[PC]Half-Life 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.298 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-06 08:19

b3ta

Hallo

shuogg schreef op 13 mei 2004 @ 23:25:
[...]

En waarom zou dat niet in singleplayer mogen?
In je eentje de wereld redden? Why?
Waarom niet met misschien 20 man, simpele commands ervoor, you take the back enzo.

En inbarricaderen kan ook al met andere games hoor, alleen dan niet met random objecten, en DAT specifiek noem ik geen echte vernieuwing.
Jij hoort gewoon geen HL te spelen ga jij eens gauw in een topic duiken van ravenshield ofzo ;)
Maar zonder gekkegeit :) je gaat hem toch wel spelen als hij uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Schiet touwens wel lekker op zo qua posts :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
-DomiNator- schreef op 13 mei 2004 @ 23:30:
volges mij is het best simpel: shuogg is van MENING datje een spel met een team moet spelen, wij hebben daar een andere MENING over, daarom kiezen wij voor HL2 en anderen niet :)

Wij danken u :9
Nee dat is ook niet waard.
Ik ben van mening dat HL2 niet vernieuwd, iig zoals ik het nu zie. Kan best zijn dat ik wat over het hoofd zie, maar dat hebben jullie nog niet aangedragen.

En b3ta zeker ga ik hem spelen, lekker uurtje lang klooien met die physics.

[ Voor 8% gewijzigd door shuogg op 13-05-2004 23:31 ]

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

shuogg lees me reply een paar posts terug :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
@shougg

Niet vernieuwend? Wat is niet vernieuwend?
Dat je met die manipulator heel de level lekker kan bewerken?
Dat NPC realistisch reageren op de omgeven en jouw?
Dat de aliens slimmer en sterker zijn geworden?
Dat de NPC goede met je meekunnen spelen zonder et te verneuken?
Dat de levels f*cking groot zijn en je bijna overal naar toe kan?
Dat je zelfs hijskranen kan besturen?
Dat et een uber-verhaal gaat hebben?
enz.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 12:37

Jumpiefox

Hoi ?

Mjah, Het blijft hl he ^^ ze gaan gewoon verder met het verhaal en je krijgt soms hulp ( we kennen het verhaal van hl2 nog niet maar in hl1 was je ook de enige) Zie het als een soort " special missie" die alleen jij kan doen past ook eigenlijk wel bij het verhaal..

Tjah vernieuwing ieder zijn ding denk ik dan, kvind de dingen die je met de physics kan doen al fris genoeg ^^

Kdenk dat jij het dan moet hebben van de engine en de mods die daarop gebaseerd gaan worden dat zal vast erg veel vernieuwing met zich mee brengen :)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-06 13:19

job

shuogg schreef op 13 mei 2004 @ 23:29:
[...]

Ik stook niet, ik ga in discussie.
Je probeert inderdaad in discussie te gaan. :)
maar je neemt niets aan van anderen.
En de anderen ook niet van jou.
Je probeert iedereen te overtuigen, en zij jou.
en als je door gaat, gaat het mis.

Totaal niet nuttig in dit topic waar iedereen er van uit gaat dat het een top game wordt. Laat ze leker. Ik wacht lekker af. kan het alleen meer meevallen :)

(Het is misschien geen stoken, maar daar begint het wel op te lijken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

@ shuogg: alsje dan een team based player bent, ga je tog voor cs neem ik aan?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Anoniem: 93354 schreef op 13 mei 2004 @ 23:33:
shuogg lees me reply een paar posts terug :/
Done.
Ik zeg ook helemaal niet dat een ravenshield nodig is, maak jij ervan.
Gewoon van die BF1942 style commands zijn zat, misschien nog simpeler.
Even een keer op een F toets rammen is een uitdaging voor spelers idd :/. Dat doet af aan actie.

En er zijn geen games die vernieuwen? Mmmh ik zie anders op E3 wel games die vernieuwen hoor, maar idd dat zijn over het algemeen meer Simulatie/RTS games dan de genres die jij noemt.
Zit blijkbaar meer ruimte in nog, ik hoop iig niet dat HL5 nog steeds dezelfde gameplay is zonder vernieuwing.

Heb HL1 overigens wel gespeeld, vond het zeker een goed spel toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 12:37
shuogg schreef op 13 mei 2004 @ 23:29:
[...]

Ik stook niet, ik ga in discussie.
Ik vind dat HL2 niet vernieuwd gameplaywise, en so far hebben jullie nog niks aangedragen waaruit blijkt dat het wel zo is.

Zowieso brand ik het spel niet af, het is een gewoon spel. Maar de hype niet waard imo, wat maakt dit spel nou juist beter dan een willekeurige andere shooter?

Edit: Legion, was D2 een FPS?
Volgens mij heb jij ontzettende moeite met de term Gameplay.
De manier waarop je een spel speelt..... is gameplay.
En deze manier is in HL2 Single en waarschijnlijk ook Multi player totaal anders dan welke game dan ook.
Dat jij onze argumenten niet leest is niet ons probleem.

Het omgaan met je omgeving is compleet vernieuwend... dat is een feit.

Ik haalde D2 aan om te laten zien dat je idee niet vernieuwend is in gamesland, ook niet in een FPS. Er is namelijk een COOP mod voor HL als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Chester schreef op 13 mei 2004 @ 23:33:
@shougg

Niet vernieuwend? Wat is niet vernieuwend?
Dat je met die manipulator heel de level lekker kan bewerken?
Dat NPC realistisch reageren op de omgeven en jouw?
Dat de aliens slimmer en sterker zijn geworden?
Dat de NPC goede met je meekunnen spelen zonder et te verneuken?
Dat de levels f*cking groot zijn en je bijna overal naar toe kan?
Dat je zelfs hijskranen kan besturen?
Dat et een uber-verhaal gaat hebben?
enz.
- Is zo'n "speel" element
- Acties in filmpjes lijken scripted, die reacties zijn voorlopig claims van valve.
- Aliens sterker kan ik ook in een mod doen, hoppa HP x 10. Slimmer, zie punt 2.
- Zie punt 2
- Good point, dat is wel een aardige vooruitgang, zolang er wat gedaan wordt met die feature.
- Onzinnig.
- Weet jij niet, jij werkt niet bij valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Mischien moet je gewoon ff wachten totdat het spel er is :P Je kan nog altijd van mening veranderen dan :+
Anders is ut gewoon wachten op de mods voor jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Alpha-xp schreef op 13 mei 2004 @ 23:40:
Mischien moet je gewoon ff wachten totdat het spel er is :P Je kan nog altijd van mening veranderen dan :+
Anders is ut gewoon wachten op de mods voor jou :P
Dat laatste is zeker waar, het lijkt tegenwoordig wel alsof de modmakers de mensen zijn met de creativiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Al zou het spel al geen vernieuwende dingen hebben ( wat het dus absoluut wel heeft zoals al in meerdere posts gezegd ) .. Waarom zou er dan niet nog een mooi vervolg mogen zijn op (voor mij... en vele anderen...) De Game Der Tijden ?? En dan met de graphics en ragdoll physics etc van nu ... ???

Bekijk het eens van die kant anders. Dit gaat opzeker een vet spel worden, en dan is het maar een vernieuwende Halflife ofsow !! Ik kan iig nie wachten tot deze aan mun collectie is toegevoegd !

Bring it on !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shuogg schreef op 13 mei 2004 @ 23:41:
[...]

Dat laatste is zeker waar, het lijkt tegenwoordig wel alsof de modmakers de mensen zijn met de creativiteit.
Shougg, wil je alsjeblieft stoppen met mensen afkraken die een andere smaak hebben dan...jou?
Je Mening geven is oke, maar je gaat nu langzamerhand echt te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
JediUberknaft schreef op 13 mei 2004 @ 23:43:
Al zou het spel al geen vernieuwende dingen hebben ( wat het dus absoluut wel heeft zoals al in meerdere posts gezegd ) .. Waarom zou er dan niet nog een mooi vervolg mogen zijn op (voor mij... en vele anderen...) De Game Der Tijden ?? En dan met de graphics en ragdoll physics etc van nu ... ???

Bekijk het eens van die kant anders. Dit gaat opzeker een vet spel worden, en dan is het maar een vernieuwende Halflife ofsow !! Ik kan iig nie wachten tot deze aan mun collectie is toegevoegd !

Bring it on !
Dat zeg ik ook allemaal niet, het kan best een leuk spel worden.
Maar wat maakt het beter dan zoveel andere shooters?
Het heeft nauwelijks nieuwe gameplay elementen als je het mij vraagt.

En Gulpen Revenge, daar lijkt het toch echt op hoor. Originele ideeen moet je tegenwoordig voor bij mod makers zijn, niet bij developers die alles recyclen. Mod makers moeten dan ook wel om hun mod aan de man te brengen whereas developers/publishers toch wel afzetten (kijk naar EA :/)

Of kijk naar de E3 lineup, hoeveel sequels zijn daar wel niet?

[ Voor 19% gewijzigd door shuogg op 13-05-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Shougg, jij vraagt ons zoveel waarom het anders is als andere shooters. Leg jij eerst zelf eens uit waarom het wel IS net als andere shooter. En niet maar 1 ding zeggen wat het zelfde is, want dan is elk spel hetzelfde.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

To each his own ^^

Imo zou het ook gewoon dom zijn van valve als ze een formule zoals hl1 zouden veranderen....ze spelen het gewoon slim ze houden de formule en breiden die een beetje uit maar de engine gewoon enorm schaalbaar met een shitload aan functies dat ding kan gewoon _echt_ veel. En laten al die "vernieuwende" games over aan de mod makers ze weten gewoon zeker dat die er komen ( zie mod community van hl1).

Ze spelen het dus gewoon erg slim. een game presenteren die de meeste fans erug zullen waarderen en tegelkijkertijd een engine waarmee de mod makers enorm veel mee kunnen doen

als je zoveel geld in een spel investeerd kun je gewoon niet gaan beginnen met experimenteren en de de vervolg van de game van de eeuw (voor mij dan :P) gaan verkloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Alpha-xp schreef op 13 mei 2004 @ 23:49:
To each his own ^^

Imo zou het ook gewoon dom zijn van valve als ze een formule zoals hl1 zouden veranderen....ze spelen het gewoon slim ze houden de formule en breiden die een beetje uit maar de engine gewoon enorm schaalbaar met een shitload aan functies dat ding kan gewoon _echt_ veel. En laten al die "vernieuwende" games over aan de mod makers ze weten gewoon zeker dat die er komen ( zie mod community van hl1).

Ze spelen het dus gewoon erg slim. een game presenteren die de meeste fans erug zullen waarderen en tegelkijkertijd een engine waarmee de mod makers enorm veel mee kunnen doen

als je zoveel geld in een spel investeerd kun je gewoon niet gaan beginnen met experimenteren en de de vervolg van de game van de eeuw (voor mij dan :P) gaan verkloten
Mmmh nja ook zoiets. Devs hebben wat te verliezen, mod makers niet of nauwelijks (behalve tijd) Daarom zal het ook wel zijn dat mod makers veel origineler zijn, ik heb wat vreemde en originele mods gezien voor een hoop games.

Mja ik blijf het jammer vinden dat gamesdevs geen risico's meer durven te nemen en gaan voor het oude en vertrouwde. Erg zonde......

p.s. Jij bent overigens de enige die normaal meediscussieert Alpha, de rest denkt gelijk dat ik zit te flamen ofzo :/

[ Voor 6% gewijzigd door shuogg op 13-05-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Wat een topic. Een spel dat (misschien) in september uitkomt en waar nu iedereen al zo lang op zit te wachten dat het wel heeel bruut moet zijn wil je nog positief zijn.

* MacDokie denkt dat het zwaar tegen gaat vallen, tegen de tijd dat HL2 uitkomt zijn andere fabrikanten minimaal op hetzelfde niveau gekomen

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

p.s. Jij bent overigens de enige die normaal meediscussieert Alpha, de rest denkt gelijk dat ik zit te flamen ofzo
Ik vroeg net aan je, wat je dan van cs vindt alsje een team based player bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Shuog:
"Mmmh nja ook zoiets. Devs hebben wat te verliezen, mod makers niet of nauwelijks (behalve tijd) Daarom zal het ook wel zijn dat mod makers veel origineler zijn, ik heb wat vreemde en originele mods gezien voor een hoop games".

Kijk dat laatse wat je zegt over dat er echt iets vernieuwends moet komen, ben ik op zich zeker met je eens. Maar voor Halflife 2 hoeft dat van mij echt niet. Laat dan maar een compleet ergens in Tjecie opgericht game developer groupe een compleet vernieuwend spel op de markt komen ofzo. Maar vond je het ook niet cool dan dat er Alien, daarna Aliens kwam ??? ( da movie bedoel ik dan corse) ...Zo voel ik het met HL2 ook dus.

[ Voor 23% gewijzigd door JediUberknaft op 13-05-2004 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shuogg schreef op 13 mei 2004 @ 23:51:
[...]

p.s. Jij bent overigens de enige die normaal meediscussieert Alpha, de rest denkt gelijk dat ik zit te flamen ofzo :/
Ow sorry dat ik(/we?) het zo opvatten.. het leek er heel erg op ja.. (8>

Zullen we het ff over een ander onderwerp hebben?? :+

En ik kreeg een idee, misschien kunnen we met zn alle samen een mod maken :z
ergens een poll starten, en dan misschien wat modders zoeken?
iig, ander onderwerp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
-DomiNator- schreef op 13 mei 2004 @ 23:57:
[...]

Ik vroeg net aan je, wat je dan van cs vindt alsje een team based player bent?
CS nooit gespeeld, wel Tactical Ops voor UT wat nogal vergelijkbaar is heb ik me laten vertellen (zeg maar kloon :+)
Heb ik paar maanden gespeeld, was erg leuk op servers waar mensen goed samen werkten.

En zelf een mod starten, das leuk, maak er iets moois van :)

[ Voor 8% gewijzigd door shuogg op 14-05-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:16

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

shuogg schreef op 13 mei 2004 @ 23:45:
[...]

Dat zeg ik ook allemaal niet, het kan best een leuk spel worden.
Maar wat maakt het beter dan zoveel andere shooters?
Het heeft nauwelijks nieuwe gameplay elementen als je het mij vraagt.

En Gulpen Revenge, daar lijkt het toch echt op hoor. Originele ideeen moet je tegenwoordig voor bij mod makers zijn, niet bij developers die alles recyclen. Mod makers moeten dan ook wel om hun mod aan de man te brengen whereas developers/publishers toch wel afzetten (kijk naar EA :/)
Hoe kan jij nu weten of er vernieuwde gameplay inzit of niet? Je hebt em nog niet gespeeld (behalve dan die beta misschien). Het spel heeft vast wel nog meer nieuwigheden dan dat er in de filmpjes getoond worden. Wat dacht je van aliens die ja aan je kant kan hebben door net als hen te ruiken? En ze dan te gebruiken als afleiding voor sentry guns? Kranen gebruiken om brugjes te maken zodat je verder kunt? Met diezelfde kraan een container oppikken om vijanden te doden zodat je geen kogels hoeft te verspillen?

In een spel zoals Far Cry zijn de phisics inderdaad zoals je zegt, een stoer effect voor 10 minuten. Daar heb je ze helemaal niet nodig om jezelf te helpen. In hl² gaat dit namelijk anders liggen.

Over teamwork: normaal is dat een bitch in singleplayer. Valve gaat proberen hieraan iets te doen, zodat je team reageert zoals het hoort. Ik vind persoonlijk in je eentje knallen veel leuker. En als je echt teamwork wilt, dan ga je maar cs spelen, op een server waar je iedereen kent zoals ik doe :7

Ik vind de sfeer er werkelijk afdruipen bij de filmpjes. Aliens die uit donkere hoekjes tevoorschijn komen, meeslepende muziek, een realistscihe setting en knappe gezichtsuitdrukkingen en belichting maken dit compleet.

Over het verhaal valt nog niet veel te zeggen want dat weten we nog niet :9

Ik weet zeker dat valve genoeg verschillende gameplay elementen erin gestoken heeft om ons 40 uur te boeien. Denk maar aan voertuigen of het neerhalen van luchtschepen, helikopters noem maar op.

Als dit soort games je niet bevallen, dan moet je gewoon aannemen dat ze ons wel bevallen en maar in een ander topic een van jou "discussies" starten.

Punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Er is denk ook gewoon weinig ruimte over voor echte vernieuwingen in de fps genre ze hebben alles zowat gehad, splinter cell ultimate sneak game - rainbow six ultimate based action game- cs+ut+ weet ik ut allemaal :P ultimate fast paced action dun tjah "vroeger" kon het allemaal nog waar nog wel ruimte voor vernieuwing over is zal wel de rts genre enzo zijn. ( Alle games die ik heb vermeld zijn gewoon imo dan he :P )

Kben ut ook met je eens hoor, echte nieuwe vernieuwingen zouden fijn zijn maar brengt risico's met zich mee, het draait uiteindelijk allemaal om het geld :P gelukkig hebben we de happy mods makers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-ETz-Memphis Z schreef op 13 mei 2004 @ 23:59:
[...]

Hoe kan jij nu weten of er vernieuwde gameplay inzit of niet? Je hebt em nog niet gespeeld (behalve dan die beta misschien). Het spel heeft vast wel nog meer nieuwigheden dan dat er in de filmpjes getoond worden. Wat dacht je van aliens die ja aan je kant kan hebben door net als hen te ruiken? En ze dan te gebruiken als afleiding voor sentry guns? Kranen gebruiken om brugjes te maken zodat je verder kunt? Met diezelfde kraan een container oppikken om vijanden te doden zodat je geen kogels hoeft te verspillen?

In een spel zoals Far Cry zijn de phisics inderdaad zoals je zegt, een stoer effect voor 10 minuten. Daar heb je ze helemaal niet nodig om jezelf te helpen. In hl² gaat dit namelijk anders liggen.

Over teamwork: normaal is dat een bitch in singleplayer. Valve gaat proberen hieraan iets te doen, zodat je team reageert zoals het hoort. Ik vind persoonlijk in je eentje knallen veel leuker. En als je echt teamwork wilt, dan ga je maar cs spelen, op een server waar je iedereen kent zoals ik doe :7

Ik vind de sfeer er werkelijk afdruipen bij de filmpjes. Aliens die uit donkere hoekjes tevoorschijn komen, meeslepende muziek, een realistscihe setting en knappe gezichtsuitdrukkingen en belichting maken dit compleet.

Over het verhaal valt nog niet veel te zeggen want dat weten we nog niet :9

Ik weet zeker dat valve genoeg verschillende gameplay elementen erin gestoken heeft om ons 40 uur te boeien. Denk maar aan voertuigen of het neerhalen van luchtschepen, helikopters noem maar op.

Als dit soort games je niet bevallen, dan moet je gewoon aannemen dat ze ons wel bevallen en maar in een ander topic een van jou "discussies" starten.

Punt ;)
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Mja zo'n brug enzo maken is weinig nieuws, dat kan ook met games van 5 jaar terug. Vijanden mee doden, dito.

Die feature die je noemt is wel vernieuwend, zeker wel, maar niet genoeg om het spel te dragen, heeft het spel meer van dat soort dingen, en dan bedoel ik echt veel meer dan kan het best boven de rest uit steken.

Teamwork in SP kan best lijkt me, Valve heeft toch alles "slimmer" gemaakt (volgens een eerdere post iig wel), waarom zou dat dan niet kunnen?

Sfeer, persoonlijk I guess, mij deed het weinig.

Maar FPS games bevallen me prima hoor, maar ik snap niet waarom deze game z'n hype zo verdiend heeft volgens jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

shuogg schreef op 14 mei 2004 @ 00:03:
Maar FPS games bevallen me prima hoor, maar ik snap niet waarom deze game z'n hype zo verdiend heeft volgens jullie.
Fan zijn van noemen ze dat.... B)

offtopic:
En nu ga ik slaapz0rren... :z

[ Voor 12% gewijzigd door domi235 op 14-05-2004 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Alpha-xp schreef op 14 mei 2004 @ 00:02:
Er is denk ook gewoon weinig ruimte over voor echte vernieuwingen in de fps genre ze hebben alles zowat gehad, splinter cell ultimate sneak game - rainbow six ultimate based action game- cs+ut+ weet ik ut allemaal :P ultimate fast paced action dun tjah "vroeger" kon het allemaal nog waar nog wel ruimte voor vernieuwing over is zal wel de rts genre enzo zijn. ( Alle games die ik heb vermeld zijn gewoon imo dan he :P )

Kben ut ook met je eens hoor, echte nieuwe vernieuwingen zouden fijn zijn maar brengt risico's met zich mee, het draait uiteindelijk allemaal om het geld :P gelukkig hebben we de happy mods makers :P
RTS zit ook betrekkelijk weinig ruimte in, ik zie RTS meer de kant uit gaan zoals Total War al doet, icm Turn Based of iig een groter perspectief. Echte campaigns dus waarbij niet alleen combat belangrijk is en waar je niet een basis in 5 min uit de grond stampt in de middle of nowhere :P.

Meeste ruimte zit denk ik puur in combo's van genres. Je kunt zo ongelofelijk veel genres met elkaar combineren, en dit is ook al veelvuldig met succes gedaan. Ik denk aan games als bijv. Omikron: The Nomad Soul of het eerder genoemde Total War maar ook GTA zie ik er bijv. aan beginnen hoor met het managen van Casino's in GTA:SA en steeds meer van dergelijke features.

Nou maar hopen dus dat Valve niet eindeloos HL gaat uitmelken (ook al gaan ze dat waarschijnlijk gewoon doen, zowel voor PC als Console) en eens gaan beginnen aan een nieuwe frisse game. Getalenteerde devs zijn het wel, dat hebben we al gezien met HL1.

[ Voor 10% gewijzigd door shuogg op 14-05-2004 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Weet je waarom?
Ik denk dat het zo een hype is geworden omdat deel 1 een van de beste spellen ooit was. Sindsdien werdt er niks meer van gehoord, en opeens vorig jaar horen we dat deel 2 eind september in de winkels komt. Elke vervolg van een geweldig iets wordt gehyped, niet alleen van spellen, ook van boeken en films enzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-06 21:37
Ik vind het zeker wel een hype waard, het ziet er geweldig uit en de gameplay (van wat je van de filmpjes kan zien) ziet er ook super uit. Je ziet dit in de filmpjes dus kan het bij het echte spel tegenvallen, maar dat betwijfel ik. All met all krijg ik bij de filmpjes/screenies toch nog wel het echte half life gevoel, dat wil ik niet missen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Wie weet, ze hebben al vermeld dat er een hl3 komt en dat het dit keer niet weer 5 jaar gaat duren :+
Dat van genre's combineren zit wat in, kan voor leuke games zorgen ( zie je voorbeeld @ gta :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53576

Weet iemand met welke videokaart de game is gespeeld in de video van de E3 die ik net weer kwijlend heb bekeken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Volgens mij een 9800xt

Eurogamer: It's obviously very scalable. What's the absolute benchmark PC you'd need to run the game?

Doug Lombardi: Really the key there is GPU first, RAM second, CPU third. So, a Direct X 9 level video card - we're finding the best on the 9800XT, and is what we're showing the game on and what will be showing the game on at E3 -

Bron: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=55526

[ Voor 91% gewijzigd door Jumpiefox op 14-05-2004 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Anoniem: 53576 schreef op 14 mei 2004 @ 00:27:
Weet iemand met welke videokaart de game is gespeeld in de video van de E3 die ik net weer kwijlend heb bekeken :?
Toch de 9800 Pro ?

Raar, want ATi staat daar toch op de E3 de X800 te promoten samen met het spel HL2

Je zou toch zeggen dat ze de Hl2 demo's dan ook gelijk op de X800 laten zien? :?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 14-05-2004 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:58
waarom zou een game perse uber vernieuwend moeten zijn?

als de eerste toch super gaaf was op zijn manier dan kan de tweede dat toch ook zijn zonder echt vernieuwend te zijn, wat maakt dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

grappig dat je tijdens dat E3 filmpje ook iedereen op de achtergrond WOW hoort zeggen tijdens dat hele gebeuren met die manipulator gun.

Ik vond dat met die cirkelzagen en die pot verf toch wel erg indrukwekkend. En over het algemeen ziet het er erg realistisch uit. Ik denk dat HL2 toch wel gewaagd is aan Far Cry, maar gelukkig geen zuurstokkleurtjes ;)

[Voor dat er daluk weer geflamed gaat worden, dit alles is IMHO, Far Cry is vet en HL2 doet er niet voor onder zo te zien. Allebei gaaf, allebei hebbe]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49130

shuogg schreef op 13 mei 2004 @ 23:51:
[...]

Mmmh nja ook zoiets. Devs hebben wat te verliezen, mod makers niet of nauwelijks (behalve tijd) Daarom zal het ook wel zijn dat mod makers veel origineler zijn, ik heb wat vreemde en originele mods gezien voor een hoop games.

Mja ik blijf het jammer vinden dat gamesdevs geen risico's meer durven te nemen en gaan voor het oude en vertrouwde. Erg zonde......

^ with stupid

Het grote probleem is gewoon de het commerciele aspect van games tegenwoordig, uitgevers willen dat het spel op een bepaalde tijd af is en een bepaald bedrag binnen haalt. Gedurfde concepten hebben een hoger risico niet aan te slaan; dat gaat de uitgever geld kosten. Met andere woorden, De echt revolutionaire spellen zullen naar mijn mening komen van modmakers de komende tijd.

om maar een paar voorbeelden te noemen; Natural Selection ( rts / fps ) , Red Orchestra ( ultra realism fps )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
Anoniem: 89184 schreef op 14 mei 2004 @ 01:05:
[...]

Toch de 9800 Pro ?

Raar, want ATi staat daar toch op de E3 de X800 te promoten samen met het spel HL2

Je zou toch zeggen dat ze de Hl2 demo's dan ook gelijk op de X800 laten zien? :?
Ten tijde van de promo was die er nog niet denk ik hoor

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het gaat over de E3 demo, die hadden ze wel op de X800XT kunnen laten zien, maar ik denk dat ze bij ATi de drivers hiervoor nog aan het optimaliseren zijn. Immers zijn de catalyst 4.4 nog niet gericht op de nieuwe batch videokaarten die uit gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Wat een dicussies toch allemaal.
Zal ik eens wat op zeggen...

Volgens mij wordt HL2 helemaal te geweldig voor woorden.

_/-\o_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

hell yeah :D

man oh man als je dat filmpje toch bekijkt mmmm het is echt goed verbeterd sinds die leak, daar kon je ten eerste bijna niks oppakken met je grav gun, maar ook nog eens alleen als je er heel heel dichtbij stond. Anders klikte dat wapen alleen maar heel raar :/ Nu is duidelijk te zien dat je dat ding gewoon constánt kunt gebruiken _o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
Er zouden toch 2 totaal verschillende filmpjes komen, of heb ik dat verkeerd gelezen? Krijgen we dus vandaag nog een nieuwe of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 13:33
DeepSeven schreef op 14 mei 2004 @ 10:04:
Er zouden toch 2 totaal verschillende filmpjes komen, of heb ik dat verkeerd gelezen? Krijgen we dus vandaag nog een nieuwe of niet?
de +600 meg mov file toont de filmpjes uit beide booths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

BaRF schreef op 14 mei 2004 @ 09:54:

[...]

daar kon je ten eerste bijna niks oppakken met je grav gun, maar ook nog eens alleen als je er heel heel dichtbij stond. Anders klikte dat wapen alleen maar heel raar :/ Nu is duidelijk te zien dat je dat ding gewoon constánt kunt gebruiken _o_
uhm, nee hoor. als je ergens op richtte, dan bewoog het wel, en kon het zo naar je toe trekken. maar natuurlijk zijn er grenzen, wat me wel zo logisch lijkt. het lijkt me niet echt leuk om iets van een kilometer afstand op te tillen.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

DeepSeven schreef op 14 mei 2004 @ 10:04:
Die is al uit. Download maar die 660 mb demo van fileplanet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik raad aan om hem met BitTorrent te downloaden, aangezien die niet zo'n wachtrij heeft, en je bij de Ftp linkjes, nog wel eens "gekickd" kan worden.
Ik heb nu in 1 nachtje ongeveer 80% binnen, niet spectaculair dus, maar het is iig wel iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan kan je beter 3 uur in de wachtrij gaan staan bij fileplanet en dan dat bestand binnen 2 uur downloaden. Alleen als dat debiele gamespy dat filmpje normaal had gecrompressed (divx ofzo) dan had het nog geen 300mb geweest want de kwaliteit is nu echt belabberd voor een file van bijna 700mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Senzuboon schreef op 14 mei 2004 @ 10:20:
[...]

uhm, nee hoor. als je ergens op richtte, dan bewoog het wel, en kon het zo naar je toe trekken. maar natuurlijk zijn er grenzen, wat me wel zo logisch lijkt. het lijkt me niet echt leuk om iets van een kilometer afstand op te tillen.
Ja ik denk dat het gewoon niet altíjd werkte omdat het een buggy zooitje is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien moet je een ander torrent programma (aanrader is Azureus) gebruiken of een poort openzetten, want bij mij was ie na een paar uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110333

download nu dat filmpje van 660 mb en laat me verassen :). op www.counter-strike.nl staan trouwens nog een paar mirrors die redelijk snel gaan ( 90 kb/s atm ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

http://69.56.132.98/hl2_fulldemo_e32004.zip

die bron is ook nog steeds up toch? Die was afgelopen nacht iig ook lekker snel :9
zie ook piek in me traffic stats :p http://orion84.is1337.nl/mrtg

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860 schreef op 14 mei 2004 @ 11:22:
misschien moet je een ander torrent programma (aanrader is Azureus) gebruiken of een poort openzetten, want bij mij was ie na een paar uur binnen.
Ik ben gister van Azerues overgestapt naar ABC (another bittorrent client ;) ), en die vind ik toch nog iets beter, aangezien azerues ook al heel erg goed/fijn programma is.
Maar ik heb maar een 512k down, en ik download nog veel meer dingen dus, vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112078

waarom download hji bij mij steeds maar 82.Mb ipv die 600 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor zover ik op Half-Life Radio heb gehoord, gaan ze dus alle HL1 mods overzetten op de HL2 engine, bv. Half-Life1, CS, DoD, TFC (ik hooop RICOCHET!!!) en nog wat denk ik.
Zo kunnen ze natuurlijk alleen maar de gamaplay/graphics verbeteren :9~
En ze gaan de nieuwe cs niet cs2 maar cs:source noemen. waarschijnlijk net zoals al die andere mods (hl source, dod source..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ricochet op source.... aaaahhh... laat ze hun tijd beter besteden!
* DeepSeven gaat dood.
:P

[ Voor 28% gewijzigd door DeepSeven op 14-05-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus er komt geen cs2, de oude cs word gerestyled en dat word cs2 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Nee, dat wordt NIET cs2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wou net zeggen. Die restyle zouden ze gaan vekopen tegen buget prijs, en cs2 kwam een tijdje erna uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112078 schreef op 14 mei 2004 @ 11:47:
Dus er komt geen cs2, de oude cs word gerestyled en dat word cs2 dan?
er komt (nog) geen CS2
CS word gepoort naar de HL2 engine, en heet dan CS: Source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 09:16

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Neem die link van jolt.co.uk (uk only ;))
die werkt in het buitenland ook, en is lekker snel :D (350kb/sec hier)

Zie een paar pagina's terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeepSeven schreef op 14 mei 2004 @ 11:47:
Ricochet op source.... aaaahhh... laat ze hun tijd beter besteden!
* DeepSeven gaat dood.
:P
_/-\o_ _/-\o_ Ricochet _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-ETz-Memphis Z schreef op 14 mei 2004 @ 11:56:
Neem die link van jolt.co.uk (uk only ;))
die werkt in het buitenland ook, en is lekker snel :D (350kb/sec hier)

Zie een paar pagina's terug ;)
Waarom deed hij het dan niet bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ontdekt dat je via steam nu Codename Gordon (hl2d) kan downloaden.
Ben benieuwd :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 00:10

bAdmuTs

mAzE

Ik heb em hier vandaan en heb gewoon gedownt met 200 kb/s

ftp://pixelrage.ro/movies/hl2_fulldemo_e32004.zip

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-06 20:52
Anoniem: 60403 schreef op 14 mei 2004 @ 12:03:
Ik heb ontdekt dat je via steam nu Codename Gordon (hl2d) kan downloaden.
Ben benieuwd :7
Alleen downen, nog niet spelen volgens Halflife2.net

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwartjuh schreef op 14 mei 2004 @ 12:12:
[...]

Alleen downen, nog niet spelen volgens Halflife2.net
Ow, jammer maaar wat ik onder dat nieuws bericht las zal velen van jullie...ehh :Y)

UPDATE 2: Also special thanks goes out to BigBen who has provided us with a much smaller file size for those of you with slower connections. It is however encoded with a codec called XviD which you can download here.

This smaller file is of the same quality, will open in most media players providing you have the codec above and can be downloaded below. Thanks again goes to BigBen.

Half-Life 2 E3 2004 Demo Video [Compressed] (371.1 MB)

http://www.planethl2.net/patches.php?release_id=93

bron: www.halflife2.net

edit: het is geen snelle link, maar als je geen extra HD space wil gebruiken, kan je deze als nog downloaden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 14-05-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En toen ik op die site keek, zag ik een link staan van een 2e interview met ehh Doug Lomblabla, ik weet niet zeker of deze nieuw is, aangezien ik hem nog niet binnen heb.

http://www.planethl2.net/patches.php?release_id=92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-06 16:51
Wat vinden jullie ervan dat een tegenstander niet kan worden opgepakt dmv de antigravgun?

Lijkt me een erg leuk effect geven, ff mikken op een been en vervolgens de tegenstander door de lucht zweven >:)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Overigens, je moet voor CS Source en CS2 gewoon betalen. Dit heeft Gabe gezegd, nadat bleek dat de situatie niet helemaal duidelijk was achteraf.

Jammer, maar ik ben toch geen CS fan :)
Ik ga lekker met de manipulator deathmatchen (als mogelijk). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:07
Orion84 schreef op 14 mei 2004 @ 11:27:
http://69.56.132.98/hl2_fulldemo_e32004.zip

die bron is ook nog steeds up toch? Die was afgelopen nacht iig ook lekker snel :9
zie ook piek in me traffic stats :p http://orion84.is1337.nl/mrtg
Wow, die gaat hier met download accelerator 1700 kb/s stable (iz geen tiepfout) :), nog 5 minuten te gaan, zit nu op 25 procent :P

Ben zeer benieuwt, ik ben een beetje bang over hl2, maar ik hoor toch bijna alleen maar positieve geluiden van mensen die het gespeeld hebben. Qua graphics is het gewoon goed, maar niet zo goed als doom III of far cry, maargoed, dat zegt bijna niets, ik vind far cry een erg goede gameplay hebben, hopelijk gaat hl2 dat nog eens overtreffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

Anoniem: 60403 schreef op 14 mei 2004 @ 12:25:
En toen ik op die site keek, zag ik een link staan van een 2e interview met ehh Doug Lomblabla, ik weet niet zeker of deze nieuw is, aangezien ik hem nog niet binnen heb.

weet niet waarom het een avi is. Doug is niet te zien, slecht belicht.
Ik zal ff audio rippen en mp3tje hosten...

//edit
hm, mp3 wil niet zo 1-2-3, maar hier is de wav van 5MB.

[ Voor 15% gewijzigd door JayVee op 14-05-2004 13:02 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Dat over die graphics is eik ook gewoon meer een mening..ik bedoel far cry en doom3 (vooral doom3) hebben gewoon " te veel" bump mapping..alles heeft zo'n plastic barbie & ken world look en daar hou ik echt _niet_ van :P
Ik heb dus ook liever graphics zoals in de games Hl2, stalker de realistische look dus.

Dat interview is volgens mij dezelfde versie als http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=55526

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpiefox op 14-05-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:50

Copyman

Dode muis

(jarig!)
Ik moet zeggen dat ik erg inder de indruk ben na het kijken van dit E3 filmpje! Wat een sfeer zeg. Nou maar hopen dat hij snel uit komt!

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

TE VEEL bumpmapping kan niet. Bump mapping (of normal mapping) zorgt ervoor dat lichteffecten meer informatie krijgen dan alleen de gemoetrie. OF: je kan schaduw maken in een vlak (bijv: ook al bestaat de neus niet in 3d, krijgt hij toch een schaduw). Check screenshot @ Anandtech X88 review!

Wat jij bedoelt is het effect van specular highlighting. Dat maakt het glanzend. En dat vind ik juist zooo vet! Check dat HL2 DX9 filmpje, daar had zo een grote alien (ant lion?) dat ook. Dat vond ik weer overdone.

[ Voor 23% gewijzigd door JayVee op 14-05-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Anoniem: 60403 schreef op 14 mei 2004 @ 12:25:

Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 00:10

bAdmuTs

mAzE

Misschien staat dit hier al ergens in dit topic maar wanneer komt hl2d uit ?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

JayVee schreef op 14 mei 2004 @ 13:05:

Wat jij bedoelt is het effect van specular highlighting. Dat maakt het glanzend. En dat vind ik juist zooo vet! Check dat HL2 DX9 filmpje, daar had zo een grote alien (ant lion?) dat ook. Dat vond ik weer overdone.
Dat bedoelde ik jah ^^ lol, kvond het effect van Specular-H in dat filmpje met de ant lion juist cool, daar zag je echt het "after-rain" effect zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:18
Vonden jullie trouwens dat grote beest z'n super wapen beetje cartoon achtig als je zelf geraakt werd? Om het te zien (en niet geraakt worden) is het echt vet maar als je zelf geraakt wordt vond ik een beetje tegenvallen :/
Verder kan ik niet wachten op HL2 _/-\o_ !
waar gaan jullie HL2 kopen trouwens? online? of gewoon zsm bij de eerste de beste winkel waar ze m verkopen. Ik persoonlijk denk ik dat ik m online koop in engeland, soms een stuk goedkoper.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Is dat fimpje het enige dat ze gaan laten zien, of gaan we nog meer info krijgen? Filmpje is wel leuk, maar ik had eigenlijk meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Ik ga hem in de winkel kopen (ik heb nog een cd bon liggen :) ) maar enig id of er nou pakketten komen dus online en sp of alleen sp etc. Want ik wil natuurlijk wel online kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Frank Jansen schreef op 14 mei 2004 @ 16:16:
Vonden jullie trouwens dat grote beest z'n super wapen beetje cartoon achtig als je zelf geraakt werd? Om het te zien (en niet geraakt worden) is het echt vet maar als je zelf geraakt wordt vond ik een beetje tegenvallen :/
waar gaan jullie HL2 kopen trouwens? online? of gewoon zsm bij de eerste de beste winkel waar ze m verkopen. Ik persoonlijk denk ik dat ik m online koop in engeland, soms een stuk goedkoper.

Groetjes
die striders bedoel je? Ik vond het wel wat hebben, dat complete-trauma gevoel in slow-motion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frank Jansen schreef op 14 mei 2004 @ 16:16:

Groetjes
ik ga hem downloaden. Ik heb nog die coupon van ati liggen maar als ik de dvd uit canada laat komen duurt het een maand en ben ik waarscheinlijk meer kwijt aan verzendkosten dan dat ik hem in de winkel koop dus ik dl hem wel ergens (iig niet van steam want dat zal bij de release van hl2 wel meteen helemaal plat gaan) en gebruik dan die cdkey op de coupon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 17-06 21:32
Anoniem: 93354 schreef op 14 mei 2004 @ 16:48:
[...]

ik ga hem downloaden. Ik heb nog die coupon van ati liggen maar als ik de dvd uit canada laat komen duurt het een maand en ben ik waarscheinlijk meer kwijt aan verzendkosten dan dat ik hem in de winkel koop dus ik dl hem wel ergens (iig niet van steam want dat zal bij de release van hl2 wel meteen helemaal plat gaan) en gebruik dan die cdkey op de coupon.
me2.. zal btw wat worden zeg met steam network... als hl2 uit komt en iedereen gaat hem pre-loaden.. was met condition zero al zo.. met hl2 al helemaal :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 08:18

Jap

No worries

mja dat zal vast we meevallen, ze ver ik tot nu toe hoor gaan ze minimaal 1 a 2 weken van te voren de preload aanslingeren, en ze zullen hun BW uitbreiden, zowel in us als EU, geloof dat ze nu rond 3000mbit slingeren en ze willen rond de 5000mbit als hl2 op steam komt.
lets hope for the best :)

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 17-06 21:32
mja hoop et dan maar he..
anders krijgen we je jouw user icon in beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 08:18

Jap

No worries

wheheh jah idd :P
met een beetje geluk word die gfc van hl2 goed rondgestuurd en gemirrord (inc mezelf)
dan halen ze de load van het netwerk af :)

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik durf te wedden dat ie nog eerder op irc oid staat dan op steam dan trek ik hem mooi daaraf heb geen zin om 4gb (zoiets zal het wel worden denk?) aan hl2 te downloaden via steam waarvan ik nu al durf te wedden dat het nog geeneens 10kbs gaat en dan kan je je download ook nog niet op cd fikken dan kan je lekker na iedere format weer gaan dlen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:58
ik vind het gek dat vaak de vergelijking wordt getrokken tussen dar cry en HL2.
het is toch duidelijk dat far cry geen competitie is voor HL2, ok het zag er leuk uit, maar de jungle vondt ik toch een stuk minder, zelfs op high detail met AA, de binnen omgevingen vond ik wel aardig, maar ze stralen toch een stuk minder sfeer uit dan HL2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Voor HL2 moest je dacht ik zelfs voor de SP de eerste 2 weken inloggen op steam. Je moet dus iig een Key hebben, en ze zullen ook wel wat veranderen aan de game zodat steam jou 'rare' illegale versie als illegaal ziet, en je niet kan spelen.

Dat is het grote voordeel van steam natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-06 10:36
Die coupon is dat alleen voor singleplayer of ook met multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Xrenity: Ik heb wel een legale key ik kom alleen op een andere manier aan het spel ;)

@davey: Met die coupon kan je geloof ik online en sp en in de winkels hem je nog verschillende versies van hl2 waar je wel en niet mee online kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

T7D_Sneezy schreef op 14 mei 2004 @ 19:07:
ik vind het gek dat vaak de vergelijking wordt getrokken tussen dar cry en HL2.
het is toch duidelijk dat far cry geen competitie is voor HL2, ok het zag er leuk uit, maar de jungle vondt ik toch een stuk minder, zelfs op high detail met AA, de binnen omgevingen vond ik wel aardig, maar ze stralen toch een stuk minder sfeer uit dan HL2
Tis maar net wat je leuk vindt. Ik vond juist die jungle veel beter eruit zien dan wat ik tot nu toe van HL2 heb gezien. Daarbij heeft Far Cry enorm goede AI (van HL2 is dat tot nu toe alleen beweerd, niet bewezen) en rendert het binnenlocaties erg goed (bijna Doom3).

Far Cry is zeker competitie voor HL2, niet alleen omdat het de beste (en meest verkochte) fps van dit jaar was, maar een van de beste afgelopen tijd. Daarbij heeft het een vernieuwende gameplay door de enorme vrijheid.

[ Voor 3% gewijzigd door JayVee op 14-05-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik heb echt het gevoel alsof die Striders niet dood kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

JayVee schreef op 14 mei 2004 @ 20:18:
[...]

Tis maar net wat je leuk vindt. Ik vond juist die jungle veel beter eruit zien dan wat ik tot nu toe van HL2 heb gezien. Daarbij heeft Far Cry enorm goede AI (van HL2 is dat tot nu toe alleen beweerd, niet bewezen) en rendert het binnenlocaties erg goed (bijna Doom3).

Far Cry is zeker competitie voor HL2, niet alleen omdat het de beste (en meest verkochte) fps van dit jaar was, maar een van de beste afgelopen tijd. Daarbij heeft het een vernieuwende gameplay door de enorme vrijheid.
Ik denk ook dat je op de poten moet mikken... maar tkan ook gewoon zijn dat ze heel sterk zijn en gewoon 20rakketten op ze moet schieten voor ze om vallen...
Wel vet om te zien hoe zo'n strider nou om valt >:) Ben benieuwd.. ze kunnen denk ik wel dood anders lopen ze er niet allemaal op te schieten, beetje wasted of ammo als je op iets gaat schieten wat niet dood kan toch :*)

offtopic:
Dan mag jij mij uitleggen wat vrijheid is als je steeds door "checkpoints"moet lopen... niet als flame bedoeld maar ik vind het dus het tegenovergestelde van vrijheid.... Een echte game die vrijdheid heeft zijn de GTA versies... nee ik vind farcry echt bagger vergeleken met anders spellen en snap ook niet waarom iedereen het zo'n mooi spel vind... (wat een beetje bumpmapping al niet met de gamezieltjes kan doen ;) ) Verder wordt HL2 in mijn ogen ook niet echt "vrij" je zal toch 1 kant op moeten... gelukkig kan je met hl2 wel gewoon saven waar jij maar wilt en niet eerst een stuk moeten halen voordat je weer eens mag saven

[ Voor 15% gewijzigd door b3ta op 14-05-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

deuxani schreef op 14 mei 2004 @ 20:49:
Ik heb echt het gevoel alsof die Striders niet dood kunnen.
denk dat je op de poten moet mikken, of ze afmaken op de star wars manier (at at)

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 58898 op 14-05-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Anoniem: 58898 schreef op 14 mei 2004 @ 21:00:
[...]

denk dat je op de poten moet mikken, of ze afmaken op de star wars manier (at at)
Ik heb geen snowspeeders gezien in de video ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58670

Hopelijk hebben die mensen van Valve een beetje gedacht aan de linux gebruikers :9
En liefst zonder Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

shuogg schreef op 14 mei 2004 @ 21:01:
[...]

Ik heb geen snowspeeders gezien in de video ;)
is ook een secret weapon :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.