Zalman Reserator

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.089 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 10:18
Is er helemaal niemand die een Reserator in zijn Shuttle heeft gestopt?
Ik vraag me af hoe stil je die kan krijgen met een Reserator.
Ik vind mijn Shuttle nl erg rumoerig/heet en aangezien ik hem als mp3/ video machine wil gaan gebruiken, is een zo goed als geruisloos systeem gewenst!

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skull_One
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:36
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 19:57:
ik heb nog ff 2 vraagjes over de reserator :

die radiator van Skull_one is een onnivatek en rest erom heen heb je zelf gebouwd? waar gaat die uitgang slang vanaf de pomp naar toe gelijk naar de cpu of via de radiator?

en die blauwe slang van de reserator zelf welke maat is dat nou eigenlijk 10x1?
Ja, dat had ik zelf gemod. De Innovatek is vrij mooi afgewerkt en met wat dremelwerk en de mogelijkheden van de Chenbro case was het vrij eenvoudig. Op dit moment ben ik met een nieuwe setup bezig, de Rad zit er nu niet meer tussen, die wordt verplaatst naar een andere case met een dual rad en deze single rad...
Ik had 'm toen: Res > Rad > CPU > GPU

Het werkte heel lekker met die Rad erbij. Ik kan in ieder geval die casefan zeker aanraden. Je MB en HDD temps gaan er enorm van naar beneden.

De blauwe slang is 8mm binnen en met 2mm wanddikte kom je op 12mm totaal. Vandaar dat met enig aandringen je die slangen op een Innovatek kan krijgen welke uitgerust is met aansluitingen voor 8mm binnen en 1mm wanddikte...

Look at it this way... in a million years, who's gonna care?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skull_One
Revodrone schreef op 10 augustus 2004 @ 21:18:
Is er helemaal niemand die een Reserator in zijn Shuttle heeft gestopt?
Ik vraag me af hoe stil je die kan krijgen met een Reserator.
Ik vind mijn Shuttle nl erg rumoerig/heet en aangezien ik hem als mp3/ video machine wil gaan gebruiken, is een zo goed als geruisloos systeem gewenst!
Je GPU zal je niet kunnen koelen met de Zalman oplossing (VGA waterkoelblok). Toch zul je een casefan moeten hebben hebben om de warmte van al je andere componenten af te voeren.
En verder maakt de voeding van de Shuttle het meeste lawaai. Hiervoor zijn wat mods mogelijk, maar dat zal toch altijd de grootste lawaaibron zijn. Er is tegenwoordig (ook als upgrade) een stillere voeding en er is een Shuttle met een fanloze externe voeding. Wanneer je geen VGA-kaart gebruikt een een low-speed fan i.c.m. een Resorator zou je het aardig stil kunnen krijgen. Echter zet je je Resorator dan denk ik niet op de grond en dan kan je via een bureaublad nog wel wat pompresonantie horen... (lees ook mijn mod-post een paar pagina's geleden hoe je hier wat aan kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ben ik :)
ik zag je vragen hoe je aan die flow indicator kon komen?
en toen noemde je empc ?is dat dan zo'n bekende webwinkel in the gathering?
ben ik de enige die dat kan beantwoorden? :P anyway... Ik ken het wel maar heb er nog nooit gekocht. Hoor er goede geluiden erover. Koop liever gewoon bij een winkel
ik werk er namelijk een tijdje nu en merk dat er veel positieve signalen over klinken.....heel prettig :*)
kan ik nu extra korting krijgen? 40% ? :9

btw ik heb nooit bericht van zalman gekregen over die flowindicator... gewoon bij goris langs gegaan en een nieuwe glazen opgehaalt. maar nog steeds niet geinstalleerd. flowindicator bied me denk ik te weinig. iets minder waterflow en je kan zien of het water stroomt. oe... merk het als moederbord automatisch afsluit.

btw2. dat relais werkt super. nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik vroeg me gewoon ff af hoe dat zit met die geluiden.....
wel leuk maar korting? sorry....

dat was gewoon ff ter informatie ik ben hier voor me hobby
dus wil dit niet te veel combineren met m'n werk als ik met een noob vraag kom heb ik ruzie met m'n baas hahaha :(

skull one ik ga zeker een radje halen maar had jij je hdd en mb ook watergekoelt dan? dat die temp omlaag ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skull_One
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 09:52:skull one ik ga zeker een radje halen maar had jij je hdd en mb ook watergekoelt dan? dat die temp omlaag ging?
Nee, ik heb er een Tagan voeding inzitten en die hebben maar een minimale airflow. De warme lucht van de niet-watergekoelde componenten warmt je kast aardig op. Vandaar dat ik een fan wilde plaatsen. De Chenbro kan met gemak een 12cm fan aan. Dus kwam ik op het idee om er ook maar een rad bij te plaatsen...

Ik kon de rad uitzetten voor gebruik 's nachts.

M'n HDD's zaten direct in de airflow, wat zo'n 15 graden drive-temp scheelt. Waneer je niet teveel drives hebt is waterkoeling daarvoor een beetje zinloos. Van de andere kant bestaan er sound-proof drive-omhulsels met waterkoeling. Dat kan dan wel weer handig zijn.

btw, ik heb de Innovatek rad genomen vanwege de aansluitingen. De opening is ook 8mm, maar je moet er er wel een 2mm dikke wanndikte slang in proppen. Dat is even klooien, maar de slangen die Zalman meelevert zijn vrij zacht. Met een beetje vaseline op de buitenkant van de slang krijg je ze wel op de rad. Nadeel van de Innovatek is dat de prijs wat hoger is dan vergelijkbare rads. Maar de afwerking is ook wel iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja op die manier ik ken de chenbro een beetje heb er 1 keer een moeten bouwen met de koolance extern koeling.
leuke kast..
maar die rad maakt de reserator weer actief :*)
das t mooie vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja erg leuk die reserator ik heb m ook en het bevalt prima nu ben ik dus ook van plan om deze te "activeren"
bv met het systeem van skull one super omdat bv even op het forum te plaatsen voor de mede reserator users

hier komt ie dan very very thanks tweakers _/-\o_

Verwijderd

Ik wil de reserator bestellen en daarom een vraagje, gebruiken jullie ook: Engine Ice Coolant en zo ja hoe bevalt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Zo weer even een 'nazomerse' update. De reserator heeft het goed uitgehouden in de hete dagen. Altijd temps onder de 50 graden in een kamer die in de zon staat op het heetst van de dag!! Ik heb mn pc de hele vakantie (ik was op Corsica) aan laten staan en vol laten draaien met eMule/slsk. Geen problemen gehad, geen lekkages.

Nu ben ik benieuwd... als jullie je pc uitzetten, zetten jullie dan ook altijd de reserator uit??? Bij mij staat ie nl. altijd aan. Ten eerste zodat ik hem nooit vergeet aan te zetten. En ten tweede om 'alg'vorming te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
DiMacho schreef op 20 augustus 2004 @ 08:46:
Zo weer even een 'nazomerse' update. De reserator heeft het goed uitgehouden in de hete dagen. Altijd temps onder de 50 graden in een kamer die in de zon staat op het heetst van de dag!! Ik heb mn pc de hele vakantie (ik was op Corsica) aan laten staan en vol laten draaien met eMule/slsk. Geen problemen gehad, geen lekkages.

Nu ben ik benieuwd... als jullie je pc uitzetten, zetten jullie dan ook altijd de reserator uit??? Bij mij staat ie nl. altijd aan. Ten eerste zodat ik hem nooit vergeet aan te zetten. En ten tweede om 'alg'vorming te voorkomen.
nee ik doe hem altijd uit en ik me aangeleerd om als ik de pc uitzet De reserator daarna ook uitzet en als ik mijn pc wil aan doen zet ik eerst De reserator aan en dan mijn pc kwestie van gewenning

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiMacho schreef op 20 augustus 2004 @ 08:46:

kijk eens op pagina 11 (jahjah bij iedereen is het anders, dus als je standaard aantal berichten per pagina hebt) daar heb ik het probleem met een relias opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
mmmh.... ik heb vier pagina's ;)

Maar ik zag de post.

Gister mn Fan's uitgezet in mn pc. Ik had er nog drie aanstaan voor de zomerse hitte. Nu is mn pc echt goed still. Het enige dat ik nog hoor ratelen is mn HD. Maar dat geeft me wel een prettig gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiMacho schreef op 21 augustus 2004 @ 09:22:
mmmh.... ik heb vier pagina's ;)

Maar ik zag de post.

Gister mn Fan's uitgezet in mn pc. Ik had er nog drie aanstaan voor de zomerse hitte. Nu is mn pc echt goed still. Het enige dat ik nog hoor ratelen is mn HD. Maar dat geeft me wel een prettig gevoel.
en de volgende link ;)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/923996/
ik heb mijn 2 raptor goed stil gekregen. (daarom heb ik ook daar mijn ervaring daar gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 17:03:
Ik wil de reserator bestellen en daarom een vraagje, gebruiken jullie ook: Engine Ice Coolant en zo ja hoe bevalt dat?
Kost dat spul geen 20 euro per liter? Nou er kan ongeveer (correct me if I am wrong) 3 liter in zon reserator (of was het nou 6... :?) dat zou je een aardige duit gaan kosten denk ik dan....

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swandertj schreef op 21 augustus 2004 @ 13:52:
[...]

Kost dat spul geen 20 euro per liter? Nou er kan ongeveer (correct me if I am wrong) 3 liter in zon reserator (of was het nou 6... :?) dat zou je een aardige duit gaan kosten denk ik dan....
wat hebben jullie er nu precies in gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 01:03
Dit is wel een leuke review over de Reserator, het is een film review :9 (Vind ik leuker dan lezen :P)
http://www.3dgameman.com/...tor1/video_review_03.html
Misschien hebben de mensen die nog lopen te twijfelen er wat aan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 15:08:
[...]

wat hebben jullie er nu precies in gedaan dan?
Gewoon gedestilleerd water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 15:08:
[...]wat hebben jullie er nu precies in gedaan dan?
Demiwater (accuwater) 49 euroCENT bij de kruidvat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rachez schreef op 21 augustus 2004 @ 18:14:
[...]

Gewoon gedestilleerd water.
ja en dat is dus volgens mij niet goed!! je moet er toch gedemineraliseert water in doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiMacho schreef op 21 augustus 2004 @ 19:13:
[...]

Demiwater (accuwater) 49 euroCENT bij de kruidvat!!
En wat heb je er nog aan toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 11:16:
[...]

En wat heb je er nog aan toegevoegd?
Je zou ook deze post door kunnen lezen, dan hoef je niets te vragen ;) Maarruh verder niets toegevoegd. Alleen 2.5 liter Demiwater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiMacho schreef op 22 augustus 2004 @ 11:42:
[...]

Je zou ook deze post door kunnen lezen, dan hoef je niets te vragen ;) Maarruh verder niets toegevoegd. Alleen 2.5 liter Demiwater.
geen anti alg of anti corrosie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 11:16:
[...]

ja en dat is dus volgens mij niet goed!! je moet er toch gedemineraliseert water in doen!!
Mwoah, Zalman zelf adviseert "distilled water", dus het lijkt me sterk dat het niet goed zou zijn.

Voorts is demi water hetzelfde als gedestilleerd water.
Voor zover ik weet gebruikt men bij labwerk de afkorting "demiwater" voor gedestileerd water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Laatst online: 20:55
Over waterkoeling gesproken, ik kreeg toenet een krankzinnig idee. (9 tegen 10 dat iemand dit al eerder had verzonnen of hier al ergens staat)

Het water dat door je waterkoeling stroomt moet natuurlijk gekoeld worden, dus mijn idee was, gooi het reservoir in de vriezer. 1 klein nadeel, natuurlijk gaat het water in het reservoir bevriezen. Dus was m`n idee om een moeilijk bevriesbare stof te nemen, en in plaats van water het in de waterkoeling te gooien. Ethanol bijvoorbeeld, het vriespunt van ethanol ligt veel lager dan water, dus het zal in je huis tuin en keukenvriezertje niet bevriezen (neem ik aan) en het kan toch sterk afkoelen en zo de koelte afgeven aan je cpu enzo. :7

Krankzinnig of heeft het wel wat :? ?

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yofresh_750 schreef op 22 augustus 2004 @ 17:30:
Over waterkoeling gesproken, ik kreeg toenet een krankzinnig idee. (9 tegen 10 dat iemand dit al eerder had verzonnen of hier al ergens staat)

Het water dat door je waterkoeling stroomt moet natuurlijk gekoeld worden, dus mijn idee was, gooi het reservoir in de vriezer. 1 klein nadeel, natuurlijk gaat het water in het reservoir bevriezen. Dus was m`n idee om een moeilijk bevriesbare stof te nemen, en in plaats van water het in de waterkoeling te gooien. Ethanol bijvoorbeeld, het vriespunt van ethanol ligt veel lager dan water, dus het zal in je huis tuin en keukenvriezertje niet bevriezen (neem ik aan) en het kan toch sterk afkoelen en zo de koelte afgeven aan je cpu enzo. :7

en je ijsjes lekker opwarmen? :)
kan je hem beter buiten zetten in de schaduw. natuurlijk niet in de zomer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan de ghele tijd je vriezer open laten staan omdat die slanger eruit moeten?? zal je vriezer binnen een dagje denk ik vol met ijs zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Laatst online: 20:55
Gaatjes boren voor de aan en afvoer natuurlijk, rubberen banden om de gaatjes heen zodat er geen kou verloren gaat

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Hint gooi nooit wat antikal in je reserator :-(

als je dan na paar dagen de deksel eraf haalt is het water blauw en de hele toren vanbinnen perfect alu kleurig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 23:10:
1 Hint gooi nooit wat antikal in je reserator :-(

als je dan na paar dagen de deksel eraf haalt is het water blauw en de hele toren vanbinnen perfect alu kleurig :'(
Oeps :(

Bedankt voor de waarschuwing!

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Rachez schreef op 22 augustus 2004 @ 15:28:
[...]

Mwoah, Zalman zelf adviseert "distilled water", dus het lijkt me sterk dat het niet goed zou zijn.

Voorts is demi water hetzelfde als gedestilleerd water.
Voor zover ik weet gebruikt men bij labwerk de afkorting "demiwater" voor gedestileerd water.
Het is niet helemaal het zelfde, heel vergelijkbaar maar demi water is gedeminiraliseerd terwijl gedestileerd water feitelijk veredeld gekookt water is..
In desti water zitten dus meer ionen dan in demi water..

Teminste dat is hoe ik het begrepen heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToolkiT schreef op 23 augustus 2004 @ 08:30:
[...]

Het is niet helemaal het zelfde, heel vergelijkbaar maar demi water is gedeminiraliseerd terwijl gedestileerd water feitelijk veredeld gekookt water is..
In desti water zitten dus meer ionen dan in demi water..

Teminste dat is hoe ik het begrepen heb..
dacht het niet. demi-water is gewoon een andere naam. niks meer.
want volgens mij stond op de fles die ik kocht demi-water maar op het etiket achter gedestileerd water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens de FAQ is toch heel erg verschillend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 23:24:
volgens de FAQ is toch heel erg verschillend
Ok, vertel dan maar eens wat je bedoelt:

FAQ: "Als vloeistof gebruik je het best gedistilleerd/gedemineraliseerd water, met een scheut waterwetter of CorrosieProtect van Klaxx bijvoorbeeld. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Mensen er zijn zat topics over de verschillen: http://gathering.tweakers...rums%5D%5B%5D=51#hitstart

laten we het hier over de reserator hebben?!

Hebben jullie ook wel eens dat er een raar zuigend geluidje is. Het lijkt een beetje op het geluid wanneer je gras strak spant en er dan op 'fluit'. Dat geluid komt af en toe uit mn pc. Het zou ook mn hd kunnen zijn, maar het lijkt me meer water dat door een verstopping heen moet.

[ Voor 37% gewijzigd door DiMacho op 24-08-2004 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hebben jullie ook wel eens dat er een raar zuigend geluidje is. Het lijkt een beetje op het geluid wanneer je gras strak spant en er dan op 'fluit'. Dat geluid komt af en toe uit mn pc. Het zou ook mn hd kunnen zijn, maar het lijkt me meer water dat door een verstopping heen moet.
Da's geen Reserator maar een Raptor die je hoort :*) (gokje..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
*discostar* schreef op 24 augustus 2004 @ 10:34:
[...]Da's geen Reserator maar een Raptor die je hoort :*) (gokje..)
mmh.. nee jammer genoeg niet. Dan moet het mn Hitachi deskstar 160gb SATA zijn of de Hitachi deskstar 120GB ATA. ff checken zo!

Gister de reserator wat bijgevuld plusminus 5 cm. Had ik nog niet meegemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Niet online
Ahh dan vergis ik me, heb zelf een Raptor en een Hitachi deskstar 250gb SATA.
Dan moet het die dekstar zijn, die calibreert om de zoveel tijd met het geluid van een fluitende grasspriet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
*discostar* schreef op 24 augustus 2004 @ 16:49:
Ahh dan vergis ik me, heb zelf een Raptor en een Hitachi deskstar 250gb SATA.
Dan moet het die dekstar zijn, die calibreert om de zoveel tijd met het geluid van een fluitende grasspriet :)
Jip, klopt als een spreekwoordelijke tiet :) Heb er een tweetal van in raid 0 draaien, dus bij mij doen ze het in koor :*) (Na een tijdje hoor je het haast niet meer)

Hitachi 7K250 SATA maakt raar geluid: kattengejank

Instagram / YouTube

Verwijderd

maar ben nu nog wel benieuwd wat jullie er nu met het (water) hebben in gedaan!

• DiMacho
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 20:14:
maar ben nu nog wel benieuwd wat jullie er nu met het (water) hebben in gedaan!
Sorry, maar lees dit topic door en daarin staat van heel wat mensen wat ze er in hebben gedaan. Er zijn ook niet echt veel mogelijkheden ;)

Verwijderd

DiMacho schreef op 26 augustus 2004 @ 21:03:
[...]

Sorry, maar lees dit topic door en daarin staat van heel wat mensen wat ze er in hebben gedaan. Er zijn ook niet echt veel mogelijkheden ;)
|:( mmmmm oke ik ga wel lezen, ben eigenlijk te lui maar goed

Verwijderd

oke t hele topic weer doorgelezen en maar een keer gelezen dat iemand koelvloeistaf had toegevoegd en verder niks!! Is er iemand die me wel kan vertellen of hij wel of niet iets heeft toegevoegd en zo ja wat dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Omdat water koeling redelijk gevoelig is voor bv. algen en corrosie kan je er niet zomaar kraanwater in gooien. Gedemineraliseerd water (demi water) i.c.m. een anti-corrosie vloeistof is de beste oplossing. Er bestaan ook kant-en-klare oplossingen zoals voorgemixte koelvloeistoffen die in auto's worden gebruikt (bv. Engine Ice). Een interessante eigenschap van deze koelvloeistoffen is dat het de oppervlaktespanning van het metaal verhoogt waardoor er betere warmteoverdracht plaats vind.

Hieronder volgen enkele veel gebuikte anti-corrosie vloeistoffen en met welke verhouding je ze t.o.v. water moet toevoegen in Liters:
- WaterWetter: 1:30
- CorrosieProtect: 1:30
- Antivries: 3:10
- Autokoelvloeistof (puur): 1:5

Een interessante discussie over welke koelvloestoffen te gebruiken vind je [rml][ wc] Soortelijke warmte vloeistof[/rml] .
uit: [rml][ WC] Het grote waterkoelingtopic deel XI[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en had al gelezen dat enkele gebruikers demi water met koelvloeistof hadden gebruikt. Er was toen ook de vraag of dat nog invloed had op de prestaties. Word je temp er nu hoger van ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,
ik heb een zalman gekocht vandeweek en ik ben der bly mee, alleen de montage zit nie echt lker, daarom denk ik ook dat myn temps wat hoog zijn,.
ut {verhoogend}stukje wat in de socket gaten gaat{aan de linker kant} komt tegen een condensator{zo'n busje}aan,ik heb gewoon door gedrukt alleen nu denk ik dacht hij der nie strak genoeg opzit, me temps zijn, 30idle{snel oplopend naar 40C} stressed zo'n 45c{vga ok wc gcooled}

specs
Abit NF7-s
ati radeon 9500@9700pro
512mb twinMOS pc32000

kan iemand me vertellen of de temps gewoon zijn, en wat ik der aan kan doen,.kan ik nie de p4 methode gebruiken?>net zoals de TA 2 setjes? die tog beter presteren?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 12:14:
hey,
ik heb een zalman hgekocht vandeweek en kben der bly mee, alleen de motage zit nie echt lker daarom denk ik ook dat myn temps wat hoog zijn,.
de stukje wat in de socket gaten gaat{aan de linker kant} komt tegen een condensator{zo'n busje}aan,ik heb gewoon door gedrukt alleen nu denk ik dacht hij der nie strak genoeg opzit, me temps zijn, 30idle{snel oplopend naar 40C} stressed zo'n 45c{vga ok wc gcooled}

specs
Abit NF7-s
ati radeon 9500@9700pro
512mb twinMOS pc32000

kan iemand me vertellen of de temps gewoon zijn, en wat ik der aan kan doen,.kan ik nie de p4 methode gebruiken?>net zoals de TA 2 setjes? die tog beter presteren?
Ten eerste: als je wilt dat we je helpen moet je even gewoon ABN typen! Ik moet het 3x overlezen voordat ik het begrijp. Doordat je je vga ook hebt gekoelt zijn het gewoon erg nette temps! CPU+VGA dan zijn die temperaturen gewoon goed en is er niks mis mee ;) . Als je het echt kouder wilt hebben kun je er altijd nog een radiator er tussen gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kzal eens ff kijken, radiator is op zich wel goed,.maar dan heb je wel weer lawaai,..tog bedankt, kzal van deweek ff langes de sloop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 12:32:
kzal eens ff kijken, radiator is op zich wel goed,.maar dan heb je wel weer lawaai,..tog bedankt, kzal van deweek ff langes de sloop gaan.
Tuurlijk niet, de FAN maakt het lawaai, als je er gewoon een grote evo360 bij zet ofzo, zonder fan's en die ook gewoon ergens in de lucht ophangt :) , scheelt dat vast wel 1 of 2 graden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 10:31:
[...]
enne ik heb een formulier op de zalmanusa.com site dus ingevuld voor nieuwe flow-indicator. Maar hoor je daar reactie van te krijgen?
Misschien krijg ik hem vandaag wel in de bus. :9
Ik heb het formulier op zalman.co.kr anderhalve week geleden ook ingevuld en ook geen reactie of wat dan ook ontvangen? Hebben andere mensen ervaring in hoelang dit gaat duren? Ik wil hem namelijk zo snel mogelijk in mijn nieuwe, lawaaiige machientje hangen :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C0nscious schreef op 28 augustus 2004 @ 17:48:
[...]

Ik heb het formulier op zalman.co.kr anderhalve week geleden ook ingevuld en ook geen reactie of wat dan ook ontvangen? Hebben andere mensen ervaring in hoelang dit gaat duren? Ik wil hem namelijk zo snel mogelijk in mijn nieuwe, lawaaiige machientje hangen :)
ik heb nog steeds niets binnen van zalman. :'(
want dan zou ik er 2 hebben!!! :P Ik ben gewoon naar de winkel gegaan en omgewisseld.
maar ik wacht nog steeds... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 17:56:
ik heb nog steeds niets binnen van zalman. :'(
want dan zou ik er 2 hebben!!! :P Ik ben gewoon naar de winkel gegaan en omgewisseld.
maar ik wacht nog steeds... :z
Dan duurt het dus of ontzettend lang of de leverancier heeft het doorgegeven aan zalman zelf zodat zij alsnog de eigen verzending hebben geblokkeerd, omdat ze de indicators uitleveren adhv geleverde artikelen aan de leverancier.
Hmmm.. ik zal dan maar eens informeren bij Pczaak waar ik hem heb gehaald, want ik had het wel vermeld in mijn order.

Of ik installeer het hele zaakje zonder die rotte indicator :/

Even aan het slangetje voelen heeft het zelfde effect naar wat ik heb opgevangen en geeft nog betere airflow ook :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C0nscious schreef op 28 augustus 2004 @ 20:34:
[...]

Dan duurt het dus of ontzettend lang of de leverancier heeft het doorgegeven aan zalman zelf zodat zij alsnog de eigen verzending hebben geblokkeerd, omdat ze de indicators uitleveren adhv geleverde artikelen aan de leverancier.
Hmmm.. ik zal dan maar eens informeren bij Pczaak waar ik hem heb gehaald, want ik had het wel vermeld in mijn order.

Of ik installeer het hele zaakje zonder die rotte indicator :/

Even aan het slangetje voelen heeft het zelfde effect naar wat ik heb opgevangen en geeft nog betere airflow ook :)
Ik heb ook helemaal geen indicator erin. scheeld weer een beetj waterflow. En ja die indicator die ik heb omgeruild heb ik hier nog liggen. :P Misschien als ik eens...
Je ziet enkele pagina's terug dat ik de reserator aan zet met een relais en ik merk wel als hij niet aan staat. Moederbord zal wel automatisch afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48

RvV

Ik zat mezelf zojuist af te vragen of er nog een reserator 2 gaat komen? Van zo'n beetje alle zalman producten komt wel een nieuwe versie. ;)

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvV schreef op 29 augustus 2004 @ 10:19:
Ik zat mezelf zojuist af te vragen of er nog een reserator 2 gaat komen? Van zo'n beetje alle zalman producten komt wel een nieuwe versie. ;)
zal vast wel gebeuren (net als bij de FAN MATE van Zalman). Maar ik denk dat het dan een redelijk ander model gaat worden. who knows... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 09:40
Iemand een idee hoe warm een fx5900 ongeveer wordt tijdens het gamen als die gekoeld wordt door de reserator?

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Hele late reactie -maar goed bedoeld- )

NIET DOEN, denk ff na: je wil ongeveer 100 watt aan warmte afvoeren (met je gpu erbij haal je dat zo).. een normale koel/vrieskast kan dat niet afvoeren (die hoeven alleen iets koel te houden, niet iets koel te houden dat zelf warmte afgeeft)..

wat gebeurt er (denk ik): je koelkast slaat niet meer af en warmt steeds verder op -> koelkast stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Niet online
Menno1234 schreef op 29 augustus 2004 @ 14:42:
Iemand een idee hoe warm een fx5900 ongeveer wordt tijdens het gamen als die gekoeld wordt door de reserator?
50 - 55 C met Doom3 was rond de 80 C met de originele Asus cooler.

Oh ja m'n Reserator is dus binnen! Voor het eerst dat m'n vriendin bovenmatig geinteresseerd is in hardware :9~ Allemachtig wat een ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*discostar* schreef op 03 september 2004 @ 11:06:
[...]

50 - 55 C met Doom3 was rond de 80 C met de originele Asus cooler.

Oh ja m'n Reserator is dus binnen! Voor het eerst dat m'n vriendin bovenmatig geinteresseerd is in hardware :9~ Allemachtig wat een ding :)
hahhahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Ik ben momenteel bezig om de backplate van mijn MSI K8N Neo af te slopen om de Reserator plate voor socket 754 erop te plakken. Ik snap niet waarom Zalman niet de hoogte heeft gekozen van de originele backplate, als ik hem er zo opschroef is hij te hoog voor het CPU block, hopelijk mol ik mijn mobo nu niet :(

Net nog even 3 flessen gedemineraliseerd water bij de Kruidvat gehaald :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Niet online
C0nscious schreef op 03 september 2004 @ 18:51:
Net nog even 3 flessen gedemineraliseerd water bij de Kruidvat gehaald :9
1 euro 35, geen geld :*) Gooi je d'r nog iets bij, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

*discostar* schreef op 03 september 2004 @ 19:28:
[...]

1 euro 35, geen geld :*) Gooi je d'r nog iets bij, of niet?
Nah, this ought to do it. Nog even snel dit sapphire radeon 9800 pro koelblokje eraf slopen en ik kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

het kost maar €0,85 bij de C1000 ;)
maar het is iig niet duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee maar doet niemand er nog iets bij? klein beetje koelvloeistof tegen algen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och zolang het goed gaat ..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja tot je koelblok helemaal dicht zit van de beestjes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 00:22:
ja tot je koelblok helemaal dicht zit van de beestjes!!
Dan haal je je wc ff uit elkaar en clean je de mess?

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja oke ik geef me gewonnen!! hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 10:26:
ja en had al gelezen dat enkele gebruikers demi water met koelvloeistof hadden gebruikt. Er was toen ook de vraag of dat nog invloed had op de prestaties. Word je temp er nu hoger van ofniet?
Ik las dit net, een tiental posts terug, en ik doe 't nooit weer. In ieder geval niet de blauwe koelvloeistof... Het begon helemaal te schuimen! Overal in mijn leidingen zo'n witte schuimkop aan de 'rand' die heel langzaam meedreef op de stroming. Echt uncool... ;(

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm bedankt voor de tip hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Kan iemand mij vertellen of het verstandig is om Anti-Algen Vloeistof in mijn Zalman Reserator te doen. Ik lees bij Zalman zelf en in het boekje dat Gedistileerd Water voldoende is. Maar wil ff weten wat jullie hebben gedaan?

Verwijderd

Iemand enig idee hoeveel het in tempratuur zal verschillen met een Zalman 7000cu?

• Cybex
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Vraagje, ik zag die mod van Skull_One (toevoeging van een extra radiator). Kan dat zomaar? Ik bedoel, gaat die pomp van die Reserator dat niet vervelend vinden? Want die mod lijkt mij ook wel wat namelijk...

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 19:21:
Iemand enig idee hoeveel het in tempratuur zal verschillen met een Zalman 7000cu?
Goeie vraag,ik was benieuwd wat de temps t.o.v een Thermalright SLK-948U met een Paps 92mm zouden zijn,de mijne is 31C idle en 34 stressed(kamer is 22C) en heb de fan bijna onhoorbaar draaien en dat voor nog geen 70 euro 8)

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Niet online
Even schopje, iemand die weet of je zomaar een extra radiator aan de Reserator mag knuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybex schreef op 19 september 2004 @ 16:05:
Even schopje, iemand die weet of je zomaar een extra radiator aan de Reserator mag knuppen?
kan, maar de pomp is niet zo sterk. 5W namelijk...
je kan beter een ventilator richting je reserator laten blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybex
  • Niet online
Hmm, het kan dus. Ik ga het dan maar eens proberen zodra ik mijn Reserator binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Ik ben van plan om mijn Dual Opteron setup te waterkoelen.

Nu heb ik de Zalman Resorator 1 bij iemand op zijn Athlon 64 3500+ gezien en dat was wel erg stil.

Aangezien ik nog geen ervaring heb met waterkoeling leek mij de Resorator wel een mooi product.

Mijn vraag is nu of ik mijn setup met de resorator kan koelen.
Setup:
Dual Opteron 250 (2,4GHz)
6800 ultra.
Coolermaster Stacker als behuizing.

Zou ik deze 2 cpu's + 6800 i.c.m. de Resorator kunnen koelen? of kan ik beter kijken naar losse blokjes van o.a. Swiftech etc.

Het grootste punt is dat ik het zo mooi vind dat de Radiator en pomp extern zijn en dus geen ruimte innemen in de behuizing :)

Het gaat mij niet om de beste koelprestaties maar ik zou graag een zo stil mogelijk systeem te hebben. :)

Ideetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil er wel een kleindere versie van voor me barebone!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr1gg3R schreef op 19 september 2004 @ 22:15:
Ik ben van plan om mijn Dual Opteron setup te waterkoelen.

Nu heb ik de Zalman Resorator 1 bij iemand op zijn Athlon 64 3500+ gezien en dat was wel erg stil.

Aangezien ik nog geen ervaring heb met waterkoeling leek mij de Resorator wel een mooi product.

Mijn vraag is nu of ik mijn setup met de resorator kan koelen.
Setup:
Dual Opteron 250 (2,4GHz)
6800 ultra.
Coolermaster Stacker als behuizing.

Zou ik deze 2 cpu's + 6800 i.c.m. de Resorator kunnen koelen? of kan ik beter kijken naar losse blokjes van o.a. Swiftech etc.

Het grootste punt is dat ik het zo mooi vind dat de Radiator en pomp extern zijn en dus geen ruimte innemen in de behuizing :)

Het gaat mij niet om de beste koelprestaties maar ik zou graag een zo stil mogelijk systeem te hebben. :)

Ideetjes?
2x een CPU en een 6800 pffff...!!
dat is ERG veel warmte :X
Dan is misschien de reserator geen goede keuze.
Of je neemt er 2. :)
reserator 1 - nr1 : CPU1 + GPU
reserator 1 - nr2 : CPU2 (+ NB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 22:39:
[...]

2x een CPU en een 6800 pffff...!!
dat is ERG veel warmte :X
Dan is misschien de reserator geen goede keuze.
Of je neemt er 2. :)
reserator 1 - nr1 : CPU1 + GPU
reserator 1 - nr2 : CPU2 (+ NB)
dat laatste, daar zou je best een mooie mod van kunnen maken lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me gaaf maar ja $$$$$$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dnek niet dat te kort komt in de $$$$$ als ik zo zijn setup zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook dit kunstwerk gekocht, echt een mooi ding.
Had eerst alleen het CPU blok voor op de P4. Dat was koel.

Vorige week heb ik eindelijk mijn VGA blok binnen, duurde 6 week. (moest nog gemaakt worden door kindertjes in Korea ofzo)
De montage op mijn 9800 pro was goed te doen. Had hem eerst niet goed aangedraaid. Die schroefjes kunnen wel een paar slagen hebben blijkbaar.
Overigens heb ik de blauwe heatsinks voor de vga erbij besteld, want zalman levert standaard zilveren. Ik wilde ze in reserator-Blauw

En ik kreeg na bijna twee maand ook de RMA voor de flowindicator. Duurt wel erg lang... Maar ja, hij is er en door mijn doorzichtige slangen met UV shit zie ik het ook wel flowen.

Nu de temps dat is wetenswaardiger:

Stock:
CPU: weet ik niet meer rond de 40
GPU: 38/50+ gemeten met temp sensor op de heatsink
MB: 32/36

Alleen CPU watergekoeld:
CPU: 23/36
GPU: 38/50+
MB: 34/48 hij miste ineens de airflow van de CPU fan

GPU en CPU:
CPU: 23/38,5 dus weer 2,5 graad warmer door de GPU
GPU: 34/42,5
MB: 30/36 hitte is weer mooi weggevloeid.

Dus hij koelt mooi, niet super, maar wel stil. Hij is zo mooi, alsof een engeltje over je oog piest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
ToolkiT schreef op 20 september 2004 @ 12:56:
[...]

dat laatste, daar zou je best een mooie mod van kunnen maken lijkt me!
Ik ga eerst nog even kijken of ik een setje met swiftech onderdelen mooi kan wegwerken in een Coolermaster Stacker behuizing.

Mocht dat niet helemaal lekker passen dan kijk ik wel voor een dual-resorator setup 8)

Het enige punt dat mij zorgen baart bij een resorator i.c.m. een 6800 Ultra is dat deze gpu erg warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je de zalman reserator aan je voeding aansluiten of in het stopcontact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stopcontact.. en excuseer me... dit had je OVERAL kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr1gg3R schreef op 26 september 2004 @ 13:08:
[...]

Ik ga eerst nog even kijken of ik een setje met swiftech onderdelen mooi kan wegwerken in een Coolermaster Stacker behuizing.

Mocht dat niet helemaal lekker passen dan kijk ik wel voor een dual-resorator setup 8)

Het enige punt dat mij zorgen baart bij een resorator i.c.m. een 6800 Ultra is dat deze gpu erg warm wordt.
1xOpteron en 1x6800U kan de reserator wel aan. Lijkt me ergg sterk als ie dat niet kan. Je hebt toch nog niets overgeclocked?

En met 2x reserators: hou er wel wat afstand tussen. :)
Wordt met 2 reserators wel ONWIJS gaaf. Enige nadeel is dat het lastig is voor LAN-partys :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 20:45:
[...]

1xOpteron en 1x6800U kan de reserator wel aan. Lijkt me ergg sterk als ie dat niet kan. Je hebt toch nog niets overgeclocked?

En met 2x reserators: hou er wel wat afstand tussen. :)
Wordt met 2 reserators wel ONWIJS gaaf. Enige nadeel is dat het lastig is voor LAN-partys :/
Het probleem is dat ik eigelijk geen "dual" resorator wil.

Een enkele is ok maar het liefst wil ik alles intern of aan de behuizing vast (extern rad. is no problemo)

De Opteron (250's) worden niet zo heel warm maar ze hebben natuurlijk geen C&Q zoals de Athlon 64 dat heeft :)

En de 6800U wordt erg warm maar misschien los ik dat op door een 6600 GT te nemen (PCI-Express) omdat ik mijn mobo toch ga omgooien naar een Iwill DK8N of als ze dit jaar nog uitkomen een IWILL DK8ES met 2 PCI-Express sloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 01:07

Maf

2 reserator's bovenop je case bevestigd lijkt me toch een coole mod (liggend dan ;) )

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
Maf schreef op 26 september 2004 @ 23:18:
2 reserator's bovenop je case bevestigd lijkt me toch een coole mod (liggend dan ;) )
offtopic:
je doet je naam eer aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu eens in je waterkoeling kwik doet, metaal geleid toch veel beter dan water?
Het enigste dat je dan wel nodig hebt is een super goede pomp. Zou dit mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 16:14:
Als je nu eens in je waterkoeling kwik doet, metaal geleid toch veel beter dan water?
Het enigste dat je dan wel nodig hebt is een super goede pomp. Zou dit mogelijk zijn?
neej, kwik mengt niet. Je zal je pomp gegarandeerd slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:50
kwik is ook zo lekker gezond :) Dat zijn zware metalen hoor. En trouwens waar wou jij bv 1 liter kwik vandaan halen en weet je wel hoeveel dat kost. Daar moet je heel wat thermometers voor kapot breken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Weer eens wat DiMacho Reserator nieuws....

Ik heb er alleen maar Demiwater inzitten en heb gister eens de dop van de reserator afgedraait om te kijken hoe het met het water stond! Nog heel erg helder!! Wat me opviel was dat het water nog zo warm was, terwijl de pc al een dag uitstond.
+ Mijn reserator staat 24/7 aan!
+ Er heeft geen zon opgestaan!
Betekend dus dat het (demi)water altijd wat warm blijft. Zo rond de 20 graden... schat ik.

Anderen dit ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiMacho schreef op 28 september 2004 @ 15:18:
Weer eens wat DiMacho Reserator nieuws....

Ik heb er alleen maar Demiwater inzitten en heb gister eens de dop van de reserator afgedraait om te kijken hoe het met het water stond! Nog heel erg helder!! Wat me opviel was dat het water nog zo warm was, terwijl de pc al een dag uitstond.
+ Mijn reserator staat 24/7 aan!
+ Er heeft geen zon opgestaan!
Betekend dus dat het (demi)water altijd wat warm blijft. Zo rond de 20 graden... schat ik.

Anderen dit ook??
's ochtends is de reserator bij mij altijd lekker koud. Ik veronderstel dat het water dan ook zo koud is. Denk rond de 18-20 graden.

Dus nog steeds geen relais-oplossing? Kost je nog geen 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
DiMacho schreef op 28 september 2004 @ 15:18:
*knip*

Anderen dit ook??
20 graden lijkt me je kamer temperatuur en water gaat denk niet onder je kamer temperatuur zitten zonder koeling. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
metal14 schreef op 28 september 2004 @ 16:46:
[...]

20 graden lijkt me je kamer temperatuur en water gaat denk niet onder je kamer temperatuur zitten zonder koeling. :P
Tja ik heb geen thermometer hier, maar hij is, aangezien ik het voel, warmer dan de kamertemp. Veel warmer. Zeg maar 4 a 5 graden!

@LT: Ik heb nog niet zo'n oplossing, moest nog een nieuwe voeding aanschaffen en ga er dit weekend mee aan de slag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
DiMacho schreef op 28 september 2004 @ 16:51:
[...]

Tja ik heb geen thermometer hier, maar hij is, aangezien ik het voel, warmer dan de kamertemp. Veel warmer. Zeg maar 4 a 5 graden!
*knip*
Dus het is bij jouw in huis 15-16 graden???? heb je continu airco aanstaan ofzo? :P ( je zegt net dat je water 20 graden is)

edit: gevoelstemperatuur speelt ook mee. Lichaam is nou niet echt acuraat met temperatuur metingen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Satch op 28-09-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
metal14 schreef op 28 september 2004 @ 16:57:
[...]

Dus het is bij jouw in huis 15-16 graden???? heb je continu airco aanstaan ofzo? :P ( je zegt net dat je water 20 graden is)
Ik zei al : ...schat ik ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.