Wanadoo nieuwsserver beperkingen

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 6.429 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 16:18

Haaguit

HBZNPLT!

Net gebeld met de wanadoo. Na de verwachte uitleg dat ik de casema moest bellen, en het antwoord van mijn kant dat ze zelf die servers beheren, kreeg ik wat vage uitleg over dat het weer normaal zou moeten werken. Dat doet het dus niet, en sjakie daar gaf het briliante antwoord dat ik dan naar de casema servers moest gaan. Na aangeven dat dat niet kan als wanadoo abonnee, verwees hij me naar de euronet servers. Dat daat dezelfde beperkingen gelden, snapte hij niet echt.

Daarna kreeg ik naar mijn hoofd dat ik news ook met 30K kan lezen, maar dat ik waarschijnlijk niet in dat deel geintresseerd was. Het andere is illegaal, en het news gebeuren is een service, dus eigenlijk mocht ik niet zeuren.

Kortom: daar weten ze ook niets, en als je doorvraagt, dan ben je lastig en krijg je allerlei beschuldigingen naar je hoofd. Gelukkig is het net een jaar verlengd :(.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don't say I didn't warn you :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een verrassing voor de casema klantjes :D

Midi : eerste 6 maanden voor € 9,95, overige 6 maanden regulier
abonnementstarief + snelheidsverdubbeling
Multi : eerste 6 maanden voor € 19,95, overige 6 maanden regulier
abonnementstarief + snelheidsverhoging
Maxi : prijs blijft ongewijzigd, snelheidsverhoging
Mega : prijs blijft ongewijzigd, snelheidsverhoging

Midi: 256 > 512 ( down ) 64 > 128 ( up )
Multi: 1024 > 1536 ( down ) 128 > 192 ( up )
Maxi: 2048 > 3072 ( down ) 384 > 576 ( up )
Mega: 4096 > 6144 ( down ) 512 > 768 ( up )

Dit zullen waarschijnlijk opnieuw verhoogde snelheden worden! En het leuke is, Casema only >:)

Tel daarbij een gratis nieuwe full install actieperiode op en ik denk dat mensen die willen switchen nu wel overgehaald zijn :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 15:17:

Dit zullen waarschijnlijk opnieuw verhoogde snelheden worden! En het leuke is, Casema only >:)

Tel daarbij een gratis nieuwe full install actieperiode op en ik denk dat mensen die willen switchen nu wel overgehaald zijn :)
Ik wil ook over, maar ik heb die Casema site afgestruind en vind echt nergens een overstapformulier :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het opgeven als je jaarcontract afloopt dat je wilt switchen van netwerk, dat is volgens mij de grote restrictie momenteel.

Voor de echte details raad ik je dan aan om even klantenservice te bellen op 0900-8896

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 18:51

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 15:17:

Ik mag er vanuit gaan dat als casema dit doorvoert dat wanadoo dit ook wel gaat doen (hoop het van harte althans) en anders ben ik weg bij wanadoo en ga naar casema :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
bAdmuTs schreef op 19 juni 2004 @ 14:18:
[...]

Ik mag er vanuit gaan dat als casema dit doorvoert dat wanadoo dit ook wel gaat doen (hoop het van harte althans) en anders ben ik weg bij wanadoo en ga naar casema :)
wat is de bron van dat bericht van die verhogingen etc.

als je nu Casema-Wanadoo abo hebt, en je wil overstappen naar Casema-Casema abo, kan je dan ook profiteren van die kortingen?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik het heb begrepen hebben alleen nieuwe kabelklanten die casema kiezen recht op bovenstaande kortingen, plus dat we als het goed is een periode gratis een full install aanbieden.

Verhogingen zijn voor alle Casema kabel klanten van toepassing vanaf 1 juli (streefdatum)

Bron is 100% betrouwbaar :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 21:13:
Voor zover ik het heb begrepen hebben alleen nieuwe kabelklanten die casema kiezen recht op bovenstaande kortingen, plus dat we als het goed is een periode gratis een full install aanbieden.

Verhogingen zijn voor alle Casema kabel klanten van toepassing vanaf 1 juli (streefdatum)

Bron is 100% betrouwbaar :)
Als de Wanadoo klanten niet meegaan met deze verhoging, dan is het natuurlijk gewoon vragen of de klanten massaal naar Casema willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar... Hoe moet dat nu met ons (Wanadoo adsl) wij hebben nu een shitserver....
Kunnen we er niks tegen doen? want die newsserver is wel betaald met ONS abo geld. Niks gratis service dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mijn zijn ze weer dood !!!
Ken niks meer op halen, meer mensen hier last van ?
Begin er nu wel een beetje de balen van te schijten op zijn hollands gezegd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 22:32:
Volgens mijn zijn ze weer dood !!!
Ken niks meer op halen, meer mensen hier last van ?
Begin er nu wel een beetje de balen van te schijten op zijn hollands gezegd !
het is echt kut met peren momenteel.. jezus.. komt niet vooruit.. headers ophalen nu met 5 kByte :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook. Dit kan toch niet zomaar?
Euronet heeft goede servers, Casema en wij niet.
Ik wil gewoon weer met 8 verbindingen ongelimiteerd data binnenslepen. Op volle snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:05
Kheb nou planet.
Kwou eerst bijna overstappen naar wanadoo.
Toch maar niet gedaan, ben blij dat ik er vanaf ben gestapt.
Payserver doet ook wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meelmark schreef op 26 juni 2004 @ 17:22:
[...]

het is echt kut met peren momenteel.. jezus.. komt niet vooruit.. headers ophalen nu met 5 kByte :S
Ken GVD helemaal niks ophalen !! da's nog erger.
Elke keer kijken of er nog wat leuks op de servers staat en dan niets wat mij intreseerd, nu staan er leuke dingen, werkt dat klote wannadon't niet.......
K'heb er verschrikkelijk de PEE in. :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we MOETEN er iets aan doen mensen. echt. dit kan niet zomaar. we BETALEN ervoor nota bene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit

Haaguit

HBZNPLT!

Newsservers zijn zeer lage prio voor providers. Ze zullen zch weinig aantrekken van klanten. Het is hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not-known
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-07 00:04

not-known

[BI] Crewmember

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 18:00:
we MOETEN er iets aan doen mensen. echt. dit kan niet zomaar. we BETALEN ervoor nota bene.
Mja dat vraag ik mij af? Zijn ze wel zo verplicht om nieuwsservers aan te bieden die goed werken? Tenzij je dit natuurlijk hard kan maken door middel van voorwaarden uit het contract.

Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook al eerder naar voren is gehaald -om het news te LEZEN is t doorgaans snel genoeg.

Nou kun je gaan beargumenteren wat flauwer is, Wanadoo die de leechers afknijpt op de newsservers of leechers die zeuren dat ze hun illegale zooi niet meer snel genoeg van die newsservers af kunnen trekken

Gek genoeg denk ik toch dat Wanadoo dan aan t langste eind gaat trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk als ze zo'n aktie gaan doen, het afknijpen en dergelijke dat ze een hoop klanten gaan verliezen.
Ze weten dondersgoed dat er illigale zooi van het net getrokken wordt.
Ik zou denk ik ( als ik Wanado'nt was ) een "oogje" toeknijpen.
Anders stapt het grote deel echt over naar een andere provider......
En dan denk ik dat ze de volgende 10 jaar niet gaan halen.
Is mijn mening hoor.

Massels ,

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit las ik op een ander forum.....

Gelezen in wanadoo.nl.aankondiging.

Geachte abonnee,

In verband met capaciteitsproblemen functioneren onze news-servers al enige
tijd niet optimaal. De capaciteitsproblemen lijken te worden veroorzaakt
door het onevenredig grote beroep dat hierop wordt gedaan.
Wanadoo is van de problemen op de hoogte en werkt aan een oplossing. We
hebben de servers reeds verhuisd naar een nieuwe locatie waar meer
bandbreedte beschikbaar is.
Ook is het aantal gelijktijdige 'threads' teruggebracht van vijf naar drie.

Deze acties hebben helaas tot op heden niet het gewenste resultaat
opgeleverd. Momenteel bekijken we andere mogelijkheden om de dienstverlening
te verbeteren. Hiervan houden we u uiteraard op de hoogte. We bieden onze
verontschuldiging aan voor het eventuele ongemak.

Wanadoo Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme lolos bij wanadoo
Eerst komen ze met het antwoord dat de huidige snelheid genoeg is voor tekst, en nu ineens dat weer.
En nou moeten ze niet aankomen met "maar je mag geen illegale software downloaden" want dan moeten ze die groepen maar van hun server bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 23:16:
stomme lolos bij wanadoo
Eerst komen ze met het antwoord dat de huidige snelheid genoeg is voor tekst, en nu ineens dat weer.
En nou moeten ze niet aankomen met "maar je mag geen illegale software downloaden" want dan moeten ze die groepen maar van hun server bannen.
sowieso haal je anders je backups wel van andere bronnen, en voor hun is verkeer vanaf hun nieuwsservers goedkoper dan van bijv. p2p netwerken toch? Dit is alleen wel een praktische manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 12:59:
ik denk als ze zo'n aktie gaan doen, het afknijpen en dergelijke dat ze een hoop klanten gaan verliezen.
Ze weten dondersgoed dat er illigale zooi van het net getrokken wordt.
Ik zou denk ik ( als ik Wanado'nt was ) een "oogje" toeknijpen.
Anders stapt het grote deel echt over naar een andere provider......
En dan denk ik dat ze de volgende 10 jaar niet gaan halen.
Is mijn mening hoor.

Massels ,

Mike
nah ik weet het niet. Enerzijds heb je natuurlijk gelijk dat er klanten weggaan, maar heel veel klanten weten nog net hoe ze msn en e-mail moeten gebruiken, dus ik denk dat het wel mee zal vallen.

Maar ik vind dat ze nu echt te lang aan het rommelen zijn met de nieuwsservers, en dit zal zeker die-hards naar andere providers brengen.

En ja, het is nu al volgens mij 3 maanden lang ku* met p*ren met die news.wanadoo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit

Haaguit

HBZNPLT!

Ze gaan de snelheid verhogen, yessss!!! Nog meer onbruikbare bandbreedte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit

Haaguit

HBZNPLT!

Kan je trouwens met 2 verschillende inlog accounts ook 2x3 threads activeren, of is het aantal connections limited per IP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Ik kreeg vanochtend een mailtje dat er een verhoging plaats vond :)

btw.. dit geld alleen voor de KABEL gebruikers niet de ADSL :p die zijn afhankelijk van KPN :p

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 08:27
Wat erg zeg dit gezeik met de newsgroepen van Wanadoo. Echt beschamend gewoon, het gaat zo langzaam! Als het me ziy, en dan zit ik bijna op me top haal ik per draad 60 KB/s en kan met 3 draads downen. Als ik een groep update moet ik blij zijn met 40 KB/s. Bedankt Wanadoo ik ga wel over op een payserver.... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Hey ID College, ik zit ook op het ID in alleen in Gouda.....
Ik kon Wanadoo altijd aanraden maar sinds ik ook uit nieuwsgroepen download ben ik erachter dat je misschien toch verder moet kijken.... In Gouda heb ik nooit problemen gehad met de services van Wanadoo, het werkt altijd goed. Ik heb nooit problemen als het om het internetten gaat ofzo alleen met de nieuwsgroepen
vind ik het echt erg slecht. Ik haal vandaag per 3 draads 80 KB/s in totaal ik heb een 2 Mbit lijntje!!! Lekker hoor Wanadoo!!! Een groep updaten is nog erger tussen de 20 KB/s en de 40 KB/s haal ik om een groep up te daten!!!!!
Echt te erg gewoon.......!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo86
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 17:59
Het was voor al die "verbeteringen" :r beter...
Toen had ik nooit last van deze lage snelheden... Mooi stabiel en snel.

Being Braindead Kinda Makes You Thinkin'... | Specs1 - Specs2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Heeft iemand al het idee dat er weer een beetje een stijgende lijn in zit???
Ik heb het idee dat het allemaal weer wat sneller wordt.
Het snelste downloaden doe ik toch echt na middennacht maar ook overdag wordt het beter. Alleen nog steeds over 3 lijntjes..... Als ik me volle snelheid maar kan halen vindt ik het best..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Hier hetzelfde......sowieso 70-80 kb/s, buiten piektijden ook vaak gewoon constant +/- 110!! Vind ik prima, retentie is namelijk ook verbeterd (vaak tot 3-4 dagen terug) en de compleetheid vind ik echt geweldig!

En tja, mochten ze nog een keer naar 5 lijntjes gaan dan zou het feest helemaal compleet zijn!

Abbo= Wanadoo ADSL Lite

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
heb casema/wanadoo;

maar sommige servers met max 3 * 30kByte, maar soms ook continu 170 kByte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit op gemiddeld 60 geloof ik (fluctueert nogal), maar ik zit nu een film van 4 dagen terug te downloaden en dat hoefde ik het afgelopen jaar niet te proberen. Nu gebruik ik een xs4all accountje van een vriend als backup, maar toch is het wel nice. Merkt iemand nog verschil tussen news.euronet.nl en gewoon news.wanadoo.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Ik heb niet het idee dat er verschil zit tussen die 2....
Heeft iemand ook het probleem dat soms 'spontaan' een lijntje er uit knalt?
Tis nu zondag en download over 3 lijntjes met 35 kb/s |:(
Ik kijk het nog een week aan en dan neem ik gewoon een payserver er naast want dit vindt ik niet echt meer om te lachen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Neeeeeee,

Wat ik nou weer voor ellende lees (ik weet niet of dit ook ergens anders staat, maar dit lijkt me in ieder geval wel het goede topic hiervoor):
Maatregelen news servers
Om capaciteitsproblemen van de news servers tegen te gaan, heeft Wanadoo een aantal maatregelen genomen. Deze worden de komende twee weken ingevoerd.
1. Toegang tot de newsservers is alleen nog mogelijk vanaf het Wanadoo-netwerk (ADSL, Cable of inbelnetwerk).
2. Het is dan ook niet meer mogelijk om toegang te krijgen vanaf andere netwerken, ook al wordt gebruik gemaakt van Wanadoo-accountgegevens
3. Wanadoo ADSL Plus en Cable Power abonnees krijgen maximale toegang. De toegangssnelheid naar de newsserver wordt voor hen niet beperkt en maximaal vijf ‘threads’ zijn beschikbaar. Hiervoor zullen deze abonnees wel moeten
inloggen.
4. De overige Wanadoo-abonnees krijgen maximaal drie ‘threads’ met maximaal 8kbps. In totaal is voor hen dus 24kbps beschikbaar.

Wanadoo gelooft dat op deze manier de beste afweging wordt gemaakt tussen schaarse middelen en grote vraag; onbedoeld gebruik vanaf externe netwerken word tegengegaan, de hierdoor vrijkomende capaciteit wordt op de eerste plaats toegekend aan de meest veeleisende abonnees. De overige capaciteit wordt naar rato verdeeld onder de overige abonnees (met het hierboven vermelde maximum). De retentietijd blijft ongewijzigd.
Als je dus niet het topabo neemt (ik heb Cable Premium :( ) dan word je dus mooi genaaid.
Iemand maar weer een petitie opzetten? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Blindfold schreef op 05 augustus 2004 @ 08:40:
Neeeeeee,

Wat ik nou weer voor ellende lees (ik weet niet of dit ook ergens anders staat, maar dit lijkt me in ieder geval wel het goede topic hiervoor):

[...]

Als je dus niet het topabo neemt (ik heb Cable Premium :( ) dan word je dus mooi genaaid.
huh waar komt dit bron vandaan. 8Kbit per lijntje lijkt me beeetje erg triest hehehe. Maar als dit waar is.. ;(

ik ga per oktober over naar casema/casema en niet meer casema/wanadoo. News doet het nu (met premium) uitstekend; soms zelf gewoon 200kbyte continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neeeeeee,

[...]

Blindfold, je bron aub? Ik heb hier namelijk nog niets over gehoord... Totdat er een officiele statement op de forums/newsservers komt is het denk ik ook nog niet van toepassing...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 09:44:
[...]

Blindfold, je bron aub? Ik heb hier namelijk nog niets over gehoord... Totdat er een officiele statement op de forums/newsservers komt is het denk ik ook nog niet van toepassing... Then again, Wanadoo flikt wel vaker iets wat we pas veel te laat te horen krijgen...
Het staat in de nieuwsbrief van Wanadoo die ik vandaag door de bus kreeg, zal eens even kijken of het ook ergens op hun site staat.......

Bron: Link

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Undeclinable schreef op 05 augustus 2004 @ 09:53:
[...]

Het staat in de nieuwsbrief van Wanadoo die ik vandaag door de bus kreeg, zal eens even kijken of het ook ergens op hun site staat.......

Bron: Link
[teletubbie mode] oh oh :> [/teletubbie mode]

wel erg verstopt :S... altijd irritant dat casema/wanadoo users dit dus nooit krijgen te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas

heb het zojuist bevestigd gekregen jongens... sorry :/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:06
Voor een niet-Plus abo maar 3 threads à 8 kbps (kilobits???) :(

Dan kan ik nog beter een dialup abo nemen ipv mijn lite... :(

edit: Het begint op een marketingtactiek te lijken. Ze weten dat downloaden vanaf nieuwsgroepen steeds populairder wordt en nu wordt je bijna 'verplicht' om als je bij Wanadoo een abo nemen wil, een Plus of een Power abo te nemen. Anders krijg je de restjes...

[ Voor 51% gewijzigd door Polyphemus op 05-08-2004 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 05:08
Dit is voor mij de druppel...
Ik ga over naar casema!
Weet iemand wat de makkelijkste manier is om over te stappen van wanadoo naar casema?
Bellen of het online formulier invullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellen

0900-8896 keuze 6, keuze 2 en aangeven dat je over wilt stappen

Of gelijk naar sales, 0900-1884

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Wanadoo is gewoon te beroerd (erg zacht uitgedrukt) om na de upgrades van o.a. het KPN netwerk de capaciteit uit te breiden, zoals bijv. XS4all wel gedaan heeft.

Wanadoo begrijpt blijkbaar niet waar de toename van dataverkeer van de afgelopen maanden vandaan is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm.. Als dit maar geen trend gaat worden.

Ze beseffen natuurlijk heel goed (uit research van hun netwerk verkeer) dat er erg veel gedownload wordt uit de nieuws servers. Waarschijnlijk zoveel dat dit het grootste deel van hun netwerkverkeer veroorzaakt.

En met de prijzenslag verdienen ze er weinig op. Dus gebruiken ze dit om de mensen naar duurdere abonnementen te dwingen.

En klagen helpt niet, want iedereen weet wat voor spul daar te vinden is...

Ik denk dat er twee dingen kunnen gebeuren.

1) De concurrenten nemen dit beleid over (kartel afspraken?) en wij zijn de pineut.

2) Er wordt massaal overgestapt naar een concurrent die deze beperking niet heeft en ook niet gaat invoeren. Zo wordt Wanadoo 'gedwongen' om deze policy aan te passen.

They got you by the balls now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
J_Velsink schreef op 05 augustus 2004 @ 10:17:
Dit is voor mij de druppel...
Ik ga over naar casema!
Weet iemand wat de makkelijkste manier is om over te stappen van wanadoo naar casema?
Bellen of het online formulier invullen..
volgens mij kun je alleen jaarlijks overstappen (bij het aflopen van je casema/wanadoo broadband abonnenbent (indien je casema/wanadoo gebruiker bent natuurlijk, das niet helemaal duidelijk). Dit omdat anders Casema te makkelijk gebruikers kan 'jatten' van Wanadoo?Broadband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 05:08
Aha daar wil ik best op wachten maar ik weet niet waarneer dat afloopt...
Bericht wanadoo je hierover of kan ik hier zelf achter komen?

[ Voor 3% gewijzigd door J_Velsink op 05-08-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J_Velsink schreef op 05 augustus 2004 @ 11:15:
Aha daar wil ik best op wachten maar ik weet niet waarneer dat afloopt...
Bericht wanadoo je hierover of kan ik hier zelf achter komen?
Even bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Dit is natuurlijk wel extreem poesje. Je moet maar geen DVD gaan binnenhalen, want dan ben je wel een weekje zoet :(

Was ik net weer een beetje blij met Wanadoo dat ze de snelheid van Cable Premium ook omhoog zouden gooien, krijgen we dit weer. Toch maar weer eens gaan denken om over te gaan naar die Casema rakkers (die natuurlijk zo gauw ik overga meteen ook de newsserver gaan cappen ;)).

Waar kan ik m'n klachtenmailtje heen sturen (helpdesk@wanadoo.nl ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Blindfold schreef op 05 augustus 2004 @ 15:06:
Dit is natuurlijk wel extreem poesje. Je moet maar geen DVD gaan binnenhalen, want dan ben je wel een weekje zoet :(

...
Dat binnenhalen kun je nu wel vergeten met een retentie van 2 a 3 dagen... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not-known

not-known

[BI] Crewmember

Neeeeeee,

[...]

En dan doen ze je nog geloven dat ze de beste beslissing hebben genomen ook. Afzetters. Elke andere provider krijgt het voor elkaar z'n capaciteit in redelijkheid uit te breiden, behalve... ja hoor. Het is al jaar in jaar uit hetzelfde gezeik. Ik durf ook wel weer de gang van zake te voorspellen: consumenten geklaag neemt toe, instanties worden ingeschakeld, beterschap word beloofd, er gebeurt niks, weer klagen, weer beloften, er wordt 1x marginaal geïnvesteerd en we beginnen weer van vooraf aan. Voorspelbaar bedrijf.
Dit is écht geen onwetendheid, ze weten dondersgoed waarmee ze bezig zijn.

De Veld C site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op 05 augustus 2004 @ 15:06:

Was ik net weer een beetje blij met Wanadoo dat ze de snelheid van Cable Premium ook omhoog zouden gooien, krijgen we dit weer. Toch maar weer eens gaan denken om over te gaan naar die Casema rakkers (die natuurlijk zo gauw ik overga meteen ook de newsserver gaan cappen ;)).

Waar kan ik m'n klachtenmailtje heen sturen (helpdesk@wanadoo.nl ofzo?)
Wanadoo gaat jou als Cable klant linea recta doorsturen naar ons bij Casema, maar wij kunnen er weer geen fluit mee omdat wij de server niet onder beheer hebben. Dr heeft er hiet eentje het al es geprobeerd bij de Wanadoo helpdesk, dat zij die server beheren dus dat zij er op aangesproken worden maar die gozer werd afgewimpeld dat hij toch alleen maar voor de illegale zooi op de newsservers wilde en de afgekapte snelheid toen voldoende voor alleen nieuws lezen was.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 08:14:
[...]

Wanadoo gaat jou als Cable klant linea recta doorsturen naar ons bij Casema, maar wij kunnen er weer geen fluit mee omdat wij de server niet onder beheer hebben. Dr heeft er hiet eentje het al es geprobeerd bij de Wanadoo helpdesk, dat zij die server beheren dus dat zij er op aangesproken worden maar die gozer werd afgewimpeld dat hij toch alleen maar voor de illegale zooi op de newsservers wilde en de afgekapte snelheid toen voldoende voor alleen nieuws lezen was.

Je kan denk ik petities maken en klagen wat je wilt, Wanadoo wil toch uiteindelijk van alle Cable klanten af uiteindelijk geloof ik dus het zal ze een zorg zijn vrees ik.
Maar we kunnen natuurlijk als
Dat van dat illegale content is natuurlijk een non-argument als ze de Power Cable en de ADSL plus mensen wel full access geven.

ADSL en Cable people UNITE!!!!!
Als we allemaal Cable en ADSL gaan klagen, dan kunnen ze moeilijk het naar Casema toe schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoppie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 10:25:
Bellen

0900-8896 keuze 6, keuze 2 en aangeven dat je over wilt stappen

Of gelijk naar sales, 0900-1884
Overstappen wanadoo cable Premium naar Casema Maxi lukt mij niet. >:) Formulier op de Casema website ingevuld, hierop krijg ik een brief thuis dat ik pas na mijn contractduur kan overstappen (maart 2005 in mijn geval).

De Zoneseek manier heb ik geprobeerd maar het sales verwijst mij naar de website (aangezien ik dat al heb geprobeerd) zeg ik dat ik dat nu niet kan. Vervolgens verwijzen ze me naar het andere nummer opties 1-3 (bestaat niet).

Via de Zoneseek opties 6-2 krijg ik een dame aan de lijn die zegt dat ik pas na mijn contractduur bij Wanadoo kan overstappen.

Wie heet een tip hoe het wel kan lukken om naar Casema over te stappen zonder maanden te wachten. :?

Heb je kans door een brief te sturen om op te zeggen met als reden dat de dienstverlening van Wanadoo voor abonnees (behalve de allerduurste abonnementen) nadelig wordt veranderd. Dit impliceert een rechtstreekse aanpassing van de leveringscondities en om die reden lijkt het mij mogelijk je contract te ontbindend.

Wellicht is er nog een slimme Casema jurist of productmanager die meeleest. :*) Door het onderschrijven van de stelling, dat het aanpassing van de Wanadoo leveringscondities en het om die reden kunnen ontbinden van de Wanadoo contracten, kan Casema een boel nieuwe klanten verwelkomen. Zo hoeft Casema geen klanten van Wanadoo ''af te pikken'' want de klanten vragen zelf om ontbinding en zijn ze zo ook weer gedekt :) .
Dit even als Wanadoo naar Casema overstap scriptje voor de helpdesk medewerkers aanleveren en iedereen is weer blij.

Heeft iemand nog tips of ervaring hoe je wel voor het einde contract kan over te stappen?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zeg ik, helaas :)

Maar je mag t proberen van me, zou leuke jurisprudentie opleveren als je wint :P

*edit* ze bedoelen waarschijnlijk optie 3,1 en dan kom je bij ons terecht.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not-known

not-known

[BI] Crewmember

Blindfold schreef op 06 augustus 2004 @ 08:34:
[...]

Maar we kunnen natuurlijk als
Dat van dat illegale content is natuurlijk een non-argument als ze de Power Cable en de ADSL plus mensen wel full access geven.

ADSL en Cable people UNITE!!!!!
Als we allemaal Cable en ADSL gaan klagen, dan kunnen ze moeilijk het naar Casema toe schuiven.
Als iemand er een petitiesite voor wil op zetten doe ik ook wel mee. Ik vind het werkelijkwaar te ziek voor woorden. Wanadoo wil cable kwijt, dat is wel duidelijk, maar fatsoenlijke overstap manieren bieden ze ook niet aan. Waar ze je geld kunnen aftroggelen zullen ze het natuurlijk ook niet laten.
Als we met genoeg mensen zijn vind ik het best een mogelijkheid om het te gooien op ondermaatse dienstverlening die ik gecompenseert wil zien in of geld terug of fatsoenlijke overstap manieren.

De Veld C site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Shoppie schreef op 06 augustus 2004 @ 11:54:
[...]

Wie heet een tip hoe het wel kan lukken om naar Casema over te stappen zonder maanden te wachten. :?

:?
meelmark schreef op 05 augustus 2004 @ 10:53:
[...]

volgens mij kun je alleen jaarlijks overstappen (bij het aflopen van je casema/wanadoo broadband abonnenbent (indien je casema/wanadoo gebruiker bent natuurlijk, das niet helemaal duidelijk). Dit omdat anders Casema te makkelijk gebruikers kan 'jatten' van Wanadoo?Broadband.
(heb gebeld met ze hierover tijdje geleden, ik kan per eind augustus omschakelen!!!)
Wellicht is er nog een slimme Casema jurist of productmanager die meeleest. Door het onderschrijven van de stelling, dat het aanpassing van de Wanadoo leveringscondities en het om die reden kunnen ontbinden van de Wanadoo contracten, kan Casema een boel nieuwe klanten verwelkomen.
Casema heeft juist met wanadoo afgesproken hier niet aan te doen. En volgens mij is je provider niets verplicht met nieuwsgroepen.

[ Voor 26% gewijzigd door meelmark op 06-08-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Casema heeft juist met wanadoo afgesproken hier niet aan te doen. En volgens mij is je provider niets verplicht met nieuwsgroepen.
Nee ok, maar het is wel heeeel vervelend als je het eerst wel had en nu (bijna) niet meer. Ik ben benieuwd hoeveel klanten dit geintje wanadoo gaat kosten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not-known

not-known

[BI] Crewmember

meelmark schreef op 06 augustus 2004 @ 15:06:
Nieuwsgroepen horen gewoon bij het account. Je betaalt er gewoon voor, klaar. Als ze het netwerk niet op orde kunnen krijgen is het toch zeker niet de fout van ons? Moeten ze maar fatsoenlijke servers neerkiepen.
Vooral nou ze het grootste abbo voortrekken vervallen alle tegenargumenten die je maar kon bedenken. Zaken over legaal/illegaal zijn nu irrelevant, kosten zijn irrelevant (men betaalt er nog steeds evenveel voor), etc.
Laat ze dan maar geld teruggeven, dan ga ik wel naar betaalde servers. Makkelijk zat. Kost ze meteen handen vol extra bandbreedte voor het buitenland. Dom dom dom.

De Veld C site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit

Haaguit

HBZNPLT!

Ik heb al een payserver genomen omdat ik dit al tijden aan zag komen. Ze zijn gewoon te triest voor woorden. Ik kan helaas pas in april 2005 switchen, maar dat doe ik dan ook meteen. Ze weten wel hoe ze mensen weg moeten jagen...

Weet er iemand al; of het aantal threads gechecked wordt op IP of op inlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haaguit schreef op 06 augustus 2004 @ 16:52:

Weet er iemand al; of het aantal threads gechecked wordt op IP of op inlog?
op inlog. want je kan er een testserver bij pakken waardoor je wel op 7 threads kan komen. Helaas is die testserver die ik had dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Is de news-server van casema wel goed dan?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit

Haaguit

HBZNPLT!

Casema gaat dezelfde policy toepassen als Casema begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 18:51

bAdmuTs

mAzE

Dit word echt te gek zo, ik neem wel een payserver.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not-known

not-known

[BI] Crewmember

Haaguit schreef op 07 augustus 2004 @ 12:28:
Als Wanadoo neem ik aan? :P
Maargoed, deste meer reden om actie te ondernemen.

De Veld C site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Zegt wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
(2.3) Wanadoo heeft het recht de Algemene Voorwaarden alsmede de overige voorwaarden van de Overeenkomst en Aanvullende Diensten te wijzigen, welke wijzigingen ook gelden ten aanzien van reeds afgesloten Overeenkomsten. Wanadoo zal daarbij de redelijke belangen van de Klant in acht nemen. Deze wijzigingen treden in werking dertig dagen na schriftelijke of elektronische bekendmaking daarvan door Wanadoo, dan wel op een zodanige datum als genoemd in de bekendmaking. In geval van elektronische bekendmaking worden de berichten verzonden aan het E-mailadres van de Klant. Het behoort tot de verantwoordelijkheid van de Klant om regelmatig van de aan hem op dat E-mailadres verzonden berichten kennis te nemen.

(2.4) De Klant heeft uitsluitend het recht de Overeenkomst te beëindigen binnen dertig dagen na de hiervoor in artikel 2.3 vermelde bekendmaking indien de hiervoor bedoelde wijzigingen voor de Klant leiden tot een aanmerkelijke verzwaring van zijn verplichtingen, dan wel tot een dienstverlening die wezenlijk afwijkt van de dienstverlening zoals die gold voordat de wijzigingen van kracht werden.

- Ik ben niet op de hoogte gebracht via mail dan wel via de post. En in dat artikel staat ook nog een 30 dagen (iets meer dan 2weken dus!)
- "een dienstverlening die wezenlijk afwijkt"; dit lijkt mij hier ook wel te gelden. Je gaat namelijk terug van +- 100kbs naar nog geen 25kbs.

Maar Wanadoo zal dit wel weer net anders lezen :|

<edit> En het is natuurlijk helemaal abnormaal als ze het wel aan de grote betalers leveren. </edit>

[ Voor 4% gewijzigd door googhum op 07-08-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou kunnen in de toekomst. Echter op het moment is er nog absoluut geen sprake van dus ik ben wel benieuwd waar je dat uit begreep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Ik vindt het gewoon echt te bizar voor woorden gewoon. Plat vertaald staat er dus gewoon mensen die veel dokken krijgen gewoon voorrang...... Ik betaal gvd iets meer dan 50 euro is dat nog niet genoeg!?!

Waar ik benieuwd naar ben: Heeft iemand dat duurste abbootje?
Ik ben volgens mij nog niemand tegen gekomen die positief is over de nieuwsgroepen van Wanadoo........

Als hun zelfs nu nog problemen er mee hebben ben ik bang dat Wanadoo nooit meer de newsgroepen server op orde krijgt. Want daar ligt het volgens mij aan, of niet? Ze gingen verhuizen en het was gewoon klote geworden.

Ik denk dat je met deze reden misschien nog wel onder je contract uit kan komen maar dan moet er wel ergens staan vermeld dat de nieuwsgroep "service" een pakket is wat je bij je abbo krijgt en ik denk dat dat niet het geval is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
nieuwsgroep hoeven ze niet te doen in principe, dus valt buiten het contract. Gewoon 'gratis' :P feature zoiets denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Ik heb een boze mail gestuurd naar die vieze gore achterbakse stinkhonden! Ik ga er mee kappen. Hoop dat ze me abbo afkunnen kappen want die policy die hun daar aanhouden staat me dus echt niet aan. Weet je wat ik het ergste vindt?
Dat ze niet gewoon gelijk zeggen van jammer gebruikers we kappen met die nieuwsserver zooi want dit wordt ons te gek. Nu hebben veel gebruikers het gevoel dat ze flink in hun kont worden genaait! Kijk dan ook wel maar das tenminste recht door zee en daar zou ik tenminste nog een beetje vrede mee hebben maar op deze manier..... Ik heb een vriendin dus als ik leugens en geouwehoer wil horen dan spreek ik wel met haar af.....

Gegroet een erg boze Wanadoo gebruiker!!!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

jah ok casema is klote.
al zeg ik het zelf.
je kan er bijna niks mee regelen.
alleen als je hun er maar verder mee kan helpen :+
en boze mails stuuren :P
lol daar reageren ze toch niet op. ;)

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Of Tros Radar inschakelen B)

Dat er ons onrecht aangedaan wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnie84 schreef op 10 augustus 2004 @ 00:29:
Ik heb een boze mail gestuurd naar die vieze gore achterbakse stinkhonden! Ik ga er mee kappen. Hoop dat ze me abbo afkunnen kappen want die policy die hun daar aanhouden staat me dus echt niet aan. Weet je wat ik het ergste vindt?
Dat ze niet gewoon gelijk zeggen van jammer gebruikers we kappen met die nieuwsserver zooi want dit wordt ons te gek. Nu hebben veel gebruikers het gevoel dat ze flink in hun kont worden genaait! Kijk dan ook wel maar das tenminste recht door zee en daar zou ik tenminste nog een beetje vrede mee hebben maar op deze manier..... Ik heb een vriendin dus als ik leugens en geouwehoer wil horen dan spreek ik wel met haar af.....

Gegroet een erg boze Wanadoo gebruiker!!!!!! :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Casema? Waar heb je het over man?

Maar voor de andere gerbuikers ik heb mail terug gekregen:

Eerst me eigen mailtie ff:

Abonnementtype: ADSL Go/Lite/Basic/Plus

Vraag: Kan ik zo snel mogenlijk mijn abbonoment opzeggen? Ik heb volgens mij een
contract dat nu weer stil zwijgend verlengd is tot volgend jaar. Het loopt in
april af maar wil er zo snel mogenlijk van af. Dit heeft te maken met de zo
genaamde verhuising van de newsserver. Ik vindt het bijzonder laag om achter af
de snelheid te knijpen van het downloaden van nieuwsgroepen. Omdat jullie die
server niet op orde kunnen krijgen moet de gebruiker er onder lijden. Ik heb in
een bericht van jullie gelezen dat alleen de gebruikers met het duurste abbo de
volledige snelheid kunnen gebruiken. Dit vindt ik echt klink klare onzin want ik
betaal meer dan genoeg. Namelijk meer dan 50 euro. Als ik me abbo niet kan
opzeggen kunt u dan nog de moeite nemen om mij te mailen wanneer ik dit
vreselijke abbonoment kan opzeggen?

Hun mailt terug:

Geachte mevrouw, mijnheer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

U kunt uw abonnement telefonisch opzeggen , 0900-0156 .

Met vriendelijke groet,

Wanadoo Administratie

Wanadoo, 10 jaar internetervaring

Ik ken dus gelijk me abbo opzeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Tuurlijk kan je direct je abonnement opzeggen. Kan je altijd doen, per telefoon maar ook per brief of fax.
Of het ook daadwerkelijk direct wordt afgesloten? Nee dat niet :+

Je krijgt gewoon een mooie brief thuis gestuurd dat je abo wordt afgesloten per [ verloop van het jaarcontract]

Dus uhm, heb nog ff geduld :+

Ah en dan ga je naar casema, ook met een jaarcontract :+ Olé!

echt stoere actie van wanadoo en casema. Sowieso mensen vastpinnen aan een jaarcontract terwijl je per maand betaald. Goede reden dus om weg te gaan en nooit bij een ISP een standaard jaarcontract af te sluiten :)

Ik heb het allemaal meegemaakt. Mijn contract zal aflopen in september 2004 (hey dat moet het nog worden :P ). Maar ja als zij bijdehand gaan doen, doe ik het ook, dikke doei voor wanadoo :+

[ Voor 54% gewijzigd door Rody op 10-08-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 10 augustus 2004 @ 21:22:
[...]

echt stoere actie van wanadoo en casema. Sowieso mensen vastpinnen aan een jaarcontract terwijl je per maand betaald. Goede reden dus om weg te gaan en nooit bij een ISP een standaard jaarcontract af te sluiten :)
Zo'n beetje alle Nederlandse ISP's hebben een systeem met een jaarcontract voor zover ik weet.

Maar gl met zoeken en als je er een vindt lemme know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn klachtbrief kunnen ze al in hun aars steken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Jammer dat er nu nooit ergens een proefproces wordt gestart over het stilzwijgend verlengen per jaar, terwijl de betaaltermijn per maand is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Vinnie84 schreef op 10 augustus 2004 @ 00:29:
Ik heb een vriendin dus als ik leugens en geouwehoer wil horen dan spreek ik wel met haar af.....
:o :D

Ik heb trouwens nog niet vernomen dat Cable klanten een mail hebben gehad, heel frappant.

• Vinnie84
Nou als ik niet op kan stappen dan zorg ik wel dat ik weg kan daar,
al moet ik 3000 keer Windows XP Service Pack 2 downen }) ......

Nee hoor, tot die tijd neem ik wel een payserver. Zo erg vindt ik het allemaal niet ben alleen erg teleurgesteld in het handelen van Wanadoo.
Voordat ik een newsserver junk was geworden raadde ik altijd Wanadoo aan maar sinds dat geouwehoer met die newsserver dirigeer ik mijn vrienden toch maar naar Planet. Ik denk dat die op het moment het beste is in prijs/kwaliteit verhouding EN mét goede newsserver!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Even een aanvulling. De snelheid zal trouwens worden beperkt op 64Kbit/s en 3 draadjes.

Dus met 24kbyte per seconde downloaden. zoefzoef :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Jongejongejonge.. wat een kutstreek.

Ik ga m'n abo ook opzeggen, ze flikkeren maar op met het jaarcontract..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik heb opgezegd, november ben ik ervanaf. Alleen vraag ik me af wat daarna te doen. Óf Casema, óf ADSL....

We'll see

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Ik heb trouwens de bevestiging gekregen dat Casema NIET dezelfde actie gaat uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Ik kreeg trouwens als tip http://www.eweka.nl/Consument/usenet.php Ze schijnen een goede nieuwsserver te hebben met goede retentie en alle groepen met max 8mbit/thread en vier connectie's.

Nu vraag ik me wel af waarom zij dat wel kunnen voor 7,50 per maand.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mich, weer zaterdagdienst kerel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu al ingevoerd? Ik kom niet boven de 50k uit op het moment... :X

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 00:21:
Hey mich, weer zaterdagdienst kerel? :)
Thuis heb ik ook internet. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Zag trouwens net dat het ook op nu.nl stond, toch wel groot nieuws dus. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micha schreef op 16 augustus 2004 @ 07:59:
Zag trouwens net dat het ook op nu.nl stond, toch wel groot nieuws dus. :D
het bericht op nu.nl

http://www.nu.nl/news.jsp?n=377752&c=50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok iedereen stappen we nu over naar planet allemaal?
of waarnaartoe?

edit: onzin verwijdert :P

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
shog, kap eens met deze onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Nou dames en heren, de beperkingen zijn in werking getreden :(

edit: Herstel, een deel ervan. Ik mag niet meer vanaf een andere provider connecten.

edit2: Het werkt wel, vanaf mijn Wanadoo-account nu met 1 thread 90kb/s :P

[ Voor 63% gewijzigd door Polyphemus op 18-08-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik kan met 27kbyte downloaden.
Ik kan gelukkig precies dee maand opzeggen. hoe zeg ik snel op en wat raden jullie aan? PLanet internet of XS4all?

edit: planet lijkt de enige logische uitweg. of weet iemand een betere?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 18:57:
en ik kan met 27kbyte downloaden.
Ik kan gelukkig precies dee maand opzeggen. hoe zeg ik snel op en wat raden jullie aan? PLanet internet of XS4all?
XS4all heb je Newszilla.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja.... planet heft toch ook goede servers?
trouwens, mijn moeder wil niet meer dan 35 euro p/m betalen....

EDIT: maar bij xs4all, zie ik net, heb je wel je eigne shell!!!!

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 19:06:
mja.... planet heft toch ook goede servers?
trouwens, mijn moeder wil niet meer dan 35 euro p/m betalen....
Ik heb weinig ervaring met Planet. Ik weet dat de grootste groepen op Newszilla 1,5 miljoen articles hebben en dat het met de retentie ook wel snor zit (een dag of 4-5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok. mja. wie heeft er wel ervaring met planet?
of met een andere ISP natuurlijk. Ik heb nl. ook de mogelijk over te schakelen naar Casema. (kabel)
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste