Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist 06-Plaza gebeld en....

Fout van leverancier... ze hebben alleen witte opgestuurd...
de mensen die zwarten hadden besteld ( waaronder ME) krijgen het bij volgende levering en dat zal dan woensdag zijn....
De witte komt dus vandaag binnen.

Pff... al da wachte....

Aja... is wel bevestigt dat het SW Versie 3.15 is.

http://www.hoelangnog.joajoa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc.

[ Voor 110% gewijzigd door intoxicated op 30-04-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit forum al van het begin af aan, heb alleen nog nooit gereageerd. Puur omdat ik het toestel nog niet heb. Ben zeer geínterreseerd in dit toestel. Nu wil ik deze middag dit toestel gaan halen bij de Phonehouse met een Vodafone 500 abo. Verlenging blijkt heel erg duur te zijn dus ik moet het oude opzeggen en een nieuwe aanvragen. Dan is het toestel in eens wel gratis!!
Nu heb ik net met de Vodafone-klanteservice aan de telefoon gezeten en die zeggen dit:

Toestel is deze week al 3 keer afgekeurd door Vodafone.
Duurt nog zeker een paar maanden voordat ze hem goedkeuren.
Ze zeggen dat dit toestel nog niet goed werkt met een Vodafone abo en zomaar kan crashen en zo.
Ze beweren zelfs dat ze na verloop van tijd (als het toestel goedgekeurd word) zelf programmatuur ontwikkelen die er later niet opgezet kan worden, maar bij de verkoop al wel in de toestellen zit!! Grote onzin lijkt mij!!! Iemand hier bekend mee? Volgens mij is het een verkooppraatje!

Nu zijn er geloof ik wel mensen hier die een Vodafone abo. hebben.
Je snapt mijn vraag al: Hebben de mensen met een Vodafone abo. problemen met de 6230?
En dan vooral op het gebied van SMS, MMS, GPRS en gewoon bellen natuurlijk.
Tot zover heb ik dat volgens mijn nog niet kunnen ontdekken op dit forum.
Die bugs van de Nokiaprogrammatuur en zo die geloof ik ondertussen wel, die haalt Nokia er wel een keer uit met nieuwe firmware. Het gaat me vooral om de providertoepassingen.

Als iemand hier antwoord op weet dan ben ik zeer geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 13:23:
Ik volg dit forum al van het begin af aan, heb alleen nog nooit gereageerd. Puur omdat ik het toestel nog niet heb. Ben zeer geínterreseerd in dit toestel. Nu wil ik deze middag dit toestel gaan halen bij de Phonehouse met een Vodafone 500 abo. Verlenging blijkt heel erg duur te zijn dus ik moet het oude opzeggen en een nieuwe aanvragen. Dan is het toestel in eens wel gratis!!
Nu heb ik net met de Vodafone-klanteservice aan de telefoon gezeten en die zeggen dit:

Toestel is deze week al 3 keer afgekeurd door Vodafone.
Duurt nog zeker een paar maanden voordat ze hem goedkeuren.
Ze zeggen dat dit toestel nog niet goed werkt met een Vodafone abo en zomaar kan crashen en zo.
Ze beweren zelfs dat ze na verloop van tijd (als het toestel goedgekeurd word) zelf programmatuur ontwikkelen die er later niet opgezet kan worden, maar bij de verkoop al wel in de toestellen zit!! Grote onzin lijkt mij!!! Iemand hier bekend mee? Volgens mij is het een verkooppraatje!

Nu zijn er geloof ik wel mensen hier die een Vodafone abo. hebben.
Je snapt mijn vraag al: Hebben de mensen met een Vodafone abo. problemen met de 6230?
En dan vooral op het gebied van SMS, MMS, GPRS en gewoon bellen natuurlijk.
Tot zover heb ik dat volgens mijn nog niet kunnen ontdekken op dit forum.
Die bugs van de Nokiaprogrammatuur en zo die geloof ik ondertussen wel, die haalt Nokia er wel een keer uit met nieuwe firmware. Het gaat me vooral om de providertoepassingen.

Als iemand hier antwoord op weet dan ben ik zeer geholpen.
Wat betreft bellen en SMS'en kan ik wel antwoord geven met Vodafone 120: Ik heb nog echt geen énkel probleem ondervonden, dus dat is volgens mij totale onzin... Anders zouden de andere mensen hier met Vodafone ook al wel lang wat te klagen gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 10:51
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met SD kaartjes...??

Mijn MMC wordt wel gelezen door een IPAQ 1915, maar ik weet niet (en heb ook geen SD kaart) of een SD kaart gelezen wordt door een Nokia 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 13:01:
Zojuist 06-Plaza gebeld en....

Fout van leverancier... ze hebben alleen witte opgestuurd...
de mensen die zwarten hadden besteld ( waaronder ME) krijgen het bij volgende levering en dat zal dan woensdag zijn....
De witte komt dus vandaag binnen.

Pff... al da wachte....

Aja... is wel bevestigt dat het SW Versie 3.15 is.

http://www.hoelangnog.joajoa
Ik heb ondertussen een zwarte telefoon binnen van 06plaza, de postbode kwam 'm net met z'n grote rode bus brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s.Zero schreef op 29 april 2004 @ 13:40:
[...]

Wat betreft bellen en SMS'en kan ik wel antwoord geven met Vodafone 120: Ik heb nog echt geen énkel probleem ondervonden, dus dat is volgens mij totale onzin... Anders zouden de andere mensen hier met Vodafone ook al wel lang wat te klagen gehad hebben.
Dat was mijn idee ook!!
Bedankt voor het snelle reageren. Begon al te twijfelen, maar ik wil hem vanmiddag nu toch gaan kopen!!
Ben alleen benieuwd of MMS en GPRS ook werkt...
Maar de N6230 staat op de Nokia.com-instellingen-site in combinatie met Vodafone MMS en GPRS dus volgens mij moet dat goedkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1f schreef op 29 april 2004 @ 13:53:
[...]
Ik heb ondertussen een zwarte telefoon binnen van 06plaza, de postbode kwam 'm net met z'n grote rode bus brengen...
Hmmzz...

Wanneer had jij m besteld ?

Ik had hem ... week 10 besteld dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 13:59:
[...]

Hmmzz...

Wanneer had jij m besteld ?

Ik had hem ... week 10 besteld dacht ik
de verlossende woorden:

ik heb vandaag om kwart over 1 ofzo 06plaza gebeld, en jeroen kon mij het volgende vertellen. ze hebben idd gisteren hun 1e zending binnengekregen. die zijn allemaal de deur uit en dat waren alleen de zwarte telefoons. vandaag zouden ze een zending krijgen bestaande uit witte en zwarte telfoontjes. de witte schenen op verkeerd adres afgeleverd te zijn ( dat verhaal kennen we al van nokia, die mensen die hier achter zitten doen erg prima hun werk (NOT)) de zwarte waren vooralsnog niet geleverd. maar hun koerier was nog niet langs geweest dus die konden ze dan nog binnenkrijgen

ook vertelde hij me dat alle telefoons die binnen moeten komen vandaag verzonden worden als ze dus binnen komen ( gaat om de zwarte dan, want de witte die werden opgehaald van dat adres waar ze geleverd waren, dus die worden zoiezo besteld ) dat houdt in dat deze toestellen maandag geleverd worden. de zwarte krijgen ze dus waarschijnlijk nog binnen en zullen dan dus ook vandaag verstuurd worden

ik ben hiero toch wel erg blij mee, want ik ben iig verzekerd van een telefoon deze maandag :D woehoei! eindelijk!

ennuh toch wel goede service van die jeroen, ondanks dat nokia zo loopt te kloten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Sanderke schreef op 29 april 2004 @ 13:46:

Mijn MMC wordt wel gelezen door een IPAQ 1915, maar ik weet niet (en heb ook geen SD kaart) of een SD kaart gelezen wordt door een Nokia 6230.
de nokia 6230 kan ALLEEN MMC baas, tot 256MB zeker, 512 vooralsnog niet echt getest, behalve door wat buitenlanders, maar of dit zeker werkt is nog niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
Sanderke schreef op 29 april 2004 @ 13:46:

:O Hier is genoeg over gezegd.
Jimster schreef op 25 april 2004 @ 12:00:
[...]
SD kaart kan niet (en past er ook niet in, heb ik geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Hetl lijkt mij beter om geen statusberichten meer te posten. Dus niet meer 'heeft die en die winkel em al.. en w00t ik heb em binnen bij winkel x.
Dit topic gaat over de Nokia 6230! Blijf ontopic aub!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nu.nl/news.jsp?n=315915&c=51 :)

Ben benieuwd wanneer we dat gaan merken en of het ook voor de 6230 opgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Poging 2 ;)
Als ik aac bestandjes afspeel in mijn Music Player dan zit het er niet zo uit, zie plaatje, maar zonder die vette letters naast het cijfer (waar de artiest hoort te staan) maar daaronder in kleine letters.

Afbeeldingslocatie: http://www.putgraaf.demon.nl/nokia/Apr15_06.JPG

Waar in dit plaatje Bison Meets T... staat bij mij niks en staat het daaronder in kleine letters waar in het plaatje I Got Tonight staat :? Niemand een oplossing ervoor, hoe ik het wel goed kan krijgen?
(Ik zet de mp3's om in aac's met dBpowerAMP.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Heeft te maken met de ID3 Tag. Weet niet of AAC bestanden dat ook hebben. De Music Player haalt de info bij MP3's uit de ID3 tag. Als die er niet is laat ie alleen het bestandsnaam zien in de onderste regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poging 2
Als ik aac bestandjes afspeel in mijn Music Player dan zit het er niet zo uit, zie plaatje, maar zonder die vette letters naast het cijfer (waar de artiest hoort te staan) maar daaronder in kleine letters.

Waar in dit plaatje Bison Meets T... staat bij mij niks en staat het daaronder in kleine letters waar in het plaatje I Got Tonight staat Niemand een oplossing ervoor, hoe ik het wel goed kan krijgen?
Ik heb precies hetzlefde als jij! Maar wat is hier erg aan als ik vragen mag?

ps. ik gebruik een ander programma om mp3 over te zetten dus daar ligt het niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em bij gsmtrack.nl gehaald, vandaag bestellen overmogen telefoon thuis met T-Mobile 150 abbo 2 jaar krijg je de telefoon gratissssss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 15:41:
[...]

ps. ik gebruik een ander programma om mp3 over te zetten dus daar ligt het niet aan...
als je hem convert neem niet de ID3-tag mee..

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:25
ik heb hem ook eindelijk
ik had bij gsmtrack besteld voordat iedereen hier bezig was dat ze de 3.15 binne hadden, vandaag gekregen.....ik blij want ik heb ook 3.15 en ik dacht dat ik wel 3.14 zou krijgen :p

super mooi toestel en alles werkt tot nu toe perfect, alleen me bluetooth wil niet

ik heb een sitecom bluetooth adapter geinstalleerd en aangesloten.
software van nokia geinstalleerd.

telefoon vind de computer en hij verbind ook en dan na paar sec verbreekt hij de verbinding meteen weer

weet iemand wat ik fout doe ??
kan iemand mij hiermee helpen ??

alvast bedankt

-----------------------------
het werkt al
-----------------------------

[ Voor 7% gewijzigd door Rudoo op 29-04-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan3128
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-04 20:16
Het is echt wel een supergaaf telefoon _/-\o_ !!!
Heb er verder nog geen problemen mee, alleen heb ik één klein minpuntje waar men me misschien bij kan helpen.

Als ik van mijn stage naar het station fiets dan heb ik altijd headsetje op en radio aan. Nou wil ik zelf nog wel eens gaan bellen maar dat wil niet via het knopje op de headset :'( . Op het scherm komt dan te staan dat je eerst toetsenbordblokering eraf moet halen.

Weet iemand hoe dat kunt veranderen dat je dus wel voice dialing en voicecommands kunt geven met het knopje vd headset en toetsenbordblokkering erop?

Iemand ook deze ervaringen en/of oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

$Als ik mijn 6230 wil connecten via mijn bluetoothdonge levert dit een paar problemen op. $

$Als ik in bij My Bluetooth Places ga bladeren door het toestel is dit geen probleem. Ik heb daar ook een bluetooth COM poort aangemaakt. Als ik daarmee wil connecten met de Nokia$PC Suite software vraagt hij aan de telefoon of die wil verbinden, druk je op accept. Heeft die heel even verbinding en daarna valt die weer weg.

$Weet iemand waar dit probleem wegkomt?

$Dongle: Belkin Bluetooth v1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:59
Ik heb eigenlijk maar 1 probleem met de telefoon.

Ik kan die achterkant er echt niet meer afkrijgen. Ik heb de uitleg hier gelezen maar hij zit compleet vast.

Ik druk dus op de grijze knop en probeer hem naar boven de drukken maar er komt geen mm beweging in.

Gisteren kreeg ik het wel voor elkaar maar ik wil nu meerdere MP3's op de MMC zetten maar dat wil ik niet via ifrarood gaan doen...

JW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem, ik kan niet op GPRS komen. Instellingen verstuurd via nokia.com (T-mobile)
Maar als ik 0 ingedrukt houd schiet ie weer terug naar scherm met provider naam. Ook via Services menu wil het niet. Iemand hier die wel kan GPRS'en met T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 15:41:
[...]

Nou, kijk als eenmaal alles perfect werkt, zoals BT enzo, dan ga je op de kleine details letten zoals dit :9 dus als iemand een oplossing ervoor heeft?!? Ik heb al een Tag Editor erop gezet maar werkt ook niet! Mss een bug in de foon? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op 29 april 2004 @ 15:35:
Poging 2 ;)

[afbeelding]

Waar in dit plaatje Bison Meets T... staat bij mij niks en staat het daaronder in kleine letters waar in het plaatje I Got Tonight staat :? Niemand een oplossing ervoor, hoe ik het wel goed kan krijgen?
Hebben jullie misschien aan ID3-Tag gedacht? Ik denk dat, dat het probleem is, als je dat niet instelt, leest die ook wel eens niks op mp3 player...
Over Jimster heen gelezen :P

*sorry for the post*

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al ervaring met de bluetooth dongle die bij de Logitech MX900 zit??
en die van vobis? (30€)
Als de apacer MMC kaartjes van Mycom werken kan ik er dan ook van uit gaan dat die Apacer van vobis ook werken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zet iedereen al z'n mp3 om in aac? mp3 192 bitrate is best, waaarom veranderen, alleen omdat je er dan 2 meer op kan zetten? 8)7 Das wel erg krenterig, koop gewoon een grotere kaart, aan 256mb heb je zat man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 17:58:
Waarom zet iedereen al z'n mp3 om in aac? mp3 192 bitrate is best, waaarom veranderen, alleen omdat je er dan 2 meer op kan zetten? 8)7 Das wel erg krenterig, koop gewoon een grotere kaart, aan 256mb heb je zat man...
Op die dopjes van nokia kan je nauwelijks het verschil horen tussen 128 en 192 kbps, en over de speaker al helemaal niet! Omzetten in aac vind ik ook loos, zo veel scheelt het niet en het is alleen maar meer werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 17:54:
[...]

Hebben jullie misschien aan ID3-Tag gedacht? Ik denk dat, dat het probleem is, als je dat niet instelt, leest die ook wel eens niks op mp3 player...
Thnx! Je hebt me op een idee gebracht! Ik ga ff proberen of het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem prima werkend met Vodafone hoor!
Sms werkt, Vodafone Live werkt (instellingen 6220) en ik kan e-mail versturen (helaas nog niet ophalen, verkeerde instelling nog denk ik).

Als je je Vodafone verlengd moet je in de winkel aanvragen of ze een waardecheck willen aanvragen voor je bij Vodafone.

Er zijn 3 verschillende bonnen geloof ik, afhankelijk van of je een goede klant bent of niet...

Ik had 55 euro en dat is de hoogste. Dan is het verschil alweer een stukje kleiner. Wil je opzeggen dan moet je eerst rekening houden met de 3 (!!) maanden opzegtermijn van Vodafone. Moet je dus in een keer die 3 maanden betalen wil je overstappen op een andere provider... Dus het verschil is dan helemaal te verwaarlozen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Upbeat schreef op 29 april 2004 @ 15:35:
Poging 2 ;)

[afbeelding]

Waarom zet je ze om in ACC?
Mijne speelt gewoon MP3 :)

En daar is het trouwens hetzelfde..:(

Maar ik stoor me er niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synchroniseren met PC Suite, PC Sync ging bij PC Suite 6.0 perfect. Maar nu ik 6.1 heb geinstalleerd crashed PC Sync als het synchroniseren 'lukt' en dus wil beginnen met het checken van de gegevens. Iemand anders bekend met het probleem (en de oplossing)? Anders is het back to the 6.0 denk ik.
Application Installer kan ook geen verbinding maken, telefoon staat wel in de connection manager aangegeven, maar ik krijg de melding 'bewerking mislukt'. Na enige tijd. Ik gebruik overigens bluetooth, wat wel werkte met 6.0.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 14:23
Woei ! \o/

M'n zus werkt bij Vodafone City Point in R'dam en die belde me om 17.00 dat er 9 stuks binnen waren gekomen dus ik ben er meteen heen gereden en heb 'm meteen gehaald.
Hij kostte me € 54,- bij 1-jarige verlenging van een Vodafone 500 abo. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belcompany winkel?
op de site staat dat toestel toch niet? http://www.belcompany.be/...r=1&ParMerkNaam=Nokia

hoeveel heb je betaald? (ben nieuwsgierig, maar ben verzot op die gsm... )

dan heb ik nog een vraag: kost het geld om je firmware te laten upgraden? hoeveel? zijn er op internet geen bronnen?

jerry_45 wijzigde dit bericht 28-04-2004 19:53 (5%)

Wel beste,

Hier in de Belcompany winkel in de buurt is hij overal te koop.Had hem aangeschaft in Sint Truiden en Hasselt en ook in Genk is hij te koop.

Een upgrade is gratis in een erkende Nokia winkel zolang er garantie is op het toestel.Het toestel heb ik 439 € betaald..

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Ik heb iets superraars!!

Wanneer ik een SMS wil verzenden geeft ie me altijd een standaardnummer om naartoe te verzenden... alleen dat nummer is me echt totaal onbekend, komt ook nergens in m'n GSM voor!

Hoe kan ik het zo instellen dat ie standaard op "zoeken" komt te staan wanneer ik een SMS wil verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Upbeat schreef op 29 april 2004 @ 18:03:
[...]

Thnx! Je hebt me op een idee gebracht! Ik ga ff proberen of het werkt!
Oké dus hier de oplossing voor dit probleem van de ID tags of hoe het ook heet... Open gewoon je mp3 of aac in Winamp en dan rechtermuisklik en klik op "View file info". Je kan dan artiest en titel vh nummer invullen, uploaden naar je foon en tadda! Het werkte iig voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Legion schreef op 29 april 2004 @ 21:01:
Ik heb iets superraars!!

Wanneer ik een SMS wil verzenden geeft ie me altijd een standaardnummer om naartoe te verzenden... alleen dat nummer is me echt totaal onbekend, komt ook nergens in m'n GSM voor!

Hoe kan ik het zo instellen dat ie standaard op "zoeken" komt te staan wanneer ik een SMS wil verzenden?
Dit moet je doen..
Menu > berichten > berichteninstellingen > tekstberichten > verzendt profiel > standaard profiel > standaard nr. ontvanger ....en hier moet niks staan!!!
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 17:15:
Ik heb ook een probleem, ik kan niet op GPRS komen. Instellingen verstuurd via nokia.com (T-mobile)
Maar als ik 0 ingedrukt houd schiet ie weer terug naar scherm met provider naam. Ook via Services menu wil het niet. Iemand hier die wel kan GPRS'en met T-mobile?
Telefoon is stuk s:
Zaterdag kan ik hem omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer/mevrouw SySasZ,

Uw bestelling wordt vandaag verstuurd. Dit gebeurt aangetekend met TPG post. Uw bestelling wordt binnen enkele werkdagen bij u aangeboden. Meestal is dit de eerstvolgende werkdag. Indien de postbode u niet thuis treft wordt er een briefje achtergelaten waarop het postkantoor staat vermeld waar u de zending kunt ophalen.

Wanneer de bestelling niet binnen 6 werkdagen is bezorgd verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen.

Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:

Artikel Aantal
Bedrag

nokia 6230 Zwart 1
377.00

Wij danken u voor uw bestelling en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in een van onze webshops.

Met vriendelijke groet,

Het team van Webshopping.

Webshopping BV
www.camerahuis.nl
www.gsmhuis.nl
www.mp3huis.nl
www.pdahuis.nl
Zernikepark 12
9747AN Groningen
t 050-7502045
f 050-7502063
:)
Mooi dus, kan ik hem zaterdag verwachten. Heb namelijk vooruit betaald, dus zal men op zaterdag ook wel leveren omdat het geen rembourszending betreft.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Upbeat schreef op 29 april 2004 @ 21:08:
[...]
Oké dus hier de oplossing voor dit probleem van de ID tags of hoe het ook heet... Open gewoon je mp3 of aac in Winamp en dan rechtermuisklik en klik op "View file info". Je kan dan artiest en titel vh nummer invullen, uploaden naar je foon en tadda! Het werkte iig voor mij!
Lees je ook nog wat anderen schrijven? 8)7
Jimster schreef op 29 april 2004 @ 15:38:
Heeft te maken met de ID3 Tag. Weet niet of AAC bestanden dat ook hebben. De Music Player haalt de info bij MP3's uit de ID3 tag. Als die er niet is laat ie alleen het bestandsnaam zien in de onderste regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Jimster schreef op 29 april 2004 @ 22:13:
[...]

Lees je ook nog wat anderen schrijven? 8)7

[...]
Ik geef alleen aan hoe je het kan oplossen, dus iets heel anders volgens mij dan wat jij zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 18:00:
[...]

Op die dopjes van nokia kan je nauwelijks het verschil horen tussen 128 en 192 kbps, en over de speaker al helemaal niet! Omzetten in aac vind ik ook loos, zo veel scheelt het niet en het is alleen maar meer werk...
Maar als je nou van MP3 @ 196kb/s naar AAC @ 96kb/s gaat zonder dat je het verschil hoort op de phone scheeld het wel aardig... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Hoe kan ik MP3's van mijn memorycard afspelen in mijn media player?

ik kan alleen bestanden uit de "Muziekbestanden" map afspelen...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Dirk-Jan schreef op 30 april 2004 @ 10:33:
Hoe kan ik MP3's van mijn memorycard afspelen in mijn media player?

ik kan alleen bestanden uit de "Muziekbestanden" map afspelen...
Deze vraag moet ook in de FAQ komen (want is al een paar keer gevraagd).
Door ze in de root dir van je MMC kaart te zetten en niet in een map te stoppen.
Daarna afspeellijst vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Laatst online: 11:25
ik ben al hele morge aant proberen om gprs aan de praat te krijgen maar hij wil niet
ik heb al via nokia site alles verstuurd en ook al helemaal handmatig ingesteld maar hij blijft zeggen....

pgrs verbinding niet beschikbaar

als dat venster weggaat zegt hij :

inbel verbinding mislukt

weet iemand wat ik fout doe ??

misschien handig om te weten .... ik heb vodafone :P

[ Voor 9% gewijzigd door Rudoo op 30-04-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei!!!

Gister eindelijk mail gehad van 06plaza en mn telefoon is onderweg. _/-\o_
Maar zal wel Maandag worden denk ik.
Hoop voor die anderen die ook bij 06plaza hadden besteld de foon ook snel krijgen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, helaas wordt er vandaag niet geleverd :'( Anders had ik m'n Pearl White toestelletje vandaag in m'n handen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft hem ook sinds gister. mmc 256mb is in bestelling! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Nog ff 2 vraagjes...
Kan je eigenlijk instellen dat je verzonden berichten niet in de map 'verzonden items' komt?
En is het mogelijk om berichten te sturen via BT? En hoe? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg als het goed is dus vandaag mijn nokia 6230 (black). Maar maakt het nou iets uit welke memory card ik ga halen ? Moet het perse een apacer zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt niet uit van welk merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Laatst online: 02-07-2023
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:30:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=315915&c=51 :)

Ben benieuwd wanneer we dat gaan merken en of het ook voor de 6230 opgaat :)
Op de website van gsmtrack staat ook al dat ze maandag de prijzen aanpassen ivm de aankondiging van prijsverlagingen :)
Ik hoop ook dat de BC binnenkort het toestel op hun website zet, wil wel weten wat hij daar kost icm Tmobile 150 2 jr volgende maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Modbreak:
Ter info, omdat hier hier ook een beetje mis dreigt te gaan zo nu en dan:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand al wap-instellingen voor vodafone. ik belde ze gister op, maar die prutz0r aan de lijn kende het toestel heel nog niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr0pSHoT schreef op 30 april 2004 @ 14:22:
[...]

Op de website van gsmtrack staat ook al dat ze maandag de prijzen aanpassen ivm de aankondiging van prijsverlagingen :)
Ik hoop ook dat de BC binnenkort het toestel op hun website zet, wil wel weten wat hij daar kost icm Tmobile 150 2 jr volgende maand
ik werk toevallig bij BC en daar kost ie nu i.c.m. dat abonnement 59,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 14:44:
[...]

ik werk toevallig bij BC en daar kost ie nu i.c.m. dat abonnement 59,99.
Thx voor de info!
Was ook benieuwd wat ie nu kost, heb geen tijd gehad om naar de BC te gaan.
Het blijft waarschijnlijk toch altijd aantrekkelijker om de telefoon via sitel te bestellen omdat hij daar 0 euro is en je dan ook een 128 MB kaartje erbij krijgt.
Wat is nou een goede reden om een telefoon toch in een 'echte' winkel te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in een echte winkel heb je ook een concreet servicepunt voor al je vragen en problemen. mocht het toestel bv. via internet zijn gekocht en je moet hem laten repareren dan moet je hem zelf opsturen en vraag is dan of ie wel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 14:49:
in een echte winkel heb je ook een concreet servicepunt voor al je vragen en problemen. mocht het toestel bv. via internet zijn gekocht en je moet hem laten repareren dan moet je hem zelf opsturen en vraag is dan of ie wel aankomt.
Ik woon vlak bij een Nokia Service Point, voor garantie kun je daar ook heen gaan toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
ware het niet dat je een nokia altijd bij een nokia service point kan inleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr0pSHoT schreef op 30 april 2004 @ 14:22:
[...]

Ik had gelezen dat de prijzen van sommige toestellen met 25% worden verlaagd. Als dat op zou gaan voor de 6230 bij gsmhuis.nl dan zou de 6230 ongeveer 282 euro moeten gaan kosten. :D Maar zo simpel zal het wel niet zijn :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenbijvank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-07-2023
Op sommige GSM sites (bv GSM.nl) staat dat de telefoon pas half juni op de markt komt. Zijn al deze telefoons die reeds in het bezit zijn van jullie geimporteerd? Zo ja, zit er dan wel de nederlandse taal op? En zijn er problemen met deze geimporteerde telefoons?

You are not as stupid as you look

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Voordat je dit soort vragen stelt is het misschien handig om minimaal de laatste 2 pagina's te lezen... De allereerste telefoons waren belgisch/duits maar met Nederlandse taal. De telefoons die nu bij onder andere Belcompany verkrijgbaar zijn zijn de eerste Nederlandse versies (geen verschil met de Belgische of Duitse versies trouwens, alleen het boekje).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVisitoR
  • Laatst online: 23-07-2021

TheVisitoR

Holly it is......

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 13:55:
maakt niet uit van welk merk
Maakt helaas WEL uit welk merk MMC je neemt ! :'(

Heb vorige week op de PCdumpdag in Amsterdam een "onbekend" merk mmc256 gekocht.

Vreemde hiervan is dat ik hem daar getest heb. Zag 249mb vrij geheugen.
Om er zeker van te zijn dat de rest ook werkte heb ik een mp3'tje van mijn telefoon naar die kaart gekopieerd. Dat lukte OP DAT moment.

Eenmaal thuis een aantal ander mp3's via IR van laptop naar mmc in telefoon gekopieerd.

Ineens kreeg ik foutmeldingen met opslaan en verwijderen op de mmc.

(Gelukkig die dag ook een Cardreader gekocht en daarmee kan ik wel kopieren/verwijderen van/naar het mmc kaartje)

Heb gekeken naar eigenschappen van de mmc32 kaart die stond als FAT.
Toen voor het eerst de mmc256 geformateerd (op de PC want op de telefoon formateert ie helaas niet), zowel FAT als FAT32, zonder resultaat. Rename op de PC en Rename op de telefoon en reboot helpt helaas allemaal niet.

Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor ?

Anders kan je deze kaart als niet volledig compatible beschouwen.
(Net gekeken merk : Supertalent. / was € 58,=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 22 april 2004 @ 20:53:
Net mijn nieuwe front erop gezet (kleur Tin-Grey) en ik moet zeggen dat het er erg goed uit ziet. Het is een beetje donkerzilver..

[afbeelding]

[afbeelding]

Hopelijk zit dit scherm niet zo snel onder de krassen als me vorige front..
Macer, kun je me die achtergrond (dat oog) ajb mailen naar qperz [at] yahoo dot com?

bvd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 11:01
Weet iemand al hoe de letters op het scherm kan veranderen van zwart naar wit ivm donkere wallpapers? Want met een donkere wallpaper zijn de letters haast niet te zien en weet je bijvoorbeeld niet wie er belt (zeer vervelend).

En weet toevallig iemand wat er aan de hand is met de imserba website? Ik kom er namelijk niet op. <- kan er inmiddels weer op komen.

Ander vraagje, met welke applicatie van de nokia suite kan ik 3gp bestanden op de telefoon zetten? Wordt namelijk langzamerhand knettergek, want ik kom er maar niet uit. Ik heb net met de multimediaconverter een avi in 3gp veranderd en wil het nu op de telefoon zetten.

[ Voor 32% gewijzigd door pipo01 op 30-04-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
ik kan gewoon op de site komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 17:57:
heeft iemand al ervaring met de bluetooth dongle die bij de Logitech MX900 zit??
en die van vobis? (30€)
Als de apacer MMC kaartjes van Mycom werken kan ik er dan ook van uit gaan dat die Apacer van vobis ook werken??
iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
startpost lezen!

die kaartjes van apacer werken, dus of ze van de dixons komen, ali iligale ( oke twijfelgeval :P ) of de vobis mycom dat maakt niet uit denk ik zo.

die dongle staat zoals je HAD kunnen lezen in de startpost er nog niet in, dat wil dus zeggen dat deze nog niet geprobeerd is en er staan eventele andere dongle's die wel werken!

*heb trouwens de faq wat uitgebreid in de zin van het mp3/aac gedoe.

offtopic:
museumplein was trouwens wel wijs :) en ook zonder 6230 een prima dag gehad, al had ik foto's kunnen maken! maarja, een fuji finepix f410 is dan denk ik leuker speelgoed om echt leuke foto's mee te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Laatst online: 21-08 10:54
Ik wil mijn operator logo weghalen en heb al een transparant plaatje gevonden om die in te stellen als operator logo. Alleen, als ik via weergave opties mijn operator logo wil veranderen, zegt ie geen logos in telefoon geheugen. Waar moet ik het plaatje zetten zodat ie wel wordt gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 19:52
Ik heb een groot gedeelte van dit topic al doorgelezen, en wil deze foon waarschijnlijk met verlenging op mijn t-mobile abonnement gaan nemen _/-\o_

Ik ben zelf alleen niet echt op de hoogte van de verschillende soorten batterijen, er staat me iets bij dat er bepaalde batterijen zijn die geen "geheugencellen" kweken en die je dus altijd wanneer je maar wil kan opladen zonder dat het problemen heeft.
Ik dacht zijn dat dit Li-Ion batterijen waren, maar dit weet ik dus niet zeker :?

Kan iemand mij misschien vertellen of de batterij die bij de 6230 zit dus zoeen is of juist niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil van € 100 tussen de online stores en normale belwinkels is mij wat te groot, daarom zoek ik een online store die de nederlandse versie levert en ook meteen dezelfde dag nog verzendt na bestelling, welke store is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 19:52
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 12:25:
Het verschil van € 100 tussen de online stores en normale belwinkels is mij wat te groot, daarom zoek ik een online store die de nederlandse versie levert en ook meteen dezelfde dag nog verzendt na bestelling, welke store is dat ?
Ik heb op Sitel gekeken voor de telefoon, de site ziet er netjes uit en volgens Telecomvergelijker is het een zeer goed bedrijf (shopsurvey) met een snelle levering :+

offtopic:
je had zelf natuurlijk ook wel het 1 en ander kunnen opzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sephiroth schreef op 01 mei 2004 @ 12:28:
[...]

Ik heb op Sitel gekeken voor de telefoon, de site ziet er netjes uit en volgens Telecomvergelijker is het een zeer goed bedrijf (shopsurvey) met een snelle levering :+

offtopic:
je had zelf natuurlijk ook wel het 1 en ander kunnen opzoeken ;)
Jammer dat deze de 6230 alleen met mmc erbij aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 12:33:
[...]
Jammer dat deze de 6230 alleen met mmc erbij aanbiedt.
Hoe bedoel je dat? Standaard zit er 32MB MMC kaartje bij. En er kan alleen MMC in, geen SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand al wap-instellingen voor vodafone. ik belde ze gister op, maar die prutz0r aan de lijn kende het toestel heel nog niet 8)7
klein kickje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEeft deze phone geen symbian ofzo? Zie het niet bij de specs staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 12:38:
HEeft deze phone geen symbian ofzo? Zie het niet bij de specs staan.
Nieuwe versie van de Series 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij gsmhuis.nl is de 6230 veel goedkoper, dat komt omdat ze daar geen mmc 32 MB erbij leveren ? dus die moet je dan nog los erbij kopen ofzo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 12:40:
Bij gsmhuis.nl is de 6230 veel goedkoper, dat komt omdat ze daar geen mmc 32 MB erbij leveren ? dus die moet je dan nog los erbij kopen ofzo
Denk het niet, want er zit standaard een 32MB MMC kaartje bij. Het lijkt me sterk dat ze die eruit halen, want ze zijn haast onverkoopbaar lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit standaard een 32mb mmckaartje bij, ook op internet-shops. het verschil in prijs zit vaak in dat je geen concreet servicepunt hebt voor vragen en/of problemen en geen personeel dat hoeft te worden betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dit echt een gave telefoon vinden, maar aangezien die geen symbian heeft vind ik het toch een erge tegenvaller.

Vind het namelijk gaaf om, zoals een pda alles te kunnen instellen naar mij wensen. Voor symbian is namelijk ook een hele boel software te krijgen etc.

Verder kan je door symbian ook dingetjes als excel en word documentjes bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Jimster schreef op 01 mei 2004 @ 12:42:
[...]

Denk het niet, want er zit standaard een 32MB MMC kaartje bij. Het lijkt me sterk dat ze die eruit halen, want ze zijn haast onverkoopbaar lijkt me.
Bij die sitel online shop kan je kiezen tussen eeen 6230 met 32 of met 128 mb, de 128 mb versie is natuurlijk duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Ik ben sinds een paar minuten ook een trotse bezitter :)
Ben bij de BC geweest in Den Haag maar daar hadden ze m nog in bestelling en niet op voorraad, toen bij de Phonehouse geweest, die had de zwarte en de witte, ik heb gekozen voor de zwarte (Versie 3.15)
Meteen effe Bluetooth Dongle gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of software versie 3.15 al bij de Nokia Service Points te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de vraag die menigeen 6230 bezitter teistert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik bij 2call de kleur kiezen want ik zie geen dropdown lijstje ofzo.. ik ga niks bestellen als ik niet weet wat ik krijg, moet ik hiervoor emailen ?
Ik wil de parel white dus terwijl op het voorbeeld plaatje alleen een zwarte staat, misschien dat ze alleen die zwarte leveren ?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

ik heb nog een originele datakabel (DKU-2) en batterij (BL-5C) voor de 6230 te koop, noem maar een prijs als je belangstelling hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
airliner schreef op 01 mei 2004 @ 13:58:
ik heb nog een originele datakabel (DKU-2) en batterij (BL-5C) voor de 6230 te koop, noem maar een prijs als je belangstelling hebt
Daar hebben we http://www.tweakers.net/aanbod voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Laatst online: 15-09-2023
Nokia 6230 WAP settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.telecom4u.nl kan ik ook geen kleur kiezen, weet iemand toevallig of ze alsnog de pearl white hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gsmtrack.nl/aanbiedingen.jsp?res=high hier staat dat de prijzen van oa Nokia omlaag gaan, zou de 6230 ook in prijs verlaagd worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx, maar dat zijn de GPRS-instellingen (Vodafone Live! dus), nu nog WAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Jimster schreef op 16 april 2004 @ 23:20:
Ow het achterfrontje dus.
Je linkerduim tegen die onderrand van de verhoging van de lens aanduwen en met je rechterduim de knop induwen en ook omhoog duwen.
Heb ook veel 3310's in me handen gehad die echt haast niet open te krijgen waren.
Ik krijg dat achterfrontje er op geen enkele manier af :(
Iemand nog tips?

edit:
Heb m er eindelijk af, geen nagels meer over hehehe :Y) wat een ^#%#! ding

[ Voor 11% gewijzigd door Mr_DD op 01-05-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Dr0pSHoT schreef op 01 mei 2004 @ 15:29:
[...]

Ik krijg dat achterfrontje er op geen enkele manier af :(
Iemand nog tips?
staat al beschreven in de topics, ik zal even kijken of ik het kan vinden en dan verwerken in de FAQ,

en waarom wordt dat ding die hele SP niet gelezen man, ik sta versteld waarom mensen zulke idiote vragen stellen van ja, dit abbo wil ik en hoeveel kost het, ga naar de sites die vermeld staan in de SP en zoek het daar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 12:25:
overal wordt geloof ik al de nederlandse versie verstrekt, iig bij 06plaza de belcompany en andere telefoonwinkels, ik geloof dat de rest ook al aant overstappen is op die versie.

verder kan niemand met zekerheid zeggen welke winkel em meteen verstuurd, dat ligt er namelijk aan of je met abo besteld of niet, zoja moet je formulieren opsturen en dat kost je zoiezo een dag. en koop je em los dan zou je moeten informeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok wat betreft die prijsverlagingen van nokia, weet iemand nou of de 6230 bij die prijsverlagingen ook in prijs daalt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6230 wordt duurder, om de boel te compenseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afgelopen bestel;lingen van telefoonwinkels van de 6230 zijn door Nokia allemaal ge annuleert dat betekent dat het nog lang kan gaan duren voordat ze weer binnenkomen,...maar nog iets Versie 3.14 wat is daar mis mee hoor iedreeen er over...en nog een vraag werkt de dku-5???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 19:11:
De afgelopen bestel;lingen van telefoonwinkels van de 6230 zijn door Nokia allemaal ge annuleert dat betekent dat het nog lang kan gaan duren voordat ze weer binnenkomen,...maar nog iets Versie 3.14 wat is daar mis mee hoor iedreeen er over...en nog een vraag werkt de dku-5???
dku-2 alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag al wat mensen praten over een 'hissing' probleem op de 6230.
Daarmee wordt toch gewoon een soort ruis op de achtergrond bedoeld?

Ik heb het id dat mijn telefoon 'galmt'... Niet extreem maar een klein beetje. Net alsof ik mezelf hoor door de luidspreker. Geluid harder/zachter zetten veranderd er niets aan. Het is niet echt storend eigenlijk maar ben benieuwd of meer mensen er last van hebben.

Overigens SW V 03.15, gekocht bij de BC.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 21:31 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.