[3D] Contest V21: Enchanted Forest Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 4.691 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

waar blijft je glass tutorial trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 08:01

MaDDoG

De brakste schakel

Picserver, tsja. Ik kan op mijn werk bijvoorbeeld nooit een plaatje zien dat op picserver gehost is. Geen idee waarom. Misschien gebruiken ze een vreemde routing, of een andere poort. Maar ik vind heel het systeem ook maar matig.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

-FoX- schreef op 23 mei 2004 @ 13:33:
[...]

waar blijft je glass tutorial trouwens :P
Oh ehhh, ja, binnenkort... ;)

@MaDDog: Tsja, het is gratis, dus je mag niet klagen zeggen ze dan :P
Ik ga 'm niet op m'n eigen webspace hosten, want daar heb ik sinds vrijdagav. al ruim 600mb doorgejenst door het hosten van m'n final+wire......
En als ik boven de 2,2gb per maand uit kom gaat het me geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 06:41
Voor de mensen die em niet kunnen zien :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Splash op 23-05-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Nu weer wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95104

Ik ben nu even snel thuis, maar ik moet zeggen dat ik een 2e plek nooit had verwacht!!

Is eerste keer dat ik met een contest mee doe, en ook eerste keer dat ik een "echte" scene (af) heb gemaakt (voorheen alleen voor mezelf wat lopen "kloten" (lees: tutorials volgen)..

Thnx iedereen die op mij heeft gestemd _/-\o_ _/-\o_

Op naar de volgende contest, mits het onderwerp mij aanstaat en ik tijd kan vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

-FoX- schreef op 23 mei 2004 @ 11:24:
Proficiat Litoki!!
Verdiende overwinning imho!

Misschien is "subtropische vakantie" wel iets als onderwerp?
Vakantie vind ik te breed als onderwerp.
yeah het woord alleen al ''subtropische vakantie'' :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431

Li ..........Profiat.
Netjes gedaan weer ;)

Af D-tox, Af............ haal je hoofd uit die rietenrokjes :+

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 23-05-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05 13:25
Ben ik weer :). Bedankt voor 't stemmen :D.

Heb de startpost aangepast met alle finals (hallo strangeloop :+). Ik heb alleen de webspace niet om 't zelf te hosten, dus nu zijn 't links naar de webspace van de gebruikers zelf. Vrijwilligers met webspace gevraagd dus :)

Ik heb ze ook opgeslagen, mocht er 1tje down gaan, heb ik ze nog.

Voor de volgende keer kan ik al zeggen dat ik er geen tijd voor de contest heb... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga vandaag m'n final weghalen van m'n webspace. Tenminste, het plaatje waarnaar gelinkt wordt. Hij is wel op m'n site te bekijken, maar gelieve daar niet direct naartoe te linken.

Overigens kan ik alvast melden dat ik geen zin heb in de volgende contest, wat het onderwerp ook wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
Is er al wat bekend over de volgende contest?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 16:16
Als het maar geen vakantie-gedoe wordt. Niet echt een onderwerp waar wat creatieve dingen uit komen rollen, ik vermoed eerder wat weinig smaakvolle "lollige plaatjes" :/ . Bovendien ook nogal breed, want je vakantie kan zijn 24/7 3dsmaxen achter je pc, een berg beklimmen, om deze vervolgens al para-sailend af te dalen, een krat bier per dag consumeren om vervolgens lam in bed te rollen, etc. Dan zie ik het nut ook niet meer in van een onderwerp. Kan je er beter van maken: "Maak maar wat, dan pikken we de mooiste eruit, die vervolgens weer een topic mag openen"...

Wat dan wel? Geen idee, op dit moment ben ik druk bezig met eindexamens, en heb daardoor nauwelijks tijd voor dit soort zaken... (Maar dat komt wel weer :) )

Trouwens: proficiat Litoki/t00k (waar komt dat eigenlijk vandaan ? ) met je zoveelste, overigens terechte, titel :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Took: GEFELICITEERD! en stiekem vind ik het helemaal niet erg dat je de volgende contest niet meedoet :P
En Wilco: óók gefelici want ik vond je final toch erg goed, voor een van de eerste keren!

Ik ben het helemaal eens met subtropische vakantie ... lijkt me erg leuk en kan ik ook gelijk eens wat buitenverlichting oefenen. :Y) Aloha Aloha, I'm in!! :D </clichemodus>

Eerrrmmm... inquestos... het mag dan zijn dat je nu net voor je examens zit en dat het volgende onderwerp je totaal niet boeit, maar anderen wél. Ik zit nu dus wel een beetje te gniffelen om jouw zo pessimistische instelling over iets, waar je verder toch niks mee van doen zal hebben... ja? ;) :w en natuurlijk veel succes met je examens

[ Voor 32% gewijzigd door Dark Blue op 23-05-2004 20:00 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
@darkblue: Kan ik eindelijk weer een keer meedoen, wordt 't zo'n onderwerp... *zucht* Ik mag toch hopen van niet... :/ :P Ik moet jullie nu allemaal op negatieve gedachte brengen :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 23 mei 2004 @ 18:54:
Ben ik weer :). Bedankt voor 't stemmen :D.

Heb de startpost aangepast met alle finals (hallo strangeloop :+). Ik heb alleen de webspace niet om 't zelf te hosten, dus nu zijn 't links naar de webspace van de gebruikers zelf. Vrijwilligers met webspace gevraagd dus :)

Ik heb ze ook opgeslagen, mocht er 1tje down gaan, heb ik ze nog.

Voor de volgende keer kan ik al zeggen dat ik er geen tijd voor de contest heb... ;(
Is er niet iemand die wellicht een site kan maken (of al een leuk script heeft) net zoals de fotografie-contests? Met vote systeem enz, dat zou wel errug kick-ass zijn :)

Misschien heb ik over een tijdje de hosting ervoor (komt er wel een bannertje op de site voor de reclame hor >:) )

Ik wou eerst afwachten wat voor onderwerp het is, maar ik had al tegen PJanssen gezegt dat ik mee zou doen als ik in de top 3 kwam, wist ik veel dat ik zo'n geluksvogel was toen ik dat vertelde :D

Maar het zal waarscheinlijk een korte-duur projectje zijn ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 95104 op 23-05-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Dark Blue schreef op 23 mei 2004 @ 19:58:
Eerrrmmm... inquestos... het mag dan zijn dat je nu net voor je examens zit en dat het volgende onderwerp je totaal niet boeit, maar anderen wél. Ik zit nu dus wel een beetje te gniffelen om jouw zo pessimistische instelling over iets, waar je verder toch niks mee van doen zal hebben... ja? ;) :w en natuurlijk veel succes met je examens
hij heeft wel een punt, voor sjakie is vakantie dinges de hele dag bier zuipen onder een parasol. Voor de barry de dekhengst alleen maar mooie dames pakken voor Frits Bom is vakantie om te 3dmaxen.

Ik ga weer vakantiewerk doen, mag ik dan een fabriek modellen?
Dan stuiter ik hem in de tropen oke?:P

Wat is vakantie?
Krijg je dezelfde taferelen als bij mij op school met ruimtelijke vormgeving, bedenk iets achterlijks/cliche/etc en bedenk er het grootste lulverhaal allertijden bij. Dan kun je alles onder "vakantie" proppen.

Je praat dan over "gevoel" en dat zijn nou net de onderwerpen die je moet proberen te vermijden imo ;)

Een breed onderwerp is leuk, maar een onderwerp waarbij je zon beetje _alles_ kan modellen is geen onderwerp maar gewono freestylen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou wel een gallery willen maken hoor, maar ben nog niet echt snel :) ( komt binnen kort hoop ik )
heb wel zat space..... 80 gig naast me staan :)

dus mocht je interrese hebben in een site met tubnails en iets langere wacht tijden dan normaal .........

Vote applicatie zal ook wel niet zo een probleem vormen,

Roept dan maar ......

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 23-05-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431 schreef op 23 mei 2004 @ 20:21:
Zou wel een gallery willen maken hoor, maar ben nog niet echt snel :) ( komt binnen kort hoop ik )
heb wel zat space..... 80 gig naast me staan :)

dus mocht je interrese hebben in een site met tubnails en iets langere wacht tijden dan normaal .........

Vote applicatie zal ook wel niet zo een probleem vormen,

Roept dan maar ......
Ik riep maar wat, weet niet wat andere mensen hier over denken? Ik bedoel, ik kom hier net ff op GoT binnenzeilen en zou dan meteen ff allerlei "beslissingen" in de groep gooien, laat de "harde kern" maar beslissen ;) :D

Maar mij lijkt dat wel rlxt iig, maar 80 gb is wel rlxt, maar hoeveel upload heb je dan thuis ? (hij staat naast je zeg je dus zal wel thuis zijn ;) ).. Je wilt niet weten hoeveel bezoekers GoT trekt (en dus hoeveel bandbreedte).. Kijk maar naar PJanssen, die heeft met 2 plaatjes (final + wire) al 600 mb oid erdoor heen geslurpt..

Als je dan bedenkt dat dr 10 x zoveel plaatjes staan, en dat er veel mensen op hetzelfde moment komen, moet je wel een snelle lijn hebben om het snel te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112325

@Hymn: dus het volgende onderwerp word freestyle? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Anoniem: 112325 schreef op 23 mei 2004 @ 20:27:
@Hymn: dus het volgende onderwerp word freestyle? :P
;) :+

hoop het niet :P maar gelukkig is litoki een verstandige jongen *kuch* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inquestos schreef op 23 mei 2004 @ 19:53:
Bovendien ook nogal breed, want je vakantie kan zijn 24/7 een berg beklimmen achter je pc, lam in bed te rollen terwijl je een krat bier per dag consumeert, om deze vervolgens al para-sailend af te dalen, etc.
Een krat bier consumeren is wel het laatste waar ik aan zou denken bij vakantie als onderwerp..

Maar waarom geen onderwerp waarbij je verschrikkelijke mensverslindende monsters met 19 ogen en 7 poten kan maken?
(okee, die zou je heel misschien natuurlijk ook tegen kunnen komen op je vakantie..)

Cartoons is nog altijd mijn favoriet btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stream wordt snel verdubbeld.....
Verder heb ik adsl wide open op de verlanglijst staan :)

Wel kan er een link in de begin post waar de foto's staan, een algemene gallery van wat er gemaakt is....... bv als naslag werk inclusie de uitslagen........

in iedergeval is een vote applicatie niet het zwaarste wat er is.
die kan altijd wel op gezet worden :)

Maar goed
het was maar een voorstel hoor ....... en niet iedere tweaker kijkt op de 3d contest :)

Cherryooo :+

EDIT : eerst maar kijken hoe de rest denkt :)

En we kunnen altijd beginnen met een stemaplicatie

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 23-05-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Feli LiToKi :) Terechte winnaar :Y)

Over het onderwerp: (tropische) Vakantie is idd erg breed en zoals al genoemd, iedereen vult zijn of haar vakantie anders in ;)
Misschien iets waar geen mens(achtigen) in terecht komen dit keer? :+

Architectural Design ofzo, ik roep ook maar wat.

@RCA gezellig plaatjes hosten met 128kbps up gaat lekker hoor :D Vooral hier, er zijn maar een paar *kuch* mensen die meekijken enzo ;) :+
Zelfs met de Chello upgrade red je het gewoon niet (/me Krusher ziet de rooie kruisjes al )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77157

Ook van deze kant: feli LiToKi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Yahooeeehoeee!

Ik heb het ook over subtropische vakanties. Niet zomaar 'vakanties'. Noem het anders 'carribean feel' ofzo, 'Seriously Eaassyy Going' - als iedereen daarmee dan wel de Malibu reclames in zn achterhoofd houdt :D ... of 'tropical' ... ik denk dat iedereen - vooral MaDDoG nu wel zo uitgekeken zal zijn op hordes bomen dat we toch geen regenwoud meer krijgen, maar louter hete strandjes, hutjes, cocktails (leuk om je glasmaterial skills bij te schaven) enzo... ik zie er wel wat in hoor!

trouwens, Frits Bom aan de 3dsmax? :X

Aardbei: ik ben geen fan van beesten. Ik vond mijn mama boom al zo moeilijk te maken, ik leg de nadruk liever niet op de organische vormen :D Maargoed... ieder zn ding, en ook veel mensen zullen dit juist wel leuk vinden ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-02 11:28

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Als het kamperen wordt, doe ik misschien wel mee :), als het dan toch breder moet, dan liever "op vakantie".... vakantie is weer zo enorm multi-interpretabel, ik vind de manier van op vakantie gaan wel interessanter dan bijv. mooie landschappen oid.
LiToKi... gefeliciteerd, hoe kon het ook anders, zo'n mooi uitgewerkte, poetische plaat ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Mr_Kite op 23-05-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

Anoniem: 41017 schreef op 23 mei 2004 @ 20:15:
[...]

hij heeft wel een punt, voor sjakie is vakantie dinges de hele dag bier zuipen onder een parasol. Voor de barry de dekhengst alleen maar mooie dames pakken voor Frits Bom is vakantie om te 3dmaxen.
de hele dag bier zuipen, dan achter de dames aan, en naderhand met je kater gaan maxen :7 , ghehe, word een drukke scene :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 20:53

Just_I

What did you just say?

Wrom niet een keer gewoon een product ontwerpen ... kan ik ook een keer meedoen met mijn SolidWorks ... (voor de rest kan je niet veel organische vormen maken, zoals een boom :X , met SolidWorks |:()

Maar goed nog gefeliciteerd Litoki (en natuurlijk ook de rest), een terechte winnaar alhoewel ik die plaat van Runar ook zeer goed vond _/-\o_ !!!!

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@LiToKi:
Ik heb m'n final verwijderd, omdat hij in 2 dagen meer dan 700mb dataverkeer zoop.
Dus pas dit svp. even aan in de startpost.
Mensen kunnen voor m'n final gewoon naar m'n site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 23 mei 2004 @ 21:05:
'Seriously Eaassyy Going'
Eerste waar ik idd ook aan dacht :P
Aardbei: ik ben geen fan van beesten. Ik vond mijn mama boom al zo moeilijk te maken, ik leg de nadruk liever niet op de organische vormen :D Maargoed... ieder zn ding, en ook veel mensen zullen dit juist wel leuk vinden ;)
Idd, ieder z'n ding :)

* Anoniem: 105830 gaat wel een flinke haai maken die achter de mensen in de zee aan het tropische strand aanjaagt als het onderwerp vakantie wordt (met allemaal snel wegzwemmende surfertjes en zo - en de haai natuurlijk met surfplank in de bek).

Hm, ok. Doe dan maar vakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik blijf erbij dat "Vakantie" te breed is.. Kies dan kamperen, feesten enz enz, dus één onderdeel van de vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Subtropische krampeervakantie met veel bier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830 schreef op 23 mei 2004 @ 21:29:
Subtropische krampeervakantie met veel bier?
Nederlanders op de bekende Spaanse costa's dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Dark Blue schreef op 23 mei 2004 @ 21:05:
Yahooeeehoeee!

Ik heb het ook over subtropische vakanties. Niet zomaar 'vakanties'. Noem het anders 'carribean feel' ofzo, 'Seriously Eaassyy Going' - als iedereen daarmee dan wel de Malibu reclames in zn achterhoofd houdt :D ... of 'tropical' ... ik denk dat
Tropico vind ik weer heel wat anders. Dan denk ik aan vissersbootjes, en malibu-reclame's :P (Hebben de heren-reclamemakers ons toch weer lekker gemanipuleerd). Maar laat dan in ieder geval dat vakantie los.... Nog niet mijn ideale onderwerp, want nu krijg je allemaal malibu-imitaties, maar het gaat al de goede kant op :+

* inquestos is ook nog altijd wel in voor een fantasy-beast, oud & vergaan, vuil&verrot of iets dergelijks :P

[ Voor 12% gewijzigd door inquestos op 23-05-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Litoki laat ons nou niet langer in spanning!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op 23 mei 2004 @ 21:32:
[...]

Nederlanders op de bekende Spaanse costa's dus :X
Neen Hollanders op een ijsberg op 4 000 meter hoog, met kratten bier om warm te blijven en een afbeelding van hawaii op het tentdoek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

* Dutchie! is ook wel in voor een fantasy-beast ;)

EDIT: niet dat ik het kan :X maar proberen kan geen kwaad :) khoop alleen dan dat ik voldoende tijd krijg :) anders kan ik weer niks posten :(

[ Voor 69% gewijzigd door Dutchie! op 23-05-2004 23:05 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ohja, het is natuurlijk de bedoeling dat ik de nieuwe open.... sorry :) 8)7

En ik zie veel mensen 'vakantie' roepen, dat is denk ik wat te breed. Misschien een zon-zee-strand vakantie? Tropical? Malibu-feeling? Dat is wel grappig... akkoord?

Fantasy-beast zou ik wel gaaf vinden ook, maar is weer zo.... fantasy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

how about machine flesh took :D
(remember 97 pagina's met half blote vrouwen ;) )

ben ik nou werkelijk WEER de enige die geen enkel idee heeft bij zo'n vakantie (jah, buiten de standaard dingen natuurlijk)

[ Voor 46% gewijzigd door 6K op 23-05-2004 23:23 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
Yohann!s schreef op 23 mei 2004 @ 23:02:
* ZipoBibrok5-108 is ook wel in voor een fantasy-beast ;)

EDIT: niet dat ik het kan :X maar proberen kan geen kwaad :) khoop alleen dan dat ik voldoende tijd krijg :) anders kan ik weer niks posten :(
Volledig mee eens.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:55

Zeror

Ik Henk 'm!

LiToKi schreef op 23 mei 2004 @ 23:08:
Malibu-feeling? Dat is wel grappig... akkoord?
Ik zou er dan Exotic Feeling van maken.

Een schaars geklede vrouw liggend in een hangmat tussen twee palmbomen kijkend op de zee met op de achtergrond een paar vissersbootjes.
Misschien moet ik ook maar eens iets in 3D gaan proberen.

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 24-05-2004 00:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exotisch, subtropisch, .. allemaal hetzelfde: veel mooie warme kleurtjes :)
(en veel half naakte vrouwen!)

Als het zoiets wordt ga ik het iig ook maar weer eens een keertje proberen.
(en deze keer eens wél afmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 12:32
Middeleeuwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gotiek en romaans enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Jaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh ;)

beast-fantasy is nog steeds goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2 keer fantasie achter elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 22:02
En ik ben weer terug uit West-Vloandern. Leuk om te zien dat ik toch niet laatste ben geworden :).

Ik ben eigenlijk meer voor vakantie als onderwerp, dan houdt je het wat breder dan alleen zon, zee en strand. Dan krijg je waarschijnlijk wat bredere en orginelere interpretaties van het begrip. Een mooi landschap in de sneeuw, een hoge berg vol met bomen, etc, etc. Ik ben bang dat er enorm veel geel-tinten zullen komen bij iets als een exotische vakantie als onderwerp..

Verder lijkt het mij ook wel eens leuk een enorm breed onderwerp te hebben. Iets in de richting van: pak een song-tekst (iedereen z'n eigen favoriet) en maak een scene gebaseerd op die tekst.

Just my € 0,02...

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60625

FoxMan schreef op 24 mei 2004 @ 11:50:
Een mooi landschap in de sneeuw, een hoge berg vol met bomen, etc, etc.
NEEEE, alsjeblieft niet weer bomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

feli @LiToKi! :P (En de rest ook, natuurlijk ;))
LiToKi, erg mooi wat je op het laatst nog met de verlichting gedaan hebt. Alleen jammer dat het bos niet achter het meisje verder loopt.
Zou je van je final nog een render willen maken op 1600x1200 (ofzo)? Ik ben aan een nieuwe desktop toe. ;) BVD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxMan
Anoniem: 60625 schreef op 24 mei 2004 @ 12:09:
[...]

NEEEE, alsjeblieft niet weer bomen!
't Was maar een voorbeeld. Maar dan kun je je aangeleerde "tree-skillz" (damn, breezer-taal) meteen nog een keer goed in praktijk brengen :P.

Maar je kunt ook een afgebrand bos maken, een tragische vakantie :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108943

ik zat net voor mijn geschiedenis examen te leren. Het gaat grotendeels over industrialisatie. Misschien is dat een leuk onderwerp ?

Dit is misschien makkelijker voor beginners en toch uitgebreid genoeg om je uit te leven als gevorderde 3D'er.

P.S: kan zelf niks origineels bedenken voor 'vakantie' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nieuwe onderwerpen?

- Kunst (van n bepaalde tijd)
- Architectuur (noem s een subcategorie)
- Simplisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

ik zou wel iets mechanisch willen maken... onderwerp boeit me niet zo heel veel, als er maar iets mechanisch in past :)
en... met mijn pasgeboren kindje is het uberhaupt maar de vraag of ik aan een final kom... normaal heb ik al niet veel tijd, maar nu wordt het helemaal lastig ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Architectuur?

Gotische architectuur? "Fantasie gothic" zou dan ook mogen...

Ook leuk (* LiToKi vind veel leuk :))

Ik heb overdag geen tijd om helemaal een nieuwe startpost te maken, dus de knoop wordt pas vanavond doorgehakt, tot die tijd kan iedereen nog ideeën spuien....

• Gotische architectuur
• Tropische vakantie
• Fantasy beast ( :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

De laatste 2 waren al ancient en dark genoeg imho

Nu iets wat vrolijker overkomt!!

:9~ Subtropische vakantie :9~ vind ik nog altijd het leukst en het minst saaie. De zomer komt eraan! Laat die korte rokjes, lekkere coctailkes, mooie zwembaden, witte stranden, helderblauwe zeeën, onderwaterscene's, palmbomen :X ... maar komen !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:03
LiToKi schreef op 24 mei 2004 @ 14:32:
Architectuur?

Gotische architectuur? "Fantasie gothic" zou dan ook mogen...

Ook leuk (* LiToKi vind veel leuk :))

Ik heb overdag geen tijd om helemaal een nieuwe startpost te maken, dus de knoop wordt pas vanavond doorgehakt, tot die tijd kan iedereen nog ideeën spuien....

• Gotische architectuur
• Tropische vakantie
• Fantasy beast ( :/ )
Gotische architectuur lijkt me een leuk onderwerp. Weer iets anders lijkt me.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91399

Qylos schreef op 24 mei 2004 @ 15:05:
[...]

Gotische architectuur lijkt me een leuk onderwerp. Weer iets anders lijkt me.
ik sluit me volledig bij deze gedachte aan. architectuur vind ik altijd wel interresant, en gotisch???? (effe opzoeken wat daar nu precies onder verstaan word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77157

Dat is een middeleeuwse bouwstijl, veel bogen, frutseltjes enzo.

De Notre Dame is geloof ik ook uit de gotiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gotische Architectuur lijkt me helemaal een uitdaging _/-\o_

En ik als Horror fan (en Buffy fan in het bijzonder :P ) heb wel genoeg ideetjes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gotische architectuur.. hm.. deze en de contest hiervoor waren ook al zo bruin van kleur.. :{

Past imo niet echt in deze tijd met springende lammetjes, vogelende fluitjes en gras dat groener is dan groen. :?

Doe mij maar (tropische) vakantie met lekkere frisse kleurtjes :9

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 24-05-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108797

-FoX- schreef op 24 mei 2004 @ 14:38:
De laatste 2 waren al ancient en dark genoeg imho

Nu iets wat vrolijker overkomt!!

:9~ Subtropische vakantie :9~ vind ik nog altijd het leukst en het minst saaie. De zomer komt eraan! Laat die korte rokjes, lekkere coctailkes, mooie zwembaden, witte stranden, helderblauwe zeeën, onderwaterscene's, palmbomen :X ... maar komen !! :)
Helemaal mee eens...Zomerrr...korte... *whistle whistle* :9~ !!!! Tropics 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

En dan allemaal aan de finding nemo scenes :Y)

Ik vind (sub)tropische vakantie ook wel wat, ben het er helemaal mee eens dat we de seizoenen trouw moeten blijven, en nu eens een keer niet zo'n droef thema!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxMan
En als iemand nu op vakantie is geweest in frankrijk, dan kan hij/zij een scene maken met de Notre Dame als hoofdonderwerp. En iemand anders die liever naar het strand gaat maakt dan een scene met/zonder laag uitgesneden bikini's, zandkastelen, etc.
Vakantie zou dan eigenlijk een beetje een tussen oplossing zijn tussen gothic architectuur en subtropische vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

FoxMan schreef op 24 mei 2004 @ 16:00:
En als iemand nu op vakantie is geweest in frankrijk, dan kan hij/zij een scene maken met de Notre Dame als hoofdonderwerp. En iemand anders die liever naar het strand gaat maakt dan een scene met/zonder laag uitgesneden bikini's, zandkastelen, etc.
Vakantie zou dan eigenlijk een beetje een tussen oplossing zijn tussen gothic architectuur en subtropische vakantie...
Wat is dat toch? Waarom wil iedereen een onderwerp waarin je "alles in kwijt kunt" dan is de uitdaging toch ook weg? De gulden middenweg is zelden de spannendste............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, je kan de Notre Dame natuurlijk ook op je strand neerzetten als zandkasteel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxMan
Mr_Kite schreef op 24 mei 2004 @ 16:04:
[...]

Wat is dat toch? Waarom wil iedereen een onderwerp waarin je "alles in kwijt kunt" dan is de uitdaging toch ook weg? De gulden middenweg is zelden de spannendste............
Waarom een wat beder onderwerp? Dan krijg je een extra uitdaging, namelijk het verzinnen van een excact onderwerp wat je in je scene gaat verwerken. En je zorgt ervoor dat je niet alleen diepuitgesneden bikini's op een strand krijgt..

En de gulden middenweg (aka het poldermodel) is natuurlijk op en top Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

FoxMan schreef op 24 mei 2004 @ 16:16:
[...]

Waarom een wat beder onderwerp? Dan krijg je een extra uitdaging, namelijk het verzinnen van een excact onderwerp wat je in je scene gaat verwerken. En je zorgt ervoor dat je niet alleen diepuitgesneden bikini's op een strand krijgt..

En de gulden middenweg (aka het poldermodel) is natuurlijk op en top Nederlands ;)
Wat je in je scene gaat verwerken is onafhankelijk van het thema altijd een uitdaging natuurlijk, maar je EIGEN invulling geven aan een enigzins vastomlijnd thema is pas echt moeilijk. De diepuitgesneden bikini's hoeven namelijk niet op veel roem te rekenen en mensen die dat soort dingen willen maken zou ik bij het kiezen van het thema absoluut NIET mee laten tellen. Just my humble opinion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr_Kite schreef op 24 mei 2004 @ 15:57:
En dan allemaal aan de finding nemo scenes :Y)

Ik vind (sub)tropische vakantie ook wel wat, ben het er helemaal mee eens dat we de seizoenen trouw moeten blijven, en nu eens een keer niet zo'n droef thema!
Waarom zou je de seizoenen trouw blijven :? Een 3D contest moet daar los van staan imho. En gothische architectuur hoeft helemaal niet droef te zijn, dat is helaas alleen iets wat leeft in de gedachten van vele mensen. Gothisch != Goth ze hebben zeker raakvlakken, dat is waar, maar Gotisime is een bouwstijl net zoals de Amsterdamse School dat is.

Ik ben bang dat als er gekozen word voor tropische vakanties dat er een lading strandjes en palmen verschijnen- weer veel van hetzelfde ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Hmm Architectuur valt goed, maar vakantie ook!

hehe

Ontwerp je eigen Vakantiehuisje of hotel! of resort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

haha, zo streng moet je m'n woorden ook weer niet nemen hoor!

@seizoenen trouw blijven: bij een vrolijk seizoen vind ik een vrolijke contest passen. Tuurlijk mag het losstaan van het seizoen, maar dat het daar los van zou moeten staan is weer het andere uiterste. Andersom hoeft het er natuurlijk ook niet aan gebonden te zijn. Ik bedoelde het wat losser dan dat jij het opvat

@gotiek: ten eerst schrijf je dat dus zonder h B), en ten tweede vind ik gotische architectuur (en dan denk ik aan cathedralen met spitsbogen en kruisgewelven) gewoon niet vrolijk. Droef is het dan ook niet (damn ik moet wat minder overdreven typen :)), maar wel aan die kant van de streep.
Voorlopig zal ik mijn mening wel weer even voor me houden dan :+

edit: dit bedoel ik dus
Afbeeldingslocatie: http://www.digischool.nl/kleioscoop/gotiek.jpg
gotische cathedraal

Afbeeldingslocatie: http://www.manihi.com/todo/scuba%20images/coral.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.boekmij.nl/pics_normaal/jamaicajoy.jpg
(sub)tropische vakantie

[ Voor 19% gewijzigd door Mr_Kite op 24-05-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:30

Dommel

Professioneel Software Sloper

Ondanks dat ik echt een beginner ben op het gebied van 3D creaties maken heb ik misschien ook nog wel een leuk voorstel voor de nieuwe contest, cartoon/stripfiguren.

Voor zover mijn inbreng, wie weet in de toekomst meer :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Het is altijd een beetje zoeken naar wat leuks. Bij te brede onderwerpen krijg je Mr Kite's situatie; teveel mogelijkheden, en daardoor niet echt spannend (en nog moeilijk te vergelijken ook) is.

Bij te smal haken er misschien wat mensen af... maarrr ik denk 't wel tropische vakantie wordt. Na deze mag er wel weer eens wat vrolijks, bomen zijn zo droefgeestig (wablief?).
Dus; palmen, strand, volleybal, drank, vrouwen, surfers, speedboten, rode krabben, koraalriffen, duikers, zand in je eten, aangespoelde kwallen, vervelende Italianen, kuilengravende Duitsers, dikke Amerikanen, luidruchtige Hollanders.

En hopelijk halen dan wat meer mensen 't einde :). Meestal haalt slechts een derde 't ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Ik zie meer in Moderne Architectuur, zelfs voor een beginneling moet dat te doen zijn
( heb het dan over mezelf natuurlijk :D )

nou ik merk het wel t00k

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@LiToKi: nogmaals, zou je svp de link naar de final op m'n webspace weg willen halen en evt. vervangen door een link van m'n site. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op 24 mei 2004 @ 14:27:
ik zou wel iets mechanisch willen maken... onderwerp boeit me niet zo heel veel, als er maar iets mechanisch in past :)
en... met mijn pasgeboren kindje is het uberhaupt maar de vraag of ik aan een final kom... normaal heb ik al niet veel tijd, maar nu wordt het helemaal lastig ;)
Jup dat zou ik ook graag willen :)

Mij lijkt gotische style en tropische vakantie beide niet echt wat, maar als ik dan toch moet kiezen tussen deze zou ik voor de tropische vakantie gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Anoniem: 19894 schreef op 24 mei 2004 @ 16:28:
[...]

Waarom zou je de seizoenen trouw blijven :? Een 3D contest moet daar los van staan imho. En gothische architectuur hoeft helemaal niet droef te zijn, dat is helaas alleen iets wat leeft in de gedachten van vele mensen. Gothisch != Goth ze hebben zeker raakvlakken, dat is waar, maar Gotisime is een bouwstijl net zoals de Amsterdamse School dat is.
Waarom seizoenen trouw blijven? Mij zie je geen sneeuwlandschap maken in de zomer... En ik ben het met Aardbei eens. Bij dit seizoen hoort wat vrolijkers. :) Idd moet je niet vakantie als onderwerp kiezen, maar iets van tropico kan wel, krijg je misschien toch wat meer verschillende onderwerpen :)

Trouwens, is gotische architectuur niet te beperkt. Ik verwacht alleen gotische kerken..... ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:03
inquestos schreef op 24 mei 2004 @ 18:50:
Trouwens, is gotische architectuur niet te beperkt. Ik verwacht alleen gotische kerken..... ??
Misschien wel, maar het is wel een goede manier om te zien wie het beste is in modellen en in originaliteit. Want dan zijn mensen dingen in dezelfde richting aan het modellen en het is minder makkelijk om iets origineels neer te zetten als je een heel smal onderwerp hebt dan een breed onderwerp.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108797

LiToKi schreef op 24 mei 2004 @ 17:01:
Het is altijd een beetje zoeken naar wat leuks. Bij te brede onderwerpen krijg je Mr Kite's situatie; teveel mogelijkheden, en daardoor niet echt spannend (en nog moeilijk te vergelijken ook) is.

Bij te smal haken er misschien wat mensen af... maarrr ik denk 't wel tropische vakantie wordt. Na deze mag er wel weer eens wat vrolijks, bomen zijn zo droefgeestig (wablief?).
Dus; palmen, strand, volleybal, drank, vrouwen, surfers, speedboten, rode krabben, koraalriffen, duikers, zand in je eten, aangespoelde kwallen, vervelende Italianen, kuilengravende Duitsers, dikke Amerikanen, luidruchtige Hollanders.

En hopelijk halen dan wat meer mensen 't einde :). Meestal haalt slechts een derde 't ;(.
Now your talking! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 24 mei 2004 @ 18:56:
[...]

Misschien wel, maar het is wel een goede manier om te zien wie het beste is in modellen en in originaliteit. Want dan zijn mensen dingen in dezelfde richting aan het modellen en het is minder makkelijk om iets origineels neer te zetten als je een heel smal onderwerp hebt dan een breed onderwerp.
Je kan daarmee idd goed zien wie er het beste moddelt.. Maar met zo'n onderwerp maak je het al stukken minder aantrekkelijk voor de mindere 3d-ers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@PJanssen; je link is al dood, weinig nut 't te veranderen denk ik?

@Alnitak; hey, lang niet gezien, moderne architectuur assiocieer ik met de kubuswoningen in Rotterdam :)... maaarrrrr zie hieronder.

@Christus; zie hieronder

@de rest die praten over het onderwerp; als ik nu kies voor tropische vakantie dan kan je dus;
• Een zomerhuisje maken, of een vakantie-resort. Voor de mensen die architectuur zouden willen, leuk.
• Iets met een strand, genoeg te verzinnen, incl. het standaard strand-zee-palmboom.
• Onderwater veel te verzinnen (koraal, vissen e.d.)
• Character-modellers; rasta-man, bikini-babe, japanner met fototoestel. IETS.

Met dan als voorwaardes dat 't; zonnig is, tropisch is en te maken heeft met vakantie. Dus dan krijgen we wel overal zand en/of toeristen en een blauwe lucht.

Het ultieme poldermodel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inquestos schreef op 24 mei 2004 @ 18:50:
[...]

...

Gotiek beperkt zich niet uitsluitend tot kerken :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/1.jpg
Brooklyn Bridge

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/2.jpg
Huis in Salem

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/3.jpg
Nog een huis in Salem

Bovendien beperkt het zich niet tot de buitenkant; Er zijn genoeg voorbeelden te vinden van interieurs in de gotische stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 24 mei 2004 @ 19:17:
@PJanssen; je link is al dood, weinig nut 't te veranderen denk ik?
Ja daarom dus ;) Ik heb de file verwijderd omdat het echt gigantisch veel bandbreedte slurpte. Maar ik krijg nu nog wel 100.000 404 errors te zien bij de stats. En voor mensen die het alsnog willen zien, (je weet maar nooit :P) die kunnen naar m'n site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@PJanssen;
offtopic:
100.000 nog wel :+, misschien tijd voor een serverpark 8)7

Je link is verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:41

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Misschien een idee om een brug maken? Misschien met animatie?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Sommigen willen iets met cartoons, anderen met subtropische sferen...
ik heb ooit ns deze gemaakt, misschien is een subtropische finding nemo scene idd wel leuk? Ik denk dat het wel een uitdaging is om dat heel mooi te maken (water, koraal, belichting etc)
Afbeeldingslocatie: http://www.wapenvanbloemendaal.nl/webpix/krab.jpg
-mijn final alvast ;) -

edit: ow ja; je kan er ook nog 'architecture' in kwijt 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.wapenvanbloemendaal.nl/webpix/edssnacks.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Menesis op 24-05-2004 21:10 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60625

Menesis schreef op 24 mei 2004 @ 20:56:
Sommigen willen iets met cartoons, anderen met subtropische sferen...
ik heb ooit ns deze gemaakt, misschien is een subtropische finding nemo scene idd wel leuk? Ik denk dat het wel een uitdaging is om dat heel mooi te maken (water, koraal, belichting etc)
[afbeelding]
-mijn final alvast ;) -
dies wel bruut moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Qylos schreef op 24 mei 2004 @ 18:56:
[...]

mja, precies, voor een contest is dat een heel aardig idee.
Dus goed indimmen die keuzes en gewoon iets kiezen zoals bijvoorbeeld gotic church...

dan krijg je dus inderdaad allemaal kerken, maar wie kan goed modellen en wie is origineel.. dat wordt dan vele malen belangrijker.

Dus ook suptropisch: bijvoorbeeld tropical beach....

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Quote van Litoki: "kuilengravende Duitsers"
hahaha :D

vakantie & ar-gi-tekture [mens hoe schrijf je dat :/ ] zijn beide wel cool... wat ik alleen vind is dat er een onderwerp moet komen, wat niet mega breed is :/ om ff bij afgelopen contest te kijken.... zijn er toch VEEL verschillende dingen uitgekomen :) die kijkdoos, de plaat van litoki, de dwergen noem maar op... toch allemaal verschillende dingen, uit 1 onderwerp....

- klopt het nu allemaal wel wat ik zeg :X -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je zegt gotische kerk, dan is er nogsteeds veel verschil.
en je kan ook kiezen uit het interieur of het exterieur.
interieur: verschillende soorten gewelven, glas-in-lood ramen, verschillende banken, mischien een orgel :) enz.
Afbeeldingslocatie: http://www.efa.nl/levonet/kerk/gotiek/goth11x1.jpg
exterieur: verschillende torens, glas-in-lood ramen, je kan heel duidelijk de opbouw van een gotische kerk laten zien, en die zijn ook allamaal verschillend.

en dan heb je natuurlijk een van de belangrijkste kenmerken van de gotiek, de spitsbogen:
Afbeeldingslocatie: http://www.parcsdecatalunya.net/images/cipoble39.jpg
en ook een belangrijk kenmerk is dat ze steeds hoger gingen bouwen.Afbeeldingslocatie: http://www.catalanfilm.com/images/jpg/hist_gaudi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nadeel van zo'n onderwerp als gotische stijl, dat het al heel snel veel tijd gaat vergen, wil je "iets" hebben.. Iets wat je bij zo'n vakantie-onderwerp veel meer zelf in de hand hebt..

Maar dat kan ook aan mijn skills liggen, bij mij gaat dat 3d nog niet zo vlot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb van hoger hand al gehoord dat we de zonnebrandcreme wel vast mogen inpakken... :)

(hm, anders had ik Gotische vakantie of Tropische kerk wel wat gevonden 8)7 )

[ Voor 32% gewijzigd door Dark Blue op 24-05-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

offtopic:
heb jij dat al gehoord DB?

maareh, hoe krijg ik andere kleur tekst in mijn post?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-05 08:16
Valt Gaudi onder de gothiek??

edit:

ff opgezocht: Gaudi is Art Nouveau ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Morgion op 24-05-2004 23:21 ]

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Morgion schreef op 24 mei 2004 @ 23:19:
[...]

Valt Gaudi onder de gothiek??

edit:

ff opgezocht: Gaudi is Art Nouveau ;)

Gaudi = Neo gothiek, maar velen zien zijn werk als een aparte stijl door zijn unieke visie op de dingen. Maar t komt idd ook in de richting van Art-Nouveau!
* heeft kunstgeschiedenis gehad :)

Maare; ik denk dat zon onderwerp nogal veel detail-modellinge met zich mee brengt en dat kost tijd!

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Mailtje naar de modjes is onderweg. Morgen hopelijk reactie + opening nieuwe topic.

Over de gotiek kan je alvast ophouden :+.

@6K; je kan geen andere kleur in je post ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Maar wel een tof über-hawaii stylie lettertypje in je openings-image he Took 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
[muggeziftmodus]
Als je meedoet, post je minstens 1 "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.

ik zag dat Hertog_Martin alleen maar een final heeft ingeleverd.... (zie eerste pagina van deze contest)

[/muggeziftmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag je vanochtend al beginnen met tekenen (concept) of moet er perse gewacht worden tot het nieuwe topic is geöpend? :P

* Anoniem: 105830 start ArtRage alvast op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 12:32
wat ook eens een mooi onderwerp kan zijn voor een contest is dat je een render moet maken die een emotie uitstraalt.

huilend jongetje die een plastic zak vasthoud met dode vis erin ofzo.

lachend meisje die teletubbies zit te kijken

Er is namelijk een verschil tussen een thema als 'winter' en 'frozen worlds'

bij frozen worlds krijg je alleen maar renders vn objecten met een ijslaagje eroverheen

met een thema als winter kan je gewoon simpel een hele mooie render maken van berghuisje en vallende sneeuw of kinderen die een sneeuwpop aan het maken zijn.

oftewel dat het hele plaatje iets uitstraalt net zoals vele schilderijen dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@Dark Blue; idd :)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~proos017/GoT/contesthead22.jpg

@HyperTrophy; zo streng is 't hier allemaal niet, maar wel veel liever een wipje laten zien idd. :)

@Aardbei; officieel mag je eigenlijk pas beginnen na de opening, maaruh, je weet toch al wat 't wordt, en ideeën kan je niet tegenhouden toch :+

@Hertog_Martin; nou, verzin maar wat voor de volgende contest. Ik had 't geprobeerd voor deze :).
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste