Bij de-laptopper hebben ze een pixelgarantie die bij 1 dode pixel al geldt.
Zie http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=1439 voor de pixelpolicy van De-Laptopper ;)
Daar doelde ik juist op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef

seef

Duizend

Mist iemand ook heel erg de Bluetooth op deze laptop? Ik zie het niet bij de specs staan, en snap ook niet waarom een laptop van deze klasse zo'n belangrijke optie mist. In ieder geval, ik heb deze optie nodig en als deze niet valt in te bouwen in de W1000N ga ik liever voor de Dell 8600c!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

- - dubbelpost :(

[ Voor 90% gewijzigd door Puck op 25-08-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Klopt, helaas is er (naar mijn weten) geen enkele laptop van Asus die standaard bluetooth aanwezig heeft. Maar als dat je enige reden is, een PCMIA kaartje is toch goed te doen?

Verwijderd

lo er de lo
haaaaaaaaaaaaaloooooooo
ik wil em ook kope maar dat display dat je op sommige fotos ziet kan je dr niet in kope voor weinig in Nederland toch?
en die afstandbediening djakkel zit die dr nou bij?
Ik wil ummmmmmmmmmmmmmmm maar die display en afstandbediening zijn zo geil ik wil ze maar wil wel een Nederlandse laptop voor garantie enzow en niet te duur lalalaaaaaaaaaa help eens

oja die subwoofer djakkel vertel eens hoe vet ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 00:57 ]

• wasco

wasco

voor zij die geinteresseerd zijn benchmarks met
- Asus W1N 1.7 Dothan - 512MB RAM - 60GB 7200rpm
- drivers van de site van asus gedateerd 2004-04-27
- Windows XP Service Pack 2
- ATI Catalyst 4.8 drivers
- DirectX 9.0c
- vergeet ik nog iets belangrijks?

3DMark 03 Revision 4 Build 0
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
3DMark Score 2512 3DMarks 
CPU Score 537.0 CPUMarks 

GT1 - Wings of Fury 101.7 fps 
GT2 - Battle of Proxycon 14.4 fps 
GT3 - Troll's Lair 13.8 fps 
GT4 - Mother Nature 15.2 fps 

CPU Test 1 63.6 fps 
CPU Test 2 8.9 fps 

Fill Rate (Single-Texturing) 643.3 MTexels/s 
Fill Rate (Multi-Texturing) 1243.5 MTexels/s 

Vertex Shader 8.3 fps 
Pixel Shader 2.0 24.4 fps 
Ragtroll 10.0 fps

PCMark 04 Revision 2 Build 0
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
System Test Suite 3379 PCMarks 
Multithreaded Test 1 / File Compression 3.19 MB/s 
Multithreaded Test 1 / File Encryption 25.05 MB/s 
Multithreaded Test 2 / File Decompression 21.71 MB/s 
Multithreaded Test 2 / Image Processing 10.04 MPixels/s 
Multithreaded Test 3 / Virus Scanning 1522.58 MB/s 
Multithreaded Test 3 / Grammar Check 2.51 KB/s 

File Decryption 50.24 MB/s 
Audio Conversion 2319.1 KB/s 
Web Page Rendering 5.22 Pages/s 
WMV Video Compression 40.19 FPS 
DivX Video Compression 46.59 FPS 
Physics Calculation and 3D 161.35 FPS 
Graphics Memory - 64 Lines 1355.68 FPS

[ Voor 7% gewijzigd door wasco op 26-08-2004 02:06 ]

• wasco

wasco

Taxi:ik wil em ook kope maar dat display dat je op sommige fotos ziet kan je dr niet in kope voor weinig in Nederland toch?
en die afstandbediening djakkel zit die dr nou bij?
oja die subwoofer djakkel vertel eens hoe vet ?
Subwoofer overtuigd mij niet echt, laptopspeakers blijven hol en onderbemand klinken. Dat frontdisplay zit er niet in, dat hoort bij de tv-tuner versie. Hetzelfde met de afstandsbediending btw.
Taxi:
lo er de lo
haaaaaaaaaaaaaloooooooo
...
Ik wil ummmmmmmmmmmmmmmm maar ... lalalaaaaaaaaaa
En blijf voor je eigen bestwil van die pillen 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door wasco op 26-08-2004 02:10 ]

Verwijderd

wasco schreef op 26 augustus 2004 @ 02:08:
[...]

Subwoofer overtuigd mij niet echt, laptopspeakers blijven hol en onderbemand klinken. Dat frontdisplay zit er niet in, dat hoort bij de tv-tuner versie. Hetzelfde met de afstandsbediending btw.

[...]
dus als ik em ergens koop waar de tv tuner er wel standaard inzit heb ik wel zon display? en als ik die kan krijgen is i dan automatisch geïmporteerd en dus geen garantie in Nederland?

Thnq dat je antwoord trwns; had al bijna weer dat gevoel van dat je een soort vis bent die geen voer krijgt een een kom van500 cc

oja en geen spijt van aankoop? Niet leiver voor t geld achteraf andere laptop gewild?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 02:33 ]

• wasco

wasco

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 02:32:
[...]

dus als ik em ergens koop waar de tv tuner er wel standaard inzit heb ik wel zon display? en als ik die kan krijgen is i dan automatisch geïmporteerd en dus geen garantie in Nederland?
Dat is toch wat de laptopper ons verteld als ik het allemaal goed begrijp.
oja en geen spijt van aankoop? Niet leiver voor t geld achteraf andere laptop gewild?
Het ging tussen deze w1n en de andere asus m6n-serie. Ik koos voor de hogere schermresolutie en het design in afweging met beter videokaart. Ik ben heel tevreden dat ik deze schermresolutie heb wsxga+ en denk dus ook dat ik de juiste beslissing genomen heb. Ik speel niet al teveel spelletjes dus dat was minder doorwegend. Trouwens GTA VC draai ik gewoon in native resolutie en is daarin ongeloofelijk speelbaar. Voor de meeste recente spellen gaat het echt geen probleem opleveren dat zie ik meteen.

[ Voor 26% gewijzigd door wasco op 26-08-2004 09:15 ]

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik heb excact dezelfde afweging gemaakt als wasco en denk dus ook dat ik er geen spijt van zal krijgen :)

• shorty

shorty

tralalalala!

zelfde reden hier, die resolutie is echt een stuk fijner als van de m6n serie :)

heb hem net besteld en krijg hem dinsdag in huis, kan bijna niet wachten om die doos open te maken :)

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik heb net nog even gevraagd hoe het zat met de levering, aangezien er probelemen zijn met levering van Asus Notebooks vanuit Taiwan (door een Tyfoon), maar voorlopig hebben ze er nog een aantal op voorraad. Als het goed is krijgen ze vandaag weer een voorraad binnen en krijg ik de laptop morgen. Ik hoop het want het is mijn laatste dag van de vakantie :)

• shorty

shorty

tralalalala!

Zou mooi wezen ja ;)

Ik heb nu geen vakantie, straks een weekje dus bij mij komt het mooi uit :)

Zit er trouwens een Dothan of een Banias processor in? Helemaal niet op gelet :s

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Dothan :) Maar ligt denk ik ook aan de configuratie die je hebt besteld.

[ Voor 78% gewijzigd door Puck op 26-08-2004 11:19 ]

Verwijderd

Ik kreeg zojuist bericht van de Laptopper dat mijn w1000 vandaag via UPS verstuurd zal worden. Wat is UPS precies, dat kennen we hier in België niet,... Zit de kans er in dat ik de laptop morgen al zou hebben?

Alvast bedankt!

Groeten

Pieterjan (Razend benieuwd)

Verwijderd

Iemand nog belang bij:

W1700n

* W1,7 centrino
* 1024 mb DDR (2 x 512)
* Wifi 54 mbps
* Win XP Pro Nl OEM
* 60 gig 7200 rpm (of 80 5400 wat jij wilt)
* + alle standaard shit

Koop zelf ook 1 en heb weten te regelen als ik er 2 koop dat ik ze voor
[B,-[/b] inclusief BTW kan krijgen.

Normaal koste ze rond de €2.410,-

Voeg me toe op msn alleen als je zeker ook W1000 wilt:
ookhoi@hotmail.com

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 14:15:
Ik kreeg zojuist bericht van de Laptopper dat mijn w1000 vandaag via UPS verstuurd zal worden. Wat is UPS precies, dat kennen we hier in België niet,... Zit de kans er in dat ik de laptop morgen al zou hebben?

Alvast bedankt!

Groeten

UPS heeft opzich wel een goede service, ze zijn altijd wel snel (het is gewoon een courrier bedrijf) Maar ik zou wel even de laptop controleren voordat je betaald, het probleem is namelijk dat die mensen echt alles vervoeren en waarschijnlijk weet hij ook niet wat er in die doos van jou zit, dus hij doet er niet extra voorzichtig mee...Vandaar dat je het even goed moet controleren, maar verder ist wel ok... :9

• shorty

shorty

tralalalala!

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 14:15:

Alvast bedankt!

Groeten

internationale bezorgdienst geloof ik. weet niet hoe snel dat gaat met UPS maar misschien heb je hem morgen dan al. laat je ff weten hoe die bevalt?

ik heb hem trouwens morgen misschien ook, als ik tijd heb om hem op te halen :9~

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

shorty schreef op 26 augustus 2004 @ 15:18:
ik heb hem trouwens morgen misschien ook, als ik tijd heb om hem op te halen :9~
Hoe weet je dat? Want ik ben morgen de hele dag thuis, maar heb nog geen bericht gehad ofzo :)

• shorty

shorty

tralalalala!

heb hem bij multicom gehaald, en heb net opgebeld of ik ook kon ophalen en dat kon :)

ze hadden hem op voorrraad daar :)

• shorty

shorty

tralalalala!

misschien nog een hele domme vraag, maar op alle plaatjes die ik zie hebben die toetsen ook chinese tekens. is dit bij de versie in nederland ook zo?

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

nee natuurlijk niet :) zijn gewoon standaard foto's

Morgen tussen 10 en 12 krijg ik mijn W1000N binnen :) Lekker de hele boel installeren en benchmarken!

[ Voor 5% gewijzigd door Puck op 27-08-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik heb hem binnen! :)

En wat een mooi ding! Lichter en dunner dan ik had gedacht. Beeldscherm is prachtig. Enige rare is dat van mijn toetsenbord rechtsonderin, als ik mijn keypad naar rechts indruk, hij klakt. En dat gedeelte lijkt wel een beetje los te zitten :? Iemand die dit ook heeft?

En hoe zit het met de batterij? Ik heb nu terwijl ik in het bios aan het stoeien was, per ongeluk een optie voor de accu aangezet (Battery Calibration Utility). Volgens mij is hij aan het ontladen. Kan ik het beste nu de batterij opladen terwijl de Laptop uitstaat? Heb gehoord dat het het beste is de eerste 3 keer de batterij helemaal leeg te halen en dan weer op te laden terwijl hij uitstaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Puck op 27-08-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dezelfde config als PoJo besteld bij de laptopper (1,8 ghz, 1024mb ram etc), dit ipv de 6800 mne die voorlopig niet meer leverbaar is.

Wasco is het nog gelukt met dat kleurprofiel? heeft iemand dezelfde ervaringen dat de kleuren anders zijn dan op een crt?

Er schreef iemand iets over dat je de drivers voor wlan in de jusite volgorde moest installeren, wat is de juiste volgorde dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 17:10:
Ik heb dezelfde config als PoJo besteld bij de laptopper (1,8 ghz, 1024mb ram etc), dit ipv de 6800 mne die voorlopig niet meer leverbaar is.

Wasco is het nog gelukt met dat kleurprofiel? heeft iemand dezelfde ervaringen dat de kleuren anders zijn dan op een crt?

Er schreef iemand iets over dat je de drivers voor wlan in de jusite volgorde moest installeren, wat is de juiste volgorde dan?
[rml][ Ervaringen] Asus W1000n[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Ik heb hem ook binnen! Wat een super ding zeg :)

Alleen hij schakelt bij mij automatisch terug naar 600 Mhz, hoe kan ik dit aanpassen? Heb schone installatie gedaan en kan de losse utils niet op cd vinden.

edit:
pfff ben beetje scheel :) driver cd zit er gewoon bij, ff kijken :)

[ Voor 17% gewijzigd door shorty op 27-08-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shorty schreef op 27 augustus 2004 @ 22:35:
Ik heb hem ook binnen! Wat een super ding zeg :)

Alleen hij schakelt bij mij automatisch terug naar 600 Mhz, hoe kan ik dit aanpassen? Heb schone installatie gedaan en kan de losse utils niet op cd vinden.

edit:
pfff ben beetje scheel :) driver cd zit er gewoon bij, ff kijken :)
is dat terugschakelen niet de centrino technologie? ofzowww
Pagina: 1 2 3 4 Laatste