Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Ik heb namelijk een payserver genomen en heb daar nog GEEN ENKEL MOMENT spijt van gehad. Kost me 5 tientjes in de 3 maanden voor onbeperkt downen zo snel als mn abo aankan (heb wanadoo premium) afgelopen maand 170 GB gedownend dus ik zou zeggen, stop met gierige NL-er zijn en neem een payserver als je veel download.
http://www.virtualbox.nl
Retentie is perfect, snelheid is perfect, service is soms wat traag maar verder niks dan lof. MOet je nagaan, stel dat ik alles zou kopen wat ik nu down, had me da wat meer gekost dan 5 tientjes in de 3 maanden
Who Needs Windows...
Casema is momenteel sowieso ff aan het kloten, tenminste in het ouderlijk huis dan (waar ik nu nog woon), ze zijn gisteren bezig geweest & nu is het signaal van de tv heel slecht & TV digitaal werkt helemaal niet
Hoop dat op me nieuwe adres het wel goed werkt, maar daar kan ik het pas maandag aansluiten, aangezien ik maandag pas de verhuisbox krijg
Absoluut, ik heb een payserver via Eweka & ook die werkt prima & dat voor 7,50 per maandDafjedavid schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:30:
Het is nagtuurlijk K*t dat wanadoo deze beperkingen op de nieuwssever heeft ingevoerd, maar ik heb er mee leren leven.
Ik heb namelijk een payserver genomen en heb daar nog GEEN ENKEL MOMENT spijt van gehad. Kost me 5 tientjes in de 3 maanden voor onbeperkt downen zo snel als mn abo aankan (heb wanadoo premium) afgelopen maand 170 GB gedownend dus ik zou zeggen, stop met gierige NL-er zijn en neem een payserver als je veel download.
Retentie is perfect, snelheid is perfect, service is soms wat traag maar verder niks dan lof. MOet je nagaan, stel dat ik alles zou kopen wat ik nu down, had me da wat meer gekost dan 5 tientjes in de 3 maanden
Ik heb ook astraweb, werkt prima. Ennuh, 170Gb is niet speciaal, ik zit zo rond de 300 meestalDafjedavid schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:30:
Het is nagtuurlijk K*t dat wanadoo deze beperkingen op de nieuwssever heeft ingevoerd, maar ik heb er mee leren leven.
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
ZIEK :-pHaaguit schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:29:
[...]
Ik heb ook astraweb, werkt prima. Ennuh, 170Gb is niet speciaal, ik zit zo rond de 300 meestal.
Who Needs Windows...
Nou de 300 haal ik ook wel hoor
Als tenminste me verbinding er niet uit is zoal nu
This space is occupied
Naar welk adres heb jij je brief gestuurd? Naar de klantenservice van Casema?Bec80 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 13:57:
Ik heb vorige weekeen nette brief geschreven met dat ik Wanadoo wil opzeggen en dat ik overstap op Casema.
Ik kreeg vandaag een brief met Cd en actievatiecode dat ik per 1 april ben overgestapt op Casema... ik kan niet w88
Ga ik ook doen namelijk.
Wanadoo nieuwsservers zijn niets. Lage retentie en een zeer brakke snelheid.
[ Voor 1% gewijzigd door magnifor op 08-02-2005 18:23 . Reden: typo ]
Ik download af en toe wat muziek, verder vooral demo's en beta's (zoals WOW Splinter cell 3 en Matrix online) als ik iets leuk vind koop ik het vrijwel meteen (of zosnel als ik geld heb)Phoolie schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:31:
Jij betaalt toch ook voor je internet verbinding, kan me niet indenken dat jij daar alleen maar legale dingen mee download. En als iemand het dan 7,50 waard vind om sneller te kunnen downloaden van news groepen dan zie ik daar geen probleem in. Wat is 7,50 nou?
Het gaat me om het idee dat je BETAALD om iets ILLEGAAL te downloaden.. hoe ziek is dat?
niet aankomen met het onzinargument dat je betaalt voor je internetverbinding, dat is gewoon pure gierigheid.
Je gaat toch ook niet met de auto naar de winkel, berooft de winkel en roept hard, ja ik betaal toch ook al voor de auto!!??
downloaden vind ik al vrij triest, maar betalen ervoor is toch van de pot gerukt

This space is occupied
Wat is er nou weer triest aan downloaden? De mogelijkheid is er, dus waarom zou je het niet doen?TheEvilCuber schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 01:24:
[...]
downloaden vind ik al vrij triest, maar betalen ervoor is toch van de pot gerukt
Of wou je zeggen dat als je geld op de straat vind dat je het dan netjes naar de politie gaat brengen?
Je zegt dus dat je af en toe wat muziek download, dat vind je dus eigenlijk ook triest?TheEvilCuber schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 01:24:
[...]
Ik download af en toe wat muziek, verder vooral demo's en beta's (zoals WOW Splinter cell 3 en Matrix online) als ik iets leuk vind koop ik het vrijwel meteen (of zosnel als ik geld heb)
[...]
Kijk, je mag er van mij best tegen zijn, maar doe het dan gewoon zelf ook lekker niet.
Dat is het zelfde als mensen zeuren dat anderen te hard rijden en het soms zelf ook doen.
Het is niet normaal hoe diep wanadoo gezonken is wat usenet betreft.
.. damn ik had een dikke post getypt maar got was ff down> post weg.Phoolie schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:03:
[...]
Je zegt dus dat je af en toe wat muziek download, dat vind je dus eigenlijk ook triest?
Kijk, je mag er van mij best tegen zijn, maar doe het dan gewoon zelf ook lekker niet.
Dat is het zelfde als mensen zeuren dat anderen te hard rijden en het soms zelf ook doen.
maargoed ik download alleen muziek om het voordat ik het koop even teluisteren. als het me bevalt koop ik het zsm als ik geld heb (binnen een paar dagen meestal) het is dus meer een preview en niet downloaden in de zin van : ik ben te gierig om het te kopen.
This space is occupied
Ja ok, dat kan ik begrijpen, maar dat is precies hetzelfde wat ik doe, ik download het eerst & als ik het dan de moeite waard vind om te kopen dan ga ik alsnog naar de winkel.TheEvilCuber schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:40:
[...]
.. damn ik had een dikke post getypt maar got was ff down> post weg.
maargoed ik download alleen muziek om het voordat ik het koop even teluisteren. als het me bevalt koop ik het zsm als ik geld heb (binnen een paar dagen meestal) het is dus meer een preview en niet downloaden in de zin van : ik ben te gierig om het te kopen.
Verwijderd
Grabit:
2 verschillende e-mailadressen met 2-wachtwoorden en met dezelfde newsservernaam. waarbij het maximum aantal lijntjes 3 was. Wonder boven wonder werkt het uitstekend!! gewoon 6 lijntjes.
Newsleecher:
Het programma wat ik het meest gebruik. Precies hetzelfde gedaan. Newsserver 2x news.wanadoo.nl met ander email en ander wachtwoord. Weer maximum 3 threads en allebei priority 1. Ik heb computer format gedaan en was bang dat het niet meer werkte maar wonder boven worder werkt het perfect nogsteeds. Of je dan ook meer e-mail adressen kan gebruiken weet ik niet. Misschien even proberen.
Newsleecher heeft 1 probleem alleen daar moet je overheen kijken. Eerst begint de ene newsserver te downloaden en zegt de andere dat er too many connections zijn. Na 5 minuten zijn ze allebei vrolijk aan het downloaden. Dit heeft grabit niet. Het maximum connecties instellen is volgens mij een must!
Misschien leuk om te proberen!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 11:24 ]
Je kan al je email adressen gebruiken die je van wanadoo hebt. Ook als je er gewoon eentje neemt met een gratis abbonement. (kan je gewoon afsluiten) Ik had twee grabits tegelijk draaien en kon dus 16 treads tegelijk gebruiken.
ik gebruik nu een Pay server, want de retentie was om te huilen...
Verwijderd
Ik kom er net pas achter dat hier ook een lijntje over loopt hier! Keek altijd alleen op het FTD-forum voor Wanadoo-nieuwsgroep-beperkingen.Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 11:23:
Hoe raar het ook klinkt ik heb net bij newsleecher en grabit het volgende gedaan:
Grabit:
2 verschillende e-mailadressen met 2-wachtwoorden en met dezelfde newsservernaam. waarbij het maximum aantal lijntjes 3 was. Wonder boven wonder werkt het uitstekend!! gewoon 6 lijntjes.
Newsleecher:
Het programma wat ik het meest gebruik. Precies hetzelfde gedaan. Newsserver 2x news.wanadoo.nl met ander email en ander wachtwoord. Weer maximum 3 threads en allebei priority 1. Ik heb computer format gedaan en was bang dat het niet meer werkte maar wonder boven worder werkt het perfect nogsteeds. Of je dan ook meer e-mail adressen kan gebruiken weet ik niet. Misschien even proberen.
Newsleecher heeft 1 probleem alleen daar moet je overheen kijken. Eerst begint de ene newsserver te downloaden en zegt de andere dat er too many connections zijn. Na 5 minuten zijn ze allebei vrolijk aan het downloaden. Dit heeft grabit niet. Het maximum connecties instellen is volgens mij een must!
Misschien leuk om te proberen!
Ik weet niet of het bovenstaande al een keer is langsgekomen (hele topic doorzoeken heb ik geen zin in), maar ik gebruik het al sinds de snelheid gecapped is! Kan nog altijd met volle snelheid downloaden, gewoon met Wanadoo
Verwijderd
Wat ik mij afvraag is het volgende.
Hoe meer mensen op de kabel, hoe trager de downloadsnelheid? En dus ook met de newsserver? Is deze stelling juist? Of is dat alleen bij ADSL?
Misschien kan iemand iets meer over vertellen.
Ik lees namelijk op andere forums (FTD), dat er veel klanten van Casema problemen hebben met de snelheid van de newsservers, tot nu toe was dat altijd goed maar de laatste paar weken is het heel slecht. Terwijl dit juist de reden is dat veel Wanadoo klanten zijn overgestapt naar Casema.
Casema heeft de laatste tijd heel veel klanten er bij gekregen. Dan is het dus wel verklaarbaar waarom de snelheid terugzakt van de newsserver. Als Casema dan niet snel maatregelen neemt, dan gaat Casema ten onder aan zijn eigen succes.
Dan kan je dus wel goedkoop telefoon aanbieden, maar als internet het niet goed doet.

grabit 1 server 1 alles downe
grabit 2 servers 2 alles downe
etcetc
maar met de nieuwe grabit gaat dat niet meer ( 1 grabit tegelijk )
maar kan iemand me ff helpen ? wnat jullie doen het anders maar ik snap nie hoe
ashwin_wullems [at] hotmail [dot] com
Ik gebruik newsleecher en ik heb 2 inloggegevens, eentje van mij en eentje van mijn tante die haast niet op internet zit. Ik heb dus beide toegevoegd bij newsleecher, maar bij die van mijn tante geeft ie aan dat er teveel connecties zijn. Ik heb voor beide wel de inlogdata ingevuld.joswillems86 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:48:
[...]
Ik kom er net pas achter dat hier ook een lijntje over loopt hier! Keek altijd alleen op het FTD-forum voor Wanadoo-nieuwsgroep-beperkingen.
Ik weet niet of het bovenstaande al een keer is langsgekomen (hele topic doorzoeken heb ik geen zin in), maar ik gebruik het al sinds de snelheid gecapped is! Kan nog altijd met volle snelheid downloaden, gewoon met Wanadoo
Hoe krijg ik dit allemaal werkend? want ik wil ook op volle snelheid downen
ik weet al wat ik fout had gedaan, heb extra mail adressen aangemaakt en het werkt!
Ik neem geen adsl, omdat ik geen telefoonlijn thuis heb.
[ Voor 9% gewijzigd door Rainesh op 04-10-2005 20:38 ]
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Ik heb 3 mailadressen toegevoegd bij servers en eentje gewoon zonder inloggegevens. Die ene zonder inloggegevens moet je helemaal onderaan zetten. Wanneer je connect eerst 9 van de 12 lijntjes op pauze zetten en daarna connecten. Wanneer je connected bent, steeds 1 lijntje resumen en dan moeten ze allemaal werken
Verwijderd
Ik heb ook wanadoo en ben sindskort ook bezig met nieuwsgroepen. Nu had ik eerst gewoon news.wanadoo.nl toegevoegd bij newsleecher en kwam niet hoger dan 40kbps met 3 lijntjes. Nu heb ik zoals in een vorige post is gezegd nog 2 nieuwe servers toegevoegd; 1tje met mijn email adres van wanadoo en 1tje met mijn vaders emailadres. ook allebei weer met 3 lijntjes dus in totaal 9 lijntjes. Nu de news.wanadoo.nl zonder login gegevens onderaan zetten en downloaden maar met 140kbps!! NICE
Edit: heb trouwens wanadoo Adsl light abbo, snelheid gaat binnenkort omhoog naar 3Mbit. Kijken ofdat de nieuwsservers dan ook sneller gaan!!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 11:02 ]
Potverdikkie het werkt hierso ook: onder newsleecher connecten met 3 lijntjes inc. email authentication (de rest van de lijntjes op pauze zetten) (ik heb ADSL Lite met meerdere email adressen) en dan langzaam lijntje voor lijntje alles resumen en dan haal ik 12 lijntjes binnen! Nu maar hopen dat dit zo blijftIk heb 3 mailadressen toegevoegd bij servers en eentje gewoon zonder inloggegevens. Die ene zonder inloggegevens moet je helemaal onderaan zetten. Wanneer je connect eerst 9 van de 12 lijntjes op pauze zetten en daarna connecten. Wanneer je connected bent, steeds 1 lijntje resumen en dan moeten ze allemaal werken
Concreet betekent dit 128kb/s oftewel klasse!!!!
[ Voor 6% gewijzigd door WeaZuL op 18-10-2005 23:04 ]
NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict
dus dan kun je 15 draadjes openen....met mijn verbinding is dat redelijk onzinning maar als kpn de upgrade erdoor heeft heb je hier veel meer aan....
Idd, het is om te huilen de laatste tijd.WeaZuL schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 06:54:
Nou de laatste tijd is het meer dan drama op die wanadoo newsservers...Als ik een film binnenhaal die net een halve dag geleden gepost is, is bijna alles nog incompleet. Ik stap denk ik ook over naar een betaalde newsgroup service
Bedankt voor de tip. Ik ga effe maya.euronet.nl proberen.lottumracing schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:53:
nergens last van....ik haal ook altijd op maya.euronet.nl spullen binnen....met een wanadoo kan dat ook....
dus dan kun je 15 draadjes openen....met mijn verbinding is dat redelijk onzinning maar als kpn de upgrade erdoor heeft heb je hier veel meer aan....
edit: net geprobeerd en ik merk geen verschil in a.b.svcd.
[ Voor 4% gewijzigd door magnifor op 22-11-2005 10:48 ]
maar maya werkte dus bij jouw ook, want ik heb ze beide aanstaan zodat het sneller gaat....dat is eigenlijk wat ik bedoelde....niet dat de retentie beter is want dat weet ik niet...magnifor schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:24:
[...]
Idd, het is om te huilen de laatste tijd.
[...]
Bedankt voor de tip. Ik ga effe maya.euronet.nl proberen.
edit: net geprobeerd en ik merk geen verschil in a.b.svcd.
Yep, het werkt. Heb nu 2 maya lijnen en 1 wanadoo lijn.lottumracing schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:55:
[...]
maar maya werkte dus bij jouw ook, want ik heb ze beide aanstaan zodat het sneller gaat....dat is eigenlijk wat ik bedoelde....niet dat de retentie beter is want dat weet ik niet...
3x3 = 9 lijntjes. Als de posts grotendeels compleet waren had ik geen payserver nodig. Maar ja, je kan niet alles hebben.
Verwijderd
Ik heb een wanadoo-lite abbo.
Ik heb 1 server toegevoegd, zonder inloggegevens en onderaan gezet,
en nog 3 met allebei een bestaand uniek email adres @wanadoo.nl
Die op pauze gezet, en geconnect.
Nu gaat die op 45 KB/s ongeveer.
Echter waneer ik probeer om een lijntje te resume, dan lukt het niet, en blijft hij bezig met connecting to server.
Weet iemand wat ik fout doe?
Ik had 1 server zonder inloggegevens, maar dit hoorde dus niet.
Alle 4 de servers met e-mail adres, en hij doet het netjes op 160 KB/s
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 15:09 ]
Ik heb een paar vraagjes over de newsservers. Ik heb weining zin om een payserver te nemen dus ik doe zo goed of kwaad als het moet dan toch maar met Wanadoo.
Als jullie het hebben over de cap op de newsservers, waar hebben we het dan precies over? Met andere woorden, wat is jullie maximum download speed? En met hoeveel connections is dat?
Klopt het nog steeds dat je max 3 connections aan kunt zetten?
Maakt het verschil of je je aanmeldt met je loginnaam en wachtwoord, zodat Wanadoo ziet dat je het Family abonnement hebt ipv een “lichter” abonnement?
Kun je met je Wanadoo abo nog steeds op de server van Euronet? Zo ja, is die inderdaad nog steeds sneller?
Gaat na de speedupgrade van 4 mb (ongeveer) naar 20 mb (ongeveer) ook de speed van newsserver omhoog?
Kun je met Grabit ook zo'n truc met meerdere e-mailadressen uithalen?
Deze vragen zijn echt al minstens 1000x gevraagd en beantwoord.
1) Dat de servers gecapped zijn
2) ja
3) je moet inloggen met username en wachtwoord wil je 12 lijntjes gebruiken.
4) ?
5) nee
6) nee
Dus als je normaal wilt downen met een snel abbo zal je toch echt voor tweaknews of eweka moeten gaan. Verder is de retentie super laag bij Wanadoo en is altijd alles standaard incompleet en vaak niet compleet te krijgen.
retentie is bij wanadoo 4,5 dag en dan wordt het zaakje kreupel....ik vind het genoeg omdat ik het een beetje bijhoudt...verder heb ik nu een download van max 800kbps die nu wordt verhoogd naar 1500kbps....en daarmee kom ik ook precies aan de snelheid van de newsgroepen.....al met al een mooie verhoging van kpn.....n00bs schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:51:
kadoendra>
Deze vragen zijn echt al minstens 1000x gevraagd en beantwoord.
1) Dat de servers gecapped zijnafgekapt. bandbreedte is dus hoger maar wordt kunstmatig laag gehouden. Max speed met 4 accounts van wanadoo en dus 12 lijntjes: 160KB/sec
2) ja
3) je moet inloggen met username en wachtwoord wil je 12 lijntjes gebruiken.
4) ja
5) nee
6) nee
Dus als je normaal wilt downen met een snel abbo zal je toch echt voor tweaknews of eweka moeten gaan. Verder is de retentie super laag bij Wanadoo en is altijd alles standaard incompleet en vaak niet compleet te krijgen.
Zelfs als ik hem ping bestaat die niet, news.wanadoo.nl !!
Edit!
Wierd SHIT!!
Zit ik op mijn ene PC te werken met Grabit, vind die die server wel.
Op mijn andere pc zit die hem gewoon niet, terwijl die daar news.xs4all.nl wel kan pingen en benaderen, maar news.wanadoo.nl gewoon niet!
[ Voor 56% gewijzigd door Stinger_Ventura op 02-12-2005 19:43 ]
American Express vraagbaak
Hoe krijg je dan 2 maya lijnen voorelkaar? Of bedoel je 2 connecties (lijntjes) op 1 server (maya.euronet.nl)?magnifor schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:50:
[...]
Yep, het werkt. Heb nu 2 maya lijnen en 1 wanadoo lijn.
3x3 = 9 lijntjes. Als de posts grotendeels compleet waren had ik geen payserver nodig. Maar ja, je kan niet alles hebben.
Being Braindead Kinda Makes You Thinkin'... | Specs1 - Specs2
Ik download zelf al een lange tijd via euronet. Echter is het de laatste tijd erg slecht. Het lijkt op dat de retentie terug is naar 1 dag. Iemand anders vergelijkbare ervaring ?
[ Voor 4% gewijzigd door MNTN op 16-05-2020 17:13 ]
Verwijderd
Ja idd, ik snap niet waarom er zoveel moeite gedaan wordt voor iets dat zo hopeloos is (waardeloze retentie enz). Voor maar 7/8 euro per maand heb je een fatsoenlijke serverDuderuud schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:49:
Waarom zo moeilijk doen? Als je voor €25 een 20mbit-verbinding kan krijgen, dan kan er ook nog wel €7,95pm af voor een Tweaknews-abbo toch?

Verwijderd
Ik heb al langer als een jaar een adsl abbo bij Wanadoo. Het bevalt me uitstekend, geen downtime en sinds vandaag zelfs 512/3000 Kbit/s !!! Nu zit ik sinds een paar weken ook met nieuwsgroepen te werken en las hier net dat je ook maya.euronet.nl kunt gebruiken. Ook klaagt hier iedereen dat je niet op volle snelheid kunt downen, nu heb ik het volgende voor elkaar gekregen:
Ik heb 4(max) email-adressen aangemaakt.
Heb de volgende servers toegevoegd aan newsleecher:
1 Een server op news.wanadoo.nl met je inloggevens van je eerste email-account
2 Een server op news.wanadoo.nl met je inloggevens van je tweede email-account
3 Een server op news.wanadoo.nl met je inloggevens van je derde email-account
4 Een server op news.wanadoo.nl met je inloggevens van je vierde email-account
5 Een server op maya.euronet.nl met OOK je inloggevens van je eerste email-account van wanadoo
6 Een server op maya.euronet.nl met OOK je inloggevens van je tweede email-account van wanadoo
7 Een server op maya.euronet.nl met OOK je inloggevens van je derde email-account van wanadoo
8 Een server op maya.euronet.nl met OOK je inloggevens van je vierde email-account van wanadoo
9 Een server op news.wanadoo.nl zonder enkele inloggevens
10 Een server op maya.euronet.nl zonder enkele inloggevens
Al deze servers heb ik op 3 lijntjes per server staan en op prioriteit 1!!
Nu zet je 1 lijnte van de 9-de en 10-de server op pauze en alles connect, nu kun je zelfs deze 2 lijntjes weer op resume zetten en tada je hebt 30 lijntjes waarmee je aan het downen bent!
Download hier nu met gemiddeld 290KB/s
Hoop dat iemand er wat aan heeft!!
Loopt wel lekker door zo!! LOL!!
Nou ik denk dat het met de komst van die 20Mbit lijntjes voor particulieren te maken heeft icm met de populariteit van Binaries. Het aantal relatief snelle uploads is explosief gestegen de laatste tijd waardoor de (tragere/slecht onderhouden) newsservertjes (zoals die van Euronet) niet echt de capaciteit hebben om het hedendaagse verkeer fatsoenlijk te verwerken.MNTN schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:03:
Hoi,
Ik download zelf al een lange tijd via euronet. Echter is het de laatste tijd erg slecht. Het lijkt op dat de retentie terug is naar 1 dag. Iemand anders vergelijkbare ervaring ?
[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:51 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]
ik wil graag die ook aan het werk hebben!!!
[ Voor 9% gewijzigd door spanx op 02-02-2006 21:37 ]
Damn it's good 2b a Tweaker!
sommige newsgroepen staan niet volledig op maya....en heel af en toe eentje niet op wanadoo....dus een combinatie van beide is eht beste.....spanx schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:37:
al mijn maya server hebben of "idle - transfers scanned" of "offline - connect on demand"
ik wil graag die ook aan het werk hebben!!!
Damn it's good 2b a Tweaker!
Verwijderd
slikt helaas maar 9 lijntjes en dat brengt de snelheid naar een schamele 150KB/s.
m.a.w. maya.euronet.nl / news.wanadoo.nl hebben er een stokje voor gestoken en vangen het nu af met de maximale connecties van de host ofwel je ip-nummer. (niets aan te doen)
ik ga naar een payserver! [of is er nog een andere manier?]
als ik dit allemaal van te voren wist was ik niet van Quicknet (8Mbit) naar Wanadoo (20Mbit) gegaan, DVD in 45min naar nu een dag of 2...
je zoekt overigent tevergeefs op de site naar deze voorwaarden
Cheers,
@q
Verwijderd