* greatgonzo begint alvast met sparen voor een nieuwe pc, zucht
[ Voor 25% gewijzigd door greatgonzo op 24-11-2004 18:38 ]
[ Voor 25% gewijzigd door greatgonzo op 24-11-2004 18:38 ]
Legion schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:32:
[...]
![]()
Die guest is lelijk en mooi tegenlijk!
Wat een detail zeg!
Als dit al over 2 jaar in 2006 mogelijk is... moet je je eens indenken wat misschien in 2010 mogelijk is, onvoorstelbaar!
Dus. (kon het niet laten, 1e stap was vaste stoffen, toen kwamen de vloeistoffen (de huid is als het ware een hele dikke vloeistof geworden) en de volgende staf zijn haar en kleding die real-time wappert.Resistor schreef op donderdag 15 april 2004 @ 14:49:
Het ziet er echt mooi uit.
Ik ben echt benieuwd wat de toekomst op spelgebied gaat brengen.
Deze figuren zijn nog kaal, omdat haar nog te moeilijk is (en de bijbehorende effecten als branden), maar ik denk dat het over 2 generaties (GF6800/Ati X800 reken ik als 'huidige generatie') wel zo ver zal zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Resistor op 24-11-2004 18:46 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat ATI met hun volgende generatie dan ook hier weer rekening mee gaat houden. Vergeet niet dat er met drives heel veel op te lossen valt hè.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:39:
Als ik zo lees dat de 6800 Ultra nu de enige kaart is die deze gfx aankan terwijl de X800 XT net zo snel is zo niet sneller weet ik het al; in 2006 hebben we allemaal een nVidia kaart![]()
Epic gaat dus ook al de nVidia kant op, maar ik wil helemaal geen nVidia kaarten![]()
Klote marketing ook
Maargoed, we zien wel
Verwijderd
Euhw, de poly-counts van die plaatjes op de vorige pagina zijn ook echt niet hoog. Kijk maar naar de randen, je kan de polies daar gewoon tellen. Ok, het zijn er meer dan bij Doom3, maar dan nog is 't niet veel.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:46:
Dit zijn ook puur marketing screens. Dit gaat echt nog jaren en jaren duren voordat je models kunt draaien met zulke details en kwaliteit. Nu is men nog steeds bezig om models uit FarCry om te vormen naar zo weinig mogelijk polygonen, en Doom 3 draait zowat op bumpmapping maar ook daar stellen de models niets voor. Zulke hoge polygon counts draaien in bijv. een FPS gaat echt nog jaren duren.
In de presentatie had men het over ingame modellen van ongeveer 10K poly's (tegenwoordig is een budget van 3 tot 4k de standaard voor Unreal-spellen) met een high-res-mesh van enkele miljoenen polygonen. De techniek is weliswaar hetzelfde, maar de kracht is in Unreal gewoon veel en veel groter...LiToKi schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:03:
[...]
Euhw, de poly-counts van die plaatjes op de vorige pagina zijn ook echt niet hoog. Kijk maar naar de randen, je kan de polies daar gewoon tellen. Ok, het zijn er meer dan bij Doom3, maar dan nog is 't niet veel.
Unreal 3 draait ook op bump-mapping, paralax-mapping en weet ik wat voor shader/texture techniek.
www.avpnews.com
Als het op de G6800 met gemiddeld 20 FPS draaide in de demo dan moet 2006 een redelijke doelstelling zijn hoor...Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:46:
Dit zijn ook puur marketing screens. Dit gaat echt nog jaren en jaren duren voordat je models kunt draaien met zulke details en kwaliteit. Nu is men nog steeds bezig om models uit FarCry om te vormen naar zo weinig mogelijk polygonen, en Doom 3 draait zowat op bumpmapping maar ook daar stellen de models niets voor. Zulke hoge polygon counts draaien in bijv. een FPS gaat echt nog jaren duren.
www.avpnews.com
Lijkt mij ook wel te doen...skullsplitter schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:40:
[...]
Als het op de G6800 met gemiddeld 20 FPS draaide in de demo dan moet 2006 een redelijke doelstelling zijn hoor...
[ Voor 28% gewijzigd door Bleet op 17-02-2005 21:51 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Om je even te helpen met de plaatjesBlade_V schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:56:
Welliswaar geen Unreal 3, maar wel een ander spel op de Unreal 3. En hele mooie modelsAlhoewel ik wel zeker weet dat dit niet het eindresultaat gaat worden, vooral omdat het voor een MMOFPS gaat worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door ixl85 op 17-02-2005 21:41 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 22:18 ]
Nee, je moet voorstellen als jouw pc deze grafische hoogstandjes aankan.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:54:
ehrm... wow? .. moet je voorstellen dat je ernaast wakker wordt ..
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
welke game is dat dan?Blade_V schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:56:
Welliswaar geen Unreal 3, maar wel een ander spel op de Unreal 3. En hele mooie modelsAlhoewel ik wel zeker weet dat dit niet het eindresultaat gaat worden, vooral omdat het voor een MMOFPS gaat worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit:
Plaatjes ff ergens anders gehost
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Inderdaad, als ik deze screens zo zie en ik vergelijk ze met de screens van de Unreal Engine die ik tot nu toe heb gezien, gebruikt deze game zeker maar een klein gedeelte van de engine.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:16:
Die drie afbeeldingen zijn peanuts vergeleken met de Unreal 3 Engine models. Je ziet gewoon dat dit maar 5% is van de kwaliteit die in de eerder getoonde demons werd getoond. Ik vind ze persoonlijk niet zo bijzonder. Dit is gewoon bumpmapping.
Serieus, vergelijk die models nu eens met dit
http://www3.sympatico.ca/sympatiko/u3/p_bezerker.jpg
of dit http://www3.sympatico.ca/sympatiko/u3/p_beast.jpg
Dat is direct andere koek.
Deze game heeft ''Huxley'' voor meer info zie: Huxley
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Alleen jammer dat bij dit plaatje het model van 2k4 op een heel sclechte kwaliteit is neergezet om het verschil nog groter te maken. Het middelste plaatje klopt niet met wat je kan halen op hoge settings. Alle plaatje die we nu zien van epic zelf zijn ook wel way overdone hoor. Ja het is echt met een 3d kaart, MAAR alles is puur op de man gedaan en alleen maar blanco achtergrond. Ga er maar niet vanuit dat het uiteindelijk detail zo hoog ligt. Er moet nog een setting bijkomen en andere spelers om niet te vergeten. En dit halen ze nu al niet met een hoge fps.Yonix schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:42:
[...]
Inderdaad, als ik deze screens zo zie en ik vergelijk ze met de screens van de Unreal Engine die ik tot nu toe heb gezien, gebruikt deze game zeker maar een klein gedeelte van de engine.
Kijk maar naar dat gezicht van die man op screen 1, lijkt wel ofdat hij een panty over zijn hoofd heeft getrokkenNiet geweldig mooi dus.
Ik bedoel kijk hier maar naar:
[afbeelding]
Echt geweldig mooi gewoon!![]()
[...]
Deze game heeft ''Huxley'' voor meer info zie: Huxley
Ik kan in ieder geval niet wachten op wat deze Engine ons te wachten staat![]()
Kom maar op met die Engine! en de games natuurlijk
Verwijderd
Lol moet je je voorstellen wat een bandbreedte dat gaat vretenBlade_V schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:56:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit:
Plaatjes ff ergens anders gehost
niet meer dan normaal lijkt me? ;PVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 07:49:
[...]
Lol moet je je voorstellen wat een bandbreedte dat gaat vreten
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Is dit belangrijk?tranztaz schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 23:35:
Echter rijst er bij mij de vraag: AGP of PCI-Ex?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Blijf dan maar Wolfenstein 3D spelen... Dit heet vooruitgang. Spellen worden mooier en mooier. Het zal niet stoppen ook... En het kan altijd realistischer....Rakkerzero schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 00:11:
Soms denk ik weleens als ik dit soort nieuwe beelden zie. Kan het nog realistiser? Dit vind ik gewoon overbodig te realistisch worden. HEt is wel mooi, hoor daar niet van. Maar ik vindt het gewoon een beetje te veel van het goede worden.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat dacht ik bij Quake3 en daarna bij UT2K3, en daarna bij UT2K4, en daarna bij Doom3, en daarna bij HL2, en het antwoord is ja, het kan altijd realistischer.Rakkerzero schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 00:11:
Soms denk ik weleens als ik dit soort nieuwe beelden zie. Kan het nog realistiser? Dit vind ik gewoon overbodig te realistisch worden. HEt is wel mooi, hoor daar niet van. Maar ik vindt het gewoon een beetje te veel van het goede worden.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 02:11 ]
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
ik denk dat iedereen dat wel wil, maar elke 6 maanden je pc ugraden/vernieuwen heeft niet iedereen er voor over.(of uberhaubt geen financiele middelen voor) dus krijg je dat, kijk laten we even reeel (klote puntjes) blijven: alleen een gamefanaat/freak koopt een nieuwe videokaart om een game voluit te kunnen draaien.n00bs schreef op zondag 17 april 2005 @ 01:54:
Nee, Doom3 en Far Cry waren ook speelbaar op goedkopere pc's, maar zij het wel met veel minder eye candy... persoonlijk zou ik daar niet voor kiezen, als ik op 1024x768 niet met alle features aan kan gamen met een lekkere framerate... dan is het gewoon tijd voor een upgradeof dat soort spellen even links laten liggen totdat je gaat upgraden en dan pas genieten van zo een game.
Ik vind het zo jammer dat sommige mensen de nieuwste games willen spelen met alle features uit, dan kan je net zo goed doom1 gaan spelen met alles aan
Daar heb je een goed punt.ScrooLoose schreef op zondag 17 april 2005 @ 01:16:
/semi-offtopic
Ik denk dat we moeten oppassen "realistische" FPS spellen niet TE realistisch maken.
Of in ieder geval voorkomen dat jonge kinderen zulke spellen niet spelen, onder de 16/18 zeg maar.
Denk dat we de invloed die spellen hebben op kinderen hebben nog groter worden mocht alles te realistisch worden.
Ik heb het dan met name over foto-realisme... dat is nog wel een paar jaar verwijderd maar dat komt eraan. Als ik kinderen zou hebben dan zal ik er alles aan doen mijn ze niet met zulke spellen in aanraking te laten komen.
Heb je de link naar de website? ik hou niet zo van directe links naar executablesRakkerzero schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:06:
Heeft iemand deze als gecheckt?
Speed Tree Unreal Demo
Het is echt mooi hoe alles eruit ziet.
Kijk anders eens op gamershell, staat hij ook op.n00bs schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:29:
[...]
Heb je de link naar de website? ik hou niet zo van directe links naar executables
(ik denk met mij de meeste tweakers)
Dus mensen die zich bezig houden met development, het loont zeker de moeite om je te gaan verdiepen in deze engine de komende 5 jaar.Unreal Engine 3 set to form part of the Middleware and development package for PS3...
Epic has announced that its cutting edge toolset Unreal Engine 3 is to be offered as part of Sony Computer Entertainment Inc.’s development package for PlayStation3. The deal means that the engine, which is currently being used to develop Gears of War on Xbox 360, is set to feature in the development of games for two of the three next-generation consoles as well as next-gen PCs.
Dit in beweging zien, ik kan het nog niet voorstellen...Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:38:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal Real-time gerenderd
[ Voor 11% gewijzigd door RSP op 24-05-2005 22:53 ]
Verwijderd
Damn..ik heb die filmpjes gedownload. Eentje was er van de presentatie bij Epic en de andere van de eerste demo op de PS 3..ongelofelijk gewoon! Wat mooi zeg! Waren vroeger alleen de filmpjes zo mooi, is het hele spel gewoon zo mooi!!RSP schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:53:
Zoek even naar filmpjes van Gears of War of Unreal 2007, het is realtime, wen d'r maar aan
Xbox 360 en PS3 hebben hier blijkbaar geen moeite mee want de alpha devkits draaien 't met
gemak. (op 1080p en met anti aliasing)
Waaah, dat is de Nali Warcow
Ik ben ook al heel erg hard aant sparen voor een fatsoenlijke game-pc die dit allemaal waar kan maken. Iets met 2 grafische kaarten in SLI modus ofzoVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:32:Maaaaar..voor een heleboel mensen is het huilen geblazen denk ik..namelijk in het filmpje bij Epic zei die presentator dat de Geforce 6800GT de eerste kaart is die het beeld met behoorlijke framerates kan laten zien. Klopt dat? Dat lijkt me toch een beetje heel erg hoog! Dan zou bijna niemand het goed kunnen spelen?
Verwijderd
Check mijn onderschrift..dat wordt mijn nieuwe pc. Hoop hem over een maand helemaal compleet te hebben!Rakkerzero schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:23:
[...]
Ik ben ook al heel erg hard aant sparen voor een fatsoenlijke game-pc die dit allemaal waar kan maken. Iets met 2 grafische kaarten in SLI modus ofzo
Verwijderd
Hij kan gelijk hebben, in UTClassic, was Nali Warcow de enige character met het wapen boven op z'n rug.. dus het kan kloppenRamon de Jesus schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:17:
Als jij daar een nali warcow in ziet dan ben ik je moeder.
Reken er maar niet opVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:08:
[...]
Hij kan gelijk hebben, in UTClassic, was Nali Warcow de enige character met het wapen boven op z'n rug.. dus het kan kloppenverder word de engine idd wreed zwaar. Maja kijken wat Q4 engine gaat brengen
Verwijderd
Ow haha, ja dat kon ook natuurlijkRamon de Jesus schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:23:
[...]
Reken er maar niet opdat beest komt namelijk helemaal niet UT2007 ofzo, maar in Gears of War.
Verwijderd
Q4 EngineVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:08:
[...]
Hij kan gelijk hebben, in UTClassic, was Nali Warcow de enige character met het wapen boven op z'n rug.. dus het kan kloppenverder word de engine idd wreed zwaar. Maja kijken wat Q4 engine gaat brengen
Verwijderd
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq