Net gebeld met de wanadoo. Na de verwachte uitleg dat ik de casema moest bellen, en het antwoord van mijn kant dat ze zelf die servers beheren, kreeg ik wat vage uitleg over dat het weer normaal zou moeten werken. Dat doet het dus niet, en sjakie daar gaf het briliante antwoord dat ik dan naar de casema servers moest gaan. Na aangeven dat dat niet kan als wanadoo abonnee, verwees hij me naar de euronet servers. Dat daat dezelfde beperkingen gelden, snapte hij niet echt.
Daarna kreeg ik naar mijn hoofd dat ik news ook met 30K kan lezen, maar dat ik waarschijnlijk niet in dat deel geintresseerd was. Het andere is illegaal, en het news gebeuren is een service, dus eigenlijk mocht ik niet zeuren.
Kortom: daar weten ze ook niets, en als je doorvraagt, dan ben je lastig en krijg je allerlei beschuldigingen naar je hoofd. Gelukkig is het net een jaar verlengd
.
Daarna kreeg ik naar mijn hoofd dat ik news ook met 30K kan lezen, maar dat ik waarschijnlijk niet in dat deel geintresseerd was. Het andere is illegaal, en het news gebeuren is een service, dus eigenlijk mocht ik niet zeuren.
Kortom: daar weten ze ook niets, en als je doorvraagt, dan ben je lastig en krijg je allerlei beschuldigingen naar je hoofd. Gelukkig is het net een jaar verlengd
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen