1) De newsserver waar je lid van bent (url) ?
Buzzardnews (
www.buzzardnews.com)
2) Hoe compleet zijn de binary nieuwsgroepen.
Ik mis nog geen groepen.
3) Kosten ?
Ik heb maand abbo van $14.95 voor unlimited download (je kunt ook $40 voor 100 gig)
4) Download snelheid / wat voor internet verbinding heb je ?
Ik heb nu @home breedband (4000/128 kbit ofwel 500/16 kByte).
De snelheid van buzzrd valt me alleen een beetje tegen. de eerste dag was het 100/150 kByte/sec. Alleen nu blijf ik steken op 40 kByte/sec. Niet echt om van te juichen.
Maar dit zou ook kunnen komen doordat ik bijna constant verbonden ben, en volgens hun aup wordt dan je snelheid teruggeschroeft.
edit:
Sow, nu werkt het wel snel genoeg

ik had eerst NewsBin pro, maar dat slurpte heel mijn ram op (1024 moet toch genoeg zijn), en meer dan 4 connecties zat er niet in. Nu maar ik gebruik van newsleecher, en dat scheelt echt stukken. paar draadjes meer en ik haal makkelijk 3.5 mbit - connectie schommelt tussen de 520kbyte/sec en 380kbye/sec
5) Hoelang blijven binaries bewaard ?
lang genoeg:
Group Statistics for alt.binaries.nl
There are 3564015 articles
The oldest article is dated Sat Jun 5 18:31:29 PDT 2004
Current retention time is 15 days, 13 hours and 55 minutes.
Group Statistics for alt.binaries.ftn
There are 1565999 articles
The oldest article is dated Sat Jun 5 18:15:40 PDT 2004
Current retention time is 15 days, 14 hours and 11 minutes.
Group Statistics for alt.binaries.movies
There are 319119 articles
The oldest article is dated Sat Jun 5 20:05:39 PDT 2004
Current retention time is 15 days, 12 hours and 22 minutes.
6) Hoe compleet zijn de binaries ?
HEEL erg compleet. Ik kom bijna geen incomplete binaries tegen. Bevalt me tov @home zeer goed
7) Opmerkingen die je nog hebt.
Je schrikt in eerste instantie misschien van hun vraag naar creditcard voor de betaling, maar je kunt het ook op de volgende manier doen:
!let op, je paypal account en buzzardnews acccount moeten dezelfde email hebben geregistreerd, anders duurt het langer/kans dat het mis gaat.
-maak account aan bij buzzardnews, maar laat de betaling leeg (klik desnoods op paypal icoon, dan denkt buzzrd dat je gaat betalen maar je sluit vervolgens paypal weer af)
-maak een paypal account zonder cc aan.
-ga naar my account
-add funds
-transfer funds from a dutch bank
-zie betalingsinstructies. duurt 3a4 werkdagen (volgens paypal, bij mij was het binnen een uur bij hun binnen)
-Maak het te betalen bedrag vanuit paypal over naar buzzardnews zoals in de faq staat:
http://www.buzzardnews.com/buzzard_2004/faq.html#28
en klaar is kees, je account is automatisch geactiveerd
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 48834 op 23-06-2004 14:20
]