Damn, ben ik blij dat ik vandaag vroeg uitwas. Meteen gedownd natuurlijk (die 700MB filmpje). Zo te horen zijn alle servers nu druk overlast

.
Ik vind em er echt erg vet uitzien. Vooral de physics

.
En zoals Litoki al zei, et ziet er inderdaad erg veel scripted uit. Maar mss hebben ze dat ff alleen voor de E3 gedaan om perse die handelingen te laten zien.
Erg vet dat met die cirkelzaag

Zoefff, gastje doormidden

.
Ze kunnen dit keer dus ook schreeuwen, nu wordt et extra leuk om ze af te maken
Wat me ook is opgevallen is dat de reflecties op de grond en lichteffecten enzow allemaal zijn verbeterd sinds de E3 vorig jaar. Khad wel verw8 dat ze het niet zo zouden laten, maar het is toch wel erg vet geworden

(Ik vond het er zelfs mooier als FC )
Ik kan niet w88 tot ie uitkomt

Als er nou eens een release datum bekend wordt, kan ik meteen de collectors edition bestellen

Wel jmmr dat CS2 niet gratis is. Maarja, al te veel kunnen ze er toch niet voor vragen. Als ze nou ook nog es een boekje meegeven waarin wordt uitgelegd hoe je HL/CS enzow kan laden met de HL2 engine zou et helemaal perfect worden
Ze hebben nu op de E3 alleen maar grafische zooi laten zien, niet dat dat slecht is

, maar wat "als" de gameplay bijvoorbeeld niet zo goed is als deel 1? Ik bedoel, ik ga geen spel kopen alleen voor de graphics. Maarja, als ze et in HL een goede gameplay kunnen stoppen, vindt ik dat ze dat met HL2 ook moeten kunnen.
* Chester heeft nu onderhand al 2gig+ aan HL2 zooi op zn comp staan