Nokia 6230 [Deel 4]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.227 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42807

Mensen,

Bij 2call.nl schijnen er nog genoeg op voorraad te zijn. Mn zus doet contractverlenging met Orange 40 1 jaar en dan kost ie 78 Pleurtjes. Ik neem de phone van haar over, want ze is nog gelukkig met haar 7210.

Als het goed is ligt ie morgen op de mat, zwart met SW 3.15! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:12

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

DancePlaza schreef op 03 mei 2004 @ 08:30:
[...]

ik snap wat je bedoelt bij de covers zie er een stuk plastic er nog voor tegen bescherming er voorzit maar dat zit bij de meeste toestellen gewoon hoor.

er zit alleen geen keypad voor das wel jammer
Die keypad moet je eruit drukken en verplaatsen..
Ik denk dat er wel binnekort andere (nagemaakte) keypads komen met andere kleurtjes net als de covers.. :D

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Dit lijstje kwam ik tegen op Howardforum, misschien wel interessant. Hoewel ze sommige mmc kaartjes hier niet verkopen natuurlijk. Er schijnt ook heel snel een 1 GB mmc kaartje aan te komen.

6230 COMPATIBLE MMC LIST

APACER 128, 256

ATP 128, 256, 512 (yup that is correct- 512!)

EXTREMEMORY 128, 256

KINGMAX 128, 256

KINGSTON 128

NOKIA MMC CARDS 32, 64

PNY 128

PQI 128

SANDISK 64, 128

TAKEMS 256

TRANSCEND 128

TWINMOSS 128

6230 NOT-COMPATIBLE MMC LIST

KODAK 64, 128, 256

PQI 256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 20:27

DancePlaza

ninja

eindelijk hebben ze weer wat apacer geheugen binnen bij mycom zwolle

dus vanmiddag even halen en kijken of het nog wat is :D

iemand al bekend of ze ergens al een firmware update hebben

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107270

Hoe kan ik via pc suite 6.1 foto´s en filmpjes van mijn mob naar de pc kopieren. Het wil namelijk niet via phone browser ( er staat niets onder ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105660

Janus2700 schreef op 03 mei 2004 @ 15:55:
Ik heb mijn telefoon ook bij 06plaza besteld, de communicatie vanuit 06plaza naar mijzelf toe vind ik echt uitstekend altijd snel antwoord kan menig winkel nog wat van leren. Wacht ook nog steeds op de zwarte, het is niet anders aangezien het niet hun fout is maar die van de leverancier/nokia hoe vervelend dat ook is. Kan hem woensdag verwachten zoals het er nu uitziet....
Woensdag verstuurt de leverancier het ja.... donderdag krijgt 06plaza de toestellen en met geluk heb je (net als ME) hem vrijdag, anders maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533

DancePlaza schreef op 03 mei 2004 @ 16:24:
eindelijk hebben ze weer wat apacer geheugen binnen bij mycom zwolle

dus vanmiddag even halen en kijken of het nog wat is :D

iemand al bekend of ze ergens al een firmware update hebben
firmware 3.15 is natuurlijk al verkrijgbaar, kijk maar op nokia.nl voor de dichtsbijzijnde nokia service point. Bij mij deden ze er niet moeilijk over(van 3.14 naar 3.15 met garatiebewijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29584

Ik heb nu een klein weekje kunnen testen en heb nog wel een niet eerder genoemde tip die bruikbaar is.

Let er op dat als je een stukje uit een MP3 haalt om te gebruiken als ringtone (bijvoorbeeld een intro van een vet trancenummer) dat je begint met ongeveer 4 seconden stilte. Anders begint de ringtone namelijk niet aan het begin en valt 'ie als het ware in het nummer.

Tevens ben ik benieuwd of er iemand met T9 (woordenboek) SMS-jes opsteld. Wat ik ook probeer, ik kan er niet fatsoenlijk een bericht mee maken. Telkens komen de verkeerde woorden tevoorschijn (woordenboek uiteraard Nederlands) en volgens mij moet je hier een bepaalde handigheid voor hebben (die ik dus niet heb...).

MSI Bluetooth i.c.m. PC Suite 6.1 werk perfect en ik zit alleen te wachten op de mogelijkheid van het toevoegen van Games op de MMC, dan is 'ie voor mij echt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102473

r_kluft schreef op 03 mei 2004 @ 15:45:
Weet iemand soms of je ook de multimediaplayer onder de favorieten kan indelen?
Ik zie dit programma namelijk niet staan onder de opties om in favorieten te zetten.

En weet iemand waarom de multimediaplayer er zo lang over doet om op te starten. (1 minuut)
Ik heb een 256 meg mmc van apacer voor ongeveer de helft vol met MP3's

Ook blijft het toestel hangen (ongeveer 3 minuten) als ik de bluetooth verbinding uit zet als ik verbinding heb met mijn pc.
Als ik de verbinding verbreek vanaf de pc ben ik in no time klaar

Heeft nog iemand dat ??
(sw versie 4.15)

Verder een TOP toestel.
Hmm, ik heb er één van het eerste uur (v3.14, jij zal wel 3.15 bedoelen?) en heb totaal geen last van jouw problemen, terwijl de 256 bijna vol zit. Misschien ff een keer de fabrieksinstellingen opnieuw resetten of anders een keer de software opnieuw erop? Vind het ook wel jammer van de MP3-speler niet in favorieten, had hem graag via spraaklabel omdat ik vaak de headset draag, maar ook dat is helaas niet in te stellen... :? Verder idd nog steeds toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110828

Wat zijn de verschillen tussen de software versie 3.14 en 3.15??

heb zelf 3.14 maar nog geen enkele bug gevonden...

heeft 3.15 nog nieuwe extra's, bijv. mapjes maken op je mmc kaart die de music player herkent (ik noem maar wat...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:57
Weet iemand hier hoe ik mms kan zenden/ontvangen op mijn 6230 met KPN-
HI ??? de info staat niet op de HI site en heb ze gebeld maar zeiden dat dat het automatisch moest doen, nou niet dus! iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Anoniem: 29584 schreef op 03 mei 2004 @ 16:33:

Tevens ben ik benieuwd of er iemand met T9 (woordenboek) SMS-jes opsteld. Wat ik ook probeer, ik kan er niet fatsoenlijk een bericht mee maken. Telkens komen de verkeerde woorden tevoorschijn (woordenboek uiteraard Nederlands) en volgens mij moet je hier een bepaalde handigheid voor hebben (die ik dus niet heb...).
De T9 werkt wel lekker vind ik, gewoon zoals het zou moeten, wanneer je een verkeerd woord heb druk je op * en dan kun je door de verschillende woorden bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113011

Hallo,
Over enkele dagen krijg ik mn nok 6230 binnen.
Is een datakabel genoeg om fotows, ringtones en mp3 s op de telefoon te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107017

Copyman schreef op 03 mei 2004 @ 13:57:
[...]

Kijk, dat zijn nog eens mooie functies, goed dat ik het weet. :)
Het was eigenlijk een vraag, maar blijkbaar zit het er niet meer op, omdat het niet meer nodig is met dat type batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963

heb vanmiddag ff een Tin Grey frontje gekocht, alleen ik krijg die voorkant er niet af.. :X aan de onderkant van de voorkant zittie echt muurvast en ik ben echt bang iets te breken, iemand een oplossing (Macer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107270

Als ik een toepassing installeer komt hij meteen in het mapje toepassingen, maar als ik hem nou in het mapje spelletjes wil zetten hoe doe ik dat dan? Krijg namelijk geen geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 17-06 14:10
Zo ik ben al tijdje aant spelen, radio getest, voor mijn doen prima nog te doen :) zal straks es mp3tjes testen, en ga nu ff op ebay een dku2 usb kabeltje bestellen voor 16 eur, wel namaak, en geen id of et werkt, maar dat merk ik wel asl ik em binnenheb he! geen zin om meteen alweer 40 voor neer te leggen :D

jullie horen nog wel :) kan ook helaas geen foto's showen want heb geen BT dongle ofzo, ik ga straks lekker usb

editje:
mp3 werkt prima! idd btje jammer van de bass. misschien ook nog maar eens een headset omtoveren :) ff ex contacteren:)

nog ff kijken of ik de foto's naar me mmc kan krijgen. zou wel leuk zijn anders wachten tot ik de kabel heb.

verder is alles prima te vinden, radio werkt prima, overigens vind ik dat het geluid wel goed weergegeven wordt, van links naar rechts enzo, je hoort het duidelijk.

ff een filmpje omzetten en dat bekijken.

[ Voor 36% gewijzigd door orange.x op 03-05-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95372

Weet iemand of ik spelletjes op het geheugenkaartje kan zetten zo ja hoe? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
heb ff een bende filmpjes gedownload.. Ze waren al lekker klein, dus dat ging lekker rap :P
Maar nou kwam ik er net achter dat het realplayer bestandjes zijn. Iemand enig idee of die ook te converten zijn om ze af te spelen op de 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Bram schreef op 03 mei 2004 @ 16:11:
Dit lijstje kwam ik tegen op Howardforum, misschien wel interessant. Hoewel ze sommige mmc kaartjes hier niet verkopen natuurlijk. Er schijnt ook heel snel een 1 GB mmc kaartje aan te komen.
net ff op de site van ATP geweest. Die grotere kaartjes worden nu ineens wel interessant door de gsm's die ineens de MMC kaartjes gebruiken :P

Ze zijn zelfs al bezig met een 2gb mmc kaart! ..nu hopen dat de 6230 dit ondersteund..dat zou pas echt geweldig zijn :P

..kunnen we zelfs lotr kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Xolon schreef op 03 mei 2004 @ 19:46:
heb ff een bende filmpjes gedownload.. Ze waren al lekker klein, dus dat ging lekker rap :P
Maar nou kwam ik er net achter dat het realplayer bestandjes zijn. Iemand enig idee of die ook te converten zijn om ze af te spelen op de 6230?
moet je ff kijken of je die ken omzetten met de MultiMediaConverter 2.0 van Nokia, ben ik nu een code voor aant requesten. Anders zou je vast kunnen proberen om met dBPowerAMP em om te zetten naar wat anders, zodat het zeker wel lukt met de MMC2.0 van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of ik spelletjes op het geheugenkaartje kan zetten zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95372 schreef op 03 mei 2004 @ 19:41:
Weet iemand of ik spelletjes op het geheugenkaartje kan zetten zo ja hoe? _/-\o_
Anoniem: 95372 schreef op 03 mei 2004 @ 20:10:
Weet iemand of ik spelletjes op het geheugenkaartje kan zetten zo ja hoe?
geen geduld? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

foutje sorry kan jij me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95372 schreef op 03 mei 2004 @ 20:17:
foutje sorry kan jij me helpen
nope, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56047

Ik heb nu een geluidsfragment (mp3) gezet in de standaard map op de nokia : muziekbestanden

IK wil deze nu verplaatsen naar mijn 32mb kaartje dat erin zit, maar dat lukt niet echt. Als ik op de file ga staan en klik verplaatsen en ga dan naar de aangemaakte map op de 32 mb kaart staat er dus dat die map leeg is maar kan ik niet plakken ofzo

Iemand oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
waarom duurt et zo lang om zon videobestandje om te zetten :) ik ben echt al dik lang bezig, maar hij schiet maar niet op, blijft op het 1e puntje hangen.... je kan ook niet ff zien hoelang die nog bezig gaat zijn, of bezig is... is trouwens filmpje van 120mb ofzo, een aflevering van south park...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ging bij mij vrij rap, ook een south park aflevering trouwens (807 - The Jeffersons) :)

maar goed, frontje is eindelijk gelukt, zie hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/spnews/6230.jpg

O+ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 83963 schreef op 03 mei 2004 @ 21:38:
ging bij mij vrij rap, ook een south park aflevering trouwens (807 - The Jeffersons) :)

maar goed, frontje is eindelijk gelukt, zie hier het resultaat:

[afbeelding]

O+ :*)
relax. ( mijn episode is S07E08 - South Park is Gay )

ik ga denk ik een zwart frontje kopen, zodat ik dus zilveren toetsen erion heb hangen :) weer wat anders ;)

maar hoop over 2 of 3 dagen die usb kabel binnen te hebben en dan net zo kunnen syncen als met BT en IR. kan ik ook foto's op pc en vise versa zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112626

Dr0pSHoT schreef op 01 mei 2004 @ 15:29:
[...]

Ik krijg dat achterfrontje er op geen enkele manier af :(
Iemand nog tips?

edit:
Heb m er eindelijk af, geen nagels meer over hehehe :Y) wat een ^#%#! ding
Ask a lady with the touch... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99804

Heb me 6600 eens vergeleken met mijn 6230

Ik vind zelf dat de foto's van de 6230 beter zijn, ze zijn scherper

Zie hier onder

Dit is de pic van N6230

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0SQDLG0AVsQ!lnqWyYnUD46zJHWEBatCkLVaoIcM3H48sahDcdfwnMSBwqthfXC2OSAA1LJg!LiXIbUKtH6bI5NfMD8tTyIrEYXPlSYFzvBZHkhpRXj!NwA/Afb009.jpg?dc=4675470688685147813

En deze van de N6600
Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0UgCNAmwY!wYJXeLHQWtd8I0iKuJUXQdlLLXvRKzcARWANbva3lctHtBp7BPqtndcJ1370Xza3h519Eo7NYSVo9FwMZFmx8xIRylOOgDNu2ph!08h*ZYBmJQVEEilihtf/Afbeelding(237).jpg?dc=4675470688688606057

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0TACDAiQVUw5WgiNyH9PA1ITSEq3pHY!1FitiwrglEN3e*1Ksyoicr!UOi0UicuOUvUrzvY2HAcc7YmW*ppsMPv9!N5ralfunSrU4e7OFq4pSfuaaNE22Rg/100_04020.JPG?dc=4675470689391542675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

orange.x schreef op 03 mei 2004 @ 21:44:
[...]

relax. ( mijn episode is S07E08 - South Park is Gay )

ik ga denk ik een zwart frontje kopen, zodat ik dus zilveren toetsen erion heb hangen :) weer wat anders ;)

maar hoop over 2 of 3 dagen die usb kabel binnen te hebben en dan net zo kunnen syncen als met BT en IR. kan ik ook foto's op pc en vise versa zetten
orange wil je ruilen ik heb mijn zwarte nog hier liggen :D

@Dropshot gewoon doen.. wees niet bang maar wel wat kracht op :D
zo heb ik dat ook gedaan met mijnes

[ Voor 11% gewijzigd door DancePlaza op 03-05-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Laatst online: 10:34
Zo dan, ik heb eindelijk de Pearl White Nokia binnen :)

Alleen nog even uitvogelen hoe dat zit met herkennen van die MMC (weet het staat tig keer in het topic, maar kan het zo snel niet vinden ... idee voor de FAQ?)

Enne dat kapje wil er bij mij ook niet meer vanaf, brute kracht helpt zelfs (nog) niet ...

Maar zo op het eerste gezicht kan beamen wat iedereen roept, een puik telefoontje! De speakers die in de tel zitten zijn ook behoorlijk goed :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109537

Bram schreef op 03 mei 2004 @ 16:11:

6230 COMPATIBLE MMC LIST

APACER 128, 256

ATP 128, 256, 512 (yup that is correct- 512!)

EXTREMEMORY 128, 256

KINGMAX 128, 256

KINGSTON 128

NOKIA MMC CARDS 32, 64

PNY 128

PQI 128

SANDISK 64, 128

TAKEMS 256

TRANSCEND 128

TWINMOSS 128

6230 NOT-COMPATIBLE MMC LIST

KODAK 64, 128, 256

PQI 256
Er staat dat PQI 256 NOT-compatible is maar ik heb een PQI 256 en hij werkt beter dan mijn Apacer 256 dus.....niet egt betrouwbare bron....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Anoniem: 109537 schreef op 04 mei 2004 @ 00:24:
[...]

Er staat dat PQI 256 NOT-compatible is maar ik heb een PQI 256 en hij werkt beter dan mijn Apacer 256 dus.....niet egt betrouwbare bron....
Beter gezien wat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:03
Zwarte cover is volgens mij niet los te koop.. Maar als iemand er een over heeft laat het me weten..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Macer schreef op 04 mei 2004 @ 08:11:
Zwarte cover is volgens mij niet los te koop.. Maar als iemand er een over heeft laat het me weten..
ik wil hem wel ruilen voor een witte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Macer schreef op 04 mei 2004 @ 08:11:
nog niet dan, lijkt me debiel dat die niet te koop zal zijn of komt. dan zou je dus alleen zon cover kunnen krijgen als je een zilvere koopt. en dus ook nooit zilveren toetsmatje kunnen krijgen.

had trouwens nog een kleiner filmpje omgezet. andere aflevering van sp ( succubus :D ) ennuh die ging vlotter, die zag je ook echt wat doen, maar die kwam op de kop en gespiegeld, geluid was opzich wel oke, maar kan denk ik wat beter voor mijn doen. muziek ging goed. en heb mijn eigen gemaakte achtergrond plaatjes ( zie de SP ) getest en die zijn echt rete stoer :D

en nu zit ik weer op me werk.... te wachten en te wachten tot de dag voorbij is :) zodat ik weer kan spelen :) en nog even wachten op mijn dku-2 kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
DancePlaza schreef op 04 mei 2004 @ 09:00:
[...]

ik wil hem wel ruilen voor een witte :D
dat wil dus zeggen ook de toetsenmat??? :D

ah ik zie iig op ebay dat mijnes er af is:
Aantal: 12 van 13 beschikbaar
nu nog wachten op de postbooie. volgens mij staat de link naar de kabel op ebay ook in de SP... zoniet dan kan ik die er nog wel indoen als ik em zelf getest heb natuurlijk.
actie loopt tot de 5e.. maarja daarna komt de advertentie er wel weer op denk ik
sjek mail

Wat ik me dan eigenlijk nog afvraag :) zijn die mmc van andere merken zoals apacer dikker?? zal haast wel moeten omdat ie anders niet zo makkelijk meer open wil.. ook nog op letten dus :) ik heb nu namelijk geen problemen met frontje, alleen de voorkant er nog niet afgehaald, lijkt echt net of je dat ding gaat breken!

Wie heeft zijn protectieplasticjedingetje al van zen scherm gehaald? ik heb em dr nog gewoon opzitten, gozer uit mijn klas had nieuwe 6100 en hield ook gewoon hele tijd dat erop. ik moet zeggen dat ik niet anders zie ofzo, en eeuh het is wel ter behoud van mijn schermpie. zat int begin wel wat lucht onder, en dat heb ik even weggedrukt enzo, maar nu geen last ervan ;) ideaal!

[ Voor 98% gewijzigd door orange.x op 04-05-2004 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

orange.x schreef op 04 mei 2004 @ 09:03:
[...]

dat wil dus zeggen ook de toetsenmat??? :D

ah ik zie iig op ebay dat mijnes er af is:
Aantal: 12 van 13 beschikbaar
nu nog wachten op de postbooie. volgens mij staat de link naar de kabel op ebay ook in de SP... zoniet dan kan ik die er nog wel indoen als ik em zelf getest heb natuurlijk.
nee die houd ik..keypad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben even aan het stoeien geweest om de aanduiding Orange van mijn schermpje af te krijgen, maar ben hier tot op heden nog niet in geslaagd. Ik heb een blanco logo gedownload (blank.nol) en deze in alle mappen geplaats die de telefoon heeft. Als achtergrond geselecteerd heeft het dus niet het gewenste effect, Orange blijft in mijn scherm staan (ook celinfo uitgezet).

Iemand enig idee of dit überhaupt te verwijderen is, en zoja, hoe dan?

Tevens misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om via gedownloade games een virus, of iets van dien aard, in je telefoon te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 20:51
Vandaag staat de 6230 eindelijk in de t for telecom ad in de metro :)

Icm. T-mobile 150 .. onduidelijk is of 't om een 1 of 2 jarig abbo gaat ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 29584 schreef op 04 mei 2004 @ 09:51:
Ik ben even aan het stoeien geweest om de aanduiding Orange van mijn schermpje af te krijgen, maar ben hier tot op heden nog niet in geslaagd. Ik heb een blanco logo gedownload (blank.nol) en deze in alle mappen geplaats die de telefoon heeft. Als achtergrond geselecteerd heeft het dus niet het gewenste effect, Orange blijft in mijn scherm staan (ook celinfo uitgezet).

Tevens misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om via gedownloade games een virus, of iets van dien aard, in je telefoon te krijgen?
Heb je gekeken onder Menu > Instellingen > Weergaveinstellingen > Operatorlogo?
Daar kan je denk ik je logo instellen. mits dat logo natuurlijk op de goede plek staat in je telefoon, maar zoals je zei is dat wel het geval. misschien even de handleiding raadplegen?

Met de oude telefoons ging het geloof ik zo dat je dat logo moest versturen naar je telefoon, of dus een ander logo ( bijvoorbeeld iets van ID&T ofzo )

[ Voor 9% gewijzigd door orange.x op 04-05-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Anoniem: 29584 schreef op 04 mei 2004 @ 09:51:

je kan dmv wap/grps binnehalen of via logomanager kan je voor de optie send blank logo

het is niet mogelijk om een .nol oid te sturen via bluetooth/cable/infrarood rechtstreeks te sturen.

[ Voor 7% gewijzigd door DancePlaza op 04-05-2004 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Heb nu wat filmpjes erop staan en wat videoclips, heb deze geconverteerd naar 3gp, videoclipje is 1,7 Mb , ik zou liever zien dat deze 5 Mb is en dat de kwaliteit dan 3 keer beter is. Iemand al een prog gevonden waarmee het mogelijk is om dit in te stellen?

offtopic:
Bijna tijd voor een deel 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:03
Volgens mij kan je nooit de orginele frontjes los kopen. Zijn altijd andere kleuren.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Macer schreef op 04 mei 2004 @ 10:32:
Volgens mij kan je nooit de orginele frontjes los kopen. Zijn altijd andere kleuren.
idd niet de frontjes die orgineel bij het toestel worden geleverd, das wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Dr0pSHoT schreef op 04 mei 2004 @ 10:02:
Heb nu wat filmpjes erop staan en wat videoclips, heb deze geconverteerd naar 3gp, videoclipje is 1,7 Mb , ik zou liever zien dat deze 5 Mb is en dat de kwaliteit dan 3 keer beter is. Iemand al een prog gevonden waarmee het mogelijk is om dit in te stellen?

offtopic:
Bijna tijd voor een deel 5?
offtopic:
bijna ja :) nog even de faq bijwerken denk ik, zoals frontje verwijderen ( staat opzich in de handleiding ), en mmc een naampie geven etc.

btw is zon namaak dku-2 kabel te vinden op www.telecomtelecom.nl

verder kan je met de nokia multimedia converter wel kwaliteit instellen en ik geloof ook dat je kan instellen hoe groot het bestand moet worden, dan stelt hij zelf wat dingen in, dus al sje daar ff 5mb neer zet ( moet in kb, dus iets van 5000 ofzo ) dan moet je het zo maar eens proberen ( /me wil vakantie! )
DancePlaza schreef op 04 mei 2004 @ 10:37:
idd niet de frontjes die orgineel bij het toestel worden geleverd, das wel jammer
offtopic:
mijn mailtje niet gehad op je email die in je profiel staat?

zolang ze er maar op lijken! dan ben ik al tevreden :)

PS: iemand al mijn zelfgemaakte wallpapers gebruikt, of zit er niets tussen voor jullie? dammit :) zal wel eens kijken wat ik nog in petto heb. ik zie et al, hij doet et niet eens, link ff gefixed!

[ Voor 23% gewijzigd door orange.x op 04-05-2004 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duidelijk verhaal, ik was in de veronderstelling dat je een blanco logo ook via BT kon toepassen.

Inmiddels naar volle tevredenheid wat Java games toegevoegd en ben ook erg benieuwd welke game jullie persoonlijk vinden rulen.

Persoonlijk vind ik de volgende games wel ok:

- Tony Hawks Underground
- Splintercell (incl. Splintercell 2)
- Hugo (de gehele cyclus)

Laat maar horen, dan weet ik waar ik naar op zoek kan gaan.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82865

heb gisteren de laatste bij gsmhut.nl besteld en net binnen. hij is echt zo goed als ik hier op het forum heb gelezen. ongelofelijk wat een apparaat.

een vriend van mij heeft versie 3.14 op zn gsm en daarmee kan hij de bellersgroepen niet selecteren. als ie bellersgroepen selecteert gaat ie gewoon weer terug naar het menu. Is dit een bekend probleem toevallig van versie 3.14? bij mij v. 3.15 heb ik dit in ieder geval niet. Ik zou het graag horen van jullie of het probleem een algemeen verschijnsel is voor versie 3.14 en wat eraan gedaan kan worden

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102473

Known error; ff de fabrieksinstellingen herstellen, een reboot en het is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 23:10
Anoniem: 29584 schreef op 04 mei 2004 @ 10:45:
Duidelijk verhaal, ik was in de veronderstelling dat je een blanco logo ook via BT kon toepassen.

Inmiddels naar volle tevredenheid wat Java games toegevoegd en ben ook erg benieuwd welke game jullie persoonlijk vinden rulen.

Persoonlijk vind ik de volgende games wel ok:

- Tony Hawks Underground
- Splintercell (incl. Splintercell 2)
- Hugo (de gehele cyclus)

Laat maar horen, dan weet ik waar ik naar op zoek kan gaan.... :P
Fantasy warrior, is een mini rpg op je gsm! Handig tijdens de dode uren op de trein. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:50

Copyman

Dode muis

(jarig!)
Heeft iemand die compass al geprobeerd van http://www.geocities.com/***** ? Ik vraag me af hoe dat in elkaar zit en of het daadwerkelijk werkt.

* Copyman vindt het wel leuk om te weten waar het noorden is als ie op vakantie is. :p

[ Voor 6% gewijzigd door Copyman op 04-05-2004 11:23 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jos707 schreef op 04 mei 2004 @ 11:00:
[...]

Fantasy warrior, is een mini rpg op je gsm! Handig tijdens de dode uren op de trein. :Z
Got it, zojuist even gedownload en ga ik straks even proberen. Eén ding is zeker, het is verslavend! Inmiddels staan er dermate veel games op mijn 6230 en wordt het een beetje zoeken en downloaden voor de heb, maar wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

(jarig!)
Anoniem: 29584 schreef op 04 mei 2004 @ 11:11:
[...]

Got it, zojuist even gedownload en ga ik straks even proberen. Eén ding is zeker, het is verslavend! Inmiddels staan er dermate veel games op mijn 6230 en wordt het een beetje zoeken en downloaden voor de heb, maar wel cool.
Mag ik misschien zo brutaal zijn om te vragen waar je Tony Hawk hebt gedownload? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Copyman schreef op 04 mei 2004 @ 11:07:
Heeft iemand die compass al geprobeerd van http://www.niettoegestaan.com/ ? Ik vraag me af hoe dat in elkaar zit en of het daadwerkelijk werkt.

* Copyman vindt het wel leuk om te weten waar het noorden is als ie op vakantie is. :p
Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Overigens zou ik de link even wegediten, is niet geheel toegestaan....

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 29584 op 04-05-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

(jarig!)
Anoniem: 29584 schreef op 04 mei 2004 @ 11:20:
[...]

Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Overigens zou ik de link even wegediten, is niet geheel toegestaan....
Deze link staat zelfs in de openingspost. Maargoed, er staan ook betaalde games op, die gratis aangeboden worden. * Copyman haalt hem hier even weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmmmm...mischien door een mod over het hoofd gezien, maar goed, you've got mail voor TH! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Anoniem: 82865 schreef op 04 mei 2004 @ 10:46:
heb gisteren de laatste bij gsmhut.nl besteld en net binnen. hij is echt zo goed als ik hier op het forum heb gelezen. ongelofelijk wat een apparaat.

een vriend van mij heeft versie 3.14 op zn gsm en daarmee kan hij de bellersgroepen niet selecteren. als ie bellersgroepen selecteert gaat ie gewoon weer terug naar het menu. Is dit een bekend probleem toevallig van versie 3.14? bij mij v. 3.15 heb ik dit in ieder geval niet. Ik zou het graag horen van jullie of het probleem een algemeen verschijnsel is voor versie 3.14 en wat eraan gedaan kan worden

mzzl
Start post lezen man..
dit is ongelooflijk vaak terug gekomen

@TS bijna tijd voor Deel5?

[ Voor 3% gewijzigd door DancePlaza op 04-05-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23944

Die namaak/imitatie USB Datakabels DKU-2 zijn ook verkrijgbaar bij www.stuntprijzen.net voor maar 12,50 zonder verzendkosten!

Heb net zelf besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82865

DancePlaza schreef op 04 mei 2004 @ 11:33:
[...]

Start post lezen man..
dit is ongelooflijk vaak terug gekomen

@TS bijna tijd voor Deel5?
ja ja ja, er was al een antwoord op mijn vraag dus ik snap niet dat je nu zo'n k*tberichtje moet plaatsen . ik zal voortaan eerst de startpost lezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
orange.x schreef op 04 mei 2004 @ 10:38:
[...]

verder kan je met de nokia multimedia converter wel kwaliteit instellen en ik geloof ook dat je kan instellen hoe groot het bestand moet worden, dan stelt hij zelf wat dingen in, dus al sje daar ff 5mb neer zet ( moet in kb, dus iets van 5000 ofzo ) dan moet je het zo maar eens proberen ( /me wil vakantie! )
Helaas had ik al geprobeerd, daarmee kun je een maximale grootte instellen, als multimediaconverter het kleiner kan maken dan doet ie dat automatisch. Als ik m op een paar Kb instel dan doet ie maar een klein stukje van het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107692

het lukt mij nog steeds niet om mn operator logo te verwijderen. Als ik bij -Jhonny- het blank operator logo download via wap, sla ik hem ergens op en kan ik er verder niets mee. Waar moet ik blank.nol dus zetten??

Misschien een idee om in de SP te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:11
Anoniem: 107692 schreef op 04 mei 2004 @ 12:32:
het lukt mij nog steeds niet om mn operator logo te verwijderen. Als ik bij -Jhonny- het blank operator logo download via wap, sla ik hem ergens op en kan ik er verder niets mee. Waar moet ik blank.nol dus zetten??

Misschien een idee om in de SP te zetten?
kijk eens bij instellingen -> weergave instellingen -> operator logo. Als je een blanke hebt gedownload dan moet ie AAN staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112170

wie kan mij helpen met het volgende: bij het bekijken van mijn telefooninhoud in de verkenner worden alleen de mappen in de Galerij zichtbaar en niet mijn MMC-kaartje. Waar ligt dat aan? Wellicht al een keer gepost, maar ik kan het zo snel niet vinden, excuses........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:10
Anoniem: 112170 schreef op 04 mei 2004 @ 13:36:
wie kan mij helpen met het volgende: bij het bekijken van mijn telefooninhoud in de verkenner worden alleen de mappen in de Galerij zichtbaar en niet mijn MMC-kaartje. Waar ligt dat aan? Wellicht al een keer gepost, maar ik kan het zo snel niet vinden, excuses........
Staat deze vraag nog niet in de FAQ :?
Eerst je MMC een naam geven in je telefoon. En ff resetten daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113011

Hello mensen..
Over een paar dagen krijg k me nokia 6230 binnen..
Zit er standaard een datakabel bij? en kan ik daarmee foto s mp3 enz op de comp zetten? ik ben niet zo n deskundige dus ik weet het allemaal niet meer.......
Laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:10
Anoniem: 113011 schreef op 04 mei 2004 @ 13:44:
Hello mensen..
Over een paar dagen krijg k me nokia 6230 binnen..
Zit er standaard een datakabel bij? en kan ik daarmee foto s mp3 enz op de comp zetten? ik ben niet zo n deskundige dus ik weet het allemaal niet meer.......
Laterz
Zit geen datakabel bij. Je kan daarmee foto's en mp3's op je pc zetten en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Jimster schreef op 04 mei 2004 @ 13:39:
[...]

Staat deze vraag nog niet in de FAQ :?
Eerst je MMC een naam geven in je telefoon. En ff resetten daarna.
staat er nog niet in en een aantal dingen nog meer niet :)

leg anders even uit hoe dat moet vanaf dat je de nieuwe erin doet... als je dat nog weet. ik wil het wel maar heb geen andere nog.

en verder moet de faq juist nog even bijgewerkt worden, is misschien leuk als dat met deel 5 helemaal goed is, dan wordt het een erg stil topic, want dan staat alles erin :) maar is onze missie iig geslaagd!

over die stuntprijzen.net! kom je nu pas mee!!! ik heb die van mij besteld voor 6,50 meer. maargoed :) als ie maar werkt, nog altijd goedkoper dan 39,95 :)

zoiezo mail even de dingen voor de faq ( met uitleg enzo als dat kan ) zodat ik die kan verwerken! dank u, markwoei apestaart hotmail punt com

[ Voor 22% gewijzigd door orange.x op 04-05-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Laatst online: 12-06 14:33

Yuco

Womanizer!

Is er al meer bekend over instellingen mbt bijv mms / gprs icm orange???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:23

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

Ik heb dus eersgister ook mijn 6230 "Pearl White" binnen gehad, en tis een super foontje... bluetooth Noname Dongle werkte direct.

Alleen hebbik nog een vraagje; Ik ben opzoek naar een doorzichtige hoes voor deze telefoon om hem te beschermen tegen krassen etc.. ik heb nu nog steeds die plasticjes erop zitten :-! Ik had een soortgelijk iets voorbij zien komen in de vorige topics maar kan het niet meer vinden.... iemand? Dus geen leren tasje ofso maar iets van doorzichtig plastic.. :-S met of zonder clip maakt niet uit... die kan er altijd af >:) ....

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
WeaZuL schreef op 04 mei 2004 @ 15:36:
Ik heb dus eersgister ook mijn 6230 "Pearl White" binnen gehad, en tis een super foontje... bluetooth Noname Dongle werkte direct.

Alleen hebbik nog een vraagje; Ik ben opzoek naar een doorzichtige hoes voor deze telefoon om hem te beschermen tegen krassen etc.. ik heb nu nog steeds die plasticjes erop zitten :-! Ik had een soortgelijk iets voorbij zien komen in de vorige topics maar kan het niet meer vinden.... iemand? Dus geen leren tasje ofso maar iets van doorzichtig plastic.. :-S met of zonder clip maakt niet uit... die kan er altijd af >:) ....
volgens mij is die van de 7650 goed compatible... maar dat weet ik even niet zeker, gewoon even naar de winkel en passen met die handel! als dat mag dan :) anders zeg je ik wil gewoon een tasjedingetje voor deze foon. en dan zeg je dat die van de 7650 waarschijnlijk goed zou kunnen passen of je dat kan proberen. nou kleine moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 14:11
orange.x schreef op 04 mei 2004 @ 15:51:
[...]

volgens mij is die van de 7650 goed compatible... maar dat weet ik even niet zeker, gewoon even naar de winkel en passen met die handel! als dat mag dan :) anders zeg je ik wil gewoon een tasjedingetje voor deze foon. en dan zeg je dat die van de 7650 waarschijnlijk goed zou kunnen passen of je dat kan proberen. nou kleine moeite :)
7650 ??? die is een STUK GROTER dan een 6230. Of bedoel je een 7250 ? ik heb nog een volledig doorzichtig hoesje van mijn 7250 en die past perfect op mijn 6230. Alleen de gat van de camera zit aan de andere kant want de cameralens van de 7250 zit links ipv rechts maar dat maakt niet uit want het hoesje is toch doorzichtig :P Ik heb trouwens dat hoesje uit HongKong ( vorig jaar vakantie ) dus ik zou niet weten waar je zoiets in NL kan vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door dcell op 04-05-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
dcell schreef op 04 mei 2004 @ 16:03:
[...]

7650 ??? die is een STUK GROTER dan een 6230. Of bedoel je een 7250 ? ik heb nog een volledig doorzichtig hoesje van mijn 7250 en die past perfect op mijn 6230. Alleen de gat van de camera zit aan de andere kant want de cameralens van de 7250 zit links ipv rechts maar dat maakt niet uit want het hoesje is toch doorzichtig :P Ik heb trouwens dat hoesje uit HongKong ( vorig jaar vakantie ) dus ik zou niet weten waar je zoiets in NL kan vinden.
dat bedoel ik iig :P maargoed asl de 7650 veel groter is past die ook :P alleen lijkt me niet de bedoeling ;)

tis dus de 7250 ja :) hoop ik neit dat ie al shoppen is

[ Voor 3% gewijzigd door orange.x op 04-05-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Laatst online: 19:23

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

orange.x schreef op 04 mei 2004 @ 16:07:
[...]

dat bedoel ik iig :P maargoed asl de 7650 veel groter is past die ook :P alleen lijkt me niet de bedoeling ;)

tis dus de 7250 ja :) hoop ik neit dat ie al shoppen is
whaha neej hoor.. zover was ik nog niet :D, Ik heb al gezocht bij diverse internet shops maareh weinig tot niets gevonden tot nu toe :'(

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112405

Na een tijd komt de Nokia 6230 in de screensaver in de vorm van een digitale klok, dat is wel goed maar dit gebeurd ook als hij in de Carkit zit en dat wil ik niet. Heb al 10x door de instellingen gelopen maar kan nergens een inst. vinden waar je deze optie kunt uitschakelen. Wie kan mij helpen, wie weet waar je deze optie kunt uitschakelen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39949

Anoniem: 112405 schreef op 04 mei 2004 @ 16:25:
Na een tijd komt de Nokia 6230 in de screensaver in de vorm van een digitale klok, dat is wel goed maar dit gebeurd ook als hij in de Carkit zit en dat wil ik niet. Heb al 10x door de instellingen gelopen maar kan nergens een inst. vinden waar je deze optie kunt uitschakelen. Wie kan mij helpen, wie weet waar je deze optie kunt uitschakelen?!
welke carkit heb je?
bij mijn Mr. Handsfree krijg ik geen screensaver :?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 39949 op 04-05-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39949 schreef op 04 mei 2004 @ 16:30:
[...]

welke carkit heb je?
bij mijn Mr. Handsfree krijg ik geen screensaver :?
Ik heb de originele carkit van Nokia de 126

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze carkit heb ik ook, en gebruik 'm zelf i.c.m. een mutebox. Heb jij, als je ook de beller via de audiospeakers hoort, ook af en toe last van clicks op het einde van zinnen en/of woorden? Als ik het volume wat lager zet verdwijnt het gedeeltelijk maar het is soms wat irritant. Het klinkt dan ook allemaal zo verschrikkelijk helder en duidelijk dat mensen aan de andere kant soms te hard praten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113058

Eindelijk ben ik ook in bezit van een mooie 6230.. v2.15 en nog geen bugs gevonden.
Wel heb ik het probleem dat ik de goede instellingen van mms/vodafone-live/wap niet kan vinden voor dit toestel. Ook het activeren van gprs is niet mogelijk, want de mensen bij vodafone hebben de instelling voor dit toestel niet en kunnen het dus niet activeren.

Heeft iemand hier mischien de oplossing voor.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60460

Ik snap ff iets niet!

Ik neem een nieuw abbonement bij kpn 20 eurie per maand. 2-jarig
kost de 6230 190 eurie!

Een kameraad verlengt bij orange zijn abonnement met 1 jaar (30 eurie) en betaald maar 140 eurie!

Waarom levert een verlenging meer korting op dan een nieuw abbo???
:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-06 00:32
ik heb een vraag voor de mensen met een data kabel

als je hem aansluit op een random computer, wordt de telefoon dan automatisch gezien als massa opslag apparaat? of moet je altijd die software geinstalleerd hebben om het geheugen te kunnen benaderen in verkenner?

while (! ( succeed = try ()));

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29584 schreef op 04 mei 2004 @ 17:01:
Deze carkit heb ik ook, en gebruik 'm zelf i.c.m. een mutebox. Heb jij, als je ook de beller via de audiospeakers hoort, ook af en toe last van clicks op het einde van zinnen en/of woorden? Als ik het volume wat lager zet verdwijnt het gedeeltelijk maar het is soms wat irritant. Het klinkt dan ook allemaal zo verschrikkelijk helder en duidelijk dat mensen aan de andere kant soms te hard praten....
Ja die clicks heb ik ook maar dan via de speaker van de carkit. Met de volume wat lager te zetten is het inderdaad wat beter maar niet helemaal weg. Ik heb het trouwens niet altijd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Onderduikkip schreef op 04 mei 2004 @ 15:23:
Is er al meer bekend over instellingen mbt bijv mms / gprs icm orange???
Orange mms doet het gewoon hoor ;) alleen Orange World nog niet... zijn ze nu aan het fiksen! Dus binnenkort werkt dat ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 08:06
Anoniem: 60460 schreef op 04 mei 2004 @ 17:09:
Ik snap ff iets niet!

Ik neem een nieuw abbonement bij kpn 20 eurie per maand. 2-jarig
kost de 6230 190 eurie!

Een kameraad verlengt bij orange zijn abonnement met 1 jaar (30 eurie) en betaald maar 140 eurie!

Waarom levert een verlenging meer korting op dan een nieuw abbo???
:( :( :(
Verlenging t.o.v. nieuw abbo scheelt soms, maar niet altijd, tis soms ook welis andersom ;)

Maar ik denk dat in deze situatie het verschil orange/kpn het grote verschil is ...
kpn is gewoon duurder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42177

Weet iemand hoe ik dat vervelende icoontje van PC suite uit de systemtray kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil de WAP settings instellen en het lukt ook allemaal tot op het ip adres invoegen, het lukt niet met de Nokia Suite of in het menu van de 6230 zelf. Weet iemand hoe dit moet, hoe ik wel het ip adres geconfigureerd krijg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:17
hans_lenze schreef op 04 mei 2004 @ 17:16:
ik heb een vraag voor de mensen met een data kabel

als je hem aansluit op een random computer, wordt de telefoon dan automatisch gezien als massa opslag apparaat? of moet je altijd die software geinstalleerd hebben om het geheugen te kunnen benaderen in verkenner?
kan je bijna garanderen dat dat niet zo is, hoewel ik niet zo'n kabel heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113058

ik krijg bij het gebruiken van mn wap enz.. steeds:
gprs-verbinding niet beschikbaar.

Kheb vodafone dus heeft dat te maken met het feit dat vodafone het toestel nog niet goedkeurt *wat hier dus al eens eerder is gezegt) of ligt het ergens anders aan?? khad ook naar vodafone gebeld om gprs te activeren maar daar kende ze het toestel niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60460

Sephiroth schreef op 04 mei 2004 @ 17:51:
[...]

Verlenging t.o.v. nieuw abbo scheelt soms, maar niet altijd, tis soms ook welis andersom ;)

Maar ik denk dat in deze situatie het verschil orange/kpn het grote verschil is ...
kpn is gewoon duurder :+
nahgoed, ik heb nog nix te klagen eigenlijk:
Morgen mag ik hem ophalen, want hij ligt klaar!
Ik betaal de helft van de aanschafkosten van de nokia 6230 en dan mag ik bellen met me oude telefoon op kosten van de zaak (kpn abbo dus)

s kijken of ik vannacht wel kan slapen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is alweer tijd voor deeltje 5.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizZie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:07

BlizZie

Keep Moving Forward

Bij welke Belcompany kan ik hem nog halen?..
Hier in Rotterdam e.o. uitverkocht :s

Two is always better than one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
heb al request gedaan voor een deeltje 5. ik zal zo ff die SP erin gooien, en dan dus daarna gaan editen, wat huisregeltjes. en dat soort gedoe :) zodat wat mensen zich minder snel ergeren ( me me me !! ) aan de mensen die niet de moeite nemen bla bla die bla die bla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112626

net ff alvast een BT dongle van Trust bij Dixons gehaald, nu nog in spanning afwachten....it's coming! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 13:18

s3mt3x

I choose not to know...

Zo, vandaag de mijne ook besteld, na alle delen en alle topics gelezen te hebben. Nokia heeft zo te zien een goede zet gedaan met deze foon! Er is behoorlijk wat over te doen, en hij is matig verkrijgbaar, agv de vraag (neem ik aan).
Handige link die ik tegenkwam http://www.expansys.com/forum.asp?code=108417
Hier gaat t er hard op: er wordt geknipt in headsets en er worden mmc's erin gegooid alsof t nix is. Altijd goed natuurlijk, des te sneller worden de kinderziektes bekend!
@Blizzie: de Phone Company in de koopgoot had nog zwarte. Ik heb online echter een betere deal gescoord.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

moet deze niet op slot ivm deel 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
zijn nog complicaties denk ik vanwege de SP van deel 5, en de "eigenaar" cq, iemand anders heeft geopend en vraagt voor slotje, zod at ik weer mijn SP erin kan gooien met nodige aanpassingen, maar vanwege herdenking is er denk ik een breakje of iig even rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110828

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-06 12:46

Korakal

Up up up!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.