Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag even een accu testje gedaan:

1. Vanmorgen om 7:00 de gsm van de oplader afgehaald.
2. Om 7:15 de mp3speler aangezet en het geluid op mijn HDS-3 headset afgespeeld.
(Ik heb een Apacer 256mb MMC met daarop 77 .aac muziekjes en een aantal southpark afleveringen op staan.)
3. In de trein (terugweg van school) heb ik een aflevering van southpark gekeken (22min).
4. Daarna ben ik gelijk weer fijn over gegaan op de mp3speler.
5. Vervolgens heb ik de mp3 speler niet uitgedaan tot 17:45
6. Ook heb ik tussendoor 3x gebeld en ik ben 2x gebeld. (totale beltijd +/- 10min) 7. En ik heb ook nog wel wat andere kleine dingetjes met de gsm gedaan.

Vervolgens heb ik mijn gsm uitgedaan en gelijk weer aangedaan (om een wat beter inzicht te krijgen in hoe vol de accu precies is).

Nu is de accu dus om 18:00 nog 3/7 streepjes vol...

Dus:
*10 uur mp3speler geluisterd
*10 min gebeld
* kleine overige handelingen (notities toevoegen enz)
:::
3/7 streepjes nog over

Het komt er dus op neer dat de accu het aardig lang vol houd als het puur op mp3tjes afspelen aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 17:59:
2. Om 7:15 de mp3speler aangezet en het geluid op mijn HDS-3 headset afgespeeld.
(Ik heb een Apacer 256mb MMC met daarop 77 .aac muziekjes en een aantal southpark afleveringen op staan.)
3. In de trein (terugweg van school) heb ik een aflevering van southpark gekeken (22min).
Hoe doe jij het met die southpark eps? Kan je ze gewoon als realmedia file afspelen of converteer je die op de een of andere manier naar 6230 compatible formaat??

Ik vind het trouwens een erg relaxte telefoon, m'n vriendin heeft er 1 en ik vind m'n 6310i nu eigenlijk maar een stom apparaat :P
Zelfs het geluid wat eruit komt als je muziek vanaf de luidspeker aanhoort is gewoon goed te doen, er zit zelfs een beetje bas in :Y)
Ik ben er trouwens ook nog niet achter hoe je spelletjes in de spelletjes map ken zetten in plaats van in de applicatiemap via dat programma van nokia..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 18:23:
[...]

Hoe doe jij het met die southpark eps? Kan je ze gewoon als realmedia file afspelen of converteer je die op de een of andere manier naar 6230 compatible formaat??

Ik vind het trouwens een erg relaxte telefoon, m'n vriendin heeft er 1 en ik vind m'n 6310i nu eigenlijk maar een stom apparaat :P
Zelfs het geluid wat eruit komt als je muziek vanaf de luidspeker aanhoort is gewoon goed te doen, er zit zelfs een beetje bas in :Y)
Ik ben er trouwens ook nog niet achter hoe je spelletjes in de spelletjes map ken zetten in plaats van in de applicatiemap via dat programma van nokia..
Lees_de_draad_eerst_eens.

3gp moet je er eerst van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 17:33:
[...]
Hmmm.. ik zet toch best veel kracht dacht ik zo... :? Ik ben echt bang dat ik de front cover kapot maak.

Niet dat ik Macer niet vertrouw, maar gaat het bij de anderen ook zo? Gewoon kracht zetten? Niet dat Macer geluk heeft gehad ofzo :P
Ik had dit probleem vroeger ook bij m'n Nokia 7250, je moet gewoon doen wat er gezegd wordt, kdacht eerst ook dat er wat zou breken, maar dit is echt niet zo gauw het geval. De eerste keer dat het lukte heb ik ook gewoon wat lopen rukken aan dat ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
De eerste keer dat de cover los moet is altijd lastig, hij zit dan echt goed vast.. Het is echt een beetje lef hebben, ik sta er elke keer weer van te kijken dat hij niet een keer afbreekt, maar Nokia heeft ze erop gebouwd lijkt het wel.

Net even door mijn broertje de koptelefoonmod laten doen, er zit nu een Sony MDR-E741 koptelefoon aan vast (nog eentje uit mijn walkmanperiode :) ) Wat een verbetering... _/-\o_ _/-\o_ Dit zou iedereen moeten doen, eindelijk wordt er bas weergegeven.

En deze oordopjes zitten ook nog eens goed in vergelijking met die dingen van Nokia.

Afbeeldingslocatie: http://www.stengewis.nl/6230-3.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door M@cer op 26-04-2004 20:53 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 26 april 2004 @ 20:52:
De eerste keer dat de cover los moet is altijd lastig, hij zit dan echt goed vast.. Het is echt een beetje lef hebben, ik sta er elke keer weer van te kijken dat hij niet een keer afbreekt, maar Nokia heeft ze erop gebouwd lijkt het wel.

Net even door mijn broertje de koptelefoonmod laten doen, er zit nu een Sony MDR-E741 koptelefoon aan vast (nog eentje uit mijn walkmanperiode :) ) Wat een verbetering... _/-\o_ _/-\o_ Dit zou iedereen moeten doen, eindelijk wordt er bas weergegeven.

En deze oordopjes zitten ook nog eens goed in vergelijking met die dingen van Nokia.

[afbeelding]
Leuk id? Uitleg :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ff een blz. terug ofzo, daar is het duidelijk uitgelegd met foto's en al... volgens mij staat die ook al in de startpost...

DancePlaza hij bedoelt jou post, die mod...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 22:36 . Reden: omdat Da wizzZ dat nodig achtte... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

uitleg van wat?

@macer ziet er goed uit man en hoe bevalt tie jouw?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik heb niet goed gelezen uitleg kwam ik later ineens tegen en toen wou ik net mijn post aanpassen maar jullie waren me al voor. De standaard oordopjes van Nokia geven niet eens een bass weer dus een goede reden om er wat anders aan te hangen.

Ik heb zelf nog een 6610 maar ik wil het liefst een 6230 kopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie telefoontje, alleen is het weer balen dat ik vorig jaar juni een twee jarig contract heb afgesloten bij T-Mobile. Als ze die krengen nou eens goedkoper zouden maken, 400 Euro voor alleen een toestel vindt ik eigenlijk iets te veel van het goede :'(

Die fout van een tweejarig contract maak ik nooit meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 22:44:
Mooie telefoontje, alleen is het weer balen dat ik vorig jaar juni een twee jarig contract heb afgesloten bij T-Mobile. Als ze die krengen nou eens goedkoper zouden maken, 400 Euro voor alleen een toestel vindt ik eigenlijk iets te veel van het goede :'(

Die fout van een tweejarig contract maak ik nooit meer :)
Ik heb pcies hetzelfde, nl een contract van 2 jaar maar dan bij Orange! dat doe ik dus nooit meer die 2 jaar... :( Orange roeleert verder nogsteeds hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dat doe je 1 keer en daarna nooit meer...

@danceplaza, het is echt vele malen beter met de nieuwe doppies..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand vanavond Radar gekeken?

Het blijkt dat de camera van de 6600 als beste uit de test is gekomen. de Sony Ericsson T630 is zelfs als slechtste uit de test gekomen.....

toch leuk om te zien..

Even iets anders....

Ik heb momenteel een 6610. Op deze telefoon kan ik instellen of mijn smsjes via GPRS verstuurd moeten worden of niet. (Ik neem aan dat deze optie ook in de 6230 zit, daarom kan ik de vraag hier wel stellen)
Mijn vraag is namelijk of dit nog enig verschil uitmaakt in de prijs aangezien GPRS alleen maar betaald hoeft te worden aan de hand van de verbruikte data.
Volgens mij kan dit nog best wel schelen.
Mijn provider kan me niet uitleggen wat nou precies de bedoeling van deze optie is.

(Ik had deze vraag ook al gepost op het 6610 forum, maar schijnbaar is iedereen daar op vakantie)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:42
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 22:54:

Het blijkt dat de camera van de 6600 als beste uit de test is gekomen. de Sony Ericsson T630 is zelfs als slechtste uit de test gekomen.....

toch leuk om te zien..

Even iets anders....

Ik heb momenteel een 6610. Op deze telefoon kan ik instellen of mijn smsjes via GPRS verstuurd moeten worden of niet. (Ik neem aan dat deze optie ook in de 6230 zit, daarom kan ik de vraag hier wel stellen)
Mijn vraag is namelijk of dit nog enig verschil uitmaakt in de prijs aangezien GPRS alleen maar betaald hoeft te worden aan de hand van de verbruikte data.
Volgens mij kan dit nog best wel schelen.
Mijn provider kan me niet uitleggen wat nou precies de bedoeling van deze optie is.

(Ik had deze vraag ook al gepost op het 6610 forum, maar schijnbaar is iedereen daar op vakantie)

Bedankt!
voor zover ik weet ondersteunen nederlandse providers geen sms over gprs dus aan deze optie heb je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op 26 april 2004 @ 23:19:
[...]

voor zover ik weet ondersteunen nederlandse providers geen sms over gprs dus aan deze optie heb je niks.
jawel, dat heet mms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet waar want mms is wat anders dan sms. Sms kan wel over gprs maar dat ondersteunt geen enkele provider voor als nog in nederland geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
mms is iets heel anders dan sms over gprs. Met sms over gprs worden de standaard smsjes bedoeld maar dan verzonden via gprs ipv de normale procedure waarbij je dus alleen de datakosten betaald. Je kan dan geen plaatjes, beltonen, voicememo's etc toevoegen. Ik snap ook dat mms via gprs gaat maar dat is toch een andere bedoeling en bovendien heb je bij sms vaste kosten bijv. 50 cent per mms ( of 100kb mms voor 1 euro enz enz afhankelijk van je provider ) Met sms over gprs is het echt plain text ( wat je trouwens inderdaad ook kan doen met mms : alleen text verzenden )

[ Voor 23% gewijzigd door dcell op 26-04-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Legion schreef op 25 april 2004 @ 19:33:
Heb alweer het volgende probleem.

Ik maak verbinding met Bluetooth naar de PC.
Start PC Suite op en ga naar Phone browser.
Ik heb zoals eerder vermeld in dit topic m'n mmc kaartje hernoemd.

Geen problemen daar dus.

Maar sinds ik een aantal bestanden in het mapje "grafisch" heb gezet krijg ik dat mapje niet meer te zien, alleen nog maar die andere mapjes zoals Afbeeldingen Tonen, Videoclips etc etc.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Ik heb nu een T610 ( :r eigelijk maja, veel functies, maar brakke cam en traag menu),
maar wat ik er wel tof aan vind, is dat als je met T9 iets typt,
hij automatisch het woord het 1st zal weergeven (tijdens het 'raden')
dat je het meest hebt gebruikt.

Is dat ook zo met de 6230? want dan ben ik verkocht :)
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 22:54:

toch leuk om te zien..
ja heb t gezien.. die fotograaf (die dat beoordeelde) heeft wel gelijk.
Alleen hij beoorde wel heel erg hard hoor over de 6600 vond ik..
Hij nam niet eens 't feit mee dat je filmpjes kan maken met geluid enzo, ok het ging dan wel om de foto's, maar toch! (ze namen immers ook nog andere dingen mee in de vergelijking)

En dat over de T630 kan ik meepraten, dat moet dan de 'opvolger' zijn,
heb de 2 (mijn T610 & die T630 dus) telefoons naast elkaar gehouden en verschillende foto's gemaakt, maar er zat zowat geen verschil in. Allemaal brak

[ Voor 73% gewijzigd door johnneman op 27-04-2004 09:06 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 22:51:
[...]

Ik heb pcies hetzelfde, nl een contract van 2 jaar maar dan bij Orange! dat doe ik dus nooit meer die 2 jaar... :( Orange roeleert verder nogsteeds hoor :)
dat doe ik nu voor de 2e x :)

ennuh, je bent dan echt niet gek ofzo, ja kijk als je mobielgestoord bent, misschien :) ik hoef echt niet elk jaar of elk half jaar ( zoals zoveel vrienden van mij ) een nieuwe telefoon hoor! ik heb in maart 2002 mijn 6510 gekocht met 1 jaar orange, en toen nog een x 1 jaar verlengd, en nooit spijt van gehad, en nu neem ik zelfs een 2jarig tmobile contract, want dan krijg ik em tenminste gratis en 2e jaar gratis smsen, wat wil ik nog meer :)

en dan ja, over 1 jaar nieuwe telefoon, who cares :D zolang ik kan bellen en smsen is het goed, ik ga denk ik toch geen foto's versturen, veels te duur, en wappen en gprs is ook allemaal duur. koop liever 1x een datakabel of zon usb dongle, en dan gooi ik et wel naar me pc :) lekker snel, en tkost geen reet :)

ja arme student ikke :P ( hahah, aan mijn gevulde kamer niet te zien ;) maar dat terzijde :D )

ennuh henry.... ( WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA )

lees die startpost nou es, dat dign heb ik niet voor niets zitten maken, en al het handige wat er te vinden is in de 4 delen staat daar allemaal in ! wat wil je nog meer !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnuitalmelo schreef op 27 april 2004 @ 09:00:
Ik heb nu een T610 ( :r eigelijk maja, veel functies, maar brakke cam en traag menu),
maar wat ik er wel tof aan vind, is dat als je met T9 iets typt,
hij automatisch het woord het 1st zal weergeven (tijdens het 'raden')
dat je het meest hebt gebruikt.

Is dat ook zo met de 6230? want dan ben ik verkocht :)

[...]
[...]
Volgens mij niet! Wel jammer eigenlijk jah... :( Weet iemand de goede instellingen voor mms ??? T-mobile. Ik krijg het maar niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 09:46:
[...]
Volgens mij niet! Wel jammer eigenlijk jah... :( Weet iemand de goede instellingen voor mms ??? T-mobile. Ik krijg het maar niet aan de praat.
lees de start post is :( grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
DancePlaza schreef op 27 april 2004 @ 09:59:
[...]

lees de start post is :( grrrr
kweet niet of dit er in staat, maar is toch van nokia site te halen? of was dat weer wat anders :) die faq moet namelijk nog btje uitgebreid worden ;) *twink twink*

verder is het geloof ik al wel voorbij gekomen, en dat er al gebeld was met helpdesken en dat soort gein. volgens mij waren ze er mee bezig bij tmobile omdat er wel meer complicaties waren met de 6230, bij verschillende netwerken ook. maar dat ligt ook denk ik weer net aan het telefoontje, want bij de een werkt het wel en dan ander niet :D

muahahah ben ik blij dat ik strax een hele andere versie heb ;) waarschijnlijk dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:21

DeZzL

Rocket surgeon

misschien wel handig om te weten, ik kwam net dit lijstje tegen op expansys:

*#06# - IMEI
*#0000# - Firmware
*#335738# - Deletes automaticly added MMS and GPRS profiles received from your mobile operator through SMS
*#92702689# - Enter the service menu
*#7370925538# - Delete all the content of the wallet and the wallet code
*#7780# - Restore factory settings. (This does not include memory, language and counters)

vooral die derde is handig om te weten aangezien het handmatig zo verschrikkelijk veel werk is om alle GPRS instellingen leeg te maken...

[ Voor 9% gewijzigd door DeZzL op 27-04-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dit net

Als je nu gewoon bluetooth uit hebt is het toch veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Met het IMEI-nummer kunnen kwaadwillenden het toestel klonen, waardoor anderen op kosten van de oorspronkelijke eigenaar kunnen bellen.
Dikke onzin dit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 20:18
DeZzL schreef op 27 april 2004 @ 11:12:
misschien wel handig om te weten, ik kwam net dit lijstje tegen op expansys:

*#06# - IMEI
*#0000# - Firmware
*#335738# - Deletes automaticly added MMS and GPRS profiles received from your mobile operator through SMS
*#92702689# - Enter the service menu
*#7370925538# - Delete all the content of the wallet and the wallet code
*#7780# - Restore factory settings. (This does not include memory, language and counters)

vooral die derde is handig om te weten aangezien het handmatig zo verschrikkelijk veel werk is om alle GPRS instellingen leeg te maken...
Als ik bij mijn 6230 in het service menu kijk, zie ik dat de foon 042004 gemaakt is.
13-04-2004 had ik de foon in mijn bezit.....best snel dacht ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
  • Laatst online: 13-09 21:34
Het is mij eindelijk gelukt om MMS aan de praat te krijgen. In eerste instantie via de Nokia site de instellingen laten opsturen. Dit werkte niet.
Vervolgens T-Mobile gebeld. Die hebben het nog een keer opgestuurd.

Werkte nog niet. Uiteindelijk hebben we handmatig alle instellingen doorlopen en toen functioneerde het wel. Zijn er verder mensen die problemen hebben met een helpdeskmedewerker. Dit zijn de instellingen:
Ga naar "Menu" - "Berichten" - "Berichtinstellingen" - "Mulimediaber." - "Instellingen verbinding" - "Actieve multimedia-instellingen", hier selecteer je een leeg slot en vervolgens klik je op "activeer". Daarna ga je naar "Actieve multimedia-inst. bewerken".
Dit menu kun je doorlopen zoals hieronder beschreven. Links staan de opties en rechts wat ik ingevuld heb.

"Naam set instellingen" - "T-Mobile MMS"
"Homepage" - "http://t-mobilemms"
"Proxy's" - "Inschakelen"
"Primaire proxy" - "010.010.010.011"
"Poort" - "8080"
"Secundaire Proxy" - niets mee gedaan
"Gegevensdrager" - "GPRS"
"Instellingen drager" - Hier kom je in een submenu, dat doorloop je als volgt:
"GPRS toegangspunt" - "mms" (kleine letter)
"Verificatietype" - "normaal"
"Gebruikersnaam" - "tmobilemms" (zonder verbindingsstreepje)
"Wachtwoord" - "tmobilemms"
"GPRS toegangspunt" - "mms"

Nadat ik dit doorlopen had werkte het wel!!!!

Misschien iets voor de FAQ???

[ Voor 31% gewijzigd door mol99 op 27-04-2004 15:12 . Reden: Toevoeging - Correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:21

DeZzL

Rocket surgeon

Er is een goed alternatief voor de nokia software, Oxygen Phone Manager II (2.3) Ik gebruik het nu pas een dagje maar ben er erg tevreden over. Er zitten zover dat ik zie alle nokia functies in en nog veel meer. Echter de 6230 staat aangemerkt als "supported partially", wat inhoudt dat de Gallerie functie er (nog) niet ingebouwd zit.
Er is een trail versie te downloaden...

Tot nu toe vind ik het beter dan de nokia 6.0 suite die ik tot nu toe heb gebruikt. Zeker de interface. Niet die playmobil(C) vensters maar een functionele layout. Als je de bleutooth connectie gebruikt werkt het in mijn geval het beste wanneer je in de system tray rechts klikt op het bleutooth icoon > Quick connect > Bleutooth serial port > Je eigen 6230'je.
Zo kreeg ik m bij mij iig het simpelst aan de gang met de MyCom dongle.

[ Voor 19% gewijzigd door DeZzL op 27-04-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met de installatie van de datakabel DKU-2. Als deze installatie een tijdje loopt krijg ik een Ernstig-waarschuwing: er moet minstens Service Pack 1 geïnstalleerd zijn op mijn computer. Dit staat echter niet bij de Vereisten van óf de DKU-2, óf Nokia PC Suite. Zonder de installatie van de DKU-2 driver lijkt me niet dat PC Suite gaat werken. Hebben meer mensen hier last van, en zo ja, hoe is dit te verhelpen? En nee, Service Pack 1 installeren is geen suggestie, want daarvoor moet je een 100% legale Windows XP hebben.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 14:17:
Ik heb een probleempje met de installatie van de datakabel DKU-2. Als deze installatie een tijdje loopt krijg ik een Ernstig-waarschuwing: er moet minstens Service Pack 1 geïnstalleerd zijn op mijn computer. Dit staat echter niet bij de Vereisten van óf de DKU-2, óf Nokia PC Suite. Zonder de installatie van de DKU-2 driver lijkt me niet dat PC Suite gaat werken. Hebben meer mensen hier last van, en zo ja, hoe is dit te verhelpen? En nee, Service Pack 1 installeren is geen suggestie, want daarvoor moet je een 100% legale Windows XP hebben.. toch?
nix moet natuurlijk :) ligt eraan wat je draait, vast niet legaal dus, maar we gaan neit vragen hier naar een oplossing ervoor ! dat ten eerste

ten 2e als er niet bij staat dat het nodig is maar dat je het toch nodig hebt, dan zal je het denk ik wel nodig hebben, bel anders nokia even om te vragen of het echt nodig is en waar het aan kan liggen, zeggen hun ja SP1 moet er op, dan moet jij maar zorgen dat jou adt lukt. en denk niet dat we in dit topic jou ermee gaan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
mol99 schreef op 27 april 2004 @ 12:39:
Het is mij eindelijk gelukt om MMS aan de praat te krijgen. In eerste instantie via de Nokia site de instellingen laten opsturen. Dit werkte niet.
Vervolgens T-Mobile gebeld. Die hebben het nog een keer opgestuurd.

Werkte nog niet. Uiteindelijk hebben we handmatig alle instellingen doorlopen en toen functioneerde het wel. Zijn er verder mensen die problemen hebben met een helpdeskmedewerker. Dit zijn de instellingen:
Ga naar "Menu" - "Berichten" - "Berichtinstellingen" - "Mulimediaber." - "Instellingen verbinding" - "Actieve multimedia-instellingen", hier selecteer je een leeg slot en vervolgens klik je op "activeer". Daarna ga je naar "Actieve multimedia-inst. bewerken".
Dit menu kun je doorlopen zoals hieronder beschreven. Links staan de opties en rechts wat ik ingevuld heb.

"Naam set instellingen" - "T-Mobile MMS"
"Homepage" - "http://t-mobilemms"
"Proxy's" - "Inschakelen"
"Primaire proxy" - "010.010.010.011"
"Poort" - "8080"
"Secundaire Proxy" - niets mee gedaan
"Gegevensdrager" - "MMS"
"Instellingen drager" - Hier kom je in een submenu, dat doorloop je als volgt:
"GPRS toegangspunt" - "mms" (kleine letter)
"Verificatietype" - "normaal"
"Gebruikersnaam" - "tmobilemms" (zonder verbindingsstreepje)
"Wachtwoord" - "tmobilemms"
"GPRS toegangspunt" - "mms"

Nadat ik dit doorlopen had werkte het wel!!!!

Misschien iets voor de FAQ???
ik ga het verwerken in de FAQ, en zal ff kijken hoe ik dat ga doen, want dat weet ik dus nog niet helemaal, denk gewoon met wat • ervoor ofzo

dus dan wordt het ongeveer zo

MMS-Instellingen voor T-Mobile

Om te beginnen bla bla en vul dit in:
• Naam set instellingen = bla
• Pompidom = juistja

is dat btje goed id, of heeft iemand wat anderst?

Wat ik ook kan doen is gewoon een link naar jou post erin doen, en die een naam geven zodat het in princiepe hetzelfde werkt? zeggen jullie het maar :)

[ Voor 15% gewijzigd door orange.x op 27-04-2004 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 14:17:
het is te omzeilen mail me even als jwilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:37
Volgens mij zit er nog een foutje in de T-mobile instellingen: De gegevensdrager is niet mms maar gprs. Tenminste ik kon niet kiezen voor mms. En gprs werkt bij mij als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
arene schreef op 27 april 2004 @ 14:58:
Volgens mij zit er nog een foutje in de T-mobile instellingen: De gegevensdrager is niet mms maar gprs. Tenminste ik kon niet kiezen voor mms. En gprs werkt bij mij als een tierelier.
Dank je voor je oplettendheid, ik pas het direct even aan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
mol99 schreef op 27 april 2004 @ 15:11:
[...]

Dank je voor je oplettendheid, ik pas het direct even aan :-)
heb ik al gedaan voor je en verwerkt in de FAQ, is het zo goed voor je doen? of zie je het liever anders?

[techtalk] ik kan namelijk een tablerow wel een naam geven, bijvoorbeeld 10 ( name=10 ) maar als ik dan dat link in de faq, dus de link http:...blabla/message#10 ) dan opent hij dat in een nieuwe pagina, wat niet echt de bedoeling is, dus dat gaat niet, denk dat het dus maar zo moet, ik zal die mini headsetmod ook wel even zo erin doen, en dan link ik de plaatjes wel zodat de SP niet zo heel groot word en gevuld met plaatjes is :) [/techtalk]

goed of ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Ook even de headset in text variant in de faq gezet :)
comment van DancePlaza:
(Zet hier je commentaar neer dmv quoteje :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
whoops

[ Voor 100% gewijzigd door orange.x op 27-04-2004 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik zit te twijfelen,
ik heb nou een nokia 8310 en bevalt me goed, het abonement verloopt over 4 a 5 maanden, dus bijna tijd voor een nieuwe.

Nu is er bij gsmstunter een aanbieding met de 6230 voor 0 euro icm met een 2 jarig vodafone 120 abonement. eerste 6 maanden gratis, en daarna overstappen naar een vodafoon 60 abonement geeft een maandbedrag van ongeveer 13 euro.

http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=272
dit ziet er allemaal leuk uit....maar nou mijn vraag:

Kan ik niet beter een maandje of 3 wachten omdat dit volgens de review 1 van de eerste nieuwe generatie telefoons zijn. omdat er dan miskien nieuwe telefoons uit zijn met betere mogelijkheden.

Of zeggen jullie van gewoon halen, is een wereldtoestel. of zeggen jullie: ik zou wachten op de SE S700, LG T5100. dus met 256k kleuren, 1 Megapixel camera. want dat is volgens mij toch de verdere toekomst.

hopelijk iemand die er wat van te zeggen heeft, en weet wat er over 4 maanden weer echt state of the art is.

Gratje

[ Voor 12% gewijzigd door Gratje op 27-04-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer wat foto's geupload.

heb inmiddels bluetooth aan de praat. Werkt prima, ook de 256 mb van Apacher draait top.

Heb er nu een mp3 van 109 mb (bitte ein beat 9) opstaan en die speelt hij netjes af _/-\o_

Geschoten met 6230 :

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/N01.jpg
ikke :+

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/N09.jpg
Motor van me maat

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/N02.jpg
vriendin bij snekermeer :>

Met digicam :

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/N13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/N14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/N17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/N16.jpg

De rest staat hier in mijn 6230 Galerij

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
binne je zou even bij je code voor je plaatjes hetr volgende neer moeten zetten:

[img=600 en dan de rest uiteraard. dit ter behoud van het forumpie

verder toffe plaatjes hoor :) maar moesten die van jezelf er nou bij ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx :)

Zo beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
Handige URL’s:

Verschillende Java Spellen en applicaties:
http://midlet.org/index2.jsp?did=13

Een universele messenger met ondersteuning voor onder andere msn:
http://www.tipic.com/nokia40

Mail Client:
http://www.prox-mail.com/
http://www.nubix.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
Vraagje, onder berichtinstellingen kun je instellen dat sms'jes via GPRS worden verzonden. Ik verzond er eentje naar mezelf en die kwam aan. Hoe wordt dit nu afgerekend onder data of als heel sms'je?

Vraagje nummer 2.
Ik heb MP3's op mijn MMC staan. Die wil hij alleen afspelen met de Multimediaplayer en niet met de musicplayer. Is het mogelijk dit aan te passen zonder tussenkomst van de Nokia PC suite?

[ Voor 37% gewijzigd door mol99 op 27-04-2004 18:27 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bluetooth aan zou laten. Idle zeg maar, kost het dan ook zoveel meer accu? Ik heb hem namelijk al de hele middag met bluetooth aan liggen omdat ik even gesynchd had. Maar verder heeft hij niets gedaan (is niet verbonden geweest). Nu ik de telefoon uit en aan heb geschakeld zie ik dat ik 1 streepje minder heb, dat terwijl ik ook al wat minuutjes gebeld heb.

En dat van die bluetooth veiligheid, dat zal best ja. Maar dat is ook het geval van Wireless Netwerken. Het probleem op je telefoon is waarschijnlijk dat je voor zover ik weet niet kan instellen dat alleen je computer access kan krijgen. Op mijn computer kan alleen mijn telefoon toegang krijgen, de rest komt er niet in omdat hij die gewoon negeert.
Je krijgt op je telefoon wel een melding als iemand probeert te verbinden (waarbij annuleren een optie is). Ik vraag me dus af wat de ernst van het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag een mailtje van GSMHuis:
Geachte klant,

U heeft bij ons een Nokia 6230 in bestelling staan. Wij hebben vandaag bericht gekregen van onze leverancier dat de eerste Nederlandse Nokia 6230's worden geleverd. Wij wijzen u op het volgende:

Deze telefoon bevat onder andere een MP3 Speler en geïntegreerde foto- en videocamera. Voor het opslaan van mp3 muziek, foto's en video's heeft uw telefoon extra geheugen nodig. Wij adviseren daarom de aanschaf van een geheugenkaart bij de telefoon. Hier kunt u tientallen foto's, video's en mp3's op kwijt. De Nokia 6230 maakt gebruik van de MultiMediaCard, welke in twee maten verkrijgbaar is:

MultiMediaCard 64 MB à 35,- euro

MultiMediaCard 128 MB à 59,- euro

U kunt een geheugenkaart bestellen door deze email te beantwoorden met uw ordernummer en de door u gewenste kaart.

Zodra de telefoons bij ons binnen zijn krijgt u per email bericht. De eersten zullen eind deze week geleverd worden.

Met vriendelijke groeten,

Het team van GSMHuis.nl

Webshopping b.v.
www.camerahuis.nl
www.gsmhuis.nl
www.mp3huis.nl
www.pdahuis.nl
Zernikepark 12
9747 AN Groningen
t +31-50-7502045
Goed nieuws dus, de eerste Nederlandse toestellen zijn blijkbaar gearriveerd :).

Die 'aanbieding' van de geheugenkaartjes mogen ze van mijn part wel eens opnieuw bekijken :P. Ik heb een 256 MB geheugenkaartje voor 65 euro. GSMHuis vraagt dus 59 euro voor een 128 MB exemplaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
ja !!! las het net ook op het telecomvergelijkforum, morgen zullen waarschijnlijk de eerste exemplaren binnenkomen :D en nu ik dit lees van jou ben ik er 90% ( nee geen 100 :P want je weet het maar nooit met nokia ) van overtuigd dat het echt gaat gebeuren ... whoooohooooo !

[ Voor 14% gewijzigd door dcell op 27-04-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, grappig om te lezen dat de eerste NL toestellen zijn gearriveerd.

Ik heb vandaag bij de Belcompany een 6230 gekocht maar daar zat geen NL'se handleiding bij, alleen een Engelse en Franse, ook een 'import' dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 18:32:
Hmm, grappig om te lezen dat de eerste NL toestellen zijn gearriveerd.

Ik heb vandaag bij de Belcompany een 6230 gekocht maar daar zat geen NL'se handleiding bij, alleen een Engelse en Franse, ook een 'import' dus..
Yep de mijne ook maar deze gaat terug, heb last van een "sissing" ( hadden de eerste T610 serie's ook last van.) zodra ik een gesprek voer met de N6230 hoor ik een hinderlijke brom en hoor me continu zelf praten, heb de volume laag / hoog gezet en de automatische volume in -uitgesteld.. maar mocht niet helpen.
Zijn hier meer gevallen van bekend of heb ik een "maandagmorgen"toestel

MeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:48

r_kluft

Hmmmmmm

mol99 schreef op 27 april 2004 @ 17:36:
Vraagje, onder berichtinstellingen kun je instellen dat sms'jes via GPRS worden verzonden. Ik verzond er eentje naar mezelf en die kwam aan. Hoe wordt dit nu afgerekend onder data of als heel sms'je?
Bij t-mobile als SMS en als je pech hebt ook nog eens de data.
Dit na afgelopen jaar een hele discussie gehad te hebben met de 1ste en 2de lijns helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het gehele topic op mn gemak doorgelezen, en het zal dan ook niet lang meer duren voordat ik er ook een ga halen. :*)

Ik heb echter een vraagje over de mp3 speler icm de headset.
Bij mijn 6610 springt de radio een opgeslagen zender verder, wanneer ik tijdens het luisteren op de "beantwoorden" knop druk. Erg handig als je op de fiets zit.

Nu luid mijn vraag:
werkt dit voor de mp3 speler ook zo? Ben namelijk erg van het zappen zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 20:35:
Heb het gehele topic op mn gemak doorgelezen, en het zal dan ook niet lang meer duren voordat ik er ook een ga halen. :*)

Ik heb echter een vraagje over de mp3 speler icm de headset.
Bij mijn 6610 springt de radio een opgeslagen zender verder, wanneer ik tijdens het luisteren op de "beantwoorden" knop druk. Erg handig als je op de fiets zit.

Nu luid mijn vraag:
werkt dit voor de mp3 speler ook zo? Ben namelijk erg van het zappen zegmaar.
Ja, als je onder het luisteren van Mp3's op de knop drukt gaat hij naar het volgende nummer. erg handig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 11:57:
Ik las dit net

Als je nu gewoon bluetooth uit hebt is het toch veilig?
Alsof je nu bang moet worden ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Yessss! Ik heb em ook via BelCompany, ze hadden maar een paar gehad... Alleen ze hadden helaas geen datakabel, dus heb ik 1 bij de Vodafone winkel gekocht, eigen merk voor de 7210, maar de Nokia Connection Manager kan de telefoon niet vinden, dus ik denk dat de kabel niet de telefoon ondersteund. Ook geeft de telefoon iets van "toebehoren niet ondersteund" aan als ik de kabel eraf haal. Dus morgen maar terugbrengen en wel de DKU-2 halen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

zo.. vandaag ff bij de phonehouse geweest :D

die mannetjes stonden met grote ogen te kijken dat ik met mijn 6320 aan kwam lopen :D

hihi..

ff grijze cover gehaald.. 24 euro

TPH hoopt ze woensdag as. binnen te hebben. NL versie

trouwens al iemand nog een zwarte cover.. wil ik wil hem wel ruilen tegen een witte cover :D

[ Voor 30% gewijzigd door DancePlaza op 27-04-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 27 april 2004 @ 22:12:
zo.. vandaag ff bij de phonehouse geweest :D

die mannetjes stonden met grote ogen te kijken dat ik met mijn 6320 aan kwam lopen :D

hihi..
zou ik ook doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

DancePlaza schreef op 26 april 2004 @ 13:50:
[...]

idd converter achter converter ... echt een passend oplossing :(

ik heb ook daarom geprobeer met een wat oudere setje oordoppies

misschien later een setje Sony MDR-EX71SL op aan sluiten :D

sensheiser zitten idd niet fijn net als die nokia doppies
Je kan toch ook ipv oordopjes zo een "walkman oordopjes ingang" der aan solderen en dan kan je gewoon je normale oordopjes erop aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

B0MBACI schreef op 27 april 2004 @ 22:26:
[...]

Je kan toch ook ipv oordopjes zo een "walkman oordopjes ingang" der aan solderen en dan kan je gewoon je normale oordopjes erop aansluiten :)
dat kan.. dmv van contra jackinn plugje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 16:15:
Ik heb weer wat foto's geupload.

heb inmiddels bluetooth aan de praat. Werkt prima, ook de 256 mb van Apacher draait top.

Heb er nu een mp3 van 109 mb (bitte ein beat 9) opstaan en die speelt hij netjes af _/-\o_

Geschoten met 6230 :
[afbeelding]
ikke :+
[afbeelding]
Motor van me maat
[afbeelding]
vriendin bij snekermeer :>

-knip-

De rest staat hier in mijn 6230 Galerij
top man zulke foto's, waardeer ik zeer..
cam is best wel goed joh..

misschien wil mn moeder of broertje wel weer ruilen van abbo, kan ik em wel halen,
ding is duur man pfew :>

in de startpost staat btw dit;
Functies voor beeldbewerking: een schaalbare clipart-afbeelding toevoegen,
kleurrijke tekst toevoegen, de foto verkleinen voor contacten
. Wat moet ik me hier bij voorstellen, alleen resizen? of kan je ook met een kadertje bijvoorbeeld het hoofd van een bepaald persoon selecteren dat opslaan, dat zou helemaal te woepie zijn natuurlijk :)

[ Voor 17% gewijzigd door johnneman op 27-04-2004 23:35 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 23:52
lol ik woon in sneek :D snekermeer is ook mijn wandelplekki! trouwens phonehouse belde mij vandaag en ze zeiden dat ik het morgen (woensdag) om 17:00 bij hun kon ophalen :D ik zit al meer dan 2 maanden op te wachten het zal nu tijd worden niet! :)

groeten,
Spanjard

Domoticz + Fotografie + Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 20:48:
[...]

Ja, als je onder het luisteren van Mp3's op de knop drukt gaat hij naar het volgende nummer. erg handig :9
Kijk das nuttige info, bedankt man!

EDIT:

In de nachtdienst mooi ff mn ZoNiet oordopjes op mn 6610 headset gesoldeert. Werkt perfect, wat een geluid!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 06:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnuitalmelo schreef op 27 april 2004 @ 23:18:
[...]

. Wat moet ik me hier bij voorstellen, alleen resizen? of kan je ook met een kadertje bijvoorbeeld het hoofd van een bepaald persoon selecteren dat opslaan, dat zou helemaal te woepie zijn natuurlijk :)
Dat is idd mogelijk, maar zodra je een foto gaat bewerken maakt ie er automatisch een gif (256 kleuren) van... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 10:51
Weet iemand al hoe je gemakkelijk je Contacts overzet van een 6100 naar een 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Sanderke schreef op 28 april 2004 @ 08:20:
Weet iemand al hoe je gemakkelijk je Contacts overzet van een 6100 naar een 6230?
met pc suite of oxygen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in belgië, en hier is deze gsm nog niet op de markt.. hij zal pas binnen enkele maanden uitkomen voor een slordige €440..

nu had ik gedacht: Ik koop hem in Nederland;veel goedkoper! Maar zal die gsm wel werken? (is het niet lands-gebonden?)
kent er iemand toevallig een fysieke winkel dicht bij de grens? In Sluis-Aardenburg of ergens daarrond? :7
Ik wil hem het liefst niet bestellen via internet, maar direct halen :P

Heeft er iemand een reden voor het feit dat bij Phonehouse die gsm €470 kost, en bij gsmhuis, €100 minder?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 09:10:
Ik woon in belgië, en hier is deze gsm nog niet op de markt.. hij zal pas binnen enkele maanden uitkomen voor een slordige €440..

nu had ik gedacht: Ik koop hem in Nederland;veel goedkoper! Maar zal die gsm wel werken? (is het niet lands-gebonden?)
kent er iemand toevallig een fysieke winkel dicht bij de grens? In Sluis-Aardenburg of ergens daarrond? :7
Ik wil hem het liefst niet bestellen via internet, maar direct halen :P

Heeft er iemand een reden voor het feit dat bij Phonehouse die gsm €470 kost, en bij gsmhuis, €100 minder?

tnx
nee man ik heb eerder ook een simlockvrij toestel in duitsland gekocht en toen hier vodavone/kpn/t-mobile in gehad... dus maak je daar maar niet druk om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn huisgenoot heeft gisteren zijn 6230 gekregen. Besteld bij 2call. Prima toestel hoor en ik ga hem ook zeker kopen, maar dat ik nu helemaal er van achterover viel. Nou nee :? .
Verder was de firmware versie van hem nog "gewoon 3.14". Er zat een engelstalig boekje bij, maar wat mijn verbasing helemaal trok, was dat er al wat op het MMC kaartje stond. Is dit bij anderen ook zo?
(Er stonden een paar filmpjes op van Nora Jones en Nokia en een nummertje van Nora Jones, al met al ongeveer 4 mb.)
Wat willen jullie nog meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 09:33:
Mijn huisgenoot heeft gisteren zijn 6230 gekregen. Besteld bij 2call. Prima toestel hoor en ik ga hem ook zeker kopen, maar dat ik nu helemaal er van achterover viel. Nou nee :? .
Verder was de firmware versie van hem nog "gewoon 3.14". Er zat een engelstalig boekje bij, maar wat mijn verbasing helemaal trok, was dat er al wat op het MMC kaartje stond. Is dit bij anderen ook zo?
(Er stonden een paar filmpjes op van Nora Jones en Nokia en een nummertje van Nora Jones, al met al ongeveer 4 mb.)
Wat willen jullie nog meer weten.
idd.. dat stuk recalme wat er op staat.. zit ook een flyer bij van norah jones.. en een recalme van finair

bij de duitse versie is er een reclame van de nieuwe bmw x3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Laatst online: 10:03
Net een belletje van 06plaza.nl gekregen. De Nokia 6230 is daar binnen, alleen moest ik nog even de kleur kiezen. Ze gaan vandaag op de bus, zodat ze morgen bij iedereen worden aangeboden.

[ Voor 4% gewijzigd door Brooky op 28-04-2004 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Hmm... ik begreep dat de eerste lading niet genoeg was voor iedereen en dat sommige mensen dus nog even moeten wachten tot zaterdag of na het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
ik heb hem eindelijk binnen !!!!!!!!! zoals ik eerder heb gezegd krijg ik hem van de verzekering en die had ik vanochtend gebeld. Ze hadden mij meedegedeeld dat hij onderweg was en ik werd door mijn zusje gebeld dat de postbode was langsgeweest. Net ff snel naar huis gegaan ( zit nu op mijn stage ) om hem op te halen :D en ben net druk bezig geweest om alles in te stellen enzo ( profielen, bookmarks, bellergroepen enz ). Ik moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben. Werkt zeer intuitief, vooral omdat ik Nokia gewend ben en geen lag bij het scrollen door het menu. Zoals ik eerder had gelezen is de backcover er moeilijk af te halen en dat probleem ondervind ik nu ook :(

[ Voor 57% gewijzigd door dcell op 28-04-2004 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me E700 verzopen binnenkort de 6230 halen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of de prijs van de 6230 nog gaat zakken? Ik wil hem zo graag hebben. Maar probeer je ouders maar eens uit te leggen dat je meer dan 300 euro uitgeeft aan een mobiele telefoon.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Ik las namelijk dat de schrijfsnelheid van een Apacer 256 mb MMC 4,00 kb/s is.. Duurt het dan niet gruwelijk lang voordat je die 256 mb vanaf je computer hebt volgooid met mp3'tjes?

En doe je dat dan via bluetooth of is de datakabel sneller? Is er uberhaupt een snellere manier dan de MMC via de telefoon vol te gooien?

Ik neem aan dat er verschillende mensen zijn die het antwoord op de vragen weten.. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanjard schreef op 28 april 2004 @ 00:30:
lol ik woon in sneek :D snekermeer is ook mijn wandelplekki!
groeten,
Spanjard
Me vriendin woont er, ik kom uit buitenpost :)

Ik zet nog altijd mp3 over met cardreader.. bluetooth en infrarood gaat me te langzaam.

Heb nu 2 x 100 mb mp3 erop :) en doet het nog steeds. Geen problemen mee. _/-\o_

Heb totaal nog geen spijt van de aankoop, moet nu wel tot 15 juni 2 x een abonement betalen maargoed.

Weet iemand dat als je van je T-mobile abo, niks verbeld en smst, dat je dat mee kan nemen naar de volgende maand?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 10:24:
Heb me E700 verzopen binnenkort de 6230 halen :) :)
koop dan gelijk een snorkel en duikbril voor je 6230. :+

of koop een 5100 (5140), die zijn waterbestendig. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brooky schreef op 28 april 2004 @ 09:44:
Net een belletje van 06plaza.nl gekregen. De Nokia 6230 is daar binnen, alleen moest ik nog even de kleur kiezen. Ze gaan vandaag op de bus, zodat ze morgen bij iedereen worden aangeboden.
ben ik ff blij dat te horen. Ik had al bij de bestelling opgegeven (alweer bijna 2 maanden terug) welke kleur ik wilde. Nu maar hopen dat ik hem morgen binnen heb. Wanneer heb jij hem besteld?? (ter indicatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb em nu dus 2,5 weken, en moet zeggen niet alleen ik ben er tevreden mee, maar ook andere mensne geven positieve reacties
ik heb dus alleen de sms bug van T-mobile, wel balen want wordt best wel veel gesmsd, en omdan telkens te reboothen :?

anyway wat ik heb gevonden is dat met phone editor, geen foto bij me contacten zie, terwijl ik toch deze wel in me telefoon heb staan iemand enig idee?

en dan nog iets ik heb zelf van adata 128 MB
ik heb zondag 256 MB en 512 MB getest
256 werkte goed, 512 MB werkte ook, maar de alles wat je op de MMC card deed was gewoon te traag dat het begint te irriteren, misschien dat dit verholpen wordt met nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Laatst online: 10:03
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 10:39:
[...]

ben ik ff blij dat te horen. Ik had al bij de bestelling opgegeven (alweer bijna 2 maanden terug) welke kleur ik wilde. Nu maar hopen dat ik hem morgen binnen heb. Wanneer heb jij hem besteld?? (ter indicatie)
2-3-2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
ik heb me nu ook het mmc kaartje besteld en de dongle van trust bij dixons haal ik vandaag ook maares op... en mn mobiel uiteraad ook :D

heb een probleempje ik kan niet registeren voor de converter voor die filmpjes bij nokia.... heeft iemand anders daar ook last van?

groeten,
Spanjard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de "nederlandse" versie van dit toestel al uit?
Of zijn het nog steeds alleen de uit duitsland en engeland geimporteerde versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 10:36:
Weet iemand dat als je van je T-mobile abo, niks verbeld en smst, dat je dat mee kan nemen naar de volgende maand?
Ja, dat kan je meenemen, maar je mag maar maximaal 2 maanden belminuten hebben, alles wat je meer hebt vervalt gewoon :(

(Bij T-mobile 300, kan je dus max. 600 belminuten hebben)
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 11:14:
Of zijn het nog steeds alleen de uit duitsland en engeland geimporteerde versies?
De versies die nu uitgeleverd worden aan 06plaza enzo zijn de Nederlandse toestellen.

[ Voor 29% gewijzigd door e1f op 28-04-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

e1f schreef op 28 april 2004 @ 11:16:
[...]

Ja, dat kan je meenemen, maar je mag maar maximaal 2 maanden belminuten hebben, alles wat je meer hebt vervalt gewoon :(

(Bij T-mobile 300, kan je dus max. 600 belminuten hebben)

[...]
900 toch? 300 + 2x 300 van de 2 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ketens als Belcompany ze al hebben (hun site lijkt down)
Ik wil toch wel eerst even dat toestel vasthouden enzo voor ik tot aanschaffen overga (ook al ziet het er erg mooi uit dat toestel)
En ik had ergens anders gelezen dat MMC-cards alleen tot 128Mb ondersteund waren. Raar dat uit sommige posts het tegendeel blijkt (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ik heb nog niets van 06 plaza gehoord, zou toch bijna gaan denken dat er niet weer een uitstel komt?

* Nasty Nate durft zich nog niet blij te gaan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle 4 de delen de afgelopen tijd doorgelezen en heb nu besloten om er toch maar 1'tje aan te gaan schaffen... (mag me abbo verlengen :*) )
Blijf alleen met 1 vraag zitten : Waar leveren ze de Pearl White versie al ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 10:36:
[...]

Me vriendin woont er, ik kom uit buitenpost :)

Ik zet nog altijd mp3 over met cardreader.. bluetooth en infrarood gaat me te langzaam.

Heb nu 2 x 100 mb mp3 erop :) en doet het nog steeds. Geen problemen mee. _/-\o_

Heb totaal nog geen spijt van de aankoop, moet nu wel tot 15 juni 2 x een abonement betalen maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De Pearl-White versie is alleen leverbaar als zijnde de Nederlandse Versie. De Europese is enkel zwart. Het is dus even wachten totdat deze dus in de schappen ligt.
Hierboven werd al gemeld dat er om kleur gekozen kon worden, dus ik hoop zeer zeer binnenkort. Ik wacht al anderhalve maand op mijn 6230, white. Dus eigenlijk hoop ik zeer zeer zeer binnenkort, maar het blijft afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem donderdag 22-4 bij Belcompany gehaald met v3.14. Gisteren zijn ze bij Belcompany binnengekomen met v3.15.. Had ik toch nog maar ff gewacht... Maar ik heb nog niet echte bugs gevonden.
Ik had ook iets gehoord over een 'missing component', weet iemand hier al meer over, of was het gewoon de nederlandse handleiding.
Ga toch maar ff een software-update laten doen. Er zijn al meerdere bedrijven die deze update hebben. (kijk maar op nokia.nl en dan bij de service points, ik heb er een paar gebeld en die hadden de update al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnuitalmelo schreef op 27 april 2004 @ 23:18:
[...]

top man zulke foto's, waardeer ik zeer..
cam is best wel goed joh..

misschien wil mn moeder of broertje wel weer ruilen van abbo, kan ik em wel halen,
ding is duur man pfew :>

Ik had in maart een 2-jarig T-mobile 150 abbotje afgesloten met een Samsung E700..toen ik een maand terug de 6230 op GSMPlaza.nl te koop zag voor €399,00 heb ik mijn E700 verkocht voor €350,00 dus hoefde ik maar 49 euri erbij te leggen zonder mijn abbotje te veranderen.... > ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 11:54:
ik heb hem donderdag 22-4 bij Belcompany gehaald met v3.14. Gisteren zijn ze bij Belcompany binnengekomen met v3.15.. Had ik toch nog maar ff gewacht... Maar ik heb nog niet echte bugs gevonden.
Ik had ook iets gehoord over een 'missing component', weet iemand hier al meer over, of was het gewoon de nederlandse handleiding.
Ga toch maar ff een software-update laten doen. Er zijn al meerdere bedrijven die deze update hebben. (kijk maar op nokia.nl en dan bij de service points, ik heb er een paar gebeld en die hadden de update al)
welke bedrijven zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op gsmtrack staat de Pearl White zie ik net.....
Ze hebben daar geloof ik al V3.15... €122 bijbetalen bij 1-jarig verlengen.. Das wel te doen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een foutje ontdekt, volgens mij deed de tel dit eerst wel maar wilde het net doen en toen gebeurde er niks....... :?
Het betreft het afspelen over de Hoofdtelefoon als de headset ingeplugd is! Als m'n Mp3 speelt lukt het me niet om het nr over het boxje te spelen! (afspelen over luidspreker wordt wel aangevinkt)

meer mensen dit foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
mijn eerste bug ben ik al tegengekomen. Ik wou een plaatje renamen maar dat kon niet, tel uit en aan gedaan en voila ! toen kon het wel. Ik heb trouwens 3.15 maar schijnbaar is dat probleem van niet kunnen verwijderen/renamen van plaatjes nog steeds aanwezig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
gisteren contact gehad met vtu-telecom, waar ik hem heb besteld. De laatste berichten van de distributeur zijn daar dat ze ze donderdag binnenkrijgen.. Ik word echt gek van dat wachten :Z Zit nu al een maand zonder phone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 10:35:
Heeft iemand enig idee of de prijs van de 6230 nog gaat zakken? Ik wil hem zo graag hebben. Maar probeer je ouders maar eens uit te leggen dat je meer dan 300 euro uitgeeft aan een mobiele telefoon.
Zou hij eerst niet in de winkel gesettled moeten zijn voordat ie ubehaupt kán zakken... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rinkel.nl is begonnen met de uitlevering! Kreeg net een bevestiging van de verkoper aldaar dat ik morgen mijn schoonheid in huis heb!!! >:) _/-\o_
Kennelijk is de Hongaarse fabriek, die eerder in de problemen zat, geslaagd in het fabriceren van de telefoon, zodat de nederlandse toestellen geleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 11:14:
Er zijn al wat Nederlandse versies, maar er zijn ook van de Nederlandse versie phones met software 3.14, dus geen verschil met de Europese versies.
De Pearl-White versie is alleen leverbaar als zijnde de Nederlandse Versie. De Europese is enkel zwart. Het is dus even wachten totdat deze dus in de schappen ligt.
De witte alleen in Nederland?? Een collega van mij heeft de witte 6230 al een week of 2, toen was er nog geen "Nederlands" toestel te vinden. Op de site van Nokia Engeland staat ook gewoon de witte versie afgebeeld.. dus dat lijkt me wel een beetje onzin. Net of Nokia Nederland een speciale prioriteit geeft (is ook niet te zien aan de levertijd van de NL 6230) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 28 april 2004 @ 12:45:
[...]

Er zijn al wat Nederlandse versies, maar er zijn ook van de Nederlandse versie phones met software 3.14, dus geen verschil met de Europese versies.

[...]

De witte alleen in Nederland?? Een collega van mij heeft de witte 6230 al een week of 2, toen was er nog geen "Nederlands" toestel te vinden. Op de site van Nokia Engeland staat ook gewoon de witte versie afgebeeld.. dus dat lijkt me wel een beetje onzin. Net of Nokia Nederland een speciale prioriteit geeft (is ook niet te zien aan de levertijd van de NL 6230) ;)
Rinkel zegt ook zwarte Nederlandse versies te kunnen leveren. Ik heb echter een witte besteld en kan niet wachten tot morgen de postbode het pakketje aflevert. Ook ik zit al een maand met een half kapotte 6310.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Macer schreef op 28 april 2004 @ 12:45:
Nee ik bedoel voor Nederlanders is alleen de Nederlandse versie in het wit te krijgen. Alle voor NL beschikbare EU versies zijn zwart.
De rest van de EU zal vast ook de witte hebben, alleen die komen niet in NL.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.