kan je bijna garanderen dat dat niet zo is, hoewel ik niet zo'n kabel hebhans_lenze schreef op 04 mei 2004 @ 17:16:
ik heb een vraag voor de mensen met een data kabel
als je hem aansluit op een random computer, wordt de telefoon dan automatisch gezien als massa opslag apparaat? of moet je altijd die software geinstalleerd hebben om het geheugen te kunnen benaderen in verkenner?
Verwijderd
ik krijg bij het gebruiken van mn wap enz.. steeds:
gprs-verbinding niet beschikbaar.
Kheb vodafone dus heeft dat te maken met het feit dat vodafone het toestel nog niet goedkeurt *wat hier dus al eens eerder is gezegt) of ligt het ergens anders aan?? khad ook naar vodafone gebeld om gprs te activeren maar daar kende ze het toestel niet eens.
gprs-verbinding niet beschikbaar.
Kheb vodafone dus heeft dat te maken met het feit dat vodafone het toestel nog niet goedkeurt *wat hier dus al eens eerder is gezegt) of ligt het ergens anders aan?? khad ook naar vodafone gebeld om gprs te activeren maar daar kende ze het toestel niet eens.
Verwijderd
nahgoed, ik heb nog nix te klagen eigenlijk:Sephiroth schreef op 04 mei 2004 @ 17:51:
[...]
Verlenging t.o.v. nieuw abbo scheelt soms, maar niet altijd, tis soms ook welis andersom
Maar ik denk dat in deze situatie het verschil orange/kpn het grote verschil is ...
kpn is gewoon duurder
Morgen mag ik hem ophalen, want hij ligt klaar!
Ik betaal de helft van de aanschafkosten van de nokia 6230 en dan mag ik bellen met me oude telefoon op kosten van de zaak (kpn abbo dus)
s kijken of ik vannacht wel kan slapen
Bij welke Belcompany kan ik hem nog halen?..
Hier in Rotterdam e.o. uitverkocht
Hier in Rotterdam e.o. uitverkocht
Two is always better than one..
heb al request gedaan voor een deeltje 5. ik zal zo ff die SP erin gooien, en dan dus daarna gaan editen, wat huisregeltjes. en dat soort gedoe
zodat wat mensen zich minder snel ergeren ( me me me !! ) aan de mensen die niet de moeite nemen bla bla die bla die bla.
Verwijderd
net ff alvast een BT dongle van Trust bij Dixons gehaald, nu nog in spanning afwachten....it's coming!
Zo, vandaag de mijne ook besteld, na alle delen en alle topics gelezen te hebben. Nokia heeft zo te zien een goede zet gedaan met deze foon! Er is behoorlijk wat over te doen, en hij is matig verkrijgbaar, agv de vraag (neem ik aan).
Handige link die ik tegenkwam http://www.expansys.com/forum.asp?code=108417
Hier gaat t er hard op: er wordt geknipt in headsets en er worden mmc's erin gegooid alsof t nix is. Altijd goed natuurlijk, des te sneller worden de kinderziektes bekend!
@Blizzie: de Phone Company in de koopgoot had nog zwarte. Ik heb online echter een betere deal gescoord.
Handige link die ik tegenkwam http://www.expansys.com/forum.asp?code=108417
Hier gaat t er hard op: er wordt geknipt in headsets en er worden mmc's erin gegooid alsof t nix is. Altijd goed natuurlijk, des te sneller worden de kinderziektes bekend!
@Blizzie: de Phone Company in de koopgoot had nog zwarte. Ik heb online echter een betere deal gescoord.
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
zijn nog complicaties denk ik vanwege de SP van deel 5, en de "eigenaar" cq, iemand anders heeft geopend en vraagt voor slotje, zod at ik weer mijn SP erin kan gooien met nodige aanpassingen, maar vanwege herdenking is er denk ik een breakje of iig even rustig
Dit topic is gesloten.