Ik heb vandaag even een accu testje gedaan:
1. Vanmorgen om 7:00 de gsm van de oplader afgehaald.
2. Om 7:15 de mp3speler aangezet en het geluid op mijn HDS-3 headset afgespeeld.
(Ik heb een Apacer 256mb MMC met daarop 77 .aac muziekjes en een aantal southpark afleveringen op staan.)
3. In de trein (terugweg van school) heb ik een aflevering van southpark gekeken (22min).
4. Daarna ben ik gelijk weer fijn over gegaan op de mp3speler.
5. Vervolgens heb ik de mp3 speler niet uitgedaan tot 17:45
6. Ook heb ik tussendoor 3x gebeld en ik ben 2x gebeld. (totale beltijd +/- 10min) 7. En ik heb ook nog wel wat andere kleine dingetjes met de gsm gedaan.
Vervolgens heb ik mijn gsm uitgedaan en gelijk weer aangedaan (om een wat beter inzicht te krijgen in hoe vol de accu precies is).
Nu is de accu dus om 18:00 nog 3/7 streepjes vol...
Dus:
*10 uur mp3speler geluisterd
*10 min gebeld
* kleine overige handelingen (notities toevoegen enz)
:::
3/7 streepjes nog over
Het komt er dus op neer dat de accu het aardig lang vol houd als het puur op mp3tjes afspelen aankomt.
1. Vanmorgen om 7:00 de gsm van de oplader afgehaald.
2. Om 7:15 de mp3speler aangezet en het geluid op mijn HDS-3 headset afgespeeld.
(Ik heb een Apacer 256mb MMC met daarop 77 .aac muziekjes en een aantal southpark afleveringen op staan.)
3. In de trein (terugweg van school) heb ik een aflevering van southpark gekeken (22min).
4. Daarna ben ik gelijk weer fijn over gegaan op de mp3speler.
5. Vervolgens heb ik de mp3 speler niet uitgedaan tot 17:45
6. Ook heb ik tussendoor 3x gebeld en ik ben 2x gebeld. (totale beltijd +/- 10min) 7. En ik heb ook nog wel wat andere kleine dingetjes met de gsm gedaan.
Vervolgens heb ik mijn gsm uitgedaan en gelijk weer aangedaan (om een wat beter inzicht te krijgen in hoe vol de accu precies is).
Nu is de accu dus om 18:00 nog 3/7 streepjes vol...
Dus:
*10 uur mp3speler geluisterd
*10 min gebeld
* kleine overige handelingen (notities toevoegen enz)
:::
3/7 streepjes nog over
Het komt er dus op neer dat de accu het aardig lang vol houd als het puur op mp3tjes afspelen aankomt.