Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
3 weken geleden: 19 jaar uitstekend scoren waardeloos passen opbrengst 487k
2 weken geleden: 17 jaar goed pm, redelijk passen + sperlhervat -> 624k
vorige week bagger
vandaag: 18 jaar matig pos, goed verdedigern TPE van 185k
Ik doe dus alles behalve klagen
Ik kan trouwens niet inloggen in hattrick, server too busy bullshit enz. Ben ik de enige?
Edit: werkt al weer.
[ Voor 90% gewijzigd door Ronald Koeman op 02-05-2004 14:15 ]
Ik heb er tot nu toe 700k ingestopt (22k per week) en er ruim 3 miljoen mee verdiend door 2x superveel geluk. Mijn opleiding staat sinds 3 weken op uitstekend.
Als je een eigen YP doortraint kan je ook zijn marktwaarde schatten toen je hem pullde; en dat bij de opbrengsten optellen.

Ik heb overigens ook nog twee jeugdspelers in mijn selectie die samen zo'n 350K zouden moeten opbrengen.
Anyway, hier kan het nog niet uit.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Milsbeek - Ruyven's Boys
1 Sabbatical hero - nietvoordepoes
2 Bierkneuzen - Smitties
2 Enter Vooruit - FC Dolf
1 Kickoff - 9worlds.net
2 FC BASKETBALL - Virtual Winners
1 SandstorM - Sammy's SuperSup
1 Tiel United – pé virtual
0 - 2 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
1 Bacchanaal Un - CVP
1 Milsbeek - Ruyven's Boys
2 Sabbatical he - nietvoordepoes
2 Bierkneuzen - Smitties
2 Kickoff - 9worlds.net
2 FC BASKETBALL - Virtual Winne
2 SandstorM - Sammy's SuperSup
0 - 3 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
Verwijderd
Sta overigens denk ik zo´n 100k in de plus met de jeugdopleing, na verkoop van deze jongen.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Verwijderd
lol wat een tactiekJanspj schreef op 02 mei 2004 @ 18:44:
Mijn uitstekende jeugd was zoals altijd weer bagger! Stop er nu nog maar 10 000 todat hij op goed staat kijken wat het dan oplevert.
Zou dat in de wedstrijd nou ook lukken? Eerst 2 doelpunten incasseren om vervolgens toe te slaan?
Toeslaan als de tegenstander verdedigend gaat spelen.. Met hattrick stond ik woensdag ook 1-0 achterVerwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 18:48:
[...]
lol wat een tactiek
Zou dat in de wedstrijd nou ook lukken? Eerst 2 doelpunten incasseren om vervolgens toe te slaan?
als ik dus niet zo eerlijk was geweest om hem maar een uitdaging te sturen , had ik nu een 5-0 overwinning op mijn naam staan
misschien een regel toevoegen?
als de uitdager geen uitdaging voor zaterdag 20.00 heeft verstuurd
dan mag het andere team een uitdaging versturen waar in het team thuis speelt.
had die andere maar op tijd een uitdaging moeten versturen
[ Voor 42% gewijzigd door died_laughing op 02-05-2004 19:02 ]
Nu ff plannen wanneer ik ga eten.
Gezocht!
Router
2 FC Torretjes - Midgard
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Milsbeek - Ruyven's Boys
1 Sabbatical he - nietvoordepoes
2 Bierkneuzen - Smitties
2 Kickoff - 9worlds.net
2 FC BASKETBALL - Virtual Winne
2 SandstorM - Sammy's SuperSup
0-2 GALJ FC – ST CORRU (KROMMENIE)
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Jammer. Ik had meer doelpunten verwacht eigenlijk. Maar het mooie is is dat mijn directe concurent achter staat
Gezocht!
Router
Verwijderd
jou tegenstander heeft die tactiek idd gebruikt en met succesVerwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 18:48:
[...]
lol wat een tactiek
Verwijderd

Maciej Stokowski's snelheid was bijna genoeg voor FOPPIE om op voorsprong te komen in de 39e minuut, maar zijn mooie pass op Fred Raphanel kwam net niet aan. FOPPIE kon de 1 - 1 gelijkmaker in de 41e minuut produceren, toen Luis García na een uitstekende combinatie op het middenveld, alleen voor de keeper kwam te staan en kon scoren.
(Of begrijp ik het verkeerd?)
Volgens mij word je gefoptVerwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 20:50:
Rara wat klopt er hier niet aan![]()
Maciej Stokowski's snelheid was bijna genoeg voor FOPPIE om op voorsprong te komen in de 39e minuut, maar zijn mooie pass op Fred Raphanel kwam net niet aan. FOPPIE kon de 1 - 1 gelijkmaker in de 41e minuut produceren, toen Luis García na een uitstekende combinatie op het middenveld, alleen voor de keeper kwam te staan en kon scoren.
(Of begrijp ik het verkeerd?)
Waar gehackt wordt vallen spaanders
mijn yp van vorige week heeft beide doelpunten gemaakt
helaas houd ie graag van shirtjes trekken en heeft ie dus ook een gele kaart te pakken
yep, bier staat al koudVerwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 21:40:
[...]
haha, prachtig dat soort stunts. Groot feest in de kantine dus bij jou vanavond?
ik heb gewonnen met 2-0 van de nr 1
niet slecht:
Middenveld: slecht
Rechter Verdediging: uitmuntend
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: redelijk
zowel de 1e als de 2e helft had de tegenstander meer balbezit
[ Voor 42% gewijzigd door died_laughing op 02-05-2004 21:48 ]
Gefeliciteerd!
Ik weet hoe het voelt
edit: haha, echt belachelijk dat ik dit gewonnen heb:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| Hoog boys Player rating and Team formation Team Attitude: Play it Cool Tactic: Counter-attacks Tactic skill: passable Midfield: inadequate Right Side Defence: outstanding Central Defence: outstanding Left Side Defence: excellent Right Side Attack: solid Central Attack: weak Left Side Attack: solid Helmond kickers Player rating and Team formation Team Attitude: (Hidden) Tactic: Normal Tactic skill: (Unlimited) Midfield: excellent Right Side Defence: excellent Central Defence: formidable Left Side Defence: outstanding Right Side Attack: outstanding Central Attack: formidable Left Side Attack: formidable |
[ Voor 68% gewijzigd door s_de_hoog op 02-05-2004 21:52 ]
Waar gehackt wordt vallen spaanders
echt spitsen-crisis:
2* geblesseert
1* gedaalt in scoren
1* vorm-crisis
1* jeugdpull van zwak
gezellig!
Verwijderd
1 - 0 Jacco Kerssens 2)
2 - 0 Ewout Wannet 4)
2 - 1 Bastien Stéphane 19)
2 - 2 Niklas Davidsson 41)
2 - 3 Timon Hofstede 77)
3 - 3 Mikael Pettersson 87)
4 - 3 Mikael Pettersson 88)
4 - 4 Max Klein Legtenberg 90)
Saints F.C. '04
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Tactiek: Vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: goed
Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging: slecht
Centrale Verdediging: zwak
Linker Verdediging: matig
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: uitstekend
FC Strijen
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Tactiek: Vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: zwak
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging: redelijk
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: goed
[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 02-05-2004 22:18 ]
Ik denk dat je hier niet al te moeilijk over moet doen. Ik heb bijvoorbeeld ook vorige week mijn tegenstander uitgedaagd, omdat het te lang duurde, terwijl hij mij uit moest dagen. Het gaat toch om het spelen van een wedstrijd, of vind je het leuker om een andere wedstrijd te spelen en toch met 5 - 0 te winnen. Ik denk dat hier niet al te moeilijk over gedaan moet worden.died_laughing schreef op 02 mei 2004 @ 18:57:
de wesp heeft mijn uitdaging geaccepteerd.
als ik dus niet zo eerlijk was geweest om hem maar een uitdaging te sturen , had ik nu een 5-0 overwinning op mijn naam staan
Tevens heb ik nipt met 1 - 2 verloren van de koploper, die al bijna zeker is van promotie naar de IV.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik heb voor de duidelijkheid de regels op dit punt aangepast. En zoals Sandyman538 al zei, het gaat toch om het spelen van een friendly. Ikzelf vind het altijd leuker om tegen een GoT-ter te spelen, dan tegen een onbekend team. De regels zijn nu als volgt:died_laughing schreef op 02 mei 2004 @ 18:57:
De wedstrijd moet voor 22:00 uur geregeld worden. Als de wedstrijd niet wordt aangenomen, is het thuisspelende team verantwoordelijk als de uitdaging niet verstuurd is, en het uitspelende team als de uitdaging niet aangenomen is. Echter is het zo, als het uitspelende team een uitdaging verstuurd, dan is het thuisspelende team verantwoordelijk als deze hem niet aanneemt.
Mocht het dus voorkomen dat de wedstrijd niet geregeld is, stuur mij dan een HT-mailtje.
Kan iemand mij vertellen hoe ik in de Hattrick-fora tekst vet en cursief krijg?
Mijn 17-jarige YP deze week te koop gezet. Redelijk verdedigen en redelijk vleugelspel. Dan heb ik liever een oudere met betere stats, omdat ik noch verdedigen noch vleugelspel train.
Hoelanger ik HAM gebruik, hoe minder ik het benut. Je wordt ook duf van die grafiekjes omdat je friendly's uiteraard mindere stats opleveren dan je competitie!

[ Voor 58% gewijzigd door Par_Martinos op 03-05-2004 07:32 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Ja, krijgen allebei training.Royz schreef op 03 mei 2004 @ 07:24:
Dit is de zoveelste vraag erover ik weet het! Mijn speler is uitgevallen met een blessure, krijgen hij en de invaller allebei training?
@ par martinos: tekst in het vet= (b) en afsluiten met (/b) en cursief is (i) en afsluiten met (/i)
alleen dan vierkante haken, maar dat begrijp je neem ik aan
toch alleen als ie een 1 "but can train" of een pleister heeft?Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 08:35:
[...]
Ja, krijgen allebei training.
@ par martinos: tekst in het vet= (b) en afsluiten met (/b) en cursief is (i) en afsluiten met (/i)
alleen dan vierkante haken, maar dat begrijp je neem ik aan
kzie dat hij een pleistertje heeft, mijn excuses
[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 03-05-2004 10:12 ]
Ik dacht dat alleen de invaller training krijgt hoor...
Verwijderd
Dus ze krijgen allebei training?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik ben erg te spreken over de overwinning van FC Zjwame in de GoT-cup afgelopen week tegen de Groovies. Dit kwam voor mij als een verassing, omdat de Groovies een heel behoorlijk (2e) team hebben.
Verder weer eens een gelijkspel in de competitie. Dit is het 5e (!!!) gelijkspel in de afgelopen 7 wedstrijden (wel 7 wedstrijden ongeslagen dus). Gelukkig heeft de nummer 1 verassend verloren (ik sta nummer 3), en met 6 punten achterstand is mijn team nog steeds niet helemaal kansloos voor de titel (al acht ik die kans erg klein).
Het gelijkspel van afgelopen week kwam denk ik voornamelijk doordat mijn 19-jarige bijna uitmuntende sterverdediger eruit werd gestuurd (de eikel
Komende week moet ik tegen de voormalige koploper, die wat blessureproblemen heeft. Het verschil in sterren is niet al te groot, dus er zijn mogelijkheden. Ben benieuwd.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
[ Voor 4% gewijzigd door mankit op 03-05-2004 10:49 ]
Middenveld: formidabel
Rechter Verdediging: formidabel
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: briljant
Rechter Aanval: matig
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: redelijk
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Verwijderd
Nu kan ik tenminste weer even flink re-organiseren en alles weer degelijk en netjes maken
Er is weer het 1 en ander gebeurd aan de GoTtrick site!
Naast dat je je kan registreren, is het nu ook mogelijk om je gegevens te wijzigen! Dit doe je door eerst in te loggen, en vervolgens naar GoT Teams te gaan. Je ziet daar vanzelf een link verschijnen
Mochten jullie nog op-, aanmerkingen of bugs tegenkomen. Twijfel dan niet en meldt het mij meteen!!
GoTtrick Site!!!
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 11:53 ]

Ik heb we mijn beste stats ooit gehaald met 62 punten en 3x uitmuntend verdediging.
Ik zie het nog wol goedkomen dit seizoen met de GaMbiNo's.
De komende wedstrijd gaan we weer even puntjes pakken.
@Brainpower: Keep up the good work.
Ik heb mijn gegevens succesvol veranderd, ik krijg alleen een foutmelding zodra ik mijn ww wil veranderen:
Error Type:
Microsoft JET Database Engine (0x80040E10)
No value given for one or more required parameters.
/gottrick/wijzigenAfhandeling.asp, line 147
Verwijderd
Ik zag dat jij in de poule zat bij een team dat van een vriend van mij is geweest
Chorionchonadotropine (ff uit mijn hoofd)
Hmmz, ik zal het even nakijken!GaMbiNo schreef op 03 mei 2004 @ 12:40:
Gisteren 1-0 verloren van de koploper en dus weer gezakt naar plaats 5.
Ik heb we mijn beste stats ooit gehaald met 62 punten en 3x uitmuntend verdediging.
Ik zie het nog wol goedkomen dit seizoen met de GaMbiNo's.![]()
De komende wedstrijd gaan we weer even puntjes pakken.
@Brainpower: Keep up the good work.
Ik heb mijn gegevens succesvol veranderd, ik krijg alleen een foutmelding zodra ik mijn ww wil veranderen:
[...]
Het is gefixed!
[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 03-05-2004 13:12 ]
Ik gebruik HAM ook steeds minder voor de grafiekjes, dat is echt irritant. Ik gebruik het ook meer voor de historische stats en voor de 'sums' van je selectie e.d. Daarnaast is de 'list of changes' wel makkelijk. Maar wat zo vaak is met elk programma: Zelf maak je het altijd beter. Maar dat kost erg veel tijd, en daar heb ik geen tijd/zin in.Par_Martinos schreef op 03 mei 2004 @ 07:20:
[...]
Mijn 17-jarige YP deze week te koop gezet. Redelijk verdedigen en redelijk vleugelspel. Dan heb ik liever een oudere met betere stats, omdat ik noch verdedigen noch vleugelspel train.
Hoelanger ik HAM gebruik, hoe minder ik het benut. Je wordt ook duf van die grafiekjes omdat je friendly's uiteraard mindere stats opleveren dan je competitie!
[afbeelding]
Misschien eens voorstellen aan Loke_, dat je friendly's uit kan schakelen in de grafiekjes.
@dreamtheater Ik was ook zelf niet zo blij met de overwinning van jou
[ Voor 9% gewijzigd door grooviee17 op 03-05-2004 13:12 ]
Verwijderd

Verwijderd
Kijk eens aan, Roblun weet alleen nog niet van stoppenVerwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 12:56:
Hey Thije
Ik zag dat jij in de poule zat bij een team dat van een vriend van mij is geweest
Chorionchonadotropine (ff uit mijn hoofd)
Verwijderd
Ik zou het niet op die manier doen, dan wordt het namelijk inderdaad een "dure" bedoeling.Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 13:27:
Ik speel hattrick nu meer als een jaar en nog steeds geen supporterDat wil ik nu graag worden maar wat worden de extra kosten zoals het laten overschrijven van het geld naar zweden (niet in bezit van creditcard)
Daarom moet je eens contact opnemen met de creditcard houders van onze federatie: Yared, MaestroTim en nog wat
Succes!
Verwijderd
Nee hoor, ik heb het ook pas via rabo internetbankieren gedaan, maandag 19,50 overgeschreven en vrijdag was ik supporter!Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 13:34:
[...]
Ik zou het niet op die manier doen, dan wordt het namelijk inderdaad een "dure" bedoeling.
Daarom moet je eens contact opnemen met de creditcard houders van onze federatie: Yared, MaestroTim en nog wat. Die helpen je vast wel verder en dan kost het je de "normale" prijs.
Succes!
Verwijderd
Via Rabo kan het inderdaad ook , maar daar doelde eijkenovaVerwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 13:47:
[...]
Nee hoor, ik heb het ook pas via rabo internetbankieren gedaan, maandag 19,50 overgeschreven en vrijdag was ik supporter!
niet op.. (of in ieder geval dat dacht ik)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
http://www.ekvoorspel.nl/
en meld je aan bij de subleague: GotLeague
het wachtwoord is: Gathering
Ik ben ook lid nu, even rondneuzen! Lijkt me erg leuk om te doenVerwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 16:55:
voor mensen die het leuk vinden voetbal uitslagen te voorspellen kijk is op
http://www.ekvoorspel.nl/
en meld je aan bij de subleague: GotLeague
het wachtwoord is: Gathering
Verwijderd
mja ook al duurt het nog ff voor het ek begint majaRoyz schreef op 03 mei 2004 @ 17:02:
[...]
Ik ben ook lid nu, even rondneuzen! Lijkt me erg leuk om te doen
Ik ben erg tevreden over de website en de teamdatabase, de individuele pagina's zijn overzichtelijk en mooi weergegeven. Ook leuk dat 't logo in beeld komt. Goed werk mensen!Brainpower schreef op 03 mei 2004 @ 11:46:
------------------- GoTtrick Update -------------------
Er is weer het 1 en ander gebeurd aan de GoTtrick site!
Naast dat je je kan registreren, is het nu ook mogelijk om je gegevens te wijzigen! Dit doe je door eerst in te loggen, en vervolgens naar GoT Teams te gaan. Je ziet daar vanzelf een link verschijnen
Mochten jullie nog op-, aanmerkingen of bugs tegenkomen. Twijfel dan niet en meldt het mij meteen!!
GoTtrick Site!!!
Verwijderd
FC Qwertje (3-4-3)
Type wedstrijd: Speel het rustig
Tactiek: Normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)
Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: formidabel
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: uitmuntend
Centrale Aanval: uitmuntend
Linker Aanval: formidabel
geen slechte stats met pic
Verwijderd
vorig jaar er zo'n 130.000 netto verdiend. ik denk dat ik nu op zo'n 2 ton netto zit...Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 13:47:
Mijn YP verhaal:
3 weken geleden: 19 jaar uitstekend scoren waardeloos passen opbrengst 487k
2 weken geleden: 17 jaar goed pm, redelijk passen + sperlhervat -> 624k
vorige week bagger
vandaag: 18 jaar matig pos, goed verdedigern TPE van 185k
Ik doe dus alles behalve klagen
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
die worden WO totdat ze in de in de VII komen(in nederland dan he)j_du_pee schreef op 03 mei 2004 @ 17:49:
Wat ik me net afvraag: Als een cheater wordt gekickt, wat gebeurt er dan met zijn team? Ik had ooit dacht ik gehoord dat in de onderste twee divisies een team meteen een andere eigenaar krijgt, maar wat gebeurt er dan met teams in de hogere divisies
edit: lekker eerder dan maestrotim

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 17:52 ]
Verwijderd
Vanaf 6e divisie wordt het gewoon een WO neem ik aan, ze zullen hetzelfde behandelt worden als teams wiens eigenaar niet meer inlogt neem.j_du_pee schreef op 03 mei 2004 @ 17:49:
Wat ik me net afvraag: Als een cheater wordt gekickt, wat gebeurt er dan met zijn team? Ik had ooit dacht ik gehoord dat in de onderste twee divisies een team meteen een andere eigenaar krijgt, maar wat gebeurt er dan met teams in de hogere divisies
edit: te laat
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 17:51 ]
Verwijderd
17 jaar spelers id(30646255)
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Hoeveel zou ik er voor kunne vragen. Hij wordt nu geschat op €74.000,00
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 17:53 ]
@Tim: wie het laatst replied denkt het langzaamst
[ Voor 22% gewijzigd door j_du_pee op 03-05-2004 17:53 ]
Wacht op antwoord
Verwijderd
yep, das nu al, teams die in de ere WO zijn, doen ere 6 seizoenen over om overgenomen te worden...j_du_pee schreef op 03 mei 2004 @ 17:52:
wordt dat niet heel saai als er straks 20 divisies zijn en er vanaf boven allerlei WO-teams naar onder komen zakken
OKe danRonald Koeman schreef op 03 mei 2004 @ 17:35:
[...]
Ik ben erg tevreden over de website en de teamdatabase, de individuele pagina's zijn overzichtelijk en mooi weergegeven. Ook leuk dat 't logo in beeld komt. Goed werk mensen!
Verwijderd
Op de GoT site dan
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 21:41 . Reden: edit: ]
Hattrick League
Wachtwoord = garden
Gisteren weer eens gewonnen met 2-1 van CE$ en voor het eerst een Supernatural middenveld, ik had er wel een aanvallende verdediger voor nodig

De GoT Ratings van deze week staan weer online. Deze week 2 nieuwe leden in de lijst, welkom Keyner en Tjacco.
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
tu tu tu rustig maar...ik zat te kijken op de site en kon de volgende match niet vinden .... ik had dus niet goed gekeken...died_laughing schreef op 02 mei 2004 @ 18:57:

Verder is het idd eerlijk van je
(Al vind ik het niet meer dan normaal dat men eerlijk is en dat je dan ff iemand eraan herrinert als die gene niet oplet)
Niet moeilijk doen verder, zorg er maar voor dat je gaat winnen, succes
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 22:31 ]
Verwijderd
eerlijk gezegd een beetje saai, maar dat is mijn mening...Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 19:20:
zo mijn supporter is geactiveerd, gelijk lid geworden van de federatie:) neem is een kijke 362199, wat vinden jullie van me logo!?
Verwijderd
Haha, zo oude koeien zegVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 00:03:
[...]
eerlijk gezegd een beetje saai, maar dat is mijn mening...
Verwijderd
loooool :D:D:D:D dat uiteraard, maar ik mag toch wel mn mening geven, hij vraagt t, en ik ben er niet kapot vanVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 00:04:
[...]
Haha, zo oude koeien zeg, en ja tegen jou logo kan niemand op
lucky one!
Kijk daar hou ik nou van, mensen met een meningVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 00:09:
[...]
loooool :D:D:D:D dat uiteraard, maar ik mag toch wel mn mening geven, hij vraagt t, en ik ben er niet kapot van
Ik vind het best een mooi logo trouwens, al heb ik die ster al vaker in logo's gezien, dus erg origineel is ie niet.
Verwijderd
Ja mensen die 100ste lid zijn mogen hun mening uitbrengen cool heRonald Koeman schreef op 04 mei 2004 @ 00:14:
[...]
Kijk daar hou ik nou van, mensen met een mening
Ik vind het best een mooi logo trouwens, al heb ik die ster al vaker in logo's gezien, dus erg origineel is ie niet.
(/me is af en toe jaloers dat hij niet allemaal van die extra's heeft... was ik maar 100ste lid
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 00:19 ]
Verwijderd
Ja alleen jammer dat dat nou niet van jullie uit kwam.. maar dat ik er zelf weer mee moest komen..Ronald Koeman schreef op 04 mei 2004 @ 00:22:
Och Thije toch...als looser van de maand (of wat was het?) mag je ook wel een mening hebben hoor
We kunnen je er ook uit flikkeren en als het tijd is om ons 250ste lid te verwelkomen dan waarschuwen we welVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 00:18:
[...]
Ja mensen die 100ste lid zijn mogen hun mening uitbrengen cool he
(* The Dolf is af en toe jaloers dat hij niet allemaal van die extra's heeft... was ik maar 100ste lid![]()
)
Gezocht!
Router
Goed plan dat vieren we met tuccies!!The Dolf schreef op 04 mei 2004 @ 00:49:
[...]
We kunnen je er ook uit flikkeren en als het tijd is om ons 250ste lid te verwelkomen dan waarschuwen we wel
In de zevende hemel - Dansend op de straten
Evenwichtig - Gebalanceerd
Als overtuigd Neerlandofiel vind ik dit een goede verbetering. De LA's doen voor onze moedertaal goede dingen! Het lijkt me trouwens een rotklus om al die verengelste woorden te vertalen in goed Nederlands.
Verwijderd
@ marsmellow: dan wel de kaastuccies he!!
Het is trouwens oppassen geblazen! De Nederlandse Verdedigers Federatie is ons aan het inhalen, ze staan al op 101 leden, wij op 102! We moeten vechten voor lijfsbehoud!!
Ach, volgens mij loont het het meest om te trainen wat niemand anders doet op de lange termijn. Tegen de tijd dat je verdedigers klaar zijn voor de markt is er vast een nieuwe versie van de engine waardoor ze belangrijker zijn.The_Marsmellow schreef op 04 mei 2004 @ 09:44:
Dat er nog zoveel mensen zijn die verdedigers trainen...
Ik train zelf nogsteeds spitsen btw
Wacht op antwoord
Verwijderd
Dan mogen ze wel opschieten, die van mij zijn bijna klaarj_du_pee schreef op 04 mei 2004 @ 10:37:
Tegen de tijd dat je verdedigers klaar zijn voor de markt is er vast een nieuwe versie van de engine waardoor ze belangrijker zijn.
Verwijderd
2x loooooooooooooooooooooooooooooooooolVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 00:18:
Kijk daar hou ik nou van, mensen met een mening
Ja mensen die 100ste lid zijn mogen hun mening uitbrengen cool he
(/me is af en toe jaloers dat hij niet allemaal van die extra's heeft... was ik maar 100ste lid![]()
)
en ja, je moet iets als very interessant persoon hiero he? (joh, krijg nog kuren ook
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 10:58 ]
Verwijderd
Dat is dus lid 102, nu staan ze gelijk met ons. En wiens schuld is dat??we gaan gestaan verder met de nieuwe leden
weer een v-de-klasser voor de tvdw
een hartelijk welkom voor: foray (143651)
Verwijderd
Ja ga jij er dan ook uit harry!Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 11:10:
Zojuist gepost op het NLVF forum:
[...]
Dat is dus lid 102, nu staan ze gelijk met ons. En wiens schuld is dat??
Dit topic is gesloten.