\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Anoniem: 35969
Ik heb m'n final verwijderd, omdat hij in 2 dagen meer dan 700mb dataverkeer zoop.
Dus pas dit svp. even aan in de startpost.
Mensen kunnen voor m'n final gewoon naar m'n site
Anoniem: 105830
Eerste waar ik idd ook aan dachtDark Blue schreef op 23 mei 2004 @ 21:05:
'Seriously Eaassyy Going'
Idd, ieder z'n dingAardbei: ik ben geen fan van beesten. Ik vond mijn mama boom al zo moeilijk te maken, ik leg de nadruk liever niet op de organische vormenMaargoed... ieder zn ding, en ook veel mensen zullen dit juist wel leuk vinden
* Anoniem: 105830 gaat wel een flinke haai maken die achter de mensen in de zee aan het tropische strand aanjaagt als het onderwerp vakantie wordt (met allemaal snel wegzwemmende surfertjes en zo - en de haai natuurlijk met surfplank in de bek).
Hm, ok. Doe dan maar vakantie
Anoniem: 95104
Anoniem: 19894
Nederlanders op de bekende Spaanse costa's dusAnoniem: 105830 schreef op 23 mei 2004 @ 21:29:
Subtropische krampeervakantie met veel bier?

Tropico vind ik weer heel wat anders. Dan denk ik aan vissersbootjes, en malibu-reclame'sDark Blue schreef op 23 mei 2004 @ 21:05:
Yahooeeehoeee!
Ik heb het ook over subtropische vakanties. Niet zomaar 'vakanties'. Noem het anders 'carribean feel' ofzo, 'Seriously Eaassyy Going' - als iedereen daarmee dan wel de Malibu reclames in zn achterhoofd houdt... of 'tropical' ... ik denk dat
* inquestos is ook nog altijd wel in voor een fantasy-beast, oud & vergaan, vuil&verrot of iets dergelijks
[ Voor 12% gewijzigd door inquestos op 23-05-2004 21:47 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Anoniem: 63431
Neen Hollanders op een ijsberg op 4 000 meter hoog, met kratten bier om warm te blijven en een afbeelding van hawaii op het tentdoek
EDIT: niet dat ik het kan

[ Voor 69% gewijzigd door Dutchie! op 23-05-2004 23:05 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

En ik zie veel mensen 'vakantie' roepen, dat is denk ik wat te breed. Misschien een zon-zee-strand vakantie? Tropical? Malibu-feeling? Dat is wel grappig... akkoord?
Fantasy-beast zou ik wel gaaf vinden ook, maar is weer zo.... fantasy
(remember 97 pagina's met half blote vrouwen
ben ik nou werkelijk WEER de enige die geen enkel idee heeft bij zo'n vakantie (jah, buiten de standaard dingen natuurlijk)
[ Voor 46% gewijzigd door 6K op 23-05-2004 23:23 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Volledig mee eens.Yohann!s schreef op 23 mei 2004 @ 23:02:
* ZipoBibrok5-108 is ook wel in voor een fantasy-beast
EDIT: niet dat ik het kanmaar proberen kan geen kwaad
khoop alleen dan dat ik voldoende tijd krijg
anders kan ik weer niks posten
De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?
Ik zou er dan Exotic Feeling van maken.LiToKi schreef op 23 mei 2004 @ 23:08:
Malibu-feeling? Dat is wel grappig... akkoord?
Een schaars geklede vrouw liggend in een hangmat tussen twee palmbomen kijkend op de zee met op de achtergrond een paar vissersbootjes.
Misschien moet ik ook maar eens iets in 3D gaan proberen.
[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 24-05-2004 00:04 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
(en veel half naakte vrouwen!)
Als het zoiets wordt ga ik het iig ook maar weer eens een keertje proberen.
(en deze keer eens wél afmaken)
JaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhHertog_Martin schreef op 24 mei 2004 @ 02:35:
Middeleeuwen?
beast-fantasy is nog steeds goed
Ik ben eigenlijk meer voor vakantie als onderwerp, dan houdt je het wat breder dan alleen zon, zee en strand. Dan krijg je waarschijnlijk wat bredere en orginelere interpretaties van het begrip. Een mooi landschap in de sneeuw, een hoge berg vol met bomen, etc, etc. Ik ben bang dat er enorm veel geel-tinten zullen komen bij iets als een exotische vakantie als onderwerp..
Verder lijkt het mij ook wel eens leuk een enorm breed onderwerp te hebben. Iets in de richting van: pak een song-tekst (iedereen z'n eigen favoriet) en maak een scene gebaseerd op die tekst.
Just my € 0,02...
LinuxFox, because penguins aren't even furry
Anoniem: 60625
NEEEE, alsjeblieft niet weer bomen!FoxMan schreef op 24 mei 2004 @ 11:50:
Een mooi landschap in de sneeuw, een hoge berg vol met bomen, etc, etc.
Anoniem: 48458
LiToKi, erg mooi wat je op het laatst nog met de verlichting gedaan hebt. Alleen jammer dat het bos niet achter het meisje verder loopt.
Zou je van je final nog een render willen maken op 1600x1200 (ofzo)? Ik ben aan een nieuwe desktop toe.
't Was maar een voorbeeld. Maar dan kun je je aangeleerde "tree-skillz" (damn, breezer-taal) meteen nog een keer goed in praktijk brengen
Maar je kunt ook een afgebrand bos maken, een tragische vakantie
Anoniem: 108943
Dit is misschien makkelijker voor beginners en toch uitgebreid genoeg om je uit te leven als gevorderde 3D'er.
P.S: kan zelf niks origineels bedenken voor 'vakantie'
- Kunst (van n bepaalde tijd)
- Architectuur (noem s een subcategorie)
- Simplisme
en... met mijn pasgeboren kindje is het uberhaupt maar de vraag of ik aan een final kom... normaal heb ik al niet veel tijd, maar nu wordt het helemaal lastig
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Gotische architectuur? "Fantasie gothic" zou dan ook mogen...
Ook leuk (* LiToKi vind veel leuk
Ik heb overdag geen tijd om helemaal een nieuwe startpost te maken, dus de knoop wordt pas vanavond doorgehakt, tot die tijd kan iedereen nog ideeën spuien....
• Gotische architectuur
• Tropische vakantie
• Fantasy beast (

Nu iets wat vrolijker overkomt!!

Gotische architectuur lijkt me een leuk onderwerp. Weer iets anders lijkt me.LiToKi schreef op 24 mei 2004 @ 14:32:
Architectuur?
Gotische architectuur? "Fantasie gothic" zou dan ook mogen...
Ook leuk (* LiToKi vind veel leuk)
Ik heb overdag geen tijd om helemaal een nieuwe startpost te maken, dus de knoop wordt pas vanavond doorgehakt, tot die tijd kan iedereen nog ideeën spuien....
• Gotische architectuur
• Tropische vakantie
• Fantasy beast ()
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Anoniem: 91399
ik sluit me volledig bij deze gedachte aan. architectuur vind ik altijd wel interresant, en gotisch???? (effe opzoeken wat daar nu precies onder verstaan word)Qylos schreef op 24 mei 2004 @ 15:05:
[...]
Gotische architectuur lijkt me een leuk onderwerp. Weer iets anders lijkt me.
Anoniem: 77157
De Notre Dame is geloof ik ook uit de gotiek.
En ik als Horror fan (en Buffy fan in het bijzonder

Past imo niet echt in deze tijd met springende lammetjes, vogelende fluitjes en gras dat groener is dan groen.
Doe mij maar (tropische) vakantie met lekkere frisse kleurtjes
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 24-05-2004 15:49 ]
Anoniem: 108797
Helemaal mee eens...Zomerrr...korte... *whistle whistle*-FoX- schreef op 24 mei 2004 @ 14:38:
De laatste 2 waren al ancient en dark genoeg imho
Nu iets wat vrolijker overkomt!!
Subtropische vakantie
vind ik nog altijd het leukst en het minst saaie. De zomer komt eraan! Laat die korte rokjes, lekkere coctailkes, mooie zwembaden, witte stranden, helderblauwe zeeën, onderwaterscene's, palmbomen
... maar komen !!
Ik vind (sub)tropische vakantie ook wel wat, ben het er helemaal mee eens dat we de seizoenen trouw moeten blijven, en nu eens een keer niet zo'n droef thema!
Vakantie zou dan eigenlijk een beetje een tussen oplossing zijn tussen gothic architectuur en subtropische vakantie...
Wat is dat toch? Waarom wil iedereen een onderwerp waarin je "alles in kwijt kunt" dan is de uitdaging toch ook weg? De gulden middenweg is zelden de spannendste............FoxMan schreef op 24 mei 2004 @ 16:00:
En als iemand nu op vakantie is geweest in frankrijk, dan kan hij/zij een scene maken met de Notre Dame als hoofdonderwerp. En iemand anders die liever naar het strand gaat maakt dan een scene met/zonder laag uitgesneden bikini's, zandkastelen, etc.
Vakantie zou dan eigenlijk een beetje een tussen oplossing zijn tussen gothic architectuur en subtropische vakantie...
Waarom een wat beder onderwerp? Dan krijg je een extra uitdaging, namelijk het verzinnen van een excact onderwerp wat je in je scene gaat verwerken. En je zorgt ervoor dat je niet alleen diepuitgesneden bikini's op een strand krijgt..Mr_Kite schreef op 24 mei 2004 @ 16:04:
[...]
Wat is dat toch? Waarom wil iedereen een onderwerp waarin je "alles in kwijt kunt" dan is de uitdaging toch ook weg? De gulden middenweg is zelden de spannendste............
En de gulden middenweg (aka het poldermodel) is natuurlijk op en top Nederlands
Wat je in je scene gaat verwerken is onafhankelijk van het thema altijd een uitdaging natuurlijk, maar je EIGEN invulling geven aan een enigzins vastomlijnd thema is pas echt moeilijk. De diepuitgesneden bikini's hoeven namelijk niet op veel roem te rekenen en mensen die dat soort dingen willen maken zou ik bij het kiezen van het thema absoluut NIET mee laten tellen. Just my humble opinion...FoxMan schreef op 24 mei 2004 @ 16:16:
[...]
Waarom een wat beder onderwerp? Dan krijg je een extra uitdaging, namelijk het verzinnen van een excact onderwerp wat je in je scene gaat verwerken. En je zorgt ervoor dat je niet alleen diepuitgesneden bikini's op een strand krijgt..
En de gulden middenweg (aka het poldermodel) is natuurlijk op en top Nederlands
Waarom zou je de seizoenen trouw blijvenMr_Kite schreef op 24 mei 2004 @ 15:57:
En dan allemaal aan de finding nemo scenes![]()
Ik vind (sub)tropische vakantie ook wel wat, ben het er helemaal mee eens dat we de seizoenen trouw moeten blijven, en nu eens een keer niet zo'n droef thema!
Ik ben bang dat als er gekozen word voor tropische vakanties dat er een lading strandjes en palmen verschijnen- weer veel van hetzelfde
hehe
Ontwerp je eigen Vakantiehuisje of hotel! of resort
@seizoenen trouw blijven: bij een vrolijk seizoen vind ik een vrolijke contest passen. Tuurlijk mag het losstaan van het seizoen, maar dat het daar los van zou moeten staan is weer het andere uiterste. Andersom hoeft het er natuurlijk ook niet aan gebonden te zijn. Ik bedoelde het wat losser dan dat jij het opvat
@gotiek: ten eerst schrijf je dat dus zonder h
Voorlopig zal ik mijn mening wel weer even voor me houden dan
edit: dit bedoel ik dus

gotische cathedraal

(sub)tropische vakantie
[ Voor 19% gewijzigd door Mr_Kite op 24-05-2004 17:12 ]
Voor zover mijn inbreng, wie weet in de toekomst meer
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Bij te smal haken er misschien wat mensen af... maarrr ik denk 't wel tropische vakantie wordt. Na deze mag er wel weer eens wat vrolijks, bomen zijn zo droefgeestig (wablief?).
Dus; palmen, strand, volleybal, drank, vrouwen, surfers, speedboten, rode krabben, koraalriffen, duikers, zand in je eten, aangespoelde kwallen, vervelende Italianen, kuilengravende Duitsers, dikke Amerikanen, luidruchtige Hollanders.
En hopelijk halen dan wat meer mensen 't einde
( heb het dan over mezelf natuurlijk
nou ik merk het wel t00k
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Jup dat zou ik ook graag willen6K schreef op 24 mei 2004 @ 14:27:
ik zou wel iets mechanisch willen maken... onderwerp boeit me niet zo heel veel, als er maar iets mechanisch in past
en... met mijn pasgeboren kindje is het uberhaupt maar de vraag of ik aan een final kom... normaal heb ik al niet veel tijd, maar nu wordt het helemaal lastig
Mij lijkt gotische style en tropische vakantie beide niet echt wat, maar als ik dan toch moet kiezen tussen deze zou ik voor de tropische vakantie gaan
Waarom seizoenen trouw blijven? Mij zie je geen sneeuwlandschap maken in de zomer... En ik ben het met Aardbei eens. Bij dit seizoen hoort wat vrolijkers.Anoniem: 19894 schreef op 24 mei 2004 @ 16:28:
[...]
Waarom zou je de seizoenen trouw blijvenEen 3D contest moet daar los van staan imho. En gothische architectuur hoeft helemaal niet droef te zijn, dat is helaas alleen iets wat leeft in de gedachten van vele mensen. Gothisch != Goth ze hebben zeker raakvlakken, dat is waar, maar Gotisime is een bouwstijl net zoals de Amsterdamse School dat is.
Trouwens, is gotische architectuur niet te beperkt. Ik verwacht alleen gotische kerken..... ??
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Misschien wel, maar het is wel een goede manier om te zien wie het beste is in modellen en in originaliteit. Want dan zijn mensen dingen in dezelfde richting aan het modellen en het is minder makkelijk om iets origineels neer te zetten als je een heel smal onderwerp hebt dan een breed onderwerp.inquestos schreef op 24 mei 2004 @ 18:50:
Trouwens, is gotische architectuur niet te beperkt. Ik verwacht alleen gotische kerken..... ??
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Anoniem: 108797
Now your talking!LiToKi schreef op 24 mei 2004 @ 17:01:
Het is altijd een beetje zoeken naar wat leuks. Bij te brede onderwerpen krijg je Mr Kite's situatie; teveel mogelijkheden, en daardoor niet echt spannend (en nog moeilijk te vergelijken ook) is.
Bij te smal haken er misschien wat mensen af... maarrr ik denk 't wel tropische vakantie wordt. Na deze mag er wel weer eens wat vrolijks, bomen zijn zo droefgeestig (wablief?).
Dus; palmen, strand, volleybal, drank, vrouwen, surfers, speedboten, rode krabben, koraalriffen, duikers, zand in je eten, aangespoelde kwallen, vervelende Italianen, kuilengravende Duitsers, dikke Amerikanen, luidruchtige Hollanders.
En hopelijk halen dan wat meer mensen 't einde. Meestal haalt slechts een derde 't
.
Je kan daarmee idd goed zien wie er het beste moddelt.. Maar met zo'n onderwerp maak je het al stukken minder aantrekkelijk voor de mindere 3d-ers..Qylos schreef op 24 mei 2004 @ 18:56:
[...]
Misschien wel, maar het is wel een goede manier om te zien wie het beste is in modellen en in originaliteit. Want dan zijn mensen dingen in dezelfde richting aan het modellen en het is minder makkelijk om iets origineels neer te zetten als je een heel smal onderwerp hebt dan een breed onderwerp.
@Alnitak; hey, lang niet gezien, moderne architectuur assiocieer ik met de kubuswoningen in Rotterdam
@Christus; zie hieronder
@de rest die praten over het onderwerp; als ik nu kies voor tropische vakantie dan kan je dus;
• Een zomerhuisje maken, of een vakantie-resort. Voor de mensen die architectuur zouden willen, leuk.
• Iets met een strand, genoeg te verzinnen, incl. het standaard strand-zee-palmboom.
• Onderwater veel te verzinnen (koraal, vissen e.d.)
• Character-modellers; rasta-man, bikini-babe, japanner met fototoestel. IETS.
Met dan als voorwaardes dat 't; zonnig is, tropisch is en te maken heeft met vakantie. Dus dan krijgen we wel overal zand en/of toeristen en een blauwe lucht.
Het ultieme poldermodel
Gotiek beperkt zich niet uitsluitend tot kerkeninquestos schreef op 24 mei 2004 @ 18:50:
[...]
...

Brooklyn Bridge

Huis in Salem

Nog een huis in Salem
Bovendien beperkt het zich niet tot de buitenkant; Er zijn genoeg voorbeelden te vinden van interieurs in de gotische stijl.
Ja daarom dusLiToKi schreef op 24 mei 2004 @ 19:17:
@PJanssen; je link is al dood, weinig nut 't te veranderen denk ik?
100.000 nog wel

Je link is verwijderd.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
ik heb ooit ns deze gemaakt, misschien is een subtropische finding nemo scene idd wel leuk? Ik denk dat het wel een uitdaging is om dat heel mooi te maken (water, koraal, belichting etc)

-mijn final alvast
edit: ow ja; je kan er ook nog 'architecture' in kwijt

[ Voor 23% gewijzigd door Menesis op 24-05-2004 21:10 ]
Mixed Reality dev
Anoniem: 60625
dies wel bruut moet ik zeggenMenesis schreef op 24 mei 2004 @ 20:56:
Sommigen willen iets met cartoons, anderen met subtropische sferen...
ik heb ooit ns deze gemaakt, misschien is een subtropische finding nemo scene idd wel leuk? Ik denk dat het wel een uitdaging is om dat heel mooi te maken (water, koraal, belichting etc)
[afbeelding]
-mijn final alvast-
mja, precies, voor een contest is dat een heel aardig idee.Qylos schreef op 24 mei 2004 @ 18:56:
[...]
Misschien wel, maar het is wel een goede manier om te zien wie het beste is in modellen en in originaliteit. Want dan zijn mensen dingen in dezelfde richting aan het modellen en het is minder makkelijk om iets origineels neer te zetten als je een heel smal onderwerp hebt dan een breed onderwerp.
Dus goed indimmen die keuzes en gewoon iets kiezen zoals bijvoorbeeld gotic church...
dan krijg je dus inderdaad allemaal kerken, maar wie kan goed modellen en wie is origineel.. dat wordt dan vele malen belangrijker.
Dus ook suptropisch: bijvoorbeeld tropical beach....
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
hahahaQuote van Litoki: "kuilengravende Duitsers"
vakantie & ar-gi-tekture [mens hoe schrijf je dat

- klopt het nu allemaal wel wat ik zeg

Anoniem: 112325
en je kan ook kiezen uit het interieur of het exterieur.
interieur: verschillende soorten gewelven, glas-in-lood ramen, verschillende banken, mischien een orgel

exterieur: verschillende torens, glas-in-lood ramen, je kan heel duidelijk de opbouw van een gotische kerk laten zien, en die zijn ook allamaal verschillend.
en dan heb je natuurlijk een van de belangrijkste kenmerken van de gotiek, de spitsbogen:

en ook een belangrijk kenmerk is dat ze steeds hoger gingen bouwen.

Maar dat kan ook aan mijn skills liggen, bij mij gaat dat 3d nog niet zo vlot

(hm, anders had ik Gotische vakantie of Tropische kerk wel wat gevonden

[ Voor 32% gewijzigd door Dark Blue op 24-05-2004 23:09 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
heb jij dat al gehoord DB?
maareh, hoe krijg ik andere kleur tekst in mijn post?
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Valt Gaudi onder de gothiek??
ff opgezocht: Gaudi is Art Nouveau
[ Voor 14% gewijzigd door Morgion op 24-05-2004 23:21 ]
DJI Mini 2
Gaudi = Neo gothiek, maar velen zien zijn werk als een aparte stijl door zijn unieke visie op de dingen. Maar t komt idd ook in de richting van Art-Nouveau!Morgion schreef op 24 mei 2004 @ 23:19:
[...]
Valt Gaudi onder de gothiek??
edit:
ff opgezocht: Gaudi is Art Nouveau![]()
* heeft kunstgeschiedenis gehad
Maare; ik denk dat zon onderwerp nogal veel detail-modellinge met zich mee brengt en dat kost tijd!
Mixed Reality dev
Over de gotiek kan je alvast ophouden
@6K; je kan geen andere kleur in je post
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Als je meedoet, post je minstens 1 "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.
ik zag dat Hertog_Martin alleen maar een final heeft ingeleverd.... (zie eerste pagina van deze contest)
[/muggeziftmodus]
* Anoniem: 105830 start ArtRage alvast op...
huilend jongetje die een plastic zak vasthoud met dode vis erin ofzo.
lachend meisje die teletubbies zit te kijken
Er is namelijk een verschil tussen een thema als 'winter' en 'frozen worlds'
bij frozen worlds krijg je alleen maar renders vn objecten met een ijslaagje eroverheen
met een thema als winter kan je gewoon simpel een hele mooie render maken van berghuisje en vallende sneeuw of kinderen die een sneeuwpop aan het maken zijn.
oftewel dat het hele plaatje iets uitstraalt net zoals vele schilderijen dat doen.

@HyperTrophy; zo streng is 't hier allemaal niet, maar wel veel liever een wipje laten zien idd.
@Aardbei; officieel mag je eigenlijk pas beginnen na de opening, maaruh, je weet toch al wat 't wordt, en ideeën kan je niet tegenhouden toch
@Hertog_Martin; nou, verzin maar wat voor de volgende contest. Ik had 't geprobeerd voor deze
FF lekker gephotoshopt, LiToKi?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Denk je dat je tijd/zin kunt vinden om je final op 1600x1200 te renderen? Vind hem wel leuk als desktop.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 25-05-2004 10:47 ]
Leuke soep.. aardig onderwerp.. ik denk alleen niet dat ik mee doe... trouwens Felicitaart..LiToKi schreef op 25 mei 2004 @ 08:47:
@Dark Blue; idd
[afbeelding]
@HyperTrophy; zo streng is 't hier allemaal niet, maar wel veel liever een wipje laten zien idd.
@Aardbei; officieel mag je eigenlijk pas beginnen na de opening, maaruh, je weet toch al wat 't wordt, en ideeën kan je niet tegenhouden toch
@Hertog_Martin; nou, verzin maar wat voor de volgende contest. Ik had 't geprobeerd voor deze.
http://hawvie.deviantart.com/
En ondertussen is 't nog steeds wachten geblazen op de modjes.
[ Voor 4% gewijzigd door 6K op 25-05-2004 13:54 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Nope C4D, meen ik (of anders LightWave)6K schreef op 25 mei 2004 @ 13:54:
Hey Took, het is toch max? moet ik hem voor je renderen?
<edit>
Yep, C4D, zie LiToKi's wire.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 48458 op 25-05-2004 15:22 ]
* 6K dat valt niet tegeninquestos schreef op 25 mei 2004 @ 21:49:
[...]
* Anoniem: 52550 wel
Wat is dat tekentje rechtsonder in je final? Is dat je logo?
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Zodra ik reactie krijgAnoniem: 105830 schreef op 25 mei 2004 @ 22:01:
Is er al een ETA voor het nieuwe topic?
@Rakkerzero; ja ge-photoshopped, met dank aan Dark Blue voor 't lettertype

En ja ik heb een logootje, idee gejat van Tolkien en John Howe. Al de letters van LiToKi zitten erin (goed zoeken
Zat nog te denken aan een James Bond-logo, maar daar heb ik weer niks mee
smileys in de uitverkoop vandaag

Duurt het echt zó erg lang om zoiets goed te keuren?
(niet verkeerd opvatten graag, ik ben nog wat geïrriteerd vanwege de storing
Een mailtje direct naar een mod zal wel sneller worden gelezen. Tenminste, zo heb ik het toen gedaan. Duurde een uurtje of 3.LiToKi schreef op 25 mei 2004 @ 22:50:
[...]
Zodra ik reactie krijg. Ik neem aan dat de mail bij wg@tweakers.net is aangekomen (heb althans geen foutmelding terug gehad).
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Elke keer wordt er een nette startpost gemaakt en elke keer wordt er netjes geregeld wie de volgende contest mag openen en wat het onderwerp wordt.
Kunnen de moderators na 21 contests ons nou nog niet toevertrouwen dat we zelf gewoon een nieuw contest topic mogen beginnen? dan hoeven we verder alleen te wachten tot een modje ff een slot op de oude contest gooit.
Nu zit je dan 3 dagen ofzo te wachten alleen tot een modje weer voor de 22ste keer het groene licht geeft. Mogen we dan helemaal niets zelf ondernemen? ze kunnen toch zien dat het netjes en goed gaat? We zijn toch zo goed als allemaal volwassenen hier?
Anoniem: 59679
Sorry deze week kunstexamen gemaakt

[3D] Contest V22: Tropische vakantie