ja zag het niet staan was druk bezig met kwijlen op mijn nieuwe talentVerwijderd schreef op 29 april 2004 @ 07:39:
[...]
MetalMeijer schreef op 28 april 2004 @ 20:28:
[...]
Bij mij werkt het nu wel. Kan je je gegevens ook weer ergens wijzigen?
Nog niet, komt wel snel!
Lees eens een keer, Foray
Doelsaldo's zullen net als vorig jaar in de laatste ronde nogmaals worden herberekend.GaMbiNo schreef op 29 april 2004 @ 08:17:
Mijn stand klopt niet....ik heb dan wel tweemaal verloren met 2-1 en 4-3 maar dan heb ik dus een doelaldo van 4-6 en niet 4-7 zoals er nu staat.
Als je 34 wedstrijden moet bijwerken ga je (even de woorden van gister gebruiken) behoorlijk scheel kijken. Maar we doen ons best de standen en wedstrijden zo goed en snel mogelijk online te zetten.
Alles wat opgemerkt word op het forum zal aangepast en meegenomen worden in de volgende update.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Ik kan het me prima voorstellen...The_Marsmellow schreef op 29 april 2004 @ 09:09:
[...]
Doelsaldo's zullen net als vorig jaar in de laatste ronde nogmaals worden herberekend.
Als je 34 wedstrijden moet bijwerken ga je (even de woorden van gister gebruiken) behoorlijk scheel kijken. Maar we doen ons best de standen en wedstrijden zo goed en snel mogelijk online te zetten.
Alles wat opgemerkt word op het forum zal aangepast en meegenomen worden in de volgende update.
Goed werk verder...de GoT Cup is imho toch wel de allerleukste activiteit van de GoT federatie.
Wie liggen er nu dwars, Foray en ik zetten gewoon netjes "NL" neer want dat staat ook op de auto's geplakt logisch toch. Dat de rest nou altijd dwars moet liggen.Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 21:56:
@ gottrick registraties
De hele GoT federatie vult Nederland in... En wie liggen er weer dwars en verpesten de layout??? Jaaa foray en Marsmellow!!! ohoohohohoh die moeten dan weer NL doen...
Ik zou graag een nieuwe coach kopen, maar zit te twijfelen tussen redelijk/redelijk of matig/redelijk (leiderschap/coachlevel). Is het de 200k waard ? (wat voor mij betekent dat ik nog een paar weekjes moet wachten) of toch maar voor de matig/redelijk gaan ? Speel in Competitie: # 1 in VI.38
En huidige coach =
Omvormen kan ik niet, daar mn redelijk en goed-leiderschapsspelertjes nog maar rampzalig ervaring hebben.
En huidige coach =
code:
1
2
3
4
| 51 jaar, waardeloos vorm, gezond Een zwak coach die aanvallend is ingesteld Een gemeen persoon, die temperamentvol is en oprecht. Heeft briljant ervaring en is een zwak leider. |
Omvormen kan ik niet, daar mn redelijk en goed-leiderschapsspelertjes nog maar rampzalig ervaring hebben.
Is een matig/goed coach geen optie ?Blizard schreef op 29 april 2004 @ 09:35:
Ik zou graag een nieuwe coach kopen, maar zit te twijfelen tussen redelijk/redelijk of matig/redelijk (leiderschap/coachlevel). Is het de 200k waard ? (wat voor mij betekent dat ik nog een paar weekjes moet wachten) of toch maar voor de matig/redelijk gaan ? Speel in Competitie: # 1 in VI.38
En huidige coach =
code:
1 2 3 4 51 jaar, waardeloos vorm, gezond Een zwak coach die aanvallend is ingesteld Een gemeen persoon, die temperamentvol is en oprecht. Heeft briljant ervaring en is een zwak leider.
Kost dan onmiddelijk al een miljoentje .. en heb eigenlijk geen zin om me in de schulden te werken voor een betere coachThe_Marsmellow schreef op 29 april 2004 @ 09:40:
Is een matig/goed coach geen optie ?Met die ene week training minder kan je meer verdienen dan die 200k

Als "Excel (kan)goeroe" wil ik nogsteeds de GoTCup automatiseren dat zou een hoop schelen. Dit zal wel wat voor volgende keer worden, eerst deze cup maar even winnen.GaMbiNo schreef op 29 april 2004 @ 09:19:
[...]
Ik kan het me prima voorstellen...
Goed werk verder...de GoT Cup is imho toch wel de allerleukste activiteit van de GoT federatie.
Dan zou ik eerst een matig/redelijk en later een goed coach kopen. In de V-VI is je TS nog niet van levensbelangBlizard schreef op 29 april 2004 @ 09:44:
[...]
Kost dan onmiddelijk al een miljoentje .. en heb eigenlijk geen zin om me in de schulden te werken voor een betere coach..
Wat gebeurd er eigenlijk als je op je eigen speler biedt?
Ik heb namelijk per ongeluk een goede keeper voor 20 000 te koop gezet ipv voor 200 000 .....
Dus ik heb zelf 200 000 geboden, maar als er nu niemand koopt, wat is dan de procedure?
Ik heb namelijk per ongeluk een goede keeper voor 20 000 te koop gezet ipv voor 200 000 .....
Dus ik heb zelf 200 000 geboden, maar als er nu niemand koopt, wat is dan de procedure?
We see things as we are, not as they are
Dan issie weer van jezelf maar de 5% voor de spelersmakelaar ben je kwijt...en de 2% van de vorige club mogelijk ook daar ben ik niet zeker van...TutanRamon schreef op 29 april 2004 @ 10:30:
Verwijderd
Dat heb ik ook een keer gehad, dan koop je hem zelf voor 200.000 en dat geld ben je dan kwijt (tenzij iemand anders er overheen biedt).TutanRamon schreef op 29 april 2004 @ 10:30:
Merci.died_laughing schreef op 29 april 2004 @ 07:40:
[...]
gefeliciteerd, was de eerste keer dat ik met die opstelling speelde en met mijn b team.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat mijn spelers meer verward zouden zijn vanwege de opstelling.
Maar volgens mij speelt bijna iedereen met z'n B team (training). Maar één troost, je hebt verloren van de koploper in de poule.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ja en jij hebt gewonnen van de oude koploperThe Dolf schreef op 29 april 2004 @ 10:59:
[...]
Merci.
Maar volgens mij speelt bijna iedereen met z'n B team (training). Maar één troost, je hebt verloren van de koploper in de poule.
Maar krijg je groot en deels weer terug via de transfer opbrengsten dusVerwijderd schreef op 29 april 2004 @ 10:56:
[...]
Dat heb ik ook een keer gehad, dan koop je hem zelf voor 200.000 en dat geld ben je dan kwijt (tenzij iemand anders er overheen biedt).
Maar als je hem voor 20.000 tekoop heb staan betekent heus niet dat hij voor 20.000 wrodt verkocht. Nu ben je 10.000 kwijt als niemand erop zou bieden, dan had je hem net zo goed kunnen verkopen voor 190.000. etc...
Dat zou inderdaad wel uitermate handig zijn. Vooral ook omdat er dan (bijna) geen fouten in kunnen slopen, maar dit werkt wel goed.The_Marsmellow schreef op 29 april 2004 @ 09:45:
[...]
Als "Excel (kan)goeroe" wil ik nogsteeds de GoTCup automatiseren dat zou een hoop schelen. Dit zal wel wat voor volgende keer worden, eerst deze cup maar even winnen.
Hij is nu 10k kwijt maar als hij em daarna list voor 200k gaat er weer 10k naar de grote hattrick kluis.mankit schreef op 29 april 2004 @ 11:51:
Maar als je hem voor 20.000 tekoop heb staan betekent heus niet dat hij voor 20.000 wrodt verkocht. Nu ben je 10.000 kwijt als niemand erop zou bieden, dan had je hem net zo goed kunnen verkopen voor 190.000. etc...
Verwijderd
woei nog maar 3 seizoenen wachtenI think he has the chance to be in the u20 when he will be 20.
I will check if he is on my list (i think he is), keep up the training, and i am sure that the u20 coach will ht-mail you when he will be 20 years old.
Ik dacht dat dat helemaal niet meer ging zoveel op een speler bieden ten opzichte van de vraagprijs. Laastst in een nieuws artikel op de Hattrick website gelezen. Dit in verband met het per ongeluk een nul teveel intikken en op bied te klikken.TutanRamon schreef op 29 april 2004 @ 10:30:
En dan verkopen en dik geld vangenVerwijderd schreef op 29 april 2004 @ 12:00:
[...]
woei nog maar 3 seizoenen wachtennu maar hopen dat het ook echt gaat gebeuren tegen die tijd.
in zweden wordt nu een 17-jarige formidable verkocht voor 4.9M, zou ik als ik jou was ook maar gaan proberen met je hongaar 
En ik nog 3 seizoenen wachten en ik heb mijn divine spelertje
En ik nog 3 seizoenen wachten en ik heb mijn divine spelertje
[ Voor 22% gewijzigd door mankit op 29-04-2004 12:07 ]
Verwijderd
ik was gewoon mijn geld kwijt en kreeg idd klein beetje terug, maar zeker niet groot en deels hoorkoentjuh schreef op 29 april 2004 @ 11:14:
[...]
Maar krijg je groot en deels weer terug via de transfer opbrengsten dusalleen die 5 % raak je kwijt
Dit klopt niet, je raakt echt alleen die 5% maar kwijt. Je verkoopt namelijk die speler aan jezelf. Dus jij moet de transferkosten betalen (200k) maar je krijgt ook de opbrengsten van de transfer omdat je hem zelf verkoopt zo'n 190k... Dus je bent je geld echt niet kwijt.Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 12:09:
[...]
ik was gewoon mijn geld kwijt en kreeg idd klein beetje terug, maar zeker niet groot en deels hoor
Het is net omgekeerd zoals jij het zegt. Je krijgt heel veel terug, maar je bent een klein beetje kwijt.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
En ik vrees dat ik volgende week verlies van de laatste.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Heb je het zelf ervaren dan?Sandyman538 schreef op 29 april 2004 @ 12:38:
[...]
Dit klopt niet, je raakt echt alleen die 5% maar kwijt. Je verkoopt namelijk die speler aan jezelf. Dus jij moet de transferkosten betalen (200k) maar je krijgt ook de opbrengsten van de transfer omdat je hem zelf verkoopt zo'n 190k... Dus je bent je geld echt niet kwijt.
Het is net omgekeerd zoals jij het zegt. Je krijgt heel veel terug, maar je bent een klein beetje kwijt.
Anders was het bij mij een fout van hattrick want ik was toch echt me geld kwijt
Nee, het is gewoon logisch beredeneren. Het is op die manier geprogrammeerd. Er verdwijnt nooit hattrickgeld in het luchtledige. Computer kijkt gewoon wie koopt, wie verkoopt, en haalt daar wat procentjes vanaf. Als het je echt is overkomen, zou ik inderdaad contact zoeken met een GM.Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 13:05:
[...]
Heb je het zelf ervaren dan?
Anders was het bij mij een fout van hattrick want ik was toch echt me geld kwijt
Ik heb namelijk wel vaker van mensen gehoord (volgens mij Yared zelfs een keer) die per ongeluk de verkeerde speler er op gezet had, en er toen ook zelf op is gaan bieden. En het is niet logisch dat je dan 2 ton kwijt bent, of meer.
Verwijderd
die regel hield in dat je namelijk niet meer dan 10x de op dat moment uitstaande verkoopprijs kan bieden. Aangezien de verkoopprijs 20k was, kon hij dus gewoon 200k bieden.CNS schreef op 29 april 2004 @ 12:01:
[...]
Ik dacht dat dat helemaal niet meer ging zoveel op een speler bieden ten opzichte van de vraagprijs. Laastst in een nieuws artikel op de Hattrick website gelezen. Dit in verband met het per ongeluk een nul teveel intikken en op bied te klikken.
(en anders doe je het met tussenstapjes
Verwijderd
Precies, nouja bij mij was het maar een een bedrag van 18.000k dus ga er niet achteraan. Maar het leek mij ook al onlogisch iddSandyman538 schreef op 29 april 2004 @ 13:09:
[...]
Nee, het is gewoon logisch beredeneren. Het is op die manier geprogrammeerd. Er verdwijnt nooit hattrickgeld in het luchtledige. Computer kijkt gewoon wie koopt, wie verkoopt, en haalt daar wat procentjes vanaf. Als het je echt is overkomen, zou ik inderdaad contact zoeken met een GM.
Ik heb namelijk wel vaker van mensen gehoord (volgens mij Yared zelfs een keer) die per ongeluk de verkeerde speler er op gezet had, en er toen ook zelf op is gaan bieden. En het is niet logisch dat je dan 2 ton kwijt bent, of meer.
Verwijderd
Dan vraag ik me toch af:
Als het werkelijk is zoals jullie zeggen, dat je dat geld terugkrijgt als je zelf op een eigen speler biedt. Dan zou je dus in principe voor een willekeurige speler 1 miljoen kunnen vragen en het vervolgens bieden en dan het geld innen?
Dat klopt toch niet dan... Wie heeft het dan zelf wel is meegemaakt dat je het geld echt terugkrijgt, bij mij namelijk niet, en die 'logische redeneringen' zouden idd moeten kloppen, maar ik heb het tegendeel zelf ervaren.
Als het werkelijk is zoals jullie zeggen, dat je dat geld terugkrijgt als je zelf op een eigen speler biedt. Dan zou je dus in principe voor een willekeurige speler 1 miljoen kunnen vragen en het vervolgens bieden en dan het geld innen?
Dat klopt toch niet dan... Wie heeft het dan zelf wel is meegemaakt dat je het geld echt terugkrijgt, bij mij namelijk niet, en die 'logische redeneringen' zouden idd moeten kloppen, maar ik heb het tegendeel zelf ervaren.
Verwijderd
maar die 1M gaat er ook bij jou af, en vervolgens krijg je weer 930k of zoiets teruggestort. Heel simpel.Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:17:
@Dolf Ik heb al twee keer verloren, en jij speelt met een aardig sterk B team. Dus ik denk dat je gaat winnen hoor.
Inderdaad, jou team koopt hem dan voor 1 Miljoen (dat geld ben je kwijt) en jou team verkoopt hem voor 930k (kosten makelaar en oude club en dergelijke). Dus je krjigt je geld wel, maar je bent het ook kwijt (heb ik ook op de vorige pagina uitgelegdVerwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:24:
[...]
maar die 1M gaat er ook bij jou af, en vervolgens krijg je weer 930k of zoiets teruggestort. Heel simpel.
Verwijderd
Sandyman538 schreef op 29 april 2004 @ 14:50:
[...]
Inderdaad, jou team koopt hem dan voor 1 Miljoen (dat geld ben je kwijt) en jou team verkoopt hem voor 930k (kosten makelaar en oude club en dergelijke). Dus je krjigt je geld wel, maar je bent het ook kwijt (heb ik ook op de vorige pagina uitgelegd)
Ik denk ik heb wat leuks uitgevonden, maar helaas
Verwijderd
niet waarSandyman538 schreef op 29 april 2004 @ 13:09:
[...]
Nee, het is gewoon logisch beredeneren. Het is op die manier geprogrammeerd. Er verdwijnt nooit hattrickgeld in het luchtledige. Computer kijkt gewoon wie koopt, wie verkoopt, en haalt daar wat procentjes vanaf. Als het je echt is overkomen, zou ik inderdaad contact zoeken met een GM.

http://gathering.tweakers...message/20252440#20252440
Dan trek ik natuurlijk meteen mijn uitspraak in
Mededeling
Zoals de meeste mensen wel weten verzorg ik al bijna een half jaar de 8 Bits. Dit kwam goed uit, omdat ik toch stage deed. Hierdoor had ik tijd genoeg om af en toe eens wat tussen door te doen, zo is dat ook wel in de poststatistieken van J_du_pee te zien. Het was allemaal zo makkelijk, laptop van de zaak. Lekker werk en thuis op dezelfde pc, alle hattrick files erop. Enz....
Maar nu is mijn stage over, en dat is op zich niet erg. Wel is het zo dat ik nu gewoon bijna geen tijd meer heb om de 8 bits te doen. En de spaarzame tijd die ik over heb, daar heb ik niet gelijk de aandrang voor om dan een 8 bits te verzorgen. En ik moet ook niet overdrijven, zo heel veel werk is het niet, maar op dit moment gaat het mij niet lukken om wekelijks een nieuw exemplaar neer te zetten.
Dus hierbij de oproep, en wel tweedelig.
1. Heeft de 8 bits nog wel een toevoeging aan GoT? Zo ja,
2. Wie wil de taak van redacteur van de 8 bits van mij overnemen.
Natuurlijk wordt je hierbij door mij ingewerkt , voor zover dat gaat. Het maakt niet uit of je al een dag lid bent van GoT of al jaren..
offtopic:
Dit bericht is met niemand besproken, en kan daardoor bij sommige mensen nog wel gek vallen. Nee, ik heb niet te veel gedronken, het is echt even zo.
Dit bericht is met niemand besproken, en kan daardoor bij sommige mensen nog wel gek vallen. Nee, ik heb niet te veel gedronken, het is echt even zo.
Als het minder dan één uur in de week in bedlag neemt dan wil ik dit deel graag overnemen.
Dan voel ik me tenminste een beetje nuttig in deze (@Thije) sublieme federatie.
offtopic:
ik heb gedronken en ben absoluut niet nuchter maar ik meen et serieus
ik heb gedronken en ben absoluut niet nuchter maar ik meen et serieus
Gezocht!
Router
1.0 ik ben klaar nugter en weet mijn toetsen nog te vinden enzo *burp* maar de 8bits heeft wel een toevoeging aan de beverwijk fed. 
2.0 ik niet maar dolf kan dat wel invullen denk ik
owja veel plezier mensen morgen/vandaag met k-dag...
Offtopic: mars duikt in coma eeeh bed
2.0 ik niet maar dolf kan dat wel invullen denk ik
owja veel plezier mensen morgen/vandaag met k-dag...
Offtopic: mars duikt in coma eeeh bed
Verwijderd
Goedemorgen ben ik er weer vroeg bij 
of juist laat
Lekkere teamupdate
Assessed value 101.000 -30.000
Form 11 -7
Playmaking 3 0
heerlijk dus
en lekker vandaag op vakantie
het kan niet beter
nog een vraagje
Een 17 jarige speler van mij.
Is van redelijk naar goed playmaking gegaan. Verkopen of doortrainen??
of juist laat
Lekkere teamupdate
Form 11 -7
Playmaking 3 0
heerlijk dus
het kan niet beter
nog een vraagje
Verwijderd
Beste TU ooit hier!
defending +3
vorm +7/-3
value +587/-54
17 jarige naar formidable
18 jarige naar excellent
19 jarige naar brilliant
defending +3
vorm +7/-3
value +587/-54
17 jarige naar formidable
18 jarige naar excellent
19 jarige naar brilliant
TU was ook lekker. 
Waarde +97.000/-27.000
Positiespel +2
Vorm +6/-4
Ik zit met eenzelfde probleem als Yamipopo nu overigens...
Deze 17 jarige middenvelder is naar redelijk positiespel gegaan:
Maar ik train positiespel en ik kan hem ook best nog even doortrainen, wat raden jullie aan?
Waarde +97.000/-27.000
Positiespel +2
Vorm +6/-4
Volgens Buddy moet hij nu €513.000 op kunnen leveren, geld dat ik natuurlijk erg goed kan gebruiken.Sergio Hervías
129 000 €, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Maar ik train positiespel en ik kan hem ook best nog even doortrainen, wat raden jullie aan?
[ Voor 4% gewijzigd door GaMbiNo op 30-04-2004 09:20 ]
Verwijderd
Doortrainen natuurlijk.Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 07:44:
Goedemorgen ben ik er weer vroeg bij
of juist laat
Lekkere teamupdate![]()
![]()
Form 11 -7
Playmaking 3 0
heerlijk dus![]()
![]()
het kan niet beter
nog een vraagje
Verwijderd
Doortrainen natuurlijk. Je moet de korte-termijnproblemen (lees: 3 seizoenen) gewoon voor lief nemen. Daarna wordt het pas leuk. Dat bereik je niet door je spelers heel snel van de hand te doen.GaMbiNo schreef op 30 april 2004 @ 09:19:
TU was ook lekker.
Waarde +97.000/-27.000
Positiespel +2
Vorm +6/-4
[...]
Volgens Buddy moet hij nu €513.000 op kunnen leveren, geld dat ik natuurlijk erg goed kan gebruiken.
Héhé, na 5 weken eindelijk weer een goede TU;
Vorm: +7/-2
PM: +2 (een 30 en een 28 jarige
)
Value: +43k/-15k
Vorm: +7/-2
PM: +2 (een 30 en een 28 jarige
Value: +43k/-15k
Verwijderd
Trainingsupdate:
Waarde +30.000/-3.000
Vorm +4/-1
Niet erg veelk soeps dus. Maar ik snap er nu ook gewoon helemaal niets meer van. Ik train nu volgens mij al 8 weken op scoren en mijn 18 jarige met goed scoren wil maar niet naar uitstekend. De afgelopen 2 weken verwacht ik bij elke training dat ik gaat stijgen, maar nee hoor, dat rot joch blijft maar op goed staan. Als het volgende week nog niet stijgt pleur ik die speler weg. Ik gebruik 9 Assistent-trainers met een redelijke coach. Dan zou het toch 6 weken moeten duren dat ik een niveau stijgt?
Maar goed. Ik zie volgende week wel wat het word. Ik reken erop dat ie uitstekend word.
Waarde +30.000/-3.000
Vorm +4/-1
Niet erg veelk soeps dus. Maar ik snap er nu ook gewoon helemaal niets meer van. Ik train nu volgens mij al 8 weken op scoren en mijn 18 jarige met goed scoren wil maar niet naar uitstekend. De afgelopen 2 weken verwacht ik bij elke training dat ik gaat stijgen, maar nee hoor, dat rot joch blijft maar op goed staan. Als het volgende week nog niet stijgt pleur ik die speler weg. Ik gebruik 9 Assistent-trainers met een redelijke coach. Dan zou het toch 6 weken moeten duren dat ik een niveau stijgt?
Maar goed. Ik zie volgende week wel wat het word. Ik reken erop dat ie uitstekend word.
TU:
Waarde: + 204k / - 108k
Vorm: + 8 / - 3
Positiespel: + 1
Passen - 1 (me coach
)
Waarde: + 204k / - 108k
Vorm: + 8 / - 3
Positiespel: + 1
Passen - 1 (me coach
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Verwijderd
scoren normaal 6 a 7 wekenVerwijderd schreef op 30 april 2004 @ 10:50: Als het volgende week nog niet stijgt pleur ik die speler weg. Ik gebruik 9 Assistent-trainers met een redelijke coach. Dan zou het toch 6 weken moeten duren dat ik een niveau stijgt?
met redelijke ongeveer 1 week langer.
vanaf 19 jaar zal het waarschijnlijk voor elk jaar een week langer duren.
bij jou zal het zo zijn dat ie dus net op het randje nu zit. hoeveel % train je? dat scheelt namelijk ook nog.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 11:16 ]
Jammer dat je gedwongen bent te stoppen met 8bits HVP, ik vond(en vind) het een hele leuke rubriek!
Hoedjevanpapier
[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 30-04-2004 11:30 ]
Verwijderd
Ik train natuurlijk 100%. Maar goed. Ik verwacht echt dat die speler volgende week stijgt. Het kan gewoon niet anders. Hij moet nu echt gewoon op z'n hoogst goedst zitten (is dat wel normaal nederlands?Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 11:15:
[...]
scoren normaal 6 a 7 weken
met redelijke ongeveer 1 week langer.
vanaf 19 jaar zal het waarschijnlijk voor elk jaar een week langer duren.
bij jou zal het zo zijn dat ie dus net op het randje nu zit. hoeveel % train je? dat scheelt namelijk ook nog.
Verwijderd
@ HVP:
Jammer dat je moet stoppen, bedankt voor de tijd die je allemaal in de 8 Bits hebt gestoken.
Ik blijf 't een heel leuk onderdeel van de fed. vinden, juist omdat je op die manier je federatie genoten wat beter leert kennen.
@ The Dolf:
Veel succes!
Jammer dat je moet stoppen, bedankt voor de tijd die je allemaal in de 8 Bits hebt gestoken.
Ik blijf 't een heel leuk onderdeel van de fed. vinden, juist omdat je op die manier je federatie genoten wat beter leert kennen.
@ The Dolf:
Veel succes!
Goede TU, belangrijke speler gestegen en zoals de afgelopen weken al het geval is, is de waarde van mijn spelers weer met ruim 1 Miljoen eurootjes gestegen!
Verwijderd
hehe oke doe ik
just keep training
just keep training
just keep training
en dan naar drie seizoenen kassa dus
Goede TU:
PM +5
Vorm +7/-4
Waarde +113k
Mijn PM'ers die omhoog gingen:
19yr naar formidabel*
19yr naar uitstekend*
19yr naar goed*
25yr winger naar redelijk
18yr spits
Met een sterretje worden deze week verkocht.
PM +5
Vorm +7/-4
Waarde +113k
Mijn PM'ers die omhoog gingen:
19yr naar formidabel*
19yr naar uitstekend*
19yr naar goed*
25yr winger naar redelijk
18yr spits
Met een sterretje worden deze week verkocht.
Zo. Eindelijk wakker
TU was weer eens ZK.
Form: +3 / -4
Value: +84k / -70k
TU was weer eens ZK.
Form: +3 / -4
Value: +84k / -70k
Gezocht!
Router
TU gelukkig ZG.
PM +3
Vorm +1
Value + 99k
Altijd leuk, een spits naar slecht pm en een b-vleugelspeler naar matig positiespel. Deze is 18, dus dient zich de vraag aan: doortrainen of niet. Met mijn huidige formidable middenvelder is het ook zo gegaan, en die speelt nu met 2 vingers in z'n neus 4 sterren.
PM +3
Vorm +1
Value + 99k
Altijd leuk, een spits naar slecht pm en een b-vleugelspeler naar matig positiespel. Deze is 18, dus dient zich de vraag aan: doortrainen of niet. Met mijn huidige formidable middenvelder is het ook zo gegaan, en die speelt nu met 2 vingers in z'n neus 4 sterren.
[ Voor 4% gewijzigd door Par_Martinos op 01-05-2004 08:27 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
[edit]Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 13:33:
hehe oke doe ik
just keep training![]()
just keep training
just keep training
en dan naar drie seizoenen kassa dus![]()
![]()
Een grapje uitleggen doe je niet

[ Voor 11% gewijzigd door Blizard op 01-05-2004 10:13 ]
hoeveel zou ik voor deze speler kunnen vangen? sta nog steeds in de min en heb besloten om m'n "beste" speler te verkopen
offtopic:
Jeffrey Meijer (23386917)
20 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 145 000 €
Loon: 1 240 €/week
Eigenaar: FC Strijen
Waarschuwingen: 1
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Jeffrey Meijer (23386917)
20 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 145 000 €
Loon: 1 240 €/week
Eigenaar: FC Strijen
Waarschuwingen: 1
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
dat zag ik ja, maar toen ik hem 'beter' maakte (meer conditie etc.) bleef hij nog steeds op 149k staan, vandaar dat ik 't ff vroeg
Verwijderd
Heb volgens mij wel een redelijke trainingsupdate achter de rug, form saldo is positief als ik het zo ff zie. Heb geen zin nog om het uit zoeken, ben nog te brak, kom net m´n bed uit.....
Verwijderd
Hoi, ik ben sinds gister nu ook supporter
Real Rainer (210451)
Is het trouwens mogelijk om een link op te nemen in een persbericht?
Real Rainer (210451)
2 FC Torretjes - Midgard
1 Bacchanaal Un - CVP
1 Milsbeek - Ruyven's Boys
2 Sabbatical he - nietvoordepoes
2 Bierkneuzen - Smitties
2 Enter Vooruit - FC Dolf
2 Kickoff - 9worlds.net
2 FC BASKETBALL - Virtual Winne
2 SandstorM - Sammy's SuperSup
1 Tiel United – pé virtual
1-4 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Sabbatical he - nietvoordepoes
2 Bierkneuzen - Smitties
2 Kickoff - 9worlds.net
aaaah, paniek
mijn supporter is verlopen
Was helemaal vergeten te verlengen
Is er iemand met creditcard naar wie ik spoedoverboeking kan doen 
edit: relaxed, m'n huisgenoot komt net thuis en heeft creditcard
edit: relaxed, m'n huisgenoot komt net thuis en heeft creditcard
[ Voor 21% gewijzigd door j_du_pee op 01-05-2004 13:35 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
2 FC Torretjes - Midgard
1 Bacchanaal Un - CVP
1 Sabbatical he - nietvoordepoes
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
1-3 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
Nee, je kan alleen de gewone URL plaatsen, zonder link-functie.Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 12:16:
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 20:56 ]
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 14:26:
2 FC Torretjes - Midgard
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Bierkneuzen - Smitties
2 Duke County R - De Kozakken
1 Kickoff - 9worlds.net
Ik wil nl wel eens zien hoe jullie mijn kansen inschatten.Brainpower schreef op 28 april 2004 @ 16:01:
[...]
Ja klopt, maar dit is een nieuwe database...dus effe opnieuw invullen alles
@ Quintus & Frizza, verander de wedstrijd van De Kozakken in:
Enter Vooruit - FC Dolf
Dat was een WO namelijk. Thxs
Gezocht!
Router
Verwijderd
3 FC Torretjes - Midgard
1 Bacchanaal Un - CVP
3 Sabbatical he - nietvoordepoes
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Duke County R - De Kozakken
1 Kickoff - 9worlds.net
1 FC BASKETBALL - Virtual Winne
1 Bacchanaal Un - CVP
3 Sabbatical he - nietvoordepoes
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Duke County R - De Kozakken
1 Kickoff - 9worlds.net
1 FC BASKETBALL - Virtual Winne
Ik zou een 2 invullen. Teams zijn ongeveer gelijkwaardig maar jij haalt een hoger middenveld. Als hij MOTST zal het trouwens nog spannend wordenThe Dolf schreef op 01 mei 2004 @ 15:01:
[...]
[...]
Ik wil nl wel eens zien hoe jullie mijn kansen inschatten.
Ik heb net een (te dure) solid spits gekocht dus ik weet zeker dat ik eenvoudig ga winnen. MOTS of nietRonald Koeman schreef op 01 mei 2004 @ 15:46:
[...]
Ik zou een 2 invullen. Teams zijn ongeveer gelijkwaardig maar jij haalt een hoger middenveld. Als hij MOTST zal het trouwens nog spannend worden
Gezocht!
Router
2 FC Torretjes - Midgard
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Milsbeek - Ruyven's Boys
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
0-2 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
0-2 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
[ Voor 9% gewijzigd door grooviee17 op 01-05-2004 18:38 ]
Verwijderd
2 FC Torretjes - Midgard
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
3 SandstorM - Sammy's SuperSup
2-2 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
3 SandstorM - Sammy's SuperSup
2-2 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 17:36 ]
Verwijderd
1 FC Torretjes - Midgard
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Milsbeek - Ruyven's Boys (let maar op, die zijn 2e seizoenshelft onverslaanbaar)
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Milsbeek - Ruyven's Boys (let maar op, die zijn 2e seizoenshelft onverslaanbaar)
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 18:32 ]
Verwijderd
2 FC Torretjes - Midgard
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
1 SandstorM - Sammy's SuperSup
2-1 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
2-1 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 18:51 ]
2 FC Torretjes - Midgard
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Sabbatical hero - nietvoordepoes
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
2 FC BASKETBALL(wo) - Virtual Winners
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Sabbatical hero - nietvoordepoes
2 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
[ Voor 9% gewijzigd door The_Marsmellow op 01-05-2004 18:29 ]
Mensen lezen jullie weleens een bericht hiero ? 
Ik zei namelijk al paar dagen geleden dat jullie in de toto de wedstrijd van Duke County R - De Kozakken veranderd moet worden in:
Enter Vooruit - FC Dolf
Dat was een WO namelijk.
VERANDER HEM DUS NU!!!!
Ik zei namelijk al paar dagen geleden dat jullie in de toto de wedstrijd van Duke County R - De Kozakken veranderd moet worden in:
Enter Vooruit - FC Dolf
Dat was een WO namelijk.
VERANDER HEM DUS NU!!!!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Dat melde ik net ook al op IRC... FC BASKETBALL is ook een wo trouwensBrainpower schreef op 01 mei 2004 @ 18:39:
Mensen lezen jullie weleens een bericht hiero ?
Enter Vooruit - FC Dolf
Dat was een WO namelijk.
VERANDER HEM DUS NU!!!!
ik heb nog geen uitdaging ontvangen van De Wesp eigenaar van De Wespen .
Als ik het goed begrijp moet de uitdaging binnen zijn voor 20.00 ?
En dat is het nu geweest, betekend dat dat ik een 5-0 overwinning heb?
[ Voor 21% gewijzigd door died_laughing op 01-05-2004 20:11 ]
Hmm ik was er dus blijkbaar niet helemaal bij die dagThe_Marsmellow schreef op 01 mei 2004 @ 18:42:
[...]
Dat melde ik net ook al op IRC... FC BASKETBALL is ook een wo trouwens
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
De gastenboeken van Legazy en maol44 uit Zweden worden aardig vol gespamd! Tja, als je je persoonlijke YP in een Hattrick-aankondiging laat zetten...
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Verwijderd
Wellicht is er voor mij dan toch nog hoop! wanneer komt de mogelijkheid dat je kan zoeken op vrouwelijke hattrickers?
Ik ben vrouw en ik hattrick.Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 20:17:
Wellicht is er voor mij dan toch nog hoop! wanneer komt de mogelijkheid dat je kan zoeken op vrouwelijke hattrickers?
vraag me af hoeveel mensen denken dat het echt een jeugdpull is, gezien de reactie van een belg (als die het meende)
Same here, is het dan ok dat ik nu een andere friendly ga regelen?died_laughing schreef op 01 mei 2004 @ 19:12:
Foray ziet een divine-youthpull in het vooruitzicht en wil ook scoren
2 FC Torretjes - Midgard
1 Bacchanaal Un - CVP
1 Sabbatical hero - nietvoordepoes
2 Bierkneuzen - Smitties
2 Kickoff - 9worlds.net
2-4 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
1 Bacchanaal Un - CVP
2 Bierkneuzen - Smitties
2 Kickoff - 9worlds.net
2-4 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
2 FC Torretjes - Midgard
1 Bacchanaal Un - CVP
3 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
2 FC BASKETBALL - Virtual Winners
1 - 4 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
1 Bacchanaal Un - CVP
3 Bierkneuzen - Smitties
1 Kickoff - 9worlds.net
2 FC BASKETBALL - Virtual Winners
1 - 4 GALJ FC – ST CORRU (COLOMBIA)
Don't waste your time or time will waste you
Je kan natuurlijk ook gewoon zelf een uitnodiging sturen, en dan afwachten tot zondag 22:00 uur. Als hij dan niet geaccepteerd is, dan mag je pas een andere friendly regelen en krijg je een 5-0 overwinning.died_laughing schreef op 01 mei 2004 @ 19:12:
Is het nog nodig om hier te melden dat je een bagger jeugdpull had?
Dan had ik er weer eens 1!
Ik ookSandyman538 schreef op 02 mei 2004 @ 09:12:
Is het nog nodig om hier te melden dat je een bagger jeugdpull had?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik ook...matig passen en redelijk positiespel.

redelijk scoren, matig pos-spel en goede conditie ? Volgens HAM 30k .. had hem toch meer geschat ? (18 jaar/81.000 waarde)
Verwijderd
99 000 €, 18 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Quick]
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: solid
Winger: poor Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: poor
wel te verkopen wellicht dit, jammer van zijn stamina
maar ja voor mij is het een super goede YP.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Quick]
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: solid
Winger: poor Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: poor
wel te verkopen wellicht dit, jammer van zijn stamina
maar ja voor mij is het een super goede YP.
Voor het eerst in 5 weken niks verkoopbaars getrokken.
19 jaar, zwak PM en wing, waarde 5k, aangenaam/goed leider.
Mag nog even genieten in het team, ontsla hem straks
19 jaar, zwak PM en wing, waarde 5k, aangenaam/goed leider.
Mag nog even genieten in het team, ontsla hem straks
Verwijderd
Had net als vorige week een redelijk passen, matig scoren speler. Gezien het feit dat ik er 4000 voor kreeg vorige week heb ik de beste speler maar gelijk ontslagen
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
ik heb slechtere gehad
de wesp uitgedaagd , nu hopen dat ie de friendly accepteerd
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
ik heb slechtere gehad
de wesp uitgedaagd , nu hopen dat ie de friendly accepteerd
[ Voor 13% gewijzigd door died_laughing op 02-05-2004 12:33 ]