Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je movies kan downloaden voor de Nokia 6230?? Heb wat afgezocht op internet maar kan niks vinden.

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 12:58:
Weet iemand waar je movies kan downloaden voor de Nokia 6230?? Heb wat afgezocht op internet maar kan niks vinden.
Je zult je eigen films zelf even om moeten zetten...
Met de Nokia Multi Media Converter, zie de startpost.

[ Voor 10% gewijzigd door e1f op 28-04-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doe je zeker met de Nokia PC Suite wat ik zo heb gelezen in het Forum!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Gister een bestelling bij GSMtrack.nl ingeleverd. hoop dat hij er nog voor koningedag is want daarna ben ik een weekje texel.

overgens hebben ze daar zovel de graphite als de pearl white versie waarvan ik de laatste heb besteld. Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit kreeg ik binnen van Typhone.nl uit Maastricht

Beste ...........,

De Nokia 6230’s die we op dit moment in voorraad hebben zijn Nederlandse telefoons en zijn voorzien van zowel een Nederlandse en Franse handleiding. De firmware versie van deze telefoons is 3.15.

Wat betreft het porteren van uw huidige nummer, u kunt daar de gewenste datum voor aangeven op het nummerporteringsformulier.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,

Typhone.nl BV

Met een Vodafone abonnement 300 (1jr!!!!!!!) is dit toestel gratis en krijg je nog 7 euro terug ook. Lijkt me een top actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 19:02:
ik klink nu misschien een beetje bot, maar kunnen we weer effe ontopic gaan ouwehoeren?
het is niet zo boeiend om een hele thread vol te posten met "woeiii ik heb hem!!" of "ik krijg hem morgen!!!" :>

Bij deze een officieel verzoek tot respecteren van bovenstaand voorstel :Y)

Niets is zo oninteressant als 20x achter elkaar te lezen 'ik heb hem' of 'ik krijg hem'.
dit verzoek is eerder geweest.. dus graag weer ontopic

[ Voor 20% gewijzigd door DancePlaza op 28-04-2004 13:25 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:34
mol99 schreef op 27 april 2004 @ 17:36:

Vraagje nummer 2.
Ik heb MP3's op mijn MMC staan. Die wil hij alleen afspelen met de Multimediaplayer en niet met de musicplayer. Is het mogelijk dit aan te passen zonder tussenkomst van de Nokia PC suite?
Schopje, hier al iemand een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Me nokia 6230 is binnen :) Morgenvroeg even ophalen...

Weet nog niet welke versie ik heb helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een groot deel van dit forum zitten lezen en ben redelijk tot zeer enthousiast geworden over de 6230. Nu nog even bestellen.... maar in welke van de achthonderduizend (web)winkels ga ik dat doen?

Waar is de 6230 verkrijgbaar voor een lage prijs? Ik wil maximaal een abb. van 1 jaar en een abb. kosten niet hoger dan €25.

U begrijpt ik ben niet helemaal up-to-date in abonnementenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:21

DeZzL

Rocket surgeon

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 13:59:
Ik heb een groot deel van dit forum zitten lezen en ben redelijk tot zeer enthousiast geworden over de 6230. Nu nog even bestellen.... maar in welke van de achthonderduizend (web)winkels ga ik dat doen?

Waar is de 6230 verkrijgbaar voor een lage prijs? Ik wil maximaal een abb. van 1 jaar en een abb. kosten niet hoger dan €25.

misschien moet je deze post eens lezen:
klik, doh

[ Voor 45% gewijzigd door DeZzL op 28-04-2004 14:51 . Reden: verkeerde gekwoot :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 13:59:

Als je op www.telecomvergelijker.nl kijkt kan je daar zien waar welke telefoon in combinatie met welk abbonnement hoeveel kost.
DeZzL schreef op 28 april 2004 @ 14:02:
misschien moet je deze post eens lezen:
klik, doh
10 dagen later nog antwoorden, en dan op een vraag die al beantwoord is lijkt me een beetje nutteloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 23:52
even weer offtopic sorry..: zou iemand mij aub nokia converter 2.0 kunnen uploaden op mijn ftp ftp://test:test@213.51.114.75 zou geweldig zijn ik kan namelijk niet registreren op nokia.com ik krijg error.. ook op school zou echt geweldig zijn

bedankt bij voorbad! :)

groeten, Spanjard

Domoticz + Fotografie + Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanjard schreef op 28 april 2004 @ 14:07:
even weer offtopic sorry..: zou iemand mij aub nokia converter 2.0 kunnen uploaden op mijn ftp ftp://test:test@213.51.114.75 zou geweldig zijn ik kan namelijk niet registreren op nokia.com ik krijg error.. ook op school zou echt geweldig zijn

bedankt bij voorbad! :)

groeten, Spanjard
Spanjard,
je hoeft niet steeds te groeten aan het einde van je bericht.
Lees anders forum guidelines ff door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 14:16:
[...]

Spanjard,
je hoeft niet steeds te groeten aan het einde van je bericht.
Lees anders forum guidelines ff door ;)
hoef je tegenwoordig niet meer te groeten... das ook triest... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik 'm nu ook, en niet in wit, zoals eerder aangegeven door de leverancier, maar zwart. Er zit een Nederlandse beschrijving bij dus ik vermoed dat het hier gaat om de "echte" Nederlandse versie...

Vanavond even met het apparaatje spelen, zit nu op mijn werk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
bedankt voor het uploaden!!! maar hoe kom ik nu aan de serial en username die mij gevraagd word :S ... zit dat bij mn mobiel bij of hoe zit dat... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
Spanjard schreef op 28 april 2004 @ 14:40:
bedankt voor het uploaden!!! maar hoe kom ik nu aan de serial en username die mij gevraagd word :S ... zit dat bij mn mobiel bij of hoe zit dat... |:(
lol never mind heb al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Spanjard schreef op 28 april 2004 @ 14:43:
[...]

lol never mind heb al :D
beetje offtopic geneuzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Peewee schreef op 28 april 2004 @ 12:58:
[...]

Nee ik bedoel voor Nederlanders is alleen de Nederlandse versie in het wit te krijgen. Alle voor NL beschikbare EU versies zijn zwart.
De rest van de EU zal vast ook de witte hebben, alleen die komen niet in NL.
Ook dat is niet waar aangezien mijn collega al 2 a 3 weken met een witte rond loopt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij voor iedereen die al zo gelukkig is zijn 6230 te hebben ontvangen, maar weet iemand hoe het zit met de bestellingen bij Sitel??? Heb een witte 6230 in de voorinschrijving besteld, maar recentelijk nog niks gehoord over de uitlevering. Wel kun je hem nu al gewoon bestellen icm MMC's, dan zouden ze toch binnen moeten zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Is al een paar dagen oud.

maar is wel een nieuwe versie uit van Nokia PC suite 6.1

http://www.nokia.com/nokia/0,,54692,00.html

Bluetooth handling is improved. Allows you to pair with a device.
Would recommend after installing 6.1...
- Unpair devices on both the handset and your pc/laptop
- Reboot both the handset and pc/laptop
- Repair devices (I allow my phone full access to all services on laptop and allow laptop to connect to phone without auth)
- Go into phone editor and select the phone (going through BT setup to pair the phone)

Bekende bugs nog ff op een rij.

6230 MAJOR BUGS & QUIRKS and HOW TO FIX
- CALLER GROUP BUG
- Do a quick factory re-set: go to MENU-> Settings-> Restore Factory Settings->
Enter Code: 12345 (12345 is stand. default Nokia sec. code for all Nokia phones)

- CAN NOT DELETE FILE BUG
- If you go to Gallery and you can not delete a file in any of the folders
just RE-START the phone (turn OFF and turn ON)- works on other quirks as well

- NOKIA PC SUITE (NOT A BUG, but a mojor issue to some)
- Nokia PC Suite V.5.8 is more stable compared to the V.6.0 in general (others will disagree)
- Can not install Nokia PC Suite? Download and run Nokia Register Cleaner 1st
- PC connection via BT varies from different BT dongles being used,
- some BT quirks have been fixed just by changing the USB port (Fill it out Guys!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je vergeet de 'geef je MMC card een naam' bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 12:10:
Ik heb zojuist een foutje ontdekt, volgens mij deed de tel dit eerst wel maar wilde het net doen en toen gebeurde er niks....... :?
Het betreft het afspelen over de Hoofdtelefoon als de headset ingeplugd is! Als m'n Mp3 speelt lukt het me niet om het nr over het boxje te spelen! (afspelen over luidspreker wordt wel aangevinkt)

meer mensen dit foutje?
heb ik ook last van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 12:58:

Martin
kazaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Ho*ren!!

Shit eeuh Nasty Nate, ben jij niet gecontacteerd? ik namelijk ook niet, terwijl ik droomde dat ze gingen mailen ( neej geintje :) )

Maar dit is verneukt, wie was dat wie gebeld werd door 06plaza? voor die kleur, ze hebben zeker alleen de zwarte? maar zal je zien dat ze eerst iedereen die zwart besteld heeft zon ding krijgt, en dat degene die wit besteld hebben nog een dikke week ofzo moeten wachten, wedden :D

Owee als ik morgen niet op me werk of thuis een pakketje krijg! dan ga ik wel even heel boos worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 19:54

Neoz

Neoz & Hobbes

Phonehouse in Leidschendam had vanaf vanmiddag aanbieding Gratis 6230 i.c.m. Vodafone 180 2 jaar + inruil oude telefoon

Phonehouse aanbieding
http://shop.phonehouse.nl...h_location=//combos/nl_NL

[ Voor 41% gewijzigd door Neoz op 28-04-2004 17:37 ]

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op 28 april 2004 @ 17:31:
Maar dit is verneukt, wie was dat wie gebeld werd door 06plaza? voor die kleur, ze hebben zeker alleen de zwarte? maar zal je zien dat ze eerst iedereen die zwart besteld heeft zon ding krijgt, en dat degene die wit besteld hebben nog een dikke week ofzo moeten wachten, wedden :D
Ik heb vandaag gebeld en krijg hem morgen binnen. Ik heb de witte besteld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
orange.x schreef op 28 april 2004 @ 17:31:
Ho*ren!!

Shit eeuh Nasty Nate, ben jij niet gecontacteerd? ik namelijk ook niet, terwijl ik droomde dat ze gingen mailen ( neej geintje :) )

Owee als ik morgen niet op me werk of thuis een pakketje krijg! dan ga ik wel even heel boos worden!
Er zijn vandaag een aantal 6230's binnengekomen en morgen volgt een tweede partij.

Iedereen die bij de eerste lichting zat, heeft dat vandaag te horen gekregen en die krijgen morgen hun phone..

Wij (ik iig) zitten bij de tweede lichting en die komt (hopenlijk) dus morgen binnen en wordt dan naar ons verstuurd.
Aangezien het vrijdag koninginnedag is en er in het weekend geen rembourszendingen geleverd worden door de post, zullen we maandag waarschijnlijk de telefoon aangeboden krijgen.

mijn persoonlijk mening daarover is :

*@#T%^@^$#*%#$%*@$*@$#^@^#@$%#&*

Maar goed..nog ff wachten dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
vast al millioen keer gevraagd maar hoe krijg ik de firmware te zien :S heb wel ff de forums doorzocht maar teveel hits en weinig goede antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook al vanmiddag gebeld, ze hadden er nu een stel binnen gekregen, die gingen naar de mensen die als eerst al hadden besteld, mensen in februari enzo, ze zouden morgen weer nieuwe krijgen, die sturen ze dan naar mij, omdat ik pas in april had besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanjard schreef op 28 april 2004 @ 18:00:
vast al millioen keer gevraagd maar hoe krijg ik de firmware te zien :S heb wel ff de forums doorzocht maar teveel hits en weinig goede antwoorden
*#0000#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:27
Eindelijk >:)

Vandaag de 6230 binnen via Provitel (groothandel) Software versie 3.15

Mzzl Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
yep ik heb ook 3.15!! bedankt voor code trouwens :) van phonehouse ben de 3e in sneek die um heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanjard schreef op 28 april 2004 @ 18:58:
yep ik heb ook 3.15!! bedankt voor code trouwens :) van phonehouse ben de 3e in sneek die um heeft :D
hoeveel heb je 'm betaald? (als ik dat mag vragen) :X

weet er toevallig iemand een echte winkel zijn, dicht bij de belgische grens, in het westen? (niet enkel internet-winkel)

kan je wekkers instellen per dag? dus vb maandag, donderdag en vrijdag wil ik om X uur opstaan, maar de andere dagen laat je mij met rust?
ik kon dat vroeger met mijn siemens m50, maar nokia is er precies tegen, mijn nokia 5100 kan het alleszins niet.

_/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 19:16:
[...]

hoeveel heb je 'm betaald? (als ik dat mag vragen)

weet er toevallig iemand een winkel, dicht bij de belgische grens, in het westen?

kan je wekkers instellen per dag? dus vb maandag, donderdag en vrijdag wil ik om X uur opstaan, maar de andere dagen laat je mij met rust?
ik kon dat vroeger met mijn siemens m50, maar nokia is er precies tegen, mijn nokia 5100 kan het alleszins niet.
je kunt het alarm instellen op bepaalde dagen
wat helaas niet kan, is het alarm op verschillende tijdstippen laten afgaan
wat dus wel kan: bijv. maandag, woensdag, en vrijdag alarm om 9:00, de overige dagen geen alarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele weken geleden had ik vanuit Belgie mij een 6230 aangeschaft maar helaas was ik ook in het bezit van een nieuwe sim van Mobistar met het gekende sms-probleem.Dus besloot ik om een upgrade te laten doen bij een gekende Nokia vestiging.

Maar helaas na een week kreeg ik daar te horen dat er nog geen nieuwe software beschikbaar was.En dat dit ook nog wel eens zou kunnen gaan duren.

In overleg met de handelaar vanwaar ik het toestel had aangekocht werd er dan door ons beide besloten om mijn geld terug te nemen en maar te wachten totdat er beter nieuws was ivm het sms-probleem.

Afgelopen zaterdag ben ik naar een Belgische Belcompany geweest en kon aldaar een witte 6230 aanschaffen met "jawel" een nieuwe software namelijk de 3,15.Ook zat er een Nederlandse handleiding bij.
Na de aankoop had ik dadelijk mijn sms-probleem uit getest en met enige fierheid kon ik nu wel sms ontvangen zonder telkens mijn toestel te moeten aan en uit te zetten.

Na enkele dagen met het toestel te hebben gewerkt kan ik nu opgelucht ademen want ben nog geen nieuwe of andere bugs tegen gekomen.

Eindelijk eens goed nieuws.Alles werkt tot nu perfect, ook mms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:34
Ik heb mijn telefoon al een week en ik begin me dood te ergeren aan het feit dat 80 procent van de berichten gaat over wanneer wie de telefoon verwacht en waarom.

Nu kan ik me wel voorstellen dat mensen hierover willen praten. Is het misschien een oplossing om een apart topic te openen over alle leveringskwesties?

-----

Ik ben maar zo voortvarend geweest om de topic al te openen.

[ Voor 11% gewijzigd door mol99 op 28-04-2004 19:42 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 19:31:
Enkele weken geleden had ik vanuit Belgie mij een 6230 aangeschaft maar helaas was ik ook in het bezit van een nieuwe sim van Mobistar met het gekende sms-probleem.Dus besloot ik om een upgrade te laten doen bij een gekende Nokia vestiging.

Maar helaas na een week kreeg ik daar te horen dat er nog geen nieuwe software beschikbaar was.En dat dit ook nog wel eens zou kunnen gaan duren.

In overleg met de handelaar vanwaar ik het toestel had aangekocht werd er dan door ons beide besloten om mijn geld terug te nemen en maar te wachten totdat er beter nieuws was ivm het sms-probleem.

Afgelopen zaterdag ben ik naar een Belgische Belcompany geweest en kon aldaar een witte 6230 aanschaffen met "jawel" een nieuwe software namelijk de 3,15.Ook zat er een Nederlandse handleiding bij.
Na de aankoop had ik dadelijk mijn sms-probleem uit getest en met enige fierheid kon ik nu wel sms ontvangen zonder telkens mijn toestel te moeten aan en uit te zetten.

Na enkele dagen met het toestel te hebben gewerkt kan ik nu opgelucht ademen want ben nog geen nieuwe of andere bugs tegen gekomen.

Eindelijk eens goed nieuws.Alles werkt tot nu perfect, ook mms.
waar was die belcompany winkel?
op de site staat dat toestel toch niet? http://www.belcompany.be/...erkNr=1&ParMerkNaam=Nokia

hoeveel heb je betaald? (ben nieuwsgierig, maar ben verzot op die gsm... O+ )

dan heb ik nog een vraag: kost het geld om je firmware te laten upgraden? hoeveel? zijn er op internet geen bronnen? :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmzz....

Mensen voor 3e keer, niemand met Logitech DiNovo BT VS N6230 ???

Enja...

Dat iedereen die foon wilt en steeds zit te zeuren over levering... is niet erg nuttig....dat ding doet gewoon iets met de mensen...

wat n BAK..

(en ik heb m nog steeds niet :'( , maybe Monday)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe review op Mobile Review:
http://www.mobile-review.com/review/nokia-6230-en.shtml

leuk voor in de startpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Logitech Di Novo werkt goed met de 6230, bij mij althans.
Ik ben vandaag bij het servicepoint geweest en er was nog geen nieuwe software versie uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Ik heb een vraag (ik weet niet of het al gevraagd is, ik heb zoveel mogelijk alles gelezen)
De 6230 maakt netjes verbinding met de Nokia PC Suite via Bluetooth en de telefoon wordt herkent, maar als ik op Phone Browser klik en dan op Mijn galerij of Nokia 6230 dan geeft Windows (XP) een foutmelding en gaat explore.exe sluiten, fout opgetreden, rapport verzenden maar MS etc etc.
Wie weet waar het aan ligt? Ik heb de Nokia PC Suite software al voor de 2e keer geinstalleerd. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 10:51
Waar is mijn oude vertrouwde Wekker gebleven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Vanmiddag een emailtje gekregen van Sitel dat mijn 6230 onderweg is samen met een Braun activator 8595, ff luxe scheren.

Maar heb vanmiddag gelijk een trust bluetoothdongle aangeschaft, nu maar hopen dat ze hem met de laatste firmware versie versturen. Schijnt een stuk beter te zijn

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
oki mijn eerst probleempje.... met het mobieltje.... en dat heb ik met bluetooth en met infrarood ik krijg de melding dat de bewerking niet kan worden voltooid met nokia phone browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanjard schreef op 28 april 2004 @ 21:05:
oki mijn eerst probleempje.... met het mobieltje.... en dat heb ik met bluetooth en met infrarood ik krijg de melding dat de bewerking niet kan worden voltooid met nokia phone browser
sorry, maar dit is echt al tig keer langsgekomen in dit topic
geef je MMC een naam en reboot je gsm

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Sanderke schreef op 28 april 2004 @ 20:21:
Waar is mijn oude vertrouwde Wekker gebleven???
Staat onder de favorietenknop..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 28 april 2004 @ 21:20:
[...]

Staat onder de favorietenknop..
en onder Organiser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn 6230 wil connecten via mijn bluetoothdonge levert dit een paar problemen op.

Als ik in bij My Bluetooth Places ga bladeren door het toestel is dit geen probleem. Ik heb daar ook een bluetooth COM poort aangemaakt. Als ik daarmee wil connecten met de NokiaPC Suite software vraagt hij aan de telefoon of die wil verbinden, druk je op accept. Heeft die heel even verbinding en daarna valt die weer weg.

Weet iemand waar dit probleem wegkomt?

Dongle: Belkin Bluetooth v1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ederooij schreef op 28 april 2004 @ 21:04:
Vanmiddag een emailtje gekregen van Sitel dat mijn 6230 onderweg is samen met een Braun activator 8595, ff luxe scheren.

Maar heb vanmiddag gelijk een trust bluetoothdongle aangeschaft, nu maar hopen dat ze hem met de laatste firmware versie versturen. Schijnt een stuk beter te zijn
De mijne is vandaag ook verstuurd via sitel.nl.Ik hoop natuurlijk ook op de nieuwste firmware. Laat ff weten als je hem hebt. Ik hoop dat ik hem morgen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk een algemene Nokia vraag vermoed ik, maar ik heb op mijn nieuwe 6230 per ongeluk een verkeerd nummer ingetoetst als voicemailbox nummer (die ik zelf altijd oproep door de 1 ingedrukt te houden). Hij vroeg naar het nummer toen ik de eerste keer de 1 ingedrukt hield en nu belt ie gewoon dat nummer en kan ik nergens in een menu vinden waar ik een ander nummer kan opgeven.

Erg frustrerend, maar hopelijk kijk ik er overheen en kan iemand me het helpen vinden.

Bedankt alvast,
groetjes,
Suzanna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 21:38:
Eigenlijk een algemene Nokia vraag vermoed ik, maar ik heb op mijn nieuwe 6230 per ongeluk een verkeerd nummer ingetoetst als voicemailbox nummer (die ik zelf altijd oproep door de 1 ingedrukt te houden). Hij vroeg naar het nummer toen ik de eerste keer de 1 ingedrukt hield en nu belt ie gewoon dat nummer en kan ik nergens in een menu vinden waar ik een ander nummer kan opgeven.

Erg frustrerend, maar hopelijk kijk ik er overheen en kan iemand me het helpen vinden.

Bedankt alvast,
groetjes,
Suzanna
Heb mn nokia 6230 nog niet maar in mn 6100 ga je naar
1. menu
2. berichten
3. spraakberichten
4. nummer voicemailbox

volgens mij in alle nokia's hetzelfde

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb echt prut in m'n ogen... wat een logische plek... 8)7

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!

Zijn er trouwens meer mensen met vage verlichting achter sommige knopjes?
Zie foto:
http://www.xs4all.nl/~suzero/pics/6230_002.jpg

(Hij is wel ietsje beter leesbaar dan op de foto, maar het verschil is wellicht duidelijk met de andere toetsen.)
Ik had deze vraag per ongeluk als aparte thread eerder gesteld... maar nu waar die hoort...

groetjes,
Suzanna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
jonges weet iemand waar ik een transparent blank krijg voor mijn operator logo kan ik die ook via IR of BT op zetten? en waar krijg ik dat.... u guys rulez (slijm slijm)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 21:56:
Zo, ik heb echt prut in m'n ogen... wat een logische plek... 8)7

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!

Zijn er trouwens meer mensen met vage verlichting achter sommige knopjes?
Zie foto:
http://www.xs4all.nl/~suzero/pics/6230_002.jpg

(Hij is wel ietsje beter leesbaar dan op de foto, maar het verschil is wellicht duidelijk met de andere toetsen.)
Ik had deze vraag per ongeluk als aparte thread eerder gesteld... maar nu waar die hoort...

groetjes,
Suzanna
nee bij mij is't niet zo... ik heb gewoon overal belichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanjard schreef op 28 april 2004 @ 22:01:
jonges weet iemand waar ik een transparent blank krijg voor mijn operator logo kan ik die ook via IR of BT op zetten? en waar krijg ik dat.... u guys rulez (slijm slijm)
ook dat is eerder langsgekomen ;)

http://www.encodinginfo.org.uk/nokia/blank.nol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
weet ik wel maar wat moet ik hier nou mee.... wappen of zo? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanjard schreef op 28 april 2004 @ 22:05:
[...]

wap er naartoe, dan wordt 'ie automatisch gedownload
of download dit bestand en zet het via IR/BT op je gsm (met Oxygen Phonemanager ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Spanjard schreef op 28 april 2004 @ 22:05:
[...]

wat dacht je van opslaan en via een programma naar je telefoon uploaden via bluetooth en infrarood

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
ederooij schreef op 28 april 2004 @ 22:09:
[...]

wat dacht je van opslaan en via een programma naar je telefoon uploaden via bluetooth en infrarood
probeerde ik al .. maar ik wist niet in welke map het moest... waar moet dat heen dan... en als dat gebeurd is wat dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Spanjard schreef op 28 april 2004 @ 22:01:
gewoon wappen man.. dit is ook al eenpaar langs geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
tja dat zeg je wel maar ik doe al een tijdje over om de wapinstellingen goed te krijgen dus ik hoop eigenlijk op een IR of BT alternatief... wappen met t-mobile is niet makki vind ik

edit: naar enig tijde heb ik wap werkend gekregen via gprs en ik bedank me weer bij de plaatselijke "bevolking" _/-\o_ :Y)

[ Voor 27% gewijzigd door Spanjard op 28-04-2004 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Upbeat schreef op 28 april 2004 @ 20:16:
Ik heb een vraag (ik weet niet of het al gevraagd is, ik heb zoveel mogelijk alles gelezen)
De 6230 maakt netjes verbinding met de Nokia PC Suite via Bluetooth en de telefoon wordt herkent, maar als ik op Phone Browser klik en dan op Mijn galerij of Nokia 6230 dan geeft Windows (XP) een foutmelding en gaat explore.exe sluiten, fout opgetreden, rapport verzenden maar MS etc etc.
Wie weet waar het aan ligt? Ik heb de Nokia PC Suite software al voor de 2e keer geinstalleerd. :? :?
Iemand? :'(

En nog een vraag... hoe krijg je in de Music Player dat de naam van de artiest naast het cijfer komt? Want bij mij komen de naam van de artiest en de titel van het nummer naast elkaar onder het cijfer (btje moeilijk uit te leggen, hopelijk snap iemand dat...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
heb een bug ontdekt trouwens .... let maar op wat gebeurd als je verbinding hebt met computer en nokia suite met bluetooth en nu ga je het bluetooth menutje in en je kiezt bluetooth UIT als je dat met JA bevestigt crashed je mobiel... en herstarten is enige mogelijkheid om weer goed te krijgen.... zelfde geldt voor... hoofdtelefoon op mobiel aangesloten en hierna proberen BT te gebruiken resulteerd en niet kunnen verbindinden met de BT dongle op mn computer ook hier moet ik het mobieltje herstarten... zoals jullie al vaker lieten zien in de afgelopen delen zijn er een heleboel bugs... ook in mijn nederlandse 2.15 versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een aardige newb, is er al een proggie waarmee je filmpjes kan doorspoelen? Werd laatst bij het einde van een aflevering gebeld, weg film :(

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is doorspoelen van movies niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks in development ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Zo, ik heb even de Satanscore van het topic ongedaan gemaakt door deze post. en ik heb de startpost aangepast, zodat mensen kunnen zien dat je ook een blank logo ken gebruiken als operatorlogo.

verder ga ik straks nog even 06plaza bellen over hoe en wat en waarom ik em vandaag niet krijg!!!

@ Nasty Nate, heb jij ook een verleng abo gedaan? ( bij mij in de zin van dat ik em liet overlopen op mijn oude orange, en ik dus zo laat mogelijk dat abonnement met tmobile heb laten ingaan ) misschien dat we daarom later in de lijst zijn geplaatst? ( wat denk ik onterecht is! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 06-09 12:26
orange.x schreef op 29 april 2004 @ 08:23:

@ Nasty Nate, heb jij ook een verleng abo gedaan? ( bij mij in de zin van dat ik em liet overlopen op mijn oude orange, en ik dus zo laat mogelijk dat abonnement met tmobile heb laten ingaan ) misschien dat we daarom later in de lijst zijn geplaatst? ( wat denk ik onterecht is! )
Ik heb idd ook een verlenging gedaan, alleen liep mijn vorige contract 20 maart al af en is deze dus voor die tijd al verlengt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Nasty Nate schreef op 29 april 2004 @ 09:43:
[...]

Ik heb idd ook een verlenging gedaan, alleen liep mijn vorige contract 20 maart al af en is deze dus voor die tijd al verlengt. :)
apart. bij mij dus ook geval mijn abo is een week voor de 31e maart ingegaan, zou wel vreemd zijn toch als ze mij DAN pas in de lijst zetten van eeuh mobieltje versturen naar klant bla.

want ze wisten denk ik wel dat het langer ging duren voor ze die dingen binnen hadden, dus ik moet eigenlijk vandaag dat ding gewoon krijgen :D zometeen ff bellen, nog 15 min wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg ik gister post van t-mobile, nummerbehoud.. ik had alles ingevuld maar handtekening vergeten. Kon ik ook moeilijk zien dat daar een handtekening moest op de fax van gsmtrack |:(

Nu kan ik weer langer wachten op me T-Mobile abonnement.

p.s. Weet iemand, als ik niet bel en sms met t-mobile ik dat mee kan nemen naar de volgende maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 10:00:
Kreeg ik gister post van t-mobile, nummerbehoud.. ik had alles ingevuld maar handtekening vergeten. Kon ik ook moeilijk zien dat daar een handtekening moest op de fax van gsmtrack |:(

Nu kan ik weer langer wachten op me T-Mobile abonnement.

p.s. Weet iemand, als ik niet bel en sms met t-mobile ik dat mee kan nemen naar de volgende maand?
Ik heb hier al eens voor geinformeerd en het is 2 maanden, check anders nog ff op www.tmobile.nl voor de zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie het net al dat ik het al had gevraagd :)

Heb nu net 1 maand gehad, dan dus nog 1.. dan maar bellen ermee :P

en sms dan? Die neem je wel mee? heb nu 120 smsjes per maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:32
trouwens, heeft iemand al een 256mb apacer MMC binnengekregen van Mycom ? Ik meen dat er een aantal personen waren die het besteld hadden via internet. Ik was gister naar mijn plaatselijke Mycom geweest en daar hebben ze de MMC's nog steeds niet binnen :(

[ Voor 13% gewijzigd door dcell op 29-04-2004 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk mijn foto's eens dcell.

Ik heb hem vorige week, na dat mailtje van mycom netjes gekregen en getest :)

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/N14.jpg

:*)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met het uploaden van mp's via bluetooth/usb kabel naar het/een mmc kaartje in de 6230?
Ik ben nl erg benieuwd hoe lang dit gaat duren als je zeg 100mb aan mp3 wilt uploaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 10:14:
Heeft er iemand ervaring met het uploaden van mp's via bluetooth/usb kabel naar het/een mmc kaartje in de 6230?
Ik ben nl erg benieuwd hoe lang dit gaat duren als je zeg 100mb aan mp3 wilt uploaden...
lezen lezen lezen, als ik ff uit me hoofd doe gaat BT met 4KB per seconde, dus neit zo snel, mijn modem ging vroeger sneller :P en usb gaat gewoon met forse snelheid, dan kan je dus 2 dingen kiezen, ik koop een kabel voor 20 eur ( wel de imitatie dan ) of ik koop usb cardreader ( bij aldi tijdje terug voor 8 eur :) me is a happy owner! )

en via IR gaat ook neit echt rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 10:10:
Kijk mijn foto's eens dcell.

Ik heb hem vorige week, na dat mailtje van mycom netjes gekregen en getest :)

[afbeelding]

:*)
sorry, soms wordt er met zo'n tempo gepost dat ik het niet meer kan bijhouden :P
ik ga vanmiddag in de pauze maar weer eens langs mycom. Ff kijken wat die apen nu weer voor een smoes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
dcell schreef op 29 april 2004 @ 10:48:
[...]

sorry, soms wordt er met zo'n tempo gepost dat ik het niet meer kan bijhouden :P
ik ga vanmiddag in de pauze maar weer eens langs mycom. Ff kijken wat die apen nu weer voor een smoes hebben.
Apeldoorn en Arnhem hebben ze iig niet (heb ik al ontdekt, ben op zoek naar 256MB voor m'n n-gage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

orange.x schreef op 29 april 2004 @ 10:19:
[...]

lezen lezen lezen, als ik ff uit me hoofd doe gaat BT met 4KB per seconde, dus neit zo snel, mijn modem ging vroeger sneller :P en usb gaat gewoon met forse snelheid, dan kan je dus 2 dingen kiezen, ik koop een kabel voor 20 eur ( wel de imitatie dan ) of ik koop usb cardreader ( bij aldi tijdje terug voor 8 eur :) me is a happy owner! )

en via IR gaat ook neit echt rap.
idd lezen :D

maar via usb gaat ook niet echt rap denk ik.. is een usb tot serial kabel eigelijk he.
maarik heb dat nog niet getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
johnnyv.nl schreef op 29 april 2004 @ 10:51:
[...]

Apeldoorn en Arnhem hebben ze iig niet (heb ik al ontdekt, ben op zoek naar 256MB voor m'n n-gage)
laat ik nou net in Apeldoorn wonen :/ dan maar wachten tot ze weer binnenkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
DancePlaza schreef op 29 april 2004 @ 10:57:
[...]

idd lezen :D

maar via usb gaat ook niet echt rap denk ik.. is een usb tot serial kabel eigelijk he.
maarik heb dat nog niet getest
cardreader is gewoon het beste! en het snelst, wel telefoon ff uit en weer aan, maar dat kan niet opboksen tegen 4uur uploaden via BT dan zou je denk ik ook meteen je tel in de lader kunnen gooien omdat ie anders erna leeg is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:59
Ik heb sinds gisteren ook mijn 6230, een erg prettige telefoon.

Ik heb een volledig nederlandse met software versie: 3.15.

Alleen 1 ding snap ik nog niet, hoe kan ik andere dingen met BT zien, ik heb BT aangezet en iemand anders op zijn 6310i ook. Hij kon mij wel zien maar ik hem niet... Wat kan dit zijn?

Daarnaast vind ik de sterkte van de antenne erg goed, vele malen beter als die van de 6610. En het scherm is erg strak en mooi van kleur.

Oftwel ik ben helemaal in mijn nopjes.

PS ik kon kiezen tussen wit en zwart en ik heb de zwarte genomen. Ik koop wel eens een wit frontje maar ik wou die zwarte knoppen hebben, vind ik mooier en de lak kan er niet af omdat die er niet opzit en bij die grijze kan dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien het andere topic over levering niet mag:

mijn vriend heeft de zwarte versie besteld bij Sitel, komt vandaag. Ik heb zelf bij Sitel de witte versie besteld, komt nog niet :'(
Maandag zou er meer bekend zijn, dus we blijven bellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
waarom zou je geen nieuwe knoppen kunnen kopen dan? ik bedoel je kan toch altijd wel toetsmatjes kopen? op een beurs of gewoon bij ali iligali?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen zijn nieuw en lezen niet eens de topics door, best wel jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59
Misschien dat iemand mij wat meer duidelijkheid kan verschaffen over het volgende, heeft niet direct met de telefoon te maken, maargoed. Ik heb de 6230 dus besteld bij t for telecom in combinatie met een Hi 20 abbo. Maar omdat ik mijn nummer van Vodafone mee wil nemen moet ik 3 maanden wachten tot het abbonement ingaat (opzegtermijn van Vodafone). Heeft iemand enig idee, of ervaring wanneer ik de telefoon kan verwachten. De ene gast in de winkel zei na 2 weken en de andere 2 weken voordat het abbo ingaat dus daar werd ik ook niet veel wijzer van.

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Heeft iemand hier 6230 icm met Orange World ? het lukt mij niet om mp3's ringtones te downloaden ( circa 100 kb ), ik krijg dan een onbekende reactie. Ondersteund Orange World dit niet of ligt het aan de 6230 ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 11:30:
Veel mensen zijn nieuw en lezen niet eens de topics door, best wel jammer :)
ik denk dat het in de meeste gevallen anders ligt, int begin even gevolgd, toen gelezen waar iemand em besteld heeft. die mensen hebben em daar snel al besteld, en lezen verder nix meer. dan hebben ze ineens de telefoon en zien ze HE, ik doe bellergroepen en dan loopt ie vast, ff naar dat ene topic weer gaan en vragen of hun dat ook hebben.

scenario 2: hebben ze de telefoon, he ik kan BT neit aan de gang krijgen, ff naar topic gaan en vragen ( zonder te lezen natuurlijk! want ja, dat is veel te veel! )

ik vind het zeker jammer dat mensen zo laks zijn. zeker jammer van die mensen die je nooit hoord, behalve als ze OOK die problemen hebben, ja ik heb dit en dit, iemand anders dit ook? hebben mensen ervaring met 256MB MMC's? ik wel, mijn telefoon ziet em niet, bladiebladieblaahaaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
dcell schreef op 29 april 2004 @ 11:35:
Heeft iemand hier 6230 icm met Orange World ? het lukt mij niet om mp3's ringtones te downloaden ( circa 100 kb ), ik krijg dan een onbekende reactie. Ondersteund Orange World dit niet of ligt het aan de 6230 ? :?
bellen bellen bellen! www.orange.nl ofzo?

offtopic:
sommige mensen zien ons aan als helpdesk ofzo :S kijk we zouden bepaalde dingen kunnen weten, maar ik durf te wedden dat als je orange had gebeld je die iets beter hadden kunnen helpen, ff je foutmelding geven en hun helpen je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op 29 april 2004 @ 09:45:
[...]

apart. bij mij dus ook geval mijn abo is een week voor de 31e maart ingegaan, zou wel vreemd zijn toch als ze mij DAN pas in de lijst zetten van eeuh mobieltje versturen naar klant bla.

want ze wisten denk ik wel dat het langer ging duren voor ze die dingen binnen hadden, dus ik moet eigenlijk vandaag dat ding gewoon krijgen :D zometeen ff bellen, nog 15 min wachten ;)
Ik wacht dus ook al een tijdje op een bericht van 06plaza dat ze hem binnen hebben.
Heb je al iets gehoord van 06plaza orange.x?
Word gek van het wachten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 11:42:
[...]

Ik wacht dus ook al een tijdje op een bericht van 06plaza dat ze hem binnen hebben.
Heb je al iets gehoord van 06plaza orange.x?
Word gek van het wachten. 8)7
snik neej, ze hebben nog niet teruggemaild, ik bel ze direct even op :)

ze nemen niet op, neej logisch! bang dat ze allemaal boze foontjes krijgen, ik vind het wel erg jammer verhaal worden zo!

ik heb mijn papieren half maart ingestuurd, of nog eerder. en week voor eind maart is me abo ingegaan, en heb toen eeuh 1 week me telefoon nog gehad ofzo, dus ik zit al bijna 3 weken zonder telefoon! ik vind het erg spijtig! kutnokia! maarja, helaas doe je er zo weinig aan... gelukkig als ik em heb zit ik er 2 jaar aan vast, moet er niet aan denken om dit ieder jaar te hebben joh!

[ Voor 43% gewijzigd door orange.x op 29-04-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
orange.x schreef op 29 april 2004 @ 11:36:
[...]

bellen bellen bellen! www.orange.nl ofzo?

offtopic:
sommige mensen zien ons aan als helpdesk ofzo :S kijk we zouden bepaalde dingen kunnen weten, maar ik durf te wedden dat als je orange had gebeld je die iets beter hadden kunnen helpen, ff je foutmelding geven en hun helpen je wel
ik zie jullie niet als helpdesk maar dit lijkt me toch een forum om gebruikerservaringen uit te wisselen. Misschien dat toevallig iemand het hier weet, bovendien weet ik ook wel dat ik Orange kan bellen maar ik heb zo vaak gehad dat ze mij doorwijzen naar Nokia ( problemen toen met 7210/7250 icm met World ). Dus veel hulp kan Orange zelf niet bieden ...

en ik heb alle posts gevolgd die er tot nu toe waren, de enige post over World & 6230 was dat je de instellingen van de 6220 moet gebruiken ( wat ik dus ook gedaan heb ) Dus zie mij aub niet aan voor persoon X die alleen hier komt om vragen te stellen.

[ Voor 15% gewijzigd door dcell op 29-04-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig voor de startpost, er is een nieuwe(re) versie uit van PC Suite (namelijk v. 6.1). Zie http://www.nokia.com/nokia/0,,54691,00.html

Heb even de firmware van mijn 6230 gecontroleerd en ook ik heb de V 03.15 en een Nederlandstalige handleiding erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 11:53:
Misschien handig voor de startpost, er is een nieuwe(re) versie uit van PC Suite (namelijk v. 6.1). Zie http://www.nokia.com/nokia/0,,54691,00.html

Heb even de firmware van mijn 6230 gecontroleerd en ook ik heb de V 03.15 en een Nederlandstalige handleiding erbij.
dank u :) verwerkt
dcell schreef op 29 april 2004 @ 11:47:
[...]

ik zie jullie niet als helpdesk maar dit lijkt me toch een forum om gebruikerservaringen uit te wisselen. Misschien dat toevallig iemand het hier weet, bovendien weet ik ook wel dat ik Orange kan bellen maar ik heb zo vaak gehad dat ze mij doorwijzen naar Nokia ( problemen toen met 7210/7250 icm met World ). Dus veel hulp kan Orange zelf niet bieden ...

en ik heb alle posts gevolgd die er tot nu toe waren, de enige post over World & 6230 was dat je de instellingen van de 6220 moet gebruiken ( wat ik dus ook gedaan heb ) Dus zie mij aub niet aan voor persoon X die alleen hier komt om vragen te stellen.
we zeggen niet dat jij zo iemand bent maar de praktijk leert ons dat dit meestal wel het geval is.

maar je hebt orange dus nog niet gebeld hierover.

wat je ook kan doen :) dat is natuurlijk soort van backwards programming, je belt orange omdat je een probleem hebt, die geven jou oplossing, of nokia. dan meldt jij hier van hey ik heb dit en dit probleem gehad, orange gebeld en die zei dit en dit, en nu is het opgelost, misschien wat voor in de SP

zo kan het dus ook :)

offtopic:
werk dit thuis met wat vrienden uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Dit mailtje kreeg ik gisteren:
06plaza <info@06plaza.nl>
Sent: Wed, 28 Apr 2004 18:13:27 +0200
Subject: Uw bestelling
To: "
Beste heer ,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij 06plaza.nl. Hieronder vindt u de
gegevens met betrekking tot uw bestelling.

Bestelgegevens:
Type: Contractverlening met toestel
Toestel: Nokia 6230
Provider: T-mobile
Abonnement: T-mobile 300
Extra : SMS 80
Contractduur: 12 maanden

Kosten:
Subtotaal ˆ 79.00
Verzendkosten ˆ 8.50
Totaalbedrag ˆ 87.50

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Wij verzoeken u om het factuurbedrag contant te betalen aan de postbode.

Uw toestel zal vandaag worden verstuurd naar het volgende adres:

Met vriendelijke groet,

Sales Team
Ik heb op 3 maart het bestelformulier ingevuld en op de bus gedaan, 8 maart de vraag of ik direct wilde verlengen of wachten (en de mededeling dat de tel er nog niet was) en op 10 maart bericht dat m'n abbo verlengt was.
Nu zit ik dus rustig te wachten op de postbode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:29
ok heeft iemand hier ervaringen/oplossingen om met een kpn-hi abonnement een mms te versturen en/of wap op je 6230 te krijgen??
het lukt me allebei niet en die vrouw van de kpn lijn die zei me dat het zo moest kunnen nou niet dus, iemand instellingen??? of advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
orange.x schreef op 29 april 2004 @ 12:01:
[...]

dank u :) verwerkt

[...]

we zeggen niet dat jij zo iemand bent maar de praktijk leert ons dat dit meestal wel het geval is.

maar je hebt orange dus nog niet gebeld hierover.

wat je ook kan doen :) dat is natuurlijk soort van backwards programming, je belt orange omdat je een probleem hebt, die geven jou oplossing, of nokia. dan meldt jij hier van hey ik heb dit en dit probleem gehad, orange gebeld en die zei dit en dit, en nu is het opgelost, misschien wat voor in de SP

zo kan het dus ook :)

offtopic:
werk dit thuis met wat vrienden uit
Orange heb ik net gebeld. Het toestel wordt niet officieel ondersteund dus kunnen ze geen antwoord hierop geven. Ik moet afwachten of zelf contact opnemen met Nokia maar ja maakt ook niet uit want heb een cardreader, vindt het alleen onhandig om voor 1 beltoontje mijn backcover eraf te halen ( die zo gvd vast zit ) en ik heb nog geen bluetooth dongle gehaald. Dus zou handig zijn om het via wap te doen. Het ligt trouwens wel aan het toestel want met mijn Motorola V525 ( officieel niet ondersteund door Orange ) kon het wel :'(

[ Voor 3% gewijzigd door dcell op 29-04-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een werkende link voor de Multimedia Converter van Nokia (laatste versie). De links bij Nikia werken voor geen meter, ik probeer me al een aantal dagen te reggen maar krijg bij de laatste pagina elke keer een foutmelding bij het submitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook problemen met het instellen van WAP. Ik zit dan wel bij Telfort maar heb de instellingen van 6600 naar me laten toe sms'en en het daarna geactiveerd en voila... wap deed het!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.